[iPhone 3G] Ervaringen & Discussie Deel 15 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 80.961 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 91491

Wel, ik heb mijn 1G iPhone bijna een jaar en dat ding blijft me dierbaar. Intussen draai ik 2.1 en deze werkt perfect. Alles loopt soepel en de features zijn eindeloos... Wel is mijn batterij op het eerste zicht x minder dan 2.0.2 maar dat kan natuurlijk nog anders uitdraaien.

Alles doe ik hiermee: 3 email-adressen fetchen, 5000 foto's, 500 nr's, bellen, sms'en, msn'en, Safari, Remote, doc viewer,... en dit alles in mijn broekzak, altijd online (EDGE of Wifi) !

Het leuke is dat Apple steeds met updates komt en zo zijn klanten tevreden stelt en laat denken dat ze steeds met het nieuwste op toer zijn.
Prachtstuk !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Edge? In Nederland? Dat lijkt me sterk.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-04 10:13
Hmm.. na een weekje of wat 2.1 te draaien, íets minder positief aan het worden:

- Wegvallende gesprekken, thuis minimaal 2-3x per dag. (tijdens switchen van 3G naar GPRS).
- Crashes. Nog geen een crash gehad bij voorgaande firmwares, bij deze vanmorgen al twee keer. Een keer een reboot, en daarna een keer helemaal uit. Lekker dan, ben je dus totaal onbereikbaar als je het niet in de gaten hebt.

En niks gewijzigd, al 4 dagen geen muziek, apps, podcasts whatever veranderd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 91491

Shiver23 schreef op vrijdag 19 september 2008 @ 13:23:
België

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 27-04 14:25
Hier meldt zich nog een tevreden iPhone-bezitter.
Het hele product zit top in elkaar. Erg goed over nagedacht.
Er is op dit moment geen ander toestel dat bij de iPhone
in de buurt komt qua gebruiksgemak.

Wat ik mis:
- Navigatiesoftware a lá TomTom
- Copy & Paste

Voor de rest ben ik echt helemaal tevreden sinds 2.1

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 151391

Shiver23 schreef op vrijdag 19 september 2008 @ 13:23:
Haha, hij begon zijn bericht met "Wel" dat zegt toch al genoeg ;)
UltraSub schreef op vrijdag 19 september 2008 @ 13:23:
Hmm.. na een weekje of wat 2.1 te draaien, íets minder positief aan het worden:

- Wegvallende gesprekken, thuis minimaal 2-3x per dag. (tijdens switchen van 3G naar GPRS).
- Crashes. Nog geen een crash gehad bij voorgaande firmwares, bij deze vanmorgen al twee keer. Een keer een reboot, en daarna een keer helemaal uit. Lekker dan, ben je dus totaal onbereikbaar als je het niet in de gaten hebt.

En niks gewijzigd, al 4 dagen geen muziek, apps, podcasts whatever veranderd...
Ik blijf het een raar iets vinden dat er zo veel verschillende ervaringen zijn na een update. We hebben hier toch te maken met hetzelfde product met dezelfde software (mits origineel). Hoe kan dat dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeenD
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 30-04 15:29
ja copy en paste is wel nodig.
Ik was een berichtje aan typen naar tweakers op mn iPhone en ik typte mn wachtwoord verkeerd of iets dergelijks. En dan staat er een berichtje van dit hebben we kunnen redden van je bericht met een simpele knip en plak kun je het bewaren, nou niet dus. :D

Maaruh heeft iemand enig id hoe ik op mn werk podcasts op mn iPhone kan laden? zonder dat ie alles gaat wissen? Misschien een iTunes instelling of een 3d party applicatie?

Ohja wist iemand dit trucje al? Als je smst of typt en je drukt 2x op de spatie dan krijg je een punt + een spatie, dan hoef je niet eerst naar cijfers/leestekens te gaan voor een punt. Wel zo handig.

(nog steeds te tevreden maar heb m pas 2 dagen, dus weinig recht van spreken)

Something something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 272910

Hoi,

1 keer in de 2 a 4 dagen krijg ik de melding "Geen simkaart geinstalleerd", dit verdwijnt als ik de simkaart opnieuw plaats. Hebben meerdere mensen dit probleem gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GreenStuff
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 15-02 11:40
Anoniem: 272910 schreef op vrijdag 19 september 2008 @ 14:34:
Hoi,

1 keer in de 2 a 4 dagen krijg ik de melding "Geen simkaart geinstalleerd", dit verdwijnt als ik de simkaart opnieuw plaats. Hebben meerdere mensen dit probleem gehad?
Bij mijn iPhone nog niet. Op mijn SE K850i gebeurde het ook om de haverklap. Dit lag aan de T-Mobile Sim kaart en deze is toen in de T-Mobile shop vervangen. Daarna is het nog maar 1x voorgekomen. :)

Panasonic TX-P55VT60 | Pioneer VSX-828-K | Mede8er MED600X3D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 269592

Anoniem: 272910 schreef op vrijdag 19 september 2008 @ 14:34:
Hoi,

Maak je simkaart eens goed schoon, misschien maakt hij door vette vingers niet goed contact? Ik verzin ook maar wat......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 08-05 21:58

Aight!

'A toy robot...'

Weet iemand trouwens hoe je copy paste kan doen met de iphone?
Ik ben er nog niet achter, of kan het helemaal niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Aight! schreef op vrijdag 19 september 2008 @ 16:11:
Serieus...

http://www.google.com/sea...+iphone&ie=UTF-8&oe=UTF-8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:43
Kan jammer genoeg (nog) helemaal niet.

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiteSpeed
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 04-05 10:03
Aight! schreef op vrijdag 19 september 2008 @ 16:11:
Echt geen idee. Ze zouden eens een zoekmachine moeten uitvinden waardoor je dit soort dingen kan opzoeken. Dat zou wel handig zijn :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KroeT
  • Laatst online: 08-05 11:00

KroeT

[...]

Nee, dat kan niet. Sterker nog, een paar posts boven je meldt iemand nog dat dat een van de twee dingen is die hij mist, naast navigatiesoftware zoals TomTom. Men 'zegt' dat er aan gewerkt wordt, maar dat zei men voor 2.1 ook al.

edit:

Spuit #14 of zo... allemaal net thuis of zo? :P

[ Voor 12% gewijzigd door KroeT op 19-09-2008 16:19 ]

Peace is not simply the absence of war.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 133279

Eerst maar eens de auto-correct er uit slopen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 212478

Anoniem: 133279 schreef op vrijdag 19 september 2008 @ 17:28:
Eerst maar eens de auto-correct er uit slopen :/
Dat begint idd bloedirritant te worden :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 222093

hier ook geen problemen mer sinds ik mijn 2e witte heb...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Padvinder
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20:36

Padvinder

doet z'n best

Iemand hiervoor een oplossing:
Tijdens het spelen van games waarbij je het scherm niet aan hoeft te raken (race spellen) dimt de schermverlichting, en vervolgens gaat het scherm uit! Da's niet handig.

