Heb nu een Marauder lvl 40 op Axe bite pass en kan deze nu verplaatsen naar Karak Azgal of Karak hirn, zijn er nog veel nederlanders die op een van deze servers zitten in een guild? Had er eerder order chars maar heb die nu gedelete zodat ik er een char transfer naar toe kan doen. Karak Azgal ziet er aardig actief uit staat altijd op Medium als ik kijk.
ons guild is met de destro kant ook van axe bite pass naar karak azgal gegaan en volgens mij zit het GoT guild er ook op... lijkt me de beste keuze
Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something
De GoT guild heet uneath maar is naar mijn kennen op slag na dood. Ik zit zelf bij de Order kant bij de guild disorder. Een goede guild @ destro is denk ik KDS (erg groot en goed georganiseerd) of The Bakery. Eventueel Eva Vix als je hardcore wilt spelen.
The Stranger: Do you have to use so many cuss words?
The Dude: What the fuck you talking about?
Is er eigenlijk een manier om te zien of je in een rested gebied bent? Ik meen me te herinneren dat in WoW iets oplichtte of ging blinken bij je portret. Maar in WAR zie ik alleen incidenteel dat je rested bent, of niet meer, in de chatbar. Ergens een indicator?
Gisteren heeft Destro op KA een fort ingenomen zonder crash (!!!) maar toen ze naar Kadrin Valley gingen om het tweede fort in te nemen ging het alsnog mis. Zelfs een gewone keep siege met een gigantisch aantal spelers gaat al mis. Mythic heeft nog heel wat werk te verrichten.
Afgelopen weekend na lange tijd van afwezigheid mijn account maar weer eens geactiveerd. Spontaan maakte ik een squig herder aan welke ik inmiddels tot lvltje 13 heb geleveld. Deze zal ik ook nog wel een tijdje aanhouden omdat squig herder een leuke class is in pve. Echter RVR kan ik er nog maar weinig mee uit de voeten. Het skirmishen is niet een van mijn sterkste punten en zijn gebrek aan survivability begint me nu flink parten te spelen. Ik maak erg gebruik van groepen wanneer ik aan het rvren ben en kite melee tegenstanders daar in. Echter dood kiten lukt me gewoon bijna niet, at some point word ik bijgehaald en dan is het einde verhaal. Hou ik te weinig afstand dan? Of moet ik gewoon niet proberen om tanks te vermoorden als squig herder?
Als SH zou ik uit de buurt blijven van Tanks. Altijd als ik zo'n groene rakker zie ga ik op hem af en is die van mij. Het kan aan de speler liggen, maar de meeste SH's die ik tegen kom zijn geen partij. Meestal staan ze ook aan de achterkant van de linies en als ik als tank ben dood gemaakt, loop ik daar voorbij om bij de frontlinie te komen.
Het polymorphen in een Squig is volgens mij wel een sterke eigenschap in melee. Volgens mij kunnen jullie daar namelijk in veranderen.
PS: Ben nu zelf tank dwerg, Ironbreaker klasse dacht ik.
Het polymorphen in een Squig is volgens mij wel een sterke eigenschap in melee. Volgens mij kunnen jullie daar namelijk in veranderen.
PS: Ben nu zelf tank dwerg, Ironbreaker klasse dacht ik.
Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ
Als SH ben je idd een ranged DPS-er welke over het algemeen niet bekend staan om hun stevigheid. Volgens mij kunnen SH's al op redelijk laag level iemand rooten en later je squig knockbacks laten doen. Zo kom je nog wel van die vervelende tanks af 
1vs1 zou je ook nog moeten kunnen winnen met een beetje geluk en optimaal gebruik van je skills.
1vs1 zou je ook nog moeten kunnen winnen met een beetje geluk en optimaal gebruik van je skills.
Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something
Ik heb ook enkele dagen geleden een Squig Herder gerolled (momenteel R11RR11) omdat ik mijn BO wat beu was en ik zoveel mensen hoorde zeggen dat het een leuke class is en inderdaad het is weer eens wat totaal anders kwa speelstijl en nog leuk ook. Als SH moet je echter trachten weg te blijven van tanks. Je bent ranged DPS en dus moet je in de eerste plaats focussen op de achterhoede van de vijand; healers en casters dus. Ik focus vooral op Bright Wizards, engineers en healers. Gebruik "Summon Squig" en stuur die op hen af, want vergeet niet dat die bepaalde squig "Squig Squeal" gebruikt die abilities interrupt. Niets zo lastig voor een healer/caster die een vervelende squig op zich geplakt krijgt die zijn abilities interrupt. Verder haal ik dan gewoonlijk met "What Blocka" z'n armor weg, dan een DoT met "Yer Bleedin'", dan flinke dmg met "Plink".
"Squig Armor" kan ook wel leuk zijn omdat niet alle Order spelers steeds doorhebben dat die grote Squig een eigenlijke speler is ipv slechts een pet
@apNia; ik weet van geen indicator, maar als ik het me goed herinner krijg je de meeste rested xp in chapter hubs/warcamps, dan in de capital city en het meeste in de Guild tavern, en recentelijk meer in t3/t4 dan in t1/t2.
"Squig Armor" kan ook wel leuk zijn omdat niet alle Order spelers steeds doorhebben dat die grote Squig een eigenlijke speler is ipv slechts een pet
@apNia; ik weet van geen indicator, maar als ik het me goed herinner krijg je de meeste rested xp in chapter hubs/warcamps, dan in de capital city en het meeste in de Guild tavern, en recentelijk meer in t3/t4 dan in t1/t2.
[ Voor 10% gewijzigd door ambi op 29-12-2008 21:29 ]
Steam/uPlay: EvulKlowne
De skills die ambi noemt gebruik ook altijd maar toch komen ze vaak bij me. Waarschijnlijk heb ik inderdaad nog niet genoeg skills om ze te kiten en komt dat op hoger level wel. Bedankt voor alle feedback.
Squigs kunnen best vervelend zijn op mn BW neem ik altijd even tijd om wat DoTs op hem te gooien en als ie echt op een healer zit hem snel af te fikken
Ik weet hoe vervelend een squig is als healer dus als ik op mn runepriest speel hoop ik ook altijd dat de DPSsers ze van me af houden (wat niet altijd gebeurt)
Mn RP is nu lvl18 en heb nu alle 3 de items van de obliterator set. Niet spectaculair maar op lvl18 best een leuke set. Jammer genoeg werkt de 3-set bonus niet wat onderkent werd door mythic nadat ik een ticket aanmaakte. De chest piece dropt uit de gold bags bij het overnemen van keeps dus ik was erg blij dat ik die eergisteren scoorde. Gisteren weer een warband gejoined en waarempel de eerste keep die we overnamen weer een gold bag... weer de obliterator armor.... Volgende keep in ellyrion overnemen en raad eens... weer een gold bag. Ik heb dus nu 3 chest pieces die bound zijn... aan de ene kant jammer dat er niet wat anders ook kan droppen en ik ze kan vendoren voor een paar zilver terwijl er mensen zijn die de piece nog konden gebruiken. 3 gold bags in 2 dagen betekent denk ik wel dat ik iets goed doe als healer... of gewoon erg veel geluk heb
Mn RP is nu lvl18 en heb nu alle 3 de items van de obliterator set. Niet spectaculair maar op lvl18 best een leuke set. Jammer genoeg werkt de 3-set bonus niet wat onderkent werd door mythic nadat ik een ticket aanmaakte. De chest piece dropt uit de gold bags bij het overnemen van keeps dus ik was erg blij dat ik die eergisteren scoorde. Gisteren weer een warband gejoined en waarempel de eerste keep die we overnamen weer een gold bag... weer de obliterator armor.... Volgende keep in ellyrion overnemen en raad eens... weer een gold bag. Ik heb dus nu 3 chest pieces die bound zijn... aan de ene kant jammer dat er niet wat anders ook kan droppen en ik ze kan vendoren voor een paar zilver terwijl er mensen zijn die de piece nog konden gebruiken. 3 gold bags in 2 dagen betekent denk ik wel dat ik iets goed doe als healer... of gewoon erg veel geluk heb
Dat dus, het systeem is nog bugged en werkt niet. Zoals het er nu voorstaat krijg je bij keepsieges als je de zone betreedt een aantal punten random. Dat is je contribution. Het maakt niets of heel weinig uit of je nu veel of weinig doet. Op lagere lvl's ook nog wel eens een goldbag gescoord maar de in tier heb ik al 20+ keeps gecapped zonder enige bag. Wordt er een beetje depri van.of gewoon erg veel geluk heb
ik krijg zelf het idee dat je level ook meetelt... als 31 BW heb ik in T2 nog nooit hoog gescoord in de lijst terwijl ik weet dat ik een bulk damage heb gedaan. Als lvl18 ook in T2 dus al 3 gold bags. Ach gewoon doorgaan... je krijgt vanzelf wel eens een mooie bag
True, het vervelende is dat ik nu niet mee kan met de city instances. Daar heb je namelijk de wards voor nodig. Zeker als tank zijn die cruciaal. Op dit moment heb ik er nog maar 2
.
