Warhammer Online - Deel 4 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 20 Laatste
Acties:
  • 74.834 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RocketKoen schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 16:49:
[...]

Dat kan kloppen dan. zo vaak gererolled dat ik nog in tier2 zit.
engi's die ik zie doen over het algemeen 3 dingen (fout)
Of ze staan op een afstandje met hun gun amper damage te doen.
Of ze bouwen hun sentry's op de frontline waar hij na 2 schoten weer stuk is (maw, en vliegen constant grote houten dozen mn scherm in)
Of ze gooien een beetje waterballonnetjes op iemand die te dicht bij komt, maar ik zie niet echt dat die effect hebben.

Maar punt blijft. Voor crowdcontroll kun je beter een swordmaster ofzo maken, die gaan tenminste niet zo snel dood
zelfs in T2 kan een goeie engi het verschil maken. Wat ik deed: AoE root op een groepje destro, flame turret vlak erop, en die laten aoeen ... of vlak achter onze vlaggendrager lopen en iedereen rooten die in de buurt kwam, of boven op de top flameturret zetten, en snullen naar beneden knocken ... Kon ik ze killen, nee, maar ik kreeg toch 1/3 tot 1/2 van hun leven af, wat genoeg was om de rest van mn team de overhand te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Swordmaster heeft in ieder geval de verdomd handige eigenschap dat als je iemand raakt je de kans hebt een soort absorb schild om je heen te krijgen. Zo kreeg ik op level 7 al een level 7 champion solo tegen de vlakte, puur omdat hij me gewoon amper raken kon...alleen zorgen dat je dus niet zonder ap komt te zitten..dan is dat effect namelijk verloren...ook je concentration niet kwijt raken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-09 22:47
Verwijderd schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 16:52:
Swordmaster heeft in ieder geval de verdomd handige eigenschap dat als je iemand raakt je de kans hebt een soort absorb schild om je heen te krijgen. Zo kreeg ik op level 7 al een level 7 champion solo tegen de vlakte, puur omdat hij me gewoon amper raken kon...alleen zorgen dat je dus niet zonder ap komt te zitten..dan is dat effect namelijk verloren...ook je concentration niet kwijt raken.
Wat later krijg je een sword enchant die 25% extra damage geeft, vond ik leuker :P (helaas kan je er maar 1 tegelijk)
ook die stats stelende enchant is best grappig

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RocketKoen schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 16:59:
[...]
ook die stats stelende enchant is best grappig
Hoe werkt die eigenlijk? Pakt ie willekeurige enchants? Maw kan jij met je swordmaster ineens een enchant +75 ballistic hebben ofzo? Dan zie ik niet zo t nut voor jou :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 11-09 21:44
RocketKoen schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 16:35:
pet/summon damage is in dit spel (in rvr dan) te verwaarlozen.
Ik speel zelf een runepriest, en iedereen waar ik een HP balke van zie (betekend dat ze niet op 100% zitten) krijgt een instant HOT van mij. en die healt meer dan een turret aan damage doet.
gratis healpuntjes voor mij dus.

in RvR gaat het om burst damage en debuffs (vooral slow, stun, root, knockback). en wat dat betreft zijn engi's behoorlijk waardeloos.
tanken en healen kunnen ze ook niet. dus whats the point.
Mwuah, ik vind die war lions toch vrij irritant. Als het op 1 op 1 aankomt tegen white lion maakt die aanwezigheid van war lion toch wel het verschil tussen mijn of zijn dood vaak. Ook al hitten ze niet veel is het toch mooi meegenomen voor ze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFl0ppY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11:43
Verwijderd schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 17:13:
[...]

Hoe werkt die eigenlijk? Pakt ie willekeurige enchants? Maw kan jij met je swordmaster ineens een enchant +75 ballistic hebben ofzo? Dan zie ik niet zo t nut voor jou :)
Ja compleet random. Dus soms heb je idd waardeloze stats bij maar net zo goed kan +75 thoughness of weapon skill erbij pakken. Let wel dat dit dubbel telt want je tegenstander is ze kwijt. Bij een lang potje kun je soms wel tot 3 keer stats jatten. Toch wel lekker in een gevecht

The Stranger: Do you have to use so many cuss words?
The Dude: What the fuck you talking about?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tito129
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02:22
hmm dit is ook lekker, net een account aangemaakt, daarna me cdkey geregt, krijg ik een mailtje dat ik me account nog moet approven.
Maar ik heb helemaal geen mailtje gekregen om me account te verifieen..

Zat daar bij jullie ook een lange tijd tussen?

ben er intussen door, mag ik nog even 815mb downloaden.. gaat niet heel erg snel.
Is er nog ergens een lokatie om patchs te downloaden?

Jaah het werkt, heb een dwerg engineer.
Nu opzoek hoe ik snel beter kan worden.

[ Voor 30% gewijzigd door Tito129 op 02-10-2008 20:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm dit is ook lekker, net een account aangemaakt, daarna me cdkey geregt, krijg ik een mailtje dat ik me account nog moet approven.
Vriend van me zit al vanaf 17 september op zijn retail key te wachten, het kan dus zijn dat je mailtje ook lang op zich laat wachten, of het kan morgenochtend al komen. Geen touw aan vast te knopen ;)

Anyway, over engineers, het zijn inderdaad geen killing machines, maar een echte support class. Het jammere is, ook al is het dat gruwelijk handig (als black orc erger ik me kapot aan dat prikkeldraad van ze :P) voor je team, je ziet het niet terug in de tabellen als de scenario klaar is. Het reward systeem in scenario's is best krom, en promote het echte teamwork niet echt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tito129 schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 18:22:

Zat daar bij jullie ook een lange tijd tussen?

ben er intussen door, mag ik nog even 815mb downloaden.. gaat niet heel erg snel.
Is er nog ergens een lokatie om patchs te downloaden?

Jaah het werkt, heb een dwerg engineer.
Nu opzoek hoe ik snel beter kan worden.
Persoonlijk had ik dit ook, maar dat had ik niet op een ander e-mailadres. Had in eerste instantie een hotmail gebruikt en dat lijkt dus niet echt lekker te werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha-
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 23-07 17:10
Ben nou level 26 maar vindt het spel toch uitermate langzaam worden... En vooral Tor Anroc is extreem frustrerend... de map is zo gemaakt dat Destruction altijd wint (tenzij ze gewoon slecht zijn natuurlijk) en daarom is dat de enige map waar Destruction voor queued... dus ik ben gedoemd tot level 30 te questen en dat gaat tergend langzaam >_<
Ze mogen echt wel eens quest xp omhoog gooien of gewoon na level 20 level xp iets verminderen... en sowieso Tor Anroc eerlijk maken, dat is echt prioriteit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ambi
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 05-05 08:14

ambi

IGN: EvulKlowne

Vandaag gooien ze de 1.01 patch erop 8)

Steam/uPlay: EvulKlowne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, die doen ze overigens wel op een rare tijd. Ik zag iets staan met 17.45? Of was dat de tijd dat het bericht was geplaatst, dat kan natuurlijk ook. Zo goed heb ik niet gekeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tuinïnen
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 10:25

tuinïnen

Eventus stultorum magister

Verwijderd schreef op vrijdag 03 oktober 2008 @ 08:23:
Ja, die doen ze overigens wel op een rare tijd. Ik zag iets staan met 17.45? Of was dat de tijd dat het bericht was geplaatst, dat kan natuurlijk ook. Zo goed heb ik niet gekeken.
Nee de tijd die je daar altijd ziet is de tijd dat het gepost is. Ik dacht dat ze ongeveer rond deze tijd begonnen met de patch. Die er overigens goed uitziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is goed nieuws. Hoop dat de lag ook wat beter kan worden nu, maar dat is niet genoemd in ieder geval. Zit namelijk vaak in scenarios met hevige lag, wat het verschil betekend tussen mijn tegenstander wel of niet afslachten. Het werkt natuurlijk niet mee als ik hier op mijn tegenstander sta te hakken, die inmiddels alweer aan de andere kant van het scherm staat. Dan sla ik dus gewoon mis.

Als het goed is gaat dat irritante steeds terug omhoog schuiven van het chatvenster er nu wel uit...dat zou fijn zijn, want ik irriteer me daar mateloos aan.

