Warhammer Online - Deel 4 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 20 Laatste
Acties:
  • 74.866 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackeeh
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 30-06-2018
Tja, ik was ook PvE carebear in WoW..

Nu ben ik toch echt hooked on Waaagh! en slay ik stunties bij het leven :P

In andere woorden: War pvp is niet te vergelijken met WoW pvp en ik denk dat je snel je draai kan vinden.

(ik heb / had ook een kort lontje)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 11:30:

Ik hoop (cross fingers) dat WAR eenzelfde gameplay heeft. De reviews lijken dit aan te geven.
Bovendien hoop ik dat PVE i.c.m. Quests mij boeien want een PVP player ben ik niet echt. (kort lontje...... :) )
Nu niet om je slechte hoop te geven, maar het spel draait em nou toch net om PVP (en dan voornamelijk RVR, de strijd tussen order en destruction). Helaas is de PVE kant (en dan voornamelijk dungeons/raids) niet zo uitgewerkt als wow (en das ook logisch, dat was de ambitie van Mythic niet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Verwijderd schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 11:32:
[...]

Nu niet om je slechte hoop te geven, maar het spel draait em nou toch net om PVP (en dan voornamelijk RVR, de strijd tussen order en destruction). Helaas is de PVE kant (en dan voornamelijk dungeons/raids) niet zo uitgewerkt als wow (en das ook logisch, dat was de ambitie van Mythic niet)
Dungeons werken op precies dezelfde manier als in WoW. Alleen de nadruk ligt er niet op. Wat wel leuk is is dat je door middel van Wings te completen meerdere delen van een Dungeon opent.
Op die manier kom je bij de moeilijkere wings die meer lewt en gear droppen :)

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SpoTs schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 11:34:
[...]
Alleen de nadruk ligt er niet op.
Dat bedoelde ik dan ook!

Imho is err ook geen logische raid/tier progressie en grote 40 man raids on farm zie ik zo direct niet gebeuren :)

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 07-10-2008 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ambi
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 05-05 08:14

ambi

IGN: EvulKlowne

Verwijderd schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 10:34:
Ik blijf trouwens problemen houden met dat chatvenster. Het kruipt nu weer steeds verder omhoog, maar sinds de patch kan ik die ook niet meer terugverplaatsen. Nu schuift hij dus in scenarios onder mijn groep en kan ik de tekst eigenlijk nauwelijks meer lezen. Nu kan ik die scenariogroep wel verplaatsen, maar dat zou niet nodig moeten zijn.
Daar heb ik geen last meer van sinds de patch, maar wel dat ie de lock setting niet onthoudt.

Steam/uPlay: EvulKlowne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, ik ben op de hoogte van het PvP karakter van WAR.... :P
Ook niet zo'n probleem. Ik zie PvP wel zitten wanneer het 'georganiseerd' is.
Net als een RAID in WoW (in Dungeons of PvP attacks op city's)

Mijn frustratie (lees; kort lontje) zit 'm in de n00bs die in WoW ganken alsof hun leven er vanaf hangt.
Dat zal in WAR niet veel verschillen. Anarchy......

RvR lijkt mij wel leuk, maar dan hoop ik in de toekomst wel een leuke georganiseerde guild te vinden.
Ik sta open voor uitnodigingen....... (Ik was ooit lid van Left Hand Path op de Thunderhorn realm van WoW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Verwijderd schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 11:36:
[...]

Dat bedoelde ik dan ook!

Imho is err ook geen logische raid/tier progressie en grote 40 man raids on farm zie ik zo direct niet gebeuren :)
Allicht ook wel logisch.. omdat er nog maar een beperkt aantal mensen rank 40 is. @ wow toen iedereen 60 was had eerst iedereen blue gear van Scholo/Strat/Ubrs e.d. dus ook niet raid content. Dat komt allemaal vanzelf.. en zeker niet 3 weken na release.

Ook mensen die opperen dat T3 of T4 uitgestorven is en dit zien als een slecht aspect van de game. Vind ik erg kwalijk. Meeste grut zit nu op rank 17-22 oftewel dit is het einde van Tier 2 begin T3. Geef deze game zowiezo nog tot eind volgende maand zodat alle Tiers evenredig bezet zijn en trek daarna conclusies :) Doe je dit toch nog voordat het spel echt 100% gespeelt kan worden.. dan kan je netzogoed een review schrijven over een Closedbeta zoals een andere game website ook al heeft gedaan. ( die noemte een slecht aspect van de game dat het erg rustig was op de servers en dat dit niet ten goede kwam van de speelbaarheid van openrvr ) 8)7

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackeeh
Uneath op Azgal, ons GoT guild...

Ganken is er niet, als je naar lowbie pvp area gaat word je een kip. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 11:46:
Ja, ik ben op de hoogte van het PvP karakter van WAR.... :P
Ook niet zo'n probleem. Ik zie PvP wel zitten wanneer het 'georganiseerd' is.
Net als een RAID in WoW (in Dungeons of PvP attacks op city's)

Mijn frustratie (lees; kort lontje) zit 'm in de n00bs die in WoW ganken alsof hun leven er vanaf hangt.
Dat zal in WAR niet veel verschillen. Anarchy......

RvR lijkt mij wel leuk, maar dan hoop ik in de toekomst wel een leuke georganiseerde guild te vinden.
Ik sta open voor uitnodigingen....... (Ik was ooit lid van Left Hand Path op de Thunderhorn realm van WoW)
Ik ben nog niet 1 keer geganked in War, zal ook lastig worden omdat een kip makkelijk te killen is 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 11:51:
[...]
omdat een kip makkelijk te killen is 8)
hahaha denk je?

Ik was onlangs als level 22 kip in tier 2 pvp gebied naar de keep gegaan voor renown training. Na de training wou ik suicide plegen door van de muur te springen. Dat ging dus niet ... ik dan maar naar enemy kamp gelopen en daar een beetje staan springen. Iedere destro liep me gewoon voorbij. Heb dan maar een Raven champion proberen aan te vallen :-) .. die kilde me wel :)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 07-10-2008 12:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wackeeh schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 11:49:
Uneath op Azgal, ons GoT guild...

Ganken is er niet, als je naar lowbie pvp area gaat word je een kip. :)
"Gylamu" hoopt morgen van Uneath op Azgal iets te horen.....

Ter info: ik ben een support player. Als 'warrior' faal ik.....
In WoW was ik een resto-specced druid voor de instant- & HoT in RAIDS.

Welk Race en Class in WAR is een aanrader?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roodbwoy
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 28-10-2021

roodbwoy

Senile Developer

Verwijderd schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 12:02:
[...]

*hint* we komen nogal wat zealot healers te kort...

maar rol wat jou het leukst lijkt :)

-edit-

de echte support class is de Magus, stationary RDPS pets, (AOE)debuffs, buffs etc, op het moment schijnt de class nogal underpowered te zijn maargoed, mocht dit echt zo zijn wordt deze uiteraard een keer door Mythic gebuffed

[ Voor 19% gewijzigd door roodbwoy op 07-10-2008 12:31 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Verwijderd schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 12:02:
[...]