rvr influence en reknown score liggen aan jou rvr rank.JohnnyV76 schreef op dinsdag 30 december 2008 @ 11:51:
ik krijg zelf het idee dat je level ook meetelt... als 31 BW heb ik in T2 nog nooit hoog gescoord in de lijst terwijl ik weet dat ik een bulk damage heb gedaan. Als lvl18 ook in T2 dus al 3 gold bags. Ach gewoon doorgaan... je krijgt vanzelf wel eens een mooie bag
ze delen het op in brackets van 10 levels.
kill iemand uit een lagere bracket (lvl 12 killt een lvl 5 bvb) dan krijg je minder
kill iemand uit dezlfde bracket en je krijgt normale score
en kill iemand uit een hogere bracket, en je krijgt een bonus score.
als je dus op rvr rank 7 ofzo in T2 zit, krijg je hele hoge scores.
als je level 31 bent, en je zit al op rvr rank 20+, dan krijg je ineens lage scores, omdat de meeste onder de 20 zitten
Idd, als mdps/tanks bij je geraken is het snel afgelopen. Wat ik wel dan soms doe is in mijn "Squig Armor" kruipen en me dan tussen de eigen tanks/mdps mengen in de hoop zo van mijn belagers af te geraken. "Squig Armor" bufft desondanks de naam vreemd genoeg niet je armor, maar wel andere stats zoals Strength, Toughness & Wounds.Skerekrow schreef op dinsdag 30 december 2008 @ 06:59:
De skills die ambi noemt gebruik ook altijd maar toch komen ze vaak bij me. Waarschijnlijk heb ik inderdaad nog niet genoeg skills om ze te kiten en komt dat op hoger level wel.
edit: Om je armor te buffen met 100% kan je een gas squig spawnen.
[ Voor 5% gewijzigd door ambi op 30-12-2008 19:46 ]
Helaas gaan gas-squigs erg erg snel dood waardoor je der cooldown op hebt. Ik gebruik ook vaak de horned squig, die is erg effectief op engineers en healers op dit level.
Ik probeer gewoon bij de zerg te blijven, helaas kun je je dan niet altijd echt nuttig maken (flag carrien etc). Ik heb laatst een chosen aangemaakt en dat bevalt ook prima eigenlijk. Ik kan me veel meer focussen op de objectives van het scenario waar ik in zit en daardoor heb ik tenminste het gevoel dat ik me nuttig kan maken (ik kan me heel erg ergeren aan een team dat dit niet doet.)
Ik probeer gewoon bij de zerg te blijven, helaas kun je je dan niet altijd echt nuttig maken (flag carrien etc). Ik heb laatst een chosen aangemaakt en dat bevalt ook prima eigenlijk. Ik kan me veel meer focussen op de objectives van het scenario waar ik in zit en daardoor heb ik tenminste het gevoel dat ik me nuttig kan maken (ik kan me heel erg ergeren aan een team dat dit niet doet.)
Ik heb zelf een Black Orc tot level 35 gespeeld en die zijn fantastisch kwa survivability op short range. Een Squig Herder is echt het tegenovergestelde en da's wel effe slikken in scenario's. Ik merk dat ik met de SH veel meer bezig ben met hoe en wat in scenario's en dat vind ik eigenlijk wel een leuke uitdaging op zich. Mijn bijdrage is dan misschien wat minder, maar ik vind het wel leuk dat ik veel meer moet nadenken over hoe ik speel dan bij mijn BO. Mijn BO ben ik dan ook wat beu op dit ogenblik
Ik blijf het echter boeiend vinden verschillende careers te proberen, je begrijpt dan ook veel beter hoe je van elkaar afhankelijk bent. Met Mijn SH focus ik (naast natuurlijk healers) b.v. vooral op Bright Wizards omdat ik van mijn BO weet hoe nefast die zijn voor tanks.
Hah, gisteravond loop ik uit een kamp van de dwergen, zie ik daar een orc speler voorbij lopen. Hij was nog oranje, dus mocht ik hem niet aanvallen. Opeens begint hij (bij het kamp) de wachters aan te vallen. Blijkbaar wordt je dan RVR-flagged en kon ik hem ook aanvallen.
Vond het wel een rare keus van die speler, om bij het kamp de wachters aan te vallen, terwijl er ook een speler naast hem staat.
Nou ja, dat gevecht heeft niet zo lang geduurd, aangezien ik net rank 9 was en zo'n Morale ability had gekregen die ik wel enorm vet vind op het moment. Wat krijg je er trouwens veel xp en inf van om 1-vs-1 iemand te killen.
Daarna nog even wat scenario's en battlefield gedaan. Heb m'n eerste T1 item gekregen! Moet ik nog wel even wat reknown xp verzamelen. Ten tijde van het verkrijgen was ik nog maar rank 7. Inmiddels bijna rank 9. Gaat lekker snel in deze level ranges.
Vond het wel een rare keus van die speler, om bij het kamp de wachters aan te vallen, terwijl er ook een speler naast hem staat.
Nou ja, dat gevecht heeft niet zo lang geduurd, aangezien ik net rank 9 was en zo'n Morale ability had gekregen die ik wel enorm vet vind op het moment. Wat krijg je er trouwens veel xp en inf van om 1-vs-1 iemand te killen.
Daarna nog even wat scenario's en battlefield gedaan. Heb m'n eerste T1 item gekregen! Moet ik nog wel even wat reknown xp verzamelen. Ten tijde van het verkrijgen was ik nog maar rank 7. Inmiddels bijna rank 9. Gaat lekker snel in deze level ranges.
Anoniem: 281234
Ik ben druk aan het spelen met mijn Black Orc en dat bevalt me toch wel erg goed.. Ik hou van het blind ergens op af rennen om het dood te slaan en dat vooral ook te kunnen
Juist in scenario's vind ik het erg fijn om van mezelf al wat meer te kunnen hebben.. Zo heb ik ook een Bright Wizard geprobeerd, maar dat range is mij maar niks.. Daarbij ben je als BW ook erg snel het hoekje om als je wordt aangevallen..
Wat dat betreft vind ik de Witch Hunter toch wel een mooie gulden middenweg.. Zowel wat range als "het staat recht voor me, aahhh, mep dood".. De Witch Hunter kan ook nog best redelijk wat hebben.. Het is geen tank, maar het blijft toch wel even staan..
Met mijn Orcje heb ik wel het probleem dat ik snel door de actionpoints ben.. Omdat ik toch wel idioot veel health heb, maakt dat op zich niet zo heel veel uit, maar toch moet ik me bij tijd en wijle in leven houden met allerhande groene en roze drankjes.. Dit kan natuurlijk ook komen omdat ik veel te enthousiast overal op af ren....
Wat dat betreft vind ik de Witch Hunter toch wel een mooie gulden middenweg.. Zowel wat range als "het staat recht voor me, aahhh, mep dood".. De Witch Hunter kan ook nog best redelijk wat hebben.. Het is geen tank, maar het blijft toch wel even staan..
Met mijn Orcje heb ik wel het probleem dat ik snel door de actionpoints ben.. Omdat ik toch wel idioot veel health heb, maakt dat op zich niet zo heel veel uit, maar toch moet ik me bij tijd en wijle in leven houden met allerhande groene en roze drankjes.. Dit kan natuurlijk ook komen omdat ik veel te enthousiast overal op af ren....
Klopt, heel veel! Vorige week met mn DOK R19RR16 in mn eentje een keep verdedigd tegen 10-15 Order ventjes. gewoon lekker bij de keep lord staan en 1 voor 1 afmaken.. DOK zijn toch wel erg sterk op R19-20.[b][message=31271653,noline] Wat krijg je er trouwens veel xp en inf van om 1-vs-1 iemand te killen.
Ik kreeg gewoon 5k XP per solo kill :D:D:D rested weliswaar maar toch. verder rond de 100-400 renown, ligt een beetje aan het renown lvl van dein elkaar gehakte speler. Kreeg trouwens ook superveel xp/renown toen de keep daadwerkelijk defended was.
was in 1 uur tijd 70k xp + anderhalve lvl renown + full T2 chaos influence bar verder
Heb ook nog een ingevroren Zealot staan R34RR32 daarmee moest ik toch veel meer op mn actionpoints letten en kan me ook niet herinneren 175k healing gehaald te hebben rond R21
Misschien niet rond de 21 maar op lvl 40 wil ik wel es een ronde vergelijken qua healing, moet bekennen men zealot heeft ook een behoorlijke tijd in de vipers pit geparkeerd gestaan maar op gegeven moment doorgezet en het isnu men main class.. zealot op 40 is echt een heerlijke class om tespelen
"Reality is just an illusion, caused by lack of alcohol"
DoK's zijn dan ook behoorlijk sterk. Ze doen goede damage en ze kunnen ook nog eens flink healen. Solo zijn ze meesterlijk.