Ik heb daar al sinds het begin last van, bijvoorbeeld bij Cro-Mag rally, of bij Crash Bandicoot... nog niets veranderd met verschillende updates.

Hebben jullie hier ook last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Padvinder schreef op vrijdag 19 september 2008 @ 22:17:
Iemand hiervoor een oplossing:
Tijdens het spelen van games waarbij je het scherm niet aan hoeft te raken (race spellen) dimt de schermverlichting, en vervolgens gaat het scherm uit! Da's niet handig.

Ik heb daar al sinds het begin last van, bijvoorbeeld bij Cro-Mag rally, of bij Crash Bandicoot... nog niets veranderd met verschillende updates.

Hebben jullie hier ook last van?
Zet je autolock op 5 minuten :)

Te vinden onder je instellingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Padvinder
  • Laatst online: 20:36

Padvinder

doet z'n best

Anoniem: 212478 schreef op vrijdag 19 september 2008 @ 22:32:
[...]

Zet je autolock op 5 minuten :)

Te vinden onder je instellingen.
Ja, dat ken ik... maar dan moet ik dus elke keer als ik een spel speel die autolock aanpassen. Want verder vind ik het wel fijn als die op 1 minuut staat.

En het zou toch niet moeten dat m'n iPhone in standby gaat terwijl ik 'm gebruik? Vreemde manier van programmeren...

Maar goed, voorlopig zal ik dat even als workaround gebruiken, thanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To_Tall
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 18:47
Padvinder schreef op vrijdag 19 september 2008 @ 22:35:
[...]

Ja, dat ken ik... maar dan moet ik dus elke keer als ik een spel speel die autolock aanpassen. Want verder vind ik het wel fijn als die op 1 minuut staat.

En het zou toch niet moeten dat m'n iPhone in standby gaat terwijl ik 'm gebruik? Vreemde manier van programmeren...

Ik heb het probleem iig niet... kan spelen zolang de bat het vol houd auto lock staat wel op 2 min. 1 min is net iets te kort

[ Voor 4% gewijzigd door To_Tall op 19-09-2008 22:50 ]

A Soldiers manual and a pair of boots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 269592

Padvinder schreef op vrijdag 19 september 2008 @ 22:35:
[...]

Ik heb het "probleem" ook. Erg irritant. Dit is pas sinds 2.1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen Sack
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 06-05 00:53
Ik had het daarvoor ook al, maar het is alleen in cro-mag en crash, monkey ball heeft hier bijvoorbeeld geen last van. Ik denk dat het ergens een switch is in de SDK, zelf heb ik hem ook nog niet gevonden.

• CrashOne
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

CrashOne

oOoOoOoOoOoOoOoOoOo

Bij mij is Safari sinds 2.1 erg instabiel, bij grotere pagina's crashed Safarie bijna altijd, meestal niet direct, maar na een paar keer scrollen. Meer mensen hier last van?

Huur mij in als freelance SEO consultant!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

CrashOne schreef op zaterdag 20 september 2008 @ 12:44:
Bij mij is Safari sinds 2.1 erg instabiel, bij grotere pagina's crashed Safarie bijna altijd, meestal niet direct, maar na een paar keer scrollen. Meer mensen hier last van?
Ja, bijna iedere wat grotere pagina zorgt nu voor een (snelle) crash van Safari. Eerder bleef die haperen bij mij, maar met 2.1 slaat ie hard vast. In portrait sneller dan rechtop en met wifi sneller dan via gprs/3g.

PSN: Shiver23

• vgroenewold
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 03-08-2024
Anoniem: 212478 schreef op vrijdag 19 september 2008 @ 19:06:
[...]

Dat begint idd bloedirritant te worden :|
In het begin wel, zou uitgezet moeten kunnen worden, echter na een maand flink typen en corrigeren leert dat ding vanzelf en stelt steeds vaker de goede dingen voor.

Anoniem: 220164

ik ben ook overgeschakeld naar de Iphone 3g maar zit met een klein probleempje. De 3G kan men oude gsm (htc s710) echt niet vinden.

Toestellen staan allebei op "vindbaar" en toch kan ik ze niet connecten. Ze vinden elkaar totaal niet. Terwijl ze beiden wel met andere toestellen kummen communiceren.

Iemand een idee hoe dit komt?

Anoniem: 268398

Anoniem: 220164 schreef op zaterdag 20 september 2008 @ 14:41:
Ze vinden elkaar totaal niet. Terwijl ze beiden wel met andere toestellen kummen communiceren.

Ja! 3G kan met Bluetooth alleen maar aan 'n head-set connecten en niet met andere toestellen ;-) Dus Je kunt dus niet iets van/naar een 3G versturen via BT. Misschien na een jailbreak, maar daar heb ik geen verstand van...

• Nielsvr
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08-04 11:51
Anoniem: 220164 schreef op zaterdag 20 september 2008 @ 14:41:
ik ben ook overgeschakeld naar de Iphone 3g maar zit met een klein probleempje. De 3G kan men oude gsm (htc s710) echt niet vinden.

Toestellen staan allebei op "vindbaar" en toch kan ik ze niet connecten. Ze vinden elkaar totaal niet. Terwijl ze beiden wel met andere toestellen kummen communiceren.

Ik weet niet wat je wil doen, maar de iPhone heeft een heel beperkt bluetooth gebruik: tot nu toe alleen profielen voor headsets. Bestanden verzenden via of naar de iPhone gaat dus niet. Had je ook wel gevonden als een van de grootste gemiste tot nu toe.

Anoniem: 268398

CrashOne schreef op zaterdag 20 september 2008 @ 12:44:
Heb ik ook, ja!
Voorheen geen last van, maar pas sinds de laatste update....

Anoniem: 220164

Nielsvr schreef op zaterdag 20 september 2008 @ 14:46:
[...]

Ik weet niet wat je wil doen, maar de iPhone heeft een heel beperkt bluetooth gebruik: tot nu toe alleen profielen voor headsets. Bestanden verzenden via of naar de iPhone gaat dus niet. Had je ook wel gevonden als een van de grootste gemiste tot nu toe.
Bedankt! Je hebt idd gelijk connecten naar carset werkte perfect, data overdracht niet. Echter had ik niet verwacht dat voor een toestel van zo een calibber dergerlijke functies nog niet zouden beschikbaar zijn.

