Yeah, ik had ook al bericht gekregen van dimensionplus.
Ik ga hem tegelijk even afhalen en voorinstaleren. En tommorow the WAR wel begin.
Verwijderd
ook de CE ?Verwijderd schreef op woensdag 17 september 2008 @ 14:56:
Yeah, ik had ook al bericht gekregen van dimensionplus.Ik ga hem tegelijk even afhalen en voorinstaleren. En tommorow the WAR wel begin.
Verwijderd
Als je Destruction wil gaan. Dan kan je altijd in onze guild, Uneath...Verwijderd schreef op woensdag 17 september 2008 @ 14:37:
morgen 08.00 online......(orderstatus bij free record shop is nu VERZONDEN) dus morgenvroeg heb ik de CE
Nu nog een goede guild zoeken en dan is het echt overal WAR !!
Leuke guild hoor !
Verwijderd
welke server zitten jullie dan?Verwijderd schreef op woensdag 17 september 2008 @ 15:10:
[...]
Als je Destruction wil gaan. Dan kan je altijd in onze guild, Uneath...
Leuke guild hoor !
enne ik heet geen Robert maar Nikki mag ik nu ook nog jullie guild joinen?
Verwijderd
Dan ga ik maar op de inhoud van het mailtje af, en fiets ik morgen HEEL snel naar huispsychodude schreef op woensdag 17 september 2008 @ 14:42:
[...]
Ik heb een keer iets bij GCshop besteld en toen was het nooit van betaald afgegaan, kreeg het gewoon de volgende dag in huis en stond nog op betaald. Nooit omgezet naar verzonden of wat dan ook, enkel een mailtje wat aangaf dat het verstuurd was.
Ik hoop trouwens dat Direct Debit (oftewel automatische incasso) er al meteen inzit, anders kan ik weer HEEL snel van huis naar de stad fietsen om daar een gamecard te scoren. Áls die er nog zijn.
Hmm, ik vond die van WoW echt heerlijk. Heb in de 2 en een half jaar dat ik nu speel (private server tijd meegerekend) nog nooit een echte interface addon gebruikt, altijd op de standaard Blizz laten staan.@OkkE: Interfaces wennen wel, vond WoW eerst ook afgrijselijk bijvoorbeeld maar na een tijdje kijk je daar gewoon doorheen. WAR zal zeker wel hetzelfde zijn, met name als je het ziet in contrast met het spel tegelijk welk je aan het spelen bent ipv op een screenshot.
Verwijderd
Net nog even gekeken op de FRS site... En de leverstatus
van mijn CE staat nu op "in bestelling bij de leverancier "...
Heb mn CE al een hele tijd geleden gepreorderd, dus hoop niet
dat dit betekent dat ik hem morgen niet in huis heb. Want dan
wordt ik boos
...
van mijn CE staat nu op "in bestelling bij de leverancier "...
wordt ik boos
ey cydolfas, al een guild gevonden/gemaakt?
En dit is nou precies de reden dat ik mijn CE @ FRS heb gecancelledVerwijderd schreef op woensdag 17 september 2008 @ 15:13:
van mijn CE staat nu op "in bestelling bij de leverancier "...![]()
wordt ik boos...
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
Nee geen tijd voor gehad ook. Een aantal mensen uit mijn WoW guild gaan wel order op Hirn spelen, wellicht dat als dat er 5 of 6 zijn ik een guild maak met die mensen. De rest van de Order tweakers is dan wat mij betreft ook van harte welkom.Jabba schreef op woensdag 17 september 2008 @ 15:15:
ey cydolfas, al een guild gevonden/gemaakt?
i5-10600K | MSI MAG Tomahawk Z490 | Asus DUAL GeForce RTX 3070 OC | Corsair Vengeance 32 GB 3600 Mhz | Noctua NH-D15 Chromax.Black | Corsair RM850x | Fractal Design Meshify S2
Verwijderd
dan ben ik bang dat je boos moet worden, bij mij staat verzonden en "in bestelling bij de leverancier" betekend dat jij nog even moet wachten...anders bel je even naar FRS en vraag om uitleg misschien dat je hem dan alsnog krijgt.Verwijderd schreef op woensdag 17 september 2008 @ 15:13:
van mijn CE staat nu op "in bestelling bij de leverancier "...![]()
wordt ik boos...
Verwijderd
Argh.. laatste keer dat ik wat bij FRS bestel. Zal nu even bellen,Verwijderd schreef op woensdag 17 september 2008 @ 15:27:
[...]
dan ben ik bang dat je boos moet worden, bij mij staat verzonden en "in bestelling bij de leverancier" betekend dat jij nog even moet wachten...anders bel je even naar FRS en vraag om uitleg misschien dat je hem dan alsnog krijgt.
wanneer heb jij je CE besteld Robert ?

Verwijderd
4 september heb ik die besteld (Robert=Nikki)Verwijderd schreef op woensdag 17 september 2008 @ 15:30:
[...]
Argh.. laatste keer dat ik wat bij FRS bestel. Zal nu even bellen,
wanneer heb jij je CE besteld Robert ?
k, ik voeg je ff aan mijn friendslist toe als ik online ben! Caelrah is mijn nickCidolfas schreef op woensdag 17 september 2008 @ 15:23:
[...]
