Warhammer Online - Deel 4 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 20 Laatste
Acties:
  • 74.866 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 11:29:
[...]

Ik denk dat je hetzelfde probleem als ik heb/had, dit is de oplossing:

Je moet niet enkel het plusje indrukken bij Mastery je moet ook daadwerkelijk een punt stoppen in de desbetreffende skill. Dat doe je door op de skil zelf te klikken, en dan trainen klikken. Ipv met je punt dus hoger in de tree te komen, stop je dat puntje in Keep it Going of hoe het ook heet. Als je dat niet doet blijft de skill rood kleurig, en blijft die onbenut er bij staan ook al zit je met je punten al een stuk hoger in de tree.
ja heeft lang geduurt voordat ik daar achter kwam, maar heb dat al gedaan :P Hij staat zeg maar op "geactiveerd". Zal nog eens kijken vanmiddag...

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper2k1
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23-04 16:18
De ingame hulp is best in orde trouwens! Zat met een quest waarbij ik een lijk aan moest klikken voor een spawn. De spawn komt alleen midden in een muur vast te zitten en ik kon em niet targetten of met AOE dood krijgen. Mannetje van ingame hulp heeft me prima geholpen! We kwamen er beide achter dat ik net zo goed de mission kon abandonnen (ik wist niet dat het kon, die text in het quest veld is met nooit opgevallen), maar dit was wel na goed 20 minuten klooien met de spawn! :D Mooie gast dat!

"And folks, if you don't like a little pain once in a while, poker is probably not your game. 'Cause as you can see, you're gonna get it!" (Mike Sexton)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 29-09 23:01
evilpin0 schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 12:04:
ja heeft lang geduurt voordat ik daar achter kwam, maar heb dat al gedaan :P Hij staat zeg maar op "geactiveerd". Zal nog eens kijken vanmiddag...
Het zijn allemaal career tactics uit de mastery trees. Dus je moet wel de bijbehorende tactic equipen. En gelijk daarom vind ik career tactics van de mastery trees vaak wat matig, het ontneemt je ruimte voor de echt leuke tactics zoals +100% hate of +100 thoughness.

Overigens denk ik er over om te gaan respeccen voor het levelen van da thoughest naar da brawler. Heeft iemand hier ervaringen mee?

[ Voor 11% gewijzigd door Thormodo op 14-10-2008 12:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uiteindelijk worden de keuzes voor het opvullen van die 4 career tactics slots nog vervelend.

Wordt voor mijn BO denk ik wel:

+10% block
+toughness
+wounds
+dodge parry.

Op zich jammer want ik zou ook best een dps tactic willen gebruiken, maar ik maak van al m'n morale abilities wel dps abilities om toch ergens te komen. (Raze ftw!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thormodo schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 12:11:
[...]

Het zijn allemaal career tactics uit de mastery trees. Dus je moet wel de bijbehorende tactic equipen. En gelijk daarom vind ik career tactics van de mastery trees vaak wat matig, het ontneemt je ruimte voor de echt leuke tactics zoals +100% hate of +100 thoughness.

Overigens denk ik er over om te gaan respeccen voor het levelen van da thoughest naar da brawler. Heeft iemand hier ervaringen mee?
Er staan niet alleen tactics in, maar ook abilities.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Thormodo schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 12:11:
[...]

Ja! Heb Da Thoughest gespeelt tot lvl 20, daarna me lvl 20 blue axe great weapongescoort en met Focused Offensive en Ave Another One kill ik letter 2x zo snel, met strengt gear. Mobs gaan down als flies en casters, witch hunters enzo gaan ook snel down, Down Ya Go is ook handig in pvp als die procced. Ging gewoon niet met shield 15 sec lang op een mob inhakken zonder dat je hp verliest enzo. Kan nu alsnog 4/5 mobs mijn level aan. Soms even Da Thoughest aanzetten als health toch snel begint te droppen. Kilt heerlijk snel.

+ Wot Armor? is great :)

Pff je hebt helemaal gelijk een career tacic. Helaas die vindt ik echt zonde, heb nu + wounds en + thougness voor pvp en de zonet genoemd tactics voor PvE. Misschien in T3 als ik een extra tactic erbij krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daantje20
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-09 19:41

Daantje20

Je moet leven om te leren.

Had een leuke RvR encounter laatst, kwam een alleen rondlopende Zealot tegen, en die was slechts rank 13, dus ik denk die sloop ik even. Dat viel tegen zeg, pas toen er een warrior priest bij kwam ging hij snel down.

Witch Hunter is dus niet per definitie een healer killer, mis ook nog wel een skill daarvoor denk ik, zoals Silence The Heretic en Shroud of Magnus.

Denk dat ik na lvl 16 wel wat gelukkiger word van mijn Witch Hunter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
Aight, zodra ik dan eindelijk een 2-hander heb ga ik het ook eens proberen. Vind het zo achterlijk dat je 3 soorten 1-handers maar geen 2-hander kan kopen bij de renown merchant...
Verwijderd schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 12:18:
Uiteindelijk worden de keuzes voor het opvullen van die 4 career tactics slots nog vervelend.

Wordt voor mijn BO denk ik wel:

+10% block
+toughness
+wounds
+dodge parry.

Op zich jammer want ik zou ook best een dps tactic willen gebruiken, maar ik maak van al m'n morale abilities wel dps abilities om toch ergens te komen. (Raze ftw!)
Ik zou toch zeker die +100% hate tactic ook gebruiken, dat maakt tanken zoveel makkelijker.
Verwijderd schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 12:27:
[...]

Er staan niet alleen tactics in, maar ook abilities.
No shit >,<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thormodo schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 14:25:
[...]

Aight, zodra ik dan eindelijk een 2-hander heb ga ik het ook eens proberen. Vind het zo achterlijk dat je 3 soorten 1-handers maar geen 2-hander kan kopen bij de renown merchant...
Je weet dat 2-handers ook als righthand weapon vermeld staan, toch? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
Verwijderd schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 14:52:
[...]

Je weet dat 2-handers ook als righthand weapon vermeld staan, toch? :P
Als right handed great weapon ja... Nog meer brilliante opmerkingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SpoTs schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 12:00:
[...]

Je damage van die spells gaat ook omhoog als jij punten in je mastery tree gooit hoor :)
Dat zou best kunnen. had ik het niet over. :) Maar dat was me nog niet opgevallen goed dat je het zegt.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 14-10-2008 16:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 01-10 19:27
Warhammer Online : Age of Reckoning, Ticket ref: #172554
--

Dear Customer,

Thank you for contacting us in relaition to your query.

Unfortunately the option to pay via direct debit will not be available as a payment option in the near future for Dutch accounts.If it does become available the news will be announced in our "Latest News" section on our website, so please check this regularly.

Please do not hesitate to contact us if you have any further questions or queries.

Regards,
-----------------------------------------------
Warhammer Online European Billing Support

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
Wat een kutstreek :S. Nu moet je bijna wel aan de te dure gamecards, die ook nog eens moeilijk leverbaar zijn >,< . Hopelijk kan ik de creditcard van mijn pa even lenen :P.

[ Voor 10% gewijzigd door Thormodo op 14-10-2008 18:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:11
Ik ben van plan een key voor 20 euro aan te schaffen, maar dan moet ik het spel dus ergens anders vandaan halen. Weet iemand waar ik het spel kan downloaden?

Of heeft hier iemand die uit Leiden of omgeving komt misschien de DVD te leen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-10-2022

Ebayzo

hij/hem

Thormodo schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 18:54:
[...]