• UltraSub
Nou, ik denk dat ik 3G ook na de update toch maar weer permanent ga uitschakelen. Wordt gek van de dropped calls. 2 tot 3x per dag. En iedere keer als de telefoon overschakeld van 3G naar gsm.
Klotedekking.. :(

UltraSub schreef op zaterdag 20 september 2008 @ 15:10:
Nou, ik denk dat ik 3G ook na de update toch maar weer permanent ga uitschakelen. Wordt gek van de dropped calls. 2 tot 3x per dag. En iedere keer als de telefoon overschakeld van 3G naar gsm.
Klotedekking.. :(
Daar heb ik ineens last van sinds 2.1. Belde gisteren m'n oma ( :') ) en ik had 2 drops terwijl ik op dezelfde plek zat. Zag ik ineens dat gprs bolletje terwijl ik normaal vol UMTS heb. Merk ook steeds vaker dat ie z'n complete aansluiting op de mast kwijt is terwijl ik hem alleen draai in m'n handen.

Wat al vaker is besproken, het lijkt alsof de iPhone moeite heeft met het 'overgeven' van het signaal. Dus geen 3G en dan schakelt ie over op gprs. Dit gaat met ieder toestel vlekkeloos, behalve met de 3G, die dropped het gesprek omdat ie geen signaal meer heeft bij het overschakelen. Duurt te lang gok ik.

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 212478 op 20-09-2008 15:29 ]

• UltraSub
Het trieste is dat iedereen steen en been klaagde over dropped calls, en ik er totaal geen last van had. Daarna kwam 2.1, zo ongeveer iedereen is lyrisch dat dit probleem opgelost is (lijkt), en nu heb ik er ineens wel veel last van..

Het is dat het zo'n prachtig toestel is, anders gooide ik hem door het raam..

• Disksoft
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 06-05 19:29
Ik heb nog steeds een probleem met mijn iphone met het updaten van apps zowel via itunes als via de iphone zelf. Hij geeft steeds een melding dat die het niet kan installeren, en hij gooit gewoon nog steeds dat icoon in het 1e scherm. Pas als ik de vorige versie van het programma er zelf af gooi wil die het soms nog wel doen via itunes maar hij blijft het vaak vertikken via de app store op de iphone zelf.

Hebben meer mensen hier last van? Ik dacht namelijk dat het in 2.1 opgelost zou worden/zijn.

• Y-Foxy
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 02-05 08:53
Anoniem: 220164 schreef op zaterdag 20 september 2008 @ 14:53:
[...]

Bedankt! Je hebt idd gelijk connecten naar carset werkte perfect, data overdracht niet. Echter had ik niet verwacht dat voor een toestel van zo een calibber dergerlijke functies nog niet zouden beschikbaar zijn.
Dat heeft gewoon met apple te maken die niet wil dat gekochte muziek/films/etc onderling onder gebruikers gedeeld word via bluetooth.

Anoniem: 233175

maar betreffen de dropped calls alleen bij de 3g aan of gebeurt het ook wanneer hij op gsm staat? ben ik wel benieuwd naar.

Anoniem: 233175 schreef op zaterdag 20 september 2008 @ 17:19:
maar betreffen de dropped calls alleen bij de 3g aan of gebeurt het ook wanneer hij op gsm staat? ben ik wel benieuwd naar.
Ik ben nog best onder de indruk van de batterij. Ik wilde hem eens fatsoenlijk leeg trekken voor ik hem ging opladen maar had wel wat haast. Dus flink gaan internetten via 3G, gps locatie bepalingen, filmpje, routes plannen. Het duurde echt een eeuwigheid voor ik eindelijk de 20% melding kreeg. Toen ben ik hem maar gaan opladen... Niet slecht.

• UltraSub
Anoniem: 233175 schreef op zaterdag 20 september 2008 @ 17:19:
Ja.. als je 3g uit zet, en dus fixed op het gsm netwerk zit, is er geen enkel probleem.
Wellicht dat het mij meer is gaan opvallen dat hij zoveel calls dropped, omdat ik hem na de upgrade naar 2.1 weer op 3g heb gezet de hele dag. Er was immers geen accu noodzaak meer. Ik had eerst 3g uit, voornamelijk omdat ik het niet tot het einde van de dag haalde met 3g aan. Toen dat dus wel ging na de update, heb ik 3g dus ook niet meer uit gezet. Resultaat, veel dropped calls bij het wisselen tussen netwerken.
Dus om je vraag te beantwoorden; het gaat mis als je op het randje van 3g dekking zit, je aan het bellen bent, en het toestel besluit dat 3g het niet meer trekt, en omschakelt naar gsm. Anders niet, alles in orde.

• Kuhr89
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 19:36
hee mensen. Ik zit hier nu op werk. Naar muziek te luisteren. Alleen hebben jullie ook dat als je met je vinger op de linkerluidspreker gaat. Dus dicht houdt. Dat je dan heel dof geluid krijgt? Ik heb bij mij het idee dathet rechter luidsprekertjehet niet doet. Er komt iig geen geluid uit. Kapot?

Graag een reactie!:op

| PS5 PSN: Hitting-Apex89

• Tales
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 08-05 21:47
Kuhr89 schreef op zaterdag 20 september 2008 @ 19:53:
hee mensen. Ik zit hier nu op werk. Naar muziek te luisteren. Alleen hebben jullie ook dat als je met je vinger op de linkerluidspreker gaat. Dus dicht houdt. Dat je dan heel dof geluid krijgt? Ik heb bij mij het idee dathet rechter luidsprekertjehet niet doet. Er komt iig geen geluid uit. Kapot?

al heel vaak gevraagd, maar het is een telefoon, je moet er mee kunnen bellen, mensen moeten je kunnen horen.

Rara wat heb je nodig om je stem te kunnen opnemen?

• Kuhr89
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 19:36
haha serieus totaal niet over na gedacht. Dacht namelijk dat het stereo was. Sorry domme vraag ;)

| PS5 PSN: Hitting-Apex89

• ppl
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

ppl

Y-Foxy schreef op zaterdag 20 september 2008 @ 17:01:
[...]

