Warhammer Online - Deel 4 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 20 Laatste
Acties:
  • 74.866 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Servitor schreef op vrijdag 10 oktober 2008 @ 13:31:
[...]

Op welke RP server speel jij dan als ik mag vragen?
Ik speel nu Destruction op een volle server en de wachtijden zijn idd erg lang (minimaal 45 min).
Ik speel op Burlok, nog nooit in een wachtrij gestaan, en zat gisteren nog in een rvr gevecht met zo'n 50 man Descruction, dus om nu te zeggen dat het stil is, nope.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Servitor
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 06-01-2024
ok bedankt.
Dan is de keuze snel gemaakt. Jammer dat ik mijn huidige char niet kan meenemen maar met die extra 45 min speeltijd haal ik de schade weer snel in ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 10 oktober 2008 @ 12:18:
[...]

Het RP gedeelte valt momenteel wel mee/tegen op deze server, het is iig geen hardcore rp. Aan de ene kant wel jammer, de mentaliteit is grotendeels wel iets volwassener wat mij dus meer aantrekt.

Of het langzamer is weet ik niet, ik had een lvl 13 op Azal, toen reroll op deze server en ben nu R25RvR20, en heb niet meegedaan aan de early access. ( speel alleen in de avond, dus ik vind het snel genoeg gaan).
Ik doel dan meer op het ondernemen van dingen en het vormen van groepen. Niet zozeer het levellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 10 oktober 2008 @ 14:03:
[...]

Ik doel dan meer op het ondernemen van dingen en het vormen van groepen. Niet zozeer het levellen.
Ah ok, zoals ik al zei, heb ik niet helemaal het gevoel van een rp server, behalve dat je merkt dat mensen wel bewust voor deze server kiezen in de hoop dat het minder van : Heeeel ffs ! *&*(^*(% enz enz , is en dat is dus ook zo. Het rp gedeelte wordt nog niet veel gebruikt, uiteraard is dit ook heel erg van jezelf afhankelijk.

Er wordt genoeg gegrouped, wanneer ik een pq gedeelte inloop, en er zijn mensen bezig, heb ik (bijna altijd) binnen de korste keren een invite, zo ook met rvr. Ben nu lvl 20 renown, en dit alles met scenario's gedaan, dus ook deze worden aktief gespeeld.

Wat zijn jouw ervaringen dan m.b.t. Rp servers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deetje
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09-10-2024
In Wow koos ik destijds ook altijd voor RP servers. Inderdaad iets volwassener community en t'is vaak erg lachen hoe sommigen heel hard daarin op gaan.

Zelf blijf ik steeds gematigd RP'en. Niet van die zaken van: "i am a dragon, captured in a dwarven body"

:p

maar bij WAR durfde ik toch niet ... dunno why

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 10 oktober 2008 @ 14:14:
[...]

Ah ok, zoals ik al zei, heb ik niet helemaal het gevoel van een rp server, behalve dat je merkt dat mensen wel bewust voor deze server kiezen in de hoop dat het minder van : Heeeel ffs ! *&*(^*(% enz enz , is en dat is dus ook zo. Het rp gedeelte wordt nog niet veel gebruikt, uiteraard is dit ook heel erg van jezelf afhankelijk.

Er wordt genoeg gegrouped, wanneer ik een pq gedeelte inloop, en er zijn mensen bezig, heb ik (bijna altijd) binnen de korste keren een invite, zo ook met rvr. Ben nu lvl 20 renown, en dit alles met scenario's gedaan, dus ook deze worden aktief gespeeld.

Wat zijn jouw ervaringen dan m.b.t. Rp servers?
En bij het vormen van groepen doelde ik meer op raids. ;) Dat gaat in WAR sowieso wel makkelijker natuurlijk. Maar ik kan me voorstellen dat daar normaal op een RP-server eerst wat toneelgespeel aan vooraf gaat.

Ik speel nooit op RP servers. Vroeg 't me gewoon af. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Servitor
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 06-01-2024
Me Orc!! Smash tha stunties!! onder een key programeren en meer heb je niet nodig voor een Black Orc :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pensmaster-B
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
need moer tnaks for thealing with ze runedwarfie, kk?

laatste scenario was een drama, telde 1 tank, hij was wel lvl 2 though

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daantje20
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-09 19:41

Daantje20

Je moet leven om te leren.

Gisteren nog scenario's gedaan, en het was geen pretje.

Order = disorder :(
Chaos = organised :(

Hoe is het mogelijk, iedereen van order was all over the place en chaos deed in een troep rondrennen en alles kappot maken. Heb af en toe nog een witchelf omgelegd of een marauder, maar dat was het ook. Baalde er wel van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pensmaster-B
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Daantje20 schreef op vrijdag 10 oktober 2008 @ 16:19:
Gisteren nog scenario's gedaan, en het was geen pretje.

Order = disorder :(
Chaos = organised :(

Hoe is het mogelijk, iedereen van order was all over the place en chaos deed in een troep rondrennen en alles kappot maken. Heb af en toe nog een witchelf omgelegd of een marauder, maar dat was het ook. Baalde er wel van.
beste is om ff met guildy een party te maken en dan in te gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
edit

[ Voor 96% gewijzigd door evilpin0 op 10-10-2008 23:44 ]

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crowmeister
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-08 11:12

Crowmeister

Stop!.... Continue

Yay Burlok! Speel een Shaman (Redcloak) daar, rank 21 RR 16. Ik zoek nog een leuke guild eigenlijk, een grote, voor alle rassen, PvP georienteerde RP guild. Veel eisen? Neeu :+

Chewing gum while cutting unions will prevent you from crying, it won't prevent you from being sad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 20:55
ImdaMned schreef op vrijdag 10 oktober 2008 @ 11:48:
Damn, ik ben "blij" dat warhammer hetzelfde publiek heeft als WoW. Kiddies die heal ffs beginnen te bléren of gewoonweg afk staan in een scenario.
Mwuah, ben toch al meerdere jaren geen "kiddie" meer :P. Maar moet toch toegeven dat als ik 3 zealots in mijn scenario zie in t2 ofzo en ze healen iets van 5k each en hebben zo'n 15k dps achter hun naam staan dat ik ook wel ff heal ffs! roep ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Zijn er toevallig ook iets van Friend-codes in omloop voor WAR? Of doen ze daar niet aan. Ga het spel namelijk niet kopen als ik niet weet hoe het loopt en het schijnt nogal zwaar te zijn voor je systeem.

Edit: Over kiddies, ik heb met MMORPG's betere ervaringen met 12 jarigen dan met 22+ jarigen. Omdat die laatste categorie denkt dat ze het spel kennen of beter weten en dat ook altijd graag roepen en schreeuwen. Maar goed my 2 cents.