Je moet ook zelf even een apply doen @ www.warhammeronline.nl - Even registreren en een Apply doen, dan neemt een Leader contact met je op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackeeh
Correctie, http://www.warhammeronline.nl/recruitment.php

En dat is niet omdat we zo'n leet guild zijn, maar ons guild is erg populair en we willen graag weten wie er bij komt enzo.. :)

Trouwens, we zijn destro guild en op azgal sta je voor destro 's avonds queue (order ook dacht ik, alleen veel minder). Dus denk daar alvast over na. Er is ook een order guild (zie start post) maar hoe ze recruiten weet ik niet.

[ Voor 38% gewijzigd door Wackeeh op 07-10-2008 12:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis_k
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 30-09 17:37
Is dit speel ook voor mensen die niet altijd online zijn (lees, ongeveer 3 / 4 keer per week) te doen wat betrefd levellen?

Ik heb in het verleden ongeveer een anderhalf jaar lang Eve gespeeld, maar na het krijgen van een zoon blijft er toch weinig tijd over hiervoor.

Hoe zit het met WAR? Kun je gewoon uitloggen tijdens een quest (bij eve namelijk niet, dan moest je overnieuw beginnen)?

Speel nu AoC (jajaja, die ja) maar daar ben ik een beetje op uit gekeken. Vooral na de pvp patch is het voornamelijk veranderd in een gankfest.

Hoe zit het met de bezetting van de servers? Mijn speeltijden zijn meestal rond 20.00 tot 22.30.
Probleem bij AoC is dat de server rond die tijd nauwelijks bezet zijn. Het drukste wat ik tot nu toe heb gezien was ongeveer een man of 10 bij elkaar, maar verder niets.

De gevechten spelen zich af in in groot gebied?

Hoe zit het met de termen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Over de bezetting word 1 post boven je nog verteld hoe het in elkaar steekt. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De invictus guild op Azgul recruteert vrij eenvoudig, gewoon ingame even een berichtje sturen naar een van de officers (bijvoorbeeld: Blaim, Safri, Norsun, Sandramilena, Gnosticus en nog wel een aantal)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wackeeh schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 12:37:
Correctie, http://www.warhammeronline.nl/recruitment.php

En dat is niet omdat we zo'n leet guild zijn, maar ons guild is erg populair en we willen graag weten wie er bij komt enzo.. :)

Trouwens, we zijn destro guild en op azgal sta je voor destro 's avonds queue (order ook dacht ik, alleen veel minder). Dus denk daar alvast over na. Er is ook een order guild (zie start post) maar hoe ze recruiten weet ik niet.
Done!

Nu nog wachten op de post morgenmiddag......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 12:01:
[...]

hahaha denk je?

Ik was onlangs als level 22 kip in tier 2 pvp gebied naar de keep gegaan voor renown training. Na de training wou ik suicide plegen door van de muur te springen. Dat ging dus niet ... ik dan maar naar enemy kamp gelopen en daar een beetje staan springen. Iedere destro liep me gewoon voorbij. Heb dan maar een Raven champion proberen aan te vallen :-) .. die kilde me wel :)
Hahaha, ok, dat is gewoon humor. Misschien dat ze je niet herkende als vijand zijnde.

Hmmm.... vraag me af met hoeveel level 21+ kippen je een level 5-10 zou kunnen neerhalen. Zie het al voor me....50 kippen die een newbie aanvallen...muahahahaha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackeeh
ZIjn ook tome unlocks voor chicken fights..

Misschien moeten Uneath en Invictus elkaar eens treffen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roodbwoy

roodbwoy

Senile Developer

Dennis_k schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 12:52:
Is dit speel ook voor mensen die niet altijd online zijn (lees, ongeveer 3 / 4 keer per week) te doen wat betrefd levellen?

Ik heb in het verleden ongeveer een anderhalf jaar lang Eve gespeeld, maar na het krijgen van een zoon blijft er toch weinig tijd over hiervoor.

Hoe zit het met WAR? Kun je gewoon uitloggen tijdens een quest (bij eve namelijk niet, dan moest je overnieuw beginnen)?

Speel nu AoC (jajaja, die ja) maar daar ben ik een beetje op uit gekeken. Vooral na de pvp patch is het voornamelijk veranderd in een gankfest.

Hoe zit het met de bezetting van de servers? Mijn speeltijden zijn meestal rond 20.00 tot 22.30.
Probleem bij AoC is dat de server rond die tijd nauwelijks bezet zijn. Het drukste wat ik tot nu toe heb gezien was ongeveer een man of 10 bij elkaar, maar verder niets.

De gevechten spelen zich af in in groot gebied?

Hoe zit het met de termen?
het is nu een casual-friendly game, je kan gewoon uitloggen tijdens een queest of PQ en als je weer inlogged vrolijk verder gaan, geen timers, geen boze agents, geen verlies in punten.

Hoe het er in de end-game aan toe gaat, dat durf ik je nog niet te zeggen, Marc Jacobs had het er iig over dat WAR! zowel een casual als hardcore friendly game is, ik zou zeggen, 40 piek is zo goed als niks, er zit een gratis maand bij, niet geschoten is altijd mis, probeer het eens uit!

oh, en, erm, ik heb ook AoC gespeeld; WAR > AoC, zeker qua PvP :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wackeeh schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 13:16:
ZIjn ook tome unlocks voor chicken fights..

Misschien moeten Uneath en Invictus elkaar eens treffen :D
heb ik ook al zitten aan denken. Elkaar ergens in een verlaten RVR zone ontmoeten en eens een robbertje vechten :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Panthera
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 06-03 14:10
@Dennis_k, uiteindelijk bepaal je toch zelf hoeveel je speelt? Ik speel ongeveer 2 avonden in de week een uurtje of twee, andere spelen elke keer een half uurtje, en weer anderen vullen avond aan avond ermee. Ik zie niet in waarom het spel minder leuk is als je niet max lvl bent wanneer het gros dat ook is.
Ben je bang dat de laag lvl gebieden leeglopen? Dat gebeurt volgens mij pas wanneer een spel meer dan een jaar bestaat ofzo want dan hebben mensen alle alts gelvld die ze willen.
Ik speel het iig ook, en doe het lekker op mijn eigen tempo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackeeh
Wil daar nog even aan toevoegen dat dit de eerste MMO is waar ik die rush om snel te levelen niet voel. In WoW, AoC en zelfs EVE had ik dat wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ambi

ambi

@Dennis_k:
De complexiteit en diepgang die je in EVE hebt en die erg veel tijd opslorpt (waardoor ik er uiteindelijk ook mee gestopt ben), ga je volgens mij niet vlug in WAR terugvinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkeR
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 26-09 14:02

GekkeR

key = key

Begin nu wel te merken dat ik nauwelijks dood te krijgen ben.
Lvl 23 Ironbreaker RR15 nu.

Kan 2 levels hoge champions solo aan en heroes tanken is ook geen probleem (niet solo though :p).
Scenarios gaan een beetje stroef omdat ik daar nog maar net mee ben begonnen.
Paar examples :

Met bomb mode liep ik met de bom naar onze dam ipv de andere kant.
Met de enemy vlag liep ik onze keep in ipv te cappen buiten.

etcetc.

Nogal lompe acties die voorkomen hadden kunnen worden door duidelijkere objectives en instructies.
Nu moet iedereen er met vallen (tanks wat minder dan anderen :p) en opstaan achterkomen.

Vermaak mij nog prima.