Wat een kutstreek :S. Nu moet je bijna wel aan de te dure gamecards, die ook nog eens moeilijk leverbaar zijn >,< . Hopelijk kan ik de creditcard van mijn pa even lenen :P.
http://www.gamecard.nu ? Gewoon lekker via iDeal. Ik had het ook liever via automagische incasso gedaan, maar een gamecard is feitelijk niets duurder en bij die website heb je hem direct in huis.

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tuinïnen
  • Registratie: September 2007
  • Nu online

tuinïnen

Eventus stultorum magister

Ebayzo schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 21:11:
[...]
http://www.gamecard.nu ? Gewoon lekker via iDeal. Ik had het ook liever via automagische incasso gedaan, maar een gamecard is feitelijk niets duurder en bij die website heb je hem direct in huis.
Gamecard feitelijk niets duurder?

1 Month - €12,99
3 Months - €35,97

Gamecard :

2 Months - €29,99

Het zal wel aan mij liggen :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 20:55
tuinïnen schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 21:17:
[...]

1 Month - €12,99
3 Months - €35,97

Gamecard :

2 Months - €29,99

http://12game.com/PC_Game...Online_Pre-Paid_Card.aspx
25,90 met daarbij 1.95 verzendkosten. Niet heel erg duur, alleen weer jammer dat het momenteel 4-6 weken verzendtijd is 8)7.
Daantje20 schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 14:09:
Had een leuke RvR encounter laatst, kwam een alleen rondlopende Zealot tegen, en die was slechts rank 13, dus ik denk die sloop ik even. Dat viel tegen zeg, pas toen er een warrior priest bij kwam ging hij snel down.

Witch Hunter is dus niet per definitie een healer killer, mis ook nog wel een skill daarvoor denk ik, zoals Silence The Heretic en Shroud of Magnus.

Denk dat ik na lvl 16 wel wat gelukkiger word van mijn Witch Hunter.
Zealots zijn lastig te killen in t2, heal is relatief erg sterk dan. In t3 zal dat waarschijnlijk een stuk beter gaan voor je, dan begin je echt door zealots en shamans heen te rippen alsof het boter is. DoK's zullen iets lastiger zijn maar zeer zeker ook niet onmogelijk.

Daarnaast is het zeker niet het geval dat je enkel een healer killer bent, eigenlijk de gelijke aan de WE. Je gaat door de healers gauw heen, maar ook de magus en sorc zullen weinig problemen leveren. Daarnaast is de squig herder ook niet iets waarvan je op zal kijken over het algemeen, alhoewel ze wss wel af en toe enigzins verassend uit de hoek kunnen komen.

En tenslotte de WE. WE en WH zijn aardig aan elkaar gewaagd, welk er wint komt er met name op neer welk tot aanvallen begint of wie er binnen 3 seconden de hoogste hoeveelheid dmg uitpompt, als je de 3 seconden al haalt. Toch wel een beetje de gevechten waarbij het echt snel gaat en die tip van if someone attacks you in rvr fight back first and ask questions later zeker op gaat :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-10-2022

Ebayzo

hij/hem

tuinïnen schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 21:17:
[...]

1 Month - €12,99
3 Months - €35,97

Gamecard :

2 Months - €29,99

Hihi. Niks gezegd... SCHANDE DAN! Maak dat debet gedoe! Maar goed, in WoW had dat ook niet de hoogste prioriteit in het begin. Hopen dus dat WaR er iets sneller mee is.

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeanJeremy
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 20-08 13:45

JeanJeremy

broer van Ron

Ik heb inmiddels een Shaman en DoK tussen de lvl 8-12 en vind ze allebei erg leuk.
Wat me wel opvalt is dat ik in Nordenwatch met een Shaman nu wel altijd hoger eindig in de healing rank dan met een DoK. Maar voor lage levels kan dat best niet eens zo heel representatief zijn.

Twijfel of ik nog even een Zealot moet proberen, maar als casual speler en slow-lvl-er moet ik me misschien niet pijnigen aan alle low-level chars omdat het toch al lang genoeg gaat duren voor ik op de 40 kom ;)

Het is erg, maar het kan nog veel erger. Dus eigenlijk valt het reuze mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 19-09 08:13
Die Marauder is toch ook wel lastig neer te krijgen!
Volgens mij zijn dit de moeilijkste te bevechten vijanden, ze slaan hard, kunnen veel hebben en zijn 5 koppen groter dan mijn dwerg!
Ik ben blij dat ik met mijn engi ze gewoon 30 meter door de lucht kan laten vliegen.

Amiga 500, eos 350d, HTPC, GamePC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Wat een geluk had ik gisteren! Ik loote the Bigloppa of Heetful Service, een epic rk26 great axe, en ik ben dus rk26 :) Lucky me, gaat het levelen en rvr’en weer een stuk sneller. Van 50 dps naar nu 60 gegaan, 20% increased dmg dus...en ik kilde al zo idioot snel met me brawler buildt :)

Begin Tor Anorc redelijk door te krijgen, gewoon in je hoofd houden dat als er een dwarf aankomt hij je erin gaat kicken en je zelf zo postioneren dat die dat gewoon niet kan, alleen de enigineer kan je rooten en daarna mooi in positie komen je erin te kicken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodclot
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:07

Bloodclot

Jawier!

eindelijk een soort knockback op mijn sorc! en ik kan het spammen :D

een tactic, elke keer als ik crit met een destruction spell. target gets knockbacked medium distance.
dus als er een melee op me afkomt, hoef ik maar mijn insta pbaoe spell te doen en hij vliegt weg. moet ik wel hoge dark magic hebben voor grootste critchance.

in open rvr, chokepoint situatie op een brug. De brug stond vol met order. kom ik er aan rennen met de pbaoe spam, alles vliegt in het rond. ik overleefde het ook nog mooi. zo kon de destro's mooi doorpushen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sneezzer schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 09:44:
Volgens mij zijn dit de moeilijkste te bevechten vijanden, ze slaan hard, kunnen veel hebben en zijn 5 koppen groter dan mijn dwerg!
Ik ben blij dat ik met mijn engi ze gewoon 30 meter door de lucht kan laten vliegen.
De marauder is het probleem niet, die gaat gemakkelijk genoeg neer. Het is de DPS van jouw engineer die momenteel een beetje subpar is :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 03-10 02:23
Begin op tier 3 al een beetje moe te worden van all die CC (chaos rift/electro magnet anyone 8)7 ) en zo te horen wordt het op tier 4 nog erger.
Bloodclot schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 11:02:
eindelijk een soort knockback op mijn sorc! en ik kan het spammen :D

een tactic, elke keer als ik crit met een destruction spell. target gets knockbacked medium distance.
dus als er een melee op me afkomt, hoef ik maar mijn insta pbaoe spell te doen en hij vliegt weg. moet ik wel hoge dark magic hebben voor grootste critchance.

in open rvr, chokepoint situatie op een brug. De brug stond vol met order. kom ik er aan rennen met de pbaoe spam, alles vliegt in het rond. ik overleefde het ook nog mooi. zo kon de destro's mooi doorpushen.