[ Voor 36% gewijzigd door Postius op 11-10-2008 16:16 ]

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Laatst online: 20:15
Postius schreef op zaterdag 11 oktober 2008 @ 16:12:
Zijn er toevallig ook iets van Friend-codes in omloop voor WAR? Of doen ze daar niet aan. Ga het spel namelijk niet kopen als ik niet weet hoe het loopt en het schijnt nogal zwaar te zijn voor je systeem.
ze hebben net een open beta gehad, dus het duurt waarschijnlijk nog even voordat ze trail keys uitgeven.
anders post hier wat voor systeem je hebt

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ambi
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 05-05 08:14

ambi

IGN: EvulKlowne

Het is me opgevallen dat de laatste dagen er geen login queues meer zijn op momenten wanneer er voorheen toch behoorlijk grote queues waren ('s avonds destro op Hirn), en dat is van voor de 20% xp buff... .

@Postius; Komt wel, maar zal nog wel wat duren. Ze willen nu natuurlijk eerst zoveel mogelijk winkelverkoop.

Steam/uPlay: EvulKlowne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
RocketKoen schreef op zaterdag 11 oktober 2008 @ 17:22:
[...]

ze hebben net een open beta gehad, dus het duurt waarschijnlijk nog even voordat ze trail keys uitgeven.
anders post hier wat voor systeem je hebt
Open Beta heb ik geen key voor gekregen, weet ook niet waarom :-(.

Specs: AMD Athlon 64 proc 3000+, geforce 6800 GT 256mb ram, 2GB intern geheugen(klok snehlheid weet ik zo niet).

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Postius schreef op zaterdag 11 oktober 2008 @ 19:41:
[...]

Specs: AMD Athlon 64 proc 3000+, geforce 6800 GT 256mb ram, 2GB intern geheugen(klok snehlheid weet ik zo niet).
Ik denk dat het zo wiezo op lage settings wordt spelen, ik had een soort gelijk systeem maar dan met Gforce 8600GTS en dat speelde maar niet soepel. (de 8600 stond wel op het punt van kapot gaan)
Deze game is behoorlijk CPU afhankelijk, ik denk dat jij de game niet soepel kan draaien.
Ik heb iig een nieuwe PC gehaald na deze schokkerige ervaring. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-10-2022

Ebayzo

hij/hem

Postius schreef op zaterdag 11 oktober 2008 @ 19:41:
[...]

Dat wordt niks vrees ik. "Niks". Het zal wel draaien, maar op erg lage details met een beroerde FPS. Het is inderdaad een vrij zwaar spel in vergelijking met WoW bijvoorbeeld. Je CPU en GPU zijn simpelweg te zwak ervoor.

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bangkirai
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 13:39
Ben gisteren ook met warhammer begonnen.
Zit nu op server Worlds Edge, een ironbreaker te spelen.

Het spel is best wel geinig, maar graphisch vind ik het een beetje tegenvallen, vooral de poppetjes, nauwelijks textures te zien met alles op high.

Maar ach het spelen is wel geinig, zat dus ook bij zo een rvr scenario of zoiets, maar dan kun je de eerste 2 stages nog halen en de 3e absoluut niet.
Champions zijn ook absoluut niet te doen heb ik gemerkt, toen ik gewoon wat rond zat te lopen en in een of andere grot kwam met grote trolls.

Tradeskills heb ik beetje mn twijfels over, het ziet er naar uit, dat je maar 1 tradeskill mag leren en dan vraag ik me dus af: hoe kun je uberhaupt salvager/scavenger doen als je niet al te veel ruimte hebt?
Nog iets wat me opvalt: de lading servers en dat het in het spel absoluut leeg lijkt.
Kom nog nauwelijks in contact met een medespeler, of ze antwoorden niet of niemand praat.

Nouja, misschien is de rest al hoger level en zit ergens anders.

[ Voor 29% gewijzigd door bangkirai op 12-10-2008 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reggie2000
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 03-10 07:58
bangkirai schreef op zondag 12 oktober 2008 @ 13:06:

Tradeskills heb ik beetje mn twijfels over, het ziet er naar uit, dat je maar 1 tradeskill mag leren en dan vraag ik me dus af: hoe kun je uberhaupt salvager/scavenger doen als je niet al te veel ruimte hebt?
Nog iets wat me opvalt: de lading servers en dat het in het spel absoluut leeg lijkt.
Kom nog nauwelijks in contact met een medespeler, of ze antwoorden niet of niemand praat.

De tradeskills heb je in 2 categorieen nl. gathering skills zoals salvaging, scavaging en butchering. En skills waarmee je iets maakt bijv. talisman making.

Je kan 1 gathering skill nemen en 1 skill om iets te maken.

Als je net begint zou ik scavaging aanraden omdat dat werkt op humanoid mobs en die kom je het meeste tegen. Dus mob killen dan scavagen en die items die je dan krijgt lekker verkopen zodat je zeker in het begin wat meer geld kan verzamelen.
Weet je zeker dat je met lvl 20 genoeg gold hebt om je mount te kopen ;)
Alhoewel gold in warhammer uiteindelijk super makkelijk bij elkaar te sprokkelen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bangkirai
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 13:39
Goh, die skill heb ik dus net genomen.

Mooi, crafting talisman er nu ook bij genomen.

[ Voor 91% gewijzigd door bangkirai op 12-10-2008 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-09 10:12
Komt een Black Orc met een twohander qua gameplay enigszins in de buurt van een warrior uit WoW later in het spel? Ik ben nu level 7, maar heb vooral defensive abilities. Komt er later nog iets als whirlwind oid? Ik moet zeggen dat ik het spel pas echt leuk begon te vinden toen ik een Greenskin rollde.. de andere begingebieden vond ik totaal niet boeiend eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
  • Laatst online: 29-09 23:01
RedruM schreef op zondag 12 oktober 2008 @ 18:16:
Komt een Black Orc met een twohander qua gameplay enigszins in de buurt van een warrior uit WoW later in het spel? Ik ben nu level 7, maar heb vooral defensive abilities. Komt er later nog iets als whirlwind oid? Ik moet zeggen dat ik het spel pas echt leuk begon te vinden toen ik een Greenskin rollde.. de andere begingebieden vond ik totaal niet boeiend eigenlijk.
Ik denk dat als je echt puur voor melee DPS wilt gaan de Black Orc niet de juiste keuze is. Je bent en blijft vooral een tank en je schade ten opzichte van melee DPS careers is vrij matig.
Hier kan je verder de skills zien en hier kan je de skills van de verschillende masteries zien.
Overigens kan je op vrij laag level (rank 5 oid) gewoon met de flightmaster naar een ander begingebied toe vliegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het trouwens waar dat de met dvd geïnstalleerde game betere graphics heeft dan die met origineel gedownloade beta files?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ambi

