Warhammer Online - Deel 4 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 20 Laatste
Acties:
  • 74.866 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wackeeh schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 11:43:
[...]
Mwah heb toch wel een runepriest gezien op Azgal die structureel tegen de 80k damage doet in TA. Vast compleet gespecced en qua gear enzo, maar niet slecht.
Die zou ik dan ook wel eens willen zien, want de damage van een RP is om van te huilen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
TweakerMaert schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 11:36:
Speel momenteel een R24RR22 Zealot (Axe Bite Pass) en vraag me toch wel af waarom healers (vooral Runepriest en Zealots) uberhaubt dmg doen in een scenario als ze veel meer renown krijgen door hun actionpoints te gebruiken in Healing. Enige dmg die ik doe is mijn mijn kots spell waardoor enemy players -500 armour krijgen en -200 resist + misschien mn rank2 moral.

Iedereen krijgt hots en vooral ja vooral Sorcs omdat zij het verschil maken in een scenario! (mits ze ofc weten wat ze doen) Ik heb al 10 tallen keren een scenario verloren terwijl we 5x meer gehealed hadden dan de order maar simpelweg geen DPS hadden.

Natturlijk is het zo dat we tanks in leven moeten houden. maar 2 hots op een tank en hij gaat echt niet dood als er tegelijkertijd sorcs op hun dmgdealers in staan te nuken en witch elfs hun healers afmaakt. en het mooiste van alles is ik krijg de meeste renown omdat ik iedereen in leven hou.

Waarom zou je een suicide sorc in leven houden? Omdat je er punten voor krijgt! en je scenario ermee wint.

De enige class die geen heals krijgt (of mn AP balk zit helemaal vol en sta ik te nixen, vrijwel nooit dus) zijn Squigherders, omg wat heb ik een hekel aan 99% van die 14 jarigen die alleen maar goed zijn om de order 10 extra punten te geven elke 45 seconden
Het welbekende over 1 kam scheren. Ik ken toevallig 2 personen die SH spelen en die ook erg relaxte dudes zijn :)

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16:57
Wackeeh schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 11:43:
[...]

Mwah heb toch wel een runepriest gezien op Azgal die structureel tegen de 80k damage doet in TA. Vast compleet gespecced en qua gear enzo, maar niet slecht.
waarom speelt die dan een healer....
het kan wel, maar dan moet je vol INT speccen ipv wilpower. en dan doen je heals nogal weinig.
zoiso heb ik in rvr niet genoeg AP om te healen EN te nuken.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakerMaert
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 18-08-2023
SpoTs schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 11:46:
[...]

Het welbekende over 1 kam scheren. Ik ken toevallig 2 personen die SH spelen en die ook erg relaxte dudes zijn :)
Daarom zeg ik ook 99% :)

het valt me tot nu toe op dat squigherders verreweg de minste dmg doen voor een class die toch dmg zou moeten doen. en dat ze op een of andere manier het presteren om altijd vlak achter de tanks te gaan staan, waarschijnlijk om 1 of andere leet shortrange spell af te kunnen vuren die nog steeds geen dmg doet, om vervolgens in < 3 sec afgemaakt te worden.

Misschien komt het omdat ik eigenlijk nog geen descent SH heb gezien tot nu toe misschien veranderd dat mijn blik op ze :)

AOE heal is trouwens ook wel supervet mooie graphics ook ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakerMaert
RocketKoen schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 11:50:
[...]

waarom speelt die dan een healer....
het kan wel, maar dan moet je vol INT speccen ipv wilpower. en dan doen je heals nogal weinig.
zoiso heb ik in rvr niet genoeg AP om te healen EN te nuken.
Het kan zeker.. alleen hij krijgt er minder punten voor .. niet alleen omdat je met heals meer RP krijgt maar ook omdat je beter een paar andere in leven kan houden zodat je de scenario wint. Maar ach laat de runepriest maar lekker dmg speccen dan win in wel weer een scenario extra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roodbwoy
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 28-10-2021

roodbwoy

Senile Developer

TweakerMaert schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 11:36:
De enige class die geen heals krijgt (of mn AP balk zit helemaal vol en sta ik te nixen, vrijwel nooit dus) zijn Squigherders, omg wat heb ik een hekel aan 99% van die 14 jarigen die alleen maar goed zijn om de order 10 extra punten te geven elke 45 seconden
erm, whut? ik speel SH, gemiddelde is 30k damage, 30 kills, 1 death... Mourkain temple op lvl 12... vind dit soort uitspraken niet echt een toevoeging hebben... Ik kill genoeg luitjes met m'n squiggie... ok, je hebt SH die gaan lopen schieten op tanks... dat is dom, ik daarin tegen target alleen clothies en healers en ik maak genoeg kills en damage. Niet alles over 1 kam scheren he, daar hebben we Geert Wilders al voor.

-edit-

voorbeeldje; gister een L17 runepriest die de de baubledrager stond te healen in 3 schoten gekilled. 100% Damage moral ftw...

[ Voor 7% gewijzigd door roodbwoy op 08-10-2008 12:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
roodbwoy schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 12:00:
[...]

erm, whut? ik speel SH, gemiddelde is 30k damage, 30 kills, 1 death... Mourkain temple op lvl 12... vind dit soort uitspraken niet echt een toevoeging hebben... Ik kill genoeg luitjes met m'n squiggie... ok, je hebt SH die gaan lopen schieten op tanks... dat is dom, ik daarin tegen target alleen clothies en healers en ik maak genoeg kills en damage. Niet alles over 1 kam scheren he, daar hebben we Geert Wilders al voor.

-edit-

voorbeeldje; gister een L17 runepriest die de de baubledrager stond te healen in 3 schoten gekilled. 100% Damage moral ftw...
Hoe zit het nou met die heals die ik kreeg van je shammy? komt weer niets van terecht cker? :P

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melk
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 30-08 00:38
roodbwoy schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 12:00:
[...]

-edit-

Ikzelf heb momenteel een 26 SH, en ik kan je vertellen, hoe hoger hoe minder dmg we gaan doen in vergelijking met de rest. Zijn gewoon veel bugs in de class die gefixed moeten worden. Spike Squig skills, of het hele tijd moeten resummonen na dismounten van een pet :(

Verder vind ik het een zeer leuke class om te spelen en wacht met goede hoop op de volgende patch die hopelijk SH gaat fixen (iig voor een groot gedeelte) :) want veel dingen zitten gewoon niet goed met deze class

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roodbwoy

roodbwoy

Senile Developer

SpoTs schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 12:12:
[...]

