[iPhone 3G] Ervaringen & Discussie Deel 15 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 81.153 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FailFr8er
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15:11
SurfHenk schreef op maandag 22 september 2008 @ 11:46:
:9
Ben best wel jaloers op die agenda moet ik zeggen.
En dan bedoel ik de agenda zelf.
4:30 werken op een hele week
:+
hehe, vrijdagavond en zondag ben ik daar ook weer van de partij ;). 16 uurtjes per week :P. Nu nog afstuderen en dan ga ik misschien nog eens iets verdienen ook :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfHenk
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21-09 13:07
Red Nalie schreef op maandag 22 september 2008 @ 11:47:
[...]

hehe, vrijdagavond en zondag ben ik daar ook weer van de partij ;). 16 uurtjes per week :P. Nu nog afstuderen en dan ga ik misschien nog eens iets verdienen ook :X
Dat verklaart veel :)
Nu ja, kijk ook maar niet al te veel uit naar dat verdienen, voor je het weet heb je de tijd niet meer om het uit te geven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daniëlpunt
  • Niet online

daniëlpunt

monkey's gone to heaven

Verwijderd schreef op maandag 22 september 2008 @ 01:09:
[...]

Eerste 2 maanden na je aansluiting bij T-Mobile is er geen communicatie met buitenlandse nummers mogelijk, dit kun je afkopen door 120eu te betalen. Rare bedrijfsvoering imo.
Onzin, ik kan gewoon SMS'en met een vriend van mij die in Australië zit. :) Waar jij het over hebt is het bellen in het buitenland. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dezorian
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 10-10 00:14
De Topic Start -> "Hoe kan ik een eigen ringtone instellen?", mist de volgende info, voordat je naar AAC kan converteren moet je eerst dit in je preferences checken:

iTunes->Edit->Preferences->General->Import Settings
and select Import using: AAC encoder

Dat had een google searchje of 2 nodig voordat ik daar achter kwam :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eelco_akker
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 27-10 14:21
Red Nalie schreef op maandag 22 september 2008 @ 11:25:
[...]

Zijn hier geen alternatieven voor? Ik vind $5,- voor alleen je afspraken op je Locked Screen ietwat teveel van het goeie (die functie is namelijk de enige ik die gebruik tijdens mn trial). Sowieso heb ik vernomen dat Apple een patent heeft aangevraagd op soortgelijke functionaliteit.

Aan de andere kant is $5,- echt geen drol meer tegenwoordig... :P
Volgens mij niet, je kan ook meer er op zetten dan alleen je agenda , sms/mail. etc.

Die $5,- is beter dan weer een afspraak missen bij de kapper :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 26-10 17:43
Dezorian schreef op maandag 22 september 2008 @ 12:25:
De Topic Start -> "Hoe kan ik een eigen ringtone instellen?", mist de volgende info, voordat je naar AAC kan converteren moet je eerst dit in je preferences checken:

iTunes->Edit->Preferences->General->Import Settings
and select Import using: AAC encoder

Dat had een google searchje of 2 nodig voordat ik daar achter kwam :-)
Strange, dat heb ik hier niet gedaan... In import settings staat bij mij gewoon standaard mp3 in 192kbps. Heb de TS niet gelezen, wellicht dat het daar anders in staat, maar ik importeer het gewenste nummer (na eventuele bewerkingen in andere tools) in iTunes, klik er rechts op, en selecteer "Convert to AAC" ;)
Daarna flikker ik de geimporteerde mp3 er weer uit, en na het renamen van de aac naar m4r, flikker ik de aac er ook weer uit, zodat ik netto alleen de m4r over houd. Maja, das mijn methode, ieder zijn ding :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds begin augustus bezig met een dekkingsklacht van de 3g.
Vandaag door T-Mobile gebeld dat ze mijn abonnement kunnen ontbinden.
Eindelijk er van af.
Nu op zoek naar een ander toestel.
Ik twijfel over een Samsung Omnia i900 of een HTC Diamond PRO.
Over de witte 3G die ik had was ik overigens wel heel tevreden.
Alleen de dekking van T-Mobile was slecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 22 september 2008 @ 14:58:
Eindelijk er van af.
Waarom heb je niet ff gewacht tot de merge met Orange klaar was? Zou eind deze maand moeten zijn (dacht ik ergens gelezen te hebben).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sOid schreef op maandag 22 september 2008 @ 14:59:
[...]

Waarom heb je niet ff gewacht tot de merge met Orange klaar was? Zou eind deze maand moeten zijn (dacht ik ergens gelezen te hebben).
Met Orange ook geen 3g dekking.
KPN en Vodafone is perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maeslant schreef op zondag 21 september 2008 @ 19:18:
[...]

T-Mobile. Volgens mij het is een grote bende bij T-Mobile op het moment. Gesprekken worden verbroken of vallen weg (van heel veel mensen ook zonder iPhone) bereik is er wel maar gebeld worden kan niet.

Nummerbehoud bij mijn moeder werd ook al helemaal fout doorgevoerd en deze is al 10 dagen onbereikbaar (oude nummer afgesloten, nieuwe niet aangesloten :().

Ik krijg steeds meer het idee dat de iPhone helemaal niet het probleem is, maar de provider erom heen. T-Mobile heeft zich verslikt in de samenvoeging met Orange.
Mee eens, ik en een huisgenoot van mij hebben hier afgelopen week ook voor de zo veelste keer last van gehad (N73, 6300). Dus wie weet. Dat was in Amsterdam en Utrecht. Je hebt gewoon bereik maar bellen wil niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiqman
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-10 14:31
Ik vind Vodafone wel trager met de iphone (2gen) dan mn tytn.

Ik heb trouwens het probleem van een melding dat een ''data of wifi verbinding'' nodig is voor YouTube. Met mijn instellingen is niks mis (ik kan gewoon op Safari etc) en met wifi werkt het ook. Alleen zonder wifi werkt dit niet..

iemand tips? ik kan alleen iets vinden over winpwn (deze gebruik ik niet, de phone is ge-unlocked met een ander programma)

[ Voor 3% gewijzigd door musiqman op 22-09-2008 18:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13:30

justifire

Shut up and squat !!

Verwijderd schreef op maandag 22 september 2008 @ 14:58:
Eindelijk er van af.
Moet je nu je toestel weer in leveren?

