Warhammer Online - Deel 4 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 20 Laatste
Acties:
  • 74.832 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 19-08 10:28
Zo, speel nu 3 dagen op Karak-Vlag. De server is nog redelijk rustig en als Dwarf-engineer heb ik geen last van wachtrijen ;-)
Gisteren met mijn broer en vriendin lekker RVR gedaan en 3x gewonnen (van de 3x), man wat krijg je daar een punten!

Erg handig is het ook wel om mijn granaattoren te bouwen, ideaal om makkelijk damage te doen zonder zelf de klos te zijn.

Ik was wel de enige dwerg aangezien ik naar elvenland gevlogen ben.
oja, ben nu lvl9rvr8

Amiga 500, eos 350d, HTPC, GamePC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben dit spel ook begonnen (na wow vanaf begin gespeeld te hebben). Ik begon de dag na de release en 3 dagen later heb ik me wow guild verteld dat ik volledig overga naar warhammer. Vind het echt een geweldig spel. Op de visuele bugs na ben ik nog geen bug tegengekomen, dus dat voorspelt veel goeds.
Ben een shaman lvl26rvr12 en vermaak me perfect. Rvr gedeelte is mooi uitgedacht al ben ik me tot noch toe mee beziggehouden met me pve rank. Nu ik gister omgegaan ben naar een meer dps spec merk ik dat ik als healer een mob minstens net zo snel dood heb als een echte dps class van me eigen lvl, nu nog kijken hoe dat in rvr is gezien ik voorheen geen healer kon killen gezien tegen de tijd dat ik geen action points heb de andere healer zichzelf weer vol healt, healer tegen healer is simpelweg uren bezig zijn om niets te doen, kan je beter wegrennen.
Merk wel dat gold totaal niets waard is, zit nu op 127gold en heb alleen 15g voor mount en 4g voor achternaam betaald. Zijn er andere dingen waar ik het nog aan uit kan geven? Voor items vind ik het onzin, vermaak me goed met de pq's en daar zijn de items al zeer goed.

iemand hierboven vroeg nog wat tiers zijn, tiers zijn gebieden voor een bepaald lvl. laat ik zeggen, elke tier is ongever 10 lvls. Voor rvr zijn de tiers: lvl1-11, 12-21, 22-31, 32-40. Dus als je als lvl12 in tier1 in rvr gebied gat dan verander je in een kip en kan je niets meer goed dan wegrennen (ter voorkoming van ganken).
vind trouwens het idee van automatisch een hoger lvl worden in rvr ook goed, itemstats zijn dan wel minder dan iemand die echt dat lvl heeft maar maakt je toch wel wat sterker tegen hogere lvls.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrumpyGamerDad
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20-08 08:11
Zephyer schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 10:41:
Heb al veel gelezen maar heb nog een aantal vragen.
(reden is dat ik GW eens links wil laten liggen en een ander spel wil proberen.)
  • Hoeveel chars kan je maken ?
  • Kan iemand me simpel uitleggen wat voor servers er zijn met simpele uitleg, ben nl. geen WoW gewend.. enkel GW ;)
    ( heb al het e.e.a. in game bladen gelezen, maar snap het echt niet hoe ze daar proberen uit te leggen..)
  • Is er een mogelijkheid tot trial key's oid ? (zoals bij LOTR Online)
[...]

Dus,
Core.. enkel als je een gebied in hobbelt en iets hebt aangegeven kan je aangevallen worden.. maar wat is een Tier dan weer..
En .. in een kip veranderen.. !? :S

Open, redelijk duidelijk, op de kip en tier deel na..
RP, role playing.. = verhaal lijn volgen oid ?
HE Zephyr,
ga je het proberen?
Ik kan je hem zeker aanraden.
Hij is grafisch minder als GW maar qua gameplay een hele vooruitgang.

Wat ze bedoelen met in een kip veranderen is dat als je iemand aanvalt van een veel lagere rank dan wordt je een chicken.

En een Tier kan je zien als een soort hoofdstuk. Er zijn in totaal 4 tier en deze zijn verschillend qua ras.
Lees ook eens hier voor meer algemene dingen.
Ik hoop je tegen te komen op Karak-Azgal

http://youtube.com/c/Mikesgameworld | Blizzard addict | Gamer pur sang

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skerekrow
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 20:49
roodbwoy schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 10:42:
[...]

GZ jongen! heb sinds een paar maanden ook een eigen huis gekocht! en er is niet heerlijker dan vanuit je luie bureaustoel gamend een pizza te bestellen :-)
Nou die pizza zal ik dan zelf moeten bakken om geld te besparen, maar ach, ik hou toch van koken :9.

Anyway, gister toch maar weer mijn marauder ingelogd en na wat pve hack 'n slash werk toch maar besloten voorlopig marauder te blijven spelen :) vind het een heerlijke class.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-09 17:48
Op een Core server kun je, op de speciale RvR gebieden na, overal rustig levelen en je ding doen zonder geganked te worden. In elk gebied waar je komt is een RvR gebied. Als je die betreedt gaat je PvP status aan, je kan dus aanvallen en aangevallen worden. Maar je kan die RvR gebieden niet meer in als het onder je Tier ligt.
Als je lvl 10 bent zit je in Tier 1 (lvl 1 t/m 11) en kan je het RvR gebied betreden. Maar ben je lvl 12 dan kan je niet meer het RvR gebied van Tier 1 in, anders verander je in een kip en kan je dus niets meer. Je moet dus naar RvR gebieden die Tier 2 zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb al veel gelezen maar heb nog een aantal vragen.
(reden is dat ik GW eens links wil laten liggen en een ander spel wil proberen.)
  • Hoeveel chars kan je maken ?
  • Kan iemand me simpel uitleggen wat voor servers er zijn met simpele uitleg, ben nl. geen WoW gewend.. enkel GW ;)
    ( heb al het e.e.a. in game bladen gelezen, maar snap het echt niet hoe ze daar proberen uit te leggen..)
  • Is er een mogelijkheid tot trial key's oid ? (zoals bij LOTR Online)
[...]

Dus,
Core.. enkel als je een gebied in hobbelt en iets hebt aangegeven kan je aangevallen worden.. maar wat is een Tier dan weer..
En .. in een kip veranderen.. !? :S

Je kunt per server 10 karakters maken. Per server ben je echter wel beperkt tot 1 kant.. Dus of order, of destruction..allebei kan niet.

Volgens mij had je het al aardig door qua servers. Je hebt core servers waar je in principe zorgeloos kunt PvE-en en je niet druk hoeft te maken dat je aangevallen wordt. PvP kun je ten allen tijden gaan doen door een PvP zone in te lopen, of een scenario te doen.

Daarnaast heb je open PvP servers, daarin kun je eigenlijk overal en door iedereen van de andere kant (destruction of order) worden aangevallen. Tiers zijn eigenlijk gebieden die voor je level geschikt zijn. Tot level 12 zit je in tier 1, wordt je level 12, dan ben je feitelijk te hoog geworden voor tier 1, kun je nog wel rondlopen, maar als je daar een pvp gebied in gaat, ben je een kip met heel weinig hitpoints en dus makkelijk te verslaan.

Over trial keys weet ik niets...dus daar kan ik je nog niet mee helpen.

