Warhammer Online - Deel 4 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 11 ... 20 Laatste
Acties:
  • 74.866 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deetje
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09-10-2024
tuinïnen schreef op vrijdag 24 oktober 2008 @ 11:48:
[...]

Het feit dat Dark Elves geen tanks hebben?? Destruction heeft al 2 goede tanks ( Chosen en Black Orc! )
Terwijl Order dat eigenlijk niet kan zeggen. Het is niet zo dat je geen gebruik van tanks kan maken als dat toevallig geen Dark Elve is.
Het is gewoon heel moeilijk op in de starting areas de public quests af te leggen. Overal lopen er enkel dark elves rond (andere destro's komen hier niks zoeken) waardoor we machteloos staan. Met enkel healers en damagedealers lukt het niet. Toch niet met het aantal dat zich komt aanbieden.

Je mag het draaien hoe dat je het wilt. Ik vind het spel heel leeg aanvoelen op gebied van population en ik ben niet alleen. Ben blij dat jij het anders ervaart. Ik vind het de doodsteek voor mij.

Misschien ook de beperkte crafting ...

voor de rest PVP wise, en class/skill wise een heel leuke game, dat wel. Helaas heb ik mijn droom MMO, de vervanger van WoW (die voor mij de vervanger was van Ultima en de tweede mijlsteen was voor mij) niet WAR. Misschien Knights of The Old Republic MMO ... wie weet.Ik geef WAR ongetwijfeld wel nog een paar kansen ... het team erachter is alvast gedreven en ervaren :*)

[ Voor 6% gewijzigd door Deetje op 24-10-2008 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis_k
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 30-09 17:37
Zo, eindelijk ook maar eens begonnen met dit spel.
Ben nu een lvl 5 choosen :)

wat speeld dit spel trouwens lekker weg!
Tussen questen en groepsquesten door af en toe wat RvR.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deetje schreef op vrijdag 24 oktober 2008 @ 13:00:
[...]

Het is gewoon heel moeilijk op in de starting areas de public quests af te leggen. Overal lopen er enkel dark elves rond (andere destro's komen hier niks zoeken) waardoor we machteloos staan. Met enkel healers en damagedealers lukt het niet. Toch niet met het aantal dat zich komt aanbieden.

Je mag het draaien hoe dat je het wilt. Ik vind het spel heel leeg aanvoelen op gebied van population en ik ben niet alleen. Ben blij dat jij het anders ervaart. Ik vind het de doodsteek voor mij.

Misschien ook de beperkte crafting ...

voor de rest PVP wise, en class/skill wise een heel leuke game, dat wel. Helaas heb ik mijn droom MMO, de vervanger van WoW (die voor mij de vervanger was van Ultima en de tweede mijlsteen was voor mij) niet WAR. Misschien Knights of The Old Republic MMO ... wie weet.Ik geef WAR ongetwijfeld wel nog een paar kansen ... het team erachter is alvast gedreven en ervaren :*)
Ik heb ook Ultima gespeeld (7 jaar) en WoW, ik ben op dit moment echter van mening dat WAR het wel voor me is. Voor iedereen is het anders, maar als jij problemen hebt dat je geen tanks hebt, dan ga je zelf naar greenskin / chaos start area's en ga je daar levelen. De pq's zijn leuk, maar de rewards bij de vendor van influence zijn vaak beter, ik loop vaak snel de pq's eerste chapter langs en (3 per gebied chapter) is genoeg voor een volle bank inluence en hierbij kom ik vaak in een party terecht bij een pq.

PvP vind ik super, je maakt eens een kans, in tegenstelling tot WoW en je hebt er ook wat aan.

Ik moet wel zeggen dat ik persoonlijk veranderd ben in het spelen van MMO's, nu lekker casual, vroeger grinden en grinden enzo, mischien dat dat ook mee speeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 24 oktober 2008 @ 14:13:
[...]

Ik moet wel zeggen dat ik persoonlijk veranderd ben in het spelen van MMO's, nu lekker casual, vroeger grinden en grinden enzo, mischien dat dat ook mee speeld.
Na een paar weekjes WAR heb ik een groter grind gevoel dan ooit :( Daarom heb ik maar besloten mijn account niet te verlengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iceheart
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 16-09 14:18
hey, ik heb van iemand WAR overgenomen, maar de CD is nog niet binnen. acc gegevens heb ik al wel, dus zou ik (volgens hem) in kunnen loggen. kan ik ergens (legaal) de client vandaan halen zodat ik vandaag al kan spelen? liever geen torrents, dan is de CD maandag alsnog binnen voor de torrent af is :P eerlijk gezegd heb ik er gewoon voor betaald dus het zal me worst wezen als het via onofficiele kanalen gaat, ik kan toch alleen met mn (legale!) acc en key spelen dus dat zal geen ellende geven, toch? (mods, als dat niet hoort, sla me maar, maar bij een MMO kan het toch geen kwaad?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P4p3Rc1iP
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 26-06 15:04
Je kan als het goed is gewoon de client downloaden met de EA downloader. LINK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFl0ppY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-10 12:24
Je kunt geloof ik nog steeds de béta client van de site afhalen.. Even patchen en klaar is kees.

The Stranger: Do you have to use so many cuss words?
The Dude: What the fuck you talking about?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 03-10 11:03

Maduth

Probeersel

Dus gezien de reacties, deze game is beter ontvangen dan AoC en heeft ook betere toekomst verwachtingen... zal eens kijken wat ik doe :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 01-10 19:27
tuinïnen schreef op vrijdag 24 oktober 2008 @ 11:48:
[...]

Het feit dat Dark Elves geen tanks hebben?? Destruction heeft al 2 goede tanks ( Chosen en Black Orc! )
Terwijl Order dat eigenlijk niet kan zeggen.
Euh, jawel hoor. Swordmasters en ironbreakers.
ImdaMned schreef op vrijdag 24 oktober 2008 @ 11:03:
Damn, wat maakt een extra hot voor een zealot veel uit qua healing. Van een voor mij max haalbare 12k healing max ben ik door lvl 10 te dingen + extra hot gestegen naar een minimale 20+ k healing (nordenwatch). Ja ik weet dat ik fail want ik heb ook een zealot gezien op lvl 3 die op 27k healing zat.

Misschien moet ik eens gaan snuffelen op curse voor wat add ons. Alleen je eigen party zien en dan in de verte blind clicken om een chosen/black orc die niet in je party zit te kunnen healen werkt niet echt fijn.
Haal op curse de addon squared, is een must voor healing.

[ Voor 51% gewijzigd door pica op 24-10-2008 16:30 ]

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 11:23
RocketKoen schreef op donderdag 23 oktober 2008 @ 07:31:
[...]

grote verschil is dat je kan kiezen tussen pvp en pve op core servers.
Ik ben best wel een fan van spontane pvp. maar de realiteit is dat als je PvP hebt in PvE zones, dat het altijd een kwestie is van wie bespingt (gankt) iemand die met een mob bezig is wint.

in WAR zijn de RVR gebieden geschikt voor pvp. er zijn grote en kleine objectives, heel weinig mobs die je per ongeluk kan agro'en tijdens een pvp, en respawns in de buurt die niet gecamped kunnen worden.

Kon me in wow echt bvb heel erg irriteren aan mensen die quest NPC's campen op characters die 20 levels te hoog zijn voor het gebied.
True, maar om PvE en PvP meer te blenden hoef je de mob locaties er nog niet speciaal in te betrekken. In plaats daarvan kan je denken aan de quest hubs in RvR zones te hebben liggen of keeps te laten fungeren als quest hubs.

Enige probleem is een beetje het terugrijzen naar zulke gebieden dan, je zult een kip worden :p. Maar zolang je quests kan accepteren in kippenvorm zal ook dat eigenlijk niet zo veel uit moeten maken. En indien de quest hubs net als battle objectives over te nemen zouden zijn geweest zou je toch een stuk meer reden hebben om erom te vechten als realm, iedereen heeft ze tenslotte nodig. Terwijl de keeps, mwauh je kan wel zonder :p.
Deetje schreef op vrijdag 24 oktober 2008 @ 13:00:
[...]

Dark elf land was op dag 1 al een probleem, toen was de population er wel maar zonder tank daar gaat het verdomde lastig. Echter ook andere gebieden, verscheidene alts gemaakt maar PQ gebieden zijn echt dood. Er is gewoon niemand meer bezig zowat met de PQ's en meeste pogingen zijn ook gewoon zinloos om eraan te beginnen.