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

musiqman schreef op maandag 22 september 2008 @ 16:12:
Ik vind Vodafone wel trage met de iphone (2gen) dan mn tytn.

ik heb trouwens het probleem van een melding dat een dat verbinding of wifi verbinding nodig is voor YouTube. Met mijn instellingens is niks mis (ik kan gewoon op safarie etc) en met wifi werkt het ook. Alleen zonder wifi werkt dit niet..,

imenad tips? ik kan alleen iets vinden over winpwn (deze gebruik ik niet, de phone is ge unlocked met een ander programma)
Daar heb je toch echt een snellere verbinding voor nodig. Het is niet voor niets dat de 3G zo snel uitkwam na de 2G.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 15:21
Een aantal berichten over de levertijd zijn verplaatst naar Levertijd Apple producten Deel 5

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Limbeckx
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 14:17
Ik heb al een keer eerder gepost over navigatie voor iPhone maar ga het nog een keer doen. Het is wel apart. Normaal gesproken zijn er altijd wel geruchten omtrent nieuwe releases maar in het geval van navigatie niet. Zijn ze dan helemaal nergens mee bezig?

Kunnen ze dat maken? Lijkt me niet. Een van de redenen dat ik de IPhone 3G gekocht heb, is navigatie. Ik had al een 2G... Beetje jammer, nu moet mijn lelijke MDA Compact nog elke dag mee als navigatie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Voor de mensen die de autocorrectie uit willen schakelen, maar niet willen jailbreaken:
Zet je toetsenbordtaal op Letland.

http://www.iphoneclub.nl/...een-letlands-toetsenbord/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lackaday
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 27-10 11:53
Even een vraagje/rant over het typ-systeem.. Bij het typen van sms'jes gebruik ik vaak "t" ipv het, maar het lijkt er op dat de iPhone weigert om 1-letter-woorden in z'n dictionary op te nemen, inmiddels heb ik de suggestie "te" ontelbare keren geweigerd of verbeterd. Klopt dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiqman
Shiver23 schreef op maandag 22 september 2008 @ 16:25:
[...]

Daar heb je toch echt een snellere verbinding voor nodig. Het is niet voor niets dat de 3G zo snel uitkwam na de 2G.
Ik heb een umts sim met onbezorgd bundel, dat lijkt me snel genoeg? of bedoel je dat niet?

niemand een tip voor Youtube?

[ Voor 7% gewijzigd door musiqman op 22-09-2008 18:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 27-10 06:10

Nik

Verwijderd schreef op maandag 22 september 2008 @ 15:16:
[...]

Met Orange ook geen 3g dekking.
KPN en Vodafone is perfect.
Als je iPhone verder oke was: nieuwe iPhone in België scoren, en in Nederland een Super Sim Only afsluiten bij Vodafone. Kost je misschien 50 euro meer, maar dan heb je het beste van beide werelden (wat mij betreft, Voda + iPhone bevalt hier super!).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 10:23

Nitai

Live the life you love.

Vervelend zeg, nu wil mijn Clock.app niet opstarten. Blijft even hangen en gaat daarna naar de Springboard. Vanavond maar even een Terminal progje kopen in de App store en de permissies herstellen, hopelijk lost dat mijn probleem op. Ik heb op een aantal sites gelezen dat door middel van de permissies te herstellen met chown het probleem opgelost moet zijn.

Ik heb al een keer gerestored etc. maar het probleem blijft bestaan.

Met de iPhone 2G nooit problemen gehad! Wel vreemde gang van zaken :|

[ Voor 24% gewijzigd door Nitai op 22-09-2008 19:01 ]

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

musiqman schreef op maandag 22 september 2008 @ 18:43:
[...]

Ik heb een umts sim met onbezorgd bundel, dat lijkt me snel genoeg? of bedoel je dat niet?

niemand een tip voor Youtube?
Je zegt hier dat je een iPhone 2G hebt! Die heeft geen 3G aan boord, dus je kan wel een abo hebben met UMTS, je telefoon ondersteunt het gewoonweg niet! Youtube werkt in jouw geval alleen als je op een wifi netwerk zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MindStorm
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 16-01-2024
Zojuist aan de hand van deze tutorial (http://gwhiz.wordpress.co...our-own-iphone-ringtones/) een ringtone gecreerd van een bestaand mp3-bestandje. De ringtone verschijn in iTunes in de 'Beltonen' folder en kan ook worden gesynchroniseerd met de iPhone. Hij kan alleen niet worden geselecteerd als beltoon bij 'geluiden' in het menu.

Ik heb het toestel al opnieuw opgestart en alle vreemde tekens uit de titel en/of albumnaam gehaald, dit heeft echter niet geholpen. Iemand nog tips/trucs die ik kan proberen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zootje Iphone-meuk uit Hong Kong is binnen:

Afbeeldingslocatie: http://www.motormaf.nl/forum/misc.php?file=66098

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 22 september 2008 @ 20:31:

[afbeelding]
Sjow, kan die foto nog kleiner? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biker-mouse
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 17-06 00:51

[afbeelding]
Werkt die autolader een beetje?
Moet er ook nog één hebben nl:)

MacBook Pro - Iphone 6 - Ipad Air - BMW E90 325i - Honda CBR 600 RR - Synology DS415+ - Apple TV2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 27-10 09:09

HaterFrame

Well... Poo came out!

Zie ik daar zo`n arm/elleboog jogging band voor de iPhone?

Dat lijkt me ideaal bij het skateboarden!

I am the great Cornholio!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boredgeestje
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16:16
Volgens mij mag een ringtone max. 30 seconden lang zijn.

This post was created with 100% recycled electrons

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

MetaFrame schreef op maandag 22 september 2008 @ 20:57:

Die heb ik ook gehaald bij Dealextreme. Kost ongeveer 3 euro (incl. verzenden) en ik heb hem al een aantal keren gebruikt met hardlopen (icm runkeeper). Behoorlijk ideaal ding, alleen had de band van mij wel iets elastisch mogen zijn. Maar zeker voor het geld niets te klagen. Zelfde kleur ook toevallig.

Die raamhouder ziet er ook wel interessant uit al blijft hij op mijn dashboard icm de 3G Dock van Apple ook wel goed staan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BartV
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16:26
[afbeelding]
Die datakabel heb ik ook over laten komen, maar die werkt bij mij niet icm een pc. Alleen als kabel tussen de 220v oplader en de iphone werkt prima, maar niet als datakabel. Slechts heel af en toe krijgt hij verbinding met de pc.

I think I've got the hang of it now... :w :q :wq :wq! ^d X exit X Q :quitbye CtrlAltDel ~~q :~q logout save/quit :!QUIT ^[zz ^[ZZ ZZZZ ^H ^@ ^L ^[c ^# ^E ^X ^I ^T ? help helpquit ^D ^d ^C ^c helpexit ?Quit ?q ^Kx /QY sync halt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiqman
Verwijderd schreef op maandag 22 september 2008 @ 19:40:
[...]