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een verfrissende MMO is dit, ik had er weinig van verwacht aangezien ik toch al 2 jaar verwend ben met WoW wat nu wel redelijk bugvrij is.
Het PVP gedeelte van WAR is 10x, wat zeg ik 100x beter uitgewerkt als in WoW. (WoWPVP = Gear vs Gear) en alts/friends boosten in arena.
De afwisseling is echt te gek met die public quests en de daarbij horende rewards, het levelen is bijna leuk aan het worden.
Ik speel een Destro Witch Elf op de server Karak-Izor, IGN: Lysan Rank18 Renownrank 15. atm:P
Zijn er nog nederlanders met een guild op deze server ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxzor
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 27-07-2020
Sneezzer schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 09:44:
Ik speel marauder en haat IB's en Engineers, ik vlieg altijd weg door die 2 :( maar jullie sterven wel lekker snel :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Heb zelf gemerkt op rk26 dat ik elke class die niet kan healen makkelijk down krijg, nog niet tegen andere “tankers” gevochten dus hoe ik het als Da brawler BO doe tegen een IB met schild weet ik nog niet. Kwam onder laats paar keer een BW tegen van lvl 31, ik lvl 25. Hij maakte echt geen kans, deed meteen met de opener al aardig wat dmg hij roote me, ik counterde meteen ze root en sloeg hem dood terwijl ik nog 60% van me hp had, 2500 xp kreeg ik ervan :D

Kwam hem nog een keer tegen, weer haling van wat ik net zei alleen toen ik weer direct ze root counterden bleef die maar doelloos staan met zoiets van “ach dit is kansloos kill me maar gewoon ff snel" :P

Witchunter = dood in +-10 sec, engineer duurt wat langer mede door KO. Mwja warrior priest outdamage ik zwaar maar als ze elke keer healen houdt het op. Gelukkig binnenkort een paar silence spells. Mijn enigste stun op dit moment heeft helaas 50% kans om te proccen dus daar je kan ook niet echt op vertrouwen.
De priest elfjes heb ik geleerd te ontlopen, geen kans daar tegen ze staan gewoon /lol terwijl ik dood ga door DoT. Hmm weet een BO speler of “scater enchant” nuttig is tegen deze class? Lijkt wel of ze soort WoW priest zijn met hun shield.

Thank god heb ik genoeg hp om net lang genoeg te overleven om ze ff mee te luren naar een ravijntje en dan hopsekee Big Slash en toedels :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bazvv
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 16:33
Outlandos schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 20:49:
Ik ben van plan een key voor 20 euro aan te schaffen, maar dan moet ik het spel dus ergens anders vandaan halen. Weet iemand waar ik het spel kan downloaden?

Of heeft hier iemand die uit Leiden of omgeving komt misschien de DVD te leen?
Je kan de client nog steeds downloaden vanaf www.war-europe.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chubz schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 12:40:
Ik speel marauder en haat IB's en Engineers, ik vlieg altijd weg door die 2 :( maar jullie sterven wel lekker snel :D
Bluf ...

Een marauder die snel een IB inmaakt ... de IB wordt gezien als de ultieme defensive tank in heel t spel

Ik heb geen enkel probleem 1vs1 met een marauder, en daar heb ik zelfs geen knockback voor nodig

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 15-10-2008 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 02-10 11:57
Zijn er meer mensen die door anderen chars en npc's heen kunnen 'kijken' ?
Ik zie niet de buitenkant van anderen, maar de oogballen en gebitten :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:11
Op welke server spelen de meeste tweakers en is de balance tussen Order en Destruction ongeveer gelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bazvv
Outlandos schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 14:15:
Op welke server spelen de meeste tweakers en is de balance tussen Order en Destruction ongeveer gelijk?
Op Karak-Azgal hebben we een destro guild Uneath, zie ook www.Warhammeronline.nl
Hier zitten best veel tweakers in en de balance is ook prima op de server. Er is ook een order guild van GoT op de server, deze heet invictus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxzor
Verwijderd schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 13:58:
[...]

Bluf ...

Een marauder die snel een IB inmaakt ... de IB wordt gezien als de ultieme defensive tank in heel t spel

Ik heb geen enkel probleem 1vs1 met een marauder, en daar heb ik zelfs geen knockback voor nodig
Ik heb een paar skills waardoor je amper wat tegen me doet, julle zijn dan wel tanks maar damage dealen kunnen jullie niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chubz schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 15:36:
[...]

Ik heb een paar skills waardoor je amper wat tegen me doet, julle zijn dan wel tanks maar damage dealen kunnen jullie niet ;)
Dat ik niks tegen je doe kan misschien zijn, maar jij nog minder tegen mij :) En ik kan het omdraaien,
damage kan je wel doen, maar tanken kunnen jullie niet :-) En jullie doen nou net melee damage, het favoriete type van een IB :)

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 15-10-2008 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxzor
Verwijderd schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 15:38:
[...]

Dat ik niks tegen je doe kan misschien zijn, maar jij nog minder tegen mij :) En ik kan het omdraaien,
damage kan je wel doen, maar tanken kunnen jullie niet :-) En jullie doen nou net melee damage, het favoriete type van een IB :)
ik geef jullie klappen van 200damage :P jullie zijn heel simpel alleen duurt het wat langer

enige waar ik moeite mee heb zijn swordmasters :< niet dood te krijgen

[ Voor 7% gewijzigd door Proxzor op 15-10-2008 16:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
Ik heb dat bij bepaalde AA instelling van mij ATI videokaart. Je hebt een instelling om de doorzichtheid verbeterd, alleen doet deze het te goed ;)
superbassie schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 14:13:

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kronos1979
  • Laatst online: 30-09 12:46
superbassie schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 14:13:
Hoogstwaarschijnlijk heb je een ATI videokaart en heb je AA en AF geforceerd middels je CCC.
Disable je AI (staat in het tweede kopje in je CCC net onder AA) en je hebt geen doorzichtige hoofden meer.

PSN RobinNova

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Verwijderd schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 15:38:
[...]

Volgens mij was Chubz een Shaman :)

Ik vind trouwens dat Black Orcs minimaal net zo goed zijn als een IB hoor. Gezien het feit dat ik gelijke ranks van IB's altijd neerbeuk met mijn orcje 1 on 1 lijkt het me niet dat tank IB's sterker zijn dan een Tank BO.

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Outlandos schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 14:15:
Invitctus, Order guild op Azgal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxzor
SpoTs schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 17:17:
[...]

Volgens mij was Chubz een Shaman :)

Ik vind trouwens dat Black Orcs minimaal net zo goed zijn als een IB hoor. Gezien het feit dat ik gelijke ranks van IB's altijd neerbeuk met mijn orcje 1 on 1 lijkt het me niet dat tank IB's sterker zijn dan een Tank BO.
NOPE :p ben gestopt met me shaman, verwachtte iets meer damage als ik dps spec ging..

Dus heb van me marauder me main gemaakt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxzor
Verwijderd schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 17:41:
[...]

Invitctus, Order guild op Azgal.
De meeste spelen echter nog wel destruction hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
Kronos1979 schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 17:11:
[...]

Hoogstwaarschijnlijk heb je een ATI videokaart en heb je AA en AF geforceerd middels je CCC.
Disable je AI (staat in het tweede kopje in je CCC net onder AA) en je hebt geen doorzichtige hoofden meer.
Knowuse schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 17:11:
Ik heb dat bij bepaalde AA instelling van mij ATI videokaart. Je hebt een instelling om de doorzichtheid verbeterd, alleen doet deze het te goed ;)

[...]
Klopt, ik heb een ATI kaart, ik zal er ff naar kijken.
Thnx alvast :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper2k1
  • Laatst online: 23-04 16:18
Zijn er eigenlijk 2-handed swords voor BO's? Of alleen Axes?

"And folks, if you don't like a little pain once in a while, poker is probably not your game. 'Cause as you can see, you're gonna get it!" (Mike Sexton)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxzor
Thursday the 16th October is 1.0.3 day! This patch addresses many important issues and includes improvements to pet behaviour, client performance, chat systems and much, much more.

The servers will be brought down for the patch at 8:00 CET and we expect the operation to take several hours. Be sure to check back here for the latest updates.
*O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben benieuwd of ik dan eindelijk mijn chat venster weer normaal kan verplaatsen en of die dan ook eens een keer gaat blijven staan. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Notes:

Highlights:

* We’re pleased to announce the addition of a new regional chat system. This item has been one of our most requested features, and you can find the details below.

* We have made additional improvements to the functionality of the /ignore command. This command should now work more consistently.

