psychodude schreef op maandag 22 september 2008 @ 01:57:
[...]
Tja, nu lastig te zeggen maar inderdaad in een maandje of 2 denk ik dat het een redelijk probleem wordt voor nieuwelingen.
De server capaciteit is op het moment denk ik echt te laag om dat succesvol vol te houden op de lange duur, maarja, scenarios blijven iig wel lekker vol
Ook open world RvR is tot nu toe in de 1e 2 tiers een beetje een tegenvaller door de kleine hoeveelheid mensen per server.
Ik denk dat het wel mee valt, je krijgt ook mensen die rerollen en volgens mij hadden ze servers eerst lager gecapped dan nodig was om te zorgen dat mensen verspreiden (dit deden ze in de beta ook, ik kan alleen zo snel geen source voor vinden dat het in retail gebeurt is).
World RvR is bij ons in volle gang, mijn guild (The Goonhammer) capped elke avond zo'n beetje alles wat er maar is en sinds een paar dagen komt destruction dan vechten. Gisteren was het grootste gevecht tot nu toe.
We gingen mandreds keep overnemen. Er was ong. 15 man destruction defense en wij waren met 40, dus die keep hadden we zo overgenomen.
5 minuten later waren er ineens een stuk of 60~80 destructions mensen die de keep kwamen aanvallen, dus toen zijn wij vol in de verdediging gegaan.
We hebben 5 uur lang gevochten (van10pm tot 3am) voordat de destruction groep zo klein was dat ze de keep niet meer konden overnemen, op dit moment ben ik uitgelogged. Vanochten waren ze nog aan het vechten toen ik inlogte, kleine groepjes alleen en om 3 uur s'middags toen wij er niet meer waren hebben ze de keep overgenomen.
Natuurlijk konden wij dit niet accepteren, dus vanacht weer de hele avond gevochten, dit maal ging het wat sneller en nu heeft order weer alle keeps.
Dit allemaal in Tier 2 btw. Vandaag r20 gehaald en bijna rr19, heb al mount gekocht
Ik heb hier wat screens van gister- avond/nacht
http://www.thegoonhammer....mId=27&g2_navId=xcee60c67
Vanaf Daitox^M_008 was dat gevecht.