Je zegt hier dat je een iPhone 2G hebt! Die heeft geen 3G aan boord, dus je kan wel een abo hebben met UMTS, je telefoon ondersteunt het gewoonweg niet! Youtube werkt in jouw geval alleen als je op een wifi netwerk zit.
Maar dat zou toch belachelijk zijn. Mijn wifi is trager dan mn umts, en dan zou die het niet pakken :S Lijkt me dan als dat zo zou zijn, dat er dn een fix voor is...

Daarbij klopt het niet helemaal wat je zegt. Als de snelheid met de telefoon te maken (2g geen 3g) heeft zou het niet moeten uitmaken 9qua snelheid, want de max is 2g) of je op een wifi of gprs/edge/umts netwerk zit toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
musiqman schreef op maandag 22 september 2008 @ 21:18:
[...]

Maar dat zou toch belachelijk zijn. Mijn wifi is trager dan mn umts, en dan zou die het niet pakken :S Lijkt me dan als dat zo zou zijn, dat er dn een fix voor is...

Daarbij klopt het niet helemaal wat je zegt. Als de snelheid met de telefoon te maken (2g geen 3g) heeft zou het niet moeten uitmaken 9qua snelheid, want de max is 2g) of je op een wifi of gprs/edge/umts netwerk zit toch?
Dat jou wifi trager is houd die phone geen rekening mee, hij heeft daar wifi voor nodig. Ookal heb je een UMTS abbo (UMTS is een 3G netwerk) dan zal hij het niet gaan doen op een 2G telefoon. Hij zal dan GPRS pakken en dat is nog trager.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

musiqman schreef op maandag 22 september 2008 @ 21:18:
[...]

Je hebt een 2G en die doet maximaal EDGE. En omdat er geen EDGE netwerk actief is in Nederland heb je maximaal GPRS wat ongeveer gelijk staat aan ISDN-snelheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sOid schreef op maandag 22 september 2008 @ 20:42:
[...]

Sjow, kan die foto nog kleiner? :P
Nee, sorry ;)
Biker-mouse schreef op maandag 22 september 2008 @ 20:43:
[...]

Ja, die werkt perfect.
MetaFrame schreef op maandag 22 september 2008 @ 20:57:

Klopt. Je schuift de Iphone er zo in en je kan hem nog bedienen ook. Hij heeft inderdaad geen elastische band. Of dat een groot gemis is, weet ik nog niet, maar voor $3,69 kun je geen miskoop doen. En in verschillende kleuren leverbaar.
Shiver23 schreef op maandag 22 september 2008 @ 21:07:
[...]

Die raamhouder ziet er ook wel interessant uit al blijft hij op mijn dashboard icm de 3G Dock van Apple ook wel goed staan :D
Die autohouder heb ik enkel en alleen gekocht voor de houder en swivel. Ik wil de zuignap en veer eraf slopen en de swivel op mijn dashboard monteren. Voor ongeveer $ 4.00 kan ik er wel iets aan slopen >:)
DikkieDik schreef op maandag 22 september 2008 @ 21:11:
[...]

Die datakabel heb ik ook over laten komen, maar die werkt bij mij niet icm een pc. Alleen als kabel tussen de 220v oplader en de iphone werkt prima, maar niet als datakabel. Slechts heel af en toe krijgt hij verbinding met de pc.
Bij mij werk hij gewoon goed. Als je de witte bedoelt tenminste. Die zwarte hoort bij het dockingstation.

Het dockingstaion werkt trouwens ook goed. Alleen stoppen de filmpjes na 20 seconden. Voor SW 2.1 werkte hij wel schijnbaar. Maakt mij niet uit. Ik gebruik hem toch enkel om te laden en om muziek via de stereo af te spelen.

Ik was in totaal $ 45,28 kwijt. Omgerekend iets van € 38,00
Ik heb de 12e als besteld en vandaag (de 22e) was alles binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiqman
Shiver23 schreef op maandag 22 september 2008 @ 21:28:
[...]

Je hebt een 2G en die doet maximaal EDGE. En omdat er geen EDGE netwerk actief is in Nederland heb je maximaal GPRS wat ongeveer gelijk staat aan ISDN-snelheid.
Ok duidelijk. maar gprs lijkt me snel genoeg voro de iphone youtube filmpjes (op een isdn lijn gaat het ook prima)

Dan zou er toch wel een fix voor moeten zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppl
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

ppl

UltraSub schreef op zaterdag 20 september 2008 @ 21:12:
[...]
Is bullshit imo.
Ze hadden best uitwisseling kunnen toestaan, maar music en podcasts ed gewoon kunnen blocken.
A2DP dan? Is er ook zo een, waarom sloop je iets uit een BT protocol wat wereldwijd inmiddels ondersteund is?
Iets wat je in de markt zet als goede muziek en videospeler ga je nooit uitrusten met A2DP want dan doe je iets als kwaliteit geweld aan. Blijkt ook wel uit het feit dat er kennelijk nogal wat problemen zijn met A2DP en bluetooth connectivity in zijn algemeenheid (maar ja, dat is nou eenmaal inherent aan een draadloze techniek ;)). Het is alleen een leuke feature om het erop te hebben, voor de gadgetfreaks. En wereldwijds ondersteund is ook bullshit want zo veel aan A2DP kom je niet eens tegen (maar een paar headsets).

Waarom dat er niet op zit? omdat er dan vast shitloads aan mensen gaan lopen klagen dat de kwaliteit kut is en dat de verbinding continu wegvalt. Zeg maar de problemen die er nu ook al mee zijn. Met gewone headsets zijn die er soms ook maar daar hoor je mensen dan niet zo over klagen, dat wordt kennelijk meer geaccepteerd.
Marcel schreef op maandag 22 september 2008 @ 09:08:
[...]

Het heeft ook niets te maken met de simlock maar met je abonnement ;)
T-Mobile heeft blijkbaar weinig vertrouwen in de kredietwaardigheid van nieuwe klanten en staat pas na 2 maanden toe dat er vanuit het buitenland gebeld kan worden.
Smsjes en gesprekken ontvangen in het buitenland werkt overigens wel.
Dat varieert ook weer van klant tot klant. Zie ook het iPhone abonnementen topic en bijv. het forum van de iPhone Club. Het gebruik van 0900 nummers e.d. behoren ook tot die blokkade. Het schijnt dat boos bellen naar de klantenservice er voor zorgt dat ze die blokkade opheffen (maar dan ook weer niet altijd).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

http://www.iphoneclub.nl/...001-youtube-gprs-fix.html
Dit kan ik vinden (na 2 minuten zoeken). Geen idee of het werkt met nieuwere firmwares. Succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
ppl schreef op maandag 22 september 2008 @ 22:32:
[...]