Ik heb m'n chars verhuisd van de Axe Bite Pass naar Karak Azgal. Ik heb daar een lvl20 BO,een lvl24 WE en een lvl14 DoK. Op de Dragonback Mountains hebben we ons order Guild waar ik een lvl33 BW, lvl20 WL en een lvl19 RP heb. Ik moet toch wel een beetje toegeven dat de destro careers een beetje overpowered zijn. Met mn BW bijvoorbeeld deed ik in een rondje Serpents Passage een keer 109k damage... een BO welke een tank is en niet eens in de buurt zou moeten komen van een puur ranged DPS class qua damage deed 112k damage. Tuurlijk heeft iedereen wel eens goede en slechte rondjes maar dit was een beetje average rondje. Wellicht als ik lvl40 ben dat ik wat meer damage kan doen in deze scenario's maar er is wel een reden waarom je zoveel destro tanks ziet lopen...
oh enneh.... gelukkig nieuwjaar iedereen
oh enneh.... gelukkig nieuwjaar iedereen
Anoniem: 269787
Ik dacht dat KDS overgestapt was naar Order... maar kan me vergissen (zo iets horde ik ergens). Zelf zit ik in Dragonwake Templars, das een nederlandse order guild. ook op die server.MrFl0ppY schreef op zaterdag 27 december 2008 @ 12:59:
De GoT guild heet uneath maar is naar mijn kennen op slag na dood. Ik zit zelf bij de Order kant bij de guild disorder. Een goede guild @ destro is denk ik KDS (erg groot en goed georganiseerd) of The Bakery. Eventueel Eva Vix als je hardcore wilt spelen.
Anoniem: 128025
Er moet iig nog genoeg gebeuren aan de game, Mythic heeft (bewust) een aantal Destruction klasses sterker gemaakt omdat in de closed beta er erg veel Order spelers waren, helaas blijkt dit in de live game andersom te zijn waardoor Destro niet alleen met meer zijn maar ook sterker in 1 vs 1, niet alle klasses uiteraard maar door flink gezeur van Destro kant is nu de Ironbreaker (wat Orders beste tank was) nu nog slechter dan een Melee DPS klasse, hij is niet taai meer en damage doe je ook amper, 2 guild maatjes hebben hun IB in de ijskast gezet, 1 van lvl 33 en 1 van lvl 40, toch jammer van al die speeltijd dat je klasse waar je al lang van geniet ineens genaaid word. Laten we hopen dat Mythic nog een hoop blijft verbeteren en dat wij hier in Europa niet te ver achterlopen door GOA. Volgens mij lopen we op dit moment 1 patch achter op Amerika, waarom? Geen idee dan moet je bij GOA zijn die doen de zaken in Europa.
edit:
KDS is deels overgestapt, die zagen de problemen reallistisch aan en zagen dat order in de shit zit in T4, helaas dacht niet de hele Guild er zo over en zijn er ook een deel gebleven, maar er is nu op Karak Azgal iig een KDS Guild aan Order kant, zelf zit ik in Kharnagecop KA
KDS is deels overgestapt, die zagen de problemen reallistisch aan en zagen dat order in de shit zit in T4, helaas dacht niet de hele Guild er zo over en zijn er ook een deel gebleven, maar er is nu op Karak Azgal iig een KDS Guild aan Order kant, zelf zit ik in Kharnagecop KA
[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 128025 op 03-01-2009 22:09 ]
is er al een trial mogelijk ondertussen?
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Niet dat ik weet. Heb ze gemailed 3 weken geleden ofzo, omdat ze ze ook op events uitgeven. Dus ik dacht, technisch gezien kan het al, geef me een key. Maar nee hoor:
Dus toen maar gekocht, en tbh nog geen spijt van gehadDear Customer,
Thank you for contacting us in relation to your query.
Unfortunately we currently have no trial period available for Warhammer online and in order to play the game you must purchase a license key which will give you 30 days of free play.
Thank you for your interest in Warhammer Online: Age of Reckoning!
Kind Regards,
-----------------------------------------------
Warhammer Online European Billing Support
Om deze reden heb ik besloten om mijn maandelijkse bijdrage te stoppen, want het is niet leuk als je niet weet of je kan spelen of niet.Panthera schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 09:02:
Ik heb er niet veel last van, maar ik vroeg me af of anderen het ook hebben:
Wanneer ik WAR opstart hoor ik het muziekje van het filmpje, maar heb geen beeld, aan het einde zie ik in een flits het inlogscherm, maar word teruggezet naar bureaublad.Dan moet ik met alt-tab terug naar WAR.
Wanneer er een patch is geweest, kan ik niet met alt-tab terug naar WAR, want dan keilt hij me iedere keer terug naar bureaublad, dan moet ik met programmamanager eerst afsluiten en het programma opnieuw opstarten, en begint het dus van het begin af aan.
Dit zorgt ervoor dat ik ongeveer 10 minuten bezig ben met opstarten, want na een update kan ik het filmpje niet annuleren.
De betaling loopt nog tot 24 januari ofzo, en als iemand een oplossing weet voor zo een probleem, dan pak ik het wel weer op.
Vandaag was het zo dat alt-tab, alt-f4 en ctrl-alt-del allemaal niet werkte, en alleen een harde reset werkte. Ik weet gewoon niet, waarom hij het de ene keer prima doet, en de volgende keer het gewoon vertikt. hij vertikt het ook tweederde van de tijd, bah.
Mja de bugs in WAR vind ik nog best ernstig. Niet zozeer gameplay bugs, dat is best op goed niveau, maar hardware/software bugs. M'n framerate is nog steeds treurig, en dat voor een spel die qua polycount en textures niet veel boven bijv WoW uitstijgt (die wel vloeiend loopt). Maar goed Mythic weet dat, en is bezig met de boel te patchen.
Ik speel nu bijna 2jaar WoW en ben het nu toch echt wel zat (raid content op WotLK zo snel gecleared dat dit me erg tegenviel) en ben wel geïnterreseerd in WAR.
Ik heb het met de beta gespeeld maar ik herinner me dat de framerate toen erg brak was, mijn specs:
Intel Core 2Duo E2140 @ 2x 2.40Ghz
2048mb RAM
HD3870 512mb
is dat nu al wat minder en kan ik het een beetje spelen met dit systeem? (op 1680x1050).
Ik heb het met de beta gespeeld maar ik herinner me dat de framerate toen erg brak was, mijn specs:
Intel Core 2Duo E2140 @ 2x 2.40Ghz
2048mb RAM
HD3870 512mb
is dat nu al wat minder en kan ik het een beetje spelen met dit systeem? (op 1680x1050).
5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris
Dat moet zeker wel kunnen.
Momenteel speel ik het op m'n laptop van het werk. Is een HP/Compaq nw8440. Is een Centrino Duo (geloof 2.3 GHz), inmiddels 4GB RAM en een onboard FireGL videokaart.
Loopt best soepel. Speel het op de 'default' resolutie. Iets van 1440x??? dacht ik zo. Is erg goed speelbaar. Heb nog niet de city-sieges gedaan, maar zou kunnen dat ik daar wel veel ga laggen....zoals bijna iedereen.
Momenteel speel ik het op m'n laptop van het werk. Is een HP/Compaq nw8440. Is een Centrino Duo (geloof 2.3 GHz), inmiddels 4GB RAM en een onboard FireGL videokaart.
Loopt best soepel. Speel het op de 'default' resolutie. Iets van 1440x??? dacht ik zo. Is erg goed speelbaar. Heb nog niet de city-sieges gedaan, maar zou kunnen dat ik daar wel veel ga laggen....zoals bijna iedereen.
Ja inderdaad, met een Keep-seiges loopt het bij niemand helemaal soepel.Jan_V schreef op zondag 04 januari 2009 @ 14:57:
Dat moet zeker wel kunnen.
Is dat recruit a friend al aanwezig in het spel?
dan zou ik dat wel graag willen proberen.
"
Gaan we weer blijkbaar. Kleine waarschuwing mocht het waar blijken voor meer mensen en sommigen daar misschien baat bij hebben.
"quote: xxxxHey all Euro players,
For those of you with manual subs, I suggest you check your account to make sure it is still set on manual. Mine was again (second time) changed from manual to automatic.
This makes me quite paranoid if I quit, they can decide to "turn me back on" without my concent. I imagine this could have some legal implications.
Cheers
Gaan we weer blijkbaar. Kleine waarschuwing mocht het waar blijken voor meer mensen en sommigen daar misschien baat bij hebben.
Anoniem: 162077
Jammer genoeg niet, heb ook een paar vrienden die het eerst willen proberen.T!m0n schreef op zondag 04 januari 2009 @ 19:19:
Is dat recruit a friend al aanwezig in het spel?