Roleplaying is eigenlijk niets meer of minder dan je karakter "leven". Jij bent het personage wat je hebt gekozen, je gedraagt je dus ook als zodanig. Meestal heb je een heel goed beeld van wat jouw personage is. Bijvoorbeeld een sjachrijnige dwerg met een uitgewezen hekel aan elfjes ofzo. Je kunt dit zo ver drijven als je zelf wil natuurlijk, maar op een RP server wordt wel van je verwacht dat je je best doet om een passende naam te gebruiken en ook wel wat moeite doet om je in de rol in te leven. Het is een soort acteren, zonder dat je zelf voor de camera hoeft te staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 11:43:
Ben dit spel ook begonnen (na wow vanaf begin gespeeld te hebben). Ik begon de dag na de release en 3 dagen later heb ik me wow guild verteld dat ik volledig overga naar warhammer. Vind het echt een geweldig spel. Op de visuele bugs na ben ik nog geen bug tegengekomen, dus dat voorspelt veel goeds.
Ben een shaman lvl26rvr12 en vermaak me perfect. Rvr gedeelte is mooi uitgedacht al ben ik me tot noch toe mee beziggehouden met me pve rank. Nu ik gister omgegaan ben naar een meer dps spec merk ik dat ik als healer een mob minstens net zo snel dood heb als een echte dps class van me eigen lvl, nu nog kijken hoe dat in rvr is gezien ik voorheen geen healer kon killen gezien tegen de tijd dat ik geen action points heb de andere healer zichzelf weer vol healt, healer tegen healer is simpelweg uren bezig zijn om niets te doen, kan je beter wegrennen.
Merk wel dat gold totaal niets waard is, zit nu op 127gold en heb alleen 15g voor mount en 4g voor achternaam betaald. Zijn er andere dingen waar ik het nog aan uit kan geven? Voor items vind ik het onzin, vermaak me goed met de pq's en daar zijn de items al zeer goed.
,,,, ,,,,, ,,,,,
,,, ,,,,
Ik geniet ook van deze game na WoW, er waren zoveel dingen waarvan mensen al uitgingen dat het zo hoorde in een game, en WAR laat zien dat het ook anders kan. :)
Ik ben tevens heel blij dat Gold niet veel betekend in deze game, helaas moet er nog steeds Gold zitten in een game maar dit is toch wel iets beter dan WoW.
Yep, deze game bevalt me wel tot nu toe. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen wonder dat mijn guild (Nom nom nom popcorn) zoveel moeite heeft om in te kunnen loggen op karak-azgal, zie nu dat alle tweakers ook die kant op zijn... Shoo! :P
Gister dus maar besloten om met wat vrienden verder te spelen op karak-vlag met mijn dwarf engineer. Voor het eerst aan rvr gedaan en paar destruction mensen omgelegd van grote afstand :) Engineers zijn fun. For Helga!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 19:28
Thnkx voor de reacties mensen..
(nog een aantal bekende mensen tussen :D )

Net weer wat door zitten lezen over de classes etc..

Klinkt allemaal wel leuk en begin toch te kriebelen :)

Maar.. wat las ik nu nog meer..
Wachttijden voor inloggen.. :/ Gebeurt dit dan vaak ?
En, die guilds.. allianties.. of hoe ze hier ook heten ;) ik begrijp dat tweakers op Karak-Azgal zitten ?
Kan je op een server kiezen voor RvR, PvE of PvP .. of heeft de server 1 bepaalde klasse ? (if so, welke heeft Karak-Azgal dan ?)

Helaas niemand nog een idee over trial keys ofzo ?
Zal een van de eerste MMO's zijn :P

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ambi
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 05-05 08:14

ambi

IGN: EvulKlowne

@Zephyer

Kijk ook eens op de HammerWiki voor de verklaring van enkele WAR termen (gewoon intypen in het search field).

Steam/uPlay: EvulKlowne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja. het gebeurt soms dat er wachttijden zijn voor een server. Op Karak-Azgal is dit vooral zo voor Destruction, voor Order valt het allemaal wel mee momenteel.

Als je een server kiest, maak je de keuze voor een open rvr server of een core server en die kun je nog combineren met wel RP of niet RP (de ene server is dat wel, de andere niet)

Op elke server kun je zelf kiezen of je destruction kiest of toch order en voor die keuze, is dan vervolgens elke class beschikbaar. Ik zou zeggen, probeer eens een maand. Ben ik ook aan het doen. Dan kost het je sowieso niet veel meer dan een standaard spel van GW en je kunt toch een maand lang zien of het spel je ligt of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
Verwijderd schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 12:07:
Geen wonder dat mijn guild (Nom nom nom popcorn) zoveel moeite heeft om in te kunnen loggen op karak-azgal, zie nu dat alle tweakers ook die kant op zijn... Shoo! :P
Gister dus maar besloten om met wat vrienden verder te spelen op karak-vlag met mijn dwarf engineer. Voor het eerst aan rvr gedaan en paar destruction mensen omgelegd van grote afstand :) Engineers zijn fun. For Helga!!
Hé Een mede engineer op Karak-Vlag!

Ik heb trouwens nog geen auctionhall gevonden, iemand enig idee waar?
En nog een vraagje, is er een lijst van "leuke" bewegingen? zoals /laugh, /bye, /yell etc..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
  • Laatst online: 06-09 13:12
Zephyer schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 13:00:
Maar.. wat las ik nu nog meer..
Wachttijden voor inloggen.. :/ Gebeurt dit dan vaak ?
En, die guilds.. allianties.. of hoe ze hier ook heten ;) ik begrijp dat tweakers op Karak-Azgal zitten ?
Kan je op een server kiezen voor RvR, PvE of PvP .. of heeft de server 1 bepaalde klasse ? (if so, welke heeft Karak-Azgal dan ?)

Helaas niemand nog een idee over trial keys ofzo ?
Zal een van de eerste MMO's zijn :P
Wachttijden zijn er bij Karak-Azgal voor de destruction wel. Dit betekent simpelweg dat de server vol zit en je moet wachten tot er weer mensen uitgaan voordat jij kan inloggen. Overdag heb je hier nog geen last van, maar s'avonds duurt het soms wel 20-30 min voordat je kan gaan spelen. Het is natuurlijk wel vervelend dat je moet wachten, maar aan de andere kant is het een stuk drukker ingame, waardoor je daar weer minder hoeft te wachten.

Tweakers heeft 2 guilds op Karak-Azgal (dit is een Core-non-RP server).
Uneath (destruction), inmiddels rond de 100 unieke leden.
Invictus (order), geen idee hoe groot/klein die inmiddels is.

Trial keys zijn er nog niet. Als je het spel koopt kan je echter wel gelijk een maand 'gratis' spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ambi

ambi

Sneezzer schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 13:12:
[...]
En nog een vraagje, is er een lijst van "leuke" bewegingen? zoals /laugh, /bye, /yell etc..
Type /emotelist in chat of gewoon /help voor alle commando's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sneezzer schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 13:12:

Ik heb trouwens nog geen auctionhall gevonden, iemand enig idee waar?
Auctioneer is in Altdorf, achter de banker op het grote plein, staat op je mapje aangegeven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thormodo schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 13:14:
[...]

