Het zijn wel servers die door Mythic zijn approved. Hopelijk kunnen ze daar een goede balans in vinden, beetje jammer als je alsnog naar een net-niet-server verhuisdSneezzer schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 15:32:
[...]
En zoals je hierboven leest, je kunt binnenkort dus je karakter verhuizen als je op 1 van de aangegeven servers zit.
Verwijderd
Ik verwacht eigenlijk dat de servers waarnaar men kan verhuizen heel druk worden, omdat alleen actieve mensen verhuizen. Dat wordt dus heel gezellig en een goeie actieve server. Als er aangegeven wordt dat een server med/med is, dat weet ik niet of ze de non-actieve chars players ook meerekenen, maar dat verwacht ik wel.belfrink schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 20:05:
[...]
Het zijn wel servers die door Mythic zijn approved. Hopelijk kunnen ze daar een goede balans in vinden, beetje jammer als je alsnog naar een net-niet-server verhuisd
Waar ligt het toch aan?
Lijkt erop alsof order haast alleen ranged characters speelt. Gisteren wat potjes mourkain temple gedaan maar er was geen lol aan. 4 a 5 BW's en een stuk of 4 SW's samen met 1 of 2 tanks en nog wat healers...
Staan alleen maar van afstand te nuken en als ik als BO de ranged gastjes probeerde lastig te vallen werd ik ge-chain-root en ongelooflijk hard neergenuked dat er niet tegenop te healen was. Volgens mij alle potjes Mourkain verloren door de enorme ranged damage van order.
Best erg dat zoveel mensen niet kijken naar wat een leuk char is maar welke het sterkst is en mss zelfs overpowered genoemd kan worden. Na een paar kansloze potjes hebben we ons maar voor phoenix gate ingeschreven en dat was een ander verhaal. Dezelfde domme ranged kiddies stonden angstig bij elkaar ranged DPS te spammen en als ik er een aanviel was het rooten en wegsprinten. Gelukkig voor ons biedt deze map tenminste kans voor mensen die wel met hun hersens spelen. Terwijl de order gastjes voor onze base hingen en niemand de vlag durfde te pakken gingen wij met een kleine groepje over de flanken en haalde de ene vlag na de andere binnen. Also de ranged DPS-ers ineens niet meer wisten wat ze moesten doen. Wellicht hadden ze deze map nog nooit gespeeld en zijn ze helemaal mourkain-brainwashed. Van mij mogen ze de melee chars van order wat sterker maken en de BW's flink nerfen zodat er wat interessantere gevechten onstaan... Gelukkig is het map afhankelijk dus straks lekker naar T3
Lijkt erop alsof order haast alleen ranged characters speelt. Gisteren wat potjes mourkain temple gedaan maar er was geen lol aan. 4 a 5 BW's en een stuk of 4 SW's samen met 1 of 2 tanks en nog wat healers...
Staan alleen maar van afstand te nuken en als ik als BO de ranged gastjes probeerde lastig te vallen werd ik ge-chain-root en ongelooflijk hard neergenuked dat er niet tegenop te healen was. Volgens mij alle potjes Mourkain verloren door de enorme ranged damage van order.
Best erg dat zoveel mensen niet kijken naar wat een leuk char is maar welke het sterkst is en mss zelfs overpowered genoemd kan worden. Na een paar kansloze potjes hebben we ons maar voor phoenix gate ingeschreven en dat was een ander verhaal. Dezelfde domme ranged kiddies stonden angstig bij elkaar ranged DPS te spammen en als ik er een aanviel was het rooten en wegsprinten. Gelukkig voor ons biedt deze map tenminste kans voor mensen die wel met hun hersens spelen. Terwijl de order gastjes voor onze base hingen en niemand de vlag durfde te pakken gingen wij met een kleine groepje over de flanken en haalde de ene vlag na de andere binnen. Also de ranged DPS-ers ineens niet meer wisten wat ze moesten doen. Wellicht hadden ze deze map nog nooit gespeeld en zijn ze helemaal mourkain-brainwashed. Van mij mogen ze de melee chars van order wat sterker maken en de BW's flink nerfen zodat er wat interessantere gevechten onstaan... Gelukkig is het map afhankelijk dus straks lekker naar T3
Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something
Tsja dat met die class balance zal wel nooit helemaal recht getrokken worden. Order teveel BW's, destro teveel tanks. Helaas hebben bij op de server een guild genaamd DKS en die gaan altijd in teams de scenario's in. Eergisteren 5 lvl 40's. Dat is niet grappig in tier 4 wanneer order met veel lvl 30-35's aanwezig. Totaal geen kans.
The Stranger: Do you have to use so many cuss words?
The Dude: What the fuck you talking about?
Ik vind de scenario's in t2 in ieder geval veel leuker dan die saaie Tor Anroc in t3. OK, in t2 is het ook bijna steeds Mourkain Temple die 'popt', maar dat is nog altijd vele malen leuker dan TA. Eergisteren wonnen we het ene MT scenario na het andere met mijn zealot. Ik moet wel zeggen dat Order erg goed speelde, want we wonnen altijd maar nipt. Steeds lekker spannend dus. Die zealot pompt lekker veel healing uit, zelfs veel meer dan hoger level healers in mijn groep, maar anderzijds is het wel een kl*te char voor PvE.
Gisteren ook mijn BO getracht verder te levellen, maar ik hield het al snel bekeken bij TA. Ik hoop dat het scenario balancing in patch 1.0.5 snelt komt, want anders zie ik mezelf nooit een char levellen voorbij t3. Ik reroll steeds zodra ik TA bereik
edit: LOL. Ik lees net dat vandaag patch 1.0.4b erop gaat, die o.a. voor betere scenario balancing zorgt
Ik vraag me wel af wanneer die patch test server ook voor Europa beschikbaar wordt. Hopelijk slaagt GOA hier in vooraleer 1.0.5 officieel gereleased wordt.
Gisteren ook mijn BO getracht verder te levellen, maar ik hield het al snel bekeken bij TA. Ik hoop dat het scenario balancing in patch 1.0.5 snelt komt, want anders zie ik mezelf nooit een char levellen voorbij t3. Ik reroll steeds zodra ik TA bereik

edit: LOL. Ik lees net dat vandaag patch 1.0.4b erop gaat, die o.a. voor betere scenario balancing zorgt
Ik vraag me wel af wanneer die patch test server ook voor Europa beschikbaar wordt. Hopelijk slaagt GOA hier in vooraleer 1.0.5 officieel gereleased wordt.
[ Voor 18% gewijzigd door ambi op 12-11-2008 12:36 ]
Steam/uPlay: EvulKlowne
Yes eindelijk, TA en SP (t4) poppen altijd als eerste omdat je, je daar als eerste aanmeldt als je op join all drukt.To promote population balance among the various scenarios, we have added a feature that reduces the number of times a specific scenario can launch in a short period of time. This will give scenarios which are launched less frequently an opportunity to catch up in the queue population and launch more often.
Verwijderd
Kwam gisteren weer voor een leuke verassing te staan. Ik dacht dat T3 met de knockback overpowered was, maar nu ik T4 heb gespeeld denk ik er heel anders over
. Blijkbaar heeft die Lion gast een of andere spel waarmee hij met zijn pet iemand kan pullen, ofterwijl iemand over de hele zone kan laten vliegen tot hij voor de neus van de white lion staat om hierna te worden gezerged door de vijand.
Volgens mij is er geen enkele manier om hier iets tegen te doen, of de pull te vermijden. De dev die dit op zijn geweten heeft moeten ze de laan uit trappen. Heb zoiets ook in mijn bug report geschreven
, want of deze spell is zo bugged als het maar kan, of hij is niet getest, either way...bugged !
Volgens mij is er geen enkele manier om hier iets tegen te doen, of de pull te vermijden. De dev die dit op zijn geweten heeft moeten ze de laan uit trappen. Heb zoiets ook in mijn bug report geschreven
Eens kijkenJohnnyV76 schreef op woensdag 12 november 2008 @ 10:12:
Waar ligt het toch aan?
Order werkt samen, door telkens met zn 4-5en tegelijk jou aan te vallen als je in de buurt komt. terwijl jij schijnbaar in je eendje op ze af rent.
En dat is dan de schuld van de balance?
misschien een idee als jouw team dan ook met zn 5en tegelijk aanvalt ipv 1 voor 1. maak je nog een kans.
Verwijderd
Het ligt gewoon heel erg aan de samenstelling van de teams, tot nog toe is imho het voordeel van Destruction de tanks , wanneer je als desto een pot begint met maar 1 tank heb je al zo goed als verloren. Probeer als DoK maar eens in de buurt te komen van 5 BW die staan te nuken, en ben je dan in de buurt dan wordt je geroot en ga je er alsnog aan.RocketKoen schreef op woensdag 12 november 2008 @ 12:54:
[...]
Eens kijken
Order werkt samen, door telkens met zn 4-5en tegelijk jou aan te vallen als je in de buurt komt. terwijl jij schijnbaar in je eendje op ze af rent.
misschien een idee als jouw team dan ook met zn 5en tegelijk aanvalt ipv 1 voor 1. maak je nog een kans.
Wanneer Order geen tanks heeft gaan ze ook neer als vliegen, ook zullen ze het gebrek aan White Lions zichtbaar voelen. Ik vindt de algemene balans tussen de teams niet eens zo heel slecht. Het verschil tussen winst en verlies is voornamelijk afhankelijk van de samenstelling en de kwaliteit van de spelers.
Wel kan ik me ergeren aan sommige overpowered spells van bepaalde classes. Voornamelijk de onnozele knockback van order en zoals ik hierboven al aangaf die bugged lion pull.
Ik heb weinig ervaring aan de order kant, dus hoor ik graag welke spells er aan onze kant als overpowered worden gezien. (ik ga ervan uit dat order zelf ook wel ziet dan mijn bovengenoemde spells niet normaal zijn).
De WL gebruitk Fetch om je op te laten halen door zijn leeuw, Destro heeft trouwens vrijwel dezelfde spel. Vind beide spels echt helemaal niks, net als Elektro magnet en chaos rift hebben deze skills echt een te grote invloed op senario's.
Denk dat het in patch 1.0.5. voor melee classes echt niet leuker gaat worden, bijna alle ranged classes krijgen een buff. Nu heb ik naast mijn WH ook een Engie en ik denk dat ik die verder ga levelen. (of misschien toch maar een SH, leek me altijd al de leukste class).