Hoe zit het nou met die heals die ik kreeg van je shammy? komt weer niets van terecht cker? :P
mjuah, weet nog niet 100% wat ik wil spelen, Shammy is niet verwijderd ofzo dus kan em altijd verder gaan levelen als ik m'n Squiggie weer zat ben :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackeeh
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 30-06-2018
Chompz, ik ben er ook nog :)
Ging gister aardig goed of nie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JohnnyV76 schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 11:45:
[...]
Witch elf is ook ideaal voor killing blows. Moet alleen nog even de vijanden goed bestuderen.... oh en ik haat leeuwen :P
LOL...daar hebben meer Witch Elfs last van als ik met mijn White Lion aan kom vallen, dat is ook met afstand de class die ik het meest van het leven heb beroofd.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Wackeeh schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 12:32:
Jup moeten we vaker doen, is gezellig en de rewards zijn ok nice. daarnaast lvlt de guild ook nog aardig lekker op deze manier. Op welke manieren krijgt een guild eigenlijk zijn xp?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackeeh
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 30-06-2018
Guild krijgt naar het schijnt exp van zowel renown gains als influence gains van members.

Hoe het precies werkt weet ik niet, maar gewoon exp telt iig niet mee...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Witch elfs zijn grappig....
Denken ze stiekem achter de enemy line to komen en achter de bright wizzard aan te gaan....
dan staan ze of geroot, of de-taunted vruchteloos op mijn wizzard of priest in te hakken, terwijl iemand anders ze voor me afmaakt :P

Als runepriest is het helemaal grappig, zolang je maar 1 iemand hebt die je aanvalt (en die niet 5 levels hoger is) kun je simpel wat detaunts en HoT's opgooien, en rustig verdergaan met je team healen, terwijl ze de hele tijd moeite hebben meer damage te doen als je HoT's healen :P

alleen ff opletten dat je je detaunts en hots optijd refreshed, en irritante debuffs van jezelf curen.

overigens ook een keer gespeeld tegen een pre-made destruction party. en die gingen telkens met zn 5en tegelijk op 1 iemand. dan ben je dus (als healer en als slachtoffer) kansloos

[ Voor 20% gewijzigd door RocketKoen op 08-10-2008 13:25 ]

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wackeeh schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 13:09:
Guild krijgt naar het schijnt exp van zowel renown gains als influence gains van members.

Hoe het precies werkt weet ik niet, maar gewoon exp telt iig niet mee...
Oh als influence ook telt dan heb ik al aardig bijgedragen...heb sowieso met een rank 20 karakter al meer dan 100.000 influence binnengeharkt...alle chapters tot 10 zijn maxed out.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bazvv
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 16:33
TweakerMaert schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 11:55:
[...]

Daarom zeg ik ook 99% :)

het valt me tot nu toe op dat squigherders verreweg de minste dmg doen voor een class die toch dmg zou moeten doen. en dat ze op een of andere manier het presteren om altijd vlak achter de tanks te gaan staan, waarschijnlijk om 1 of andere leet shortrange spell af te kunnen vuren die nog steeds geen dmg doet, om vervolgens in < 3 sec afgemaakt te worden.

Misschien komt het omdat ik eigenlijk nog geen descent SH heb gezien tot nu toe misschien veranderd dat mijn blik op ze :)

AOE heal is trouwens ook wel supervet mooie graphics ook ;)
Dit slaat echt nergens op, ik stond in T3 bijna altijd bovenaan qua damage in scenarios rond de 50k-60k.
Hier deed ik ook wel wat AoE damage, zeker de rank 3 morale ability kan dikke damage doen als ze dicht bij elkaar staan. Ik ben zelf long range specced dus sta ook nooit heel ver vooraan, alleen als ik wat order melee wil rooten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
als damagedealer in dit spel is het niet de truck om veel damage te doen.
Aangezien bijna alle healers HoT's zijn, gaat het er (uitgaande van een goede tegenstander) om dat je veel burst damage doet.
dus met 3 man op 1 target, of bvb explosion damage riskeren voor die 2 crits achter elkaar.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RocketKoen schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 14:08:
als damagedealer in dit spel is het niet de truck om veel damage te doen.
Aangezien bijna alle healers HoT's zijn, gaat het er (uitgaande van een goede tegenstander) om dat je veel burst damage doet.
dus met 3 man op 1 target, of bvb explosion damage riskeren voor die 2 crits achter elkaar.
bwa ook het gebruik van anti-healing spells (wizard heeft er zo eentje in mastery, -50% healing en +66dmg to healer) helpt hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 03-10 02:23
Hier een linkje met informatie over systeempjes voor war
http://www.warhammerallia...ms/showthread.php?t=38651

Volgens mij is de voorzichtige conclusie toch that een hoger geclockte duo core beter werkt dan een lager geclockte quad core.
SpoTs schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 10:03:

[...]
Quadcore word volledig ondersteund door warhammer, tevens word een Nvidia beter ondersteund dan een Ati in dit spel. Dus als je puur wilt upgraden voor dit spel is dit de beste optie :)

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFl0ppY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-10 12:24
Even iets heel anders, kunnen mensen al betaal opties zien voor de komende maanden? Ik kan namelijk nog steeds niet bij mijn billing informatie komen. Beetje vreemd vind ik.

The Stranger: Do you have to use so many cuss words?
The Dude: What the fuck you talking about?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 16:29
Een witch elf heeft ook een mooie skill tegen healers... 2 eigenlijk..... de kiss of death zorgt ook voor -50% healing output en door je target te silencen kan ie 3 seconden geen spells casten... oh en fijn rooten en in elkaar beuken gaat vanaf rank 17 (als ik me goed herinner) ook niet meer dankzij een skill die roots en snares afschudt wordt dat ook wat lastiger... bovendien krijg je met deze skill na het afschudden 10s immunity dus....

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Knowuse schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 14:19:
Hier een linkje met informatie over systeempjes voor war
http://www.warhammerallia...ms/showthread.php?t=38651

Volgens mij is de voorzichtige conclusie toch that een hoger geclockte duo core beter werkt dan een lager geclockte quad core.

[...]
Tis alleen jammer dat hier vergeleken word met hetvoglende.. de Q6600 opereerd met een 1066 Mhz frontside bus. De E8400 opereerd met een 1333Mhz FSB. oftewel.. dit is geen vergelijking :) Daarnaast is de Q6600 een cheapass Q-koor proccy die je easy kan overklokken naar de 2.7 Ghz.