Weer alleen in amerika.
Als ze slim zijn zorgen ze ASAP voor een buddy-key system. Ik weet zeker dat er een hoop mensen zijn die het willen proberen maar niet de sprong durven wagen om een full version te kopen... en ik weet zeker dat er een hoop mensen zullen zijn die blijven "hangen" na een aantal dagen gratis spelen. 
Nu het open RvR flink op gang gekomen is is het een heel ander spel geworden. Heb alleen nog keep fights gedaan in T2 maar hoorde van guild friends dat ze van het weekend een zone in T4 gelocked hebben. De battle om het laatste controlpoint heeft 5 uur!!! geduurd maar ze hebben het wel veroverd. Flink renown en xp scoren!
Als ze het ORvR vanaf het begin zo hadden geregeld waren er veel meer mensen gebleven!
Nu het open RvR flink op gang gekomen is is het een heel ander spel geworden. Heb alleen nog keep fights gedaan in T2 maar hoorde van guild friends dat ze van het weekend een zone in T4 gelocked hebben. De battle om het laatste controlpoint heeft 5 uur!!! geduurd maar ze hebben het wel veroverd. Flink renown en xp scoren!
Als ze het ORvR vanaf het begin zo hadden geregeld waren er veel meer mensen gebleven!
Anoniem: 286003
KDS is inderdaad volledig overgestapt naar Order. We hebben nu iets van 100 leden daar en we zijn nog aan het groeien!Anoniem: 269787 schreef op zaterdag 03 januari 2009 @ 17:50:
[...]
Ik dacht dat KDS overgestapt was naar Order... maar kan me vergissen (zo iets horde ik ergens). Zelf zit ik in Dragonwake Templars, das een nederlandse order guild. ook op die server.
Pff de afgelopen weken druk aan het spelen geweest met mijn 4 chars op Karak-Norn. de server begint nu lekker druk te worden!
Mijn Engi (Sneezzero) is nu R24rr23, BW (Nukem Hard) R24rr24, WH (Vikthor) R14rr14 en mijn main WP (Helmutt Lotti) zit nu op R27rr27.
De WP is echt een super class om te spelen, je kunt overal bij ingezet worden.
Ook komen er binnen kort weer 2 extra karakters beschikbaar, zou de choppa dan eindelijk komen....
Mijn Engi (Sneezzero) is nu R24rr23, BW (Nukem Hard) R24rr24, WH (Vikthor) R14rr14 en mijn main WP (Helmutt Lotti) zit nu op R27rr27.
Ook komen er binnen kort weer 2 extra karakters beschikbaar, zou de choppa dan eindelijk komen....
Amiga 500, eos 350d, HTPC, GamePC
Ik heb zelf een lowlvl WP en moet zeggen dat het idd een erg veelzijdige class is die daardoor ook heerlijk speelt.Sneezzer schreef op maandag 05 januari 2009 @ 10:51:
Pff de afgelopen weken druk aan het spelen geweest met mijn 4 chars op Karak-Norn. de server begint nu lekker druk te worden!
Heb je hier een bron van? (zo van komt mijn leven dan toch eindelijk op de rails?)Ook komen er binnen kort weer 2 extra karakters beschikbaar, zou de choppa dan eindelijk komen....
zie www.war-europe.comSkerekrow schreef op maandag 05 januari 2009 @ 11:14:
[...]
Ik heb zelf een lowlvl WP en moet zeggen dat het idd een erg veelzijdige class is die daardoor ook heerlijk speelt.
[...]
Heb je hier een bron van? (zo van komt mijn leven dan toch eindelijk op de rails?)
Hier kunnen je onder het kopje "Let's do it again" geloof ik lezen dat er snel 2 nieuwe chars komen.
Bah, kan die site niet op.. stom werk
Maar Choppa dus?
Blijheid ten top.. Die wou ik vanaf het begin al spelen, maar helaas werd hij toen geschrapt.. Wat dat betreft vind ik wel dat ze het goed doen; classes eerst goed uitwerken voordat je met zo'n half-halfje zit..
*chopchopchop* *is al in de blije mood voor de choppa*
*chopchopchop* *is al in de blije mood voor de choppa*
Ja ik ben ook blij dat het allemaal binnen een half jaar gedaan is. ik was er bang voor dat we er op moesten wachten tot een expansion ofzo. Nu hopen dat ze snel de 4 steden kunnen uitbrengen 
Ik vraag me ook af wanneer het nieuwe event komt (waarschijnlijk gelijk met de nieuwe classes). Wat voor feest dat zal zijn.
Ik vraag me ook af wanneer het nieuwe event komt (waarschijnlijk gelijk met de nieuwe classes). Wat voor feest dat zal zijn.
[ Voor 24% gewijzigd door Skerekrow op 05-01-2009 14:27 ]
Hehe had van het weekend op mijn alt met 1 van jullie ironbreakers gespeeld, whiteeye heette hij geloof ik, ik speelde hier op mijn runepriest Achillesheal \o/Anoniem: 286003 schreef op maandag 05 januari 2009 @ 10:00:
[...]
KDS is inderdaad volledig overgestapt naar Order. We hebben nu iets van 100 leden daar en we zijn nog aan het groeien!
Zit er trouwens over na te denken om van mijn DoK af te stappen, en dan jullie met mijn bright wizard (rank 26/23) te joinen om dat dan mijn main te maken, kwam tot de conclusie dat healen leuk is, maar als je alleen randdebielen kan healen die nog geen vlieg dood kunnen meppen maakt het geen bal uit hoe goed je ook healed, je wint toch niet, en renown krijg je al helemaal niet.
[ Voor 32% gewijzigd door pica op 05-01-2009 14:36 ]
hmm.. ken het gevoel... heb een BW lvl33 en onlangs een Runepriest aangemaakt lvl21 nu en healen is soms erg leuk als je iemand in leven houdt die onder vuur ligt en mensen die van je houden omdat je ze rezzed bij een keep fightJeanLucPicard schreef op maandag 05 januari 2009 @ 14:33:
[...]kwam tot de conclusie dat healen leuk is, maar als je alleen randdebielen kan healen die nog geen vlieg dood kunnen meppen maakt het geen bal uit hoe goed je ook healed, je wint toch niet, en renown krijg je al helemaal niet.
Het is wel super leuk als healer in een groepje van 6 bijvoorbeeld, zeker als het kinmates zijn of andere spelers die weten wat ze doen.
Ik heb geen zin om op een trial te wachten, dus ik denk dat ik de knoop maar doorhak en de doos ga halen. Ik zit een beetje naar die classes te kijken en shaman of squig herder lijkt me wel leuk maar dat lukt me wel (een class kiezen). Maar wat raden jullie aan als server? waar zitten de meeste gotters op?
Bedankt.
Bedankt.
Karak Hirn, Karak Eight Peaks en Eltharion zijn allemaal populaire EU servers.
Squig Herder is een zeer leuke career als je van een uitdaging houdt, want het vereist nogal wat skills en tactics op het vlak van survival en pet management (en is ook 1 van de careers die wat trager op krachten komt). Ik beleef er in ieder geval veel lol mee.
Squig Herder is een zeer leuke career als je van een uitdaging houdt, want het vereist nogal wat skills en tactics op het vlak van survival en pet management (en is ook 1 van de careers die wat trager op krachten komt). Ik beleef er in ieder geval veel lol mee.
[ Voor 13% gewijzigd door ambi op 05-01-2009 17:35 ]
Hebben jullie wat dat betreft nog leuke tips voor het spelen van een squig herder? Ik speel er atm mee, maar soms met RVR wordt het nogal chaotisch.
Voor Squig Herders vind ik sommige dingen op de SquigHerd blog wel interessant en de SGT movies op WarhammerMovies.
RvR hoort ook gewoon een beetje chaotisch the zijn... het is WAR!!!