Op Karak-Hirn begint de RvR op Tier 4 echt los te komen. Order begint een beetje bij te komen met L40 spelers en er beginnen WB leider op te staan die beginnen de zaak ik goede banen te leiden. Eergisteren veel RvR in Thunder mountain en gisteren vanvond veel actie in Praag.
Ik speel order maar als ik met 6 BW in een senario zit denk ik ook omg. Want meestal wordt het dan helemaal niks, meestal heeft destro een berg tanks en worden de BW gewoon onder de voet gelopen.Verwijderd schreef op woensdag 12 november 2008 @ 12:30:
Kwam gisteren weer voor een leuke verassing te staan. Ik dacht dat T3 met de knockback overpowered was, maar nu ik T4 heb gespeeld denk ik er heel anders over. Blijkbaar heeft die Lion gast een of andere spel waarmee hij met zijn pet iemand kan pullen, ofterwijl iemand over de hele zone kan laten vliegen tot hij voor de neus van de white lion staat om hierna te worden gezerged door de vijand.
Volgens mij is er geen enkele manier om hier iets tegen te doen, of de pull te vermijden. De dev die dit op zijn geweten heeft moeten ze de laan uit trappen. Heb zoiets ook in mijn bug report geschreven, want of deze spell is zo bugged als het maar kan, of hij is niet getest, either way...bugged !
Denk dat het in patch 1.0.5. voor melee classes echt niet leuker gaat worden, bijna alle ranged classes krijgen een buff. Nu heb ik naast mijn WH ook een Engie en ik denk dat ik die verder ga levelen. (of misschien toch maar een SH, leek me altijd al de leukste class).
Op Karak-Hirn begint de RvR op Tier 4 echt los te komen. Order begint een beetje bij te komen met L40 spelers en er beginnen WB leider op te staan die beginnen de zaak ik goede banen te leiden. Eergisteren veel RvR in Thunder mountain en gisteren vanvond veel actie in Praag.
Shuttle st20g5
Lijkt erop dat tenminste beide laatsten sinds vandaag generfed zijn:Knowuse schreef op woensdag 12 november 2008 @ 13:47:
De WL gebruitk Fetch om je op te laten halen door zijn leeuw, Destro heeft trouwens vrijwel dezelfde spel. Vind beide spels echt helemaal niks, net als Elektro magnet en chaos rift hebben deze skills echt een te grote invloed op senario's.
Ref.* Electromagnet: This ability has undergone significant changes. The cost of the ability has been significantly reduced while the cooldown has been increased. In addition the build time has been increased, the ability can no longer be cast on the move, and the maximum number of targets affected by this ability has been decreased and it can now be defended against. Lastly this ability will grant immunity to knockback effects.
* Chaotic Rift: This ability has undergone significant changes. The cost of the ability has been significantly reduced and its cooldown has been increased. In addition, the build time has been increased. The ability can no longer be cast on the move, the maximum number of targets affected by this ability has been decreased, and it can now be defended against. Lastly, this ability will also grant immunity to knockback effects.
FYI: Patch 1.0.5a notes heeft toch wel enkele leuke bugfixes.
[ Voor 8% gewijzigd door ambi op 12-11-2008 14:13 ]
Chaos Chosen heeft precies dezelfde spel.Verwijderd schreef op woensdag 12 november 2008 @ 12:30:
Kwam gisteren weer voor een leuke verassing te staan. Ik dacht dat T3 met de knockback overpowered was, maar nu ik T4 heb gespeeld denk ik er heel anders over. Blijkbaar heeft die Lion gast een of andere spel waarmee hij met zijn pet iemand kan pullen, ofterwijl iemand over de hele zone kan laten vliegen tot hij voor de neus van de white lion staat om hierna te worden gezerged door de vijand.
Volgens mij is er geen enkele manier om hier iets tegen te doen, of de pull te vermijden. De dev die dit op zijn geweten heeft moeten ze de laan uit trappen. Heb zoiets ook in mijn bug report geschreven, want of deze spell is zo bugged als het maar kan, of hij is niet getest, either way...bugged !
Verwijderd
Aha, dan moet ik mijn alt Chosen lvl 22 maar eens verder levelenMrFl0ppY schreef op woensdag 12 november 2008 @ 14:35:
[...]
Chaos Chosen heeft precies dezelfde spel.
Dat is 1.0.5a niet de 1.0.4a die vandaag live ging.ambi schreef op woensdag 12 november 2008 @ 14:00:
[...]
Lijkt erop dat tenminste beide laatsten sinds vandaag generfed zijn:
[...]
Ref.
FYI: Patch 1.0.5a notes heeft toch wel enkele leuke bugfixes.
Albert Einstein: A question that sometime drives me hazy: Am I or are the others crazy?
Nee, natuurlijk niet. Schreef ik ook nietOxiMoron schreef op woensdag 12 november 2008 @ 14:57:
Dat is 1.0.5a niet de 1.0.4a die vandaag live ging.
[ Voor 5% gewijzigd door ambi op 12-11-2008 15:00 ]
Waarschijnlijk speel jij een ranged char of je trekt iets te snel conclusies. Ik zei dat ze 4/5 BW's hadden EN nog iets van 4 SW's. IEDEREEN die bij de ranged order in de buurt kwam werd gechainroot en daarna afgeslacht. Hun enkele IB, SM en WL kon ongestoord onze healers en casters (1 of 2 sorcs en 1 SH) irriteren. Wij werden van afstand neergehaald als we hun tanks van onze healers/casters probeerden af te houden dus dan hoopte ik door ze lastig te vallen de rest van het team een kans te geven. Het maakte dus eigenlijk niet uit wat je deed... de ranged DPS was immens groot en we waren gewoon kansloos. En ja probeer maar es wat te coordineren met een PUG. Ik heb ook genoeg potjes mourkain gewonnen de afgelopen dagen en als je 't mij vraagt waren er in die potjes een stuk minder BW's en SW's.RocketKoen schreef op woensdag 12 november 2008 @ 12:54:
[...]
Eens kijken
Als je ontkent dat de BW overpowered is dan speel je hem of zelf of je hebt nog nooit aan de "receiving" kant gestaan.
Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something
Ik speel een BW, RP, WH en een SM. dus ken elk perspectief van het spel wel.
Iedereen zeurt van BW's zo OP zijn. maar iemand die weet wat ie doet heeft een BW zo neer.
voor al die ranged DPS krijgen we heel weinig survivability terug.
Alleen ik merk dat heel veel destruction het gewoon niet slim speelt.
Ik wordt maar zelden gesnared. en dan zeuren destr. tanks dat ze niks kunnen als ik weg ren.
om maar niet te spreken over alle knockbacks die iedereen krijgt om BW's over het hele speelveld te slaan.
Iedereen zeurt van BW's zo OP zijn. maar iemand die weet wat ie doet heeft een BW zo neer.
Ik wordt maar zelden gesnared. en dan zeuren destr. tanks dat ze niks kunnen als ik weg ren.
om maar niet te spreken over alle knockbacks die iedereen krijgt om BW's over het hele speelveld te slaan.
Verwijderd
Zijn dit niet alleen maar Order classes? Zo ja, dan kun je onmogelijk elke perspectief van het spel kennenRocketKoen schreef op woensdag 12 november 2008 @ 15:11:
Verwijderd
Bedoel je misschien de Marauder, die heeft een ability om mensen dichterbij te trekken?MrFl0ppY schreef op woensdag 12 november 2008 @ 14:35:
[...]
Chaos Chosen heeft precies dezelfde spel.
Een BW is zo neer, klopt helemaal. 3 BW's die weten wat ze doen wordt het, met een gebrek aan meerdere MDPS/Tanks, al een stuk vervelender. 5-7 BW's, wat echt geen uitzondering is, waarvan ook nog eens een paar weten wat ze doen wordt erg vervelend.RocketKoen schreef op woensdag 12 november 2008 @ 15:11:
Dat Destro het vaak niet slim speelt ben ik volledig met je eens. Ik heb gemerkt dat als je met zn allen, dus Tanks + MDPS + Healers (minstens 5 man), tegelijk erop af rent je meestal de bovenliggende party bent. Juist de healers maken het verschil Ze hebben meer targets dus ze kunnen minder bursten en we kunnen erg annoying onze knockbacks gebruiken.
Verder zul je toch echt wel toe moeten geven dat een BW IMBA(lanced) is tov een Sorc, en dat is dan ook de reden waarom mensen BW's overpowered vinden. Persoonlijk vind ik dit T1 en T2 nog wel meevallen. Vanaf T3 wordt het een beetje vervelend als ze Cage/Knockback/Knockdown/Silence kunnen combineren met -XX% Healing + DMG voor healer debuff en verschillende InstaDOTs die 3x zoveel pijn doen als een HOT kan healen. Dit vooral doordat er nog steeds een bug is dat Crit spelldmg niet mitigated wordt icm critting insta DOT's en 60% Critchanche is best schraal.
Gelukkig gaat er veel veranderen en ga ik alle mensen die nu een BW hebben gemaakt, speciaal omdat deze het label overpowered heeft gekregen, heel hard uitlaggen als ze straks gaan huilen omdat ze in glazen propjesschieters zijn veranderd. (gister een nieuwe char aangemaakt en heb de hele avond in scenarios tegen 8+ BW's gespeeld)
PUG Destro's spelen vaak niet slim
BW's zijn IMBA(lanced), daardoor vaak gekozen en daardoor extra IMBA(lanced), omdat ze alleen IMBA(lanced) zijn in grotere groepen
Sry.. scheel !

Albert Einstein: A question that sometime drives me hazy: Am I or are the others crazy?
Oh dat kan ook, ze lijken wel op elkaarVerwijderd schreef op woensdag 12 november 2008 @ 16:10:
[...]
Bedoel je misschien de Marauder, die heeft een ability om mensen dichterbij te trekken?
DOTs van een BW doen niet meer damage dan een HOT kan healen.
de BW heeft alleen 3 verschillende insta-cast DOTs (2 met een 15s cooldown)
en tegen een team van 5-7 BW's valt makkelijk te winnen. maar niet als je team bestaat uit 6 tanks en 1 healer.
de BW heeft alleen 3 verschillende insta-cast DOTs (2 met een 15s cooldown)
en tegen een team van 5-7 BW's valt makkelijk te winnen. maar niet als je team bestaat uit 6 tanks en 1 healer.
't is alleen jammer dat DoT's niet de enige damage is die je krijgt.
