The Stranger: Do you have to use so many cuss words?
The Dude: What the fuck you talking about?
Anoniem: 281234
Guilds zijn erg goed uitgewerkt en leveren ook veel extra's aan je char. Bovendien is het veel gezelliger omdat je toch altijd met dezelfde online bent. Zou niet zonder guild willen spelen eigenlijk.
Zit ook nog niet bij een guild, meerwaarde van een guild kan zijn: stages van PQ´s sneller doorlopen, quests eenvoudiger voltooien op een later level, premade maken voor battlegrounds en scenario´s. Momenteel beleef ik iig genoeg lol.
@Joosie200, wat is een premade?
Steam/uPlay: EvulKlowne
Een vaste groep van mensen die gezamelijk optreden in instances, public quests, battlegrounds, scenario´s. Veelal werken ze beter samen omdat ze op elkaar afgestemd zijn, wordt er een betere coordinatie gehanteerd, tactiek/strategie etc etc. Dit naast een open party, wat een PuG wordt genoemd. Pickup Group. Oftewel, een samenraapsel van willekeurige spelers omgevormd tot 1 groepje.ambi schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 14:33:
@Joosie200, wat is een premade?
Als je dus een premade start en je bent daarin succesvol dan kun je snel grotere rewards krijgen (sneller stijgen in renown rank, sneller levelen, sneller betere equipment binnenslepen, noem het maar).
Nog een n00b vraagje: Wat zijn instances en battlegrounds? ik ken alleen de PQ's, SC's en rvr.
Amiga 500, eos 350d, HTPC, GamePC
in de nieuwe patch beloven ze een grotere verbetering wat betreft performance in deze grote rvr battlesMrFl0ppY schreef op maandag 01 december 2008 @ 23:19:
Vanavond zowel Praag als Chaos Waste gelocked voor order. Daarna 3x gecrashed (server) voor de deuren van het fortress. Het ziet er naar uit dat er geen city sieges gedaan kunnen worden zolang het maar enigszins druk is. Erg jammer aangezien het toch een RvR game is. Wel was het gaaf om te zien hoe alles werd georganiseerd door de verschillende alliances.
zelf nog niet gezien.... zit met 2 chars nog in t3
Als je de eerste reacties van de VNforums mag geloven is dat niet een patch waar je met smart op moet zitten wachten op het moment ...Jabba schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 16:35:
[...]
in de nieuwe patch beloven ze een grotere verbetering wat betreft performance in deze grote rvr battles
zelf nog niet gezien.... zit met 2 chars nog in t3
Anoniem: 277867
Instances zijn dungeons, of gebied waar je met een groep een boss en andere monsters moet verslaan, soort PQ, alleen zijn pq's open en iedereen kan joinen, een instance is eigenlijk een gesloten "instance" of gbied waar je met een groep in gaat en je zult het daar moeten redden met de groep waarme je het gebied betreedt. Volgens mij komt instance uit WoW, maar dat weet ik niet 100 % zeker, het kan ook in andere mmo's voorkomen. Het voordel van een instance is dat als je een boss aan het verslaan bent, je niet gehinderd word door andere spelers van dezelfde partij en de tegenpartij omdat het een gesloten gebied is waar je alleen in komt als je lid van een groep bent. De instance wordt geopend als je met een groep het gebied binnen gaat, voor een andere groep wordt een andere instance van het gebied geopend. ik hoop dat het zo duidelijk is ;-)Sneezzer schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 15:26:
@Joosie200
Nog een n00b vraagje: Wat zijn instances en battlegrounds? ik ken alleen de PQ's, SC's en rvr.
Battlegrounds zijn hetzelfde als scenarios, alleen ook uit WoW. Battleground / scenario's is eigelijk vergelijkbaar met een instance, omdat je met een groep ering gaat, terwijl er best op hetzelfde moment eenzelfde scenario open kan zijn voor een andere groep.
Ik denk dat joosie200 met battlegrounds rvr gebied bedoeld.
@Baard-Aap: Karak-Norn? Zit je bij Order of Destruction? Zit nu op Karak Norn met een lvl 8 Sorceress genaamd Heraclea. Ga denk ik ook nog een zealot aanmaken, healers zijn altijd nodig. Vind 1 ding wel jammer: op dezelfde server kun je niet èn order èn destruction zijn. Maak je eenmaal een character aan uit 1 van de twee facties dan ben je gebonden aan die ene factie op die ene server.
City of Heroes kwam als eerste met instancing geloof ik.
Instancing is het idee dat je een bepaald gebiedje in gaat (of dat nu voor PvE of PvP is) en dat, in plaats van dat dat gebied altijd de enige van dat gebied is er als het nodig is meerdere kopieen, aka instances van dat gebied worden gemaakt om verschillende groepen spelers te accomoderen.
Zodra je dus kan spreken van meerdere instances van hetzelfde gebied weet je dus dat dat een instanced area is. Maar zoals in Daoc, was het wel een apart gebied, maar als je naar die battleground ging kwam je altijd bij iedereen anders die in dat gebied was terecht. Bij instances is dat niet zo, dan kan je een hele versie van dat gebied voor jezelf of jouw groep hebben.
Joosie200 schreef op woensdag 03 december 2008 @ 10:39:..... Vind 1 ding wel jammer: op dezelfde server kun je niet èn order èn destruction zijn. Maak je eenmaal een character aan uit 1 van de twee facties dan ben je gebonden aan die ene factie op die ene server.
Shuttle st20g5
http://www.mmorpg.com/blo...Warhammer-Woes-at-60-Days
Klopt wel wat hij daar zegt. Al is niet alle gear suf. SM gear is met de juiste combi erg goed te noemen, wel is het vreemd dat juist de eerste stats vaak het beste zijn. Zo kun je met 2 items van Conquerer en 2 items van annihilator al iets van +120 Strength erbij krijgenOutlandos schreef op woensdag 03 december 2008 @ 12:50:
Iedereen hier zal dit zeker een interessante read vinden:
http://www.mmorpg.com/blo...Warhammer-Woes-at-60-Days
't is geen doomthread, hij heeft een blog die heet rants en dat gaat over alles wat hij tegenkomt en speelt, wat in dit geval WAR is. Maar ook zn andere artikelen lees ik altijd met veel plezier, t is een echte veteraan.Jabba schreef op woensdag 03 december 2008 @ 16:32:
Klopt zeker inderdaad, moeten wel wat dingen veranderen, maar wordt wel een beetje moe van alle doomthreads op forums, alleen maar gezeik. ik speel met ERG veel plezier, en weet zeker dat mythic de dingen wel op gaat lossen.
Ik had wel een hele tijd te maken met het punt dat ik lui in mijn party wel kon horen vechten maar gewoon niet om me heen zag. Dit terwijl de NPC's waartegen ze vochten wel met bosjes tegelijk neergingen. En verder in stage III, moesten we een hero en champion omleggen, die hero was zo gevonden, maar die champion was op een gegeven moment bugged want die verscheen niet.
Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something
M'n BW (lvl26) doet ondanks m'n laats verkregen skill (withering heat) aardig minder damage. Heb ook eens een white lion aangemaakt (erg leuke gameplay) en merk dat in de rondjes nordenwatch de kotbs en blackguards bovenaan de damage lijsten staan. Het voelt alsof de tanks een beetje teveel damage doen. Veel hitpoints, behoorlijk veel damage doen, een schild, veel armor... wie wil er nu geen tank zijn?
Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something
http://vnboards.ign.com/w.../b22997/109623774/p1/?166
[ Voor 6% gewijzigd door ambi op 05-12-2008 09:35 ]
moi. Heb zelf geen white lion, chosen, blackguard of swordmaster. Het hele "tank" zijn staat me gewoon niet aan. Tis niet mijn speelstijl zeg maar. Ik ben veel meer van de ondersteuning/assist dan wel verdediging. Dus kom ik uit bij DPS en heal classes. Vandaar dat ik begon met een SW, over ging naar WE en nu een sorceress heb. In de nabije toekomst komt er een zealot bij of disciple of khain.JohnnyV76 schreef op donderdag 04 december 2008 @ 19:39:
wie wil er nu geen tank zijn?
Verder probeer ik zoveel mogelijk in scenario´s in te gaan op de counterparts van mijn eigen class. Dus toen ik nog shadow warrior was, inhakken op de squiq herder. Toen ik witchelf was inhakken op een witch hunter en nu ik sorceress ben de bright wizard najagen. Beetje in de trant van: zoek er eentje uit van je
eigen soort.
Ik merk echter ook wel dat de tank classes way more damage doen, dus laat ik altijd anderen op voortouw gaan en zo creeër ik zelf de ondersteuningspositie door ze bij te staan met assist attacks. Achja, zoveel mensen, zoveel wensen. Dus ook zoveel soorten speelstijlen.
Het was ook maar bedoelt om een punt duidelijk te maken.Joosie200 schreef op vrijdag 05 december 2008 @ 12:23:
[...]
moi. Heb zelf geen white lion, chosen, blackguard of swordmaster. Het hele "tank" zijn staat me gewoon niet aan. Tis niet mijn speelstijl zeg maar. Ik ben veel meer van de ondersteuning/assist dan wel verdediging. Dus kom ik uit bij DPS en heal classes. Vandaar dat ik begon met een SW, over ging naar WE en nu een sorceress heb. In de nabije toekomst komt er een zealot bij of disciple of khain.
Ik merk echter ook wel dat de tank classes way more damage doen, dus laat ik altijd anderen op voortouw gaan en zo creeër ik zelf de ondersteuningspositie door ze bij te staan met assist attacks. Achja, zoveel mensen, zoveel wensen. Dus ook zoveel soorten speelstijlen.
Een white lion is overigens geen tank. Hij draagt medium armor en gaat redelijk snel neer. Ik heb er een aangemaakt en in 2 dagen naar lvl 11 gehaald. Best leuke gameplay met zn tweeen. Heerlijk om je leeuw healers of casters te laten lastig vallen of zelfs te doden terwijl jij niet per se in de buurt hoeft te zijn van je katachtige vriend.
Net ook weer wat rondjes nordenwatch gespeeld en zie gewoon een kotbs 23k damage doen... waar een BW lang niet in de buurt kwam. Ach je moet ook een beetje geluk hebben.
Ik heb allerlei chars en vind diverse speelstijlen leuk. Als BO voorin paniek zaaien onder healers en casters of als BW juist van afstand je doel affikken.
Snap ikJohnnyV76 schreef op vrijdag 05 december 2008 @ 15:48:
[...]
Het was ook maar bedoelt om een punt duidelijk te maken.
White Lion kwam voor mij het meest over als de hunter class. Jammergenoeg zit je (lore wise volkomen begrijpelijk) vast aan een witte leeuw. Niet dat daar iets mis mee is, want in WoW had ik als pets ook alleen maar katachtigen. Maarja, ik had liever pets kunnen tamen en zodoende een zwarte katachtige panter ofzo als pet meegenomen. Jammergenoeg kun je die white lion voor zover ik weet niet langs de kapper sturen voor een zwart permanentje
Ben zelf ook nu nog in de try-out fase. Ergo, dan die en die class aanmaken, levelen tot rank 10 en de balans opmaken. Bevalt het dan hou ik em, zo niet deleten maar. Zo vind ik 't jammer dat een SW geen pet kan tamen, das wat ik altijd leuk vond in WoW. Mijn pet was mijn tank en ik DPS. Mooie aanvulling en ondertussen ervoor zorgen dat je pet op de benen blijft staan. (ergo: healen en in 't ergste geval reviven). Hierna ga ik denk ik voor een Goblin Shaman. Echt, die goblins brengen voor mij de humor in de game. Was in WoW zo, is met WAR niet anders. Snap niet hoe het kan, maar kennelijk interpreteren meerdere bedenkers van fantasy gerelateerde dingen de goblin als een wezen barstensvol eigenaardige humor.
Schoot dan ook in de lach van de intro waarin de squiq herder zijn squiq dus op de kop ramt en dat ie zodoende groter en groter worden. Dat kunnen alleen goblins bedenken vind ik
Mijn probleem is dat ik bijna elke class wel leuk vind... denk dat ik toch wel mn BW als eerste naar lvl40 ga halen... die is al het verst onderweg (lvl26 27)
[ Voor 56% gewijzigd door JohnnyV76 op 06-12-2008 19:10 ]
Vond het wel apart dat ik wel veel KotBS heb gezien in T3, maar geen BG's. Order is dus op Azgal wat drukker met het levellen van de nieuwe classes.
Met mijn WP doe ik helemaal geen damage bij de BG en met mijn BW lukt het wel maar schiet het toch bepaald niet op.
http://www.war-europe.com/#/news/?id_news=en291&lang=en
WIN KOSAR'S HELM:
remcokatz in "[pc] Warhammer Online - WIN Kossar's Helm"
Misschien dat er meer mensen zijn die hem willen winnen
Macbook Pro 15"
(Wel apart want ik ben altijd iemand geweest die tegen maandelijks betalen van online games was
In WoW ging ik bij kans elke dag inloggen om toch zeker 5 uur achter elkaar te spelen om zo levels omhoog te gaan/betere gear te krijgen. In WAR log ik de ene dag in om ook 5 uur te spelen, maar dan vanwege de lol die ik heb door mee te doen aan die strijd (tussen in mijn geval de Hi Elves en Dark Elves). Vervolgens log ik dan enkele dagen niet in, om weer een dagje wel in te loggen. Tis voor mij veel vrijblijvender. Voor mij heerst er niet het gevoel telkens maar te moeten inloggen opdat je niet achterblijft en stilstand == achteruitgang. Want dat is ook 't punt, doordat ze de strijd centraal stellen heb je niet de ratrace naar wie de beste gear heeft. Gear doet er niet echt toe in WAR, wel het samenstrijden tegen je aartsvijand.
