Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
Kan je ook niet handmatig Warhammer toevoegen aan Alchemy? Toen ik Eax had aangezet klonk het geluid echt 20x beter, mooi surround en effecten eroverheen. zou zonde zijn als je het niet kan gebruikenVerwijderd schreef op donderdag 18 september 2008 @ 12:03:
!$!$!$!Vista ook! Warhammer ondersteunt EAX alleen die kan ik nu niet aanvinken. Creative Alchemy ondersteunt het ook nog niet
Heeft niets met vista te maken, dit komt doordat WAR veel geluidskaarten als unknown ziet en dus geeneens surround (5.1 en dergelijke) draait.Verwijderd schreef op donderdag 18 september 2008 @ 12:03:
!$!$!$!Vista ook! Warhammer ondersteunt EAX alleen die kan ik nu niet aanvinken. Creative Alchemy ondersteunt het ook nog niet
En het is daarbij ook geen EAX via DirectSound maar EAX via OpenAL, dus geen alchemy nodig.
*houdt me er niet op, dat van unknown weet ik uit ervaring, dat van EAX over OpenAL weet ik niet helemaal zeker.
Verwijderd
Voila, zo zie ik het ook, een mix van casuals en minder casuals, houdt een guild interessant en levend. Heb sowieso geen zin in het vaste aantal uren per week online, bepaalde gear nodig, minstens 4 avonden de week raiden. Nah, iedereen doet zn zin, en als er mensen zijn die commitment opbrengen om specifieke RVR teams te maken en hun skills opeen af te stemmen, des te mooier.SinergyX schreef op donderdag 18 september 2008 @ 12:02:
[...]
De casual spelers kregen gewoon eigen usergroup, zo ook de core spelers. Zo'n mixed guild principe kom je amper meer tegen, terwijl het bij de meeste guilds enorm makkelijk te regelen is.
Ik gebruik geeneens een geluidskaart meer in mijn rig. Kheb een USB speakerset eraangekoppeld met interne geluidskaart en versterker: Logitech Z-Cinema Beetje jammer dat ik er 2 maanden geleden nog 280 voor heb neergeteldErikRedbeard schreef op donderdag 18 september 2008 @ 12:07:
[...]
Heeft niets met vista te maken, dit komt doordat WAR veel geluidskaarten als unknown ziet en dus geeneens surround (5.1 en dergelijke) draait.
En het is daarbij ook geen EAX via DirectSound maar EAX via OpenAL, dus geen alchemy nodig.
*houdt me er niet op, dat van unknown weet ik uit ervaring, dat van EAX over OpenAL weet ik niet helemaal zeker.
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
je hebt een Pve rank, en een PvP rank.TheKillingBean schreef op donderdag 18 september 2008 @ 12:02:
Ik zit op de website te kijken en hier wat te lezen. Maar ik krijg nog onduidelijk gevoel wat Warhammer online precies is. Moet ik Warhammer online zien als WoW? Dus dat je quest moet doen met verhalen en onder tussen kun je bv oorlog voeren met de tegen partij? Of is Warhammer puur gericht op de oorlogen tussen de verschillende groepen?
met je PvE rank krijg je met name nieuwe skills, stats en kun je betere gear gebruiken
met je PvP rank kun je betere gear kopen bij merchants, en wat passive skills (+strength bvb) kopen.
en je hebt nog influence. daarmee krijg je wat gratis items elk chapter.
PvE XP krijg je door quests en het killen van monsters of players.
PvP XP (renown) krijg je door het killen van players, of het winnen van RvR objectives (scenario's of keeps)
influence krijg je door het doen van public quests.
Je kan dus als je dat wilt alleen PvE doen tot lvl 40, en dan pas PvP. maar het is beter als je PvE en PvP met elkaar afwisselt.
Endgame in WAR is het controleren van een zone door RvR objectives to completen. Als je genoeg zones controleert als faction kun je het fortress van de enemy siegen.
en als je faction 2 van de 3 fortressen onder controle heeft kun je de main city van je enemy siegen.
win je die siege dan mag je de stad looten, waarna alles weer reset.
Verwijderd
Norsun Thrkrak (betekent Mithril Rider of the Black Fortress)
Meteen de key even doorgebelt gekregen en hier op mijn werk maar vast geactiveerd. Binnen 2 min een mail terug dat alles klopt.
Damn nu wachten tot 16:00 en dan pleitte hier. Count me in for the Chaos guild!!!
Sakhmet Squig Herder on his way!
red een boom - eet een bever
Gaaf!Verwijderd schreef op donderdag 18 september 2008 @ 11:57:
[...]
Doe mij er dan maar vast in, ik roep wel als ik een naam weet en geinstalleerd en gepatched en dergelijke heb. Naam zal afhangen van wat ik ga rollen, of je moet al een voorkeur hebben voor een class die er nog niet bij zit, ik begin toch blanco, dus kan mooi.
Dan is het lijstje tot nu toe:
PROT
Daverock (+1
Blaim
ErikRedbeard
Dragonspirit
Sui
Als class zou het tof zijn als je een support/utility class kiest. Dus misschien een tank of healer/hybrid. DPS is er vaak genoeg en als je het levelen te traag vind als een van deze classes help ik je graag op weg!
Mocht je nog een naam hebben, gooi het in de proverbial group. Voor nu houd ik het op Invictus
Doel gaat ook zijn om samen PQ's en Open RvR, Scenario's te doen. Als we groeien bepalen we vanzelf wel wat voor mensen we zoeken. Ik denk niet dat het de bedoeling is dat we hardcore gaan.
edit: excuus, Erik. Ik dacht dat ik ergens las dat je misschien naar een andere server ging.
[ Voor 15% gewijzigd door Blaim op 18-09-2008 12:41 ]
(voorheen bright mage)
Waar staat die vraagteken voor?Blaim schreef op donderdag 18 september 2008 @ 12:20:
[...]
Gaaf!
PROT
Daverock (+1)
Blaim
ErikRedbeard(?)
Dragonspirit
Als class zou het tof zijn als je een support/utility class kiest. Dus misschien een tank of healer/hybrid. DPS is er vaak genoeg en als je het levelen te traag vind als een van deze classes help ik je graag op weg!
Mocht je nog een naam hebben, gooi het in de proverbial group. Voor nu houd ik het op Invictus
Heb me char al gemaakt op Azgal met de naam Damsel / Warrior Priest. Dus geen idee waar die vraagteken voor staat.
Ik hoor/lees het wel.
HelemaalVerwijderd schreef op donderdag 18 september 2008 @ 12:07:
Voila, zo zie ik het ook, een mix van casuals en minder casuals, houdt een guild interessant en levend. Heb sowieso geen zin in het vaste aantal uren per week online, bepaalde gear nodig, minstens 4 avonden de week raiden. Nah, iedereen doet zn zin, en als er mensen zijn die commitment opbrengen om specifieke RVR teams te maken en hun skills opeen af te stemmen, des te mooier.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Verwijderd
Shival - Bright Wizard
Om het lijstje wat uit te werken
[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 18-09-2008 12:35 ]
weet nog niet precies waar ik ga spelen maar ik kies waarschijnlijk voor een Iron breaker, witch elf of een black orc.
iemand die al ervaringen kan delen over deze clases? iron breaker lijkt me cool omdat ik wel van tanken enzo hou. maar ik ben bang dat je in 1vs1 en bij het levellen de pineut bent
Verwijderd
Denk dat het een runepriest zal worden...Blaim schreef op donderdag 18 september 2008 @ 12:20:
[...]
