The Stranger: Do you have to use so many cuss words?
The Dude: What the fuck you talking about?
Tanken en klappen vangen levert ook contribution op --> rank 19 Black orcMrFl0ppY schreef op maandag 22 september 2008 @ 11:12:
[...]
Healen telt inderdaad ook mee. Ik denk dat alleen tanks (relatief weinig dps en geen healing) er het slechts vanaf komen want volgens mij telt klappen krijgen niet mee
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
Verwijderd
Alsof farmers en spammers zich hierdoor zouden laten tegenhouden..... Goldfarming/selling is big business, een eula zal daar niets aan veranderen Dit is ook waarschijnlijk ook de enige groep gebruikers die met een glimlach zich iedere keer door dat stukje nonsens heen zal worstelen.MrFl0ppY schreef op maandag 22 september 2008 @ 11:02:
[...]
Irritant is het wel, maar het is niet alsof je dat 10x per dag moet doen. Je logt 1 keer in en je speelt daarna 4 uurtjes. Nouja ff wennen denk ik. Als het de goldfarmers tegenhoudt ben ik al gelukkig.
De gewone speler irriteert zich er alleen maar aan en vraagt zich af waarom ie iedere keer lastig gevallen wordt. Slechte move imo, doet flink af aan de gebruiksvriendelijkheid van het spel.
Verwijderd
Totdat je spel crashedMrFl0ppY schreef op maandag 22 september 2008 @ 11:02:
[...]
Irritant is het wel, maar het is niet alsof je dat 10x per dag moet doen. Je logt 1 keer in en je speelt daarna 4 uurtjes. Nouja ff wennen denk ik. Als het de goldfarmers tegenhoudt ben ik al gelukkig.
Verwijderd
Ik denk ook niet dat het ze tegen houdt. Schrijven ze wel een programmatje voor in Auto-it of zo.
Trouwens, Spots enig idee hoeveel dat klappen vangen nu daadwerkelijk oplevert? Valt het dodgen/parryen daar dan ook onder? Die is namelijk vrij hoog bij mij. Helemaal met Hold the Line. En dat gebruik ik langszamerhand best veel!
Naja, als ik veel tank inclusief bosses sta ik zowiezo in de top 5.Verwijderd schreef op maandag 22 september 2008 @ 11:57:
mwa, ik ben na het scrollen al weer vergeten dat ik het heb moeten doen. Maar wel iedere keer als ik opstart denk ik, oh ja shit moet ik dat weer doen!
Ik denk ook niet dat het ze tegen houdt. Schrijven ze wel een programmatje voor in Auto-it of zo.
Trouwens, Spots enig idee hoeveel dat klappen vangen nu daadwerkelijk oplevert? Valt het dodgen/parryen daar dan ook onder? Die is namelijk vrij hoog bij mij. Helemaal met Hold the Line. En dat gebruik ik langszamerhand best veel!
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
Het is gedaan ivm met 'legal issues', welke dat precies zijn weet ik niet maar ik denk zodat ze makkelijker overtreders kunnen bannen ipv rechtzaken moeten beginnen (zoals je bij WoW ziet).Verwijderd schreef op maandag 22 september 2008 @ 11:51:
[...]
Alsof farmers en spammers zich hierdoor zouden laten tegenhouden..... Goldfarming/selling is big business, een eula zal daar niets aan veranderen Dit is ook waarschijnlijk ook de enige groep gebruikers die met een glimlach zich iedere keer door dat stukje nonsens heen zal worstelen.
De gewone speler irriteert zich er alleen maar aan en vraagt zich af waarom ie iedere keer lastig gevallen wordt. Slechte move imo, doet flink af aan de gebruiksvriendelijkheid van het spel.
Verwijderd
Totdat je met 6 tanks moet vechten om aggro, wat mij altijd overkomtSpoTs schreef op maandag 22 september 2008 @ 12:00:
[...]
Naja, als ik veel tank inclusief bosses sta ik zowiezo in de top 5.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 22-09-2008 12:34 ]
Verwijderd
Ik zet je in mijn friends list, maar roep even als je me ziet, Norsun is de naam. Kan namelijk best zijn dat ik je niet zie inloggen als ik druk bezig ben.Lord_aragorn schreef op zondag 21 september 2008 @ 22:47:
Zou Animator een invite kunnen krijgen voor de Order Guild op Karak-Azgal?
Waren vanmiddag geen officers online, dus probeer het zo even
thnx!
De pvp/rvr scenarios zijn echt leuk! Wel vind ik het jammer dat je de scenarios van de andere races kan joinen zonder daarnaar toe te vliegen. 't wordt soms eentonig om een aantal keer achter elkaar hetzelfde scenario te doen.
Oh ja en ik ben al een tijdje geen Renown Trainer tegengekomen, ben nu lvl 13.
Ik zal iemand van Invictus even een message sturen een dezer dagen, kijken of ze nog een Priestje kunnen gebruiken!
je krijgt op rank 2x een tactic warmee je 100% meer aggro krijgtVerwijderd schreef op maandag 22 september 2008 @ 12:31:
[...]
Totdat je met 6 tanks moet vechten om aggro, wat mij altijd overkomtIk vind het trouwens zoiezo lastig om aggro te houden als rank 8 Blorc, krijg je daar meer skills voor op een hogere rank?
daar heb je met rvr niet echt problemen mee, dat is toch altijd van WAAA EEN BLACK ORC, IEDEREEN TARGETTEN, sta je weer met 10 man om je heen, en de healers zijn al gevlucht..... weer dood.... zuchtVerwijderd schreef op maandag 22 september 2008 @ 12:31:
[...]
Totdat je met 6 tanks moet vechten om aggro, wat mij altijd overkomtIk vind het trouwens zoiezo lastig om aggro te houden als rank 8 Blorc, krijg je daar meer skills voor op een hogere rank?
Hebben jullie ook de volgende mail gehad of in ieder geval iets met soortgelijke strekking?
Quote:
... Onze leverancier heeft laten weten dat uw game 'Warhammer Online Collectors Edition' rond week 43 geleverd wordt. Zodra we uw artikel binnen hebben, sturen we deze direct naar u toe. U ontvangt een e-mail ter bevestiging van de verzending. Als u uw bestelling alsnog wilt annuleren, kunt u ons dit laten weten in antwoord op deze e-mail...