Wachttijden zijn er bij Karak-Azgal wel. Dit betekent simpelweg dat de server vol zit en je moet wachten tot er weer mensen uitgaan voordat jij kan inloggen. Overdag heb je hier nog geen last van, maar s'avonds duurt het soms wel 20-30 min voordat je kan gaan spelen. Het is natuurlijk wel vervelend dat je moet wachten, maar aan de andere kant is het een stuk drukker ingame, waardoor je daar weer minder hoeft te wachten.
Die wachttijden zijn voornamelijk voor destruction, als order moet ik nooit langer als 2-3min wachten (als ik al uberhaupt moet wachten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFl0ppY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-09 15:59
ambi schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 13:06:
@Zephyer

Kijk ook eens op de HammerWiki voor de verklaring van enkele WAR termen (gewoon intypen in het search field).
Precies, veel kun je al vinden in (de links van) de OP.

Over de wachtrijen, ja die zijn er. Scheelt natuurlijk per server maar Azgal is behoorlijk druk. Over het algemeen is destruction een stuk drukker dan order maar op Azgal is er zelfs al een wachtrij van een 15-30 min om 8 uur 's avonds. In de middag kun je meteen inloggen. Destro kent volgens mij ze goed als de hele dag een wachtrij of heb ik dat verkeerd?

The Stranger: Do you have to use so many cuss words?
The Dude: What the fuck you talking about?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue-eagle
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Ben ik nou de enige die zich kapot kan ergeren aan grafische gebreken?

- Denk je onder een vlag door te kunnen lopen, wordt je door een onzichtbare barriere tegengehouden;
- Het water ziet er nogal 1995 uit (zelfs in DAOC was dit 100x beter);
- Niet vloeiende animaties.

Of zijn er hidden settings waardoor 'ie DX10 gaat gebruiken voor z'n water effecten? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blue-eagle schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 13:21:

- Denk je onder een vlag door te kunnen lopen, wordt je door een onzichtbare barriere tegengehouden;

Of zijn er hidden settings waardoor 'ie DX10 gaat gebruiken voor z'n water effecten? :)
Ik ben WoW gewent, dus ik vind het al heel wat :P Wat me wel opvalt is dat het verschil tussen hoogste en laagste settings best klein is. Maar als ik screenshots van DOAC en WAR tegen elkaar leg ziet DOAC er inderdaad erg goed uit, zelfs als je rekening houd met de grafische update die DOAC gekregen heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
roodbwoy schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 10:42:
[...]

GZ jongen! heb sinds een paar maanden ook een eigen huis gekocht! en er is niet heerlijker dan vanuit je luie bureaustoel gamend een pizza te bestellen :-)
Echt wel.. je vriendin de pizza laten maken :P

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 04-09 01:54

Erikie

www.erikie.nl

of een cloaked witch elf :P

traktor scratch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben blij dat ik al vroeg het besluit nam om te rerollen op een andere server, ik had een lvl 13 DoK op Azgal, maar ben naar een rp server gegaan. Ik vertik het om iedere keer 30 min te wachten eer ik kan inloggen. geen seconde spijt gehad, mijn DoK is nu level 20 en nog geen probleem om te solo'n. Met 4-5 mobs van dezelfde level om me heen overleef ik het nog, redelijk makkelijk.

Enige nadeel is het healen van andere mensen, in scenario's en rvr probeer ik dit uiteraard zoveel mogelijk te doen, echter begrijpen heel veel mensen niet dat ik na 3 heals geen essence meer heb, en dus niet meer kan healen voordat ik deze weer heb aangevuld, of door melee combat, of door een speciaal daarvoor bedoelde spel. Dus krijg ik vaak het verwijt, ja had wel mogen healen hoor ! Terwijl ik dat wel degelijk doe :P , heb zelfs de healing tree genomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eSCe schreef op zaterdag 27 september 2008 @ 11:03:
Ik heb nog een vraagje, waar is het auction house nu eigenlijk? Ik ben een r10 dark elf maar nergens heb ik een auction house gevonden :s
aution house is voor des in the inviteble city en voor order in altdorf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 13:59:
Enige nadeel is het healen van andere mensen, in scenario's en rvr probeer ik dit uiteraard zoveel mogelijk te doen, echter begrijpen heel veel mensen niet dat ik na 3 heals geen essence meer heb, en dus niet meer kan healen voordat ik deze weer heb aangevuld, of door melee combat, of door een speciaal daarvoor bedoelde spel. Dus krijg ik vaak het verwijt, ja had wel mogen healen hoor ! Terwijl ik dat wel degelijk doe :P , heb zelfs de healing tree genomen.
Ja, zo irritant is dat. Ik speel zelf een Warrior-priest en wij hebben Righteous Fury nodig om te healen en dat krijg ik weer door te slaan. Ik probeer ook veel te healen, maar ik kan maar 4-5 heals doen en dan moet ik vechten. Met het gebruikelijke gejank als gevolg.

Zowiezo weten niet heel veel mensen hoe andere classes werken, ik zelf ook niet... maar dat maakt het weer interesant voor mij. Ik hoor nu bijvoorbeeld voor het eerst dat DoK's healers zijn... dat zijn toch die gasten met die schedels in hun hand?
edit:
Hmm dat zijn Zealots.. :P

Wat ik wel heel mooi vind is dat healing je wel omhoog helpt op de eindlijst in scenario's. Zo dacht ik gisteren dat ik het heel slecht deed in dat scenario.. Ik ben nog maar level 7 en werd dus constant gekilled, maar ik healde als een gek en werd dus 2e op de eindlijst :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 19:28
Thormodo schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 13:14:
[...]

[..]

Tweakers heeft 2 guilds op Karak-Azgal (dit is een Core-non-RP server).
Uneath (destruction), inmiddels rond de 100 unieke leden.
Invictus (order), geen idee hoe groot/klein die inmiddels is.

Trial keys zijn er nog niet. Als je het spel koopt kan je echter wel gelijk een maand 'gratis' spelen.
Ok, duidelijk.. en het begint nu toch meer en meer te kriebelen :P
Erm.. denk ik de servers te begrijpen kom je aan met een Core-non-RP server..
Die had ik niet zien staan in m'n lijstje.. :?

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OxiMoron
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08-07 14:27
Ik heb ook een Destruction char op Karak-Azgal gemaakt..
Peottre de Marauder
en Bootoot de Shaman :)

Albert Einstein: A question that sometime drives me hazy: Am I or are the others crazy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jabba
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-07 13:52

Jabba

Firkan

het is geen crysis! een goede game hoeft geen mega graphics te hebben. en AA en AF forceren in drivers werkt prima en het spel ziet er gewoon goed uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jabba schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 14:32:
[...]

het is geen crysis! een goede game hoeft geen mega graphics te hebben. en AA en AF forceren in drivers werkt prima en het spel ziet er gewoon goed uit
en als je aan het rvren bent, of keep siegen met een man of 100, kijk je toch niet naar die details :-)
Dan is het gewoon WAR! Veel mensen zetten zelfs shadows en particle effecten af om in large scale
rvr betere FPS en overzicht te halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaim
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08-07 18:01

Blaim

Cashback kroket

De queue voor Order op Azgal is max 5 minuten rond 8-9 uur 's avonds. Best te doen.. helemaal met het nieuwe queue systeem waardoor je bij een CTD niet direct opnieuw hoeft te wachten.

Invictus heeft nu ongeveer 35 unieke members waardoor het een gezellige boel is en blijft, maar meer mensen zijn natuurlijk altijd welkom om in de toekomst nog wat georganiseerder te worden.

