Warhammer Online - Deel 4 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 12 ... 20 Laatste
Acties:
  • 74.866 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjado
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 22-03 18:03

Tjado

Dé man

Speel eindelijk ook WAR. Kan echt niet geloven dat er zoveel mensen (tijdelijk?) mee stoppen. Vind het tot nu toe wel cool, maar ben ook nog maar low-lvl. Het is ook nog niet zo lang uit, dus ik gun ze de tijd nog wel om het te patchen enzo -- als iedereen stopt als een mmo in het begin nog niet perfect is kan er ook nooit verbetering komen.

Maarja, de guild is nog wel actief neem ik aan? :D zoja, wie kan ik ingame msgen?

Die ene, met die snor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beetje vervelend dat iedereen zo verwend is geraakt met de huidige staat van WoW, Lineage2. Deze games waren echt zooooo veel slechter toen ze net uit kwamen, ik heb nog nooit zo'n "af" spel gespeeld 6 weken na de release en het is echt gewoon vet om te spelen. Er zitten echt zoveel aspecten in WAR die gewoon goed zijn uitgewerkt en dan is het spel er pas net... Bovendien moet iedereen eerst eens 40 worden, dan zal er wel een hoop veranderen en nog toffer worden.

Desondanks wacht ik ook op andere games zoals Aion, TCoS en de WoW expansion maar WAR is toch echt zeer zeker wel een toffe game. Met meer PvP op 40 kan dat alleen nog maar beter worden.

edit: en ik snap ook wel dat ze de helft van de goede ideeen gejat hebben hoor :P beter goed gejat dan slecht bedacht!

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 02-11-2008 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 14:46:
Viel me gisteren ook op dat sorcerers (destro) ineens veel meer damage doen. Veel scenarios gedaan, vaak geen tanks en 2 healers, erg beroerd. Hoop dat het vanavond beter gaat.
Speel je toevallig op Karak'hirn ? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LnS1982
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13-07 14:52
Welke OPEN server spelen de meeste NL mensen eigelijk van hier ?

Beetje rustig op mijn server ;)

[ Voor 26% gewijzigd door LnS1982 op 03-11-2008 08:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis_k
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 30-09 17:37
Verwijderd schreef op zondag 02 november 2008 @ 13:27:
[...]

Speel je toevallig op Karak'hirn ? :P
Ik heb gisteren ook een aantal scenarios gespeeld op Karak Hirn.
Aardig gewonnen met destruction, mede door een aantal healers die goed bezig waren.
Hierdoor heb ik het als tank redeljk vol kunnen houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Laatst online: 02-10-2023
Ik vindh et spel nog steeds erg leuk om te spelen :) Gister weer even met mijn Black Orcje wat xp gehaald. Karak-Azgal - Destruction zitten ( zaten ) een hoop nederlanders :)

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFl0ppY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-10 12:24
Nog steeds veel plezier in het spel. Ben nu rank 30 en kan dus voorzichtig naar tier 4 gaan kijken. Heb wel gehoord dat je lvl maar verhoogt wordt naar rank 36 in het RvR gebied ipv lvl 38. Dat is wel minder, maar ik vind het wel goed dat ze lvl 40's wat meer credit geven. Nouja nog een paar weekjes en dan hoop ik daar ook te zijn. RN-rank lvl 80 wordt trouwens wel heavy denk ik zo. dat duurt nog wel een paar maandjes.

The Stranger: Do you have to use so many cuss words?
The Dude: What the fuck you talking about?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 08:14
Black Orc is ook gewoon erg leuk :)

Ik heb het idee dat ik een knockback skill mis maar als ik naar mn skills kijk heb ik volgens mij toch alles staan.

Ben nu rank 15 maar weet iemand wanneer je de eerste knockback / knockdown skill krijgt?
Die irritante ironbreakers smijten me altijd de halve map over of ik sta weer 10s vast in het prikkeldraad :(

Straks op rank 16 krijg ik champions challenge... lijkt me heerlijk als een squishy probeert te vluchten :P

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
JohnnyV76 schreef op maandag 03 november 2008 @ 10:45:
Black Orc is ook gewoon erg leuk :)

Ik heb het idee dat ik een knockback skill mis maar als ik naar mn skills kijk heb ik volgens mij toch alles staan.

Ben nu rank 15 maar weet iemand wanneer je de eerste knockback / knockdown skill krijgt?
Die irritante ironbreakers smijten me altijd de halve map over of ik sta weer 10s vast in het prikkeldraad :(

Straks op rank 16 krijg ik champions challenge... lijkt me heerlijk als een squishy probeert te vluchten :P
Op rank 18 krijg je Big Slash, daarmee kun je knockback geven en knockdown voor mobs :)
en met Juggernaut ofzo ,kun je direct weer loskomen van roots 1x p/m

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SpoTs schreef op maandag 03 november 2008 @ 10:47:
[...]

Op rank 18 krijg je Big Slash, daarmee kun je knockback geven en knockdown voor mobs :)
en met Juggernaut ofzo ,kun je direct weer loskomen van roots 1x p/m
Ja, alleen is de timer van de root ( voor mijn gevoel) 5 sec, dus heel veel profijt merk ik niet van deze spell. De knockback is uiteraard wel heel erg fijn :). Ben trouwens een Chosen en niet een BO 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boely
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 04-10 16:04

Boely

ja van die sneeuwpop ja..

Gisterer lvl 31 gedinged en kan nu eindelijk TA achter me laten. Voor een Magus is TA erg lastig, omdat je meest effectieve dots een cast range hebben van 65yards ipv 100 yards. En omdat een Magus nogal opvalt (een gast met een schild onder z'n poten is best opvallend :P ) was ik vaak de sjaak en had ik zo alle Bright Wizzard dots op me. Gelukkig had ik vaak een bevriende healer bij me, maar dan nog was er vaak geen houden meer aan....

T4 is dat betreft echt een stuk leuker. Lekker veel ruimte om te kunnen ' hit and runnen' :) Zeker als er een Magus bij is die alle order gasten op een hoop gooit waardoor je gelijk iedereen vol spammed met dots 8)

Al met al vind ik WAR leuker dan WoW maar ben wel benieuwd naar het endgame gedeelte van WAR. Hoewel je bij WoW niks anders had dan Molten Core, hoop ik dat er genoeg te doen valt. Goed nog 9 lvls te gaan en dan begint het spel pas echt. Kan niet wachten op de dag dat we staan te feesten in Altdorf :)

Welk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakerMaert
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 18-08-2023
Eej Boely jij ook hier :) Ga eens werken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Boely schreef op maandag 03 november 2008 @ 12:16:
Goed nog 9 lvls te gaan en dan begint het spel pas echt. Kan niet wachten op de dag dat we staan te feesten in Altdorf :)
Als op lvl 40 het spel pas echt zou beginnen, dan zou iedereen gelijk op dat level het spel starten. Probleem tegenwoordig is dat mensen zo snel mogelijk naar 40(of wat het hoogste level dan ook is) rushen en bijna alle content onderweg daarheen overslaan, om dan op lvl 40 te gaan "schreeuwen" dat er geen (te weinig) endgame is.

Juist in warhammer is er ook genoeg te doen op lagere levels, dus ik heb geen haast om 40 te bereiken :). Ik denk dat warhammer zeker een grote kans heeft om de volgende grote mmorpg te worden. Zolang ze maar wel de kans krijgen, en mensen niet verwachten dat ze bij de launch net zoveel content ingame kunnen hebben als een spel dat al 4 jaar live is.

Zelf heb ik het wel naar mijn zin, al moet ik toegeven dat het niet 100% "my kind of game" is. Wanneer er ooit een Everquest 3 komt, ben ik zeker van de partij :D. Het grootste gemis is voor mij het craften, en de craft community.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 19-09 08:13
Sinds donderdag mijn lvl 19 engi even on hold gezet. Ben begonnen met een WP, gaaf karakter is dat!
Enig probleem de t1 en t2 gebieden zijn gewoon leeg op karak-vlag. gisteren de hele dag in de queue gestaan voor 6 (ja zes! ik was lvl 10-11) scenario's maar niet 1 scenario gespeeld.. in pq's kom ik ook niemand tegen.. ben nu lvl 12 en 0 renown.... kan dus gewoon geen goede gear kopen.

Waar is iedereen gebleven? Ik vind het namelijk nog steeds een gaaf spel!

Amiga 500, eos 350d, HTPC, GamePC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ambi
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 05-05 08:14

ambi

IGN: EvulKlowne

LnS1982 schreef op maandag 03 november 2008 @ 08:50:
Welke OPEN server spelen de meeste NL mensen eigelijk van hier ?
Beetje rustig op mijn server ;)
Ik zit al een tijdje op Eltharion (OpenRvR) met een R20 Black Orc. De server heeft blijkbaar bekendheid ivm activiteit en idd ik vind dat het totnogtoe vrij goed meevalt. Ik heb deze morgen rond 7u30 er ook een kersverse Zealot gerolled en ben eens benieuwd of het wat meevalt om PQs te doen in de begingebieden, maar blijkbaar was ik niet de enige gek die reeds online was, want ik zag er nog wat andere rondlopen.. dus dat beloofd :+

Steam/uPlay: EvulKlowne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 02-10 11:57
Sneezzer schreef op maandag 03 november 2008 @ 12:49:
ben nu lvl 12 en 0 renown.... kan dus gewoon geen goede gear kopen.
Ach, 'gelukkig' dat de witch elf gear toch crap is, zelfde geldt voor de meeste PQ gear...wtf heb ik nou aan willpower met een witch elf :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
superbassie schreef op maandag 03 november 2008 @ 14:06:
[...]