Das over 4 weken ?! lekker op tijd! Zal mijn vriendin eens vragen, die heeft ook een CE besteld.Wackeeh schreef op maandag 22 september 2008 @ 13:19:
@ mensen die een CE bij bol.com hebben besteld...
Hebben jullie ook de volgende mail gehad of in ieder geval iets met soortgelijke strekking?
Quote:
... Onze leverancier heeft laten weten dat uw game 'Warhammer Online Collectors Edition' rond week 43 geleverd wordt. Zodra we uw artikel binnen hebben, sturen we deze direct naar u toe. U ontvangt een e-mail ter bevestiging van de verzending. Als u uw bestelling alsnog wilt annuleren, kunt u ons dit laten weten in antwoord op deze e-mail...
Maar goed vraag me af of ik ze iets kan maken, ik heb de preorder "gekocht" voor 10 euro met daarbij de garantie dat ik het product zou krijgen.
Is er nog plek in Invictus voor een Shadow Warrior en een Witch Hunter?
Ik laat die black orcs vooral lopen. Niet normaal hoe veel hitpoints die groene zwijnen hebben! Ze doen toch niet veel damage dus zoveel last heb je er niet van.Jabba schreef op maandag 22 september 2008 @ 12:58:
[...]
daar heb je met rvr niet echt problemen mee, dat is toch altijd van WAAA EEN BLACK ORC, IEDEREEN TARGETTEN, sta je weer met 10 man om je heen, en de healers zijn al gevlucht..... weer dood.... zucht
(@DiscWout) omg
(@DiscWout) bijna over mn nek :D
(@DiscWout) echt zo een boer laten, hele mond vol kots :D
Precies, veel HP maar minder damage dan mijn HoTs, dus lekker laten gaanMrFl0ppY schreef op maandag 22 september 2008 @ 13:58:
[...]
Ik laat die black orcs vooral lopen. Niet normaal hoe veel hitpoints die groene zwijnen hebben! Ze doen toch niet veel damage dus zoveel last heb je er niet van.
i5-10600K | MSI MAG Tomahawk Z490 | Asus DUAL GeForce RTX 3070 OC | Corsair Vengeance 32 GB 3600 Mhz | Noctua NH-D15 Chromax.Black | Corsair RM850x | Fractal Design Meshify S2
Dat is er altijd.!James Bond 007 schreef op maandag 22 september 2008 @ 13:30:
Vanavond gaan een vriend en ik re-rollen als Order (geen zin om een uur te moeten wachten om te kunnen spelen aan de kant van destruction).
Is er nog plek in Invictus voor een Shadow Warrior en een Witch Hunter?
Spreek me gerust aan rond de klok van 4 om een invite te krijgen.
Wel heel lullig voor de mensen die bij Bol.com hebben besteld want op dit moment heb ik nog niet gehoord dat iemand daar succesvol een CE vandaan heeft. Vanavond proberen om rank 18 te worden en die mooie anti-snare ability scoren. Kom maar op, Zealots.
Jawel, op www.warhammeralliance.comGlorificationer426 schreef op maandag 22 september 2008 @ 14:17:
zijn er nog geen server fora opgezet trouwens? officieel of niet
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Verwijderd
Naja...maakt verder niet uit, net nog even gespeeld met een van mijn alts, een SwordMaster met de naam Arcana. Heb nu een Runepriest level 12 (Norsun), Bright Wizard level 5 Samigopa en een SwordMaster level 6 (bijna 7) Arcana. Moet zeggen dat Swordmaster lekker wegspeeld. Mocht een van de medeoprichters van Invictus tijd hebben om me een keertje ook met deze alts toe te voegen..dan graag.
Oh ja, renown rank Norsun: 11, Samigopa: 2, Arcana: 4
Ik had gisteren even hetzelfde starte war op logde in met mijn BO kon niet springen bags openen ging niet enzo... war afgesloten overnieuw in de w8rij weer 300 wachtende voor me maar uiteindelijk in de game deed alles het weer normaalVerwijderd schreef op maandag 22 september 2008 @ 14:38:
Net effe een vreemd probleem, geen idee waar het aan ligt...maar mijn kat was op mijn toetsenbord gaan staan toen ik effe wat te drinken pakte...waardoor ik naar de desktop terug was gevallen...vreemd, maar kan...ik kon weer terug in de game komen, maar dan pakte hij qua toetsen alleen nog de w en de s...oftewel vooruit en achteruit..en de muis reageerde ook niet...
Naja...maakt verder niet uit, net nog even gespeeld met een van mijn alts, een SwordMaster met de naam Arcana. Heb nu een Runepriest level 12 (Norsun), Bright Wizard level 5 Samigopa en een SwordMaster level 6 (bijna 7) Arcana. Moet zeggen dat Swordmaster lekker wegspeeld. Mocht een van de medeoprichters van Invictus tijd hebben om me een keertje ook met deze alts toe te voegen..dan graag.
Oh ja, renown rank Norsun: 11, Samigopa: 2, Arcana: 4
Yeah, daarom vind ik het systeem ook niks. Ik ben een shaman en sta zo vaak op 1, is echt geen epeen maar dat komt gewoon omdat de shaman met zijn WAAGH systeem veel healed en dps-ed.MrFl0ppY schreef op maandag 22 september 2008 @ 11:12:
[...]
Healen telt inderdaad ook mee. Ik denk dat alleen tanks (relatief weinig dps en geen healing) er het slechts vanaf komen want volgens mij telt klappen krijgen niet mee
Daarna wordt er leuk gerold en eindig ik 3-6e, en dus loop ik de duurste lootbag mis. Vind het niet heel fijn systeem, ja democratisch is het wel. Maar ik vind dat als ik op nr 1 sta verdien ik ook de beste loot. Maar goed, t'zijn maar virtuele items

Chewing gum while cutting unions will prevent you from crying, it won't prevent you from being sad
Dan zouden shamans dus alle loot krijgen, en tanks bv. nooit iets.Crowmeister schreef op maandag 22 september 2008 @ 14:49:
[...]
Yeah, daarom vind ik het systeem ook niks. Ik ben een shaman en sta zo vaak op 1, is echt geen epeen maar dat komt gewoon omdat de shaman met zijn WAAGH systeem veel healed en dps-ed.
