[iPhone 3G] Ervaringen & Discussie Deel 15 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 81.107 views

• Robbeke
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 29-12-2018
vlesierse schreef op woensdag 17 september 2008 @ 09:54:
Opzich mogen programma's toch niet blijven draaien op de achtergrond? Heb het ook eens eerder gehad, maar dat had meer te maken met de bug van de App Store applicaties. Op één of ander manier had ik 's nachts de Apple Of Death gehad en was 's ochtends mijn batterij leeg en moest is restoren :(
Geen enkele app mag op achtergrond blijven draaien, dus dat kan de oorzaak niet zijn.

Twee mogelijkheden denk ik:

- defecte batterij
- daemon of app op de iPhone draait en gecrashed is en zo constant 100% cpu vraagt, met batterijproblemen tot gevolg. Herstart de iPhone eens en dan zou zoiets niet meer mogen voorkomen...

Heb het alvast zelf nog nooit gehad

http://www.tweakers.net/gallery/sys/2314

• Superflip
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 11:53

Superflip

*pwiet*

Ik denk dat ik het probleem gevonden heb.
Mijn iPhone begint te pas en te onpas zomaar muziek te spelen :|
Dus vannacht is die weer aan gesprongen en is muziek beginnen spelen. (Geluid stond op stil)

Dit is dus de reden dat ie zoveel zuipt waarschijnlijk.

• Stacium
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Stacium

Perfect Molecular Chaos

Master__R schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 19:42:
[...]

2,5 week, toen kreeg ik een nieuwe. Ik heb mijn iPhone opgestuurd, dus niet via de winkel.

Kan me voorstellen dat dat sneller gaat, want hij ging gelijk naar Rijswijk (Solid Vision). Daar kwam ook mijn nieuwe vandaan. Bel hen anders eens.
Goede tip. Ik heb ze vanmorgen gebeld, maar ik heb daar 35min in de wacht gestaan zonder iemand aan de lijn te krijgen. Dat vind ik iets te gortig, het is tenslotte het probleem van T-Mobile.
Verwijderd schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 20:22:
[...]

Het gaat er volgens mij om dat je iPhone met IMEI en/of serienummer aan je abonnement gekoppeld wordt. Als je dus een andere iPhone krijgt (wat volgens mij in de meeste gevallen gebeurt) moeten die gegevens veranderd worden. Plus dat het waarschijnlijk vet druk is in die centra of bedrijven waar de kapotte iPhones vervangen worden...?
Dat koppelen van IMEI aan je abo vind ik prima. Maar bij een iPhone die vanaf het begin af aan defect is, en binnen 8 dagen door de klant wordt teruggegeven moet het toch mogelijk zijn om direct een nieuwe iPhone mee te geven, en ter plekke de IMEI/abo link te (laten) wijzigen?
Verwijderd schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 20:22:
[...]
En tja, of de winkel je *nieuwe* iPhone voor je test... volgens mij mogen of kunnen ze de verpakking niet openmaken/ testen voor je met je simkaart voordat ze het toestel daadwerkelijk verkocht / gescand aan de kassa en/of en na activeren via iTunes...?
Precies mijn punt.. Dus je staat machteloos als klant.
Hoedje schreef op woensdag 17 september 2008 @ 09:42:
[...]
Dan zou ik T-Mobile bellen en/of langs de T-Mobile Shop gaan. Dat is echt bizar lang. Ik heb hem op 19 augustus uiteindelijk ingeleverd en ik heb inmiddels alweer bijna twee weken een vervangende iPhone.
Ik heb maandag de KS teruggebeld. Status was onbekend. Ik zou teruggebeld worden door de "After Sales" afdeling. Is niet gebeurd tot nu toe
Dinsdag ben ik langs de TM-Shop gegaan. De medewerker daar kon de status ook niet vinden, maar zou die dag uitzoeken waar mijn iPhone is en mij direct terugbellen. Is ook niet gebeurd.

Tot voor kort was ik een tevreden klant van T-Mobile, maar als dit soort dingen zo ondoorzichtig en omslachtig gebeuren en daarnaast afspraken niet nagekomen worden, dan baal ik dat ik nu weer 2 jaar aan T-Mobile vast zit. :(

Ik mis m'n mooie iPhone! :'( Vanmiddag ga ik maar weer even langs..

It seemed like a good idea at the time

• To_Tall
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 14-09 15:46
SgtStrider schreef op woensdag 17 september 2008 @ 11:26:
Ik ben er inmiddels achter (na lang testen) dat het 3G bereik probleem wel degelijk aan de iPhone ligt. Ik heb getest met 2 8GB 3G's en een 16GB 3G, en bij allemaal heb ik slecht tot geen 3G bereik terwijl ik op _precies_ dezelfde locaties met een SE W910i en een TyTN-II wel vol 3G bereik heb. Dit is in Zoetermeer. Ja, alle 3 de iPhones draaien op 2.1. Ik ben ervan overtuigd dat dit geen netwerkprobleem is omdat de andere telefoons geen enkel probleem hebben met verbinding maken en snelheid terwijl de iPhones dat wel hebben (of geen bereik, of continu verbrekende verbinding). Aangezien Apple nu al de software heeft bijgewerkt denk ik dat het verstandig is na te denken over een herstelprocedure (nieuwe chip, betere antenne, etc). Zoveel geld uitgeven en accoord gaan met iets wat niet goed werkt gaat er bij mij niet in.
En nu niet naar je streepjes kijken maar naar aantal -db wat is de ontvangst dan op deze phones?? Zoals al vaker is gezegd streepjes zeggen niets. Signaal sterkte in -db zegt veel meer. vanav -70 db heb je UMTS dacht ik.

A Soldiers manual and a pair of boots.

Verwijderd

Ik ga in ieder geval met de telefoon naar een T-mobile shop. Ondanks de mooie beloftes aan de telefoon is het met de laatste update nog steeds niet mogelijk bij mij thuis (Almere stads-hart) te bellen. (Noch 3G, noch zonder 3G)

Op het werk (Amstelveen zuid) heb ik geen 3G verbinding en geeft hij volle sterkte aan voor non-3G verbindingen. Als ik mail wil lezen bouwt hij een GPRS verbinding op. Helaas werkt die niet, na 15 minuten is een testmail van 1 regel platte tekst nog niet binnen.