Nee geen tijd voor gehad ook. Een aantal mensen uit mijn WoW guild gaan wel order op Hirn spelen, wellicht dat als dat er 5 of 6 zijn ik een guild maak met die mensen. De rest van de Order tweakers is dan wat mij betreft ook van harte welkom.
Verwijderd
Nou komt er echt kleur aan.. Ik heb de CE gepreorderVerwijderd schreef op woensdag 17 september 2008 @ 15:33:
[...]
4 september heb ik die besteld (Robert=Nikki)
de eerste dag dat hij te preorderen was !
Verwijderd
Bel Debbie van Free record maar even het nummer is 010 2844770Verwijderd schreef op woensdag 17 september 2008 @ 15:36:
[...]
Nou komt er echt kleur aan.. Ik heb de CE gepreorder
de eerste dag dat hij te preorderen was !
het is een aardige meid die het wel voor je gaat uitzoeken.
Ook daar kon ik niks vinden en niet eens een fatsoenlijk topic om mijn probleem in te posten. Laat staan andere mensen met problemen die hierop lijken.Wackeeh schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 21:41:
[...]
Er zijn twee verschillende sites he? Een voor US en een voor EU.. EU site is zoiezo ruk...
Misschien meer info te vinden op www.warhammeralliance.com ?
Verwijderd
Bedankt.. ga ik even doen !Verwijderd schreef op woensdag 17 september 2008 @ 15:38:
[...]
Bel Debbie van Free record maar even het nummer is 010 2844770
het is een aardige meid die het wel voor je gaat uitzoeken.
nou vooruitVerwijderd schreef op woensdag 17 september 2008 @ 15:12:
[...]
welke server zitten jullie dan?
enne ik heet geen Robert maar Nikki mag ik nu ook nog jullie guild joinen?
Voor de mensen die bij Dixons de CE hebben besteld: ik heb net een bevestigingsmailtje gekregen dat hij vandaag is verzonden.
Weet iemand of er online ergens staat hoe de contribution is verdeeld bij zone control? i.e. waar je het meeste mee contribueert om zone control terug te krijgen? Ik weet dat individuele bijdrages klein zijn maar soms merk ik er echt helemaal niks van.
Weet iemand of er online ergens staat hoe de contribution is verdeeld bij zone control? i.e. waar je het meeste mee contribueert om zone control terug te krijgen? Ik weet dat individuele bijdrages klein zijn maar soms merk ik er echt helemaal niks van.
Verwijderd
Heb zojuist het volgende mailtje ontvangen 
niet... pfff
Dacht dat mensen die hem eerder hadden besteld, ook eerder toegestuurd kregen. Nou blijkbaarBeste klant,
Wij moeten je tot onze spijt laten weten dat we de 'Warhammer Collector's Edition' niet op de releasedatum kunnen bezorgen.
De reden hiervoor is dat de leverancier slechts een fractie van de bestelling aan ons heeft uitgeleverd, het resterende gedeelte van de bestelling verwachten zij aan het einde van deze week na te leveren.
Zodra wij de voorraad ontvangen hebben, gaan we uiteraard onze uiterste best doen om je bestelling zo spoedig mogelijk te verzenden. Je ontvangt nog een berichtje per email zodra het spel verzonden wordt (of af te halen is in het filiaal).
Wij bieden je onze oprechte excuses aan voor deze late levering en wensen je desondanks heel veel spelplezier toe!
niet... pfff
Verwijderd
een vriendin van mij heeft datzelfde mailtje net gekregen maar zij heeft gelijk Dixon gebeld en gevraagd of die hem terug willen leggen en die bij Free record shop geanuleerd.Verwijderd schreef op woensdag 17 september 2008 @ 15:59:
Heb zojuist het volgende mailtje ontvangen
[...]
Dacht dat mensen die hem eerder hadden besteld, ook eerder toegestuurd kregen. Nou blijkbaar
niet... pfff
FRS had haar vanmiddag nog gezegd dat die morgen binnen zou zijn....niet dus.
Het geld wordt terug gestort op haar rekening
en wij bestellen nu nooit meer iets daar.
FRS doet heel vriendelijk maar zij wisten dat zij maar een beperkte voorraad zouden krijgen...dat stond ook al op internet...en dan sturen ze vandaag een mailtje dat het eind van de week wordt.....zal dan wel eind volgende week zijn.
ANULEREN!!
Aleen ik heb geluk dat zij mij de CE toesturen...dan heb ik een muismat en een paar ingame items extra
Server: Karak-AzgalVerwijderd schreef op woensdag 17 september 2008 @ 16:16:
maar nu weet ik nog steeds niet welke server jullie zitten en de naam van de guild en ook niet wie ik morgen moet wisperen om te joinen
Realm: Destruction
Guildnaam: Uneath
Leader: Bashah, Wacky
1 van de 2. de rest heeft nog geen rechten
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
Verwijderd
zucht de startpost in deze thread is te moeilijk om te vinden zeker?Verwijderd schreef op woensdag 17 september 2008 @ 16:16:
maar nu weet ik nog steeds niet welke server jullie zitten en de naam van de guild en ook niet wie ik morgen moet wisperen om te joinen

Verwijderd
Thanks, ik wisper een van jullie morgen, mijn ing. naam wordt NittaSpoTs schreef op woensdag 17 september 2008 @ 16:21:
[...]