* A “new mail” icon has been added to the edge of the minimap to alert players when new mail messages have arrived.

* We have made some additional improvements to the handling of NPC speech and action text in an effort to reduce the amount of chat players see from NPCs.

* In order to provide a more challenging and rewarding experience, we have adjusted the overall speed at which players can gain control of zones and move the campaign.

* Pet behavior has been improved and should act more naturally when changing between passive and defensive modes while the pet is fighting multiple enemies.

* The war against the gold sellers continues! We have introduced a new “report gold seller” command that works as follows: when you type /rg, the game will automatically fill out a gold seller appeal using the name of the last player who sent you a tell. If you get an unwanted /tell from a pesky gold seller, type /rg to start an appeal and get them busted!

* We have added a new option to the user settings that will allow players to enable or disable shader caching. This is a graphical performance option, and for a full explanation, players can hover their mouse over this option in the user settings window. This should help improve performance on many systems.

Delving a bit more deeply does reveal that my experiments with Apothecary and Cultivating might need to be brushed off and built up…

General Changes and Bug Fixes:

* In order to ensure that the Apothecary skill remains a valuable crafting profession potions will no longer drop as frequently.

* Seeds for Cultivation will no longer drop as frequently throughout the world.

* Monsters should no longer disappear and then reappear when attacked at range by players.

* In some rare cases, the game would leave “ghost images” of NPCs who had moved away or de-spawned. As a result, players would see NPCs that were not actually there. We have taken steps to correct this issue, and players should see far fewer of these phantom NPCs.

* We fixed an issue that would sometimes cause monsters to break off in mid-combat and attempt to walk away.

* We have made some additional improvements to the pathing and behavior of monsters. These fixes should reduce pathing issues sometimes seen when pulling monsters at range.

* Nurglings will no longer continue to make aggressive sounds after they have been killed.

* Fixed a crash-issue that sometimes occurred when entering city dungeons.

* Fixed a crash that sometimes occurred when searching the Auction House.

In addition, lots of balancing changes to RvR which address some problems noted by the community. One of these addresses how Healers can rake in substantial Reknown by leaving their assigned Party in Scenarios.

Realm vs. Realm:

* Reduced the interaction time required to deploy a guild standard

* Reduced the interaction time required for players to pick up standards that they own. Please Note: This does not include the capturing of enemy standards.

* Capturing an enemy standard will now reward the capturing player and his nearby allies with renown.

* Players can no longer be queued for a scenario while they already have an invite pending to a different scenario.

* Attempting to join a scenario that has already ended will no longer send players to the character select screen.

* Renown gained from healing players was granting more renown than intended over long periods of time. Players who heal other players will still earn renown for aiding their friends in combat, but large heals or repeated heal-over-time spells will result in lesser renown gains than before.

* While going over the data collected for renown gained by healing, we discovered a few incorrect values that led to players earning far more renown than designed. To ensure equal renown gains for players regardless of their chosen career and whether they group or not inside scenarios, we have made several adjustments to the way renown is granted from healing other players:

o Earning renown from healing players was erroneously granting renown while outside of RvR. This has been adjusted so getting renown for healing players outside of RvR or from a player that is not RvR flagged will occur less frequently.

o Healing players will grant renown correctly if the healed player has earned renown from killing other players recently.

[ Voor 93% gewijzigd door Verwijderd op 16-10-2008 09:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Laatst online: 20:15
Patchnotes: http://herald.warhammeron...ld/NewsArticle.war?id=380
Afbeeldingslocatie: http://mythicmktg.fileburst.com/war/us/herald/images/community/headers/highlights.jpg
* We're pleased to announce the addition of a new regional chat system. This item has been one of our most requested features, and you can find the details below.

* We have made additional improvements to the functionality of the /ignore command. This command should now work more consistently.

* A “new mail” icon has been added to the edge of the minimap to alert players when new mail messages have arrived.

* We have made some additional improvements to the handling of NPC speech and action text in an effort to reduce the amount of chat players see from NPCs.

* In order to provide a more challenging and rewarding experience, we have adjusted the overall speed at which players can gain control of zones and move the campaign.

* Pet behavior has been improved and should act more naturally when changing between passive and defensive modes while the pet is fighting multiple enemies.

* The war against the gold sellers continues! We have introduced a new "report gold seller" command that works as follows: when you type /rg, the game will automatically fill out a gold seller appeal using the name of the last player who sent you a tell. If you get an unwanted /tell from a pesky gold seller, type /rg to start an appeal and get them busted!

* We have added a new option to the user settings that will allow players to enable or disable shader caching. This is a graphical performance option, and for a full explanation, players can hover their mouse over this option in the user settings window. This should help improve performance on many systems.

Regional Chat System:

* Chapter-based chat channels have been replaced with a farther reaching chat system, referred to as Region Chat. A region is defined as the contiguous zones that make up a tier-based racial pairing area. For example, Blighted Isle and Chrace make up one region. Region Chat consists of two channels, Region and Region-RvR.

o Region encompasses the entire region area.
o Region-RvR encompasses the RvR-focused areas, such as the Plain of Bone.

* How to use the Regional Chat System:

o To type in the Region channel, use /1 [message]
o To type in the Region-RvR channel, use /2 [message]
Note: You must be in the RvR-focused region to use the Region-RvR channel. Players on Open RvR servers will have access to Channel 2 at all times.
o To disable these channels right click on the proper chat tab, go to "Tab Options" then "Filters." Scroll down to Region and Region-RvR and uncheck the channels you no longer wish to view.
o If you have disabled either channel and wish to re-enable them simply return to the "Filters" menu and re-select the appropriate channels.

Afbeeldingslocatie: http://mythicmktg.fileburst.com/war/us/herald/images/community/headers/general.jpg
* In order to ensure that the Apothecary skill remains a valuable crafting profession potions will no longer drop as frequently.

* Seeds for Cultivation will no longer drop as frequently throughout the world.

* Monsters should no longer disappear and then reappear when attacked at range by players.

* In some rare cases, the game would leave "ghost images" of NPCs who had moved away or de-spawned. As a result, players would see NPCs that were not actually there. We have taken steps to correct this issue, and players should see far fewer of these phantom NPCs.

* We fixed an issue that would sometimes cause monsters to break off in mid-combat and attempt to walk away.

* We have made some additional improvements to the pathing and behavior of monsters. These fixes should reduce pathing issues sometimes seen when pulling monsters at range.

* Nurglings will no longer continue to make aggressive sounds after they have been killed.

* Fixed a crash-issue that sometimes occurred when entering city dungeons.

* Fixed a crash that sometimes occurred when searching the Auction House.
Afbeeldingslocatie: http://mythicmktg.fileburst.com/war/us/herald/images/community/headers/content.gif
We have made some adjustments to the Hydra boss in the Sacellum dungeon to bring this encounter more in line with the original design and difficulty.

Afbeeldingslocatie: http://mythicmktg.fileburst.com/war/us/herald/images/community/headers/rvr.gif
* Reduced the interaction time required to deploy a guild standard

* Reduced the interaction time required for players to pick up standards that they own. Please Note: This does not include the capturing of enemy standards.

* Capturing an enemy standard will now reward the capturing player and his nearby allies with renown.

* Players can no longer be queued for a scenario while they already have an invite pending to a different scenario.

* Attempting to join a scenario that has already ended will no longer send players to the character select screen.

* Renown gained from healing players was granting more renown than intended over long periods of time. Players who heal other players will still earn renown for aiding their friends in combat, but large heals or repeated heal-over-time spells will result in lesser renown gains than before.