Dat heeft gewoon met apple te maken die niet wil dat gekochte muziek/films/etc onderling onder gebruikers gedeeld word via bluetooth.
Streep Apple maar door en maak er de "entertainmentindustrie" van want alleen dan klopt je uitspraak. Dat is zeg maar het nadeel van het feit dat Apple die iTunes Music Store heeft, dat beïnvloed dan namelijk ook wat andere dingen.
Kuhr89 schreef op zaterdag 20 september 2008 @ 19:53:

Kijk alsjeblieft eerst eens in de topicstart...en dan bedoel ik ook echt kijken en niet lezen* :)

* Er staat een plaatje waar notabene op staat aangegeven wat er rechts en links aan de onderzijde van de iPhone zit.

• UltraSub
ppl schreef op zaterdag 20 september 2008 @ 20:56:
[...]

Streep Apple maar door en maak er de "entertainmentindustrie" van want alleen dan klopt je uitspraak. Dat is zeg maar het nadeel van het feit dat Apple die iTunes Music Store heeft, dat beïnvloed dan namelijk ook wat andere dingen.
Is bullshit imo.
Ze hadden best uitwisseling kunnen toestaan, maar music en podcasts ed gewoon kunnen blocken.
A2DP dan? Is er ook zo een, waarom sloop je iets uit een BT protocol wat wereldwijd inmiddels ondersteund is?

• CrashOne
  • Niet online

CrashOne

oOoOoOoOoOoOoOoOoOo

Dat is denk ik gedaan om de concurentie met de AirPort (?) tegen te gaan, waar soort gelijke functionaliteit in zit.

Huur mij in als freelance SEO consultant!

Anoniem: 233175

UltraSub schreef op zaterdag 20 september 2008 @ 19:08:
[...]

Ja.. als je 3g uit zet, en dus fixed op het gsm netwerk zit, is er geen enkel probleem.
Wellicht dat het mij meer is gaan opvallen dat hij zoveel calls dropped, omdat ik hem na de upgrade naar 2.1 weer op 3g heb gezet de hele dag. Er was immers geen accu noodzaak meer. Ik had eerst 3g uit, voornamelijk omdat ik het niet tot het einde van de dag haalde met 3g aan. Toen dat dus wel ging na de update, heb ik 3g dus ook niet meer uit gezet. Resultaat, veel dropped calls bij het wisselen tussen netwerken.
Dus om je vraag te beantwoorden; het gaat mis als je op het randje van 3g dekking zit, je aan het bellen bent, en het toestel besluit dat 3g het niet meer trekt, en omschakelt naar gsm. Anders niet, alles in orde.
mooi, dat wilde ik graag voor mezelf bevestigd hebben aangezien ik de iphone ook zakelijk wil gebruiken kan ik geen dropped calls gebruiken en is voor overdag gsm voldoende. Wanneer ik thuis ben zou 3g handig zijn maar wifi is ook een mogelijkheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japie.G
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:52

Japie.G

Colour Classic

Iemand hier ook een iPhone en een CK3100 carkit van Parrot?

De mijne werkt hier niet goed mee. Wanneer iemand mij belt slaat de carkit op mute (muzieknootje met streep erdoor). En daarna kan ik niets meer met de carkit, hij blijft gemute. Wanneer nog niemand mij heeft gebeld gaat het goed, dus als ik zelf mensen bel is er geen probleem!

Heb de laatste software versie in de ck3100 zitten, en de iPhone op 2.1

Renault Scenic E-Tech EV - PV-Output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Ow, das interessant! Was net van plan om een CK3100 in te laten bouwen, omdat er eigenlijk geen negatieve ervaringen mee zijn op het net, en omdat Parrot zegt dat álle iPhone versies vlekkeloos moeten werken met hun carkits, na de update die ze blijkbaar hebben uitgebracht..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
Weet iemand waar ik op de T-Mobile website mijn order voor een iPhone kan tracken?
Het gaat om een verlenning van een abbo, dus ik weet niet of dat nog wat uitmaakt...

Heb wel een ordernummer gekregen enzo, maar geen link in die e-mail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
Geweldig, wat een service :D

Lomp dat ze het niet in de e-mail zetten overigens...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJapie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:49
Japie.G schreef op zondag 21 september 2008 @ 09:23:

De mijne werkt hier niet goed mee. Wanneer iemand mij belt slaat de carkit op mute (muzieknootje met streep erdoor). En daarna kan ik niets meer met de carkit, hij blijft gemute. Wanneer nog niemand mij heeft gebeld gaat het goed, dus als ik zelf mensen bel is er geen probleem!

iPhone 3G op 2.1 werkt hier prima samen met de ck3100. Het is gewoon instappen, paar seconden wachten en de telefoon is gepaired en je kan bellen. Ook telefoonboek wordt gesynced.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online

Ja werkt perfect, contacts syncen enzo, heb hem gekoppeld als ander gsm toestel via de carkit en werkte gelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiqman
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 18-04-2021
Het is niet de bedoeling om hier je vragen neer te gooien, zonder enige vorm van eigen inzet.

[ Voor 119% gewijzigd door Hoedje op 21-09-2008 14:43 ]

Apple: 15.4 MacBook Pro 2.2Ghz te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnd
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 05-12-2024
musiqman schreef op zondag 21 september 2008 @ 12:25:

Hoe stel ik mijn vociemail in onder de vm snel button?

Hoe laat het internet sneller werken (hij is een heel stuk trager dan mijn tytnII met mn snelle vodafone data abbo)
Gaat niet sneller worden aangezien de 1e gen iPhone geen 3G heeft zal het met de snelheid van GPRS gaan, dus erg traag.

Zij die het opgeven weten nooit hoe dicht ze bij hun doel waren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 98623

Reageer daar niet op, maar maak gewoon een topic report aan :)

Kreeg overigens van de klantenservice bericht dat de reparatietijd nog maar 2 weken zou zijn, als je je 3G inlevert voor haarscheurtjes. :) Van de week maar even opsturen dan.

[ Voor 71% gewijzigd door Hoedje op 21-09-2008 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiqman
Je hebt gelijk dat vragen over de originele iPhone ook thuishoren in dit topic. Desondanks mag je wel wat vriendelijker reageren.