Mocht je nog een naam hebben, gooi het in de proverbial group. Voor nu houd ik het op InvictusDoel gaat ook zijn om samen PQ's en Open RvR, Scenario's te doen. Als we groeien bepalen we vanzelf wel wat voor mensen we zoeken. Ik denk niet dat het de bedoeling is dat we hardcore gaan.
edit: excuus, Erik. Ik dacht dat ik ergens las dat je misschien naar een andere server ging.
Ik heb net even een naam bedacht maar of het wat is weet ik niet, beetje lang misschien..
Indissolubilis = Onverwoestbaar
Audax = Zonder angst, koen, dapper
Elke class in dit spel is ontworpen om alleen te kunnen pve'en. Ik ben zelf een Black Orc en monsters van mijn eigen lvl gaan vrij rap neer. Ik verlies geen hp, maar je doet ook niet bijzonder veel damagesedatje schreef op donderdag 18 september 2008 @ 12:36:
Zo heb net de game ook al gekocht en ben nu aan het installeren.
weet nog niet precies waar ik ga spelen maar ik kies waarschijnlijk voor een Iron breaker, witch elf of een black orc.
iemand die al ervaringen kan delen over deze clases? iron breaker lijkt me cool omdat ik wel van tanken enzo hou. maar ik ben bang dat je in 1vs1 en bij het levellen de pineut bent
Ik zou lekker een Dwarven naam nemen ofzo.. GeneratorVerwijderd schreef op donderdag 18 september 2008 @ 12:42:
[...]
Denk dat het een runepriest zal worden...
Ik heb net even een naam bedacht maar of het wat is weet ik niet, beetje lang misschien..
Indissolubilis = Onverwoestbaar
Ik heb geprobeerd om zelf ook wat in de trend van een Orc te maken
[ Voor 26% gewijzigd door Dakreal op 18-09-2008 12:45 ]
Thanks, Magus is wel een goed idee. Een pure nuker lijkt me niet heel spannend.Blaim schreef op donderdag 18 september 2008 @ 11:08:
[...]
Als je destruction gaat en je voorkeur bij ranged ligt denk ik direct aan een Sorcerer/Sorceress(!). Die heeft zo ontzettend veel power in zijn eentje dat je daar makkelijk alles solo mee aankan en flink snel mobs omlegt. Wil je wat meer utility ipv raw power dan kan je ook voor de Magus gaan. Die disk is cool en ze kunnen chaos demons controllen.
By the way, iemand nog iets gehoord/gemerkt dat Squid Herder en Shadow Warrior sub-par DPS doen?
Chewing gum while cutting unions will prevent you from crying, it won't prevent you from being sad
Verwijderd
Autorun ftwVerwijderd schreef op donderdag 18 september 2008 @ 12:53:
Zeg, andere mensen die vinden dat de install ook niet helemaal smooth verloopt? DVD1 ging perfect, tot ik DVD2 er in moest doen. De setupbalk is volledig gevuld, dus klaar zeg maar. En bij het instoppen van DVD2 krijg ik een map geopend met wat WAR bestanden?

Verwijderd
Eeh ja, autorun staat gewoon aan. DVD1 startte een mooie menuutje op en ik kon installeren. Toen ie klaar was met DVD1 moest 2 erin, maar nu loopt ie wazig te doen. Installatie lijkt niet bepaald te vorderen.
Gaat hier gewoon goed, moest net disc 2 erin doen en zo te zien moet ie nog 2 bestanden kopiëren, installatie duurde wel asociaal lang voor 10GB.Verwijderd schreef op donderdag 18 september 2008 @ 12:56:
[...]
Eeh ja, autorun staat gewoon aan. DVD1 startte een mooie menuutje op en ik kon installeren. Toen ie klaar was met DVD1 moest 2 erin, maar nu loopt ie wazig te doen. Installatie lijkt niet bepaald te vorderen.
Registreren werkte ook goed btw, had na 3 minuten een mailtje dat de code activeren gelukt was
Nu hopen dat het patchen nog een beetje gaat opschieten, heb het boekje doorgelezen en kan inmiddel sniet meer wachten om te beginngen
[ Voor 18% gewijzigd door Krukar op 18-09-2008 13:06 ]
Verwijderd
Hoe zie jij hoeveel bestanden ie nog moet kopieren?Websnake schreef op donderdag 18 september 2008 @ 13:02:
[...]
Gaat hier gewoon goed, moest net disc 2 erin doen en zo te zien moet ie nog 2 bestanden kopiëren, installatie duurde wel asociaal lang voor 10GB, maarja ik heb geduld
Heb op dvd2 gekeken en er staan maar 2 setup bestanden opVerwijderd schreef op donderdag 18 september 2008 @ 13:05:
[...]
Hoe zie jij hoeveel bestanden ie nog moet kopieren?Ik zie alleen een simpel Setupschermpje, of is dat alleen nog maar het uitpakken en komt het installeren erna pas?
Edit: zo hé patchen gaan retesnel, volle 1Mb per seconde met de standaard patcher
Heel anders dan we zijn gewend van dat andere grote mmo bedrijf
[ Voor 16% gewijzigd door Krukar op 18-09-2008 13:09 ]
Verwijderd
Mijn dwarven name heb ik al gekozen...SpoTs schreef op donderdag 18 september 2008 @ 12:43:
[...]
Ik zou lekker een Dwarven naam nemen ofzo.. Generator
Ik heb geprobeerd om zelf ook wat in de trend van een Orc te maken
Voor het gemak nog een keer.
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 18-09-2008 13:08 ]
Zit te denken om disciple of khaine of marauder te proberen, ook op azgal maar denk ik.
Ben echt benieuwt naar het RvR gedeelte.
Amiga 500, eos 350d, HTPC, GamePC
en als ik de game wil starten via die patch box dan krijg ik de error "your account is not verified yet"
terwijl ik toch echt in me mail op die confirmation link heb geklikt.
Verwijderd
Verwijderd
Witch elf kan stealth, maar het is meer een buff dan dat het echt een stance is als in WoW
[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 18-09-2008 13:15 ]
Ik heb een:
AMD Athlon duucore 3800+ (ofzoiets)
4GB DDR2 geheugen
Nvidia 8800GTX 768 DDR
150GB HD, in 2 partities, 30GB OS only, de rest applicaties/games/etc
Age of Conan draaide met AA16x, alles op high quality op een FPS van 30-40.
WAR draait met alles op high echt vaag. Als ik alleen loop niks aan de hand. In scenarios niks aan de hand. maar bij PQ's begint het te stotteren, ook bij open RvR battles <30 man stotteren.