[ pctje te zien hier ] - Miauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wackeeh schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 13:38:
Wil daar nog even aan toevoegen dat dit de eerste MMO is waar ik die rush om snel te levelen niet voel. In WoW, AoC en zelfs EVE had ik dat wel.
Komt denk ik doordat content in lage tiers gewoon stukken beter is. En vooral pvp natuurlijk. Zelfs als je uiteindelijk een twink wil maken (voor zover dat kan) heb je mega veel content wat betreft scenario's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viggen
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Hoe zit het trouwens met de verhouding tussen je rank en je renown rank? Ben nu zelf lvl 20 (yay @ mount) en RR15... Had 't idee om lvl 20-21 te gebruiken om m'n RR op te krikken, vervolgens weer meer te gaan questen (in combinatie met RvR) totdat ik weer @ 28+ ben en aan m'n RR ga werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roodbwoy

roodbwoy

Senile Developer

*off-topic*
[b][message=30853062,noline]

Alassea: lvl 70 NE Hunter - Tita: lvl 70Human Warlock - Earanë: lvl 70 NE Druid - Damiane: lvl 70 Human Paladin
Serendipity: lvl 70 NE Priest - Elvynn: lvl 6x NE Warrior - Glilyn: lvl 70 Draenei Shaman - Kilvina: lvl 70 Dwarf Rogue
WHUT!??!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viggen
  • Niet online
da's World of Warcraft... :P dat doe ik er ook nog naast ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoezo met de verhouding? Als je veel RvR doet (in de vorm van scenario's) zal je RR relatief harder stijgen dan je rank. Bedoel je dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13:59
Verwijderd schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 14:51:
hoezo met de verhouding? Als je veel RvR doet (in de vorm van scenario's) zal je RR relatief harder stijgen dan je rank. Bedoel je dat?
Open RvR stijgt het ook aardig snel mee als objectives en keeps een beetje veel van side wisselen, 800 renown per objective en de renown bonus van 1200 ofzo bij nemen van alle points binnen 1 pairing is niet verkeerd. Helaas valt order een beetje tegen met het meedoen aan open RvR op mijn server :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 13:23:
[...]

heb ik ook al zitten aan denken. Elkaar ergens in een verlaten RVR zone ontmoeten en eens een robbertje vechten :-)
Dan ben ik er (voor zover ik in de mogelijkheid ben) bij! ;) Heb al eens het genoegen gehad wat Uneath mensjes te mogen killen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viggen
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 14:51:
mja, bedoel of 't kwaad kan dat RR (teveel) achterloopt op je rank..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkeR
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 26-09 14:02

GekkeR

key = key

Viggen schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 15:05:
[...]

mja, bedoel of 't kwaad kan dat RR (teveel) achterloopt op je rank..
Nee

[ pctje te zien hier ] - Miauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja, betekent gewoon dat je uiteindelijk veel in te halen hebt. Moet je zelf even afwegen. Uiteindelijk op rank 40 verdien je renown wel veel sneller dan nu, dus ben je ook sneller bij. Maar ik vind het persoonlijk niet slim, omdat ik veel gebruik maak van de renown gear rewards. Zo kan ik voor weinig moeite een prot en dps set onderhouden.
psychodude schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 14:56:
[...]

Open RvR stijgt het ook aardig snel mee als objectives en keeps een beetje veel van side wisselen, 800 renown per objective en de renown bonus van 1200 ofzo bij nemen van alle points binnen 1 pairing is niet verkeerd. Helaas valt order een beetje tegen met het meedoen aan open RvR op mijn server :(.
Ja de verhouding is er wel, helaas is de vooruitgang niet zo denderend als je het mij vraagt. Het ene moment kun je massa aan xp en renown krijgen, op andere momenten gebeurt er nix. Daarom hield ik het even op de constante 'flow' van scenarios.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeanJeremy
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 20-08 13:45

JeanJeremy

broer van Ron

Zojuist ontdekt dat mijn PC thuis Warhammer totaal niet trekt.
Ok het is geen racemonster, maar WoW was altijd zonder problemen te spelen in redelijke grafische details.
(AMD3000 met 2GB intern en 256MB Ati Radeon kaartje).

Denk dat ik het spel nog maar even laat liggen, misschien in de nabije toekomst eerst eens mijn PC vervangen.

Het is erg, maar het kan nog veel erger. Dus eigenlijk valt het reuze mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De 2GB intern is dan ook het sterkste aan je hele PC. Daar zul je sowieso weinig nieuwere games mee kunnen spelen. Vergeet effe niet dat WoW inmiddels alweer de nodige jaartjes oud is en dus ook veel mildere systeemeisen heeft..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roodbwoy

roodbwoy

Senile Developer

Zojuist ontdekt dat mijn PC thuis Warhammer totaal niet trekt.
Ok het is geen racemonster, maar WoW was altijd zonder problemen te spelen in redelijke grafische details.
(AMD3000 met 2GB intern en 256MB Ati Radeon kaartje).

Denk dat ik het spel nog maar even laat liggen, misschien in de nabije toekomst eerst eens mijn PC vervangen.
WoW is zo goed als 5 jaar oud
WAR is een paar maanden oud

Wat had je verwacht? :-)

Ik zou voor een nieuwe proc en gpu gaan

[ Voor 49% gewijzigd door roodbwoy op 07-10-2008 16:46 . Reden: verkeerde gequoted oO ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
roodbwoy schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 16:45:
[...]

WoW is zo goed als 5 jaar oud
WAR is een paar maanden oud

Wat had je verwacht? :-)

Ik zou voor een nieuwe proc en gpu gaan
Als ik dit zo hoor kan die beter een hele nieuwe pc kopen.. aangezien de AMD 3000 op een moederbord werkt met 533Mhz geheugen.. is dat ook niet echt vooruit te branden.. misschien is dit zelfs nog wel DDR1 :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roodbwoy

roodbwoy

Senile Developer

SpoTs schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 16:56:
[...]

Als ik dit zo hoor kan die beter een hele nieuwe pc kopen.. aangezien de AMD 3000 op een moederbord werkt met 533Mhz geheugen.. is dat ook niet echt vooruit te branden.. misschien is dit zelfs nog wel DDR1 :X
mjuah, ik ben software developer geen hardware junk, dus mijn advies is ook vrij weinig waard :-) nu we het toch over hardware hebben, iemand die mij een kant en klare PC (zonder videokaart) kan aanbevelen voor een zachte prijs? Of hardware die ik zelf in elkaar kan zetten.... heb toch nog last van framedrops (wel minder met de nieuwe patch)

[ Voor 5% gewijzigd door roodbwoy op 07-10-2008 17:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Nu online

On_E

Housemusic

Wackeeh schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 13:38:
Ik heb precies hetzelfde.

Minpunt daaraan is dat ik al ruim een week niet meer heb gespeeld. ;)

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
roodbwoy schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 17:02:
[...]

mjuah, ik ben software developer geen hardware junk, dus mijn advies is ook vrij weinig waard :-) nu we het toch over hardware hebben, iemand die mij een kant en klare PC (zonder videokaart) kan aanbevelen voor een zachte prijs? Of hardware die ik zelf in elkaar kan zetten.... heb toch nog last van framedrops (wel minder met de nieuwe patch)
Hehe, ik zou zeggen ga is naar de Media Markt of naar www.alternate.nl daar kan je vast wel een mooi bakbeestje vinden.
Wat tegenwoordig erg goedkoop is en waar Warhammer uitstekend mee draait is:

Intel Q6600 (Kwatkoor)
4gb OCZ pc6400 geheugen
Asus P5B moederbord
Gefoz 9800 ( welke versie dan ook :P )

denk dat je voor dit spul zo een 500-600 euro kwijt bent. en dan hoef je alleen nog maar een kast + voeding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 03-10 18:40
SpoTs schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 17:11:
[...]