Server: Karak-Azgal
Realm: Destruction
Guildnaam: Uneath
Leader: Bashah, Wacky
1 van de 2. de rest heeft nog geen rechten
Fight with you all days !!!
Tomorrow it's real war when i come online
Edit-en is natuurlijk ook een optie, dan zitten we niet zo snel op deel 4Verwijderd schreef op woensdag 17 september 2008 @ 16:31:
zucht de startpost in deze thread is te moeilijk om te vinden zeker?
[/quote]
Sorry, ik zal de volgende keer beter zoeken (smile)
Ik ga WAR morgen halen, weet echter nog niet zeker op welke server ik zal gaan spelen. En of ik voor roleplaying ga,pvp, of toch gewoon core. Mocht het Core worden zal ik binnenkort wel even een guildleader van een guild met GoT-ers aanspreken .
Age of Conan heb ik wel een beetje gezien, wat een enorme tegenvaller. En eigenlijk had ik geen zin meer in het spel net nadat ik mijn abbo had verlengd voor 2 maanden. Maar goed, eerst maar eens WAR uitproberen, kan niet wachten.
Hoe leuk ik de dwarfjes ook vindt, na gisteravond van 11 tot half 5 (
moest eruit om half 7 ) te hebben geprut met wat verschillende classes ben ik toch bij een squiq herder geland. Goblins zien er nou eenmaal leuk uit.
Ingame name: Ghubo
Verwijderd
Tot half 5 snachts gespeeld?Schalkie schreef op woensdag 17 september 2008 @ 17:00:
Hoe leuk ik de dwarfjes ook vindt, na gisteravond van 11 tot half 5 (moest eruit om half 7 ) te hebben geprut met wat verschillende classes ben ik toch bij een squiq herder geland. Goblins zien er nou eenmaal leuk uit.
Jij bent zeker niet zo bekend met het spelen van MMO's?
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
ffs, net mailtje van Debbie(FRS), niet genoeg geleverd gekregen, krijg em dus einde van de week, begin volgende week...
ffs, het is een CE, gelimiteerd dus, ik weet bijna wel zeker dat ik in de aap gelogeerd ben en volgende week een mailtje krijg met iets inde trant van "blabla, niet genoeg boxjes, kan niet leveren, hier heb je een 10% kortings bon, toedels"
ffs, het is een CE, gelimiteerd dus, ik weet bijna wel zeker dat ik in de aap gelogeerd ben en volgende week een mailtje krijg met iets inde trant van "blabla, niet genoeg boxjes, kan niet leveren, hier heb je een 10% kortings bon, toedels"
[ Voor 3% gewijzigd door roodbwoy op 17-09-2008 17:25 ]
Ik hoorde al van diverse kanten dat er niet genoeg CE's zouden zijn, was bij AoC ook al het geval. Ik heb wel 100% 'garantie' dat ze CE's binnen krijgen en ik sta eerste op de lijst.roodbwoy schreef op woensdag 17 september 2008 @ 17:24:
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Iets nieuws moet getest worden natuurlijk
*Ben er overigens nog steeds niet uit wat het nou gaat worden als class ;D
[ Voor 16% gewijzigd door Schalkie op 17-09-2008 17:36 ]
Verwijderd
Is er een tijd bekend wanneer ik morgen kan beginnen? Ik heb hier 9 uur gelezen is dit officieel? ivm met wekker zetten. 
Kunnen jullie al iets vertellen over de verschillende servers? (core)
Ik wil eerst maar voor een Dwarf gaan omdat ik echt het idee heb dat iedereen maar voor destr. gaat aan het begin van deze game. En heb een zwak voor Dwarfs.
Is iedere server een goede keus, of heb je met queues te maken als je een PQ of wat dan ook wil doen? Ik wil als wel op een leuke manier beginnen ipv achteraf achterkomen dat de server icm destro of order minder is.
Graag wat uitleg hierover.
Ik vind het btw belachelijk dat de officiele site geen forum heeft.
Kunnen jullie al iets vertellen over de verschillende servers? (core)
Ik wil eerst maar voor een Dwarf gaan omdat ik echt het idee heb dat iedereen maar voor destr. gaat aan het begin van deze game. En heb een zwak voor Dwarfs.
Is iedere server een goede keus, of heb je met queues te maken als je een PQ of wat dan ook wil doen? Ik wil als wel op een leuke manier beginnen ipv achteraf achterkomen dat de server icm destro of order minder is.
Graag wat uitleg hierover.
Ik vind het btw belachelijk dat de officiele site geen forum heeft.
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 17-09-2008 17:43 ]
Ben nu ook wel geneigd om dit spel te gaan kopen morgen, heb toch twee vraagjes.
Hoe zit het nu met die login-queues? Zijn die nog steeds zo lang? als je elke keer als je wilt spelen 1,5 uur moet wachten is de lol er voor mij al snel af namelijk.
Als ik morgen het spel haal, kan ik dan ook morgen spelen en hoe laat? Dit is erg onduidelijk met dat bos van release dates wat ze hebben gecreëerd.
Alvast bedankt voor degene die een antwoord heeft
Hoop dat het niet net zo'n grote teleurstelling wordt als AoC.