Ach, 'gelukkig' dat de witch elf gear toch crap is, zelfde geldt voor de meeste PQ gear...wtf heb ik nou aan willpower met een witch elf :')
Ik ben dan ook geen witch elf maar een warrior priest (godsdienst waanzinnige >:) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 01-10 19:27
superbassie schreef op maandag 03 november 2008 @ 14:06:
[...]

Volgens mij helpt het ook met interupten van spells, maar je hebt gelijk, het is voornamelijk een crap stat voor niet-healers :P . Erger me er ook dood aan op mijn BW, maar WP is altijd welkom op mijn DoK, maar daar heb ik juist weer een hekel aan de INT die ze er af en toe op zetten waar ik niets aan heb.

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFl0ppY
Ikzelf heb de eerste RvR gear pas op lvl 29 gekocht (set items). Daarvoor nooit nodig gehad. Je loot genoeg onderweg en de PQ kennen goede rewards.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
MrFl0ppY schreef op maandag 03 november 2008 @ 14:37:
Ikzelf heb de eerste RvR gear pas op lvl 29 gekocht (set items). Daarvoor nooit nodig gehad. Je loot genoeg onderweg en de PQ kennen goede rewards.
Dat is juist mijn hele probleem, ik zit op een low-low serv er dus pq's lukken gewoon niet (in mijn eentje)....

Het lijkt wel of mijn server aan het uitsterven is... tijd voor een server merge!

(server = Karak-Vlag)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LnS1982
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13-07 14:52
Idd dat vond ik dus ook ook al.

Die PQ's geven hele goede ( oke redelijk goede ;) ) gear, maar dat is geen doen met 1 man :(

( Server = Dragonback Mountains )

[ Voor 12% gewijzigd door LnS1982 op 03-11-2008 17:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boely

Boely

TweakerMaert schreef op maandag 03 november 2008 @ 12:21:
Eej Boely jij ook hier :) Ga eens werken :P
ssssst! vanaaf wel online zijn kerel :D
Verwijderd schreef op maandag 03 november 2008 @ 12:46:
[...]

Als op lvl 40 het spel pas echt zou beginnen, dan zou iedereen gelijk op dat level het spel starten. Probleem tegenwoordig is dat mensen zo snel mogelijk naar 40(of wat het hoogste level dan ook is) rushen en bijna alle content onderweg daarheen overslaan, om dan op lvl 40 te gaan "schreeuwen" dat er geen (te weinig) endgame is.

Juist in warhammer is er ook genoeg te doen op lagere levels, dus ik heb geen haast om 40 te bereiken :). Ik denk dat warhammer zeker een grote kans heeft om de volgende grote mmorpg te worden. Zolang ze maar wel de kans krijgen, en mensen niet verwachten dat ze bij de launch net zoveel content ingame kunnen hebben als een spel dat al 4 jaar live is.

Zelf heb ik het wel naar mijn zin, al moet ik toegeven dat het niet 100% "my kind of game" is. Wanneer er ooit een Everquest 3 komt, ben ik zeker van de partij :D. Het grootste gemis is voor mij het craften, en de craft community.
Ow ik rush niks. Heb alle T1,T2,T3 gebieden doorlopen en flink gepvped. Ik hoop alleen dat het op lvl 40 niet ineens ophoud zeg maar. Als het alleen city sieges zijn...nou dat zou wel een tegenvallertje zijn.

Wat craften betreft, met WoW was ik al geen held in het lvlen van m'n crafting skills. Dus echt een gemis vind ik het dus niet in WAR. Hoewel ik de talisman making skill heb, alleen doe ik er dus geen ruk mee :O

Welk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe vinden jullie nou de game na de eerste (dikke) maand?

Ik weet het nog niet, feit is wel dat me speel sessies steeds korter worden... Na dagen niet gespeeld te hebben, ben ik na 1 scenario alweer off gegaan...
Ik mis een soort van afwisseling en sfeer lijkt het wel, in de praktijk doe ik Scene's, PQ, Scene's en nog meer Scene's. Qen vindt ik suf (als RP), en keeps aanvallen valt me ook tegen uiteindelijk.
Het wordt ook steeds rustiger valt me op, terwijl ik op een actieve server zou moeten zitten. Ben bang dat me WoW vervanger er helaas nog niet is. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een beetje hetzelfde probleem als degene boven mij. Mijn 'speel-sessies' worden helaas ook steeds korter. Ik denk dat het aan de variatie ligt. Helaas, helaas...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Redelijk herkenbaar,

Op zich ben ik erg tevreden over het spel, meer nog dan tijdens de launch denk ik zelfs. Maar ook bij mij ontbreekt er de echte behoefte om te blijven spelen.

Het questen is enorm lineair, van chapter a naar b naar c zonder dat je echt gemotiveerd word om eens wat te exploren, sowieso zijn de verschillende tier zones niet enorm groot, je hebt het allemaal snel gezien. Door het zwaar zuigende transportsysteem is het even overhoppen naar een ander realm ook niet iets wat je even in een opwelling doet. Kortom, naar mijn idee zuigt het questen (magoe, ik heb ook een hekel aan quest levelen in het algemeen)

Om snel max level te halen heb ik ook al geen enorme behoefte, immers op lagere lvl's ben je toch wel redelijk effectief. Dus waarom toch nog even dat uurtje doorspelen om te levelen? Komt morgen wel etc...

Gear is niet zo heel belangrijk en ziet er (iig voor een sorc) erg boring uit (8 verschillende robes gehad die er allemaal exact hetzelfde uitzien op de kleur na) dus om daar nu wat extra uurtjes in te gaan steken.. mneuh...

De wereld zelf is erg matig, ik vind het allemaal maar een statisch geheel, niet echt spannend en het voelt erg doods aan. In WoW voelde de wereld veel levendiger en had je meer het gevoel dat je char daar echt in paste. Dat gevoel mis ik echt in WAR.

Ook het gebrek aan "deathpenalties" is iets wat het spel niet echt ten goede komt imo. Als je doodgaat is het hooguit een kleine hickup, wat bras coins bij de healer en een stukje teruglopen meer niet. Je hebt niet echt een motivatie om echt in leven proberen te blijven, een fout word niet echt afgestraft wat het er niet veel spannender op maakt.

Niet kunnen queuen voor scenario's in de stad. Gemiste kans.
Er is nu niet echt een vaste hub waar spelers verzamelen, lekker loos kunnen lullen via chat en zien en gezien worden. Niet iedereen houdt daar van maar het is iets wat de server community zeker ten goede zou komen. Ik krijg in WAR niet echt een enorm groepsgevoel van "wij" tegen "zij". In een spel dat draait om pvp lijkt me dat toch wel een belangrijke factor.

Het uitzicht op lvl 40 vind ik op dit moment ook niet zo heel aantrekkelijk. Voor zover ik nu weet zou dat uitkomen op niets anders dan de hele avond keeps veroveren en verdedigen en zo af en toe eens wat groter richting stad. Keeps beginnen me nu al te vervelen.. laat staan als er niets anders is...

Al met al zijn er dus nog wel wat verbeterpuntjes. Nog wel wat meer dan die ik hier opnoem maar dit waren de belangrijkste voor mij.
Mijn gamecard loopt tot dec. Als er tegen die tijd nog niet heel veel verbeterd is vrees ik dat ik toch weer richting WoW zal gaan.

Wat ik overigens wel als heel positief ervaar is dat ik het gevoel heb dat Mythic heel hard bezig is om continu dingen te verbeteren, om de paar dagen wel een hotfix, we hebben al een paar patches achter de rug. Dus wat dat betreft zijn ze wel goed bezig. Het zal me ook erg benieuwen hoe snel ze dit spel de goede richting op kunnen patchen.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 04-11-2008 09:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
Wellicht komt het doordat ik meestal samen speel met mn vrouw maar ik vind het juist steeds leuker worden. Heb een DoK van lvl14, een WE van lvl22 en speel nu met mn BO lvl16. De BO vind ik het leukst spelen dus daarmee wil ik naar lvl40. M'n vrouw beleeft meer plezier aan haar lvl15 shaman dan aan haar lvl21 zealot dus we hobbelen lekker samen de questjes door en doen zoveel mogelijk scenario's om renown en xp te scoren.
Ik denk dat de tier2 scenario's ongeveer elke 10min a 15min beginnen dus op een avondje samen gamen zijn dat redelijk wat potjes. Ook al is mourkain temple redelijk saai (lees: klein gebied) het is elke keer spannend. Elk potje is toch weer anders... andere spelers... ene keer wint order, dan weer winnen wij. Irriteer me alleen wel soms aan het domme spel van sommige spelers (of ze gaan in hun eentje veel te ver buiten de groep of ze blijven juist achter en vallen random maar eens wat aan)

De alts gebruiken we nu om potions en talismans te maken zodat we zelfvoorzienend zijn.

