Warhammer Online - Deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 12 Laatste
Acties:
  • 41.319 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaim
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08-07 18:01

Blaim

Cashback kroket

Ik kom zo online en dan gaan we de guild aanmaken! Is de Mythic updater een P2P prog btw?

edit: als er 2 vriendelijke mensen zijn om ff een alt aan te maken op Order Karak-Azgal dan kan de Guild gestart worden. Help is appreciated! ;)

[ Voor 45% gewijzigd door Blaim op 19-09-2008 22:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaim

Blaim

Cashback kroket

En de guild is geboren..!

Zie hier de founding members:

Afbeeldingslocatie: http://i36.tinypic.com/2mh7bza.jpg

[ Voor 24% gewijzigd door Blaim op 19-09-2008 22:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08:02
hoe zit het met het got guild op karak hirn?

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waaaaagh ! Gewoon een wachtrij van 340 mensen :?. Dat is echt wennen ... heb al diverse mmorpg's gespeeld, eq2-lotro-vanguard-AoC maar nog nooit een wachtrij gezien.

Nu vraag ik me eigenlijk af, hoe doen ze die berekening? In ieder geval niet max aantal online players gelijk aan de aangemaakte accounts op de server. Iemand een idee? Ik ga ervan uit dat er een limit op zit, anders heb je over 2 weken een wachtrij van 2000 mensen :P.

Buiten dat ben ik positief verrast door WAR, ben niet zo met de hype meegegaan zoals ik dat bij AoC deed, misschien maakt dat ook verschil. En btw: Disciple of Khaine FTW ! _/-\o_

Ingame : Arnair

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nou heb gespeeld en gespeeld en zelfs verschillende classes geprobeerd, maar ik vind het helemala niets.. heb al vere mmorpg's gespeeld, maar dit is wel van slechte kwaliteit. saaie quests op de public quests na dan. en doe je het goed in een public maakt het geen reet uit want ze gaan toch "rollen" dus das ook helemaal niets.

tevens is het een belachelijk zwaar spel voor wat je ziet. graphics zijn niet slecht, maar zeker ook niet goed. zitten beetje tussen WOW en LOTR in. al vraagt het net zoveel als deze 2 samen!

de animaties vind ik ook echt niet om aan te zien. ze lopen alsof ze in de lucht zweven. geen duidelijk rennon of zoites, maar bewegende beenjtes terwijl ze op een vast tempo "vliegen"

nee dit gaat hem niet worden voor mij. als andere mensen er wel plezier in hebben gelukkig, maar ik sla hem echt effe over....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jabba
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-07 13:52

Jabba

Firkan

RocketKoen schreef op vrijdag 19 september 2008 @ 22:54:
hoe zit het met het got guild op karak hirn?
komt er niet, ben ook nog steeds op zoek naar een leuke guild op die server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jabba

Jabba

Firkan

Verwijderd schreef op vrijdag 19 september 2008 @ 23:31:
nou heb gespeeld en gespeeld en zelfs verschillende classes geprobeerd, maar ik vind het helemala niets.. heb al vere mmorpg's gespeeld, maar dit is wel van slechte kwaliteit. saaie quests op de public quests na dan. en doe je het goed in een public maakt het geen reet uit want ze gaan toch "rollen" dus das ook helemaal niets.

tevens is het een belachelijk zwaar spel voor wat je ziet. graphics zijn niet slecht, maar zeker ook niet goed. zitten beetje tussen WOW en LOTR in. al vraagt het net zoveel als deze 2 samen!

de animaties vind ik ook echt niet om aan te zien. ze lopen alsof ze in de lucht zweven. geen duidelijk rennon of zoites, maar bewegende beenjtes terwijl ze op een vast tempo "vliegen"

nee dit gaat hem niet worden voor mij. als andere mensen er wel plezier in hebben gelukkig, maar ik sla hem echt effe over....
War moet het hebben van RVR, wat vind je daarvan?

zwaar spel? tijd voor een nieuwe pc dus :P

jammer dat je het niks vind maar het scheelt wel weer iemand in de que (kidding)

Verwijderd

heb het realm tegen realm gespeelt, maar vind het tot nu toe echt niets. kan misschien wel leuker worden als je een hoge rank hebt. op de lagre ranks had ik het gevoel alsof ik counterstrike in een raar jasje speelde, waarbij counterstrike dan als beste uit de bus zou komen.

en een nieuwe pc zou wel raar zijn.
x2 4000+
gb geheugen en
x1950 gt met 256 mb moet dit soort spellen wel aankunnen lijkt mij. en al helemaal als ik de graphics en physics heb gezien. das allemaal maar magertjes moet ik zeggen.

maar ik zal niet in de rijen zitten hoor. ben er ook wel bang voor dat er weinig echte spelers overblijven. een WOW killer zoals veel mensen omschreven zal het niet worden..

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:18

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Jabba schreef op vrijdag 19 september 2008 @ 23:45:
War moet het hebben van RVR, wat vind je daarvan?

zwaar spel? tijd voor een nieuwe pc dus :P

jammer dat je het niks vind maar het scheelt wel weer iemand in de que (kidding)
Wat is dit altijd met het hele PvP? AoC was ook altijd 'moet het van het pvp' hebben, wat heeft het dan uberhaubt voor nut om bagger veel pve toe te voegen als het toch maar 'gaat om de rvr'? Er zijn genoeg spelers die puur pve focus hebben (dacht in juni was dat aandeel 43% in wow).

Daarbij nog, zoals ik het lees kan dus zelfs een pvp speler dit spel flink gaan tegen vallen. (alsof je DoD zit te spelen terwijl CS:S er al lang is).

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• psychodude
  • Registratie: Maart 2008
  • Nu online
SinergyX schreef op zaterdag 20 september 2008 @ 00:20:
[...]

Wat is dit altijd met het hele PvP? AoC was ook altijd 'moet het van het pvp' hebben, wat heeft het dan uberhaubt voor nut om bagger veel pve toe te voegen als het toch maar 'gaat om de rvr'? Er zijn genoeg spelers die puur pve focus hebben (dacht in juni was dat aandeel 43% in wow).

Daarbij nog, zoals ik het lees kan dus zelfs een pvp speler dit spel flink gaan tegen vallen. (alsof je DoD zit te spelen terwijl CS:S er al lang is).
PvP in WAR is meer geintegreerd in het spel als WoW PvP, waardoor het waarschijnlijk ook juist voor meer van die 43% pure PvE focus in WoW aantrekkelijk zal maken.

Natuurlijk zijn er altijd PvE zeikers welk standvast blijven klagen dat PvP niks aan is no matter what dus zal je altijd wel een deel daarvan overhouden. Maarja, niet echt de doelgroep van dit spel. En betwijfel ten zeerste of dat alle 43% van de WoW spelers is, denk eerder aan gewoon een hekel hebbende aan griefing en de te spelen bg's en arena daar niet leuk vinden.

