Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
Ik bedoel meer als je + strenght items heb dat de DMG van je alibilities ook omhoog gaan, dat is volgens mij niet het geval. Kijk dat je meer dmg doet met een 2h kan ik ook nog net snappen. Dat een BO een tank is snap ik ook ben ook niet van plan te gaan dpsen maar met een HOGERE dps level je sneller. Was mijn post echt zo onduidelijk?Verwijderd schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 10:36:
[...]
Je zit er helemaal naast .... + strength geeft wel degelijk extra dps en een 2h heeft al bewezen meer dmg te doen dan een 1h+shield
+ een BO is een tank, geen DPSer, ik raad je ook dus niet aan in DPS te speccen, want daar zijn andere classen voor. Je dmg gaat hooguit average worden, je word geen DPS monster.
http://www.twitch.tv/jannustitannus
Verwijderd
Ben blij dat dit uit de mond van een shaman komt, vind ze zelf ook redelijk klote om tegen te spelen, en ik ben vrij verbaasd van hun dps potentieel (met hun groene beam of death :-) )roodbwoy schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 11:29:
[...]
gister MrFloppy op me dak gehad, in Phoenix Gate, hij kreeg me niet dood :-) bleef boven 80% HP! Terwijl ik L11 was en hij volgens mij level 20... ik verwacht wel een nerf richting shamans kant pretty quick
Hmm, met een hogere dps heb je ook een hogere downtime denk ik zo. Daarnaast vind ik het zelf prettig om met een Black Orc er een hele meut te pakken en die dan lekker neerbeuken. wel gezellig en met Big Slash smijt je ze allemaal op de grond.. dikke lol ^^evilpin0 schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 11:30:
[...]
Ik bedoel meer als je + strenght items heb dat de DMG van je alibilities ook omhoog gaan, dat is volgens mij niet het geval. Kijk dat je meer dmg doet met een 2h kan ik ook nog net snappen. Dat een BO een tank is snap ik ook ben ook niet van plan te gaan dpsen maar met een HOGERE dps level je sneller. Was mijn post echt zo onduidelijk?
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
Verwijderd
+str zorgt ervoor dat je base dmg omhoog gaat. Je ability dmg blijft dezelfde, maar als je deze uitvoert, is de resulterende dmg een optelsom van base dmg + ability dmg (heel simpel uitgelegd eh, er zijn nog andere factoren die spelen), dus meer str --> meer damage als je ability uitvoertevilpin0 schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 11:30:
[...]
Ik bedoel meer als je + strenght items heb dat de DMG van je alibilities ook omhoog gaan, dat is volgens mij niet het geval. Kijk dat je meer dmg doet met een 2h kan ik ook nog net snappen. Dat een BO een tank is snap ik ook ben ook niet van plan te gaan dpsen maar met een HOGERE dps level je sneller. Was mijn post echt zo onduidelijk?
Je kan het ook anders zien, minder DPS, maar meer tanking, kan je hogere mobs aan en goed PQ tanken, wat ook resulteert in sneller levellen
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 01-10-2008 11:34 ]
Idd, ik had een gelijkaardige ervaring. Die greenskins wereld lijkt me veel beter uitgewerkt dan die van andere rassen. Misschien daarom ook dat de meerderheid voor Destruction kiest.Evil Hobbit schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 10:05:
Gister wat andere classes geprobeerd, de disciple of khain. Erg vet. En de Squig Herder. Mijn god, wat zijn de greenskins grappig. Met stipt het leukste startgebied tot nu toe.
Steam/uPlay: EvulKlowne
Verwijderd
Ik vind de destro tanks en melee DPS veel beter uitgewerkt dan hun order counterparts, die zien er gewoon echt vet en gevaarlijk uit. (en dit vanuit de mond ve order speler)ambi schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 11:33:
[...]
Idd, ik had een gelijkaardige ervaring. Die greenskins wereld lijkt me veel beter uitgewerkt dan die van andere rassen. Misschien daarom ook dat de meerderheid voor Destruction kiest.
De witch hunter ziet er maar een kwiet uit met zn kledij, de lionman is een elf, idem voor de swordmaster, die zijn armor is gewoon belachelijk (die draagt zelfs een hoedje zoals de sint), en de dwarf, ja zie je bijna niet lopen
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 01-10-2008 11:37 ]
Maar Order is dan in principe ook " netjes " en de Destructions is meer Bruut geweld eigenlijkVerwijderd schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 11:36:
[...]
Ik vind de destro tanks en melee DPS veel beter uitgewerkt dan hun order counterparts, die zien er gewoon echt vet en gevaarlijk uit. (en dit vanuit de mond ve order speler)
De witch hunter ziet er maar een kwiet uit met zn kledij, de lionman is een elf, idem voor de swordmaster, die zijn armor is gewoon belachelijk (die draagt zelfs een hoedje zoals de sint), en de dwarf, ja zie je bijna niet lopen
Verwijderd
bwa, dwarven staan anders net gekend als kleine zuipende bruten die met iedereen rel zoekenSpoTs schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 11:38:
[...]
Maar Order is dan in principe ook " netjes " en de Destructions is meer Bruut geweld eigenlijkWat mij het meeste aanspreekt is dat een Orc andere kleding draagt dan bv een Dwarf Iron breaker. ( dat vond ik altijd zo jammer aan wow )
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 01-10-2008 11:42 ]
Ja, ik ook! Gaan we zeker binnenkort een keer doen met de guild. Gaatme dan echt niet om de loot maar ik ben zeer benieuwd hoe WAR PvE encounters er uit zien. Als het met net zulke leuke verhalen/mobs is uit PQ's zijn ze er wat mij betreft al voor de helft.Verwijderd schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 10:36:
[...]
ohh...ik wil zo graag wat PVE gaan spelen! Snel mn healer naar 20+ levelen dan maar zodat we een guild run kunnen gaan doen
Verwijderd
Dit gaat op voor beide kanten, gisteren stonden we met 5 man in te hakken op een level 14 ( wij waren allemaal rond de 20) en er ging niets van leven af. Erg vreemd ja. NU moet ik zeggen dat ik nog niet alle order healers herken, en misschien dat jij niet alle Destruction healers herkend. Mijn Disciple met zijn 2 zwaarden en altijd voorin de combat wordt ook bijna nooit herkend als healer, terwijl ik dat wel ben.Verwijderd schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 10:56:
Ik had gisteren overigens wat vreemds in RvR scenario...kwam een lvl 12 BO tegen. Nu zijn die sterk en gaan niet zomaar neer, dat weet ik...maar als ik flink op hem in sta te hakken met mijn lvl 16 White Lion zou ik toch verwachten dat er in ieder geval IETS aan leven af gaat. Heb gechecked, was geen healer in zijn buurt dus dat was het niet. Na een tijdje hakken had ik mijn morale ability klaar die in 1x 526 schade doet. Hij had nog steeds geen schrammetje. Ik kan me veel voorstellen, maar dat geloof ik niet.
Als ze me wel zouden herkennen, snap ik niet waarom ze staan in te hakken op de black orc naast mij, terwijl ik op hun sta te dps'n en ondertussen de BO in leven houd.
En jij bent dan vast een RP'er?Verwijderd schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 11:41:
[...]
bwa, dwarven staan anders net gekend als kleine zuipende bruten die met iedereen rel zoeken
Verwijderd
En ja een Disciple herken ik inmiddels wel, maar dat is niet een primary healer, daar ga ik altijd als eerste op af ook, want dan heeft die geen kans om een ander te healen, maar moet zich focussen op zichzelf. Ook die takke goblins val ik altijd vrijwel meteen aan.