Hoe zit het nu met die login-queues? Zijn die nog steeds zo lang? als je elke keer als je wilt spelen 1,5 uur moet wachten is de lol er voor mij al snel af namelijk.
Als ik morgen het spel haal, kan ik dan ook morgen spelen en hoe laat? Dit is erg onduidelijk met dat bos van release dates wat ze hebben gecreëerd.
Alvast bedankt voor degene die een antwoord heeft
Zelfs A2 racer was niet zo'n grote teleurstellingWebsnake schreef op woensdag 17 september 2008 @ 17:43:
(nou nou, randje
Verwijderd
Ik vandaag de Dynabyte ingewandeld..WAR zien hangen tussen de games, gepakt...en me toen gerealiseerd dat ik uit voorzorg geen portemonnee had meegenomen.. 
Wat ken ik mezelf toch goed..
Wat ken ik mezelf toch goed..
Verwijderd
Iemand hier ervaringen met bol.com? Of iemand al bericht gehad van bol? Onze bestelstatus staat nog steeds op "Wordt verwerkt"
Had nu toch wel zoiets als "onderweg" of "verzonden" willen zien staan eigenlijk
Had nu toch wel zoiets als "onderweg" of "verzonden" willen zien staan eigenlijk
Verwijderd
Heheheh geinig.SinergyX schreef op woensdag 17 september 2008 @ 17:18:
[...]
Jij bent zeker niet zo bekend met het spelen van MMO's?
Verwijderd
Iemand al geprobeert met succes een account aan te maken, dwz ik probeer nu dus die cd-key in te voeren die achter op de gebruiksaanwijzing staat.
Maar hij zegt gewoon invalid. Is dat normaal. BTW ik heb de gewone versie.
Morgen 8 uur ben je de 1eVerwijderd schreef op woensdag 17 september 2008 @ 18:33:
Iemand al geprobeert met succes een account aan te maken, dwz ik probeer nu dus die cd-key in te voeren die achter op de gebruiksaanwijzing staat.
Verwijderd
Bedankt, ik schrok al, dat ik de boel weer kon terugsturen. Maar de game zelf kan ik alvast wel instaleren of is dat ook zinloos voor dit moment.psychodude schreef op woensdag 17 september 2008 @ 18:37:
[...]
Morgen 8 uur ben je de 1e. De CD keys zijn nog niet validated nu, je bent dus zeker niet de enige met dat probleem. Morgen ochtend vroeg zal dat veranderen, waarschijnlijk iets voor 8 maar in elk geval niet nu.
Kan je gewoon installeren enz, enkel het daadwerkelijke account aanmaken en spelen zal morgen pas gaan. Dus ben je iig al gelijk klaar voor de strijdVerwijderd schreef op woensdag 17 september 2008 @ 18:44:
[...]
Bedankt, ik schrok al, dat ik de boel weer kon terugsturen. Maar de game zelf kan ik alvast wel instaleren of is dat ook zinloos voor dit moment.
Ik heb net mijn spel gaan halen, is het al mogelijk om te registreren?
Als ik mijn code invul bij 'my profile' zegt hij dat het niet klopt
nee morgenvroeg zoals al vaker gezegd in dit topiceSCe schreef op woensdag 17 september 2008 @ 18:57:
Ik heb net mijn spel gaan halen, is het al mogelijk om te registreren?
Verwijderd
En updaten werkt ook nog niet totdat je key geaccepteerd is (morgenvroeg dus)Jabba schreef op woensdag 17 september 2008 @ 19:03:
[...]
nee morgenvroeg zoals al vaker gezegd in dit topic
Bedankt voor de reacties tav de gameplay tov WoW.
Ik ga deze eerst maar eens checken bij iemand anders voordat ik hem koop
Ik ga deze eerst maar eens checken bij iemand anders voordat ik hem koop
Ze zijn nu al een stuk minder, hoe het morgen wordt als het spel daadwerkelijk uitkomt is natuurlijk nog maar de vraag.Websnake schreef op woensdag 17 september 2008 @ 17:43:
Het schijnt dus dat je de retail servers vanaf 8:00 morgenochtend open gaan. Waar ze deze informatie vandaan halen is me even onbekend, maar het is zeker aannemelijk. Hopelijk gaat de keyregistratie een stuk beter dan met de open beta.Websnake schreef op woensdag 17 september 2008 @ 17:43:
De makers hebben een tijd van rond de 250 uur genoemd, ik gok dat de eerste level 40’s er wel zullen zijn over een week. Maar dan heb je natuurlijk ook nog 80 Renown Ranks om te halen.Verwijderd schreef op woensdag 17 september 2008 @ 23:03:
Wat ik nog steeds wil weten is hoelang het duurt voordat je ongeveer op max level zit.
GCshop heeft gisteren mijn WAR normal edition verstuurd, helaas heeft de TNT hem nogal mishandeld, waardoor het doosje naar de filistijnen is. Maar goed ik had nog een heel doosje van Guild Wars over
De inhoud:
- 2 DVD’s met het spel erop
- 1 DVD met free games van GOA.com + een reclamefoldertje van ze (juist -,- )
- Erg duidelijke/leerzame handleiding
- En 3 vrij grote postcards, met Dwarfs vs Orcs, Chaos vs Empire en Dark elves vs High elves.