Ik merk dat nog heel veel mensen weinig weten van de professions en dit ook niet in alle gevallen even duidelijk is uitgelegd. Ik moet m'n eerste echte bruikbare dingen uit Apothecary nog krijgen en zit nu rond skill 45. Vanavond maar weer verder experimenteren, leuk is het zeker! Zit de optie al ingame om je mount te customizen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blaim schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 15:00:
Invictus heeft nu ongeveer 35 unieke members waardoor het een gezellige boel is en blijft, maar meer mensen zijn natuurlijk altijd welkom om in de toekomst nog wat georganiseerder te worden.
Blaim, ik heb je gisteravond proberen aan te spreken voor een invite, maar heb je niet online zien komen.
Het wordt eens tijd dat mijn kameraad en ik de guild joinen (waarvan ikzelf de naam heb aangedragen :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eergisteren schrok ik even...had een crash gehad, en wilde weer inloggen en toen stond er heel even..was maar een paar seconden, dat ik 1 van 1 was in de wachtrij, maar dat het nog (schrik niet) 17h54m zou duren voor ik weer kon spelen...

Het was met een paar seconden weer weg, maar ik zat even met hele grote ogen naar mijn scherm te kijken. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFl0ppY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-09 15:59
Blaim schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 15:00:
De queue voor Order op Azgal is max 5 minuten rond 8-9 uur 's avonds. Best te doen.. helemaal met het nieuwe queue systeem waardoor je bij een CTD niet direct opnieuw hoeft te wachten.

Ik merk dat nog heel veel mensen weinig weten van de professions en dit ook niet in alle gevallen even duidelijk is uitgelegd. Ik moet m'n eerste echte bruikbare dingen uit Apothecary nog krijgen en zit nu rond skill 45. Vanavond maar weer verder experimenteren, leuk is het zeker! Zit de optie al ingame om je mount te customizen? :P
Stond gisteren toch om 9 uur tegen een que van 300 man aan te kijken. Dik kwartier kunnen wachten. Had het ook niet verwacht maar..

The Stranger: Do you have to use so many cuss words?
The Dude: What the fuck you talking about?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrFl0ppY schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 15:07:
[...]

Stond gisteren toch om 9 uur tegen een que van 300 man aan te kijken. Dik kwartier kunnen wachten. Had het ook niet verwacht maar..
raar, ik ben gisteren uitgelogged rond 9u en tegen 9u25 teruggekomen, en was 5 van 5 in de queue < 1min

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gevalletje domme pech dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaim
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08-07 18:01

Blaim

Cashback kroket

Dat moet door de zondag komen want op elke andere dag heb ik nooit langer hoeven wachten dan 5 minuten. :)

@Daverock: ja, je bent welkom als ere-lid, hehe. Ik was het weekend niet online maar vanavond wel weer. Anders kan je ook op guildnaam zoeken en willekeurig iemand anders aanspreken voor een inviten. Je zal een van de weinige engineers zijn.. die samen met Shadow Warrior hebben we er geloof ik nog maar 1 of 2 van.

Wie heeft er allemaal al een PvE instance gespeeld? Welke? Waar zit ie? Hoe lang duurde het? Ik begin af en toe een beetje WoW-achtige kriebels te kijken om met 5 anderen een donkere grot te verkennen.. raar. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 14:26:
[...]

Ja, zo irritant is dat. Ik speel zelf een Warrior-priest en wij hebben Righteous Fury nodig om te healen en dat krijg ik weer door te slaan. Ik probeer ook veel te healen, maar ik kan maar 4-5 heals doen en dan moet ik vechten. Met het gebruikelijke gejank als gevolg.

Zowiezo weten niet heel veel mensen hoe andere classes werken, ik zelf ook niet... maar dat maakt het weer interesant voor mij. Ik hoor nu bijvoorbeeld voor het eerst dat DoK's healers zijn... dat zijn toch die gasten met die schedels in hun hand?
edit:
Hmm dat zijn Zealots.. :P

Wat ik wel heel mooi vind is dat healing je wel omhoog helpt op de eindlijst in scenario's. Zo dacht ik gisteren dat ik het heel slecht deed in dat scenario.. Ik ben nog maar level 7 en werd dus constant gekilled, maar ik healde als een gek en werd dus 2e op de eindlijst :P
Er zijn twee classes die oneindig door kunnen healen zover ik gezien heb, de High elf Archmage en Goblin Shaman. Ik speel zelf een shaman en ze werken een beetje als de resto druid uit WoW: veel Heals over time en een trage grote heal. Als je met rust gelaten wordt op de rear van het front kan je enorme healing uitpompen. De gemiddelde tank wordt er enorm taai door, zodat 4+ mensen nodig zijn om deze neer te halen. Andere classes weet ik niet zo goed. De DoK is meer de WoW's Shaman: melee in en hakken, af en toe healen, in plaats van dedicated healer. Sigmarite werkt hetzelfde geloof ik. Daarom krijgen ze ook betere armor en zijn zinnig in melee. shamans zijn dat absoluut niet. Het liefste casten ze van ver af. Ze hebben geen reden om in melee te gaan. Ben nu rank 10, mischien krijg ik later iets dat dit wel zinnig maakt. Wie weet. tot noch toe vind ik shamans wel aardig. Hun dps is een beetje laag, maar hun healing insane. Champions soloen ftw! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ambi

ambi

Blaim schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 15:12:
Wie heeft er allemaal al een PvE instance gespeeld? Welke? Waar zit ie? Hoe lang duurde het? Ik begin af en toe een beetje WoW-achtige kriebels te kijken om met 5 anderen een donkere grot te verkennen.. raar. :p
Nog geen ervaring ermee, maar misschien helpt dit je op weg: http://warhammeronline.wikia.com/wiki/Dungeon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 15:30:
[...]

Er zijn twee classes die oneindig door kunnen healen zover ik gezien heb, de High elf Archmage en Goblin Shaman.
Neem maar de runepriest ipv de archmage. Archmage zn heals zijn niet slecht maar zijn pas goed na damage doen. Archmage is een healing/damage hybrid, runepriest is de echte healbot

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 30-09-2008 15:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In Altdorf zit een instance, de serwers (of zo) zoek gewoon een gat in een muur of riool met een instance poertal erin. Ook is in de kelder van een huis in Altdorf vlak bij de bibliotheek een cult met lvl 20+ gasten. Je komt erin via een deur aan het eind van een steeg. Ik was lvl 12 en ben hard weggerend. Overigens zijn die cultists anders dan mobs in WOW. Die gasten jaagden me de halve stad door voor ze het opgaven! Kort daarnaa ging ik dood aan een lvl 20 skaven die uit een ton sprong. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Laatst online: 01:33

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Verwijderd schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 14:34:
en als je aan het rvren bent, of keep siegen met een man of 100, kijk je toch niet naar die details :-)
Dan is het gewoon WAR! Veel mensen zetten zelfs shadows en particle effecten af om in large scale
rvr betere FPS en overzicht te halen
Er zijn toch al wat games geweest die een redelijke grafische pracht op het scherm konden toveren zonder flink toe te geven in framerate*. En de punten die hij ophaald, zijn zelfs in oude games toch bijzonder goed uitgewerkt (zelfs GW heeft een paar prachtige water scenes).

Ik vind zelf alles 'goed', niet bijzonder, maar ook niet slecht. Buiten dan die pijlen, dat moet echt anders :P

*uiteraard, mits goede PC.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OxiMoron
Mja.. vind WAR ook gewoon goed eruit zien.. op sommige punten is het mooier dan bijvoorbeeld WoW en op andere duidelijk minder.

Ik zelf vind speelbaarheid belangrijker dan eye candy.