Maar ik vind dat als ik op nr 1 sta verdien ik ook de beste loot. Maar goed, t'zijn maar virtuele items
Zo’n gek systeem is het dus niet.
(@DiscWout) omg
Ik win dus ook nooit iets
Ok mooi, zal je vanavond even aanspreken. Wat is je ingame name?Blaim schreef op maandag 22 september 2008 @ 14:30:
[...]
Dat is er altijd.!
Spreek me gerust aan rond de klok van 4 om een invite te krijgen.
Wel heel lullig voor de mensen die bij Bol.com hebben besteld want op dit moment heb ik nog niet gehoord dat iemand daar succesvol een CE vandaan heeft. Vanavond proberen om rank 18 te worden en die mooie anti-snare ability scoren. Kom maar op, Zealots.
Ik heb wel van Bol.com (en andere webshops) vernomen dat het probleem bij EA ligt m.b.t. uitleveren. Jammer dat het zo moet lopen voor sommige mensen. Bol.com levert over het algemeen alle pre-orders goed uit en heb nooit problemen gehad dat ze niet genoeg hadden op dag van release. Wat ik wel een aantal keer bij gcshop heb gehad en ik dus als een idioot de stad door moest racen voor mijn game. Het gaat eigenlijk altijd fout met echt gelimiteerde uitvoeringen van games, bestel zelf daarom nooit meer C.E. versies van een game die ik echt graag wil spelen op dag van release bij webshops.
Mja als het wat drukker is bij de PQ blijf ik altijd wel ff staan zodat ik 2-3x die pq doe en dan kom je uiteindelijk wel op de 1e of 2e plaatsAlpha- schreef op maandag 22 september 2008 @ 15:06:
Als je vanaf het begin al mee doet en echt actief bent, krijg je altijd wel een bonus van 500. Ik vindt ook dat als je dan 500 hebt, moet je 1e worden, zijn er meerdere met 500, dan random roll...
Wat me wel opvalt is, ik ben nu lv8 Runepriest, dat het best wel leeg is overal bij de pq's en in het 2e gebied
(@DiscWout) omg
Verwijderd
Het draait gelukkig niet alleen om het damage doen, want wat dat betreft zou ik denk ik 5 minuten op een warrior priest moeten inslaan. Heel af en toe zie ik een beetje health verdwijnen bij toch wel met name die class. Als ik geluk heb crit ik eens voor 150 met mijn sword en board op lvl 15! (na alle debuffs te hebben geapplied)MrFl0ppY schreef op maandag 22 september 2008 @ 13:58:
[...]
Ik laat die black orcs vooral lopen. Niet normaal hoe veel hitpoints die groene zwijnen hebben! Ze doen toch niet veel damage dus zoveel last heb je er niet van.
Nee een blackorc brengt nog meer naar de tafel. Als jij niet op mij inslaat, dan zorg ik wel dat mijn hele party +15% to dodge en interrupt krijgt, ik de helft van de damage van iemand opzuig, of geef ik ze 1x per minuut een snellere AP regen. (en dat is pas op level 15) Er zijn genoeg party buffs en andere gruwelheden die het toch wel belangrijk maken dat je een blackorc uiteindelijk uitschakelt.
Heb ik geen last van, zit je op een drukke server?Glorificationer426 schreef op maandag 22 september 2008 @ 15:11:
[...]
Mja als het wat drukker is bij de PQ blijf ik altijd wel ff staan zodat ik 2-3x die pq doe en dan kom je uiteindelijk wel op de 1e of 2e plaats
Wat me wel opvalt is, ik ben nu lv8 Runepriest, dat het best wel leeg is overal bij de pq's en in het 2e gebied
(@DiscWout) omg
Kan ook nogsteeds niet kiezen, of ik WoW blijf spelen of naar Warhammer over ga. Lastige keus.
Verwijderd
Warrior priest zie je wel ontzettend veel. In ieder geval op Karak Azgal!
Waarom geef je WAR niet een kans tot WOTLK uitkomt in november. Dan heb je toch geen vooruitgang verloren want begint het spelletje (al) weer overnieuw.
Oh zeker wel, maar niet voordat je de healers hebt uitgeschakeld. 1 black orc (of iron breaker) met een goede healer kan 10 man bezighouden. Dat kun je niet hebben, daarom eerst de rest killen en die orc komt later wel aan de beurtVerwijderd schreef op maandag 22 september 2008 @ 15:12:
[...]
Het draait gelukkig niet alleen om het damage doen, want wat dat betreft zou ik denk ik 5 minuten op een warrior priest moeten inslaan. Heel af en toe zie ik een beetje health verdwijnen bij toch wel met name die class. Als ik geluk heb crit ik eens voor 150 met mijn sword en board op lvl 15! (na alle debuffs te hebben geapplied)
Nee een blackorc brengt nog meer naar de tafel. Als jij niet op mij inslaat, dan zorg ik wel dat mijn hele party +15% to dodge en interrupt krijgt, ik de helft van de damage van iemand opzuig, of geef ik ze 1x per minuut een snellere AP regen. (en dat is pas op level 15) Er zijn genoeg party buffs en andere gruwelheden die het toch wel belangrijk maken dat je een blackorc uiteindelijk uitschakelt.
Ik speel nu voor het eerst een healer class, en het valt me erg op dat veel tegenstanders toch echt voor degene blijven gaan die ik aan ‘t healen ben ipv dat ze achter mij aan gaan.MrFl0ppY schreef op maandag 22 september 2008 @ 15:42:
[...]
Oh zeker wel, maar niet voordat je de healers hebt uitgeschakeld. 1 black orc (of iron breaker) met een goede healer kan 10 man bezighouden. Dat kun je niet hebben, daarom eerst de rest killen en die orc komt later wel aan de beurt
Verwijderd
Same here! Zeker in scenario's waar er duidelijke linies zijn of bottlenecks, zodat je achter het 'front' kunt blijven hangen.On_E schreef op maandag 22 september 2008 @ 15:44:
[...]
Ik speel nu voor het eerst een healer class, en het valt me erg op dat veel tegenstanders toch echt voor degene blijven gaan die ik aan ‘t healen ben ipv dat ze achter mij aan gaan.