Inhoud: http://i33.tinypic.com/dwvpe9.jpg
Kapot doosje: http://i34.tinypic.com/1zvs8dl.jpg
En als laatste nog even wat reclame voor Uneath, hier is het aantal members, de leaders en meer te vinden. We zitten dus nu al op 40 members. De guild is overigens niet GoT-only , maar alle “volwassen” Nederlanders zijn welkom. Morgen zal ik beginnen met een Black Orc onder de naam Kromthor (mits niet bezet).
[ Voor 0% gewijzigd door Thormodo op 17-09-2008 23:19 . Reden: Ik heb even linkjes gemaakt van de twee afbeeldingen. Zou je ze volgende keer willen resizen als je ze embedt? ]
Staat/stond op war-europe, 8:00 CET. Neem aan dat ze daarmee 's ochtends bedoelen en niet 's avondsThormodo schreef op woensdag 17 september 2008 @ 23:08:
Het schijnt dus dat je de retail servers vanaf 8:00 morgenochtend open gaan. Waar ze deze informatie vandaan halen is me even onbekend, maar het is zeker aannemelijk. Hopelijk gaat de keyregistratie een stuk beter dan met de open beta.
Oh en mooi doosje trouwens
Oh ze zijn flink aan het updaten geweest daar bij war-europepsychodude schreef op woensdag 17 september 2008 @ 23:13:
Staat/stond op war-europe, 8:00 CET. Neem aan dat ze daarmee 's ochtends bedoelen en niet 's avonds. Maarja, op het moment laadt dat nieuws niet echt lijkt het.
Oh en mooi doosje trouwens, gelukkig zijn lege doosjes niet zo duur, hehe.
@mod, sorry was even te moe om te resizen en aan een linkje had ik even niet gedacht.
[ Voor 7% gewijzigd door Thormodo op 17-09-2008 23:17 ]
Morgen dan eindelijk beginnen
ik ga waarschijnlijk voor de Sorceress. Heb er het een en ander over gelezen en gezien en het lijkt me een leuke class 
Aardig wat Black Orcs en Shamans zo te zien. Toevallig? Of zijn er in heel de server zoveel shamans?
Thormodo schreef op woensdag 17 september 2008 @ 23:08:
En als laatste nog even wat reclame voor Uneath, hier is het aantal members, de leaders en meer te vinden. We zitten dus nu al op 40 members. De guild is overigens niet GoT-only , maar alle “volwassen” Nederlanders zijn welkom. Morgen zal ik beginnen met een Black Orc onder de naam Kromthor (mits niet bezet).
[ Voor 85% gewijzigd door superbassie op 17-09-2008 23:26 ]
Verwijderd
Aftellen.... 
Weet iemand btw de namen van servers die vandaag open gaan?
Weet iemand btw de namen van servers die vandaag open gaan?
[ Voor 68% gewijzigd door Verwijderd op 18-09-2008 07:57 ]
Bah ik heb dit mailtje ook gehad, hoop echt voor ze dat ze gaan leveren heb 2x aan de telefoon toegezegd gehad dat ze 100% zeker werden geleverd.roodbwoy schreef op woensdag 17 september 2008 @ 17:24:
ffs, net mailtje van Debbie(FRS), niet genoeg geleverd gekregen, krijg em dus einde van de week, begin volgende week...
Edit@PROT Klik
[ Voor 6% gewijzigd door Bazvv op 18-09-2008 08:00 ]
Verwijderd
Ja dat had ik al gelezen, het gaat me om de servers die vandaag nieuw zijn.
Als die er zijn.
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 18-09-2008 08:22 ]
Nog even voor de duidelijkheid, 'de GoT' guild zit toch op Karak-Azgal hé?
Juist staat in openingspost
En nog steeds unavailable
Juist staat in openingspost
En nog steeds unavailable
[ Voor 15% gewijzigd door eSCe op 18-09-2008 08:07 ]
Als dat het geval is hebben ze een slechte aan mij.roodbwoy schreef op woensdag 17 september 2008 @ 17:24:
Ik wil of de game of mijn geld terug die ik voor de CE heb betaald en een vergoeding voor elke dag dat ik niet heb kunnen gamen.
Maar zonder dollen.
Ik vindt dat ze niet kunnen maken om eerst de pre-orders uit te leveren
http://youtube.com/c/Mikesgameworld | Blizzard addict | Gamer pur sang
Verwijderd
Uhh...je bedoelt denk dat ze het niet kunnen maken om NIET eerst de pre-orders uit te leveren.
Althans, dat hoop ik.
Sorry,Verwijderd schreef op donderdag 18 september 2008 @ 08:28:
Uhh...je bedoelt denk dat ze het niet kunnen maken om NIET eerst de pre-orders uit te leveren.Althans, dat hoop ik.
Dat bedoel ik ook.
Heb gisteren ook een mailtje gehad dat ik mag hopen dat ik hem morgen dan wel begin volgende week kan beginnen.
http://youtube.com/c/Mikesgameworld | Blizzard addict | Gamer pur sang
8 Uur gaat het niet worden
. Alles is weer unavailable...
Ik ga overigens bij een order guild van een vriend van mij. En raad eens op welke server.. Juist! See you in battle my friends
Ik ga overigens bij een order guild van een vriend van mij. En raad eens op welke server.. Juist! See you in battle my friends
[ Voor 53% gewijzigd door MrFl0ppY op 18-09-2008 08:39 ]
The Stranger: Do you have to use so many cuss words?