Het valt of staat met de samenstelling van de rest van je team. Als je als tank de enige bent die de healers en casters lastig valt ben je snel het haasje... maja wat moet je doen.. als tank moet je dichtbij je targets komen want met een choppa gooien voor 20 damage schiet ook niet op.
Het valt of staat met de samenstelling van de rest van je team. Als je als tank de enige bent die de healers en casters lastig valt ben je snel het haasje... maja wat moet je doen.. als tank moet je dichtbij je targets komen want met een choppa gooien voor 20 damage schiet ook niet op.
Die Invictus guild ziet er nu eigenlijk best dood uit, ben al mijn tijd maar weer gaan steken aan mijn guild op Axe bite pass. lvl 32 Marauder daar nu en er is redelijk veel rvr in t4 van wat ik tot nu toe heb gezien.
Uneath is ook morsdood, ik ga weer WoW doenTukker_T schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 20:27:
Die Invictus guild ziet er nu eigenlijk best dood uit, ben al mijn tijd maar weer gaan steken aan mijn guild op Axe bite pass. lvl 32 Marauder daar nu en er is redelijk veel rvr in t4 van wat ik tot nu toe heb gezien.
Leuk.. als je dan gekilled wordt door iemand van Phalanx zwaai dan evenTukker_T schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 20:27:
Voor die mensen die gekozen hebben om hun account (nog) niet te verlengen. Blijkbaar heeft GOA een automatic renewal optie toegevoegd, waar je ook email van gehad hoort te hebben maar die heeft dus ook mensen die op manual stonden of gecancelled hadden op *automatic renewal* gezet zonder toestemming.
Ik heb zelfs al gelezen over mensen die het hierna teruggezet hadden en waarna het *weer* op automatic renewal was gezet.
Dus mocht je het idee hebben om je account niet te verlengen dubbelcheck je account status.
Ik heb zelfs al gelezen over mensen die het hierna teruggezet hadden en waarna het *weer* op automatic renewal was gezet.
Dus mocht je het idee hebben om je account niet te verlengen dubbelcheck je account status.
Bedankt dat je dat ff meldde, ze hadden de mijne ook op 'automatic renewal' gezet.
Toch maar op manual gezet.

Toch maar op manual gezet.
Verwijderd
Hebben jullie dat ook, dat VSync gewoon niet perfect lijkt te werken in deze game? Ik heb het geforceerd via me driver maar toch nog van die strepen...
Ik heb een aantal reviews doorgenomen van deze game en de site uitgepluisd. Zo ook de trailer bekeken. Nu vroeg ik mij af, welke class zijn deze twee?

Die spraken mij namelijk 't meeste aan van alle anderen uit de trailer. Verder: als ik het goed begrijp kun je dus door simpelweg deel te nemen aan scenario's / battlegrounds ook exp opdoen en zodoende levels omhoog gaan na verloop van tijd. Klopt dat? Zou ik wel kunnen waarderen, daar ik toen ik WoW speelde het liefste mijn tijd doorbracht in de battlegrounds. En verder natuurlijk de Public Quests, dat spreekt me ook aan.
Ik zit er namelijk aan te denken i.p.v. een doorstart maken met WoW, Warhammer uit te proberen. Want ik weet al waar het op uit zal komen zodra ik de draad oppak met WoW na een lange break: bussiness as usual. En laat dat nu net de reden zijn waarom ik nu al 1,5 jaar gestopt ben. Daarom denk ik van: waarom niet Warhammer proberen, komt wat mij betreft als ex-wowspeler het dichtste in de buurt. Guild Wars werd hem niet voor mij, na 3 maanden spelen was ik daar klaar mee. LOTRO ga ik niet aan beginnen, de film games van de verfilmingen waren op zich wel leuk om te spelen maar een MMO van lord of the rings hoeft voor mij niet. Verder heb je dan nog AoC, maar dat was voor AoC al niet echt my cup of tea qua game.
Enfin, zodoende beland ik dus bij WAR. Als iemand me dus zou kunnen vertellen tot welke twee classes bovenstaande mademoiselles behoren zou dat fijn zijn. Of als jullie een equavilent voor warlock/mage/hunter weten. Nu las ik al wel iets over de white lion, maar daar kreeg ik nou niet echt de indruk van dat 't echt een hunter class is. Ookal heb je wel een pet aan je zijde.

Dark Elf Sorceress?

High Elf Shadow Warrior?
Die spraken mij namelijk 't meeste aan van alle anderen uit de trailer. Verder: als ik het goed begrijp kun je dus door simpelweg deel te nemen aan scenario's / battlegrounds ook exp opdoen en zodoende levels omhoog gaan na verloop van tijd. Klopt dat? Zou ik wel kunnen waarderen, daar ik toen ik WoW speelde het liefste mijn tijd doorbracht in de battlegrounds. En verder natuurlijk de Public Quests, dat spreekt me ook aan.
Ik zit er namelijk aan te denken i.p.v. een doorstart maken met WoW, Warhammer uit te proberen. Want ik weet al waar het op uit zal komen zodra ik de draad oppak met WoW na een lange break: bussiness as usual. En laat dat nu net de reden zijn waarom ik nu al 1,5 jaar gestopt ben. Daarom denk ik van: waarom niet Warhammer proberen, komt wat mij betreft als ex-wowspeler het dichtste in de buurt. Guild Wars werd hem niet voor mij, na 3 maanden spelen was ik daar klaar mee. LOTRO ga ik niet aan beginnen, de film games van de verfilmingen waren op zich wel leuk om te spelen maar een MMO van lord of the rings hoeft voor mij niet. Verder heb je dan nog AoC, maar dat was voor AoC al niet echt my cup of tea qua game.
Enfin, zodoende beland ik dus bij WAR. Als iemand me dus zou kunnen vertellen tot welke twee classes bovenstaande mademoiselles behoren zou dat fijn zijn. Of als jullie een equavilent voor warlock/mage/hunter weten. Nu las ik al wel iets over de white lion, maar daar kreeg ik nou niet echt de indruk van dat 't echt een hunter class is. Ookal heb je wel een pet aan je zijde.
Verwijderd
Squig Herder is nog het meeste te vergelijken met een hunter uit WoW.
Bright Wizard of Sorceress (order/destr) is het meeste te vergelijken met een Mage.
Ik denk dat Magus het meeste weg heeft van een Warlock, maar kan dat niet met zekerheid zeggen. (nog geen Magus geprobeerd.
White Lion is een melee class die een pet naast zich heeft.
Je krijgt XP dmv scenarios (battle grounds), questen of open RvR (world PvP). De leukste manier van lvlen is toch wel een combinatie van die 3, zodat je niet in een sleur kom van continu hetzelfde doen. (bewust grinden;) )
Bright Wizard of Sorceress (order/destr) is het meeste te vergelijken met een Mage.
Ik denk dat Magus het meeste weg heeft van een Warlock, maar kan dat niet met zekerheid zeggen. (nog geen Magus geprobeerd.
White Lion is een melee class die een pet naast zich heeft.
Je krijgt XP dmv scenarios (battle grounds), questen of open RvR (world PvP). De leukste manier van lvlen is toch wel een combinatie van die 3, zodat je niet in een sleur kom van continu hetzelfde doen. (bewust grinden;) )
[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 16-11-2008 21:22 ]
Ik zou persoonlijk aanraden eerst WoW en Wotlk even te spelen tot je dat beu bent en dan WAR uitproberen, WAR kan nog best wat polish gebruiken dus die delay kan alleen maar ten goede komen, er komen een paar grote patches met balances en 2 nieuwe classes aan en de EU moet nog transfers krijgen want er zijn veels te veel servers (met veel te weinig mensen).
Om nog maar niet te spreken van de tijd die GOA nodig heeft om te leren om te gaan met het woord "service"
Om nog maar niet te spreken van de tijd die GOA nodig heeft om te leren om te gaan met het woord "service"
Waarschijnlijk woensdag as. transfers naar andere servers!! Joepie!!!!
Amiga 500, eos 350d, HTPC, GamePC
Verwijderd
Ik hoop dat ze servers gaan samenvoegen, want met die transfers worden de leegste servers alleen maar nog leger.Sneezzer schreef op maandag 17 november 2008 @ 09:01:
Waarschijnlijk woensdag as. transfers naar andere servers!! Joepie!!!!
Het wordt wel zwaar irritant zo, ik heb al een week lang geen scenario kunnen doen... er zijn gewoon geen mensen. Ik vind het wel raar, want het is gewoon echt een goed spel. Zal wel door WotLK komen.
Van het weekend maar een squig herder gerolled op Karak-Eight Peaks. Leuk om ook eens destro te spelen 
Een squig herder is best leuk. In PvE laat je je squig tank tewijl jij lekker met je boogje in de weer bent.
RvR is ook erg leuk, merk alleen dat je niemand dichtbij moet laten komen de eeste 7 levels omdat je dan echt heel snel neer gaat. Daarna wordt het iets beter omdat je dan wat knockdowns en snares krijgt. Ook een beetje rond gelopen in a squig armour, je wordt dan een gigantisch grote squig. Het nadeel is dat je maar 1 attack hebt. Volgens mij heeft de sh best potentieel met al die verschillende skills.
Een squig herder is best leuk. In PvE laat je je squig tank tewijl jij lekker met je boogje in de weer bent.
RvR is ook erg leuk, merk alleen dat je niemand dichtbij moet laten komen de eeste 7 levels omdat je dan echt heel snel neer gaat. Daarna wordt het iets beter omdat je dan wat knockdowns en snares krijgt. Ook een beetje rond gelopen in a squig armour, je wordt dan een gigantisch grote squig. Het nadeel is dat je maar 1 attack hebt. Volgens mij heeft de sh best potentieel met al die verschillende skills.
Shuttle st20g5
Not to mention 2x silence die een BO kan gebruiken in Scenario's.RocketKoen schreef op woensdag 12 november 2008 @ 15:11:
Speel op dit moment lvl 40 BO, rr47, word gehaat door alle order casters en ben prio target van order op het moment dat ik aan kom kachelen.
BO vs BW/random caster == ff combo bouwen tot da best plan, silence, meestal weet ie je te rooten dus juggernauten, naar hem toe wandelen (mijn eerste combo is toch altijd armor slopen, snaren en een random finisher, in dit geval dus silence), 6hit combo erop. BW dood, moch ie gehealed worden, dan zit ik toch op rank2 morale, en meteen de healer group in : AE silence.
Oftewel order gaat neer bij de vleet.