ambi

bangkirai schreef op zondag 12 oktober 2008 @ 13:06:
Champions zijn ook absoluut niet te doen heb ik gemerkt, toen ik gewoon wat rond zat te lopen en in een of andere grot kwam met grote trolls.
Hangt ook af van je career. Met mijn Disciple b.v. kan ik de meeste champions vrij eenvoudig solo aan, maar dit weekend heb ik eens een sorceress gerolled en die is veel te kwetsbaar om te solo'en. Zelfs in RvR is dat een ramp zonder dedicated healer :(
Wel leuk dat ik reeds in een chapter2 PQ een Gown of Carnage uit een massive lootbag haalde 8) Hoe zit dat eigenlijk met die speciale armor sets? Hoeveel zijn er per career per tier?
Verschilt van server tot server. Je moet eens kijken of de populatie van je realm vaak laag, medium, of hoog is vooraleer je inlogt. Je wilt tenminste medium-high.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tito129
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:57
heb nu ook een level 9 DoK op karak-hirn, iemand daar nog een leuke guild?
Hirn is een leuke server, mensen vragen je snel bij een party etc.
Vanavond alleen elke pve quest verloren..
Heb ik bij een PQ is de meeste damage, loot ik nog als laatste:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-09 10:12
Het valt me inderdaad op dat so far de spelers dungezaaid zijn in de meeste gebieden. Ik heb nog nooit iemand iets zien zeggen in de public chat en er heeft tot nu toe 1 iemand gereageerd op een pm. En je komt inderdaad nauwelijks mensen tegen.. das wel jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roodbwoy
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 28-10-2021

roodbwoy

Senile Developer

RedruM schreef op zondag 12 oktober 2008 @ 21:12:
Het valt me inderdaad op dat so far de spelers dungezaaid zijn in de meeste gebieden. Ik heb nog nooit iemand iets zien zeggen in de public chat en er heeft tot nu toe 1 iemand gereageerd op een pm. En je komt inderdaad nauwelijks mensen tegen.. das wel jammer.
welke server? want op Kaak-Azkal heb ik al meerdere PUG dramas gehad,... :-)

maar serieus, ik hoor deze klacht meer, ik heb hier nog geen last van gehad... altijd wel een group die een PQ aan het doen is, dat general char still is ok, maar de general chat is zone based + ik vind dat de kleuren van de chat niet echt relaxed zijn... als iemand wat zegt dan valt het niet op in /1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20:03

Damian

Insane Obtrusion

Is er voor dit spel iets van een trial of buddy systeem beschikbaar ?

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrKonings
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 03-11-2023
Damian schreef op maandag 13 oktober 2008 @ 09:40:
Is er voor dit spel iets van een trial of buddy systeem beschikbaar ?
Geloof dat hier al antwoord opgegeven is scroll ff naar boven of wat verder terug ;)

[ Voor 3% gewijzigd door MrKonings op 13-10-2008 09:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Zo mense, deze week proberen de guild op rank 15 te krijgen? :)

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SpoTs schreef op maandag 13 oktober 2008 @ 10:24:
Invictus zit ondertussen op 10,5 ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Verwijderd schreef op maandag 13 oktober 2008 @ 10:26:
[...]

Invictus zit ondertussen op 10,5 ...
Wij zitten op 14,5 ofzo ^^ vanvaond even maar proberen om rank 26 te worden.. moet wel lukken denk.

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wij zijn gisteren ook level 15 gedinged met de guild ( Dark Omen : server Burlok(rp)). :D

Order en Destruction waren beide druk bezig keeps te veroveren, tier 3, en uiteindelijk kwamen de 2 grote groepen elkaar tegen....dat vond mijn pc trouwens iets minder. Was in ieder geval erg lachen, maar 40/50 tegen nog eens 40/50 is echt...een grote chaos! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
SpoTs schreef op maandag 13 oktober 2008 @ 10:24:
Muah, overmorgen lijkt me een mooi streven :). Overigens zijn er een stuk of 25 inactieve lui uit de guild geschopt, dus het levelen zou nu wat sneller moeten gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Thormodo schreef op maandag 13 oktober 2008 @ 11:37:
[...]

Muah, overmorgen lijkt me een mooi streven :). Overigens zijn er een stuk of 25 inactieve lui uit de guild geschopt, dus het levelen zou nu wat sneller moeten gaan.
Volgens mij zijn er nog veel meer mensen die een kick verdienen :p gewooon alles <5 eruit gooien die langer dan 2 weken niet online zijn geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxzor
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 27-07-2020
SpoTs schreef op maandag 13 oktober 2008 @ 11:49:
[...]

Volgens mij zijn er nog veel meer mensen die een kick verdienen :p gewooon alles <5 eruit gooien die langer dan 2 weken niet online zijn geweest.
daar zijn we nu dus ook mee bezig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roodbwoy

roodbwoy

Senile Developer

Chubz schreef op maandag 13 oktober 2008 @ 12:01:
[...]

daar zijn we nu dus ook mee bezig :)
beetje Woggha uit de guild kicken... nu kan ik dus niet meer bij de guildvault... hopen dat die promote-bug snel gefixed wordt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxzor
roodbwoy schreef op maandag 13 oktober 2008 @ 12:03:
[...]

beetje Woggha uit de guild kicken... nu kan ik dus niet meer bij de guildvault... hopen dat die promote-bug snel gefixed wordt...
Blame Naglfar :P die bemoeial

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Ebayzo schreef op zondag 12 oktober 2008 @ 11:56:
[...]
Dat wordt niks vrees ik. "Niks". Het zal wel draaien, maar op erg lage details met een beroerde FPS. Het is inderdaad een vrij zwaar spel in vergelijking met WoW bijvoorbeeld. Je CPU en GPU zijn simpelweg te zwak ervoor.
uhm... ik heb met een zwakkere setup age of conan gespeeld.
ja de details moesten op low, maar het was wel speelbaar.

en WAR is toch een stuk minder zwaar als aoc.
Thormodo schreef op maandag 13 oktober 2008 @ 11:37:
[...]

Op war-europe:
The total number of members in a guild does not impact Guild XP gain directly. It's based on characters who have recently contributed experience. The system takes into account the characters’ level, and is balanced in a way to allow guilds of all sizes to level up at comparable (but not necessarily equal) rates.
Inactives kicken heb je dus helemaal niks aan.

[ Voor 40% gewijzigd door RocketKoen op 13-10-2008 12:13 ]

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RocketKoen schreef op maandag 13 oktober 2008 @ 12:09:
Daar ben ik het niet helemaal mee eens, ja, het ziet er grafisch minder uit dat AoC, maar mijn machine heeft meer problemen met warhammer dan met aoc, in ieder geval wel met de massale RvR gevechten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Verwijderd schreef op maandag 13 oktober 2008 @ 12:15:
[...]