Scenario's kennen meestal niet echt linies, open RvR wel naar mijn mening. Daar is het heel frustrerend als je de healer maar niet te pakken kunt krijgen en een groot deel van je team zich volledig (en kansloos) stort op de tank.Verwijderd schreef op maandag 22 september 2008 @ 15:54:
[...]
Same here! Zeker in scenario's waar er duidelijke linies zijn of bottlenecks, zodat je achter het 'front' kunt blijven hangen.
Tja, Er zal nog wel wat aan veranderd worden aan de PQ denk ik.Alpha- schreef op maandag 22 september 2008 @ 15:06:
Als je vanaf het begin al mee doet en echt actief bent, krijg je altijd wel een bonus van 500. Ik vindt ook dat als je dan 500 hebt, moet je 1e worden, zijn er meerdere met 500, dan random roll...
Ik heb nu al een paar keer gehad, dat ik langs een PQ quest liep, niets had gedaan en vervolgens na rollen op de 3e of 4e plaats eindigde en dus snel opzoek moest naar de schatkist voor mijn (niet verdiende) loot. Logisch dat mensen die er wel voor hadden geknokt boos waren.
Ik had het niet verdiend, maar ja. Laten liggen? niemand anders krijgt het als ik niet loot.
Een kleine bug in een goed/leuk systeem.
De PQ is een leuke aanvulling.
A dead heealer can't heal you.
Verwijderd
Tot ze je permasnaren en je target continu 50%+ damage mittigation gevenMrFl0ppY schreef op maandag 22 september 2008 @ 13:58:
[...]
Goede tanks zijn extreem zeldzaam tho dus opzich werkt die tactiek wel.
Heb geloof ik tot nu toe 1 of 2 keer een tank die die http://www.wardb.com/spell.aspx?id=1674 op mij heeft gebruikt gezien, ik ben een DoK btw.
Om het dan toch maar een beetje nuttig te maken. Heb nog geen mail of iets van bol vernomen over de CE. Als dit inderdaad pas in week 43 is, is dat wel wat laat! Dan kunnen we al niet meer inloggen als het goed is.
Maar goed, ik wacht wel rustig af. Schoot afgelopen week toch al niet echt op met WAR. Ben nog steeds rank20, maar heb wel ff de mount opgehaald. Vind het vooral jammer dat er nog zo weinig BG's in de lucht zijn. Maar het schijnt dat de BG's <rank11 constant vol zitten, dus dan zal het met deze vanzelf goed moeten komen denk ik zo.
Verder hebben we op onze server nu 's avonds vaak een queue van rond de 450 wat neerkomt op ongeveer 45 minuten wachten! Ook niet erg fijn en ik mag hopen dat die cap er binnenkort vanaf gaat.
Maar het is wel een leuk spel
[ Voor 170% gewijzigd door ReCreator op 22-09-2008 16:35 ]
"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."
Ik had een PQ gedaan en hoog gerolled. Ik loop dus naar die chest en krijg zo'n loot bag. Dan kies ik een item uit en druk op Accept. Maar vervolgens ben ik die loot bag kwijt en ontvang ik geen item?!
Is me twee keer overkomen...

Backpack vol misschien ?superbassie schreef op maandag 22 september 2008 @ 16:45:
Heb gister wat raars mee gemaakt.
Ik had een PQ gedaan en hoog gerolled. Ik loop dus naar die chest en krijg zo'n loot bag. Dan kies ik een item uit en druk op Accept. Maar vervolgens ben ik die loot bag kwijt en ontvang ik geen item?!![]()
Is me twee keer overkomen...
Verwijderd
Ik denk dat ze wachten met die cap verwijderen tot er een hoop mensen in Tier 3 en 4 zitten. Dan heeft men niet zo'n last van server lag van alle alts die dan gemaakt worden en blijft de stress mooi verdeeld over de verschillende tiers.ReCreator schreef op maandag 22 september 2008 @ 16:32:
Ow ik wilde niet posten maar zoeken
Om het dan toch maar een beetje nuttig te maken. Heb nog geen mail of iets van bol vernomen over de CE. Als dit inderdaad pas in week 43 is, is dat wel wat laat! Dan kunnen we al niet meer inloggen als het goed is.
Maar goed, ik wacht wel rustig af. Schoot afgelopen week toch al niet echt op met WAR. Ben nog steeds rank20, maar heb wel ff de mount opgehaald. Vind het vooral jammer dat er nog zo weinig BG's in de lucht zijn. Maar het schijnt dat de BG's <rank11 constant vol zitten, dus dan zal het met deze vanzelf goed moeten komen denk ik zo.
Verder hebben we op onze server nu 's avonds vaak een queue van rond de 450 wat neerkomt op ongeveer 45 minuten wachten! Ook niet erg fijn en ik mag hopen dat die cap er binnenkort vanaf gaat.
Maar het is wel een leuk spel
Over Save da Runts gesproken. In een grote groep, is mijn target voor Guard ook over het algemeen niet een DoK. Een DoK draagt over het algemeen, krijg ik het idee, meer bij aan melee dan aan healing, Ik kies ten eerste dan het liefst iemand uit die een grote invloed heeft op de groep als geheel en daar ook flink aan bijdraagt. Zie je dus eigenlijk pas als je al wat langer in een game zit, of je moet met je guild aan het RvRen zijn.
Een goede tank switched wel gedurende een gevecht van target denk ik, naar mate iemand het nodig heeft. In alle hectiek wil dat niet altijd lukken, maar oefening baart kunst!
ook al paar x dat ik niks kon rmb'en in mn inventory, maar kon et wle op hotbar zetten en het corresponderende nummer indrukken, dan werkte het wel. of dat ik keybindings had veranderd en mn char naar links bleef strafen ~_~
maar na een restart werkt alles altijd weer ^.^
(@DiscWout) omg
Verwijderd
Leuk, hoor ik had graag nog wat lvl'tjes er bij willen halen met mijn Sorcerres. Nou, hopelijk is het probleem nu weer opgelost en kan straks weer in de queue gaan plaatsnemen.
Verwijderd
Wouw, en ik maar denken dat loot in deze game minder belangrijk is dan in WoW.Crowmeister schreef op maandag 22 september 2008 @ 14:49:
[...]