Dus tegen alle BO's die nog niet mid 30 zijn, be patient
Als je op de hogere ranks in een sc meedoet en je hebt een paar man die doorhebben dat BW's en healers op de een of andere manier niet casten als die grote groene gast in de buurt is: can u say zerg? Maar reken maar dat de reguliere orders in een sc heeel snel door hebben dat je als BO niet bij ze in de buurt moet komen. Dus goeie teams aan de order kant zullen je nog met 10 man als eerste neerrammen.
Om af te sluiten met mijn ervaring vanuit een 40 BO, classes overpowered? neuh alhoewel bepaalde abilities zoals die pulls en AE pulls zwaar irri zijn, het grote punt is dat een BO echt een 1op1 meppertje is, dan ben je zo goed als niet neer te krijgen. Op het moment dat je in een groep vs groep situatie zit, moet je gewoon een gastje hebben die je healthbalk in de gaten houd en je healt.
Anders is het echt zo hard mogelijk die order groep griefen en hopen dat je er een neerkrijgt voordat je platgenuked word.
99 bugs in the code , 99 bugs in the code
Take on down and patch it up...
117 bugs in the code.
Mijn ervaring als BW is heel anders, sorceresses niet +1000 damage (t3) in 1 shot doen waarmee je al 1/4 van je HP kwijt bent, Witch Elves die je snaren en je binnen 5 tellen neer hebben, tanks die je met geen mogelijkheid neer krijgt omdat ze meer HP hebben dan je weg kan nuken, zelfs zonder destro healer in de buurt waag ik me niet snel aan tanks. Die ene snare die ik heb die maar 30% van de tijd werkt en bugged is waardoor hij zelfs elke keer als een cast niet mogelijk is toch in cooldown gaat. Op lvl 27 heb ik nog geen knockback gekregen met mijn immolation build.TweakerMaert schreef op woensdag 12 november 2008 @ 17:32:
[...]
Een BW is zo neer, klopt helemaal. 3 BW's die weten wat ze doen wordt het, met een gebrek aan meerdere MDPS/Tanks, al een stuk vervelender. 5-7 BW's, wat echt geen uitzondering is, waarvan ook nog eens een paar weten wat ze doen wordt erg vervelend.
Dat Destro het vaak niet slim speelt ben ik volledig met je eens. Ik heb gemerkt dat als je met zn allen, dus Tanks + MDPS + Healers (minstens 5 man), tegelijk erop af rent je meestal de bovenliggende party bent. Juist de healers maken het verschil Ze hebben meer targets dus ze kunnen minder bursten en we kunnen erg annoying onze knockbacks gebruiken.
...
1 op 1 ben je nergens, vanuit een groep kan je je damage wel laten gelden, ik sta ook altijd in de top met damage maar qua EXP verdient loop ik achter.
Omdat op onze server de RvR actie erg laag was is ons guild (destro op Axe Bite Pass) begin van de maand ook begonnen als order op de Dragonback Mountain. Omdat ik nog veel lol had op mn Black Orc had ik geen char gerolled maar van het weekend toch maar een gerolled en ik dacht doe es gek... rol een Bright Wizard 
Ik moet eerlijk zeggen dat ik mijn mening een beetje bij moet stellen. Tuurlijk als je in een groep speelt kun je erg veel damage doen mits je met rust gelaten wordt en een beetje gehealed wordt af en toe. Ik krijg nu regelmatig rond de 350 damage van mijn eigen spells dus soms ben ik half dood puur door mn eigen skills te gebruiken. Als een Chosen / BO of Marauder mij in de gaten krijgt ben ik binnen no-time een kopje kleiner gemaakt en heb het gevoel dat ik paper-armour draag.
Ben nu lvl16 en scenario's zijn leuk om te doen maar wel als je team ook een beetje meewerkt.
1vs1 is kansloos tegen elke class behalve een healer misschien. Vanochtend nipt verloren tegen een lvl17 WE... dat vond ik nog een aardige prestatie... de WE had nog een heel klein streepje health over. Naja.. aangezien ik toch met mn guildies wil spelen vertrouw ik maar op de groep.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik mijn mening een beetje bij moet stellen. Tuurlijk als je in een groep speelt kun je erg veel damage doen mits je met rust gelaten wordt en een beetje gehealed wordt af en toe. Ik krijg nu regelmatig rond de 350 damage van mijn eigen spells dus soms ben ik half dood puur door mn eigen skills te gebruiken. Als een Chosen / BO of Marauder mij in de gaten krijgt ben ik binnen no-time een kopje kleiner gemaakt en heb het gevoel dat ik paper-armour draag.
Ben nu lvl16 en scenario's zijn leuk om te doen maar wel als je team ook een beetje meewerkt.
1vs1 is kansloos tegen elke class behalve een healer misschien. Vanochtend nipt verloren tegen een lvl17 WE... dat vond ik nog een aardige prestatie... de WE had nog een heel klein streepje health over. Naja.. aangezien ik toch met mn guildies wil spelen vertrouw ik maar op de groep.
Verwijderd
Ik vrees het ergste voor deze game.. Ik probeer career na career en ik kan maar gen fun behouden..Ik heb eens met wat verschillende lvl 40ers gesproken, en stuk voor stuk mopperde ze over de game. PvP is geen fun, en de balance klopt ook niet zeggen ze allemaal. Ranged is te sterk en dat wordt met de patch nog erger hoor ik ook veel.
Ik hoop zo dat deze game een draai gaat maken, maar op dit moment vrees ik voor de toekomst van deze game. Zelfs dit forum is nagenoeg dood.
Ik hoop zo dat deze game een draai gaat maken, maar op dit moment vrees ik voor de toekomst van deze game. Zelfs dit forum is nagenoeg dood.
Heh.. laat ik nu net het omgekeerde probleem hebben...Verwijderd schreef op maandag 17 november 2008 @ 16:24:
Ik vrees het ergste voor deze game.. Ik probeer career na career en ik kan maar gen fun behouden..Ik heb eens met wat verschillende lvl 40ers gesproken, en stuk voor stuk mopperde ze over de game. PvP is geen fun, en de balance klopt ook niet zeggen ze allemaal. Ranged is te sterk en dat wordt met de patch nog erger hoor ik ook veel.
Ik vind eigenlijk verschillende classes wel leuk en wil met allemaal levellen.
Kan me best voorstellen dat je als lvl40 even niks te doen hebt omdat veel mensen (zoals ik) waarschijnlijk alts aan het proberen zijn en nog niet eens een lvl40 hebben. Over een poosje is het aantal spelers op lvl40 op peil en zullen er veel meer RvR battles komen. Misschien zitten ze ook wel op een rustige server en is er daarom niks te doen?
Als BO vond ik ranged ook veel te sterk maar nu ik ook een BW tot lvl16 gelevelled heb denk ik juist dat de tanks te sterk zijn. Het is maar net aan welke kant je staat. Het hangt voor een groot deel van de speler zelf af. Als ik een rondje mourkain speel zonder healers in mn team verliezen we en doe ik echt niet veel damage. Ik moet dan regelmatig op low health een stapje naar achter doen om wat te regennen en kan dan geen damage doen. Hebben we een paar healers die weten wat ze doen dan is het heerlijk nuken
Omgekeerd is het weer precies hetzelfde... als BO zonder healer leg ik ook snel het loodje als ik te ver vooruit speel. Met een paar goede healers kan ik lekker rond blijven hakken tussen de healers en casters van de tegenpartij. Kortom.. als BO sta ik versteld van de damage die ik alsnog op me krijg van de BW's en als BW sta ik versteld hoe moeilijk die grote groene BO's dood te krijgen zijn.
...En ja het forum is hier best dood al zegt dat niet alles. Ons guild forum is ook erg rustig maar ingame zijn mensen zeer actief en fanatiek.
- Fixed an issue in the 'Inevitable Power' quest that was preventing players from interacting with the statue.
Ik heb dit probleem nog steeds in Bloodmarr (High Pass)
Quest: "Inevitable Power" ---> Karl Oromson
Quest: "A Head Above the Rest" ---> N'rarch the Fleshreaper
Kan "Karl Oromsom" noch " N'rarch the Fleshreaper" aanspreken.
Ik heb dit probleem nog steeds in Bloodmarr (High Pass)
Quest: "Inevitable Power" ---> Karl Oromson
Quest: "A Head Above the Rest" ---> N'rarch the Fleshreaper
Kan "Karl Oromsom" noch " N'rarch the Fleshreaper" aanspreken.
Fashionably sensitive, but too COOL to care
Dit weekend Bastion stairs gedaan en dat is toch wel een leuke instance. De mobs zijn wel wat eentonig maar de bosses zijn leuk en uitdagend. Het ziet er ook spectaculair allemaal uit. We waren niet met een volle warband maar het ging toch wel aardig. De baas links, in die arena, is wel erg pittig. AoE van 1600 damage tegen iedereen en nog eens flinke damage op de tank apart.. erg lastig.
Ik begrijp wat je wil zeggen. WAR is pas recentelijk uit en met de tijd die voorbij gaat komen er tig patches bij. WoW begon ook niet op 't punt waar het nu is. WoW begon ook op 't punt waar WAR nu is, maar heeft doordat het al 4/3 jaar "live" is zeg maar kunnen doorgroeien tot de game die het vandaag de dag is. Ik kijk er daarom ook niet gek van op dat WAR i..v.m. WoW iets anders is. Dat er inderdaad nog genoeg polish werk te doen is.Pheace schreef op maandag 17 november 2008 @ 00:16:
Ik zou persoonlijk aanraden eerst WoW en Wotlk even te spelen tot je dat beu bent en dan WAR uitproberen, WAR kan nog best wat polish gebruiken dus die delay kan alleen maar ten goede komen, er komen een paar grote patches met balances en 2 nieuwe classes aan en de EU moet nog transfers krijgen want er zijn veels te veel servers (met veel te weinig mensen).
Waarom WAR mij juist aanspreekt is dat het PVP centraal stelt. Mij stond het in WoW tegen om helemaal naar lvl 70 te levelen (nu opgehoogd naar lvl 80) om pas op dat moment echt mee te kunnen draaien in raids, end content enz. Mij sprak in WoW battlegrounds aan, capture the flag in warsong gulch, punten op de map verdedigen in Arathi Basin en het andere kamp overmeesteren in Alterac Valley. Daar had ik veel plezier mee. Stijgen in ranks, credits opbouwen om pvp equipment te kopen e.d. En WAR biedt mij battlegrounds aan, al heet het dan scenario's, waarin je bovendien mettertijd doordat je meedoet kunt stijgen in level. Kijk, dat is pas echt fijn. Lekker veel scenario's doorlopen en ik stijg vanzelf in lvl omhoog. Quests interesseren mij vrij weinig, ik hoef niet tien keer dezelfde quest "kill xx stuks en breng xx van hen naar mij" uit te moeten voeren, varieërend in gedaante om zo experience points te krijgen. Of iets van A naar B brengen, of naja de quests kun je zo onderverdelen in 8 categorieën iig.