Met andere woorden op de plekken waar ik 90% van de week ben kan ik niet bellen en/of internetten. Collega's met andere toestellen en T-mobile abonnementen hebben geen enkel probleem, ook niet met 3G verbindingen. En bij mij thuis werkt alles ook een stuk beter met een nokia toestel. Balkjes zeggen nu ook op di iPhone niets meer :(

De vraag is wat ik kan verwachten van T-mobile. Wat ze nu leveren werkt gewoon niet, ik wil eigenlijk gewoon een werkende verbinding. M.a.w. een vergelijkbaar toestel die wel fatsoenlijk verbinding opbouwt met hetzelfde abonement.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 17-09-2008 13:17 ]

• vgroenewold
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 11-08 20:06
Ik heb thuis bij 5 streepjes in ieder geval zo'n -90 db. Anyway, je kan inderdaad niet zo simpel een vergelijking doen. Ik heb ook wel een vermoeden dat de iPhone zelf ook wat problemen heeft wat dit betreft, maar of ze zo groot zijn betwijfel ik nog steeds. We hebben geen idee of die andere telefoons anders staan afgesteld qua schaal, verschillende schalen vergelijken heeft dan ook weinig zin. Wat mij betreft is er pas een probleem als er "no service" is van de iPhone, terwijl de andere wel bereik hebben. Ik had met 1 streepje op de iPhone altijd nog 3G snelheid. Dit is met 2.1 duidelijk stabieler geworden, ik heb nu in de plaatsen in mijn review vrijwel overal goed bereik, zelfs in het laboratorium waar ik werk is nu 3G, terwijl het met m'n HTC Touch daar altijd nauwelijks tot geen bereik was op gewoon GSM... allebei met T-Mobile. Ik kan dus op de meeste plaatsen waar ik kom prima werken met de iPhone en 3G, dat er plaatsen zijn waar het niet gaat erken ik, maar zoals ik hierboven met m'n HTC aangeef is zelfs zo'n vergelijking niet veelzeggend, want ik zou dan de conclusie trekken dat mijn iPhone beter ontvangt. Er is meer aan de hand dan dat en lang niet alleen specifiek liggend aan de iPhone.

En @hierboven, in jouw geval werkt het dus niet op de plaatsen waar jij veel komt. Ik zou dan zeggen, gewoon ermee terug gaan en vragen of het ligt aan je iPhone, of gewoon een ontbinding van het contract eisen, dit kan via een mail naar T-mobile. Volgens mij moet het mogelijk zijn ook zonder die mail-mogelijkheid ervan af te komen, als jij kan aantonen dat het geleverde product niet voldoet aan hetgeen je dacht te kopen, dan zal de rechter dit vast toekennen...lijkt mij.

[ Voor 16% gewijzigd door vgroenewold op 17-09-2008 13:23 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 17 september 2008 @ 13:16:
Ik ga in ieder geval met de telefoon naar een T-mobile shop. Ondanks de mooie beloftes aan de telefoon is het met de laatste update nog steeds niet mogelijk bij mij thuis (Almere stads-hart) te bellen. (Noch 3G, noch zonder 3G)
Dus zelfs geen GSM verbinding? Das wel te erg idd voor een stad als Almere. Zelf zat ik ook te wachten op mijn contractverlenging bij T-mobile en had ht idee om een Iphone te nemen ivm de gave apps die ervoor zijn. Maar wanneer zelfs in een stad als Almere met de volgens de T-mobile volledig gedekte dekkingskaart geen goede verbinding houd dan gaat er idd iets niet goed.

dit gaat denk ik nog een groot probleem worden denk ik.

• JottemJ
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 13-09 13:33
Verwijderd schreef op woensdag 17 september 2008 @ 13:16:

Op het werk (Amstelveen zuid) heb ik geen 3G verbinding en geeft hij volle sterkte aan voor non-3G verbindingen. Als ik mail wil lezen bouwt hij een GPRS verbinding op. Helaas werkt die niet, na 15 minuten is een testmail van 1 regel platte tekst nog niet binnen.

Met andere woorden op de plekken waar ik 90% van de week ben kan ik niet bellen en/of internetten. Collega's met andere toestellen en T-mobile abonnementen hebben geen enkel probleem, ook niet met 3G verbindingen. En bij mij thuis werkt alles ook een stuk beter met een nokia toestel. Balkjes zeggen nu ook op di iPhone niets meer :(

De vraag is wat ik kan verwachten van T-mobile. Wat ze nu leveren werkt gewoon niet, ik wil eigenlijk gewoon een werkende verbinding. M.a.w. een vergelijkbaar toestel die wel fatsoenlijk verbinding opbouwt met hetzelfde abonement.
T-Mobile gaat uit van je thuissituatie. Je geeft aan daar niet te kunnen bellen -> gebrekkige dienst di e geleverd wordt door T-Mobile en geeft daarom het recht op ontbinding van het contract. Ik zou de KS bellen en het daar voorleggen, ik neem aan dat er een schappelijke oplossing gevonden kan worden.

Verwijderd

http://www.youtube.com/wa...zcCjpOXSQ&feature=related

Dit filmpje zeg ook wel genoeg dat er best wat rare dingen gebeuren met de Iphone. Toch?

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 17 september 2008 @ 13:24:
[...]
Dus zelfs geen GSM verbinding? Das wel te erg idd voor een stad als Almere. Zelf zat ik ook te wachten op mijn contractverlenging bij T-mobile en had ht idee om een Iphone te nemen ivm de gave apps die ervoor zijn. Maar wanneer zelfs in een stad als Almere met de volgens de T-mobile volledig gedekte dekkingskaart geen goede verbinding houd dan gaat er idd iets niet goed.

dit gaat denk ik nog een groot probleem worden denk ik.
Heel soms kan ik aan de slaapkamer kant bellen, maar dan valt meestal ergens tijdens het gesprek het signaal/de verbinding weg. Zodra ik de huiskamer inloop springt hij op no service. Zowel met als zonder 3G ingeschakeld hetzelfde. Andere toestellen met T-mobile abonnement werken wel ondanks dat ook die een zwak signaal aangeven in de huiskamer.

Edit: En als reactie op hieronder: Battery life is met de update gigantisch verbeterd. De telefoon crash ook een stuk minder. En daar waar ik wel een 3G verbinding heb werkt het toestel fantastisch. Daarom is het zo eeuwig zonde dat ik ik de meeste functionaliteit bijna nooit kan gebruiken. Qua bediening en mogelijkheden is het veruit de beste telefoon die ik ooit in handen heb gehad.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 17-09-2008 14:13 ]

Verwijderd

Nokia heeft ook wel eens wat toestellen gehad die in Almere/ nieuwbouw geen bereik binnen hadden. Dus opzich is het niet een nieuw fenomeen in Almere. Het is alleen jammer dat het nu nogsteeds voor kan komen.

• Kuhr89
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 14-09 00:29
Ik ben best blij met die 2.1 update.

Ik heb mijn Iphone er gister ochtend om 6uur sochtends eruit gehaald. Meteen in de trein muziek luisteren en met 3g beetje Nu.nl door zitten lezen. Voor de rest op school nog keer zitten internetten. Spelletje spelen. Terug naar huis weer muziek luisteren en in de auto aan de AUX aansluiting zeker nog 1uur erbij. Savonds niet in de oplader gedaan. Vandaag hetzelfde weer. uurtje muziek heen naar tilburg, 1uur terug naar tilburg. nog internet + winkels zoeken met die Kaart functie met 3G. En mijn batterij geeft nu nog 20% aan

Gebruik: 6uur en 40minuten
Standby: 1dag, 8 uur.

