Warhammer Online - Deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 12 Laatste
Acties:
  • 41.321 views

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 18 september 2008 @ 09:37:
[...]

En dan krijg ik dus ook nog steeds het auth. failled bericht. :s
had jij de patch van 822 mb al gedownload?
ik heb de dvd geinstalleerd, mijn account bestond al...toen de code ingegeven, melding gekregen dat de code juist was, mailtje ontvangen, snelkoppeling war aangeklikt, inlognaam en pasw. ingegeven en toen ging die patch lopen...zie nu dat die 100% is

• Bazvv
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 12-09 00:52
Ik heb net nog even de FRS lastiggevallen over de telefoon en ze zeggen dat ze morgen meer krijgen en dat die zaterdag of maandag worden gelverd en ze hebben mij ook verzekerd dat ik hem geleverd krijg. Nou ik wacht af.....

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 18 september 2008 @ 09:41:
[...]

had jij de patch van 822 mb al gedownload?
ik heb de dvd geinstalleerd, mijn account bestond al...toen de code ingegeven, melding gekregen dat de code juist was, mailtje ontvangen, snelkoppeling war aangeklikt, inlognaam en pasw. ingegeven en toen ging die patch lopen...zie nu dat die 100% is
Nee, hij wil dus niet patchen.

Your CD-Key has been correctly registered. It also gives you access to the following components which have been activated:

Warhammer Online: Age of Reckoning
1 month - WAR

Certain components could not be activated because they are incompatible with your account. We would like to advise you that those keys can be used to activate products on another account.

The WAR Team

Dit mailtje heb ik ontvangen na activeren van me key.

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 18-09-2008 09:43 ]

Verwijderd

Waarschijnlijk moeten ze het nog ff allemaal vlug invoeren en hebben ze de bevestigings mail wat te vroeg verstuurd hehe.

Verwijderd

Het duurde bij mij 20min voordat ik pas kon inloggen via de patcher :) .. (14 sept)
Als je je key heb geregistreerd enz.. Dan kan je beter ff je broodje gaan op eten :P
10min later kom je terug, en kan je inloggen..

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 18-09-2008 09:48 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 18 september 2008 @ 09:47:
Het duurde bij mij 20min voordat ik pas kon inloggen via de patcher :) .. (14 sept)
Als je je key heb geregistreerd enz.. Dan kan je beter ff je broodje gaan op eten :P
10min later kom je terug, en kan je inloggen..
Hehe ok, gaan jullie allemaal naar de GoT server btw? Ik denk het wel ook al begin ik Order.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 18-09-2008 09:48 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 18 september 2008 @ 09:41:
[...]

Nee, hij wil dus niet patchen.

Your CD-Key has been correctly registered. It also gives you access to the following components which have been activated:

Warhammer Online: Age of Reckoning
1 month - WAR

Certain components could not be activated because they are incompatible with your account. We would like to advise you that those keys can be used to activate products on another account.

The WAR Team

Dit mailtje heb ik ontvangen na activeren van me key.
ik ook...snap er niets van, heb net mijn witch elf aangemaakt alle servers zijn low

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Ik heb mijn retail versie nog niet ontvangen :p lekker boeiend trouwens wanneer ik hem krijg. die grace period zorgt er toch voor dat je tot 1 oktober kan spelen.

Trouwens.. weet iemand de patchnotes?

[ Voor 11% gewijzigd door Dakreal op 18-09-2008 09:50 . Reden: toevoeging ]

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Verwijderd

Hoe is de Karak Azgal server. Wie gaat daar allemaal heen?

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 18 september 2008 @ 09:48:
[...]

Hehe ok, gaan jullie allemaal naar de GoT server btw? Ik denk het wel ook al begin ik Order.
Ik zit al vanaf het begin in de Uneath (GoT Guild).. :)
Als je destr gaat, en je wilt Uneath joinen. Schrijf dan even een guild
applicatie, en post hem @ the Uneath forums.
Hoe is de Karak Azgal server. Wie gaat daar allemaal heen?
Azgal server is een goede server. Maar als je destruction gaat, sta je
soms in een queue (30min)...

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 18-09-2008 09:53 ]

• Nowa
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 16-02-2021
WTF -->Captcha invalid<--
.
Dit kreeg ik gisteravond ook al. Servers are up staat er bij de status. Dan mogen ze registratie ook wel weer open zetten :(

Nog maar even geduld denk ik.

Nieuw account btw dus geen beta etc..

43% of all statistics are worthless.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 18 september 2008 @ 09:51:
[...]

Als er iets is wat ik niet meer ga doen na WoW is het wel zoiets als een guild applicatie. Ik /w in dat geval wel ok. ;) En de link legt ook plat naar jullie site btw.
Hoe zit het met winnen/verliezen op deze server, beetje 50/50?
En... nog steeds kan ik niet patchen. :p

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 18-09-2008 09:56 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 18 september 2008 @ 09:51:
[...]

[...]

Azgal server is een goede server. Maar als je destruction gaat, sta je
soms in een queue (30min)...
Ik ga order spelen ... ironbreaker dwarf }:O

• tuinïnen
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 08:19

tuinïnen

Eventus stultorum magister

SpoTs schreef op donderdag 18 september 2008 @ 09:49:
Ik heb mijn retail versie nog niet ontvangen :p lekker boeiend trouwens wanneer ik hem krijg. die grace period zorgt er toch voor dat je tot 1 oktober kan spelen.

Trouwens.. weet iemand de patchnotes?
Naar mijn weten zorgt de grace period maar voor 7 dagen freegametime :)
1 Oktober kan je je betalingsmethoden ingeven.

WAR-europe:
All Headstart customers can still play without entering a retail licence key for the next seven days if they were a Standard Edition pre-order or fourteen days if they pre-ordered a Collector's Edition.
edit : Spots heeft idd gelijk ,14 dagen voor ce. het is nog vroeg. 8)7

[ Voor 5% gewijzigd door tuinïnen op 18-09-2008 10:04 ]

Verwijderd

WAR-europe heeft zo juist bevestigd dat er problemen zijn voor sommige.

@ hieronder: laat ik nu net voor Rune Priest gaan, en als het meezit een maat voor ironbreaker. ^^

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 18-09-2008 09:59 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 18 september 2008 @ 09:53:
[...]