Gisteravond wel weer een nuttig avondje gehad
Eerst met 4 man een keep verdedigd tegen een stuk of 10 destros (gelukkig slaat de keep lord erg hard
)
Daarna convert naar warband en het groepje groeide langzaam tot we genoeg hadden om een keep aan te vallen. Er liep nog wel wat destro gespuis rond waaronder een aantal WE's. Als 21RP begin je erg weinig tegen een 27 en 30 WE. In ongeveer 2.8 seconden was ik dood. Gelukkig hadden we ook een paar hogere levels in de groep dus langzaam kregen we grip op het gebied tot we bijna een volle warband hadden. toen 2 keeps ingenomen en een berg influence gescoord
Heb nu ook de ORvR influence reward balk vol in het elf gebied (T2) en moet nu nog voor de laatste reward gaan bij de dwarves. Voor het level dat je ze aan kunt zijn de rewards echt goed. Loop nu bijna uitsluitend in purple armor rond op 2 stukjes obliterator na. Zal het vast nodig hebben als ik straks T3 scenario's en/of ORvR ga spelen. Mn runepriest is nog maar lvl21 dus ik ben best bang voor de lvl31 chosens en witch elfs die ik straks tegen ga komen
Gisteravond wel weer een nuttig avondje gehad
Eerst met 4 man een keep verdedigd tegen een stuk of 10 destros (gelukkig slaat de keep lord erg hard
Daarna convert naar warband en het groepje groeide langzaam tot we genoeg hadden om een keep aan te vallen. Er liep nog wel wat destro gespuis rond waaronder een aantal WE's. Als 21RP begin je erg weinig tegen een 27 en 30 WE. In ongeveer 2.8 seconden was ik dood. Gelukkig hadden we ook een paar hogere levels in de groep dus langzaam kregen we grip op het gebied tot we bijna een volle warband hadden. toen 2 keeps ingenomen en een berg influence gescoord
Heb nu ook de ORvR influence reward balk vol in het elf gebied (T2) en moet nu nog voor de laatste reward gaan bij de dwarves. Voor het level dat je ze aan kunt zijn de rewards echt goed. Loop nu bijna uitsluitend in purple armor rond op 2 stukjes obliterator na. Zal het vast nodig hebben als ik straks T3 scenario's en/of ORvR ga spelen. Mn runepriest is nog maar lvl21 dus ik ben best bang voor de lvl31 chosens en witch elfs die ik straks tegen ga komen
Ik kan je verzekeren dat je bij KDS bijna altijd wintJeanLucPicard schreef op maandag 05 januari 2009 @ 14:33:
[...]
kwam tot de conclusie dat healen leuk is, maar als je alleen randdebielen kan healen die nog geen vlieg dood kunnen meppen maakt het geen bal uit hoe goed je ook healed, je wint toch niet, en renown krijg je al helemaal niet.
Als we in een warband rijden gebruiken we een bepaalde battle formation en iedereen weet wat hij moet doen.
Hmm.. das wel een goede manier van aanpak.. Weer eens wat anders
Vind het wel een goed idee dat er zulke duidelijke regels over zijn dan.. Op die manier is het ook een stuk overzichtelijker lijkt me.. Voor iedereen..
Guild raid vs PUG raid = Guild raid wins
Dat kan ik alleen maar beamen. Zat tegen KDS Warbands gevochten maar bijna elke keer werden we met de grond gelijk gemaakt. Erg goede coördinatie en organisatie. Je ziet dan ook meteen dat het wel degelijk op skill aankomt.Anoniem: 286003 schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 09:17:
[...]
Ik kan je verzekeren dat je bij KDS bijna altijd wint
Als we in een warband rijden gebruiken we een bepaalde battle formation en iedereen weet wat hij moet doen.
Willen jullie wat info sharen over de formatie van KDS? Kan leerzaam zijn
Teamwork is gewoon de basis van winst. Als je alleen al de tanks de healers laat beschermen en de ranged dps samenwerkt om healers van de tegenstanders uit te schakelen kun je al een heel eind komen.
Wel de formatie zelf is niet zo spectaculair:apNia schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 10:32:
Willen jullie wat info sharen over de formatie van KDS? Kan leerzaam zijn
Tanks vooraan, dan dps, en achteraan de healers.
Daarbinnen hebben we wel nog wat specifiekere dingen.
Maar moeilijker is, ervoor zorgen dat de volledige warband dit volgt, of zelfs 2 warbands. Dus ook, als we bijvoorbeeld verrast worden door de vijand, als 1 eenheid daarop reageren.
Of als we rondrijden in het orvr gebied...
AoE is veel beter. Ranged dps is minder nuttig in grote gevechten.Skerekrow schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 10:34:
Teamwork is gewoon de basis van winst. Als je alleen al de tanks de healers laat beschermen en de ranged dps samenwerkt om healers van de tegenstanders uit te schakelen kun je al een heel eind komen.
[ Voor 25% gewijzigd door Anoniem: 286003 op 06-01-2009 10:48 ]
Als tank probeer ik toch altijd de healers van de andere partij om zeep te helpen.. Net als de Bright Wizards trouwens.. Die doen gewoon idioot veel schade in een klap, waardoor zelf een tank wat wankel wordt..
Op zich lijkt het me wel een goede formatie, maar net wat je zegt; het ligt ook een hoop aan de samenwerking om te zorgen dat het allemaal werkt.. Toegegeven; KDS doet dat wel redelijk.. Ik ga nog wel eens dood door die poppetjes.. Bah, vervelende lui zijn jullie ook
Offtopic:
Op zich lijkt het me wel een goede formatie, maar net wat je zegt; het ligt ook een hoop aan de samenwerking om te zorgen dat het allemaal werkt.. Toegegeven; KDS doet dat wel redelijk.. Ik ga nog wel eens dood door die poppetjes.. Bah, vervelende lui zijn jullie ook
Offtopic:
Hihi, ik las "beamen" - als in; Beam me up, ScottyMrFl0ppY schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 10:01:
Dat kan ik alleen maar beamen.
de BW's zijn behoorlijk generfed hoor... het zijn nu in veel gevallen average damage dealers met paper armor.Anoniem: 281234 schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 11:02:
Als tank probeer ik toch altijd de healers van de andere partij om zeep te helpen.. Net als de Bright Wizards trouwens.. Die doen gewoon idioot veel schade in een klap, waardoor zelf een tank wat wankel wordt..
Bovendien is veel van de damage van de BW gebaseerd op DoT's en zijn er maar een paar direct damage skills. Een guildie is gestopt met zn BW na een mooi / triest voorbeeld... Chosens hebben geloof ik een reflect magic damage achtige skill die ongelooflijk veel damage absorbed en terugkaatst. Weet niet meer precies de nummers die hij noemde maar uiteindelijk kreeg hij zelf iets van 5x zoveel damage (ook door de combustion explosion) dan het doelwit. Als er een paar healers rond lopen probeer ik het al niet eens meer op chosens. Verbaas me telkens weer dat ze rustig tussen ons doorlopen en niet neer gaan ook al richten we onze fireballs gezamenlijk op hem
Het kan natuurlijk zijn dat die chosen zijn moral gebruikt die damage + 50% terugkaatst.
JohnnyV76 schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 11:49:
[...]
de BW's zijn behoorlijk generfed hoor... het zijn nu in veel gevallen average damage dealers met paper armor.
Bovendien is veel van de damage van de BW gebaseerd op DoT's en zijn er maar een paar direct damage skills. Een guildie is gestopt met zn BW na een mooi / triest voorbeeld... Chosens hebben geloof ik een reflect magic damage achtige skill die ongelooflijk veel damage absorbed en terugkaatst. Weet niet meer precies de nummers die hij noemde maar uiteindelijk kreeg hij zelf iets van 5x zoveel damage (ook door de combustion explosion) dan het doelwit. Als er een paar healers rond lopen probeer ik het al niet eens meer op chosens. Verbaas me telkens weer dat ze rustig tussen ons doorlopen en niet neer gaan ook al richten we onze fireballs gezamenlijk op hem
Shuttle st20g5
@Zyll; Ik denk dat je als tank op de eerste plaats de mdps/tanks van de tegenpartij moet weghouden van de eigen rdps/healers zodat zij het kunnen uitvechten met die van de tegenpartij.
Als vroegere Black Orc weet ik maar al te goed hoe snel een BW je kan "wegsmelten", dus nu ik Squig Herder speel, focus ik dan ook onmiddelijk op BWs. Dat is het voordeel om verschillende careers uit te proberen omdat je daardoor ook beter inziet hoezeer careers op elkaar aangewezen zijn.
Als vroegere Black Orc weet ik maar al te goed hoe snel een BW je kan "wegsmelten", dus nu ik Squig Herder speel, focus ik dan ook onmiddelijk op BWs. Dat is het voordeel om verschillende careers uit te proberen omdat je daardoor ook beter inziet hoezeer careers op elkaar aangewezen zijn.
en dan die ranged AoE knock down skill...op een tank...Knowuse schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 12:02:
Het kan natuurlijk zijn dat die chosen zijn moral gebruikt die damage + 50% terugkaatst.
[...]
Op zich vind ik dat allemaal nog niet zo erg want een tank doet niet zoveel damage.. nouwwww... als lvl32 BW werd ik mooi outdamaged door een lvl40 BO. Ik hoop en denk dat dat wel veranderd als ik ook 40 ben
Vind mn RP ook erg leuk om te spelen (healers blijven toch vaak gewild in groepjes) maar wil aan de andere kant ook graag mn BW naar 40 tillen...Ik ben voor een 2 daagse werkweek en een 5 daags weekend!