Ik heb hem zelf ook en merk dat dit beter werkt dan een DualCore :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-10-2022

Ebayzo

hij/hem

SpoTs schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 14:26:
[...]

Tis alleen jammer dat hier vergeleken word met hetvoglende.. de Q6600 opereerd met een 1066 Mhz frontside bus. De E8400 opereerd met een 1333Mhz FSB. oftewel.. dit is geen vergelijking :) Daarnaast is de Q6600 een cheapass Q-koor proccy die je easy kan overklokken naar de 2.7 Ghz.

Ik heb hem zelf ook en merk dat dit beter werkt dan een DualCore :)
2.7? 3Ghz zonder problemen met stockcooling. Wel de speciale stepping, maargoed. Mijn ervaring is in iedergeval dat mijn WaR super draait met mijn Q6600@3Ghz en 8800GT 256MB met 4GB geheugen op Windows Vista 64bit in tegenstelling tot voor mijn upgrade op E6600@3Ghz met 8800GT 256B met 4GB geheugen op Windows Vista 32bit. Dus de Quadcore en 64bit OS (met bijbehorende 800MB extra geadreseerd geheugen) hebben echt wonderen verricht. Draaide eerst best matig op nieteens volle setting, terwijl het nu op volle settings helemaal smooth draait.

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
ach, met een Q9450, Ati 4850 en 8GB DDR2 draait hier alles soepel op de hoogste instellingen :P
maar had denk ik achteraf beter een dualcore kunnen nemen, stuk goedkoper en als ik het zo lees dezelfde prestaties.
Ik zal vanavond eens kijken hoe mijn cores belast worden als war draait

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper2k1
  • Laatst online: 23-04 16:18
Iemand enig idee of je ooit nog iets kan met een aantal grey items die 'bound to player' zijn? Heb nog zo'n homp vlees liggen en een witte pels van een wolf en een bat-wing enzo. Geen idee of ik het nou moet bewaren.

"And folks, if you don't like a little pain once in a while, poker is probably not your game. 'Cause as you can see, you're gonna get it!" (Mike Sexton)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Viper2k1 schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 15:04:
Iemand enig idee of je ooit nog iets kan met een aantal grey items die 'bound to player' zijn? Heb nog zo'n homp vlees liggen en een witte pels van een wolf en een bat-wing enzo. Geen idee of ik het nou moet bewaren.
nee, is junk.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Viper2k1 schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 15:04:
Je quest items space raakt toch niet op ;-) maar als je het echt weg wil gooien kijk je gewoon in je Tome of Knowledge.. daar staat het in.. anders kan je er nog rechts op klikken. en als dat niets opbrengt dan delete je ze gewoon :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roodbwoy

roodbwoy

Senile Developer

SpoTs schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 15:18:
[...]

Je quest items space raakt toch niet op ;-) maar als je het echt weg wil gooien kijk je gewoon in je Tome of Knowledge.. daar staat het in.. anders kan je er nog rechts op klikken. en als dat niets opbrengt dan delete je ze gewoon :)
kan ook voor tome unlocks zijn, volgens mij zijn slayer scapls ook grijs, die moet je in een stack van 20 inleveren in Barak Varr voor een tome unlock en uiteindelijke een tome tactic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
roodbwoy schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 15:24:
[...]

kan ook voor tome unlocks zijn, volgens mij zijn slayer scapls ook grijs, die moet je in een stack van 20 inleveren in Barak Varr voor een tome unlock en uiteindelijke een tome tactic
Ziet ernaar uit dus dat ik daar binnenkort even wat " Slayer Scalps " ga inleveren ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 00:40
Welke debiel heeft ooit cultivating bedacht? Ik vond fishing in WoW al verschikkelijk maar dit slaat echt alles. Yup, ik speel dit spelletje nu ook (be afraid, very afraid) en vind het echt heerlijk spelen. Voor mij een spel die ik perfect naast WoW kan spelen.

Uiteraard ben ik een sorceres en heb ik mezelf al ettelijke keren neergenuked. De titel "pin cushion" is me dan ook niet vreemd :Y)

Heerlijk om weer als complete newbie rond te lopen en jezelf af te vragen: waar de @#$%# is dat nu weer voor nodig?

Had eerst shadow warrior / witch hunter en engineer gespeeld maar dat was het toch niet... en wtf? een turret die pijltjes afschiet van 17 dmg... Glasscannon is toch meer mijn ding : )

En om degenen gerust te stellen die me kennen van de wow topics. Nee, ik speel niet op azgar : P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
cultivating.
like watching mold grow.
letterlijk....

leuk als je side/server lange wachttijden heeft voor scenario's ofzo....

[ Voor 40% gewijzigd door RocketKoen op 08-10-2008 15:57 ]

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RocketKoen schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 15:57:
cultivating.
like watching mold grow.
letterlijk....
ja echt ... ik heb het uitgehouden tot skill lvl 5 en dan was ik het al beu :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Verwijderd schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 15:58:
[...]

ja echt ... ik heb het uitgehouden tot skill lvl 5 en dan was ik het al beu :-)
Ik heb op dit moment scavenging en Apothecary.. maar vind het op het moment nog erg zinloos om te doen :S dus doe het beide niet tenzij er een corpse in de weg zit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klein vraagje over de trophy's. In je journal staat ook de optie : Items unlocked, nu vraag ik me af of de items unlocked hier pas in komen nadat je het item hebt gekocht, of nadat hij is vrijgespeeld.

Heb momenteel pas 1 trophy ( rank24), en die heb ik gekocht voordat ik uberhaupt deze optie in mijn journal had bekeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:01

m0nk

16-09-2003 15.15

ImdaMned schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 15:55:
Welke debiel heeft ooit cultivating bedacht? Ik vond fishing in WoW al verschikkelijk maar dit slaat echt alles. Yup, ik speel dit spelletje nu ook (be afraid, very afraid) en vind het echt heerlijk spelen. Voor mij een spel die ik perfect naast WoW kan spelen.

Uiteraard ben ik een sorceres en heb ik mezelf al ettelijke keren neergenuked. De titel "pin cushion" is me dan ook niet vreemd :Y)

Heerlijk om weer als complete newbie rond te lopen en jezelf af te vragen: waar de @#$%# is dat nu weer voor nodig?