Daar ben ik het niet helemaal mee eens, ja, het ziet er grafisch minder uit dat AoC, maar mijn machine heeft meer problemen met warhammer dan met aoc, in ieder geval wel met de massale RvR gevechten.
Dit komt ook omdat de servers bij AoC maximaal 50 mensen hebben ;-)

Daarnaast is het wel belangrijk om inactives te kicken ivm overzichtelijkheid van de guild.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxzor
[...]

[...]

Op war-europe:

[...]

Het maakt wel uit daar zijn we achtergekomen, of GOA is dom of het systeem is heel erg verbugged... mja guild system is zoiezo al bugged met promoten enz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roodbwoy

roodbwoy

Senile Developer

SpoTs schreef op maandag 13 oktober 2008 @ 12:45:
[...]

Dit komt ook omdat de servers bij AoC maximaal 50 mensen hebben ;-)

blabla
true, ik draaide AoC op 1920x1200, full graphic settings, AA 8xQ. 30-50 FPS.

WAR ook alles op high, 1920x1200, AA 8x, scenario's no problem, openRvR van 25+ mensen begint mn client al te laggen.... :-)

+ met de nieuwe patch is er een fijne memory leak geimplementeerd :-S

toch blijft deze game pwnage :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-10-2022

Ebayzo

hij/hem

[...]

[...]

Op war-europe:

[...]

WaR lijkt ook minder zwaar dan WoW qua graphics, maar toch is het vele malen zwaarder voor CPU en ook GPU.

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spelen er nog meer van jullie op Axe Bite Pass als Order?
aanradertje want goede balans tussewn Order en Destruction, ik ben Leader van de Guild The Fraternity of WAR.
als je wat wilt binnen mijn guild reply dan en ik invite je wel:D

BTW als iemand op Karak-Izor Destruction speelt reageer dan ook:P tnx XD

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 13-10-2008 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oggy
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09:51
Goedemiddag alle Warhammer spelers!!

Atm speel ik op Funival Plain (Open RvR) server op de destro-kant. Zijn hier nog meer mensen die daar spelen? Enne als je nog geen guild heb kan je misschien die van mij joinen(wel lv 25-28 ++) zijn en grank is atm 20)

Greetz, Oggy Doggydoo(ingame)

i7 8700k @ 4.8ghz 24/7, 16gb ddr4 3200, MSI 1080 Gaming / CM Mastercase Maker 5T, Audio Technica AD900X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFl0ppY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-10 12:24
Patch 1.02 goed ontvangen. Zie dat we nu voort een button met "join all" hebben voor de scenario's. Wel beter aangezien we dan ook eens iets anders spelen dan tor anroc. Nu joinden alleen mensen met een addon alle scenario's.

The Stranger: Do you have to use so many cuss words?
The Dude: What the fuck you talking about?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oggy
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09:51
Ach man, ik werd er helemaal gek van. Zelf speel ik atm black orc lv 30. Maar in Tor Anroc die overpowerd range van de knockbacks die order heeft..... dat kroop mij op een gegeven moment wel onder de nagels :P Maar t4 scenario's zijn ook echt heel vet

i7 8700k @ 4.8ghz 24/7, 16gb ddr4 3200, MSI 1080 Gaming / CM Mastercase Maker 5T, Audio Technica AD900X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 01-10 19:27
Hebben hier DoK's al over hun specs nagedacht?

Ik dacht zelf aan dit @ 40/0:

http://www.wardb.com/care...:14124::694:9606:9607:697

en dit @ 40/80:

http://www.wardb.com/care...:14121::694:9606:9607:697

Het idee is om op de achtergrond blijven, en af en toe in melee gaan voor wat AP leeches, str buffs voor melee dps en om snel weer wat soul essence weer op te bouwen.

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oggy schreef op maandag 13 oktober 2008 @ 13:48:
Ach man, ik werd er helemaal gek van. Zelf speel ik atm black orc lv 30. Maar in Tor Anroc die overpowerd range van de knockbacks die order heeft..... dat kroop mij op een gegeven moment wel onder de nagels :P Maar t4 scenario's zijn ook echt heel vet
Destro heeft anders ook harde knockback hoor, mijn IB vliegt van tijd ook meters de lucht in, zo ver id lava dat ik er zelfs met een HoT en pot op me er niet levend uitkom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
[
het ergste is, order wilt daardoor alleen Tor Anroc spelen..heb ca al 20x TA gespeelt en welgeteld 2x een andere...geloof mij die andere scenario’s zijn 10x meer fun. Maarja dan kan order hun KB atacks niet abuses ;( Snap het ook niet hoe kan je nou zon map erin doen als developer, is echt geen skill voor nodig iemand in het lava te kicken. Ja...ik ben gefrusteerd door TA want de andere scenario’s zijn 10x meer fun en worden dus niet gespeelt :(

Heb al verschilende keren met me BO gehad dat ik 3 man tegelijk erin kickte maar geeft niet echt voldoeningen alleen het : HIER, eindelijk wat gerechtigheid gevoel, k probeer zelf ook elke 10sec mannetjes erin te kicken :P Maar haal er geen voldoening uit, het is meer welke lamer is er het snelst :P

[ Voor 15% gewijzigd door evilpin0 op 13-10-2008 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Vind het zowiezo nep dat je vrijwel altijd doodgaat in de lava door het feit dat je niet kunt lopen :S
en ik zie order er altijd rustig uitlopen.. natuurlijk wacht ik ze dan netjes op om ze er weer in te beuken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

evilpin0 schreef op maandag 13 oktober 2008 @ 13:58:

het ergste is, order wilt daardoor alleen Tor Anroc spelen..heb ca al 20x TA gespeelt en welgeteld 2x een andere...geloof mij die andere scenario’s zijn 10x meer fun. Maarja dan kan order hun KB atacks niet abuses ;( Snap het ook niet hoe kan je nou zon map erin doen als developer, is echt geen skill voor nodig iemand in het lava te kicken. Ja...ik ben gefrusteerd door TA want de andere scenario’s zijn 10x meer fun en worden dus niet gespeelt :(
Nou ik vind je opmerking een beetje fout hoor, alleen maar te neuten op knockback. Destro heeft een inherent voordeel van sneller bij de bauble te kunnen dan order (destro is meestal al halverwege terug met de bauble als order op de top vd berg staat). EN destro heeft ook knockback he? Op Karak-Azgal wint destro TA bijna altijd. Waarom? Omdat destro VEEL meer tanks heeft die kunnen KBen. Welk zijn de 2 classes bij order die fervent kunnen knockbacken? Ironbreaker en engineer. Welke race wordt het allerminst gespeeld? Juist dwarf, welke classes worden er het minst gespeeld? Juist, de dwarf classes.