The Dude: What the fuck you talking about?
Verwijderd
Bedoeling was de ochtend, maar krijg beetje spijt van me wekker.Verwijderd schreef op donderdag 18 september 2008 @ 08:36:
Gingen de EU servers niet om 8 uur open of pas om 20.00 vanavond?
Maar weten jullie nou of dat er vandaag nieuwe servers gelaunched worden, en hoe ze heten? Zou dat graag willen weten voor het begint.
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 18-09-2008 08:38 ]
Staat op de website dat er wat problemen zijn, volgens hun gaat het feest om 09:00 los
Ik ga vanavond maar eens langs een gameshop thuis, kijken of ze het spel nog hebben liggen, zo niet, dan misschien de download versie proberen. Of anders toch maar gewoon via Bol.com.
Heb dit weekend als het goed is wel tijd om het een beetje uit te testen, kijken of het wat is. Besloten dat ik als eerste begin met een Sorceress; in WoW nu al veel te lang healer gespeeld.
Heb dit weekend als het goed is wel tijd om het een beetje uit te testen, kijken of het wat is. Besloten dat ik als eerste begin met een Sorceress; in WoW nu al veel te lang healer gespeeld.
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Verwijderd
dus niet!! weer een paar problemen zoals gewoonlijk.......... wordt alles weer 1 uur uitgesteld (staat ook op hun site)YaNightmare schreef op donderdag 18 september 2008 @ 08:39:
Staat op de website dat er wat problemen zijn, volgens hun gaat het feest om 09:00 los
Verwijderd
Dus wel, het laatste nieuws zegt nog steeds 9 uur bij mij hoor.Verwijderd schreef op donderdag 18 september 2008 @ 08:46:
[...]
dus niet!! weer een paar problemen zoals gewoonlijk.......... wordt alles weer 1 uur uitgesteld (staat ook op hun site)
Verwijderd
Heb vandaag maar slecht geslapen. Kijk er zo naar uit om WAR te spelen hehe. Ga denk ik beginnen met een dwarf ironbreaker.
Verwijderd
ok wacht maar ff afVerwijderd schreef op donderdag 18 september 2008 @ 08:53:
[...]
Dus wel, het laatste nieuws zegt nog steeds 9 uur bij mij hoor.
Verwijderd
Idd of dat ze het waar gaan maken is maar de vraag. Blijft humor vind ik, het lijkt nooit te lukken met die bedrijven om echt op tijd te zijn.Verwijderd schreef op donderdag 18 september 2008 @ 09:01:
Nou het is nu 9 uur. Zou mij benieuwen of d server nu echt open gaan.
edit: kijk we hebben een nieuwe foutmelding, er is vooruitgang.
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 18-09-2008 09:05 ]
Klokkijken blijkt iig erg moeilijk...
De gates zijn open!
De gates zijn open!
[ Voor 23% gewijzigd door MrFl0ppY op 18-09-2008 09:05 ]
Ahja bekijk het aan de positieve kans, we (/sommige) hebben een uurtje langer een leven
[ Voor 10% gewijzigd door eSCe op 18-09-2008 09:07 ]
Verwijderd
An error occured, we are unable to process your request (1226).
Als ik wil loggen op de site. Komen jullie er wel op?
Als ik wil loggen op de site. Komen jullie er wel op?
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 18-09-2008 09:08 ]
Verwijderd
Hou ons even op de hoogte van de queue's.. Ben wel er wel benieuwdMrFl0ppY schreef op donderdag 18 september 2008 @ 09:02:
De gates zijn open!
naar eigelijk. Want als er over een uur / twee uur, als een queue van 200+
is. Dan weet ik dat ik om 5 uur rustig aan richting huis ga...

Hier nog steeds errorMrFl0ppY schreef op donderdag 18 september 2008 @ 09:02:
De gates zijn open!
Ben al een char aan het aanmaken. Mensen, gewoon direct code invullen. niet eerst inloggen. Nu is alles nog low-lowVerwijderd schreef op donderdag 18 september 2008 @ 09:08:
[...]
Hou ons even op de hoogte van de queue's.. Ben wel er wel benieuwd
Verwijderd
[quote]Verwijderd schreef op donderdag 18 september 2008 @ 09:08:
[...]
[/quot
in ieder geval wel positief dat er al zoveel mensen zijn die het gaan spelen.
[...]

[/quot
in ieder geval wel positief dat er al zoveel mensen zijn die het gaan spelen.
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 18-09-2008 09:12 ]
Ok dit is nogal fucked up, ik kan niet meer inloggen en als ik op de "code validation page" link klik linkt hij gewoon naar de hoofdpagina 
*edit*
Ahja ik kan tenminste al beginnen patchen
*edit*
Ahja ik kan tenminste al beginnen patchen
[ Voor 17% gewijzigd door eSCe op 18-09-2008 09:16 ]
Verwijderd
heb de code net ingegeven daarna een mailtje ontvangen en nu is die aan het patchen (822 mb)eSCe schreef op donderdag 18 september 2008 @ 09:14:
Ok dit is nogal fucked up, ik kan niet meer inloggen en als ik op de "code validation page" link klik linkt hij gewoon naar de hoofdpagina
dus het gaat wel............