Had eerst shadow warrior / witch hunter en engineer gespeeld maar dat was het toch niet... en wtf? een turret die pijltjes afschiet van 17 dmg... Glasscannon is toch meer mijn ding : )

En om degenen gerust te stellen die me kennen van de wow topics. Nee, ik speel niet op azgar : P
Omg speelt ie ook Warhammer! Welke server? Nick? :P

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Panthera
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 06-03 14:10
Hoe werkt het eigenlijk met die cultivating enzo, ik heb al diverse zaadjes gevonden, maar gewoon verkocht, want ik weet helemaal niet of ik moet -kiezen- zo ja, -waar- ik moet kiezen, -welke- opties er zijn, is het vanaf een bepaalde rank? Waar dient het uiteindelijk voor? Passen bepaalde opties beter bij de éne class dan bij een ándere?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het hele nut van crafting ontgaat me op dit moment nogal in Warhammer, dus ik doe het momenteel ook helemaal niet. Eerst maar eens het gevoel krijgen dat je er ook iets aan hebt. Ik krijg er toch niets zinnigs uit, dus waarom zou ik dan in vredesnaam gaan craften?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 16:31:
Het hele nut van crafting ontgaat me op dit moment nogal in Warhammer, dus ik doe het momenteel ook helemaal niet. Eerst maar eens het gevoel krijgen dat je er ook iets aan hebt. Ik krijg er toch niets zinnigs uit, dus waarom zou ik dan in vredesnaam gaan craften?
Inderdaad, er is ook geen crafting in warhammer, meer een uitgebreide vorm van harvesten imho. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Panthera schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 16:21:
Hoe werkt het eigenlijk met die cultivating enzo, ik heb al diverse zaadjes gevonden, maar gewoon verkocht, want ik weet helemaal niet of ik moet -kiezen- zo ja, -waar- ik moet kiezen, -welke- opties er zijn, is het vanaf een bepaalde rank? Waar dient het uiteindelijk voor? Passen bepaalde opties beter bij de éne class dan bij een ándere?
Cultivating is een best nutteloze skill in je eendje.
De enige manier om een fatsoenlijke voorraad hogere level dirt en water te krijgen is scavengen.
hoe je aan nutrience komt weet ik niet. (butcher waarschijnlijk)
dus of je moet een 2e char hebben die materials voor je verzameld, of alles kopen in een AH.
SpoTs schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 16:04:
[...]

Ik heb op dit moment scavenging en Apothecary.. maar vind het op het moment nog erg zinloos om te doen :S dus doe het beide niet tenzij er een corpse in de weg zit :P
Ik heb ook apothecary en scav. op mn bright wizzard. en het is ideaal.
Ik scavenge een hoop materials voor healing potions, die maak ik met apothecary. en gebruik ze weer tijdens PvE als ik mezelf weer eens dreig op te blazen....
weet iemand trouwens hoe je aan hogere lvl containers komt? so far alleen gezien in PQ lootbags

[ Voor 6% gewijzigd door RocketKoen op 08-10-2008 16:35 ]

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viggen
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
hmmm, ligt 't aan mij of speelt bijna niemand Disciple of Khaine? :P zie ze zelden in scenario's voorbijkomen... ws vinden de meesten 't niet erg fijn om te moeten melee'en om te kunnen healen ofzo ;) kan soms erg lastig en frustrerend zijn (zeker als mensen in je group sucky zijn :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Viggen schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 16:49:
hmmm, ligt 't aan mij of speelt bijna niemand Disciple of Khaine? :P zie ze zelden in scenario's voorbijkomen... ws vinden de meesten 't niet erg fijn om te moeten melee'en om te kunnen healen ofzo ;) kan soms erg lastig en frustrerend zijn (zeker als mensen in je group sucky zijn :P)
Ik speel een DoK, en ben er zeer tevreden mee ! PvE is makkelijk ( al eerder aangegeven ) 5 man zelfde level, en ik overleef het nog. PvP gaat ook goed, 1vs1 heb ik nog niet verloren, in scenario's is het iets lastiger, vooral omdat veel mensen niet weten hoe wij als healer functioneren ( met dus veel onbegrip als gevolg wanneer je niet healed omdat je geen essense meer hebt).

Ik ben iig erg tevreden met mijn DoK, ik ben zelfs bang dat deze wel eens flink generved kan gaat worden. :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
RocketKoen schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 16:34:
Ik heb ook apothecary en scav. op mn bright wizzard. en het is ideaal.
Ik scavenge een hoop materials voor healing potions, die maak ik met apothecary. en gebruik ze weer tijdens PvE als ik mezelf weer eens dreig op te blazen....
weet iemand trouwens hoe je aan hogere lvl containers komt? so far alleen gezien in PQ lootbags
Voornamelijk in PQ zakjes en ik vind ze af en toe ook bij het scavengen. Wat ook gewoon kan is dat je Apothecary wat aan de hoge kant is ;-) Mogelijk dat je de AH nog kunt proberen als je teveel gold hebt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SpoTs schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 16:04:
[...]

Ik heb die 2 ook; beide rond de 100 nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 16:58:
[...]

Ik speel een DoK, en ben er zeer tevreden mee ! PvE is makkelijk ( al eerder aangegeven ) 5 man zelfde level, en ik overleef het nog. PvP gaat ook goed, 1vs1 heb ik nog niet verloren, in scenario's is het iets lastiger, vooral omdat veel mensen niet weten hoe wij als healer functioneren ( met dus veel onbegrip als gevolg wanneer je niet healed omdat je geen essense meer hebt).

Ik ben iig erg tevreden met mijn DoK, ik ben zelfs bang dat deze wel eens flink generved kan gaat worden. :9~
Ik merk dat DoK's die ik aan het guarden ben soms toch erg squishy zijn als ze flink belaagd worden. Ik vraag me af of dat bij WPs ook zo is. Misschien valt het me dan niet zo op, maar die lijken over het algemeen net zo lang te blijven staan als een IB of SM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakerMaert
Naar mijn idee is de DOK en vrij ingewikkelde class om te spelen (wil je hem volledig benutten), en het is een beetje van alles wat, Mensen die willen Tanken kiezen Orc of Chosen, DD sorc whitch, healer Shammy of Zealot. Wie kiest er DOK? Dus ik denk dat wat minder ervaren spelers hier niet aan beginnen of vrij snel afhaken.

Persoonlijk vind ik de DOK supervet, heb er zelf nog geen gelvled maar het valt me op dat ze (vooral tier 1/2) bijna niet neer te krijgen zijn, tenzij ze op 10 man instormen ofc :) Heb toch een beetje het idee dat ze er zijn om witchhunters van de healers en casters of te halen en support te leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-10 16:25
Wackeeh schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 12:32:
hij ging gisteren erg lekker! Om eerlijk te zijn hebben we zo ook wel een lekker groepje die erindook.