As for DoD zit te spelen terwijl CS:S er al lang is, tja enige wat ik hier op kan zeggen is LOL. Als we daarmee gaan beginnen kunnen we net zo goed terug naar games als Quake, Duke Nukem 3D, Hexen, etc. CS:S is niks anders dan die games in een ander jasje gestoken, maakt CS:S toch wel een kut game zeg, niks nieuws aan :+.

En dan lijken die games nog meer op elkaar dan CS:S en WAR, lol.

• Pheace
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-02 21:21

Pheace

The Eviler of Evil

Tip: Wat graphics betreft, lees wat posts hier en daar dat er toch werkelijk een verschil zit tussen de game spelen vanaf de beta client en vanaf de DvD dus als je nog niet van de DvD geinstalleerd heb doe dat, het maakt blijkbaar echt een verschil.

• Wackeeh
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 30-06-2018
Ok, puntje van kritiek over het spel van mij...

Wat me de keel uit gaat hangen is de onsamenhangende indeling van Tier 2 quests / zones... Volgens mij ben ik op rank 14 klaar met alles in marshes (greenskin tier 2) en zijn er alleen nog rank 16+ quests in barak varr. Heb geen idee wat ik nu moet doen, ik gok dan maar andere chapters van andere races, maar dat makes no sense...

Ik bedoel; je unlocked chapters (het verhaal) along the way en als je dan naar ander verhaal moet (waar je midden in valt) slaat nergens op. Zou zijn als ze zeggen: je wil Lord Of The Rings verder lezen, sure, maar dan moet je eerst hoofdstuk 9-13 lezen uit dit doktersromannetje...

If I am wrong, please tell, zou mijn game experience alleen maar verbeteren.

Maar het blijft hoe dan ook een zeer goed spel, hoewel ik de group experience van de beta een beetje mis nu iedereen toch op "live" leveling mode staat ingesteld...

• Phantasmagoria
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09-04-2024
@Wackeeh: geen idee over de chapters maar heb je scenarios gedaan? (die leveren heel veel exp op)

Iemand zijn BOL CE al gehad? Nou maakt het niet zoveel uit met 'grace period' van 14 dagen maar toch. Mijn order staat nog steeds op 'wordt verwerkt'...

• Wackeeh
@Phantasmagoria:

a)
Scenarios waren down de eerste dag dat ik in T2 gebied kwam, dus het kan heel goed zijn dat je inderdaad veel moet RvR-en om te kunnen levelen. Maakt ook wel sense in een PvP minded game uiteraard.

b)
bol.com zijn eikelz :P
Bij mij precies hetzelfde, en het leuke is ook nog dat je niets hoort. Heb inmiddels al 3 keer gebeld, maar levert geen resultaat op.

Edit: het is nagenoeg hetzelfde als mijn WoW TBC CE, die staat ook op wordt verwerkt... Helaas is dat maar de gewone retail geworden.

[ Voor 15% gewijzigd door Wackeeh op 20-09-2008 10:05 ]

• Skerekrow
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 10:28
Ja daar hebben ze bij bol een handje van. Ik zit hier depressief te kijken hoe mijn vriendin alles kort en klein slaat op haar chosen en ik zit te wachten op de post. Heb de mijne na soortgelijke ervaringen van vrienden toch maar bij play.com besteld, en ik zit metzelf op te vreten van ongeduld.

Verwijderd

Ik kan ook niet inloggen op de site van War-europe. Hoe kan ik nu ooit mijn cc gegevens invullen?

Maar goed, erg tof spel dit. Heb jarenlang WoW gespeeld en ook Lotro en AoC geprobeerd. Moet zeggen dat War me nu bijna dezelfde kriebels geeft als dat WoW in de beginmaanden deed.

Ik heb een Engineer (Takje) en een Archmage (Safri) op Azgal server en zou graag bij een leuke Order guild willen. Groetjes.

• Hofnar
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 03-08 11:17
Wackeeh schreef op zaterdag 20 september 2008 @ 09:24:
Ok, puntje van kritiek over het spel van mij...

Wat me de keel uit gaat hangen is de onsamenhangende indeling van Tier 2 quests / zones... Volgens mij ben ik op rank 14 klaar met alles in marshes (greenskin tier 2) en zijn er alleen nog rank 16+ quests in barak varr. Heb geen idee wat ik nu moet doen, ik gok dan maar andere chapters van andere races, maar dat makes no sense...
Dit heb ik ook wel; ik loop maar wat rond kijkend of ik in een leuke PQ terecht kom ofz. Er zit voor mij ook niet echt een heldere lijn in waardoor ik gewoon wat-moet-ik-doen-autowalk naar een rood gebied loop op de map. En dan moet je het treffen qua spelers en loot die je ervoor krijgt.

• Evil Hobbit
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08-11-2020
Heb het gister bij een vriend zitten spelen, erg leuk, ga het volgende week aanschaffen --deze week toch geen tijd om te spelen-- en dan op zijn minst tot Litch King volhouden. Ik vind vooral de pvp mogelijkheden en het xp krijgen hiervoor fantastisch. Geeft een hele nieuwe draai aan levellen, veel persoonlijker op een of andere manier. Grafisch vind ik het persoonlijk niet zo. De karakter animatie is wat houterig en traag en ondanks dat de models gedetailleerder zijn dan in WoW missen ze veel meer karakter. Wat dat betreft heeft Blizzard altijd wel een perfect oog voor details in karakter animatie. Zelfde vind ik eigenlijk ook met de omgevingen. Als je bij Blizzard in een bar en verlaten landschap loopt heeft het nog steeds veel meer sfeer en stijl dan in WAR. Ook de typische Blizzard stijl maakt dat het spel minder snel grafisch gedateerd overkomt. Het is wat tijdlozer. Maar goed, dat is imho hetzelfde als Pixar vergelijken met Dreamworks. WAR is gewoon een lekkere frisse wind in MMO land en ik kan niet wachten om verder aan de slag te gaan met het spel.

[ Voor 4% gewijzigd door Evil Hobbit op 20-09-2008 11:36 ]

• Blaim

Blaim

Cashback kroket

Verwijderd schreef op zaterdag 20 september 2008 @ 10:58:
Ik kan ook niet inloggen op de site van War-europe. Hoe kan ik nu ooit mijn cc gegevens invullen?

Maar goed, erg tof spel dit. Heb jarenlang WoW gespeeld en ook Lotro en AoC geprobeerd. Moet zeggen dat War me nu bijna dezelfde kriebels geeft als dat WoW in de beginmaanden deed.

Ik heb een Engineer (Takje) en een Archmage (Safri) op Azgal server en zou graag bij een leuke Order guild willen. Groetjes.
Kijk eens bovenaan de pagina. ;) Als je bij dat zootje ongeregeld wilt dan ben je welkom, whisper een van hen en je krijgt een invite. Guildnaam is Invictus.