Als er iets is wat ik niet meer ga doen na WoW is het wel zoiets als een guild applicatie. Ik /w in dat geval wel ok. ;) En de link legt ook plat naar jullie site btw.
Hoe zit het met winnen/verliezen op deze server, beetje 50/50?
En... nog steeds kan ik niet patchen. :p
Mwah.. Order lijkt wel meer te winnen dan Destruction. Maar dat is Tier1 Scenario RvR.
Geen idee of het in Tier2 anders is :)..

Al die Ironbreakers + Runepriests maken het destruction erg moelijk :/

• Dakreal
tuinïnen schreef op donderdag 18 september 2008 @ 09:55:
[...]

Naar mijn weten zorgt de grace period maar voor 7 dagen freegametime :)
1 Oktober kan je je betalingsmethoden ingeven.

WAR-europe:

[...]
Laat ik nou net de CE hebben gepre-ordered :P
Verwijderd schreef op donderdag 18 september 2008 @ 09:58:
[...]

Mwah.. Order lijkt wel meer te winnen dan Destruction. Maar dat is Tier1 Scenario RvR.

Tier 2 is het heel anders :p ik denk gewoon dat RP's erg overpowered zijn in lower tiers en dat ze daarna wat zwakker worden. Het is allemaal nog zien hoe het is op rank 40 :) tot nu toe moet ik er nog 24.. dus ben nog wel even zoet (A)

[ Voor 47% gewijzigd door Dakreal op 18-09-2008 10:00 ]

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Verwijderd

[...]

Wel dat gevoel heb ik ook, we staan vaak aan de berg van destructions warcamp, maar die ravens en die cannons houden ons tegen :)

Maar ironbreakers en Runepriests? Waar zie jij die dan? Gisterenavond hebben we daar zitten vechten van 22u tot 23.30u en er was welgeteld 1 IB op de 30 man van order, en misschien 2 runepriests :) Algemeen is er een enorm gebrek aan tanks bij Empire/order in tier1

Verwijderd

Gaat de patch binnen halen een beetje vlot? Ik moet dadelijk werken en wil het graag alvast gereed hebben voor vanavond. ^^
Damn patcher laat me nou s inloggen. :p

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 18 september 2008 @ 10:02:
[...]

Wel dat gevoel heb ik ook, we staan vaak aan de berg van destructions warcamp, maar die ravens en die cannons houden ons tegen :)

Maar ironbreakers en Runepriests? Waar zie jij die dan? Gisterenavond hebben we daar zitten vechten van 22u tot 23.30u en er was welgeteld 1 IB op de 30 man van order, en misschien 2 runepriests :) Algemeen is er een enorm gebrek aan tanks bij Empire/order in tier1
Nou op Azgal niet. Mischien joinen al die IB en RP's wel om mij te zieken :|

Ben iig erg blij met WAR.. Het is echt een goede game ! :)
De quests zijn leuk, je hoeft bijna niet te grinden. PQ's zijn leuk !
Alles is leuk :P

• Dakreal
Verwijderd schreef op donderdag 18 september 2008 @ 10:02:
[...]

Ik heb gister nog in Ostland een giga gevecht gehad tegen order.. ik denk wel ruim 100 vs 100.. merkte wel dat m'n pc toen begon te stuiteren, lees:

Quadcore 2.7 Ghz
Geforz 8800 GTS 512mb
3gb geheugen
(Vista)

Nou draai ik wel alles op max met 1920x1200, maar zulke gevechten gaat mijn pctje nog mee worstelen :P al met al is het wel ontzettend leuk om te doen!

• TomSmit82
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-09 18:47
Wij zitten op Karak Hirn, destruction kant. Op het moment lvl 17 Chosen renown lvl 14, het rare is dat op de server 's avonds full order is en full destruction. Maar nog steeds zitten we zeker 30 minuten in een scenario queue. Komt dit omdat order gewoon minder scenarios doet of zit er een max op de hoeveelheid scenario's die tegelijk bezig kunnen zijn? Is dit ook een probleem op andere servers?

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 18 september 2008 @ 10:07:
[...]

Nou op Azgal niet. Mischien joinen al die IB en RP's wel om mij te zieken :|
nou ik speel anders wel op Azgal ...

Een tank vinden tier1 is echt moeilijk, zowel RVR als PQs :-)

Volgens mij haalt idd iedereen zijn IB/RP alt van stal om je gek te maken :-)

• Nowa
Nowa schreef op donderdag 18 september 2008 @ 09:52:
WTF -->Captcha invalid<--
.
Dit kreeg ik gisteravond ook al. Servers are up staat er bij de status. Dan mogen ze registratie ook wel weer open zetten :(

Nog maar even geduld denk ik.

Nieuw account btw dus geen beta etc..
Op mn laptop deed hij het wel icm firefox..vaag :)

• Blaim
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08-07 18:01

Blaim

Cashback kroket

MrFl0ppY schreef op donderdag 18 september 2008 @ 08:37:
8 Uur gaat het niet worden :+. Alles is weer unavailable...

Ik ga overigens bij een order guild van een vriend van mij. En raad eens op welke server.. Juist! See you in battle my friends 8)
I'm guessing... Karak-Azgal? :p Welke guild is het?

@PROT: op Karak-Azgal had Order gisteravond in Tier1 en Tier2 de overhand. Destruction had veel meer ranged waardoor ze niet door de linies heen kwamen. Qua tactiek waren er mooie momenten van samenwerking maar over het algemeen was Order met hoger gerankte spelers.

Nog een mooi moment of glory gisteravond: ik was met m'n rank 11 Witch Hunter een beetje door New Emskrank in Tier1 aan het wandelen en kwam een verdwaalde Shaman van rank 10 en Marauder van rank 9 tegen. Ik stealth voor hun neus en doe die eerste stealthopener op de Marauder waardoor hij voor 15 seconde 64 damage krijgt voor elke melee aanval die hij doet. Ik stack wat dots op de Shaman en hij is te laat met zichzelf te healen omdat hij die Marauder aan het healen is die zichzelf helemaal kapot mept op mij door die debuff. :D Na de dots op de Shaman de Marauder neer gaan choppen met een mooie finisher en ze lagen allebei tegelijk face down..

• Sakhmet
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 01-08 10:21
Damn, zit hier op m'n werk beetje forum posts te lezen. Gister de melding gekregen dat 12game me pakketje verstuurd heeft, zal zo dus wel op de mat rollen.

Dan eind van de middag eerst weer de gebruikelijke file meepakken en dan patchen maar.

Ik zal ook naar de Karak Azgal server komen, als een squig named Sakhmet (als die nog vrij is)

Heb me met open beta prima vermaakt met deze class. Weer is wat anders dan me druid :P

Zal iemand ingame contacten van de GoT guild.