Hehe, ik zou zeggen ga is naar de Media Markt of naar www.alternate.nl daar kan je vast wel een mooi bakbeestje vinden.
Wat tegenwoordig erg goedkoop is en waar Warhammer uitstekend mee draait is:

Intel Q6600 (Kwatkoor)
4gb OCZ pc6400 geheugen
Asus P5B moederbord
Gefoz 9800 ( welke versie dan ook :P )

denk dat je voor dit spul zo een 500-600 euro kwijt bent. en dan hoef je alleen nog maar een kast + voeding.
beter een dualcore als de budget quadcore.
en waarom een GF9800. beter de ati 4850 ofzo

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperMan
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

HyperMan

Calvin's alter ego !

Ik speel dit spel sinds de launch, heb een lvl 23 Warrior Priest, die vooral healing specced is.
Ik vind het op veel punten erg op WoW lijken, maar sommige dingen zijn een stuk beter: PQs, item/lootsysteem, PvP scenario's etc.

Tot nu toe bevalt het heel goed, zeker scenario's en keepraids zijn leuk.

Ik had wel last van lag in bv Tor Anroc, maar dat lijkt nu voor een groot deel verholpen te zijn met BuffThrottle

Hier komt iets hips te staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat me opvalt de laatste tijd en wat ik zelf tpoch eigenlijk best wel jammer vind is dat er eigenlijk alleen nog maar of zo goed als alleen maar scenario's worden gedaan. Ik begin daar zolangzamerhand genoeg van te krijgen. en bij oRVR is alles de hele tijd in destro's handen dus heeft het ook geen zin om daar iets te doen en daar baal ik best wel van.

ach denk dat ik ff alleen maar pq's en lv's gaan doen zit nu op rr22 en lv 25 en eerste intressante is pas rr24 en lv 28 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-09 11:38
Forn schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 18:40:
[...]

De beste manier waarop je dat kan doen, en volgens mij ook de enige. Is via de curse client. Deze moet je downloaden op www.curse.com en als je dan uitlogt verschijnt je character op www.wardb.com.

Zoiets als dit:

http://www.wardb.com/profile.aspx?id=77143
Nog even terug komend op deze post.
Ik heb me gister ff verdiept in deze client..
Zoals het hierboven staat omschreven werkt het.. enkel nog even een add-on downloaden/installeren via de client.
Zoek op 'profile' en je krijgt, ten tijden van deze week iig, 1 hit.. kies die.. en je char komt online.

_/-\o_

P.s. ik heb nu een een drop / loot gekregen voor een chosen .. blue armor.
Wat is de waarde van zo'n ding ?
Info : http://www.wardb.com/item.aspx?id=402300

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Zephyer schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 07:12:
[...]
P.s. ik heb nu een een drop / loot gekregen voor een chosen .. blue armor.
Wat is de waarde van zo'n ding ?
Info : http://www.wardb.com/item.aspx?id=402300
Volgens mij kun je niet echt handelen in lvl 5 items.
aangezien je hier XP haalt met PvP, denk ik niet dat je veel twinks zult zien, dus ook weinig mensen die geld betalen voor blue low lvl items.
hooguit iemand die magical salvage wil levelen, maar aangezien dat ook kan met somige reknown items, denk ik dat je pech hebt.

voortaan niet meer rollen op zooi die je niet nodig hebt :P
need als je item nodig hebt, greed als je een alt of tradeskill hebt die dat item kan gebruiken, anders pass :P

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie regelmatig dat mensen gewoon looten tijdens een scenario of tijdens een PQ, als het best druk is in battle, dan krijg ik een popup of ik wil needen of greeden, dan ga ik echt zelf de tijd niet nemen om te kijken of ik of een alt het zou kunnen gebruiken en druk ik standaard op greed. Dat doe ik overigens vaak zelfs als het een item is voor mijn eigen profession. Ook als het wel rustiger is. Ik vind het gewoon netter om op greed te drukken. Zal zelf zelden tot nooit need gebruiken. Of ik moet per ongeluk misklikken. ;)

Gisteren weer eens wat gespeeld met mijn Bright Wizard, die al een tijdje stil had gestaan. Heb wat rondgequest en wat scenario's gedaan. Merkte toch wel dat de BW in scenarios welliswaar redelijk veel damage kan doen, maar ook erg squishy is. Als destruction me ziet, dan ben ik ook vrij snel het haasje. Toch ging het naarmate ik een paar scenarios deed, steeds een stukje beter. Haalde zelfs met mijn rank 8 nog een aantal keer een rank 11 neer. Leerde dan ook om een beetje uit het zicht te blijven en van afstand zo veel mogelijk damage te doen door het gebruiken van curses en fireballs (die mij ook schade kunnen doen) meerdere keren stond er dan ook in beeld te lezen. "Samigopa was killed by Samigopa" tsja...dat hoort er nu eenmaal soms bij als BW. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 09:01:"Samigopa was killed by Samigopa" tsja...dat hoort er nu eenmaal soms bij als BW. ;)
Ja en een keer begin level 20s moet je oppassen, heb vaak voor dat mijn spells nog geen 200-300dmg doen, maar dat de explosion mij wel 550dmg doet :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat duurt gelukkig nog wel even. Maar wat ik me wel afvraag...niet alle spells doen mij damage toch? Dacht dat er maar een paar waren. Degene waarbij staat dat ze een explosion kunnen veroorzaken, maar volgens mij doen andere spells het soms ook...Of het effect komt wel erg laat.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tito129
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:09
Verwijderd schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 09:21:
[...]

Ja en een keer begin level 20s moet je oppassen, heb vaak voor dat mijn spells nog geen 200-300dmg doen, maar dat de explosion mij wel 550dmg doet :s
Ach ik ga met me white lion lvl10 ook dood door level 7 Realm troepen.

Dat stomme beest van me loopt altijd weg. Luistert voor geen meter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 09:23:
Dat duurt gelukkig nog wel even. Maar wat ik me wel afvraag...niet alle spells doen mij damage toch? Dacht dat er maar een paar waren. Degene waarbij staat dat ze een explosion kunnen veroorzaken, maar volgens mij doen andere spells het soms ook...Of het effect komt wel erg laat.. ;)
er zijn idd spells die een explosion veroorzaken (later rond lvl18 heb je een mastery career tactic die de explosion een AoE effect maakt, zodat enemies ze 50% ook voelen binnen 30feet), maar ik heb ook al willen merken dat ik self-damage doe met spells waar geen explosion in de description staat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 19-09 08:13
Verwijderd schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 09:01:
Ik zie regelmatig dat mensen gewoon looten tijdens een scenario of tijdens een PQ, als het best druk is in battle, dan krijg ik een popup of ik wil needen of greeden, dan ga ik echt zelf de tijd niet nemen om te kijken of ik of een alt het zou kunnen gebruiken en druk ik standaard op greed. Dat doe ik overigens vaak zelfs als het een item is voor mijn eigen profession. Ook als het wel rustiger is. Ik vind het gewoon netter om op greed te drukken. Zal zelf zelden tot nooit need gebruiken. Of ik moet per ongeluk misklikken. ;)
Volgens mij haal je need en greed door elkaar!
Need = nodig (dus misschien krijg je het, misschien niet)
Greed = Hebberig! (ik eis het op)

