Het is gewoon heel moeilijk op in de starting areas de public quests af te leggen. Overal lopen er enkel dark elves rond (andere destro's komen hier niks zoeken) waardoor we machteloos staan. Met enkel healers en damagedealers lukt het niet. Toch niet met het aantal dat zich komt aanbieden.tuinïnen schreef op vrijdag 24 oktober 2008 @ 11:48:
[...]
Het feit dat Dark Elves geen tanks hebben?? Destruction heeft al 2 goede tanks ( Chosen en Black Orc! )
Terwijl Order dat eigenlijk niet kan zeggen. Het is niet zo dat je geen gebruik van tanks kan maken als dat toevallig geen Dark Elve is.
Je mag het draaien hoe dat je het wilt. Ik vind het spel heel leeg aanvoelen op gebied van population en ik ben niet alleen. Ben blij dat jij het anders ervaart. Ik vind het de doodsteek voor mij.
Misschien ook de beperkte crafting ...
voor de rest PVP wise, en class/skill wise een heel leuke game, dat wel. Helaas heb ik mijn droom MMO, de vervanger van WoW (die voor mij de vervanger was van Ultima en de tweede mijlsteen was voor mij) niet WAR. Misschien Knights of The Old Republic MMO ... wie weet.Ik geef WAR ongetwijfeld wel nog een paar kansen ... het team erachter is alvast gedreven en ervaren
[ Voor 6% gewijzigd door Deetje op 24-10-2008 13:02 ]