Ach, ik zie het wel als ik weer de game op start. Heb nog een 34% te gaan om rank 19 te worden. Gisteren in ieder geval in Elleryion naar de keep gehobbeld, die op dat moment ook in Order handen was. Kon alleen niet goed de weg vinden dus ben meerdere keren tegen de bergwand opgewandeld waarbij ik steeds niet eroverheen kon, ach...het is gelukt uiteindelijk en er was echt gewoon niet 1 destro speler daar, vond ik wel een beetje opvallend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reggie2000
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 11-09 12:38
Alpha- schreef op vrijdag 03 oktober 2008 @ 02:02:
En vooral Tor Anroc is extreem frustrerend... de map is zo gemaakt dat Destruction altijd wint (tenzij ze gewoon slecht zijn natuurlijk)
Ik denk dat er aan beide kanten wel mensen zijn die over de tegenpartij klagen.
Ik speel zelf Destruction en genoeg ik zie genoeg mensen in guildchat klagen over dat Order altijd zou winnen en alleen maar voor Tor Anroc gaat omdat ze dan hun knockback abilities kunnen gebruiken om destro in het lava te mikken ;)

Zal wel te maken hebben met het gras is altijd groener....

Persoonlijk vind ik niet dat order of destro een voordeel zou hebben.
Alle scenario's staan en vallen met de de rest van je team.
Heb je een goed team dan heb je ook meteen een behoorlijke winst.
Ik speel zelf vrijwel alleen maar in pre-made guild teams en komen we een random order groep tegen in een scenario dan winnen we meestal en komen we een pre-made order groep tegen dan is het vaak 50/50 en die laatste groep is ook meteen de meest uitdagende groep waar je dan tegen kan spelen en het meeste 'fun'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OxiMoron
  • Laatst online: 08-07 14:27
Mja.. gister had m'n curse client de helft van m'n addons al leuk geupdate voor 1.01.. waardoor ze het niet goed meer deden :(

Albert Einstein: A question that sometime drives me hazy: Am I or are the others crazy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*Zucht*

gisteren in T2 empire mandrell keep gaan verdedigen, ik word gekilled, er lopen 3-4 WPs en 2 Archmages rond, en niet eentje die me (en de rest vd verdedigers) rezzed. Ze proberen zelf de dpser uit te hangen en ja dan worden ze zelf gekilled. Resultaat --> Mandrell keep lost

Wat een oenen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tito129
Ik weet niet wat ik gister allemaal gedownload heb, het was 815mb.
Hopelijk vandaag niet weer zoveel. Dan kan ik weer een uur wachten, want de snelheid was niet zoheel erg hoog van de download servers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben nou level 26 maar vindt het spel toch uitermate langzaam worden... En vooral Tor Anroc is extreem frustrerend... de map is zo gemaakt dat Destruction altijd wint (tenzij ze gewoon slecht zijn natuurlijk) en daarom is dat de enige map waar Destruction voor queued... dus ik ben gedoemd tot level 30 te questen en dat gaat tergend langzaam >_<
Ze mogen echt wel eens quest xp omhoog gooien of gewoon na level 20 level xp iets verminderen... en sowieso Tor Anroc eerlijk maken, dat is echt prioriteit
Je bent lvl 26, van de 40 levels, op wat? 3 weken? Nou ik vind dan niet dat ze quest xp omhoog moeten smijten, er zijn zelfs al lvl40s op dit moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben zelf niet zo van de add-ons, vind dat altijd maar een raar iets. Je hebt een game, die wordt gespeeld zoals de makers hem bedoeld hadden, dan is het wat mij betreft niet de bedoeling dat ik add-ons nodig heb om mijn game ervaring te verrijken. Ik snap wel dat ze soms handig kunnen zijn, maar het zou niet nodig moeten zijn naar mijn idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 03 oktober 2008 @ 09:17:
*Zucht*

gisteren in T2 empire mandrell keep gaan verdedigen, ik word gekilled, er lopen 3-4 WPs en 2 Archmages rond, en niet eentje die me (en de rest vd verdedigers) rezzed. Ze proberen zelf de dpser uit te hangen en ja dan worden ze zelf gekilled. Resultaat --> Mandrell keep lost

Dit is sowieso zwaar irritant merk ik. Runepriest is de enige die volledig healed, de rest (WP, Archmage) zijn afhankelijk van hun eigen DPS.

Tevens de reden waarom ik toch RP heb gererolld als main (ik vind het verschrikkelijk om geen heals te krijgen! :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben het grotendeels met je eens, maar sommige add-ons zijn gewoon te handig :P

--

Gisteren een heerlijk potje RvR gedaan met onze nieuwe guild en hoera! we zijn level 2 geworden! Het is leuk om te zien dat er goed wordt samengewerkt bij de Order. Er liepen een aantal highlevel destro's rond (10 levels hoger!) maar die gingen solo op ons af, een voor een. Lekker insluiten en hakken maar. (geweldig trouwens dat je niet door elkaar heen kan lopen, maar dat je iemand echt kan insluiten!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 19:28
:D
Dank voor alle links waar ik online kan kopen.
Maar.. wilde dus zsm het spel hebben en heb waar ik woon enkel Dynabyte welke met korting werkt.
(ons blieft zuunig ;) )

N.a.w. hebben ze hem morgen wel liggen, dus ff rennen en gaan.
Verwijderd schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 15:18:
[...]

Zo gefrustreerd hoef je daar nu ook weer niet van te raken hoor. LOTRO is een heel leuk en mooi spel.
Ken je het gevoel niet.. ben je warm gemaakt voor een game.. is ie er niet.. vandaar de 'frustratie'.
En .. gisteravond LOTR:O gedaan voor 3 uur.. vond het niet leuk.. weet niet wat het was.. maar niets voor mij.

Dus ik ga zoiezo WAR proberen..
Wel jammer dat je daar dus (nog) geen buddy trials oid hebt.. ;)

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFl0ppY
Ben het hier toch wel voor een deel mee eens. Er zijn gewoon scenario's waar 1 team dik voordeel heeft. Bij de dwarven/greenskins tier 2 (die temple) heeft destro altijd als eerste de beacon. Daarmee praktisch altijd voordeel. Bijzonder irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 03 oktober 2008 @ 09:17:
*Zucht*

Dat werkt ook de andere kant op. Ik heb gisteren een paar bg's gedaan die gewoon om te huilen waren. Ik kreeg als AM de kans om 2-3 heals te doen en daarna had ik al 3 destruction achter me aan. Denk je dat er ook maar iemand was die mij probeert te helpen? Nee dus, die stonden gewoon lekker rond te hakken zonder te kijken.
Ik stond in die bg eerste op healing en tweede op damage. Gewoon treurig en dit is nog maar in T1, hopelijk kan ik wat meer guild premades doen als ik wat hogere level ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forn
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18-02-2024
Verwijderd schreef op vrijdag 03 oktober 2008 @ 09:56:
[...]

Dit is sowieso zwaar irritant merk ik. Runepriest is de enige die volledig healed, de rest (WP, Archmage) zijn afhankelijk van hun eigen DPS.

Tevens de reden waarom ik toch RP heb gererolld als main (ik vind het verschrikkelijk om geen heals te krijgen! :) )
Ik vind die WAAGHH!! mechanic en die van de archmage zwaar overgewaardeerd. Tuurlijk als ik 5 heals heb gecast, dan doe ik meestal die AP steal, en als er niks te healen is dan doe ik ook damage, of om de laatste paar procenten van iemand af te halen. Maar het helpt echt niet zoveel dat je alleen maar een goede shaman bent als je tussen die twee balanceert.

Brokh - Dota 2 - https://dotabuff.com/players/25884604

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
Verwijderd schreef op vrijdag 03 oktober 2008 @ 09:28:
[...]

Je bent lvl 26, van de 40 levels, op wat? 3 weken? Nou ik vind dan niet dat ze quest xp omhoog moeten smijten, er zijn zelfs al lvl40s op dit moment.
Zonder dat ik speel kan ik bedenken dat je dit niet kan 'roepen'.
Dagen zegt niets.. uren daarin tegen wel.

Als iemand in 6uur gamen lvl40 is.. zegt dat iets anders dan na 24 uur.. ?

P.s. over die 'grote' slagen.. hoe vaak gebeurt zoiets ..
Hoe weet je bijv. dat die keep werd aangevallen :?

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zephyer schreef op vrijdag 03 oktober 2008 @ 10:28:
[...]

Zonder dat ik speel kan ik bedenken dat je dit niet kan 'roepen'.
Dagen zegt niets.. uren daarin tegen wel.

Als iemand in 6uur gamen lvl40 is.. zegt dat iets anders dan na 24 uur.. ?

P.s. over die 'grote' slagen.. hoe vaak gebeurt zoiets ..
Hoe weet je bijv. dat die keep werd aangevallen :?
nou ik denk dat ik dit wel kan roepen.

Heb ondertussen op 3 weken tijd 2 level 18s, 1 level 16 en 1 level 12. Ik werk fulltime en heb een vrouw en kind, dus ik speel ook niet de godganse dag. Het feit dat ik 2 karakters heb bijna tegen 20 (wat de helft isvd cap) en eentje niet veraf, vind ik bewijs dat het levellen al te snel gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Forn schreef op vrijdag 03 oktober 2008 @ 10:28:
[...]