Amiga 500, eos 350d, HTPC, GamePC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sneezzer schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 09:46:
[...]

nee ik denk dat jij het dooreen haalt :-)

Need: ik heb het nodig
Greed: ik heb het niet nodig maar zou wil gewoon alles zelf hebben

Als er een need in de roll aanwezig is, wint ie altijd boven de greeds.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 08-10-2008 09:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roodbwoy

roodbwoy

Senile Developer

Verwijderd schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 09:44:
[...]

er zijn idd spells die een explosion veroorzaken (later rond lvl18 heb je een mastery career tactic die de explosion een AoE effect maakt, zodat enemies ze 50% ook voelen binnen 30feet), maar ik heb ook al willen merken dat ik self-damage doe met spells waar geen explosion in de description staat
en vergeet niet dat je op lvl 3 ofzo een skill krijgt die al je dark magic gebruikt in een DD spell... dan zit je weer op 0 dark magic en doe je geen damage opjezelf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Als je de letterlijke vertaling neemt..true...maar ik speel al wat langer MMORPGs en het is altijd zo dat een need keihard is. Als je dus een aantal mensen hebt dat greed drukt en een aantal die op need drukken dan zal het altijd een "need" roll worden. Dus krijgt greed op dat moment sowieso niks.

De vertaling binnen MMORPGs is dus meer:

- Need: Moet...hebben...heb...nodig!!
- Greed: Zou ik wel willen hebben, dus uit hebberigheid druk ik toch maar op greed en niet op pass...echt nodig heb ik het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

roodbwoy schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 09:51:
[...]

en vergeet niet dat je op lvl 3 ofzo een skill krijgt die al je dark magic gebruikt in een DD spell... dan zit je weer op 0 dark magic en doe je geen damage opjezelf
Ja maar dat is niet aan te raden. Je damage potentieel is pas iets waard nadat je je dark magic/combustion hebt opgebouwd. Vergeet niet dat 91-100 combustion -> 50% crit chance, 100% crit damage eh.
Wil je wat deftige damage doen, moet je wel met dark/combustion spelen. Ook nodig te vermelden is dat de damage van die DD spell die je combustion/dark naar 0 brengt, echt maar miniem is voor een spell met 1s cast time

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

roodbwoy schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 09:51:
[...]

Jij bedoeld "Meltdown" volgens mij. Die is sowieso wel leuk om op iemand anders te gebruiken.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Zo mensen, was gister weer lekker Scenario's doen :) bijna 2 RR gestegen :P
RocketKoen schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 18:30:
[...]

beter een dualcore als de budget quadcore.
en waarom een GF9800. beter de ati 4850 ofzo
Quadcore word volledig ondersteund door warhammer, tevens word een Nvidia beter ondersteund dan een Ati in dit spel. Dus als je puur wilt upgraden voor dit spel is dit de beste optie :)

[ Voor 72% gewijzigd door Dakreal op 08-10-2008 10:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Oh ben jij dat, die altijd op mijn blackorc items need terwijl ie zelf geen blackorc speelt! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackeeh
En BW/Sorcs maar zeuren Ir get no heels :P

In the end heb ik als healer liever een die rekening houd met ze dark magic dan een die dat niet doet. Wie zelf zijn billetjes brand, moet er zelf zalf op smeren :P

hmm.. weird stuff...
Back to the game..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 19-09 08:13
Verwijderd schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 09:54:
[...]

Als je de letterlijke vertaling neemt..true...maar ik speel al wat langer MMORPGs en het is altijd zo dat een need keihard is. Als je dus een aantal mensen hebt dat greed drukt en een aantal die op need drukken dan zal het altijd een "need" roll worden. Dus krijgt greed op dat moment sowieso niks.

De vertaling binnen MMORPGs is dus meer:

- Need: Moet...hebben...heb...nodig!!
- Greed: Zou ik wel willen hebben, dus uit hebberigheid druk ik toch maar op greed en niet op pass...echt nodig heb ik het niet.
Weer wat geleerd

Amiga 500, eos 350d, HTPC, GamePC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wackeeh schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 10:08:
In the end heb ik als healer liever een die rekening houd met ze dark magic dan een die dat niet doet. Wie zelf zijn billetjes brand, moet er zelf zalf op smeren :P
K weet niet, je sorcerer is pakken gevaarlijker met zijn darkmagic hoog dan laag. Hoge darkmagic, sneller enemies dood, minder kans dat ze voor jou komen. Lijkt mij toch een incentive om de sorc te healen? Een welgeplaatse HoT doet al wonderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackeeh
Er is een verschil tussen een HoT en dedicated healen.. Ik heb van die knakkers gezien die met 10% hp zichzelf structureel blijven opblazen. Ik zou dan zeggen dump je DM en wacht tot je weer full hp ben.

Alles met mate en een beetje verstand. Ik ga ook niet lopen dps-en als ik op 10% hp sta. Een dead wizard doet minder damage dan een met 10% hp en 0 DM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is inderdaad een beetje krom, als BW of Sorc leef je dus al op de edge omdat je jezelf ook schade doet als je niet uitkijkt en als dan een healer ook gaat denken, ja doet ie zichzelf aan..dan wordt het een lastige zaak. Zou wel verklaren waarom mijn BW in scenarios vaak 0.0 heals krijgt..

Als ik als voorbeeld Nordenwatch neem, wij als order rennen vaak in 1x door naar The Fortress met een aantal mensen.. In dat stuk rennen probeer ik mijn dark magic meestal al naar 100 te krijgen, dan doe ik inderdaad veel meer damage dan zonder deze 100, maar ik loop dus ook het risico mezelf af te maken. Die dark magic opbouwen doe ik uiteraard zodat ik beter schade kan doen en dus beter kan helpen de tegenstanders ritueel een kopje kleiner te maken. Let's face it..een BW zonder healers houdt het niet lang vol, healers zonder mensen die damage doen en daarmee de tegenstanders van ze weg houden, houden het vaak ook niet lang vol...we need eachother...zoals we in WAR iedereen eigenlijk nodig hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wackeeh schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 10:15:
Er is een verschil tussen een HoT en dedicated healen.. Ik heb van die knakkers gezien die met 10% hp zichzelf structureel blijven opblazen. Ik zou dan zeggen dump je DM en wacht tot je weer full hp ben.
Probleem is dat HP regeneratie momenteel een beetje fishy werkt. Als je team in combat zit, blijf je zelf ook in combat (tenzij je er echt een km van afstaat) en heal je bijna niet vanzelf (uitgetest) :-/
En als je dan geen heal krijgt, kan je alleen maar proberen verder te damagen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 10:11:
[...]