Verwijderd
Heb die debbie ook gebeld, en heb 2keer aan haar gevragen of het zeker is dat ik mijnBazvv schreef op donderdag 18 september 2008 @ 07:53:
[...]
Bah ik heb dit mailtje ook gehad, hoop echt voor ze dat ze gaan leveren heb 2x aan de telefoon toegezegd gehad dat ze 100% zeker werden geleverd.
Edit@PROT Klik
preorder nog zal ontvangen. Nou ze zei dus 'Ja meneer' .. lol..
Vond het alleen een beetje raar dat mensen die hem begin deze maand hebben gepreorderd
hem wel toegestuurd krijgen. Ik heb hem een paar maanden geleden gepreorderd, als een van
de eerste !

Hier had ze ook een mooi antwoord op, "Ja, dat kan dus niet meneer. De orders die het eerst
geplaatst zijn. Worden ook het eerst uitgeleverd... Maargoed, daar heb ik vanaf hier geen zicht op
dat doet de afdeling ?xxxx?'.. Een vriend van me heeft hem dus begin deze maand gepreorderd (CE) en die krijgt hem vandaag binnen... Dus ik voel me een beetje genaaid
Aan de mensen die de CE hebben gepreorderd bij FRS;
Wanneer hebben jullie je preorder geplaatst (ongeveer), en is deze
al verzonden ?
WTH ik heb nog niets van code ingevuld maar toch kan ik beginnen spelen 
Ik heb net mijn sorceress aangemaakt en op nu zit ik op de server te spelen.
Hoe kan dat? Zou dit de 7 dagen gratis zijn omdat ik in de open beta zat?
Ik heb net mijn sorceress aangemaakt en op nu zit ik op de server te spelen.
Hoe kan dat? Zou dit de 7 dagen gratis zijn omdat ik in de open beta zat?
Verwijderd
4 september en ik heb hem al, ben nu aan het patchen.Verwijderd schreef op donderdag 18 september 2008 @ 09:19:
[...]
Heb die debbie ook gebeld, en heb 2keer aan haar gevragen of het zeker is dat ik mijn
preorder nog zal ontvangen. Nou ze zei dus 'Ja meneer' .. lol..
Vond het alleen een beetje raar dat mensen die hem begin deze maand hebben gepreorderd
hem wel toegestuurd krijgen. Ik heb hem een paar maanden geleden gepreorderd, als een van
de eerste !..
Hier had ze ook een mooi antwoord op, "Ja, dat kan dus niet meneer. De orders die het eerst
geplaatst zijn. Worden ook het eerst uitgeleverd... Maargoed, daar heb ik vanaf hier geen zicht op
dat doet de afdeling ?xxxx?'.. Een vriend van me heeft hem dus begin deze maand gepreorderd (CE) en die krijgt hem vandaag binnen... Dus ik voel me een beetje genaaid![]()
Aan de mensen die de CE hebben gepreorderd bij FRS;
Wanneer hebben jullie je preorder geplaatst (ongeveer), en is deze
al verzonden ?
maar mijn vriendin heeft hem niet (volgens frs komt de de 25e) zij heeft hem nu geanuleerd en gaat de CE dadelijk bij dixons halen, die hebben de CE op voorraad.
dus anuleer maar bij FRS als je vandaag wilt spelen
Als je niet van queues houd, raad ik je aan om Order te gaan waar het low of medium is... Het vult toch wel snel en een uur (of meer) queue nadat je crasht is niet zo leuk 
Destruction gaan is vragen om queues (helaas is het zo), persoonlijk wacht ik tot er nieuwe servers komen tot ik een Destruction alt maak
Destruction gaan is vragen om queues (helaas is het zo), persoonlijk wacht ik tot er nieuwe servers komen tot ik een Destruction alt maak
Verwijderd
Ik heb net ook een mailtje gehad dat mijn code bevestigd is maar toch kan ik niet inloggen. Vet vaag.
Je hoeft niet in te loggen, je moet op de button Code drukken en daar je gegevens invullen! Tevens hebben ze het nu een heel stuk beter voor elkaar dan tijdens de Open beta. Na het activeren van je retail key kan je namelijk gelijk inloggen. Alle servers staan op low/low dus ze hebben ze echt wel vergroot. Ik zit nu ingame. De headstart hoeft inderdaad pas later zijn codes in te voeren.
Dat terzijde weet ik nog steeds niet welke naam ik moet gaan gebruiken, ik heb er nu 4:
Poll: Welke naam voor een Black Orc?
• Thormasha
• Thorblonk
• Gromgor
• Gromthor
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier
Dat terzijde weet ik nog steeds niet welke naam ik moet gaan gebruiken, ik heb er nu 4:
• Thormasha
• Thorblonk
• Gromgor
• Gromthor
Tussenstand:
weet iemand iets over die digital download, kan niks vinden op de website hierover
AMD Ryzen 9 5900X • Asus X570 Crosshair VIII Dark Hero • G.Skill Trident-Z F4-3600C16D-32GTZR • EVGA RTX 3080 FTW3 Ultra • WD Black SN850 1TB • Fractal Design Define 7 • Corsair RM750x
Verwijderd
ga naar de eastore ofwel direct2drive.co.ukDarkstylo schreef op donderdag 18 september 2008 @ 09:26:
weet iemand iets over die digital download, kan niks vinden op de website hierover
kan je direct kopen en downloaden
Verwijderd
Ok ik heb inmiddels me code ingevuld en een mailtje ontvangen, maar als ik wil patchen krijg ik nog steeds hetzelfde bericht. Alsof hij toch nog niet geactiveerd is.