Op dag 1 deed ik toch nog wel zo'n 10 PQ's in een uurtje of 2~3. Nu is meer iets van 1 PQ in iedere 2~3 dagen. Het spel mist gewoon de benodigde hoeveelheid spelers, en dat terwijl eigenlijk ieder aspect zo afhankelijk is van anderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tuinïnen
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 06:47

tuinïnen

Eventus stultorum magister

JeanLucPicard schreef op vrijdag 24 oktober 2008 @ 16:26:
[...]

Euh, jawel hoor. Swordmasters en ironbreakers.
Ik vind de Swordmaster geen echte tank. Of tenminste dat gevoel heb ik niet. ; Dus vind ik dat order geen 2 echte tanks heeft. Maar 1 ;)

Maar goed in december komt dan wel de veelbelovende Order tank :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 02-10 11:57
Verwijderd schreef op vrijdag 24 oktober 2008 @ 14:13:
PvP vind ik super, je maakt eens een kans, in tegenstelling tot WoW en je hebt er ook wat aan.
Wat bedoel je daarmee? Om te winnen 1v1?
Als je dat bedoelt, ben ik het niet met je eens! Heb bij WAR meer het gevoel dat PvP dat het gebaseerd is op het bekende 'rock-paper-scissors'.
Bij WoW kwam meer skill van de persoon achter de computer kijken imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iceheart
P4p3Rc1iP schreef op vrijdag 24 oktober 2008 @ 14:56:
Je kan als het goed is gewoon de client downloaden met de EA downloader. LINK
dank je. helaas, in ea downloader moet je m eerst kopen. nougoed, 3e poging die beta client te installeren dan maar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFl0ppY
superbassie schreef op vrijdag 24 oktober 2008 @ 18:00:
[...]

Als je dat bedoelt, ben ik het niet met je eens! Heb bij WAR meer het gevoel dat PvP dat het gebaseerd is op het bekende 'rock-paper-scissors'.
:X

Hij bedoelt dat je waarschijnlijk als team evenveel kans maakt. Goed teamspel wordt beloond. Als iedereen zijn rol goed invult dan rol de je tegenstander zo op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 11:23
tuinïnen schreef op vrijdag 24 oktober 2008 @ 17:48:
[...]

Ik vind de Swordmaster geen echte tank. Of tenminste dat gevoel heb ik niet. ; Dus vind ik dat order geen 2 echte tanks heeft. Maar 1 ;)

Weet niet welke tier je in zit maar vanaf rank 25+ vind ik swordmaster toch wel steeds meer een tank worden, zeker de rank 40 swordmasters zijn vaak nog lastiger om neer te krijgen dan IB's in RvR.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis_k
MrFl0ppY schreef op vrijdag 24 oktober 2008 @ 18:13:
[...]

:X

Hij bedoelt dat je waarschijnlijk als team evenveel kans maakt. Goed teamspel wordt beloond. Als iedereen zijn rol goed invult dan rol de je tegenstander zo op.
Ik heb hem ook twee keer moeten downloaden van de war-europe site, maar daarna werkte het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dhrax
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 04-10 17:12

Dhrax

Prog Lord

Verwijderd schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 15:40:
[...]

Blackguard is de tegenhanger van de Ironbreaker (hate vs grudge), Black orc is de mirror van de Swordmaster (1-2-3 systeem). Blackguard zou dus de maintank role hebben.
Black Orc is de tegenhanger van de Ironbreaker (staat zelfs duidelijk op de WAR site)

Gaan ze dus het hele systeem omgooien ... lijkt me niet.

Denk dat dat Blackguard vehaal allemaal wel gaat meevallen uiteindelijk, hoogstwaarschijnlijk krijgt de BO toch nog een dikke boost met de eerste grote patch :)

[ Voor 8% gewijzigd door Dhrax op 24-10-2008 21:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dhrax
  • Laatst online: 04-10 17:12

Dhrax

Prog Lord

[...]

Warrior vs Priest ?

Als Priest ben je met 4 klappen dood hoor of je nu holy, shadow, full T6 of geen gear hebt, maakt allemaal geen ene fluit uit ;)

WoW is geen PvP spel en dat zal het ook nooit worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
belfrink schreef op vrijdag 24 oktober 2008 @ 21:13:
[...]

Warrior vs Priest ?

Als Priest ben je met 4 klappen dood hoor of je nu holy, shadow, full T6 of geen gear hebt, maakt allemaal geen ene fluit uit ;)

WoW is geen PvP spel en dat zal het ook nooit worden.
offtopic:
Als je als Shadow priest verliest van een warrior moet je gelijk stoppen met WoW...

Tuurlijk is een class soms beter dan een andere bepaalde class, maar ik heb het idee dat het in WAR erger is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iceheart
AAARGHH, die download client is om grijze haren van te krijgen! ik heb letterlijk al 12 maal opnieuw mogen starten met een of andere vage visual basic error dialog (VB, riight) en dan gaat dat stomme ding natuurlijk alles weer nalopen... en dan is er weer een stukje niet goed (uiteraard) en nou heb ik nog steeds 30% voor de boeg :S leuk :P stomste is dan ik na de 25e een timecard zou moeten kopen om uberhaupt te kunnen inloggen, nougoed, volhouden dan maar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
tuinïnen schreef op vrijdag 24 oktober 2008 @ 17:48:
[...]

De swordmaster is de tegenhanger van de black orc, dus het is toch echt een tank. Dat 90% van de online populatie met een 2 hander speelt ligt niet aan de klasse.

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P4p3Rc1iP
JeanLucPicard schreef op zaterdag 25 oktober 2008 @ 02:26:
[...]

De swordmaster is de tegenhanger van de black orc, dus het is toch echt een tank. Dat 90% van de online populatie met een 2 hander speelt ligt niet aan de klasse.
Swordmaster en BO zijn beide offensieve tanks die, als ze maar blijven hakken, redelijk goed kunnen tanken. Over de waarde van het schild kan je discussiëren. In PVE is hij onmisbaar, maar in PVP, waar toch vaak veel damage komt van casters wegen de voordelen van een 2h er wellicht tegen op. Overigens heb ik verder (nog) geen echte ervaringen met 2h wapens, ik ben nog maar lvl 13 en ben nog geen tof zwaard/bijl tegen gekomen.

Oh, en volgens mij werd ik vanavond door jou Brightmage een paar keer genuked in Ruined Temple (of hoe dat scenario ook maar heet). Al heb ik geloof ik ook wel een paar keer jou kop er af gehakt... :P

[ Voor 79% gewijzigd door P4p3Rc1iP op 25-10-2008 03:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
P4p3Rc1iP schreef op zaterdag 25 oktober 2008 @ 03:31:
[...]

Swordmaster en BO zijn beide offensieve tanks die, als ze maar blijven hakken, redelijk goed kunnen tanken. Over de waarde van het schild kan je discussiëren. In PVE is hij onmisbaar, maar in PVP, waar toch vaak veel damage komt van casters wegen de voordelen van een 2h er wellicht tegen op. Overigens heb ik verder (nog) geen echte ervaringen met 2h wapens, ik ben nog maar lvl 13 en ben nog geen tof zwaard/bijl tegen gekomen.

Oh, en volgens mij werd ik vanavond door jou Brightmage een paar keer genuked in Ruined Temple (of hoe dat scenario ook maar heet). Al heb ik geloof ik ook wel een paar keer jou kop er af gehakt... :P
Dat zou heel erg goed kunnen, wat was je char's naam en klasse?
Over de blackorc, op mijn disciple ben ik naar mount gunbad gegaan met een blackorc als maintank en dat ging prima. Met 2h kan je geen hold the line doen, terwijl dat 1 van de beste spells is die de tanks hebben.

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFl0ppY
P4p3Rc1iP schreef op zaterdag 25 oktober 2008 @ 03:31:
[...]

De swordmaster is alleen qua speelstijl hetzelfde als de BO. Qua abilities en buffs komt hij meer overeen met de IB. Een schild is voor een swordmaster wel degelijk veel beter als je de tank functie wil beoefenen. In hogere lvl 20+ merk je toch wel dat je met een 2H maar iets meer damage doet terwijl je aanzienlijk sneller sterf. Omdat je in WAR ook spells kunt blocken is dat voor elke tank een cruciaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 08:14
Nadat ik mijn Witch Elf naar level 21 (rr13) geranked had vond ik de class toch niet zo. Damage output kan heel hoog zijn maar ik werd in RVR toch meestal gesnared, geroot en afgemaakt en tijdens een respawn counter doe je geen damage. Ik speel altijd samen met mn vrouw die een rank 21 zealot heeft maar ook zij was er niet helemaal happy mee. Ook de combinatie WE + Zealot is niet echt handig.