Wel gebruik ik geen Push. en normaal staat 3G altijd uit. dus alleen als het nodig is.

| PS5 PSN: Hitting-Apex89

• Phoniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 08-06-2021
Helaas kan ik nog niet genieten van de verbeterde batterijduur...
Ik sync mijn Google Calendars via Nuevasync met de iPhone. Helaas heeft Nuevasync nog wat problemen met de laatste update van Apple (2.1). Op 't moment dat ik mijn agenda open, loopt de iPhone vast.
De iPhone blijft vervolgens wel op de achtergrond proberen om m'n agenda te synchroniseren... dit heeft tot gevolg dat m'n gebruikstijd en standbytijd op dit moment gelijk zijn :S
Ik kan de Nuevasync-account helaas niet verwijderen, want dan loopt ie ook vast. Hopelijk heeft Nuevasync hier snel een oplossing voor. Dan kan ik ook genieten van een batterij-duur van drie dagen :)

Misschien dat dit ook het probleem van andere iPhone-gebruikers met een korte batterijduur is?

• Limbeckx
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 13-09 11:18
Ik krijg net een smsje van T-mobile dat er een software update is. Enig idee waar dat op zou moeten slaan?

• Limbeckx
Phoniac schreef op woensdag 17 september 2008 @ 14:12:
Helaas kan ik nog niet genieten van de verbeterde batterijduur...
Ik sync mijn Google Calendars via Nuevasync met de iPhone. Helaas heeft Nuevasync nog wat problemen met de laatste update van Apple (2.1). Op 't moment dat ik mijn agenda open, loopt de iPhone vast.
De iPhone blijft vervolgens wel op de achtergrond proberen om m'n agenda te synchroniseren... dit heeft tot gevolg dat m'n gebruikstijd en standbytijd op dit moment gelijk zijn :S
Ik kan de Nuevasync-account helaas niet verwijderen, want dan loopt ie ook vast. Hopelijk heeft Nuevasync hier snel een oplossing voor. Dan kan ik ook genieten van een batterij-duur van drie dagen :)

Misschien dat dit ook het probleem van andere iPhone-gebruikers met een korte batterijduur is?
Ik gebruik ook Nuevasync maar vastlopers heb ik niet. Batterij gaat wel korter mee sinds ik sync met nuevasync gebruik. Zal wel liggen aan het feit dat ie info pushed

Verwijderd

ECiftci schreef op woensdag 17 september 2008 @ 14:12:
Ik krijg net een smsje van T-mobile dat er een software update is. Enig idee waar dat op zou moeten slaan?
Ik gok op 2.1, er zullen ongetwijfeld mensen zijn die die nog niet hebben. Ik heb in ieder geval nergens gelezen over een mini update na 2.1.

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08:32

Vos

AFCA

Telefoon nu aan de lader...standby tijd 2 dagen en 20 uur met 3g altijd aan....had nog 10% over denk ik. Heb hem 5 uur gebruikt staat er. Al met al ben ik daar prima tevreden mee.

Heb ook pushmail aan...op 1 uur.

[ Voor 16% gewijzigd door Vos op 17-09-2008 14:59 ]

• Limbeckx
Verwijderd schreef op woensdag 17 september 2008 @ 14:14:
[...]

Ik gok op 2.1, er zullen ongetwijfeld mensen zijn die die nog niet hebben. Ik heb in ieder geval nergens gelezen over een mini update na 2.1.
Dacht ik ook al, eigenlijk. Wel een beetje jammer dat dat smsje nu pas komt. Maar betekend dit dat T-mobile er van uit gaat dat deze update echt de 3G problemen en batterij problemen verhelpt? Je hoort nog wat mixed messages van gebruikers.

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Vos schreef op woensdag 17 september 2008 @ 14:17:
Telefoon nu aan de lader...standby tijd 2 dagen en 20 uur met 3g altijd aan....had nog 10% over denk ik. Heb hem 5 uur gebruikt staat er. Al met al ben ik daar prima tevreden mee.
Ik haal(de) nog niet eens een dag, maar ik zag dat ik push nog aan had staan van de agenda. Nog een keer proberen maar, want dit soort tijden haal ik echt niet.

PSN: Shiver23

• Tha BasZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-11-2024

Tha BasZ

- niks -

Same smsje van T-Mobile, maar zal inderdaad 2.1 zijn...

Wel raar dat T-Mobile aan dit soort veredelde SPAM meedoet!

• Limbeckx
Tha BasZ schreef op woensdag 17 september 2008 @ 14:24:

Ik denk dat ze het eerder doen omdat de gebruikers dan een aantal problemen niet meer hebben. Spam is een beetje overdreven, imo

Verwijderd

Ik heb in ieder geval gebeld met met KS. Volgens hun is het toestel defect, ik vraag het me af. Zit ik zo dus twee weken zonder toestel om tot de conclusie te komen dat het niet defect is.

Ik was in Amsterdam en had een prima verbinding; overal 3G en max signal strength. De iPhone heeft gewoon een slechtere ontvangst dan gemiddeld wat bijt met het zwakkere signaal bij mij thuis. Een nieuwe iPhone lost dat echt niet op zolang de hardware gelijk blijft.

Ik kan er nog mee leven als ik GSM ontvangst zou hebben thuis en elders 3G, aangezien ik thuis eigenlijk alleen maar af en toe mail lees op de telefoon. Maar het is de niet bestaande GSM verbinding bij mij thuis de het toestel voor mij nutteloos maakt.

Overigens zei KS wel dat ik binnen een gebied zou wonen waar de binnen dekking goed zou moeten zijn, maar dat vlakbij mijn postcode een gebied is met een slechtere binnen dekking (centrum van almere stad hebben we het dan over!)

Ik ga wel even bij de T-mobile store langs, die zit 50 meter van mijn huis. Even babbelen, want ik zie insturen voor reparatie eigenlijk niet zitten omdat ik er niets van verwacht.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 17-09-2008 14:37 ]

Verwijderd

Toch wel raar, want ik woon ook in het centrum van Almere (nieuwe deel), maar heb een prima bereik. 3G gebruik ik thuis overigens niet (want WiFi) en met GSM haal ik alle vijf de streepjes.

Verwijderd

Tha BasZ schreef op woensdag 17 september 2008 @ 14:24:

Zolang er nog 2.01 of lager rondlopen hebben de anderen er ook last van. Dus ik hoop dat ze het flink promoten.
D'r even van uitgaande dat het geen sarcasme is (zonder smiley herken ik het tegenwoordig niet meer :P )

• MrBlueEyes
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-09 17:57
Heb het smsje van T-mobile nu ook ontvangen. Ze hadden wel ff bij mogen vermelden dat het gaat om versie 2.1 Want nu lijkt het net alsof er nog een nieuwere update is.

MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80

• funk-e
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08-09 14:57
Heeft iemand al een duosim aangevraagd?

Ik wil graag internetten met mijn iphone-abo op mijn laptop via mijn windows mobile phone & active sync... is dat mogelijk?

...less is more

• HaterFrame
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14-09 21:23

HaterFrame

Well... Poo came out!