Ondanks dat ik alles op high quality draai ziet er niet super mooi uit, altans, niet zoals ik de full gaphics screenshots heb gezien. Ik heb AA niet geforceerd, ga ik uiteraard wel proberen, maar ben bang dat de game dan echt brak loopt.
wat ik thuis nog wil proberen
- Drivers updaten
- Virus Scan
- HD defragmenteren
- Als ik ooit de CE binnen krijg, game opnieuw installeren. Misschien draait er een debug mee op mijn client.
tips/hints/hlep1!?
thanks!
roodbwoy / Woggha / Six
Verwijderd
Shadow Warrior weet ik niet veel van maar Squig Herder en Magus zijn allebei ranged DPS, die weliswaar minder goed in puur nuken zijn dan een Sorc.. maar ze compenseren dat met andere zaken, zoals survivability, tools, buffs/debuffs, etc..Crowmeister schreef op donderdag 18 september 2008 @ 12:53:
[...]
Thanks, Magus is wel een goed idee. Een pure nuker lijkt me niet heel spannend.
By the way, iemand nog iets gehoord/gemerkt dat Squid Herder en Shadow Warrior sub-par DPS doen?
Herder heeft een pet die in PvE voor je kan tanken en waarmee je in RvR bijvoorbeeld healers kunt lastigvallen.. is ook erg mobiel, veel skills zijn instant dus je hoeft niet stil te blijven staan.. en heeft erg veel truukjes zoals knockbacks, snares, debuffs.
Magus heeft veel AoE debuffs/damage, DoTs en dingen als landmijnen/damaging mist en gebruikt statische demons die aanvallen wat in de buurt komt. Is niet zo 'squishy' als de andere 2 ranged DPS en heeft sommige skills waarvoor je in melee range moet zijn. Speelt veel tactischer dan een Sorc (afwisselen tussen ranged en korte periodes in melee range voor short-range skills of PBAoE), duidelijk minder goed in 1 persoon neer-nuken maar lijkt mij een veel grotere uitdaging om te spelen.
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 18-09-2008 13:26 ]
Verwijderd
heb em ook nog niet, heb je al in je account management gekeken? Het maakt me zo niet uit, want mijn preorder access loopt nog 14 dagen, tegen dan zal ik em wel hebbenVerwijderd schreef op donderdag 18 september 2008 @ 13:13:
iemand hier geordered via direct2drive? Gek als je je retail key nog niet ontvangen hebt? Ik heb hem nog niet namelijk!
Witch elf kan stealth, maar het is meer een buff dan dat het echt een stance is als in WoW
Ik heb de open beta al geinstalleerd. Als ik nu vanmiddag thuiskom moet ik dan een verse installatie doen, dus open eraf en via dvd's installeren? of kan ik de open beta client upgraden (patch) zo ja is die dan groter dan de 850mb patch waar ik mensen over hoor praten.
thnx en nu weer snel aan 't werk voordat baas langskomt
Verwijderd
openbeta heeft nog een goeie 300mb patch tegaan als ik me niet vergis.Sakhmet schreef op donderdag 18 september 2008 @ 13:23:
Effe snel vraagje, heb weinig tijd om veel op i-net te zoeken op werk.
Ik heb de open beta al geinstalleerd. Als ik nu vanmiddag thuiskom moet ik dan een verse installatie doen, dus open eraf en via dvd's installeren? of kan ik de open beta client upgraden (patch) zo ja is die dan groter dan de 850mb patch waar ik mensen over hoor praten.
thnx en nu weer snel aan 't werk voordat baas langskomt
Zondag tijdens HS heb ik 220mb moeten downloaden en gisteren nog eens een 70 tal denk ik
Hier ook nog niet binnen, ben bang dat ze gewoon een tikkie te laat zijn idd...Verwijderd schreef op donderdag 18 september 2008 @ 13:19:
[...]
heb em ook nog niet, heb je al in je account management gekeken? Het maakt me zo niet uit, want mijn preorder access loopt nog 14 dagen, tegen dan zal ik em wel hebben
Verwijderd
En je hebt gewoon de game gekocht, dit zijn geen ervaringen van de open beta en/of headstart? Dan zijn dit dus de preformance problemen waar ik eerder in dit topic over sprak, géén idee waar het aan ligt, dat de game dus kennelijk meer resources vraagt dan dat je van de uiteindelijke grafische kwaliteit verwacht. Misschien dat iemand enig idee heeft waardoor dat veroorzaakt wordt? Als ik ook op warhammeralliance.com kijk is het geen geïsoleerd iets.roodbwoy schreef op donderdag 18 september 2008 @ 13:17:
Iemand die mij misschien wat tips kan geven?
Ik heb een:
AMD Athlon duucore 3800+ (ofzoiets)
4GB DDR2 geheugen
Nvidia 8800GTX 768 DDR
150GB HD, in 2 partities, 30GB OS only, de rest applicaties/games/etc
Age of Conan draaide met AA16x, alles op high quality op een FPS van 30-40.
WAR draait met alles op high echt vaag. Als ik alleen loop niks aan de hand. In scenarios niks aan de hand. maar bij PQ's begint het te stotteren, ook bij open RvR battles <30 man stotteren.
Ondanks dat ik alles op high quality draai ziet er niet super mooi uit, altans, niet zoals ik de full gaphics screenshots heb gezien. Ik heb AA niet geforceerd, ga ik uiteraard wel proberen, maar ben bang dat de game dan echt brak loopt.
wat ik thuis nog wil proberen
- Drivers updaten
- Virus Scan
- HD defragmenteren
- Als ik ooit de CE binnen krijg, game opnieuw installeren. Misschien draait er een debug mee op mijn client.
tips/hints/hlep1!?
thanks!
roodbwoy / Woggha / Six
Anyway, ik zit intussen nog vol spanning op de postbode te wachten aangezien de GCshop site zegt dat ze het spel al verstuurd hebben, volgens mijn moeder kan het wel eens zijn dat ie pas om half 4 komt
Verder ben ik ook nog een naam aan het bedenken voor mijn Black Orc, heb echt geen idee wat een beetje Orcish klinkt
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 18-09-2008 13:48 ]
Haha, Squid Herder zei ik. Zou dat niet een toffe class zijn?!Verwijderd schreef op donderdag 18 september 2008 @ 13:19:
[...]
Shadow Warrior weet ik niet veel van maar Squig Herder en Magus zijn allebei ranged DPS, die weliswaar minder goed in puur nuken zijn dan een Sorc.. maar ze compenseren dat met andere zaken, zoals survivability, tools, buffs/debuffs, etc..
Herder heeft een pet die in PvE voor je kan tanken en waarmee je in RvR bijvoorbeeld healers kunt lastigvallen.. is ook erg mobiel, veel skills zijn instant dus je hoeft niet stil te blijven staan.. en heeft erg veel truukjes zoals knockbacks, snares, debuffs.