Omdat ik in LOTRO altijd getanked heb ook hier maar eens geprobeerd en een Black Orc gerolled. Dit speelt veel leuker naar mijn gevoel en ook mijn vrouw heeft een shaman gerolled waar ze veel meer lol aan beleeft dan de zealot. De combinatie tank + healer is ook veel beter dus we hebben samen nu ook meer lol. Het is heerlijk om als BO achter een doelwit te staan en ze zo body-blocken als ze weg will rennen. Lach me rot als ze in paniek tegen me aan staan te duwen en ik nog een snare erop gooi zodat ze het echt niet meer overleven. Als tank heb je tenminste de gelegenheid je skills te doen en een tactiek te gebruiken... de WE moet frenzy opbouwen maar vaak ben je al dood voor je iets kan doen.

Mijn orcje is nu rank 11 en ook renown rank 11 dus moet bijna norden watch vaarwel zeggen maar heb daar heel wat weggehaald :) Wat me ook opvalt is dat de tegenstanders automatisch terugtrekken als je door ze heen rent en hier en daar een klap uitdeelt. Rest van mn team pakt dan gewoon de vlag over en healt me ondertussen. Voorlopig de Witch Elf in de kast en BO ftw :)

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Lol wow skill based, probeer eens met je S1 van een S3 team te winnen, wens je veel sterkte.
Wow is zwaar gear afhankelijk en voor de rest net zo simpel als war, beide spellen zijn niet skill based.
Trouwens ga jij ff een spel vergelijken dat al 3 jaar uit is met een spel wat nog aan het opstarten is :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ambi
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 05-05 08:14

ambi

IGN: EvulKlowne

Ik heb me ook alweer ontzettend vermaakt gisteren in scenario's met mijn nog jonge BO (R11RR11). Ik moet er wel bij zeggen dat ik de PlanB addon enorm handig vind, want voordien lag ik soms nogal in de knoop met mijn key binds. Ook wel geluk gehad van in goede PUGs terecht te komen waar vijandelijke healers snel uitgeschakeld werden en de eigen casters/healers beschermd.

Steam/uPlay: EvulKlowne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
Net ook maar even PlanB geinstalleerd en na wat herindelen is het inderdaad erg handig. Zo weet je in ieder geval dat je telkens je sterkste attack doet en niet zoals ik nog wel eens in het heetst van de strijd op knoppen liep te rammen :)

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 03-10 02:23
Je zou denken dat een WE met een pocket healer toch erg lekker zou moeten werken. Speel zelf een WH en merk het verschil wel als ik een beetje aandacht van een healer krijg. Dan gaat mijn dps lekker omhoog.

Ik heb met body-blocken dat het ene ogenblik iemand tegen mij aanloop en blijft staan en het volgende ogenblik is weggebeamd en enkele tientale meters achter mij loopt.
JohnnyV76 schreef op zondag 26 oktober 2008 @ 00:07:
Nadat ik mijn Witch Elf naar level 21 (rr13) geranked had vond ik de class toch niet zo. Damage output kan heel hoog zijn maar ik werd in RVR toch meestal gesnared, geroot en afgemaakt en tijdens een respawn counter doe je geen damage. Ik speel altijd samen met mn vrouw die een rank 21 zealot heeft maar ook zij was er niet helemaal happy mee. Ook de combinatie WE + Zealot is niet echt handig.

Omdat ik in LOTRO altijd getanked heb ook hier maar eens geprobeerd en een Black Orc gerolled. Dit speelt veel leuker naar mijn gevoel en ook mijn vrouw heeft een shaman gerolled waar ze veel meer lol aan beleeft dan de zealot. De combinatie tank + healer is ook veel beter dus we hebben samen nu ook meer lol. Het is heerlijk om als BO achter een doelwit te staan en ze zo body-blocken als ze weg will rennen. Lach me rot als ze in paniek tegen me aan staan te duwen en ik nog een snare erop gooi zodat ze het echt niet meer overleven. Als tank heb je tenminste de gelegenheid je skills te doen en een tactiek te gebruiken... de WE moet frenzy opbouwen maar vaak ben je al dood voor je iets kan doen.

Mijn orcje is nu rank 11 en ook renown rank 11 dus moet bijna norden watch vaarwel zeggen maar heb daar heel wat weggehaald :) Wat me ook opvalt is dat de tegenstanders automatisch terugtrekken als je door ze heen rent en hier en daar een klap uitdeelt. Rest van mn team pakt dan gewoon de vlag over en healt me ondertussen. Voorlopig de Witch Elf in de kast en BO ftw :)

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gister veel PQ's gedaan in chapter 8. Maar dat is wel andere koek als chapter 1-7! Een aantal bugs gevonden, erg leuk als je eindelijk de hero hebt, maar deze healt zichzelf en is niet dood te krijgen. Door gebruik te maken van een warband en in /1 te spammen dat we mensen nodig hadden, hadden we een man of 10 voor de PQ. Het spammen in /1 werkt goed en door de open parties komen er best veel mensen op af. We moesten echter we een lord killen, die AoE damage doet van 2600.... Niet te doen, onmogelijk! Dan maar een andere PQ, daar moesten we een gast op een paard killen, deze was echter 3 keer bugged en niet dood te krijgen. Een keer wel gelukt, maar is lastig om dan je party bij elkaar te houden.

Scenarios waren ook weer leuk van het weekend. Zaterdag steeds maar 1 of 2 healers, dus liep voor geen meter. Zondag ging een stuk beter, maar ik had ook een hogere rank en dat speelt gewoon fijner. Morkain Temple is wel grappig, maar de andere 2 scenarios in T2 vind ik veel leuker. Al met al weer veel plezier gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFl0ppY
ambi schreef op zondag 26 oktober 2008 @ 08:13:
Ik heb me ook alweer ontzettend vermaakt gisteren in scenario's met mijn nog jonge BO (R11RR11). Ik moet er wel bij zeggen dat ik de PlanB addon enorm handig vind, want voordien lag ik soms nogal in de knoop met mijn key binds. Ook wel geluk gehad van in goede PUGs terecht te komen waar vijandelijke healers snel uitgeschakeld werden en de eigen casters/healers beschermd.
Thnx voor de tip. Lijkt me erg handig. Vanavond eens proberen. Heb teveel dat ik de verkeerde ability aan klik omdat ik in de veronderstelling ben een andere stance te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
Knowuse schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 10:13:
Je zou denken dat een WE met een pocket healer toch erg lekker zou moeten werken. Speel zelf een WH en merk het verschil wel als ik een beetje aandacht van een healer krijg. Dan gaat mijn dps lekker omhoog.

Ik heb met body-blocken dat het ene ogenblik iemand tegen mij aanloop en blijft staan en het volgende ogenblik is weggebeamd en enkele tientale meters achter mij loopt.
[...]
De WE is gewoon te squishy en aangezien veel heals HoT's zijn gaat het niet hard genoeg om haar in leven te houden. Ook potjes werkten niet echt goed omdat ik vaak net na het gebruiken dood ging... zonde dus.
Als ik met mn BO merk dat ik veel damage krijg neem ik een potje met een HoT en dan kan ik altijd de volledige heal benutten.

Body-blocken werkt idd niet altijd... regelmatig schieten ze door maar het lukt vaak wel :)
Als WE vond ik het bloed irritant als je weg moest vluchten om niet dood te gaan en er stonden allerlei mensen in de weg maar als tank is je taak gewoon om in de weg te staan en dat is leuk :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Gisteren eindelijk door de 100k dmg heen gegaan in T4 scenario met me lvl 32 BO, als je beetje goed speelt ben je al snel echt gevreesd en rent iedereen weg van je als je ze even alleen tegenkomt...heerlijk. Zo mooi die T4 scenario’s na een week lang Tor Anroc gespeelt te hebben gaat er echt weer een nieuwe wereld open. Nu lekker op me gemak naar de 40.

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zit nu tegen lvl 30 aan met mijn DoK, maar heb dit weekend meer met mijn alt gespeeld, momenteel een Chosen lvl 17. Ook erg leuk !!

Zeker sinds mijn knockback spell erbij heb is het lachen, ok ok ...tis niets vergeleken met de knock(zone)back van order, maar kan toch erg effectief zijn. Zeker in het temple scenario (tier2), zoek ik eerst mijn target uit (meestal een healer of de vlag-drager) en loop ik in een kleine boog richting mijn doel, zodat deze niets vermoed, ik neem plaats achter hem en Whappes , ik geef mijn target een flinke zwieper richting mijn mede-teamgenoten. Heerlijk om te zien dat hij/zij zo snel mogelijk probeerd terug te rennen naar zijn groepje, hehehe.