Angeluskamps schreef op woensdag 17 september 2008 @ 15:50:
Heb het smsje van T-mobile nu ook ontvangen. Ze hadden wel ff bij mogen vermelden dat het gaat om versie 2.1 Want nu lijkt het net alsof er nog een nieuwere update is.
Same here, gaat iig om 2.1

Overigens ben ik nog steeds tevreden met deze telefoon, weinig problemen gehad nog :)

I am the great Cornholio!

• Aight!
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14-09 19:16

Aight!

'A toy robot...'

Maandag naar de t-mobile shop geweest, om hem te laten unlocken als oud orange klant. Ze hebben een mail gestuurd en ze zouden contact met mij opnemen.
Kreeg ik vandaag post, blijkt het helaas alleen het nieuwe verlengde contract en de prijzen te zijn.
Ik dacht al, eindelijk kan ik er mee bellen/smsen...

Ben benieuwd wanneer ik wat hoor, zal wel dag of 14 duren.

• sk1nny666
  • Laatst online: 05-09 09:28
uit ervarig duurde dit bij mij zoon anderhalfe maand

• Limbeckx
funk-e schreef op woensdag 17 september 2008 @ 16:22:

Ik wil graag internetten met mijn iphone-abo op mijn laptop via mijn windows mobile phone & active sync... is dat mogelijk?
Tijdje geleden kon duosim alleen met een zakelijk abonnement. En die heb ik niet :'(

• funk-e
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08-09 14:57
ECiftci schreef op woensdag 17 september 2008 @ 16:47:
[...]

Tijdje geleden kon duosim alleen met een zakelijk abonnement. En die heb ik niet :'(
Hij staat hier gewoon bij (p2):

http://www.t-mobile.nl/pe...tie/prijslijst-iphone.pdf

€17,85

...less is more

• Limbeckx
Als je het kan bestellen, ga ik dat zeker doen :Y

• Aight!

Aight!

'A toy robot...'

sk1nny666 schreef op woensdag 17 september 2008 @ 16:43:
uit ervarig duurde dit bij mij zoon anderhalfe maand
Dan gaat mijn t-mobile abbo ook al bijna in :P, naja ik zal wel eens wachten. Gelukkig heb ik geduld zat en trekt mijn oude telefoon het nog wel een maandje extra..

• Frietzegger
  • Niet online
Op zich geen problemen met de accu, paar dagen door europa gereden en mijn autolader was nog niet binnen.

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~rtrentel/iphone.jpg

[ Voor 5% gewijzigd door Frietzegger op 17-09-2008 18:54 ]

• CJ_Latitude
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 05-09 14:25
ppl schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 23:27:
[...]

Dan vraag ik me af waar/hoe jij mee gemeten hebt. Als je een 3G device pingt dan zijn pingtijden van 400 ms en hoger normaal, lager zal meestal niet voorkomen (mja, misschien in de 300 ms nog wel). Dat geldt voor zowel KPN, Vodafone als T-Mobile (zowel telefoon als van die mooie cardbus dingen voor je laptop). Ik zou dus niet zo hard op die waarden die je hebt vertrouwen.
Ik heb gewoon een PHP-scriptje gemaakt dat het IP van de client weergeeft en hier met de iPhone naar genavigeerd. Dit gaf mij het IP van het apparaat. Zoals gezegd, zodra ik de iPhone op flightmode zette, werden alle pings niet beantwoord, dus voor zover ik netwerken goed begrijp is dat dan echt het IP van de telefoon.

En het gaat mij ook niet om het aantal ms van deze waarden, maar meer om de grilligheid. De ping-tijden over 3G zijn redelijk stabiel, maar die over WLAN zijn zeer grillig (van 1 tot 1000 ms...).

Misschien dat iemand dit testje ook eens kan doen?

• Japie.G
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07:16

Japie.G

Colour Classic

Ik heb mijn iPhone gesynct met mijn MacBook, ivm agenda enzo. Mijn muziek collectie staat op mn Mac mini media pc beneden bij de tv. Is er een mogelijkheid om de muziek van de Mac mini op mijn iPhone te krijgen? Dus zonder mijn iPod definitief beneden te syncen, of om de muziek te kopieeren naar mijn MacBook?

Renault Scenic E-Tech EV - PV-Output

• duncan88
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 23-08-2022
Iemand ook problemen met de Bluetooth sinds de upgrade naar 2.1?

Sinds werkt bij mij de communicatie met de ingebouwde bluetooth van een BMW 118d (2005 model) niet meer. Om de paar seconden valt de verbinding tussen carkit en iPhone weg. Ik kan via de carkit geen telefoongesprekken initieren, het telefoonboek is ook niet bereikbaar. Beantwoorden van telefoontjes lijkt wel mogelijk.

Jammer want voor 2.1 werkte het goed.

Zou het iets te maken kunnen hebben met de unlock die ik na de upgrade heb laten uitvoeren?

Groeten,
Duncan.

• Y-Foxy
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 27-08 13:01
Zijn er nog meer mensen waar de t-mobile belstatus widget niet werkt ? krijg nu al 1.5 dag dat de status niet beschikbaar is. ?

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 09:33
Y-Foxy schreef op woensdag 17 september 2008 @ 20:46:
Zijn er nog meer mensen waar de t-mobile belstatus widget niet werkt ? krijg nu al 1.5 dag dat de status niet beschikbaar is. ?
Ik begin een beetje op een gebroken plaat te lijken, maar het werkt prima bij mij. Misschien even opnieuw instellen? Overigens is er vanaf hier ook wat over te vinden: mikevanrooijen in "[iPhone & iPod touch] Handige websites e..." .

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

• Wizz15
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 26-10-2022
Y-Foxy schreef op woensdag 17 september 2008 @ 20:46:
Dit had ik vanmiddag ook even, maar nu lijkt de widget het weer te doen bij mij.

PSN: RikBruil | BFBC2 stats

• Stacium
  • Niet online

Stacium

Perfect Molecular Chaos

Stacium schreef op woensdag 17 september 2008 @ 13:11:
Ik mis m'n mooie iPhone! :'( Vanmiddag ga ik maar weer even langs..
Ze hebben 'm vandaag binnen gekregen!
* Stacium blij

Gelukkig lijkt alles het te doen..

It seemed like a good idea at the time

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 11:36

Nitai

Live the life you love.

Japie.G schreef op woensdag 17 september 2008 @ 19:28:
Ik heb mijn iPhone gesynct met mijn MacBook, ivm agenda enzo. Mijn muziek collectie staat op mn Mac mini media pc beneden bij de tv. Is er een mogelijkheid om de muziek van de Mac mini op mijn iPhone te krijgen? Dus zonder mijn iPod definitief beneden te syncen, of om de muziek te kopieeren naar mijn MacBook?
Je iTunes library kopieren van je Mini naar je Macbook?

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Verwijderd

Ik heb een duosim op mijn iphone abo. Nog niet getest aan de laptop middels een andere telefoon. Ik gebruik hem voor de telefoon die ik meeneem als ik de kroeg induik. Was inderdaad tegen de 18 euro.