Ik vind die WAAGHH!! mechanic en die van de archmage zwaar overgewaardeerd. Tuurlijk als ik 5 heals heb gecast, dan doe ik meestal die AP steal, en als er niks te healen is dan doe ik ook damage, of om de laatste paar procenten van iemand af te halen. Maar het helpt echt niet zoveel dat je alleen maar een goede shaman bent als je tussen die twee balanceert.
Mee eens, en het is goed dat je op die manier speelt.
Probleem is dat de meeste mensen die deze klassen spelen ( ik spreek in dit geval voor het gemak over de order kant) liever de laatste 10% procent van een speler af halen dan dat bijv. een tank of dps-er wordt gehealed die op een aantal HP na dood is).

Zal vast een hot item blijven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 19-08 10:28
Verwijderd schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 20:24:
[...]

Vriend van me zit al vanaf 17 september op zijn retail key te wachten, het kan dus zijn dat je mailtje ook lang op zich laat wachten, of het kan morgenochtend al komen. Geen touw aan vast te knopen ;)

Anyway, over engineers, het zijn inderdaad geen killing machines, maar een echte support class. Het jammere is, ook al is het dat gruwelijk handig (als black orc erger ik me kapot aan dat prikkeldraad van ze :P) voor je team, je ziet het niet terug in de tabellen als de scenario klaar is. Het reward systeem in scenario's is best krom, en promote het echte teamwork niet echt.
Mwah, ik heb toch niet veel problemen om met mij engi in de top 5 te eindigen hoor. Kwestie van je turret goed plaatsen (niet veel damage maar wel constant) en met je geweer de healer van de tegenpartij bezig houden. En inderdaad, soms even een snelle run naar voren en je prikkeldraad op de grond gooien als er wat veel destro's staan.

Edit: dus in derdaad een echte support klasse, maar je kunt wel constant damage doen zonder dat je er tijd mee kwijt bent.

[ Voor 5% gewijzigd door Sneezzer op 03-10-2008 10:40 ]

Amiga 500, eos 350d, HTPC, GamePC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sneezzer schreef op vrijdag 03 oktober 2008 @ 10:39:
[...]

Mwah, ik heb toch niet veel problemen om met mij engi in de top 5 te eindigen hoor. Kwestie van je turret goed plaatsen (niet veel damage maar wel constant) en met je geweer de healer van de tegenpartij bezig houden. staan.
Je doet veel dmg op een scenario, maar hoeveel kill je er? Juist ja, niet veel. Al de dmg die jij doet, wordt genegeerd door 1 simpele HoT van een healer, die hij op instant speed dan nog kan casten. Nee voor dmg moet je geen engi pakken. En das spijtig, engi was mijn favorite class, maar de damage is echt te laag, je turrets zijn geen bedreiging, das iets wat ze nog zouden mogen buffen. Iedereen (op een tank na) zou een turret moeten vrezen

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 03-10-2008 10:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viggen
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Zo, ben woensdagavond ook maar es begonnen met Warhammer... ben er totaal blanco ingestapt, had geen idee waar ik mee bezig was. :P

Ff snel alle careers bekeken en heb uiteindelijk gekozen voor Disciple of Khaine, leek me wel leuk om te healen met je attacks :) Ben zelf een enorme PvE carebear (ja, ik speel ook nog WoW ;)), dus dat is wel ff wennen. Eerste scenario werd ik ook ongelooflijk in de pan gehakt xD

Die public quests zijn erg leuk moet ik zeggen, lekker een beetje hakken en ondertussen ook nog healen :) Mensen zijn tot nu toe ook gewoon bereid om je te helpen en party's te maken, viel me erg mee.

Daarnaast moet ik zeggen dat dat boek waar alles instaat erg fijn werkt, zeker als ik weer es niet weet waar ik heen moet voor een quest. :P

Nu had ik nog een vraag over DoK, ik was van plan om alles op strength te gooien en dan m'n mastery points in Sacrifice te stoppen. Maar ik vroeg me af of 't niet beter is om eerst een andere spec te pakken omdat je de skill waar Sacrifice om draait pas op rank26 krijgt (ben nu rank11, heb dus pas 1 puntje in sac.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrFl0ppY schreef op vrijdag 03 oktober 2008 @ 10:11:
[...]

Ben het hier toch wel voor een deel mee eens. Er zijn gewoon scenario's waar 1 team dik voordeel heeft. Bij de dwarven/greenskins tier 2 (die temple) heeft destro altijd als eerste de beacon. Daarmee praktisch altijd voordeel. Bijzonder irritant.
Zal dan wel aan mij liggen, ik deed gisteren met een aantal van onze guild het scenario The Mourkain Temple, en we zijn toch echt order, maar ik had mooi wel het beacon als eerste te pakken. Ik ben een white lion, nog geen level 20 en dus geen mount, maar ben toch net zo snel als een destruction karakter die WEL een mount had. Komt omdat ik twee skills heb om snel te zijn, de eerste natuurlijk flee, die iedereen heeft, maar daarnaast heb ik ook nog de skill charge into battle, waardoor ik zowaar nog sneller loop.

Als ik die na elkaar gebruik ben ik precies snel genoeg, en dat dus zonder mount...

Denk dat het vooral een kwestie is van timing overigens, want ik haal het ook wel eens net niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Verwijderd schreef op vrijdag 03 oktober 2008 @ 10:40:
[...]

Je doet veel dmg op een scenario, maar hoeveel kill je er? Juist ja, niet veel. Al de dmg die jij doet, wordt genegeerd door 1 simpele HoT van een healer, die hij op instant speed dan nog kan casten. Nee voor dmg moet je geen engi pakken. En das spijtig, engi was mijn favorite class, maar de damage is echt te laag, je turrets zijn geen bedreiging, das iets wat ze nog zouden mogen buffen. Iedereen (op een tank na) zou een turret moeten vrezen
Ik maak opzich ook niet zo gek veel kills, mijn roll als BO met schild zie ik meer als choas veroorzaken in de achterste rang van de order door hun healers te atacken waardoor de frontlinie geen heals meer krijgen en ook melee classes zich op mij storten, helaas voor hun ben ik Da Toughest :P en heb weinig vrees om dood te gaan. Ik heb verder wel een goede battle awareness en scan constant op casters met weinig health of melee dps classes die bij mij horen om “Save Da rund” op ze te casten waardoor ik 50% van zijn dmg krijg als ik bij hem blijf en door wat extra dps op ze target te doen. Ik sta bijna altijd wel in de Top5 kwa dmg.

Mwhja als WoW warrior voelde ik mij echt de man altijd door opzich hoge dmg en vette pvp skills nu voel ik me ehh echt Da Toughst. In Public Quest sta ik vrijwel altijd #1 of iig top 3. Nu ben ik ook altijd wel druk bezig maar kan me moeilijk voorstellen dat ik dit door mijn hoge dps komt. Maar ik wil gewoon alle hate van de mobs en tank echt alles. Opzich wel vet. In Wow heb ik ook een tijd als full prot warrior gespeelt en alhoewel je met wat skills nog aardig kon pvp’pen had ik niet echt het gevoel dat ik super hard to kill was. Hier wel.

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je slim bent zet je sowieso de enemy health bars op 'always on' of hoe het ook heet. Lage health = er naar toe rennen! zeker als Tank! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb van enemies alles uitgezet, behalve de health bars, van friendly players in mijn groep alles aan, van friendly players die niet in mijn groep zitten ook alleen de health bars...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pensmaster-B
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
zo mijn shaman op worlds edge, is 8 ^_-

gisteren veel RVR gedaan, lekker de tanks healen
alleen .. DAMN those witch hunters

iemand trouwens nog leuke shaman healing add-ons?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• totempaal
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 21-08 11:56
fijn he die witch hunters! ben er ook 1 ff ontzichtbaar worden en dan voor de healer opduiken! :P Is ook leuk als de tegenpartij je ontzichtbaar ziet worden. gaan ze in paniek de andere kant weer op rennen lol

PSN: Totumpaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrFl0ppY schreef op vrijdag 03 oktober 2008 @ 10:11:
[...]

Precies andersom op mijn server: Order heeft standaard die beacon als eerste. Zo simpel ligt het dus niet ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 03-10-2008 12:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OxiMoron
  • Laatst online: 08-07 14:27
Verwijderd schreef op vrijdag 03 oktober 2008 @ 09:47:
Ik ben zelf niet zo van de add-ons, vind dat altijd maar een raar iets. Je hebt een game, die wordt gespeeld zoals de makers hem bedoeld hadden, dan is het wat mij betreft niet de bedoeling dat ik add-ons nodig heb om mijn game ervaring te verrijken. Ik snap wel dat ze soms handig kunnen zijn, maar het zou niet nodig moeten zijn naar mijn idee.
Bij WAR hebben ze naar mijn idee niet echt goed nagedacht over de interface.
Het feit dat je in tooltips niet eens op kunt vragen in welke guild iemand zit of welke career die speelt zegt wel genoeg.