K weet niet, je sorcerer is pakken gevaarlijker met zijn darkmagic hoog dan laag. Hoge darkmagic, sneller enemies dood, minder kans dat ze voor jou komen. Lijkt mij toch een incentive om de sorc te healen? Een welgeplaatse HoT doet al wonderen.
ik moet zeggen dat ik zoals hierboven word aangegeven genoeg sorcerer's zich zelf zie opblazen met een laag hp (ben zelf zealot hot specced) meestal hou ik ze wel in de gaten en gooi als ze halverwege zijn een Hot op hun maar als ze ondertussen ook nog worden aangevallen door order, wat nogal eens gebeurd omdat ze zo opvallen, dan is het moeilijk ze fatsoenlijk op te houden door middel van die dark magic en enemy dmg.

ach wat me pas echt ergert zijn tanks die veels te ver weg rennen en maar niet weglopen als ze nog maar 20% hp hebben, probeer dat maar eens up te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackeeh
Ja, helemaal gelijk in... En ik ben de laatste die sorcs niet healed, iedereen krijgt van mij een beetje waaagh.
Punt zit em erin dat je niet jezelf dood moet nuken en dan zeggen jaaa, maar ik krijg geen heals..

Een tank die een groep inrent met 5% hp krijgt ook geen heals, die res ik later wel. Wat ik zeg: een dode Bw/Sorc doet altijd nog minder damage dan een met 0 DM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wackeeh schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 10:24:
Ja, helemaal gelijk in... En ik ben de laatste die sorcs niet healed, iedereen krijgt van mij een beetje waaagh.
Punt zit em erin dat je niet jezelf dood moet nuken en dan zeggen jaaa, maar ik krijg geen heals..

Een tank die een groep inrent met 5% hp krijgt ook geen heals, die res ik later wel. Wat ik zeg: een dode Bw/Sorc doet altijd nog minder damage dan een met 0 DM.
wel, blijkbaar healen jullie dan toch lekker, kan ik jullie niet overhalen om bij order te komen spelen?
Gisteren scenario, ik als tank, 3 archmages en 2 warrior priests. Ik heb in de hele 12min van het scenario niet 1 heal gekregen, terwijl ik de BOs en marauders van hun ah houden was. Ze gingen allemaal de DPSer wannabe uithangen :( Nou op zon een oenen verspil ik mijn guard niet hoor

WTB deftige healers voor order (en tanks)

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ambi

ambi

RocketKoen schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 08:33:
[...]
need als je item nodig hebt, greed als je een alt of tradeskill hebt die dat item kan gebruiken, anders pass :P
Wat bedoel je hiermee? Kan je traden tussen je eigen alt characters?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ambi schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 10:28:
[...]

Wat bedoel je hiermee? Kan je traden tussen je eigen alt characters?
Gewoon naar je alt mailen :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ambi

ambi

Verwijderd schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 10:30:
[...]
Gewoon naar je alt mailen :-)
Waaagh! Dat wist ik niet. Ik heb die mail eigenlijk nog niet goed bekeken. Ik dacht dat je daar enkel tekst mee kon mailen, geen items 8)7 Maar ik veronderstel dat dat enkel kan voor alts op dezelfde server?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ambi schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 10:33:
Maar ik veronderstel dat dat enkel kan voor alts op dezelfde server?
ja nou dat lijkt me wel logisch :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackeeh
Jups, dat is zo. Buiten dat zijn de items die je loot over het algemeen alleen destro / order :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ambi schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 10:33:
[...]

Waaagh! Dat wist ik niet. Ik heb die mail eigenlijk nog niet goed bekeken. Ik dacht dat je daar enkel tekst mee kon mailen, geen items 8)7 Maar ik veronderstel dat dat enkel kan voor alts op dezelfde server?
Kleine opmerking hierbij..je krijgt geen melding als je een mailtje hebt...dus niet als je een mailtje van je eigen alt hebt (maar dat zul je over het algemeen wel weten) en ook niet als je mail van iemand anders krijgt...en dat is natuurlijk een beetje vaag...zo moet je echt regelmatig even kijken of je mail hebt...anders loop je het risico dat je het misloopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-09 11:38
RocketKoen schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 08:33:
[...]

Volgens mij kun je niet echt handelen in lvl 5 items.
aangezien je hier XP haalt met PvP, denk ik niet dat je veel twinks zult zien, dus ook weinig mensen die geld betalen voor blue low lvl items.
hooguit iemand die magical salvage wil levelen, maar aangezien dat ook kan met somige reknown items, denk ik dat je pech hebt.

voortaan niet meer rollen op zooi die je niet nodig hebt :P
Duidelijk.. ik zal eens kijken of ik een guildie kan blijmaken..
Enne.. hij dropte gewoon bij Kron Komar Boar .. dus rapen en doorgaan .. niets rollen :P

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 10:28:
[...]

wel, blijkbaar healen jullie dan toch lekker, kan ik jullie niet overhalen om bij order te komen spelen?
Gisteren scenario, ik als tank, 3 archmages en 2 warrior priests. Ik heb in de hele 12min van het scenario niet 1 heal gekregen, terwijl ik de BOs en marauders van hun ah houden was. Ze gingen allemaal de DPSer wannabe uithangen :( Nou op zon een oenen verspil ik mijn guard niet hoor

WTB deftige healers voor order (en tanks)

:)
ach zealots kun je wel proberen dps mee te gaan, valt alleen niet zoveel eer aan te behalen. Moet zeggen dat ik aan de order kant vaak genoeg veel goede healers zie. Volgens mij gisteren nog een High elf archmage die over de 100k zat.... maar dat was dan ook de enigste healer in hun groep hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Ik heb zelf ook een lvl 16 rune priest. En ik kan me er flink aan ergeren als ik op mijn Bright Wizzard zit en niemand gooit me een heal als ik op 10% HP voor een healers neus sta.
Vooral warrior priests vinden schijnbaar dat ze te goed zijn voor een heal. Ik hoef geen powerfull heal ofzo waar je eerst damage voor moet doen, simpel HoT'je af en toe om mijn explosions te healen is al genoeg.

Als RP gooi ik zoiso op iedereen die 99% HP of minder heeft meteen een instant HOT. de sterkere heals (met cooldown) gebruik ik op mensen die aangevallen worden.
Een bright wizzard healen die word aangevallen is niet bij te houden. root and run, en hij krijgt wel een heal als hij weer veilig is. Maar een bright wizzard die dood gaat door explosion, of die niet meer kan nuken omdat zijn HP zo laag is dat hij elke aanval riskeerd zichzelf op te blazen. Is voor mij een signaal dat de healers in dat team hun werk niet doen (of soms heb je gewoon geen healers in je scenario...)

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Verwijderd schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 10:53:
[...]

Kleine opmerking hierbij..je krijgt geen melding als je een mailtje hebt...dus niet als je een mailtje van je eigen alt hebt (maar dat zul je over het algemeen wel weten) en ook niet als je mail van iemand anders krijgt...en dat is natuurlijk een beetje vaag...zo moet je echt regelmatig even kijken of je mail hebt...anders loop je het risico dat je het misloopt.
Inderdaad erg irritant...
Zag in mn mailbox dat ik een item had gehad toen ik lvl 5 was ofzo van een clanny.
alleen toen ik het zag, 3 dagen later, was ik al lvl 15....
tsja

ben gelukkig magic salvager })

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
RocketKoen schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 11:10:
[...]

