Warhammer Online - Deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 ... 12 Laatste
Acties:
  • 41.316 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BladePHQ schreef op dinsdag 23 september 2008 @ 12:18:
Ik heb wow sinds war in totaal minder dan 5 minuten aangeraakt. En ik mag me toch wel een beetje wow verslaafd noemen ;) (of mocht nu :P )
Shit, moet mn mailboxen ff legen in wow, anders ben ik alles kwijt ;-) Heb wow niet aangeraakt sinds de preorder start. 8)

Ow en mn subscription voor wow voorlopig maar ff stopppen...

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 23-09-2008 12:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CamelNLD
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 04-09 21:45
Verwijderd schreef op dinsdag 23 september 2008 @ 12:41:
[...]

Shit, moet mn mailboxen ff legen in wow, anders ben ik alles kwijt ;-) Heb wow niet aangeraakt sinds de preorder start. 8)

Ow en mn subscription voor wow voorlopig maar ff stopppen...
oh lol, dat zegde ik meteen weer op na het activeren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxzor
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 27-07-2020
is er al een queue?

kansloos op school: www.eiophetstrand.vndv.com :P

enige wat ik geleerd heb

[ Voor 15% gewijzigd door Proxzor op 23-09-2008 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rochette
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07-05-2022
Pheace schreef op dinsdag 23 september 2008 @ 12:32:
[...]

Er lopen al aardig wat veertigs rond dus als je weet wat je doet is het veel vlugger dan WoW.
Bah, level 40... En dan?
Weer raiden en / of rvr of grinding?
Mij niet gezien. Als ik dat wil, speel ik wel een uurtje WoW.
Laat mij maar lekker rustig levelen. Beetje RvR doen, beetje PQ's doen, beetje normale quests doen...
Veel meer fun voor mij.
Ik snap ook nooit als mensen van level 5 zich druk om maken over endgame stuff....
Ga toch eens lekker de game spelen :)

A dead heealer can't heal you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-02 21:21

Pheace

The Eviler of Evil

Zo was ik aan WoW begonnen, dat is iets wat je oppakt na meerdere MMOrpgs gespeeld te hebben. Maar het is ook zo, hoe verder je in een MMO zit hoe sneller je er meestal door wilt, vandaar dat het allemaal ook steeds sneller wordt naarmate een game ouder word.

Voor sommige mensen is de snelheid juist het spel, of de eerste zijn en voor sommige mensen is juist botten en niet gepakt worden *het* spel... Om maar even aan te geven hoe verschillende mensen van verschillende dingen genieten ook al is het hetzelfde spel.

Met het aantal mensen wat je nu hebt dat MMorpgs speelt ga je altijd rushers hebben, en dat wil niet zeggen dat die niet genoten hebben van het spel zoals wij denken dat dat moet/hoort of alleen maar kan, nee die genieten met het doen van wat zij leuk vinden.

Maar ja, ben het wel eens dat voor die mensen de game meestal sneller is afgelopen dan iemand als ons :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12-09 21:12
Verwijderd schreef op dinsdag 23 september 2008 @ 10:55:
[...]

Jammer? Je hebt al de hoogste DPS langs destro kant,
True, en daar kan ik zeker gebruik van maken...mits ik een healer bij me heb.
In m'n eentje ben ik (nu nog) vrij kansloos, tenzij kiten een beetje lukt.

Mja, zoals altijd klaagt iedereen weleens over z'n class. En iedere class heeft nou eenmaal z'n plus- en minpunten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CamelNLD schreef op dinsdag 23 september 2008 @ 12:24:
[...]

Ja snap ik, maar ik wil me ook geen spel aanschaffen wat ik na een maandje niet meer aanraak omdat ik het dan al zat ben.
Blijf maar lekker WOW spelen....is goed voor jou

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er nog meer mensen hier die Orderside op Karak-Norm spelen? Wordt wel tijd dat ik een guild ga zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor mij ook de reden om zoveel mogelijk classes uit te proberen.. :)

Ik moet zeggen dat ik met een aantal classes nog moeilijk uit de voeten kan..voel ze nog nog niet echt aan zeg maar. Vooral de Bright Wizard vind ik lastig om goed te spelen. Door de hoge DPS krijg ik de neiging om mezelf snel op het gevaarlijke grondgebied te begeven, maar zonder healer in mijn buurt ben ik dan net een veertje. 1 of 2 rake klappen zijn genoeg om het loodje te leggen (vooral in RvR) Merkte ik overigens al bij het bevechten van wat spinnen van mijn eigen level..zodra er een tweede kwam (was toen nog level 4) was het gedaan... Wordt nu langzaam iets beter...

Helpt in ieder geval wel als ik met mijn runepriest *die ik ook steeds beter door heb* een bright wizard naast me heb, weet ik in ieder geval dat hij veel healing nodig kan hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Hey mensen Chompah hier. Ik heb even een vraagje met betrekking tot de serverclone. Gaan wij dat nou doen of niet? kon het namelijk niet vinden.

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 23 september 2008 @ 13:48:
Voor mij ook de reden om zoveel mogelijk classes uit te proberen.. :)

Ik moet zeggen dat ik met een aantal classes nog moeilijk uit de voeten kan..voel ze nog nog niet echt aan zeg maar. Vooral de Bright Wizard vind ik lastig om goed te spelen. Door de hoge DPS krijg ik de neiging om mezelf snel op het gevaarlijke grondgebied te begeven, maar zonder healer in mijn buurt ben ik dan net een veertje. 1 of 2 rake klappen zijn genoeg om het loodje te leggen (vooral in RvR) Merkte ik overigens al bij het bevechten van wat spinnen van mijn eigen level..zodra er een tweede kwam (was toen nog level 4) was het gedaan... Wordt nu langzaam iets beter...

Helpt in ieder geval wel als ik met mijn runepriest *die ik ook steeds beter door heb* een bright wizard naast me heb, weet ik in ieder geval dat hij veel healing nodig kan hebben...
Dat zegt de runepriest die vaker doodgaat dan de Bright Wizard :P

Ik hoop vanavond wat tijd te kunnen steken in mijn Wizardje, voorheen liep ik ruim voor, maar dat valt toch wel erg tegen de laatste paar dagen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 23 september 2008 @ 14:14:
[...]

Dat zegt de runepriest die vaker doodgaat dan de Bright Wizard :P

Ik hoop vanavond wat tijd te kunnen steken in mijn Wizardje, voorheen liep ik ruim voor, maar dat valt toch wel erg tegen de laatste paar dagen :(
Ook niet meer... laatste scenarios bleef ik lang zat overeind.... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackeeh
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 30-06-2018
SpoTs schreef op dinsdag 23 september 2008 @ 13:56:
Hey mensen Chompah hier. Ik heb even een vraagje met betrekking tot de serverclone. Gaan wij dat nou doen of niet? kon het namelijk niet vinden.
Meeste mensen willen blijven en hopen dat de rest naar sufbar gaat..
Vanavond verwacht ik dat we officieel als guild leaders bekend maken wat we moeten doen.