Natuurlijk is er wel gear te verzamelen, maar dat drukt een minder grote stempel op de game i.v.m. WoW, die ik hiervoor 1,5 jaar gespeeld heb. Verder heb ik ook wel dingen aan te merken op WAR. Zoals de willekeurige hero's en champions die je tegen het lijf loopt (letterlijk) waarna je binnen luttele secondes kunt resurrecten. Kijk, ik vind het leuk dat er wat zwaardere mob's zijn om te killen i.v.m. de doorsnee mobs die je van je eigen lvl aankan. Maar dat je zo willekeurig verspreid zijn, ze niet echt boven de doorsnee mobs uitstijgen qua uiterlijk zorgt er geregeld voor dat ik aan 't questen ben, een paar van die en die moet neerhalen en dan zonder dat ik 't in de gaten heb zo'n hero of champion pull. Kom er pas achter dat ik dan de verkeerde te pakken heb omdat ik in no time op de grond lig
Verder moet het aantal spelers nog echt goed op gang komen. Maar dat is een beetje inherent aan de ontwikkeling van de game. Want je komt echt wel spelers tegen, maar nog niet zo regulier als in andere games. Verder kun je je dan wel opgeven voor een open party, das waar. Maar als je eenmaal zo'n party hebt gejoined wordt er niet op de map aangegeven waar je party members zich bevinden. Het enige wat je dan krijgt te zien: "Xx can't be targetted, Xx is too far away". Laat me dan iig weten waar in welke richting ze zitten in plaats van: op xx minuten of xx secondes van jou in de buurt. Verder kunnen ze een aantal dingen nog finetunen. Zoals de spell animaties. Dan wil ik een spell gebruiken, wordt ie gecasted, is 't balkje nog niet vol of de spell is al onderweg naar de vijand/mob. Die synchronisatie laat voor mij ook een beetje de wensen over. Maar ach, ze laten wel een animatie zien en er wordt schade uitgedeeld. Maar toch, dat zijn dan de kleine dingetjes waarvan ik denk: dat kan beter
Je kunt ze op de map zien als vierkante grijze blokjes, en tevens aan de cirkel die om je voeten ligt, hier komen extra punten aan te zitten.Verder moet het aantal spelers nog echt goed op gang komen. Maar dat is een beetje inherent aan de ontwikkeling van de game. Want je komt echt wel spelers tegen, maar nog niet zo regulier als in andere games. Verder kun je je dan wel opgeven voor een open party, das waar. Maar als je eenmaal zo'n party hebt gejoined wordt er niet op de map aangegeven waar je party members zich bevinden. Het enige wat je dan krijgt te zien: "Xx can't be targetted, Xx is too far away". Laat me dan iig weten waar in welke richting ze zitten in plaats van: op xx minuten of xx secondes van jou in de buurt. Verder kunnen ze een aantal dingen nog finetunen. Zoals de spell animaties. Dan wil ik een spell gebruiken, wordt ie gecasted, is 't balkje nog niet vol of de spell is al onderweg naar de vijand/mob. Die synchronisatie laat voor mij ook een beetje de wensen over. Maar ach, ze laten wel een animatie zien en er wordt schade uitgedeeld. Maar toch, dat zijn dan de kleine dingetjes waarvan ik denk: dat kan beter
Ook kun je al zien dat het een hero/champ is voordat je hem pulled. Klik hem aan en je ziet het in zijn HP balkje staan hoor.
Joosie200 schreef op dinsdag 09 december 2008 @ 12:34:
Het leuke van WAR vind ik dat het zich juist prima leent voor casual gamers. Het draait om de strijd tussen twee kampen, Order (good) vs Destruction (evil). En op veel manieren wordt je telkens als speler in die strijd gegooid. Dat zie je terugkomen in de quests, dat zie je terugkomen in de public quests, dat zie je terugkomen in scenario's en op de grootst mogelijke schaal in realm vs realm. Omdat die strijd in feite dus nooit over is, kun je op elk moment dat het jou uitkomt een bijdrage leveren aan die strijd. Een van de emotes vind ik wel passend. (/yawn) "You yawn, hello there's a war going on!" En dat is het centrale thema waar WAR(hammer Online) om draait.
Ik heb zelf alleen de Open Beta van WoW gespeeld, vond het toen helemaal geweldig maar ben blij dat ik dat niet ben gaan spelen. Na de release elke dag de zelfde discussies op school van de mensen die WoW speelden, echt een social life killer voor veel mensen (niet iedereen, er zijn mensen die er wel mee om kunnen gaan). Heb zelf met veel tevredenheid 3,5+ jaar Guildwars gespeeld maar ik merk dat het me steeds minder boeit. Het geen dat me aan het spelen hield was voornamelijk de gezelligheid in de guild.In WoW ging ik bij kans elke dag inloggen om toch zeker 5 uur achter elkaar te spelen om zo levels omhoog te gaan/betere gear te krijgen. In WAR log ik de ene dag in om ook 5 uur te spelen, maar dan vanwege de lol die ik heb door mee te doen aan die strijd (tussen in mijn geval de Hi Elves en Dark Elves). Vervolgens log ik dan enkele dagen niet in, om weer een dagje wel in te loggen. Tis voor mij veel vrijblijvender. Voor mij heerst er niet het gevoel telkens maar te moeten inloggen opdat je niet achterblijft en stilstand == achteruitgang. Want dat is ook 't punt, doordat ze de strijd centraal stellen heb je niet de ratrace naar wie de beste gear heeft. Gear doet er niet echt toe in WAR, wel het samenstrijden tegen je aartsvijand.