Gisteren zelfs een record gehaald, 10x Tor Anroc zonder ook maar 1 order tank of engineer ...
Daar win je dus geen 1 map van. Ondertussen wel 4-7 destro tanks per keer

TA is een zeikmap, geef ik grif toe, maar komaan, je weet dat die lava er is, je weet dat een tank (order OF destro) kan knockbacken, blijf dan uit zn buurt. Ik ben ook al tig keren daar id lava gevlogen, das t spel.

MAAR ... TA geeft wel de beste time/xp verhouding, en daarom speelt iedereen die map

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 13-10-2008 14:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tito129
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:57
MrFl0ppY schreef op maandag 13 oktober 2008 @ 13:41:
Patch 1.02 goed ontvangen. Zie dat we nu voort een button met "join all" hebben voor de scenario's. Wel beter aangezien we dan ook eens iets anders spelen dan tor anroc. Nu joinden alleen mensen met een addon alle scenario's.
Idd, blij met de afwisseling. Speel alleen s'avonds. en was steeds het zelfde.
heb nu meer het idee dat het wat random is.
Alleen afsluiten schiet nog steeds niet op.
Na de 20sec countdown, blijft hij hangen. Duurt heel lang voor dat ik weer op me bureaublad zit.

Spelen er nog mensen op karak-hirn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Ebayzo schreef op maandag 13 oktober 2008 @ 13:00:
[...]
WaR lijkt ook minder zwaar dan WoW qua graphics, maar toch is het vele malen zwaarder voor CPU en ook GPU.
Ik vergelijk WAR ook met AoC, een spel van een paar maanden terug waar iedereen een nieuwe pc voor nodig had om het goed te kunnen draaien.
niet over WoW, een spel van 5 jaar oud.....

en uhm. als je gaat vergelijken met wow... war ziet er toch echt een stuk beter uit....

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Verwijderd schreef op maandag 13 oktober 2008 @ 14:03:
[...]

Nou ik vind je opmerking een beetje fout hoor, alleen maar te neuten op knockback.
Doe het zelf ook maximaal maar vindt er geen hol aan. Wil gewoon lekker op een open veldje rvr'en. Kick ongeveer 3x meer mensen in het lava dan dat ik er zelf wordt ingekickt, doe het liever niet maarja oog om oog, tand om tand he O-)

Vindt het geen fun, maarja wel altijd 10k+ xp als je wint.
Maarja ik kick niemand van de berg het lava in, mijn KO heeft ongeveer 4 meter bereik terwijl ik soms hopeloos een enkeltje lava krijg met een long charter vlucht.

ow en priest, en hunters kicken je ook gewoon het lava in, dus maak er maar 4 classes van :)

[ Voor 19% gewijzigd door evilpin0 op 13-10-2008 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WAR -is- veel zwaarder voor de CPU dan voor de GPU. Je doet er goed aan in een goede (snelle!) CPU te investeren. Meerdere cores maakt niet uit want WAR is sowieso niet efficient in staat om gebruik te maken van meer dan een core.

Alle activiteit die je eventueel op andere cores ziet is door Windows zelf geregeld - en niet door WAR.

Hoe meer GHzen je hebt, deste minder lag je zult hebben in RVR - maar lag zul je altijd hebben. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RocketKoen schreef op maandag 13 oktober 2008 @ 14:16:
[...]
Ik vergelijk WAR ook met AoC, een spel van een paar maanden terug waar iedereen een nieuwe pc voor nodig had om het goed te kunnen draaien.
niet over WoW, een spel van 5 jaar oud.....

en uhm. als je gaat vergelijken met wow... war ziet er toch echt een stuk beter uit....
Daar gaat het niet echt om. Het gaat erom dat WAR veel meer vraagt dan wat je ervoor terug krijgt. LOTRO ziet er beter uit dan WAR, maar die kon ik een stuk soepeler draaien dan WAR. Tuurlijk ziet WAR er beter uit dan WoW, maar het gaat erom dat de WAR engine niet echt efficiënt is. Dat viel ook eigenlijk wel te verwachten, het spel is net uit, en dergelijke dingen zie je wel vaker bij MMO launches. Komt allemaal wel in orde, hij draait nu al beter dan tijdens de beta. Ze werken eraan ;)

@rarzie:
Valt mee hoor, WAR maakt erg goed gebruik van dual core's, en matig/goed van quad cores. Het klopt helaas wel dat de CPU het zwaarst belast wordt, laat dat nou net het zwakste onderdeel van mijn PC zijn...

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 13-10-2008 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vermaak me in ieder geval nog goed met WAR. Enige twee kleine puntjes die mij storen zijn het niet kunnen linken van items ( zal waarschijnlijk zijn om de servers niet gelijk te overbelasten?) en dat ik af en toe een scenario invite krijg , dan join ik , en is het spel al 6 minuten onderweg !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 13 oktober 2008 @ 14:42:
het niet kunnen linken van items ( zal waarschijnlijk zijn om de servers niet gelijk te overbelasten?)
op war.curse.com staat een addon die een vorm van hotlinken mogelijk maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 13 oktober 2008 @ 14:44:
[...]

op war.curse.com staat een addon die een vorm van hotlinken mogelijk maakt.
Ja, maar voor zoiets standaards ga ik geen addon installeren. Daarbij komt ook nog dat waarschijnlijk alleen mensen met die addon het kunnen zien? Ik heb namelijk nog niemand in de guild iets zien linken, en er waren bij ons gisteren toch zo'n 55 mensen online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bazvv
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 16:33
Verwijderd schreef op maandag 13 oktober 2008 @ 14:49:
[...]

Ja, maar voor zoiets standaards ga ik geen addon installeren. Daarbij komt ook nog dat waarschijnlijk alleen mensen met die addon het kunnen zien? Ik heb namelijk nog niemand in de guild iets zien linken, en er waren bij ons gisteren toch zo'n 55 mensen online.
Zo standaard is het niet hoor in WoW kon je eerst ook niet linken.
Iedereen kan zien wat je linked omdat het gewoon de stats in chat zet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bazvv schreef op maandag 13 oktober 2008 @ 15:10:
[...]

Zo standaard is het niet hoor in WoW kon je eerst ook niet linken.
Iedereen kan zien wat je linked omdat het gewoon de stats in chat zet.
Alsof WoW de standaard is :P. Laat ik het anders zeggen, in de laatste 4 mmorps's die ik de laatste 5 jaar heb gespeeld was het wel een standaard toevoeging. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 13 oktober 2008 @ 15:12:
[...]

Alsof WoW de standaard is :P. Laat ik het anders zeggen, in de laatste 4 mmorps's die ik de laatste 5 jaar heb gespeeld was het wel een standaard toevoeging. :*)
Dit was al mogelijk toen anarchy online lanceerde in 2001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 13 oktober 2008 @ 14:28:
WAR -is- veel zwaarder voor de CPU dan voor de GPU. Je doet er goed aan in een goede (snelle!) CPU te investeren. Meerdere cores maakt niet uit want WAR is sowieso niet efficient in staat om gebruik te maken van meer dan een core.