Zie ook http://www.warhammeronline.nl/viewtopic.php?f=68&t=127 als Uneath Guild Member (met forum access)

[ Voor 11% gewijzigd door Wackeeh op 23-09-2008 14:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skerekrow
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 10:28
SpoTs schreef op dinsdag 23 september 2008 @ 13:56:
meeste mensen geven hier aan dat ze dat niet willen.

Ik vraag me alleen af hoe het zit met de site? komt er een nieuwe? hoe zit het nu met de huidige en waar moet ik de domeinen naar doorlinken?

wat aanmelden betreft bij warhammeronline.nl, wie moet ik dan pm-en? ik heb me al aangemeld maar weet niet wie ik daarna moet berichten.

[ Voor 13% gewijzigd door Skerekrow op 23-09-2008 14:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene59
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-07-2024
Gisteren flink wat uurtjes besteed aan PVP en het bevalt me steeds beter. We hadden een klein groepje van 5-7 man, maar we hebben wel zo'n compleet gebied veroverd en flink wat tegenstanders om de zeep geholpen :)

Wat ik wel vervelend vind is dat ik nog niet in staat ben om adhv het uiterlijk van spelers (zowel mijn teamgenoten als de tegenstanders) te zeggen wat voor class ze zijn. Hopelijk krijg ik dat nog onder de knie, want alles lijkt wel erg veel op elkaar nu...

Tweede minpunt, wat ik ook behoorlijk vervelend vind zijn de geluidseffecten. In WoW is dit imo veel beter uitgewerkt. Iedere ability heeft een zéér herkenbaar geluidseffect en dat mis ik volledig in War. Hopelijk gaat daar nog wat aan gedaan worden, want vooral in PVP vind ik het wel prettig om ook op het geluid af te gaan qua anticiperen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackeeh
Skerekrow schreef op dinsdag 23 september 2008 @ 14:46:
[...]

meeste mensen geven hier aan dat ze dat niet willen.

Ik vraag me alleen af hoe het zit met de site? komt er een nieuwe? hoe zit het nu met de huidige en waar moet ik de domeinen naar doorlinken?

wat aanmelden betreft bij warhammeronline.nl, wie moet ik dan pm-en? ik heb me al aangemeld maar weet niet wie ik daarna moet berichten.
Thorm, das de man die alles kan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daantje20
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21-08 14:41

Daantje20

Je moet leven om te leren.

Vandaag (was vanochtend toch thuis) heb ik ook wat RvR (PvP) gedaan. Wat me opviel is hoe klein het rankverschil is soms, maar dat je dan toch al veel zwakker bent dan de tegenstander.

In WoW (gaan we weer) kan een lvl 42 een lvl 49 omleggen als ie slimmer/beter speelt. Maar hier was dat dus een ander verhaal. Was met mijn rank 7 Witch Hunter bezig en kwam een rank 9 Chaos Zealot tegen. Die maakte me met gemak een kopje kleiner. Kan onervarenheid zijn, maar krijg het idee dat er 1 op 1 niet zo veel te PvPen valt, maar eerder in groepen.

Ook moet ik zeggen dat het tempo van in ranks omhoog gaan wel behoorlijk is vertraagd na rank 7 ongeveer. Voordeel is dan weer dat je veel kan doen ook al ben je lager rank.

Heb het CE pakket binnen, en dat weegt nogal wat zeg! Het is groot en zwaar. Voelt in iedergeval al aan alsof het de hogere prijs en wachten waard is geweest. Thuis maar eens uitpakken en goed bekijken.

Ohja, die Witch Hunter is me main (heb ik besloten) en heet Karlfritz en is lid van de Order guild op Karak-Azgal

[ Voor 8% gewijzigd door Daantje20 op 23-09-2008 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11:11

On_E

Housemusic

Daantje20 schreef op dinsdag 23 september 2008 @ 15:45:
Ook moet ik zeggen dat het tempo van in ranks omhoog gaan wel behoorlijk is vertraagd na rank 7 ongeveer. Voordeel is dan weer dat je veel kan doen ook al ben je lager rank.
Dan staat je nog wat te wachten, er wordt enorm veel geklaagd over het langzame levellen na lvl 18 ongeveer.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren level 16 geworden en hoop vanavond level 17 te worden..en het valt me op dat ik als witch elf toch wel steeds sterker word......eerst kon ik maar een mob killen en moest ik even wachten maar nu met level 16 kan ik er 3 tegelijk aan die toch al level 19 zijn wat moet dat worden als ik level 40 ben?

misschien een beetje overpowerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-10-2022

Ebayzo

hij/hem

Daantje20 schreef op dinsdag 23 september 2008 @ 15:45:In WoW (gaan we weer) kan een lvl 42 een lvl 49 omleggen als ie slimmer/beter speelt. Maar hier was dat dus een ander verhaal. Was met mijn rank 7 Witch Hunter bezig en kwam een rank 9 Chaos Zealot tegen. Die maakte me met gemak een kopje kleiner. Kan onervarenheid zijn, maar krijg het idee dat er 1 op 1 niet zo veel te PvPen valt, maar eerder in groepen.
Ja, maar je laten omleggen door een 42 als 49 zijnde is wel een:
- Gevalletje AFK
- Gevalletje niet opletten
- Gevalletje L2P

[ Voor 38% gewijzigd door Ebayzo op 23-09-2008 16:02 ]

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laat dit soort opmerkingen maar.

[ Voor 88% gewijzigd door PromoX op 23-09-2008 16:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daantje20

Daantje20

Ebayzo schreef op dinsdag 23 september 2008 @ 16:01:
[...]
Ja, maar je laten omleggen door een 42 als 49 zijnde is wel een:
- Gevalletje AFK
- Gevalletje niet opletten
- Gevalletje L2P
Point taken, vergeet niet dat met altjes spelen heel vaak wel een L2P is :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorificationer426
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-09 21:16

Glorificationer426

come we hero rush yes?

Ga er niet op in en/of maak een TR aan.

[ Voor 90% gewijzigd door PromoX op 23-09-2008 19:00 ]

(@DiscWout) omg
(@DiscWout) bijna over mn nek :D
(@DiscWout) echt zo een boer laten, hele mond vol kots :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-09 14:16

Erikie

www.erikie.nl

voel je niet aangesproken robert1961, the guy had a point. Met m'n lvl 11 elf witch leg ik zo een lvl 17 hunter omver, maar als ik een tank tegen kom kan ik het vergeten, ook met m'n abilities. Tuurlijk kom je oneerlijke gevechten tegen, maar wat zou het toch saai zijn als het allemaal precies gebalanceerd is. Verder richt dit spel meer op teamwork dan als een eenzame maffe rogue achter een bosje staan en ganken maar... Dus, l2p, en kijk welke classen je aan kunt vallen en welke niet met je eigen class :).

traktor scratch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag (was vanochtend toch thuis) heb ik ook wat RvR (PvP) gedaan. Wat me opviel is hoe klein het rankverschil is soms, maar dat je dan toch al veel zwakker bent dan de tegenstander.