Viel me gewoon op, en vond het erg vreemd zeker ook van de witch elf...die zou ik toch zeker moeten kunnen hebben. En met betrekkelijk gemak op de koop toe. Soortgenoten van level 18 maai ik zelfs neer...
@Blaim, count Sandramilena in..
Ach, heb je er last van?SpoTs schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 11:08:
Volgens mij is dit nu de 4e keer dat je ongeveer deze informatie post
Als iemand nog verder wil spelen voor een klein maandje (dacht tot 26 okt), stuur maar een DM
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Leek gewoon alsof je aandacht wou.. dus dat gaf ik evenSinergyX schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 11:56:
[...]
Ach, heb je er last van?
Als iemand nog verder wil spelen voor een klein maandje (dacht tot 26 okt), stuur maar een DM
Jep, die Shamans zijn niet dood te krijgen man. Dat terwijl ik toch redelijk dps doe. Wel even bij vermelden dat je er nog een 2e shaman bij had staan die je vrolijk healde. Tsja tegen 2 heals kun je niks in WAR. Aan de andere kant kon ik daarna wel vrolijk weglopenroodbwoy schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 11:29:
[...]
daarom loop ik er ook nog :-) resist buff en uber healing, gotta love shamans :-)
gister MrFloppy op me dak gehad, in Phoenix Gate, hij kreeg me niet dood :-) bleef boven 80% HP! Terwijl ik L11 was en hij volgens mij level 20... ik verwacht wel een nerf richting shamans kant pretty quick
The Stranger: Do you have to use so many cuss words?
The Dude: What the fuck you talking about?
Hmm, krijg zelf toch het gevoel dat een shaman squishier is dan een Runepriest terwijl dit vergelijkende classes zijn? Dus stel dat de shaman een nerf krijgtMrFl0ppY schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 12:12:
[...]
Jep, die Shamans zijn niet dood te krijgen man. Dat terwijl ik toch redelijk dps doe. Wel even bij vermelden dat je er nog een 2e shaman bij had staan die je vrolijk healde. Tsja tegen 2 heals kun je niks in WAR. Aan de andere kant kon ik daarna wel vrolijk weglopen
Verwijderd
Vergeet niet dat ze meestal Save da Runts op hun kont geplakt hebbenMrFl0ppY schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 12:12:
[...]
Jep, die Shamans zijn niet dood te krijgen man. Dat terwijl ik toch redelijk dps doe. Wel even bij vermelden dat je er nog een 2e shaman bij had staan die je vrolijk healde. Tsja tegen 2 heals kun je niks in WAR. Aan de andere kant kon ik daarna wel vrolijk weglopen
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 01-10-2008 12:18 ]
Verwijderd
shaman zijn vergelijkende class is toch archmage?SpoTs schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 12:15:
[...]
Hmm, krijg zelf toch het gevoel dat een shaman squishier is dan een Runepriest terwijl dit vergelijkende classes zijn? Dus stel dat de shaman een nerf krijgtmag de runepriest ook door 2en
Zealot en rp zijn de healbots, de rest zijn hybrids
Hmm, dacht dat Archmage als counter de zealot had. Shamans kunnen namelijk ook dpsenVerwijderd schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 12:16:
[...]
shaman zijn vergelijkende class is toch archmage?
Zealot en rp zijn de healbots, de rest zijn hybrids
Verwijderd
runepriests kunnen niet damagen (is echt om van te huilen) ... archmages wel. De pure healer bij order is de rune priest :-)SpoTs schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 12:20:
[...]
Hmm, dacht dat Archmage als counter de zealot had. Shamans kunnen namelijk ook dpsen
inderdaad..Verwijderd schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 12:21:
[...]
runepriests kunnen niet damagen (is echt om van te huilen) ... archmages wel. De pure healer bij order is de rune priest :-)
mijn rank 12 rune priest haalt in een scenario gemiddeld 70k healed en <1k damage
Hoe werkt dat mechanisme eigenlijk van RP? Ik heb begrepen dat je met runes krachtige spells kan uitvoeren maar hoe kom je aan die runes? is dat een soort van timer die aangeeft wanneer er weer een nieuwe rune aangemaakt word? of is dit dat je een rune door middel van lvlen krijgt en voor die " rune " dan verscheidene spells krijgt die je kunt uitvoeren.RocketKoen schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 12:31:
[...]
inderdaad..
mijn rank 12 rune priest haalt in een scenario gemiddeld 70k healed en <1k damage
Verwijderd
Ik vind niet dat ze de shammies moeten nerfen. is helemaal niet nodig. Ze mogen van mij wel de masteries aanpassen naar die van de zealot zodat ze niet meer heal/dmg kunnen focussen maar net als ons Direct/dothot/AOE. Of, waar ik meer content mee zal zijn, onze masteries aanpassen naar heal/dmg/balance
Edit:
Verder doet een zealot het in PVE ook supergoed. Aangezien we 2 AOE Dot spells hebben en ook nog een gewone AOE spell is dat ook hetgeen wat ik meestal doe: 3-5 mobs (hangt van lvl en archtype af) Pull met single DOT, 2x AOE DOT, AOE, AOE en klaar
[ Voor 20% gewijzigd door TweakerMaert op 01-10-2008 13:27 ]
is dat zo? niet opgevallen, ik zat ook spareribs te eten tijdens dat gevecht dus deed ook niet veeldan behalve heals spammen :-PMrFl0ppY schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 12:12:
[...]
Kijk eens aan:SpoTs schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 10:05:
[...]
Goedemoggel, Zijn hier al patchnotes van beschikbaar? ( nee ik heb nog niet op de site gekeken )
Helaas nog geen veranderingen voor de sorcCapital Cities
- The Mastiff's End Brawler in Altdorf will no longer start bar fights and kill the other patrons at the Mastiff's End Tavern.
Combat and Careers
Archmage
- The tactic 'Golden Aura' will now only affect valid enemy targets.
Content
- Fixed an issue that was preventing players from completing the 'Fireforge's Trail' quest.
- In the 'Honorable Deceit' quest, players will now receive the appropriate 'Karond Wine' to drink. This may require re-accepting the quest to obtain the correct item.
- Fixed an issue in the 'Inevitable Power' quest that was preventing players from interacting with the statue.
- Fixed an issue with the quest 'On the Brink of Chaos' that was preventing players from reading Lord Grauenberg's missive.
- Players can now turn in the 'Caledor in Flames' quest to Kuvith Darkshadow.
- The monster Suntear in Chrace is now friendly to Order-realm players
- The monster Toof Maw in Gunbad has been adjusted to a more appropriate level for his surroundings
- The quest 'Spotting Trouble' will now correctly advance when the player kills Warprot Stormvermin
- The Uthorin Felshade will now attack all enemies, and not just melee ones
Realm vs. Realm
- The Stonetroll Pacifier in the Stonetroll Crossing scenario will now reset before players can obtain it again.
Wat voor veranderingen had je willen zien dan?
Verwijderd
ja ben ik ook nieuwsgierig naar, en zeg nu niet survivabilty ehroodbwoy schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 13:48:
[...]
Wat voor veranderingen had je willen zien dan?
Just an FYI guys this update has been delayed until later in the week while we work on additional improvements. Thanks all
niks is netjes in warhammerSpoTs schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 11:38:
[...]