Ow ja, jezelf plaatsen op het muurtje ( rondom flag-point) is ook niet het beste idee.... heel makkelijk om op die manier een healer even buiten werking te stellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
evilpin0 schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 10:58:
Gisteren eindelijk door de 100k dmg heen gegaan in T4 scenario met me lvl 32 BO, als je beetje goed speelt ben je al snel echt gevreesd en rent iedereen weg van je als je ze even alleen tegenkomt...heerlijk. Zo mooi die T4 scenario’s na een week lang Tor Anroc gespeelt te hebben gaat er echt weer een nieuwe wereld open. Nu lekker op me gemak naar de 40.
100k voor een tank lijkt me niet verkeerd.
Ik denk inderdaad dat zo'n grote orc flink indruk maakt op de order ventjes want zelfs in T1 doen de meeste healers / casters een paar stapjes achteruit als ik hier en daar wat klappen uitdeel. Kan niet wachten tot ik een knockback skill heb om de healers helemaal op de huid te zitten. Zeker als de healers het belang van een tank inzien is het heerlijk om te spelen. Regelmatig stond ik in nordenwatch in mn eentje een stukje voor de groep 10+ order mensen in hun base te houden. Zodra een caster probeerde via de zijkant onze healers aan te vallen liep ik op hem af en rende hij meteen weer terug z'n base in :)
Ik doe nog weinig damage maar alleen de gestalte van een BO zorgt voor een flinke schrik reactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Wat pas echt mooi was toen de order een keep ging aanvallen, desctrucion reageerde snel met een zerg party die ook naar de keep ging. Echter mijn fps is gewoon veel te laag om eraan mee te doen. Dus ik kwam op het idee om gestorven order mannetjes die gespawned zijn maar op te wachten nop weg naar de keep. Haha wat een fun, niemand kwam erlangs! Zelf de lvl 40 mannetjes gingen eraan (BW en WH). Ze kwamen al snel erachter dat de weg naar de keep niet bepaald veilig was en dus wachten ze braaf tot ze met een groep waren! Wat een angst had ik veroorzaakt, echt mooi. Veel leuker en effectiefer om ze te ambushen onderweg naar de keep. En dan snel verstoppen en de de gene die achteraan de zerg party is dismounthen met ranged terwijl ze buddy hem in de steek laten! Ik heb me roeping gevonden bij de keep assault :P

Vindt de kleine gevechten 1v1 en 2v2 enzo ook zoveel mooier dan die massale zerg actie waar 5 BW je aant nuken zijn enzo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ambi

ambi

Lol@evilpin0. Ik denk dat jij je naam daar wel alle eer aan doet :*) Als mede-BOer vind ik het maar wat fijn dat jij je geweldig amuseerd op het slagveld. Oi-oi-oi! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
ambi schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 14:48:
Lol@evilpin0. Ik denk dat jij je naam daar wel alle eer aan doet :*) Als mede-BOer vind ik het maar wat fijn dat jij je geweldig amuseerd op het slagveld. Oi-oi-oi! :*)
Ja je moet toch wat :P
Ben zon mannetje die ook 50% van de tijd te vinden is in order gebied, loop daar beetje te grinden en af en toe een rondje maken in de hoop dat ik wat order tegen kom :)

Ben echt een PvP freak (sorry RvR)..

Oi hit em again 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ambi

ambi

@evilpin0; ik snap het gevoel. Het is ook daarom dat ik een dikke week geleden van een Core server naar een Open RvR server verhuisd ben :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
Kleinschalige gevechten kunnen inderdaad erg leuk zijn maar het hangt ook weer van je class af en wie je tegenkomt :)

Als WE met mn vrouw (Zealot) samen was het nog wel eens lastig... als we 2 of meer order tegenkwamen sloopten ze eerst de zealot en daarna mij.. zoals ik zei.. 2 squishy's is geen goede combo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
Even over hierboven met een black orc die 100k dmg haalt op lvl 32, dit is precies het probleem met tanks die dps spec gaan, ze zijn niet echt goed in dmgdealen en in tanken, maar veel mensen zien een grote orc en verwachten dan dat die monsterlijke dps gaat doen. Weet niet precies wat ik hier van moet denken.

Even ter vergelijking, gister deed ik met mijn lvl 20 bright wizard consequent 80k dmg per scenario(had wel een pocket healer :P ). Ik weet niet hoe het in tor anroc gaat worden, hogere levels, resists en wat minder krap dus minder aoe etc, maar geeft toch wel aan dat dps classes toch een stuk beter in dpsen zijn als tanks in dpsspec.

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
JeanLucPicard schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 16:56:maar geeft toch wel aan dat dps classes toch een stuk beter in dpsen zijn als tanks in dpsspec.
ehm... da's toch logisch? Als jij met je BW zoveel mogelijk op defense zou richten dan zou de BO ook nog tig keer beter zijn.

Ik heb van het weekend ook een keer bovenaan gestaan in Nordenwatch qua damage terwijl ik toch een defensive build heb. Wss. was dat het rondje met veel rank 2 tm 5 aan onze kant :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Belgar
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22-09 09:37

Belgar

Archmaster ranzige code..

JohnnyV76 schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 17:19:
[...]

ehm... da's toch logisch? Als jij met je BW zoveel mogelijk op defense zou richten dan zou de BO ook nog tig keer beter zijn.

Ik heb van het weekend ook een keer bovenaan gestaan in Nordenwatch qua damage terwijl ik toch een defensive build heb. Wss. was dat het rondje met veel rank 2 tm 5 aan onze kant :P
Op level 18 (geloof ik) krijg je als BO een (morale) whirlwind attack. Als je die een aantal keer goed benut sta je consequent hoog in de damage tables. Dit maakt het overzicht ook een beetje nutteloos. Als healer kun je in je homebase blijven staan en 15 minuten HoT's op jezelf blijven gooien en je eindigt bovenaan als healer zonder ook maar iets te hebben toegevoegd aan je team. Bij healers is het beter naar RP's te kijken.

Als BO kun je volgens mij ook beter Shield gebruiken. 2-handig voegd zelden wat toe eigenlijk. DPS op je wapen is 30% hoger, maar op level 20 maakt je wapen nog maar 50% van je damage uit. 2-handig is dus 15% meer damage maar veel slechtere survivability. Misschien ligt het op lvl 40 wat anders, maar ik verwacht het niet.

...Als het maar werkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
Volgens mij kun je jezelf alleen healen als je hitpoints beneden hun max zijn dus tenzij je continue van een bergje afspringt en jezelf healt zal er niks meetellen als je HoT's op jezelf gooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeCool
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 03-10 17:44

JoeCool

ToTaL CooLNeSS

Heeft iemand eigenlijk al een "Container" kunnen vinden hoger dan Level 1 die je nodig hebt bij
het "Talisman Making"

Ik heb genoeg Gold, Curio enzo, maar een "Container" van Level 25 of hoger is negens te vinden.

Chaos, Marauder Level 23

[ Voor 6% gewijzigd door JoeCool op 27-10-2008 19:25 ]

Fashionably sensitive, but too COOL to care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
Ik weet alleen dat je met Level 50 een betere container kan kopen.
JoeCool schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 19:18:
Heeft iemand eigenlijk al een "Container" kunnen vinden hoger dan Level 1 die je nodig hebt bij
het "Talisman Making"

Ik heb genoeg Gold, Curio enzo, maar een "Container" van Level 25 of hoger is negens te vinden.

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis_k
Gisteren, ondanks mijn nog lage lvl 6 chosen, een aantal leuke RvR matches op Nordenwatch gehad. Er werd goed geheald en dit zorge uiteindelijk voor de overwinning. Waren twee teams, één bleef bij de baracks, de ander bij The Fortress. Samen met nog een tank op de brug gaan staan om zoveel mogelijk mensen te blokken terwijl we geheald werden.

Daarna nog geprobeerd een PQ te doen, maar helaas craste de server :(
Vanavond maar eens verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
Ze hebben de renown voor healing in senario's veranderd. Het komt er op neer dat je de meeste renown krijgt met healing vandegene die de meeste damage doet. Wat op zich best een goede zaak is voor mijn witch hunter en waarschijnelijk ook voor BW's.

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
JeanLucPicard schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 16:56:
Even over hierboven met een black orc die 100k dmg haalt op lvl 32, dit is precies het probleem met tanks die dps spec gaan, ze zijn niet echt goed in dmgdealen en in tanken, maar veel mensen zien een grote orc en verwachten dan dat die monsterlijke dps gaat doen. Weet niet precies wat ik hier van moet denken.