Verwijderd
Ja ik heb dat ook gedaan. Maar als ik gewoon wil inloggen op de game lukt het me niet. Krijg Authentication failure.Thormodo schreef op donderdag 18 september 2008 @ 09:26:
Je hoeft niet in te loggen, je moet op de button Code drukken en daar je gegevens invullen! Tevens hebben ze het nu een heel stuk beter voor elkaar dan tijdens de Open beta. Na het activeren van je retail key kan je namelijk gelijk inloggen. Alle servers staan op low/low dus ze hebben ze echt wel vergroot. Ik zit nu ingame. De headstart hoeft inderdaad pas later zijn codes in te voeren.
• Thormasha
• Thorblonk
• Gromgor
• Gromthor
Tussenstand:
[afbeelding]
Verwijderd
snap ik niet bij mij zit die al op 43% (patchen) maar ik kon pas inloggen na dat ik de code had ingegeven en het mailtje had ontvangen, dat mailtje kwam na 3 minuten.Verwijderd schreef op donderdag 18 september 2008 @ 09:29:
Ok ik heb inmiddels me code ingevuld en een mailtje ontvangen, maar als ik wil patchen krijg ik nog steeds hetzelfde bericht. Alsof hij toch nog niet geactiveerd is.
Mijn dank is groot vanavond maar even bestellen danVerwijderd schreef op donderdag 18 september 2008 @ 09:27:
[...]
ga naar de eastore ofwel direct2drive.co.uk
kan je direct kopen en downloaden
AMD Ryzen 9 5900X • Asus X570 Crosshair VIII Dark Hero • G.Skill Trident-Z F4-3600C16D-32GTZR • EVGA RTX 3080 FTW3 Ultra • WD Black SN850 1TB • Fractal Design Define 7 • Corsair RM750x
Verwijderd
Wat heb jij precies gedaan na het mailtje?Verwijderd schreef op donderdag 18 september 2008 @ 09:31:
[...]
snap ik niet bij mij zit die al op 43% (patchen) maar ik kon pas inloggen na dat ik de code had ingegeven en het mailtje had ontvangen, dat mailtje kwam na 3 minuten.
Ik heb net gewoon WAR gestart (niet patch) hij ging laden met WAR scherm in beeld maar uiteindelijk error. (auth failled)
Aha! Heb kunnen registreren, eindelijk!
Ik blijf het vreemd vinden, ik heb net zitten spelen zonder dat ik ook maar iets ingevuld had
Ahja vanavond verder gamen, moet om 10u in school zijn
Have fun all!
Ik blijf het vreemd vinden, ik heb net zitten spelen zonder dat ik ook maar iets ingevuld had
Ahja vanavond verder gamen, moet om 10u in school zijn
Have fun all!
Verwijderd
je moet jouw inlognaam en pasw. in dat patch venstertje ingeven dan werkt hetVerwijderd schreef op donderdag 18 september 2008 @ 09:34:
[...]
Wat heb jij precies gedaan na het mailtje?
Ik heb net gewoon WAR gestart (niet patch) hij ging laden met WAR scherm in beeld maar uiteindelijk error.
Ik heb hier het zelfde probleemVerwijderd schreef op donderdag 18 september 2008 @ 09:31:
[...]
Ja ik heb dat ook gedaan. Maar als ik gewoon wil inloggen op de game lukt het me niet. Krijg Authentication failure.
Dit probleem had ik ook met de open beta btw. Mijn key was geactiveerd maar kon niet inloggen. Terwijl ik bij het account van een ander wel kon inloggen... hoop niet dat het zo blijft -.-'
Xbox: Shikakka PSN: Shikaakka Steam: Shikakka
Verwijderd
En dan krijg ik dus ook nog steeds het auth. failled bericht.Verwijderd schreef op donderdag 18 september 2008 @ 09:35:
[...]
je moet jouw inlognaam en pasw. in dat patch venstertje ingeven dan werkt het
Verwijderd
Ja, ik heb ook het hetzelfde probleem, krijg een error. Wat ik ook probeer.Shikaka schreef op donderdag 18 september 2008 @ 09:37:
[...]
Ik heb hier het zelfde probleemHet ligt ook niet aan de installatie want ik heb opnieuw geinstalleerd en met een account van een vriend van mij doet hij het wel meteen
Dit probleem had ik ook met de open beta btw. Mijn key was geactiveerd maar kon niet inloggen. Terwijl ik bij het account van een ander wel kon inloggen... hoop niet dat het zo blijft -.-'

Dit topic is gesloten.
Let op:
* Geen slowchats (hiervoor is er irc.tweakers.net, kanaal: #war)
* Niet offtopic gaan
* Technische problemen/vragen horen in Spielerij - Problemen & Vragen
* Geen slowchats (hiervoor is er irc.tweakers.net, kanaal: #war)
* Niet offtopic gaan
* Technische problemen/vragen horen in Spielerij - Problemen & Vragen