+3 voor je post Joosie, veel uitleg en ook objectief!Natuurlijk is er wel gear te verzamelen, maar dat drukt een minder grote stempel op de game i.v.m. WoW, die ik hiervoor 1,5 jaar gespeeld heb. Verder heb ik ook wel dingen aan te merken op WAR. Zoals de willekeurige hero's en champions die je tegen het lijf loopt (letterlijk) waarna je binnen luttele secondes kunt resurrecten. Kijk, ik vind het leuk dat er wat zwaardere mob's zijn om te killen i.v.m. de doorsnee mobs die je van je eigen lvl aankan. Maar dat je zo willekeurig verspreid zijn, ze niet echt boven de doorsnee mobs uitstijgen qua uiterlijk zorgt er geregeld voor dat ik aan 't questen ben, een paar van die en die moet neerhalen en dan zonder dat ik 't in de gaten heb zo'n hero of champion pull. Kom er pas achter dat ik dan de verkeerde te pakken heb omdat ik in no time op de grond lig
Verder moet het aantal spelers nog echt goed op gang komen. Maar dat is een beetje inherent aan de ontwikkeling van de game. Want je komt echt wel spelers tegen, maar nog niet zo regulier als in andere games. Verder kun je je dan wel opgeven voor een open party, das waar. Maar als je eenmaal zo'n party hebt gejoined wordt er niet op de map aangegeven waar je party members zich bevinden. Het enige wat je dan krijgt te zien: "Xx can't be targetted, Xx is too far away". Laat me dan iig weten waar in welke richting ze zitten in plaats van: op xx minuten of xx secondes van jou in de buurt. Verder kunnen ze een aantal dingen nog finetunen. Zoals de spell animaties. Dan wil ik een spell gebruiken, wordt ie gecasted, is 't balkje nog niet vol of de spell is al onderweg naar de vijand/mob. Die synchronisatie laat voor mij ook een beetje de wensen over. Maar ach, ze laten wel een animatie zien en er wordt schade uitgedeeld. Maar toch, dat zijn dan de kleine dingetjes waarvan ik denk: dat kan beter
Misschien moet ik maar gewoon de collectors edition bestellen en in de kast zetten, mocht ik er echt niet aan toe komen kan ik 'm altijd nog makkelijk doorverkopen.
Anoniem: 251423
Muah kan ook met WAR hoorMythrill schreef op dinsdag 09 december 2008 @ 14:17:
[...]
[...]
Ik heb zelf alleen de Open Beta van WoW gespeeld, vond het toen helemaal geweldig maar ben blij dat ik dat niet ben gaan spelen. Na de release elke dag de zelfde discussies op school van de mensen die WoW speelden, echt een social life killer voor veel mensen (niet iedereen, er zijn mensen die er wel mee om kunnen gaan). Heb zelf met veel tevredenheid 3,5+ jaar Guildwars gespeeld maar ik merk dat het me steeds minder boeit. Het geen dat me aan het spelen hield was voornamelijk de gezelligheid in de guild.
http://img.war-europe.com...patches/Patch1_1a_EN.html
Mooie patch om RvR te stimuleren
[ Voor 13% gewijzigd door ambi op 12-12-2008 13:21 ]

Verder vraag ik me af vanaf welk level je mounts kunt kopen. Me wants black wolf!
Heb zelf ook een Shaman (lvl32 main)Joosie200 schreef op zaterdag 13 december 2008 @ 14:33:
En ik heb gisteren voor de afwisseling een shaman aangemaakt. Ik merk ook meteen het nadeel van 't kiezen voor de shaman. In scenario's ben jij 't doelwit. Ze laten accuut blackguards en black orc's links liggen en negeren die om zich volledig op mij te storten. Beetje flauw, want hoe wil je nu een supporting class een beetje kunnen spelen als je geeneens je basistaak, support leveren in de vorm van heals niet kunt uitvoeren?Al vind ik het daarentegen wel weer lollig dat de shaman in WAR een beetje een mix is tussen de shaman uit WoW en de warlock. Want je hebt èn HoT's en DoT's
Daarnaast de humor zit er goed in bij de greenskins. Vind de goblins echt het toppunt van humor in de game. Alleen al de volgende dingen: modder gooien tegen standbeelden en een dwerg in een ton gooien en die van een torenshoog fort flikkeren
![]()
Verder vraag ik me af vanaf welk level je mounts kunt kopen. Me wants black wolf!Ik denk dat dit mijn main gaat worden. Die hele houding van de greenskins en de humor die daarbij in begrepen zit, onbetaalbaar. Verder kun je eindelijk een beetje vlot questen in je uppie want je hebt tenminste heals achter de hand. Ik heb nog grofweg 10 dagen voordat mijn gratis 1ste maand afloopt maar 1 ding weet ik bijna wel zeker: ik ga door met WAR. Leuke game, met name omdat het zich focust op oorlog en waar oorlog is, is strijd en zodoende heb je altijd een vorm van PvP om handen. In WoW voert PvE (questen/instances/raiden) de hoofdmoot met een uistapje naar PvP (world pvp/arena/battlegrounds) terwijl in WAR het tegenovergesteld is. En ik denk dat jullie dit al door hadden, maarre: me likes it berry much
Het questen wordt eigenlijk wel iets lastiger, aangezien ik bijv een pure heal shaman ben. De damage die je doet is nou niet echt om over naar huis te schrijven. Dus questen kan soms wat lastig zijn in de toekomst.
Gister voor het eerst Bastion Stairs gedaan ( instance ). Meteen eerste reward een Gold Bag
Heh wat verwacht jij dan? Dat iedereen fijn op de blackguard (tank) blijft hakken terwijl jij hem in leven houdt? Ik wilde dat de mensen waarmee ik in scenario's belandt ook eens wat vaker op die lastige, kleine groene kereltjes gingen hakkenJoosie200 schreef op zaterdag 13 december 2008 @ 14:33:
En ik heb gisteren voor de afwisseling een shaman aangemaakt. Ik merk ook meteen het nadeel van 't kiezen voor de shaman. In scenario's ben jij 't doelwit. Ze laten accuut blackguards en black orc's links liggen en negeren die om zich volledig op mij te storten. Beetje flauw, want hoe wil je nu een supporting class een beetje kunnen spelen als je geeneens je basistaak, support leveren in de vorm van heals niet kunt uitvoeren?
Maar al te vaak staan er een stuk of 4 healers netjes op een rij alles in leven te houden terwijl mijn (PUG) maatjes zich keer op keer doodgooien op de tanks. Als de tanks jou dood laten gaan doen ze hun taak ook niet goed.
Op level 20 krijg je je mount (15 Gold) en ik vind persoonlijk de wolf ook de coolste. Een black orc op een boar is bijv. geen gezicht.
Speel de laatste tijd alleen maar op onze order server en dat bevalt goed. Order is vaak in de minderheid dus de uitdaging is er.
Dat ik als shaman op mijn beurt ondersteuning krijg van teamgenoten. Tis een wisselwerking, zij moeten mij beschermen opdat ik niet als 1ste neerga en in return zorg ik ervoor dat zij daarmee bezig kunnen blijven door ze te voorzien van heals
Nee dat is niet race afhankelijk.Joosie200 schreef op zaterdag 13 december 2008 @ 18:57:
[...]
Dat ik als shaman op mijn beurt ondersteuning krijg van teamgenoten. Tis een wisselwerking, zij moeten mij beschermen opdat ik niet als 1ste neerga en in return zorg ik ervoor dat zij daarmee bezig kunnen blijven door ze te voorzien van healsIk heal wel en help met het beetje damage die ik toe kan brengen wel mee, maar ondertussen heb ik er bar weinig voor terug gezien. Klopt het trouwens dat het race afhankelijk is in welke scenario je mee kunt doen? Want als nightelf kwam ik 't vaakst in Nordwatch en als goblin juist in Gates of Ekrund. In het tier 1 gebied dan hé. Nordwatch vind ik juist het leukste. Lekker open terrein.