Naar mijn idee zijn er veel dingen die ze als default best beter hadden kunnen doen.

Albert Einstein: A question that sometime drives me hazy: Am I or are the others crazy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tito129
Ik ben gister begonnen, eerst als engineer, maar later ook als white lion. Ik heb nu beide level 3, nog niet zo nog dus.
Maar vond de white lion wel makkelijker spelen. Misschien omdat te wereld wat opener is.
Of door dat hij wat sterker is in het begin met het killen.
Het bevalt me tot nu toe nog onzettend, ookal wel wat rommelig in het begin. Maar dat komt denk ik mede omdat het de 1e keer is dat ik zo iets speel.
Dit weekend hopelijk nog ff lekker wat tijd om te levelen, heb er zin in!
Zit op de vlag server trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Verwijderd schreef op vrijdag 03 oktober 2008 @ 10:32:
[...]

nou ik denk dat ik dit wel kan roepen.

Heb ondertussen op 3 weken tijd 2 level 18s, 1 level 16 en 1 level 12. Ik werk fulltime en heb een vrouw en kind, dus ik speel ook niet de godganse dag. Het feit dat ik 2 karakters heb bijna tegen 20 (wat de helft isvd cap) en eentje niet veraf, vind ik bewijs dat het levellen al te snel gaat.
Eum, jij bent niet bekend met het trapgewijze lvlen? op lvl 20 zit je misschien opeen kwart van de xp die je nodig hebt voor rank 40. Lvlen gaat prima zo, niet te snel niet te langzaam. Daarnaast ben ik meer bezig metr het spel te beleven dan werkelijk grinden voor een rank. Ik speel zelf gemiddeld zo een 1-2 uurtjes per avond. Ben nu rank 24 en rr 14. Oftewel.. lekker rustig aan. Hoeft niets aan de lvl speed getweaked te worden.

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Viggen schreef op vrijdag 03 oktober 2008 @ 10:46:
Nu had ik nog een vraag over DoK, ik was van plan om alles op strength te gooien en dan m'n mastery points in Sacrifice te stoppen. Maar ik vroeg me af of 't niet beter is om eerst een andere spec te pakken omdat je de skill waar Sacrifice om draait pas op rank26 krijgt (ben nu rank11, heb dus pas 1 puntje in sac.)
Ik speel zelf ook een DoK, en ben er zeeeer tevreden mee. Ben nu level 21 en PvE is ....simpel momenteel. Met 2 tegenstanders van gelijke level of 1lvl hoger, hoef ik niet te healen, pas bij 4 a 5 tegenstanders moet ik mijn heals gaan gebruiken. Zelf heb ik de eerste tree genomen ( kan de naam ff niet herinneren), de healer tree iig.

PvP is een ander verhaal, 1v1 heb ik het nog niet verloren, nadeel in rvr is echter dat je wordt geacht te healen, maar fulltime healen gaat lastig met een DoK, net zoals ik nog veel andere klassen niet begrijp, zijn er ook veel die niet weten hoe de DoK werkt ;). Leuk die verwijten, je had me wel mogen healen hoor ! ! Doh, out of essense. Dit zal wel verbeteren naarmate mensen meer van andere classes leren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SpoTs schreef op vrijdag 03 oktober 2008 @ 13:47:
[...]

Eum, jij bent niet bekend met het trapgewijze lvlen? op lvl 20 zit je misschien opeen kwart van de xp die je nodig hebt voor rank 40. Lvlen gaat prima zo, niet te snel niet te langzaam. Daarnaast ben ik meer bezig metr het spel te beleven dan werkelijk grinden voor een rank. Ik speel zelf gemiddeld zo een 1-2 uurtjes per avond. Ben nu rank 24 en rr 14. Oftewel.. lekker rustig aan. Hoeft niets aan de lvl speed getweaked te worden.
LOL ik speel al 10j mmorpgs jochie ;-) , ik ben maar goed genoeg bekend met dit fenomeen.
Maar bij Everquest, AC en DaoC waren de mensen niet op de helft vd level cap na 3 weken hoor!
Het feit dat er nu al level 40s zijn zegt genoeg dat de levelspeed te snel is. We zijn amper 16 dagen bezig in retail.
Stel dan nog dat diegene die nu 40 zijn, 16 dagen /played hebben (wat ong 24/24 sinds launch is, 18 dagen if EA), is dit nog een PAK minder dan wat benodigd was voor EQ, AC en DAOC vroeger. Vandaar mijn opmerking dat het levellen best wel gaat hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFl0ppY
Verwijderd schreef op vrijdag 03 oktober 2008 @ 14:00:
[...]

LOL ik speel al 10j mmorpgs jochie ;-) , ik ben maar goed genoeg bekend met dit fenomeen.
Maar bij Everquest, AC en DaoC waren de mensen niet op de helft vd level cap na 3 weken hoor!
Het feit dat er nu al level 40s zijn zegt genoeg dat de levelspeed te snel is. We zijn amper 16 dagen bezig in retail.
Stel dan nog dat diegene die nu 40 zijn, 16 dagen /played hebben (wat ong 24/24 sinds launch is, 18 dagen if EA), is dit nog een PAK minder dan wat benodigd was voor EQ, AC en DAOC vroeger. Vandaar mijn opmerking dat het levellen best wel gaat hier!
In WoW had ik de tweede keer 9 dagen played nodig om 60 te bereiken. Bovendien zijn er wel 80 RR ranks te behalen. Dus volgens mij ben je nog wel even zoet als je lvl 40 eenmaal bereikt hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 24-08 03:25
Vergeet niet dat je ook nog 80 renown levels hebt, als je rank 40 hebt bereikt hoeft het nog niet te betekenen dat je als op de helft bent.
Vraag me af hoeveel renown de mensen hebben die naar rank 40 rushen. Je hebt dan namelijk de eerste tijd niet veel tegenstanders.
[...]

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OxiMoron schreef op vrijdag 03 oktober 2008 @ 13:29:
[...]
Bij WAR hebben ze naar mijn idee niet echt goed nagedacht over de interface.
Het feit dat je in tooltips niet eens op kunt vragen in welke guild iemand zit of welke career die speelt zegt wel genoeg.

Naar mijn idee zijn er veel dingen die ze als default best beter hadden kunnen doen.
Uiteraard zijn er nog een hoop dingen die verbeterd kunnen worden, maar ik denk dat de gameplay goed voor elkaar is, waardoor de nadruk niet meer wordt gelegd op de mindere zaken zoals dat in bv AoC gebeurd. Warhammer heeft mij in ieder geval positief verrast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roodbwoy
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 28-10-2021

roodbwoy

Senile Developer

err... bij EQII en DAoC zat je redelijk snel op de helft van het max. lvl, dus vergelijkbaar met WAR! alleen de grind daarna was een hell, weet niet precies hoe het in WAR! zit aangezien ik pas R13 ben, maar vergeet ook niet dat je 80 Renown levels heb en MMORPG's van nu niet meer te vergelijken zijn met vroeger, eerst was het een verzamelplek voor roleplayers. Mensen wilde eerst alles exploren en zien, alle questes doen, nu is het zo snel mogelijk ZOMG FIRST!1!!! roepen, 80% van de content overslaan en grindengrinden tot je max lvl ben en dan je e-peen showen...

-edit-
Later hebben ze btw bij DAoC killquests toegevoegd die het levelen nog sneller maakte... L50 in 2 weken.

[ Voor 4% gewijzigd door roodbwoy op 03-10-2008 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
[...]

Dat " Jochie " mag je ook wel weglaten. sommige mensen zijn 40 met 12d played. Met wow ben je als je fatsoenlijk speelt ( voor de xp boost ) 7d bezig voor lvl 60 en 10d voor lvl 70.

En gefeliciteerd dat jij al wel 10 jaar mmorpg's speelt... :/ iemand bij ons de guild is rank 37 of 38 en heeft 10d played ofzo.. dus ik vind het geen probleem.

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Knowuse schreef op vrijdag 03 oktober 2008 @ 14:10:
Vergeet niet dat je ook nog 80 renown levels hebt, als je rank 40 hebt bereikt hoeft het nog niet te betekenen dat je als op de helft bent.
Vraag me af hoeveel renown de mensen hebben die naar rank 40 rushen. Je hebt dan namelijk de eerste tijd niet veel tegenstanders.

[...]
RR maakt in principe niet zoveel uit, je mannetje wordt niet echt intrinsiek sterker door de RR training tenzij je al naar hogere levels gaat gaan. Het verschil tussen 2 mensen (en we nemen zelfde speelniveau), lvl40 RR1 en lvl40 RR40 is kleiner dan een lvl40 vs een lvl25

Dus die rank 40 is toch de 'Hoofdrank' ... RR is net zoals in Daoc realm rank, een bedankje voor je bijdrage in RVR. Je masteries en skills komen allemaal van je hoofdrank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SpoTs schreef op vrijdag 03 oktober 2008 @ 14:13:
[...]