In WoW (gaan we weer) kan een lvl 42 een lvl 49 omleggen als ie slimmer/beter speelt. Maar hier was dat dus een ander verhaal. Was met mijn rank 7 Witch Hunter bezig en kwam een rank 9 Chaos Zealot tegen. Die maakte me met gemak een kopje kleiner. Kan onervarenheid zijn, maar krijg het idee dat er 1 op 1 niet zo veel te PvPen valt, maar eerder in groepen.

1: het klopt dat dit spel niet echt voor 1v1 rvr bedoelt is. er word hier meer verwacht imo dat je goed samenwerkt met elkaar. Als je dit doet ben je als groep zo goed als onverslaanbaar (groep lees: healer/dps/tank als basis)

2: je moet als WH hem makkelijk kunnen afmaken, vooral met maar 2 lv's verschil. zealot zijn namelijk echt niet gebouwd om dmg te doen. En geloof me dat kan soms best wel eens vervelend zijn.

@ rene59: dat komt nog wel dat je ze uit elkaar houd. Ik kan van afstand al zien wie wat is. enige die misschien imo iets wat op elkaar lijken zijn de gobbo's aan de destro kant maar dat komt omdat ze beide oerlelijk en klein zijn :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Dat is gewoon idd even bekijken hoe de spelers eruit zien :)

Ik wil wel op Karak Algaz blijven, ik denk zelf dat heel veel mensen gaan transferren :p gewoon even afwachten.

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxzor
In amerika zijn mensen amper gaan transferren en order van onze server gaat zoiezo niet weg, dus wij blijven gewoon waar we zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12-09 21:12
SpoTs schreef op dinsdag 23 september 2008 @ 16:36:
Dat is gewoon idd even bekijken hoe de spelers eruit zien :)

Ik wil wel op Karak Algaz blijven, ik denk zelf dat heel veel mensen gaan transferren :p gewoon even afwachten.
Denk het juist niet aangezien iedereen denkt dat de ander wel gaat :9 maar we zullen zien!

Ben vandaag ook wat meer gaan pvpen. Het lijkt er idd op dat WAR niet echt voor 1v1 situaties bedoeld is. Aangezien ik een groot (1v1) PvP fan ben (speelde WoW aan het eind puur om de PvP) vind ik dit wel een beetje jammer...mja ik ben nog geen r40 dus ik heb nog hoop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-02 21:21

Pheace

The Eviler of Evil

Chubz schreef op dinsdag 23 september 2008 @ 16:43:
In amerika zijn mensen amper gaan transferren en order van onze server gaat zoiezo niet weg, dus wij blijven gewoon waar we zijn :)
Dat is juist de grote clue, iedereen die dat doorheeft begrijpt gewoon dat ie naar een server transfert met grotendeels destro and hoogst waarschijnlijk bijna geen Order.

Dus dan ga je van een full/full server waar je tenminste pop balance hebt naar een low/low of med/low server waar je mogelijk over de order heenwandelt zonder tegenstand.

Denk dat veel mensen dan liever in een queue wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lemco
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 27-05 16:46
Heb spel net gekocht zit nou in de que.. Vind grapics in character createon niet echt mooi vond wow nog wat mooier daarin maar kijken hoe het in de wereld eruit ziet.

edit: wereld lijkt wel mooier opzich
maar weet iemand hoe je eax aan kan vinken? ik heb x-fi geluidskaart dan zou dat toch moeten kunnen?

[ Voor 29% gewijzigd door lemco op 23-09-2008 17:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13:46

Ik ben witch elf, zo'n beetje jouw equivalent alleen dan destro side. Maar vind juist 1 op 1 met die klasse aardig goed te doen, je moet enkel weten wie je kunt pakken. Healers zijn vaak een no-go, niet altijd het geval maar over het algemeen zal het op niks uitlopen. Ze hitten namelijk redelijk en daarnaast zijn ze snel weer gevuld met hp.

Als je ze toch wilt doen, zorg ervoor dat je morale een beetje geladen is en je frenzy op max hebt (of wat jij dan ook voor frenzy hebt), en slacht hem vervolgens ook goed snel af door een dot te plaatsen, frenzy erachter aan te knallen, met moraal op zijn flikker te geven en ondertussen beetje standaard attackjes spammen.

Versus elf swordmasters aan de andere kant is 1 op 1 echt heel goed te doen, zelfs 5-6 lvls hoger ofzo en vaak leggen ze nog het loodje. Zelfde geld voor zooi als shadow warriors en dwarf engineers. Vaak rush je er gewoon overheen alsof ze nooit bestaan hebben, hoppa weer een killing blow binnen :P.

Maar toch zal je over het algemeen niet op 1 inlopen maar eerder 2 of 3, als ze dan hoger level zijn dan jou lukt dat al gauw niet meer. Met geluk weet je er nog 1 om te leggen maar eigenlijk moet je het toch meer zoeken van vriendjes aan jouw kant welk je kunnen helpen. Hoeveel je daarvan moet verwachten echter valt vaak nogal tegen in de scenarios als je niet met een party bent waarmee je over vent/ts of wat dan ook kunt praten. Eentje probeert vaak enigzins leiding te nemen en zegt gezamelijk te attacken en vervolgens sta je daar met 3 man tussen 10 terwijl de andere 7 nog aan de andere kant staan. D'oh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxzor
Pheace schreef op dinsdag 23 september 2008 @ 17:44:
[...]

Dat is juist de grote clue, iedereen die dat doorheeft begrijpt gewoon dat ie naar een server transfert met grotendeels destro and hoogst waarschijnlijk bijna geen Order.

Dus dan ga je van een full/full server waar je tenminste pop balance hebt naar een low/low of med/low server waar je mogelijk over de order heenwandelt zonder tegenstand.