Instances doen en battlegrounds doen, daar had ik in 't WoW toen ik het speelde de meeste lol aan. Battlegrounds vind ik terug in scenario's bij WAR en ik neig naar public quests als equavilent van instances in WoW. Mij kan het: questen >> xp >> levelen als enige manier om hogerop te komen gestolen worden. Ik wil me meteen in 't gevecht kunnen gooien en naderhand stijgen in level. Dat is dus waarin WoW voor mij tekort kwam ookal heb ik er erg van genoten gedurende 1,5 jaar. En dat is dus waarin WAR mij juist aanspreekt. Omdat het juist niet zo zeer op PvE maar op PvP gericht is. Daarom kun je WAR ook geen WoWkiller noemen vind ik. Ze zijn allebei MMORPG's, maar een appel smaakt ook niet hetzelfde als een banaan ookal noem je het allebei fruit.
En ach, dat ik dan instap op het moment dat WAR zich in de beginfase bevind waarin bugs e.d. en alle effecten van een game die zich nog moet uit kristaliseren erin zitten en voorkomen, so be it. WAR biedt mij meer van het spul dat ik lief had in WoW en tis een welkome afwisseling. Verder, doordat 't zo PvP gericht is, is het ook ergens wel logisch dat het minder groepssociaal is. Dat merkte je ook in WoW. Bij de Alliance ging iedereen voor zichzelf en slechts een paar wilden samenwerken. Maar tja, waar zie je dat meer hmm
Dat jij geen fun hebt betekent niet dat andere mensen dat ook hebbenVerwijderd schreef op maandag 17 november 2008 @ 16:24:
Wacht eerst maar eens patch 1.1 af waar ze de meeste grote (en kleine) problemen gaan aanpakken. En besides, het meerdendeel van de spelers is nog rustig aan het lvlen en merken van die dingen nog weinig
Ben het ook grotendeels eens met de argumenten van de vorige poster.
Dat gejank constant, te weinig mensen, game is dood, game houdt het niet lang meer bla bla bla ... WAR is net 2 maanden live en er komen dagelijks spelers bij en de game word continue geupdate door Mythic.
Mensen gaan liever weer World of Borecraft spelen en nogmaals herhalen wat ze al 4 jaar doen
[ Voor 18% gewijzigd door Dhrax op 18-11-2008 21:25 ]
Eens, vandaag nog lekker wat open RvR keepsieges gedaan met 2 warbands en daarna nog een BS run met de alliance. Hoezo dood? 's Middags misschien wat rustig maar 's avonds kun je zo warbands oppikken.
Verwijderd
Gelukkig hebben jullie er nog fun in, gun ik jullie ook zeker. Ik heb het zelfde wat Joosie zegt, BGs vindt ik het leukste etc.
Maar toch mis ik gewoon iets in WAR, bugs enzo maken me niet zoveel uit en ik wilde de game ook echt de tijd geven om te ontwikkelen. Maar ik heb maar geen drang om naar 40 te gaan, en na meerdere gesprekken met 40ers over end game...geen enkele leuke reactie van geen enkele 40er die het nog leuk vondt.
Mischien bad luck ofzo.
Ik heb order en destr geprobeerd, en zelfs verschillende servers. (druk/drukker/core/open RvR)
Ik heb afwisseling nodig in een game, en persoonlijk is het enkel Qen/scenario en soms een keep thats it. Het gevoel van even instance doen, of even lkkr grinden voor me beroepen heb ik gewoon niet in WAR. Op papier klonk WAR ultiem voor mij, ik ben namenlijk gek op (massive) PvP.
Ik ben bij een kennis geweest en weer even WotlK geprobeerd, en het voelt toch weer erg verzorgd aan en zo en ik ga dan ook weer even terug naar WoW. Maar ik blijf WAR in de gaten houden, en als ik op 80 WoW weer beu ben kan ik alsnog terug naar WAR die dan hopelijk verbeterd/gepolished is.
WAR blijft wel een game met enorme potentie imo.
Ik wens jullie iig veel plezier verder in WAR, have fun.
Maar toch mis ik gewoon iets in WAR, bugs enzo maken me niet zoveel uit en ik wilde de game ook echt de tijd geven om te ontwikkelen. Maar ik heb maar geen drang om naar 40 te gaan, en na meerdere gesprekken met 40ers over end game...geen enkele leuke reactie van geen enkele 40er die het nog leuk vondt.
Ik heb order en destr geprobeerd, en zelfs verschillende servers. (druk/drukker/core/open RvR)
Ik heb afwisseling nodig in een game, en persoonlijk is het enkel Qen/scenario en soms een keep thats it. Het gevoel van even instance doen, of even lkkr grinden voor me beroepen heb ik gewoon niet in WAR. Op papier klonk WAR ultiem voor mij, ik ben namenlijk gek op (massive) PvP.
Ik ben bij een kennis geweest en weer even WotlK geprobeerd, en het voelt toch weer erg verzorgd aan en zo en ik ga dan ook weer even terug naar WoW. Maar ik blijf WAR in de gaten houden, en als ik op 80 WoW weer beu ben kan ik alsnog terug naar WAR die dan hopelijk verbeterd/gepolished is.
WAR blijft wel een game met enorme potentie imo.
Ik wens jullie iig veel plezier verder in WAR, have fun.
heh.. WoW zit bij een hoop mensen te diep denk ik om andere spellen leuk te vinden 
Gelukkig zijn er genoeg mensen die zich wel erg vermaken. Op zich heb ik ook geen drang om level 40 te worden.. er is genoeg te doen op lagere levels. Als je naar 40 rushed dan kan ik me best voorstellen dat je een hoop dingen gemist hebt en je misschien wat verveelt. Ik heb er vertrouwen in dat er zodra er een grote groep 40-ers is genoeg leuke battles zullen plaatsvinden.
Gelukkig zijn er genoeg mensen die zich wel erg vermaken. Op zich heb ik ook geen drang om level 40 te worden.. er is genoeg te doen op lagere levels. Als je naar 40 rushed dan kan ik me best voorstellen dat je een hoop dingen gemist hebt en je misschien wat verveelt. Ik heb er vertrouwen in dat er zodra er een grote groep 40-ers is genoeg leuke battles zullen plaatsvinden.
Verwijderd
Dat jij WoW een saai spel vindt betekend niet dat andere mensen dat ook hebbenbelfrink schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 21:21:
[...]
Dat jij geen fun hebt betekent niet dat andere mensen dat ook hebben
,, ,,, ,, ,,,
,,, ,, ,,
Mensen gaan liever weer World of Borecraft spelen en nogmaals herhalen wat ze al 4 jaar doenNuff said
HehehVerwijderd schreef op woensdag 19 november 2008 @ 11:57:
[...]
Dat jij WoW een saai spel vindt betekend niet dat andere mensen dat ook hebbenNuff said
Nou ik doelde er meer op dat mensen andere dingen te snel afkraken omdat ze WoW als uitgangspunt nemen.
Ik heb zelf 4 jaar WoW gespeelt met veel plezier, maar Blizzard heeft zoveel onzin toegevoegd dat het voor mij allang niet meer interresant is. BC was voor mij al minder leuk dan WoW classic.
En laten we eerlijk zijn, vernieuwend is WoW niet meer toch ?
[ Voor 19% gewijzigd door Dhrax op 19-11-2008 13:52 ]
Kan WoW weer terug naar het WoW topic?
Ik heb het nooit gespeeld maar iedereen mag uiteraard spelen wat hij/zij/het leuk vindt.
Iemand al verbeteringen gemerkt van de 1.05 patch?
Ik heb het nooit gespeeld maar iedereen mag uiteraard spelen wat hij/zij/het leuk vindt.
Iemand al verbeteringen gemerkt van de 1.05 patch?
Ik zie in patchnotes dat Tier 4 gebieden nu sneller gecaptured kunnen worden. Wel een goede verandering aangezien het anders praktisch onmogelijk was geworden om ooit een king te kunnen killen.
Ligt ook erg aan de server waar je opzit allemaal, op karak-hirn is er elke avond openrvr en zijn nog grote veldslagen ook in t3/t4.
Verwijderd
Season of daily quest (hoe het ook heet) is best wel grappig in elkaar gezet. Niet elke dag dezelfde maar elke dag een andere quest. Gisteren dat scenario gedaan, lekker zergen maar was best leuk. 2e potje was de score 500/500, ik wist niet dat dat ook mogelijk was. Nog 12 quests te gaan en dan kan ik een black guard beginnen, denk alleen niet dat het me dat gaat lukken om elke dag een quest te gaan doen.
De hele avond in de queue gestaan maar om 22:30 gelukkig het scenario ook kunnen spelen ;-)
Verwijderd
Zijn de queue's overal nog zo erg? Ik heb destruction op Karag-Azgal (zoiets) en order op Karag-Hirn.. Ik mis het echt nu ik internetloos ben
(dit zit ik dus ook op m'n werk te tikken, helaas mag ik hier geen war installeren
)
(dit zit ik dus ook op m'n werk te tikken, helaas mag ik hier geen war installeren
Queue's voor de servers bestaan niet meer. Voor een scenario uiteraard nog wel eens.Verwijderd schreef op donderdag 20 november 2008 @ 12:21:
Zijn de queue's overal nog zo erg? Ik heb destruction op Karag-Azgal (zoiets) en order op Karag-Hirn.. Ik mis het echt nu ik internetloos ben![]()
(dit zit ik dus ook op m'n werk te tikken, helaas mag ik hier geen war installeren)
Hey mensen,
tot mijn spijt ben ik even gestopt met WAR alhoewel ik het een zeer geslaagd spel vind. Ik zit alleen te wachten op de choppa, denk dat deze class vast ergens volgend jaar er weer bijkomt, en dan ga ik ook weer aan de WAR.
( Chompah )
tot mijn spijt ben ik even gestopt met WAR alhoewel ik het een zeer geslaagd spel vind. Ik zit alleen te wachten op de choppa, denk dat deze class vast ergens volgend jaar er weer bijkomt, en dan ga ik ook weer aan de WAR.