* While going over the data collected for renown gained by healing, we discovered a few incorrect values that led to players earning far more renown than designed. To ensure equal renown gains for players regardless of their chosen career and whether they group or not inside scenarios, we have made several adjustments to the way renown is granted from healing other players:

o Earning renown from healing players was erroneously granting renown while outside of RvR. This has been adjusted so getting renown for healing players outside of RvR or from a player that is not RvR flagged will occur less frequently.

o Healing players will grant renown correctly if the healed player has earned renown from killing other players recently.

* The amount of Renown required to gain Renown Ranks from 50-80 has been adjusted to the proper curve. Players which have already achieved any Renown Ranks between 50 and 80 will retain their Renown Ranks, but will notice the amount of Renown necessary to gain the next Rank has increased. Players will not lose any Renown Ranks, nor lose any Renown they have gained.
edit: hmm, ik copy paste te sloom zie ik :P

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFl0ppY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-10 12:24
Zo gisteren is er een mooie alliance ontstaan tussen invictus en the dragonwake templars. Nog volledig nederlands en tegen de 200 members aan. Hopelijk kunnen we nu in de toekomst grote raids organiseren. Bleek tot nu toe zelfs met 100+ members lastig omdat iedereen in verschillende tiers zit.

Verder mogen ze salvage wel eens aanpakken. Gisteren dik 10 items gesalvaged die ik gekocht had op de AH en mijn skills ging met 2 omhoog. De failure rate is gewoon te ziek. Slaat echt helemaal nergens op. Inmiddels zit mijn bank ook helemaal nok vol met items die ik nog niet kan salvagen omdat mijn skill nog niet toereikend is... Over talisman making hoef ik niet eens te beginnen.

The Stranger: Do you have to use so many cuss words?
The Dude: What the fuck you talking about?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
MrFl0ppY schreef op donderdag 16 oktober 2008 @ 09:38:
Zo gisteren is er een mooie alliance ontstaan tussen invictus en the dragonwake templars.
En die Dragonwake Templars dwergen waren al zo irritant :P.

Overigens een mooie patch, vooral dat de tijd om een banner te deployen en weer op te pakken is verminderd. Helaas nog geen woord over de vele guildbugs.. (niet kunnen promoten, niet kunnen sorteren op datum, etc...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bazvv
MrFl0ppY schreef op donderdag 16 oktober 2008 @ 09:38:
Zo gisteren is er een mooie alliance ontstaan tussen invictus en the dragonwake templars. Nog volledig nederlands en tegen de 200 members aan. Hopelijk kunnen we nu in de toekomst grote raids organiseren. Bleek tot nu toe zelfs met 100+ members lastig omdat iedereen in verschillende tiers zit.

Verder mogen ze salvage wel eens aanpakken. Gisteren dik 10 items gesalvaged die ik gekocht had op de AH en mijn skills ging met 2 omhoog. De failure rate is gewoon te ziek. Slaat echt helemaal nergens op. Inmiddels zit mijn bank ook helemaal nok vol met items die ik nog niet kan salvagen omdat mijn skill nog niet toereikend is... Over talisman making hoef ik niet eens te beginnen.
Heb al 200 salvaging skill, volgens mij is het ook iets van skill-itemrank=%succes. Dus hoe hoger je skill t.o.v. de item die je wil salvagen hoe meer kans op succes(en skill erbij).
Ik heb in het begin in T1 bij de renown merchant me skill tot 50 gedaan met de goedkoopste groene item, daarna nooit meer problemen gehad en skill ging ook snel heb bijna nooit failures eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TeddyBeertje
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 02-09 15:57
Vraag voor tussen door ik ben op zoek naar een realm status site. Heb het spel pas 3 dagen.
Nog niet gevonden voor EU heeft iemand een mooi linkje voor me.

En betreft de skill heb het spel net 2 dagen kan potjes maken en mensen looten. Skills trainen vindt ik moeilijk.
en failure krijg ik gelukkig niet maar vaak moet ik meerdere dingen doen om skill omhoog te krijgen. Gelukkig maar anders was je zo max skill.

Trouwens wie heeft er last als hij het spel opstart hij steeds Accept voor user agreament moet drukken heb hier al een report overgemaakt maar volgens mij hebben meer mensen hier last van

Windows X64 Vista ultimate.

[ Voor 24% gewijzigd door TeddyBeertje op 16-10-2008 11:31 ]

Teddy^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
TeddyBeertje schreef op donderdag 16 oktober 2008 @ 11:28:
Vraag voor tussen door ik ben op zoek naar een realm status site. Heb het spel pas 3 dagen.
Nog niet gevonden voor EU heeft iemand een mooi linkje voor me.
Is er niet, komt nog hebben ze gezegd.
En betreft de skill heb het spel net 2 dagen kan potjes maken en mensen looten. Skills trainen vindt ik moeilijk.
en failure krijg ik gelukkig niet maar vaak moet ik meerdere dingen doen om skill omhoog te krijgen. Gelukkig maar anders was je zo max skill.
Je moet voor alchemy(of hoe het ook moge heten) ook stabilizers gebruiken, anders heb je vaak failures ja. Water gebruiken dus.
Trouwens wie heeft er last als hij het spel opstart hij steeds Accept voor user agreament moet drukken heb hier al een report overgemaakt maar volgens mij hebben meer mensen hier last van
Working as intended, vanwege juridische redenen zeggen ze.

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TeddyBeertje
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 02-09 15:57
Okay. Dacht misschien nog een bug heb al veel report gedaan voor bugs en spel fouten.
Ben zelf Apothecary Skill 42
Scavenging-Gathering, skill 52.

Op welke realms spelen de meeste mensen. Geef eens door :).

Teddy^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-BRAIN
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-04 20:09
ok ff een vraag

als ik nu een dark elf heb kan ik dan ook naar de andere 2 gebieden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
B-BRAIN schreef op donderdag 16 oktober 2008 @ 11:53:
ok ff een vraag

als ik nu een dark elf heb kan ik dan ook naar de andere 2 gebieden?
Ja, in elk warcamp zal je een flightmaster vinden die je naar alle andere pairings vliegen en je capital(warcamp is zeg maar een kampje naast een RvR gebied).

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P4p3Rc1iP
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 26-06 15:04
Is er, of komt er ook iets van een free trail? Ik wil toch graag eerst MMO's even proberen voordat ik er geld in ga steken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
P4p3Rc1iP schreef op donderdag 16 oktober 2008 @ 12:30:
Is er, of komt er ook iets van een free trail? Ik wil toch graag eerst MMO's even proberen voordat ik er geld in ga steken.
Nope is er niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ambi
  • Laatst online: 05-05 08:14

ambi

IGN: EvulKlowne

@P4p3Rc1iP: Zal wel komen, maar niet onmiddelijk.

[ Voor 71% gewijzigd door ambi op 16-10-2008 12:56 ]

Steam/uPlay: EvulKlowne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P4p3Rc1iP
ambi schreef op donderdag 16 oktober 2008 @ 12:55:
@P4p3Rc1iP: Zal wel komen, maar niet onmiddelijk.
Hmm, enig idee wanneer deze dan zal komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

P4p3Rc1iP schreef op donderdag 16 oktober 2008 @ 13:10:
[...]