• psychodude
  • Nu online
Wackeeh schreef op zaterdag 20 september 2008 @ 10:00:Scenarios waren down de eerste dag dat ik in T2 gebied kwam, dus het kan heel goed zijn dat je inderdaad veel moet RvR-en om te kunnen levelen. Maakt ook wel sense in een PvP minded game uiteraard.
Veel valt wel mee, natuurlijk afhankelijk van hoe het gaat in de RvR sessie maar de exp die het geeft kan best goed zijn. Dus het is niet alsof je er een grind PvP van maakt ofzo, plus je traint ook nog eens je renown waardoor je enkel meer training voor je char krijgt :D.

• GrumpyGamerDad
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20-08 08:11
Blaim schreef op zaterdag 20 september 2008 @ 11:36:
[...]

Kijk eens bovenaan de pagina. ;) Als je bij dat zootje ongeregeld wilt dan ben je welkom, whisper een van hen en je krijgt een invite. Guildnaam is Invictus.
@Blaim

ik kom deze eek weer online en zal als je aanwezig bent wel ff whisperen.
of een van de andere.
Oke?

http://youtube.com/c/Mikesgameworld | Blizzard addict | Gamer pur sang

• mindcrash
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-11-2019

mindcrash

Rebellious Monkey

Phantasmagoria schreef op zaterdag 20 september 2008 @ 09:36:
@Wackeeh: geen idee over de chapters maar heb je scenarios gedaan? (die leveren heel veel exp op)

Iemand zijn BOL CE al gehad? Nou maakt het niet zoveel uit met 'grace period' van 14 dagen maar toch. Mijn order staat nog steeds op 'wordt verwerkt'...
Die van mij ook...

Overigens heb ik ze net gemailed, als er binnen een (werk)dag of 3 geen concreet antwoord terugkomt ga ik hem cancellen en koop ik m elders wel; en heb ik weer een wijze les geleerd: bestel nooit maar dan ook nooit meer iets als preorder bij BOL.com...

[ Voor 3% gewijzigd door mindcrash op 20-09-2008 13:17 ]

"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)

Verwijderd

Phantasmagoria schreef op zaterdag 20 september 2008 @ 09:36:

net contact met bol gehad en die beweert doodleuk dat de release op de 24e is en dat ik maar moet wachten tot dan.

ben nog niet klaar met ze.

• JohnnyV76
  • Laatst online: 12:32
Mijn vrouw en ik werden op 18-09 al verblijd met een doos met 2 CE's erin. Met de vriendelijke groeten van Bart Smit. :)

De box is echt loeizwaar dus als je hem gaat halen houdt er rekening mee! Kun je je broertje of zusje meenemen om te sjouwen ;)

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

• Kraanwater
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-09 18:09
Is het iemand eigenlijk opgevallen dat de US site er veel mooier en beter verzorgt uitziet dan de EU site?

• Proxzor
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 27-07-2020
Synth schreef op zaterdag 20 september 2008 @ 17:55:
Is het iemand eigenlijk opgevallen dat de US site er veel mooier en beter verzorgt uitziet dan de EU site?
Dat viel mij 2maanden geleden al op, en ook dat flash zuigt >.<

• psychodude
  • Nu online
Yeh... hoop dat ze die EU site een zelfde tintje geven want het huidige is echt beroerd gewoon. Begrijp sowiezo niet waarom het er anders uit heeft moeten zien om mee te beginnen.

• Kraanwater
psychodude schreef op zaterdag 20 september 2008 @ 18:12:
[...]

Yeh... hoop dat ze die EU site een zelfde tintje geven want het huidige is echt beroerd gewoon. Begrijp sowiezo niet waarom het er anders uit heeft moeten zien om mee te beginnen.
Nee ik ook niet. Ik snap ook niet waarom ze niet dezelfde site voor EU opengooien

• mindcrash
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-11-2019

mindcrash

Rebellious Monkey

US site wordt gerunned door EA/Mythic, EU site door GOA. Ander bedrijf, andere designers, andere insteek qua usability etc. Ik wordt ook niet echt gelukkig van het feit dat ze bij GOA nogal dol zijn op Flash maar ja, wat doe je eraan?

"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)

• Rene59
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-07-2024
Zo ik heb 'm ook gekocht en net een poosje gespeeld. Eerste indruk is goed, de gameplay is soepel en ook mijn eerste rvr scenario vond ik leuk :)

Ik zou ook graag een invite krijgen voor de Invictus guild, mijn char name is Camael :)

• RocketKoen
mijn swordmaster begon te vervelen in tier2, met name omdat je echt de allerbeste gear nodig hebt wil je nuttig zijn. (een dooie tank heb je weinig aan he)
nu toch maar een bright mage. wel enorm squishy (als iemand me aankijkt moet ik rennen). maar aan de andere kant sta ik met PQ's en scenario's wel altijd op #1 met damage. DOTs, dan fireball (met hoge combustion) en mage bolt erachteraan geeft heerlijke burstdamage in rvr

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RocketKoen schreef op zaterdag 20 september 2008 @ 23:45:
mijn swordmaster begon te vervelen in tier2, met name omdat je echt de allerbeste gear nodig hebt wil je nuttig zijn. (een dooie tank heb je weinig aan he)
nu toch maar een bright mage. wel enorm squishy (als iemand me aankijkt moet ik rennen). maar aan de andere kant sta ik met PQ's en scenario's wel altijd op #1 met damage. DOTs, dan fireball (met hoge combustion) en mage bolt erachteraan geeft heerlijke burstdamage in rvr
in principe valt de gear wel mee hoor, wat je als tank nodig hebt is een goede healer in je team, dan kom je ontzettend ver :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Camael...ik zal je aan mijn friends toevoegen als ik weer inlog en dan voeg ik je wel toe.. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene59
Top :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trin1ty
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-01-2024

Trin1ty

Uhm..

Kun je overigens niet inloggen op de site als je alleen een account gecreerd hebt?
Het inlog blokje linksbloven is niet benaderbaar wanneer je alleen account hebt aangemaakt.
Moet je bij 'Code' eerst je spel registreren alvorens je op de site kunt inloggen (en in de game?)

ah zie nu het bericht op de site, het hele accountdeel ligt er uit..... :(

Pfff, als die servers dit al niet aankunnen :/

[ Voor 19% gewijzigd door Trin1ty op 21-09-2008 09:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper2k1
  • Laatst online: 23-04 16:18
Kijk, dat is nou leuk! Je begint een dorf, loopt wat rond naar het tweede dwarf gebied. Daar stap in een PQ groep om wat te healen en geld te krijgen en dan vliegen naar Altdorf. Geen ruk gedaan, alleen maae wat lopen en wat heals spammen, maar wel lvl 3! Gaaf dit! :)

"And folks, if you don't like a little pain once in a while, poker is probably not your game. 'Cause as you can see, you're gonna get it!" (Mike Sexton)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamoraak
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 26-08 17:55
Kom er niet mischien ooit een trial? Ik wil het spel wel eens spelen maar ga het niet zomaar kopen. Ik heb geprobeerd om in de beta te komen maar dat lukte niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, eerste weekend PvP/ RvR zit erop en heb mij tijden niet zo vermaakt met een spel :)
De Bright Wizard is na level 10 een stukje makkelijker geworden (fire cage ftw) en met een goede heal op z'n tijd hou je het lang uit. Hoogste damage in Northwatch tot nu toe was ca. 25k ( in ~10 minuten) wat de BW bijna altijd op positie 1 neerzet.