Magus heeft veel AoE debuffs/damage, DoTs en dingen als landmijnen/damaging mist en gebruikt statische demons die aanvallen wat in de buurt komt. Is niet zo 'squishy' als de andere 2 ranged DPS en heeft sommige skills waarvoor je in melee range moet zijn. Speelt veel tactischer dan een Sorc (afwisselen tussen ranged en korte periodes in melee range voor short-range skills of PBAoE), duidelijk minder goed in 1 persoon neer-nuken maar lijkt mij een veel grotere uitdaging om te spelen.
Anyway, duidelijk verhaal. Magus en Squig Herder klinken inderdaad alsof ze leukere gameplay hebben (imo). En door de extra's leveren ze dus iets van DPS in. Path of Quick Shooting lijkt me dus erg leuk, maar als ze echt zo zwak zijn als ze in dit forum zeggen weet ik niet zeker of ik er wel een moet rollen.
Chewing gum while cutting unions will prevent you from crying, it won't prevent you from being sad
Kan ik er ook nog bij?Blaim schreef op donderdag 18 september 2008 @ 12:20:
[...]
Gaaf!
PROT
Daverock (+1)
Blaim
ErikRedbeard
Dragonspirit
Sui
Mocht je nog een naam hebben, gooi het in de proverbial group. Voor nu houd ik het op Invictus![]()
Doel gaat ook zijn om samen PQ's en Open RvR, Scenario's te doen. Als we groeien bepalen we vanzelf wel wat voor mensen we zoeken. Ik denk niet dat het de bedoeling is dat we hardcore gaan.
Wil een Dwarf Engineer of Iron Breaker aanmaken
met de naam Subhe Trollslayer.
http://youtube.com/c/Mikesgameworld | Blizzard addict | Gamer pur sang
Nog niet beschikbaar, geen enkele vorm van payment van wat ik begrepen had van war-europe site. Maar je hebt gewoon 30 dagen free spelen, geen payment als timecard, incasso of wat dan ook nodig om te gaan spelen volgens wat gezegd isVerwijderd schreef op donderdag 18 september 2008 @ 13:46:Wat ik dus wil vragen is of iemand even kan bevestigen/ontkrachten dat automatische incasso al beschikbaar is. Anders kan ik straks even naar de stad racen voor een kaart (als die er nog zijn, anders ben ik de sjaak...).
Verwijderd
Pfoe, dat is een pak van mijn hart! Dat is bijv. bij WoW wel zo, dat je 1 van die dingen moet invoeren. Ben blij dat je die gratis maand zonder gezeur kan spelen, ik hoorde juist wél berichten dat dat moest. Nou ja, blij dat ik het bij het verkeerde eind hadpsychodude schreef op donderdag 18 september 2008 @ 13:49:
[...]
Nog niet beschikbaar, geen enkele vorm van payment van wat ik begrepen had van war-europe site. Maar je hebt gewoon 30 dagen free spelen, geen payment als timecard, incasso of wat dan ook nodig om te gaan spelen volgens wat gezegd is.
Edit: Op het moment dat ik de Verstuur bericht knop indrukte, viel WAR op de mat
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 18-09-2008 13:56 ]
Je kunt dus namen met een spatie erin aanmaken? Ik ga dit topic even volgen, weet nog niet zeker of ik ga spelen (speel nu WoW). Het klinkt allemaal wel veelbelovend.Verwijderd schreef op donderdag 18 september 2008 @ 13:07:
[...]
Mijn dwarven name heb ik al gekozen...Zie een paar posts hoger, de namen die ik noemde was wat met betrekking tot Guildnamen..
Voor het gemak nog een keer.Dit zou dan mijn dwarf name worden:
Verwijderd
Hoelang moest bij jullie dvd 2 er in zitten tot de installatie klaar was?
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 18-09-2008 13:54 ]
Verwijderd
Tuurlijk man, kleine ventjes ook welkom ;-)GrumpyGamerDad schreef op donderdag 18 september 2008 @ 13:47:
[...]
Kan ik er ook nog bij?
Verwijderd
Zeker de eerste Tier (1-10) zul je jezelf geen Rambo voelen, maar dat trekt later allemaal bij als je meer van je skills kunt gebruiken en je gear een beetje beter wordt.Crowmeister schreef op donderdag 18 september 2008 @ 13:47:
[...]
En door de extra's leveren ze dus iets van DPS in. Path of Quick Shooting lijkt me dus erg leuk, maar als ze echt zo zwak zijn als ze in dit forum zeggen weet ik niet zeker of ik er wel een moet rollen.
Zie ook deze post, waarin iemand dat op 't warhammeralliance forum uitlegt:
http://www.warhammerallia...php?p=1549885&postcount=4
Ik denk zelfs dat Mythic met opzet een aantal - wat meer specialistische - classes pas wat later op sterkte laat komen, om zo de populatie van de classes wat bij te sturen (genoeg tanks en healers). Zou eigenlijk je keuze kwa class vooral van de lore en je favoriete speelstijl laten afhangen, iedere goed gespeelde class is waardevol in RvR.
Voor mij: vrienden gingen Destruction spelen, dus geen Order classes. Kwa ras: ben zelf nooit zo'n fan van human races en elfjes, dus de keus voor greenskins was al snel gemaakt. En de speelstijl van een healer/hybrid achter de frontlinie de boel in de gaten houden die bevalt me het meest, dus goblin shaman.
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 18-09-2008 14:08 ]
Er zijn helemaal geen performance problemen. Het is bij sommige mensen zo, dit zegt dus niets over het spel en heeft ook niets ermee te maken.Verwijderd schreef op donderdag 18 september 2008 @ 13:46:
[...]
Dan zijn dit dus de preformance problemen waar ik eerder in dit topic over sprak, géén idee waar het aan ligt, dat de game dus kennelijk meer resources vraagt dan dat je van de uiteindelijke grafische kwaliteit verwacht. Misschien dat iemand enig idee heeft waardoor dat veroorzaakt wordt? Als ik ook op warhammeralliance.com kijk is het geen geïsoleerd iets.
Hint:
- Defrag op C:\
- Defrag op games drive
- Nieuwste drivers
- McAfee uitzetten tijdens spelen
- GEEN tweaks via Nvidia configurator, dit zorgt voor crashes en instabiliteit.
- Ingame:
- Zet alleen spells en visuals op jezelf aan ( dit scheelt echt gigantisch met open rvr )
Ik vind het zowiezo een beetje jammer van jou reacties, je weet in principe vrijwel niets in het spel, maar post wel dingen die op WarhammeAlliance gepost worden door gebruikers als feit.
Verwijderd
Ik heb nog geen flauw idee, maar zo niet dan wordt het Norsun, al vind ik die achternaam ook wel echt erg geslaagd en de combinatie al helemaal.Karina5000 schreef op donderdag 18 september 2008 @ 13:51:
[...]
Je kunt dus namen met een spatie erin aanmaken? Ik ga dit topic even volgen, weet nog niet zeker of ik ga spelen (speel nu WoW). Het klinkt allemaal wel veelbelovend.