Albert Einstein: A question that sometime drives me hazy: Am I or are the others crazy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Edit: opgelost. :p

[ Voor 89% gewijzigd door Verwijderd op 30-09-2008 16:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roodbwoy
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 28-10-2021

roodbwoy

Senile Developer

is je bag niet vol ;-) ?

*edit* laat me raden; je bag was vol :-P

[ Voor 12% gewijzigd door roodbwoy op 30-09-2008 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bags vol. Prutser ;)

[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 30-09-2008 16:07 . Reden: ja dus, PROT is niet representatief voor de rest van de Invictus guild ;) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 18:40

On_E

Housemusic

Gezeur over de graphics snap ik ook niet echt, ik vind het er gewoon erg goed uit zien, zeker voor een MMO.

Afbeeldingslocatie: http://xs131.xs.to/xs131/08390/nix_f_021367.jpg.xs.jpg

Afbeeldingslocatie: http://xs131.xs.to/xs131/08390/nix_f_025396.jpg.xs.jpg

Afbeeldingslocatie: http://xs131.xs.to/xs131/08390/nix_f_036862.jpg.xs.jpg

Afbeeldingslocatie: http://xs131.xs.to/xs131/08390/nix_f_040244.jpg.xs.jpg

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OxiMoron
Ok.. mis ik dan een hidden instelling ofzo? Heb alles op Custom->High staan en nog ziet het er niet zo uit :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Graphics zijn ook zeker goed, maar het gaat hier om de dingen naast de graphics. Animaties, 'eco candy' (planten, water, bomen, zon etc) en algeheel gevoel van dit alles.

@hierboven, forced AA/AF op je driver inschakelen.

[ Voor 13% gewijzigd door SinergyX op 30-09-2008 16:13 ]

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vind om eerlijk te zijn de graphics van War tegenvallen. Zeker als je het vergelijkt met het resource gebruik. Wow is daarin veel efficienter. Verder is 1 van de grootste ergenissen het slechte object -> character collision. Ik kan er echt niet tegen als ik achter miniscule dingen blijf haken of gewoon ergens niet uit kan komen zonder dat ik 20 sec loop te prutsen.

Verder wel erg leuk spel, maar zoals gewoonlijk kan ik niet normaal een character levelen zonder dat ik eerst 4 x wissel omdat 'het gras altijd groener is'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

OxiMoron schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 16:12:
Ok.. mis ik dan een hidden instelling ofzo? Heb alles op Custom->High staan en nog ziet het er niet zo uit :S
Ik heb via mijn GFX card AA & AF aan staan, verder niets extras ofzo in de settings van WAR.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OxiMoron
hmm dat zal het dan wel zijn ja..

Zal ook eens naar driver updates kijken

[ Voor 39% gewijzigd door OxiMoron op 30-09-2008 16:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
Verwijderd schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 15:30:
Er zijn twee classes die oneindig door kunnen healen zover ik gezien heb, de High elf Archmage en Goblin Shaman.
Ze kunnen beide oneindig healen ja, maar hun heals worden beter door schade te doen.
De twee careers die je echt puur en alleen als healer kan spelen zijn de Zealot en de Runepriest.
Blaim schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 15:12:
We hebben met Uneath even een kerker bekeken die in de Inevitable City zit. Echter waren we 20+ en was de kerker voor rank 18. We waren er dus ook vrij snel doorheen, ik denk een minuut of 20. Er zaten 3 bosses in waarvan de laatste duidelijk een eindbaas was. Echter voordat die we konden looten (we waren aan het wachten op de doden), was zijn corpse al gedespawned. De eerdere 2 bosses dropten rank 17 groen spul.
Zephyer schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 14:27:
Ok, duidelijk.. en het begint nu toch meer en meer te kriebelen :P
Erm.. denk ik de servers te begrijpen kom je aan met een Core-non-RP server..
Die had ik niet zien staan in m'n lijstje.. :?
Roleplaying is gewoon een bepaalde code, waaraan je je moet houden als je op een RP server speelt. Je doet dus net alsof je je character bent en praat ook als hem en dergelijken. Maar dit beïnvloed dus niet het spel zelf. Roleplaying kan dus op Core of Open servers. Karak-Azgal is een Core server, waar je niet hoeft te roleplayen. Ik noem het dan maar even een Core-nonRP server :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-10-2022

Ebayzo

hij/hem

Verwijderd schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 16:14:
Vind om eerlijk te zijn de graphics van War tegenvallen. Zeker als je het vergelijkt met het resource gebruik. Wow is daarin veel efficienter. Verder is 1 van de grootste ergenissen het slechte object -> character collision. Ik kan er echt niet tegen als ik achter miniscule dingen blijf haken of gewoon ergens niet uit kan komen zonder dat ik 20 sec loop te prutsen.

Verder wel erg leuk spel, maar zoals gewoonlijk kan ik niet normaal een character levelen zonder dat ik eerst 4 x wissel omdat 'het gras altijd groener is'.
Haha, inmiddels ook al van alles geprobeerd. Voorlopig ga ik het even bij mijn Warrior Priest houden. Helaas is zijn naam (Beflap) wat minder tactvol. Had hem meer gecreëerd als test maar loop er inmiddels al wat te lang mee rond om weer opnieuw te beginnen. Misschien kan ik het nog een beetje rechttrekken met een achternaam :X

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ebayzo schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 16:17:
[...]
Haha, inmiddels ook al van alles geprobeerd. Voorlopig ga ik het even bij mijn Warrior Priest houden. Helaas is zijn naam (Beflap) wat minder tactvol. Had hem meer gecreëerd als test maar loop er inmiddels al wat te lang mee rond om weer opnieuw te beginnen. Misschien kan ik het nog een beetje rechttrekken met een achternaam :X
Ok met zon naam zou ik sowieso opnieuw begonnen zijn :D

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 30-09-2008 16:39 . Reden: Zinsconstructie FTW ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 16:25:
[...]

Ok met zon naam zou ik sowieso opnieuw begonnen :D
Of je kan natuurlijk wachten tot er name change komt. als die net zo snel komt als in WoW dan hoef je maar 3 jaar te wachten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkeR
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11-09 16:26

GekkeR

key = key

Je ziet inderdaad genoeg "Hoer" "Slet" "Lulletje" rondlopen.
Vraag me af wat ze hier aan gaan doen.

--edit

En hoi Jeroen trouwens :D

[ Voor 16% gewijzigd door GekkeR op 30-09-2008 17:59 ]

[ pctje te zien hier ] - Miauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OxiMoron
Je kunt iemand anders vragen om je even te reporten.. misschien dat je dan een namechange krijgt aangeboden :P

Of een ban aan je broek natuurlijk :+

[ Voor 16% gewijzigd door OxiMoron op 30-09-2008 16:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand een site met duidelijk uitleg over de beroepen? Gewoon even duidelijk heid over wat je nodig heb om zo soepel mogelijk te lvlen enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roodbwoy

roodbwoy

Senile Developer

OxiMoron schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 16:39:
Je kunt iemand anders vragen om je even te reporten.. misschien dat je dan een namechange krijgt aangeboden :P

haha, doet me denken aan een soort gelijk geval wat ik in WoW had 3 jaar terug :-)

had een character die heette Konteprikker... (Rogue) werd de naam erg zat maar had 'em ook in een stonede bui als alt aangemaakt, toch tot L55 geleveld. Dus ik ticket aangemaakt, later response van GM, ik uitgelegd wat de naam betekend en dat het een foutje was, toen kreeg ik de vraag "Why didn't you made a ticket earlier or rerolled when you where still low?" waarop ik antwoorde "eeuuh... I turned 21 yesterday, my mum told me that it is time to grow up"