( Chompah )
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
Wordt het niet tijd voor een nieuw topic met bijgewerkte startpost?
Nog iemand meer problemen met patchen. krijg de error dat hij een bestand niet kan ophalen van de server. Zie wel oude topics etc. via google maar geen met een echte oplossing.
nvm: zie dat er meer mensen mee zitten.. daar gaat m'n lekker avondje gamen
nvm: zie dat er meer mensen mee zitten.. daar gaat m'n lekker avondje gamen
[ Voor 18% gewijzigd door MrFl0ppY op 20-11-2008 21:49 ]
Gisteren was het dan eindelijk zover. Game bezorgd per post, geinstalleerd, account aangemaakt en de nieuwste patches er doorheen gejaagd. Zit op de server: Axe Frost Bite o.i.d., iig een core server. Je merkt wel meteen goed dat er momenteel teveel servers zijn, want zo drukbevolkt als in WoW is 't niet. (neem me niet kwalijk dat ik WoW erbij pak, das mijn enige referentiepunt qua MMORPG's en neen Guild Wars noem ik geen MMORPG en ja daar heb ik een reden voor na het zelf gespeeld te hebben). Heb eerst maar een Hi Elf Shadow Warrior aangemaakt en ben nu lvl 8 en ben net in het tier 2 gebied aangekomen. Ik vind dat het iig aardig wat overeenkomsten heeft met WoW en wat betreft de graphics: ik heb een MSI 8800GT OC en qua graphics heb ik niks te klagen anders. Zit op hetzelfde level als WoW alleen is het anders uitgewerkt.
Klopt 't trouwens dat je nooit out of ammo raakt? Want ik heb nog nooit nieuwe pijlen moeten bijkopen, heb dus het idee dat je ongelimiteerd gebruik kunt maken van je boog als shadow warrior. Dat je zwaard t.z.t. gerepareerd moet worden heb ik al gemerkt. Verder vind ik die Public Quests erg leuk. Alleen jammer is dan weer dat ik de enige ben die me er mee bezig houdt, omdat er zo weinig mensen per server aangemeld zijn en je daardoor dus nog niet met zat anderen die PQ's kunt voltooien. Vind het iig leuk bedacht, met die verschillende stages.
Ten slotte heb ik nog een vraag welke crafting skill bij Salvaging past. Apothecary of Talisman creaties maken? Je mag namelijk maar 1 grind/gather skill en 1 crafting skill uitkiezen. Butchery, das vergelijkbaar met skinnen van mobs die gekilled zijn in WoW en in het verlengde daarvan kon je leerlooier worden. Maar nu vraag ik me dus af welke aansluit bij salvaging, daarmee sloop je gevonden spul. Met welke skill kun je van wat je na 't slopen overhoudt er nog verder mee?
Klopt 't trouwens dat je nooit out of ammo raakt? Want ik heb nog nooit nieuwe pijlen moeten bijkopen, heb dus het idee dat je ongelimiteerd gebruik kunt maken van je boog als shadow warrior. Dat je zwaard t.z.t. gerepareerd moet worden heb ik al gemerkt. Verder vind ik die Public Quests erg leuk. Alleen jammer is dan weer dat ik de enige ben die me er mee bezig houdt, omdat er zo weinig mensen per server aangemeld zijn en je daardoor dus nog niet met zat anderen die PQ's kunt voltooien. Vind het iig leuk bedacht, met die verschillende stages.
Ten slotte heb ik nog een vraag welke crafting skill bij Salvaging past. Apothecary of Talisman creaties maken? Je mag namelijk maar 1 grind/gather skill en 1 crafting skill uitkiezen. Butchery, das vergelijkbaar met skinnen van mobs die gekilled zijn in WoW en in het verlengde daarvan kon je leerlooier worden. Maar nu vraag ik me dus af welke aansluit bij salvaging, daarmee sloop je gevonden spul. Met welke skill kun je van wat je na 't slopen overhoudt er nog verder mee?
Zo hey, wat is dat GOA een zaadzooi. Eerst wordt er eergisteren, terwijl mijn account inactive was, gewoon weer 13 euro van m'n creditcard geschreven. Ze hebben dus gewoon m'n account weer reactivated. Vervolgens kreeg ik vanochtend weer een mailtje dat ik alweer betaald heb. Dat is toch knap (binnen 3 dagen).
En die support page is echt dramatisch. 1 formuliertje en dat is 't. Datzelfde formuliertje werkt 9 van de 10 keer niet btw. Welke idioot maakt zoiets ook in flash.
En die support page is echt dramatisch. 1 formuliertje en dat is 't. Datzelfde formuliertje werkt 9 van de 10 keer niet btw. Welke idioot maakt zoiets ook in flash.
XPENG G9 Performance 2024
Ik had er al een waarschuwing voor gegeven een tijdje terug in deze thread. Ze hadden gewoon op hun eigen gemakje mensen weer op automatic renewal gezet, omdat dat nu kon of iets dergelijks, en als je dat niet wilde dan moest je het maar weer uit zetten. (krijg je dan per email te horen, leuk voor die mensen die al gecancelled hadden en hun WAR emails links laten liggen).
Hoe ze er mee wegkomen weet ik niet, dat is gewoon haast fraude om een abo zonder toestemming weer te reactiveren.
Hoe ze er mee wegkomen weet ik niet, dat is gewoon haast fraude om een abo zonder toestemming weer te reactiveren.
Verwijderd
Inderdaad! Ik speel ook nog wow en lotro dus ik vond het wel eventjes welletjes met WAR dus ik heb het account ook een tijdje geleden gestopt. Krijg ik ook 2 dgn geleden een mailtje dat het weer netjes betaald is.kramon schreef op zondag 23 november 2008 @ 10:11:
Zo hey, wat is dat GOA een zaadzooi. Eerst wordt er eergisteren, terwijl mijn account inactive was, gewoon weer 13 euro van m'n creditcard geschreven. Ze hebben dus gewoon m'n account weer reactivated. Vervolgens kreeg ik vanochtend weer een mailtje dat ik alweer betaald heb. Dat is toch knap (binnen 3 dagen).
Verwijderd
Er is een automatische renewal ingesteld voor mensen die met een of andere soort van creditcard betalen.. Hier valt bijvoorbeeld een Visa ook onder.. Dit kun je wel uitzetten trouwens.. Even inloggen op de site en bij "my account" (als ik het uit m'n hoofd zo goed heb)..
Op zich is het wel een makkelijke optie als je wel door wilt gaan met War.. Anders moet je elke maand weet opnieuw betalen.. Als je een paar maand/jaar verder bent, is dat ook niet meer zo praktisch..
Op zich is het wel een makkelijke optie als je wel door wilt gaan met War.. Anders moet je elke maand weet opnieuw betalen.. Als je een paar maand/jaar verder bent, is dat ook niet meer zo praktisch..
Uiteraard een handige optie, wat niet zo handig is is dat ze dat gewoon maar aan hebben gegooid voor iedereen met die kaarten ook al hadden die mensen duidelijk aangegeven manual te willen hebben. Maar goed, je had een paar dagen om het uit te zetten voor je gebilled werd natuurlijk want ze hadden je een *email* gestuurdVerwijderd schreef op zondag 23 november 2008 @ 15:47:
Er is een automatische renewal ingesteld voor mensen die met een of andere soort van creditcard betalen.. Hier valt bijvoorbeeld een Visa ook onder.. Dit kun je wel uitzetten trouwens.. Even inloggen op de site en bij "my account" (als ik het uit m'n hoofd zo goed heb)..

Hun bericht:
GOA posted:
Our account systems were updated last Friday and the option for an automatic renewal of your subscription was added. This renewal, as indicated in the general subscription conditions, makes it easier to manage your account as you do not need to enter your payment details every month.
By default, this automatic renewal is active on all accounts for which the following payment options are used:
American Express
Mastercard
VISA
Carte Bleue (France)
ELV (Germany)
Laser Card (Republic of Ireland)
Domiciliación bancaria (Spain)
Please note that all players that this change concerns have been notified by email, giving them the opportunity (if necessary) to change their account settings before the due date. Check your junkmail or spam folders on your registered email address if you have not received this notice.
If you do not wish to take advantage of this facility then you should log into the website and change your account settings in the 'my profile' section.
Leuk dat ze zelf al aangeven duidelijk te weten dat die email in de junkmail kan verdwijnen.
[ Voor 35% gewijzigd door Pheace op 23-11-2008 16:16 ]
Verwijderd
Dat verklaart inderdaad waarom mijn account opeens verlengde alhoewel ik had aangegeven dat manueel te doen. Ik geloof dat dat tegen redelijk wat handelsregels is.
Enfin, ik wou toch blijven maar zit nu na de 1.0.5 patch met een ander probleem. In game reageert mijn rechtermuisknop niet meer terwijl hij dat wel doet in de rest van Windows. Movement is moeilijk nu, looting gaat helemaal niet meer. Weet er iemand of er toch ergens een instelling hiervoor verborgen zit? Ik heb in de menu's zitten zoeken maar niets gevonden.
Enfin, ik wou toch blijven maar zit nu na de 1.0.5 patch met een ander probleem. In game reageert mijn rechtermuisknop niet meer terwijl hij dat wel doet in de rest van Windows. Movement is moeilijk nu, looting gaat helemaal niet meer. Weet er iemand of er toch ergens een instelling hiervoor verborgen zit? Ik heb in de menu's zitten zoeken maar niets gevonden.
Je moet eens in je key mappings kijken of je RMB niet ergens dubbel gemapt is. Dat had ik in het begin soms met het gevolg dat die bepaalde key niets meer deed. Of anders key mappings eens terug op default brengen.
Ik heb al enkele dagen geen reactie van de GOA support gehad, dus ik vermoed dat er ze heel veel klachten krijgen en er intern over praten.
XPENG G9 Performance 2024
Aantal uur na mijn vorige bericht is mijn shadow warrior alweer voltooid verleden tijd. Heb nu een shadowelf witchelf aangemaakt, wellicht ga ik die straks inwisselen tegen een sorceress. Maar enfin, van order naar destruction. Heb gisteren namelijk aardig wat rondjes scenario: Nordenwatch gespeeld, erg vergelijkbaar met Arathi Basin. En keer op keer zie je gewoon dat Destruction de overhand heeft. De order begint goed, weet snel Lighthouse en Fortress in te nemen, maar vanaf dat punt gaat het bergafwaarts en worden we ingehaald door destruction. Beetje omgekeerde wereld imo, want in WoW was het de alliance op Kul Tiras die in battlegrounds veelal de horde versloeg.