Ik ken het gevoel van een aantal mensen hier dat de zin om te spelen niet zo groot is en je maar kort inlogt en snel weer stopt... dat had ik ook wel een beetje op mn WE. Voor zover jullie het niet al geprobeerd hebben.... roll een ander char!! Vergeleken bij mn DoK en WE heb ik zoveel meer plezier om de BO te spelen. Pas bij dit character heb ik het gevoel dat ik wil levellen en door wil spelen. Wellicht dat dit bij jullie ook helpt :)

Wat ik ook erg goed vind is dat er naar mijn idee goed naar de community en de spelers geluisterd wordt. Had bijv. een ticket aangemaakt omdat ik heel weinig lvl25 gold dust vond en van de andere levels juist meer. Komt er een GM ingame aan me vragen of ik er wat meer over wilde vertellen en dat ze het zullen onderzoeken. Vind ik wel netjes... Ook krijg ik response op elk bug ticket wat ik aanmaak. Er is bijv. een bug dat de cloaks vaak wit zijn ipv de kleuren van je guild laten zien. Ook hier kreeg ik netjes antwoord dat het al bekend was en gefixed gaat worden.

Ik ben echt niet bang dat er op een gegeven moment niks meer te doen is. Ik heb redelijk vertrouwen in de makers van het spel!

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFl0ppY
Ik hobbel nu ook rustig door naar 40. Beetje talisman making opschroeven, wat scenario's spelen, af en toe een keepsiege en tussendoor wat questen. Verveel me zeker niet. Wel ben ik voorzichtig om meteen naar lvl 40 te levelen. Ondanks alle leuke gear etc. ben ik toch bang dat het spel dan minder uitdagend wordt en je vooral veel RvR moet doen om je RN rank te lvl'n.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ambi

ambi

Zoals ik al eerder schreef, heb ik gisteren een zealot gerold op Eltharion en wegens de klachten over lege begingebieden was ik eens benieuwd. Nou ik was flink verbaasd over het aantal spelers daar. Het begingebied was absoluut niet leeg te noemen. Het was dan ook helemaal geen probleem om een party te vormen voor PQ ch1 en voor PQ ch2 waren we zelfs met een warband, die hebben we dan ook verschillende keren gespeeld. Ook scenario's 'popten' regelmatig. Ik vond het wel grappig trouwens. Ik roll een zealot omdat ik destro een gebrek aan healers vond hebben en blijkbaar was ik niet de enige met dat plan, want er was echt een overvloed aan healers gisterenavond. In de scenario's bestond op een ogenblik zelfs de helft van het team uit healers :+ Het healen gaat me trouwens blijkbaar goed af, ik was gewoonlijk de top healer wat weliswaar leuk is voor mij, maar tegelijkertijd gemiste kansen voor healers die toch verscheidene levels hoger zaten dan mij. Ik gebruik wel de squared add-on wat het healen van je team veel overzichtelijker maakt.

Zoals hierboven aangegeven, voor de mensen waar de verveling toeslaat, rol eens een andere career! Ik ben goed op weg om elke destro career geprobeerd te hebben en heb me daar alleen al flink mee vermaakt. Experimenteren is gewoon noodzakelijk om de career te vinden die je echt ligt. Louter afgaan op een career 'beschrijving' vertelt niet eens het halve verhaal over hoe die career echt speelt. En het is gewoon een feit dat velen inderdaad rushen om zo snel mogelijk R40 te halen. Ik vraag me echt af over sommigen die nu al het spel 'beu' zijn hoeveel ze echt van het spel gezien hebben, hoeveel careers ze hebben uitgeprobeerd en die ook een echte kans hebben gegeven (want sommige careers komen trager op kracht), hoeveel verschillende types van servers ze hebben geprobeerd, hoeveel ze - buiten louter scenario's grinden - van de WAR wereld gezien hebben, etc. Nuja, ik moet ook wel zeggen dat ik niet zo 'geconditioneerd' ben door WoW, ik heb het namelijk nooit gespeeld 8) Ik heb eigenlijk een FPS background, vandaar misschien dat een PvP MMO als WAR me (totnogtoe) zo ligt :*)

@JohnnyV76; de heraldry addon biedt een workaround voor de cloak bug.

[ Voor 5% gewijzigd door ambi op 04-11-2008 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 08:23

On_E

Housemusic

Ook ik ben er na een maand alweer mee gestopt, en zoals meerderen niet eens omdat het een slecht spel is.

Sterker nog, ik vond het een tof spel, maar op de 1 of andere manier miste ik ook de drang om te spelen (was R13RR10).

Denk dat het bij mij gewoon ligt aan het feit dat ik jarenlang WoW heb gespeeld (als 1e MMO), en een nieuwe MMO me gewoon niet hetzelfde gevoel geeft als toen ik mijn eerste stapjes in WoW zette. (na WoW heb ik Tabula Rasa, Vanguard, Age of Conan en Warhammer allen max 1 maand gespeeld)

Denk ook dat ik gewoon kap met MMOs, geen zin om nog een expansion te kopen voor WoW om daar uiteindelijk weer @ lvl 80 verveeld te zijn omdat ik een hekel heb aan Arena en raiden.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
On_E schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 11:34:
Ook ik ben er na een maand alweer mee gestopt, en zoals meerderen niet eens omdat het een slecht spel is.

Sterker nog, ik vond het een tof spel, maar op de 1 of andere manier miste ik ook de drang om te spelen (was R13RR10).

Denk dat het bij mij gewoon ligt aan het feit dat ik jarenlang WoW heb gespeeld (als 1e MMO), en een nieuwe MMO me gewoon niet hetzelfde gevoel geeft als toen ik mijn eerste stapjes in WoW zette. (na WoW heb ik Tabula Rasa, Vanguard, Age of Conan en Warhammer allen max 1 maand gespeeld)

Denk ook dat ik gewoon kap met MMOs, geen zin om nog een expansion te kopen voor WoW om daar uiteindelijk weer @ lvl 80 verveeld te zijn omdat ik een hekel heb aan Arena en raiden.
Je hebt wel gelijk, wat ik zelf mis ( mede omdat ik te weinig speel ) is teamplay en instances runnen @ War. maarja.. kheb nog subscription tot 8 november :) en daarna zien we wel weer. Ben wel van plan om zowiezo weer te gaan spelen als Choppah terug komt. En misschien ook wel eerder.. want Black Orc is leuke class.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
Als ik het zo een beetje bekijk zijn het idd meestal de (ex-)WoW mensen die niet helemaal warm draaien voor WAR. Wellicht omdat jullie verwend zijn door of beter gezegd.. gewend zijn aan dat spel wat al jaren in ontwikkeling is. Ook zullen velen van jullie na intensief WoW spelen een beetje MMO moe zijn. De reden dat ik dit denk is omdat ik vaak lees dat mensen het wel een goed spel vinden maar toch niet "verslaafd" raken. Mijn enige ervaring met MMO's is LOTRO waar ik dus ruim een jaar geleden mee ben begonnen en ondanks mijn lifetime abbo nu een poosje in de kast gezet heb.

Het pvp gedeelte is naar mijn mening veel beter gebalanceerd dan in bijv. LOTRO. Daar was pvp een groot zerg-fest en betekende de hoeveelheid crowd control wie er won.

Wat wel nodig is is dat de servers a.) gebalanceerd zijn qua order / chaos en b.) goed bevolkt zijn. RvR heeft een goede populatie nodig en om ook een goede economie te hebben is een flinke populatie ook handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFl0ppY
SpoTs schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 11:55:
[...]

Je hebt wel gelijk, wat ik zelf mis ( mede omdat ik te weinig speel ) is teamplay en instances runnen @ War. maarja.. kheb nog subscription tot 8 november :) en daarna zien we wel weer. Ben wel van plan om zowiezo weer te gaan spelen als Choppah terug komt. En misschien ook wel eerder.. want Black Orc is leuke class.
Teamplay komt waarschijnlijk later in de game als iedereen wat ervaren is en de rotte appels eruit zijn gehaald. Nu heb je altijd een hoop prutsers in je team. Ik merk ook meteen het verschil als ik met een vaste party join en we allemaal op ventrilo zitten. Winnen bijna alles door gewoon gecoördineerd aan te vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrFl0ppY schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 12:38:
[...]

Teamplay komt waarschijnlijk later in de game als iedereen wat ervaren is en de rotte appels eruit zijn gehaald. Nu heb je altijd een hoop prutsers in je team. Ik merk ook meteen het verschil als ik met een vaste party join en we allemaal op ventrilo zitten. Winnen bijna alles door gewoon gecoördineerd aan te vallen.
Inderdaad, het maakt ook veel verschil bij welke guild je bent aangesloten. Bij ons zijn er iedere avond 30/40 mensen online, soms meer (zeker in het weekend), ook veel hoge levels (ondertussen al zo'n +/-12 op lvl 40).

Er is genoeg te doen, zeker omdat we ook een alliance hebben. Gisteren waren we van plan wat BO (tier3) terug te pakken om de zone te claimen en zodoende tier4 een steun in de rug konden geven (dmv de victory points), en na 10-15 min adverteren in de guild en alliance channel hadden we al weer een bijna volle warband voor elkaar. Speel trouwens op de RP server en zit in de guild Dark Omen.

Als je meerendeels solo speelt, dan kan het snel saai worden denk ik. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
JohnnyV76 schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 11:58:
Als ik het zo een beetje bekijk zijn het idd meestal de (ex-)WoW mensen die niet helemaal warm draaien voor WAR. Wellicht omdat jullie verwend zijn door of beter gezegd.. gewend zijn aan dat spel wat al jaren in ontwikkeling is.
Neuh, dat is het niet echt. Voor mij zijn de classes gewoon niet interessant genoeg, ze missen gewoon wat, en dat is niet iets wat met een paar updates gefixed is. De makers wilden het zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
Ik hoop dat er snel een server merge komt. Gistereavond weer in alle queue's gestaan op t2 met Helmut maar helaas... weer geen scenario.