Denk dat veel mensen dan liever in een queue wachten.
Ja dan heb ik liever ook een queue, met die queue level je dan nog wel 20x zo snel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Meer mensen die momenteel het vreemde probleem hebben niet door de Mythic Patcher heen te komen? Ik kreeg eerst de melding dat mijn wachtwoord niet zou kloppen..onzin want die type ik echt continue zo in en caps staat ook niet aan..daarna nog een keer en kwam hij gewoon niet verder...doet niks.. :S Heb na 5 minuten maar op cancel gedrukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamoraak
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 26-08 17:55
Dat heb ik nu ook :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Verwijderd schreef op dinsdag 23 september 2008 @ 18:59:
Meer mensen die momenteel het vreemde probleem hebben niet door de Mythic Patcher heen te komen? Ik kreeg eerst de melding dat mijn wachtwoord niet zou kloppen..onzin want die type ik echt continue zo in en caps staat ook niet aan..daarna nog een keer en kwam hij gewoon niet verder...doet niks.. :S Heb na 5 minuten maar op cancel gedrukt.
Toevallig precies hetzelfde hier :) Dacht dat het kwam omdat ik net mijn CE code had ingevoerd. De CE is trouwens goed verzorgd! Supermooie boeken zitten erbij! Ben er echt blij mee!

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weird...heb ook al op de site zitten snuffelen of er misschien iets van bekend is, maar gek is het wel...zal wel iets van maintenance zijn ofzo die niet aangekondigd is..wel vervelend. Stond overigens op de site dat die maintenance naar morgen is verschoven. Zou dus theoretisch nu geen maintenance moeten zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamoraak
Ik ben btw net begonnen ik was aan het spelen, wilde eens een andere race uitproberen. Log ik uit, staat er dat hij geen server kan vinden, sluit ik het spel af kom ik er niet meer in :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Verwijderd schreef op dinsdag 23 september 2008 @ 19:03:
[...]

Weird...heb ook al op de site zitten snuffelen of er misschien iets van bekend is, maar gek is het wel...zal wel iets van maintenance zijn ofzo die niet aangekondigd is..wel vervelend. Stond overigens op de site dat die maintenance naar morgen is verschoven. Zou dus theoretisch nu geen maintenance moeten zijn...
Vrienden van me zijn gewoon aan het spelen. Zal wel een probleem zijn met de loginserver, jammer wilde de CE spullen even bekijken :)
Werkt alweer ;) Sta weer in de queue 200 plaatsjes wachten ;)

[ Voor 5% gewijzigd door ReCreator op 23-09-2008 19:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamoraak
Kom er weer in!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zamoraak schreef op dinsdag 23 september 2008 @ 19:04:
Ik ben btw net begonnen ik was aan het spelen, wilde eens een andere race uitproberen. Log ik uit, staat er dat hij geen server kan vinden, sluit ik het spel af kom ik er niet meer in :S
LOL, dan was mijn zwarte scherm wat ik midden in game kreeg misschien eens niet te wijten aan mijn PC of het spel.. misschien gewoon echt een flink probleem...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phantasmagoria
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09-04-2024
ReCreator schreef op dinsdag 23 september 2008 @ 19:03:
[...]

Toevallig precies hetzelfde hier :) Dacht dat het kwam omdat ik net mijn CE code had ingevoerd. De CE is trouwens goed verzorgd! Supermooie boeken zitten erbij! Ben er echt blij mee!
Is een mooie CE inderdaad. Muismatje is wat dunnetjes en het figuurtje (some assembly required) is voor de frobelaar maar die hardcover boeken zijn van topkwaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asskicker
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 19-08 17:38
Een Wachtrij van 450+ mensen? Nee dank u, dan speel ik wel op een andere server.
Op welke spelen nog wat mensen? (Nederlands / Engels)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08:02
asskicker2 schreef op dinsdag 23 september 2008 @ 21:11:
Een Wachtrij van 450+ mensen? Nee dank u, dan speel ik wel op een andere server.
Op welke spelen nog wat mensen? (Nederlands / Engels)
je kan ook order gaan natuurlijk :P

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Mensen,

Na ellenlange wachtrijen zit ik er echt over na te denken om toch te verkassen naar de nieuwe server. Ik wil gewoon spelen als dat kan en niet 30 minuten wachten elke avond. Ik wacht even af wat er woensdagavond gaat gebeuren, als er queue's zijn ben ik weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asskicker
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 19-08 17:38
RocketKoen schreef op dinsdag 23 september 2008 @ 21:19:
[...]

je kan ook order gaan natuurlijk :P
Maar ik wil een orc zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
  • Laatst online: 12:32
psychodude schreef op dinsdag 23 september 2008 @ 17:53:
[...]

Ik ben witch elf, zo'n beetje jouw equivalent alleen dan destro side. Maar vind juist 1 op 1 met die klasse aardig goed te doen, je moet enkel weten wie je kunt pakken. Healers zijn vaak een no-go, niet altijd het geval maar over het algemeen zal het op niks uitlopen. Ze hitten namelijk redelijk en daarnaast zijn ze snel weer gevuld met hp.

Als je ze toch wilt doen, zorg ervoor dat je morale een beetje geladen is en je frenzy op max hebt (of wat jij dan ook voor frenzy hebt), en slacht hem vervolgens ook goed snel af door een dot te plaatsen, frenzy erachter aan te knallen, met moraal op zijn flikker te geven en ondertussen beetje standaard attackjes spammen.
Volgens mij vergeet je wat :)

Wat dacht je van de kiss of death van de witch elf (de naam alleen al...heerlijk)?
Als ie triggert is het -50% healing output voor 10 seconden. Als je ook nog de tactic skill hebt van rank 15 waarmee je zorgt dat de kiss 25% vaker triggered kun je er min of meer voor zorgen dat je healer maar voor de helt kan healen. Dan wil ik ze nog wel eens zien tegen de DPS van een witch elf ;)

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lemco
  • Laatst online: 27-05 16:46
Verwijderd schreef op dinsdag 23 september 2008 @ 19:07:
[...]

LOL, dan was mijn zwarte scherm wat ik midden in game kreeg misschien eens niet te wijten aan mijn PC of het spel.. misschien gewoon echt een flink probleem...
Net voor het eerst ook een zwart scherm gekregen toen ik even naar windows ging en toen weer trug zwart.. wel pijltje en je kan alles nog doen alleen wel moeilijk als je niks ziet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
  • Laatst online: 12:32
iemand anders ook problemen met inloggen?
Als ik inlog krijg ik eerst de melding "starting product patch" en na een poosje zegt ie dat de authenticatie mislukt is. Ik weet 100% zeker dat mijn wachtwoord goed is.

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
JohnnyV76 schreef op dinsdag 23 september 2008 @ 23:00:
iemand anders ook problemen met inloggen?
Als ik inlog krijg ik eerst de melding "starting product patch" en na een poosje zegt ie dat de authenticatie mislukt is. Ik weet 100% zeker dat mijn wachtwoord goed is.
ja, same

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij is het omdat de clone is begonnen

• ReCreator
  • Niet online

ReCreator

-geen-

lemco schreef op dinsdag 23 september 2008 @ 22:51:
[...]