Verwijderd

Frietzegger schreef op woensdag 17 september 2008 @ 18:53:
Op zich geen problemen met de accu, paar dagen door europa gereden en mijn autolader was nog niet binnen.
Ik zou heeel graag jouw settings willen weten..... ook na 2.1 hou ik het niet langer uit dan voorheen.

Ik kom tot 5-6 uur gebruik en 2 dagen en een uur of 7 standby. 3g staat aan, push en wifi uit.

• SImmenga
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 09-08 20:27
Frietzegger schreef op woensdag 17 september 2008 @ 18:53:
Dan heb je 'm zeker terwijl je in het buitenland was op flight modus gezet? Dan verbruikt hij inderdaad een stuk minder stroom.

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 17 september 2008 @ 03:03:
Beetje een stomme vraag misschien maar zou het mogelijk zijn om je huidige 8 gig iphone om te ruilen voor een 16 gig iphone? Ik heb nu een 8 gig maar begin er langzaamaan spijt van te krijgen. Ik kom toch wel ruimte te kort maarja ik wilde hem perse op launch day hebben en de 16's waren al op. Ik wil dus graag 80 euro bij betalen voor een 16 gig. Heeft iemand daar ervaring mee of t-mobile dat doet?

Desnoods wil ik nog wel 160 euro betalen. Het gaat mij er puur om of mijn abbo omgezet kan worden naar een andere iphone.
Iemand een idee?

• ppl
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

ppl

CJ_Latitude schreef op woensdag 17 september 2008 @ 19:07:
[...]

Ik heb gewoon een PHP-scriptje gemaakt dat het IP van de client weergeeft en hier met de iPhone naar genavigeerd. Dit gaf mij het IP van het apparaat. Zoals gezegd, zodra ik de iPhone op flightmode zette, werden alle pings niet beantwoord, dus voor zover ik netwerken goed begrijp is dat dan echt het IP van de telefoon.

En het gaat mij ook niet om het aantal ms van deze waarden, maar meer om de grilligheid. De ping-tijden over 3G zijn redelijk stabiel, maar die over WLAN zijn zeer grillig (van 1 tot 1000 ms...).

Misschien dat iemand dit testje ook eens kan doen?
Dat zegt dus niets over hoe je hebt lopen pingen, dus nogmaals, hoe heb je gepingt? Heb je vanaf een computer op je netwerk naar de iPhone gepingt? Heb je met een programma op je iPhone naar elders gepingt? Zo ja, welk programma gebruik je daar voor?

Als in de achtergrond wifi nog aan staat en je gaat pingen dan zijn die pingtijden niet eens zo raar omdat hij dan gewoon nog stiekem over de wifi gaat. Ook de grilligheid bij draadloze technieken zoals GRPS, UMTS, HSDPA, Wifi, Bluetooth, etc. is doodnormaal. Dingen als hoge pingtijden, hoge latency en wisselende resultaten zijn daar normaal omdat draadloze signalen nogal door erg veel factoren beinvloed kunnen worden en er toch heel wat data verliest.

• Pretorian_
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 23-07-2024

Pretorian_

It's time to burn

sk1nny666 schreef op woensdag 17 september 2008 @ 11:15:
[...]

jep hij hoor gewoon te syncen staad aan al geproebeerd om alles te sycen en 1 proebeeren te syncen maar mocht niet baaten.
wil graag een andere beltoon hebben wand de standaart die er op staad die interesand is is de old phone en die hebben 3 mensen hier bij mij op de afdeeling ook dus erg handig is dit niet.
tja dan wordt het lastig, je weet dat je speciale files moet hebben? mp3 werkt niet.
download anders eens een toon voor iphone van http://audiko.net , die werken perfect bij mij. Of zoek ff op google hoe je zelf ringtones kunt maken. Het is helaas niet zo easy als je zou denken.

Blog: De Burgemeester Live | Software en Media ontwikkellaars gezocht bij Innovadis

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-09 22:45
Wat ik behoorlijk irritant begin te vinden; iedere keer als ik mijn iPhone aan iTunes hang, en hij gaat synchen, gaat hij mijn photos optimizen en synchen. Er is niks veranderd verdomme! Check/optimize/sync het dan ook niet iedere keer!!!
Valt dit meer mensen op?

• Aight!

Aight!

'A toy robot...'

UltraSub schreef op woensdag 17 september 2008 @ 22:09:
Wat ik behoorlijk irritant begin te vinden; iedere keer als ik mijn iPhone aan iTunes hang, en hij gaat synchen, gaat hij mijn photos optimizen en synchen. Er is niks veranderd verdomme! Check/optimize/sync het dan ook niet iedere keer!!!
Valt dit meer mensen op?
Je kan toch instellen dat je alles zelf doet?
Ik heb alles uitstaan, doe zelf wel synchen

• CJ_Latitude
  • Laatst online: 05-09 14:25
ppl schreef op woensdag 17 september 2008 @ 21:57:
[...]

Dat zegt dus niets over hoe je hebt lopen pingen, dus nogmaals, hoe heb je gepingt? Heb je vanaf een computer op je netwerk naar de iPhone gepingt? Heb je met een programma op je iPhone naar elders gepingt? Zo ja, welk programma gebruik je daar voor?

Als in de achtergrond wifi nog aan staat en je gaat pingen dan zijn die pingtijden niet eens zo raar omdat hij dan gewoon nog stiekem over de wifi gaat. Ook de grilligheid bij draadloze technieken zoals GRPS, UMTS, HSDPA, Wifi, Bluetooth, etc. is doodnormaal. Dingen als hoge pingtijden, hoge latency en wisselende resultaten zijn daar normaal omdat draadloze signalen nogal door erg veel factoren beinvloed kunnen worden en er toch heel wat data verliest.
Sorry, niet helemaal volledig dus blijkbaar :)

Ik heb vanaf mijn thuis-pc (aan Telfort 20 Mbit ADSL) gepingt naar de iPhone. Hiervan is WiFi uitgezet en het is via de router-webapp te zien dat de iPhone inderdaad geen verbinding met het WLAN heeft. Programma hiervoor gebruikt: ping ;) (in Windows cmd.exe).

Ik snap dat die grilligheid erin kan zitten, maar ik vind het zo raar dat ik over 3G een veel stabielere verbinding lijk te hebben dan over WLAN, terwijl m'n PC letterlijk boven m'n WLAN-router staat (ook op enige afstand van de router krijg ik dezelfde resultaten). Ikzelf zou iig verwachten dat de WiFi connectie wel stabieler zou zijn, of denk ik hier fout?

Hiernaast heb ik de tests meerdere malen uitgevoerd, op verschillende tijdstippen (3G), en ook met verschillende encryptie (WLAN) etc. Ik ben er sowieso bij gekomen om dit te doen omdat m'n WiFi connectie veel trager is dan 3G...

Een vriend van mij heb ik het ook laten bekijken en die komt op waarden van 2 t/m 341ms.

Ik vind het gewoon niet kloppen dat ik over WiFi zulke lage snelheden krijg (net weer getest: 0.13 Mbps tegen 3.06 (3G)), gecombineerd met deze grillige waarden. Ik zit misschien wel te denken aan gare WiFi chip/antenne, of incompatabiliteit met (toevallig) de 2 routers die ik hier heb staan. Is toch niet zo gek?