Die eerste 2 premades samen met KDS waren echt te geniaal in Tor. Order kon gewoon echt helemaal niets beginnen :P

vanavond maar eens proberen de 27 te dingen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 17:14:
[...]

Ik merk dat DoK's die ik aan het guarden ben soms toch erg squishy zijn als ze flink belaagd worden. Ik vraag me af of dat bij WPs ook zo is. Misschien valt het me dan niet zo op, maar die lijken over het algemeen net zo lang te blijven staan als een IB of SM.
Ja, ok...wanneer ik door 3-4 pvp spelers wordt aangevallen wordt het lastig, heb niet de beste armor vergeleken met een BO. Moet zelf ook nog veel leren over mijn class ( r24 nu) en heb ook niet het idee dat ik momenteel alles eruit haal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 02-10 11:57
Viggen schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 16:49:
Ach Zealots zie je ook bijna niet :9
Heb trouwens wat meer gelezen over DoK, en het lijkt me wel een interessante class. Ik zal hem weleens uitproberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 17:11
Verwijderd schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 17:14:
[...]

Nah, WP kan ik als WE toch wel terugbrengen tot 20-40% health ofzo voordat ik er bij neer zou vallen als hij en een ander me attacken, IB dan is het niet eens het proberen waard om het sowiezo te proberen, laat staan met een 2e erbij. Krijgt die dingen echt niet dod, 80% ofzo blijven ze vaak op hangen.

Tier 2 en tier 1 was het nog andere koek, toen waren ze beide redelijk goed dood te krijgen :P. Nu is het het beste om gewoon maar te rennen en hopen dat er nog wat van je teammates leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 03-10 02:23
Met mijn witch hunter had ik het omgekeerd, voor level 20 was het heel moeilijk voor healers neet te krijgen. Nu na level 20 gaat het stukken beter. Weet trouwens niet of ik veel DoK's ben tegengekomen.
psychodude schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 18:49:
[...]

Nah, WP kan ik als WE toch wel terugbrengen tot 20-40% health ofzo voordat ik er bij neer zou vallen als hij en een ander me attacken, IB dan is het niet eens het proberen waard om het sowiezo te proberen, laat staan met een 2e erbij. Krijgt die dingen echt niet dod, 80% ofzo blijven ze vaak op hangen.

Tier 2 en tier 1 was het nog andere koek, toen waren ze beide redelijk goed dood te krijgen :P. Nu is het het beste om gewoon maar te rennen en hopen dat er nog wat van je teammates leven.

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

superbassie schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 18:43:
[...]

Ach Zealots zie je ook bijna niet :9
Heb trouwens wat meer gelezen over DoK, en het lijkt me wel een interessante class. Ik zal hem weleens uitproberen.
Muah, op mijn server (Karak Hirn) is de zealot de healer die ik het meeste rond zie lopen in scenario's ;)

Maar goed, een tijdje geleden is mijn server gekloont, en ik kan niet zeggen dat het de server queue's verbeterd heeft :( Sterker nog, het lijkt wel erger geworden (voor het klonen waren de queue's vaak al weg of amper van betekenis, maar op dit moment staan er nog 244 mensen in de rij :( 90% Van de tijd speel ik nu op mijn Engineer, omdat ik simpelweg geen tijd meer heb om zolang in de queue te staan voor mijn zeer geliefde BO. WAR was voor mij een perfecte casual MMO, om lekker een uurtje tussendoor te spelen. Met een half uur, soms zelfs een uur, schiet dat natuurlijk niet op.

Over het craften: zelf doe ik er op mijn main ook niet aan. Ik krijg genoeg talismans van quests, PQ's en random drops voor de weinige talisman slots die ik heb en de enige keer dat ik de pots van apothecary nodig zou hebben, wordt ik gehealed en krijg ik buffs :)

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 08-10-2008 20:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper2k1
  • Laatst online: 23-04 16:18
RocketKoen schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 15:57:
cultivating.
like watching mold grow.
letterlijk....
Kep em al op 63! Mooi man die zaadjes zien groeien! :)

"And folks, if you don't like a little pain once in a while, poker is probably not your game. 'Cause as you can see, you're gonna get it!" (Mike Sexton)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 20:48:
[...]

Muah, op mijn server (Karak Hirn) is de zealot de healer die ik het meeste rond zie lopen in scenario's ;)
als je op destro speelde welke guild zit je in dan?

ach ik heb talisman making + salvaging. maar momenteel sla ik gewoon alles op en zie wel wat er gebeurd misschien word het roer wel omgegooid en zijn al die essences straks ontzettend veel waard :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even over cultivating, ik heb nu niet echt het gevoel dat het zo waardeloos en tijdrovend is als iedereen het doet voorkomen. Je kunt namelijk een plantje in je cultivation plot gooien en er niet meer naar om kijken. Ook zonder aarde, water en nutrients groeit er dan een plantje wat je kan harvesten.

Wat ik doe is als ik een zaadje vind dat niet groen is, plop, in de cultivation plot en door questen/spelen. tijdje later als ik weer een zaadje loot, hetb eerste zaadje oogsten en de nieuwe erin.
Op deze manier heb ik zonder veel moeite nu cultivation en apothecary naar ongeveer 60 geleveld.

Aarde, water en nutrients zijn overigens te koop bij cultivation trainers en her en der bij wat algemene vendors.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFl0ppY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-10 12:24
Jaguar645 schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 17:18:
[...]

hij ging gisteren erg lekker! Om eerlijk te zijn hebben we zo ook wel een lekker groepje die erindook.

Die eerste 2 premades samen met KDS waren echt te geniaal in Tor. Order kon gewoon echt helemaal niets beginnen :P

vanavond maar eens proberen de 27 te dingen....
Ja die KDS groepen zijn zwaar irritant, geen schijn van kans tegen die jongens als ongeorganiseerde bende zijnde. Vaak ook hoge lvl's.