Samen met wat andere Invictus mensjes (leuke party trouwens!) een groot aantal scenarios en open PVP gedaan. We kwamen hier en daar wat uneath gastjes tegen, maar die waren over het algemeen snel plat :P

Nu rank 12, rr 11 en op naar het volgende gebied!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaim

Blaim

Cashback kroket

Verwijderd schreef op zondag 21 september 2008 @ 11:53:
Zo, eerste weekend PvP/ RvR zit erop en heb mij tijden niet zo vermaakt met een spel :)
De Bright Wizard is na level 10 een stukje makkelijker geworden (fire cage ftw) en met een goede heal op z'n tijd hou je het lang uit. Hoogste damage in Northwatch tot nu toe was ca. 25k ( in ~10 minuten) wat de BW bijna altijd op positie 1 neerzet.

Samen met wat andere Invictus mensjes (leuke party trouwens!) een groot aantal scenarios en open PVP gedaan. We kwamen hier en daar wat uneath gastjes tegen, maar die waren over het algemeen snel plat :P

Nu rank 12, rr 11 en op naar het volgende gebied!
Netjes, hehe. Ik moet de eerste nog tegenkomen en m'n vriendin haar PC werkt niet mee om WAR draaiende te krijgen dus dat word morgen pas weer spelen. Ik zag de ene keer dat ik kon inloggen al aardig wat meer members in de guild. Gaat goed. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zamoraak schreef op zondag 21 september 2008 @ 11:00:
Kom er niet mischien ooit een trial? Ik wil het spel wel eens spelen maar ga het niet zomaar kopen. Ik heb geprobeerd om in de beta te komen maar dat lukte niet :(
ik denk dat als je um koopt je dr geen spijt van zal hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene59
Level 7 alweer, gaat best hard die eerste levels. Tot nu toe erg blij met m'n archmage. De combinatie damage doen en daarmee je heals boosten (of andersom) bevalt me prima :)
Heb ook al een aantal, naar mijn mening, pluspuntjes t.o.v. WoW gezien, voor zover ik dat na 7 levels al kan beoordelen...
- geen "downtime" met drinken/eten
- voor craften hoef je niet stil te staan (cultivating in ieder geval)
- geen corpserun als je dood gaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamoraak
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 26-08 17:55
Ik heb gelezen dat er prepaid kaarten komen, en je kan met wallie cards betalen (via PayByCash).
En dit filmpje is erg sfeervol vind ik :P http://www.youtube.com/watch?v=rvj89U6LjRg.

Maar ik denk toch niet dat ik zomaar 50 euro ga neerleggen terwijl ik niet eens weet of ik het leuk vind (heb die fout al eens bij AoC gemaakt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rene59 schreef op zondag 21 september 2008 @ 12:16:
Level 7 alweer, gaat best hard die eerste levels. Tot nu toe erg blij met m'n archmage. De combinatie damage doen en daarmee je heals boosten (of andersom) bevalt me prima :)
Heb ook al een aantal, naar mijn mening, pluspuntjes t.o.v. WoW gezien, voor zover ik dat na 7 levels al kan beoordelen...
- geen "downtime" met drinken/eten
- voor craften hoef je niet stil te staan (cultivating in ieder geval)
- geen corpserun als je dood gaat
craften moet je wel voor stilstaan, alle behalve cultivating dus ;)
corpserun klopt maar het is wel naar als je aan de andere kant van de spawn area zit en dus 5 min
weer moet lopen om naar de plek waar je moest zijn te gaan.
:D

oh heerlijk wat ben ik een zeikerd terwijl ik het spel echt geweldig vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene59
Hehe dan ben ik blij dat ik voor cultivating gekozen heb ;)
Mja, het kan ver lopen zijn, maar je kunt in ieder geval gewoon meteen weer kills maken of eventueel iets anders gaan doen, ipv 5 minuten als ghost rond te lopen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lekker geregeld weer. Eindelijk vandaag het spel gekocht, denk ik te gaan beginnen blijkt de registratie page niet te werken....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rene59 schreef op zondag 21 september 2008 @ 13:22:
Hehe dan ben ik blij dat ik voor cultivating gekozen heb ;)
Mja, het kan ver lopen zijn, maar je kunt in ieder geval gewoon meteen weer kills maken of eventueel iets anders gaan doen, ipv 5 minuten als ghost rond te lopen. :)
klopt dat is wel een heel voordeel.

Hoe gaat het de tomes unlocken mensen? ik heb nu zelf er 1 a 2 die ik al leuk vind

the diseased
the spite splitter

iemand al lairs ontdekt of een instance gedaan?
wij zijn gisteren naar sacellum geweest, je heb hier 3 wings van
de eerste is low lv 13-15 als ik het goed heb, die heb ik overgeslagen (ben nu lv 18)
dus naar de tweede wing gegaan. was zeer makkelijk, we hadden dan ook een overdaad
aan healers (3 zealots!!) je hebt daar 2 single hero bosses en 1 dual hero boss (twee ogres) gingen er makkelijk doorheen, heb daar ook mijn eerste set item drop gekregen (als ik het goed heb heet het de wanderer set niet zeker)
daarna zouden we naar de 3de wing gaan. Daar tot de wyvern gekomen, was leuk hij spawnde baby wyverns en doet een silence. Door met de healers buiten de kamer te gaan staan spawnde hij die niet meer en hadden de healers geen last van de silence. Helaas moest ik toen weg. maar hoorde dat er daarna nog een hydra was die vuurballen spugt.

mijn character op wardb. nog niet helemaal ge-update

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
  • Nu online
Verwijderd schreef op zondag 21 september 2008 @ 13:36:
Lekker geregeld weer. Eindelijk vandaag het spel gekocht, denk ik te gaan beginnen blijkt de registratie page niet te werken....
Lijkt gewoon te laden hoor hier?

http://war-europe.com/#/registration/?lang=en

Ook de register code daarna http://war-europe.com/#/activation/?lang=en laadt gewoon?
Zamoraak schreef op zondag 21 september 2008 @ 12:53:
Ik heb gelezen dat er prepaid kaarten komen, en je kan met wallie cards betalen (via PayByCash).
En dit filmpje is erg sfeervol vind ik :P http://www.youtube.com/watch?v=rvj89U6LjRg.

Maar ik denk toch niet dat ik zomaar 50 euro ga neerleggen terwijl ik niet eens weet of ik het leuk vind (heb die fout al eens bij AoC gemaakt).
Leg er dan 40 voor neer bij direct2drive, 12game.com of waar dan ook :P. Sowiezo is de fun factor hier wel een stuk hoger dan AoC, er is tenminste iets te doen :+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Denk dat ik iets te vroeg begon met blaten ;) ff history gecleared en het werkt :)
psychodude schreef op zondag 21 september 2008 @ 13:49:
[...]