Verwijderd
Het valt me alleen op, that's all. Feit is dat sommige mensen met goede pc's (bijvoorbeeld iemand met de volgende specs:SpoTs schreef op donderdag 18 september 2008 @ 13:59:
[...]
Er zijn helemaal geen performance problemen. Het is bij sommige mensen zo, dit zegt dus niets over het spel en heeft ook niets ermee te maken.
Hint:
- Defrag op games drive
- Nieuwste drivers
- Ingame:
- Zet alleen spells en visuals op jezelf aan ( dit scheelt echt gigantisch met open rvr )
Ik vind het zowiezo een beetje jammer van jou reacties, je weet in principe vrijwel niets in het spel, maar post wel dingen die op WarhammeAlliance gepost worden door gebruikers als feit.
CPU : AMD Athlon 64 X2 5000+ 3.01GHz Black Edition OC
Memory : G.SKILL 2GB PC2 6400
Graphics Card : EVGA GeForce 8800GT 512MB
Sound Card : Creative Sound Blaster X-Fi XtremeGamer Fatal1ty Pro)
, geen monster pc's, een zeer tegenvallende framerate hebben ondanks de niet *ahem* OMGWTFBBQ-achtige graphics. Ondanks dat jij misschien geen problemen hebt, betekent niet dat er geen problemen zijn
Edit: Er is kennelijk een oplossing gekomen voor de zwarte-achtergrond bug: zet je Regional and language options op default. Straks maar even proberen dan, als de retail versie ook het probleem geeft.
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 18-09-2008 14:07 ]
Ja, tuurlijk. Ik ga even kijken hoe ik een poll kan maken om de guildnaam uit te kiezen. Ik ga vanavond rond 9 uur op Azgal de guild maken. be there, or be square.GrumpyGamerDad schreef op donderdag 18 september 2008 @ 13:47:
[...]
Kan ik er ook nog bij?
Poll: Wat word de guildnaam voor de GoT Order guild op Karak-Azgal
• Remaneo Victum (in leven blijven)
• Invictus (onoverwinnelijk)
• Indissolubilis (onverwoestbaar)
• Audax (zonder angst , koen, dapper)
Ook een poll maken? Klik hier
Verwijderd
Verwijderd
Wel, ik heb een XP, C2D 6850 met 2gb ram en een 8800GTS 320mb, niet bepaald cutting edge,Verwijderd schreef op donderdag 18 september 2008 @ 14:05:
[...]
Het valt me alleen op, that's all. Feit is dat sommige mensen met goede pc's (bijvoorbeeld iemand met de volgende specs:
, geen monster pc's, een zeer tegenvallende framerate hebben ondanks de niet *ahem* OMGWTFBBQ-achtige graphics. Ondanks dat jij misschien geen problemen hebt, betekent niet dat er geen problemen zijn
maar ik run het zonder problemen op 1680x1050 alles op full. Alleen als het +50vs+50 is begint het te stuiteren. De meeste mensen met probs blijken wel AMD cpus te hebben
Verwijderd
Dat lijkt inderdaad het geval te zijn, hoewel het ook gerapporteerd is met CPU's als de Intel E8500 lijkt het leeuwendeel inderdaad van AMD CPU's te zijn, helaas heb ik een AMDVerwijderd schreef op donderdag 18 september 2008 @ 14:09:
[...]
Wel, ik heb een XP, C2D 6850 met 2gb ram en een 8800GTS 320mb, niet bepaald cutting edge,
maar ik run het zonder problemen op 1680x1050 alles op full. Alleen als het +50vs+50 is begint het te stuiteren. De meeste mensen met probs blijken wel AMD cpus te hebben
Maar goed, kennelijk valt die andere bug op te lossen door je "Regional and language options" op Default te zetten, probleem is dat ik in "Landinstellingen" (zal dan wel de Nederlandse variant ervan zijn) nergens een Default knop zie. Weet iemand hoe ik alles daar op default kan zetten? Ik heb Windows XP trouwens.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 18-09-2008 14:13 ]
Als ik speel gebruikt Warhammer zon 1.5 gb....
Dan hou je dus maar 500 mb over voor de rest..
Poll: Wat word de guildnaam voor de GoT Order guild op Karak-Azgal
• Remaneo Victum (in leven blijven)
• Invictus (onoverwinnelijk)
• Indissolubilis (onverwoestbaar)
• Audax (zonder angst , koen, dapper)
Ook een poll maken? Klik hier
Tip over de graphics settings: verschuif de slider in het settings menu helemaal naar rechts. Bij mij had dit als resultaat dat ik er 10fps bij kreeg en zeker minder gestotter!
Verwijderd
RAM is kennelijk geen consistentie in de problemen, kijk bijv. naar roodbwoy een stukje boven onze posts, die heeft 4GB RAM en heeft kennelijk ook problemen.ActualFantasy schreef op donderdag 18 september 2008 @ 14:14:
2GB geheugen is ook wat weinig.
Als ik speel gebruikt Warhammer zon 1.5 gb....
Dan hou je dus maar 500 mb over voor de rest..
Verwijderd
idd en ik met mn 2GB heb geen problemenVerwijderd schreef op donderdag 18 september 2008 @ 14:17:
[...]
RAM is kennelijk geen consistentie in de problemen, kijk bijv. naar roodbwoy een stukje boven onze posts, die heeft 4GB RAM en heeft kennelijk ook problemen.
Verwijderd
AMD Athlon 64 X2 4200+
4 GB DDR2 800
Geforce 9600 GT SSC 512MB
Vista schijf: 160 GB, games schijf: 250 GB, overige schijven tesamen 500 GB
Vista Ultimate 64 bits
Ik voorzie weinig problemen.
Verwijderd

Grappig zeg. Nadat het spel aangeeft dat ik mijn maximaal aantal inlogpogingen heb gehad, doet ie het daarna wel..
En oja, heeft GoT nu al een order en een destruction guild dan? Zo ja, wie wat waar zat de destruction guild?
[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 18-09-2008 14:21 ]
Verwijderd
Lees de startpost nou even, dan weet je hetVerwijderd schreef op donderdag 18 september 2008 @ 14:19:
En oja, heeft GoT nu al een order en een destruction guild dan? Zo ja, wie wat waar zat de destruction guild?
Dus wat jij zegt is " Er zijn enkelen met problemen en daardoor is het spel niet goed "Verwijderd schreef op donderdag 18 september 2008 @ 14:05:
[...]
Het valt me alleen op, that's all. Feit is dat sommige mensen met goede pc's (bijvoorbeeld iemand met de volgende specs:
Edit: Er is kennelijk een oplossing gekomen voor de zwarte-achtergrond bug: zet je Regional and language options op default. Straks maar even proberen dan, als de retail versie ook het probleem geeft.
Ik hoor hier van de ~ 100 mensen, 2 mensen met problemen kwa stabiliteit en framerates.