Kreeg geen ban/warning en mocht mn naam veranderen :-)

[ Voor 5% gewijzigd door roodbwoy op 30-09-2008 17:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

OxiMoron schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 16:39:

Of zoals bij City of heroes, foute namen werden hernoemd naar GenericHero37189 (cijfers random) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-10-2022

Ebayzo

hij/hem

roodbwoy schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 16:54:
[...]

haha, doet me denken aan een soort gelijk geval wat ik in WoW had 3 jaar terug :-)

had een character die heette Konteprikker... (Rogue) werd de naam erg zat maar had 'em ook in een stonede bui als alt aangemaakt, toch tot L55 geleveld. Dus ik ticket aangemaakt, later response van GM, ik uitgelegd wat de naam betekend en dat het een foutje was, toen kreeg ik de vraag "Why didn't you made a ticket earlier or rerolled when you where still low?" waarop ik antwoorde "eeuuh... I turned 21 yesterday, my mum told me that it is time to grow up"

Kreeg geen ban/warning en mocht mn naam veranderen :-)
Ja haha ik had een rogue die "Buttseks" heette. Ja, kreeg ik ook een gratis rename :D Maargoed, kijk wel even aan of maak een ticket.

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ambi

ambi

Met de chicken-rule in gedachte, wil dat dan zeggen dat als je sommige quests niet hebt gedaan in een bepaalde tier dat je dan later - wanneer je level te hoog is voor die tier - die quests niet meer kan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
ambi schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 18:35:
Met de chicken-rule in gedachte, wil dat dan zeggen dat als je sommige quests niet hebt gedaan in een bepaalde tier dat je dan later - wanneer je level te hoog is voor die tier - die quests niet meer kan doen?
Wel als je voor een Open server kiest. Bij Core is dit wel mogelijk (behalve als deze quest zich in een RvR gebied plaats vind).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asskicker
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 19-08 17:38
Weer een que van 550 man, zo kom ik nooit meer aan spelen OO
1 uur en half wachten :')

[ Voor 18% gewijzigd door Asskicker op 30-09-2008 20:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skerekrow
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 20:49
idd :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
Yup hier ook, ben gelijk weer uitgestapt :P ik ga geen uur wachten om ff een uurtje te spelen.
offtopic:
Krijg binnenkort nieuwe pc :D eindelijk alles op z'n hoogst zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asskicker
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 19-08 17:38
Alles op z'n hoogst zetten en niet kunnen spelen door de hoge ques zeker? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OxiMoron
Mja.. ben maar met wat lui van m'n WoW guild gaan speler op Axe Bite (order)

Moet zeggen dat Ruinpriest best kewl is.. Hero tanken was een koekje :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 15:09:
[...]

raar, ik ben gisteren uitgelogged rond 9u en tegen 9u25 teruggekomen, en was 5 van 5 in de queue < 1min
oh boy, nu heb ik het idd ook voor, queue van 230 man pfff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
asskicker2 schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 20:47:
Alles op z'n hoogst zetten en niet kunnen spelen door de hoge ques zeker? :P
Mja, ik vond hem vanavond wel erg hoog! Normaal log ik eerder in en dan hoef ik hooguit 10 min. te wachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Och ik had om 18.45 maar 166 voor mij. Ik ben maar een game magazine gaan lezen, dan is de queue zo voorbij. :P

Voor de rest een paar lucratieve uurtjes, ben alweer Rank 12 en renown Rank 6 plus nog wat leuke greenies en een blue item. Alleen voor die scenario's moet je wel lang wachten. :X Dat is echt te gek voor woorden. Maar voor de rest begint dit spel al meer te boeien. In het begin was ik nogal sceptisch. Omdat je al gauw de neiging krijgt om het te vergelijken met de MMORPG van Blizzard Entertainment. . Maar dat is eigenlijk appels met peren vergelijken. De kans is groot dat ik mijn abbo ga verlengen als de 30 dagen voorbij zijn.

Voor de rest vermaak ik mij kostelijk, en doe het rustig aan. Geen powerlevel activiteiten. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 21:44
Geweldige update vandaag, in kunnen schrijven voor scenarios vanuit iedere pairing, geweldig! :) World RvR wordt met de dag ook beter, guilds beginnen op mijn server eindelijk een beetje actief te worden daarin en dagelijks toch wel gevechten van zo'n 100 man. Wordt alleen maar beter ^^.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OxiMoron
psychodude schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 23:15:
Geweldige update vandaag, in kunnen schrijven voor scenarios vanuit iedere pairing, geweldig! :) World RvR wordt met de dag ook beter, guilds beginnen op mijn server eindelijk een beetje actief te worden daarin en dagelijks toch wel gevechten van zo'n 100 man. Wordt alleen maar beter ^^.
Ahh ik dacht dat ik die optie voorheen gewoon over het hoofd gezien had :)

Ik speel toch maar op Axe-bite, heb echt geen zin om in de rij te moeten staan om te kunnen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren weer lekker bezig geweest met mijn White Lion "Sandramilena". Al hakkend is ze gisteren rank 17 renown rank 12 geworden.

Meerdere scenario potjes Phoenix Gate gedaan waarbij ook redelijk vaak gewonnen werd. Vooral Witch Elfs lijken mijn bijl en leeuw graag te lusten. ;) Gisteren ook een potje gehad waar ik op de algehele damage output op de tweede plaats stond met slechts 2000 schade minder dan de nummer 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tito129
  • Laatst online: 02:22
Ik lees dit topic nu al een paar dagen, Twijfel heel erg om hem aan te schaffen.
Heb nog nooit een mmorph gespeeld. Maar lijkt me wel is leuk om te proberen.
ben alleen bang voor de verslavende factor en aangezien ik geen student meer ben de weinige tijd die ik er aan kan besteden.
Waardoor je misschien lastiger in een guild kan komen.
Dat is altijd het nadeel van abbo play. Als je weinig speelt betaal je net zoveel dan als je veel speelt.
Is dit een beetje goede mmorph om te starten als nieuw iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 10-09 17:11
Binnenkort 1.01, ik hoop dat dat een beetje helpt met mijn fps in keep sieges en groepen over het algemeen.