Goed om te lezen dat order ook wat wint. Las berichten op warhammer alliance dat op veel servers destruction overbevolkt is. Hoe zit het met de wachtijden voor scenario's?

Ziet U allen online vanmiddag!

red een boom - eet een bever

Verwijderd

SpoTs schreef op donderdag 18 september 2008 @ 10:09:
[...]

Ik heb gister nog in Ostland een giga gevecht gehad tegen order.. ik denk wel ruim 100 vs 100.. merkte wel dat m'n pc toen begon te stuiteren, lees:
yeah gisteren op een bepaald moment was het in emskrank ook +50 vs +50 en dan begon het bij mij toch ook een beetje te schokken. Maar die chaos, die hell, die WAR, gewoon zalig :)
Blijven fireballs casten en dots smijten :)

• Dakreal
Blaim schreef op donderdag 18 september 2008 @ 10:12:
[...]

I'm guessing... Karak-Azgal? :p Welke guild is het?

@PROT: op Karak-Azgal had Order gisteravond in Tier1 en Tier2 de overhand. Destruction had veel meer ranged waardoor ze niet door de linies heen kwamen. Qua tactiek waren er mooie momenten van samenwerking maar over het algemeen was Order met hoger gerankte spelers.

Nog een mooi moment of glory gisteravond: ik was met m'n rank 11 Witch Hunter een beetje door New Emskrank in Tier1 aan het wandelen en kwam een verdwaalde Shaman van rank 10 en Marauder van rank 9 tegen. Ik stealth voor hun neus en doe die eerste stealthopener op de Marauder waardoor hij voor 15 seconde 64 damage krijgt voor elke melee aanval die hij doet. Ik stack wat dots op de Shaman en hij is te laat met zichzelf te healen omdat hij die Marauder aan het healen is die zichzelf helemaal kapot mept op mij door die debuff. :D Na de dots op de Shaman de Marauder neer gaan choppen met een mooie finisher en ze lagen allebei tegelijk face down..
Lol nice dude ^^, ik moet de eerste witch hunter nog tegen komen die mijn Black Orc face down legt ^^ nukte gister nog 1 on 1 een rank 21 WH neer (ik ben rank 16 Black orc atm )
Sakhmet schreef op donderdag 18 september 2008 @ 10:12:
Goed om te lezen dat order ook wat wint. Las berichten op warhammer alliance dat op veel servers destruction overbevolkt is. Hoe zit het met de wachtijden voor scenario's?

Op dit moment is dat nog lastig te beoordelen aangezien de servers nog niet volledig bevolkt zijn. Na volgende week kun je beter zien hoe het met wachttijden zit :) Daarnaast zijn alle tiers ook nog niet goed bevolkt waardoor je weer een verstoord beeld krijgt :)

om een beeld van NU te schetsen ( 17-09-08 ), ik heb gister de hele avond in queue gestaan voor een T2 scenario en geen invite :P dat zegt wel genoeg.. maar Scenario's = niet de enige manier om renown te krijgen. Daarom heb ik gister lekker zitten knokken op Open RvR.. en geloof me dat is minstens zo leuk al niet leuker! en je krijgt meer renown :)

[ Voor 26% gewijzigd door Dakreal op 18-09-2008 10:20 ]

• Blaim

Blaim

Cashback kroket

Sakhmet schreef op donderdag 18 september 2008 @ 10:12:
Damn, zit hier op m'n werk beetje forum posts te lezen. Gister de melding gekregen dat 12game me pakketje verstuurd heeft, zal zo dus wel op de mat rollen.

Dan eind van de middag eerst weer de gebruikelijke file meepakken en dan patchen maar.

Ik zal ook naar de Karak Azgal server komen, als een squig named Sakhmet (als die nog vrij is)

Heb me met open beta prima vermaakt met deze class. Weer is wat anders dan me druid :P

Zal iemand ingame contacten van de GoT guild.

Mooi, alles op tijd! :p Zo zie je maar dat overbevolkt niet altijd betekend dat die kant wint. ;)

@Daverock: ik heb je gezien gisteravond geloof ik. Mijn nick is: Blaim, zelfde server.

Misschien toch de moeite om een GoT-Order guild te beginnen op Karak-Azgal? Merk dat er toch best veel mensen een (main)character hebben.

Verwijderd

Blaim schreef op donderdag 18 september 2008 @ 10:19:
[...]

Mooi, alles op tijd! :p Zo zie je maar dat overbevolkt niet altijd betekend dat die kant wint. ;)

@Daverock: ik heb je gezien gisteravond geloof ik. Mijn nick is: Blaim, zelfde server.

Misschien toch de moeite om een GoT-Order guild te beginnen op Karak-Azgal? Merk dat er toch best veel mensen een (main)character hebben.
Ik doe mee. :)
/signed

Verwijderd

Ik zat me net te bedenken dat ik eigenlijk wel het perfecte moment heb voor een week vrij, ben namelijk volgende week de hele week vrij. Eigenlijk dus het ideale moment om eens WAR te gaan halen en volgende week flink te gamen om eens te kijken of het iets voor me is.

Lees alleen nog wel veel over problemen met het aanmaken en/of valideren van een account, maar ach..ik moet het spel toch nog halen dus wie weet is dat tegen de avond ook wel weer over. ;)

*kijkt in portemonnee, twijfelt...kijkt nog eens...twijfelt nog steeds*

• Dakreal
Verwijderd schreef op donderdag 18 september 2008 @ 10:20:
Ik zat me net te bedenken dat ik eigenlijk wel het perfecte moment heb voor een week vrij, ben namelijk volgende week de hele week vrij. Eigenlijk dus het ideale moment om eens WAR te gaan halen en volgende week flink te gamen om eens te kijken of het iets voor me is.

Lees alleen nog wel veel over problemen met het aanmaken en/of valideren van een account, maar ach..ik moet het spel toch nog halen dus wie weet is dat tegen de avond ook wel weer over. ;)

*kijkt in portemonnee, twijfelt...kijkt nog eens...twijfelt nog steeds*
het feit dat jij al meerdere malen hier post en lonkt naar de aanschaf van deze game zegt genoeg over jouw nieuwsgierigheid :P Ga gewoon die game halen dude en meng je in deze geweldige wereld :)

Verwijderd

Zitten jullie inmiddels er allemaal al op? Ik zit nog steeds te wachten tot dat de patcher me het ja woord geeft. :)

Verwijderd

Blaim schreef op donderdag 18 september 2008 @ 10:19:
[...]