Even ter vergelijking, gister deed ik met mijn lvl 20 bright wizard consequent 80k dmg per scenario(had wel een pocket healer :P ). Ik weet niet hoe het in tor anroc gaat worden, hogere levels, resists en wat minder krap dus minder aoe etc, maar geeft toch wel aan dat dps classes toch een stuk beter in dpsen zijn als tanks in dpsspec.
Jij haalt je 80k door de hele tijd DoT te casten die verder niet bijzonder veel toevoegen, ik haal mijn dmg met gasten proberen onze zerg in te trappen, vervogens sla ik ze 3sec KO met een skill die je alleen hebt met een 2hder kan en zijn ze dood. Ook met mijn dmg careere (Da Brawler) krijg je gweldige skills die een hele hoop uitmaken, als ik bv een Iron Breaker met shild onze zerg in kick, reduce ik ze armor met 75-90% en met Da Biggest Buff steel ik ook nog eens tot 6x ofzo meer dan 130 random stats punts van iedereen in mijn omgeving.

In die game had een IB met schild (rk40) de hoogste dmg met meer dan 150k+, ik sta altijd in de top3-5 kwa dmg dus een tank kan echt wel ze dps doen :)

Voor een BW die rustig van een afstandje iedereen staat te nuken is 80k echt niet veel ofzo, ik loop van hot naar her, om onze casters te beschermen ect en kost dus "dps" want als melee moet je eerst maar weer eens bij je doelwit zien te komen. En als je healers worden aangevallen moet je weer terug om al een half dood doelwit te killen, speelstyle -> dps inmho.

BO rules zwaar, gisteren was in het order gebied Eutaine ofzoiets, beetje order aant zoeken. Weet heb het al vaker gezegt :P Maar wat een overpower zeg in 1v1, kreeg zelf een warrior priest mijn lvl down (duurde HEEL lang), een White Lion van mijn lvl kill ik met nog meer dan 50% van me hp, hunters en bw...kansloos als ik op ze af rush, unmount en ze kan slowen zijn ze dood. Zo jammer dat je niet kan duelen in dit spel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 19-09 08:13
Zo gisteravond met een warband van 20 een t2 keep ingenomen (Destro heeft altijd alle keeps op Karak-Vlag) , ging super lekker met zo'n groep. Het enige probleem was dat we maar 1 tank hadden (Tja het eeuwige order probleem).

Even een vraagje, wat heb je aan een guild (buiten de standaard dingen zoals het eenvoudig vormen van parties)?

Tweede vraagje, wordt een engi nog eens echt nuttig? Ik heb wel veel lol maar een echte bijdrage aan een gevecht...

Amiga 500, eos 350d, HTPC, GamePC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFl0ppY
Snap niet dat die BO zoveel damage kan doen. Gisteren games gedaan met mijn 29 swordmaster en haalde tussen de 2k (!) en 20k damage. Echt bizar laag. Nu ben ik wel aardig gespecced op thoughness en wounds maar toch. De damage en daarmee de renown points, is waardeloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
MrFl0ppY schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 10:17:
Snap niet dat die BO zoveel damage kan doen. Gisteren games gedaan met mijn 29 swordmaster en haalde tussen de 2k (!) en 20k damage. Echt bizar laag. Nu ben ik wel aardig gespecced op thoughness en wounds maar toch. De damage en daarmee de renown points, is waardeloos.
Pakte gisteren 4000 RN in een T4 scenario, wat ook niet onbelangrijk is, is niet dood gaan :P
Je moet een beetje de zerg begrijpen, als iemand wegrent van de tegenpartij heeft de zerg groep altijd de neiging om met iedereen er achteraan te hollen, kijk je ineens achter je is je groep weg omdat ze met 10 man 1 man aant het achtervolgen zijn, superdom maar zo werkt een zerg naar mijn ervaring.

Understanding the zerg is key to survival als dps/tank :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

evilpin0 schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 10:35:
[...]

Pakte gisteren 4000 RN in een T4 scenario, wat ook niet onbelangrijk is, is niet dood gaan :P
Je moet een beetje de zerg begrijpen, als iemand wegrent van de tegenpartij heeft de zerg groep altijd de neiging om met iedereen er achteraan te hollen, kijk je ineens achter je is je groep weg omdat ze met 10 man 1 man aant het achtervolgen zijn, superdom maar zo werkt een zerg naar mijn ervaring.

Understanding the zerg is key to survival als dps/tank :P
Inderdaad.....of dat je mensen continue ziet klappen op de tanks van de tegenpartij....terwijl er een healer achter diegene staat, doelloos. Nu snap ik wel dat niet iedereen jaren ervaring heeft met mmorpg's, maar het is vaak wel irritant om te zien, zeker omdat vele de adviezen in de chat ook nog eens negeren. :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Knowuse schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 09:47:
Ze hebben de renown voor healing in senario's veranderd. Het komt er op neer dat je de meeste renown krijgt met healing vandegene die de meeste damage doet. Wat op zich best een goede zaak is voor mijn witch hunter en waarschijnelijk ook voor BW's.
O jee, dat kan ook betekenen dat tanks minder geheald gaan worden. En dat is een probleem voor iedereen uiteindelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
Verwijderd schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 11:29:
[...]

Inderdaad.....of dat je mensen continue ziet klappen op de tanks van de tegenpartij....terwijl er een healer achter diegene staat, doelloos. Nu snap ik wel dat niet iedereen jaren ervaring heeft met mmorpg's, maar het is vaak wel irritant om te zien, zeker omdat vele de adviezen in de chat ook nog eens negeren. :9~
Hmja, ik als WE doe mn best die healer uit te schakelen, ziet er meestal zo uit

Prowlen (soort van stealth, al lijkt het nergens op) --> healer proberen te killen --> meestal voordat 'ie dood is ben ik al dood door de DoT's van die leuke BW's --> 20sec wachten om vervolgens weer snel dood te gaan.

Altijd maar hopen op een 1vs1 met een BW, dan zijn ze nergens >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
Dat zal wel mee vallen, als een tank overeind blijft zal z'n damage ook goed zijn. Het komt er op neer dat je beloond wordt voor het handhaven van je hele team, als je je tanks neer laat gaan omdat je damage wilt doen of verkeerde prioriteiten stelt met healen, ga je zelf ook neer.
Verwijderd schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 11:31:
[...]

O jee, dat kan ook betekenen dat tanks minder geheald gaan worden. En dat is een probleem voor iedereen uiteindelijk.

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

superbassie schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 12:25:
[...]

Hmja, ik als WE doe mn best die healer uit te schakelen, ziet er meestal zo uit

Prowlen (soort van stealth, al lijkt het nergens op) --> healer proberen te killen --> meestal voordat 'ie dood is ben ik al dood door de DoT's van die leuke BW's --> 20sec wachten om vervolgens weer snel dood te gaan.
Precies. Alleen ga je het ook niet redden, als ik geen hulp krijg ga ik met mijn chosen ook zo op me gat. Mijn ervaring is dat voornamelijk tanks en ranged dps gewoon ieder willekeurig doel aanvallen zonder er bij na te denken welk class het nu werkelijk is. Terwijl dit juist de mensen zijn die hier het meest geschikt voor zijn, tanks omdat ze door de voorlinie kunnen breken zonder gelijk het loodje te leggen, en ranged dps ...nu ja, spreekt voor zich.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ambi

ambi

Sneezzer schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 10:05:
Even een vraagje, wat heb je aan een guild (buiten de standaard dingen zoals het eenvoudig vormen van parties)?
Er zijn b.v. een heleboel rewards gelinked aan de guild rank, maar je kan best hier eens kijken voor een volledigere beschrijving

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bazvv
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 04-10 16:33
Vanavond is er een Alliance event van inevitable destruction.
http://www.warhammerallia...s/showthread.php?t=169695
begint om 6/7 uur in praag en duurt de hele avond, Bedoeling is om wat Open Rvr op te zetten met veel Destro&Order.
Dus als invictus niks te doen heeft.......:)

Edit:op Karak-Azgal

[ Voor 3% gewijzigd door Bazvv op 28-10-2008 14:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
Verwijderd schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 13:10:
[...]Precies. Alleen ga je het ook niet redden, als ik geen hulp krijg ga ik met mijn chosen ook zo op me gat. Mijn ervaring is dat voornamelijk tanks en ranged dps gewoon ieder willekeurig doel aanvallen zonder er bij na te denken welk class het nu werkelijk is. Terwijl dit juist de mensen zijn die hier het meest geschikt voor zijn, tanks omdat ze door de voorlinie kunnen breken zonder gelijk het loodje te leggen, en ranged dps ...nu ja, spreekt voor zich.
Willekeurig rammen is nooit goed nee maar soms is het wel slim om verschillende targets een klapje te geven. Van het weekend op Nordenwatch stonden we bij de fortress (daar begint het gevecht altijd) eerst op wat dwarf tanks te beuken tot ik zag dat z'n health niks omlaag ging. Op dat moment ben ik naar het groepje healers op de brug gerend en ben naar gaan rondmeppen. Wat ik denk wat er gebeurt is dat de healers ipv de tank, zichzelf gaan healen met als gevolg dat de tanks ineens wel neer gaan en de healers de volgende zijn :)

Wat er heel soms ook gebeurde was dat ik achterom keek en zag dat ik nog de enige van mn team was die in leven was en tussen een horde order liep rond te hupsen. Niet lang daarna was het ook met mij gebeurd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JohnnyV76 schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 15:03:
[...]