[ Voor 71% gewijzigd door Hoedje op 21-09-2008 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• STIMPPYYY
  • Laatst online: 20:27
Ik heb gister een Iphone gekocht via marktplaats. Dit is met een T-mobile lock, ik zelf heb ook t-mobile. Nu kan ik gewoon prima internetten... ook 3G maar heb hiervoor geen internet abonnement hoe zit dat nu precies? Ik heb mail ook ingesteld van UPC.... maar krijg ik nu telkens een verbinding met het internet waarvoor ik moet betalen? en de GPS werkt die op basis van internet of is dat gewoon GPS-muis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJ_Latitude
  • Laatst online: 17:18
STIMPPYYY schreef op zondag 21 september 2008 @ 12:58:
Ik heb gister een Iphone gekocht via marktplaats. Dit is met een T-mobile lock, ik zelf heb ook t-mobile. Nu kan ik gewoon prima internetten... ook 3G maar heb hiervoor geen internet abonnement hoe zit dat nu precies? Ik heb mail ook ingesteld van UPC.... maar krijg ik nu telkens een verbinding met het internet waarvoor ik moet betalen? en de GPS werkt die op basis van internet of is dat gewoon GPS-muis.
Ik zou er maar mee stoppen als je geen internet abonnement hebt. Dan wordt het een hele dure bedoeling!
En GPS werkt nooit op basis van internet ;) (gaat in eerste instantie met de iPhone op basis van triangulatie mbv de GSM-masten en nog preciezer met een echte GPS-chip)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 146737

Ik ben van plan binnenkort een iPhone 3G aan te schaffen icm t-mobile. Ik lees hier nog al wat over wegvallende gesprekken. Wat ik mij afvroeg, is dit alleen met 3G aan of ook met GSM/GPRS? Ik ben namelijk best bereid standaard 3G uit te zetten en gewoon te bellen met GSM/GPRS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shaowoo
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 23:26
hopelijk zit ik in de juiste draadje :)
eergisteren heb ik uren zitten klooien met bodyguardz. Omdat ik mijn iphone vaak in mijn broekzak stop ben ik ook op zoek naar een goede case. Op aantal shops heb ik aantal bekeken maar kan niet echt een keuze maken, heeft iemand hierzo goede ervaring / tip voor een case

IT Freelancer since 2005, and still loving it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• STIMPPYYY
  • Laatst online: 20:27
CJ_Latitude schreef op zondag 21 september 2008 @ 13:00:
[...]

Ik zou er maar mee stoppen als je geen internet abonnement hebt. Dan wordt het een hele dure bedoeling!
En GPS werkt nooit op basis van internet ;) (gaat in eerste instantie met de iPhone op basis van triangulatie mbv de GSM-masten en nog preciezer met een echte GPS-chip)
Thnx... maar hij zit niet standaard op het internet toch... ik gebruik thuis en op school namelijk gewoon de WIFI verbinding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maks
  • Laatst online: 09-05 10:24
CJ_Latitude schreef op zondag 21 september 2008 @ 13:00:
[...]

Precies en misschien als aanvulling dat de iPhone in tegenstelling tot de meeste andere navigatiesoftware de kaarten van de server van Google Maps haalt en niet in het interne geheugen heeft opgeslagen. Daarom kost je dit dus wel geld zonder data-abonnement.

Edit\ Ja als er WiFi is dan gebruikt ie dat automatisch.

[ Voor 4% gewijzigd door Maks op 21-09-2008 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiqman
Als je het niet eens bent met een modactie, neem dan contact op met de desbetreffende moderator, maar ga niet in dit topic lopen klagen.

[ Voor 83% gewijzigd door Daedalus op 21-09-2008 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Anoniem: 146737 schreef op zondag 21 september 2008 @ 13:06:
Ik ben van plan binnenkort een iPhone 3G aan te schaffen icm t-mobile. Ik lees hier nog al wat over wegvallende gesprekken. Wat ik mij afvroeg, is dit alleen met 3G aan of ook met GSM/GPRS? Ik ben namelijk best bereid standaard 3G uit te zetten en gewoon te bellen met GSM/GPRS.
Lees ff een pagina terug. Is net verteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d4r4h4n
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 26-01 00:28
Hej,

Ik heb een beetje genoeg van het lelijke witte siliconenhoesje om mijn mooie 3G 16 GB zwart.. Ik wil graag een wat stijlvoller hoesje, maar eigenlijk niet voor meer dan 20 euro. Daarvoor moet het er niet billig uit zien. Ook heb ik liever geen klepjes voor het scherm, daarvoor heb ik er wel een screenprotector erop zitten.. Heeft iemand een idee welk tasje het meest geschikt voor mij is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiqman
We gaan het nog een keer proberen ;)

Ik krijg als ik mijn phone aan itunes hang de melding:

iTunes moet zoeken naar een udate voor uw aanbieder instellingen

Wat houd dit precies in? Ik ben bang als ik zo'n actie zou uitvoeren, mijn iphone unlock teniet gedaan word.

Ik zie op diverse site dat het iets te maken heeft met de oude update naar 2.1 (en deze zit al op mn phone) wat zou er dan nog moeten worden geupdate.

Als ik dan op ''zoek'' druk ontkoppeld deze en gebeurt er niets. Sluit ik de phone weer aan, dan krijg ik het bericht weer terug.

[ Voor 34% gewijzigd door musiqman op 21-09-2008 17:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gdzr
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 21:41
Vraagje, hoelang gaat de batterij bij gemiddelt gebruik mee, moet dus minstens 20 uur mee gaan, want snacht zou ik hem dan gewoon aan de oplader kunnen hangen. Want heb geen zin in, dat de telefoon na een halve dag al leeg is.

6.8 kWp op zuid en west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gdzr schreef op zondag 21 september 2008 @ 18:45:
Vraagje, hoelang gaat de batterij bij gemiddelt gebruik mee, moet dus minstens 20 uur mee gaan, want snacht zou ik hem dan gewoon aan de oplader kunnen hangen. Want heb geen zin in, dat de telefoon na een halve dag al leeg is.
Dat haal je ruim. Heel ruim. Bij mij gemiddeld 32 uur ofzo, met 3G constant aan en daarnaast +- 4 uur gebruik. (Bellen, smsen, filmpjes kijken, muziek luisteren).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maeslant
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:18
Anoniem: 61797 schreef op zondag 21 september 2008 @ 18:44:
Wat mij op begint te vallen is dat SMS berichten vanuit het buitenland (en dus buitenlandse(mobiele)) nummers simpelweg niet aankomen. Heb het nu al minstens van 2 mensen gehoord. Waar kan dit aan liggen ? 8)7
T-Mobile. Volgens mij het is een grote bende bij T-Mobile op het moment. Gesprekken worden verbroken of vallen weg (van heel veel mensen ook zonder iPhone) bereik is er wel maar gebeld worden kan niet.

Nummerbehoud bij mijn moeder werd ook al helemaal fout doorgevoerd en deze is al 10 dagen onbereikbaar (oude nummer afgesloten, nieuwe niet aangesloten :().