Yeah, daarom vind ik het systeem ook niks. Ik ben een shaman en sta zo vaak op 1, is echt geen epeen maar dat komt gewoon omdat de shaman met zijn WAAGH systeem veel healed en dps-ed.
Daarna wordt er leuk gerold en eindig ik 3-6e, en dus loop ik de duurste lootbag mis. Vind het niet heel fijn systeem, ja democratisch is het wel. Maar ik vind dat als ik op nr 1 sta verdien ik ook de beste loot. Maar goed, t'zijn maar virtuele items
Voor mij is loot nooit belangrijk, maar het is nogal jammer imo (maar wel begrijpelijk) dat het systeem zo werkt.Verwijderd schreef op maandag 22 september 2008 @ 17:27:
[...]
Wouw, en ik maar denken dat loot in deze game minder belangrijk is dan in WoW.
En tijdens het levelen maakt het ook niet echt uit of je nu wat meer blues hebt dan greens
Chewing gum while cutting unions will prevent you from crying, it won't prevent you from being sad
ingame : erikie
order
[ Voor 6% gewijzigd door Erikie op 22-09-2008 22:32 ]
traktor scratch!
Ik ben aan het patchen en moet nog reeds kiezen op welke server en of ik dan destruction of order ga..
Suggesties zijn welkom patchen gaat heel sloom >_>
mensen die je graag even achterna lopen ongeacht mijn veel lagere level. Dit is vooral
erg lastig als je er langs moet om een quest te kunnen doen

Trouwens een applausje voor bartsmit, eerst mijn pre-order kit daar gekocht en kreeg vorige week keurig een mailtje dat ik de collectors edition kon bestellen, afgelopen zaterdag gedaan en
vandaag kreeg ik een mailtje dat hij verzonden is
Edit: ik zit trouwens op Eltharion met de nick Woutifier
[ Voor 5% gewijzigd door woutertje op 22-09-2008 19:14 ]
Ik heb de salvaging skill icm talisman making. Op dit moment is m'n talisman making skill 10. Ik zit nu in tier 2 maar alle items die ik salvage zijn voor skill level 25 of hoger. Nu kan ik dus niet meer levellen dus hoe kom ik nu op skill level 25? Kwestie van terug gaan naar tier 1 en daar meuk salvagen tot ik genoeg heb om level 25 te halen? Of zijn er nog andere manieren die ik niet weet?
Als er mede talisman makers zijn laat dan even weten hoe jullie het doen of gedaan hebben.
edit:
Bart Smit is sowieso erg goed. Wij hadden de CE's zelfs al op de 18e in huis. Ik wacht natuurlijk mooi met activeren tot m'n grace perion van de beta afgelopen is
Trouwens wel matig dat je maar 30 dagen krijgt bij de CE.
Iemand al iets gehoord over een lifetime abbo?
[ Voor 21% gewijzigd door JohnnyV76 op 22-09-2008 19:22 ]
Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something
Phew, mijne ook. Was even ben dat bol.com ze niet zou hebben, met hun uitstellen en het product van hun site verwijderen enzo.Daantje20 schreef op maandag 22 september 2008 @ 19:17:
Mijn collectors edition is verzonden door bol.
30 dagen is heel normaal bij een MMO hoor; Eerst 30 dagen gratis speeltijd om er verslaafd aan te raken om vervolgens flink wat geld ervoor neer te leggen. Ik ken niet zoveel MMO's (geen enkele zelfs) die meer dan 30 dagen gratis speeltijd weggeven.JohnnyV76 schreef op maandag 22 september 2008 @ 19:19:
Trouwens wel matig dat je maar 30 dagen krijgt bij de CE.
Iemand al iets gehoord over een lifetime abbo?
En voor Lifetime abbo's; ik ben bang dat je daarvoor naar een andere publisher moet
Bij Warhammer zie ik dat niet zo snel gebeuren, zowiezo alleen al omdat EA erachter zit die in het (recente) verleden heeft bewezen dat ze het erg belangrijk vinden om heel veel geld aan een franchise te verdienen (ik noem bijvoorbeeld een Sims en Sims 2 met ieder zo'n 10 uitbreidingspakketten), en aan mensen met een Lifetime Subscription valt nu eenmaal niet echt veel te verdienen
"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)
Ook onderweg hier. Ik weet dat het niet de bedoeling is het allemaal hier zo te posten. Maar ik denk dat het wel even (Ben de 3e nu) bevestigd dat het geen 4 weken meer zal duren waar vele (waaronder ikzelf) bang voor waren. Dus bol.com verstuurd het netjes op voordat de headstart periode is beeindigd... Ik ben blijCrowmeister schreef op maandag 22 september 2008 @ 19:27:
[...]
Phew, mijne ook. Was even ben dat bol.com ze niet zou hebben, met hun uitstellen en het product van hun site verwijderen enzo.
(Voor degene zonder headstart is het wat later inderdaad, maar nog steeds niet superlaat ofzo)
"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."
Meerdere mensen last van?
Xbox: Shikakka PSN: Shikaakka Steam: Shikakka

Dat mogen ze wmb wel heeeel snel fixen aangezien dat snel irritant wordt, bedoel iedereen moet wel eens even alt tabben om wat op te zoeken oid....
Verwijderd
guildwars heeft ook lifetime sub. terwijl andere games van ncsoft dat niet hebben.mindcrash schreef op maandag 22 september 2008 @ 19:53:
[...]
30 dagen is heel normaal bij een MMO hoor; Eerst 30 dagen gratis speeltijd om er verslaafd aan te raken om vervolgens flink wat geld ervoor neer te leggen. Ik ken niet zoveel MMO's (geen enkele zelfs) die meer dan 30 dagen gratis speeltijd weggeven.
En voor Lifetime abbo's; ik ben bang dat je daarvoor naar een andere publisher moetZover ik weet is LOTRO de enige MMO met Lifetime Subscriptions, alhoewel ik zo'n voorgevoel heb (gezien de stunt van pas geleden in de US) dat Cryptic dezelfde truc gaat herhalen met Star Trek Online.