Wel met een super klein team 3 keeps ingenomen (2 Warrior Priests, 2 Rune Priest, 1 Ironbreaker en 1 whitelion!) Ging binnen een kwartier per keep!

Maar ik kom verder echt geen spelers tegen op karak-vlag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie ook dat de makers continu dingen patchen en zo, regelmatig hotfixes. Klinkt wel goed maar je kunt ook concluderen dat ze niet weten welke kant ze exact uit willen gaan en maar de vraag van de spelers achtervolgen om zo te blijven draaien.
Ik mis gewoon iets... 2 nieuwe careers binnenkort doen me nog geeneens wat. Ik wil meer sfeer, ik wil gevoel hebben van een gigantische wereld die er is om ontdekt te worden. Nu heb ik het gevoel dat er enkel een wereld is zodat ik de questen kan pakken in de verschillende Warcamps van des betreffende scenario in mijn Tier.

Ik hoopte zo graag dat deze game me zou pakken, zelfs bugs etc. vindt ik niet erg want de game is net uit. Maar er is gewoon geen drang om te lvlen, er is gewoon niets waar ik naar uit kijk op lvl 40. Ik zit enkel tegen de reis er naar toe op atm. :s

Misschien ga ik wel een MMO break houden, want aan 1 kant moet ik er ook niet aan denken om weer terug te gaan naar WoW...Time will Tell. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 04-10 20:15
Sneezzer schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 13:00:
Ik hoop dat er snel een server merge komt. Gistereavond weer in alle queue's gestaan op t2 met Helmut maar helaas... weer geen scenario.

Wel met een super klein team 3 keeps ingenomen (2 Warrior Priests, 2 Rune Priest, 1 Ironbreaker en 1 whitelion!) Ging binnen een kwartier per keep!

Maar ik kom verder echt geen spelers tegen op karak-vlag
server merges zijn al in volle gang in NA/SEA. Van een 20tal low population servers kan nu gratis worden verhuisd naar een 10tal medium pop. servers. (natuurlijk core naar core, rp naar rp, open naar open)

volgende stap is waarschijnlijk die 20 servers sluiten, en dat de overgebleven spelers gedwongen naar andere servers verplaatst worden.

Alleen europa loopt dus weer achter.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
Ik hoop dat het snel gebeurd, ondanks dat ik erg tevreden ben over het spel (na een tijd LOTRO) mis ik de destro spelers (en order teamgenoten) wel erg nu.
Zelfs nu tijdens de witching hours, KAN ik niet genoeg destro's doden in troll country aangezien ik gewoon niemand zie...

Helmut mijn WP is trouwens een super alt naast mijn main Sneezzero engi. De gamplay van deze 2 ligt zover uit elkaar dat ik alke avond moeilijk kan kiezen ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Sneezzer schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 14:12:
Ik hoop dat het snel gebeurd, ondanks dat ik erg tevreden ben over het spel (na een tijd LOTRO) mis ik de destro spelers (en order teamgenoten) wel erg nu.
Zelfs nu tijdens de witching hours, KAN ik niet genoeg destro's doden in troll country aangezien ik gewoon niemand zie...

Helmut mijn WP is trouwens een super alt naast mijn main Sneezzero engi. De gamplay van deze 2 ligt zover uit elkaar dat ik alke avond moeilijk kan kiezen ;-)
same hier. ik heb een swordmaster. bright wizard, rune priest en een witchhunter.
4 totaal verschillende spellen

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ambi

ambi

Verwijderd schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 13:21:
Ik zie ook dat de makers continu dingen patchen en zo, regelmatig hotfixes. Klinkt wel goed maar je kunt ook concluderen dat ze niet weten welke kant ze exact uit willen gaan en maar de vraag van de spelers achtervolgen om zo te blijven draaien.
Beetje rare comment vind ik. Ik zou toch denken dat het luisteren naar de wensen/opinie van je klanten net goed is en ik denk echt niet dat ze zomaar blindelings elk verzoekje inwilligen, hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ambi schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 15:40:
[...]

Beetje rare comment vind ik. Ik zou toch denken dat het luisteren naar de wensen/opinie van je klanten net goed is en ik denk echt niet dat ze zomaar blindelings elk verzoekje inwilligen, hoor.
Ik denk gewoon hard op. ;) Hotfixes zijn prima natuurlijk maar ze moeten wel uitkijken dat ze niet iedere week van alles gaan aanpassen na commentaar en zo.:) Ik ga nu iig weer even de destruction kant bekijken misschien dat dat me toch meer trekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wel grappig dat de meeste die stopen aangeven dat ze WoW missen of hun manier van spelen daar. Ik heb precies dat zelfde jaren gehad na Everquest. Waarin weinig MMO`s mijn aandacht langer dan een maand konden vast houden.

Ook in WoW vervelde ik mij suf. Raiden was niets aan in vergelijking tot EQ en casual play was ver te zoeken (lees eerste jaar van WoW). PvP was leuk in pre tijdperk van BG`s maar werd daarna een grind die weer eens hard aan de kant werd gezet.

In WAR vindt ik weer een beedje leuke game play terug. Laten we hopen dat het zo blijft ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De eerste MMO die je speelt blijft gewoon altijd de beste :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 04-10 09:38
De eerste MMO die je speelt blijft gewoon altijd de beste
Hoeft opzich niet, ik denk dat er gewoon niet zoveel concurrentie binnen de markt is, neem bijvoorbeeld pve (raids), als ik de oude games zoals lineage even terzijde leg is er alleen wow en lotr als je behoefte hebt aan pve, de rest is puur pvp (aoc en war ontberen fatsoenlijke pve).
Iedereen die ik ken die terug is gekomen uit aoc/war is vanwege die reden teruggekomen naar wow, dat is een te kleine populatie om significante uitspraken over te doen maar het geeft wel aan dat er voor veel mensen iets mist in die games. (en 99% van de mensen die ik ken zijn teruggekomen, dus het betreft een aanzienlijk gedeelte)

Als warhammer goede pve had gehad naast goede (world) pvp dan durf ik te wedden dat het een veel grotere userbase had aangetrokken. (waaronder mijzelf, ik vind wow teveel richting casual gaan, en met casual bedoel ik die groep mensen die zn hersenen uitzet op t moment dat ze een spel spelen)

[ Voor 8% gewijzigd door blouweKip op 04-11-2008 19:04 ]

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

blouweKip schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 19:03:
[...]

Hoeft opzich niet, ik denk dat er gewoon niet zoveel concurrentie binnen de markt is, neem bijvoorbeeld pve (raids), als ik de oude games zoals lineage even terzijde leg is er alleen wow en lotr als je behoefte hebt aan pve, de rest is puur pvp (aoc en war ontberen fatsoenlijke pve).
Ik heb het al vaker gezegd en mijn mening is niet veranderd, het gevoel van "je eerste mmorpg" is bijna niet te evenaren. Bij mij is het Everquest2, imho nog steeds de beste mmorpg die er is, voornamelijk op het gebied van PvE.

Bij alle andere mmorpg's die ik speel heb ik altijd het gevoel van...heya! dat heb ik eerder gezien.

Ik heb het verder nog wel naar mijn zin met warhammer, maar het zal nooit te vergelijken zijn met mijn eerste mmorpg. ( heb na EQ2 onder andere Vanguard-EVE Online-LOTRO en AoC gespeeld)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
Kunnen we weer ontopic?

Gisteren heb ik een ingame feedback form ingevuld. Hierin heb ik aangegeven dat er op mijn server drastisch weinig spelers rondlopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ambi

ambi

JohnnyV76 schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 11:58:
Als ik het zo een beetje bekijk zijn het idd meestal de (ex-)WoW mensen die niet helemaal warm draaien voor WAR.
Ik denk dat je die lijn nog verder kan doortrekken en stellen dat het vooral PvE'ers zijn die afhaken. Maar dat is nogal logisch, want de focus in WAR ligt nu eenmaal in PvP en inderdaad PvE is er vrij monotoon en eerder een zoethoudertje voor tussen PvP battles in. Ik denk echter dat Mythic wel slim genoeg is om mettertijd ook daar aan te werken.

@Sneezzer; waarom rol je niet gewoon eens een andere career op een drukke server in afwachting van free server transfers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
@Sneezzer; waarom rol je niet gewoon eens een andere career op een drukke server in afwachting van free server transfers?
Op zich een goed idee... ik ben echter net weer lvl 14 geworden met mijn WP. Ik kan me nog wel vermaken hoor dus dat zit wel goed.
Ik hoop wel dat er snel free transfers komen en dat we met de hele guild over kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XXlerator
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22-08 15:45

XXlerator

Old time gamer

Verwijderd schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 12:46:
[...]

Inderdaad, het maakt ook veel verschil bij welke guild je bent aangesloten. Bij ons zijn er iedere avond 30/40 mensen online, soms meer (zeker in het weekend), ook veel hoge levels (ondertussen al zo'n +/-12 op lvl 40).

Er is genoeg te doen, zeker omdat we ook een alliance hebben. Gisteren waren we van plan wat BO (tier3) terug te pakken om de zone te claimen en zodoende tier4 een steun in de rug konden geven (dmv de victory points), en na 10-15 min adverteren in de guild en alliance channel hadden we al weer een bijna volle warband voor elkaar. Speel trouwens op de RP server en zit in de guild Dark Omen.