Maar Order is dan in principe ook " netjes " en de Destructions is meer Bruut geweld eigenlijkWat mij het meeste aanspreekt is dat een Orc andere kleding draagt dan bv een Dwarf Iron breaker. ( dat vond ik altijd zo jammer aan wow )
maar kweet meer van 40k af dan de "oude" warhammer
( interesting lore to read )
Verwijderd
Tja, twijfel is een slechte raadgever. Gewoon proberen, zeg ik. Al is het maar voor een maand (dat verdient deze MMO in ieder geval!). Het voordeel van een nieuwe MMO is dat het voor iedereen nog vrij nieuw is en velen nog volop bezig zijn te levellen. Des te langer je wacht, des te minder volk er gaat overblijven in de startgebieden en dan worden sommige quests moeilijk om alleen te doen. Ik ben ook een gehuwde/werkende mens en kan er niet voortdurend zoveel tijd aan besteden als ik zelf zou willen, maar dat is niet erg, want ik neem toch liever de tijd om alles rustig te ontdekken i.p.v. zo vlug mogelijk te levellen.Tito129 schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 08:58:
Ik lees dit topic nu al een paar dagen, Twijfel heel erg om hem aan te schaffen.
Heb nog nooit een mmorph gespeeld. Maar lijkt me wel is leuk om te proberen.
ben alleen bang voor de verslavende factor en aangezien ik geen student meer ben de weinige tijd die ik er aan kan besteden.
Waardoor je misschien lastiger in een guild kan komen.
Dat is altijd het nadeel van abbo play. Als je weinig speelt betaal je net zoveel dan als je veel speelt.
Is dit een beetje goede mmorph om te starten als nieuw iemand?
Grafische bug als bv. Grip of Fear.Verwijderd schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 13:51:
[...]
ja ben ik ook nieuwsgierig naar, en zeg nu niet survivabilty eh
Tuurlijk zou ik ook graag zien dat de survivability een beetje opgekrikt wordt. Ook al zijn we dan geen 1v1 class, het is toch ook niet de bedoeling dat je altijd maar moet wegrennen als je iemand van de tegenpartij ziet.
Order is alles behalve netjes, Dwarves hebben een gruwelijke hekel aan High elves (aan alle elves) door the war of the beard, een bloedige oorlog tussen hun. Dwarves zijn zelf koppig, strijdlustig en vooral vaak dronken. The empire is het toonbeeld van corruptie, en natuurlijk de heksenvervolging (iedereen die de sigmarcultus niet volgt is een heretic) met als motto KILL THE HERETIC, PURGE THE MUTANT! witch hunters vallen mensen bij de geringste aanwijzigen die hun als ketterij verstaan, de priesters van sigmar staan dit gewillig toe (hoe meer angst voor verdenking hoe meer gelovigen, hoe meer macht) en het gezag (Keizer Karl-Franz) wel prima vind omdat zijn macht ook puur uit de sigmarite cult voort komt. De high elves weet ik vrij weinig van maar ze zullen alles behalve lievertjes zijn de rest van de warhammer wereld kennende.SpoTs schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 11:38:
[...]
Kortom, als we naar een rp server waren gegaan was ik warriorpriest gerolled om iedereen van ketterij te beschuldigen.
[ Voor 4% gewijzigd door Skerekrow op 01-10-2008 14:28 ]
PSN: Totumpaal
Runes zijn gewoon (redelijk sterke) 1 uur buffs, die je alleen op partymembers kan gebruikenSpoTs schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 12:36:
[...]
Hoe werkt dat mechanisme eigenlijk van RP? Ik heb begrepen dat je met runes krachtige spells kan uitvoeren maar hoe kom je aan die runes? is dat een soort van timer die aangeeft wanneer er weer een nieuwe rune aangemaakt word? of is dit dat je een rune door middel van lvlen krijgt en voor die " rune " dan verscheidene spells krijgt die je kunt uitvoeren.
1character kan maximaal 1 runebuff tegelijk hebben (ook al zit je in een party met 5 rune priests)
als extra geeft een rune je een extra skill met een re-use van 60 sec. denk aan een instant cast AoE of nuke.
Verwijderd
Ben zelf inmiddels lvl 22, dus ik denk dat ik wel redelijk weet waar ik het over heb. Wil je soloen en PvPen, dan zou ik toch kiezen voor een combinatie van Da Toughest met 1 van de andere trees met de nadruk op Da Toughest.
Je zou zeggen dat je daarmee in PvE/Solo je damage enorm gimped, maar vergeet niet dat je verschillende tactics sets kan gebruiken.
Ik gebruik voor PvP en tanken de morale tactics die me meer toughness en wounds geven, terwijl ik in PvE tactics gebruik die Follow my Lead een DoT geeft en mijn damage boosten met 15% terwijl ik 30% meer damage ontvang. Of je nu met een 2-hander of SnB speelt, je bent puur met het wisselen van tactics al heel effectief in beide kampen. Ik hou er persoonlijk van om me te focusen op 1 van de 2 zodat mijn gear ook altijd op dat gebied het beste is. En ik niet wat armour pieces hoef te laten schieten omdat ik toevallig naast een nieuwe 1hander ook een nieuwe 2hander nodig heb.
De reden waarom ik Da Toughest spec en niet Da Brawler, is dat ik eigenlijk toch wel vind dat ik spelers met de meest verdedigende tactiek het leven heel erg zuur kan maken of soms beeindigen. Ik ben een speler die je bijna een heel scenario op z'n benen ziet staan, constant andere players helpend en order van hun doel afhoudend. Als Da Brawler spec, ben ik minder sterk aanwezig, leef ik vooral een stuk korter en lever ik eigenlijk niet veel extra aan de scenario party dan een dps class doet.
Kortom, al spec je als Blackorc geheel in de verdediging (inclusief renown points met de nadruk op toughness, initiative) je kunt toch nog goed je gang gaan solo/in PvE zonder je dood te ergeren aan hoe lang het duurt voor een mob dood is.
====================================================================
Over de survivability:
De (buffende en debuffende) attack skills van een Blackorc bestaan (momenteel voor mij) uit:
Opener
Melee skill + Weapon skill buff
Melee skill + Damage
Melee skill + Armour debuff
Da Good Plan
Melee skill + Armour buff
Melee skill + target Weapon Skill debuff
Melee Skill + DoT
Melee Skill + Knockback
Da Best plan
Melee Skill + Damage
Melee Skill + Toughness Buff
Je kunt ze dus niet altijd gebruiken omdat je bij een Blackorc followup moves gebruikt. Je kiest dus uit de skills onder het overeenkomende ''plan' een skill.
Bijvoorbeeld:
Ik wil me zo verdedigend mogelijk opstellen:
Ik open met een attack (maakt niet uit welke, zijn allemaal offensive) vervolgens > Ik buff mijn armour (Da gud plan) > Ik buff mijn toughness (Da best plan)
Boost ik hem nog verder, dan open ik weer met een attack, vervolgens > Ik reduce de weaponskill van mijn opponent > Ik doe een damage finisher.
Uiteindelijk heb ik door dat stadium 2x de doorlopen mezelf dus 3x zoveel beschermd tegen 1 opponent:
Meer armour (zeg 50% erbij)
Meer toughness (op mijn lvl ongeveer 80 a 90 dacht ik)
Vijand minder weapon skill
Als ik mezelf dan eens in de zoveel hits nog heal voor 600+ en ik een health heb van 6.5k+ snap je wel dat een blackorc dus niet zomaar neergaat, zeker niet 1 tegen 1.
In plaats daarvan kun je dus ook de skills verwerken in een 'combo' die alleen debuffen en damage doen, maar dan lever je dus defense in.
En DAAROM is Blackorc zo geweldig!
[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 01-10-2008 15:56 ]
Amiga 500, eos 350d, HTPC, GamePC
skills die bij een pad horen worden sterker, en je unlocked ook wat nieuwe skills tussendoor.Sneezzer schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 15:49:
Hoe zit het nu met de paden die je kunt volgen? Volgens mij sluit het ene pad het andere namelijk niet uit. Of is het nadelig als je bijv. rifleman & grenadier kiest? (Nadelig in de zin van, werken beide slechter maar je hebt wel beide).
het verschil tussen een skill in een max-out pad, tov een skill in een pad zonder punten is ongeveer 30%.