Bij Warhammer zie ik dat niet zo snel gebeuren, zowiezo alleen al omdat EA erachter zit die in het (recente) verleden heeft bewezen dat ze het erg belangrijk vinden om heel veel geld aan een franchise te verdienen (ik noem bijvoorbeeld een Sims en Sims 2 met ieder zo'n 10 uitbreidingspakketten), en aan mensen met een Lifetime Subscription valt nu eenmaal niet echt veel te verdienen
is gewoon het uitkomst van een marktonderzoek. denkt de publisher dat mensen meer willen betalen voor een spel (elke maand bvb) dan gaan ze die kans niet laten liggen natuurlijk.
Zelfde skills, zelfde probleem...JohnnyV76 schreef op maandag 22 september 2008 @ 19:19:
even een vraagje over het craften.
Ik heb de salvaging skill icm talisman making. Op dit moment is m'n talisman making skill 10. Ik zit nu in tier 2 maar alle items die ik salvage zijn voor skill level 25 of hoger. Nu kan ik dus niet meer levellen dus hoe kom ik nu op skill level 25? Kwestie van terug gaan naar tier 1 en daar meuk salvagen tot ik genoeg heb om level 25 te halen? Of zijn er nog andere manieren die ik niet weet?
Als er mede talisman makers zijn laat dan even weten hoe jullie het doen of gedaan hebben.
XPENG G9 Performance 2024
Iedereen die guild wars koopt heeft een lifetime sub, aangezien er geen maandelijkse kosten aan verbonden zijn....RocketKoen schreef op maandag 22 september 2008 @ 20:59:
[...]
guildwars heeft ook lifetime sub. terwijl andere games van ncsoft dat niet hebben.
is gewoon het uitkomst van een marktonderzoek. denkt de publisher dat mensen meer willen betalen voor een spel (elke maand bvb) dan gaan ze die kans niet laten liggen natuurlijk.
MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y
Nope..mja tzal wel een bug zijn...
Jah is irritant..had vanmiddag hetzelfde alleen drukt ik per ongeluk op de Windows knop. Zwart scherm en dus kon ik weer lekker in de queue staanJaguar645 schreef op maandag 22 september 2008 @ 20:54:
argh! ik doe even een alt tab om iets op te zoeken... kom ik gewoon Warhammer niet meer in. Het scherm blijft dan gewoon zwart. Game herstarten helpt dan weer wel, maarja met zo'n queue is dat niet echt lekker
Dat mogen ze wmb wel heeeel snel fixen aangezien dat snel irritant wordt, bedoel iedereen moet wel eens even alt tabben om wat op te zoeken oid....
Moest voor een quest even in het RvR gebied zijn...en ben er achter gekomen dat de survivability van een Sorceress nagenoeg 0 is...beetje jammer maar khoop dat het richting r40 steeds iets beter word.
Verwijderd
Bekende bug, dat probleem heb ik ook (en veel meer mensen), heel erg vervelend.Jaguar645 schreef op maandag 22 september 2008 @ 20:54:
argh! ik doe even een alt tab om iets op te zoeken... kom ik gewoon Warhammer niet meer in. Het scherm blijft dan gewoon zwart. Game herstarten helpt dan weer wel, maarja met zo'n queue is dat niet echt lekker
Wat je kunt doen is op enter drukken en (in het blind) /logout typen dan word je uitgelogd en als je daarna meteen weer inlogt kom je niet in de queue terecht.
alvast bedankt
iig 3 scenario's per tier, dus 12.lemco schreef op maandag 22 september 2008 @ 22:36:
Kan iemand mij vertellen hoeveel maps en modus er zijn met pvp? of een link geven waar dat goed staat?
alvast bedankt
ook heeft elke tier als het goed is 3 zones met keeps.
en dan heeft tier 4 nog wat extra's, de fortress en capital assaults
Verwijderd
botweg gezegt: nee, je zult terug naar het eerst gebied moeten gaan. advies koopt de goedkoopste green renown items (dacht schoenen) en lv het daarmee naar 25.
daarnaast zorg dat je iemand kent die cultivation en iemand kent die scavenging. Het laatste leverd curio's up en aan de eerste kun je goldweed seeds sturen voor je gold spul.
daarnaast over de servers het volgende:
bron ff niet bij de hand.Breaking news!
09/22 21:30 Cloning on Wednesday
We will be cloning some of our most populated servers on Wednesday. That is, we will create exact copies of these servers, allowing players, guilds and entire alliances not to start a new career, but to continue as if nothing has happened on the new server. Well, except server queues, that is... An hour ago, I announced that we'd be cloning the servers during tomorrow's maintenance. This was originally the plan, as we felt that there was a sense of urgency in implementing this. However, in order to allow for our communities to get themselves organised, we opted to postpone the cloning until Wednesday.
The servers which will be cloned are as follow:
Karak Eight Peaks > Tor Anroc
Karak Azgal > Zhufbar
Karak Hirn > Yvresse
Eltharion > Tiranoc
edit: wat ik las dat ze dit nu alleen doen bij servers waar aan beide kanten queu's zijn. Dit om te voorkomen dat je straks met een overschot van 1 van de twee realms zit.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 23-09-2008 00:08 ]
Begin mijn engineer steeds meer te waarderen, met de juiste turret keuze kom je toch een heel eind in RvR.
Enige nadeel vind ik dan wel de zware systeemeisen voor toch wel, in mijn ogen, matige graphics. Goed genoeg, begrijp me niet verkeerd! Maar in tegenstelling tot voorgangers als WoW is het niet gek veel verbeterd, maar wel zwaardere eisen. Maar heb wel hoop dat dit met patches nog wel rechtgetrokken wordt. Vind iedergeval de omgevingen en de feeling beter dan WoW.
Net wat hardware voor mijn broer bij elkaar gezocht om dit spel toch te kunnen draaien haha. Hij had nog een Athlon XP 1800+ met een Radeon 9800 en dit werkt gewoon niet meer itt WoW. Nu heb ik maar een S775 bordje met PCI-EX, Celeron 3.2 erbij gepakt. En gister nog 2GB DDR2 en een 3850 met 256MB van ATI besteld. Denk dat dit wel voldoende moet zijn op het enigszins fatsoenlijk te draaien op 1280x1024. Maar vrees dat ik met mijn 8800GT ook wel een upgrade nodig heb om het helemaal soepel te draaien op 1920x1080.