Net voor het eerst ook een zwart scherm gekregen toen ik even naar windows ging en toen weer trug zwart.. wel pijltje en je kan alles nog doen alleen wel moeilijk als je niks ziet...
Wat je kan doen om niet achteraan in de queue aan te hoeven sluiten is:
typ (zonder quotes uiteraard) "/logout", en druk op enter ;)

Wacht 20 tot 30 seconden en je komt weer in het character screen, met beeld! Druk op Play en geen queue ;)

Verwijderd

als je in Rank punten gooit heb je een punt extra nodig om de skill te trainen maar moet je dan alle skills trainen of kun je er ook overslaan, bijv. de eerste niet maar de tweede wel? en hoe doe je dat?
Hoeveel Rank punten krijg je totaal?

• Daantje20

Daantje20

Gisteren heb ik het spel op mijn laptop geïnstalleerd. Het is een machine van 2 jaar oud. Maar het spel draaide in hoge resolutie enorm soepel! Ook in RvR met een hoop spelers in beeld. En dat op een X1600 met 256MB. Helaas wel een crash naar desktop gehad tijdens spelen :|

• Dakreal
Wou hier nog even de reden posten dat ik gister uit de guild gestapt ben.

Gisteren was er enige onenigheid in de guild waar ik vervolgens een reactie op gaf, hierop zei Chubz dat ik overal commentaar op moest geven waarop gereageerd werd door Woggha dat het meer leek dat hij dat deed. Vervolgens zei Chubz niets meer en werd ik gesilenced in de guildchat waarna hij snel offline ging.

Als mensen van dit kaliber als leader zijn aangesteld in een guild voel ik me hier zeker niet thuis.
Ik hoop dat jullie hier iets mee doen en wens jullie bovenal wel succes met het behalen van de gestelde doelen voor de guild.

Cheers, Chompah

Verwijderd

SpoTs schreef op woensdag 24 september 2008 @ 09:56:

....

Als mensen van dit kaliber als leader zijn aangesteld in een guild voel ik me hier zeker niet thuis.
Ik hoop dat jullie hier iets mee doen en wens jullie bovenal wel succes met het behalen van de gestelde doelen voor de guild.

Cheers, Chompah
offtopic:
Ik ben geen mod, maar volgens mij is dit niet de plek om een dergelijke discussie te starten

gisteravond helaas zelf niet kunnen spelen :( nog steeds rank 13 en ik wordt zo onderhand aan alle kanten voorbij gestreefd! Dan vanavond maar! :D

• Dakreal
Verwijderd schreef op woensdag 24 september 2008 @ 10:08:
[...]

offtopic:
Ik ben geen mod, maar volgens mij is dit niet de plek om een dergelijke discussie te starten

gisteravond helaas zelf niet kunnen spelen :( nog steeds rank 13 en ik wordt zo onderhand aan alle kanten voorbij gestreefd! Dan vanavond maar! :D
heeft betrekking tot het spel dus ik vind het niet offtopic :) hehe, ik ben rank 20 en zelfs ik heb dat probleem hoor. Mensen die zowiezo in het echte leven wat te doen hebben zullen nooit als eerste rank 40 behalen :) Gewoon lekker spelen en genieten van het spel, dat is wat ik ook doe!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 24 september 2008 @ 08:50:
als je in Rank punten gooit heb je een punt extra nodig om de skill te trainen maar moet je dan alle skills trainen of kun je er ook overslaan, bijv. de eerste niet maar de tweede wel? en hoe doe je dat?
Hoeveel Rank punten krijg je totaal?
Op Rank 40 heb je 25 punten. Je hoeft de skills "onderweg" niet te kopen.

• The_Bash
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-09-2024

Gisteren was er enige onenigheid in de guild waar ik vervolgens een reactie op gaf, hierop zei Chubz dat ik overal commentaar op moest geven waarop gereageerd werd door Woggha dat het meer leek dat hij dat deed. Vervolgens zei Chubz niets meer en werd ik gesilenced in de guildchat waarna hij snel offline ging.

Cheers, Chompah
Ik denk ook dat GoT niet de plek is om dit te bespreken. Als founder van Uneath wil ik toch nog even reageren. Ik vind het heel erg jammer dat je geleaved bent. Ik weet niet wat er uiteindelijk tussen jou en Chubz gespeeld heeft, maar ik vraag me af of een leave de juiste reactie is. Ik hoop dat we e.e.a. uit kunnen praten. Ik zal je een DM sturen.

En nu weer ontopic ;)

edit: Zie dat je DM's uit hebt staan. Ik stuur je een mail :)

404 error: File not found | PSN: The_Bash

• Dakreal
The_Bash schreef op woensdag 24 september 2008 @ 10:19:
[...]

Ik denk ook dat GoT niet de plek is om dit te bespreken. Als founder van Uneath wil ik toch nog even reageren. Ik vind het heel erg jammer dat je geleaved bent. Ik weet niet wat er uiteindelijk tussen jou en Chubz gespeeld heeft, maar ik vraag me af of een leave de juiste reactie is. Ik hoop dat we e.e.a. uit kunnen praten. Ik zal je een DM sturen.

En nu weer ontopic ;)

edit: Zie dat je DM's uit hebt staan. Ik stuur je een mail :)
Offtopic --> DM's staan nu aan :)

Gisteren een nieuwe helm gescoord van Chapter 9 @ Dark Elf area :) Ik begin er nu al wat cooler uit te zien :D Daarnaast ben ik weer terug gegaan naar Sword + shield. 2-h is erg leuk kwa damage maar survivability gaat ERG hard naar beneden in RvR.
SinergyX schreef op woensdag 24 september 2008 @ 10:31:
Ik maar braaf elke dag wachten op een telefoontje of mijn CE al binnen was, nog steeds niets gehoord. Ga vanmiddag anders maar eens langs, mischien hebben ze em allang binnen :P Kan ik ook eindelijk eens gaat spelen :)
Ik heb gister mijn CE ontvangen, en het is echt een hele mooie uitgave! Zeker zijn geld waard en ook het wachten :)

[ Voor 20% gewijzigd door Dakreal op 24-09-2008 11:07 ]

• SinergyX
  • Laatst online: 13:18

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik maar braaf elke dag wachten op een telefoontje of mijn CE al binnen was, nog steeds niets gehoord. Ga vanmiddag anders maar eens langs, mischien hebben ze em allang binnen :P Kan ik ook eindelijk eens gaat spelen :)

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Verwijderd

Ik vandaag helemaal voornemens om mijn rank 13 runepriest richting hogere regionen te tillen. Ben ik vergeten dat het maintenance is vandaag...jammer dat er niet bij staat tot hoe laat.