Willekeurig rammen is nooit goed nee maar soms is het wel slim om verschillende targets een klapje te geven. Van het weekend op Nordenwatch stonden we bij de fortress (daar begint het gevecht altijd) eerst op wat dwarf tanks te beuken tot ik zag dat z'n health niks omlaag ging. Op dat moment ben ik naar het groepje healers op de brug gerend en ben naar gaan rondmeppen. Wat ik denk wat er gebeurt is dat de healers ipv de tank, zichzelf gaan healen met als gevolg dat de tanks ineens wel neer gaan en de healers de volgende zijn :)

Wat er heel soms ook gebeurde was dat ik achterom keek en zag dat ik nog de enige van mn team was die in leven was en tussen een horde order liep rond te hupsen. Niet lang daarna was het ook met mij gebeurd :)
In dat Scenario stoort mij persoonlijk, dat Destruction casters altijd maar bij die toren aan Destruction-zijde blijven staan, ipv naar de Fortvlag te lopen, zodat melee de Order op de brug kan trashen. Perfecte bottleneck, maar niet genoeg mensen die het begrijpen. Gelukkig kun je als black orc altijd wel wat Order onderscheppen en bezighouden bij Lighthouse.

Laatst trouwens 30k dmg als r10 monstro marauder (demolition ftw) in Nordenwatch, epic kiss voor mijn healers. _/-\o_
En als r12 25k in T2 scenario

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
JohnnyV76 schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 15:03:
[...]

Willekeurig rammen is nooit goed nee maar soms is het wel slim om verschillende targets een klapje te geven.
Klopt, als ik iemand zie die gechainhealed wordt en ze healer achterhem staat en je hem dus ook niet uit range kan kicken, val ik altijd de healer aan ook al weet dat ik hem niet ga killen, mijn dps is medium dus als ik een healer kan bezig houden terwijl onze high dps de targer uitschakelt ben ik weer zeer nuttig geweest :)

En dan trap ik de healer naar onze zerg natuurlijk :)
[...]

100% mee eens, als WoW Warrior moest ik me hele truckendoos uit de kast halen en dat perfect timen om bepaalde classes te verslaan, heb dat veel minder in WAR.

Acties als een mage die je root dan tijdens ze cast te switchen naar shield en spell reflect aanzetten net op het moment dat de fireball gelanceert wordt....heerlijk.

In WAR is wat meer "battle awareness" vereist...ook leuk dus mij hoor je niet zeuren :)

[ Voor 39% gewijzigd door evilpin0 op 28-10-2008 16:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 04-10 20:15
ach, nu op mn BW een hele effectieve spell gekregen tegen chain healen :P
50% lesshealing effectiveness, en een beetje damage voor degene die je probeerd te healen voor 10sec.

door dat 1e gaat de tank niet zo moeilijk meer dood. en het 2e helpt voor mijn XP/Reknown omdat ik de healer tag voor damage :P

[ Voor 27% gewijzigd door RocketKoen op 28-10-2008 16:22 ]

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
Even iets anders... ben ik de enige talisman maker die niet aan level 25 gold dust kan komen?
Als ik met een alt probeer te farmen dan vind ik of level 50 / 75 gold dust of in een lager gebied level 1 gold dust. Level 25 is gewoon niet te vinden en ook op de AH staan ze niet.

Als iemand een plek weet waar ze regelmatig droppen en het mij wil vertellen zou ik je eeuwig dankbaar zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RocketKoen schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 16:21:
50% lesshealing effectiveness, en een beetje damage voor degene die je probeerd te healen voor 10sec.

door dat 1e gaat de tank niet zo moeilijk meer dood. en het 2e helpt voor mijn XP/Reknown omdat ik de healer tag voor damage :P
Playing With Fire.. Erg vervelend spreukje, dat kan ik bevestigen als Destruction healer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakerMaert
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 18-08-2023
RocketKoen schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 16:21:

Ahhh.. Dus het is weer de 'overpowered' BW die die spell cast.. Ik vroeg me de laatste dagen al af waar ik heeltij dood aan ging, ik kon namelijk geen debuff op mezelf vinden dus had al het idee dat het zoiets was. Die spell is zeer vervelend, en ik zou als ik jou was veel blijven gebruiken. Als ik namelijk 3 Hots op onze tank heb zitten raak ik zelf mn halve HP balk kwijt. Helemaal met meerdere hots op meerdere mensen met deze curse (standaard 4-5 BW in order team) Is dit echt dodelijk.

Eergister trouwens een heerlijk Potje T4 (server Axe Bite Pass) Scenario gedaan (met die boten) 230K Healing met mn lvl 29 Zealot ;) ging echt super, iedereen gaf ook allemaal complimenten (is ook wel eens leuk, keeps me motivated)

Heb nu trouwens Winds of insanity : WOI (mn 1e imba Spell) Voor 6 seconden AOE een kleine knockback met dmg met 15(!!!) sec CD . Helemaal dubbel gelegen gister in Tor Anroc: Scenario start, als een dolle naar de bubble lopen, boven op de berg WOI aanzetten zodat de melees me amper kunnen raken en daarna alle ranged wegblazen met mn andere AOE big knockback spell :) ook als iemand uit de lava wil terugspringen is deze zeer effectief :)

Maar goed de laatste dagen TA zijn geteld vanaf nu lekker T4 scenarios spelen (loads more renown). veel lol gehad (af en toe zeer frustrerend if: 4IB 6BW 4AM) maar het is nu tijd voor iets anders voor mn R30RR29 Zealot

[ Voor 0% gewijzigd door TweakerMaert op 29-10-2008 12:22 . Reden: Typo's ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodclot
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09:57

Bloodclot

Jawier!

maandje voorbij, account is op dit moment closed. even nog wat belangrijke irl stuf regelen etc :)

binnenkort maar weer's ff renew doen.

ik mis mijn sorc en zealot wel een beetje ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
  • Laatst online: 29-09 23:01
Bloodclot schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 12:28:
maandje voorbij, account is op dit moment closed. even nog wat belangrijke irl stuf regelen etc :)

binnenkort maar weer's ff renew doen.

ik mis mijn sorc en zealot wel een beetje ;)
Over subscription gesproken, er is (nu) ook een mogelijkheid om met IDeal te betalen _/-\o_ . Heb het net gedaan en dat werkt perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukker_T
  • Laatst online: 02-10 22:06
Het spel begint me nu eigenlijk al een beetje te vervelen. Scenario's grinden word op den duur ook saai, er is maar af en toe orvr op de server waar ik nu zit en het lijkt gewoon of er een stuk minder spelers zijn als in andere mmo's. Ik zie maar heel weinig chat en kom ook weinig spelers tegen. rvr hier geeft mij ook niet echt een rush, de Keep sieges stellen ook niet veel voor. Ik speelde hiervoor Lineage 2 en daar gaf de pvp/sieges mij heel wat meer spanning als de rvr hier.
Verwijderd schreef op woensdag 22 oktober 2008 @ 11:35:
[...]