Iets wat je in de markt zet als goede muziek en videospeler ga je nooit uitrusten met A2DP want dan doe je iets als kwaliteit geweld aan. Blijkt ook wel uit het feit dat er kennelijk nogal wat problemen zijn met A2DP en bluetooth connectivity in zijn algemeenheid (maar ja, dat is nou eenmaal inherent aan een draadloze techniek ;)). Het is alleen een leuke feature om het erop te hebben, voor de gadgetfreaks. En wereldwijds ondersteund is ook bullshit want zo veel aan A2DP kom je niet eens tegen (maar een paar headsets).

Waarom dat er niet op zit? omdat er dan vast shitloads aan mensen gaan lopen klagen dat de kwaliteit kut is en dat de verbinding continu wegvalt. Zeg maar de problemen die er nu ook al mee zijn. Met gewone headsets zijn die er soms ook maar daar hoor je mensen dan niet zo over klagen, dat wordt kennelijk meer geaccepteerd.
Als ik jou zo lees, heb jij dan wel eens gewerkt met A2DP? En dan bedoel ik niet 2 jaar terug. Er is echt veel apparatuur die het gewoon ondersteund, en het werkt ook echt goed.
Ik zeg dat het alleen is om hun eigen proprietary apparatuur af te dwingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Een aantal posts zijn verplaatst naar [iPhone 3G] Provider & Abonnementen - deel 6. De andere topics en de topicwaarschuwing zijn er niet voor niets ;)

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Laatst online: 10:23

Nitai

Live the life you love.

MindStorm schreef op maandag 22 september 2008 @ 20:20:
Zojuist aan de hand van deze tutorial (http://gwhiz.wordpress.co...our-own-iphone-ringtones/) een ringtone gecreerd van een bestaand mp3-bestandje. De ringtone verschijn in iTunes in de 'Beltonen' folder en kan ook worden gesynchroniseerd met de iPhone. Hij kan alleen niet worden geselecteerd als beltoon bij 'geluiden' in het menu.

Ik heb het toestel al opnieuw opgestart en alle vreemde tekens uit de titel en/of albumnaam gehaald, dit heeft echter niet geholpen. Iemand nog tips/trucs die ik kan proberen?
Ken je audiko.net? Is ook erg handig :)

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Biker-mouse schreef op maandag 22 september 2008 @ 20:43:
[...]

Ik heb em ook sinds een paar dagen. Werkt perfect met iPod, kan nog niets zeggen over iphone aangezien die bij de reparatie vegeteert.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 23-09-2008 01:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kort na de 2.1 update heb ik de iPhone ingesteld om mijn Gmail account te fetchen (ieder uur op de achtergrond email controleren). Dat deed hij de eerste dag netjes, daarna heb ik het met geen mogelijkheid meer aan de praat gekregen, ook niet door andere fetch intervals of push te gebruiken. Nu krijg ik m'n email pas binnen wanneer ik handmatig controleer.
Meer mensen hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shardphoenix
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 30-10-2024
Shiver23 schreef op maandag 22 september 2008 @ 17:27:
Voor de mensen die de autocorrectie uit willen schakelen, maar niet willen jailbreaken:
Zet je toetsenbordtaal op Letland.

http://www.iphoneclub.nl/...een-letlands-toetsenbord/
het is al iets beter dan maar woordjes zoals of....ik typte namelijk:

"ff kijken of dit werkt" en het werd "ff kijken IT dit werkt"
dus werkt niet vlekkeloos....apple schiet op!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shardphoenix

[afbeelding]
Ik zie dat je ook een carkit gekocht heb.

Ik ben van plan om deze aan te schaffen:
http://www.pdaplus.nl/cat...246-all-cable-p-3314.html

verder heb ik deze autolader gehaald...ook handig voor andere usb devices op te laden :)
http://www.griffintechnology.com/products/powerjolt

bij welke shop heb jij je spullen gekocht?
heb je een linkje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julio_Ricardo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 22-10 23:02
Verwijderd schreef op dinsdag 23 september 2008 @ 09:05:
Kort na de 2.1 update heb ik de iPhone ingesteld om mijn Gmail account te fetchen (ieder uur op de achtergrond email controleren). Dat deed hij de eerste dag netjes, daarna heb ik het met geen mogelijkheid meer aan de praat gekregen, ook niet door andere fetch intervals of push te gebruiken. Nu krijg ik m'n email pas binnen wanneer ik handmatig controleer.
Ik heb hier ook last van met mijn Gmail account.Voor de 2.1-update had ik het fetchen nog niet ingesteld, dus ik kan niet aangeven of het ooit wel gewerkt heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jozz
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-07 19:27
mikevanrooijen schreef op dinsdag 23 september 2008 @ 09:44:
[...]

Ik zie dat je ook een carkit gekocht heb.

Ik ben van plan om deze aan te schaffen:
http://www.pdaplus.nl/cat...246-all-cable-p-3314.html

verder heb ik deze autolader gehaald...ook handig voor andere usb devices op te laden :)
http://www.griffintechnology.com/products/powerjolt

bij welke shop heb jij je spullen gekocht?
heb je een linkje?
Ik gok dat het Dealextreme.com is.

Beproeft alle dingen; behoudt het goede. (1 Thessalonicensen 5: 21)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shardphoenix
Julio_Ricardo schreef op dinsdag 23 september 2008 @ 10:05:
[...]

Ik heb hier ook last van met mijn Gmail account.Voor de 2.1-update had ik het fetchen nog niet ingesteld, dus ik kan niet aangeven of het ooit wel gewerkt heeft.
bij mij werkt het af en toe....soms unlock ik mijn iphone en zie ik 3 emails, andere keer zie ik geen e-mails maar als ik dan zelf ga fetchen zijn er wel mails....dus beetje wazig :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ik heb sinds kort een nieuwe (tweedehands) wagen, en er zit nu een hele mooie nokia carkit in. gelukkig met bluetooth, dus hij doet het prima met m'n iphone. Echter zoek ik nu een (actieve) cradle (bij voorkeur ook met ipod over de speakers) voor mijn iphone die op de standaard bracket past. Heel veel cradles hebben een zuignap, en dat wil ik dus niet. Heeft iemand daar weet van?

het gaat dus om zo'n soort bracket:
Afbeeldingslocatie: http://www.carcommunications.co.uk/store/bmz_cache/b/bc0e5cff56687dfe43e3c89a9652ce58.image.118x80.jpg

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shardphoenix
Magic schreef op dinsdag 23 september 2008 @ 10:13:
Ik heb sinds kort een nieuwe (tweedehands) wagen, en er zit nu een hele mooie nokia carkit in. gelukkig met bluetooth, dus hij doet het prima met m'n iphone. Echter zoek ik nu een (actieve) cradle (bij voorkeur ook met ipod over de speakers) voor mijn iphone die op de standaard bracket past. Heel veel cradles hebben een zuignap, en dat wil ik dus niet. Heeft iemand daar weet van?