Wat kan schelen is dat Nordenwatch momenteel disabled is. Ivm stability problemen oid.
Nordenwatch is het vaakst gespeeld scenario in T1.
T2 = Mourkain temple
T3 = Tor Anroc
T4 = Serpents Passage.
Deze zul je nog wel veelvuldig tegenkomen op je reis naar max renown rank
Mijn load times zijn zeker 5x zo snel en de game voelt ook iets smoother aan. oRVR kampt nog steeds met FPS probelemen, maar daar is Mythic mee bezig. Hopelijk krijgen deze dingen op de rit op korte termijn, tis een prima game maar de fun word voor veel mensen verpest door de framerate problemen (die hoofdzakelijk door de cast en spell graphics veroorzaakt worden, volgens mij)
Ik heb er iig nog steeds goede hoop in
@belfrink; Patch 1.1a heeft wonderen verricht op de server waar ik speel. Voordien was het echt triest voor een oRvR server, want er was nauwelijks oRvR. Dit weekend echter hebben er overal massale gevechten plaatsgevonden het ganse weekend door. Vaak erg slecht georganiseerd, maarja er is nu tenminste geen gebrek meer aan RvR en daar draait WAR tenslotte om. Betere organisatie zal wel mettertijd komen. Onze guild zit in ieder geval sinds dit weekend ook in een grote alliantie. Verder inderdaad erbarmelijke performance tijdens oRvR. Daar heeft patch 1.1a in ieder geval niets aan verbeterd. Anders wel fijne patch desondanks een aantal nieuwe bugs.
Afgelopen weekend lekker aan het levelen geweest met mijn 3 chars.
Wat me opvalt is dat destro wel altijd op de runepriest en archmage springt maar volgens mij de WP niet herkent als healer ;-)
Nog wel een dingetje dat niet goed zit in de nieuwste patch volgens mij... Ik krijg als ik een een SC zit nog altijd de region chat er doorheen, dit is lastig aangezien dit de SC chat erg lastig maakt.
Hebben meer mensen hier last van?
Met mijn sh algelopen weekend eigenlijk alleen maar oRvR gedaan en gisteravond had ik de oRvR influence voor avarlon vol
Heeft iemand anders het wel eens gehad dat ie een berg exp, renown en infl erbij kreeg in oRvR? En dan bedoel in niet die 100 exp/renown die je normaal elke 10 minuten krijgt, maar iets van 12K exp en een berg influence.
[b][message=31200467,noline]...
Nog wel een dingetje dat niet goed zit in de nieuwste patch volgens mij... Ik krijg als ik een een SC zit nog altijd de region chat er doorheen, dit is lastig aangezien dit de SC chat erg lastig maakt.
Shuttle st20g5
Tier 4 gaat de influence erg langzaam moet ik zeggen. Maar dat is wel positief aangezien de rewards erg goed zijn. Maar 12k exp en influence heb ik nog niet zomaar gehad....Knowuse schreef op maandag 15 december 2008 @ 10:32:
Dat met die regio chat is altijd al zo geweest.
Met mijn sh algelopen weekend eigenlijk alleen maar oRvR gedaan en gisteravond had ik de oRvR influence voor avarlon volEen mooie boog gekregen. Ik zat in een warband en het ging echt waanzinnig snel, kreeg bijna geen xp of renown (door het herhaldelijk killen) meer maar nog wel influence.
Heeft iemand anders het wel eens gehad dat ie een berg exp, renown en infl erbij kreeg in oRvR? En dan bedoel in niet die 100 exp/renown die je normaal elke 10 minuten krijgt, maar iets van 12K exp en een berg influence.
[...]
Klopt, dit merk ik ook als DOK zijnde. Het lijkt wel of mensen niet weten dat wij ook kunnen healen, of denken dat we toch maar halve healers zijn.Sneezzer schreef op maandag 15 december 2008 @ 09:59:
Wat me opvalt is dat destro wel altijd op de runepriest en archmage springt maar volgens mij de WP niet herkent als healer ;-)
Echter vanaf lvl 25 kunnen DOK's de beste healers zijn aan Destro kant (van WP weet ik het niet):
1sec cast Group heal (normale casters 3 sec)
Instant group HOT (die heeft een zealot niet, shaman denk ik ook niet)
Normale hots (voor de andere groep
4x slaan in 3sec en met die dmg maal 3.5 wordt je defensive target gehealed ( is de combat versie van de 2.5 sec big heal van de normale casters, deze healed echter vanaf slag 1 al en heeft een nog grotere werking helemaal als je niet geraakt wordt)
Yep, met dezelfde Font ed.. maar neem aan dat je dat aan kan passen maar of dat dan ook beewaard wordt is ook maar weer de vraagSneezzer schreef op maandag 15 december 2008 @ 09:59:
Ik heb een zealot alt, die is nog maar in T2, maar die is wel altijd top healer in scenario's. Als support healers (archmage, warrior priest, shaman, DoK) in latere tiers meer healing kunnen doen dan pure healers (rune priest, zealot) dan is er toch ergens iets mis volgens mij.
Op het slagveld is het niet altijd eenvoudig om bepaalde classes snel te herkennen, maar met "Enemytargetclass" addon is dat geen probleem. Spatie is bij mij "target next enemy" en zo cycle ik vlug door de vijanden in de buurt tot Enemytargetclass een healer klasse aanduidt
Sinds Patch1.1a ziet Tor Anroc bij mij er helemaal rood uit, alsof je een rode (geen roze
Ik kan me niet herrineren dat dat zo voor de patch ook was. Nog iemand met dat probleem?

[ Voor 8% gewijzigd door ambi op 15-12-2008 11:52 ]
je kan een *****zooi inf krijgen als je een een keep verdedigd, hangt er vanaf hoeveel attackers er waren of hoelang het duurdeKnowuse schreef op maandag 15 december 2008 @ 10:32:
Dat met die regio chat is altijd al zo geweest.
Met mijn sh algelopen weekend eigenlijk alleen maar oRvR gedaan en gisteravond had ik de oRvR influence voor avarlon volEen mooie boog gekregen. Ik zat in een warband en het ging echt waanzinnig snel, kreeg bijna geen xp of renown (door het herhaldelijk killen) meer maar nog wel influence.
[...]
Schroom je niet, Wow gebruiken ze ook nog " yards " dus tjaSneezzer schreef op maandag 15 december 2008 @ 13:53:
Inderdaad, als ze op de trap staan om naar boven te gaan dan loopt het flink op, vooral als je een dot hebt die in een straal van 20feet damage doet (dat hadden ze voor europa trouwens wel in meters ed. mogen doen).