Die vraag werd mij ook al gesteld door iemand.. In de VS en in Canada zijn wel 7day trials te krijgen, maar voor zover ik weet hier nog niet.. Ik denk dat het een kwestie van afwachten is, komt vast nog wel..
ik hoop dat ze er snel mee komen.. het zou iig een goede impuls zijn voor de servers en het RvR. Al is het na de server merges al stukken beter. Meestal is order op onze server outnumbered wat aan de ene kant een leuke uitdaging geeft maar soms ook wat frustratie. Zeker op mappen waar tanks goed uit de verf komen doet destro het altijd goed. Moet eerlijk bekennen dat ik wel eens een scenario uit gestapt ben omdat we 4 man minder hadden, het gemiddelde level 2 a 3 lager was en ook nog 1 of 2 afk's hadden. Dan liever even wachten dan met veel frustratie heel weinig xp en renown krijgen.
Waarom koop je hem gewoon niet voor 3 tientjes?
Naar mijn mening is het spel het zeker waard.
kopen
Waarom koop je hem gewoon niet voor 3 tientjes?
Naar mijn mening is het spel het zeker waard.
kopen
Op Karak-Norn is Destr. nu High en order ook heel behoorlijk op niveau.JohnnyV76 schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 15:09:
ik hoop dat ze er snel mee komen.. het zou iig een goede impuls zijn voor de servers en het RvR. Al is het na de server merges al stukken beter. Meestal is order op onze server outnumbered wat aan de ene kant een leuke uitdaging geeft maar soms ook wat frustratie. Zeker op mappen waar tanks goed uit de verf komen doet destro het altijd goed. Moet eerlijk bekennen dat ik wel eens een scenario uit gestapt ben omdat we 4 man minder hadden, het gemiddelde level 2 a 3 lager was en ook nog 1 of 2 afk's hadden. Dan liever even wachten dan met veel frustratie heel weinig xp en renown krijgen.
Dus RVR gaat heel goed voor beide zijden. Ook SC's poppen de hele tijd wel met een behoorlijke balans (tja je kunt nu eenmaal niet alles winnen).
Ik heb de knoop doorgehakt en ben net terug van een ritje naar de stad (koud).
Hij installeert nu en ik ga waarschijnlijk een Goblin/Greenskin Shaman aanmaken.
Iemand een idee welke server? pvp/rvr lijkt me leuk en als de balans nog goed is is het helemaal mooi, ik zie hierboven Karak-Norn voorbij komen is deze goed?
de site doet het btw niet in firefox? en ik durf geen wachtwoorden in te vullen in IE, meer mensen last van dit? hij geeft de error aan van : "a file could not be loaded properly"
Verwijderen van tijdelijke internet bestanden doet wonderen.
Bij het invullen van m'n key krijg ik : (ook in internet explorer)
"An error occured, we are unable to process your request (Code 1103)"
Zijn de registratie servers down of is er maintenance?
En bij het invullen van een 'Helpform' krijg ik de error: 'data form invalid'
Hij installeert nu en ik ga waarschijnlijk een Goblin/Greenskin Shaman aanmaken.
Iemand een idee welke server? pvp/rvr lijkt me leuk en als de balans nog goed is is het helemaal mooi, ik zie hierboven Karak-Norn voorbij komen is deze goed?
de site doet het btw niet in firefox? en ik durf geen wachtwoorden in te vullen in IE, meer mensen last van dit? hij geeft de error aan van : "a file could not be loaded properly"
Verwijderen van tijdelijke internet bestanden doet wonderen.
Bij het invullen van m'n key krijg ik : (ook in internet explorer)
"An error occured, we are unable to process your request (Code 1103)"
Zijn de registratie servers down of is er maintenance?
En bij het invullen van een 'Helpform' krijg ik de error: 'data form invalid'
[ Voor 46% gewijzigd door Rynji op 06-01-2009 17:42 ]
Anoniem: 37006
Heb je wel eerst een account aangemaakt op de site? Je moet namelijk eerst een werkende account hebben en dan de key registreren. Het ww waar hij tijdens de key registratie om vraagt moet dus een ww zijn waarmee je ook op de site kan inloggen.
eerst log ik in op de site met mijn log-in en pass, dan ga ik naar "my profile" en dan 'enter a code' dan moet ik gelijk mijn code invoeren en daar krijg ik dus de "An error occured, we are unable to process your request (Code 1103)" error.
Warhammer help zegt dat ik tijdelijke bestanden en alles moet verwijderen, van IE en firefox maar beiden geen resultaat en google chrome ook niet.
Heb het nu op 4 PC's geprobeerd maar nergens werkt het, overal die error. Ik vind het wel erg jammer ik wil heel graag spelen en dan dit.
Warhammer help zegt dat ik tijdelijke bestanden en alles moet verwijderen, van IE en firefox maar beiden geen resultaat en google chrome ook niet.
Heb het nu op 4 PC's geprobeerd maar nergens werkt het, overal die error. Ik vind het wel erg jammer ik wil heel graag spelen en dan dit.
[ Voor 43% gewijzigd door Rynji op 06-01-2009 19:14 ]
Je zit toch wel op war-europe.com en niet warhammeronline.com? Beide gaan over WAR en ook van de makers volgens mij, maar op warhammeronline.com kun je verder niets doen met je WAR-account.
Iets anders kan ik niet verzinnen. Zit nog wel (na 3 maanden) te wachten op een e-mail dat m'n account is geactiveerd, de melding die je krijgt na het invoeren van je serial. Staat waarschijnlijk niets boeiends in, aangezien ik gewoon kan spelen.
Trouwens, ik heb de collector's edition, maar kan bij m'n dwerg niet vinden hoe ik de unieke head-model kan plaatsen. Bij m'n elf kon ik dit zomaar doen, maar nu niet meer. Kan dat alleen maar bij je eerste karakter? Zou een beetje gaar zijn.
Iets anders kan ik niet verzinnen. Zit nog wel (na 3 maanden) te wachten op een e-mail dat m'n account is geactiveerd, de melding die je krijgt na het invoeren van je serial. Staat waarschijnlijk niets boeiends in, aangezien ik gewoon kan spelen.
Trouwens, ik heb de collector's edition, maar kan bij m'n dwerg niet vinden hoe ik de unieke head-model kan plaatsen. Bij m'n elf kon ik dit zomaar doen, maar nu niet meer. Kan dat alleen maar bij je eerste karakter? Zou een beetje gaar zijn.
ik zit op war-europe.com ja, heb maar weer zo'n help survey ingevuld, beetje jammer dit.
Probeer nog eens een andere account aan te maken en kan je niet valideren desondanks de fout (ik kan me het niet meer exact herrineren)?
[ Voor 47% gewijzigd door ambi op 06-01-2009 20:10 ]
Ander account helpt ook niet, en je kan nog op validate blijven klikken maar dat heeft na 5minuten ook geen resultaat. Het lijkt erop dat ik 40€ weggegooid heb
[ Voor 16% gewijzigd door Rynji op 06-01-2009 20:35 ]
Anoniem: 91397
Ik wacht af. Heb hier al te veel doosjes liggen van games die ik na 1 maand links heb laten liggen. Na al die keren door 'fanboys' overgehaald te zijn nu maar eens besloten een trail af te wachten. Zo vinden veel mensen Wow leuk, maar na de eerste maand had ik het al gezien. Zo trokken veel mensen die ik ken Eve niet en L2 niet, maar ik was er uren per dag zoet mee.Anoniem: 281234 schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 14:12:
Die vraag werd mij ook al gesteld door iemand.. In de VS en in Canada zijn wel 7day trials te krijgen, maar voor zover ik weet hier nog niet.. Ik denk dat het een kwestie van afwachten is, komt vast nog wel..
Smaken verschillen.
Dat kan niet joh, kijk ff of ze geen lijn hebben waarop je kan bellen anders.T!m0n schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 20:31:
Ander account helpt ook niet, en je kan nog op validate blijven klikken maar dat heeft na 5minuten ook geen resultaat. Het lijkt erop dat ik 40€ weggegooid heb
Over die Trial, in Amerika is al een soort buddy key systeem actief, dat zou binnenkort in Europa ook actief moeten worden, dan kan je een vriend/vriendin een uitnodiging sturen waar een 7 day trial key bij zit, zij zullen dan waarschijnlijk de client ergens moeten downloaden.
Ikzelf speel nog steeds met de open-beta client, heb de CE en de DVD is nog niet het doosje uit geweest.
Over EU servers die goed lopen: Karak Norn en Karak Azgal lopen erg goed sinds de laatste rondes van Character Transfers, zelf speel ik Order op Azgal en Destruction op Norn.
Guild maatje op Azgal heeft ons gisteren verlaten om bij KDS te gaan kijken, komt vooral omdat KDS erg actief al is in T4 en bij ons waren we maar met 4-5 man in T4 omdat de rest veel tijd heeft gespendeerd aan careers die ze nu niet meer spelen of die door patches waardeloos zijn geworden (IB).
Ikzelf speel nog steeds met de open-beta client, heb de CE en de DVD is nog niet het doosje uit geweest.