The Stranger: Do you have to use so many cuss words?
The Dude: What the fuck you talking about?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren nog even een guild groepje samengesteld waarmee ik in ieder geval 1x mee kon voor The Mourkain Temple. Ik was alleen met mijn rank 11 Bright Wizard, dan hadden we Runed, een rank 12 Runepriest, nog een rank 11 waarvan ik even zo snel niet meer weet wie het ook alweer was, twee rank 20 en een rank 17, en dat was ons zestal. We hebben verloren, maar deden het naar mijn idee niet eens heel slecht ofzo. Helaas voordat er een tweede potje werd gespeeld kreeg ik een CTD en was ik dus helaas weer alleen toen ik inlogde. Ik ben toen nog maar even in mijn eentje het RvR gebied ingewandeld bij Empire en heb daar lekker mee kunnen knokken bij het veroveren van de twee gebieden. Ze waren op het moment dat ik binnen was gewandeld allebei in handen van Destruction.

Ik moet zeggen dat me dat voor de eerste keer echt wel goed af ging. Ja, ik ging een keer of 4 dood, maar gezien het feit dat ik in die tijd ook een stuk of 20 mensen daadwerkelijk van het leven had beroofd, mag ik niet klagen. Beide objectives hebben we weten te veroveren. Er was namelijk in het begin verder niemand, maar toen een ander mij zag battelen nog voor het ingaan van het RvR gebied (er stonden ongeveer 10 man destruction te wachten aan de rand van dat gebied) ging deze ook meevechten, vormden we samen een groep die ik direct omvormde tot warband...en open liet staan. Voor ik het wist waren we met 7 man en die 7 man drukte destro onverbiddelijk terug uit het gebied. Ondanks dat ik niemand van die groep kende werd er ook goed samengewerkt. Erg leuk om zo eens de RvR zone binnen te wandelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 09 oktober 2008 @ 10:19:
Gisteren nog even een guild groepje samengesteld waarmee ik in ieder geval 1x mee kon voor The Mourkain Temple. Ik was alleen met mijn rank 11 Bright Wizard, dan hadden we Runed, een rank 12 Runepriest, nog een rank 11 waarvan ik even zo snel niet meer weet wie het ook alweer was, twee rank 20 en een rank 17, en dat was ons zestal. We hebben verloren, maar deden het naar mijn idee niet eens heel slecht ofzo. Helaas voordat er een tweede potje werd gespeeld kreeg ik een CTD en was ik dus helaas weer alleen toen ik inlogde.
Ik kan me herinneren:

Stuff of Lucina(11), Sami (jij), runed (11), dagren (17, healing wp for the win), morgoth (blazing wizard, 20) en ik (die koppige kleine 20 IB die in full force de bauble drager aanviel tussen 6 destros). Waarom heb je geen re-invite gevraagd? We hebben nog wel een paar potjes (waaronder wins) gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• totempaal
  • Laatst online: 21-08 11:56
Hey en ik dan???? grrrrr

PSN: Totumpaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb er 3x naar gevraagd, maar jullie waren denk ik druk bezig want er werd niet gereageerd...volgende keer beter.. ;)

Ik, samigopa dus, heb ook nog een keer heel koppig met mijn rankje 11 de bauble gepakt en vastgehouden. Niet lang want ik had net een rank 18 black orc van het leven beroofd en Runed of een andere healer was even niet in de buurt ofzo..want heals kreeg ik niet..dan gaat het hard hoor met dat ding in je klauwen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik herinner me ook nog wel Totempaal ja...level 17 witch hunter toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja klopt :-)

de eerste matches, totem, dagren, morgoth en ik hebben we destro wel geowned he :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• totempaal
de eerste ging toch niet zo heel best???? wat was het 40 tegen 500 win??? Ik had net 1000 xp... Kan ook tweede potje zijn geweest.... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

totempaal schreef op donderdag 09 oktober 2008 @ 10:58:
de eerste ging toch niet zo heel best???? wat was het 40 tegen 500 win??? Ik had net 1000 xp... Kan ook tweede potje zijn geweest.... :P
nee maar erna toch wel :-) ik kan me een paar matches herinneren waar we met ons 4 bovenaan stonden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Gister helaas weer geen tijd gehad om te spelen :( wel jammer op zich.. zou trouwens de subscription optie niet op 8 oktober geactiveerd worden? tis nog steeds uitgegrijst :( naja.. kan toch nog tot 1 november spelen ofzo ^^

DOH 8)7 Klikkie

[ Voor 16% gewijzigd door Dakreal op 09-10-2008 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• totempaal
Ja klopt daarna ging het erg lekker! haha Alleen wat een lag gisteravond nog nooit zo veel last van gehad als gister...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo.... WAR geinstalleerd en eerste levels gedaan.
Mijn eerste reactie als ex-WoW'er:
Lekkere Loof & Feel, intiutief en grafisch OK.
In game NPC vind ik lastig te targetten voor loot/quests etc.
Ik snap alleen het reward systeem niet helemaal. Misschien heeft iemand een paar tips?

Toen ik starte met WoW werd ik direct in een actieve sociale guild opgenomen.
Dit mis ik nu wel een beetje. Beetje Remy op dit moment. :)
Ik ben nu lvl 5 Zealot op Azgal..... (Uneath?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uneath zit inderdaad op die server en volgens mij staat een pagina terug ongeveer wat je moet doen om je aan te melden...anders twee pagina's terug..gaat soms nogal snel.. :P

@totempaal
Inderdaad, de lag was werkelijk verschrikkelijk in dat scenario. Ik schokte de hele tijd en dat heb ik nog niet eerder gehad bij die scenarios. Maakt het targetten ook best lastig, want zo staat je target voor je neus en zo is ie aan de andere kant.. ;)

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 09-10-2008 12:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• totempaal
ja klopt zo was ik nog op iemand aan het inbeuken en was tie bijna dood.... en vervolgens staan er 3 man uit het niets (nee geen icognito) op me in te beuken en mijn slachtoffer stond aan de andere kant van het level! haha....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanavond zal ik er waarschijnlijk dan weer niet zijn...mijn vriendin is dan online en aangezien Colombia best ver weg is, besteed ik die tijd erg graag aan haar. :) Dan maar even geen warhammer. Zal de komende tijd helaas toch wel minder zijn omdat ik het ook best wel druk heb met mijn eigen bedrijf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Verwijderd schreef op donderdag 09 oktober 2008 @ 12:52:
Vanavond zal ik er waarschijnlijk dan weer niet zijn...mijn vriendin is dan online en aangezien Colombia best ver weg is, besteed ik die tijd erg graag aan haar. :) Dan maar even geen warhammer. Zal de komende tijd helaas toch wel minder zijn omdat ik het ook best wel druk heb met mijn eigen bedrijf.
En dat is nou juist de kracht van deze game.. je hoeft niet 7x 24 te spelen om bij te blijven ;-)
Vanavond heb ik ook weer is geen tijd :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sakhmet
  • Laatst online: 02-10 07:50
Ik ook niet, avondje uit eten en dan wat quality time met het vrouwtje :P

game ze

red een boom - eet een bever

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deetje
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09-10-2024
Is er nog steeds in de order guild op azgal?