Lijkt gewoon te laden hoor hier?

http://war-europe.com/#/registration/?lang=en

Ook de register code daarna http://war-europe.com/#/activation/?lang=en laadt gewoon?

[...]

Leg er dan 40 voor neer bij direct2drive, 12game.com of waar dan ook :P. Sowiezo is de fun factor hier wel een stuk hoger dan AoC, er is tenminste iets te doen :+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trin1ty
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-01-2024

Trin1ty

Uhm..

Nou, bij mij werkt hij nog steeds niet. Account aangemaakt. Account bestaat want ik heb mijn wachtwoord opnieuw laten maken. Vervolgens bij code mijn game proberen te activeren en dan krijg ik een mail dat het account bij mijn mailadres niet bestaat :?

De game patchen lukt ook niet want ook daar kan ik niet inloggen :(

Het inlogvenster linksboven kan ik nog steeds niet gebruiken btw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als alles mee zit (10min queue nog) is er straks een nieuwe lvl 1 black orc bij genaamd Raisk :P

p.s oja op de karak-azgal server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elvis
  • Laatst online: 18-11-2017

Elvis

Echo Lima Victor India Sierra

Momenteel heb ik wel een serieuze doorn in mn zij. Elke keer ik het spel opstart krijg ik weer die Legal Agreement & Code Of Conduct voorgeschoteld. En dan moet je nog elke keer dat hele epistel doorscrollen vooralleer je op Accept kan klikken.... :/

[GoT] TF2 Clan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tuinïnen
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 08:19

tuinïnen

Eventus stultorum magister

Elvis schreef op zondag 21 september 2008 @ 14:24:
Momenteel heb ik wel een serieuze doorn in mn zij. Elke keer ik het spel opstart krijg ik weer die Legal Agreement & Code Of Conduct voorgeschoteld. En dan moet je nog elke keer dat hele epistel doorscrollen vooralleer je op Accept kan klikken.... :/
Dat heeft iedereen, heb gelezen dat dit is om goldsellers tegen te gaan. Wel irritant, maar als het spel zo 'zuiver' blijft vind ik het wel prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFl0ppY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 14:27
Wat ik me nu afvraag hé, zit er in WAR ook een soort van auction house? Ik zie de tab wel als ik in mijn mailbox kijk maar ben het nog niet tegen gekomen.

The Stranger: Do you have to use so many cuss words?
The Dude: What the fuck you talking about?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackeeh
Moet je naar de main city gaan, zijn er stuk of 3-4...
Altdorf voor order & Inevitable City voor destruction

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damn, werd er net midden in een gevecht uitgegooid...da's best vervelend...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan de server ineens niet meer selecteren.. :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 21 september 2008 @ 15:23:
Ja onze server legt plat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eSCe
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 29-05 10:00
Verwijderd schreef op zondag 21 september 2008 @ 15:23:
Ik stond in de queue, nog 5min en ik was binnen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-09 14:16

Erikie

www.erikie.nl

hmm same here.. naja, dan ga ik die uber order maar ff op een andere server testen :)

traktor scratch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,
Ik heb dit forum een beetje doorgezocht op fps en framerate, het blijkt dat er veel schommelingen daarin zijn.. Maar ik stel toch de vraag: Hoe zou warhammer draaien op een Geforce 9500GS 512mb? en eenQ6600, 3gb RAm.

Zou het spel goed (50+ fps) draaien @ 1680x1050 ? (op lage settings natuurlijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 21 september 2008 @ 15:25:
Ik kan de server ineens niet meer selecteren.. :S
Hehehe, ik ook niet, ik denk dat de wachtrij hier wel eens mee te maken kan hebben :). Tegen de 500 stond hij geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fijn, de azghal server is ineens offline?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 21 september 2008 @ 15:36:
Fijn, de azghal server is ineens offline?
Nee, hij is online, vandaar de eerdere reacties. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De auctionhouse is in de hoofdstad..

Okay, dit moet er even uit. Klote tievus public quest roll systeem. Ik heb 3 x achter elkaar +500 /+600 / +700 en vervolgens rol ik constant onder 100... :(

Ik heb mezelf even van een klif geworpen. En een bug report ingestuurd dat dit echt niet kan. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 21 september 2008 @ 15:34:
Hallo,
Ik heb dit forum een beetje doorgezocht op fps en framerate, het blijkt dat er veel schommelingen daarin zijn.. Maar ik stel toch de vraag: Hoe zou warhammer draaien op een Geforce 9500GS 512mb? en eenQ6600, 3gb RAm.

Zou het spel goed (50+ fps) draaien @ 1680x1050 ? (op lage settings natuurlijk)
Ik draai het spel zelf met een core 2 duo 6400, 2 gb ram en een 7600GT in een resolutie van 1280x1024 met alle settings op high. Gemiddeld tussen de 20-40 fps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 21 september 2008 @ 15:37:
[...]

Nee, hij is online, vandaar de eerdere reacties. 8)7
Wie zegt dat ze de zelfde server bedoelen wijsneus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is de enige server die offline is nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraanwater
Ik word een beetje moe van de que's, ze weten dat veel mensen afspreken om opdezelfde servers te gaan beginnen. Ze moeten eerst en beperkt aantal servers upzetten en dan later nieuwe servers introduceren waar je gratis kan heen transferengratis. Want die que's zijn gewoon te ziek je moet soms een uur wachten om het spel te mogen spelen beetje jammer.

Maar voor de rest is dit tot nu toe echt een top spel. Ik heb 4 jaar WoW gespeelt en dit spel voelt lekker aan tot nu toe. Ik heb de RvR nog niet geprobeert omdat ik eerst een beetje wil questen om zo weg wijs te worden in het spel en met me char en dat moet nog wel het leukste in het spel zijn. Vooral de pulic quests zijn echt leuk/vernieuwend alleen ik hoop dat het later ook nog goed te doen is (aangezien je wel 3/4 man nodig hebt om hem te completen). Ik wil geen vergelijkingen maken maar het voelt een beetje als "Elite" quests in WoW die je ook met een groep moest doen.

WoW word de komende tijd niet meer aangeraakt en als het spel me blijft boeien blijft WOTLK ook nog even buiten de deur als die uitkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Server weer up!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wintrow - HElf - Archmage

aangemaakt op Azgal.

Ik zit op het order tweakers guild (Invictus)

PS; Azgal lijkt down

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebben alle Realms van de enorme queue's? Op Eltharion sta ik op plek no 510 met een geschatte wachttijd van 55mins om in te loggen....