Als je meerendeels solo speelt, dan kan het snel saai worden denk ik. 8)
Haha dat is lachen Tank, ik zit ook in Dark Omen --> Malyce. Is weer eens wat anders dan samen Monsterplayen in Lotro. Ben flitsend van start gegaan in WAR, maar ben inmiddels meer casual aan het spelen. Speel het meeste met mijn Age of Conan maatje die ook in Dark Omen zit --> Malexia. Lijkt me leuk samen eens wat RVR te doen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jabba
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-07 13:52

Jabba

Firkan

denk dat het inderdaad ERG goed voor het spel zou zijn om de servers die er als laatste bijgekomen zijn gewoon weer weg te halen en de spelers op die server inc guild over te zetten naar een drukke server naar keuze, alle servers zouden eigenlijk high/high moeten zijn, dan heb je pas een lekkere populatie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
Denk dat je daar helemaal gelijk in hebt... het is pas leuk spelen als er veel scenario's poppen en er ook wat te doen zou zijn in het open RvR gebied. Ook weer beter voor de economie op de server etc.

Gelukkig is de server waar ik op zit (Axe Bite Pass) redelijk goed bevolkt. Ons guild heeft nu een stuk of 10 level 40's maar omdat ze dan nog niet echt kunnen raiden of keeps gaan innemen hebben ze allemaal een order char gerolled op een andere server... wel goed om de classes te leren kennen :)

Gister was ik met mn vrouw een PQ aan het doen en er waren ook een paar order gasten de gespiegelde versie aan het doen zeg maar. Liep een Ironbreaker lvl14 rond en ik was lvl16. Omdat de regel "pick on someone your own size" toch nooit opgaat bij black orc vs dwarf wilde ik mijn kracht wel eens meten. Nadat ik mijzelf geflagged had voor RvR en na de nodige /taunts en /laughs (leuk om te zien zo'n BO die al schuddebuikend een dwarf staat uit te lachen) nam hij de uitdaging aan en begonnen we op elkaar in te hakken. De 2 levels lager bleken toch funest voor hem te zijn want na niet al te lange tijd was z'n health op de helft terwijl mijn groene balkje nog helemaal vol zat. Op ongeveer 20% van zn health kon m'n vrouw zich niet meer bedwingen (we waren met z'n tweeen maar ik wilde een 1vs1) en maakte ze het karwei af met een welgemikte groene straal (shaman). Ik heb hem daarna nog wel een /bow gegeven.

Volgens mij is de BO 1vs1 wel heel erg sterk door de zelf heal. In de scenario's doen in tier 2 is ongeveer 40k de hoogste damage gemiddeld en ook 40k healing is gemiddeld het hoogste. Als ik een lekker rondje heb zit ik op 28k damage en 25k healing... als tank :)

Mourkain temple is wel erg populair en ik snap niet echt waarom... het is een kleine map waar het puur op aantallen aankomt en wie de hoogste levels heeft. Phoenix gate is veel leuker en die andere (die met die troll pacifier) zeker ook. Daar kun je tenminste tactiek gebruiken en moet er goed samengespeeld worden om te winnen. Waarschijnlijk doen veel mensen nu standaard "join all" voor de scnario's en is mourkain de eerste die popped? Als we met zn tweeen spelen halen we mourkain nu uit ons lijstje en dat lijkt te werken :) Nu veel meer phoenix gate gespeeld.

M'n champion challenge (allebei 10s geroot) heeft ook al een paar keer goed gewerkt :)
Swordmaster komt even stoer buiten z'n groep rondhakken in onze groep en als ie toch te veel damage krijgt probeert ie weg te komen... root... vervolgens wordt ie door tig man een koppie kleiner gemaakt terwijl ie staat te springen omdat ie niet snapt waarom z'n sprint niet werkt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Folks,

Okay, here’s the first part of the 1.05 patch from us. The 1.05 patch is the anxiously awaited “Combat and Careers” patch. As I mentioned already, it is over 17 pages long and still growing and it includes, among other things, adjustments to every career in the game. Some careers got a special shot of extra-loving goodness and some careers also got some tough love as well as some goodness as well. We hope to post the full patch notes tomorrow morning but as we continue to conduct a final review of all the preliminary changes and the notes themselves, it might be held up a bit longer, but I certainly hope not. It is, by far, the largest WAR patch yet and is by its very nature, full of far-reaching and sweeping changes. Here are some of the highlights of the patch.

1) We are pleased to announce the official opening of our Public Test Server. Similar to our Pendragon sever for DAoC, this server will be both open to all players but players will be able to copy (not transfer, your original character remains on its server) their existing characters over to this server at anytime. This server will get the latest, but not final, version of the game and feedback from this server will be used in making any further adjustments to the version. We encourage all players who want to help in the development process to give it a shot. More information on the PTS will be posted on the Herald.

2) Rally masters have been put at every Warcamp to make moving around the world a bit easier and faster. This is only the first part of some improvements we are making to the transportation system to cut down on the time that players have had to spend simply running back and forth between places. The next step will be to allow players to have multiple bind points.

3) Players’ should be able to use the morale button abilities more effectively now. In other words, the darn thing should work every time.

4) Many of the issues with spell/abilities animations not firing off/ending properly have been corrected. Hopefully we got all of the issues but only time will tell.

5) An additional gold bag will be generated when a keep or fortress is taken.

6) Morale abilities will now display their cooldowns correctly at all times. This is just one of many UI fixes.

7) The "Ability Not Ready" message will no longer display when the remaining cooldown on an ability is less than or equal to the full global cooldown.

8) Corrected an issue with the cooldown timers on the action bar buttons that was causing them to count down improperly. The timers will now count down in half-second increments beginning at 3 seconds remaining. See, I said there was more than 1 other UI fix. happy

9) Another “warhammer to the head” to those that try to AFK in scenarios and PQs.

10) All classes have had some abilities buffed and some abilities have been debuffed a bit. For example, the Squig Herder has gotten 30+ adjustments to its abilities. Out of those 30+ adjustments, the phase “damage has been increased” shows up about 80% of the time. As part of this update, the team has looked at every career in the game and made adjustments. Things such as Electromagnet, Fire Cage and snares/roots in general have drawn particular attention from the team and have had numerous changes/fixes made to them. Of course, where major changes have occurred to the careers a free re-training has been offered. Tomorrow’s notes will detail all of the changes and considering that the career changes are about 14 out of those 17+ pages, I think you can say that we made a whole lot of changes.

So, hopefully qill tomorrow's 1.05 patch notes will put an end to the “Mythic doesn’t respond, doesn’t want to make changes” threads eh? Nah! happy

Again, 1.05 is primarily the C&C patch, expect more other big patches coming as well over the next month or so. When you see the contents of the patch, I hope most of you, if not all of you, will see why we have been taking "baby steps" with C&C changes up to now.

Mark

source

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFl0ppY
Klinkt erg goed! Meer flightpaths, een extra gold bag :) en veel character improvements... Laat die patch maar komen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
ziet er idd erg goed uit... iedereen hoopt natuurlijk dat ZIJN class niet generfed is maar we zullen het zien :)

Vooral die morale skill die niet werkte was bloed irritant.. cooldown weg.. klik... ability not ready.... cooldown timer begint weer af te tellen 2s 1s klaar... klik.... weer niet... aargh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren mijn billing information maar eens ingevult, dus account verlengt. Ook voor het eerst een keep gedefend was erg leuk alleen order besloot er erg snel mee te kappen, omdat er meteen een warband Destro aanwezig was ;-) Nadeel van meer Destro als Order op een server. Wat leuk is om mensen op te wachten buiten een warcamp, het lijkt erop dat men het helemaal niet verwacht om aangevallen te worden. Ik kwam 3 keer een speler tegen die moeiteloos neer gingen, het leek erop dat men dit helemaal niet verwacht ofzo, erg grappig. Het zou wel prettig wezen als er wat meer spelers aanwezig zouden zijn op de server, scenarios poppen minder. Ik verwacht dat het nog minder zal worden bij het uitkomen van WotLK, omdat er toch veel wow spelers bij WAR zijn en die willen toch lvlen naar 80 en de nieuwe content zien :-( Gister ook meteen mijn eigen wow supscription beeindigd, ben klaar met wow.

De patches zien er goed uit, SH een mooie buff en de rest ziet er ook goed uit, ben benieuwd naar de volledige patch notes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
benieuwd naar de patchnotes

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

XXlerator schreef op woensdag 05 november 2008 @ 14:33:
Haha dat is lachen Tank, ik zit ook in Dark Omen --> Malyce. Is weer eens wat anders dan samen Monsterplayen in Lotro. Ben flitsend van start gegaan in WAR, maar ben inmiddels meer casual aan het spelen. Speel het meeste met mijn Age of Conan maatje die ook in Dark Omen zit --> Malexia. Lijkt me leuk samen eens wat RVR te doen. :)
Aha ! Leuk om te horen :). Mijn main daar is Arnair (30 DoK) en mijn alt Brootal (22 Cho) en jullie namen komen zeker bekend voor, ik zie Malexia volgens mij wel iets meer online. Zie jullie vast en zeker wel weer ingame ! :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boely

Boely

JohnnyV76 schreef op donderdag 06 november 2008 @ 07:41:....... Gelukkig is de server waar ik op zit (Axe Bite Pass) redelijk goed bevolkt. Ons guild heeft nu een stuk of 10 level 40's maar omdat ze dan nog niet echt kunnen raiden of keeps gaan innemen hebben ze allemaal een order char gerolled op een andere server...
Ik ben het niet helemaal met je eens over de server drukte op Axe Bite Pass. Ik vind het, in vergelijking met de 1e 2 weken echt veels te rustig. Heb sinds T3 geen PQ meer afgerond. Vooral het gemis aan open RvR vind ik doodzonde. Gelukkig doet het poppen de scenarios wel voldoende.