Hmm, enig idee wanneer deze dan zal komen?
Ik hoop nog heel lang niet :) Aangezien er dan ook tig goldsellers extra bij gaan komen, en daar heb ik geen behoefte aan ! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ambi

ambi

Verwijderd schreef op donderdag 16 oktober 2008 @ 13:35:
[...]
Ik hoop nog heel lang niet :) Aangezien er dan ook tig goldsellers extra bij gaan komen, en daar heb ik geen behoefte aan ! 8)
Ik hoop het eerlijk gezegd ook niet. Het is gewoon een heel vermakelijk spel dat de huidige winkelprijs van ~40 euro (spel+1mnd speeltijd) dubbel en dik waard is en het is nogal wiedes dat ze nu eerst op zoveel mogelijk winkelverkoop mikken vooraleer met buddy keys of trial te beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jabba
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-07 13:52

Jabba

Firkan

Net een time card gekocht... wacht nog even met die fransen mijn CC nummer te geven :D

en gelijk een mooi warhammer doorsje om de gedownloade EA store client in te stoppen nadat ik hem op dvd gebrand heb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxzor
Jabba schreef op donderdag 16 oktober 2008 @ 15:46:
Net een time card gekocht... wacht nog even met die fransen mijn CC nummer te geven :D

en gelijk een mooi warhammer doorsje om de gedownloade EA store client in te stoppen nadat ik hem op dvd gebrand heb :)
Waar gekocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jabba
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-07 13:52

Jabba

Firkan

Gamestore in wageningen, bij de Toys r us lagen er ook nog een paar, volgens mij zijn die dingen best te krijgen overal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
Heb er 1 van bol.com gehaald.

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrumpyGamerDad
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20-08 08:11
Ik heb een timecard bij de Mediamarkt vandaan gehaald en ik heb ze ook al bij de bart smit zie liggen.

http://youtube.com/c/Mikesgameworld | Blizzard addict | Gamer pur sang

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Nog 1 rank en ik ben eindelijk van het oneindige tor anroc gelame af! Geen dwergen meer die ff naar voren komen rushen je het in het lava gooien en weer op de achtergrond verdwijnen afwachtend tot hun knock back atack weer van ze cooldown is. Haha kan niet wachten tot ik deze nutteloze stunties tegen ga komen in een level zonder lava...mijn wraak gaat zoet zijn en aanzich aanhouden tot rank 40! Haha Eindelijk bijna van deze bullshit af!

Alhoewel ik moet zeggen dat ik behoorlijk skilled ben geworden met “saboteren” van de knockback atacks, snel om hun heen draaien enzo en soms gewoon ff weg rennen. Maarja end of the day beland ik toch wel een paar keer in het lava. K, kick regelmatig groepjes erin :P Eigenlijk schuld dikke bult moeten ze maar niet bij rand van het lava gaan staan. De xp als je wint is opzich niet slecht 15k ofzo voor 8 min, maar de irritatie als je Big Slash weer eens bugged is en je zelf wel van 50m in het lava vliegt! Gruwelijke! Lang niet meer lopen schelden achter me pc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_Teach
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 28-09 13:18
evilpin0 schreef op vrijdag 17 oktober 2008 @ 09:43:
Nog 1 rank en ik ben eindelijk van het oneindige tor anroc gelame af! Geen dwergen meer die ff naar voren komen rushen je het in het lava gooien en weer op de achtergrond verdwijnen afwachtend tot hun knock back atack weer van ze cooldown is. Haha kan niet wachten tot ik deze nutteloze stunties tegen ga komen in een level zonder lava...mijn wraak gaat zoet zijn en aanzich aanhouden tot rank 40! Haha Eindelijk bijna van deze bullshit af!
Nee die kleine goblins met een staff of die rare waggelende gasten met een skull zijn niet irritant 8)7

Beide partijen doen het onwijs veel. Ik moet zeggen, ik heb net zo'n grote hekel aan TA (als order) hoor. Maar het is goeie XP en het is een snel scenario (vergeleken bijv. ishar's temple (spelling), waar je regelmatig gewoon 15 minuten in zit).

Ach als het mee zit is vanavond me laatste level daar (28 here I cum), dan kan ik de rest van de guild weer joinen in T4 scenario's.

Het leukst vind ik eigenlijk Doomcrater, als beide partijen een beetje equal matched zijn dan is het altijd een slugfest bij de flag :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
Ben je bijna level 29? Ik zelf vindt de meeste senario de laatste paar ranks voor een nieuw tier het beste te doen.

Als je dat in de lava gekickt worden lame vindt, waarom doe je het dan zelf ook? Als je een skill echt lame vindt kun je hem ook van je toolbar halen. Ben het opzich trouwens wel met je eens dat het wat lame is, ben je net net terug gelopen lig je er weer in. Van mij mogen ze die slow wel weghalen van de lava, dan heb je iets meer kans om er uit te komen (en je tegenstanders de kans om een KB op je te krijgen ;) )
evilpin0 schreef op vrijdag 17 oktober 2008 @ 09:43:

Alhoewel ik moet zeggen dat ik behoorlijk skilled ben geworden met “saboteren” van de knockback atacks, snel om hun heen draaien enzo en soms gewoon ff weg rennen. Maarja end of the day beland ik toch wel een paar keer in het lava. K, kick regelmatig groepjes erin :P Eigenlijk schuld dikke bult moeten ze maar niet bij rand van het lava gaan staan. De xp als je wint is opzich niet slecht 15k ofzo voor 8 min, maar de irritatie als je Big Slash weer eens bugged is en je zelf wel van 50m in het lava vliegt! Gruwelijke! Lang niet meer lopen schelden achter me pc.

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Da_Teach schreef op vrijdag 17 oktober 2008 @ 10:06:
[...]

Beide partijen doen het onwijs veel. Ik moet zeggen, ik heb net zo'n grote hekel aan TA (als order) hoor. Maar het is goeie XP en het is een snel scenario (vergeleken bijv. ishar's temple (spelling), waar je regelmatig gewoon 15 minuten in zit).

Ach als het mee zit is vanavond me laatste level daar (28 here I cum), dan kan ik de rest van de guild weer joinen in T4 scenario's.
Vindt het juist heerlijk ff 15 min rvr'en daarvoor speel het spel :P
Hit vanavond, als ik ga hele avond speel dan, ook de rk 28.

gelukkig een shaman healer als buddy nu, dus beloofd veel goeds in aankomende scenario's zonder lava :P

[ Voor 7% gewijzigd door evilpin0 op 17-10-2008 10:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

evilpin0 schreef op vrijdag 17 oktober 2008 @ 10:31:
[...]
gelukkig een shaman healer als buddy nu, dus beloofd veel goeds in aankomende scenario's zonder lava :P
Inderdaad ! Bijkomend voordeel is dat wij als Destruction veel meer hebben geleerd en daadwerkelijk alles uit de class hebben moeten halen voor wat punten, terwijl sommige (vele) order mannetjes maar 1 skill hebben gebruikt in de gehele tier 3 scenario's. ( juist..knockback)

Het zal ze vies tegenvallen wanneer ze tegenover een zooi skilled Destro's staan en erachter komen dat hun knockback ze niet meer gaat redden _/-\o_ .

Deze 27 Disciple kan iig niet wachten tot het zover is ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFl0ppY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-10 12:24
Nou Nou, wat zijn de destro's toch zielig zeg. Op mijn server wordt er nog aardig 50-50 gewonnen. Bovendien worden juist de scenario's waarin geen lava zit maar gewoon old skool knokken nog de regel is vaak door Order gewonnen. Dus die skilled destro valt wel mee.

Oh en begin niet over de massive amount of tanks en shaman's.

The Stranger: Do you have to use so many cuss words?
The Dude: What the fuck you talking about?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik moest dit weekend ook maar weer eens inloggen. Een hele week niet kunnen spelen.. :S ik loop achter.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrFl0ppY schreef op vrijdag 17 oktober 2008 @ 11:18:
Nou Nou, wat zijn de destro's toch zielig zeg. Op mijn server wordt er nog aardig 50-50 gewonnen. Bovendien worden juist de scenario's waarin geen lava zit maar gewoon old skool knokken nog de regel is vaak door Order gewonnen. Dus die skilled destro valt wel mee.