Zit er hard over te denken om maar te re-rollen op een andere server nu ik nog niet zo ver ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Synth schreef op zondag 21 september 2008 @ 15:48:
Ik word een beetje moe van de que's, ze weten dat veel mensen afspreken om opdezelfde servers te gaan beginnen. Ze moeten eerst en beperkt aantal servers upzetten en dan later nieuwe servers introduceren waar je gratis kan heen transferengratis. Want die que's zijn gewoon te ziek je moet soms een uur wachten om het spel te mogen spelen beetje jammer.
Klopt, zeker als je eventjes een uurtje scenario's wilt doen ofzo, gewoon eventjes spelen. Moet je weer een half uur wachten. Nu geeft dat mij de tijd om even mijn huiswerk af te ronden (leuk zeg HBO, met al die vergaderingen, kan nu de agenda en dergelijke maken omdat ik voorzitter ben) maar ik kan me voorstellen dat je dat erg op de zenuwen gaat werken als je even tussendoor wilt spelen, waar het spel op zich héél erg geschikt voor is (veel geschikter dan WoW, vooral als je eenmaal level 70 bent). Maar ja als je een half uur moet wachten... Maar ik dacht dat ze die lagere caps eraf gingen halen? Kennelijk nog niet gedaan, of is het spel populairder dan ze dachten :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFl0ppY
Verwijderd schreef op zondag 21 september 2008 @ 16:53:
Hebben alle Realms van de enorme queue's? Op Eltharion sta ik op plek no 510 met een geschatte wachttijd van 55mins om in te loggen....

Zit er hard over te denken om maar te re-rollen op een andere server nu ik nog niet zo ver ben.
Niet alle servers kennen lange wachtrijen. Bovendien is destro 2x zo erg als order. Ben blij dat ik order gekozen heb. Zaterdag middag wachtrij van 9 personen en 350+ aan de destro kant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheMe
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 08-07 20:51
Elvis schreef op zondag 21 september 2008 @ 14:24:
Heb ik ook, vermoedelijk door de vele kleine patches die je elke keer krijgt bij het opstarten? Voor zo ver ik weet heeft WoW ook na elke patch weer de EULA die je moet accepten.

Het eninge dat bij de Warhammer EULA onhandig is, is dat het vinkje boven de decline knop zit.
Ik klik steeds maar weer op het vinkje en dan in de snelheid op decline...'

Moet ik Warhammer weer opnieuw opstarten.

There is no place like 127.0.0.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrFl0ppY schreef op zondag 21 september 2008 @ 17:00:
[...]

Niet alle servers kennen lange wachtrijen. Bovendien is destro 2x zo erg als order. Ben blij dat ik order gekozen heb. Zaterdag middag wachtrij van 9 personen en 350+ aan de destro kant.
Inderdaad, waarom vind ik Orks nou zo leuk :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asskicker
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 19-08 17:38
Verwijderd schreef op zondag 21 september 2008 @ 17:02:
[...]

Inderdaad, waarom vind ik Orks nou zo leuk :')
Idd, meh :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
aangezien er niks komt van dat guild op karak hirn, maar een toon op azgul aangemaakt.
als iemand Mrsandman een invite wil sturen <3
over een minuut of 10 dan... waarom pakken jullie net een server met een queue voor order

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tuinïnen
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 08:19

tuinïnen

Eventus stultorum magister

RocketKoen schreef op zondag 21 september 2008 @ 18:19:
aangezien er niks komt van dat guild op karak hirn, maar een toon op azgul aangemaakt.
als iemand Mrsandman een invite wil sturen <3
over een minuut of 10 dan... waarom pakken jullie net een server met een queue voor order
Ik had dit nog niet eerder gezien , maar inderdaad nu ook een queue voor order, denk ik het te ontvluchten moet ik ook nu wachten. Ach het zal er wel bij horen :)
Wel jammer dat je bij een korte disconnect ook weer moet wachten.

[ Voor 6% gewijzigd door tuinïnen op 21-09-2008 18:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12-09 21:12
Hm, wilde nog ffies spelen...maar er stonden nog 400 wachtenden voor me -,-
Morgen dus pas weer voor mij. Heb vandaag gelukkig wel kunnen spelen. M'n Sorceress is nu rank7.
Zijn er al rank40's op Karak-Azgal? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forn
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18-02-2024
Het meeste vervelende van de queue's vind ik nog, dat als je van character wil veranderen. Je weer in de queue staat..

Ben nu trouwens rank 15 renown rank 13 met mijn squig herder. Nog steeds een erg leuke class maar af en toe wel heel frustrerend. Vooral de squig animaties zijn soms gewoon bar slecht. Bovendien werkt 1 skill van mijn spiked squig helemaal niet, en is die bij voorbaat al nutteloos.

RvR kan soms ook erg op mijn zenuwen krijgen. Doe ik de grootste moeite om een healer laag bij health the krijgen, healen ze met het grootste gemak weer helemaal vol :(.

Maar vind mijn kleine goblintje zo leuk dat ik hem niet in de steek kan laten ;).

Brokh - Dota 2 - https://dotabuff.com/players/25884604

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben nou rank 8 (bijna 9) en in chapter 4 van de Orks met mijn Black Ork. Moet zeggen dat me een paar dingen opvalt. 1 Is dat een hoop PQ's gewoonweg verlaten zijn, erg jammer want zo kom ik niet lekker aan mijn influence. Is ook niet leuk voor de afwisseling. Het 2de is dat het RvR gebied waar ik net langs ben gekomen ook verlaten is, jammer want daar had ik me erg op verheugd.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 21-09-2008 22:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-02 21:21

Pheace

The Eviler of Evil

Hoe meer posts ik lees hoe meer ik de indruk krijg dat het spel gewoon gemaakt is voor veel meer mensen dan ze werkelijk op de servers hebben wandelen, zelfs vol lijkt nog maar net voldoende te wezen (en dan zitten de meeste mensen nog niet eens in T4).

Vraag me af of ze minder ver geraakt zijn met de technische kant dan ze gehoopt hadden en de server/RvR te veel moeite heeft met meer mensen en dat dat eventueel is waarom ze er niet meer in 1 server stoppen. Dat of ze hebben misschien toch wat fouten gemaakt met de layout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeWing
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online

MazeWing

The plot thickens...

het meeste waar ik me aan irriteer bij dit spel zijn dat de animaties gewoon achterlopen met de puntentelling (achter de schermen) als ik een execution doe, dan zie ik de nummers al verschijnen (en vaak de mob ook al dood gaan) en vervolgens komt de animatie nog.

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_aragorn
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-07 08:24

Lord_aragorn

Nu in 2D!

Zou Animator een invite kunnen krijgen voor de Order Guild op Karak-Azgal?
Waren vanmiddag geen officers online, dus probeer het zo even :)

thnx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraanwater
Wat is de naam van de destro guild op Karak-Azgal?