Maar ik ben vooral teleur gesteld in mijn huidige guild. Ze waren er al vroeg bij met de beta's. Maar het is van oorsprong een Counter-Strike clan. En we zijn nu met max 5 online. (waarvan ik en 2 RL vrienden het meest van allemaal) Dus ik en m'n 2 maten hebben al besloten om maar eens verder te gaan kijken. We zijn nu alle 3 lvl 32: Magus, Zealot en Witch elf. Dus denk wel dat er een guild is die ons kan gebruiken.

Vanavond naar Ajax, dus geen WAR vandaag en morgen ook al niet... ach ja...beter dan 1,5 jaar alleen maar WoWen en bijna al je vrienden kwijt raken |:(

Welk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op Karak Ungor is het nu zo r4ustig geworden dat ik giser maar 1 ander persoon ben tegengeklomen in T3 greenskins. Aangezien het met mijn shaman best langdurig levelen is had ik gehoopt voornamelijk op SC te kunnen levelen. Gister popte er over een periode van ongeveeer 3-4 uur maar 5 keer een T3 SC.
In de tussentijd ben ik maar bezig om alle chapters tot de elite rewrads te voltooien door in mijn eenjte de hele tijd STAGE 1 van alle PQ's te voltooien.
Ik hoop dat ze heel snel servers gaa mergen, heb al betaald tot jaruari maar heb daar al bijna spijt van op dit moment. Warhammer, age of loneliness.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Verwijderd schreef op donderdag 06 november 2008 @ 14:20:
Op Karak Ungor is het nu zo r4ustig geworden dat ik giser maar 1 ander persoon ben tegengeklomen in T3 greenskins. Aangezien het met mijn shaman best langdurig levelen is had ik gehoopt voornamelijk op SC te kunnen levelen. Gister popte er over een periode van ongeveeer 3-4 uur maar 5 keer een T3 SC.
In de tussentijd ben ik maar bezig om alle chapters tot de elite rewrads te voltooien door in mijn eenjte de hele tijd STAGE 1 van alle PQ's te voltooien.
Ik hoop dat ze heel snel servers gaa mergen, heb al betaald tot jaruari maar heb daar al bijna spijt van op dit moment. Warhammer, age of loneliness.
Mensen die vluchten voor queue's hebben nu dit probleem.. kan ik maar 1 ding op zeggen.. maar dat doe ik lekker niet :) Je kiest er zelf voor om op die server te spelen.. er zijn zat servers die wel high pops hebben..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
Boely schreef op donderdag 06 november 2008 @ 13:32:
[...]
Ik ben het niet helemaal met je eens over de server drukte op Axe Bite Pass. Ik vind het, in vergelijking met de 1e 2 weken echt veels te rustig. Heb sinds T3 geen PQ meer afgerond. Vooral het gemis aan open RvR vind ik doodzonde. Gelukkig doet het poppen de scenarios wel voldoende.

Maar ik ben vooral teleur gesteld in mijn huidige guild. Ze waren er al vroeg bij met de beta's. Maar het is van oorsprong een Counter-Strike clan. En we zijn nu met max 5 online. (waarvan ik en 2 RL vrienden het meest van allemaal) Dus ik en m'n 2 maten hebben al besloten om maar eens verder te gaan kijken. We zijn nu alle 3 lvl 32: Magus, Zealot en Witch elf. Dus denk wel dat er een guild is die ons kan gebruiken.

Vanavond naar Ajax, dus geen WAR vandaag en morgen ook al niet... ach ja...beter dan 1,5 jaar alleen maar WoWen en bijna al je vrienden kwijt raken |:(
In T1 en T2 is het iig nog aardig goed. Waarschijnlijk dunt het per Tier verder uit totdat iedereen toch richting de lvl40 komt.

Ons destro guild mist op dit moment ook de hoge ranks omdat die op een andere server de order kant aan het "bestuderen" zijn. Er is toch wel een redelijke hardcore groep en ik weet zeker dat als er genoeg lvl40's zijn er raids gaan komen. De meesten komen van LOTRO waar we op onze server naam gemaakt hebben als Creep tribe. Je kunt zeggen dat het "evil" (destruction) spelen ons in het bloed zit :)

Wellicht dat mijn guild wat voor jullie is. We kunnen zeker nog een paar fanatieke spelers gebruiken en het is altijd leuk om wat extra nederlanders erbij te hebben. Bekijk de site anders eens: www.ratedxrx.com

Oh en als Ajax fan heb je nog een streepje voor ook ;)
Ik werk letterlijk op steenworp afstand van de Arena.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ambi

ambi

Ik heb gewoon mijn server gekozen op basis van de forumactiviteit op het desbetreffende server forum op warhammeralliance.com en dat is een hele goede beslissing gebleken 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 03-10 02:23
Ah Snowbourn gangers :) Misschien als ik ooit eens destr. ga spelen, ik wel eens langs kom. Voorlopig blijf ik lekker op Karak-Hirn de ongelovige uitroeien O-)
JohnnyV76 schreef op donderdag 06 november 2008 @ 14:35:
[...]

In T1 en T2 is het iig nog aardig goed. Waarschijnlijk dunt het per Tier verder uit totdat iedereen toch richting de lvl40 komt.

Ons destro guild mist op dit moment ook de hoge ranks omdat die op een andere server de order kant aan het "bestuderen" zijn. Er is toch wel een redelijke hardcore groep en ik weet zeker dat als er genoeg lvl40's zijn er raids gaan komen. De meesten komen van LOTRO waar we op onze server naam gemaakt hebben als Creep tribe. Je kunt zeggen dat het "evil" (destruction) spelen ons in het bloed zit :)

Wellicht dat mijn guild wat voor jullie is. We kunnen zeker nog een paar fanatieke spelers gebruiken en het is altijd leuk om wat extra nederlanders erbij te hebben. Bekijk de site anders eens: www.ratedxrx.com

Oh en als Ajax fan heb je nog een streepje voor ook ;)
Ik werk letterlijk op steenworp afstand van de Arena.

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo het is me uiteindelijk gelukt om weer fun te hebben in WAR! Ik ben gererolled op een open RvR server, de drukste. En er is gewoon meer eenheid enkel al door type server, het is echt WAR op deze manier. :)
De Squig Herder bevalt me heel goed, de career die ik eigenlijk als eerst wilde beginnen...:p
Zo ga weer snel spelen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakerMaert
JohnnyV76 schreef op donderdag 06 november 2008 @ 14:35:
[...]

RL Friend of Boely speaking :)

Volgens Tru is de rcruitment gestopt ... We are currently not recruiting anymore. Paused on Destructions side entill the RVR starts up on this server.

Nice Rank jongens heb van de week ook al het een en ander gelezen over Rated op warhammeralliance.com. Persoonlijk lijkt het me ook super om in een grotere guild te zitten, met een 6 man groep scenario's spelen is toch een stuk leuker.

Las trouwens dat het wel de bedoeling is om 3 uur per dag online te zijn. Nu ben ik erg fanatiek en vind het een zeer geslaagd spel maar dat gaat me niet helemaal lukken. Ik probeer dagelijks 2 uur online te zijn.. soms is het veel meer soms iets minder :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-02 21:21

Pheace

The Eviler of Evil

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
Hm, geen interessante veranderingen voor de witch elf, jammer.
Ben bang dat ik ook na de patch WAR niet vaak meer zal openen. :N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
TweakerMaert schreef op donderdag 06 november 2008 @ 19:33:
[...]
RL Friend of Boely speaking :)

Volgens Tru is de rcruitment gestopt ... We are currently not recruiting anymore. Paused on Destructions side entill the RVR starts up on this server.

Nice Rank jongens heb van de week ook al het een en ander gelezen over Rated op warhammeralliance.com. Persoonlijk lijkt het me ook super om in een grotere guild te zitten, met een 6 man groep scenario's spelen is toch een stuk leuker.

Las trouwens dat het wel de bedoeling is om 3 uur per dag online te zijn. Nu ben ik erg fanatiek en vind het een zeer geslaagd spel maar dat gaat me niet helemaal lukken. Ik probeer dagelijks 2 uur online te zijn.. soms is het veel meer soms iets minder :)
Had je met haar persoonlijk gesproken?
Volgens mij moet het niet zo'n probleem zijn om jullie er straks bij te krijgen (als jullie dat willen natuurlijk)
Die 3 uur per dag online zijn redden ik en mijn vrouw ook niet echt en daar zijn ze ook niet streng in hoor. Als je regelmatig je gezicht laat zien is het prima.
Als het jullie wat lijkt zal ik van het weekend wel even met de leaders praten. Werd toch tijd dat ik TS weer installeerde op mn pc :)

Oh en heb je een linkje naar wat je gelezen hebt over de guild? Ben ik wel benieuwd naar :)

[ Voor 3% gewijzigd door JohnnyV76 op 07-11-2008 08:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFl0ppY
De swordmaster wordt zo te zien meer generfd :( .had juist een buff verwacht. Damage gaat iets meer omhoog van een enkele spell maar veel spells kosten meer AP of zitten hoger in de stance-boom...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrFl0ppY schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 09:12:
[...]