[afbeelding]
kijk eens op de site van brodit...volgens mij verkopen zij ook die bracket die jij hebt afgebeeld dus ze zullen daar ook wel geschikte houders voor hebben...in Nederland kun je dan genoeg dealers vinden

carkitstunter.nl of pdaplus.nl verkopen die brodithouders in nederland (nog velen anderen hoor)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielsvr
  • Laatst online: 10-10 08:40
MindStorm schreef op maandag 22 september 2008 @ 20:20:

Dat is wel een redelijk oud artikel. Wellicht heb je hier wat aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jozz schreef op dinsdag 23 september 2008 @ 10:06:
[...]

Ik gok dat het Dealextreme.com is.
:Y

Overigens heb ik geen carkit gekocht. Ik wilde alleen een ding hebben om mijn Iphone in de auto te hangen. Makkelijk met navigatie en opladen.
Hoe ik ga bellen in de auto weet ik nog niet. Voorlopig met mijn handjes :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kju
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 25-10 14:12

Kju

Op mijn laatste factuur heb ik voor 30 kb datakosten in het buitenland af moeten rekenen zonder dat ik bewust data verbruikt heb. Ik was naar Lille en heb 10 KB in Frankrijk en 20 KB in Belgie verbruikt. Ook dataroaming in het buitenland is uitgeschakeld, dus zou ik (in theorie) niets moeten hebben verbruikt.

PSN: Kjujay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bokkow
  • Laatst online: 27-10 12:51
Gaat hier de mic van samenwerken met een iPhone?

Tesla Model 3 Performance - Tesla Model 3 Long Range - 6320Wp Oost-West

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marinos88
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 27-10 07:51
bokkow schreef op dinsdag 23 september 2008 @ 10:41:
Gaat hier de mic van samenwerken met een iPhone?
Ik denk van niet.. :'(
Dit staat op de site:
Compatibiliteitsinformatie

De afstandsbediening en microfoon worden uitsluitend ondersteund door iPod nano (vierde generatie), iPod classic (120 GB) en iPod touch (tweede generatie). Audio wordt ondersteund door alle iPod-modellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
marinos88 schreef op dinsdag 23 september 2008 @ 11:28:
[...]

Ik denk van niet.. :'(
Dit staat op de site:
Compatibiliteitsinformatie

De afstandsbediening en microfoon worden uitsluitend ondersteund door iPod nano (vierde generatie), iPod classic (120 GB) en iPod touch (tweede generatie). Audio wordt ondersteund door alle iPod-modellen
Ik heb wel geruchten gelezen dat het wel zou gaan werken, maar dat het niet supported is door Apple zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
mikevanrooijen schreef op dinsdag 23 september 2008 @ 10:17:
[...]

kijk eens op de site van brodit...volgens mij verkopen zij ook die bracket die jij hebt afgebeeld dus ze zullen daar ook wel geschikte houders voor hebben...in Nederland kun je dan genoeg dealers vinden

carkitstunter.nl of pdaplus.nl verkopen die brodithouders in nederland (nog velen anderen hoor)
Ze lijken inderdaad te hebben wat ik zoek :) Even kijken hoe dat dan met kabels enzo moet, ik heb echt 0,0 ervaring met carkits :)

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hurp01
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 13-12-2022
Verwijderd schreef op dinsdag 23 september 2008 @ 09:05:
ik heb exact het zelfde. ik heb nog geen oplossing ergens gezien. ben ook al dagen aan het proberen wat het kan zijn?

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu heb ik sinds gisteren een Iphone 3G, en wil ik me eens fijn registreren bij iTunes om een paar gratis apps te kunnen downloaden, kan ik nergens aangeven dat ik geen creditcard heb. In de startpost staat hierover het volgende:
Ik heb geen creditcard en wil me toch registreren om mijn iPhone te kunnen gebruiken?

Je kunt in het registratiescherm ook kiezen voor de optie:
Geen - aanschaffen van betaalde applicaties is niet mogelijk
Click 'n Buy - voor aanschaffen via je afschrijving van je bankrekening.
Maar waar vind ik die optie geen? Ik krijg hem nergens gevonden namelijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wrvk82
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-11-2023
Als je een nieuw contact aanmaakt en je wilt een foto maken en toevoegen (in het contact zelf), maak je de foto, waarna de iPhone "crashed". De foto wordt niet opgeslagen en de contactgegevens zijn weg! Heel vervelend!

Ik las hierboven ook iets over het fetchen van Gmail. Ik heb hier zelf ook wel last vast, maar gebruik mijn gmail account niet zoveel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 10:22

Vos

AFCA

wrvk82 schreef op dinsdag 23 september 2008 @ 12:39:
Als je een nieuw contact aanmaakt en je wilt een foto maken en toevoegen (in het contact zelf), maak je de foto, waarna de iPhone "crashed". De foto wordt niet opgeslagen en de contactgegevens zijn weg! Heel vervelend!

....
Heb dit getest maar hier werkt dit prima.
Verwijderd schreef op dinsdag 23 september 2008 @ 12:34:
Nu heb ik sinds gisteren een Iphone 3G, en wil ik me eens fijn registreren bij iTunes om een paar gratis apps te kunnen downloaden, kan ik nergens aangeven dat ik geen creditcard heb. In de startpost staat hierover het volgende:

[...]

Maar waar vind ik die optie geen? Ik krijg hem nergens gevonden namelijk...
Eerder bij dit scherm:
Afbeeldingslocatie: http://img244.imageshack.us/img244/7234/itunesoq0.jpg

Kon je ook 'Geen' kiezen...wat vreemd.

Als ik inlog op mijn account en kies voor betalingsgegevens bijwerken krijg ik dit:
Afbeeldingslocatie: http://img144.imageshack.us/img144/9045/itunes2ef6.jpg

Dan kan ik dus wel 'Geen' kiezen.

[ Voor 219% gewijzigd door Vos op 23-09-2008 12:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nielsvr schreef op dinsdag 23 september 2008 @ 10:18:
[...]

Dat is wel een redelijk oud artikel. Wellicht heb je hier wat aan
het allermakkelijkste is het programma iringer (www.iringer.com)
werkt echt heel simpel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

hurp01 schreef op dinsdag 23 september 2008 @ 12:31:
[...]

ik heb exact het zelfde. ik heb nog geen oplossing ergens gezien. ben ook al dagen aan het proberen wat het kan zijn?
Ik had het probleem ook. Heb alle fetch/push aanstellingen een keertje aangepast, toestel opnieuw opgestart en volgens mij doet hij het nu wel weer. Niet echt een duidelijke troubleshoot dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vos schreef op dinsdag 23 september 2008 @ 12:48:
[...]

