en wat is de beste combo daar eigenlijk in?
Verwijderd
Als je bij je Abilities kijkt, moet je naar General staan. Als het goed is staat daar de Salvaging skill tussen. Mijn Apothecary staat er in ieder geval ook tussen.Zephyer schreef op zaterdag 04 oktober 2008 @ 23:23:
Ik heb iig salvaging nu.. enkel geen id hoe ik dingen moet salvagen atm
Ga nu m'n bedje opzoeken.. erg leuk ziet het eruit.
Al moet ik nog ff zo'n RvR oid opzoeken..
Alles op zn hoogst en geen framedrops meer in scenario's!
Ja ik weet dat het er staat, maar gebruiken jullie het ook?Verwijderd schreef op zaterdag 04 oktober 2008 @ 23:45:
[...]
Als je bij je Abilities kijkt, moet je naar General staan. Als het goed is staat daar de Salvaging skill tussen. Mijn Apothecary staat er in ieder geval ook tussen.
Verwijderd
Klik op de groene balk. Je tome opent dan. Ga dan met je muis over de groene balk in je Tome. Je ziet dan hoeveel je hebt. Ook staat daar hoeveel je voor elke balk nodig hebt.
Voor RvR scenario's kan je queuen door op het war symbool te klikken dat links aan je kompas plakt of het scenario te aanvaarden van een warmaster in een war camp.
Steam/uPlay: EvulKlowne
Verwijderd
Ik hoop dat ze nog een range indicator gaan inbouwen, ik probeer nog wel eens een speler te healen die OOR is en dat heb ik pas in de gaten als mijn heal dan naar mezelf gaat.
De HOT's samen met de big heal die ik nu net kan doen zijn prima in staat om een aanatal medespelers in leven te kunnen houden ook als we in de minderheid zijn. sweet stuff. =)
Ik ben nu net Tier 1 uit en in Tier 2 begonnen. Wat me opvalt - op mijn server dan - is dat de open RvsR gebieden compleet uitgestorven zijn. Ik ben al een aantal keer gaan kijken in de T1 en T2 RvR regio's maar heb geen levende ziel gezien. Is dat op de meetse servers zo?
nouw ik zit op worlds edge en dat is een medium medium server en daar is het niet andersVerwijderd schreef op zondag 05 oktober 2008 @ 10:30:
Ik ben pas begonnen met Warhammer en heb een shaman gekozen, het spel is erg leuk opgezet en ik vind de PQ en senario's erg leuk om in mee te spelen. De shaman beval uitstekend, ik vind het healen in grotere Pq parties en senario's leuk om te doen.
Ik hoop dat ze nog een range indicator gaan inbouwen, ik probeer nog wel eens een speler te healen die OOR is en dat heb ik pas in de gaten als mijn heal dan naar mezelf gaat.
De HOT's samen met de big heal die ik nu net kan doen zijn prima in staat om een aanatal medespelers in leven te kunnen houden ook als we in de minderheid zijn. sweet stuff. =)
Ik ben nu net Tier 1 uit en in Tier 2 begonnen. Wat me opvalt - op mijn server dan - is dat de open RvsR gebieden compleet uitgestorven zijn. Ik ben al een aantal keer gaan kijken in de T1 en T2 RvR regio's maar heb geen levende ziel gezien. Is dat op de meetse servers zo?
ik heb alleen het idee dat op de server echt weinig man zit, ostland met me shaman PQ's niet te doen, bijna niemand in de buurt, shaman in low pop servers lvln gaat kut
Verwijderd
Ik vraag me af op welke server je dan zit, want op Karak-Azgal is het elke avond large scale fighting (meestal meer dan 40-50 man aan het vechten) in de T1 en T2 RVR zonesVerwijderd schreef op zondag 05 oktober 2008 @ 10:30:
Verwijderd
Nou dat had ik je op voorhand kunnen voorspellen als je een open rvr server neemt. Bij core servers is de fighting geconcentreerd in die rvr zones (als je wil fighten ga je naar daar), open niet zozeer angezien fights over de hele wereld kunnenPensmaster-B schreef op zondag 05 oktober 2008 @ 10:53:
[...]
nouw ik zit op worlds edge en dat is een medium medium server en daar is het niet anders
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 05-10-2008 10:58 ]
worlds edge, is coreVerwijderd schreef op zondag 05 oktober 2008 @ 10:57:
[...]
Nou dat had ik je op voorhand kunnen voorspellen als je een open rvr server neemt. Bij core servers is de fighting geconcentreerd in die rvr zones (als je wil fighten ga je naar daar), open niet zozeer angezien fights over de hele wereld kunnen
zie trouwens dat karak agzal, medium laat zien
server cap er af of is dit omdat het 11 uur zondag is ;x?
[ Voor 12% gewijzigd door Pensmaster-B op 05-10-2008 11:01 ]
Verwijderd
Ik speel op Karak Ungor, een core server.Verwijderd schreef op zondag 05 oktober 2008 @ 10:53:
[...]
Ik vraag me af op welke server je dan zit, want op Karak-Azgal is het elke avond large scale fighting (meestal meer dan 40-50 man aan het vechten) in de T1 en T2 RVR zones
Misschien komt t nog wel als de server wat voller loopt. Nu er er bij stil sta, ik schrijf me altijd in voor alle drie de senario's maar schijnbaar is Nordenwatch de enige die gespeeld word. Ik heb in de beta nog wel eens een andere kunnen joinen, maar nu als ik alleen de andere twee que kan ik wachten tot ik een ons weeg. no go
[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 05-10-2008 11:10 ]
(ook veel termen hier die me nog niks zeggen maar dat komt vanzelf)
Alleen vroeg ik me af of er nu nog CE uitvoeringen te krijgen zijn.
Als ik op veiling-sites kijk zie ik mensen vlot 100 euro vragen, terwijl op bol.com men beweert dat ik hem morgen in huis kan hebben voor 70 euro. Ik heb niet zo'n zin om hem te bestellen bij een online winkel om er vervolgens achter te komen dat het "toch nog wel eens heel lang kan duren".
Het is erg, maar het kan nog veel erger. Dus eigenlijk valt het reuze mee.