Ik krijg steeds meer het idee dat de iPhone helemaal niet het probleem is, maar de provider erom heen. T-Mobile heeft zich verslikt in de samenvoeging met Orange.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vgroenewold
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 03-08-2024
Het ligt puur aan het gebruik. Als ik 3G uit heb staan (die heb je meestal niet nodig namelijk), fetch van mail om het uur, push aan, af en toe wifi, af en toe gps, beetje surfen (dan wel met 3G aan) en wat muziek luisteren (uurtje). Dan heb ik 1 dag standby, 6 uur gebruik. 32 uur standby met 4 uur gebruik op 3G lijkt mij niet "zeer ruim" te halen overigens, ik zit dan zeker allang op de 20% waarschuwing.. tenzij het gebruik bestaat uit alleen muziek luisteren bijv.

[ Voor 4% gewijzigd door vgroenewold op 21-09-2008 19:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

vgroenewold schreef op zondag 21 september 2008 @ 19:35:
[...]

Het ligt puur aan het gebruik. Als ik 3G uit heb staan (die heb je meestal niet nodig namelijk), fetch van mail om het uur, push aan, af en toe wifi, af en toe gps, beetje surfen (dan wel met 3G aan) en wat muziek luisteren (uurtje). Dan heb ik 1 dag standby, 6 uur gebruik. 32 uur standby met 4 uur gebruik op 3G lijkt mij niet "zeer ruim" te halen overigens, ik zit dan zeker allang op de 20% waarschuwing.. tenzij het gebruik bestaat uit alleen muziek luisteren bijv.
Nouja, 'zeer ruim'.. Rond die tijd krijg ik de 10% melding, dus zou ik nog een 1/10e van 32 uur = 3 uur nogwat moeten kunnen bellen etc. Komt op 35 uur uit..dus ruim 32 uur dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJ_Latitude
Dit is mijn score (genomen vlak nadat 'ie weer aan de stroom hing). Hij heeft in deze tijd constant aangestaan, met zowel 3G als WiFi aan. Ik heb op werk en thuis WiFi, en ik merk dat als je daar vaak op zit, de batterijduur sterk beter wordt. 's Nachts heb ik 'm op flight-mode, want gebruik 'm ook als wekker maar hoef 's nachts niet gebeld of gemaild te worden.
Daarnaast laat ik 4 mailaccounts om het half uur fetchen. Ik doe niet push, want het hoeft voor mij niet instant, en het scheelt een boel aan stroom naar mijn ervaring.

Overigens kan ik uit ervaring met vorige smartphones (Sony Ericsson P990 en P1i) zeggen dat ook deze veel sneller op waren als push en/of 3G aan stonden.

Ik ben wel tevreden :)
Afbeeldingslocatie: http://www.chronoworx.nl/iphone.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Shit, dat haal ik bij lange na niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 232049

CJ_Latitude schreef op zondag 21 september 2008 @ 19:51:
[...]

Dit is mijn score (genomen vlak nadat 'ie weer aan de stroom hing). Hij heeft in deze tijd constant aangestaan, met zowel 3G als WiFi aan. Ik heb op werk en thuis WiFi, en ik merk dat als je daar vaak op zit, de batterijduur sterk beter wordt. 's Nachts heb ik 'm op flight-mode, want gebruik 'm ook als wekker maar hoef 's nachts niet gebeld of gemaild te worden.
Daarnaast laat ik 4 mailaccounts om het half uur fetchen. Ik doe niet push, want het hoeft voor mij niet instant, en het scheelt een boel aan stroom naar mijn ervaring.

Overigens kan ik uit ervaring met vorige smartphones (Sony Ericsson P990 en P1i) zeggen dat ook deze veel sneller op waren als push en/of 3G aan stonden.

[afbeelding]
euh... er staat in die screenshot "iPhone is aangesloten geweest sinds laatste keer opladen". Betekent dat niet dat je hem tussendoor bijgeladen hebt door hem aan de computer te koppelen bijvoorbeeld? Dan klopt de suggestie die je maakt door zoveel uren met één batterijlading te kunnen doen toch ook niet (meer)? Of begrijp ik je verkeerd? Ik bedoel: 4 dagen gebruik zonder tussendoor aan usb te koppelen/bijladen zou knap zijn ;)

[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 232049 op 21-09-2008 20:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 144797

Ik heb een iphone i.c.m. de CK3100. Ik heb ze met elkaar gepaird en het werkt echt perfect. Enkele seconden na het instappen wordt het automatisch gepaird en ik hoef dus niets meer te doen. Netjes over de geluidsinstallatie van de auto zonder enig werk. Moet dus kunnen werken !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJ_Latitude
Anoniem: 232049 schreef op zondag 21 september 2008 @ 20:48:
[...]

euh... er staat in die screenshot "iPhone is aangesloten geweest sinds laatste keer opladen". Betekent dat niet dat je hem tussendoor bijgeladen hebt door hem aan de computer te koppelen bijvoorbeeld? Dan klopt de suggestie die je maakt door zoveel uren met één batterijlading te kunnen doen toch ook niet (meer)? Of begrijp ik je verkeerd? Ik bedoel: 4 dagen gebruik zonder tussendoor aan usb te koppelen/bijladen zou knap zijn ;)
Nu ik erover nadenk weet ik niet precies of 'ie nu blijft doortellen zodra je de stroom eraan hangt en of 'ie weer naar 0 gaat zodra je 'm niet volledig oplaad.

Wat ik wel weet is dat zodra je 'm volledig op hebt geladen en je trekt de stekker eruit, dat deze twee tellers dan op 0 gezet worden.