Dat " Jochie " mag je ook wel weglaten. sommige mensen zijn 40 met 12d played. Met wow ben je als je fatsoenlijk speelt ( voor de xp boost ) 7d bezig voor lvl 60 en 10d voor lvl 70.
7d voor lvl60?? Nu ja, 4j geleden niet hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roodbwoy

roodbwoy

Senile Developer

Verwijderd schreef op vrijdag 03 oktober 2008 @ 14:14:
[...]

RR maakt in principe niet zoveel uit, je mannetje wordt niet echt intrinsiek sterker door de RR training tenzij je al naar hogere levels gaat gaan. Het verschil tussen 2 mensen (en we nemen zelfde speelniveau), lvl40 RR1 en lvl40 RR40 is kleiner dan een lvl40 vs een lvl25

Dus die rank 40 is toch de 'Hoofdrank' ... RR is net zoals in Daoc realm rank, een bedankje voor je bijdrage in RVR. Je masteries en skills komen allemaal van je hoofdrank
die je upgrade door renown,

voorbeeldje: een shaman healer die geen of een lage renown rank heeft healed lang niet zo goed als een shaman van rr 80 die zijn rr points specced heeft in willpower, spelers met RR80 zijn dus machtiger... think before you post

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

roodbwoy schreef op vrijdag 03 oktober 2008 @ 14:16:
[...]

die je upgrade door renown,

voorbeeldje: een shaman healer die geen of een lage renown rank heeft healed lang niet zo goed als een shaman van rr 80 die zijn rr points specced heeft in willpower, spelers met RR80 zijn dus machtiger... think before you post
read before you post ... de skills die echt zwaar verschil gaan maken heb je pas genoeg RR punten voor na RR40

En dat verschil dat jij aanhaalt, is kleiner dan een shaman healer lvl 40 zijn heals versus een shaman healer lvl 25 zijn heals! En dat is wat ik net aanhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roodbwoy

roodbwoy

Senile Developer

Verwijderd schreef op vrijdag 03 oktober 2008 @ 14:18:
[...]

En dat verschil dat jij aanhaalt, is kleiner dan een shaman healer lvl 40 zijn heals versus een shaman healer lvl 25 zijn heals! En dat is wat ik net aanhaal.
had jij het anders verwacht dan? je praat poep, logisch dat een L25 shaman zwakker is dan een L40 shaman oO
het gaa terom dat als je rank 40 ben je nog langer niet uitgeleveld bent, check ook ff de podcasts hierover (ben te lui om de link voor je te zoeken mag je zelf doen)

Punt is, een R40RR80 is sterker dan een R40RR60 speler, waarom? omdat je met de renown punten echt flink je stats kan uppen, zet equally geared mirrored-DPSclasses tegen over elkaar, 1 R40RR60, 1 R40RR80, de RR80 zal winnen want hij doet meer DPS omdat hij extra punten heeft te investeren in srength, ik denk dat je de renown ranks onderschat, je kan op RR80 echt volop punten spenderen die je echt wel machtiger maken!

en je attitude staat me ook niet aan, dit is een volwassen forum, je hoeft hier niet mensen aan te spreken met "jochie", beetje respect kan geen kwaad

[ Voor 5% gewijzigd door roodbwoy op 03-10-2008 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
Spel besteld bij 12game ... dus komt hopelijk morgen.
Ik zat te denken aan een healer.. maar zoek eigenlijk ook een goede 'guide' met allerlei tips.

Hammerwiki zit daar niet in... (geen guide's).
Iemand ? }:O

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Verwijderd schreef op vrijdag 03 oktober 2008 @ 14:16:
[...]

7d voor lvl60?? Nu ja, 4j geleden niet hoor!
4 jaar geleden was de beta in Europe nog niet eens actief dus je praat idd poep. 7d voor 60 is makkelijk te doen geweest ook toen de game gereleased was een ruime 3 jaar terug.
roodbwoy schreef op vrijdag 03 oktober 2008 @ 14:23:
[...]

Punt is, een R40RR80 is sterker dan een R40RR60 speler, waarom? omdat je met de renown punten echt flink je stats kan uppen, zet equally geared mirrored-DPSclasses tegen over elkaar, 1 R40RR60, 1 R40RR80, de RR80 zal winnen want hij doet meer DPS omdat hij extra punten heeft te investeren in srength, ik denk dat je de renown ranks onderschat, je kan op RR80 echt volop punten spenderen die je echt wel machtiger maken! en je attitude staat me ook niet aan,
+ dat je ook nog vettere rewards krijgt van Renown.. dus betere gear :) dus meer dps meer uithoudings vermogen etc.

[ Voor 50% gewijzigd door Dakreal op 03-10-2008 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

roodbwoy schreef op vrijdag 03 oktober 2008 @ 14:23:
[...]

had jij het anders verwacht dan? je praat poep, logisch dat een L25 shaman zwakker is dan een L40 shaman oO
het gaa terom dat als je rank 40 ben je nog langer niet uitgeleveld bent, check ook ff de podcasts hierover (ben te lui om de link voor je te zoeken mag je zelf doen)

Punt is, een R40RR80 is sterker dan een R40RR40 speler, waarom? omdat je met de renown punten echt flink je stats kan uppen, zet equally geared mirrored-DPSclasses tegen over elkaar, 1 R40RR40, 1 R40RR80, de RR80 zal winnen want hij doet meer DPS omdat hij extra punten heeft te investeren in srength, ik denk dat je de renown ranks onderschat, je kan op RR80 echt volop punten spenderen die je echt wel machtiger maken, en je attitude staat me ook niet aan,
Heyho, je zit op me af te geven, maar geeft me impliciet wel gelijk dat rank 40 toch de hoofdrank is. Besides, om RR80 te halen moet je rank40 zijn! Dus ontken nog maar eens dat rank 40 niet de hoofdrank is, en de RR maar een bijranking. En lekker pech dat mijn attitude je niet aanstaat, wat ga je der aan doen dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Verwijderd schreef op vrijdag 03 oktober 2008 @ 14:26:
[...]

Heyho, je zit op me af te geven, maar geeft me impliciet wel gelijk dat rank 40 toch de hoofdrank is. Besides, om RR80 te halen moet je rank40 zijn! Dus ontken nog maar eens dat rank 40 niet de hoofdrank is, en de RR maar een bijranking. En lekker pech dat mijn attitude je niet aanstaat, wat ga je der aan doen dan?
Wat een onzin zeg.. je kunt op rank 1 in principe al RR 80 halen. het is namelijk niet gelijk aan je Experience gathered.

Tevens denk ik maar dat we moeten stoppen met deze discussie.. je zit gewoon mensen uit de tent te lokken |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SpoTs schreef op vrijdag 03 oktober 2008 @ 14:25:

4 jaar geleden was de beta in Europe nog niet eens actief dus je praat idd poep. 7d voor 60 is makkelijk te doen geweest ook toen de game gereleased was een ruime 3 jaar terug

+ dat je ook nog vettere rewards krijgt van Renown.. dus betere gear :) dus meer dps meer uithoudings vermogen etc.
Ten 1e ik speelde op US Wow (net zoals Daoc) en dat dateerde van nov 04

ten 2e renown gear is pakken slechter dan de gear die via PVE te verkrijgen is. En als je dat ontkent of niet snapt, raad ik je aan de forums zoals warhammer alliance eens te lezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crowmeister
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-08 11:12

Crowmeister

Stop!.... Continue

SpoTs schreef op vrijdag 03 oktober 2008 @ 14:25:
[...]

4 jaar geleden was de beta in Europe nog niet eens actief dus je praat idd poep. 7d voor 60 is makkelijk te doen geweest ook toen de game gereleased was een ruime 3 jaar terug.
Ik was met mijn warrior in juni 2005 level 60 in 9 dagen played, dus 7 was toen al zeker mogelijk

Ontopic:
Mijn shammy level ik nu samen met een vriend, hij met zijn Sorc 10-15 mobs AoE-en en ik met Path of Mork alles healen, gaat super goed en snel.

Heb een alt Shadow Warrior gemaakt op de low/low RP server, vind het een geweldige class. Niet heel sterk in PvE en alles kiten in Skirmish Stance gaat langzaam maar in RvR is hij geweldig! De range en de damage zijn echt heel goed imo.

Iemand wat hogere level ervaringen met Shadow Warrior? Mijne is pas CR 11 RR 9

Chewing gum while cutting unions will prevent you from crying, it won't prevent you from being sad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SpoTs schreef op vrijdag 03 oktober 2008 @ 14:28:
[...]