Afgelopen nacht nog wel even gespeeld, alleen (iedereen sliep al :P) en ben van 6% naar 64% richting rank 14 gegaan, dus volgens mij heb ik het wel goed gedaan. Kwam op een bepaald moment bij PQ chapter 6 uit, waar ik voor het eerst zag dat de chaos site tegelijk op die PQ zit. Niemand aan de dwarven side was bezig met de PQ en ik moest iets van 3 rocktossers en 100 greenskins om zeep helpen. Het was een aardig taaie bezigheid, maar het is me gelukt solo. Uiteraard was daarna mijn volledige influence balkje gevuld en dat ben ik dus maar meteen even gaan innen. 2 erg leuke rewards voor opgehaald. ;)

• Rene59
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-07-2024
@een eindje hierboven:
Het eerste guild drama, nu al, en het gaat niet eens om liet itamz! :') :P

• Skerekrow
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 10:28
Rene59 schreef op woensdag 24 september 2008 @ 11:19:
@een eindje hierboven:
Het eerste guild drama, nu al, en het gaat niet eens om liet itamz! :') :P
Het is een historisch moment in alle opzichten.

Anyway, het spelen gaat wat minder op mijn laptop, hierop wil de game nog wel eens crashen waarna ik in een half uur queue moet staan :( ik hoop dat de wachtrijen zullen verminderen, wanneer dat niet gebeurd kan ik niet gelijktijdig met mijn vriendin (chaootje) warhammeren.

[ Voor 34% gewijzigd door Skerekrow op 24-09-2008 11:55 ]

• Proxzor

Cheers, Chompah
Je gaf op iedereen commentaar en toen iemand uit de guild wegging begon je hem nog uit te schelden, ik heb je gevraagt om te stoppen met het commentaar en krijg een vaag antwoord terug, ik heb je gesilenced want ik vind dit gedrag niet kloppen... Verder heb ik al langer klachten over jou gehad dus dit is niet de eerste keer.

• Dakreal
Chubz schreef op woensdag 24 september 2008 @ 12:21:
[...]

Je gaf op iedereen commentaar en toen iemand uit de guild wegging begon je hem nog uit te schelden, ik heb je gevraagt om te stoppen met het commentaar en krijg een vaag antwoord terug, ik heb je gesilenced want ik vind dit gedrag niet kloppen... Verder heb ik al langer klachten over jou gehad dus dit is niet de eerste keer.
1. Klachten --> Motiveer
2. uitschelden? noem voorbeelden.
3. Silence en offline gaan is natuurlijk geen optie.

En op iedereen commentaar.. ik weet niet waar jij last van hebt, maar ik heb op niemand comentaar gegeven alleen de melding " Emo? " richting Jenova omdat hij gewoon een beetje raar naar de guild keek.

Graag even gemotiveerd via DM beantwoorden, zo maar dingen brullen kan iedereen.

En nu on-topic anders worden de modjes boos :(

• Proxzor
SpoTs schreef op woensdag 24 september 2008 @ 12:31:
[...]

1. Klachten --> Motiveer
2. uitschelden? noem voorbeelden.
3. Silence en offline gaan is natuurlijk geen optie.

En op iedereen commentaar.. ik weet niet waar jij last van hebt, maar ik heb op niemand comentaar gegeven alleen de melding " Emo? " richting Jenova omdat hij gewoon een beetje raar naar de guild keek.

Graag even gemotiveerd via DM beantwoorden, zo maar dingen brullen kan iedereen.

En nu on-topic anders worden de modjes boos :(
Hij keek raar vanwege een paar personen, ik ga deze discussie niet verder houden op tweakers omdat dit niet de goede plaats is. Ik spreek je nog wel ingame.

Ik ging trouwens offline omdat ik daarvoor al zei dat ik offline ging, sorry maar mensen moeten ook slapen.

Zijn de servers al on? Systeembeheerder heeft hier war eu geblokkeerd :(

Verwijderd

Volgens de site wel...ga het zo proberen.. ;)

Hoor je voorlopig niets van me...dan is het ook zo.. :P

Verwijderd

Ik ben op dit moment rank 12 met mijn Black Ork op Karak Hirn, en ik kan 1 ding zeggen: het wordt snel saai zo zonder guild. Ik had verwacht de guild van een vriend te joinen, maar die zitten nog heel erg vast in de WoW-stijl recruitment :( Best vervelend.

• RocketKoen
Verwijderd schreef op woensdag 24 september 2008 @ 12:55:
Ik ben op dit moment rank 12 met mijn Black Ork op Karak Hirn, en ik kan 1 ding zeggen: het wordt snel saai zo zonder guild. Ik had verwacht de guild van een vriend te joinen, maar die zitten nog heel erg vast in de WoW-stijl recruitment :( Best vervelend.
Moet je eerst lvl 60 zijn zeker? ;)

TheS4ndm4n#1919

• Panthera
  • Laatst online: 06-03 14:10
Ik wil dit spel wel spelen, maar ik wil persé de CE. Ben net langs Nedgame, Dynabite, van Leest, bart smit en free recordshop geweest.
Reacties:
>Nedgame: we zijn een te kleine keten om ze binnen te krijgen.
>Dynabite: we krijgen er 20, en ik heb al 60 reserveringen. Probeer het bij Nedgame, ze krijgen er 7 en ze gaan ze verloten. (dit ga ik nog uitpluizen)
>van Leest: Er staat in de computer vervallen, en dat al voordat we ze binnen hebben gekregen, er is iets mee, maar we weten niet wat.
>Bart Smit: Nee, die hebben we niet, en we weten niet of we het nog binnen krijgen.
>Free Recordshop: probeer het eens online?

Dus... hebben jullie nog ideën? Er zijn vast mensen die achteraf het niet zo nodig vinden? of niet hebben kunne wachten en al een 'normale' hebben gekocht?

-websites aandragen mag ook

[ Voor 1% gewijzigd door Panthera op 24-09-2008 13:06 . Reden: aanvulling ]

• Proxzor
Panthera schreef op woensdag 24 september 2008 @ 13:04:
Ik wil dit spel wel spelen, maar ik wil persé de CE. Ben net langs Nedgame, Dynabite, van Leest, bart smit en free recordshop geweest.
Reacties:
>Dynabite: we krijgen er 20, en ik heb al 60 reserveringen. Probeer het bij Nedgame, ze krijgen er 7 en ze gaan ze verloten. (dit ga ik nog uitpluizen)
>van Leest: Er staat in de computer vervallen, en dat al voordat we ze binnen hebben gekregen, er is iets mee, maar we weten niet wat.
>Bart Smit: Nee, die hebben we niet, en we weten niet of we het nog binnen krijgen.

Dus... hebben jullie nog ideën? Er zijn vast mensen die achteraf het niet zo nodig vinden? of niet hebben kunne wachten en al een 'normale' hebben gekocht?

Ik denk dat je met een CE pech heb... misschien mediamarkt nog?