Alle activiteit die je eventueel op andere cores ziet is door Windows zelf geregeld - en niet door WAR.

Hoe meer GHzen je hebt, deste minder lag je zult hebben in RVR - maar lag zul je altijd hebben. ;)
Ik ben regelmatig aan het rarren en parren terwijl ik speel en ik merk ook dat als ik WAR draai terwijl dat gebeurt hij heel traag characters laadt. (de rest gaat wel snel) Alsof WAR als proces niet echt prioriteit krijgt in Windows.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ambi

ambi

Tito129 schreef op maandag 13 oktober 2008 @ 14:06:
[...]
Spelen er nog mensen op karak-hirn?
ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeanJeremy
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 20-08 13:45

JeanJeremy

broer van Ron

Vraagje voor de wat meer ervaren spelers.

Ik ben nu een weekje aan het spelen en heb o.a. een lvl9 DoK waar ik voornamelijk mee in Nordwatch rond ren.
Wilde altijd al eens een healer spelen en dit is een leuke optie.

Maar nu vroeg ik me af of in de hogere levels je met een DoK een echte healer kunt blijven,
of dat je dan niet op kunt healen tegen bijvoorbeeld een shaman ?
In de praktijk cast ik nu eigenlijk voornamelijk heals op mensen in de frontlinie en sta ik zelden in te hakken op de vijand. Ik vraag me af of dat wel de "way to go" is voor een DoK .... :)

Het is erg, maar het kan nog veel erger. Dus eigenlijk valt het reuze mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakerMaert
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 18-08-2023
JeanJeremy schreef op maandag 13 oktober 2008 @ 16:38:

Maar nu vroeg ik me af of in de hogere levels je met een DoK een echte healer kunt blijven,
Dat kan zeker, ondanks dat ik tot voor kort dacht dat dit niet zo was. Zelf speel ik een R26RR24 Zealot en het valt me op dat als DOK en WP echt willen healen dat ze dan vrij goed mee kunnen komen! De reden waarom ik dacht dat het niet zo was is dat ik zelf als Zealot gemiddeld 100k heal per scenario en dat de meeste DOK's en WP's blijven hangen op 25-30k. Maar toen ik in een scenario zag dat een WP voor 90k healde en dat een HealDOK ook rond de 100k uit kon komen besefte ik dat ze ook volwaardig healer kunnen zijn.

Het nadeel voor een DOK is Blood. Healen wordt makkelijker als je ook iets te hakken hebt, anders ben je gebonden aan je channel spel om weer healbood te krijgen. Het kan dus zo zijn dat je doordat je je melee met de battle gaat bemoeien sneller doodgaat of meer met jezelf healen bezig bent waardoor men zou kunnen zeggen dat je minder geschikt bent voor healing dan een dedicated ranged healer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21:53
Verwijderd schreef op maandag 13 oktober 2008 @ 13:13:
Spelen er nog meer van jullie op Axe Bite Pass als Order?
aanradertje want goede balans tussewn Order en Destruction, ik ben Leader van de Guild The Fraternity of WAR.
als je wat wilt binnen mijn guild reply dan en ik invite je wel:D
Muahaha.... enemy... must... kill... enemy :)
ahem.. ik speel dus als destruction op de Axe Bite Pass en inderdaad is de balans daar redelijk goed.
Ik zie je daar nog wel eens... als ik m'n daggers in je rug plant :P

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_Teach
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 28-09 13:18
TweakerMaert schreef op maandag 13 oktober 2008 @ 16:51: De reden waarom ik dacht dat het niet zo was is dat ik zelf als Zealot gemiddeld 100k heal per scenario en dat de meeste DOK's en WP's blijven hangen op 25-30k. Maar toen ik in een scenario zag dat een WP voor 90k healde en dat een HealDOK ook rond de 100k uit kon komen besefte ik dat ze ook volwaardig healer kunnen zijn.
Ik zie genoeg AM / RP's die onder de 30k blijven, hang zoveel af van de groep waar ze in zitten. Meeste 'random' AM / RP's zullen vaak niet boven de 30k uitkomen.

Een guild-member is met haar RP in een TA scenario boven de 180k uitgekomen O+ Ik kom zelf vaak niet boven de 50k uit met mijn AM ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TweakerMaert schreef op maandag 13 oktober 2008 @ 16:51:
[...]
Lang verhaal over DoK healing.
Inderdaad, het kost een DoK misschien wel wat meer moeite om mee te komen , maar het kan wel. ik heb nu ook 2 armor sets, strenght voor PvE en Willpower voor PvP. Ook voor de tactics heb ik 2 sets staan (tis even een gedoe om alles te switchen wanneer een scenario popped, maar ach :P ). Nu komt het meer dan eens voor dat ik zo rond de 60-70.000 healing zit en zo 20-30.000 dps, wat ik best respectabel vindt.

Een groep order inrennen is natuurlijk niet de bedoeling, maar single targets die door de frontlinie breken kan ik wel redelijk neermeppen :D. Altijd leuk die mannetjes die denken ff makkelijk een healer neer te meppen en erachter komen dat de DoK dps toch hard aan kan komen O-) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Zelfs ik als Black orc heal meestal rond de 30k hp ( mezelf dan ;-) ) in een Scenario

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SpoTs schreef op maandag 13 oktober 2008 @ 17:10:
Zelfs ik als Black orc heal meestal rond de 30k hp ( mezelf dan ;-) ) in een Scenario
Ja ! Je moet ook niet continue in het lava blijven staan, dan blijf je healen :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dhrax
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17:12

Dhrax

Prog Lord

Verwijderd schreef op zondag 12 oktober 2008 @ 19:36:
Is het trouwens waar dat de met dvd geïnstalleerde game betere graphics heeft dan die met origineel gedownloade beta files?
De uiteindelijk client op je DVD is hetzelfde als de beta client ;)

Het antwoord is dus: nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
belfrink schreef op maandag 13 oktober 2008 @ 17:23:
[...]

De uiteindelijk client op je DVD is hetzelfde als de beta client ;)

Het antwoord is dus: nee.
Ik heb ook geen verschil gemerkt, behalve dat die cinimatics er inzitten in het opstart scherm. Wel was de laatste patch van Nvidia een mooie upgrade voor mijn performance.
roodbwoy schreef op maandag 13 oktober 2008 @ 12:03:
Ik kan Woggha gewoon weer promoten hoor als hij terug geïnvite wordt. Die bug geldt alleen voor nieuwe characters, die na de bugpatch van een week of twee geleden zijn gejoined.
Op war-europe:

[...]