[ Voor 75% gewijzigd door Ebayzo op 23-09-2008 08:16 ]
Default blanke hetero
Daar staat dan wel weer tegenover dat je geen moer damage doet, maar veel hitpoints is wel leuk jaVerwijderd schreef op maandag 22 september 2008 @ 20:57:
Damn, heb net voor de eerste keer écht als een tank gespeeldRank 10 in ed T2 DvsG scenario, ik + 1 ge-Save da Runted shaman vs minstens 5 15+ (vaak 20
) Order spelers, in de hele Scenario maar 1 keer dood gegaan
Heerlijk, dit beloofd wat voor de toekomst!
i5-10600K | MSI MAG Tomahawk Z490 | Asus DUAL GeForce RTX 3070 OC | Corsair Vengeance 32 GB 3600 Mhz | Noctua NH-D15 Chromax.Black | Corsair RM850x | Fractal Design Meshify S2
Verwijderd
Je kunt bright wizards het leven aardig zuur maken zodra de firecage spam voorbij is hoor! Sowieso, duurt het misschien lang maar uiteindelijk wint een tank het over het algemeen van een andere class als niemand een speler komt helpen. De helft van de damage die ik ontvang wordt geheald door Da Toughest en de andere helft gaat dan van mijn massive health bar af. Big deal!Cidolfas schreef op dinsdag 23 september 2008 @ 09:19:
[...]
Daar staat dan wel weer tegenover dat je geen moer damage doet, maar veel hitpoints is wel leuk ja
Wij blijven na het clonen trouwens mooi op Karak Azgal, laat anderen maar moven. Wij blijven stil zitten. God weet hoe de RvR is als men verhuist naar een andere server.
Ik begin het wel jammer te vinden dat de Elven en Empire mounts zoveel op elkaar lijken. Had eigenlijk wel iets uniekers verwacht. De mounts van de High Elves zijn bijvoorbeeld zoveel cooler dan gewoon een paard.
Verwijderd
Beetje offtopic maareh... je moet geen celeron processor pakken om te gamen. Je kunt beter een 2e hands processortje op de kop tikken (bijv. E6600 oid)Ebayzo schreef op dinsdag 23 september 2008 @ 08:09:
Net wat hardware voor mijn broer bij elkaar gezocht om dit spel toch te kunnen draaien haha. Hij had nog een Athlon XP 1800+ met een Radeon 9800 en dit werkt gewoon niet meer itt WoW. Nu heb ik maar een S775 bordje met PCI-EX, Celeron 3.2 erbij gepakt. En gister nog 2GB DDR2 en een 3850 met 256MB van ATI besteld. Denk dat dit wel voldoende moet zijn op het enigszins fatsoenlijk te draaien op 1280x1024. Maar vrees dat ik met mijn 8800GT ook wel een upgrade nodig heb om het helemaal soepel te draaien op 1920x1080.
Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something
Als ik een Zealot tegenkom, heeft ie vrijwel altijd precies dezelfde gear aan (qua uiterlijk) als ik, en dat geldt ook voor andere classes.
Toch jammer, had gehoopt dat mensen er wat unieker uit zouden zien in WAR, zeker met die dyes, maar vind ’t tot nu toe nogal tegenvallen.
Hopelijk straks @ rank 40 wat meer verschil door trophies e.d.
Nog geen one-on-one gehad met een echte tank geloof ik. Wel met een marauder die het leuk vond me aan te vallen toen ik met een mob aan het stoeien was. Als een Warrior Priest is dat niet echt een bedreiging bleekVerwijderd schreef op dinsdag 23 september 2008 @ 09:43:
[...]
Je kunt bright wizards het leven aardig zuur maken zodra de firecage spam voorbij is hoor! Sowieso, duurt het misschien lang maar uiteindelijk wint een tank het over het algemeen van een andere class als niemand een speler komt helpen. De helft van de damage die ik ontvang wordt geheald door Da Toughest en de andere helft gaat dan van mijn massive health bar af. Big deal!
Wij blijven na het clonen trouwens mooi op Karak Azgal, laat anderen maar moven. Wij blijven stil zitten. God weet hoe de RvR is als men verhuist naar een andere server.
Verwijderd
Verwijderd
ik denk het wel, nu heb je natuurlijk alleen maar gear om te lven en dat is iets te kkostbaar om elke keer te gaan verven.On_E schreef op dinsdag 23 september 2008 @ 10:31:
Een minpuntje aan de game vind ik trouwens dat toch weer iedereen er hetzelfde uit ziet.
Als ik een Zealot tegenkom, heeft ie vrijwel altijd precies dezelfde gear aan (qua uiterlijk) als ik, en dat geldt ook voor andere classes.
Toch jammer, had gehoopt dat mensen er wat unieker uit zouden zien in WAR, zeker met die dyes, maar vind ’t tot nu toe nogal tegenvallen.
Hopelijk straks @ rank 40 wat meer verschil door trophies e.d.
over die systeem eisen, grafisch klopt het wel dat het niet echt zoveel beter is. maar ik denk dat ze ook rekening mee hebben gehouden met 50 vs 50 of meer rvr. Als je nu al ziet hoe het er 's avonds i de meeste tier 2 aan toe gaat
Verwijderd
Jammer? Je hebt al de hoogste DPS langs destro kant, ik vind t net goed zo, meer survivabilty zou overpowered worden. Het zelfde gaat op voor de bright wizard hoorsuperbassie schreef op maandag 22 september 2008 @ 22:20:
ben er achter gekomen dat de survivability van een Sorceress nagenoeg 0 is...beetje jammer maar khoop dat het richting r40 steeds iets beter word.
Verwijderd
Idd tier2 RVR is zodaning vette en grote fights dat je niet naar de omgeving meer kijkt, en zou wensen dat je nog wat meer fps uit je pc kan duwenVerwijderd schreef op dinsdag 23 september 2008 @ 10:51:
over die systeem eisen, grafisch klopt het wel dat het niet echt zoveel beter is. maar ik denk dat ze ook rekening mee hebben gehouden met 50 vs 50 of meer rvr. Als je nu al ziet hoe het er 's avonds i de meeste tier 2 aan toe gaat
Verwijderd
Ik ben denk ik een beetje uitgekeken op MMORPGs, het is gewoon allemaal dezelfde grinding onzin. GLHF!