Je krijgt genoeg skill punten om anderhalf pad vol te krijgen. dus je moet kiezen.
Heeft de BO eigenlijk ook veel AOE abilities of is deze vooral single target gericht?
Barbaar
Verwijderd
Tot nu toe (rank 17) nog geen echte AOE abilities, inderdaad erg single-target. Ook qua CC valt BO tot nu toe wat magertjes uit (zeker vergeleken met IB's). Maar we kunnen wel veranderen in complete forten. In taking gear ben ik met een healer niet te verslaanBarbaar schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 16:26:
Heeft de BO eigenlijk ook veel AOE abilities of is deze vooral single target gericht?
op rank 18 krijg je een " aoe " attackVerwijderd schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 16:38:
[...]
Tot nu toe (rank 17) nog geen echte AOE abilities, inderdaad erg single-target. Ook qua CC valt BO tot nu toe wat magertjes uit (zeker vergeleken met IB's). Maar we kunnen wel veranderen in complete forten. In taking gear ben ik met een healer niet te verslaan
Verwijderd
Uiteindelijk heb je een knockback, silence, snare en een root. Afhankelijk van waar je in spec'd nog meer 'cc'. (sowieso 1 extra 'root' die jezelf ook 'root' als morale ability)
AOE tot nu toe alleen de knockback (Big slash idd) en een ability met hele grote cone attack voor mij. (lvl 22) Laatste kun je alleen met een 2hander gebruiken. Krijg je al op lvl 8 of zo geloof ik. Zet niet echt zoden aan de dijk.
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 01-10-2008 16:46 ]
Verwijderd
Mooi, ben bijna 18 (ingame én real lifeVerwijderd schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 16:44:
Inderdaad niet veel CC.
Uiteindelijk heb je een knockback, silence, snare en een root. Afhankelijk van waar je in spec'd nog meer 'cc'. (sowieso 1 extra 'root' die jezelf ook 'root' als morale ability)
AOE tot nu toe alleen de knockback (Big slash idd) en een ability met hele grote cone attack voor mij. (lvl 22) Laatste kun je alleen met een 2hander gebruiken. Krijg je al op lvl 8 of zo geloof ik. Zet niet echt zoden aan de dijk.
Warriors of Order and Destruction,
Welcome to the war-torn battlefields of the Age of Reckoning! My name is Destin Bales, and I'm the Live Producer for Warhammer Online. It's my job to ensure that we successfully make the transition from one of the smoothest launches in MMO history, to offering one of the most exhilarating and memorable gaming experiences you've ever had.
Now that WAR is living and breathing, we have players all across the globe battling it out in a relentless and brutal struggle to claim victory for their realms. Playing and improving Warhammer Online is a journey that we share with you, own with you, and drive forward together as a team. Our beta testers can attest to just how much we value your opinion, and you’ll see this reflected in all that we do, even within a small maintenance patch such as this.
In fact, we've already made a number of improvements since launch to ensure that your gameplay experience is even better. Since Warhammer Online went live, we've identified and fixed several client crash issues, knocked out reported bugs on numerous quests, added a feature that allows players to queue for same-tier scenarios in other racial pairings, and rooted out hordes of gold farmers in game. These are just a few of the hundreds of small but impactful fixes we've made daily over the past week and a half.
Our maintenance patch 1.01 contains enhancements and fixes that you have rightly identified and brought to the forefront of our attention. Target Nearest has been revamped, the pesky “Target Out of Range” bug has been squashed, we’ve fixed bugs with /ignore and your friends list, resolved an issue with disappearing pet windows on zoning - and more!
To all of the players who take the time to report issues and send feedback we'd like to say a big "Thank you!" and we hope you like the changes we're making to improve the game. Please keep it up! We'll be depending on your input as we chart the course for the future of WAR.
After over three years in development, the Age of Reckoning has finally arrived. But if you think this is the end of the journey, think again, because this WAR is just getting started!
WAR is everywhere, and we couldn’t be more excited.
- Destin Bales, Live Producer
http://herald.warhammeron...ld/NewsArticle.war?id=338highlights
* Players no longer need to scroll down through the EUALA when logging into the game. The window now defaults to the bottom, and players need only check the Agreement box and click accept.
* The war against the gold sellers continues! We have made improvements to the Appeal system to allow players to report spam messages from gold sellers more quickly.
* TAB-targeting should now more consistently select the nearest enemy in the player's field of view.
* Corrected an issue that was preventing players from adding new friends to their friend list even while the number of existing friends was below the list's size limit.
* Fixed the issue that was causing players to sometimes get stuck in a particular animation state.
* Monsters which change velocity while moving in combat should no longer return “Target is Out of Range” sometimes when attacked by players.
* The /ignore command will now work more consistently.
* In response to player feedback, we have made improvements to player pet movement and behaviors.
* The Pet window should no longer disappear when its master is zoning or entering the game.
* We made many UI fixes including a new "autoloot" feature requested by many players.
* Guild cloaks will now display their heraldry properly.
* We have made several improvements to the chat window, and it should now be more intuitive to use and set up. A number of chat window issues were resolved in the process. We are continuing to work on your requests about chat, with more improvements to come in the future.
hot fixes
Combat and Careers
Shaman
* The debuff from "Hurts, Don't It" will no longer stack with itself
Content
* We have identified a couple of serious bugs that trivialize the content in the Lost Vale dungeon. We have disabled the dungeon entrance while we investigate these issues. Thank you for your understanding as we work to improve your in game experience!
* The Public Quest "Wagon Defense" will no longer get stuck because of objectives spawning in trees.
* Fixed a bug in the "Wagon Defense" quest
* The quest “Killing Time” should now allow players to gain credit when killing enemy characters in the Stone Troll Crossing scenario.
* Lorcar Perrithan no longer offers the quest “Phoenix Gate”. Players can now obtain this quest from the Uthorin Warscout.
* The Gunbad instance lockouts will now be 30 minutes instead of 24 hours.
* Fixed an issue that was preventing Erikwuf Wrathbound from offering the "Good Will" quest.
* Some monsters have been identified that were dropping Destruction items for Order players. These monsters will now drop Order items for Order players.
* Fixed an issue with the spawning of burning bushes in the "Rewards for the Faitfhful" quest.
general changes and bug fixes
* Player pets have learned to behave themselves. They should now listen to their masters and stay focused while in combat with monsters, rather than dancing erratically. In addition, they should follow obediently at their masters’ side rather than spinning around.
* Monsters that are rooted in place will no longer appear to chase you if you flee from them, even though they are still rooted.
* Continued improvements have been made to client stability and performance.
* We have fixed an issue that was awarding an overly large experience bonus to players who killed many monsters in rapid succession (IE, several killing blows within a second or two of each other). This will largely only affect small groups that use AE abilities to kill off a very large number of monsters with a single ability activation.
* Fixed an issue that would sometimes cause roots to last longer than they should.
* The delay between sending multiple mails has been reduced from 20 seconds to 5 seconds.
combat and careers
White Lion
* Fixed an issue that was allowing players to use the "Pounce" ability without an enemy target. The ability now requires an enemy target to jump towards.
UI
* A feature has been added to User Settings which allows players to auto loot corpses by default. Players can enable this feature by selecting the “always auto loot” option, under the game play section. Please note that holding shift while looting with the option enabled will cause you to loot normally. When the option is disabled, shift-loot will still auto loot all.
* Guild cloaks will now retain heraldry settings through zoning.
* Corrected an issue that was preventing players from adding new friends to their friend list even while below the list's size limit.
* Improvements to the behavior of TAB-targeting. This should now more accurately target the nearest enemy in the player's field of view.
* The /ignore command will now work more consistently.