En jij gaat er blind vanuit dat omdat ze iets bedacht hebben dat dat ook werkt? Er zijn zat redenen om dit niet zomaar aan te nemen. En het is sowieso fijn om de overzicht in de guild te kunnen bewaren. Zeker nu we veel van onze members niet kunnen promoten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeWing
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18:58

MazeWing

The plot thickens...

hoop echt dat ze tor anroc tot aan de laatste byte uit het spel slopen want ben 'm echt helemaal zat. Ze konden het spel net zo goed Warhammer Online: Age of Tor Anroc noemen.... :(

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 13 oktober 2008 @ 14:42:
Ik vermaak me in ieder geval nog goed met WAR. Enige twee kleine puntjes die mij storen zijn het niet kunnen linken van items ( zal waarschijnlijk zijn om de servers niet gelijk te overbelasten?) ,, ,, ,, ,,
Ik ben volgens mij 1 van de weinige die dit wel goed vindt. Dit voorkomt het epix plx sfeertje van WoW imo. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 13 oktober 2008 @ 18:50:
[...]

Ik ben volgens mij 1 van de weinige die dit wel goed vindt. Dit voorkomt het epix plx sfeertje van WoW imo. ;)
Voor General chat is het niet een gemis, maar voor whispers zou het wel makkelijk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
Verwijderd schreef op maandag 13 oktober 2008 @ 18:50:
[...]

Muah, het is nu wel te lastig om in de guildchat te vragen of iemand iets nodig heeft. Een klikbaar linkje is daarvoor toch zeker wel handig. En er wordt (bijna) geen gebruik gemaakt van general, dus zoveel epics spammers zul je denk ik niet tegenkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Trouwens, gister een Blood-Soaked Crusher geloot met mijn Chosen, dit is een chaos great hammer. Helaas is er geen enkele chaos class die die skill heeft, iemand die weet of dit in een toekomstige patch wordt gefixed? Kan momenteel nog niet zien wat het antwoord om mijn ingame report is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 13 oktober 2008 @ 17:09:
[...]
maar single targets die door de frontlinie breken kan ik wel redelijk neermeppen :D. Altijd leuk die mannetjes die denken ff makkelijk een healer neer te meppen en erachter komen dat de DoK dps toch hard aan kan komen O-) .
een ietwat ironbreaker heeft echt geen last van DoKs hoor ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 03-10 02:23
Hebben DoK's en WP niet een tree als ze daar in speccen ze gewoon kunnen healen zonder damage te kunnen doen.

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 02-10 11:57
Zo, ben ff gestopt met m'n sorc (beviel me niet echt) en een WE begonnen. Erg leuke class! Merk ook dat ik meer mobs tegelijkertijd kan hebben dan met m'n sorc en het is een class die in 1v1 gevechten aardig uit de voeten kan. De WE is nu rank 9.

Dit was ook wel grappig trouwens...Iemand zei ingame 'Hey, do you want a gift?' tegen mij. Dus die gast opent trade venstertje en geeft me een goede blauwe dagger :D

Zoiets was me ook eens in WoW overkomen, kreeg ik ook zomaar van iemand blauwe en zelfs epic gear. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ambi

ambi

superbassie schreef op maandag 13 oktober 2008 @ 21:57:
Dit was ook wel grappig trouwens...Iemand zei ingame 'Hey, do you want a gift?' tegen mij. Dus die gast opent trade venstertje en geeft me een goede blauwe dagger :D
Ik doe dat vaak. Als ik een loot heb die niet voor mijn career is, noch voor een van mijn alts, en ik zie een passende career nabij geef ik het gewoon gratis weg. Nog net een blauw item aan een WE gegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lector
  • Laatst online: 21-06-2018
Zo met mijn tweede karakter RP Thoria net R10RR10 gerealiseerd.

Als er nog mensen T1 en als snel T2 scenario's willen doen met een dedicated healer in hun rug meldt je dan vooral. Merk trouwens dat op T1 Order nu 9 van de 10 keer Nordenwatch wint, dat was eerst wel eens anders.

Lector

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thormodo schreef op maandag 13 oktober 2008 @ 19:00:
[...]

Muah, het is nu wel te lastig om in de guildchat te vragen of iemand iets nodig heeft. Een klikbaar linkje is daarvoor toch zeker wel handig. En er wordt (bijna) geen gebruik gemaakt van general, dus zoveel epics spammers zul je denk ik niet tegenkomen.
Wat denk je waarom er bijna geen gebruik van general wordt gemaakt, juist geen epic stof om door te linken geouwehoer. ;)
Maar het zou idd voor in de guild wel handig zijn, om bijv iets te vergelijken kwa stats en zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kronos1979
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 30-09 12:46
Een aantal opmerkingen:

Tor Anroc; als men vindt dat het te vaak gespeeld wordt dan queue je voor een ander scenario. Zo heb ik laatst voornamelijk the Dam en Cemetry en Temple of Isha gespeeld. Wachttijd gemiddeld zo'n 5 minuten, waarin ik open RvR / PQ / Questen aan het doen was.
Natuurlijk wordt Tor Anroc veel gespeeld, het heeft nog steeds de beste time / xp ratio, maar steeds meer mensen gaan ook de andere scenarios spelen. Queue all, dan nogmaals op het symbool klikken en leave Tor Anroc en wachten maar.

Loot Linking: volgens mij is er een mod. op curse-gaming die je loot kan laten linken (de naam gevolgd door stats). Deze mod werd gebruikt door Affliction (order guild) en is een stap in de richting als je persé iets wilt linken.

Global Chat: Zodra het overgrote deel van de spelers een level 40 toon rond hebben lopen zal de chat ook automatisch gecentraliseerd worden, Auction House zal belangrijker worden en ook de markt voor gear zal aantrekken. Wie koopt er namelijk een item op level 8 waarna die na 2 levels weer geupgrade kan worden, dit zullen aanzienlijk minder mensen zijn dan diegene die level 40 loot gaan kopen.

PSN RobinNova

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 13 oktober 2008 @ 19:32:
[...]

een ietwat ironbreaker heeft echt geen last van DoKs hoor ;-)
Ok, maar van het gekietel van een ironbreaker heb ik toch geen last :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 01-10 19:27
JeanJeremy schreef op maandag 13 oktober 2008 @ 16:38:

Ik ben nu een weekje aan het spelen en heb o.a. een lvl9 DoK waar ik voornamelijk mee in Nordwatch rond ren.
Wilde altijd al eens een healer spelen en dit is een leuke optie.

In de praktijk cast ik nu eigenlijk voornamelijk heals op mensen in de frontlinie en sta ik zelden in te hakken op de vijand. Ik vraag me af of dat wel de "way to go" is voor een DoK .... :)
Ik heb een hoog lvl dok, en als je puur voor de heals wil gaan dan is dok een goede class voor groupheals, en later in de dark rites tree, aoe heals.