Nou ik wil best mee helpen een Order guild organiseren op Azgal hoor!

Verwijderd

Klopt het dat Warhammer nu in de winkels ligt? Dus dat als ik zo naar Dixons loop, ik het uit de schappen kan pakken? En zo ja, denken jullie dat er uberhaupt nog exemplaren liggen? :P

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 18 september 2008 @ 10:25:
Zitten jullie inmiddels er allemaal al op? Ik zit nog steeds te wachten tot dat de patcher me het ja woord geeft. :)
Bij mij moet ie ook nog steeds het ja woord geven. Ik krijg weer eens een dejavu gevoel van 11-02-2005.

• Sakhmet
Ga me nou niet vertellen dat jullie allemaal vrij hebben vandaag??

:)

Verwijderd

Ik zit ook nog steeds te wachten. Kan nog steeds niet inloggen. Ga wel ff in de tussen tijd mount&blade spelen.

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 18-09-2008 10:33 ]

Verwijderd

Sakhmet schreef op donderdag 18 september 2008 @ 10:32:

Nog maar ander half uur damnit. ;)

• Dakreal
Kennelijk wel :p anders zou er niet zoveel gespammed worden dat ze er niet in kunnen :P

Verwijderd

SpoTs schreef op donderdag 18 september 2008 @ 10:33:
Kennelijk wel :p anders zou er niet zoveel gespammed worden dat ze er niet in kunnen :P
Verduiveld en ik zit hier af te tellen tot 17u om terug naar huis te vertrekken

Verwijderd

Sakhmet schreef op donderdag 18 september 2008 @ 10:32:

Ik heb geen vrij heb me ziek gemeld :*)

Verwijderd

Er staat al een officiele bericht op de site van war:

We are experiencing an issue where some players are reporting that they are unable to log into the game after successfully validating their licence codes. Our teams are working on this as a matter of urgency and we will keep you update of any developments. In the meantime please note that it is not necessary to re-enter your codes if you have already received the validation email.

• Sakhmet
Heeft iedereen hier daar dan last van? hoop dat alles weer gefixed is als ik om 18;00 thuis komt

Verwijderd

WAR-europe heeft zo juist bevestigd dat er problemen zijn voor sommige.
Laat nou niet alles onzin zijn wat we op het moment posten hier. ;)

Verwijderd

SpoTs schreef op donderdag 18 september 2008 @ 10:22:
[...]

het feit dat jij al meerdere malen hier post en lonkt naar de aanschaf van deze game zegt genoeg over jouw nieuwsgierigheid :P Ga gewoon die game halen dude en meng je in deze geweldige wereld :)
Nieuwsgierig altijd. ;) Was ik ook naar AoC, maar dat was de domper van de laatste jaren. ;) Gelukkig kan ik altijd terugvallen op LOTRO, die blijf ik ook zeker spelen, denk alleen dat WAR net weer een ander stukje kan vullen wat ik gamenderwijs mis.. ;) Zal sowieso nog effe moeten wachten tot ik naar huis kan. Dus post vooral nog wat ervaringen (de mensen die dus vrij hebben of zich ziek hebben gemeld...dan hoop ik overigens dat je baas dat niet leest...) Ik lees het zeker door en wil altijd meer weten..hoe meer hoe beter...

• Blaim

Blaim

Cashback kroket

Als we 6 mensen hebben kunnen we een guild aanmaken.

Geïnteresseerden tot nu toe:
PROT
Daverock
Blaim

Als je ook interesse hebt, zet jezelf dan in het lijstje. Ik ben vanavond om 9 uur online op Azgal, ga ik tijdens m'n werk een naam verzinnen.

@ dragonspirit: ik merk aan die posts dat je idd erg nieuwschierig bent en dat je de WAR lore leuk vind, dat is alleen maar goed. Ik merk wel dat GOA minder achter de feiten aanloopt en meer nieuwsberichten post als er ergens vertraging is. Ik verwacht daarom ook dat als je tijdens/na dit weekend begint je wel zonder alle inlog/authentificatie problemen kan spelen.

Heb je al een idee over welke class je leuk lijkt?

[ Voor 45% gewijzigd door Blaim op 18-09-2008 10:42 ]

Verwijderd

Ik ga hoe het er nu voor staat voor Rune Priest.

Verwijderd

Blaim schreef op donderdag 18 september 2008 @ 10:38:

PROT
Daverock
Blaim

Als je ook interesse hebt, zet jezelf dan in het lijstje. Ik ben vanavond om 9 uur online op Azgal, ga ik tijdens m'n werk een naam verzinnen.
Maar er al maar 4 van, een kameraad van mij is momenteel ook ah spelen, maar twijfelt nog aan zn class, dus die heeft nog geen vaste naam :)

• Xoxol
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 08-09 22:37
Moet om 1315 werken. Ik om 0800 opgestaan key aangemeld. Zo dacht ik eerst ff spelen. Nu ruim 3 uur verder. Ik kan niet inloggen....Zeg dat de login of password niet klopt. Maar ik heb wel vandaag de key aangemeld.

Lichte teleurstelling.

V-Strom 650

Verwijderd

Xoxol schreef op donderdag 18 september 2008 @ 10:41:
Moet om 1315 werken. Ik om 0800 opgestaan key aangemeld. Zo dacht ik eerst ff spelen. Nu ruim 3 uur verder. Ik kan niet inloggen....Zeg dat de login of password niet klopt. Maar ik heb wel vandaag de key aangemeld.

Lichte teleurstelling.
Hehe precies hetzelfde verhaal hier. Half 8 me wekkertje en nu is het een beetje jammer. ;) Kom je ook Azgal Order?

Laat ons hopen, SpoTs. Maar je heb gelijk hoor. ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 18-09-2008 10:45 ]

• Dakreal
Xoxol schreef op donderdag 18 september 2008 @ 10:41:

Lichte teleurstelling.
Ervanuit gaan dat een MMO op het juiste tijdstip gaat werken op de launch dag is wel heel erg naief he ;-) Niet bij de launch van World of Warcraft geweest? :P

• Nowa
Is het ook maar daarom mogen we er ons nog wel lekker druk om maken :)
Morgen als het werkt zijn we het weer vergeten.
Voor nu wachten totdat de patcher gaat lopen :)

Verwijderd

Hehe, hoort allemaal bij de voorpret hé. ;)

• Crowmeister
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-08 11:12

Crowmeister

Stop!.... Continue

Hm vanmiddag eens een alt maken. Speel samen met een vriend, ik shaman hij sorcerer. Dat altje zal ik mee solo-en als hij er niet is. Shaman is geweldig, hele leuke manier van healen, ik ga dan ook echt de path van healing nemen.