Verwijderd
Gaan er mensen van Karak Hirn naar Yvresse? (Order side?)quote: Warhammer websiteThis Wednesday we are going to clone some of our busiest servers to help spread the load around and to reduce queuing times. Please note however that this is not a solution for a server where only one side has queues; it will only be used when the entire server is too full to avoid issues with the population balance. The servers that we will be cloning are as follows:
Karak Eight Peaks will be cloned to Tor Anroc
Karak Azgal will be cloned to Zhufbar
Karak Hirn will be cloned to Yvresse
Eltharion will be cloned to Tiranoc
BVD
Engineer is niet veel beterben er achter gekomen dat de survivability van een Sorceress nagenoeg 0 is
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Weet ik, uiteraard, maar dit had ik liggen. En deze Celeron is hoe dan ook sneller, zeker in combinatie met dit geheugen / grafische kaart, dan wat hij had dus voorlopig goed. Maar een tweedehands E6600 is geen overbodige luxe. Laat hem waarschijnlijk de mijne wel overnemen.JohnnyV76 schreef op dinsdag 23 september 2008 @ 10:28:
[...]
Beetje offtopic maareh... je moet geen celeron processor pakken om te gamen. Je kunt beter een 2e hands processortje op de kop tikken (bijv. E6600 oid)
Default blanke hetero
Verwijderd
euh?Boeboe schreef op dinsdag 23 september 2008 @ 11:36:
Engineer is niet veel beter. Wij hebben gelukkig nog de turrets die aggro kunnen overnemen, maar dat is nutteloos in RVR
Ik heb 600 armor op lvl 15 (met die spell up), das een damage reduction van om en bij de 42%, ik heb een goed werkende aoe root, en een morale ability die mijn tegenstander wegblaast, een passive tactic die stuns en roots op mij qua duur halveert maar toch mijn immunity behoudt. EN dan nog de turrets.
Trust me, een engineer is vrij survivabel. Probeer eens een bright wizard of witch hunter
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 23-09-2008 11:53 ]
Verwijderd
Ik geef je weinig kans met die Celeron, ik heb met me athlon 64 al veel moeite met de game...Ebayzo schreef op dinsdag 23 september 2008 @ 11:37:
[...]
Weet ik, uiteraard, maar dit had ik liggen. En deze Celeron is hoe dan ook sneller, zeker in combinatie met dit geheugen / grafische kaart, dan wat hij had dus voorlopig goed. Maar een tweedehands E6600 is geen overbodige luxe. Laat hem waarschijnlijk de mijne wel overnemen.
Ik heb vaak caster gespeeld in daoc. en pre-kiting was 1 van mijn sterkste punten. Gewoon geen dmg incasseren, en op juiste moment paar keer nuken voor 1-2 kills dan weer beetje backoff.
Als ik aan het casten ben, en ik zie dat er op mij gemunt wordt (bijv een bright wizard die begint te casten of een tank die mijn richting opkomt) dan loop ik al weg.
maar witchhunters met hun stealth, die droppen casters toch erg snel (net zoals melee stealthers in daoc met hun PA en of garotte). weg rennen kun je er ook niet van, hun hebben snare waarvan flee amper werkt. pbaoe root werkt soms wel. maar als snare nog niet uitgewerkt is snaren ze je weer.
Dat is in de meeste scenarios wel anders waar op Azgal de destruction kant zeker meer dan de helft van de potjes de dienst uitmaakt. Ik kan niet verwachten dat de healers achter de veilige linie vandaan komen om mijn lieve Witch Hunter te healen als ik op de healers van de tegenpartij inhak maar de WH is wel zéér kwetsbaar in zijn eentje. Ook haal ik in veel gevallen de healers net niet op tijd neer voordat ik zelf het loodje leg. Ze kunnen atm nog veels te goed een HoT op hunzelf gooien en hun buddies healen terwijl die op mij in choppen. Ik vraag me af of ik daar later nog wat meer skills/abilities voor krijg om me daarbij te helpen.
We gaan het zien inderdaad. Anders krijgt hij mijn E6600 wel. Genoeg techtalk ^^Verwijderd schreef op dinsdag 23 september 2008 @ 11:56:
[...]
Ik geef je weinig kans met die Celeron, ik heb met me athlon 64 al veel moeite met de game...
Default blanke hetero
Verwijderd
Zal ik doen, mijn nick is (hoe kan het anders) ShaidarHaranBoeboe schreef op dinsdag 23 september 2008 @ 11:36:
Ik speel op Karak Hirn in order (ingame nick: MacHaggis, voeg me toe). Of ik naar Yvresse ga hangt er volledig vanaf wat mijn andere vrienden gaan doen.
[...]
Engineer is niet veel beter. Wij hebben gelukkig nog de turrets die aggro kunnen overnemen, maar dat is nutteloos in RVR
Verwijderd
gezien je het in de WAR thread post, kan je wel verwachten dat het merendeel gaat zeggen om WAR te proberen :-)CamelNLD schreef op dinsdag 23 september 2008 @ 12:15:
Ik sta nu op het punt: of WOW verlenen of WAR ophalen bij een van de winkels hier in het dorp. Is het spel de moeite waard om op te halen of kan ik beter nog even doorgaan met WOW.
Ja snap ik, maar ik wil me ook geen spel aanschaffen wat ik na een maandje niet meer aanraak omdat ik het dan al zat ben.Verwijderd schreef op dinsdag 23 september 2008 @ 12:18:
[...]
gezien je het in de WAR thread post, kan je wel verwachten dat het merendeel gaat zeggen om WAR te proberen :-)
Verwijderd
hou je van PvP, en territory control? Dan is War je dingCamelNLD schreef op dinsdag 23 september 2008 @ 12:24:
[...]
Ja snap ik, maar ik wil me ook geen spel aanschaffen wat ik na een maandje niet meer aanraak omdat ik het dan al zat ben.
hou je van raiding en gearwhoring, dan is War je ding niet :-)
Er lopen al aardig wat veertigs rond dus als je weet wat je doet is het veel vlugger dan WoW.CamelNLD schreef op dinsdag 23 september 2008 @ 12:30:
Het spel verloop in War; is dat vlotter dan wow? In wow gaat na een paar tiental levels alles zo traag.
Dit topic is gesloten.
* Geen slowchats (hiervoor is er irc.tweakers.net, kanaal: #war)
* Niet offtopic gaan
* Technische problemen/vragen horen in Spielerij - Problemen & Vragen