Ik heb in DAOC en WoW altijd melee classes gespeelt en dat wil ik in WAR ook. Ik zat te kijken naar Black Orc en Chaos Chosen. Dit zijn tanks, hoe zit het met hun DPS? Ik bedoel, soaken ze alleen damage of kunnen ze ook nog een leuke sloot damage doen?
Heb van beide classes wel al het e.e.a. gelezen maar weet het nog niet. Iemand die wat zinnigs kan zeggen over beide classes in comparison met elkaar?
[ Voor 84% gewijzigd door PromoX op 05-10-2008 14:39 ]
edit: misschien een idee om het verder in dit topic een beetje ontopic te houden en het bashen enzo voor ingame te bewaren.Verwijderd schreef op zondag 05 oktober 2008 @ 10:30:
....
[ Voor 6% gewijzigd door Knowuse op 05-10-2008 13:54 ]
Shuttle st20g5
here orcy orcy orcy
Verwijderd
Met de juist gear kun je als tank zijnde zeker wel aardig wat dps doen. Tuurlijk nooit zoveel als een echte mdps maar ze kunnen goed meekomen, daar staa ook nog een survivability van jewelste tegenoverKaap schreef op zondag 05 oktober 2008 @ 13:11:
Aantal van mijn RL friends spelen al WAR en verveel me toch, ga ik toch maar WAR retail spelen. Zit alleen nog met class keuze.
Ik heb in DAOC en WoW altijd melee classes gespeelt en dat wil ik in WAR ook. Ik zat te kijken naar Black Orc en Chaos Chosen. Dit zijn tanks, hoe zit het met hun DPS? Ik bedoel, soaken ze alleen damage of kunnen ze ook nog een leuke sloot damage doen?
Heb van beide classes wel al het e.e.a. gelezen maar weet het nog niet. Iemand die wat zinnigs kan zeggen over beide classes in comparison met elkaar?
Ik heb apo en cult met mijn main en scav met een alt, maar gebruik het echt totaal niet. Het is maar een beetje zinloos naar mijn mening om te gebruiken, heeft bijna geen effect om pots te gebruiken aangezien het spel toch meer op teamplay aan komt. En ook talisman creating is een beetje zinloos op het moment met bijna geen enkel item welk je krijgt ook maar een enkel slot heeft.Tito129 schreef op zaterdag 04 oktober 2008 @ 20:51:
gebruiken jullie trouwens ook de mogelijkheden van apotheker en salvaging etc?
en wat is de beste combo daar eigenlijk in?
Vervolgens start het spel op, maar gaat direct terug naar de desktop, ik zie wel onderin het spel blijven staan, klik het opnieuw omhoog, hoor wel het beginfilmpje, maar zie nog niets, en gaat terug naar de desktop. nou ja, het komt er dus op neer dat ik eerst kon spelen, en nu niet meer. Ik heb Vista (home premium) en een nvidia (8600 GTS)kaart. iemand anders ook ervaringen mee?
edit: grafische kaart had blijkbaar ook een nieuwe driver: updaten werkt!
[ Voor 6% gewijzigd door Panthera op 05-10-2008 15:10 ]
http://www.twitch.tv/jannustitannus
Hee die melding zag ik van meerdere mensen volgens mij net voorbij komen net voor dat ik uitlogde.evilpin0 schreef op zondag 05 oktober 2008 @ 17:11:
heel raar me alibilitys werken niet meer, krijg de melding "alibility not yet ready"als ik wat probeer, in en out loggen of doodgaan enzo hebben geen effect. Lekker dan kan niet verder nu
Ik merk wel dat mijn white lion alleen sterk is als me beest naast me loopt.
Als ik alleen iemand aanval ben ik wel snel dood.
speel trouwens op karak-vlag server, nog meer mensen daar??
Dan ben je zeker nog geen sorc tegen gekomen?Tito129 schreef op zondag 05 oktober 2008 @ 18:22:
[...]
Hee die melding zag ik van meerdere mensen volgens mij net voorbij komen net voor dat ik uitlogde.
Ik merk wel dat mijn white lion alleen sterk is als me beest naast me loopt.
Als ik alleen iemand aanval ben ik wel snel dood.
Ik heb het altijd lastig met WLs, met of zonder leeuw.
Heb heel dag beetje tier2 scenarios gespeeld en stond bijna elke keer bovenaan qua damage
Nog één lvl tier2 helaas...lvlen gaat hard als je Mourkain Temple speelt.
Verwijderd
ja zo gaat het idd snel, ben zo van 16 naar 22 gegaan dit weekend.superbassie schreef op zondag 05 oktober 2008 @ 18:29:
[...]
Heb heel dag beetje tier2 scenarios gespeeld en stond bijna elke keer bovenaan qua damage![]()
Nog één lvl tier2 helaas...lvlen gaat hard als je Mourkain Temple speelt.
Kom er niet achter hoe ik :
... moet doen.Once up top, you'll run into Mugrush Gutsticka, who has an initial quest called Stunties is fer Stuffin'. Now you get to see where all those Stunty Barrels came from earlier, because your mission is to grab an Unconscious Beardling and stuff them into one of the barrels behind Mugrush. Go straight south, grab a dwarf from the ones passed out in front of you, and head back to Mugrush, where there will be barrels a-plenty to stuff.
Ik heb reeds 4 van die knakkers in m'n rugzak
Ik heb dus net de opdracht gedropped en opnieuw aangevraagd.. en nu werkt het
[ Voor 6% gewijzigd door Zephyer op 05-10-2008 22:38 . Reden: Update ]
Verwijderd
Kwaliteit is niet heel goed, moet nog even uitzoeken met welk programma ik die beter kan omzetten want nu is het vrij onduidelijk...
http://nl.youtube.com/watch?v=FpdDYIKTKUE
Verwijderd
Nice ...Verwijderd schreef op zondag 05 oktober 2008 @ 23:16:
Mijn eerste filmpje ooit..;) In een scenario Mourkain Temple...
geniet er maar van, want vanaf 22 is t die vorte Tor Anroc map waar destro steeds als eerste bij de bauble is en tegen dat jij op het centraal punt zit, zijn zij al halfweg hun base, en waar order een voordeel heeft qua knockback
En de mensen die zeggen, speel een ander map, Destro queued alleen maar voor Anroc omda ze daar 90% vd tijd winnen. Gisteren een uur in de andere queues gezeten zonder match, 30sec in Tor Anroc queue en prijs. 15 spellekes gespeeld, geen een gewonnen
Verwijderd
Ga ik allemaal wel zien als ik op het juiste level zit, voorlopig ben ik nog slechts level 20..en mag ik dus nog geen t3 scenarios doen. Wie weet gaan ze nog wel wat doen aan dat scenario tegen de tijd dat de volgende update komt.
