Dennis_k schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 12:52:
Is dit speel ook voor mensen die niet altijd online zijn (lees, ongeveer 3 / 4 keer per week) te doen wat betrefd levellen?
Ik heb in het verleden ongeveer een anderhalf jaar lang Eve gespeeld, maar na het krijgen van een zoon blijft er toch weinig tijd over hiervoor.
Hoe zit het met WAR? Kun je gewoon uitloggen tijdens een quest (bij eve namelijk niet, dan moest je overnieuw beginnen)?
Speel nu AoC (jajaja, die ja) maar daar ben ik een beetje op uit gekeken. Vooral na de pvp patch is het voornamelijk veranderd in een gankfest.
Hoe zit het met de bezetting van de servers? Mijn speeltijden zijn meestal rond 20.00 tot 22.30.
Probleem bij AoC is dat de server rond die tijd nauwelijks bezet zijn. Het drukste wat ik tot nu toe heb gezien was ongeveer een man of 10 bij elkaar, maar verder niets.
De gevechten spelen zich af in in groot gebied?
Hoe zit het met de termen?
het is
nu een casual-friendly game, je kan gewoon uitloggen tijdens een queest of PQ en als je weer inlogged vrolijk verder gaan, geen timers, geen boze agents, geen verlies in punten.
Hoe het er in de end-game aan toe gaat, dat durf ik je nog niet te zeggen, Marc Jacobs had het er iig over dat WAR! zowel een casual als hardcore friendly game is, ik zou zeggen, 40 piek is zo goed als niks, er zit een gratis maand bij, niet geschoten is altijd mis, probeer het eens uit!
oh, en, erm, ik heb ook AoC gespeeld; WAR > AoC, zeker qua PvP :-)