* The Pet window should no longer disappear when zoning or entering the game.
* In some cases, the chat window would reset to default position upon logout. This should no longer occur.
* Resizing the chat window should no longer cause the chat window to reposition itself.
* The text entry button is now colored to match the color of the channel the player is currently defaulting to for text entry.
* Hitting enter no longer fades in the entire chat window, instead it just fades the text entry box.
* Changing resolutions should no longer cause the chat tab labels to disappear.
* If more chat tabs are created than the width of the chat window is able to display, then buttons allowing the player to scroll forward and backwards through the chat tabs will appear.
* When resizing the chat window, players will now get a resizing cursor.
* Left-clicking on the chat window now causes it to fade immediately.
* When dragging a chat tab off of the chat window players will now get a “phantom chat tab” until they release the mouse button, instead of creating and dragging the new tab immediately.
* When docking one chat window to another, an arrow indicator is now displayed on the chat tab listing which indicates where in the order of chat tabs the tab will now be placed.
* When creating a new tab, the properties of the new tab are cloned from the original tab chosen. For example, using New Tab on the Combat tab menu creates a Combat(1) tab with all the same filters and font settings of the original Combat tab.
* Players will no longer be able to use the /petname command unless they have a White Lion out.
* New Cycle Enemy Target action added as a handier version of Target Next Enemy. This action is bound to Tab by default; existing characters will not have their keybindings changed, so if you would like to use this action instead of Target Next Enemy with your current character, you will need to change this keybind.
* Fixed an issue that was causing the health bar fade option to work incorrectly.
* We have re-skinned the Guild Registrar interaction window.
* Fixed an issue that was causing the health bar fade option to work incorrectly.
International
* Many parts of the UI have been modified to fit localized text properly:
- Quest Titles in the Quest Dialog window
- Zone Names in the Zone Loading screen
- The Title Bar in the Open Parties and Warband’s window
- Tactic Names in the Guild Tactics store window
- Zone Names in the Guild Roster tab of the Guild window
- Permission Text in the Admin tab of the Guild window
- Alliance Information in the Alliance tab of the Guild window
- Requirement (Blue) Ability Tooltip text
* Fixed an issue with chat text in localized versions of the game.
Verwijderd
Gisteren rank 18 bereikt met mijn White Lion. Wel een paar vreemde momenten gehad. Zoals twee keer tijdens een scenario een vastloper nadat ik was omgelegd. Gewoon vast op het laadscherm. Ook een paar scenarios gewonnen, waar ik zelf eigenlijk betrekkelijk weinig damage deed. Toch blijk ik wel hard te hakken, want in PvE quests hak ik gerust 4 man van level 18 en een van level 20 tegen de vlakte terwijl ik zelf nog level 17 was toen. Tuurlijk, het kost wel moeite, maar ik overleef het..en die 4 man dus niet..
Veel daarvan heeft te maken met morale abilities, want als ik die er niet bij zou gebruiken heb ik veel te veel action points nodig. Dat vind ik overigens wel een nadeel aan de interface. Je kunt niet zien hoeveel action points je nu eigenlijk hebt, dus het is heel leuk dat een skill "costs 25 action points" heeft staan, maar wat betekend dat voor de hoeveelheid die je hebt. Als je er maar 50 hebt zou dat de helft zijn. Heb dit ook nog nergens kunnen terugvinden. Misschien ben ik wel de enige die zich eraan stoort?
Cap omhoog, Destruction op slot.
"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."
Gelukkig zijn er genoeg mensen om steeds snel een RVR te joinen ;-)
Mijn Engi staat zijn mannetje!
Verwijderd
Hey,Verwijderd schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 08:53:
Ziet er goed uit die patch notes, nu maar hopen dat wij ze ook snel krijgen..
Gisteren rank 18 bereikt met mijn White Lion. Wel een paar vreemde momenten gehad. Zoals twee keer tijdens een scenario een vastloper nadat ik was omgelegd. Gewoon vast op het laadscherm. Ook een paar scenarios gewonnen, waar ik zelf eigenlijk betrekkelijk weinig damage deed. Toch blijk ik wel hard te hakken, want in PvE quests hak ik gerust 4 man van level 18 en een van level 20 tegen de vlakte terwijl ik zelf nog level 17 was toen. Tuurlijk, het kost wel moeite, maar ik overleef het..en die 4 man dus niet..
Veel daarvan heeft te maken met morale abilities, want als ik die er niet bij zou gebruiken heb ik veel te veel action points nodig. Dat vind ik overigens wel een nadeel aan de interface. Je kunt niet zien hoeveel action points je nu eigenlijk hebt, dus het is heel leuk dat een skill "costs 25 action points" heeft staan, maar wat betekend dat voor de hoeveelheid die je hebt. Als je er maar 50 hebt zou dat de helft zijn. Heb dit ook nog nergens kunnen terugvinden. Misschien ben ik wel de enige die zich eraan stoort?
Probeer deze link is: http://war.curse.com/down...spx?s=3825&q=ActionPoints (mods voor je AP oa.)
The patch client was unable to retrieve the file [ patcher-goa.prod.sig] from the patch server. Please try the patch operation again in a short time.
Nu al een aantal keer geprobeerd.
Komt dit doordat ze bezig zijn de game te patchen, of doe ik ergens iets niet helemaal goed?
Dit komt nooit meer goed. Kale macaroni for life. ®Jaapio Verwijderd69
Heb echter me rol in pvp battlegrounds ontdekt, ik val hun healers aan, waardoor hun healer alleen nog maar bezig is zichzelf te healen en meestal een lading melee mannetje op me in beginnen te hakken wat meestal geen effect heeft
Toch voelt het wel een beetje lullig als je 10 sec staat te hakken op een healer en hij healt zichzelf full in 1 sec.
Ik denk niet dat het zo makkelijk is. Een slotje zal veel mensen tegen het hoofd stoten omdat ze niet meer met vrienden kunnen spelen die al wel op server zitten en een cap op de max aantal spelers zal ten eerste niet positief zijn voor de order/destruction verhouding. Dan is destruction immers altijd in het voordeel en dan loop je weer meer kans dat de server gaat laggen en dat hij er uit knalt wanneer er even flink geRvR'd wordt. Kan me WoW nog wel herinneren, toen de hele server plat ging omdat er 50 horde voor IF stonden.ReCreator schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 09:22:
Ik hoop echt dat ze iets aan de queue's kunnen doen nog. Ik wil nu al een paar avonden spelen, maar een queue van ruim 1,5 uur houd me toch tegen. Dan maar een filmpje kijken ofzo, en tegen de tijd dat je er in kan heb je nog een uurtje en dat schiet ook niet op. Ik ga wel wat actiever spelen als ze dit kunnen fixen. Lijkt me niet zo heel moeilijk.
Denk dat mensen gewoon wat meer order moeten kiezen, classes zijn hetzelfde, ze zien er alleen niet zo vet uit. Had ook liever destro gespeeld maar nu met die wachtrijen ben ik erg blij dat ik tenminste wel kan spelen.
Aangezien ik s'avonds niet al te veel tijd heb om te spelen. Zoek ik een server waar ik niet 1,5uur in de wachtrij moet staan.. zoals ik hier boven lees.
Welke server zitten jullie die lange wachtrij heeft?
Ik heb precies hetzelfde, gok dus dat ze bezig zijn.VERINGTENTJE schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 09:38:
Vandaag heb ik 'n dagje vrij dus wil lekker levelen, maar toen ik net probeerde om in te loggen kreeg in 'n patch error:
The patch client was unable to retrieve the file [ patcher-goa.prod.sig] from the patch server. Please try the patch operation again in a short time.
Nu al een aantal keer geprobeerd.