Had voor de grap vrijdagavond nog even de film Van Helsing bekeken om in de stemming te komen
Vind het tot nog toe wel leuk spelen. Ben gisteravond net rank 10 geworden en dan wordt het ook meteen een stuk leuker tijdens de scenario's. Kan nu lekker stealthy tot achter de enemy lines lopen en vervolgens daar de healers pesten
Het valt me ook op dat het levelen een stuk sneller gaat dan met mn runepriest. Quests gaan me ook iets makkelijker af nu.
Xbox live gamertag: Shrimp Tabasco
Verwijderd
1 iemand die een banner draagt is genoeg. (+50%) En een melee class met een extra 'sprint' achtige ability doet ook wonderen. (Marauder heeft dit ook??)Verwijderd schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 08:35:
Ik hoor die frustraties al meerdere keren komen, dus ik ben wel benieuwd. Je zou denken dat er dan toch wel iets op te vinden moet zijn zodat ook Order als eerste bij die bauble is.
Ga ik allemaal wel zien als ik op het juiste level zit, voorlopig ben ik nog slechts level 20..en mag ik dus nog geen t3 scenarios doen. Wie weet gaan ze nog wel wat doen aan dat scenario tegen de tijd dat de volgende update komt.
Ik queue niet eens meer voor Tor Anroc. Destro verliest gewoon te vaak omdat men niet samenwerkt. In andere scenario's gaat dat wel goed. Ik speel liever Black Fire Basin (geloof ik?) of Talabec Dam. Als je die mod gebruikt om te queuen voor allemaal, heb je met weinig hassle toch iedere 20 minuten of zo wel een poppend scenario.
The Stranger: Do you have to use so many cuss words?
The Dude: What the fuck you talking about?
Wat ik alleen echt nep vindt aan dit spel is dat dwarfs me vele meters kunnen knockbacken...kom opzeg neppe shit ben een grote orc. Gisteren kwam ik tijdens een scenario ook vast te zitten na een KB...bij de spawn van de order nog wel, iedereen liep me langs me af en toe probeerde wat mensen me down te krijgen maar na 5 sec hakken en hooguit paar % hp verlies liepen ze vrolijk door
Zijn er nog meer mensen op DragonBack?
Ik speel een lvl 19 BO named: Daorc
MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y
Welke mod is dat? lijkt mij ook wel wat. ben een beetje zat van steeds de zelfde te spelen..Verwijderd schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 10:16:
[...]
1 iemand die een banner draagt is genoeg. (+50%) En een melee class met een extra 'sprint' achtige ability doet ook wonderen. (Marauder heeft dit ook??)
Ik queue niet eens meer voor Tor Anroc. Destro verliest gewoon te vaak omdat men niet samenwerkt. In andere scenario's gaat dat wel goed. Ik speel liever Black Fire Basin (geloof ik?) of Talabec Dam. Als je die mod gebruikt om te queuen voor allemaal, heb je met weinig hassle toch iedere 20 minuten of zo wel een poppend scenario.
Misschien een andere server proberen...
Verwijderd
Leuk filmpje, maar draai voortaan met je muis ipv de pijltjestoetsen, want dit gaat heel sloom zo en ziet er raar uitVerwijderd schreef op zondag 05 oktober 2008 @ 23:16:
Mijn eerste filmpje ooit..;) In een scenario Mourkain Temple... Sandramilena van Invictus.
Kwaliteit is niet heel goed, moet nog even uitzoeken met welk programma ik die beter kan omzetten want nu is het vrij onduidelijk...
http://nl.youtube.com/watch?v=FpdDYIKTKUE
Verwijderd
Volgens de warhammer lore, kunnen Ironbreakers trollen en orcs boven hun schouders uit tillen, en meters ver werpenevilpin0 schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 10:30:
kom opzeg neppe shit ben een grote orc.
Verwijderd
Tot als destro ook een banner draagt. Dan wint destro de race weer!Verwijderd schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 10:16:
[...]
1 iemand die een banner draagt is genoeg. (+50%) En een melee class met een extra 'sprint' achtige ability doet ook wonderen. (Marauder heeft dit ook??)
Ik queue niet eens meer voor Tor Anroc. Destro verliest gewoon te vaak omdat men niet samenwerkt.
De enige melee class die die ability had, was white lion, en deze heeft deze ability generfed gekregen in 1.01.
De Marauder, hebben ze gelaten voor wat het is. Logica allom zoek.
Er zijn testen gebeurd door Order en destro spelers (topics op warhammeralliance) en het komt er op neer, dat destro een voordeel heeft van 5 seconden. Dit indien niemand buffs, banners of abilities gebruikt.
Wat helaas wel zo is, is idd dat destro niet echt samenspeelt op die map, en een gecoordineerd order kan dan soms de bauble retrieven. Maar de laatste 15 spelletjes op Karak-Azgal die ik TA gespeeld heb, was het 15-0 voor Destro
meters misschien...maar tientallen meters? Beetje irri maarja nooit je rug naar een afgrond keren dusVerwijderd schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 11:37:
[...]
Volgens de warhammer lore, kunnen Ironbreakers trollen en orcs boven hun schouders uit tillen, en meters ver werpen
Verwijderd
De knockback van IBs is 30 feet, komt overeen met 9,x meter :-)evilpin0 schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 11:42:
[...]
meters misschien...maar tientallen meters?
Verwijderd
Ik draai met beide...maar mijn framerate was ook onder de 30 toen ik het filmpje maakte en dat gaat niet altijd even makkelijk, was soms het overzicht kwijt.Verwijderd schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 11:07:
[...]