Inderdaad erg irritant...
Zag in mn mailbox dat ik een item had gehad toen ik lvl 5 was ofzo van een clanny.
alleen toen ik het zag, 3 dagen later, was ik al lvl 15....
tsja

ben gelukkig magic salvager })
Het is idd even behelpen maar maak er een gewoonte van om als je inlogt je mailbox te checken. Ik word vaak gedoneert door mensen uit de guild waarvoor ik ze erg dankbaar ben! Dit spul bewaar ik dan in mijn bag en use ik dan zodra ik dat lvl bereik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackeeh
RocketKoen schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 11:08:
Ik heb zelf ook een lvl 16 rune priest. En ik kan me er flink aan ergeren als ik op mijn Bright Wizzard zit en niemand gooit me een heal als ik op 10% HP voor een healers neus sta.
Vooral warrior priests vinden schijnbaar dat ze te goed zijn voor een heal. Ik hoef geen powerfull heal ofzo waar je eerst damage voor moet doen, simpel HoT'je af en toe om mijn explosions te healen is al genoeg.

Als RP gooi ik zoiso op iedereen die 99% HP of minder heeft meteen een instant HOT. de sterkere heals (met cooldown) gebruik ik op mensen die aangevallen worden.
Een bright wizzard healen die word aangevallen is niet bij te houden. root and run, en hij krijgt wel een heal als hij weer veilig is. Maar een bright wizzard die dood gaat door explosion, of die niet meer kan nuken omdat zijn HP zo laag is dat hij elke aanval riskeerd zichzelf op te blazen. Is voor mij een signaal dat de healers in dat team hun werk niet doen (of soms heb je gewoon geen healers in je scenario...)
Dat klinkt leuk en je hebt op een bepaalde manier ook wel gelijk. Ik heal ook iedereen onder de 100%
Ik vind echter dat er iets als eigen verantwoordelijkheid bij komt kijken. Feit dat er een healer in je group zit betekent niet dat je maar zonder om je heen te kijken jezelf kapot kan casten en dan kan zeuren om een heal.

Kom je laag in je hp te zitten, drain je DM en kijk eens om je heen of je healer misschien niet 200 man op zich heeft of kijk eens in je party of er niet andere, minstens zo belangrijke mensen ook een heal nodig hebben.

Ik begrijp ook wel dat op een forum als dit de meeste spelers dit heel goed begrijpen en dat we, allemaal, tegen de verkeerde mensen zitten te praten. De "zomg l33t DM 100% critz zomg" mensen lezen dit niet, net zo min als de "just becuz I r can heel dosnt mean I shud" mensen :D

[ Voor 39% gewijzigd door Wackeeh op 08-10-2008 11:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik erger mij daar echt aan, als ik als BW behoorlijk damage sta te doen, daar dus ook de benodigde klappen door krijg en voor of in ieder geval vlakbij de healers sta en dan aan het einde van het scenario zie dat ik gewoon totaal genegeerd ben. Iedere keer als ik dood ga duurt het de nodige seconden voor ik weer iets kan doen. Zonde van de tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bazvv
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 03-10 16:38
Verwijderd schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 10:53:
[...]

Je krijgt wel een melding in je chatvenster als je mail krijgt, maar alleen als je mail krijgt en online bent.
Ook krijg je deze melding als je je mailbox bekijkt maarja dat heeft dan natuurlijk weinig zin meer 8)7

Edit: vraag me af of er ook een command is om je mail te checken en het bericht in je chatvenster te laten zien.

[ Voor 7% gewijzigd door Bazvv op 08-10-2008 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 11:15:
Ik erger mij daar echt aan, als ik als BW behoorlijk damage sta te doen, daar dus ook de benodigde klappen door krijg en voor of in ieder geval vlakbij de healers sta en dan aan het einde van het scenario zie dat ik gewoon totaal genegeerd ben. Iedere keer als ik dood ga duurt het de nodige seconden voor ik weer iets kan doen. Zonde van de tijd.
waarom denk je dat veel bright wizards de scenarios solo spelen? Als je in party speelt, deel je de xp met iedereen, inclusief de healers. Indien ze je niet healen, ga gewoon solo spelen, krijgen zij minder xp, en jij des te meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackeeh
Hoop dat er ooit de feature komt dat mensen die de party leaven uit de scen worden geschopt en vervolgens 3 weken niet mogen spelen :)

Maar even serieus, deze discussie gaat een rare kant op nu. Ben er van overtuigd dat er genoeg spelers zijn die echt hun best doen om zelfs de meest stomme BW/Sorcs te healen. En ik ben er van overtuigd dat er ook heus wel slimme BW/Sorcs zijn die zichzelf niet steeds doodnuken.

Er zijn altijd rukkers bij, en dat is waar de discussie met name over ging. Maar het leaven van een party vind ik dus reden genoeg om bij mij op een ignore list te komen en dan krijg je de volgende keer dat je in een scen zit met mij ook geen heals.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wackeeh schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 11:25:
Hoop dat er ooit de feature komt dat mensen die de party leaven uit de scen worden geschopt en vervolgens 3 weken niet mogen spelen :)

Maar even serieus, deze discussie gaat een rare kant op nu. Ben er van overtuigd dat er genoeg spelers zijn die echt hun best doen om zelfs de meest stomme BW/Sorcs te healen. En ik ben er van overtuigd dat er ook heus wel slimme BW/Sorcs zijn die zichzelf niet steeds doodnuken.

Er zijn altijd rukkers bij, en dat is waar de discussie met name over ging. Maar het leaven van een party vind ik dus reden genoeg om bij mij op een ignore list te komen en dan krijg je de volgende keer dat je in een scen zit met mij ook geen heals.
Het probleem is dat er bij order bijna consistent geen heals worden gegeven aan wizards. En het maakt niet uit waar ik sta, front, mid of backline. Ik denk dat ik op 1 vd 10 scenarios eens gehealed word met mijn wizard. Dus ik speel uit de party, en dat ze me dan maar op ignore zetten, ik krijg sowieso toch al geen heals :-)

Met de IB is dit veel minder (speel ik ook altijd in party), omdat mijn survivability hoger ligt, maar als je mijn post hoger leest, zie je dat ik zelfs met hem vaak geen heals krijg. Het gebrek aan runepriest is schrijnend, en het merendeel van AMs en WPs denken dat ze de dpsers zijn

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 08-10-2008 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik leave nooit een scenario party, dan kan ik voor mijn gevoel net zo goed een solo game gaan spelen...en aangezien het dat niet is, speel ik dus altijd netjes in mijn party.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackeeh
Tja, zo blijft het natuurlijk. Premades helpen :P

Gister met guild group flink feest gehad in Tor Anroc en zelfs de sorcs gingen amper dood... Tja, soms gingen ze in de lava zitten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wackeeh schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 11:31:
Tja, zo blijft het natuurlijk. Premades helpen :P

Gister met guild group flink feest gehad in Tor Anroc en zelfs de sorcs gingen amper dood... Tja, soms gingen ze in de lava zitten :)
Idd, als je met een eigen guild groep, of andere guildgroep kan meespelen, dan zie je tenminste teamwerk en kan je als dpser (zowel ranged als melee) je ding doen, maar in PUGs ist toch maar triestig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RocketKoen schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 11:08:
Ik als AM speel een beetje achter de meute en probeer iedereen te healen. Ik doe pas net T2 scenario's maar ben meestal in de top 3 van healing. Maar als ik de kans krijg dan gooi ik ook wat dots en AP drains rond.