Over EU servers die goed lopen: Karak Norn en Karak Azgal lopen erg goed sinds de laatste rondes van Character Transfers, zelf speel ik Order op Azgal en Destruction op Norn.
Guild maatje op Azgal heeft ons gisteren verlaten om bij KDS te gaan kijken, komt vooral omdat KDS erg actief al is in T4 en bij ons waren we maar met 4-5 man in T4 omdat de rest veel tijd heeft gespendeerd aan careers die ze nu niet meer spelen of die door patches waardeloos zijn geworden (IB).
Anoniem: 277867
Heb het gister even gecontroleerd op mijn Chosen. Ik heb een aura die 87 dam terug geeft (op R27). Alleen... dit is een aura, dus de mensen in mijn omgeving hebben hetzelfde. Als je dus gaat AoE-en in de buurt van een chosen, dan heb je een probleem. Gister had ik bijvoorbeeld een groep in scenario tegen me met 6 BW's. Ik stond al snel op op nummer 5 in de damage lijsten, terwijl ik eigenlijk erg weinig damage in melee had gedaan.JohnnyV76 schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 11:49:
[...]
de BW's zijn behoorlijk generfed hoor... het zijn nu in veel gevallen average damage dealers met paper armor.
Ach, zo heb je ook tanks met aoe knockback en andere vormen van knock down en dergelijken. De damage van tanks is gewoon hoog in Warhammer, van alle tanks naar mijn idee. En die damage op bijvoorbeeld een chosen veroorzaak je zelf als BWen dan die ranged AoE knock down skill...op een tank...
Op zich vind ik dat allemaal nog niet zo erg want een tank doet niet zoveel damage.. nouwwww...
Gisteren een super avondje gehad. Heb al drie delen van mijn devastator kit aan (ben lvl 28rr28) met mijn WP.
Verder werk ik met de kleine (paarse) hamer en het charm boekje.
Loop een beetje in mijn uppie door het rvr gebied en krijg 2 chosens op mijn nek (lvl 29 en 26). Waarschijnlijk dachten ze dat ze een makkelijke kill gingen maken maar na 16 minuten was ik nog de enige die stond ;-)
Helmutt Lotti Rules (als WP).
Verder werk ik met de kleine (paarse) hamer en het charm boekje.
Loop een beetje in mijn uppie door het rvr gebied en krijg 2 chosens op mijn nek (lvl 29 en 26). Waarschijnlijk dachten ze dat ze een makkelijke kill gingen maken maar na 16 minuten was ik nog de enige die stond ;-)
Helmutt Lotti Rules (als WP).
Ik begrijp je ontgoocheling, maar ze zullen je wel helpen via de helpform.T!m0n schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 20:31:
De IB is alles behalve waardeloos, nog steeds de beste damage vanger van de order. Ben zelf een SM maar kan niet op tegen een IB als het om tanken gaat.Anoniem: 128025 schreef op woensdag 07 januari 2009 @ 08:06:
...of die door patches waardeloos zijn geworden (IB).
Het schijnt opgelost te zijn:
http://www.warhammerallia...php?p=3182849#post3182849
http://www.warhammerallia...php?p=3182849#post3182849
ambi schreef op woensdag 07 januari 2009 @ 12:13:
[...]
Ik begrijp je ontgoocheling, maar ze zullen je wel helpen via de helpform.
Shuttle st20g5
ik laat mn abbo lekker gaan, karak-izor is n dooie pier en als de order n keer n keep heeft ingenomen dan is het binnen no time weer van ons ( destruction ). erg jammer want opzich een leuke pvp game lekker rossen enzo.
Heb maar weer de gouwe ouwe uit de kast getrokken: everquest!
bevalt me weer 100x beter
Heb maar weer de gouwe ouwe uit de kast getrokken: everquest!
bevalt me weer 100x beter
Cheers, het is inderdaad gefixed (de pagina waar jeje key moet invoeren is ook anders, want nu moet je ook je password erbij doen) maar welke server moet ik gaan waar de RvR goed verdeeld is? ik wil graag destruction spelen (got guild zal ook wel vet zijn
)
Ik stel als destruction speler karak-hirn voor, goede balans, druk, en leuke spelers.T!m0n schreef op woensdag 07 januari 2009 @ 15:21:
Cheers, het is inderdaad gefixed (de pagina waar jeje key moet invoeren is ook anders, want nu moet je ook je password erbij doen) maar welke server moet ik gaan waar de RvR goed verdeeld is? ik wil graag destruction spelen (got guild zal ook wel vet zijn)
Als je core wilt spelen kan ik je Karak-Norn ook aanraden, daar zijn continue grote gevechten om de keeps.JeanLucPicard schreef op woensdag 07 januari 2009 @ 15:28:
[...]
Ik stel als destruction speler karak-hirn voor, goede balans, druk, en leuke spelers.
Karak Eight Peaks en Eltharion (open RvR) zijn ook erg populair.
[ Voor 9% gewijzigd door ambi op 07-01-2009 16:23 ]
Anoniem: 162077
Zit zelf ook op Karak-Hirn (Destruction).
Balans is aardig en vanaf Tier 2 echt druk in de RVR gebieden.
Balans is aardig en vanaf Tier 2 echt druk in de RVR gebieden.
Heb een character gemaakt op Karak-Norn en het bevalt me goed (level 4 Squig herder nu: "Rigrik")
Zijn er mensen die daar spelen?
Zijn er mensen die daar spelen?
Hoop ook dat zon Buddy systeem er komt, de guild waar ik momenteel in zit heeft ook een lastigere periode mee gemaakt (net toen de eerste maand gratis verliep en WoTLK beschikbaar was). Veel zijn toen gestopt, ik moet ook toegeven er zaten toen ook wel heel erg veel bugs in het spel, gelukkig isAnoniem: 128025 schreef op woensdag 07 januari 2009 @ 08:06:
Over die Trial, in Amerika is al een soort buddy key systeem actief, dat zou binnenkort in Europa ook actief moeten worden, dan kan je een vriend/vriendin een uitnodiging sturen waar een 7 day trial key bij zit, zij zullen dan waarschijnlijk de client ergens moeten downloaden.
Ikzelf speel nog steeds met de open-beta client, heb de CE en de DVD is nog niet het doosje uit geweest.![]()
dat nu een stuk minder (nog wel veel meer dan gewenst, maar goed, ik leef er maar mee)
Echter heb ik eergister Altdorf nog staan verdedigen op Karak-Azgal, de dag daarvoor met de guild een Bastion Stair run gedaan, premade scenario zo af en toe, ik vermaak me echt prima!! vind het zelfs steeds leuker worden
Ik heb overigens een keer met wat KDS spelers in Scenario gezeten, maar dat was te treurig voor worden, allemaal gezeik over hoe slecht we allemaal wel niet waren, en hoe ontzettend dom.. veel schelden enzo, ging nergens over!! leken wel een stel kinderen, maja dit is natuurlijk niet representatief voor heel de KDS guild, ken ze verder helemaal niet, ik vond het wel zwaar storend.
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 269787 op 07-01-2009 23:32 ]
Kan me voorstellen dat je als KDS-er wat moeite hebt met het in een PUG spelen van scenario's als je wellicht de georganiseerde warbands gewend bent. Blijft een feit dat ze zich wel netjes moeten gedragen... je bent toch het visitekaartje van je guild 
Ben gister voor het eerst met mn rune priest T3 in gegaan op level 22. Moet zeggen dat ik het nog best uithoudt daar. Had verwacht dat de high level witch elfs en marauders gehakt van me zouden maken maar met een detaunt hier en een shield spell daar kun je je net in leven houden tot je groepsmaatjes ze om zeep kunnen helpen. Het is dan wel een vereiste dat je groep wel oplet en zuinig is op zn healers.
Vind Temple of Isha eigenlijk wel een van de leukere scenario's. Bij het verzamelen meldt ik altijd in de scnario chat dat iedereen door moet rijden naar de flag en dat we daar het gevecht aan gaan en dat werkt als een zonnetje. Heb elk potje gewonnen zelfs tegen een destro overmacht van 4 man meer en waar in ons groepje het hoogste level iets van 27 was tegen een paar 30's bij destro. De groep heal van de RP is heerlijk zeker omdat je geen LOS (line of sight) nodig hebt. Dus ergens achter een muurtje staan en die groep heal spammen terwijl de tanks en DPS-ers hun werk doen is van tijd tot tijd de beste taktiek. Als er iemand neer ging werd ie snel gerezzed zodat we ons hele team daar hielden. En als destro dan eenmaal begint te respawnen en 1 voor 1 weer terug komt dan is het haast niet te doen tegen 1 hechte groep orders rondom de vlag.