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
Klopt inderdaad over de healing; ik speel een R28 Rune Priest en echt no way dat ik in de buurt kom van WPs, Zealots en Shamans, en dan praat ik wel over een char met veel rare en epics, beetje vreemd.ambi schreef op maandag 15 december 2008 @ 11:51:
@Sneezzer; Ik heb een aparte chat window waar ik enkel warband/scenario/party chat toelaat via filters (R-click op de chattab) en eentje waar ik enkel regio chat toelaat en dat werkt prima.
Ik heb een zealot alt, die is nog maar in T2, maar die is wel altijd top healer in scenario's. Als support healers (archmage, warrior priest, shaman, DoK) in latere tiers meer healing kunnen doen dan pure healers (rune priest, zealot) dan is er toch ergens iets mis volgens mij.
Sinds Patch1.1a ziet Tor Anroc bij mij er helemaal rood uit, alsof je een rode (geen roze) zonnebril op hebt:
Ik kan me niet herrineren dat dat zo voor de patch ook was. Nog iemand met dat probleem?
[afbeelding]
Ik hoop echt dat ze de kritiek hierover serieus nemen want het slaat echt helemaal nergens op ...
TA is bij ook voorzien van een rood achtige waas, evenals sommige bomen en struiken met wat graphics glitches, zullen wel wat bugjes zijn ... het stoort de gameplay iig niet.
Mensen trouwens last dat Squared af en toe helemaal vastslaat ? Heb al een reinstall gedaan maar de problemen blijven terug komen, met name in scenarios.
Hoop dat Nordenwatch na de patch van vandaag weer open is want dat vind ik toch wel de leukste map in T1.
Ik heb 2 chars op Karak Orrud en mijn main op Karak Azgal, dat betekent dat ik ze morgen vandaag allemaal op dezelfde server krijgFor a few weeks now it has been possible to transfer your character from certain low population servers to busier ones. We have been monitoring the populations on all servers since that time and now we are able to offer more options to you. The next round will be available tomorrow (16th December), we'll be sure to let you know exactly when the service will be live via the news.
As before, we recommend that you discuss carefully with your friends and with your guild before moving in order to ensure that you will be moving to the same server so that you can continue to play together. We have put together a handy character transfer FAQ which covers most of the important points.
Players on English servers will have the following options - note that the initial transfer options remain open and these are listed in italics.
Core Servers:
Players on the following servers can choose to transfer to either Karak Hirn or Karak Azgal
Axe Bite Pass
Karak Dron
Karak Orrud
Players on the following servers can choose to transfer to either Karak Izor or Karak Norn:
Karak Ungor
Karak-Vlag
Karaz-a-Karak
Tor Anroc
Yvresse
Zhufbar
Worlds Edge Mountains
haal de grid add-on, hiermee kan je veel sneller zien wie HP nodig heeft, en ze makkelijker selecteren, ook al staan de midden tussen 10 orcs.JohnnyV76 schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 09:24:
Heb voor de grap ook eens een rune priest aangemaakt en het healen lijkt tegen te vallen ja...soms heb ik het idee dat ik echt veel gehealed heb en dan zit je maar op ongeveer 8k terwijl anderen op 20k zitten. Misschien moet ik het nog een beetje afleren om offensief te denken want ik ben ook veel bezig om DoT uit te delen
Hoop dat Nordenwatch na de patch van vandaag weer open is want dat vind ik toch wel de leukste map in T1.
erg belangrijk voor de RP, omdat bijna al zijn heals single target zijn.
die add-on houd ook netjes bij welke spelers een HOT actief hebben. Het is aan te raden om je goedkope instant-hot actief te houden op alle damage dealers. zolang je HOT actief is krijg je nml een deel van de xp voor hun damage/kills
en concentreer je op het healer zijn. Als je action points over hebt doe je TAB (select closest enemy) gevolgd door een instant damage spell. zo krijg je nog wat extra XP, en verspil je geen action points.
maar als je geen action points te veel hebt, verspil ze dan zeker niet aan nuken.
Ik erger me af en toe dood aan healers die hun 80 dmg nuke aan het doen zijn, terwijl de BW's naast ze (die 800 dmg nukes hebben) dood gaan omdat niemand ze healed.
Bedoel je HealGrid? Is die beter dan Squared?RocketKoen schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 12:29:
[...]
haal de grid add-on, hiermee kan je veel sneller zien wie HP nodig heeft, en ze makkelijker selecteren, ook al staan de midden tussen 10 orcs.
Ben echt blij met de transfers, eindelijk wat meer order en vooral mee leven op Azgal. Heb wel begrepen dat de meeste guilds Azgal kiezen als hun destination. Hopelijk krijgen we wat hardcore guilds erbij die weerstand kunnen bieden tegen KDS, Eva en The Bakery. Die domineren nu aardig het oRvR gedeelte.Anoniem: 277867 schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 10:55:
Ow joy!:
[...]
Ik heb 2 chars op Karak Orrud en mijn main op Karak Azgal, dat betekent dat ik ze morgen vandaag allemaal op dezelfde server krijg
Kijk dat klinkt als dubbel goed nieuws :-) Ik kwam er zaterdag achter dat de officers en guildleader van Uneath naar een ander guild was gegaan, dus maar gewhispered of ik ook naar die andere guild kon. Dus zit ik nu ook in The Bakery, ben alleen nog niet in T4 dus zul je mij nog niet tegenkomen.MrFl0ppY schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 13:31:
[...]
Ben echt blij met de transfers, eindelijk waar meer order en vooral mee leven op Azgal. Heb wel begrepen dat de meeste guilds Azgal kiezen als hun destination. Hopelijk krijgen we wat hardcore guilds erbij die weerstand kunnen bieden tegen KDS, Eva en The Bakery. Die domineren nu aardig het oRvR gedeelte.
Ik ben ook erg blij met de transfers, er was wel wat vers (actief) bloed nodig. Daarbij natuurlijk erg blij dat ik mij chars van Orrud naar Azkal kan halen, ik mis mijn Marauder wel een beetje. Wel heb ik nu 2 Chosen op dezelfde server, maar dat kan handig wezen: 1 char in T2, 1 in T3 en (bijna) 1 char in T4 :-).
Ik gebruik als sinds het begin Squared, werkt primaambi schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 13:01:
[...]
Bedoel je HealGrid? Is die beter dan Squared?
We zijn niet zomaar overgstapt naar een nieuwe guildAnoniem: 277867 schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 13:54:
[...]
Kijk dat klinkt als dubbel goed nieuws :-) Ik kwam er zaterdag achter dat de officers en guildleader van Uneath naar een ander guild was gegaan, dus maar gewhispered of ik ook naar die andere guild kon. Dus zit ik nu ook in The Bakery, ben alleen nog niet in T4 dus zul je mij nog niet tegenkomen.