Komt dit doordat ze bezig zijn de game te patchen, of doe ik ergens iets niet helemaal goed?
zie ook:
http://www.warhammerallia...s/showthread.php?t=126994
[ Voor 6% gewijzigd door pica op 02-10-2008 10:27 ]
Verwijderd
Gewoon even checken hoe vol de server in kwestie is voor je erop gaat aanmelden. Er staat bij iedere server voor elke soort (destruction of order) hoe vol dat deel zit. De order guild op Karak-Azgul hoeft tegenwoordig niet vaak meer te wachten, ik heb het zelden meer.Tito129 schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 10:23:
Ik heb het spel net toch maar even in me ochtend pauze gehaald.
Aangezien ik s'avonds niet al te veel tijd heb om te spelen. Zoek ik een server waar ik niet 1,5uur in de wachtrij moet staan.. zoals ik hier boven lees.
Verwijderd
log je mannetje in voordat je gaat eten en/of douchen, en tegen dat je wil spelen zit ie er wel in hoorReCreator schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 09:22:
Ik hoop echt dat ze iets aan de queue's kunnen doen nog. Ik wil nu al een paar avonden spelen, maar een queue van ruim 1,5 uur houd me toch tegen. Dan maar een filmpje kijken ofzo, en tegen de tijd dat je er in kan heb je nog een uurtje en dat schiet ook niet op. Ik ga wel wat actiever spelen als ze dit kunnen fixen. Lijkt me niet zo heel moeilijk.
Als ik 's avonds rond 8 uur - half 9 in probeer te loggen op Karak-Azgal heb ik meestal een wachtrij van ong 20 - 30 minuten voor Order.Verwijderd schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 10:36:
[...]
Gewoon even checken hoe vol de server in kwestie is voor je erop gaat aanmelden. Er staat bij iedere server voor elke soort (destruction of order) hoe vol dat deel zit. De order guild op Karak-Azgul hoeft tegenwoordig niet vaak meer te wachten, ik heb het zelden meer.
Xbox live gamertag: Shrimp Tabasco
Nu heb ik ook mijn drivers geupdate (nividia) naar de nieuwste, 178.13 (uit mijn hoofd).
Ik had bij mij vorige versie handmatig AA en AF geactiveerd. Dit door in nividia control panel de war.exe toe te voegen en hier specifieke instellingen voor aan te zetten.
Met deze nieuwste drivers vind hij ten eerste war.exe niet. Ik sta wel in de map maar hij ziet hem gewoon niet. Als ik dan zelf war.exe intyp pakt hij hem wel. Maar dan komt het.
Voor diegene die dit ook hebben gedaan, er staan een aantal optie's die je kan veranderen per exe bestand. Je kan dingen overrulen, maar waar ik bij mijn vorige drivers duidelijk AA en AF ertussen zag staan zie ik nu alleen nog maar AF ( volledig uitgeschreven) bij de andere optie's zie ik geen AA staan.
Helaas zit ik nu op mijn werk en kan ik geen pic posten maar mss dat iemand heer een oplossing voor weet, ik zou graag weer me AA activeren.
Voor de rest over de game,
Heerlijk, me squig herder is nu lvl 19 en ik begin me wat nuttiger te voelen in scenario's. Hoe staan jullie eigenlijkk tegenover mensen die uit de scenario party stappen? Ik heb dit zelf een aantal keer gedaan met als gevolg dat ik 2x zoveel exp en renown heb.
ciao
red een boom - eet een bever
Kan dat dan? Ik dacht dat je gewoon vast in je scenario party kwam te zitten. Hmmm zal het eens proberen.Heerlijk, me squig herder is nu lvl 19 en ik begin me wat nuttiger te voelen in scenario's. Hoe staan jullie eigenlijkk tegenover mensen die uit de scenario party stappen? Ik heb dit zelf een aantal keer gedaan met als gevolg dat ik 2x zoveel exp en renown heb.
Word order en kies een rustigere server (bijv Karak-Vlag)Tito129 schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 10:23:
Ik heb het spel net toch maar even in me ochtend pauze gehaald.
het heeft voordelen en nadelen. Voor dmg dealers is het voordeel dat je aandeel in een kill niet wordt verspreid over de heleparty, groot nadeel is geen heals ontvangen.
Nu doe ik als SH niet bijzonder veel dmg maar probeer ik meestal de cloth dragertjes die achterin sta te pakken. soms heb ik daarmee bijna een solo kill wat xp opleverd tussen de 1500xp en 2500xp.
Toch blijkt in de praktijk dit systeem niet altijd te werken, namelijk geen heals is dood en dood betekend vaak 25 sec geen aandeel in het gevecht. Ik ga dus ook weer terug waarschijnlijk naar het in de scenario party spelen
Verwijderd
Sorry hoor maar Dwarfs beats them all. ;pMrFl0ppY schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 09:57:
[...]
Denk dat mensen gewoon wat meer order moeten kiezen, classes zijn hetzelfde, ze zien er alleen niet zo vet uit.
Heb dit programmaatje gevonden, zal het vanmiddag gelijk teste. als het goed is kan jet hiermee ook per exe bestand aangeven welke instellingen je wilt.
Ziet er goed uit in ieder geval
http://www.nhancer.com/?dat=home
dat kan, je krijgt alleen geen group heals, of buffs.Sakhmet schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 10:47:
Voor de rest over de game,
Heerlijk, me squig herder is nu lvl 19 en ik begin me wat nuttiger te voelen in scenario's. Hoe staan jullie eigenlijkk tegenover mensen die uit de scenario party stappen? Ik heb dit zelf een aantal keer gedaan met als gevolg dat ik 2x zoveel exp en renown heb.
ciao
en als healer is het lastiger om je te targetten, maar dit is vooral belangrijk voor melee. archers staan toch wel ergens apart meestal en niet in een meute players.
Vind de Witch Hunter er wel stoer uitzien hoorMrFl0ppY schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 09:57:
[...]
Denk dat mensen gewoon wat meer order moeten kiezen, classes zijn hetzelfde, ze zien er alleen niet zo vet uit.
Verwijderd
Soort van Helsing type..bdvisser schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 11:58:
[...]
Vind de Witch Hunter er wel stoer uitzien hoor
Verwijderd
Ideaal zou natuurlijk zijn als een server die full is aan een site gewoon niet verschijnt in de server list als je er geen toon hebt in plaats van dat ie gelockt is en dat je eventueel via een commandline of via een uitnodiging van een guild genoot toch op de server kunt. Dan zouden in ieder geval de spelers die net beginnen of zonder vrienden spelen een adnere server kiezen.MrFl0ppY schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 09:57:
[...]
Ik denk niet dat het zo makkelijk is. Een slotje zal veel mensen tegen het hoofd stoten omdat ze niet meer met vrienden kunnen spelen die al wel op server zitten en een cap op de max aantal spelers zal ten eerste niet positief zijn voor de order/destruction verhouding. Dan is destruction immers altijd in het voordeel en dan loop je weer meer kans dat de server gaat laggen en dat hij er uit knalt wanneer er even flink geRvR'd wordt. Kan me WoW nog wel herinneren, toen de hele server plat ging omdat er 50 horde voor IF stonden.
Denk dat mensen gewoon wat meer order moeten kiezen, classes zijn hetzelfde, ze zien er alleen niet zo vet uit. Had ook liever destro gespeeld maar nu met die wachtrijen ben ik erg blij dat ik tenminste wel kan spelen.