Hoezo crasht jouw alt niet dan?
Met mijn healer zat ik altijd in een groep omdat je later niet echt snel die mobs dood krijgt en dat is dus erg irritant voor de anderen als je als healer de hele tijd crashed. Met mijn alt kon ik nog een beetje solo doen en dan had niemand anders er verder last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
Zojuist weer een bomvolle newsletter ontvangen en zo te zien gaan ze toch wel een paar leuke extraatjes doen. Zo komt er binnenkort bijvoorbeeld een "daily task" waarmee je influence verzamelt en ook hier zijn 3 levels in. De reward voor de laatste is een week eerder toegang tot de Black Guard en de KotBS. Oh goodie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P4p3Rc1iP
En PQ's in RVR areas. Hopelijk komen er dan wat meer mensen naar toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
Misschien moeten ze eens wat servers gaan samenvoegen...heb het idee dat er bijna geen hond meer WAR speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFl0ppY
superbassie schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 13:16:
Misschien moeten ze eens wat servers gaan samenvoegen...heb het idee dat er bijna geen hond meer WAR speelt.
Ja dat vind ik ook opvallen. Tier 1&2 waren toentertijd erg druk en ook PQ's waren goed bezocht. Nu heb ik echt moeite een groep te vinden voor een PQ (rank 30). Scenario's poppen nog wel erg vaak. Meestal binnen de 5 min. Soms binnen de minuut al. Heb overigens ook geen last meer van wachttijden, maar ik hoorde ook dat ze de max. aantal player hebben verhoogd. Toch vreemd, aangezien Karak-Azgal 1 van de drukste serves is/was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakerMaert
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 18-08-2023
MrFl0ppY schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 13:22:
[...]
ik hoorde ook dat ze de max. aantal player hebben verhoogd. Toch vreemd, aangezien Karak-Azgal 1 van de drukste serves is/was.
Klopt, Toen er ontzettend hoge wachtrijen waren stonden de servers nog maar voor 30% open Dit zodat A mensen die wat later zouden gaan beginnen nog steeds met vrienden op dezelfde server konden spelen en B mensen eerder voor de minder gekozen kant zouden kiezen (wachtrij besparing) zodat de balans beter zou zijn.

Wat ze naar mijn idee fout hebben gedaan is dat ze ipv de servers wat eerder verder open te zetten, er (te) veel nieuwe servers zijn toegevoegd. Inmiddels staan de servers (waarschijnlijk) wel helemaal open waardoor wel de queues verdwenen zijn maar de servers steeds 'leger' lijken/zijn.

Afgezien van de mensen die gestopt zijn nadat hun gratis maand voorbij is zullen de servers nog net zo vol zijn, maar een stuk minder vol lijken doordat alles groter en breder wordt.

Ik ben van mening dat als ze de laagste populatie servers samenvoegen (bijvoorbeeld 4x2) dat dat al veel op zou lossen. Aan de ene kant krijgen die servers een boost, aan de andere kant kunnen nieuwe spelers nog maar uit minder servers kiezen.

Persoonlijk vind ik het allemaal wel meevallen, Tier 3 was de afgelopen week wel aardig leeg (maar nog steeds elke 5 min Tor Anroc tussen 16:00u en 22:00u) maar dat komt denk ik vooral omdat de eerste servers nu aardig gevuld zijn met R30-40 pplz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ambi

ambi

Ik denk dat de gratis server transfers de eerste stap zijn om de low en mid population servers samen te voegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shrimp Tabasco
  • Laatst online: 15-11-2024
Het valt mij inderdaad ook op dat op Karak-Azgal de Tier 1 gebieden wat leger lijken nu.
Heb ondertussen al 4 verschillende chars geprobeerd en ben nu bezig met het levellen van een shadow warrior. Wil gewoon eerst even wat proberen voordat ik besluit wat mijn main wordt.

Vind scenario's toch ook wel een beetje saai worden nu. Ik ervaar het een beetje als meer van hetzelfde. Ik weet dat WAR een pvp minded mmo is maar ik zou het toch leuk vinden als ze net als in andere mmo's wat instances toevoegen met wat tussenbazen en een eindbaas.

Op dit moment voelt alles gewoon iets teveel als grinden voor mij.

WAR staat bij mij op dit moment op een wat lager pitje. Heb wel mijn account verlengt om het nog wat meer kans te geven maar heb het momenteel wat te druk met andere games die ik ook heel graag wil spelen.

Xbox live gamertag: Shrimp Tabasco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodclot
  • Laatst online: 09:57

Bloodclot

Jawier!

Thormodo schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 16:00:
[...]

Over subscription gesproken, er is (nu) ook een mogelijkheid om met IDeal te betalen _/-\o_ . Heb het net gedaan en dat werkt perfect.
hmm iDeal is ideal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

O jee ze gaan ook beginnen in WAR....de extras toevoegen die je enkel krijgt als je of iedere dag een daily gaat doen, of nog erger: als je een game van EA koopt! (Red Alert)

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Harness the power of the Wild with this exclusive Kislevite helmet that grants you the ability to turn into a ferocious bear. This rare helmet can be obtained only by purchasing Command & Conquer: Red Alert 3 (Premier or the regular editions). Don’t miss out on a chance to get the Kossar’s Helm, pre-order Command & Conquer: Red Alert 3 today!
For more information and a video of Kossar's helm in action,

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Een trend waar ik totaal niet blij mee ben...ach commercieel zal het wel weer goed zijn he..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFl0ppY
Verwijderd schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 18:14:
O jee ze gaan ook beginnen in WAR....de extras toevoegen die je enkel krijgt als je of iedere dag een daily gaat doen, of nog erger: als je een game van EA koopt! (Red Alert)

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Harness the power of the Wild with this exclusive Kislevite helmet that grants you the ability to turn into a ferocious bear. This rare helmet can be obtained only by purchasing Command & Conquer: Red Alert 3 (Premier or the regular editions). Don’t miss out on a chance to get the Kossar’s Helm, pre-order Command & Conquer: Red Alert 3 today!

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Een trend waar ik totaal niet blij mee ben...ach commercieel zal het wel weer goed zijn he..
Ja die dingen komen bij ook dubbel over. Aan de ene kant is het gewoon commercie maar aan de andere kant betaal ik gewoon elke maand netjes en krijg die items weer niet. Gelukkig heb ik niet veel op met beren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ken me trouwens ook herinneren ergens gelezen te hebben dat ze niet mee gaan in de trend van kerstsfeer etc. in de game, omdat het wel WAR (lore) moet blijven. Wtf doet zo een mislukte piraten hoed die je in een beer veranderd dan dadelijk in de game? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P4p3Rc1iP
Mwah, ze hebben nu met halloween ook van die leuke maskers... Ik denk dat ze met kerst dan ook wel kerstmutsen oid gaan doen.

[ Voor 3% gewijzigd door P4p3Rc1iP op 30-10-2008 18:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
Verwijderd schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 18:14:

Dat verklaart dus die beer die ik tegen kwam :)
Mja, verder, ik heb er niet zoveel mee...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P4p3Rc1iP
Zonet een flinke RVR battle in troll country/ostland gedaan. De PQ is wel een leuk idee, en het is voor het eerst dat ik zo'n grote groep bij elkaar heb gezien. We waren toch mistens met 40 vs 40.

Wat ik echter wel een heel erg groot nadeel vind is dat ze de RVR area precies tussen 2 zones hebben gemaakt waardoor je de hele tijd loopt te wisselen tussen zone, wat dus de nodige lag/performance drops met zich mee brengt, vooral als er een grote battle precies op de grens is... :\

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jabba
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-07 13:52

Jabba

Firkan

inderdaad wel een vage aktie, eerst servers erbij gooien met extra XP bonus zodat mensen van de drukke servers af zouden gaan en nu mogen ze weer terug want de servers komen niet meer boven de med/med. had liever nog af en toe een que gehad dan deze leegte af en toe. maja misschien trekt het wel weer bij nu.

ea zegt dat er 800.000 WAR subscribers zijn nu dus dood is het nog niet :)

ps. iemand nog een leuke order guild op karak hirn met plek voor 3 man rond de level 16?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie
  • Laatst online: 04-10 22:10

Erikie

www.erikie.nl

ik heb mn char gleufdiertje ook maar in de ijskast gezet, het werd op den duur een beetje suf, maar het spel heeft naar mijn idee toch veel meer potentie dan aoc, maar pvp verbleekt naar mijn spelerservaring toch bij eve online. Juist door dit soort games (aoc / wow / war) ben ik meer eve online gaan spelen wat toch wat serieuzer is qua pvp, skills en marketing. Toch moet ik zo af en toe een break nemen van eve (ik speel het sinds 2003 :p ) en als die tijd komt dan ga ik m'n war accountje weer activaten.
Het nadeel van war vindt ik toch de te wat hoge systeem eisen. Tot 20 man gaat het goed (scenario's) maar in rvr over de 20 mensen wordt het 1 grote diashow. en dat kan ik niet echt hebben als witchhunter waar je toch al als de nete moet kiten en rennen voor je leven :) . In eve online heb ik genoeg fleetfights meegemaakt over de 150 man, en zelfs dan kun je met je zwakste schip (intie bv) toch nog aardig wat spelplezier opdoen. Ik vraag me af waarom dit dan wel lag-free (nouja, klop klop) kan spelen. waarschijnlijk iets met het position systeem ofzo, want een schip kun je niet direct met je keyboard besturen, wat bij war wel anders is

Toch ga ik war op de voet volgen, maar zolang m'n pc die massive pvp niet aankan gaat de fun er snel vanaf (<1fps in city rvr, + 50 man met een e6600, vista 64, 4gb ram, 9800gt etc).

traktor scratch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yor
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 02-10 23:39

Yor

Yor1313#2571

OK, here it goes:

Ik heb Red Alert 3 Premier Edition gekocht, daar zit een code bij voor een cossar helm voor jullie beloved spelletje (ik vind er dus geen ruk aan...).

