Warhammer Online UI problemen: geen action bar??

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb dus een flink probleem met WAR, er is geen action bar. Op het welbekende warhammeralliance.com gaf iemand anders mij al de tip om de UI te reloaden in het debug scherm, en vervolgens ook dit /script d(DoesWindowExist("EA_ActionBar1")) te typen in the chatscherm.
De resultaten van de reload kun je zien in deze screenshot en de resultaat van dat stukje script was "true".

Heeft iemand énig idee wat er aan de hand is, en hoe ik dit op kan lossen? Op dit moment kan ik dus amper spelen :(

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 19-09-2008 11:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kronos1979
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 20-08 13:52
Volgens mij staat je tactics bar ook rechts in plaats van links. Dus de UI lijkt aangepast.
Een aantal opties (hoogstwaarschijnlijk al door geprobeerd)

- Ga naar je UI opties en klik op 'default' en kijk of dit je probleem oplost
- Is je hotbar wel zichtbaar als je je UI aanpast (dus met het rescalen, resizen en verplaatsen?)
- Probeer eens "reload"
- Mocht je aan een andere account kunnen komen (inloggegevens) kijk dan of het account gerelateerd is of install / hardware bug.

PSN RobinNova

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Heb al met de UI Editor gekloot, ook bij default is hij nergens te bekennen. Volgens een vriend van me heb je ook standaard 2 skills op de hotbar staan, maar als ik op 1 of 2 druk gebeurd er niets. Dat laat zien dat de bar niet ergens verstopt is, maar gewoon niet aanwezig is :( Ik heb het spel verder proberen te herinstalleren, ook geen resultaat. Ik heb het nog niet met een andere account geprobeerd, eens kijken of ik dat kan proberen.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 19-09-2008 12:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kronos1979
De fout moet ergens vandaan komen.

De buttons 1 en 2 zijn bij iedere class wel verschillend. Maak voor de zekerheid een runepriest in waarbij één van die twee skills een heal is. Die kun je altijd op jezelf casten. Dit zou moeten uitsluiten of hij echt niet aanwezig is.

Probeer je account eens op een andere PC (indien mogelijk)
En een ander account op jouw PC (dit allebei om het account gedeelte te checken in comb. met hardware / install).

Heb je een install vanaf een disk of download? Clean install heb je al een keer gedaan blijkbaar dus de game opnieuw installeren zou het probleem niet oplossen.

In het ergste geval een clean windows install om driver / software problemen uit te sluiten?

Maar ik zou eerst die andere opties uitproberen. Als je er echt niet uitkomt, ik ben vanmiddag rond een uurtje of 16:00 thuis en ben eventueel wel bereid om door even van account te wisselen je probleem te onderzoeken. Mocht je daar interesse in hebben laat het dan even weten

PSN RobinNova

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Als inderdaad alles faalt ga ik inderdaad gewoon alles formateren en Windows er opnieuw op gooien. Ik betwijfel toch of het een driver/software probleem is. Alle andere bars, en de rest van het spel, doen het namelijk prima. Ik heb verder van de WAR team de optie gekregen om de Cache folder te deleten (doet me denken aan de WTF folder in WoW deleten) en om alleen het kleine mapje in de Interface folder van het niet werkende UI deel in kwestie te deleten. Ik heb alleen nog niet gehoord of daar een Full File Check aan vooraf moet gaan (voor het spelen dan) of dat je meteen moet inloggen. Als dat allemaal faalt, zou het inderdaad super zijn om accounts te wisselen om te kijken of het een account gebonden of client gebonden probleem is. Ik houd je op de hoogte, al vast bedankt :)

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 19-09-2008 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
De nieuwe patch loste het probleem niet op, de Cache deleten loste het probleem niet op en ook de speciale actionbar map deleten loste het probleem níet op :( Ik ben echt ten einde raad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kronos1979
stuur me ff een email op van.helden.jeroen @ gmail.com
Dan proberen we het e.e.a. te regelen met accounts eventueel.

PSN RobinNova

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt, maar laat maar. Ik heb het met de account van een vriend geprobeerd, en ik had op zijn account ook geen action bars en hij op mijn account wel. Het ligt dus aan de client. Voor Windows reïnstalleren heb ik geen tijd, en ik betwijfel ook of dat zal werken. Alle drivers zijn verder up to date, en het spel werkt verder naar behoren. Ik heb nu ook maar een ingame Appeal aangezet, maar ik betwijfel of die wordt beantwoord voor ik moet gaan werken :(
Er is wel 1 ding wat me opvalt, en dat is als ik in het server selection menu zit, het WAR logo raar links-bovening hangt. Geen idee of dat ermee te maken heeft, maar je weet maar nooit. Ik heb nu echt géén idee meer, en zit nu eigenlijk met een compleet waardeloos spel :(

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 19-09-2008 14:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kronos1979
Het kan nu liggen aan de install (client) of aan je hardware / software / drivers.
Drivers update? Clean Install windows?
Dat zijn de enige dingen die ik kan verzinnen zonder meer ingrijpende dingen te gaan doen zoals het switchen van hardware.

En waardeloos is het spel namelijk nog niet... Er zal vast en zeker een oplossing zijn voor je probleem. Alleen is het niet duidelijk wat de oorzaak is.

PSN RobinNova

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik zou niet weten welke drivers ik zou moeten updaten, ze zijn allemaal prima up to date. Voor een Windows install had ik op dit moment geen tijd, dat zal op zijn minst morgenavond/zondag kunnen. Voor de rest...tsja, meer informatie dan die screenshot met errors (wordt iemand daar iets uit wijs?) en de rest wat in de startpost staat heb ik niet. Het rare is, is dat de rest van het spel prima werkt 8)7 Hoe kan het dan aan drivers of Windows liggen? Geven die error codes uit de screenie dat aan?

Edit: Nevermind, ik ben ook zo stom :') Ik gooide steeds het verkeerde mapje weg, nu heb ik gewoon bars. Diepe, diepe zucht, echt zo'n stomme "Typisch ik weer" fout. Maar goed, we kunnen spelen.

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 19-09-2008 15:32 ]

Pagina: 1