Zit nog wat te twijfelen over een alt, hij moet kunnen solo-en, destruction zijn ofc. Ik vind archers geweldig, speel bijna altijd archers in tabletop RPGs maar de Squig Herder en Shadow Warrior ook btw, zijn volgens mij erg zwak. Dat lees ik overal tenminste.

Ideeen voor leuke (niet underpowered) solo-classes? Ik heb al een support dus iig een andere archetype.

Chewing gum while cutting unions will prevent you from crying, it won't prevent you from being sad

Verwijderd

PROT
Daverock
Blaim

@ dragonspirit: ik merk aan die posts dat je idd erg nieuwschierig bent en dat je de WAR lore leuk vind, dat is alleen maar goed. Ik merk wel dat GOA minder achter de feiten aanloopt en meer nieuwsberichten post als er ergens vertraging is. Ik verwacht daarom ook dat als je tijdens/na dit weekend begint je wel zonder alle inlog/authentificatie problemen kan spelen.

Dat is bij mij altijd lastig...vaak een kwestie van proberen en voelen of een class me bevalt. Zal denk ik in ieder geval zowel Order als Destruction moeten proberen...of allebei doen.. ;) Heb altijd wel iets met dwergen in ieder geval. In Lotro speel ik ook meerdere dwergen. Healing is in Lotro wel een beetje mijn ding gebleken, maar dat is hier ook weer heel anders natuurlijk dus ik zal echt even moeten kijken. Begin denk ik dan in ieder geval met een Order class...of toch niet...choices choices... :P

• Blaim

Blaim

Cashback kroket

Crowmeister schreef op donderdag 18 september 2008 @ 11:01:
Hm vanmiddag eens een alt maken. Speel samen met een vriend, ik shaman hij sorcerer. Dat altje zal ik mee solo-en als hij er niet is. Shaman is geweldig, hele leuke manier van healen, ik ga dan ook echt de path van healing nemen.

Zit nog wat te twijfelen over een alt, hij moet kunnen solo-en, destruction zijn ofc. Ik vind archers geweldig, speel bijna altijd archers in tabletop RPGs maar de Squig Herder en Shadow Warrior ook btw, zijn volgens mij erg zwak. Dat lees ik overal tenminste.

Ideeen voor leuke (niet underpowered) solo-classes? Ik heb al een support dus iig een andere archetype.
Als je destruction gaat en je voorkeur bij ranged ligt denk ik direct aan een Sorcerer/Sorceress(!). Die heeft zo ontzettend veel power in zijn eentje dat je daar makkelijk alles solo mee aankan en flink snel mobs omlegt. Wil je wat meer utility ipv raw power dan kan je ook voor de Magus gaan. Die disk is cool en ze kunnen chaos demons controllen.

@SpoTs: ik wijk ook uit zodra ik een Black Orc tegenkom. Die hebben nog aardig wat truukjes om het leven van een WH zuur te maken. En dan die armor, daar kom je niet doorheen met alleen physical attacks. Helemaal zuur als je een 5 punt combo afvuurt en die blocked. :p
Wat zijn de classes waar een BO het lastig me heeft in 1vs1?

Verwijderd

Blaim schreef op donderdag 18 september 2008 @ 11:08:
[...]

ik heb geen problemen met BO's :) (als ik op range kan beginnen, als de fight in melee range begint, haal ik het niet)

Verwijderd

SpoTs schreef op donderdag 18 september 2008 @ 10:43:
[...]

Ervanuit gaan dat een MMO op het juiste tijdstip gaat werken op de launch dag is wel heel erg naief he ;-) Niet bij de launch van World of Warcraft geweest? :P
Helaas, dat het zo moet. Je zou toch denken dat zo,n bedrijf geleerd heeft van valse starts uit verleden bij anderen en bij hun zelf. :/

Maar goed we wachten rustig af.

Verwijderd

Volgens mij gaat de patch beginnen! :)

Ja hij begint te patchen woohoo. Nu maar hopen dattie snel gaat moet om 12 uur werken. :p

[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 18-09-2008 11:15 ]

• Dakreal
Blaim schreef op donderdag 18 september 2008 @ 11:08:
[...]

Als je destruction gaat en je voorkeur bij ranged ligt denk ik direct aan een Sorcerer/Sorceress(!). Die heeft zo ontzettend veel power in zijn eentje dat je daar makkelijk alles solo mee aankan en flink snel mobs omlegt. Wil je wat meer utility ipv raw power dan kan je ook voor de Magus gaan. Die disk is cool en ze kunnen chaos demons controllen.

@SpoTs: ik wijk ook uit zodra ik een Black Orc tegenkom. Die hebben nog aardig wat truukjes om het leven van een WH zuur te maken. En dan die armor, daar kom je niet doorheen met alleen physical attacks. Helemaal zuur als je een 5 punt combo afvuurt en die blocked. :p
Ik heb niet echt moeite met een class. de reden hiervoor is dat ik gewoon bijna niet dood kan :p op dit moment zo een 1000 armor en 4500 hp. 1 on 1 win ik vrijwel van iedereen. het duurt alleen even want je doet niet ontzettend veel damage.. maar met de juiste truukjes kan je echt wel harde klappen uitdelen ;-)
Verwijderd schreef op donderdag 18 september 2008 @ 11:11:
[...]

Helaas, dat het zo moet. Je zou toch denken dat zo,n bedrijf geleerd heeft van valse starts uit verleden bij anderen en bij hun zelf. :/

Maar goed we wachten rustig af.
Ze hebben er ook van geleerd, ze communiceren nu hardstikke goed. Het hardware gedeelte kunnen hun niet veel aan doen. Theorie berekeningen zijn altijd anders dan in de praktijk. gewoon geduldig afwachten en je kunt vanzelf spelen :)
MrFl0ppY schreef op donderdag 18 september 2008 @ 11:21:
[...]