Wat een onzin zeg.. je kunt op rank 1 in principe al RR 80 halen. het is namelijk niet gelijk aan je Experience gathered.

Tevens denk ik maar dat we moeten stoppen met deze discussie.. je zit gewoon mensen uit de tent te lokken |:(
Fout, je weet niet waarover je praat man, RR rank is gecapped tov je gewone rank ... weer dezelfde opmerking, LEES eens andere forums dan tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roodbwoy

roodbwoy

Senile Developer

volgens mij ben je nu jezelf aan het tegen spreken; ik en niemand anders hier heeft beweerd dat rank 40 niet de hoofd rank is; wat wij jou proberen duidelijk te maken is dat je de renown ranks zwaar onderschat; maargoed ik ga mijzelf niet zitten herhalen hier. speel maar eens met de renown caceer builder en je ziet dat je met renown punten als healer 156 WP kan krijgen op RR80; dat is toch een dikke toevoeging aan je healing.

Renown ranks zijn idd capped aan je lvl. En het klopt dat < 40 renown gear slechter is dan pve gear MAAR! > 40 renown gear wordt steeds beter tot naarmate je RR level stijgt je aan RR80 komt en dan de beste gear tot je beschikking hebt.

[ Voor 14% gewijzigd door roodbwoy op 03-10-2008 14:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Verwijderd schreef op vrijdag 03 oktober 2008 @ 14:29:
[...]

Fout, je weet niet waarover je praat man, RR rank is gecapped tov je gewone rank ... weer dezelfde opmerking, LEES eens andere forums dan tweakers
Dacht dat jij het zo druk had in je irl leven.. en toch heb je de tijd om op alle forums kennelijk te gaan zieken?

Maar zoals ik al zei, hoop dat er zo een modje langskomt. Je voegt namelijk niets toe aan de goede tweakers sfeer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
Zullen we het hier maar bij laten?

Dan kunnen we nu weer verder met WAR!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SpoTs schreef op vrijdag 03 oktober 2008 @ 14:34:
[...]

Maar zoals ik al zei, hoop dat er zo een modje langskomt. Je voegt namelijk niets toe aan de goede tweakers sfeer.
Nou, als je al niet meer in discussie mag gaan op een forum (wat net dient als discussie plek) ?

Met zelfs nuttige zaken waar ik je zelfs blijkbaar nieuwe info verschaf (Pve rewards die beter zijn dan pvp rewards, ranks die gecapped zijn, btw je weet toch ook dat je stats gecapped zijn??)

Het rankverhaal (k heb t net even herlezen) blijken we een beetje naast elkaar te praten, maar dan maar gelijk 'mod mod roepen' omdat je het even beu bent, is maar zwak. Roep jij ook achter je moeder als iemand je lelijk bekijkt? (en hierbij ga ik het dan ook laten, dus je moet hier niet op reageren, het is geen uitlokkingsattempt)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 03-10-2008 14:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Sneezzer schreef op vrijdag 03 oktober 2008 @ 14:39:

WAR! is zo besmettelijk dat het zelfs op de forums optreed. Gister lekker Rank 24 geworden en nog een mooie PQ reward gefixed. en ook nog een blue bag gelewt met mooie gloves erin. Oftewel.. gister weer een mooie hoeveelheid aan rewards binnengekregen. Valt mij trouwens wel op dat er in T3 nog niet heel veel te pvpen is. ligt dat aan mij? sta soms uren in de queue en dan gebeurt er niet veel :P
Verwijderd schreef op vrijdag 03 oktober 2008 @ 14:40:
[...]

Nou, als je al niet meer in discussie mag gaan op een forum (wat net dient als discussie plek) ?

Met zelfs nuttige zaken waar ik je zelfs blijkbaar nieuwe info verschaf (Pve rewards die beter zijn dan pvp rewards, ranks die gecapped zijn, btw je weet toch ook dat je stats gecapped zijn??)

Het rankverhaal (k heb t net even herlezen) blijken we een beetje naast elkaar te praten, maar dan maar gelijk 'mod mod roepen' omdat je het even beu bent, is maar zwak. Roep jij ook achter je moeder als iemand je lelijk bekijkt? (en hierbij ga ik het dan ook laten, dus je moet hier niet op reageren, het is geen uitlokkingsattempt)
Informatie geven kan iedereen. Het gaat erom hoe je de informatie brengt dat mensen geboeit blijven lezen of een reactie terug geven. De manier zoals jij het brengt geef je het weer alsof jij een god bent en dat iedereen moet aannemen dat jij gelijk hebt. Is dat niet het geval dan moet die persoon maar meer tijd besteden eraan. Daarnaast verwijzen naar moeders of " jochie " op een forum waar je nog krap een halve maand actief bent vind ik erg hard van stapel gaan.

[ Voor 51% gewijzigd door Dakreal op 03-10-2008 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roodbwoy

roodbwoy

Senile Developer

Sneezzer schreef op vrijdag 03 oktober 2008 @ 14:39:

idd jongens, laten we het vechten maar overlaten aan onze avatars in WAR!, ik moet zowiezo weer ff verder met m'n werk :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

roodbwoy schreef op vrijdag 03 oktober 2008 @ 14:34:
[...]

Renown ranks zijn idd capped aan je lvl. En het klopt dat < 40 renown gear slechter is dan pve gear MAAR! > 40 renown gear wordt steeds beter tot naarmate je RR level stijgt je aan RR80 komt en dan de beste gear tot je beschikking hebt.
helaas .. beste gear is momenteel city gear, die je uit de 40 man PVE siege op de city kunt halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil niet vervelend doen of olie op het vuur gooien, maar hij heeft wel gelijk. Als je bijvoorbeeld rank 10 bent en renown rank 10, en je zou meer renown bij elkaar sprokkelen dan xp, heb je mooi een probleem...als je nog 1 punt renown moet voor rr 11, stopt het ontvangen van rr tot je rank 11 wordt, dan krijg je ineens wel weer renown. Ik vond het ook vreemd, maar het is echt waar.

Verder gaat het inderdaad helemaal nergens over. Welke MMORPG je ook speelt, er zijn altijd mensen die de eerste moeten zijn met het hoogste level en als je je even flink "kwaad maakt" dan haal je dat altijd sneller dan de ontwikkelaars hadden bedacht. Met als gevolg dat mensen zich zorgen maken over het feit dat die level cap zo snel bereikt kan worden...bladiebladiebla...

In dit geval heb je voor PvE misschien dan wel je level cap te pakken op 40...voordat je echt maxed out bent...ben je nog wel even bezig...mij zal het dan ook meer benieuwen hoe lang het gaat duren voor we de eerste rank 40 rr 80 tegen gaan komen. Al heb je natuurlijk wel een feit dat je vanaf rank 40 eigenlijk dus met end-game content bezig zou zijn. In ieder geval als het om PvE gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SpoTs schreef op vrijdag 03 oktober 2008 @ 14:42:
De manier zoals jij het brengt geef je het weer alsof jij een god bent en dat iedereen moet aannemen dat jij gelijk hebt. Is dat niet het geval dan moet die persoon maar meer tijd besteden eraan. Daarnaast verwijzen naar moeders of " jochie " op een forum waar je nog krap een halve maand actief bent vind ik erg hard van stapel gaan.
Al was ik vandaag geregistreerd en was het mijn 1e post of zou ik geregisteerd zijn in 2001 en 6000 posts hebben (tijd van mn eerste bezoek), zou de toon van mijn posts exact dezelfde zijn.

En niemand moet van mij aannemen dat ik gelijk heb, maar jij bent diegene die mij op de korel neemt (Rank 1 RR 80?? yeah right) ipv even te bedenken dat ik wel eens gelijk zou kunnen hebben, dus wie denkt nu dat hij de god is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFl0ppY
Die RvR gear met kwaliteit mythic is toch niet slecht imo. Weet niet of de PvE gear zoveel beter is maar ik denk idd dat RR lvls je wel aardig wat sterker maken. +18 thoughness bijvoorbeeld nu al. En ik heb nog dikke 60 lvls te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roodbwoy

roodbwoy

Senile Developer

ik heb gister trouwens de Pendragon's Knot in m'n mailbox gevonden _/-\o_

clickety click

[ Voor 15% gewijzigd door roodbwoy op 03-10-2008 14:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]
WAR! is zo besmettelijk dat het zelfs op de forums optreed. Gister lekker Rank 24 geworden en nog een mooie PQ reward gefixed. en ook nog een blue bag gelewt met mooie gloves erin. Oftewel.. gister weer een mooie hoeveelheid aan rewards binnengekregen. Valt mij trouwens wel op dat er in T3 nog niet heel veel te pvpen is. ligt dat aan mij? sta soms uren in de queue en dan gebeurt er niet veel :P
Ik zit nog steeds te wachten op mijn eerste purple bag ;) Niet dat het item zo speciaal is maar gewoon voor het gevoel.