Begin mij alleen te voelen met mijn engineer. (niet meteen de populairste klasse lijkt me, maar oooo zo onderschat)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daantje20
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-09 19:41

Daantje20

Je moet leven om te leren.

De Order guild op Karak-Azgal is levend en wel. Whisper Blaim voor een invite.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daantje20 schreef op donderdag 09 oktober 2008 @ 13:53:
De Order guild op Karak-Azgal is levend en wel. Whisper Blaim voor een invite.
Of Safri, Samigopa, Sandramilena, Norsun en nog een aantal. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaim
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08-07 18:01

Blaim

Cashback kroket

Alive & kicking. ;)

Ik ben de laatste tijd weinig online en ga dit weekend naar Parijs met mijn gametijd-stelende wederhelft. Je kan ook een veteran member whisperen voor een invite. Zie je online!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoeveel members hebben jullie nu? Ik weet niet zeker of ik jullie al tegen gekomen ben op de server!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• totempaal
Ik ben nog geen Kupke tegen gekomen! maar ik ga dan ook een blokje om als ik zo lelijke groene black orc in de bossen tegenkom.... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 09 oktober 2008 @ 14:44:
hoeveel members hebben jullie nu? Ik weet niet zeker of ik jullie al tegen gekomen ben op de server!
De laatste keer ik gezien heb zaten we rond de 35-40 denk k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kronos1979
  • Laatst online: 30-09 12:46
Daar mag je er binnenkort wellicht 3 bij tellen (mijn zus, vriend van me en ikzelf) spelen ook op deze server (order) en zullen ons wellicht (na toestemming natuurlijk) voegen bij Invictus.

PSN RobinNova

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deetje
Hopelijk hebben jullie geen bezwaar dat ik daar als dwarf in mijn nakie rondloop. De bijhorende achievements zijn lachen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• totempaal
achievements voor rondlopen in je blote kont? Cool! We gaan met de guild in de blote kont een scenario doen!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had al zo'n vermoeden dat daar achievements aan gekoppeld zitten, zag al te veel dames en heren rondwandelen in ondergoed... (helemaal naakt ben je namelijk niet)

Als je even wat namen aan je vriendenlijstje toevoegd (voor de mensen die lid willen worden van Invictus) dan geef je daarna maar even een brul als je die mensen online ziet, let wel...ik weet dus niet alle namen van de veterans uit mijn hoofd, dus voor veterans..vul het lijstje maar aan.

- Blaim
- Gnosticus (alts weet ik even niet uit het hoofd)
- Safri
- Shival
- Norsun (alts: Samigopa, Sandramilena, Witchblade, Helsatorin)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deetje
Self-Centered Target yourself 100 times without gear on.
Egomaniac Target yourself 1,000 times without gear on.
Narcissist Target yourself 10,000 times without gear on.

The Target Be targeted 100 times without gear on.
The Mark Be targeted 1,000 times without gear on.
Easy Target Be targeted 10,000 times without gear on.

Poser Be targeted, outside of combat, 100 times while unarmored.
The Celebrity Be targeted, outside of combat, 1,000 times while unarmored.
Emperor Be targeted, outside of combat, 10,000 times while unarmored.

Flirt Talk to 100 citizens while unarmored.
Tease Talk to 1000 citizens while unarmored.
Vamp Talk to 10000 citizens while unarmored.

The Showoff Perform 100 abilities while unarmored.
The Showman Perform 1000 abilities while unarmored.

En er zijn er nog :)

Staat op http://warhammeronline.wikia.com/wiki

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

totempaal schreef op donderdag 09 oktober 2008 @ 14:51:
Ik ben nog geen Kupke tegen gekomen! maar ik ga dan ook een blokje om als ik zo lelijke groene black orc in de bossen tegenkom.... :P
Hey hey, ik ben zeker de mooiste Blackorc op de server! Altijd mode-bewust met mijn armour! ;)

Ik zal in ieder geval speciale aandacht aan jullie besteden in de vorm van een schop in de kroonjuwelen, een schild tegen het gezicht, of een bijl in het voorhoofd! ;) :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• totempaal
ach kom maar groen misbaksel! ;-) Je ziet me niet eens aankomen! schop je tegen de bips! en dan zet ik het weer op een lopen! haha!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zie jullie witch hunters soms wel lopen hoor. Ik kan niet echt zeggen dat ik m'n hand hoef om te draaien om jullie hoofden als enige nog boven de grond te laten uitkomen nadat ik met jullie klaar ben! ;) En met alleen rennen kom je er niet! ;)

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 09-10-2008 17:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind cultivaten maar raar, 1 van mijn guildies stuurd me telkens seeds. Ik stik in die dingen en ik heb niet echt tijd over om telkens een zaadje te laten groeien en dan ook nog nutricients toe te voegen. Het erge is dat die gast denkt dat ie me gunst doet... Ik voel me zo'n beetje een lopende bloempot nu >_>

Volgens mij is het craften ook niet echt zo heel belangrijk, de potions die je kan maken zijn niet echt supersterk vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 10 oktober 2008 @ 09:28:
Ik vind cultivaten maar raar, 1 van mijn guildies stuurd me telkens seeds. Ik stik in die dingen en ik heb niet echt tijd over om telkens een zaadje te laten groeien en dan ook nog nutricients toe te voegen. Het erge is dat die gast denkt dat ie me gunst doet... Ik voel me zo'n beetje een lopende bloempot nu >_>

Volgens mij is het craften ook niet echt zo heel belangrijk, de potions die je kan maken zijn niet echt supersterk vind ik.
Wat ik me trouwens afvraag: je hebt gruwelijk veel soorten zaden (ik kom bijna nooit 2 dezelfde tegen, en stik in die dingen), maar wat is eigenlijk het verschil tussen al die soorten? Er zijn toch niet zóveel verschillende soorten pots die je kan maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je loot idd om de mob zo'n zaadje. Ik verkoop ze want ik doe niet aan crafting. Het enige dat ik doe dat misschien dicht bij crafting komt, is figuurtjes snijden in het gezicht van een dwerg met mijn bijl!

Oh ja, dood aan alle dwergen enzo!