Zou de black orc alleen al nemen omdat je een path hebt genaamd "Da Boss" 8) . Das meesterlijk! ben zelf een swordmaster begonnen. En hoewel ik een hekel heb aan elves ziet er deze nog niet eens zo slecht uit. Heb hem dan ook zo 'ruw' mogelijk gemaakt. Bovendien erg vette klasse.
Ik ga zelf voor Da Toughest en daarna " Da Boss ". ik ga me puur erop richten om te tanken en het uberlang uit te houden in RvR :P

[ Voor 33% gewijzigd door Dakreal op 18-09-2008 11:22 ]

• MrFl0ppY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:08
SpoTs schreef op donderdag 18 september 2008 @ 11:18:
[...]

Ik heb niet echt moeite met een class. de reden hiervoor is dat ik gewoon bijna niet dood kan :p op dit moment zo een 1000 armor en 4500 hp. 1 on 1 win ik vrijwel van iedereen. het duurt alleen even want je doet niet ontzettend veel damage.. maar met de juiste truukjes kan je echt wel harde klappen uitdelen ;-)
Zou de black orc alleen al nemen omdat je een path hebt genaamd "Da Boss" 8) . Das meesterlijk! ben zelf een swordmaster begonnen. En hoewel ik een hekel heb aan elves ziet er deze nog niet eens zo slecht uit. Heb hem dan ook zo 'ruw' mogelijk gemaakt. Bovendien erg vette klasse.

The Stranger: Do you have to use so many cuss words?
The Dude: What the fuck you talking about?

• RocketKoen
  • Laatst online: 08:02
black orcs moet je niet killen, dat lukt niet. je moet voor hun healer(s) gaan, anders krijg je ze nooit dood. en vooral (in scenario's) zoveel mogenlijk zig-zaggen tussen je teammates door als je een BO achter je aan hebt.

TheS4ndm4n#1919

Verwijderd

RocketKoen schreef op donderdag 18 september 2008 @ 11:22:
black orcs moet je niet killen, dat lukt niet. je moet voor hun healer(s) gaan, anders krijg je ze nooit dood. en vooral (in scenario's) zoveel mogenlijk zig-zaggen tussen je teammates door als je een BO achter je aan hebt.
een black orc zonder healer gaat perfect neer! 2 dots erop en blijven fireballs casten (met combustion op). Die fireballs doen nu (op lvl11) bij mij al vaak tussen de 400-600dmg. Als het te hectisch wordt, AoE root, afstand nemen, en terug nuken. (Gisteren zelfs eentje van 750 dmg gehad :) )

Met een healer, das een ander verhaal, dan kan ik idd niet genoeg damage doen

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 18-09-2008 11:33 ]

Verwijderd

Is de black orc niet ongeveer hetzelfde als de ironbreaker?

• Dakreal
Verwijderd schreef op donderdag 18 september 2008 @ 11:29:
[...]

een black orc zonder healer gaat perfect neer! 2 dots erop en blijven fireballs casten (met combustion op). Die fireballs doen nu (op lvl11) bij mij al vaak tussen de 400-600dmg. Als het te hectisch wordt, AoE root, afstand nemen, en terug nuken.

Met een healer, das een ander verhaal, dan kan ik idd niet genoeg damage doen
1 on 1 heb ik echt geen last van dat gekietel van een Bright mage hoor.. alleen die snare van 10 sec is wat irritant. hoelang is die cast van fireball trouwens?

Verwijderd

SpoTs schreef op donderdag 18 september 2008 @ 11:32:
[...]

1 on 1 heb ik echt geen last van dat gekietel van een Bright mage hoor.. alleen die snare van 10 sec is wat irritant. hoelang is die cast van fireball trouwens?
lol, dan hebben we beiden een tegengestelde visie, ik heb geen last om een BO down te krijgen :-)

Casting time is het enige dat tegenvalt van die fireball, 3secs, maar wordt mooi afgewisseld met die instants die we hebben

*Edit* Ik merk wel dat weinig wizards gebruik maken van hun combustion mechanic. Maar komaan zeg, 50% crit chance, 100% crit damage, daarvoor wil ik wel eens wat selfdamage doen

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 18-09-2008 11:36 ]

• Dakreal
Verwijderd schreef op donderdag 18 september 2008 @ 11:34:
[...]

lol, dan hebben we beiden een tegengestelde visie, ik heb geen last om een BO down te krijgen :-)

Casting time is het enige dat tegenvalt van die fireball, 3secs, maar wordt mooi afgewisseld met die instants die we hebben
ah 3 sec :P waar ik wel last van heb bij BW is dat ze altijd wegrennen en dan casten als ze bij npc's staan beetje jammer is dat :/

• Blaim

Blaim

Cashback kroket

Idee voor de Order guild op Azgal: Remaneo Victum (in leven blijven :D)

Andere suggesties zijn ook welkom!

Of: Nobilis Essedari (roemruchte krijgers (geloof ik :p)

[ Voor 21% gewijzigd door Blaim op 18-09-2008 11:46 ]

Verwijderd

SpoTs schreef op donderdag 18 september 2008 @ 10:09:
[...]

Quadcore 2.7 Ghz
Geforz 8800 GTS 512mb
3gb geheugen
(Vista)

Nou draai ik wel alles op max met 1920x1200, maar zulke gevechten gaat mijn pctje nog mee worstelen :P al met al is het wel ontzettend leuk om te doen!
Heb je daar toevallig screenies van? Ik wil een aantal mensen in onze cross-game guild overhalen WAR aan te schaffen! ;)

• MrFl0ppY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:08
Blaim schreef op donderdag 18 september 2008 @ 11:37:

Er is een guild via mmozone genaamd Dragonwake Templars. Deze zitten op Karak Azgal en hier ga ik ook bij. Misschien een tip mocht je niet genoeg mensen hebben.

http://www.mmozone.nl/forum/index.php?showforum=148

The Stranger: Do you have to use so many cuss words?
The Dude: What the fuck you talking about?

• ErikRedbeard
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 09-09 08:58

ErikRedbeard

Cookiecutter 5.0

PROT
Daverock
Blaim

Ik ga ook een char aanmaken op Azgal, Order. Hoogstwaarschijnlijk een Warrior Priest met de naar Damsel (Mijn gebruikelijke naam Damnsel mag niet vanwege het deeltje Damn).
Maarja ik zie wel of er iets gebeurt qua GoT Order guild op Azgal.

[ Voor 8% gewijzigd door ErikRedbeard op 18-09-2008 11:50 ]

Verwijderd

Blaim schreef op donderdag 18 september 2008 @ 11:37:

Invictus (onoverwinnelijk)

Verwijderd

Dam ik zie nu die trend van WoW nu ook al hier komen(WAR), een applicatie maken. Ik vind dat zo een bullsh*t, zeker nu ik het idee heb dat WAR dingen een stuk leuker/relaxer aanpakt dan WoW. Nu gaan sommige guilds weer zelf verder met deze onzin, de game is net uit. :s
Tis geen "raiden vraagt om deze classes/gear etc" game, zeker aan het begin niet.