Leuk filmpje, maar draai voortaan met je muis ipv de pijltjestoetsen, want dit gaat heel sloom zo en ziet er raar uit
Maar ik zal het in het oog houden, volgende keer gebruik ik waarschijnlijk ook alles net even iets anders en maak ik er een vetter filmpje van.
Verwijderd
Het is fantasy heevilpin0 schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 11:42:
[...]
meters misschien...maar tientallen meters? Beetje irri maarja nooit je rug naar een afgrond keren dus
oke! dat maakt idd veel goed anders was het zeker overpowerd, heb idd al een paar keer dat ik 3 gasten tegelijk van een toren afschopte. Erg vet als je zo toch ff een lading mannetje kan "uitschakelen".Verwijderd schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 11:48:
[...]
Het is fantasy heVergelijk IB's maar met mieren, maar in het spel is het wel redelijk overpowered. Gelukkig maakt Destruction wel een inhaalslag qua knockbacks en knockdowns, zodat ze volgens mij op een hoger level wel redelijk gelijk liggen. Vergeet trouwens niet dat de knockback van de IB één target heel ver weg smijt, maar de eerste knockback van de Black Orc slaat meerdere targets minder ver van zich af. Als tanks zijnde heb ik liever de BO KB
Toch voel ik me lullig als ik als big bad orc 9.x meter ver vlieg door een lilliputer
[ Voor 5% gewijzigd door evilpin0 op 06-10-2008 12:03 ]
Verwijderd
Nou je moet je echt niet lullig voelen, als ik als wizard een BO op mij zie afkomen, kan ik al gelijk zelf id lava springen, dood ben ik toch ;-)evilpin0 schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 12:02:
[...]
Toch voel ik me lullig als ik als big bad orc 9.x meter ver vlieg door een lilliputer

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

Vond deze op war alliance en vond hem wel grappig.
evilpin0 schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 12:02:
[...]
oke! dat maakt idd veel goed anders was het zeker overpowerd, heb idd al een paar keer dat ik 3 gasten tegelijk van een toren afschopte. Erg vet als je zo toch ff een lading mannetje kan "uitschakelen".
Shuttle st20g5
Voor iedereen op dezelfde plek, op het meest noord westelijke eiland, iets boven de plek waar alle librarians zitten.evilpin0 schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 13:11:
k, waarschijnlijk een domme vraag maar ben lvl 20 en heb geen flauw idee waar ik een mouth kan kopen. Iemand?Ben een BO
Brokh - Dota 2 - https://dotabuff.com/players/25884604
Verwijderd
Dat is dus in de City ( empire gebied ).Forn schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 13:43:
[...]
Voor iedereen op dezelfde plek, op het meest noord westelijke eiland, iets boven de plek waar alle librarians zitten.
Verwijderd
Past een soort Polymorph-spell (ala mage) voor BW/sorc ook in de WAR lore?Verwijderd schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 11:37:
[...]
Volgens de warhammer lore, kunnen Ironbreakers trollen en orcs boven hun schouders uit tillen, en meters ver werpen
Ga je er op level 40 ook nog een beetje kewler uitzien qua gear? Ik zie nu amper aan de gear of het een lvl20 of een lvl40 is...
Dus nu hebben we.... *tromgeroffel*..... Funnai de Squig Herder!
Level 8 nu, en ondanks dat dit toch wel een van de classes met de meeste bugs is heb ik het prima naar m'n zin, geen uber DPS maar wel lekker vervelend om vanaf 100 yards de healer te bestoken met pijltjes en er ook nog eens een gebuggde squig op af te sturen ;-) Ik hoor overal dat deze class nutteloos is, bij end-game waarschijnlijk nooit een plek in een 6 mans RvR groep zal krijgen, en de DPS -wise niets voorsteltmaargoed, daar ga ik zelf wel achterkomen... als dit zo is zal deze class ooit wel een keer gefixed worden :-)
kijken hoelang het duurt voordat ik deze class zat ben!
Iedere class is zo goed als de speler welk er mee speelt en het team waar die in komtroodbwoy schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 16:12:
Level 8 nu, en ondanks dat dit toch wel een van de classes met de meeste bugs is heb ik het prima naar m'n zin, geen uber DPS maar wel lekker vervelend om vanaf 100 yards de healer te bestoken met pijltjes en er ook nog eens een gebuggde squig op af te sturen ;-) Ik hoor overal dat deze class nutteloos is, bij end-game waarschijnlijk nooit een plek in een 6 mans RvR groep zal krijgen, en de DPS -wise niets voorsteltmaargoed, daar ga ik zelf wel achterkomen... als dit zo is zal deze class ooit wel een keer gefixed worden :-)
Maarja, op het moment zal je wss vaker dood gaan dan niet, althans op mijn server.
Mensen healen je voor geen meter, sure als je sorc bent en je sloopt jezelf of je gaat op een tank in staan hakken. Maar zelfs als je als squig herder of mijn geval op een healer in aan het hakken bent en er komt een tank achter je te staan hoef je van meeste echt niet op een heal te rekenen. Liever dps'en ze maar gezellig mee of kijken totaal de andere kant uit ook al vraag je voor heal zo goed je kunt op dat moment
Het teamwork wordt echt met de dag steeds dramatischer
meeste wat je doet is RVR voor exp en PQ's voor items
en begin me steeds meer te irriteren aan lack van tanks in order rvr's
vooral als je runepriest speelt, lekker warrior priests healen die niet durfen aan te vallen maar weg rennen als ze een chosen zien
* grinn *roodbwoy schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 16:12:
En gister weer gererolled; L13 geworden met mijn Sjamaan en was 'em beu, was 100% healing specced, levelde op scenario's want PvEen is hell :-) En moet zeggen; ik werd het door de kutkinderen die janken dat ze geen heals krijgen zat, sorry maar als Sorcerer heb je een skill waarmee je je Dark Magic dropt en jezelf niet sloopt, dan kan ik even concentreren op de tank die de bauble draagt dank u! En tsja, als jij als marauder in een groep van 6 stormt en je gaat op een tank hakken i.p.v. een wizard of healer, dan heal ik je ook niet want dat schiet voor geen meter op :-P
Dus nu hebben we.... *tromgeroffel*..... Funnai de Squig Herder!
kijken hoelang het duurt voordat ik deze class zat ben!