Daarnaast merk ik met de shadow warrior dat je in PQ´s/quests e.d., PvE dus vrij goed uit de voeten kan maar in PvP snel het onderspit delft tegenover sorceress/withelf. Speel nu als witchelf en je merkt dat je meer incasseringsvermogen hebt en sneller tegenstanders onderuit maait. Hoeft niet te kloppen, maar dat is wel hoe ik het ervoer. Moet wel lachen wanneer dwarfs met hun engineer hulpdingen aankomen zetten, das wel humor net zoals de goblins. Gewoon te lollig. Jammer dat Blizzard geen goblins speelbaar maakte, want die zijn leuker dan orcs. Hebben tenminste nog humor met: time is money mate! enzo
Nu ik het twee dagen lang achter elkaar gespeeld heb kan ik mijn eerste indruk wel afronden. WAR is voor mij een MMORPG die WoW en GW combineerd. Ben daar blij mee, want GW mistte het echte groepsgebeuren wat je in WoW meteen hebt vanwege de nadruk leggen op een instanced buitenwereld. En WoW mistte voor mij de nadruk op PvP, ze hebben het wel in de vorm van arena/battlegrounds en world PvP. Maar tis een zijspoor, want de main focus ligt op: levelen naar 80, raiden tot je de end content hebt gehaald en ondertussen je vermaken met naast quests/instances door aan battlegrounds en arena mee te doen.
Met WAR hou ik me bezig met scenario´s en PQ´s. De tegenstelling tussen order <> chaos, dwarf <> greenskin en hi elf <> shadow elf is de rode draad. En daaruit voortvloeit PQ´s waarin je de tegenstander een hak moet zetten, scenario´s waarbinnen je ze in de pan hakt in kleine groepen en en masse in realm vs realm. Het is door die opzet vrijblijvender. Je moet niet actief blijven meedoen opdat je niet achterraakt zoals in WoW. Nee, je kan een paar dagen spelen, 2 weken niet spelen, weekje spelen zonder er echt veel veranderd is. Als je dat doet met WoW loop je achterstand op binnen je guild, tegenover anderen. Want om gear draait WAR niet. Iedereen kan op een bepaald lvl hetzelfde aanschaffen mits je genoeg geld hebt. WAR draait om hetgeen waar het voor staat: a war is going on. Ik ben tevreden al heeft WAR ook zo zijn tekortkomingen (maar die kunnen worden verholpen worden middels patches.)
Daarnaast merk ik met de shadow warrior dat je in PQ´s/quests e.d., PvE dus vrij goed uit de voeten kan maar in PvP snel het onderspit delft tegenover sorceress/withelf. Speel nu als witchelf en je merkt dat je meer incasseringsvermogen hebt en sneller tegenstanders onderuit maait. Hoeft niet te kloppen, maar dat is wel hoe ik het ervoer. Moet wel lachen wanneer dwarfs met hun engineer hulpdingen aankomen zetten, das wel humor net zoals de goblins. Gewoon te lollig. Jammer dat Blizzard geen goblins speelbaar maakte, want die zijn leuker dan orcs. Hebben tenminste nog humor met: time is money mate! enzo
Nu ik het twee dagen lang achter elkaar gespeeld heb kan ik mijn eerste indruk wel afronden. WAR is voor mij een MMORPG die WoW en GW combineerd. Ben daar blij mee, want GW mistte het echte groepsgebeuren wat je in WoW meteen hebt vanwege de nadruk leggen op een instanced buitenwereld. En WoW mistte voor mij de nadruk op PvP, ze hebben het wel in de vorm van arena/battlegrounds en world PvP. Maar tis een zijspoor, want de main focus ligt op: levelen naar 80, raiden tot je de end content hebt gehaald en ondertussen je vermaken met naast quests/instances door aan battlegrounds en arena mee te doen.
Met WAR hou ik me bezig met scenario´s en PQ´s. De tegenstelling tussen order <> chaos, dwarf <> greenskin en hi elf <> shadow elf is de rode draad. En daaruit voortvloeit PQ´s waarin je de tegenstander een hak moet zetten, scenario´s waarbinnen je ze in de pan hakt in kleine groepen en en masse in realm vs realm. Het is door die opzet vrijblijvender. Je moet niet actief blijven meedoen opdat je niet achterraakt zoals in WoW. Nee, je kan een paar dagen spelen, 2 weken niet spelen, weekje spelen zonder er echt veel veranderd is. Als je dat doet met WoW loop je achterstand op binnen je guild, tegenover anderen. Want om gear draait WAR niet. Iedereen kan op een bepaald lvl hetzelfde aanschaffen mits je genoeg geld hebt. WAR draait om hetgeen waar het voor staat: a war is going on. Ik ben tevreden al heeft WAR ook zo zijn tekortkomingen (maar die kunnen worden verholpen worden middels patches.)
jammer dat de server de massive pvp gebeuren niet aankan op de server waar ik speel.
karak eight peaks.
T4 neutral zone gecapped, daarna kadrin valley gelocked. door naar stonewatch keep met 100+ destro.
order verdedigt met een grote force stonewatch keep.
resultaat: onbespeelbaar lag (geen fpslag). abilities die niet werken, amper kunnen lopen. spells die bugged zijn (root die 5 minuten duurt, of de WH dot wanneer je loopt die 5 minuten blijft hangen).
2 weken terug ook al zo in praag en reikswald, maar toen crashde de server.
helaas, voorlopig nog geen endgame op onze server.
karak eight peaks.
T4 neutral zone gecapped, daarna kadrin valley gelocked. door naar stonewatch keep met 100+ destro.
resultaat: onbespeelbaar lag (geen fpslag). abilities die niet werken, amper kunnen lopen. spells die bugged zijn (root die 5 minuten duurt, of de WH dot wanneer je loopt die 5 minuten blijft hangen).
EINDELIJK het is zover Character Change is live meer info op www.war-europe.com
C U guys @ Karak-Norn
C U guys @ Karak-Norn
YES het was lekker druk in Altdorf!!!Jack_Nick schreef op maandag 24 november 2008 @ 19:23:
EINDELIJK het is zover Character Change is live meer info op www.war-europe.com
C U guys @ Karak-Norn
Verwijderd
Ah, mooi! Alleen het werkt (nog) niet... Geen characters gevonden. Ik heb nog een marauder en chosen die ik naar Karak-Norn ga plaatsen.
Ik begrijp nu al het geklaag over Tor Anrok, echt niet leuk meer dat in de lava gebash. Eerst maar even lvlen naar 25+ en dan weer pvpen. De andere scenarios zijn wel erg leuk en mooi in T3.
Ik begrijp nu al het geklaag over Tor Anrok, echt niet leuk meer dat in de lava gebash. Eerst maar even lvlen naar 25+ en dan weer pvpen. De andere scenarios zijn wel erg leuk en mooi in T3.
Op mijn order server Karak-hirn hadden we zondag chaos wasts gelocked en toen we het fort aanviel gebeurde er precies hetzelf. De lag was zo erg dat als je gestund werd je 30 seconde stil stond. Na 40 minuten maar opgegeven. Erg jammer.
Heb ook een squig herder gerold op K8P, eens kijken hoe het daar is
Heb ook een squig herder gerold op K8P, eens kijken hoe het daar is
Bloodclot schreef op maandag 24 november 2008 @ 15:01:
jammer dat de server de massive pvp gebeuren niet aankan op de server waar ik speel.
karak eight peaks.
Shuttle st20g5
squigz zijn wel cool. niet echt powerfull nog.
maar met 2squigz op assist modus kun je aardig wat dmg aanrichten.
qont en tonq squig duo is een projectje van een irl maat van me.
zijn helaas nog maar lvl8
want de mains krijgen toch wel beetje voorrang, r40/rr40 sorc
maar met 2squigz op assist modus kun je aardig wat dmg aanrichten.
qont en tonq squig duo is een projectje van een irl maat van me.
zijn helaas nog maar lvl8
Verwijderd
Als ik het spel nog gedownload/geinistalleerd krijg hoop ik ergens dit jaar nog online te zijn.
Installation: succeeded
Starting game: Na een eerste kleine update, Failed
Downloading Client from Website: na 15 uur, Stuck at 99%
Goa/Mythic scoort geen punten op deze manier.
Installation: succeeded
Starting game: Na een eerste kleine update, Failed
Downloading Client from Website: na 15 uur, Stuck at 99%
Goa/Mythic scoort geen punten op deze manier.
Eindelijk al mijn karakters op de Karak-Norn server!!
Gisteren lekker weer met mijn WP gespeeld, hij was lvl14rr0 maar nu al lvl 16rr12 echt super om weer scenario's te kunnen spelen!
Edit: waar heb je veel goud voor nodig? lvl 20 paardje voor 15g en daarna..?
Gisteren lekker weer met mijn WP gespeeld, hij was lvl14rr0 maar nu al lvl 16rr12 echt super om weer scenario's te kunnen spelen!
[ Voor 17% gewijzigd door Sneezzer op 26-11-2008 10:26 ]
Gear misschien?Sneezzer schreef op woensdag 26 november 2008 @ 10:26:
lvl14rr0 en lvl16rr12? lvl14/lvl16 snap ik, maar waar slaat rr0/rr2 op?
Wellicht renown rank ofzo? Als dat zo is, mijn darkelf rogue (vind ik mooier klinken als witchelf, want daar associeer ik de sorceress veel meer mee i.p.v. de witchelf, die doet namelijk wat een rogue/assassin doet) zit op lvl9rr3. Lijkt wel een standaard iets te zijn trouwens met public quests. Stage 1 is zo gecleared in je uppie, stage 2 moet je met NPC´s oplossen, stage 3 lukt je nog geeneens met 5 levelgenoten. Gelukkig zitten een paar levelgenoten dan al in een guild en piepen die een lvl25 eventjes op. Maar enfin, die tegenstelling, stage 1 = zo simpeler als wat dan ook, stage 3 = moeilijker dan wat dan ook vind ik een beetje te groot.
Hmm, das mijn server. Maar ik kan alleen eindeloos queuen voor de scenarios. Ik kom tegenwoordig eigenlijk nooit meer verder dan de queue. In de tussentijd doe ik keer op keer Stage 1 van de public quests.Sneezzer schreef op woensdag 26 november 2008 @ 10:26:
Kansloos.
There is no place like 127.0.0.1
Heb je gisteren gespeeld? Permanent poppende scenario's!TheMe schreef op woensdag 26 november 2008 @ 12:41:
[...]