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 10-10-2008 10:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat heb ik gek genoeg met al die groene beesten...iets in mij zegt gewoon.. "KILL!!" en het vlees is zwak, dus gehoorzaam ik dan maar gewoon.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het begint mij al weer te jeuken. Vanavond maar weer eens flink wat lilliputters in het lava deponeren zodat ik snel richting de 30 ga! Ik ben Tier 3 sowieso een beetje zat vanwege continu Tor Anroc. Als een keer Doomfist Crater popped, ben ik zo blij als een baby! Ik hoop dat in Tier 4 iedereen eens queued voor andere scenario's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 29-09 23:01
Verwijderd schreef op vrijdag 10 oktober 2008 @ 09:34:
[...]

Wat ik me trouwens afvraag: je hebt gruwelijk veel soorten zaden (ik kom bijna nooit 2 dezelfde tegen, en stik in die dingen), maar wat is eigenlijk het verschil tussen al die soorten? Er zijn toch niet zóveel verschillende soorten pots die je kan maken
Er zijn ontzettend veel soorten ja, maar er zijn ook een stuk of 12 typen potions die je kan krijgen. Voor al die verschillende typen heb je weer verschillende ingredienten, waardoor ze bijvoorbeeld langer of korter duren dan andere. En met hoger level zaad, kan je weer sterkere potions maken.

Voor iedereen die cultivating doet, de addon PlantMe, is wel een must. Hiermee krijg je een rechthoekig dingetje, waar je dan terwijl je aan het vechten ben steeds uit een popupje de ingredienten kan kiezen voor elke fase. Dus je hoeft dan niet meer met die al schermen(culti/backpack) open rond te lopen. Overigens werkt alleen versie 1.000.

Zelf heb ik nu 163 cultivating en 155 Apothecary, hiermee kan ik ondertussen vrij sterke potion maken. Denk aan 2k healing potion of +70 stats voor 30 min. Echter ik ben nu rank 24 en maak al rank 30/35 potions :P.

[ Voor 16% gewijzigd door Thormodo op 10-10-2008 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 10 oktober 2008 @ 10:15:
Dat heb ik gek genoeg met al die groene beesten...iets in mij zegt gewoon.. "KILL!!" en het vlees is zwak, dus gehoorzaam ik dan maar gewoon.. ;)
Tis zonde om dwergen te vermoorden, zijn namelijk goede werkpaarden. Als Dark Elf vindt ik het zowieso leuker om mensen te laten lijden, dan ze van het leven te beroven.

Trouwens, ik heb de laatste dagen steeds meer last van lag, vraag me af of meer mensen hier last van hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 01-10 19:27
Hmm ik probeerde een betaling op te zetten, maar ik zie nergens een direct debit optie... is het alleen mogelijk met credit cards en met prepaid kaarten te betalen ofzo?

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kronos1979
  • Laatst online: 30-09 12:46
JeanLucPicard schreef op vrijdag 10 oktober 2008 @ 11:30:
Hmm ik probeerde een betaling op te zetten, maar ik zie nergens een direct debet optie... is het alleen mogelijk met credit cards en met prepaid kaarten te betalen ofzo?
Zover ik weet zijn deze accountopties nog niet actief. Maar men heeft wel aangegeven dat er een direct debet optie aanwezig zou zijn.

PSN RobinNova

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 00:40
Damn, ik ben "blij" dat warhammer hetzelfde publiek heeft als WoW. Kiddies die heal ffs beginnen te bléren of gewoonweg afk staan in een scenario. Gisteren had ik nog 6k nodig om lvl 10 te worden dus ik dacht dat met 2 potjes nordenwatch wel even te fixen.

Damn wat een ongeorganiseerd zooitje... Ik heb een keer 1100 punten gehad en de rest kwam krap boven de 900 uit. Het is mij nu wel duidelijk dat ik met m'n sorc verder ga om samen te spelen met een black orc en en rune priest? (iig zo'n destruction healer only class met wat nubs dots)

Heb daarnaast een zealot gestart om met m'n maatje en collega de marauder verder te qeusten en scenario's in te gaan. Dit lijkt me wat handiger...

Owja, het is nog steeds een fantastisch spel : D

[ Voor 3% gewijzigd door ImdaMned op 10-10-2008 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ImdaMned schreef op vrijdag 10 oktober 2008 @ 11:48:
Damn, ik ben "blij" dat warhammer hetzelfde publiek heeft als WoW. Kiddies die heal ffs beginnen te bléren of gewoonweg afk staan in een scenario. Gisteren had ik nog 6k nodig om lvl 10 te worden dus ik dacht dat met 2 potjes nordenwatch wel even te fixen.

Owja, het is nog steeds een fantastisch spel : D
Dat is een van de redenen dat ik op de RP server speel, veel leukere sfeer, en weinig .. kiddies. De andere reden is dat ik geen maandelijkse bijdrage betaal om iedere avond een uur in de wachtrij te staan om in te kunnen loggen :). Had namelijk eerst een karakter op Azal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gaat bij het spelen op een RP server niet alles een stuk langzamer door dat toneelgespeel? Ik vind het wel grappig af en toe, maar ik denk dat ik er op den duur erg moe van zou worden omdat iedereen van je 'verwacht' dat je mee toneelspeelt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 10 oktober 2008 @ 12:09:
gaat bij het spelen op een RP server niet alles een stuk langzamer door dat toneelgespeel? Ik vind het wel grappig af en toe, maar ik denk dat ik er op den duur erg moe van zou worden omdat iedereen van je 'verwacht' dat je mee toneelspeelt. ;)
Het RP gedeelte valt momenteel wel mee/tegen op deze server, het is iig geen hardcore rp. Aan de ene kant wel jammer, de mentaliteit is grotendeels wel iets volwassener wat mij dus meer aantrekt.

Of het langzamer is weet ik niet, ik had een lvl 13 op Azal, toen reroll op deze server en ben nu R25RvR20, en heb niet meegedaan aan de early access. ( speel alleen in de avond, dus ik vind het snel genoeg gaan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Servitor
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 06-01-2024
Dat is een van de redenen dat ik op de RP server speel, veel leukere sfeer, en weinig .. kiddies. De andere reden is dat ik geen maandelijkse bijdrage betaal om iedere avond een uur in de wachtrij te staan om in te kunnen loggen :). Had namelijk eerst een karakter op Azal.
Op welke RP server speel jij dan als ik mag vragen?
Ik speel nu Destruction op een volle server en de wachtijden zijn idd erg lang (minimaal 45 min).
Pagina: 1 ... 7 ... 20 Laatste

Dit topic is gesloten.