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De ergste gevallen van lag vind ik toch wel in bijvoorbeeld als je een scenario aan het spelen bent, je vlag is gekaapt en jij ziet de vlaggendrager. Je gaat er op af, doet een hak...blijkt die persoon inmiddels al een behoorlijk eind weg te zijn. Dat is me nu inmiddels al een paar keer overkomen. Toch kan ik die gewoon targetten en alles. Dat is natuurlijk te gek voor woorden. Je ziet het ook wel eens als je mobs aanvalt. Mijn white lion gaat gewoon braaf richting waar het mannetje stond toen ik de aanval startte..die lijkt ook te blijven staan, maar ineens staat de bewuste mob voor mijn neus en niet meer op die plek. Mijn leeuw moet dan dus ook komen terughobbelen en dat heeft als gevolg dat ik soms ongewenst ineens niet 1, maar 3 of 4 mobs op mijn dak heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 09:38:
De ergste gevallen van lag vind ik toch wel in bijvoorbeeld als je een scenario aan het spelen bent, je vlag is gekaapt en jij ziet de vlaggendrager. Je gaat er op af, doet een hak...blijkt die persoon inmiddels al een behoorlijk eind weg te zijn. Dat is me nu inmiddels al een paar keer overkomen. Toch kan ik die gewoon targetten en alles. Dat is natuurlijk te gek voor woorden. Je ziet het ook wel eens als je mobs aanvalt. Mijn white lion gaat gewoon braaf richting waar het mannetje stond toen ik de aanval startte..die lijkt ook te blijven staan, maar ineens staat de bewuste mob voor mijn neus en niet meer op die plek. Mijn leeuw moet dan dus ook komen terughobbelen en dat heeft als gevolg dat ik soms ongewenst ineens niet 1, maar 3 of 4 mobs op mijn dak heb.
ja in stonetroll is het lastig, ik zie de enemy vlaggen drager en zijn escorte, ik loop er naar toe en doe barbed wire (aoe root), en die mannen warpen ineens 20m vooruit :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JeanLucPicard schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 09:14:
Binnenkort 1.01, ik hoop dat dat een beetje helpt met mijn fps in keep sieges en groepen over het algemeen.
Op de US site staat dat ie vandaag komt. (en de servers na middernacht gepatcht worden. (is over een paar uur) Ik denk de EU dus 2 oktober? The moment of truth! Als die eerste patch veel fixes bevat, denk ik dat mensen eindelijk overtuigd zijn van het feit dat WAR wel een mmo 'to stay' is. Als iemand de patch notes heeft gezien, graag even posten!

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 01-10-2008 09:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
Ebayzo schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 16:17:
Misschien kan ik het nog een beetje rechttrekken met een achternaam :X
Hoe/wat/'waar kan je een achternaam halen dan? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evil Hobbit
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08-11-2020
Gister wat andere classes geprobeerd, de disciple of khain. Erg vet. En de Squig Herder. Mijn god, wat zijn de greenskins grappig. Met stipt het leukste startgebied tot nu toe. Ik vond het bij Chaos wat saai en bij de Elfs wat depressief. Hier is het lachen gieren brullen. Ik vind de Squig Herder class wel wat raar spelen. Ik heb 3 jaar een hunter gehad in wow en dat speelde direct veel natuurlijker, vooral de manier waarop je met snelle commands je pet kan controleren lijkt hier te ontbreken. Misschien maak ik wel een shaman en ga daar mee verder als main.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
JeanLucPicard schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 09:14:
Goedemoggel, Zijn hier al patchnotes van beschikbaar? ( nee ik heb nog niet op de site gekeken ) :P
Evil Hobbit schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 10:05:
Gister wat andere classes geprobeerd, de disciple of khain. Erg vet. En de Squig Herder. Mijn god, wat zijn de greenskins grappig. Met stipt het leukste startgebied tot nu toe. Ik vond het bij Chaos wat saai en bij de Elfs wat depressief. Hier is het lachen gieren brullen. Ik vind de Squig Herder class wel wat raar spelen. Ik heb 3 jaar een hunter gehad in wow en dat speelde direct veel natuurlijker, vooral de manier waarop je met snelle commands je pet kan controleren lijkt hier te ontbreken. Misschien maak ik wel een shaman en ga daar mee verder als main.
Ik speelde vanaf dag 1 op een hunter @ wow.. en toen was de hunter bij lange na niet zo natuurlijk als dat hij nu is ;-) dus dat is geen vergelijking. Van de mensen die ik ken en Squig Herder spelen hoor ik dat het echt een hele leuke class is :)

[ Voor 58% gewijzigd door Dakreal op 01-10-2008 10:07 ]

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er al iemand Mount Gunbad ingeweest? Is een PvE dungeon in noord-west Badlands..

Als ik de comments in dit draadje mag geloven is het de moeite waard..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Zijn er hier mensen die ervaring hebben met de Black Orc in pvp? Heb echt geen flauw idee wat voor build ik wil gaan. De meest logische keuze is DPS aangezien ik voornamelijk wil pvp en sole quest wil doen. Nu is het alleen zo dat het totaal geen invloed heeft of je nu een 2hd hebt of een 1hd met schild, je dmg skills blijven evenveel dmg doen. Ook items met + strenght geven je geen extra dmg met skills. Met een Great Weapon (2hd) heb je zover ik weet alleen maar 1 extra atack en die doet niet eens veel dmg. (wel AOE)

Opzich kill ik mobs behoorlijk snel en kan ik er makkelijk 3 tegelijk aan, beter nog tegen 1 mob van mijn lvl verlies ik hooguit 10% hp ofzo. Dus voor solo pve heb ik meer dan genoeg armor en hitpoint. Nu weet ik eigenlijk niet of het waard is om zwaar te investeren in Patch of Da brawler voor dat kleine beetje dmg increase. Ik heb nu altijd een dikke score in pvp scenorio’s aangezien ik zolang leef dat ik lang en non-stop mensen kan dps’en. Verschijn je op het toneel met een 2hd dan ben je natuurlijk meteen een target ivp die irritant orc die zachtjes loopt te meppen met ze 1hder en het laagst op de to-kill-list staat en waarschijnlijk toch niet op tijd down gaat.

Mijn ervaring op lvl 12, kan er helemaal naast zitten. Hoop dat misschien wat andere BO speler wat tips kunnen geven.

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Ook een groot voordeel van WAR vind ik dat je niet direct de behoefte hebt om te blijven spelen.

Bij WoW had ik vaak ’t idee dat ik moest spelen omdat ik anders te ver achter zou lopen op anderen, maar in WAR is het al heel erg leuk op lagere levels, dus hoef je ook niet percee ZSM rank 40 te worden en/of de beste gear te halen.

Maar misschien ligt dit wel gewoon aan mij, kan ook natuurlijk. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

evilpin0 schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 10:27:

Mijn ervaring op lvl 12, kan er helemaal naast zitten. Hoop dat misschien wat andere BO speler wat tips kunnen geven.
Je zit er helemaal naast .... + strength geeft wel degelijk extra dps en een 2h heeft al bewezen meer dmg te doen dan een 1h+shield

+ een BO is een tank, geen DPSer, ik raad je ook dus niet aan in DPS te speccen, want daar zijn andere classen voor. Je dmg gaat hooguit average worden, je word geen DPS monster.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 01-10-2008 10:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 10:15:
Is er al iemand Mount Gunbad ingeweest? Is een PvE dungeon in noord-west Badlands..

Als ik de comments in dit draadje mag geloven is het de moeite waard..
ohh...ik wil zo graag wat PVE gaan spelen! Snel mn healer naar 20+ levelen dan maar zodat we een guild run kunnen gaan doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Verwijderd schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 10:36:
[...]

Je zit er helemaal naast .... + strength geeft wel degelijk extra dps en een 2h heeft al bewezen meer dmg te doen dan een 1h+shield

+ een BO is een tank, geen DPSer, ik raad je ook dus niet aan in DPS te speccen, want daar zijn andere classen voor. Je dmg gaat hooguit average worden, je word geen DPS monster.
Als BO met 2-h doe je wel degelijk damage.
echter lever je heel veel survivability in. In RvR raad ik je aan om lekker voor sword/board te gaan. Dit geeft zoveel damage reduction. Ik ben nu rank 23 en heb zo een 86% damage reduction. Als je hiernaast ook nog je Toughness wat boost krijg je echt minimale damage!

Imo is Path of da Toughest het leukste.. ik pak nu zonder moeite 8-10 mobs tegelijk en met wat moeite heb ik de 13 gehaald :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SpoTs schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 10:43:
[...]