Diegene die mij kan overtuigen waarom juist hij/zij de persoon is, aan wie ik de code geven moet, met redenen omkleedt, krijgt hem van mij. Gratis en voor niets!

Gaarne per mail (vindt je in mijn profiel) als jij hem hebben wil!

Ik zal zaterdag middag de winnaar een mail sturen!

http://yor.minitroopers.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Yor schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 02:02:
OK, here it goes:

Ik heb Red Alert 3 Premier Edition gekocht, daar zit een code bij voor een cossar helm voor jullie beloved spelletje (ik vind er dus geen ruk aan...).

Diegene die mij kan overtuigen waarom juist hij/zij de persoon is, aan wie ik de code geven moet, met redenen omkleedt, krijgt hem van mij. Gratis en voor niets!

Gaarne per mail (vindt je in mijn profiel) als jij hem hebben wil!

Ik zal zaterdag middag de winnaar een mail sturen!
hehe niet dat ik intresse heb mee te doen aan je spelletje ofzo, maar wat zijn eigenlijk de stats van deze helm? edit: ow je veranderdt dus een beer 8)7

Enehhh een helm voor warhammer bij red alert 3? 8)

Ben het een beetje zat ook, stop het spel ff weekje in de koelkast en zie dan wel weer of ik het nog leuk vindt.

[ Voor 9% gewijzigd door evilpin0 op 31-10-2008 09:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFl0ppY
P4p3Rc1iP schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 21:59:
Zonet een flinke RVR battle in troll country/ostland gedaan. De PQ is wel een leuk idee, en het is voor het eerst dat ik zo'n grote groep bij elkaar heb gezien. We waren toch mistens met 40 vs 40.

Wat ik echter wel een heel erg groot nadeel vind is dat ze de RVR area precies tussen 2 zones hebben gemaakt waardoor je de hele tijd loopt te wisselen tussen zone, wat dus de nodige lag/performance drops met zich mee brengt, vooral als er een grote battle precies op de grens is... :\
Welke server zit jij? Wij hadden namelijk op Karak Azgal gisteren ook een massive battle in het open RvR gebied. We begonnen met zo'n 40 man aan de order zijnde en hadden al snel de overhand. Later kwamen er echter massaal destro bij tot wel 80 man denk ik. Echt niet te doen. We waren dus ook redelijk in de pan gehakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XXlerator
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22-08 15:45

XXlerator

Old time gamer

Erikie schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 01:55:

Toch ga ik war op de voet volgen, maar zolang m'n pc die massive pvp niet aankan gaat de fun er snel vanaf (<1fps in city rvr, + 50 man met een e6600, vista 64, 4gb ram, 9800gt etc).
Dat is echt vreemd. Ik speel massive pvp gewoon op fatsoenlijke fps (min 25-30fps) met een configuratie die vergelijkbaar zoniet minder is dan die van jou. Namelijk e6600, 4gb ram en 8800gt, vista 32, AFx16 AAx4 etc. en dan verander ik tijdens de massive pvp niets aan mijn settings.

[ Voor 5% gewijzigd door XXlerator op 31-10-2008 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
iemand anders ook last van crashes na de 1.04 patch van gister?
Heb de hele week zonder problemen kunnen spelen en na de patch van gister ben ik na 3 freezes maar gestopt. Een collega die ook speelt had ook al last van crashes dus ben benieuwd of er meer mensen last van hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JohnnyV76 schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 12:01:
iemand anders ook last van crashes na de 1.04 patch van gister?
Heb de hele week zonder problemen kunnen spelen en na de patch van gister ben ik na 3 freezes maar gestopt. Een collega die ook speelt had ook al last van crashes dus ben benieuwd of er meer mensen last van hebben.
Had gisteren wel problemen met het laden van bepaalde scenario's, duurde in sommige gevallen erg lang, net alsof hij hing, maar na +/- 1 minuut liep hij toch door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ambi

ambi

Geen crashes, maar inderdaad wel momenten waarop het spel haast leek te hangen. Ik heb dan terug ingelogd en toen was er ineens een nieuwe WAR.exe. Blijkbaar reeds de hotfix van gisteren tegen de lock ups :*)

[ Voor 9% gewijzigd door ambi op 31-10-2008 12:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P4p3Rc1iP
MrFl0ppY schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 10:21:
[...]

Welke server zit jij? Wij hadden namelijk op Karak Azgal gisteren ook een massive battle in het open RvR gebied. We begonnen met zo'n 40 man aan de order zijnde en hadden al snel de overhand. Later kwamen er echter massaal destro bij tot wel 80 man denk ik. Echt niet te doen. We waren dus ook redelijk in de pan gehakt.
Daar zit ik dus ook op. Grogob, Black Orc lvl 16. We werden eerst een beetje in de pan gehakt (in ostland/troll country), maar later, toen er meer bij kwamen ben ik er mee gestopt omdat m'n systeem het gewoon niet trok, al helemaal doordat je dus de hele tijd tussen zones wisselt omdat het destro warcamp in ostland ligt, en het order camp in troll country.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

P4p3Rc1iP schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 12:51:
[...]

Daar zit ik dus ook op. Grogob, Black Orc lvl 16. We werden eerst een beetje in de pan gehakt (in ostland/troll country), maar later, toen er meer bij kwamen ben ik er mee gestopt omdat m'n systeem het gewoon niet trok, al helemaal doordat je dus de hele tijd tussen zones wisselt omdat het destro warcamp in ostland ligt, en het order camp in troll country.
Daar is inderdaad niet goed over nagedacht. Gisteren op de rp server ook massale gevechten in de pvp gebieden, heeeeerlijk gewoon. (Black Fire Pass ).

Order stond eerst een uur lang buiten ons warcamp te campen met een groepje van ...25?. Dit was aan het begin van de avond. Beide teams werden steeds groter, en tegen 8-8.30 hadden wij zo'n 2 full warbands en een zooitje solo's. Order had iets minder maar nog steeds een behoorlijk aantal, gevolg was een aantal stevige gevechten, we hebben uiteindelijk zelfs de keep teruggepakt :). ( zo'n groepje champions en de keep lord (hero) gaat trouwens behoorlijk snel neer wanneer je met zo'n 40-50 mensen erop inhakt _/-\o_ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jabba
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-07 13:52

Jabba

Firkan

XXlerator schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 10:24:
[...]

Dat is echt vreemd. Ik speel massive pvp gewoon op fatsoenlijke fps (min 25-30fps) met een configuratie die vergelijkbaar zoniet minder is dan die van jou. Namelijk e6600, 4gb ram en 8800gt, vista 32, AFx16 AAx4 etc. en dan verander ik tijdens de massive pvp niets aan mijn settings.
je moet ook voor de beste performance de 2 lighting effects uitzetten en de rest alles op hoog en AA en AF forceren via drivers.... nooit geen traagheid meer tijdens rvr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Viel me gisteren ook op dat sorcerers (destro) ineens veel meer damage doen. Veel scenarios gedaan, vaak geen tanks en 2 healers, erg beroerd. Hoop dat het vanavond beter gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
evilpin0 schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 09:40:
[...]
Ben het een beetje zat ook, stop het spel ff weekje in de koelkast en zie dan wel weer of ik het nog leuk vindt.
Stop ook maar ff een tijdje denk ik...heb het ook te druk met Far Cry 2 nu.
Ik hoop dat die 1.1 patch snel komt, misschien dat dat m'n interesse weer een beetje kan wekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vighu
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 22-09 19:57
Heeft Uneath ook een order guild op een andere server?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ambi

ambi

Ik ga nog wel ff door. 'k Amuseer me te goed met mijn Black Orc :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evil Hobbit
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08-11-2020
superbassie schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 20:36:
[...]

Stop ook maar ff een tijdje denk ik...heb het ook te druk met Far Cry 2 nu.
Ik hoop dat die 1.1 patch snel komt, misschien dat dat m'n interesse weer een beetje kan wekken.
Heb het ook even on hold. Komt zo veel leuks aan deze maanden, voor mij is WAR gewoon nog niet 'af' genoeg om door te spelen. In Januari weer eens oppikken.
Pagina: 1 ... 11 ... 20 Laatste

Dit topic is gesloten.