Hmm, das mijn server. Maar ik kan alleen eindeloos queuen voor de scenarios. Ik kom tegenwoordig eigenlijk nooit meer verder dan de queue. In de tussentijd doe ik keer op keer Stage 1 van de public quests.
Kansloos.
rr is inderdaad Renown Rank, via scenario's stijgt dit erg snel.Joosie200 schreef op woensdag 26 november 2008 @ 12:37:
lvl14rr0 en lvl16rr12? lvl14/lvl16 snap ik, maar waar slaat rr0/rr2 op?Wellicht renown rank ofzo? Als dat zo is, mijn darkelf rogue (vind ik mooier klinken als witchelf, want daar associeer ik de sorceress veel meer mee i.p.v. de witchelf, die doet namelijk wat een rogue/assassin doet) zit op lvl9rr3. Lijkt wel een standaard iets te zijn trouwens met public quests. Stage 1 is zo gecleared in je uppie, stage 2 moet je met NPC´s oplossen, stage 3 lukt je nog geeneens met 5 levelgenoten. Gelukkig zitten een paar levelgenoten dan al in een guild en piepen die een lvl25 eventjes op. Maar enfin, die tegenstelling, stage 1 = zo simpeler als wat dan ook, stage 3 = moeilijker dan wat dan ook vind ik een beetje te groot.
Verwijderd
Stage 1 kan je normaal in je eentje, 2 is met champs en kan met 2/3 man, stage 3 is mij ook vaak genoeg gelukt met 3-4 teammates van dezelfde level. Dit werkt ongeveer tot lvl 15, in chapter 8 en 9 komen er veel moeilijkere PQ's waar je het soms niet met een volle party red. Dan kom je Lords tegen en hero's die na doodgaan weer respawnen als deamon enzo, erg leuk ;-) Maar dat is natuurlijk ook de bedoeling van PQ's en open party's wat op een goeie populated server geen probleem is.Joosie200 schreef op woensdag 26 november 2008 @ 12:37:
lvl14rr0 en lvl16rr12? lvl14/lvl16 snap ik, maar waar slaat rr0/rr2 op?Wellicht renown rank ofzo? Als dat zo is, mijn darkelf rogue (vind ik mooier klinken als witchelf, want daar associeer ik de sorceress veel meer mee i.p.v. de witchelf, die doet namelijk wat een rogue/assassin doet) zit op lvl9rr3. Lijkt wel een standaard iets te zijn trouwens met public quests. Stage 1 is zo gecleared in je uppie, stage 2 moet je met NPC´s oplossen, stage 3 lukt je nog geeneens met 5 levelgenoten. Gelukkig zitten een paar levelgenoten dan al in een guild en piepen die een lvl25 eventjes op. Maar enfin, die tegenstelling, stage 1 = zo simpeler als wat dan ook, stage 3 = moeilijker dan wat dan ook vind ik een beetje te groot.
Ik kan mijn chars nog niet moven naar Karak-Norn vanaf Karak-Urzgol (ofzo)
Verwijderd
Woehoee... mijn Shaman is naar Karak-Norn. Eindelijk kan ik de draad weer oppakken in T3 nadat een maand geleden mijn oude server zachtjes uitstierf.
In de tussentijd een WH op 19/rr18 en een Engi op 12/rr12 geleveld, erg leuke klassen om mee te spelen.
In de tussentijd een WH op 19/rr18 en een Engi op 12/rr12 geleveld, erg leuke klassen om mee te spelen.
Mij SH (Gmop) is nu R21 en zit dus boven in tier 2 en dat gaat wel erg lekker. Zal wel afkicken worden als ik straks in Tier 3 begin.
Gisteren veel oRvR gedaan, een hele rank erbij gehaald en de daily task van het Heavy Metal event was ook zo gedaan (kill 15 enemy players). Het event geeft oRvR wel een impuls geloof ik.
Nog een paar tasks en dan kan ik de event cloak krijgen, kijk ik erg naar uit, er is een /use ability op die cloak die een hex, alignment enz kan verwijderen. Vooral handing als die duivelse WH een Sudden Accusation op je los laat. Kun je deze verwijderen en nadat je de WH heb geroot lekker wegrennen
Gisteren veel oRvR gedaan, een hele rank erbij gehaald en de daily task van het Heavy Metal event was ook zo gedaan (kill 15 enemy players). Het event geeft oRvR wel een impuls geloof ik.
Nog een paar tasks en dan kan ik de event cloak krijgen, kijk ik erg naar uit, er is een /use ability op die cloak die een hex, alignment enz kan verwijderen. Vooral handing als die duivelse WH een Sudden Accusation op je los laat. Kun je deze verwijderen en nadat je de WH heb geroot lekker wegrennen
Shuttle st20g5
Verwijderd
Ik begrijp niet waarom ik mijn chars niet kan moven via warhammer-europe.com, ik krijg een melding dat hij chars kan vinden om te moven.
Verwijderd
Ziggo weet er vanaf,
Helpdesk zegt eerst hee wat vreemd, dan ja we weten van het probleem af we zijn ermee bezig, dan is het een dns probleem en dat ondersteunen ze niet neem maar contact op met GOA en dan zijn ze er weer mee bezig en kan het nog 5 tot 7 werkdagen duren.
probleem is dat iedereen met een @home 84.xxx.xxx.xxx ip adress geroute wordt naar:
6 9 ms 9 ms 10 ms essent.ams1.nl.above.net [82.98.250.201]
7 20 ms 19 ms 24 ms so-1-1-0.mpr1.lhr3.uk.above.net [64.125.27.222]
8 19 ms 19 ms 19 ms so-1-0-0.mpr1.lhr2.uk.above.net [64.125.28.38]
En vanaf daar is het dood.
Duidelijk GEEN DNS probleem, en ziggo wel 1 december moet iedereen het snellere ziggo hebben dus dit heeft duidelijk geen prioriteit voor ze.
GOA weet er inmiddels ook van en ze hebben wat gepost op warhammer alliance en zeggen er mee bezig te zijn.
Hun helpdesk blijft echter in reactie op ingestuurde help formulieren een standaard textje uitspuugen inhet kader van kan de firewall zijn, kan de router zijn, controleer of poorten ... bla bla bla
Wat een klucht.
Helpdesk zegt eerst hee wat vreemd, dan ja we weten van het probleem af we zijn ermee bezig, dan is het een dns probleem en dat ondersteunen ze niet neem maar contact op met GOA en dan zijn ze er weer mee bezig en kan het nog 5 tot 7 werkdagen duren.
probleem is dat iedereen met een @home 84.xxx.xxx.xxx ip adress geroute wordt naar:
6 9 ms 9 ms 10 ms essent.ams1.nl.above.net [82.98.250.201]
7 20 ms 19 ms 24 ms so-1-1-0.mpr1.lhr3.uk.above.net [64.125.27.222]
8 19 ms 19 ms 19 ms so-1-0-0.mpr1.lhr2.uk.above.net [64.125.28.38]
En vanaf daar is het dood.
Duidelijk GEEN DNS probleem, en ziggo wel 1 december moet iedereen het snellere ziggo hebben dus dit heeft duidelijk geen prioriteit voor ze.
GOA weet er inmiddels ook van en ze hebben wat gepost op warhammer alliance en zeggen er mee bezig te zijn.
Hun helpdesk blijft echter in reactie op ingestuurde help formulieren een standaard textje uitspuugen inhet kader van kan de firewall zijn, kan de router zijn, controleer of poorten ... bla bla bla
Wat een klucht.
Verwijderd
hier ook ziggo kan al 6 dagen niet inlogen 
warpatch.exe geeft steeds deze error unable to retrieve file (patcher-goa.prod.sig)
warpatch.exe geeft steeds deze error unable to retrieve file (patcher-goa.prod.sig)
[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 27-11-2008 01:41 ]
Verwijderd
OMG iemand heeft iets gefixt.
Patcher staat op 40%
Zou het dan toch nog gebeuren?
Fingers and toes crossed.
Patcher staat op 40%

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 27-11-2008 02:32 ]
Verwijderd
Mooi!!,Verwijderd schreef op donderdag 27 november 2008 @ 02:32:
OMG iemand heeft iets gefixt.
Patcher staat op 40%
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zit op dit moment op mijn werk en kan het dus niet checken. Ik heb gisterenavond op verzoek van GOA/Mythic een logje van het tracert patcher.war-europe.com commando naar de helpdesk gestuurd. Met dit commnado kon je zien dat het request ergens op de route naar de server bleef hangen. Hopelijk hebben ze iets aan deze info gehad.
Ik geloof het pas voordat ik het werkend zie. Ik kan ook al 6 dagen niet inloggen en heb al talloze mailtjes naar de helpdesk gestuurd.

Totdat je boven de rr40 komtSneezzer schreef op woensdag 26 november 2008 @ 13:33:
[...]
rr is inderdaad Renown Rank, via scenario's stijgt dit erg snel.
Op dit moment met rr47 mag ik blij zijn als ik meer dan 100 rr uit een scenario sleep
(Moet ik wel zeggen dat ik alleen nog maar sc doe met premades om een zone proberen te locken, dus dat is meestal 2 minuten zergen tot hun spawn, en dan rondhangen tot we aan de 500 punten zitten
99 bugs in the code , 99 bugs in the code
Take on down and patch it up...
117 bugs in the code.
Gister even alle benodigde taken gedaan om de Heavy Metal unlock the halen. Gelukkig hoef je ze niet allemaal te doen om de laatste reward te krijgen. 
Mijn account is iig nu geflagged om mee te doen!
Mijn account is iig nu geflagged om mee te doen!
Same here, met nog 1 event te gaan was mijn balk ook vol, vond eigenlijk alleen de trophy en de cape boeiend, hoef geen van de nieuwe classes maar het was gewoon leuk om de balk vol te krijgen
'k Had een paar weekjes niet meer gespeeld, maar nu ben ik terug en ben weer volledig verknocht aan dit spel. Goed dat andere Scenario's nu regelmatig gespeeld worden, want TA was en ben ik zo beu als maar kan. Reikland is een mooi scenario, maar jammer dat het zo weinig gespeeld wordt. Ondertussen mag ik ook op zoek naar een nieuwe guild, want de vorige is nagenoeg dood... .
Onze guild begint langzaam weer meer actief te worden. Je merkt dat er nu nog een paar actieve spelers over zijn die gaan groeperen. Deze mensen zijn vaak wel het meest betrouwbaar als het op raids etc. aankomt.
Dit topic is gesloten.