De swordmaster wordt zo te zien meer generfd :( .had juist een buff verwacht. Damage gaat iets meer omhoog van een enkele spell maar veel spells kosten meer AP of zitten hoger in de stance-boom...
8)7 een buff verwacht...die gasten zijn al bijna niet te killen, en dan heb ik het nog niet eens over de buggy knockback die ze hebben die iedereen over de hele zone laat vliegen. Ik hoop dat die ook gelijk wordt gefixed! ( of zoals de SM het dan noemen, generfed ) :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakerMaert
JohnnyV76 schreef op donderdag 06 november 2008 @ 23:09:
[...]
Had je met haar persoonlijk gesproken?
Nee dat niet, was gisteravond nog even druk met mn werk. Ik zal vanavond even contact leggen :) Ik zie het zelf zeker zitten en Boely/Blowie en Mike/Elundra ook wel.

Ik ben overigens vrijwel dagelijks online, soms is het een uurtje en later op de avond weer een uurtje en soms 4 uur achter elkaar, dus dat komt wel goed dan :)
Oh en heb je een linkje naar wat je gelezen hebt over de guild? Ben ik wel benieuwd naar :)
http://www.warhammerallia...thread.php?t=91434&page=2

Gister R33RR31 Gedingt echt 4 super scenarios (serpent) achter elkaar. gemiddeld ong 14k XP en 2800 Renown.. Renown gaat echt hard in T4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boely

Boely

TweakerMaert schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 09:51:
[...]

Nee dat niet, was gisteravond nog even druk met mn werk. Ik zal vanavond even contact leggen :) Ik zie het zelf zeker zitten en Boely/Blowie en Mike/Elundra ook wel.

Ik ben overigens vrijwel dagelijks online, soms is het een uurtje en later op de avond weer een uurtje en soms 4 uur achter elkaar, dus dat komt wel goed dan :)

[...]

http://www.warhammerallia...thread.php?t=91434&page=2

Gister R33RR31 Gedingt echt 4 super scenarios (serpent) achter elkaar. gemiddeld ong 14k XP en 2800 Renown.. Renown gaat echt hard in T4
Ik heb wel een post geplaats op de site. Maar nog geen reactie op gehad. Gister was ik 30 min online en was de GL er nog niet.

Vandaag moet ik Elundra helpen met het schilderen van z'n nieuwe kot en morgen wordt die pik ook nog 30 en zondag is het weer naar Ajax... Al met al geen WAR weekend deze week... en volgende week ben ik zelf jarig, dus dan ook al geen WAR weekend... RL... soms.... ;) Maargoed, Maandag t/m Donderdag moet wel weer lukken :D

LVL 33, de slet! kom vandaag ook maar schilderen bij mike :P

Welk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFl0ppY
Verwijderd schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 09:48:
[...]

8)7 een buff verwacht...die gasten zijn al bijna niet te killen, en dan heb ik het nog niet eens over de buggy knockback die ze hebben die iedereen over de hele zone laat vliegen. Ik hoop dat die ook gelijk wordt gefixed! ( of zoals de SM het dan noemen, generfed ) :9~
Een buff verwacht ja! Onze damage is om te huilen en we zijn niet zo stevig als de IB of BO. Oké dat we niet zo stevig zijn dat vind ik niet zo'n probleem. Zie de IB toch meer als de echte tank, maar de damage is echt laag. Ik kan een simpele HoT van een shaman niet eruit damagen. Daarnaast missen we ook nog eens de super enchant van de BO die even 1K healed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
Volgens mij is er ook niks mis met de Swordmaster.
Kwam er pas een tegen op mn Witch Elf in het open RvR gebiedje. Ik was toen lvl19 geloof ik en zag een lvl14 mannetje rond rennen. Lekker hapje dacht ik maar uiteindelijk net gewonnen met 160 health over dankzij het gebruiken van een health potje. Ik wil niet zeggen dat ik een supergoede speler ben maar ik ken mn class echt wel maar had dus enorm veel moeite met een veel lager gerankte SM. Weining te klagen dus volgens mij. Als je veel damage wil doen rol je gewoon net als al die anderen een BW :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JohnnyV76 schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 11:34:
Volgens mij is er ook niks mis met de Swordmaster.
Kwam er pas een tegen op mn Witch Elf in het open RvR gebiedje. Ik was toen lvl19 geloof ik en zag een lvl14 mannetje rond rennen. Lekker hapje dacht ik maar uiteindelijk net gewonnen met 160 health over dankzij het gebruiken van een health potje. Ik wil niet zeggen dat ik een supergoede speler ben maar ik ken mn class echt wel maar had dus enorm veel moeite met een veel lager gerankte SM. Weining te klagen dus volgens mij. Als je veel damage wil doen rol je gewoon net als al die anderen een BW :P
Inderdaad, swordmasters zijn er ook niet om te killen, maar wel om continue damage te doen en irritant aanwezig te zijn, waardoor de healers meer bezig zin met zichzelf te healen dan andere, wat dan uiteindelijk weer ten goede zal komen van het team van de swordmaster.

Zo speel ik mijn Chosen ook, lekker irritant aanwezig zijn, wat dps aanvallen zodat deze terugrennen, wat healers aantikken etc. Met mijn DoK healer weet ik hoe irritant dit is, probeer maar eens mensen te healen wanneer er iemand op je staat in te hakken. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boely

Boely

Flink wat veranderingen bij de Magus zie ik. Het lijkt er iig op dat m'n deamons eindelijk nut gaan hebben. Maar het blijft afwachten natuurlijk. Ook zeer benieuwd of mijn DoTs nu ook echt wat damage doen ipv een beetje kietelen.

Heb alleen niks gelezen over het grote gemis dat het niet mogelijk is om te que'en in de stad. Zo heb je nog steeds geen centrale plek waar iedereen een beetje blijft hangen. (Zoals Ironforge in WoW)

Welk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ambi

ambi

Het is wel mooi dat Mythic ons de kans geeft om patch 1.0.5 te ervaren op de Patch Test Server en zodoende feedback te geven voor de officiele release. Hopelijk maakt GOA de PTS ook tijdig beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
Ik kan vanaf het werk helaas de release notes niet lezen... Wat zijn de veranderingen voor Engi en Warrior Priest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
Het salvagen is ook behoorlijk crap.
Gister met een klein groepje wat PQ gedaan en lekker wat armors (voor andere classes) aan overgehouden dus mooi om te salvagen. Van de 12 items zijn 5 pogingen failed (ook op een blauw item) 3 items konden niet gesalvaged worden (geen melding of niks) en uit 4 kreeg ik een lvl25 fragment.

M'n talisman making alt heeft nu lvl75 fragments nodig maar kan er haast niet aan komen.
Renown gear kopen vind ik ook behoorlijk prijzig... minimaal 12s voor een salvagable item en dan is ie nog slecht ook. Iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakerMaert
Waar wij healers, en dan wij Zealots, een beetje liefde en buffs hadden verwacht zijn we bestwel screwed.

Onze main HOT is generfed (van alle healers overigens) deze doet nu dezelfde healing over meer tijd dus ipv bijv 100 over 15 sec nu 100 over 24 sec = -33% per tick

Zealots 2e HOT (Dark medicine) scheen te veel + healing te krijgen van willpower, dit terwijl deze hot niet eens 1 DOT van een BW kan healen, welke gebuffed zijn (OMFG)

Als je een healer speelt in WAR dan weet je dat 80% van je healing uit HOT's komt omdat andere heals te kwetsbaar zijn voor interrups en dat je de rest van de tijd aan het rondrennen bent om zelf niet dood te gaan dus ja het nerfen van HOT's heeft een grote invloed.

Verder is het zo dat de verschillen (lees unbalance) tussen Zealots en de Runepriest nog steeds niet gefixt zijn: Een RP heeft voor een gelijke spell bijv geen Mark nodig. En heeft voor een gelijke spell meer range. Heb laatst een vergelijking gelezen, en gecontroleerd hierover en het is echt belachelijk. (link volgt)

Conclusie:

Vrijwel alle classes hebben DMG buffs gekregen terwijl de healing generft is, leuk joh healer zijn :)

Gelukkig is dit nog zeker geen uiteindelijke versie en is inmiddels al toegezegd dat er uitgebreid getest gaat worden en daarin vooral nog naar de healers gekeken gaat worden... let's hope so!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zoals verder in het geposte topic staat, zijn dit geen definitieve pacthnotes. Ze komen eerst op de testserver endaarna worden ze pas actief. Er zitten een aantal (<understatement?) onlogische punten in, zoals de HOT nerf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ambi

ambi

More Info on Scaling
Evening folks, Like Mark I've been watching this (and other threads) pretty carefully since we put up the patch notes. I did want to clarify exactly how all of these "Stat Contribution" changes worked. B/c to be honest these are not Dramatic earth shattering changes they are generally very small.

Stat contribution on DoTs

As many of you may have noticed we did a GLOBAL pass on how much additional damage DoT spells got from an offensive stat (STR, INT, BS) we did this b/c almost all DoT abilities were not getting a comparable amount of bonus from stat when compared to direct damage abilities. Some abilities went down, most went up but now ALL DoT spells in the game gain the same benifit from stats. Period.

Now for those of you who are concerned that this bonus is HUGE it really is not, in the best of cases you may see an additional 10% DPS. However this is all relative to how much DMG stat (Int, Str, BS) you have compared to your target's toughness. In those cases where your DMG stat greatly outclasses your target's toughness you will see the largest boost, but for most chases the boost is minimal. Below are a few examples.