Verwijderd
Dan zou je dus ook geen alts meer kunnen maken enzo (ja, op een andere server, maar dan kun je wat geld betreft enzo opnieuw beginnen)Verwijderd schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 12:49:
Dat zat ik ook al ooit te bedenken, waarom laten ze niet gewoon het aantal spelers toe op een server, dat ze ook daadwerkelijk kunnen bedienen (maximaal keer 2, ervan uitgaande dat je nooit iedereen tegelijk online zult hebben). Dan zodra je server aan een kant vol is, gewoon niet meer tonen voor nieuwe registratie, eigenlijk ook niet met uitnodiging. Als je niet meer dan het aantal wat je kunt hebben toelaat op een server ben je volgens mij van een hoop ellende af. Als je dan al ooit een queue hebt, zal het nooit een lange zijn.
Huidige systeem is prima. Als je geen queue's wil dan ga je niet op een server zitten met een queue van een half uur.
doe je dat toch, dan heb je dat aan jezelf te danken.
Enige echte oplossing is om net als AoC, alle zones te instancen.
Maar in WAR komt dit denk ik niet goed uit ivm RVR zones. niemand gaat vechten om een keep, als er een oneindig aantal beschikbaar zijn enzo
http://games.fok.nl/news.php?newsid=27658
Hoewel de developers verwacht hadden dat gamers pas over een maand aan de endgame van Warhammer: Age of Reckoning konden beginnen, is al anderhalve week na de release de endgame Altdorf Is Burning bereikt en uitgespeeld. Dit alles voltrok zich op de Europese server Karak Eight Peaks.
Een endgame is een raid die het einde van een verhaallijn binnen een MMO symboliseert en zou een flinke klus moeten vormen voor ervaren spelers. In het geval van Warhammer: Age of Reckoning ging men echter met minder dan de aangeraden 40 man (zonder de meest heftige wapens, spreuken en harnassen mee te sjouwen) met succes de endgame aan.
Jezus, eeeh Khaine, das wel erg snel. Heb al wel wat lvl 40's zien rondlopen maar ik wist niet dat je met 40 man al een stad kon overmeesterenTito129 schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 12:59:
lol ik moet nog beginnen maar als ik dit lees, ben ik alweer te laat..
[...]

De patch notes vind ik positief. Al vrij vlot een paar van de grootste ergernissen aangepakt. En ik zou ook graag het aantal action points willen zien.. lastig in te schatten zo hoeveel je eigenlijk kan doen met een volle action points pool.
Verwijderd
Ik heb het dus niet over alts, alts tellen als hetzelfde account uiteraard...RocketKoen schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 12:54:
[...]
Dan zou je dus ook geen alts meer kunnen maken enzo (ja, op een andere server, maar dan kun je wat geld betreft enzo opnieuw beginnen)
Huidige systeem is prima. Als je geen queue's wil dan ga je niet op een server zitten met een queue van een half uur.
Maar in WAR komt dit denk ik niet goed uit ivm RVR zones. niemand gaat vechten om een keep, als er een oneindig aantal beschikbaar zijn enzo
Verwijderd
Tis maar net hoe je 't bekijkt. Als ze m gewoon locken en jij kunt geen alts maken tot ze hem unlocken heb je toch ook de keus naar een andere server te gaan? En als je guild maten er niet meer bij kunnen precies hetzelfde. Misschien wat bekrompen, maar wat dat betreft is het net zo goed een optie vanuit het oogpunt van Mythic. In een vroeg stadium althans. Dan waren alle overpopped servers nu niet overpopped geweest en was er ook geen gezeur geweest. Maar ja, men vindt altijd wel wat te zeuren!RocketKoen schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 12:54:
[...]
Dan zou je dus ook geen alts meer kunnen maken enzo (ja, op een andere server, maar dan kun je wat geld betreft enzo opnieuw beginnen)
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 02-10-2008 13:36 ]
Van Helsing ja, treffende vergelijkingVerwijderd schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 12:02:
[...]
Soort van Helsing type..Zo vind ik hem er in ieder geval uitzien..
Gave film ook!
Verwijderd
Begin nou niet over films, anders zit ik morgen nog te kwaken..bdvisser schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 13:55:
[...]
Van Helsing ja, treffende vergelijking
Gave film ook!
Gisteren overigens ook nog weer eens met mijn runepriest geprobeerd te spelen en het is me toch echt wel duidelijk dat mijn favoriet wel mijn white lion is geworden. Die voelt lekkerder aan en speelt voor mij stukken fijner. Heb inmiddels al meerder classes geprobeerd en de ene ligt me beter dan de andere, maar dat is logisch. Swordmaster vind ik wel fijn, White Lion is momenteel mijn favoriet en ik ben ook wel te spreken over de Warrior Priest..
Verwijderd
Nou ik ook, heb nu:Verwijderd schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 14:01:
[...]
Heb inmiddels al meerder classes geprobeerd en de ene ligt me beter dan de andere, maar dat is logisch.
18 Ironbreaker
16 Engineer
16 Bright Wizard
en elk heeft wel iets wat ik gigantisch leuk vind en slecht
IB: Veel armor en HP, en nen add of 2 tijdens een fight is niet echt een probleem. 1vs1 tegen gelijke level beesten is gewoon lachen. En een kleine dwerg met een bijl roeled wel en tanks zijn er nooit teveel. Maar de damage is verwaarloosbaar (ja zelfs 2h) en zelfs met guard op sterft een runepriest nog altijd in een paar kloppen. Ik krijg ze (PVP) niet vd healer af.
Engi: Ik hou van het concept van defensive control. Het verdedigen van een positie dmv turret, grenades en mines. Zijn ook nog redelijk survivable, hebben ranged dmg om nu en dan eens wat te schieten, en zijn lekker alleen gelaten op het veld. Je ziet ze ook bijna niet in game. Maar de damage vd turrets, mijnen en grenades is maar triestig
Wizard: prachtig gedaan met de combustion (over het algemeen kill ik mezelf meer dan de enemy me molt-Combustion altijd op 100-on the edge ;-) ), zalige damage, maar je hebt een bullseye op je kop en er lopen er begot zoveel rond, ik voel me helemaal niet uniek
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 02-10-2008 14:17 ]
Heb hetzelfde (zowel filmverslaafd als een runepriest)Verwijderd schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 14:01:
[...]
Begin nou niet over films, anders zit ik morgen nog te kwaken..(lichtelijk filmverslaafd)
Gisteren overigens ook nog weer eens met mijn runepriest geprobeerd te spelen en het is me toch echt wel duidelijk dat mijn favoriet wel mijn white lion is geworden. Die voelt lekkerder aan en speelt voor mij stukken fijner. Heb inmiddels al meerder classes geprobeerd en de ene ligt me beter dan de andere, maar dat is logisch. Swordmaster vind ik wel fijn, White Lion is momenteel mijn favoriet en ik ben ook wel te spreken over de Warrior Priest..
Op zich vind ik mijn runepriest tot nog toe niet tegenvallen (bijna rank13). Moet wel zeggen dat ik wat meer moeite krijg bepaalde quests te soloën. Maar het lukt (tot nog toe) wel. Heb vrijwel al mijn PVE quests nog gesolo'd
Het begint bij mij wel te kriebelen om ook weer een andere klasse te starten (Dacht dus aan WH).
Heb White Lion al geprobeerd en heb ik op rank 6 ofzo. Het zijn allebei in principe DPS klasses toch?
Wat is nou het wezenlijke verschil tussen de twee qua gameplay? Is dat de meer stealth benadering van WH of is er meer? Behalve dan dat de White Lion natuurlijk een Pet class is, dat zie ik zelf ook wel.
Moet overigens zeggen dat qua uiterlijk en achtergrond de WH mijn favo is van de twee.
Ja, het gaat snel. Maar moet natuurlijk niet vergeten worden dat ze op dit moment bar weinig weerstand hadden. Over een maand of 2 als er toch wel meer rank 40 zijn zal het niet zo makkelijk meer gaan, meer guards of niet. Enkel gedurende de nacht capitals ninja'en is een beetje een point of concern, hoe dat zal gaan zien we dan wel weerTito129 schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 12:59:
lol ik moet nog beginnen maar als ik dit lees, ben ik alweer te laat..