En laten we het verder wel gezellig houden op het forum aub.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Verwijderd schreef op vrijdag 03 oktober 2008 @ 14:54:
[...]

Ik zit nog steeds te wachten op mijn eerste purple bag ;) Niet dat het item zo speciaal is maar gewoon voor het gevoel.

En laten we het verder wel gezellig houden op het forum aub.
Ik heb al 1x een purple bag mogen ontvangen. dit was op rank 17 ofzo :P draag die boots nu nog steeds door veel armor en de stats die erop zitten :) erg nice. Maar zo bijzonder is het op zich niet :p lvl gear vervang je vrij snel. Ik denk dat het echt spannend word als je paarse items lewt op rank 39-40 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Valt mij trouwens wel op dat er in T3 nog niet heel veel te pvpen is. ligt dat aan mij? sta soms uren in de queue en dan gebeurt er niet veel :P
T2 is waar de bulk nu zit.. T3 is nog relatief rustig, maar begint nu te komen.. (ben zelf net rank 22)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 03 oktober 2008 @ 15:15:
[...]

T2 is waar de bulk nu zit.. T3 is nog relatief rustig, maar begint nu te komen.. (ben zelf net rank 22)
Sta je wel in de rij voor alle 3 de scenario's van de betreffende tier ? Zo niet, is dat misschien een idee ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
Gisteren ben ik voor het eerst in een kip veranderd, was in een RVR lvl 12 geworden maar liep nog in een normaal rvr gebied. Kon dus niet op tijd wegkomen.

Hoe lang blijf je eigenlijk kip?

Ik vond Altdorf eigenlijk wat tegen vallen en de auctions waren al helemaal prut. Ik hoopte eigenlijk een pistool voor mijn Engi te vinden aangezien ik die ability wel heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben zelf nog maar rank 18, moet nog een aantal procent voor rank 19 (34 om precies te zijn) dus daar ben ik voorlopig nog niet.

Die PQ's worden overigens wel even exponentieel moeilijker zeg naarmate je verder komt. Ik heb tot nu toe met mijn White Lion alle PQ influence balkjes volledig, wat ik persoonlijk erg netjes vond (t/m PQ chapter 9) maar als je dan in die PQ's het 3e deel bereikt heb je vaak toch wel echt hele zware hero's tegenover je. Zou overigens ook wel fijn zijn als je niet alleen een balkje daar zag wat betreft hitpoints, maar ook hoeveel hitpoints dat dan zijn. Ik heb nu geen idee waar ik aan begin als ik zo'n hero probeer te mollen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
  • Laatst online: 06-09 13:12
Verwijderd schreef op vrijdag 03 oktober 2008 @ 15:19:
[...]

Sta je wel in de rij voor alle 3 de scenario's van de betreffende tier ? Zo niet, is dat misschien een idee ?
Vooral Tor Anroc wordt gespeeld, ik heb nog maar één keer een andere kunnen doen. Overigens zijn er 4 of 5 in tier 3 :).
Even terug komend op Renown Rank stats ik krijg er het volgend bij als ik RR80 bent, het is toch aardig wat, maar zonder overleef je het ook wel :P :
Armor Bonus +3%
Block +2%
Dodge +2%
Initiative +48
Parry +2%
Strength +6
Toughness +102
Weapon Skill +24

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 03 oktober 2008 @ 15:19:
[...]

Heb nog niet 1x gequeued voor tier3.. werd precies rank 22 in mijn laatste tier2 scenario gisteravond, wel geinig om daar als rank 22 rond te hobbelen..

Wist trouwens niet dat je voor meerdere tegelijk kunt queuen.. thanks voor de tip :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thormodo schreef op vrijdag 03 oktober 2008 @ 15:24:
[...]

Vooral Tor Anroc wordt gespeeld, ik heb nog maar één keer een andere kunnen doen. Overigens zijn er 4 of 5 in tier 3 :).
Even terug komend op Renown Rank stats ik krijg er het volgend bij als ik RR80 bent, het is toch aardig wat, maar zonder overleef je het ook wel :P :
Armor Bonus +3%
Block +2%
Dodge +2%
Initiative +48
Parry +2%
Strength +6
Toughness +102
Weapon Skill +24
Belangrijker nog: je schijnt ook nog extra mastery points te krijgen bij hoge renown ranks..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaim
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08-07 18:01

Blaim

Cashback kroket

Verwijderd schreef op vrijdag 03 oktober 2008 @ 15:23:
Ik ben zelf nog maar rank 18, moet nog een aantal procent voor rank 19 (34 om precies te zijn) dus daar ben ik voorlopig nog niet.

Die PQ's worden overigens wel even exponentieel moeilijker zeg naarmate je verder komt. Ik heb tot nu toe met mijn White Lion alle PQ influence balkjes volledig, wat ik persoonlijk erg netjes vond (t/m PQ chapter 9) maar als je dan in die PQ's het 3e deel bereikt heb je vaak toch wel echt hele zware hero's tegenover je. Zou overigens ook wel fijn zijn als je niet alleen een balkje daar zag wat betreft hitpoints, maar ook hoeveel hitpoints dat dan zijn. Ik heb nu geen idee waar ik aan begin als ik zo'n hero probeer te mollen.
Dat gaan ze denk ik niet implementeren aangezien dat in bijna geen enkele MMORPG zit. Je kan de hitpoints van de vijand zonder mod nou eenmaal niet weten. Ik vind het juist wel spannend omdat het zo lekker vaag is.. het kan een mega sterke vijand zijn met een kleine HP pool of juiste een wat minder sterke waar je veel langer over doet..

Ik heb vandaag een Logitech Z5500 setje besteld dus ik hoop dat het surround sound gedeelte van WAR een leuke toevoeging is.. (maar toch primair gekocht voor m'n PS3 en blu-ray discs kijken :D) Heeft iemand ervaringen met de Audigy 2 ZS icm EAX geluid in WAR? Hoe klinkt het?

Atm ben ik Rank 21 en RR 17, maar vind het wel jammer dat Tier 3 nog best leeg is. Dat vind ik zonde van de PQ's die zo verdomd leuk zijn als het juist wat drukker is! :) Ook lees ik graag wat meer (bijzondere) ervaringen in dit topic zonder elkaar af te kraken.

Even een kleine stelling er tegenaan gooien om de discussie levend te houden: zealots zijn makkelijker voor een melee te verslaan dan een shaman.

Ik ben het eens, het lijkt er atm op dat zealots op lvl 20 vs een shaman van lvl 20 nog teveel te maken hebben met interrupt en te weinig hots hebben om zichzelf (langer) staande te houden. Iemand die nog meer verschillen kan vertellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-09 16:47
Is er nog een mogelijkheid om dit spel gratis te proberen? Ben nu toch wel geinteresseerd, maar wil het wel eerst zelf kunnen spelen voordat ik er 50 euro aan spendeer :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jabba
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-07 13:52

Jabba

Firkan

GekkeR schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 16:36:
Je ziet inderdaad genoeg "Hoer" "Slet" "Lulletje" rondlopen.
Vraag me af wat ze hier aan gaan doen.

--edit

En hoi Jeroen trouwens :D
stefan? wow dude das lang geleden!!! lopen we nu weer voor het eerst in dezelfde game rond? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rustig maar Blaim, ik kom er aan met mijn rank 18.. ;) Duurt nog even, maar voor je het weet ben ik ook in tier 3...en rossen we samen de boel kort en klein.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
RedruM schreef op vrijdag 03 oktober 2008 @ 16:34:
Is er nog een mogelijkheid om dit spel gratis te proberen? Ben nu toch wel geinteresseerd, maar wil het wel eerst zelf kunnen spelen voordat ik er 50 euro aan spendeer :O
Nee, heb her en der ook gezocht .. maar die optie is er (nog) niet. :/
Vandaag besteld voor 41 euries.

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
Enige manier om Tor Anroc echt eerlijk te maken is uiteindelijk knockbacks te cancellen, want tot dan maakt het niet uit wie er eerst komt aangezien order 9 van de 10 keer zal winnen vanwege de gigantische knockbacks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-09 17:48
Iemand hier ervaring met een Bright Wizard? Ze zijn 2x zo sterk en doen in scenario's letterlijk 2x zoveel damage als een Sorceress...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 24-08 03:25
In lotro heb je gewoon standaard de beschikking over nummertjes. Vindt ik opzich wel lekker, maar aan de andere kant voorkomt een percentage dat degene met de laagste hp elke keer het haasje is.

Moet zeggen dat mijn witch hunter in tier 1 veel moeite had met zealots en vooral shamans.
Blaim schreef op vrijdag 03 oktober 2008 @ 16:23:
[...]