Bright Wizard: Ignite

500 int attacking 20% resists with 200 toughness

Before: 170 damage/tick
After: 184 damage/tick
Improvement - 8%

300 int attacking 20% resists with 200 toughness

Before: 154 damage/tick
After: 160 damage/tick
Improvement - 4%

Chosen: Seeping Wound
500 str attacking 20% mitigation with 200 toughness

Before: 117 damage/tick
After: 140 damage/tick
Improvement - 16.5%

300 str attacking 20% mitigation with 200 toughness

Before: 101 damage/tick
After: 109 damage/tick
Improvement - 8%

Please continue to post feedback we'll continue to look into the issues (Especially the bugs)in order to ensure we get the proper changes up over the PTR test period coming up

Thanks
-Adam
Ref

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ambi

ambi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

d) For our healers, we are looking at making the following changes:

Ranged Healers

Long Cast Big heals go from 3s cast to 2.5s cast
Interrupt / setback value on long heals is reduced by 50%
Ik ben daar als zealot toch wel erg blij mee
e) The Chosen seemed to have a higher number of potential (we haven't confirmed them all yet) bugs but in the meantime, we will make the following changes:

Convert Blast Wave, Bane Shield and Quake to magic attacks that use STR instead of INT for bonus damage
Push Aura code fix up that makes twisting easier

f) The Marauders have a similar bug to the Chosen (using INT not STR) so we are making the following change:

Mouth of Tzeentch will use STR instead of INT for bonus damage
en ik denk dat de meeste chosen en marauders daar wel NOG blijer mee zullen zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
toch nog een last minut BW nerf :'(

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en wat is daar precies erg aan? ;)

edit:
volgens mij is de bw met veel dingen iets te sterk, ze deden te veel dmg gecombineerd met volgens mij perma-roots, waardoor ze toch wel 1 van de op classes zijn in warhammer. ik heb gemerkt dat in t4 sp scenario bijv het uitmaakt of order een bw of niet heeft. hebben ze er 2/3 dan betekend dat gewoon een 100% win van hun. En zo'n inbalans kunnen maken is gewoon niet goed voor welke class dan ook. dus ik snap niet waarom je het erg vind dat ze generfed worden ookal ga ik er vanuit dat je zelf een bw speelt en dus zou moeten weten dat ze OP zijn.

[ Voor 89% gewijzigd door Verwijderd op 09-11-2008 11:09 . Reden: onderbouwing ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakerMaert
Verwijderd schreef op zondag 09 november 2008 @ 01:02:
en wat is daar precies erg aan? ;)

edit:
ik heb gemerkt dat in t4 sp scenario bijv het uitmaakt of order een bw of niet heeft. hebben ze er 2/3 dan betekend dat gewoon een 100% win van hun.
2/3 is opzich nog wel te doen, zolang wij (Destro) 5-6 melees hebben die er gezamelijk op af stormen.. echter het beeld wat ik de laatste dagen / week krijg is dat er heel de tijd 5-7 BW rondlopen in een scenario, dit omdat iedereen ondertussen wel een BW heeft gemaakt om even het OWN gevoel te hebben. Gelukkig gaat er veel vranderen :)

Denk dat ik op Rank 40 toch maar naar de Single Target tree ga, voor nu is Winds of Insanity nog te imba voor PvE en ook erg handig in RvR.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
Wel een beetje treurig dat er zoveel BW's rondlopen puur omdat mensen die class rollen omdat zi (te) sterk is. En straks allemaal moord en brand schreeuwen als er een terechte balancering komt. Ik moet nog maar afwachten hoe het zich in de praktijk vertaald maar ik hoop dat de BW nuking wat minder wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFl0ppY
Veel van die glasscanons zijn wel aardig hoor, maar een groep tanks maakt er snel korte metten mee. Op dit moment heeft order teveel BW's en de destro teveel tanks. Ik hoop dat we een betere balans krijgen in de toekomst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit weekend maar eens een char aangemaakt op Azkal. Ik was de uitgestorven server een beetje zat, nu maar op Azkal proberen. PQ's gaat een stuk beter, RvR gaat super (med/med, dus net zoveel order als destro). Ook de scenario's gaan redelijk vlot, niet super vaak, maar genoeg. Mijn Chosen is nu r11/rr10, schiet redelijk op.

Mijn marauder r21 en chosen r14 op server karak uzk... (ben naam vergeten) gaan de ijskast in.

Kan Uneath nog een extra mannetje gebruiken? De site ziet er erg stilletjes uit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hans.Solo
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02-10 09:19

Hans.Solo

Tank n00bje :P

Verwijderd schreef op maandag 10 november 2008 @ 10:05:
Dit weekend maar eens een char aangemaakt op Azkal. Ik was de uitgestorven server een beetje zat, nu maar op Azkal proberen. PQ's gaat een stuk beter, RvR gaat super (med/med, dus net zoveel order als destro). Ook de scenario's gaan redelijk vlot, niet super vaak, maar genoeg. Mijn Chosen is nu r11/rr10, schiet redelijk op.

Mijn marauder r21 en chosen r14 op server karak uzk... (ben naam vergeten) gaan de ijskast in.

Kan Uneath nog een extra mannetje gebruiken? De site ziet er erg stilletjes uit ;)
Tuurlijk wel :) /w Naglfar, Thormodo of Morgh maar ff ingame, spammen we wel ff een invite

99 bugs in the code , 99 bugs in the code
Take on down and patch it up...
117 bugs in the code.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
MrFl0ppY schreef op zondag 09 november 2008 @ 21:32:
Veel van die glasscanons zijn wel aardig hoor, maar een groep tanks maakt er snel korte metten mee. Op dit moment heeft order teveel BW's en de destro teveel tanks. Ik hoop dat we een betere balans krijgen in de toekomst.
als die nieuwe tank van order net zo sterk is als de BO zal dat wel lukken.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
Joehoe!! Sneezzero en Helmut kunnen binnenkort van de low/low server af naar een med/med!!! Heb nu al 2 weken geen scenario of RVR gespeeld dus dat wordt tijd!!

meer info zie: www.war-europe.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sneezzer schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 10:38:
Joehoe!! Sneezzero en Helmut kunnen binnenkort van de low/low server af naar een med/med!!! Heb nu al 2 weken geen scenario of RVR gespeeld dus dat wordt tijd!!

meer info zie: www.war-europe.com
Ag kan ik mijn andere chars alweer uit de ijskast halen :-) Ungor staat er ook bij, das ook een transfer. Snap alleen het volgende niet helemaal:
To assist you in your new home, all destination servers will benefit from a blanket 20% xp bonus to both realms.
Dus een transfer en 20% extra xp, waarom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Om mensen aan te sporen inderdaad te transferren, misschien? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFl0ppY
Vind het nog steeds raar waarom ze eerst alles gaan verdelen met de launch door er een cap op te gooien etc. Om vervolgens iedereen weer te transferen naar dezelfde server. Mijn server Karak-Azgal is 1 van de drukste en deze komt volgens mij al nooit meer op high-high. Pleur gewoon de helft van de servers dicht en plaats die mensen bij de andere helft. Wordt het nog eens gezellig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrFl0ppY schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 13:17:
Vind het nog steeds raar waarom ze eerst alles gaan verdelen met de launch door er een cap op te gooien etc. Om vervolgens iedereen weer te transferen naar dezelfde server. Mijn server Karak-Azgal is 1 van de drukste en deze komt volgens mij al nooit meer op high-high. Pleur gewoon de helft van de servers dicht en plaats die mensen bij de andere helft. Wordt het nog eens gezellig.
Ze hadden waarschijnlijk op nog meer spelers gerekend. Het mergen van de servers zal niet zo makkelijk zijn. Guilds/Alliances/Friendslist/Namen die dubbel voorkomen/Items/etc, al dit soort zaken moeten worden geregeld.

Ik ben het er uiteraard wel mee eens dat het moet gebeuren. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dhrax
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 04-10 17:12

Dhrax

Prog Lord

Verwijderd schreef op donderdag 06 november 2008 @ 14:20:
Dat is ook de reden dat ik 2 weken geleden ben verhuisd naar Karak Eigh Peaks ... echt een wereld van verschil en de game is echt stukken leuker op een actieve server !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
Het is echt jammer dat mensen interesse verliezen omdat ze op een "rustige" server zitten.
Gisteravond log ik in samen met mn vrouw... zij gaat altijd over het inschrijven voor scenario's en zodra het spel geladen was en we samen in een groep zaten schreef ze ons in. Direct nadat ze dat deed mochten we mourkain temple in... lekker binnen komen :)

Tot nu toe vaak een goede balans tussen scenario's en PvE. Telkens 1 of 2 questjes doen en daarna popped een scenario. Zo kom je de avond goed door. :)

Dus voor de mensen die zich vervelen op hun server... zoek een andere server en roll daar een char en je zult zien dat het veel en veel leuker is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
JohnnyV76 schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 15:04:
Het is echt jammer dat mensen interesse verliezen omdat ze op een "rustige" server zitten.
Gisteravond log ik in samen met mn vrouw... zij gaat altijd over het inschrijven voor scenario's en zodra het spel geladen was en we samen in een groep zaten schreef ze ons in. Direct nadat ze dat deed mochten we mourkain temple in... lekker binnen komen :)

Tot nu toe vaak een goede balans tussen scenario's en PvE. Telkens 1 of 2 questjes doen en daarna popped een scenario. Zo kom je de avond goed door. :)

Dus voor de mensen die zich vervelen op hun server... zoek een andere server en roll daar een char en je zult zien dat het veel en veel leuker is.
En zoals je hierboven leest, je kunt binnenkort dus je karakter verhuizen als je op 1 van de aangegeven servers zit.

Pagina: 1 ... 12 ... 20 Laatste

Dit topic is gesloten.