Een rondje Blackfire Bassin (als ik het goed zeg) ging een stuk minder... we werden al snel helemaal tot het spawnpoint teruggedreven door een groot aantal hoog level tanks. Na het spawnen bleven we gewoon bovenaan staan behalve een van onze swordmasters. Ik kon hem een poosje in leven houden door als een gek alle heals uit de kast te trekken maar in zn eentje tegen 5 of 6 melee classes en nog wat ranged gaat natuurlijk niet.... Zegt ie doodleuk in de scenario chat dat we slechte healers waren omdat ie geen enkele heal had gekregen volgens hem. Als je net iemand met alles wat je hebt hebt lopen healen kan dat wel eens in het verkeerde keelgat schieten en ik liet me ook even gaan door te zeggen: check your combat log IDIOT!
Al met al prima vermaakt en al level 23 behaald. Om snel XP te halen moet je gewoon veel scenario's spelen en zorgen dat je de repeatable quests oppikt die je voor elk scenario krijgt.
Ben gister voor het eerst met mn rune priest T3 in gegaan op level 22. Moet zeggen dat ik het nog best uithoudt daar. Had verwacht dat de high level witch elfs en marauders gehakt van me zouden maken maar met een detaunt hier en een shield spell daar kun je je net in leven houden tot je groepsmaatjes ze om zeep kunnen helpen. Het is dan wel een vereiste dat je groep wel oplet en zuinig is op zn healers.
Vind Temple of Isha eigenlijk wel een van de leukere scenario's. Bij het verzamelen meldt ik altijd in de scnario chat dat iedereen door moet rijden naar de flag en dat we daar het gevecht aan gaan en dat werkt als een zonnetje. Heb elk potje gewonnen zelfs tegen een destro overmacht van 4 man meer en waar in ons groepje het hoogste level iets van 27 was tegen een paar 30's bij destro. De groep heal van de RP is heerlijk zeker omdat je geen LOS (line of sight) nodig hebt. Dus ergens achter een muurtje staan en die groep heal spammen terwijl de tanks en DPS-ers hun werk doen is van tijd tot tijd de beste taktiek. Als er iemand neer ging werd ie snel gerezzed zodat we ons hele team daar hielden. En als destro dan eenmaal begint te respawnen en 1 voor 1 weer terug komt dan is het haast niet te doen tegen 1 hechte groep orders rondom de vlag.
Een rondje Blackfire Bassin (als ik het goed zeg) ging een stuk minder... we werden al snel helemaal tot het spawnpoint teruggedreven door een groot aantal hoog level tanks. Na het spawnen bleven we gewoon bovenaan staan behalve een van onze swordmasters. Ik kon hem een poosje in leven houden door als een gek alle heals uit de kast te trekken maar in zn eentje tegen 5 of 6 melee classes en nog wat ranged gaat natuurlijk niet.... Zegt ie doodleuk in de scenario chat dat we slechte healers waren omdat ie geen enkele heal had gekregen volgens hem. Als je net iemand met alles wat je hebt hebt lopen healen kan dat wel eens in het verkeerde keelgat schieten en ik liet me ook even gaan door te zeggen: check your combat log IDIOT!
Al met al prima vermaakt en al level 23 behaald. Om snel XP te halen moet je gewoon veel scenario's spelen en zorgen dat je de repeatable quests oppikt die je voor elk scenario krijgt.
Ja idd het is altijd de schuld van de healerJohnnyV76 schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 08:09:
Kan me voorstellen dat je als KDS-er wat moeite hebt met het in een PUG spelen van scenario's als je wellicht de georganiseerde warbands gewend bent. Blijft een feit dat ze zich wel netjes moeten gedragen... je bent toch het visitekaartje van je guild
De Squared add-on is trouwens ook handig om ranged DPS-ers te ontdekken die expres niet in een groep gaan zitten om zelf meer renown en xp te krijgen. Op mn BW ben ik ook wel eens gaan solo-en als ik toch geen heals had gekregen maar vind het toch wel een beetje lullig dat mensen solo gaan om zelf meer te scoren. Deze mensen vraag ik of ze een groep willen joinen als ze heals willen krijgen en doen ze het niet dan heal ik ze ook niet. Eens kijken of ze meer damage doen dan de rest als ze 25s tegen een respawnscherm zitten te kijken.
Anoniem: 277867
Geef mij maar Blackfire Bassin of Tablec Dam, Temple of Isha is op een of andere manier niet te doen als destro ;-)
Mee eens, al doe ik het niet bewust.JohnnyV76 schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 09:44:
De Squared add-on is trouwens ook handig om ranged DPS-ers te ontdekken die expres niet in een groep gaan zitten om zelf meer renown en xp te krijgen. Op mn BW ben ik ook wel eens gaan solo-en als ik toch geen heals had gekregen maar vind het toch wel een beetje lullig dat mensen solo gaan om zelf meer te scoren. Deze mensen vraag ik of ze een groep willen joinen als ze heals willen krijgen en doen ze het niet dan heal ik ze ook niet. Eens kijken of ze meer damage doen dan de rest als ze 25s tegen een respawnscherm zitten te kijken.
Met mijn WP kijk ik wel altijd of elke party een healer heeft. Zo,ja dan richt ik me voornamelijk op party genoten. Zie ik dan nog iemand rondrennen die beschadigd is dan gooi ik er een hot op. Maar ik ga dan niet aktief rondrennen om iedereen van een heal te voorzien.
Dus een BW in zijn eentje (die dus extra zijn groep verlaat) heeft dan een beetje pech.
Idd als Destro heb ik jammer genoeg ook meer slechte ervaringen met Temple of Isha dan goede. Ik vind het een heel tof scenario, maar de meesten snappen niet het belang van naast de vlag te vechten ipv buiten. Velen hebben blijkbaar ook niet door dat er een zijpad is dat je recht naar het hart van de tempel voert. Als de tegenpartij de tempel bezet heeft, stormloop dan toch in godsnaam via het zijpad ipv in de bottleneck van de hoofdingang je tijd en leven te verliezen.
Ja als WP krijg ik ook wel eens wat commentaar op het healen, zeg dan steeds vaker, maak zelfmaar eens een WP en probeer het eens, heb nu een redelijke balans gevonden met de WP tussen damage en healing.Anoniem: 269787 schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 08:57:
[...]
Ja idd het is altijd de schuld van de healerbelachelijk. ben zelf ook rune priest. heb alle scenarios gespeeld en Temple of Isha vind ik de leukste (by far!) echt heel cool.
Een WP is een beetje gemiddeld in veel ipv goed in 1 of 2 dingen, een RP of AM zal bijna altijd meer healing kunnen doen.
Nou dat ben ik niet helemaal met je eens. Als een WP zijn boekje in de hand heeft dan kun je beter niet proberen damage te doen maar je juist helemaal richten op healen. In dat geval kun je de RP behoorlijk bijhouden met healen.Anoniem: 128025 schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 10:14:
[...]
Ja als WP krijg ik ook wel eens wat commentaar op het healen, zeg dan steeds vaker, maak zelfmaar eens een WP en probeer het eens, heb nu een redelijke balans gevonden met de WP tussen damage en healing.
Een WP is een beetje gemiddeld in veel ipv goed in 1 of 2 dingen, een RP of AM zal bijna altijd meer healing kunnen doen.
Gebruik je de grote hamer dan zul je inderdaad lager uitkomen en is je rol meer ondersteunend vwb. heals maar kun je ook aardig mee vechten. De AM is wat dat betreft in beide geval wat ondergeschikt... die kan namelijk niet kiezen waar hij zich op wil richten en is dus een beetje van beide..
Als healer kijk ik echt wie het meest de heals nodig heeft. Meestal liggen er maar 1 of 2 mensen echt onder vuur. Voor de rest is de groepsheal ideaal. Merk dat het ding ook bijzonder goed crit 
Kan door mn T2 influence gear komen met hier en daar een +2% en +1% healing crit chance maar volgens de skill zelf healt ie iets van 285 hitpoints (op lvl23) maar als ik hem doe zie ik best vaak dat ie 600 of zelfs 800 hp healed.
Lost Temple of Isha is ook prima te doen voor destro en ben ook vaak kansloos ten onder gegaan toen ik daar met mn BW speelde. Het hangt gewoon van de taktiek af. Als je team wat later weg is of in het veld al begint met dismounten en knokken dan gaat het mis. Daarom zeg ik altijd maar voor de zekerheid dat iedereen door moet rijden en voor niks moet stoppen.
Kan door mn T2 influence gear komen met hier en daar een +2% en +1% healing crit chance maar volgens de skill zelf healt ie iets van 285 hitpoints (op lvl23) maar als ik hem doe zie ik best vaak dat ie 600 of zelfs 800 hp healed.
Lost Temple of Isha is ook prima te doen voor destro en ben ook vaak kansloos ten onder gegaan toen ik daar met mn BW speelde. Het hangt gewoon van de taktiek af. Als je team wat later weg is of in het veld al begint met dismounten en knokken dan gaat het mis. Daarom zeg ik altijd maar voor de zekerheid dat iedereen door moet rijden en voor niks moet stoppen.
Dit topic is gesloten.