Ik heb dit weekend helaas geen tijd/zin gehad om te spelen.. dit was mede te danken aan m'n nieuwe auto die ik vrijdagavond in ontvangst heb genomen
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
De beste manier waarop je dat kan doen, en volgens mij ook de enige. Is via de curse client. Deze moet je downloaden op www.curse.com en als je dan uitlogt verschijnt je character op www.wardb.com.Zephyer schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 18:08:
Iemand een idee waar ik op internet m'n character kan opzoeken ?
Op de US site kan dit, op de EU site nog niets kunnen vinden ..
Ik wil straks kunnen showen aan wat mensen
Zoiets als dit:
http://www.wardb.com/profile.aspx?id=77143
Ja ik heb het zelf gemerkt als Bright Wizard, healer doodnuken, krijg ik een tank en DPS op me, maar niemand die me beschermd. Ook geen heals van welke kant dan ook.psychodude schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 16:39:
[...]
...
Mensen healen je voor geen meter, sure als je sorc bent en je sloopt jezelf of je gaat op een tank in staan hakken. Maar zelfs als je als squig herder of mijn geval op een healer in aan het hakken bent en er komt een tank achter je te staan hoef je van meeste echt niet op een heal te rekenen. Liever dps'en ze maar gezellig mee of kijken totaal de andere kant uit ook al vraag je voor heal zo goed je kunt op dat moment.
Het teamwork wordt echt met de dag steeds dramatischer.
Ben dus een Archmage begonnen, nu R9, Loryl. Gaat me goed af, healing specced (alle renown in Willpower) en vind't lache.
En dan ook geen Destro die denkt van: Die moet ik doden! En zo ja? Dan outheal ik net die éne die me aanvalt.
Karak-Azgal realm trouwens, en Order side dus
O ja, en ik merk dat in RvR alle healers offensive gaan, ook bijna alle RunePriests. Ik sta redelijk vaak nummer 1 met meeste healing done. RunePriests staan er stukke onder. Lack aan (goede) healers.
[ Voor 7% gewijzigd door Xerox op 06-10-2008 19:03 . Reden: Toevoeging ]
PSN: Redrafted
maarja dat is de diceroll die ik neem bij RVR pug's
Verwijderd
Zat net al in de game, maar toen ik server wilde switchen ging het fout.
[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 06-10-2008 21:24 ]
Ja, daarnet een gamecrash, nu kom ik er niet meer voorbij.Verwijderd schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 21:23:
Meer mensen die niet voorbij de patcher komen? Starting product patch...
PSN: Redrafted
Had daar ook last van. File check gedaan die 5 minuten duurde, en toen werd de 'play' knop weer wit.Verwijderd schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 21:23:
Meer mensen die niet voorbij de patcher komen? Starting product patch...
Ik whine niet over m'n class, want qua dmg output sta ik vaak bovenaan en ik speel m'n sorc zoals je hem moet spelen. Dit is gewoon iets wat me in het algemeen opvalt.
Ik speel overigens wel gewoon vrolijk verder want een slecht spel is WAR zeker niet.
Verwijderd
wat vind je precies beter dan aan WoW? voor zover ik zie heeft WoWsuperbassie schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 21:41:
Ben ik nou de enige die niet echt te spreken is over het PvP gebeuren in WAR? Ik dacht dat WAR zich juist meer op PvP ging richten dan PvE, nou doen ze dat wel, maar ik vind het PvP-systeem in WoW nog steeds beter dan wat ik in WAR gezien heb.
Ik speel overigens wel gewoon vrolijk verder want een slecht spel is WAR zeker niet.
1: bg's die staan gelijk aan WAR's sc's in wow maar 3 in totaal in war ik denk toch wel een 10+
2: in WAR is er open warfare in WoW nada noppes niks.
3: door te RvRen kun je lven in WAR in WOW gaat dit toch wel erg moeizaam
4: oke WoW heeft de arena's als apart iets, maar dat was voor mij juist iets wat imo totaal niks met een mmorpg te maken heeft. Het heeft geen verhaal lijn, het leid nergens toe, maar oke dat is een eigen meing natuurlijk.
waar ik met je in kan komen is dat WAR meer gericht is op groep dan op solo RvR maar of dit nou een slecht punt is...
Naar mijn idee is WoW's combat, technisch gezien, even zonder naar skills en balans te kijken en zo, gewoon zeer robuust. Daoc (mythic's vorig spel) had veel vage dingen in combat, lag, ghosting, mijn necro pet die de helft van de tijd vage paden nam of verdween, etc, dan was WoW echt wel een stap vooruit wat de technische kant betrof.
[ Voor 59% gewijzigd door Pheace op 06-10-2008 22:42 ]
1. Mja, 10 waarvan je bij de meeste achterlijk lang moet wachten omdat ze haast niet gespeeld worden, dus hou je er ook niet zoveel over. Maar daar gaat het mij niet echt om. Het zijn mij meer de attack abilities per class waar ik niet echt warm van word. Ook heb ik het idee dat er bij WoW meer skill bij kwam kijken om een 1v1 gevecht te winnen.Verwijderd schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 22:18:
[...]
wat vind je precies beter dan aan WoW? voor zover ik zie heeft WoW
1: bg's die staan gelijk aan WAR's sc's in wow maar 3 in totaal in war ik denk toch wel een 10+
2: in WAR is er open warfare in WoW nada noppes niks.
3: door te RvRen kun je lven in WAR in WOW gaat dit toch wel erg moeizaam
4: oke WoW heeft de arena's als apart iets, maar dat was voor mij juist iets wat imo totaal niks met een mmorpg te maken heeft. Het heeft geen verhaal lijn, het leid nergens toe, maar oke dat is een eigen meing natuurlijk.
waar ik met je in kan komen is dat WAR meer gericht is op groep dan op solo RvR maar of dit nou een slecht punt is...