Dan denk ik persoonlijk dat het meer aan hun gaming rig ligt dan aan het spel. Maar goed
Verwijderd
Dus deze meneer heeft een slechte gaming rig? Om er maar 1 voorbeeldje uit te pakken. Ik heb trouwens nooit gezegt dat iedereen die problemen zal krijgen, dus waar je dat over 1 kam scheren vandaan haalt is me een raadsel. Feit is dat er een hoop berichten komen van mensen met goede pc's met framerate problemen, waar het aan ligt en hoe wijdverspreid het daadwerkelijk is: geen idee, maar de problemen zijn er.SpoTs schreef op donderdag 18 september 2008 @ 14:24:
[...]
Dus wat jij zegt is " Er zijn enkelen met problemen en daardoor is het spel niet goed "
Ik hoor hier van de ~ 100 mensen, 2 mensen met problemen kwa stabiliteit en framerates.
Dan denk ik persoonlijk dat het meer aan hun gaming rig ligt dan aan het spel. Maar goedjij bent vast ook zo iemand die alles over 1 kam scheert.
Maar ehhhh, heeft iemand een idee hoe ik in Windows XP de Regional and language options, of welke Nederlandse versie daarvan er ook is, op default kan zetten? Dat schijnt een ander probleem namelijk op te lossen.
[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 18-09-2008 14:31 ]
Verwijderd
Eerste persoonlijke indruk is dik in orde.
Verwijderd
control panel / regional options ?Verwijderd schreef op donderdag 18 september 2008 @ 14:27:
[...]Maar ehhhh, heeft iemand een idee hoe ik in Windows XP de Regional and language options, of welke Nederlandse versie daarvan er ook is, op default kan zetten? Dat schijnt een ander probleem namelijk op te lossen.
Waar haal jij vandaan dat ik het over slechte gaming rigs heb? nergens.. Overclocken maakt je pc over het algemeen niet stabieler. Daarnaast kan je heel mooi kaartjes en nummertjes neerzetten.. maar een XFX presteerd beter dan een Club3d bv. en constant wisselen van hardware met een statische installatie van Windows Vista 64-bit word de performance van Vista al helemaal niet beter op.Verwijderd schreef op donderdag 18 september 2008 @ 14:27:
[...]
Dus deze meneer heeft een slechte gaming rig? Om er maar 1 voorbeeldje uit te pakken. Ik heb trouwens nooit gezegt dat iedereen die problemen zal krijgen, dus waar je dat over 1 kam scheren vandaan haalt is me een raadsel. Feit is dat er een hoop berichten komen van mensen met goede pc's met framerate problemen, waar het aan ligt en hoe wijdverspreid het daadwerkelijk is: geen idee.
Maar ehhhh, heeft iemand een idee hoe ik in Windows XP de Regional and language options, of welke Nederlandse versie daarvan er ook is, op default kan zetten? Dat schijnt een ander probleem namelijk op te lossen.
Verwijderd
Hoe niet vinden? Ze staan mooi rood omcirkeld op je map viewVerwijderd schreef op donderdag 18 september 2008 @ 14:28:
Alleen er zijn ook een paar quest's bij waarvan ik de lokaties nog niet 1,2,3 kon vinden,
Verwijderd
Ik zie daar dus geen default knop, dus géén idee wat de default settings zouden zijn (mocht ik ze ooit in een grijs verleden hebben aangepast).
Verwijderd
Hier zou genoeg uitleg moeten staanVerwijderd schreef op donderdag 18 september 2008 @ 14:32:
[...]
Ik zie daar dus geen default knop, dus géén idee wat de default settings zouden zijn (mocht ik ze ooit in een grijs verleden hebben aangepast).
http://blogs.msdn.com/michkap/articles/279998.aspx
Verwijderd
Het zal wel aan hun rig liggen zei je, maar als ik zie wat mensen allemaal al geprobeerd hebben met hun rig, krijgen ze geen consistente oplossing voor elkaar (de cache legen helpt kennelijk voor eventjes, ook een AMD Dual Core optimiser o.i.d verwijderen helpt voor een tijdje). Er zijn allerlei systemen, van super-duper overclocked tot "normaal goed", die met deze problemen komen.SpoTs schreef op donderdag 18 september 2008 @ 14:31:
[...]
Waar haal jij vandaan dat ik het over slechte gaming rigs heb? nergens.. Overclocken maakt je pc over het algemeen niet stabieler. Daarnaast kan je heel mooi kaartjes en nummertjes neerzetten.. maar een XFX presteerd beter dan een Club3d bv. en constant wisselen van hardware met een statische installatie van Windows Vista 64-bit word de performance van Vista al helemaal niet beter op.
Verwijderd
Ik dank u very muchVerwijderd schreef op donderdag 18 september 2008 @ 14:34:
[...]
Hier zou genoeg uitleg moeten staan
http://blogs.msdn.com/michkap/articles/279998.aspx
Verwijderd
Ja ik zei idd dat het aan hun rig zal liggen. Maar dit wil dus niet zeggen dat een rig goed of slecht is.Verwijderd schreef op donderdag 18 september 2008 @ 14:34:
[...]
Het zal wel aan hun rig liggen zei je, maar als ik zie wat mensen allemaal al geprobeerd hebben met hun rig, krijgen ze geen consistente oplossing voor elkaar (de cache legen helpt kennelijk voor eventjes, ook een AMD Dual Core optimiser o.i.d verwijderen helpt voor een tijdje). Er zijn allerlei systemen, van super-duper overclocked tot "normaal goed", die met deze problemen komen.
Ennuh.. cache legen? welke cache heb je het over?

Ik zou als ik jou was even de startpost doorlezen. Volgens mij is dit nu ook al 3x vermeld.Verwijderd schreef op donderdag 18 september 2008 @ 14:36:
Ik snap RvR nog niet helemaal. Je kiest een realm, maar in die zelfde wereld kom je ook mensen van andere realms tegen die je kan nakken?
Zo ondertussen heeft mijn dinnetje thuis m'n pc aangezet. Even net remote de patcher aangezet.
Kan ik vanavond lekker spelen vraag me af hoelang de wachtrij is
en edit 3:
Er werd hier geopperd dat de patch 800mb groot is? ik haal net 2800KB
[ Voor 34% gewijzigd door Dakreal op 18-09-2008 14:41 ]
Verwijderd
De mijne is toch echt 822mb.SpoTs schreef op donderdag 18 september 2008 @ 14:37:
[...]
Ik zou als ik jou was even de startpost doorlezen. Volgens mij is dit nu ook al 3x vermeld.
Zo ondertussen heeft mijn dinnetje thuis m'n pc aangezet. Even net remote de patcher aangezet.
Kan ik vanavond lekker spelen vraag me af hoelang de wachtrij ismaar zet hem aan als ik thuis kom.. dan kan ik er vast rond 20.00 wel op ~~
en edit 3:
Er werd hier geopperd dat de patch 800mb groot is? ik haal net 2800KBbinnen en hijs klaar..
Verwijderd
Cache map, schijnt een tijdelijke reparatie te zijn. Ook die optimiser. Beide schijnen het rare-lage-fps gedoe op te lossen voor een tijdje, waarnaar de fps weer daalt naar het oorspronkelijke niveau. Maar nogmaals, ik en voor zover ik weet niemand, weet de bron van het probleem. Veel aandacht van de devs heeft het ook nog niet gekregen.SpoTs schreef op donderdag 18 september 2008 @ 14:36:
[...]