• Dakreal
Panthera schreef op woensdag 24 september 2008 @ 13:04:
Reacties:

Probeer direct2drive eens of ea-store, dat zijn webbestellingen en digitale downloads.
Tevens kun je bv www.bol.com proberen ( ik probeer geen reclame te maken alleen deze dude te helpen :) )

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

En ik heb geen CE :/ Ze krijgen hem dus helemaal niet binnen, dan maar de gewone client gekocht.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• LabsTipJr
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21-12-2023
Hier staat ie nog wel leverbaar, ook nog morgen in huis. Er staat alleen geen plaatje bij, maar het EAN is wel hetzelfde als op andere sites. Zal wel goed zijn gezien de prijs ook.

http://www.nl.bol.com/is-..._OWNER_ID=1&lgl_Section=1

[ Voor 29% gewijzigd door LabsTipJr op 24-09-2008 13:22 ]

Verwijderd

Ik zat er net in...en word er ook nu net weer uitgegooid..denk dat de servers weer even plat zijn ofzo.. :S

Verwijderd

Ik heb mijn CE maaaanden geleden besteld. Halaas hadden ze hem gisteren pas binnen. Ik zag wel nog 3 dozen van de CE staan. e-plaza in het city centrum Veldhoven. Als je in de buurt woont kan je eens kijken of ze nog een doosje hebben staan.

• Panthera
Verwijderd schreef op woensdag 24 september 2008 @ 13:56:
Ik heb mijn CE maaaanden geleden besteld. Halaas hadden ze hem gisteren pas binnen. Ik zag wel nog 3 dozen van de CE staan. e-plaza in het city centrum Veldhoven. Als je in de buurt woont kan je eens kijken of ze nog een doosje hebben staan.
Niet bepaald in de buurt ;) Ken er verder ook niemand die het op zou kunnen halen voor me. Ik probeer Bol wel even (heb geen internet op het werk, behalve een paar veilige sites).

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ja, blijft jammer dat ik geen heb, gezien ik nu 7 CE's heb van diverse MMO's was dit een mooie toevoeging geweest.

• Dakreal
SinergyX schreef op woensdag 24 september 2008 @ 14:13:
Ja, blijft jammer dat ik geen heb, gezien ik nu 7 CE's heb van diverse MMO's was dit een mooie toevoeging geweest.
Gaat het je dan puur om de key of om de CE zelf? je mag van mij de adds wel overkopen als je wilt ( CE doos en inhoudt Exclusief dvd's + hoes van dvd's :)

Verwijderd

RocketKoen schreef op woensdag 24 september 2008 @ 12:59:
[...]

Moet je eerst lvl 60 zijn zeker? ;)
Haha nee, maar ze doen moeilijk met classes. Ze hebben kennelijk genoeg tanks...kom op, wat maakt dat uit in RvR? The more the merrier lijkt me. Zo solo is het echt niks aan.

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

rofl, drama in de Got guild? De guildleaders leken me inderdaad al wat teveel met hun hoofd in de wolken te zitten. Geef mij dan maar een guild met vrienden ipv heel dat elitistische gedoe, WoW all over again 8)7

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

SpoTs schreef op woensdag 24 september 2008 @ 14:18:
Gaat het je dan puur om de key of om de CE zelf? je mag van mij de adds wel overkopen als je wilt ( CE doos en inhoudt Exclusief dvd's + hoes van dvd's :)
De doos zegmaar :P Ik heb er aantal ook netjes op een plank naast elkaar staan. Dus de 'fysieke' CE spullen (dus artbook etc), ingame goodies vind ik vaak niet zo belangrijk (GW waren ze wel bv erg handig).

• Wackeeh
Boeboe schreef op woensdag 24 september 2008 @ 14:22:
rofl, drama in de Got guild? De guildleaders leken me inderdaad al wat teveel met hun hoofd in de wolken te zitten. Geef mij dan maar een guild met vrienden ipv heel dat elitistische gedoe, WoW all over again 8)7
...

normaal zou ik hier amper woorden aan vuil maken, maar het zijn reacties als deze die een vrijwillig vertrek uit een guild tot een drama maken. ik wil je dan ook vragen gewoon on topic te blijven en geen commentaar te geven op dit soort, blijkbaar heel elitistische problemen.

Laten we gewoon lekker over het spelletje blijven ouwehoeren en iets minder meningen geven over personen die we niet kennen.

Dus back On topic!

Verwijderd

Ik vind die artbooks e.d. altijd wel leuk. Dan zie je ook concept art die niet het spel haalt en zo. Die artiesten zijn ook gewldig, prachtige art. Bij WAR zat een comic, die moet ik nog lezen. Verder de semi-verplichte muismat. Ook een Warhammer setje om in elkaar te zetten en te schilderen. Denk dat ik dat op marktplaats zet, aangezien ik niet Greenskins speel.

• ikke007
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-09 21:51
Ik heb er even op gegoogled en in het forum gezocht maar tot nu toe niet gevonden. Is het mogelijk voor Warhammer om de patch ook 'los' te downloaden, of te bewaren als installer oid? want ik heb het spel gekocht maar zit nu nog op mijn werk en heb geen zin om vanavond gametime te gaan opofferen aan een queue EN een patch download

Lets remove all security labels and let the problem of stupidity solve itself

• Wackeeh
Nee, ikke..
tis slecht maar je moet eerst installen en dan echt inloggen om te kunnen patchen...

Patches zijn wel heeeel snel, 1-2 MB/s heb ik gehaald

• MrFl0ppY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 14:27
ikke007 schreef op woensdag 24 september 2008 @ 14:55:
Ik heb er even op gegoogled en in het forum gezocht maar tot nu toe niet gevonden. Is het mogelijk voor Warhammer om de patch ook 'los' te downloaden, of te bewaren als installer oid? want ik heb het spel gekocht maar zit nu nog op mijn werk en heb geen zin om vanavond gametime te gaan opofferen aan een queue EN een patch download
Ik weet het niet zeker maar ik acht de kans erg klein.

The Stranger: Do you have to use so many cuss words?
The Dude: What the fuck you talking about?

• ikke007
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-09 21:51
Sommige dingen hadden ze dus toch beter moeten afkijken ;-)

jammer maar helaas

NB: mensen die nog een CE zoeken, in de E-plaza in rotterdam centrum hadden ze er nog 1 of 2 staan

[ Voor 38% gewijzigd door ikke007 op 24-09-2008 15:14 ]

Lets remove all security labels and let the problem of stupidity solve itself

• Dakreal
SinergyX schreef op woensdag 24 september 2008 @ 14:25:
[...]