[ Voor 6% gewijzigd door Kraanwater op 21-09-2008 23:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxzor
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 27-07-2020
Synth schreef op zondag 21 september 2008 @ 22:59:
Wat is de naam van de destro guild op Karak-Azgal?
Uneath

leaders: Bashah, Thormasha, Villalobos, Wacky en Chubz :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WolfsRain
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11-09 10:46
MazeWing schreef op zondag 21 september 2008 @ 22:28:
het meeste waar ik me aan irriteer bij dit spel zijn dat de animaties gewoon achterlopen met de puntentelling (achter de schermen) als ik een execution doe, dan zie ik de nummers al verschijnen (en vaak de mob ook al dood gaan) en vervolgens komt de animatie nog.
Volgensmij heeft dat ook te maken met de drukte op de servers. Overdag op een doordeweekse dag heb ik daar vrij weinig last van....

5800X3D, X570 TUF Pro, 32 GB 3600C16, 3080 TI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
  • Nu online
Pheace schreef op zondag 21 september 2008 @ 22:19:
Hoe meer posts ik lees hoe meer ik de indruk krijg dat het spel gewoon gemaakt is voor veel meer mensen dan ze werkelijk op de servers hebben wandelen, zelfs vol lijkt nog maar net voldoende te wezen (en dan zitten de meeste mensen nog niet eens in T4).

Vraag me af of ze minder ver geraakt zijn met de technische kant dan ze gehoopt hadden en de server/RvR te veel moeite heeft met meer mensen en dat dat eventueel is waarom ze er niet meer in 1 server stoppen. Dat of ze hebben misschien toch wat fouten gemaakt met de layout.
Tja, nu lastig te zeggen maar inderdaad in een maandje of 2 denk ik dat het een redelijk probleem wordt voor nieuwelingen. PQ's zijn lastig te doen met 2-3 man, terwijl zodra de meeste uit de lower level areas komen dat toch gauw een punt zal worden. Zelfs nu, net een paar dagen na launch zie ik al meer PQ's komen waarbij je gewoon maar met een stuk of 4 hopeloos aan het proberen bent.

De server capaciteit is op het moment denk ik echt te laag om dat succesvol vol te houden op de lange duur, maarja, scenarios blijven iig wel lekker vol :P. Alhoewel het daarbij wel weer jammer is dat ze de populatie opsplitsen niet enkel per realm, maar ook nog eens over 3 tiers. Zou eigenlijk gewoon in de wachtrij voor alle 3 moeten kunnen gaan staan en de 1e de beste welk je te pakken kunt krijgen joinen. Zie je ook nog eens wat andere scenarios zonder dat je telkens op een neer zou moeten vliegen.

Ook open world RvR is tot nu toe in de 1e 2 tiers een beetje een tegenvaller door de kleine hoeveelheid mensen per server. Er lijkt gewoon totaal geen animo voor te zijn, loopt er een beetje rond en zo heel af en toe kom je wel eens een eenling tegen maar daar eindigt het dan ook bij. Geen epic battles of wat dan ook dusver. Maar gelukkig werken de scenarios goed :D, vrij korte wachttijden primetime. Enkel in de nacht was het misschien handiger geweest als ze cross-realm waren want je zit gewoon niet te wachten op een uur of 2 in de wachtrij te staan voor je de scenario in komt 8)7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

psychodude schreef op maandag 22 september 2008 @ 01:57:
[...]

Tja, nu lastig te zeggen maar inderdaad in een maandje of 2 denk ik dat het een redelijk probleem wordt voor nieuwelingen.

De server capaciteit is op het moment denk ik echt te laag om dat succesvol vol te houden op de lange duur, maarja, scenarios blijven iig wel lekker vol :P

Ook open world RvR is tot nu toe in de 1e 2 tiers een beetje een tegenvaller door de kleine hoeveelheid mensen per server.
Ik denk dat het wel mee valt, je krijgt ook mensen die rerollen en volgens mij hadden ze servers eerst lager gecapped dan nodig was om te zorgen dat mensen verspreiden (dit deden ze in de beta ook, ik kan alleen zo snel geen source voor vinden dat het in retail gebeurt is).

World RvR is bij ons in volle gang, mijn guild (The Goonhammer) capped elke avond zo'n beetje alles wat er maar is en sinds een paar dagen komt destruction dan vechten. Gisteren was het grootste gevecht tot nu toe.

We gingen mandreds keep overnemen. Er was ong. 15 man destruction defense en wij waren met 40, dus die keep hadden we zo overgenomen.

5 minuten later waren er ineens een stuk of 60~80 destructions mensen die de keep kwamen aanvallen, dus toen zijn wij vol in de verdediging gegaan.

We hebben 5 uur lang gevochten (van10pm tot 3am) voordat de destruction groep zo klein was dat ze de keep niet meer konden overnemen, op dit moment ben ik uitgelogged. Vanochten waren ze nog aan het vechten toen ik inlogte, kleine groepjes alleen en om 3 uur s'middags toen wij er niet meer waren hebben ze de keep overgenomen.

Natuurlijk konden wij dit niet accepteren, dus vanacht weer de hele avond gevochten, dit maal ging het wat sneller en nu heeft order weer alle keeps.

Dit allemaal in Tier 2 btw. Vandaag r20 gehaald en bijna rr19, heb al mount gekocht :D

Ik heb hier wat screens van gister- avond/nacht http://www.thegoonhammer....mId=27&g2_navId=xcee60c67

Vanaf Daitox^M_008 was dat gevecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shrimp Tabasco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 15-11-2024
Verwijderd schreef op maandag 22 september 2008 @ 02:51:
[...]

Ik denk dat het wel mee valt, je krijgt ook mensen die rerollen en volgens mij hadden ze servers eerst lager gecapped dan nodig was om te zorgen dat mensen verspreiden (dit deden ze in de beta ook, ik kan alleen zo snel geen source voor vinden dat het in retail gebeurt is).

World RvR is bij ons in volle gang, mijn guild (The Goonhammer) capped elke avond zo'n beetje alles wat er maar is en sinds een paar dagen komt destruction dan vechten. Gisteren was het grootste gevecht tot nu toe.

We gingen mandreds keep overnemen. Er was ong. 15 man destruction defense en wij waren met 40, dus die keep hadden we zo overgenomen.

5 minuten later waren er ineens een stuk of 60~80 destructions mensen die de keep kwamen aanvallen, dus toen zijn wij vol in de verdediging gegaan.

We hebben 5 uur lang gevochten (van10pm tot 3am) voordat de destruction groep zo klein was dat ze de keep niet meer konden overnemen, op dit moment ben ik uitgelogged. Vanochten waren ze nog aan het vechten toen ik inlogte, kleine groepjes alleen en om 3 uur s'middags toen wij er niet meer waren hebben ze de keep overgenomen.

Natuurlijk konden wij dit niet accepteren, dus vanacht weer de hele avond gevochten, dit maal ging het wat sneller en nu heeft order weer alle keeps.

Dit allemaal in Tier 2 btw. Vandaag r20 gehaald en bijna rr19, heb al mount gekocht :D

Ik heb hier wat screens van gister- avond/nacht http://www.thegoonhammer....mId=27&g2_navId=xcee60c67

Vanaf Daitox^M_008 was dat gevecht.
Klinkt als Dark Age of Camelot :)

Van het weekend heb ik ook wat chars geprobeerd: White Lion, Rune Priest en Witch hunter.
Heb dus Order geprobeerd. Zou ook graag nog wat met Khaos willen proberen maar de queue's schrikken mij toch wat af.