Maar ach wie ben ik he. ;)

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 18-09-2008 11:46 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 18 september 2008 @ 11:14:
Volgens mij gaat de patch beginnen! :)

Ja hij begint te patchen woohoo. Nu maar hopen dattie snel gaat moet om 12 uur werken. :p
Confirmed, hij is nu bij mij ook bezig. :P

Het zal mij benieuwen. Ik weet nog steeds niet wat char. ik moet nemen en welke faction. Misschien maar eens even voorzichtig wat proberen. :)

• ErikRedbeard

ErikRedbeard

Cookiecutter 5.0

ErikRedbeard schreef op donderdag 18 september 2008 @ 11:41:
[...]

Ik ga ook een char aanmaken op Azgal, Order. Hoogstwaarschijnlijk een Warrior Priest met de naar Damsel (Mijn gebruikelijke naam Damnsel mag niet vanwege het deeltje Damn).
Maarja ik zie wel of er iets gebeurt qua GoT Order guild op Azgal.
~WTH ik klikte toch echt op edit.~

[ Voor 14% gewijzigd door ErikRedbeard op 18-09-2008 11:50 . Reden: Oepsie ]

Verwijderd

Daarnet ook de game opgehaald, registratie ging wat graag maar verder prima!

Nu bezig met patchen, 822 MB aan patches, duurt ook ff.

Ik heb er zin in!

• Dakreal
Verwijderd schreef op donderdag 18 september 2008 @ 11:39:
[...]

Heb je daar toevallig screenies van? Ik wil een aantal mensen in onze cross-game guild overhalen WAR aan te schaffen! ;)
Ik heb hier geen screenies van gemaakt door de simpele reden dat ik gewoon te druk bezig was :P
Kan je wel vertellen dat je voor Dikke RvR battles op high instellingen een flink goede rig nodig heb.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 18 september 2008 @ 11:44:
Dam ik zie nu die trend van WoW nu ook al hier komen(WAR), een applicatie maken. Ik vind dat zo een bullsh*t, zeker nu ik het idee heb dat WAR dingen een stuk leuker/relaxer aanpakt dan WoW. Nu gaan sommige guilds weer zelf verder met deze onzin, de game is net uit. :s
Tis geen "raiden vraagt om deze classes/gear etc" game, zeker aan het begin niet.
nee maar ik snap het wel, je wil als guildleader wel ongeveer weten wat voor vlees je in de kuip hebt en wat iemands ervaringen zijn. Als je je guild gebruikt als vehikel om maar wat samen aan te modderen, maakt dit niet uit, maar wens je specifieke rvr teams samen te stellen (met samenhorende skills en tactics), is dit toch belangrijk.

En trust me, een skilled 6-man RVR team veegt de grond aan met 20 man in emskrank. Dit was ten tijde van DaoC ook zo. Midgard was underpopulated, maar kickte de albs (met hun grote meerderheid) regelmatig hun ass

Verwijderd

Leuk dat iedereen op Azgal zit trouwens. Mijn guild zit er ook op met zo'n 10 man. (een paar mensen moeten we nog overhalen over te komen van WoW en dan zitten we snel tegen de 20 denk ik!) Aan de Destro kant.

Naam: No Win Scenario. CU in RvR! :D
SpoTs schreef op donderdag 18 september 2008 @ 11:47:
[...]

Ik heb hier geen screenies van gemaakt door de simpele reden dat ik gewoon te druk bezig was :P
Kan je wel vertellen dat je voor Dikke RvR battles op high instellingen een flink goede rig nodig heb.
Damn jammer! Waar was die battle ergens? Es kijken of dat op Azgal ook te doen is. Ga ik zelf even screenies maken! :D

[ Voor 66% gewijzigd door Verwijderd op 18-09-2008 11:50 ]

Verwijderd

Ik snap jou ook, maar uit praktijk weet ik dat de eerste weken meer duidelijk maakt dan een applicatie. Ik zou zeggen dat een kort gesprek voor de guild invite beter is, en tevens persoonlijker. Iemand kan op papier goed over komen maar in de praktijk ***, andersom maakt niet uit.

En ik wil zeker niet aan modderen. ;) Ik vind het mooiste aan een mmo, het samen ontwikkelen als team.

Ik zal btw vanavond pas online zijn, denk ook uurtje of 9 pas. Invictus klinkt goed imo.

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 18-09-2008 11:51 ]

• Daantje20
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21-08 14:41

Daantje20

Je moet leven om te leren.

Gisteren het spel nog aan een vriend van mij laten zien, hij speelt pas sinds kort WoW. En hij bleef herhalen "zelfde als in WoW" en dergelijken. Maar ja, laten zien en spelen is wel anders natuurlijk.

Heb helaas van Bol.com nog niets gehoord over waar mijn CE blijft. :'(

• Blaim

Blaim

Cashback kroket

Klinkt ook goed.. lekker simpel en klink best badass. 8)

Met ErikRedbeard en jouw makker zitten we op 5. Nog eentje..

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 18 september 2008 @ 11:49:
Ik snap jou ook, maar uit praktijk weet ik dat de eerste weken meer duidelijk maakt dan een applicatie. Ik zou zeggen dat een kort gesprek voor de guild invite beter is, en tevens persoonlijker. Iemand kan op papier goed over komen maar in de praktijk ***, andersom maakt niet uit.
Ik ga akkoord met wat je zegt, maar een eerste selectie ad hand van een template lijkt me nu niet bepaald extreem :-)

• Bazvv
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 12-09 00:52
Verwijderd schreef op donderdag 18 september 2008 @ 11:44:

Maar ach wie ben ik he. ;)
In principe zijn guilds best belangrijk in war, je kan dingen unlocken met hogere rank guild en de 10 hoogste renown guilds krijgen hun banner ergens in IC. De guild rewards kunnen bijvoorbeeld crafting items zijn etc.

Edit: typo

• ErikRedbeard

ErikRedbeard

Cookiecutter 5.0

Blaim schreef op donderdag 18 september 2008 @ 11:49:
[...]

Laten we hopen dat er nog iemand is die erin wil.

Heeft er iemand last van dat je elke keer als je het spel start weer die 2 dingen moet accepten (omlaagscrollen, aanvinken en accept klikken)?