Ik ben ook erg blij met de transfers, er was wel wat vers (actief) bloed nodig. Daarbij natuurlijk erg blij dat ik mij chars van Orrud naar Azkal kan halen, ik mis mijn Marauder wel een beetje. Wel heb ik nu 2 Chosen op dezelfde server, maar dat kan handig wezen: 1 char in T2, 1 in T3 en (bijna) 1 char in T4 :-).
We zijn overgestapt onder voorwaarde dat alle Uneath leden die mee wilden ook meemochten
In principe een merge dus, en je moet toegeven, sinds de overstap wel heel wat meer actie te beleven of niet
99 bugs in the code , 99 bugs in the code
Take on down and patch it up...
117 bugs in the code.
Ik heb squared er ook op staan.. zonder dat is het heel erg lastig een beetje goed te healen.belfrink schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 14:18:
[...]
Ik gebruik als sinds het begin Squared, werkt prima
Op zich is healen ook best leuk... erg lachen als je samen met een andere healer een BW in leven houdt terwijl er 3 / 4 man op hem staan te hakken. Geeft wel een goed gevoel als je daarna een bedankje krijgt voor de heals.
nee sorry, bedoel squared, in de war met wowambi schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 13:01:
[...]
Dat is HealBot geloof ik, maar ik vind de squard UI er beter uitzien, HB nog niet geprobeerd.ambi schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 13:01:
[...]
Nee, ik begrijp dat jullie niet zomaar zijn overgestapt. Ik loop alleen zelf altijd een beetje solo te klooien en let vaak niet op guild chat en dergelijke, vandaar dat ik het waarschijnlijk gemist heb. Het is nu bij the Bakery een stuk drukker en meer actie, kan niet wachten tot ik r40 ben en lekken kan mee oRVRen en dergelijken.Hans.Solo schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 16:50:
[...]
We zijn niet zomaar overgstapt naar een nieuwe guild
We zijn overgestapt onder voorwaarde dat alle Uneath leden die mee wilden ook meemochten
In principe een merge dus, en je moet toegeven, sinds de overstap wel heel wat meer actie te beleven of niet
Wel een groot verschil ook met die char transfer, wat een drukte op de server gisteren. Veel PQ's en Scenario's en grote groepen in rvr gebieden
Anoniem: 238331
beide doen ongeveer hetzelfde trucje, ik vind healgrid fijner werken. ligt aan persoonlijke voorkeur.belfrink schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 14:18:
[...]
Ik gebruik als sinds het begin Squared, werkt prima
Wat doen deze add-ons eigenlijk? (ik heb nog nooit een add-on gebruikt namelijk)Anoniem: 238331 schreef op woensdag 17 december 2008 @ 09:45:
[...]
beide doen ongeveer hetzelfde trucje, ik vind healgrid fijner werken. ligt aan persoonlijke voorkeur.
Hoe gaat het in zijn werk en hoe veranderen ze de gui?
Totdat we Kadrin Valley gelocked hadden, en iedere lootwhore die online was opeens richting het order fortress kwam sjezen om te goldbaggenAnoniem: 277867 schreef op woensdag 17 december 2008 @ 08:31:
[...]
Wel een groot verschil ook met die char transfer, wat een drukte op de server gisteren. Veel PQ's en Scenario's en grote groepen in rvr gebiedenZo is WAR bedoeld! Ben ook blij dat ik mijn marauder weer terug heb, heerlijk om wat afwisseling te hebben op mijjn chosen.
heb het na 5 zone crashes opgegeven en ben maar in DW gaan rvr-en
99 bugs in the code , 99 bugs in the code
Take on down and patch it up...
117 bugs in the code.
Wat?! Heeft Destro KV gelocked op Azgal?Hans.Solo schreef op woensdag 17 december 2008 @ 12:17:
[...]
Totdat we Kadrin Valley gelocked hadden, en iedere lootwhore die online was opeens richting het order fortress kwam sjezen om te goldbaggen
heb het na 5 zone crashes opgegeven en ben maar in DW gaan rvr-en
Die laten allebei een overzicht zien van spelers die meedoen in je warband/party. Verder tonen ze welke speler een heal nodig heeft, een heal kan gebruiken of welke geresurrect kan worden. Zodoende kun je ze makkelijker selecteren, want als je een paar tanks moet zien te healen en die staan in een kluitje van 10 mensen op elkaar in te hakken probeer dan nog maar eens de juiste speler te selecteren.Sneezzer schreef op woensdag 17 december 2008 @ 09:59:
[...]
Wat doen deze add-ons eigenlijk? (ik heb nog nooit een add-on gebruikt namelijk)
De GUI wordt niet echt veranderd, behalve dan dat je een extra rechthoekje erbij krijgt die opgevuld wordt met vierkantjes (wat dus refereert naar 1 speler). Ik heb het dan iig over squared, die andere heb ik nog niet gebruikt. Ik heb er gisteren mee gewerkt in RvR/scenario maar moet toch echt toegeven het weinig te gebruiken. Ik heal gewoon degene die in mijn line of sight staan en waarvan ik echt zie dat ze in nood zijn. Werkt afdoende tot zover.
Mijn shaman is nu rank 12/12
NW moet weer werken en weer wat fixes.No time to relax after 1.1a went live because we're going straight into 1.1b. This new version tweaks the open RvR rewards and fixes a few bugs.
Here are the full release notes:
General Changes and Bug Fixes
We’ve added additional messaging to the Inventory Overflow system introduced in the 1.1a patch. This was done to aid players in understanding what the Inventory Overflow in fact does and how to utilize this new feature.
Realm Vs Realm
Fixed an issue that was causing the Nordenwatch scenario to crash intermittently.
Fixed an issue that would cause the wrong realm name to appear in the center-screen Keep capture message.
Renown, experience, and Influence rewards have been added for attacking and defending Fortresses.
Renown gains: This patch includes a significant fix to the amount of Renown gained in both open Realm vs. Realm combat and Scenarios. The intent of this change is for players to gain Renown based on the differential between a player’s Rank and Renown Rank. The examples given below are based on solo Realm vs. Realm confrontations without any sort of bonuses and with both players being of the same Renown Rank (differences between RRs also affect RPs awarded):
If a Rank 40/Renown Rank 1 solo kills a Rank 31/Renown Rank 1, the Rank 40 will receive 206 Renown as a reward.
If a Rank 40/Renown Rank 1 solo kills a Rank 18/Renown Rank 1, the Rank 40 will receive 70 Renown as a reward.
Notice that this is a larger reward than the Rank 40 would receive with the previous system (51 and 5 respectively).