Maar als er iemand gefocusfired wordt dan kan je beter een zealot of shaman op hem zetten. DoK is vooral voor die vervelende bright wizzard aoe dots weg te healen heel handig.
Verwijderd schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 08:53:
[...]

Ok, maar van het gekietel van een ironbreaker heb ik toch geen last :D.
Idd, detaunt en healen maar. Tenzij je in een map met lava zit dan blijf je toch het beste weg van ironbreakers.

[ Voor 13% gewijzigd door pica op 14-10-2008 08:56 ]

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 13 oktober 2008 @ 17:09:
[...]

Inderdaad, het kost een DoK misschien wel wat meer moeite om mee te komen , maar het kan wel. ik heb nu ook 2 armor sets, strenght voor PvE en Willpower voor PvP. Ook voor de tactics heb ik 2 sets staan (tis even een gedoe om alles te switchen wanneer een scenario popped, maar ach :P ). Nu komt het meer dan eens voor dat ik zo rond de 60-70.000 healing zit en zo 20-30.000 dps, wat ik best respectabel vindt.

Een groep order inrennen is natuurlijk niet de bedoeling, maar single targets die door de frontlinie breken kan ik wel redelijk neermeppen :D. Altijd leuk die mannetjes die denken ff makkelijk een healer neer te meppen en erachter komen dat de DoK dps toch hard aan kan komen O-) .
Download even die monkey add-on, kun je hele suits in 1 keer switchen. Dus 2 drukken op de knop en je bent klaar voor PVE danwel PVP. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JeanLucPicard schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 08:55:
[...]

Idd, detaunt en healen maar. Tenzij je in een map met lava zit dan blijf je toch het beste weg van ironbreakers.
Ja....dat weet ik helaas maar al te goed ! Aan de andere kant, onze vlaggendrager werd laatst ook weggebeukt en kwam op een eilandje midden in het lava terecht samen met mij. Dat was makkelijk aangezien Order er niet bij kon komen, en ik hem makkelijk kon blijven healen :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb inmiddels een paar dagen achter elkaar niet gespeeld. Zaterdag was ik een groot deel van de dag weg, zondag de hele dag (DPC meeting), gisteren een concert (waanzinnig gaaf!) en vanavond denk ik dat ik nog aardig gaar ben van gisteren, dus dat wordt even bijslapen. Gelukkig maakt dat niet heel erg veel uit, enige dat het betekend is dat ik verder achter kom te lopen op de rest van de Guild die natuurlijk wel driftig doorlevelled. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 09:29:
[...]

Ja....dat weet ik helaas maar al te goed ! Aan de andere kant, onze vlaggendrager werd laatst ook weggebeukt en kwam op een eilandje midden in het lava terecht samen met mij. Dat was makkelijk aangezien Order er niet bij kon komen, en ik hem makkelijk kon blijven healen :D.
Je moet es met een banner bovenop de top van Tor Anroc gaan staan. Dan wordt je ineens voor iedereen het punt-target. Iedereen wil je graag je goud zien verliezen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu een een stuk of 5 keer Phoenix Gate gedaan (T2 High elf scenario) En het lijkt wel of Destro niet weet dat het om Capture the Flag gaat.... Ik vind het niet erg om te winnen natuurlijk, maar t'is niet echt spannend zo.

Ik speel een WP en ik kan je vertellen dat het echt leuk is om een healer te zijn in WAR, met goede healing en een beetje damage sta je binnen no-time bovenaan (wat weer interesant is voor je renown/exp)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Verwijderd schreef op maandag 13 oktober 2008 @ 17:17:
[...]

Ja ! Je moet ook niet continue in het lava blijven staan, dan blijf je healen :9~
Ik krijg healing door vijanden beuken ;-) dus ik kan mezelf niet healen maar door Da Toughest krijg ik iets van 820 hp elke 10 sec :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
SpoTs schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 11:01:
[...]

Ik krijg healing door vijanden beuken ;-) dus ik kan mezelf niet healen maar door Da Toughest krijg ik iets van 820 hp elke 10 sec :)
DIe is idd echt heerlijk, vergroot eigenlijk gewoon je hp aanzienlijk. Hoop dat ik op een wat hoger level een dedicated healer heb zodat ik Da Biggest aan zetten met de Mastery dat het ook voor je bond genoten telt. Da Biggest steelt in 30 feet stats van je tegenstander ook al raak je er maar eentje, heb vaak genoeg meer dan 10 Da Biggest buffs tegelijk gehad. Met wat heals gaan de melee's in de buurt van je echt op een rampage en droppen de stats van je tegenstanders extreem. Maarja dan moet ik wel gehealt worden anders blijft Da Thoughest aan :)

Voeg daarbij toe Wot Armor? DIe tot 75% armor reductie geeft in een mum van tijd en zelfs de iron breakers worden binnen seconden geript :) Mwjja veriest teamplay en dat schijnt lastig te zijn voor veel spelers :)

PS, ik heb een punt gestopt in Keep it Going. Wat de dmg van Big Slash verhoogdt en de actie punten benodigt verlaagt. Merk er alleen niks van ...ook de toolbar geeft de extra dmg niet aan. Is dit een bug ofzo? 8)7

[ Voor 9% gewijzigd door evilpin0 op 14-10-2008 11:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

evilpin0 schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 11:10:
[...]

PS, ik heb een punt gestopt in Keep it Going. Wat de dmg van Big Slash verhoogdt en de actie punten benodigt verlaagt. Merk er alleen niks van ...ook de toolbar geeft de extra dmg niet aan. Is dit een bug ofzo? 8)7
Ik denk dat je hetzelfde probleem als ik heb/had, dit is de oplossing:

Je moet niet enkel het plusje indrukken bij Mastery je moet ook daadwerkelijk een punt stoppen in de desbetreffende skill. Dat doe je door op de skil zelf te klikken, en dan trainen klikken. Ipv met je punt dus hoger in de tree te komen, stop je dat puntje in Keep it Going of hoe het ook heet. Als je dat niet doet blijft de skill rood kleurig, en blijft die onbenut er bij staan ook al zit je met je punten al een stuk hoger in de tree.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Verwijderd schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 11:29:
[...]

Ik denk dat je hetzelfde probleem als ik heb/had, dit is de oplossing:

Je moet niet enkel het plusje indrukken bij Mastery je moet ook daadwerkelijk een punt stoppen in de desbetreffende skill. Dat doe je door op de skil zelf te klikken, en dan trainen klikken. Ipv met je punt dus hoger in de tree te komen, stop je dat puntje in Keep it Going of hoe het ook heet. Als je dat niet doet blijft de skill rood kleurig, en blijft die onbenut er bij staan ook al zit je met je punten al een stuk hoger in de tree.
Je damage van die spells gaat ook omhoog als jij punten in je mastery tree gooit hoor :)

Pagina: 1 ... 8 ... 20 Laatste

Dit topic is gesloten.