Verwijderd

Sorry dat ik even WoW taal gebruik, maar is voor mij nog wat handiger. :P

Zat die GoT guild nou horde of ally side, en gaat het ook echt nog wat worden? :D

Hmm probeer nu een account te registeren, gaat ie piepen dat mijn email invalid is. Komt dat omdat ik gmail adres gebruik?

EDIT: nevermind, je moet gewoon geen hoofdletters in je email zetten. :)

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 18-09-2008 11:56 ]

Verwijderd

Bazvv schreef op donderdag 18 september 2008 @ 11:51:
[...]

In principe zijn guilds best belangrijk in war, je kan dingen unlocken met hogere rank guild en de 10 hoogste renown guilds krijgen hun banner ergens in IC. De guild rewards kunnen bijvoorbeeld crafting items zijn etc.

Edit: typo
Ik zeg ook nergens dat Guilds niet belangrijk zijn. Ik heb ook echt zin om met een Guild samen te groeien en kijken hoever we komen. :) Een leuke groep mensen is uiteindelijk wat een mmo maakt of breekt imo.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 18-09-2008 11:57 ]

• Xoxol
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 08-09 22:37
Ja hij patched!
Ik ga zo naar mijn werk! :))
Bij release van WoW was ik erbij...om 0200 WoW account aangemaakt en de volgende dag pas spelen ;).

Nou ja wait and we shall see.

V-Strom 650

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 18 september 2008 @ 11:53:
Sorry dat ik even WoW taal gebruik, maar is voor mij nog wat handiger. :P

Zat die GoT guild nou horde of ally side, en gaat het ook echt nog wat worden? :D

Hmm probeer nu een account te registeren, gaat ie piepen dat mijn email invalid is. Komt dat omdat ik gmail adres gebruik?
je hebt een horde guild die al redelijk uit de kluiten is gewassen, en je hebt een opstartende ally guild. :)

Verwijderd

Blaim schreef op donderdag 18 september 2008 @ 11:49:
[...]

Doe mij er dan maar vast in, ik roep wel als ik een naam weet en geinstalleerd en gepatched en dergelijke heb. Naam zal afhangen van wat ik ga rollen, of je moet al een voorkeur hebben voor een class die er nog niet bij zit, ik begin toch blanco, dus kan mooi.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 18 september 2008 @ 11:57:
[...]
of je moet al een voorkeur hebben voor een class die er nog niet bij zit, ik begin toch blanco, dus kan mooi.
speel een class die je zelf het liefste speelt, je moet toch een beetje kunnen inleven met een class die je (hopelijk) voor 40 levels gaat spelen :)

Verwijderd

Oh my gawd, iemand heeft mijn nickname gejat. :@

Ehm, ik krijg nu het idee dat de create account site bugged is..? Hij zei dat mijn nickname is use was, hoewel me dat al heel vreemd leek, omdat ie nou niet bepaald vaak voorkomt. Afijn.

Nu zegt ie zelfs dat mijn email adres al in use is? Dat kan toch niet? :?

Ik moest btw Internet Explorer gebruiken omdat de site het niet doet op firefox. Iemand ook dat probleem?

[ Voor 87% gewijzigd door Verwijderd op 18-09-2008 12:03 ]

• BladePHQ
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Heb een Rank 10 Chosen op een server, maar ik ga toch maar naar Azgal. Het is toch leuker om met een guild samen te spelen.

Zal vanavond wel een whisper sturen naar een van de GL als die online is.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 18 september 2008 @ 11:58:
[...]

speel een class die je zelf het liefste speelt, je moet toch een beetje kunnen inleven met een class die je (hopelijk) voor 40 levels gaat spelen :)
Precies, probeer uit dat WoW cirkeltje te breken. ;)

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:18

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Verwijderd schreef op donderdag 18 september 2008 @ 11:47:
nee maar ik snap het wel, je wil als guildleader wel ongeveer weten wat voor vlees je in de kuip hebt en wat iemands ervaringen zijn. Als je je guild gebruikt als vehikel om maar wat samen aan te modderen, maakt dit niet uit, maar wens je specifieke rvr teams samen te stellen (met samenhorende skills en tactics), is dit toch belangrijk.
Dit zag je ook enorm in GW en WoW, viel mij enorm tegen, zeker als ze ook met vaste tijden, minimale uren online etc op komen draven. In AoC kwam ik in een best fijne guild terecht, waar naast de 'skilled' mensen (met application) ook gewoon social casual (ik speel voor plezier, wanneer ik wil) spelers mochten komen, als extra guildchat en samen wat missies doen. Sommige daarin zag je bv enkel op een zaterdag avond, andere bijna elke dag. De casual spelers kregen gewoon eigen usergroup, zo ook de core spelers. Zo'n mixed guild principe kom je amper meer tegen, terwijl het bij de meeste guilds enorm makkelijk te regelen is.

Vind het aan het begin altijd wel grappig lange tijd guildloos te zijn, bergen spam invites krijgen en rustig kijken wat er aan guilds te vinden is.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• TheKillingBean
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06-08 18:20
Ik zit op de website te kijken en hier wat te lezen. Maar ik krijg nog onduidelijk gevoel wat Warhammer online precies is. Moet ik Warhammer online zien als WoW? Dus dat je quest moet doen met verhalen en onder tussen kun je bv oorlog voeren met de tegen partij? Of is Warhammer puur gericht op de oorlogen tussen de verschillende groepen?

PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean

• RocketKoen
  • Laatst online: 08:02
Verwijderd schreef op donderdag 18 september 2008 @ 11:56:
[...]

je hebt een horde chaos guild die al redelijk uit de kluiten is gewassen, en je hebt een opstartende ally order guild. :)
qua soort spelers kun je btw order beter met horde vergelijken.

TheS4ndm4n#1919

Verwijderd

!$!$!$!Vista ook! Warhammer ondersteunt EAX alleen die kan ik nu niet aanvinken. Creative Alchemy ondersteunt het ook nog niet :-(

Verwijderd

RocketKoen schreef op donderdag 18 september 2008 @ 12:02:
[...]

qua soort spelers kun je btw order beter met horde vergelijken.
de voorgaande poster wou het in WOW analogie horen :-)
Pagina: 1 ... 4 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
* Geen slowchats (hiervoor is er irc.tweakers.net, kanaal: #war)
* Niet offtopic gaan
* Technische problemen/vragen horen in Spielerij - Problemen & Vragen