Trouwens tijdens het healen wil het nogal eens gebeuren dat als ik met een flinke heal bezig ben dat mijn doel om de hoek verdwijnt of achter iets gaat staan. Dat is dan pech voor hem/haar. En dan heb je nog van die figuren die met half health naar voren stormen en alleen een groep van 4-5 aanvallen. Ze verwachten wel dat je ze altijd kunt healen.
Maar mijn grootste frustratie zijn die figuren die voor je komen staan en dan eisen dat ze worden gehealed. Die krijgen van mij echt geen enkele heal meer voor de rest van de scenario.
Dat doe ik ook. Is het meteen een stuk makkelijker om diegene die echt healing nodig hebben er tussen uit te pikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakerMaert
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 18-08-2023
Speel momenteel een R24RR22 Zealot (Axe Bite Pass) en vraag me toch wel af waarom healers (vooral Runepriest en Zealots) uberhaubt dmg doen in een scenario als ze veel meer renown krijgen door hun actionpoints te gebruiken in Healing. Enige dmg die ik doe is mijn mijn kots spell waardoor enemy players -500 armour krijgen en -200 resist + misschien mn rank2 moral.

Iedereen krijgt hots en vooral ja vooral Sorcs omdat zij het verschil maken in een scenario! (mits ze ofc weten wat ze doen) Ik heb al 10 tallen keren een scenario verloren terwijl we 5x meer gehealed hadden dan de order maar simpelweg geen DPS hadden.

Natturlijk is het zo dat we tanks in leven moeten houden. maar 2 hots op een tank en hij gaat echt niet dood als er tegelijkertijd sorcs op hun dmgdealers in staan te nuken en witch elfs hun healers afmaakt. en het mooiste van alles is ik krijg de meeste renown omdat ik iedereen in leven hou.

Waarom zou je een suicide sorc in leven houden? Omdat je er punten voor krijgt! en je scenario ermee wint.

De enige class die geen heals krijgt (of mn AP balk zit helemaal vol en sta ik te nixen, vrijwel nooit dus) zijn Squigherders, omg wat heb ik een hekel aan 99% van die 14 jarigen die alleen maar goed zijn om de order 10 extra punten te geven elke 45 seconden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackeeh
Klopt, maar het levert wel meer healers op... Er zijn al hoop tanks en melee dps gererolled naar healers omdat ze toch geen heals kregen ;)

Alleen sorcs schijnen die behoefte niet echt te hebben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heal altijd alles en iedereen (AoE heals ftw).

Ik zat gisteren te balen omdat iemand me had verslagen in healing, kwam ik er achter dat ik mijn nieuwe tactic had aan laten staan die healing met 20% verminderd en damage met 20% ophoogt... Ik was toch nog derde met reknown/exp, maar meestal ben ik eerste ;)

Ze zeggen dat het wat minder wordt met de WP in latere tiers, maar in Tier 1 en 2 zijn we overpowered denk ik. Nog geen enkel Scenario verloren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TweakerMaert schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 11:36:
Squigherders, omg wat heb ik een hekel aan 99% van die 14 jarigen die alleen maar goed zijn om de order 10 extra punten te geven elke 45 seconden [/sub]
haha vanwaar deze aversie van deze class? :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Als healer kijk ik toch nooit naar mn party window in pug's

helft van de tijd zijn de mensen die dood gaan nergens bij je in de buurt, sta je je goede heals op jezelf te casten voor je het doorhebt....
gebruik het alleen om tanks te targetten die midden tussen 5 destruction staan zodat ik niet op ze kan klikken.

btw, runepriests zijn zeker de beste healers. simpelweg omdat ze ook als ze het zouden willen geen fatsoenlijke damage doen, dus gewoon de hele tijd healen (en dus ook heals geven aan ranged attackers, en niet alleen aan de tank en zichzelf)

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackeeh
TweakerMaert schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 11:36:

De enige class die geen heals krijgt (of mn AP balk zit helemaal vol en sta ik te nixen, vrijwel nooit dus) zijn Squigherders, omg wat heb ik een hekel aan 99% van die 14 jarigen die alleen maar goed zijn om de order 10 extra punten te geven elke 45 seconden
Mja, persoonlijk vind ik het een beetje jammer dat je je eigen argument een beetje ontkracht door deze opmerking. Stupid sorcs heal je wel omdat ze per ongeluk een hoge crit kunnen hebben en iemand killen maar SH niet? Als healer is een goede SH als support erg fijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wackeeh schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 11:41:
[...]

Mja, persoonlijk vind ik het een beetje jammer dat je je eigen argument een beetje ontkracht door deze opmerking. Stupid sorcs heal je wel omdat ze per ongeluk een hoge crit kunnen hebben en iemand killen maar SH niet? Als healer is een goede SH als support erg fijn.
dat is net de point, dat is geen ongeluk die hoge crit, das dark magic, das een voorspelbare crit, net datgene waar jij ze niet wil voor healen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackeeh
RocketKoen schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 11:40:
btw, runepriests zijn zeker de beste healers. simpelweg omdat ze ook als ze het zouden willen geen fatsoenlijke damage doen, dus gewoon de hele tijd healen (en dus ook heals geven aan ranged attackers, en niet alleen aan de tank en zichzelf)
Mwah heb toch wel een runepriest gezien op Azgal die structureel tegen de 80k damage doet in TA. Vast compleet gespecced en qua gear enzo, maar niet slecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 03-10 18:04
Bazvv schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 11:16:
[...]
Je krijgt wel een melding in je chatvenster als je mail krijgt, maar alleen als je mail krijgt en online bent.
Ook krijg je deze melding als je je mailbox bekijkt maarja dat heeft dan natuurlijk weinig zin meer 8)7

Edit: vraag me af of er ook een command is om je mail te checken en het bericht in je chatvenster te laten zien.
Als je inlogt zie je in je chatvenster altijd of en hoeveel nieuwe berichten je hebt gekregen... je moet het alleen maar net zien natuurlijk :)

Gister ook weer even een paar scenario's gespeeld... weet niet meer precies hoe ie heet... iets als phoenix gate oid.... iig een soort van capture the flag. Erg leuk level voor stealthed chars :P
Merk wel dat witch hunters erg gevaarlijk zijn voor mijn witch elf (what's in a name he). De WH kwam continue in stealth naar onze vlag en er was weinig organisatie. Bovendien liep z'n r21 vriendje er een beetje bij en offerde zich op om de vlag runner te laten ontkomen.

Toch is de witch elf niet machteloos... vlag runner loopt om via links... ik gooit mn throwing dagger met 40% snare dus kan hem weer inhalen... paar DoT's op hem en hij activeert z'n sprint... blijf throwing dagger spammen zodat ie langzaam loopt. Ondertussen gaat z'n health omlaag door m'n DoT's en heb ik ook mn frenzy counter vol. Zodra ik weer bij hem ben een 6-hit-combo skill en mn morale attack erop en de vlag was gedropt...woohoo.... ondertussen was een grote orc zo brutaal geweest hun vlag op te pikken en na de nodige dekking scoorden we de 2e vlag en daarmee genoeg punten voor de overwinning. Altijd leuk van die wanhopige pogingen om de vlag terug te halen en mensen niet bij elkaar blijven en een voor een ten prooi vallen van de verdedigers. Witch elf is ook ideaal voor killing blows. Moet alleen nog even de vijanden goed bestuderen.... oh en ik haat leeuwen :P

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Pagina: 1 ... 6 ... 20 Laatste

Dit topic is gesloten.