In mijn screenshot staat inderdaad dat 'ie sinds de vorige keer volledig opladen is aangesloten, maar tijdens deze sessie is m'n iPhone om +- 7:00 uitgegaan vanwege tekort aan stroom (zwart schermp met rode batterij en icoontje van stroom). Ik heb 'm toen dus weer aan de stroom gehangen (om 08:09 :P) en direct die screencap gemaakt, om de gegevens vast te leggen. Dan krijg je dus dat zinnetje erbij, maar van die 4 dagen 1 uur die er staat is dus hoogstens 5 seconden aan het draadje ;)

Maar ik heb 'm in die 4 dagen 1 uur inderdaad niet aangekoppeld. Uiteraard heb ik dit wel gehaald met de 'voorwaarden' die ik heb genoemd. Maar vind zeker prima! Voor mij een stuk verbetering t.o.v. < 2.1 _/-\o_

[ Voor 3% gewijzigd door CJ_Latitude op 21-09-2008 21:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japie.G

Japie.G

Colour Classic

UltraSub schreef op zondag 21 september 2008 @ 10:05:
Ow, das interessant! Was net van plan om een CK3100 in te laten bouwen, omdat er eigenlijk geen negatieve ervaringen mee zijn op het net, en omdat Parrot zegt dat álle iPhone versies vlekkeloos moeten werken met hun carkits, na de update die ze blijkbaar hebben uitgebracht..
Heb nog weinig ervaringen met 2.1 icm ck3100 gezien. Maar het kan net zo goed aan mijn carkit liggen aangezien die wel meer kuren vertoond de laatste tijd. Is ook al 3,5 jaar oud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canon23
  • Laatst online: 19:28

Canon23

>>MY<< world

We snappen dat je gefrustreerd bent, maar dan hoef niet zo'n reactie te posten. Als je problemen hebt met je iPhone, open een nieuw topic waarin je duidelijk vermeld wat het probleem is en wat je zelf al gedaan hebt en gezocht om het op te lossen. Hier gaan zitten schelden gaat je niet helpen.

[ Voor 88% gewijzigd door Daedalus op 21-09-2008 22:11 ]

1..2 Freddy's coming for you, 3..4 Knocking at ya door, 5..6 Grab your crusifix, 7..8 Better stay up late, 9..10 Never sleep again|| SPECS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielsvr
  • Laatst online: 08-04 11:51
Tja, uh, error? Er zijn miljoenen errors mogelijk... en mn glazenbol is stuk! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 01-03 22:15
CJ_Latitude schreef op zondag 21 september 2008 @ 19:51:
[...]

[afbeelding]
Ik zit net onder de helft van die van jou :X Not amused dus..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 09-05 12:48

Nitai

Live the life you love.

Japie.G schreef op zondag 21 september 2008 @ 21:40:
[...]

Heb nog. Weinig ervaringen met 2.1 icm ck3100 gezien. Maar het kan net zo goed aan mijn carkit liggen aangezien die wel meer kuren vertoond de laatste tijd. Is ook al 3,5 jaar oud.
Japie.G, ik heb het ook met m'n CK3100 icm met de iPhone 3G (2.1). Alleen heeft m'n iPhone 2G (2.1) dit probleem niet!

Als je opneemt dan blijft hij op mute, dan moet je nog een keer op de groene knop van opnemen drukken (dan schakelt hij mute uit). Wel heel irritant, maar ik heb het ook niet altijd. Ik heb gemerkt dat als ik 3G uitzet op m'n iPhone 3G dat ik dan nergens last van heb icm de Parrot. (Mijn parrot is van december vorig jaar).

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canon23
  • Laatst online: 19:28

Canon23

>>MY<< world

Canon23 schreef op zondag 21 september 2008 @ 21:44:
[mbr]We snappen dat je gefrustreerd bent, maar dan hoef niet zo'n reactie te posten. Als je problemen hebt met je iPhone, open een nieuw topic waarin je duidelijk vermeld wat het probleem is en wat je zelf al gedaan hebt en gezocht om het op te lossen. Hier gaan zitten schelden gaat je niet helpen.[/]
Dude ik vraag hier om hulp ik begin met een semi gecensureerde scheldwoord, daar leg ik uit wat het probleem is en wat ik heb geprobeerd. En of iemand een idee heb. Error war nr 6 en 13 verder stond er alleen dat het niet mogelijk was ivm een storing...

1..2 Freddy's coming for you, 3..4 Knocking at ya door, 5..6 Grab your crusifix, 7..8 Better stay up late, 9..10 Never sleep again|| SPECS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maks
  • Laatst online: 09-05 10:24
Zijn er hier trouwens al gebruikers die IntelliScreen hebben gekocht? Voor 5 USD (de afgeslankte versie) lijkt me dat super interessant alleen ik vraag me af wat de ervaringen met de complete versies zijn? Heb even de trail er op gehad maar merkte dat het wat langzamer ging allemaal, iemand ervaring met IntelliScreen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63780

Sinds donderdag in bezit van een iPhone. 3G bereik instabiel binnenshuis (Kerkrade), en buiten redelijk. Buurgemeente Heerlen volle bak :-). Dit natuurlijk met de 2.1FW.

Wel iets mafs te melden. Met Safari lukte het me tot eergisteren nog om links op pagina's nog in nieuwe 'schermen' te openen. Dit deed ik door op een link te blijven drukken en als de link wordt getoond snel nogmaals op de link te drukken. Op de een of andere manier wil me dat niet meer lukken... Zelfs niet na een restore?

Nouja dit is de manier die ik gezocht had op internet en dus eerst werkte:
I may have figured out a better way. If you touch and hold a link, a bubble displaying the URL appears. If you release right away, the bubble closes. But if you touch a bit longer, the bubble remains - lift your finger and tap near the bubble, and the link will open in a new window. It worked from macworld and tuaw, which *may* be mobile safari biased.

I am using an iTouch with fw 2.0.1.
Bron

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 63780 op 22-09-2008 00:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carnagy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 24-03 10:36
Anoniem: 63780 schreef op maandag 22 september 2008 @ 00:06:
Sinds donderdag in bezit van een iPhone. 3G bereik instabiel binnenshuis (Kerkrade), en buiten redelijk. Buurgemeente Heerlen volle bak :-). Dit natuurlijk met de 2.1FW.

Wel iets mafs te melden. Met Safari lukte het me tot eergisteren nog om links op pagina's nog in nieuwe 'schermen' te openen. Dit deed ik door op een link te blijven drukken en als de link wordt getoond snel nogmaals op de link te drukken. Op de een of andere manier wil me dat niet meer lukken... Zelfs niet na een restore?

Nouja dit is de manier die ik gezocht had op internet en dus eerst werkte:

[...]

Bron
Het werkt hier wel. Link aanklikken totdat je de volledige URL in het grijze balkje ziet en dan op die link klikken opent een nieuw venster.

Thx voor de tip, want ik wist dit nog niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japie.G

Japie.G

Colour Classic

Nitai schreef op zondag 21 september 2008 @ 23:09:
[...]

Japie.G, ik heb het ook met m'n CK3100 icm met de iPhone 3G (2.1). Alleen heeft m'n iPhone 2G (2.1) dit probleem niet!