Wij zijn helemaal niet zielig :), maar ik mag toch wel wat rivaliteit kweken! Als het de knockback niet eens vinden beide partijen wel weer iets anders waardoor ze een "hekel" krijgen aan de tegenstander. We moeten jullie zeker niet te lief gaan vinden, anders worden het wel heel saaie scenario's! O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrFl0ppY schreef op vrijdag 17 oktober 2008 @ 11:18:

Op zich wel mee eens op Karak Azgal, jammer genoeg :|

Nu zie ik wel weer vergelijkingen tussen careers (zgn. mirrors) waaruit blijkt dat order toch wel sterkere equivalenten heeft, dus volgens mij probeert mythic op een onrechtmatige manier toch wel de order pop op te krikken.

Als je niet weet waar ik het over heb, google es naar de brightwizard vs. sorcerer vergelijking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 17 oktober 2008 @ 12:09:
Op zich wel mee eens op Karak Azgal, jammer genoeg :|

Nu zie ik wel weer vergelijkingen tussen careers (zgn. mirrors) waaruit blijkt dat order toch wel sterkere equivalenten heeft, dus volgens mij probeert mythic op een onrechtmatige manier toch wel de order pop op te krikken.

Als je niet weet waar ik het over heb, google es naar de brightwizard vs. sorcerer vergelijking.
Muah, ik vindt het op zich nog wel meevallen, die kockback is irritant door de lava omgeving. Ik heb alleen problemen met het killen van de swordmaster en in mindere mate de white lion.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
GrumpyGamerDad schreef op vrijdag 17 oktober 2008 @ 08:08:
Ik heb een timecard bij de Mediamarkt vandaan gehaald en ik heb ze ook al bij de bart smit zie liggen.
E-plaza liggen er ook tich en volgens mij had Saturn er ook liggen, maar niet zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

psychodude schreef op vrijdag 17 oktober 2008 @ 14:20:
[...]

E-plaza liggen er ook tich en volgens mij had Saturn er ook liggen, maar niet zeker.
Bij de plaatstelijke (Zaltbommel) Intertoys heb ik ze ook al gezien. Wat me trouwens opvalt, is dat automatische incasso nog niet beschikbaar is. Tenminste, als ik op Active Renewal klik gebeurt er niets. Om namelijk meteen 2 maanden te kopen, zeker nu WotLK in aantocht is, is me eigenlijk íets teveel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
Verwijderd schreef op vrijdag 17 oktober 2008 @ 14:38:
[...]

Bij de plaatstelijke (Zaltbommel) Intertoys heb ik ze ook al gezien. Wat me trouwens opvalt, is dat automatische incasso nog niet beschikbaar is. Tenminste, als ik op Active Renewal klik gebeurt er niets. Om namelijk meteen 2 maanden te kopen, zeker nu WotLK in aantocht is, is me eigenlijk íets teveel :P
WotLK? Wat is dat?

Automatisch incasso komt volgens mij de eerste tijd niet beschikbaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
Sneezzer schreef op vrijdag 17 oktober 2008 @ 15:06:
[...]

WotLK? Wat is dat?

Automatisch incasso komt volgens mij de eerste tijd niet beschikbaar...
Wrath of the Lich King, WoW uitbreiding.

Over automatische incasso (direct debit) zie ook mijn post eerder. Op de korte termijn zit het niet in de planning.

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
http://herald.warhammeron...ld/NewsArticle.war?id=386

Leuk lijstje ^_^ Blackguard en Knights of the Blazing sun komen dus op een zeer korte termijn _/-\o_

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
JeanLucPicard schreef op vrijdag 17 oktober 2008 @ 16:15:
http://herald.warhammeron...ld/NewsArticle.war?id=386

Leuk lijstje ^_^ Blackguard en Knights of the Blazing sun komen dus op een zeer korte termijn _/-\o_
Leuk stukje :)
Eindelijk kunnen we na patch 1.1 items linken, werd weleens tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nice.

Hoewel ik zo af en toe nog wel eens m'n twijfels heb over WAR.. (er zijn nog zoveel dingen die verbeterd kunnen en moeten worden en door WAR ben ik ook de overall smoothness van WoW weer gaan waarderen)

Ik ben toch erg onder de indruk van het dev team. Ik krijg van WAR tenminste echt het idee dat ze continu actief bezig zijn met bug squashen en performance verbeteringen. Om de paar dagen word er wel een kleinere of grotere patch of hotfix doorheen geduwd. De eerste grote patch nu in aantocht. Niets dan hulde,

Als ze zo doorgaan is WAR echt een blijverdje, al ben ik erg benieuwd wat WoTLK voor schade gaat aanrichten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
Valt me op dat ik de laatste tijd geen wachttijd meer heb als ik wil spelen.
Zijn er zoveel mensen al gestopt of.....?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P4p3Rc1iP
Verwijderd schreef op donderdag 16 oktober 2008 @ 13:35:
[...]

Daar heb je wel een punt, al zal het met buddy keys niet zo'n vaart lopen.

Ook zouden ze natuurlijk een free weekend kunnen doen. In die 2 dagen zullen de goldfarmers niet al te veel schade aanrichten... En anders zijn ze toch na 2 dagen weer weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Laatst online: 20:15
superbassie schreef op vrijdag 17 oktober 2008 @ 19:50:
Valt me op dat ik de laatste tijd geen wachttijd meer heb als ik wil spelen.
Zijn er zoveel mensen al gestopt of.....?
ik geloof dat de server limiet is verhoogd sinds de launch.
de limiet was in de 1e weken expres laag gehouden zodat niet iedereen respawns stond te campen in tier1.
nu zit iedereen wat meer verspreid over de tiers, en is de limiet hoger, zodat de lagere tiers niet leeg zijn.

daarnaast zijn er een hoop meer servers als bij de launch

[ Voor 5% gewijzigd door RocketKoen op 18-10-2008 02:48 ]

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-09 10:12
Volgens de OP is de digitale download van het spel beschikbaar voor 40 euro? ik kan alleen de 50 euro versie vinden :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dhrax
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17:12

Dhrax

Prog Lord

Verwijderd schreef op vrijdag 17 oktober 2008 @ 18:30:

Als ze zo doorgaan is WAR echt een blijverdje, al ben ik erg benieuwd wat WoTLK voor schade gaat aanrichten.
Yep, klopt helemaal.

Al heb ik wel het idee dat veel mensen die nu serieus met WAR bezig zijn WoTLK links laten liggen, het is toch immers weeral veel van hetzelfde.

Mythic is iig goed bezig en als ik kijk naar de dev-reports met materiaal wat er allemaal nog aan zit te komen dan zit het met WAR well goed hoor :)

WoTLK is de overtreffende trap van BC -> nog meer onzin dus waar ik persoonlijk niet op zit te wachten ;)

[ Voor 9% gewijzigd door Dhrax op 19-10-2008 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ligt ie bij iedereen eruit nu? (server Karak Azgal)

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 19-10-2008 15:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P4p3Rc1iP
Kon het toch niet laten om de game maar te kopen. Pluimpje voor het marketing team van EA/Mythic!

Na een 4 uur durende download en een 20 min durende install is hij nu druk aan het patchen!

Ik moet zeggen dat account creation niet helemaal lekker ging, vooral omdat die website nogal bagger is. De helft van de tijd reageert hij niet als ik op iets klik, en soms loopt de lay-out ook een beetje vreemd.

Maar goed, nu eindelijk een account gemaakt. Kan niet wachten om het te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
belfrink schreef op zondag 19 oktober 2008 @ 13:55:
[...]

Yep, klopt helemaal.

Al heb ik wel het idee dat veel mensen die nu serieus met WAR bezig zijn WoTLK links laten liggen, het is toch immers weeral veel van hetzelfde.