2. True, al moet ik zeggen dat er op mijn server toch echt wel plekken waren waar we 's avonds (zowel Allies als Horde) samen kwamen om te pvpen. Of dat er ergens iemand geganked werd en ff z'n guildies erbij haalt. Zo had je soms best aardige 'open lucht' battles.
3. Dat is zeker ook een pluspunt van WAR, dat je ook aardig kan lvlen dmv PvP. En als ze er bij Mythic nou ook nog voor zorgen dat je goede rewards krijgt voor PvP zou helemaal mooi zijn, want wat je nu krijgt is natuurlijk crap.
4. Hmja, arena's heb ik niet meer meegemaakt, ben nog van voor TBC. Maar het klopt wel dat dat weinig met de lore te maken heeft als is het wel leuk natuurlijk als je een goed team hebt.
Ieder zijn ding uiteraard, voor mij was WoW pvp of: geganked worden door een van de 9000 warriors in zijn uber leet epic pvp gear, of: keer na keer gepwned worden door allies in AV.
Simpel gezegd is War voor mij erin geslaagd om ganking te laten verdwijnen en de grind uit pvp te halen. Dat is al een winst waar WoW nooit in is geslaagd. Het kan zijn dat ik met me shaman geen leet skillz nodig heb, maar het is voor mij way more fun dan welke MMO out there en daar draait het allemaal om toch?
Gisteravond hebben we met 6 man uit Uneath een erg leuke avond gehad. We zijn begonnen met een paar potjes Tor Anroc, waar Mrfloppy ook nog even langs kwam.
Daarna hebben we de keep in The Badlands tot 3 keer succesvol weten te verdedigen. Altijd leuk om hete olie over een groep bij de deur heen te gooien. Stuntie bitterballen anyone?
Wat je eerder zei is waar, het draait om group pvp. En het is met name daar waar War wint
Ziet er goed uit.. en gisteravond ook direct geinstalleerd.Forn schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 18:40:
[...]
De beste manier waarop je dat kan doen, en volgens mij ook de enige. Is via de curse client. Deze moet je downloaden op www.curse.com en als je dan uitlogt verschijnt je character op www.wardb.com.
Zoiets als dit:
http://www.wardb.com/profile.aspx?id=77143
Ik vind echter m'n char nog nergens terug terwijl ik zeker +/- 2 uur gegamed heb ..

Karak-Azgal, Orc --> Bruuz
Verwijderd
Ik geloof niet dat je enig idee hebt hoe lastig healers het hebben in warhammer. Valt het niet op dat je van alle kanten hoort dat er niet wordt gehealed, dit heeft dus een reden.psychodude schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 16:39:
Mensen healen je voor geen meter, sure als je sorc bent en je sloopt jezelf of je gaat op een tank in staan hakken. Maar zelfs als je als squig herder of mijn geval op een healer in aan het hakken bent en er komt een tank achter je te staan hoef je van meeste echt niet op een heal te rekenen. Liever dps'en ze maar gezellig mee of kijken totaal de andere kant uit ook al vraag je voor heal zo goed je kunt op dat moment.
Het teamwork wordt echt met de dag steeds dramatischer.
Ik sta vaak genoeg naast iemand die een heal nodig heeft, en die ik ook wil healen maar niet kan healen omdat mijn essense weer eens op is ( kan 3-4 heals doen , hierna zijn mijn heals inactief ) totdat ik of dps doe, of ik mijn spel aktiveer die de essense weer oplaadt, echter wordt deze vaak interupted door de tegenpartij waardoor deze vroegtijdig eindigd ( en op de timer beland ) en ik alsnog zonder essense zit.
Ook zijn de heals die ik doe niet bijzonder groot, dus wanneer een sorcerer door 4 man wordt aangevallen heal ik diegene wel, maar ik kan zo iemand niet in leven houden. Dus ja, ik wordt af en toe ook moe van die mensen die altijd lopen te zeuren, Heal Me ffs!!! Terwijl je dat wel degelijk aan het doen bent.
Verwijderd
Op rank 7 kwam ik nog in een scenario "Runed" tegen van Invictus, dus gelijk even gevraagd of er officers online waren. Iets later was ook Helsatorin lid van Invictus.
Ik weet overigens niet of het aan mij ligt, maar ik vind mijn Ironbreaker op dit level nog totaal niet de onoverwinnelijke force die je zou verwachten van een tank. Nu kan het ook liggen aan het feit dat er doorgaans nauwelijks wordt gehealed. Ik kom nu in een scenario dan ook nooit in de hogere regionen omdat ik de helft van de tijd heen en weer aan het rennen ben tussen spawning point en objectives. Mijn record dood gaan ligt dan ook bij dit karakter, 10x in 1 potje Nordenwatch...Een potje wat we overigens door zeer belabberd teamwork, ook danig verloren.
Verwijderd
Er popte eindelijk eens wat andere scenario's dan Tor Anroc en dat leverde flinke slachtpartijen op.
Sowieso in Tor Anroc ging het eindelijk eens de hele avond goed met Destruction. We hadden een paar uitstekende healers (met elk zo'n 120k healed aan het einde van de games) die ook niet schroomden een healtje
richting mijn blackorc te passen. Dat kwam dus meteen tot uiting in een hele succesvolle push continu. Mijn blackorc was door die heals echt unstoppable. Ik deed dan ook weinig anders dan m'n eigen defense boosten en stunties in het lava punten. (ja noem het flauw wellicht, maar zij gaan aan de rand staan, plus het hoort duidelijk bij Tor Anroc).
Deed me een beetje denken aan Aragorn en Gimli die bij de poort van helmsdeep orcs van de brug af gingen duwen. (als jullie bekend zijn met die scene) Order vlogen echt aan alle kanten het lava in en andere mensen volgden uiteraard de push ook. Zo ging dat toch wel enkele games lang door.
Talabec Dam werd nog mooier toen we de Order helemaal terug konden pushen naar hun spawn en 1 iemand continu alleen de bom plantte.
Het scenario (naam kwijt) in Elvenland met een Cap node en een bauble werd een gigantische slagpartij met continu pushes heen en weer, waar ik en de mensen uit mijn guild glorieus uitkwamen.