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 09:33
UltraSub schreef op woensdag 17 september 2008 @ 22:09:
Valt dit meer mensen op?
Dat doet ie bij mij alleen als er nieuwe foto's zijn toegevoegd en dan ook alleen voor die nieuwe foto's. Dus maar een keer :P
Verwijderd schreef op woensdag 17 september 2008 @ 21:39:
[...]

Ik zou heeel graag jouw settings willen weten..... ook na 2.1 hou ik het niet langer uit dan voorheen.

Ik kom tot 5-6 uur gebruik en 2 dagen en een uur of 7 standby. 3g staat aan, push en wifi uit.
Dat is al een goede batterijduur hoor :)
sk1nny666 schreef op woensdag 17 september 2008 @ 11:15:
[...]

jep hij hoor gewoon te syncen staad aan al geproebeerd om alles te sycen en 1 proebeeren te syncen maar mocht niet baaten.
wil graag een andere beltoon hebben wand de standaart die er op staad die interesand is is de old phone en die hebben 3 mensen hier bij mij op de afdeeling ook dus erg handig is dit niet.
In de startpost staan ook een aantal methodes om beltonen voor je iPhone te maken.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

• MrBlueEyes
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-09 17:57
CJ_Latitude schreef op woensdag 17 september 2008 @ 22:36:
[...]

Sorry, niet helemaal volledig dus blijkbaar :)

Ik heb vanaf mijn thuis-pc (aan Telfort 20 Mbit ADSL) gepingt naar de iPhone. Hiervan is WiFi uitgezet en het is via de router-webapp te zien dat de iPhone inderdaad geen verbinding met het WLAN heeft. Programma hiervoor gebruikt: ping ;) (in Windows cmd.exe).

Ik snap dat die grilligheid erin kan zitten, maar ik vind het zo raar dat ik over 3G een veel stabielere verbinding lijk te hebben dan over WLAN, terwijl m'n PC letterlijk boven m'n WLAN-router staat (ook op enige afstand van de router krijg ik dezelfde resultaten). Ikzelf zou iig verwachten dat de WiFi connectie wel stabieler zou zijn, of denk ik hier fout?

Hiernaast heb ik de tests meerdere malen uitgevoerd, op verschillende tijdstippen (3G), en ook met verschillende encryptie (WLAN) etc. Ik ben er sowieso bij gekomen om dit te doen omdat m'n WiFi connectie veel trager is dan 3G...

Een vriend van mij heb ik het ook laten bekijken en die komt op waarden van 2 t/m 341ms.

Ik vind het gewoon niet kloppen dat ik over WiFi zulke lage snelheden krijg (net weer getest: 0.13 Mbps tegen 3.06 (3G)), gecombineerd met deze grillige waarden. Ik zit misschien wel te denken aan gare WiFi chip/antenne, of incompatabiliteit met (toevallig) de 2 routers die ik hier heb staan. Is toch niet zo gek?
Bij mij gaat 3g ook veel sneller dan WiFi terwijl ik 16Mbit kabel heb(die ook werkelijk 16Mbit haalt), dus hoe dat komt geen idee, misschien overkill?:P

MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80

• Zpottr
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Zpottr

Henk

Ja, meteen bij afsluiten. Is prima mogelijk.
Mogelijk wel, toegestaan niet.

Zoef

Verwijderd

Dat internet gebruik via de laptop niet toegestaan is weet ik maar is het ook niet mogelijk? Ik had namelijk gister een tijd geen internet via Ziggo en dacht slim te zijn door mijn sim kaart in mijn Nokia te doen en via de Nokia een bluetooth connectie te maken. Hij maakte echter geen verbinding. Hebben ze dat zo goed dicht gezet? Via mijn oude abbo met dezelfde sim kaart werkte het wel.

• danplo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-09 02:49

danplo

The Force is strong with me

Ik heb een vaag probleem met mijn mailbox.
Ik was bezig met het opzetten van een mail account.
Ik heb er al 2 goed draaien en was bezig met een 3e van thuis.
Maar dit lukte niet en ik had ondertussen een test mail gemaakt en verstuurd via dat nieuw gemaakte account als test.
Nu heb ik na het versturen van de email het account in de instellingen verwijderd.
Maar elke keer als ik nu mijn mailbox in ga blijft hij hangen op een bericht dat hij niet kan versturen.
Maar alle 2 de accounts die er nu nog op staan werken gewoon goed en op die accounts blijft geen mail hangen, want heb ze allebij nog eens getest en mail kan op beide worden verstuurd en ontvangen.
Dus ik denk dat het een verdwaald test bericht is dat ik had verstuurd met het account dat ik verwijderd heb en ik kan het bericht daarom niet verwijderen en blijft toch die mail versturen.
Hij blijft dus elke keer een popup bericht geven van dat hij niet kan connecten met de server.
Weet iemand wat ik hieraan kan doen ? Er blijft onderin de mailbox staan dat hij 1 bericht niet kan versturen, maar kan nergens meer dat bericht terug vinden om te verwijderen ?

[ Voor 10% gewijzigd door danplo op 18-09-2008 02:52 ]

Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 12 Pro Max 256GB / LG OLED C8 65”

• duncan88
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 23-08-2022
danplo schreef op donderdag 18 september 2008 @ 02:28:
Dus ik denk dat het een verdwaald test bericht is dat ik had verstuurd met het account dat ik verwijderd heb en ik kan het bericht daarom niet verwijderen en blijft toch die mail versturen.
Hij blijft dus elke keer een popup bericht geven van dat hij niet kan connecten met de server.
Weet iemand wat ik hieraan kan doen ? Er blijft onderin de mailbox staan dat hij 1 bericht niet kan versturen, maar kan nergens meer dat bericht terug vinden om te verwijderen ?
Ik heb zoiets ook een keer gehad volgens mij had het ermee te maken dat de iPhone om wat voor reden dan ook geen goed contact met de smtp server kon maken. Ik heb toen een andere smtp server gekozen en toen werd het bericht wel verstuurd.

Verwijderd

Ik heb een Agenda probleem. Ik had NuovaSync en heb dat account verwijderd. Als ik nu via iTunes mijn iCal agenda's op mijn iPhone wil zetten kan ik in iTunes Kalenders niet selecteren omdat waarschijnlijk NuovaSync op mijn iPhone heeft gestaan. Weet iemand hoe dit op te lossen is want nu kan ik mijn agenda's niet via iTunes syncen.

Opgelost.
Na 20x iTunes opstarten en iPhone rebooten kreeg ik het selectie vakje van Agenda's syncen weer terug. :)

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 18-09-2008 10:20 ]

Verwijderd

Hoedje schreef op woensdag 17 september 2008 @ 22:48:
[...]

Dat is al een goede batterijduur hoor :)
Wat ik alleen maar bedoel is dat ik dit met 2.0 tot en met 2.02 ook al haalde. Ik merk na de update naar 2.1 dus geen verbetering in de levensduur van de batterij...... (en ook niet in de 3g ontvangst thuis trouwens :'( )

• Frietzegger
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 17 september 2008 @ 21:39:
[...]