To discourage exploitation of this system, if a player is killed repeatedly in a short amount of time they are worth less Renown each time due to the existing diminishing returns system. Also, please keep in mind that the difference between players’ Renown Ranks will also affect the amount of RP rewarded.
Nordenwatch: Re-enabled access to this Tier 1 Empire vs. Chaos Scenario. Fixed an issue with this Scenario that affected server stability.
As normal, we will be bringing the servers down at 8am CET tomorrow (17th December) and we will update the news as the operation unfolds. Expect the servers to be unavailable until late in the morning.
Update 08:00 CET: The servers have been shut down and we are now patching.
Update 10:00 CET. All servers are now restarting, enjoy the game!
In default mode, tovert Squared een mozaiek op je scherm (zie voorbeelden hier) waarin op een overzichtelijke manier de huidige gezondheidstoestand van elke medespeler afgebeeld wordt zodat je op een snelle manier de hulpbehoevende speler kan selecteren. Hierdoor kan je veel efficienter healen. Er zijn ook nog andere addons die toelaten om andere onderdelen van je UI beter te organiseren. Hier is een voorbeeld van een combinatie van verschillende addons en de resulterende UI. Wat je nodig hebt, is de curse client en die kan je dan gebruiken om WAR addons te vinden en te installeren. Verscheidene addons vereisen tenminste de aanwezigheid van de LibSlash addon.Sneezzer schreef op woensdag 17 december 2008 @ 09:59:
[...]
Wat doen deze add-ons eigenlijk? (ik heb nog nooit een add-on gebruikt namelijk)
Dankje, ook maar eens proberen met mijn WP dan.ambi schreef op woensdag 17 december 2008 @ 14:49:
[...]
In default mode, tovert Squared een mozaiek op je scherm (zie voorbeelden hier) waarin op een overzichtelijke manier de huidige gezondheidstoestand van elke medespeler afgebeeld wordt zodat je op een snelle manier de hulpbehoevende speler kan selecteren. Hierdoor kan je veel efficienter healen. Er zijn ook nog andere addons die toelaten om andere onderdelen van je UI beter te organiseren. Hier is een voorbeeld van een combinatie van verschillende addons en de resulterende UI. Wat je nodig hebt, is de curse client en die kan je dan gebruiken om WAR addons te vinden en te installeren. Verscheidene addons vereisen tenminste de aanwezigheid van de LibSlash addon.
edit: ah zie net dat het probleem nu opgelost is en nordenwatch weer actief is... woohoo
[ Voor 19% gewijzigd door JohnnyV76 op 17-12-2008 16:53 ]
Het is de bedoeling dat je de capital city van je tegenstander aanvalt. Voordat je dit kunt doen moet je binnen 12 uur een tweetal forten veroveren en dat kun je pas doen als je alle drie de zones in een T4 pairing hebt gelockt. Het locken van zones in T1-T3 helpt bij het locken van de T4 zones. Weet niet precies hoeveel de lagere zones bijdragen, maar dit is ongeveer hoe het werkt.
belfrink schreef op woensdag 17 december 2008 @ 22:46:
Wat houden die Zone Locks nu eigenlijk precies in ?
Shuttle st20g5
De nieuwe event is ook wel weer grappig... soort van bierfestival met allerlei opdrachten e.d.
Er is nu ook een nieuwe manier van renown verdelen van kracht heb ik gemerkt. Met mijn lvl30 Bright Wizard haal ik nog ongeveer 700 (soms wat meer) renown voor een rondje Tor Anroc terwijl level 22's rond de 1500 halen. Toen ik later even een T4 rondje (Serpents Passage) deed was het een heel ander verhaal. Toen de timer op 0 stond kon ik maarliefst 4900 renown bijschrijven. Wel even wat anders om een lvl19 Chosen te nuken in Tor Anroc of een lvl40 chosen in Serpents Passage. Verbaas me er wel een beetje om dat ze rustig tussen een groep order door kunnen lopen zonder dat ze echt neer gaan. Ik kon niet heel veel destro healers in de buurt vinden maar hij moet wel wat gekregen hebben
nou nog 1,5 level maar een beetje in T3 rond hobbelen want de xp is wel lekker bij een winnend rondje. Haal regelmatig rond de 20k xp en dan is toch wel zo'n 4 a 5 questjes in het T3 gebied. Tor Anroc is overigens nog steeds een in-het-lava-schop-festijn maar sinds ik de rank1 morale skill flame dart heb geslot kan ik eindelijk wraak nemen. Ben zo vaak de lava in geschopt dat het nu tijd voor "payback" is. Geweldig als een high level black orc zich onoverwinnelijk waant en op een healer staat te hakken.... even positie innemen en de flame dart loslaten... om te voorkomen dat ie alsnog uit de lava kan lopen gooi ik meestal een withering heat erop omdat dat al veel damage doet en het target snared voor 40%. Wraak is zoet!
Idd, zolang je voldoende gelevelled hebt in de vorige tier en een knockback bezit is TA best leuk om te spelen.
zie net dat hij dan 40 euro kost, volgens mij kun je 'm voor het zelfde geld bij 12game kopen
[ Voor 21% gewijzigd door MonkeySandwich op 19-12-2008 14:18 ]
Ik heb zojuist de collectors edition ontvangen! Maar waarom moeten die dozen altijd beschadigd zijn, hoe goed het ook verpakt is...
[ Voor 31% gewijzigd door MonkeySandwich op 19-12-2008 16:11 ]
Waarschijnlijk is jouw dozenschuiver niet zo zorgvuldig geweest.
Vanmiddag nog even met mn runepriest aan de gang geweest. Ik verbaas me soms wel over de slechte bijdrages van medespelers. Wellicht zijn het nieuwe mensen maar als voorbeeld.. een rondje nordenwatch had ik met mn runepriest 30k healing an 8k damage gedaan. Dan zie ik lvl9 tanks en dps-ers die ook 8k of hooguit rond de 10k damage doen. Nu weet ik dat total damage niet alles zegt maar toch...
Healen is wel een verantwoordelijke taak en best lastig. Wel erg leuk als een iron breaker net binnen range staat vanaf de vlag zodat het team de vlag over kan nemen terwijl de meeste destros op de tank staan te hakken die door 1 of 2 healers in leven gehouden wordt
Bij mij kwam hij dus ook bij bol.com vandaan maar ik heb echt het idee dat ze daar behoorlijk onvoorzichtig zijn met orderpicken. Heb zelfs al eens een gebroken dvd ontvangen. Meestal is het wel redelijk goed verpakt dus gebeurd het niet bij de tnt.JohnnyV76 schreef op vrijdag 19 december 2008 @ 18:30:
Wij hebben hier ook 2 collectors editions maar die waren in prima staat ontvangen van bol.com
Waarschijnlijk is jouw dozenschuiver niet zo zorgvuldig geweest.
Dit topic is gesloten.