[...]
Verwijderd
Ik weet niet of het bij non-tank classes ook zo is. Maar ik negeer die turrets volkomen. Ik weet ook niet of het nu een groot deel van de dps van een engineer moet uitmaken of gewoon een extra DoT is zoals een pet. Je bent wel een paar seconden bezig met de turret bouwen, dus zou de damage wel iets omhoog mogen m.i.Verwijderd schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 14:16:
[...]
Nou ik ook, heb nu:
18 Ironbreaker
16 Engineer
16 Bright Wizard
en elk heeft wel iets wat ik gigantisch leuk vind en slecht
IB: Veel armor en HP, en nen add of 2 tijdens een fight is niet echt een probleem. 1vs1 tegen gelijke level beesten is gewoon lachen. En een kleine dwerg met een bijl roeled wel en tanks zijn er nooit teveel. Maar de damage is verwaarloosbaar (ja zelfs 2h) en zelfs met guard op sterft een runepriest nog altijd in een paar kloppen. Ik krijg ze (PVP) niet vd healer af.
Engi: Ik hou van het concept van defensive control. Het verdedigen van een positie dmv turret, grenades en mines. Zijn ook nog redelijk survivable, hebben ranged dmg om nu en dan eens wat te schieten, en zijn lekker alleen gelaten op het veld. Je ziet ze ook bijna niet in game. Maar de damage vd turrets, mijnen en grenades is maar triestig
Wizard: prachtig gedaan met de combustion (over het algemeen kill ik mezelf meer dan de enemy me molt-Combustion altijd op 100-on the edge ;-) ), zalige damage, maar je hebt een bullseye op je kop en er lopen er begot zoveel rond, ik voel me helemaal niet uniek
Behalve als er dus 1 of 2 turrets op me in staan schieten en blijven op me inschieten aangezien niemand ze kapot maakt omdat ze geen dmg doen :<
Er zijn meer winkels dan puur alleen de Dynabyte he?Zephyer schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 14:46:
Gister langs geweest bij Dynabyte.. niet in de schappen.. geen id wanneer deze dan weer binnenkomt.
Geen trial keys te vinden..
* Zephyer probeert uit frustratie LOTR:O eens uit.. met een 14 dgn. trial...
Weet niet waar je woont, maar in Rotterdam heb ik hem bij Mediamarkt, e-plaza en saturn zien liggen van de week. Ook bart smit zal hem waarschijnlijk wel hebben.Zephyer schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 14:46:
Gister langs geweest bij Dynabyte.. niet in de schappen.. geen id wanneer deze dan weer binnenkomt.
Dus als je in de buurt woont weet je waar het te vinden is.
Daarnaast kan je het ook op 12game.com o.i.d. bestellen, scheelt je al gauw weer 10 Eur, en we blijven toch Nederlanders eh
http://www.budgetgaming.n...+age+of+reckoning_PC.html leef je uit. Sommige winkels hebben 3+ weken levertijd, anderen melden dat ze hem de volgende dag kunnen leveren.Zephyer schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 14:46:
Albert Einstein: A question that sometime drives me hazy: Am I or are the others crazy?
Verwijderd
Zo gefrustreerd hoef je daar nu ook weer niet van te raken hoor. LOTRO is een heel leuk en mooi spel.Zephyer schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 14:46:
Openings actie, lucky me.
Verwijderd
idd, de damage output is om van te huilen, maakt niet uit welke turretTweakerMaert schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 14:44:
Voorclothies zijn de turrets ook niet echt levensbedreigend.
Daar slaan ze de bal wat mis, want iedereen die de moeite doet, krijgt dat ding neer :-/
Agreed, zulke grove siege weapons maar geen enkel damage van ze. Had toch wel een bekkie meer gemogen.Verwijderd schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 15:55:
[...]
idd, de damage output is om van te huilen, maakt niet uit welke turret
Daar slaan ze de bal wat mis, want iedereen die de moeite doet, krijgt dat ding neer :-/
Wat ook wel jammer is is dat het zo verdomde makkelijk is om nadat je doodgaat bij het defenden van een keep gewoon even via de voordeur weer naar binnen te hoppen. Het lijkt me toch zeer sterk dat als er een leger voor je deur staat je maar enige kans hebt om naar binnen te gaan. Het moment dat de deur aangevallen wordt zou je er eigenlijk niet meer doorheen moeten kunnen gaan.
Zeker in stealth wordt je vaak niet gezien dus kan je gewoon rustig even door de voordeur naar binnen wandelen, voelt een beetje meh
Ik speel zelf een runepriest, en iedereen waar ik een HP balke van zie (betekend dat ze niet op 100% zitten) krijgt een instant HOT van mij. en die healt meer dan een turret aan damage doet.
gratis healpuntjes voor mij dus.
in RvR gaat het om burst damage en debuffs (vooral slow, stun, root, knockback). en wat dat betreft zijn engi's behoorlijk waardeloos.
tanken en healen kunnen ze ook niet. dus whats the point.
Daar kan ik deze addon voor aanraden:Blaim schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 13:17:
[...]
En ik zou ook graag het aantal action points willen zien.. lastig in te schatten zo hoeveel je eigenlijk kan doen met een volle action points pool.
http://war.curse.com/down...details/actionpoints.aspx
Zelf even gemod voor een takje kleiner font (huge is echt huge!) en dat ie verbergt als je max punten hebt.
ActionPoints.lua
1
2
3
4
| function ActionPoints.UpdateCurrentActionPoints() WindowSetShowing("ActionPointsWindowText", GameData.Player.actionPoints.current < 250); LabelSetText("ActionPointsWindowText", L""..GameData.Player.actionPoints.current) end |
ActoinPoints.xml
1
| <Label name="$parentText" font="font_heading_large" maxchars="5" textalign="center" layer="popup" popable="false" handleinput="false"> |
Verwijderd
Jij hebt nog niet met goeie engineers gespeeld. Deze blinken uit in crowd controlRocketKoen schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 16:35:
in RvR gaat het om burst damage en debuffs (vooral slow, stun, root, knockback). en wat dat betreft zijn engi's behoorlijk waardeloos.
tanken en healen kunnen ze ook niet. dus whats the point.
Krijgen heel snel een aoe root, een morale knockback, mijnen met knockback en later een spell (als ze zo speccen) electromagnet die ook een aoe pull, knockback en dan snare doet
En dat is allemaal leuk, maar je killed er dus niemand mee.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 02-10-2008 16:41 ]
Dat kan kloppen dan. zo vaak gererolled dat ik nog in tier2 zit.Verwijderd schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 16:40:
[...]
Jij hebt nog niet met goeie engineers gespeeld. Deze blinken uit in crowd control
Krijgen heel snel een aoe root, een morale knockback, mijnen met knockback en later een spell (als ze zo speccen) electromagnet die ook een aoe pull, knockback en dan snare doet
En dat is allemaal leuk, maar je killed er dus niemand mee.
engi's die ik zie doen over het algemeen 3 dingen (fout)
Of ze staan op een afstandje met hun gun amper damage te doen.
Of ze bouwen hun sentry's op de frontline waar hij na 2 schoten weer stuk is (maw, en vliegen constant grote houten dozen mn scherm in)
Of ze gooien een beetje waterballonnetjes op iemand die te dicht bij komt, maar ik zie niet echt dat die effect hebben.
Maar punt blijft. Voor crowdcontroll kun je beter een swordmaster ofzo maken, die gaan tenminste niet zo snel dood
Dit topic is gesloten.