Ja ik zei idd dat het aan hun rig zal liggen. Maar dit wil dus niet zeggen dat een rig goed of slecht is.
Ennuh.. cache legen? welke cache heb je het over?en waarom moet je een dual core optimiser hebben terwijl Warhammer uitstekend met Duals en Quadcores overweg kan.
Edit: Is ie geinstalleerd, wil ik mijn account upgraden naar retail (is nog beta) aangezien ik dan pas kan patchen, is de login optie op war-europe greyed out
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 18-09-2008 14:48 ]
Lol heb ik daarom de hele pc laten aanzetten.. ik dacht van.. mooi kan die even fijn downloaden en installeren als ik op mijn werk zitVerwijderd schreef op donderdag 18 september 2008 @ 14:44:
[...]
*zucht* jij komt van een cleane installatie
Naja.. dan maar pokeren
Verwijderd
Ik liep vanmorgen om half 12 de plaatselijke free record shop binnen en die hadden 4 exemplaren binnen gekregen. Ik had de een na laatste.
Verwijderd
Je hoeft niet in te loggen. Kies code uit het menu, vul in en wacht op de mailVerwijderd schreef op donderdag 18 september 2008 @ 14:43:
[...]
Edit: Is ie geinstalleerd, wil ik mijn account upgraden naar retail (is nog beta) aangezien ik dan pas kan patchen, is de login optie op war-europe greyed outDat wordt wachten en F5 spammen.
http://www.war-europe.com/#/activation/?lang=en
heeft iemand het zelfde gehad?
erutangis
geduld....FraggedMe schreef op donderdag 18 september 2008 @ 15:08:
Ik heb het spel geïnstalleerd en nu wil ik patchen maar hij accepteerd mijn inlog gegevens niet, ook heb ik nog niet de mail gekregen die mijn account confirmed maar ik heb al wel mijn key ingevoerd.
heeft iemand het zelfde gehad?
Nu heb ik een nieuwe account op een andere mail gemaakt en krijg ik de mail instant
erutangis
Verwijderd
Aaa, ik dacht dat dat alleen voor CE codes was, hartstikke bedanktVerwijderd schreef op donderdag 18 september 2008 @ 15:06:
[...]
Je hoeft niet in te loggen. Kies code uit het menu, vul in en wacht op de mail
http://www.war-europe.com/#/activation/?lang=en
Inderdaad raar, ik ga dat mooi niet doen, dan zou ik namelijk geen gratis week meer hebben.FraggedMe schreef op donderdag 18 september 2008 @ 15:13:
[...]
Nu heb ik een nieuwe account op een andere mail gemaakt en krijg ik de mail instant![]()
[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 18-09-2008 15:16 ]
Verwijderd
Heb ik het goed als ik zeg dat beiden facties niet over dezelfde klasses beschikken? The Swordmaster of Hoeth zie ik wel bij de Order, maar niet echt terug komen bij de Destruction.
En zo zie ik de Witch Elf wel bij de Destruction maar niet echt bij de Order.
Of kan iemand me overtuigen van wel?
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 18-09-2008 15:15 ]
Klopt, dat zag ik ook. En dat lijkt me ook juist het leuke aan WAR, dat je nooit "jezelf" kunt tegenkomen. Dit vond ik bijvoorbeeld bij WoW best jammer, toen Shamans en Paladins door beide fractions te spelen waren.Verwijderd schreef op donderdag 18 september 2008 @ 15:14:
www.mmozone.nl vind ik een heel nuttige site.Nu snap ik de klasses echt water beter. Maar...
Heb ik het goed als ik zeg dat beiden facties niet over dezelfde klasses beschikken? The Swordmaster of Hoeth zie ik wel bij de Order, maar niet echt terug komen bij de Destruction.
En zo zie ik de Witch Elf wel bij de Destruction maar niet echt bij de Order.
Of kan iemand me overtuigen van wel?
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Verwijderd
Mwuah, hij geeft geen OS. Ik heb ook 4GB op mijn desktop bijvoorbeeld, maar met Vista + wat andere dingen als Firefox e.d. aan zit ik op zo'n 2.5GB gebruik, resterend 1.5GB.Verwijderd schreef op donderdag 18 september 2008 @ 14:17:
[...]
RAM is kennelijk geen consistentie in de problemen, kijk bijv. naar roodbwoy een stukje boven onze posts, die heeft 4GB RAM en heeft kennelijk ook problemen.
Zodra WAR dus 1.7GB in heavy RvR gaat vragen... do the maths
RAM is zeer zeker wel een bottleneck voor WAR, en zelfs met 4GB kan je deze dagen echt nog wel te weinig hebben.
Het heeft hoogstwaarschijnlijk met het videogeheugen te maken en niet met het gewone geheugen.psychodude schreef op donderdag 18 september 2008 @ 15:23:
[...]
Mwuah, hij geeft geen OS. Ik heb ook 4GB op mijn desktop bijvoorbeeld, maar met Vista + wat andere dingen als Firefox e.d. aan zit ik op zo'n 2.5GB gebruik, resterend 1.5GB.
Zodra WAR dus 1.7GB in heavy RvR gaat vragen... do the maths.
RAM is zeer zeker wel een bottleneck voor WAR, en zelfs met 4GB kan je deze dagen echt nog wel te weinig hebben.
Probeer anders eens bij User Settings / Performance / Customize / GPU de Texture Memory Cache te veranderen.
Dit hielp bij mij nogal veel.
En daarbij als ik alt-tab kan ik mijn geheugengebruik van het spel niet zien; Taskmanager geeft 1K aan en dat geloof ik niet.
Verwijderd
Scans met spybot en AVG geven geen fouten aan, maar even voor de zekerheid. Misschien dat iemand anders dit ook had?
zeg fanboi, doe eens niet zo achterlijk!SpoTs schreef op donderdag 18 september 2008 @ 13:59:
[...]
Er zijn helemaal geen performance problemen. Het is bij sommige mensen zo, dit zegt dus niets over het spel en heeft ook niets ermee te maken.
Hint:
- Defrag op games drive
- Nieuwste drivers
- Ingame:
als mijn machine waar AoC, Crysis en andere games goed op draait betekent dat voor mij (en voor andere die hetzelfde probleem hebben) dat er performance-problemen zijn met WAR (terwijl ik geen AA of andere intensieve opties draai). Er zijn dus performance problemen! feit. ik heb er last van, ik heb performance problemen met WAR terwijl er geen locale hardware technische redenen zijn om deze te hebben.
En mofo's zoals jij die op forums zitten, oogkleppen ophebben en zeggen dat er niets aan de hand is en dat het aan de rig ligt maken het er niet beter op. Ik heb liever dat de mensen die problemen hebben hun specs en problemen posten zodat het bekend wordt en gefixed kan worden i.p.v. constant het gezeik horen dat WAR! perfect is.