Als je opneemt dan blijft hij op mute, dan moet je nog een keer op de groene knop van opnemen drukken (dan schakelt hij mute uit). Wel heel irritant, maar ik heb het ook niet altijd. Ik heb gemerkt dat als ik 3G uitzet op m'n iPhone 3G dat ik dan nergens last van heb icm de Parrot. (Mijn parrot is van december vorig jaar).
Hmm, ms handig om te vermelden, ik heb een iPhone 2g :)

Als ik op het groene knopje druk schakelt hij inderdaad de mute af, maar alleen bij de eerste beller, wanneer er daarna nog iemand belt kan ik blijven drukken, heeft dan geen zin meer, Blijft gemute!

iPhone 2G; 2.1 software, verder geen gekkigheid, helemaal standaard. Ik ga ook maar eens met settings klooien, misschien WiFi uit ofzo...

Iemand met tips; zeer welkom! Mijn eigen ervaringen zal ik hier blijven posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 127386

Anoniem: 202218 schreef op maandag 22 september 2008 @ 01:09:
[...]

Eerste 2 maanden na je aansluiting bij T-Mobile is er geen communicatie met buitenlandse nummers mogelijk, dit kun je afkopen door 120eu te betalen. Rare bedrijfsvoering imo.
Heb je hier een bron van? Lijkt me nogal raar. Een simlock heeft toch niks te maken met het versturen en ontvangen van smsjes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 08-05 16:50
Anoniem: 127386 schreef op maandag 22 september 2008 @ 08:39:
[...]
Heb je hier een bron van? Lijkt me nogal raar. Een simlock heeft toch niks te maken met het versturen en ontvangen van smsjes?
Het heeft ook niets te maken met de simlock maar met je abonnement ;)
T-Mobile heeft blijkbaar weinig vertrouwen in de kredietwaardigheid van nieuwe klanten en staat pas na 2 maanden toe dat er vanuit het buitenland gebeld kan worden.
Smsjes en gesprekken ontvangen in het buitenland werkt overigens wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Niet online
Voor iedereen die op Windesheim in Zwolle zit en op het netwerk van Windesheim wil komen is hier een toturial:
http://funzoneq.livejournal.com/28456.html

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Japie.G schreef op maandag 22 september 2008 @ 08:37:
[...]

Hmm, ms handig om te vermelden, ik heb een iPhone 2g :)

Als ik op het groene knopje druk schakelt hij inderdaad de mute af, maar alleen bij de eerste beller, wanneer er daarna nog iemand belt kan ik blijven drukken, heeft dan geen zin meer, Blijft gemute!

iPhone 2G; 2.1 software, verder geen gekkigheid, helemaal standaard. Ik ga ook maar eens met settings klooien, misschien WiFi uit ofzo...

Iemand met tips; zeer welkom! Mijn eigen ervaringen zal ik hier blijven posten.
Parrot software up 2 date?
Ik heb ergens een bericht van Parrot gelezen dat al hun carkits na de laatste software update vlekkeloos moeten werken met iedere iPhone..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eelco_akker
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 15:43
Maksvr schreef op zondag 21 september 2008 @ 23:28:
Zijn er hier trouwens al gebruikers die IntelliScreen hebben gekocht? Voor 5 USD (de afgeslankte versie) lijkt me dat super interessant alleen ik vraag me af wat de ervaringen met de complete versies zijn? Heb even de trail er op gehad maar merkte dat het wat langzamer ging allemaal, iemand ervaring met IntelliScreen?
Vorige week gekocht (standaard versie), bevalt erg goed. Ik zie tenminste mijn afspraken weer zonder mijn agenda te openen. (oude Windows Mobile user ;) Geen problemen met snelheid o.i.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 06-05 01:08

Royz

Kleurenblind!!

Dit heb ik ook!!! Ik dacht dat er iets met mijn carkit was, maar ik moet altijd terugbellen naar die persoon. Dat werkt namelijk wel :/
Nitai schreef op zondag 21 september 2008 @ 23:09:
[...]

maar eens proberen, hopelijk helpt het!

[ Voor 31% gewijzigd door Royz op 22-09-2008 09:32 ]

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FailFr8er
  • Laatst online: 08-05 16:07
eelco_akker schreef op maandag 22 september 2008 @ 09:26:
[...]

Vorige week gekocht (standaard versie), bevalt erg goed. Ik zie tenminste mijn afspraken weer zonder mijn agenda te openen. (oude Windows Mobile user ;) Geen problemen met snelheid o.i.d.
Zijn hier geen alternatieven voor? Ik vind $5,- voor alleen je afspraken op je Locked Screen ietwat teveel van het goeie (die functie is namelijk de enige ik die gebruik tijdens mn trial). Sowieso heb ik vernomen dat Apple een patent heeft aangevraagd op soortgelijke functionaliteit.

Aan de andere kant is $5,- echt geen drol meer tegenwoordig... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biker-mouse
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 17-04 23:41
eelco_akker schreef op maandag 22 september 2008 @ 09:26:
[...]

Kun je hier toevallig een screendump van posten?
Ben erg benieuwd hoe dit er uitziet.

MacBook Pro - Iphone 6 - Ipad Air - BMW E90 325i - Honda CBR 600 RR - Synology DS415+ - Apple TV2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarty77
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08-05 17:49
UltraSub schreef op maandag 22 september 2008 @ 09:25:
[...]

Parrot software up 2 date?
Ik heb ergens een bericht van Parrot gelezen dat al hun carkits na de laatste software update vlekkeloos moeten werken met iedere iPhone..
Ik had begrepen dat de 3000 hetzelfde basestation gebruikt als de 3100???

mijn 3g met versie 2.1 werkt uitstekend met mijn parrot 3000 (versie zonder lcd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FailFr8er
  • Laatst online: 08-05 16:07
Biker-mouse schreef op maandag 22 september 2008 @ 11:25:
[...]

Kun je hier toevallig een screendump van posten?
Ben erg benieuwd hoe dit er uitziet.
Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/jornenmaeike/IMG_0001.PNG
Zo heb ik em, al kun je er nog veel meer mee doen, zoals E-mailcheck, weer, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfHenk
  • Laatst online: 23:34
:9
Ben best wel jaloers op die agenda moet ik zeggen.
En dan bedoel ik de agenda zelf.
4:30 werken op een hele week
:+
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op of je post niet beter past in een van de volgende topics:
[iPhone 3G] Provider & Abonnementen - deel 6
[iPhone 3G] Importeren, wat zijn de mogelijkheden? Deel 2
[iPhone & iPod touch] Jailbreaken
[iPhone & iPod touch] App Store Ervaringen & Discussie
[iPhone & iPod touch] Handige websites en web apps

Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: Apple Media Devices Beleid.