3G en wifi uit, data roaming uit omdat dat niet te betalen is in het buitenland. Daardoor natuurlijk ook geen e-mail fetch of push.

• shaowoo
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 14-09 18:54
gister eindelijk mijn iphone binnen... ik moet wel zeggen dat het aardig wennen is tov wm6.0, dingen als opslaan van bestanden is niet mogelijk (bijv pdf downloaden en offline bekijken). Of in jouw 'today screen' overzicht van afspraken (van de komende week).. of iets basaals als uitzetten van dictionary. Hiervoor moet je ^m jailbreaken ..wel raar..

Verder is de interface wel snel, rap en mooi... straks maar eens in app store duiken voor wat apps.

IT Freelancer since 2005, and still loving it.

• SImmenga
  • Laatst online: 09-08 20:27
Zoek dan eens naar Air Sharing, daarmee kun je via wifi diverse soorten bestanden op je iPhone opslaan en offline bekijken. Werkt erg goed en ondersteunt de meest gebruikte bestandstypen. (pdf, doc, pages, xls, etc...)

• Binos
  • Laatst online: 20-07 22:59
Ik heb de update voor web folders (WebDAV) al geinstalleerd, maar het ik kan alleen bestanden downloaden, niet uploaden via internet explorer. Wat mis ik ?

Met Air Sharing kan ik alleen bestanden op de iPhone zetten via Any Client.

• Nielsvr
  • Laatst online: 27-08 14:55
shaowoo schreef op donderdag 18 september 2008 @ 08:45:
gister eindelijk mijn iphone binnen... ik moet wel zeggen dat het aardig wennen is tov wm6.0, dingen als opslaan van bestanden is niet mogelijk (bijv pdf downloaden en offline bekijken). Of in jouw 'today screen' overzicht van afspraken (van de komende week).. of iets basaals als uitzetten van dictionary. Hiervoor moet je ^m jailbreaken ..wel raar..

Verder is de interface wel snel, rap en mooi... straks maar eens in app store duiken voor wat apps.
Wat raar dat je hem dan koopt :S. Ik hoor veel mensen klagen over dingen die ze missen, maar je koopt toch niet iets zonder te kijken of het aan je wensen voldoet? Ik niet in ieder geval. Als je dan iets koopt waarvan je weten dat bepaalde dingen niet kan, en dan klaagt vind ik een beetje raar.

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13-09 17:35

Tourniquet

Hiya, fellas!

Tja, ik mis ook nog wel wat features maar dat neemt niet weg dat ik toch nog enthousiast genoeg ben om 'm te kopen. Ik zou zeggen, ga allemaal naar http://www.apple.com/feedback/iphone.html en vul een Enhancement Request in! Hoe meer mensen dat doen, hoe groter de kans is dat Apple er wat mee gaat doen. ;)

BTW: zo kan het ook:
http://www.iphoneclub.nl/...tie-schakelaar-op-iphone/ ;)

[ Voor 14% gewijzigd door Tourniquet op 18-09-2008 09:48 ]

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

• vgroenewold
Nielsvr schreef op donderdag 18 september 2008 @ 09:25:
[...]

Wat raar dat je hem dan koopt :S. Ik hoor veel mensen klagen over dingen die ze missen, maar je koopt toch niet iets zonder te kijken of het aan je wensen voldoet? Ik niet in ieder geval. Als je dan iets koopt waarvan je weten dat bepaalde dingen niet kan, en dan klaagt vind ik een beetje raar.
Heb je gelijk in, maar ik kan mij wel weer voorstellen dat mensen van een "pda" wel verwachten dat er bestanden uit te wisselen zijn, standaard. Het is erg mooi opgelost via de app-store, maar toch... moet je wel die extra stap zetten.

Verwijderd

Mijn collega die al versie 2.1 op de iphone had geinstalleerd heeft geen smsje gehad om te upgraden.
Maar een andere collega en ik zijn nog voorzien van een oudere versie firmware en hebben wel beide een smsje gekregen??
Nu doet het mij sterk vermoeden dat ze een remote firmware check op me telefoon hebben gedaan, of zijn er hier wel mensen die al versie 2.1gebruiken en toch een sms hebben gehad?

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Verwijderd schreef op donderdag 18 september 2008 @ 10:45:
Mijn collega die al versie 2.1 op de iphone had geinstalleerd heeft geen smsje gehad om te upgraden.
Maar een andere collega en ik zijn nog voorzien van een oudere versie firmware en hebben wel beide een smsje gekregen??
Nu doet het mij sterk vermoeden dat ze een remote firmware check op me telefoon hebben gedaan, of zijn er hier wel mensen die al versie 2.1gebruiken en toch een sms hebben gehad?
2.1 en gewoon een smsje gehad.

PSN: Shiver23

Verwijderd

op mijn Sony Ericsson ook een sms-je gehad ;-)

• L-VIS
  • Laatst online: 12:02
Nielsvr schreef op donderdag 18 september 2008 @ 09:25:
[...]

Nou vind ik niet. Ik kom ook van een Windows Mobile en wist van deze 'features' af. Toch een reden om hem te kopen. Want: e-mail, iPod, internet, en telefoon zijn gewoon goed geïntegreerd. Neemt niet weg dat als je van Windows Mobile komt je het vervelend vind dat de agenda niet je volgende afspraken laat zien en je bestanden niet kan opslaan. Maar voorlopig worden die dingen nog niet gecombineerd.

• vgroenewold
Er zijn dus meerdere opties mogelijk via de app-store. Toen ik van WM op de iPhone overging was ik toch al even "blown-away" door het interface, dat overschaduwde deze zaken behoorlijk. En dat appje om bestanden op de iPhone te bekijken is echt mooi, previews van allerlei formaten, goed overzicht. Veel beter dan m'n explorer op WM.

Verwijderd

Even een vraag/opmerking:

Je kan bij contactpersonen vanalles invullen. Vul je adres in, dan kun je meteen naar kaarten. Vul je email in, dan kun je meteen een email sturen.
Vul je echter de geboortedatum in, dan heb je pech. Die komt niet in je agenda te staan. Dat vind ik toch wel een gemis.
Kan dit echt alleen door het voor iedere verjaardag handmatig in te vullen?

• NiteSpeed
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 21-07 18:35
Afbeeldingslocatie: http://www.nouvelordremondial.cc/wp-content/uploads/2007/10/its-a-conspiracy.jpg

Ik heb hier het smsje ook gehad hoor, en ik draai gewoon 2.1. Niets om je druk over te maken ;).

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 18 september 2008 @ 11:21:

Je kan bij contactpersonen vanalles invullen. Vul je adres in, dan kun je meteen naar kaarten. Vul je email in, dan kun je meteen een email sturen.
Vul je echter de geboortedatum in, dan heb je pech. Die komt niet in je agenda te staan. Dat vind ik toch wel een gemis.
Ligt eraan waar je mee synced. Is dat met outlook, dan kun je in outlook wel deze gegevens gebruiken om automatisch all-day-events aan te maken voor deze verjaardagen.