Ik kan zeggen dat ik nog nooit (in alle jaren MMO's spelen) zoveel lol heb gehad in PvP. En dat was dan niet eens een open-world siege of zo.
Ik heb naderhand alle healers die ik terug kon vinden in mijn questlog een whisper gestuurd om ze te bedanken voor de prettige samenwerking. Er mag af en toe wel eens een bedankje af richting healers vind ik! En in een geval als gisterenavond, zag je duidelijk dat healers 100% verschil maken.
Nu de dpsende shamans ook zover krijgen dat ze dat inzien!
Verwijderd
Don't worry ... dat gaat nog HEEL veel beteren later :-) En als je path of stone nog pakt ook, kan je gerust een tijdje tussen enemies overleven zonder healersVerwijderd schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 09:05:
Ik weet overigens niet of het aan mij ligt, maar ik vind mijn Ironbreaker op dit level nog totaal niet de onoverwinnelijke force die je zou verwachten van een tank. Nu kan het ook liggen aan het feit dat er doorgaans nauwelijks wordt gehealed. verloren.
Misschien beetje lame maar was gisteren de tier2 scenenrio’s aan het farmen op lvl 20, wat heerlijk zeg het pvp gebeuren. Ik heb me tactics in PvP gezet op +wounds en + touchness. In PVe heb ik puur + dmg. Ik was de enige melee die elke weer in de top3 stond en vaak van desct boven aan. Mwhja als ik op lvl 22 de tier3 scenario’s inkom zou ik wel gebutt kicked worden
-Wat is het doel van de ".. phoenix.." RVR? Ik jat daar de vlag wel van de boefjes maar weet dan niet wat ik er mee moet doen.
-Waar kan ik een tier 2 renown gear merchant en trainer vinden?
Amiga 500, eos 350d, HTPC, GamePC
Verwijderd
Vanaf tier 2 staan die niet meer in Warcamps maar in Keeps. Is dus een extra prikkel om te zorgen dat jouw faction die keep in bezit heeft!Sneezzer schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 09:47:
2 vragen:
-Wat is het doel van de ".. phoenix.." RVR? Ik jat daar de vlag wel van de boefjes maar weet dan niet wat ik er mee moet doen.
Phoenix Gate is volgens mij gewoon Capture The Flag toch? Hun vlag pakken en naar je eigen vlag brengen?
Mijn ervaring is nu ongeveer dat ik snel dood ga in een nieuwe tier tot ik ongeveer halverwege die tier ben. Zodra ik verder dan halverwege ben, dus zeg lvl 26 tot 29, 16 tot 19, merk ik dat ik veel langer blijf leven en meestal ook een grote impact op een battle heb.evilpin0 schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 09:41:
Mwhja als ik op lvl 22 de tier3 scenario’s inkom zou ik wel gebutt kicked worden
[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 07-10-2008 09:54 ]
De eerste is idd standaard capture the flag. Echter moet je hem naar een paal brengen voor je keep en niet naar je vlag. Gewoon die paal aanklikken en je hebt hun vlag gecaptured.Sneezzer schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 09:47:
2 vragen:
idd een stomme vraagTito129 schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 10:01:
Denk een hele stomme vraag, maar als je op een andere server wilt beginnen moet je zeker helemaal opnieuw beginnen met je karakter?
[ Voor 21% gewijzigd door MrFl0ppY op 07-10-2008 10:03 ]
The Stranger: Do you have to use so many cuss words?
The Dude: What the fuck you talking about?
Aha dat is het dus!MrFl0ppY schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 10:02:
[...]
De eerste is idd standaard capture the flag. Echter moet je hem naar een paal brengen voor je keep en niet naar je vlag. Gewoon die paal aanklikken en je hebt hun vlag gecaptured.
[...]
Heren (Dames?) bedankt!
Kan ik eindelijk nieuwe gear gaan kopen!
Amiga 500, eos 350d, HTPC, GamePC
Misschien gezellig om ergens deze week een Gunbad te plannen zodat een aantal mensen die quest's kunnen completen + lewt
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
Verwijderd
Ligt het nu aan mij, maar gaat 23, 24 en 25 al een PAK trager dan 19,20 en 21?SpoTs schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 10:10:
Zo gister na een weekend geen tijd weer is kunnen spelen. Full rested gaat echt lekker rapben nu hard op weg naar rank 25 en denk dat ik vanavond even zorg dat ik ook Rank 25 ga halen.
Ik heb dat gevoel immens, dat na 22 je ineens tegen een muur aanloopt
Meer scenario's doen denk ik (en dan geen tor anroc please
Verwijderd
ja dat had ik al willen merken vd quest XP. 3 tot 3,6k xp per quest als je er 270k moet halen, stelt echt niks voorWackeeh schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 10:19:
Klopt, men zegt dat het is doordat de quest exp niet scaled. Ofwel nog steeds evenveel exp per quest, of je nu 10 of 20 bent. Ook zijn er minder quests in tier 3.
Meer scenario's doen denk ik (en dan geen tor anroc please)
En helaas is net Tor Anroc de meest gespeelde map door destro
Heb al feedback aangemeld dat ze van mij alle queues weg mogen halen en dan daarvoor in de plaats een generieke queue mogen maken. Op het moment dat je genoeg man hebt kiest ie random een scenario.
Als iedereen dat nou aanmeld
Verwijderd
Grinden voor 200 xp per kill schiet ook niet echt opVerwijderd schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 10:23:
[...]
ja dat had ik al willen merken vd quest XP. 3 tot 3,6k xp per quest als je er 270k moet halen, stelt echt niks voor
En helaas is net Tor Anroc de meest gespeelde map door destro
Verwijderd
probleem is dat Tor Anroc ook de beste XP/TIME coefficient geeft. Zelfs als je niet te hard verliest, krijg je nog 7-8k xp voor 5-10minuutjes vechten (ok als je echt word ingeblikt ist maar 2-4k), en das eigenlijk puur de reden waarom ik die map dan nog speel. De andere mappen krijg je evenveel xp, maar speel je vaak de volle 15 minutenWackeeh schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 10:31:
Tis kip-ei verhaal. Voor beide kanten geldt: queuen voor Tor Anroc = instant scenario.