Het is een verdomd toffe game, ik ben hyped, ik ben verslaafd en ik ben blij, maar om performance problemen die duidelijk aanwezig zijn bij veel mensen te negeren zoals jij doet is wel heel erg dom, egoistisch en kinderachtig
Ga naar de Microsoft site en download dxwebsetup.exeVerwijderd schreef op donderdag 18 september 2008 @ 15:32:
Ik krijg net de error dat d3dx9_34.dll niet gevonden kon worden. Dus ik even googlen en kom op deze site: http://www.dll-files.com/dllindex/dll-files.shtml?d3dx9_34. Ik heb zo'n dergelijk probleem nog nooit gehad, is deze site betrouwbaar?
Scans met spybot en AVG geven geen fouten aan, maar even voor de zekerheid. Misschien dat iemand anders dit ook had?
http://www.microsoft.com/...6652cd92a3&DisplayLang=en
Dat runnen en doorlopen en dat is alles.
@Blaim
Die lijst die jij maakt voor de guild. Zijn dat de charnames of gewoon de accountnamen hier op GoT?
Miss handig om er dan ook de charnamen bij te zetten, want zo weten we het helemaal niet meer dadelijk.
[ Voor 24% gewijzigd door ErikRedbeard op 18-09-2008 15:45 ]
Nee, niet doen!! Download dit alleen van de website van Microsoft. Apart .dll bestanden downloaden doet je comp meer schade dan dat het goed doet in veel gevallen!Verwijderd schreef op donderdag 18 september 2008 @ 15:32:
Ik krijg net de error dat d3dx9_34.dll niet gevonden kon worden. Dus ik even googlen en kom op deze site: http://www.dll-files.com/dllindex/dll-files.shtml?d3dx9_34. Ik heb zo'n dergelijk probleem nog nooit gehad, is deze site betrouwbaar?

Ik ga even een link voor je opzoeken waardoor je het kan downloaden van de MS website. Ik had het zelfde probleem trouwens..
Edit: zie hierboven.
En de link: http://www.microsoft.com/...6652cd92a3&DisplayLang=en
[ Voor 8% gewijzigd door Blaim op 18-09-2008 15:52 ]
(@DiscWout) omg
(@DiscWout) bijna over mn nek :D
(@DiscWout) echt zo een boer laten, hele mond vol kots :D
Verwijderd
Hehhee, nou ja, ik wacht de edit van Blaim even af.Glorificationer426 schreef op donderdag 18 september 2008 @ 15:44:
volgens mij kan het geen kwaad hoor
Bedankt Blaim en Erikredbeard.
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 18-09-2008 15:53 ]
Verwijderd
omdat sommigen het net leuk vinden om tegen elkaar te spelen misschien?Jabba schreef op donderdag 18 september 2008 @ 15:46:
lekker handig om een order guild te maken op de server waarop ook de destruction guild zit, als er mensen zijn die beide willen spelen? waarom niet op hirn waar al veel mensen heengingen omdat het in eerste instantie de bedoeling was om daar de got guild voor order te maken

De guildeffort op Hirn kwam niet vd grond, dat zegt toch genoeg?
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 18-09-2008 15:48 ]
Nice flame, en jij bent? Misschien moet je is proberen niet metteen te gaan schelden.. en fanboi pff.. hoe kom je erbij? Ik zeg alleen dat mensen makkelijk wijzen naar een game o.i.d.roodbwoy schreef op donderdag 18 september 2008 @ 15:37:
[...]
zeg fanboi, doe eens niet zo achterlijk!
als mijn machine waar AoC, Crysis en andere games goed op draait betekent dat voor mij (en voor andere die hetzelfde probleem hebben) dat er performance-problemen zijn met WAR (terwijl ik geen AA of andere intensieve opties draai). Er zijn dus performance problemen! feit. ik heb er last van, ik heb performance problemen met WAR terwijl er geen locale hardware technische redenen zijn om deze te hebben.
En mofo's zoals jij die op forums zitten, oogkleppen ophebben en zeggen dat er niets aan de hand is en dat het aan de rig ligt maken het er niet beter op. Ik heb liever dat de mensen die problemen hebben hun specs en problemen posten zodat het bekend wordt en gefixed kan worden i.p.v. constant het gezeik horen dat WAR! perfect is.
Het is een verdomd toffe game, ik ben hyped, ik ben verslaafd en ik ben blij, maar om performance problemen die duidelijk aanwezig zijn bij veel mensen te negeren zoals jij doet is wel heel erg dom, egoistisch en kinderachtig
Als 2 mensen dezelfde configuratie hebben en de 1 heeft problemen en de ander niet.. dan ligt dat aan het spel? Ga lekker een eindje lopen zou ik zeggen.
tsja gelukkig heb ik nergens last van.... zelfs in grote rvr battles geen schokje of niks. 1680x1050 16AA/16AF via drivers.roodbwoy schreef op donderdag 18 september 2008 @ 15:37:
[...]
zeg fanboi, doe eens niet zo achterlijk!
speel je in een hogere res ofzo?
Verwijderd
Gequote van deze site.
"Core: Spelers kunnen elkaar alleen aanvallen in special RVR gebieden, contested zones of door specifiek aan te geven dat zij aangevallen mogen worden (flagged). De PVP en PVE gebieden zijn ingedeeld in 4 tiers. Als je een RVR gebied betreedt dat onder jouw huidige tier zit (afhankelijk van je rank) verander je in een kip."
Houd dit dan in dat elke tier gebied dus eigenlijk eerlijker is voor de pvp gevechten? En kun je voor de rest wel gewoon tegen gelijke levels knokken waar dan ook?
[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 18-09-2008 15:58 ]
Verwijderd
Feit is dat verschillende mensen met verschillende configuraties dezelfde framerate problemen vertonen zonder dat er een duidelijke bron en oplossing bekent is. Er is tot nu toe ook nog geen duidelijke overeenkomst tussen de rigs met die problemen, er zitten AMD en Intel cpu's tussen, ATI en GeForce kaarten, veel en weinig RAM, etc etc. Door het gebrek aan een echte consistentie daarin, wordt het steeds aannemelijker dat de client de bron is.SpoTs schreef op donderdag 18 september 2008 @ 15:55:
[...]
Nice flame, en jij bent? Misschien moet je is proberen niet metteen te gaan schelden.. en fanboi pff.. hoe kom je erbij? Ik zeg alleen dat mensen makkelijk wijzen naar een game o.i.d.
Als 2 mensen dezelfde configuratie hebben en de 1 heeft problemen en de ander niet.. dan ligt dat aan het spel? Ga lekker een eindje lopen zou ik zeggen.
Maar dat terzijde, ik merk opeens dat de patchsnelheid eeerug is afgenomen (terwijl ik niks aan mijn internet instellingen heb veranderd). Het zal vast een drukke boel zijn
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 18-09-2008 16:01 ]
Dit topic is gesloten.
* Geen slowchats (hiervoor is er irc.tweakers.net, kanaal: #war)
* Niet offtopic gaan
* Technische problemen/vragen horen in Spielerij - Problemen & Vragen