De doos zegmaar :P Ik heb er aantal ook netjes op een plank naast elkaar staan. Dus de 'fysieke' CE spullen (dus artbook etc), ingame goodies vind ik vaak niet zo belangrijk (GW waren ze wel bv erg handig).
Naja :) ik vind het wel leuk om te hebben op zich, maar ik ben geen collector :P heb het vooral genomen omdat ik de headstart wou + goodies :D

• Wackeeh
Snap ik het nou goed dat die goodies uit de quests komen die je krijgt van die 2 items die je in de mail had?

Verwijderd

Patch is niet zo groot hoor...hooguit drie MB was het...

Verwijderd

wat bol betreft met de ce:

die kun je alleen bestellen als je ook een preorder box van hun besteld hebt, anders word je order gecancelled.

ik heb hem maanden terug besteld met pre order box en kon dus netjes de ce bestellen, die volgens hun pas vandaag gereleased werd.

gisteren kreeg ik een mail dat hij verstuurd is en hem morgen zou krijgen, vandaag kreeg ik een mail dat de distributeur problemen heeft en heem WAARSCHIJNLIJK eind week 39 binnen krijgt.

let wel waarschijnlijk. ik zie ook weer dat ze de release datum teruggeschroeft hebben van 24 naar 19.

conclusie; niet bij bol bestellen om teleurstellingen te voorkomen, zo onbetrouwbaar als maar kan wat dit item betreft. eerst zeggen hij is verzonden en de dag erop ja we hebben hem nog niet eens binnen.......

• Panthera
Verwijderd schreef op woensdag 24 september 2008 @ 15:14:

die kun je alleen bestellen als je ook een preorder box van hun besteld hebt, anders word je order gecancelled.

ik heb hem maanden terug besteld met pre order box en kon dus netjes de ce bestellen, die volgens hun pas vandaag gereleased werd.

gisteren kreeg ik een mail dat hij verstuurd is en hem morgen zou krijgen, vandaag kreeg ik een mail dat de distributeur problemen heeft en heem WAARSCHIJNLIJK eind week 39 binnen krijgt.

let wel waarschijnlijk. ik zie ook weer dat ze de release datum teruggeschroeft hebben van 24 naar 19.

conclusie; niet bij bol bestellen om teleurstellingen te voorkomen, zo onbetrouwbaar als maar kan wat dit item betreft. eerst zeggen hij is verzonden en de dag erop ja we hebben hem nog niet eens binnen.......
Hu... :'( geen goed nieuws.

@Sharepoint Rob ...als jij wel in de buurt van Veldhoven woont, ik wil best extra betalen voor verzendkosten naar mij. :P kunnen wij niet iets regelen?

• Dakreal
Verwijderd schreef op woensdag 24 september 2008 @ 15:14:

Jammer dat het bij jou zo gegaan is, Ik heb hem gister binnen gehad. Ik heb hem ook besteld bij bol.com, het kan dus wel goed gaan in ieder geval. Kreeg toevallig ook een mail binnen dat er vertraging op de levering zat 8)7 * gister dus al in de bus gehad *
Wackeeh schreef op woensdag 24 september 2008 @ 15:09:
Snap ik het nou goed dat die goodies uit de quests komen die je krijgt van die 2 items die je in de mail had?
Eum, ik heb na het registreren van mijn key ( de item code zeg maar ) 2 mailtjes gehad met 2 items. Ik weet niet hoe het zit wat er gebeurt als je je CE code invult. Zodra ik dit gedaan heb ik zal ik het even laten weten. Misschien dat andere mensen dit al wel hebben gedaan.

[ Voor 17% gewijzigd door Dakreal op 24-09-2008 15:22 ]

Verwijderd

Ik speel het spel nu al vanaf donderdag en ben nu level 17, ik doe alles alleenmaar kan nog steeds niet begrijpen hoe sommige die nog niet zo lang spelen al level 32 zijn......hoe levelen die nu toch zo snel?
moet ik soms meer in partys mee gaan spelen om beter te levelen? volgens mij loopt die xp niet mee als andere de kills doen of heb ik dat mis?

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11:11

On_E

Housemusic

Verwijderd schreef op woensdag 24 september 2008 @ 15:21:
Ik speel het spel nu al vanaf donderdag en ben nu level 17, ik doe alles alleenmaar kan nog steeds niet begrijpen hoe sommige die nog niet zo lang spelen al level 32 zijn......hoe levelen die nu toch zo snel? moet ik soms meer in partys mee gaan spelen om beter te levelen? volgens mij loopt die xp niet mee als andere de kills doen of heb ik dat mis?
Ze steken er waarschijnlijk gewoon veel meer uren in dan jij.

Ik speel sinds vorige week maandag en ben rank 12. :o

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

• MrKonings
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 03-11-2023
On_E schreef op woensdag 24 september 2008 @ 15:27:
[...]

Ze steken er waarschijnlijk gewoon veel meer uren in dan jij.

Ik speel sinds vorige week maandag en ben rank 12. :o
Ik heb ook niet veel tijd veel werken en ben pas rank 8 ofzo meestal heb ik ff savonds of anders het weekend tijd ;)

mja zolang ik het spel leuk vind is het toch goed voor mij hoeft het allemaal niet zo snel te gaan ;)

[ Voor 12% gewijzigd door MrKonings op 24-09-2008 15:34 ]

Verwijderd

Ik kan maar 3 mobs in een keer killen met mijn witch elf maar worden het 4 mobs dan ben ik dood.....de titel van 100 keer dood gaan heb ik dus al lang.

natuurlijk weet ik dat ik geen tank ben maar het is wel leuk om met een witch elf voor tank te spelen.
vanavond eens kijken of ik tier 2 af krijg en verder kan gaan met tier 3

• Dakreal
Verwijderd schreef op woensdag 24 september 2008 @ 15:33:
Ik kan maar 3 mobs in een keer killen met mijn witch elf maar worden het 4 mobs dan ben ik dood.....de titel van 100 keer dood gaan heb ik dus al lang.

natuurlijk weet ik dat ik geen tank ben maar het is wel leuk om met een witch elf voor tank te spelen.
vanavond eens kijken of ik tier 2 af krijg en verder kan gaan met tier 3
Dit vind ik het brute van Black orc :) Mijn record is nu 15 mobs tegelijk slopen zonder dood te gaan ^^ ( was wel met een HoT pot van 1590 :P )

• Erikie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-09 14:16

Erikie

www.erikie.nl

weet je wel zeker of deze character wel iets voor jou is? Natuurlijk kun je als witch elf nooit voor tank spelen.. t is counter & attack. Tenzij je een healer als buddy hebt. Maar ik neem aan dat je het meeste solo doet. Dat je bijna geen xp krijgt in groupsquest duidt erop dat je amper damage doet op de mob zelf.

traktor scratch!

Pagina: 1 ... 10 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
* Geen slowchats (hiervoor is er irc.tweakers.net, kanaal: #war)
* Niet offtopic gaan
* Technische problemen/vragen horen in Spielerij - Problemen & Vragen