Als BO met 2-h doe je wel degelijk damage.
Average damage hooguit, niet te vergelijken met de damage die de echte dpsers uitbraken :)

NB 86% damage reduction is op melee, hoeveel zijn je corporeal, spiritual en magical resistance? Hoeveel dmg mitigation heb je daar?

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 01-10-2008 10:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Verwijderd schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 10:45:
[...]

Average damage hooguit, niet te vergelijken met de damage die de echte dpsers uitbraken :)

NB 86% damage reduction is op melee, hoeveel zijn je corporeal, spiritual en magical resistance? Hoeveel dmg mitigation heb je daar?
Ik weet niet of jij BO hebt gespeeld na rank 18? Zo nee vind ik niet dat je dat kan opperen.

Ik heb vanaf rank 18 met een 2-h gespeeld en mobs gingen SUPER snel dood. Vrijwel op dezelfde manier zoals een WE bv een mob neer knalt. In de meeste gevallen nog sneller ook.

edit: 86% = Physical damage, dus niet alleen melee maar ook ranged.

[ Voor 5% gewijzigd door Dakreal op 01-10-2008 10:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hierzo een goede guide voor tanks in RvR..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SpoTs schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 10:49:
[...]

Ik weet niet of jij BO hebt gespeeld na rank 18? Zo nee vind ik niet dat je dat kan opperen.

Ik heb vanaf rank 18 met een 2-h gespeeld en mobs gingen SUPER snel dood. Vrijwel op dezelfde manier zoals een WE bv een mob neer knalt. In de meeste gevallen nog sneller ook.

edit: 86% = Physical damage, dus niet alleen melee maar ook ranged.
Jij spreekt over PVE, interesseert mij geen bal. PVP gaat het om, en daar is een BO zeker geen DPS monster. Of je nou een shield/1H draagt of 2hander, maakt niet uit, de dps die jij levert geeft geen echte zorg voor order! Ben al meermaals door lvl 21 BOs aangepakt, en dat is hooguit lachwekkend. Een marauder of witch elf daarentegen!

Er is 1 class die ranged phys dmg doet en das de shadow warrior. Runepriest, Archmage, Wizard en zelfs engineer doen allemaal andere damage types, vandaar mijn vraag naar jouw resistance.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had gisteren overigens wat vreemds in RvR scenario...kwam een lvl 12 BO tegen. Nu zijn die sterk en gaan niet zomaar neer, dat weet ik...maar als ik flink op hem in sta te hakken met mijn lvl 16 White Lion zou ik toch verwachten dat er in ieder geval IETS aan leven af gaat. Heb gechecked, was geen healer in zijn buurt dus dat was het niet. Na een tijdje hakken had ik mijn morale ability klaar die in 1x 526 schade doet. Hij had nog steeds geen schrammetje. Ik kan me veel voorstellen, maar dat geloof ik niet.

Iets later had ik hetzelfde bij een witch elf level 13. Ik hakte dat het een lieve lust was. Mijn damage die ik uitdeelde steeg ook behoorlijk, maar weer had de witch elf geen schrammetje. Zijn dat exploits die iemand gebruikt ofzo? Een tijd later ben ik dezelfde BO weer tegengekomen en sloeg ik hem met 3 slagen hardstikke morsdood, dus het kan wel. Overigens was ik dat potje toch wel lekker bezig met 10 player kills waarvan 3 1 on 1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik hou het weer voor gezien :) Kan me maar niet vinden in de animaties/kleine irritaties en wat andere MMO's hebben voor wat interessantere opties beschikbaar, dus ik wacht liever een tijdje af voordat ik er meteen een eind oordeel overheen gooi. Leuk spel, maar op het moment niets voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
SinergyX schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 10:59:
Ik hou het weer voor gezien :) Kan me maar niet vinden in de animaties/kleine irritaties en wat andere MMO's hebben voor wat interessantere opties beschikbaar, dus ik wacht liever een tijdje af voordat ik er meteen een eind oordeel overheen gooi. Leuk spel, maar op het moment niets voor mij.
Volgens mij is dit nu de 4e keer dat je ongeveer deze informatie post :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
Kan een engineer trouwens ook een pistool als extra wapen (naast de hamer en rifle) gebruiken? Of een schild natuurlijk?
Ik zit nu op lvl10 en reknown 8 maar heb nog geen pistool of schild gevonden om te kopen.

Hoe zit het trouwens met de verschillende paden die je kunt volgen, ik kan nu namelijk steeds voor 3 paden kiezen en kies ze ook alle drie, ik krijg die abillities er ook gewoon bij.

[ Voor 30% gewijzigd door Sneezzer op 01-10-2008 11:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roodbwoy

roodbwoy

Senile Developer

Sneezzer schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 11:11:
Kan een engineer trouwens ook een pistool als extra wapen (naast de hamer en rifle) gebruiken? Of een schild natuurlijk?
Ik zit nu op lvl10 en reknown 8 maar heb nog geen pistool of schild gevonden om te kopen.
kort antwoord: nope.
lang antwoord: Nee, het is rifle/wrench/axe/hammer dacht ik, geen pistolen en/of schilden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sneezzer schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 11:11:
volgens de abilities van de engineer (als je ingame even ability window open doet) blijkt de engi idd een pistool te kunnen dragen. Heb er echter ook nog geen gezien voor engi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Ik zit kwa resist's ongeveer op het volgende:

Spirital Resist: 248
Corporeal Resist: 207
Elemental Resist: 175

Stats komen niet helemaal overeen omdat mijn character nog niet geupdate is naar de huidge status ~~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SpoTs schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 11:16:
Ik zit kwa resist's ongeveer op het volgende:

Spirital Resist: 248
Corporeal Resist: 207
Elemental Resist: 175

Stats komen niet helemaal overeen omdat mijn character nog niet geupdate is naar de huidge status ~~
Das om en bij de 20% dmg reductie op spells.

Dan ga jij me niet vertellen dat een bright wizard jou geen pijn (post van jou in deel3) doet als je hem niet kan localiseren/aanvallen.

Mijn ironbreaker zit op ongeveer dezelfde resists en 1400 armor, en een sorceress (if left alone) haar mage en doombolt critten beiden op me voor +700dmg elk.das 1400 dmg in 2 sec op lvl 18, das 1/3 van mn totale leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roodbwoy

roodbwoy

Senile Developer

Verwijderd schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 11:25:
[...]

Das om en bij de 20% dmg reductie op spells.

Dan ga jij me niet vertellen dat een bright wizard jou geen pijn (post van jou in deel3) doet als je hem niet kan localiseren/aanvallen.

Mijn ironbreaker zit op ongeveer dezelfde resists en 1400 armor, en een sorceress (if left alone) haar mage en doombolt critten beiden op me voor +700dmg elk.das 1400 dmg in 2 sec op lvl 18, das 1/3 van mn totale leven.
daarom loop ik er ook nog :-) resist buff en uber healing, gotta love shamans :-)

gister MrFloppy op me dak gehad, in Phoenix Gate, hij kreeg me niet dood :-) bleef boven 80% HP! Terwijl ik L11 was en hij volgens mij level 20... ik verwacht wel een nerf richting shamans kant pretty quick

[ Voor 0% gewijzigd door roodbwoy op 01-10-2008 11:29 . Reden: slepping ]

Pagina: 1 2 ... 20 Laatste

Dit topic is gesloten.