Heb al feedback aangemeld dat ze van mij alle queues weg mogen halen en dan daarvoor in de plaats een generieke queue mogen maken. Op het moment dat je genoeg man hebt kiest ie random een scenario.
Als iedereen dat nou aanmeld
Verwijderd
Zelfs aoe grinden niet hoor ... heb een plek waar ik 3 mobs tegelijk kan pullen, en dit blijven herhalen (met soms mn eigen dood tot gevolg als ze teveel blokken) ... mobs geven 310xp. Als ik 10 minuten dit doe, haal ik ongeveer evenveel als 1 scenario tor anroc, dat vaak sneller over is als 10min spelen. Moest ik nou een healer bij me hebben, denk ik wel dat ik meer xp kan krijgen per time played dan tor anrocevilpin0 schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 10:34:
[...]
Grinden voor 200 xp per kill schiet ook niet echt opLoop liever heen en weer dan. Had eigenlijk al zon vermoeden dat het zo zou gaan want op mijn huidige niveau zou ik dus de lvl 40 hitten binnen 3 weken. Krijg nu rond de 8-10k per scenario hoop dat dat wel een beetje scaled (ben r20).
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 07-10-2008 10:52 ]
i must overcome da addiction, vooral als het lvl ook zo sloom gaat. Toen ik WoW speelde was ik ook uber addicted voor een maand of 2 (gelukkig maar). Maarja ben al rank22 nu ehh 22 jaar dus dat soort dingen zijn niet echt meer gepast vindt ik. Vanavond maar ff andere bezigheden zoeken en heel ff spelen maar
Ik moet iets van 300.000 xp voor rank 25Verwijderd schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 10:15:
[...]
Ligt het nu aan mij, maar gaat 23, 24 en 25 al een PAK trager dan 19,20 en 21?
Ik heb dat gevoel immens, dat na 22 je ineens tegen een muur aanloopt
Verwijderd schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 09:49:
[...]
Mijn ervaring is nu ongeveer dat ik snel dood ga in een nieuwe tier tot ik ongeveer halverwege die tier ben. Zodra ik verder dan halverwege ben, dus zeg lvl 26 tot 29, 16 tot 19, merk ik dat ik veel langer blijf leven en meestal ook een grote impact op een battle heb.
Shuttle st20g5
Het verbaasd me steeds opnieuw hoe dit spel me blijft boeien en hoe de verschillen tussen de careers toch echt het experimenteren de moeite waard maken.
Evenals Shaman moet DoK damage doen om te kunnen healen. DoK moet het echter hebben van melee dps, wat de speelstijl wel veel uitdagender maakt. Dit lijkt me totnogtoe een uitstekende career voor solo PvE. In PvP heb ik nog niet echt mijn draai gevonden omdat die soul essence toch wel snel uitgeput is en action points omzetten naar soul essence biedt ook nou niet zo erg veel soelaas. Wel grappig dat ik een witch hunter 1v1 redelijk gemakelijk kon uitschakelen. Ik kan hem gewoon outhealen terwijl ik hem aan stukjes hak
@Tito129: Jammer genoeg wel, maar is een uitstekende gelegenheid om eens een andere career te proberen
[ Voor 5% gewijzigd door ambi op 07-10-2008 11:29 ]
Steam/uPlay: EvulKlowne
Verwijderd
Hoe lang heb je niet ingelogged en hoeveel rested had je?SpoTs schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 11:15:
[...]
Ik moet iets van 300.000 xp voor rank 25en rested krijg ik tussen de 700-1000 xp per mob. Beukte gister ook nog een rank 25 champion neer en die gaf me maar liefst 2200 xp
beviel uitstekend.
Verwijderd
Ben erg benieuwd.
Ik heb WoW gespeeld en heb mijn lvl 70 Druid voor een kratje Grolsch aan mijn buurjongen verkocht.
(Incl. 130 tokens, fully skilled, exalted met bijna alle factions, T2 t/m T4 gear (sb) behangen!)
Geen zin meer...... WoW valt in herhaling. Ook met de nieuwe adon WotLK. levelcap tot 80......
kan je weer 10 lvls spelen en opnieuw beginnen.
Nee, nix meer voor mij. Alleen het sociale karakter van WoW blijft interessant.
Ik hoop (cross fingers) dat WAR eenzelfde gameplay heeft. De reviews lijken dit aan te geven.
Bovendien hoop ik dat PVE i.c.m. Quests mij boeien want een PVP player ben ik niet echt. (kort lontje......
Ik zal mijn ervaringen hier posten.
Hele weekend niet, en ben geloof ik het hele lvl rested.Verwijderd schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 11:28:
[...]
Hoe lang heb je niet ingelogged en hoeveel rested had je?
Je bent er toch wel van op de hoogte dat WAR! Vooral om PvP draait en oorlog voeren he? Uiteraard is het PvE Aspect goed aanwezig. Maar de nadruk ligt wel op pvp ( RvR )Verwijderd schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 11:30:
Zo, net WAR bestelt...... morgen in huis!
Ben erg benieuwd.
Ik heb WoW gespeeld en heb mijn lvl 70 Druid voor een kratje Grolsch aan mijn buurjongen verkocht.
(Incl. 130 tokens, fully skilled, exalted met bijna alle factions, T2 t/m T4 gear (sb) behangen!)
Geen zin meer...... WoW valt in herhaling. Ook met de nieuwe adon WotLK. levelcap tot 80......
kan je weer 10 lvls spelen en opnieuw beginnen.
Nee, nix meer voor mij. Alleen het sociale karakter van WoW blijft interessant.
Ik hoop (cross fingers) dat WAR eenzelfde gameplay heeft. De reviews lijken dit aan te geven.
Bovendien hoop ik dat PVE i.c.m. Quests mij boeien want een PVP player ben ik niet echt. (kort lontje......)
Ik zal mijn ervaringen hier posten.
[ Voor 68% gewijzigd door Dakreal op 07-10-2008 11:31 ]
Dit topic is gesloten.