Nog niet heel veel tijd gehad om te spelen :(. Hoop dat deze week een beetje goed te maken.

Xbox live gamertag: Shrimp Tabasco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Hierbij even een update over mijn probleem met het niet kunnen selecteren van een Character in de Character Selection screen(s).

redfoxert in "Warhammer Online - Deel 2"

Blijkbaar is het dus zo dat de client HEEL erg gevoelig is voor REGIONAL settings. De reden dat ik het met caps noteer is dat het echt heel erg erg erg debiel is. Ik loop al een tijdje mee in de computer en windows wereld maar dit is echt de eerste keer dat ik dit mee maak.

Om een of andere reden mag je in je Regional Settings nergens een afwijkende instelling hebben (De juiste bij mij was English UK of English US) anders gaat je spel hopeloos de fout in.

In deze topic : http://www.warhammerallia...ms/showthread.php?t=80309 en in mijn gemaakte topic : http://www.warhammerallia...ms/showthread.php?t=97780 kan je lezen dat dit voor veel mensen een working solution heeft geboden.

Dus iedereen die zijn Regional Settings aanpast dan de default, pas op met Warhammer, het zou zomaar niet kunnen werken.

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kramon
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 00:22
Op onze server (sea of dreams, open rvr) hebben we bij destruction kant meestal een queue van 30-70 man (dit weekend dan). Dat vind ik nog wel acceptabel. Ik zet dan m'n pc aan, ga in de queue en 15min later kan ik los :)

@Daitox: coole screens, keep 'm coming :D

XPENG G9 Performance 2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11:11

On_E

Housemusic

Op Karak-Izor hebben we helemaal geen queues.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tooltime
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 04-01 20:30
TheMe schreef op zondag 21 september 2008 @ 17:01:
[...]

Heb ik ook, vermoedelijk door de vele kleine patches die je elke keer krijgt bij het opstarten? Voor zo ver ik weet heeft WoW ook na elke patch weer de EULA die je moet accepten.

Het eninge dat bij de Warhammer EULA onhandig is, is dat het vinkje boven de decline knop zit.
Ik klik steeds maar weer op het vinkje en dan in de snelheid op decline...'

Moet ik Warhammer weer opnieuw opstarten.
Je moet maar even googlen, maar dit schijnt in de strijd tegen goldfarmers te zijn. Er is schijnbaar zelfs gezegd dat dit scrollen en klikken 'non-negotiable' is. Mooi gevalletje betalende gebruikers pesten.

Heb het spel nu 5 dagen draaien op vista 64bit. Resultaat: 4 crashes (nooit last van gehad), oneindige wachtrijen en een EULA die je elke keer moet doorscrollen. Ik ga proberen door de zure appel heen te bijten, maar ik geef ze weinig kans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
tooltime schreef op maandag 22 september 2008 @ 10:25:
[...]

Je moet maar even googlen, maar dit schijnt in de strijd tegen goldfarmers te zijn. Er is schijnbaar zelfs gezegd dat dit scrollen en klikken 'non-negotiable' is. Mooi gevalletje betalende gebruikers pesten.

Heb het spel nu 5 dagen draaien op vista 64bit. Resultaat: 4 crashes (nooit last van gehad), oneindige wachtrijen en een EULA die je elke keer moet doorscrollen. Ik ga proberen door de zure appel heen te bijten, maar ik geef ze weinig kans.
Reroll op een server waar geen wachtrij is 8)7 En owjeeh.. je moet helemaal naar beneden van een Eula.. Je hebt het ook zo zwaar op deze wereld he :X

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SpoTs schreef op maandag 22 september 2008 @ 10:54:
[...]

Reroll op een server waar geen wachtrij is 8)7 En owjeeh.. je moet helemaal naar beneden van een Eula.. Je hebt het ook zo zwaar op deze wereld he :X
Ah SpoTs, geef toe... Je vind het zelf ook wel een beetje irritant om aldoor die
EULA te accepteren :9 ...

Heb dit weekend helaas niet kunnen spelen :'( ... Dus weet ook niet precies hoe
het zit met de queue's..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFl0ppY
Verwijderd schreef op maandag 22 september 2008 @ 10:59:
[...]

Ah SpoTs, geef toe... Je vind het zelf ook wel een beetje irritant om aldoor die
EULA te accepteren :9 ...

Heb dit weekend helaas niet kunnen spelen :'( ... Dus weet ook niet precies hoe
het zit met de queue's..
Irritant is het wel, maar het is niet alsof je dat 10x per dag moet doen. Je logt 1 keer in en je speelt daarna 4 uurtjes. Nouja ff wennen denk ik. Als het de goldfarmers tegenhoudt ben ik al gelukkig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jabba

Jabba

Firkan

Verwijderd schreef op zondag 21 september 2008 @ 15:38:
De auctionhouse is in de hoofdstad..

Okay, dit moet er even uit. Klote tievus public quest roll systeem. Ik heb 3 x achter elkaar +500 /+600 / +700 en vervolgens rol ik constant onder 100... :(

Ik heb mezelf even van een klif geworpen. En een bug report ingestuurd dat dit echt niet kan. :(
Ik weet ook niet precies hoe dit telt, volgens mij kom je bovenaan als je de meeste damage doet, dit is dan niet erg eerlijk tegenover de classes die niet veel damage kunnen doen, vandaar het roll systeem denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand een idee hoe ik kan zorgen dat mijn chat interface de laatste getypte berichten weergeeft zonder dat ik de window-size aan moet passen? Ik neem aan dat meerdere mensen dit probleem hebben?
superbassie schreef op zondag 21 september 2008 @ 21:55:
Hm, wilde nog ffies spelen...maar er stonden nog 400 wachtenden voor me -,-
Morgen dus pas weer voor mij. Heb vandaag gelukkig wel kunnen spelen. M'n Sorceress is nu rank7.
Zijn er al rank40's op Karak-Azgal? :9
Er is sowieso een Magus lvl 40 op Karak Azgal.

@ post hieronder:

Healen levert soms meer renown op dan damagen.

[ Voor 53% gewijzigd door Verwijderd op 22-09-2008 11:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11:11

On_E

Housemusic

Jabba schreef op maandag 22 september 2008 @ 11:08:
[...]

Ik weet ook niet precies hoe dit telt, volgens mij kom je bovenaan als je de meeste damage doet, dit is dan niet erg eerlijk tegenover de classes die niet veel damage kunnen doen, vandaar het roll systeem denk ik
Ook healen telt mee volgens mij.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Pagina: 1 ... 8 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
* Geen slowchats (hiervoor is er irc.tweakers.net, kanaal: #war)
* Niet offtopic gaan
* Technische problemen/vragen horen in Spielerij - Problemen & Vragen