Mythic is iig goed bezig en als ik kijk naar de dev-reports met materiaal wat er allemaal nog aan zit te komen dan zit het met WAR well goed hoor :)

WoTLK is de overtreffende trap van BC -> nog meer onzin dus waar ik persoonlijk niet op zit te wachten ;)
Agreed, wotlk heeft best wel wat leuke dingetjes maar met name een uitbreiding voor nieuwere spelers naar mijn mening en een aantal diehards. Echter voor de gemiddelde gamer zal het weinig nieuws brengen, en zelfs indien ze terug gaan waarschijnlijk maar voor korte periode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ambi

ambi

P4p3Rc1iP schreef op zondag 19 oktober 2008 @ 18:54:
Ik moet zeggen dat account creation niet helemaal lekker ging, vooral omdat die website nogal bagger is. De helft van de tijd reageert hij niet als ik op iets klik, en soms loopt de lay-out ook een beetje vreemd.
'k Kan me geen problemen herinneren tijdens account creation.
Maar goed, nu eindelijk een account gemaakt. Kan niet wachten om het te spelen.
Yay! Welcome to the fray :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
Zo, was weer een triest RvR dagje...
Mourkain Temple...letterlijk 9 van de 10 verloren (10e wonnen we op 50 punten). |:(
Nu maar gewoon grinden, levert meer exp op...

Ben wel blij met m'n Witch Elfje trouwens, redelijke survivability en in 1vs1 red ik me ook goed :)

[ Voor 23% gewijzigd door superbassie op 20-10-2008 01:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Panthera
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 06-03 14:10
Ik heb er niet veel last van, maar ik vroeg me af of anderen het ook hebben:
Wanneer ik WAR opstart hoor ik het muziekje van het filmpje, maar heb geen beeld, aan het einde zie ik in een flits het inlogscherm, maar word teruggezet naar bureaublad.Dan moet ik met alt-tab terug naar WAR.
Wanneer er een patch is geweest, kan ik niet met alt-tab terug naar WAR, want dan keilt hij me iedere keer terug naar bureaublad, dan moet ik met programmamanager eerst afsluiten en het programma opnieuw opstarten, en begint het dus van het begin af aan.
Dit zorgt ervoor dat ik ongeveer 10 minuten bezig ben met opstarten, want na een update kan ik het filmpje niet annuleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wel lekker weekend gehad :) , hard op weg naar level 29 disciple...en de scenario's, ach ja, soms win je, soms verlies je. Wat ik wel jammer vindt ik dat veel mede disciple's meer gericht zijn op dps dan healing, terwijl de heals veel meer nodig zijn. Als ik dan met 60 a 65.000 healing een scenario eindig, en de eerstvolgende DoK staat op 25.000 , is dat toch een gemis. Dit geldt niet voor alle dok, maar wel het merendeel.

Mijn pvp gear is ook totaal gericht op willpower, zit nu rond de 450 wp. Dit is echt een aanzienlijk verschil in heals vergeleken met mijn strenght outfit. Imho moeten meer dok zich aanpassen voor healing ( je kiest toch niet voor niks een healer?). :9

edit: merk trouwens wel dat naarmate het weekend verstrijkt, ik meer en meer last van lag krijg in de scenario's, reboot server plz ! En van bovenstaande heb ik (gelukkig) geen last.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 20-10-2008 09:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeanJeremy
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 20-08 13:45

JeanJeremy

broer van Ron

Hoewel ik Warhammer Online erg leuk vind (zelfs leuker dan WoW maar dat vooral omdat ik meer een PvP-er ben dan een PvE-er). Ga ik er toch mee stoppen denk ik.

Maak deze maand nog af en dan verkoop ik mijn CE uitvoering denk ik.
Speel toch te weinig als casual gamer en het kost me teveel van mijn zeldzame vrije tijd.
(het eeuwige MMO complex) ;)

Mocht iemand uit de regio DenBosch/Eindhoven interesse hebben moet ie maar eens polsen binnenkort ;)

Het is erg, maar het kan nog veel erger. Dus eigenlijk valt het reuze mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Ik heb echt veel gespeeld de laatste tijd, moest gewoon ff opnieuw kennis maken met vrienden onderhand. Gisteren de lvl 30 gehit, ga het nu rustig aan doen. De t4 scenario’s worden nauwelijks gespeelt dus blijf nog ff bij Tor Anroc hangen (waar ik zoveel over gewhined heb dus :P) Met me nieuwe skill “ Where you Going” kan ik nu met grote preciese die klote dwarfs in het lava trappen :P
Gisteren voor de 3 de keer ook een andere scenario dan Tor Anorc gespeelt en record dmg gedaan, zat tegen de 80k aan met RK30 BO, hoogste van iedereen. Kan me even niet meer herrineren welke het was, maar wel iig een stuk leuker dan Tor Anorc. Eindelijk ook een dmg skill erbij waarmee ik snel een finishing blow kan geven, de “t-ree hit combo” doe er op lvl 30 op casters ca 750/800 dmg mee elke 20 sec en is gratis :) Heb echt healer love ook, zorg altijd goed voor die zwakke pikkies door mensen erbij weg te trappen, te slowen, te killen en te rooten enzo en dat resulteert dat ik altijd “the-man-to-heal” ben :p Heerlijk.

Heb ook een heerlijke tactic, de vijandelijke line inlopen, een doelwit zoeken, en hem met big slash richting onze groep meppen, zodat al onze casters/ranged erop kunnen en ik ook nog 50% kans heb als probeert weg te komen hem 3 sec te stunnen, als die procced is die dood :) Dat is een beetje me aangeleerde speeltijl eigenlijk. In de buurt van de healers blijven en gasten proberen af te zonderen met KB atacks, volgens mij vervul ik zo ook perfect mijn role als Black Orc.

Echt een heerlijk spel MAAR ik vondt me wow warrior een stuk intenser en leuker om te spelen, het is gewoon dat het hier allemaal zo goed geregelt is met pvp enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Panthera
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 06-03 14:10
JeanJeremy schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 09:30:
Hoewel ik Warhammer Online erg leuk vind (zelfs leuker dan WoW maar dat vooral omdat ik meer een PvP-er ben dan een PvE-er). Ga ik er toch mee stoppen denk ik.

Maak deze maand nog af en dan verkoop ik mijn CE uitvoering denk ik.
Speel toch te weinig als casual gamer en het kost me teveel van mijn zeldzame vrije tijd.
(het eeuwige MMO complex) ;)

Mocht iemand uit de regio DenBosch/Eindhoven interesse hebben moet ie maar eens polsen binnenkort ;)
Ik kan natuurlijk niet in je portemonnee kijken, maar ongeveer 10 euro per maand voor een MMO, ik vind dat ik met 1 avond in de week een uurtje of 2 (+/- 8 uur in de maand) het er al wel uit heb. Ik kan namelijk niets anders verzinnen, wat ik kan doen in die tijd, met andere mensen waar ik zoveel plezier van heb, wat zo goedkoop is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

evilpin0 schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 10:13:
Heb ook een heerlijke tactic, de vijandelijke line inlopen, een doelwit zoeken, en hem met big slash richting onze groep meppen, zodat al onze casters/ranged erop kunnen en ik ook nog 50% kans heb als probeert weg te komen hem 3 sec te stunnen, als die procced is die dood :) Dat is een beetje me aangeleerde speeltijl eigenlijk. In de buurt van de healers blijven en gasten proberen af te zonderen met KB atacks, volgens mij vervul ik zo ook perfect mijn role als Black Orc.
Ahhh ,dit hoor ik graag als DoK zijnde, iemand de me beschermd als healer zijnde en mijn honger om te dps'n ook nog vervuld om zo af en toe een vijand in ons groepje te kicken _/-\o_ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Daarom doe ik het he :)
Geen heals en ik ben zo dood elke keer, voor wat hoort wat he :P

Pagina: 1 ... 9 ... 20 Laatste

Dit topic is gesloten.