Dat gaan ze denk ik niet implementeren aangezien dat in bijna geen enkele MMORPG zit. Je kan de hitpoints van de vijand zonder mod nou eenmaal niet weten. Ik vind het juist wel spannend omdat het zo lekker vaag is.. het kan een mega sterke vijand zijn met een kleine HP pool of juiste een wat minder sterke waar je veel langer over doet..

Ik heb vandaag een Logitech Z5500 setje besteld dus ik hoop dat het surround sound gedeelte van WAR een leuke toevoeging is.. (maar toch primair gekocht voor m'n PS3 en blu-ray discs kijken :D) Heeft iemand ervaringen met de Audigy 2 ZS icm EAX geluid in WAR? Hoe klinkt het?

Atm ben ik Rank 21 en RR 17, maar vind het wel jammer dat Tier 3 nog best leeg is. Dat vind ik zonde van de PQ's die zo verdomd leuk zijn als het juist wat drukker is! :) Ook lees ik graag wat meer (bijzondere) ervaringen in dit topic zonder elkaar af te kraken.

Even een kleine stelling er tegenaan gooien om de discussie levend te houden: zealots zijn makkelijker voor een melee te verslaan dan een shaman.

Ik ben het eens, het lijkt er atm op dat zealots op lvl 20 vs een shaman van lvl 20 nog teveel te maken hebben met interrupt en te weinig hots hebben om zichzelf (langer) staande te houden. Iemand die nog meer verschillen kan vertellen?

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tito129
hmm ik ben heb nu een opdracht brandhaarden uit te maken, pyres..
Maar ik krijg die dingen niet uit.
Er staan ook 4 mannetjes om heen, en als ik die kill respawnen die steeds..
Jullie een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
Tito129 schreef op vrijdag 03 oktober 2008 @ 23:52:
Er staan ook 4 mannetjes om heen, en als ik die kill respawnen die steeds..
Jullie een idee?
Game hikt op het moment. Ik kan ook niet van de ene kaart naar de andere lopen. Ook niet terug naar mijn waypoint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yamAUchi
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

yamAUchi

0x5f3759df

hmmz, nu een weekje of 2 het spel aan het spelen (heel lang geleden ooit verslaafd aan WoW), (chosen gekozen (ha, pun intended))...

maar lezen over het spel of forums is een beetje .. mjah .. vervelend, het valt hier nog wel mee met de wijzigingen aanvragen ("nerf this!"), maar op het wardb forum is het op zich al weer een komen en gaan van mensen die de classes vervelend vinden en veranderingen willen. het punt wat ik wilde maken is dat het toch wel weer wat vroeg is om om verbeteringen/aanpassingen aan de classes te willen hebben, WoW lijkt bijvoorbeeld niet meer 'balanced' maar meer 'centered' te worden en dat is eigenlijk wat je juist niet wilt, (diversiteit in classes ipv poppetjes die er anders uitzien en op zich iets anders kunnen, maar eigenlijk hetzelfde blijken).

Het leuke aan WAR is volgens mij het hele PVP gebeuren, met daarin de lvl40 maar nog moeten lvl'en naar RR80, maar pas als er veel mensen op die levels zijn kan er eindelijk iets aan balancing gedaan worden, en dan lijkt het mij een stuk interessanter als de classes wel hun eigen identiteit blijven behouden (zoals waarschijnlijk bedacht) dan het aanpassen aan de wensen van de spelers.

Hopelijk druppelt het idee achter de zinnen een beetje door, het is al laat namelijk ;P

[ the server is down, life after student-dorm sucks ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tito129
Sneezzer schreef op zaterdag 04 oktober 2008 @ 00:07:
[...]

Game hikt op het moment. Ik kan ook niet van de ene kaart naar de andere lopen. Ook niet terug naar mijn waypoint.
Hmm ik had niet het idee dat het lag was. Meer dat ik iets fout deed.
Mja straks eerst schilderen en dan misschien maar is weer proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ambi
  • Laatst online: 05-05 08:14

ambi

IGN: EvulKlowne

Tito129 schreef op vrijdag 03 oktober 2008 @ 23:52:
Moet je niet gewoon rechtsklikken op een vuurhaard?

Steam/uPlay: EvulKlowne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

superbassie schreef op vrijdag 03 oktober 2008 @ 19:56:
Iemand hier ervaring met een Bright Wizard? Ze zijn 2x zo sterk en doen in scenario's letterlijk 2x zoveel damage als een Sorceress...
Naah ze zijn ongeveer even sterk, maar veel wizards gaan solo scenario (maw ze leaven scen party) spelen, omdat ze vaak niet gehealed worden. Als solo speler geef je meer dmg, heb je meer deathblows en dus gevolg meer renown en xp. Het wordt wel met wenkbrauwgefrons onthaald, maar er zijn er veel die het toch doen. Veel healers (toch bij order) healen alleen diegene die de vlag dragen, ofwel de tanks. Wizards laten ze vaak staan omdat die toch direct dood zijn, en hun eigen alleen maar damagen (en das uit ervaring da k spreek, het aantal heals dat mijn wizard krijgt in een scen zijn op 1 hand te tellen).

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 04-10-2008 12:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Laatst online: 10-09 17:48
Verwijderd schreef op zaterdag 04 oktober 2008 @ 12:00:
[...]

Naah ze zijn ongeveer even sterk, maar veel wizards gaan solo scenario (maw ze leaven scen party) spelen, omdat ze vaak niet gehealed worden. Als solo speler geef je meer dmg, heb je meer deathblows en dus gevolg meer renown en xp. Het wordt wel met wenkbrauwgefrons onthaald, maar er zijn er veel die het toch doen. Veel healers (toch bij order) healen alleen diegene die de vlag dragen, ofwel de tanks. Wizards laten ze vaak staan omdat die toch direct dood zijn, en hun eigen alleen maar damagen (en das uit ervaring da k spreek, het aantal heals dat mijn wizard krijgt in een scen zijn op 1 hand te tellen).
Ja dat is bij m'n sorc net zo, wat het healen betreft :/ Verschilt wel veel per scenario natuurlijk!
Soms leave ik zelf ook weleens de scenario party, dat geeft soms idd meer exp en renown, maar dan nog staat aan het einde alle BW boven de sorc's.
Mja 't zal wel...ik ben iig rustig aan r20 geworden en eindelijk m'n raptor op kunnen halen. Wat ik bij WoW bij m'n eerste char had heb ik in WAR ook...ik zit nu ff in een dip. Je kijkt uit naar r20 voor de mount...en die heb je nu...en dan moet je weer 20lvls :9 Misschien dat ik ff met m'n shaman verder ga.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
superbassie schreef op vrijdag 03 oktober 2008 @ 19:56:
Omdat meerendeel sorc noobs zijn en er lack of healing aan destro side vaak is. Als je een goede healer bij je hebt in premade en je bent een sorc focussed op destro geloof ik dat het was met lekker veel area damage skills te gebruiken kan je al gauw meer dan 100k dmg halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CamelNLD
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 04-09 21:45
Hoe kan ik een item als deze gebruiken -> http://www.wardb.com/item.aspx?id=183504#dropped-by

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barbaar
  • Niet online
Sommige equipment heeft een talisman slot. Als je dat stuk equipment in je backpack hebt en er dan shift+rechts op klikt, krijg je een venster waar je de talisman erin kan stoppen.

Barbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodclot
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-09 23:34

Bloodclot

Jawier!

psychodude schreef op zaterdag 04 oktober 2008 @ 13:02:
[...]

Omdat meerendeel sorc noobs zijn en er lack of healing aan destro side vaak is. Als je een goede healer bij je hebt in premade en je bent een sorc focussed op destro geloof ik dat het was met lekker veel area damage skills te gebruiken kan je al gauw meer dan 100k dmg halen.
ik speel sorc lvl29 op dit moment. vaak met een maat die zealot speelt. mijn record is 175k dmg in tor anroc (tier3 scenario), kheb ook niet iemand dit zien dit evenaren, maar boven de 200k moet ook wel lukken.
ja, ik moet wel mijn best doen om qua dmg boven de zooi BW's te zitten, maar met juiste positionering kun je zo veel dmg en kills uitdelen. zonder mijn zealot maat blijf ik ook wel boven in hangen.

edit: sorc is calmety (spelling), super AE dmg met de 2sec cast een soort van Area dot. en een single target focus dmg van 4ticks, om de 2 secs een tick. met als crits vaak rond de 1150 dmg per tick. Destro spec is te trage castspeed met een te korte range. en die focus ground target dmg (pit of shades) ook niet echt handig in rvr, je moet geluk hebben als er 3 chars 3 seconden blijven staan op 1 punt. voor pve weer super.

[ Voor 20% gewijzigd door Bloodclot op 04-10-2008 20:11 ]

Pagina: 1 ... 4 ... 20 Laatste

Dit topic is gesloten.