Heb dit getest maar hier werkt dit prima.

[...]

Eerder bij dit scherm:
[afbeelding]

Kon je ook 'Geen' kiezen...wat vreemd.

Als ik inlog op mijn account en kies voor betalingsgegevens bijwerken krijg ik dit:
[afbeelding]

Dan kan ik dus wel 'Geen' kiezen.
Dat is dus een probleem... iemand dit ook in de startpagina wijzigen dan maar? En graag suggesties hoe dit op te lossen, want ik ga echt niet speciaal hiervoor een credit card aanschaffen. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Verwijderd schreef op dinsdag 23 september 2008 @ 13:00:
[...]

Dat is dus een probleem... iemand dit ook in de startpagina wijzigen dan maar? En graag suggesties hoe dit op te lossen, want ik ga echt niet speciaal hiervoor een credit card aanschaffen. 8)7
Click&buy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Ik weet wel dat dit geen oplossing is / je wilt gewoonweg niet gedwongen aan een creditcard, maar creditcards krijg je bij zoveel winkels gewoon gratis (hoewel ikzelf gewoon bij Visa NL zit, hoor) maar als je lid bent van ANWB bijvoorbeeld kun je ook een gratis Creditcard krijgen.
ik snap persoonlijk niet wat men anno 2008 zonder creditcard aan moet met bijvoorbeeld internetaankopen. Geen enkele betaalmethode die zo gemakkelijk snel, veilig en verzekerd is....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12:34
[...]

Click&buy werkt erg fijn en snel.

Je gaat vast nog wel eens iets aanschaffen via apps

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bokkow
  • Laatst online: 27-10 12:51
sOid schreef op dinsdag 23 september 2008 @ 11:49:
[...]

Ik heb wel geruchten gelezen dat het wel zou gaan werken, maar dat het niet supported is door Apple zelf.
Ook debiel eig, de enige iPod waar die mic enigzins echte functionaliteit zou hebben is de iPhone en die wordt niet officiëel ondersteund, srry hoor maar dat vind ik echt onbegrijpelijk van Apple.

Tesla Model 3 Performance - Tesla Model 3 Long Range - 6320Wp Oost-West

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Magic schreef op dinsdag 23 september 2008 @ 10:13:

[afbeelding]
Carcomm CMIC-02
Ik zit er zelf ook al weken op te wachten. Is een actieve (zeer degelijke) houder, welke een line-out functionaliteit heeft. Brodit's hebben die functie bij mijn weten niet. Daarnaast zijn de Brodit's in vergelijking met Carcomm houders maar gammel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 08-06-2021
Werkt de belstatus app van T-mobile bij jullie?
Ik heb 'm er net opgezet, maar hij blijft aangeven: 'Helaas, de T-mobile Belstatus Gadget kon niet worden opgehaald. Probeer het later nog een keer of ga naar My T-mobile.'
Op My T-mobile kan ik wel gewoon m'n belstatus bekijken.

Doe ik iets fout of ligt de app er tijdelijk uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shardphoenix
wrvk82 schreef op dinsdag 23 september 2008 @ 12:39:

Ik las hierboven ook iets over het fetchen van Gmail. Ik heb hier zelf ook wel last vast, maar gebruik mijn gmail account niet zoveel..
ik heb dit ook getest en ik heb het probleem niet...hij LIJKT te hangen maar na een paar sec schiet hij ineens door en kan ik kiezen om de foto te gebruiken....het is wel ONTZETTEND traag!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shardphoenix
Phoniac schreef op dinsdag 23 september 2008 @ 13:55:
Werkt de belstatus app van T-mobile bij jullie?
Ik heb 'm er net opgezet, maar hij blijft aangeven: 'Helaas, de T-mobile Belstatus Gadget kon niet worden opgehaald. Probeer het later nog een keer of ga naar My T-mobile.'
Op My T-mobile kan ik wel gewoon m'n belstatus bekijken.

Doe ik iets fout of ligt de app er tijdelijk uit?
net even getest en bij mij werkt het.
ik heb dit probleem ook gehad en enige dat ik toen gedaan heb is afgemeld op de t-mobile site
hele app/link verwijderd
opnieuw aangemeld op de tmobile site
link toegevoegd...

toen werkte het ineens weer :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiqman
Verwijderd schreef op dinsdag 23 september 2008 @ 13:07:
[...]

Ik weet wel dat dit geen oplossing is / je wilt gewoonweg niet gedwongen aan een creditcard, maar creditcards krijg je bij zoveel winkels gewoon gratis (hoewel ikzelf gewoon bij Visa NL zit, hoor) maar als je lid bent van ANWB bijvoorbeeld kun je ook een gratis Creditcard krijgen.
ik snap persoonlijk niet wat men anno 2008 zonder creditcard aan moet met bijvoorbeeld internetaankopen. Geen enkele betaalmethode die zo gemakkelijk snel, veilig en verzekerd is....
Belachelijk wat een Cc propoganda.

Gewoon lekker paypal gebruiken zit je ook safe en heb je zo goed als geen kans op problemen als betalingsachterstanden (natuurlijk is)

Zowiezo snap ik niet dat Apple met click and buy in zee is gegaan en niet met Paypal. De service is dieptriest (niet of nauwelijks te bereiken, geen nl sprekend personeel etc en dit niet alleen zelf ondervonden) ze trekken 15,- als ze niet kunnen afschrijven etc.

Erg jammer want het concept is goed bedacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiqman
Shiver23 schreef op maandag 22 september 2008 @ 22:37:
http://www.iphoneclub.nl/...001-youtube-gprs-fix.html
Dit kan ik vinden (na 2 minuten zoeken). Geen idee of het werkt met nieuwere firmwares. Succes.
Helaas die had ik idd ook erg snel gevonden.

de Youtube GPRS fix kan ik helaas niet vinden met mn phonetje :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heerlijk, click and buy geeft een foutmelding:

/edit:

Na herhaaldelijk F5'en is het toch nog goed gekomen. Kan eindelijk dingen van de iTunes store downloaden :)

[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 23-09-2008 14:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpoekGTi
  • Laatst online: 11:36
musiqman schreef op dinsdag 23 september 2008 @ 14:16:
[...]

Gewoon lekker paypal gebruiken zit je ook safe en heb je zo goed als geen kans op problemen als betalingsachterstanden (natuurlijk is)

Zowiezo snap ik niet dat Apple met click and buy in zee is gegaan en niet met Paypal. De service is dieptriest (niet of nauwelijks te bereiken, geen nl sprekend personeel etc en dit niet alleen zelf ondervonden) ze trekken 15,- als ze niet kunnen afschrijven etc.

Erg jammer want het concept is goed bedacht.
Nou, heel simpel en ja ik spreek uit ervaring, voor de kopende partij is Paypal wel geschikt, maar als verkopende partij zijn er allerlei haken en ogen aan. Een koper kan namelijk ten alle tijde (met geldige reden) zijn betaling terugtrekken en als de verzending dan al geschied is heb je als verkoper zijnde gewoon pech. Heb namelijk ook zon akkefietje gehad en ik wacht nu nog op mijn geld en het is nog maar de vraag of ik het krijg hetzij van Paypal hetzij van de koper......

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er al iemand die heeft kunnen achterhalen wat de code is om voor t-mobile afleverberichten te krijgen voor sms? Irealsms werkt top (cydia), alleen krijg geen afleverberichten en de codes die ik heb geprobeerd werken niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
afleverberichten worden niet ondersteund door de iPhone...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Verwijderd schreef op dinsdag 23 september 2008 @ 14:50:
Is er al iemand die heeft kunnen achterhalen wat de code is om voor t-mobile afleverberichten te krijgen voor sms? Irealsms werkt top (cydia), alleen krijg geen afleverberichten en de codes die ik heb geprobeerd werken niet...
Dat kun je beter hier vragen: [iPhone & iPod touch] Jailbreaken :)
musiqman schreef op dinsdag 23 september 2008 @ 14:16:
[...]
Om ook nog maar even offtopic door te gaan. Paypal heeft ook een duistere kant. Daarnaast is een creditcard gewoon hartstikke handig op internet en hoeft het natuurlijk niet automatisch tot betalingsachterstanden te leiden. Dat is je eigen verantwoordelijkheid (op een bankrekening kun je ook rood staan ;)).

[ Voor 34% gewijzigd door Hoedje op 23-09-2008 15:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Muthas

O+

Dat heeft niks met jailbreaken te maken. Vroeger (nu nog?) had je een speciale code die je achter een 06 kon zetten bij een smsje en dan kreeg je een afleverrapport. Die code verschilde sowieso per provider, dat weet ik ook nog. Even google-en, misschien kom je wat tegen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Muthas schreef op dinsdag 23 september 2008 @ 15:20:
Dat heeft niks met jailbreaken te maken. Vroeger (nu nog?) had je een speciale code die je achter een 06 kon zetten bij een smsje en dan kreeg je een afleverrapport. Die code verschilde sowieso per provider, dat weet ik ook nog. Even google-en, misschien kom je wat tegen :)
Aha, ik lees Cydia dus ik denk 1+1 = 2 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiqman
Hoedje schreef op dinsdag 23 september 2008 @ 15:18:
[...]

Dat kun je beter hier vragen: [iPhone & iPod touch] Jailbreaken :)

[...]

Om ook nog maar even offtopic door te gaan. Paypal heeft ook een duistere kant. Daarnaast is een creditcard gewoon hartstikke handig op internet en hoeft het natuurlijk niet automatisch tot betalingsachterstanden te leiden. Dat is je eigen verantwoordelijkheid (op een bankrekening kun je ook rood staan ;)).
Niet zo makkelijk als een cc waar het net zo makkelijk gaat als de kaart krijgen ;)

Maar goed, back on topic :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Limbeckx
  • Laatst online: 14:17
Als ik mijn iPhone sync met een Exchange agenda, kan ik dan ook nog synchen met iCal of kan het alleen maar met 1 van de 2?

Oftewel verwijderd hij de info op mijn iCal als ik syncen met Exchange en andersom...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Zpottr

Henk

d4r4h4n schreef op zondag 21 september 2008 @ 15:27:
Ik heb een beetje genoeg van het lelijke witte siliconenhoesje om mijn mooie 3G 16 GB zwart.. Ik wil graag een wat stijlvoller hoesje, maar eigenlijk niet voor meer dan 20 euro. Daarvoor moet het er niet billig uit zien. Ook heb ik liever geen klepjes voor het scherm, daarvoor heb ik er wel een screenprotector erop zitten.. Heeft iemand een idee welk tasje het meest geschikt voor mij is?
Phoniac schreef op donderdag 18 september 2008 @ 15:02:
[...]
Ik ben trouwens niet tevreden over mijn shield... de hoeken aan de achterkant zitten toch lelijk (met grote zorg bevestigd). Ik kon 'm terugsturen en m'n geld terug krijgen, maar wil 'm toch wel beschermt hebben. Ik overweeg nu om een bescherming van BodyGuardz te bestellen.
Je zou ook eens naar BestSkinsEver kunnen kijken. Die hebben een goede constructie voor de hoeken vind ik (met vrij grote flappen die hopelijk goed blijven zitten). En ze zijn vrij goedkoop, zeker als je er 3 bestelt.

[ Voor 3% gewijzigd door Zpottr op 23-09-2008 16:23 ]

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Niet online

Zpottr

Henk

[afbeelding]
Leuke zaak he.

Ik heb net een paar dagen deze binnen; een goeie 8 Euro, kan de 3G net iets meer dan één keer volledig opladen (in 2u), laadt zelf op uit stopcontact of via USB (male-male kabel nodig), en kan ook dienen als directe USB-iPhonelader vanuit het stopcontact (terwijl het ding ook zelf z'n accu oplaadt). Echt ideaal. Wel nog even een Nederlandse stekker erbij kopen.

[ Voor 5% gewijzigd door Zpottr op 23-09-2008 16:25 ]

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
Resultaat van een weekje dataroamen in Italië
Volgens mijn iPhone 12,6 mb

Afbeelding op verzoek verwijdert.

[ Voor 32% gewijzigd door Hoedje op 20-10-2010 17:56 ]

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• degroot
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
funk-e schreef op dinsdag 23 september 2008 @ 16:20:
Resultaat van een weekje dataroamen in Italië
Volgens mijn iPhone 12,6 mb

[afbeelding]
Klopt ook wel toch.
1 mb staat gelijk aan 10 euro toch bij data roaming?

Hadden ze daar geen wireless hotspot?

www.degroot-it.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Muthas

O+

Tientje per MB, klopt. Had je van te voren misschien wat beter over moeten nadenken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er is hier idd nog een waarschuwing over geweest in het journaal. Omdat telefoons (en zeker de iPhone) tegenwoordig steeds geschikter worden om een full size webexperience te leveren (voor het grote publiek) moet je zeker goed opletten in het buitenland.

Je browst al snel een paar MB er door met websites met veel rich content. 3G afzetten in het buitenland dus.

Goed verdiend voor t-mobile ook, 127 euro op een paar minuten :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Verwijderd schreef op dinsdag 23 september 2008 @ 16:33:
Er is hier idd nog een waarschuwing over geweest in het journaal. Omdat telefoons (en zeker de iPhone) tegenwoordig steeds geschikter worden om een full size webexperience te leveren (voor het grote publiek) moet je zeker goed opletten in het buitenland.

Je browst al snel een paar MB er door met websites met veel rich content. 3G afzetten in het buitenland dus.

Goed verdiend voor t-mobile ook, 127 euro op een paar minuten :p
Daarom staat dataroaming ook standaard uit op de iPhone ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
Hoezo een tientje per mb trouwens?

Italië ligt in zone 1

https://www.t-mobile.nl/p...tie/prijslijst-iphone.pdf

in bovenstaande pdf staat dat zone 1 €2,- per mb is, of zie ik dat niet goed?

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJ_Latitude
  • Laatst online: 08:43
mikevanrooijen schreef op dinsdag 23 september 2008 @ 14:01:
[...]

net even getest en bij mij werkt het.
ik heb dit probleem ook gehad en enige dat ik toen gedaan heb is afgemeld op de t-mobile site
hele app/link verwijderd
opnieuw aangemeld op de tmobile site
link toegevoegd...

toen werkte het ineens weer :S
Bij mij werkt de belstatus wel, alleen is de laatste update van 19 augustus...
Op de 'pc-versie' is de belstatus wel up-to-date.

Iemand anders hier ook last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Niet online

Zpottr

Henk

CJ_Latitude schreef op dinsdag 23 september 2008 @ 17:43:
[...]

Bij mij werkt de belstatus wel, alleen is de laatste update van 19 augustus...
Op de 'pc-versie' is de belstatus wel up-to-date.

Iemand anders hier ook last van?
Yep, ik. Vvandaag voor gebeld, we zullen zien. Bij mij zit ie vast op de dag vóór mijn nummerportering, ik vermoed dus dat die nog aan dat nummer gekoppeld is of zo...

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Niet online

Zpottr

Henk

In de discussie over SMS-tekens tellen trouwens: als je bepaalde tekens gebruikt (buiten het standaard GSM alfabet) dan wordt de beschikbare ruimte in één SMS teruggebracht naar 70 stuks schijnt.

Een beetje afhankelijk van welke standaard er gebruikt wordt valt het Euro-teken hier wel of niet onder, maar bijvoorbeeld de ë zit er niet in. Als de autocorrectie dus een ë neerzet (en dan hebben we het in het Nederlands nog makkelijk, de Spanjaarden schijnen het zwaar te hebben hiermee) ben je zomaar 3 SMS'jes aan het sturen in plaats van 1. Niet een exclusief iPhone-probleem maar wel iets om op te letten misschien :) Als iemand die hier beter in thuis is bovenstaande kan corrigeren of weerleggen graag.

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Executor16
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ik had rond de 69mb met dataroaming aan in Turkije :(

Maar het is erg gaar, de kosten voor dataroaming wordt niet instant bijgewerkt ofzo, want heb elke keer gekeken. Pas 1 van de laatste dagen kwam het in 1 keer erbij.

[ Voor 80% gewijzigd door Executor16 op 23-09-2008 18:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJ_Latitude
  • Laatst online: 08:43
Zpottr schreef op dinsdag 23 september 2008 @ 18:22:
[...]

Yep, ik. Vvandaag voor gebeld, we zullen zien. Bij mij zit ie vast op de dag vóór mijn nummerportering, ik vermoed dus dat die nog aan dat nummer gekoppeld is of zo...
Ah, dat is een goed punt. Denk dat dat bij mij dan ook het geval is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• burne
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

burne

Mine! Waah!

Muthas schreef op dinsdag 23 september 2008 @ 15:20:
To get delivery confirmation reports sent to your iPhone simply add *0# to the beginning of your text message and once the SMS message has been delivered you will get a text message back saying:

Message for +(number) has been delivered on (date and time).

(en dat lijkt niet te werken..)

I don't like facts. They have a liberal bias.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tom_aagten
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 04-10 10:37
Zpottr schreef op dinsdag 23 september 2008 @ 18:37:
In de discussie over SMS-tekens tellen trouwens: als je bepaalde tekens gebruikt (buiten het standaard GSM alfabet) dan wordt de beschikbare ruimte in één SMS teruggebracht naar 70 stuks schijnt.

Een beetje afhankelijk van welke standaard er gebruikt wordt valt het Euro-teken hier wel of niet onder, maar bijvoorbeeld de ë zit er niet in. Als de autocorrectie dus een ë neerzet (en dan hebben we het in het Nederlands nog makkelijk, de Spanjaarden schijnen het zwaar te hebben hiermee) ben je zomaar 3 SMS'jes aan het sturen in plaats van 1. Niet een exclusief iPhone-probleem maar wel iets om op te letten misschien :) Als iemand die hier beter in thuis is bovenstaande kan corrigeren of weerleggen graag.
ik weet in ieder geval dat ik dit probleem ook al had op mijn nokia 6300, als ik bijvoorbeeld het woord geil typte met 2 puntjes op de i dan ging de sms van 1 naar 3 smsjes. eigenlijk nooit verder uitgezocht ben er wel benieuwd naar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
tom_aagten schreef op dinsdag 23 september 2008 @ 19:44:
[...]

ik weet in ieder geval dat ik dit probleem ook al had op mijn nokia 6300, als ik bijvoorbeeld het woord geil typte met 2 puntjes op de i dan ging de sms van 1 naar 3 smsjes. eigenlijk nooit verder uitgezocht ben er wel benieuwd naar.
Waarom zou je in godsnaam 'geïl' willen tikken? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pretorian_
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 23-07-2024

Pretorian_

It's time to burn

even een ervaring delen: tom tom one en de iphone zijn geen vrienden ;-) tom tom vind m wel en daarna krijg je de melding dat ie geen services kan ondersteunen en nokt ie ermee.

Blog: De Burgemeester Live | Software en Media ontwikkellaars gezocht bij Innovadis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Q
  • Nu online

Q

Au Contraire Mon Capitan!

Het crashen van safari bij het switchen tussen gprs/3g of zendmasten is nu zo frequent dat het op een feature begint te lijken. Ik hoop op een snelle 2.1.1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tom_aagten
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 04-10 10:37
sOid schreef op dinsdag 23 september 2008 @ 20:36:
[...]

Waarom zou je in godsnaam 'geïl' willen tikken? :+
deed hij automatisch op mijn nokia ipv geil. nu nog serieus antwoord :P
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op of je post niet beter past in een van de volgende topics:
[iPhone 3G] Provider & Abonnementen - deel 6
[iPhone 3G] Importeren, wat zijn de mogelijkheden? Deel 2
[iPhone & iPod touch] Jailbreaken
[iPhone & iPod touch] App Store Ervaringen & Discussie
[iPhone & iPod touch] Handige websites en web apps

Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: Apple Media Devices Beleid.