Sync je met Mac OS dan wordt er in iCal een aparte agenda aangemaakt met alle verjaardagen erin. Deze synced niet naar je iPhone. Een handige App hiervoor is YABI. Deze maakt automatisch all day events aan voor de verjaardagen van je contactpersonen, die je dus weer wel op je iPhone ziet.

Verwijderd

Ik heb 2.1 en heb ook een smsje gehad. Ik ben het eens met bovenstaand alu hoedje plaatje. Zoek toch eens niet overal wat achter. 8)7

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Verwijderd schreef op donderdag 18 september 2008 @ 12:08:
[...]
Sync je met Mac OS dan wordt er in iCal een aparte agenda aangemaakt met alle verjaardagen erin. Deze synced niet naar je iPhone. Een handige App hiervoor is YABI. Deze maakt automatisch all day events aan voor de verjaardagen van je contactpersonen, die je dus weer wel op je iPhone ziet.
Euh, ik heb toch echt birthdays in m'n iPhone calender staan.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-09 22:45
Hoedje schreef op woensdag 17 september 2008 @ 22:48:
[...]

Dat doet ie bij mij alleen als er nieuwe foto's zijn toegevoegd en dan ook alleen voor die nieuwe foto's. Dus maar een keer :P
Dat bedoel ik dus. Doettie hier dus niet. Snap ook niet waarom.

• sOid
  • Niet online
CyBeR schreef op donderdag 18 september 2008 @ 12:56:
[...]

Euh, ik heb toch echt birthdays in m'n iPhone calender staan.
Hangt afaik af van de instellingen in iCal op je Mac.

• FailFr8er
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11:47
Net tussen Heerhugowaard & Den Helder in de trein weer 5 crashes gehad van Safari en na verloop van tijd ook geen 3g meer. Airplane mode en terug en toen had ik 10mins No Service.

Beetje jammer... :/

Verwijderd

Overbodige vraag misschien maar is het echt nodig je iPhone 24 uit te laten als je een invisible shield aanbrengt ?

Verwijderd

Na dus een maand niet bellen thuis (zonder uit het raam te gaan hangen met de telefoon iig :( ) Gaat T-mobil enu dus een netwerk meting doen.

Zegt de dame in kwestie dat als er dan uitkomt dat het signaal te zwak ik ik waarschijnlijk een aanbod krijg voor een korting op de kosten. Dus heb ik toen maar gezegd dat dat me wat zinloos lijkt, maar wat zij willen. Met mijn oude nokia kon ik wel bellen, dus signaal is er wel. het is alleen erg zwak. 3G kan ik hier dus sowieso vergeten. En die iPhone heeft gewoon een beneden gemiddelde ontvangst. Gecombineerd met het slechte signaal hier is dat dus een 'no service' Dan hoef ik dus echt geen korting, zelfs met korting komt het er nog steeds op neer dat ik betaal voor niet kunnen bellen. En terug naar een simpel GSM/GPRS toestel ga ik echt niet meer. Denk dat ik eens bij wat meer buren moet informeren welke provider hier wel een sterk signaal heeft.

• Phoniac
Verwijderd schreef op donderdag 18 september 2008 @ 14:31:
Overbodige vraag misschien maar is het echt nodig je iPhone 24 uit te laten als je een invisible shield aanbrengt ?
'Echt nodig' is een rekbaar begrip. Ze adviseren de 24 uur droogtijd omdat je iPhone dan goed kan drogen. Het kan namelijk zijn dat er tijdens het bevestigen van je shield vocht van de bijgeleverde spray in je iPhone is gelopen. Als je je iPhone aanzet kan dat kortsluiting veroorzaken. Binnen 24 uur zou dit eventuele vocht verdampt moeten zijn. Better be safe, than sorry...

Ik ben trouwens niet tevreden over mijn shield... de hoeken aan de achterkant zitten toch lelijk (met grote zorg bevestigd). Ik kon 'm terugsturen en m'n geld terug krijgen, maar wil 'm toch wel beschermt hebben. Ik overweeg nu om een bescherming van BodyGuardz te bestellen.

Voor alle gebruikers van Nuevasync in combinatie met iPhone: update 2.1 levert een 'freeze' op van je agenda. Ik hoop dat ze snel met een oplossing komen...

Verwijderd schreef op donderdag 18 september 2008 @ 11:21:

Zo mis ik dat je in de agenda wel een locatie kunt invoeren bij je afspraken, maar je hier vervolgens niet op kunt klikken om de locatie te laten weergeven op de kaart :S Erg jammer...

• sk1nny666
  • Laatst online: 05-09 09:28
Nuevasync doet het bij mij prima geen enkele probleemen mee.
agenda doet het prima en ik gebruik het meerdere keeren per dag.

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-09 12:28

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Mijn ervaringen met 2.1 en 3G:

Ontvangst is zeer wisselvallig. Op het ene moment zie ik 5 streepjes. Check ik m'n e-mail dan, zie je de verbinding langzaam teruglopen: 5,4,3 en 2 streepjes. Daar blijft ie op hangen. Totdat ie terugschakelt op dat rondje (GPRS?). Meteen 5 streepjes GPRS en dat blijft stabiel.
Plotseling krijg ik dan weer vol 3G bereik en begint het verhaal weer van voren.
En het mooie is dat ik werk aan de Coolsingel in Rotterdam op de 18e verdieping met geen verdieping boven mij.

Verbetering tov. van 2.02? Minimaal.

Wat betreft het omruilen van iPhones: ik ben nu bezig met m'n 3e witte iPhone.
1e was beschadigd, 2e had dode pixels.
De iPhone heb ik bij T-Mobile online besteld en heb ze toch alle twee geruild in de T-Mobile winkel Rotterdam Lijnbaan.
M'n 1e heb ik 2 weken gehad tot een nieuwe witte was binnengekomen, m'n 2e een week.
Ik heb dus niets moeten terugsturen en de DOA gevallen mocht ik blijven gebruiken totdat de vervangers binnen waren. De 3e (m'n huidige) kreeg ik zelfs gesealt mee! :o

Waarom lukt mij dat wel en lees ik alleen al in dit deel over verschillende mensen die m hebben moeten insturen, ook al gaan ze terug binnen 8 dagen?

Kom ik nou zo dreigend over? O-)

• Phoniac
Jobbie schreef op donderdag 18 september 2008 @ 16:23:
Wat betreft het omruilen van iPhones: ik ben nu bezig met m'n 3e witte iPhone.
De iPhone heb ik bij T-Mobile online besteld en heb ze toch alle twee geruild in de T-Mobile winkel Rotterdam Lijnbaan.
M'n 1e heb ik 2 weken gehad tot een nieuwe witte was binnengekomen, m'n 2e een week.
Ik heb dus niets moeten terugsturen en de DOA gevallen mocht ik blijven gebruiken totdat de vervangers binnen waren. De 3e (m'n huidige) kreeg ik zelfs gesealt mee! :o
Hoe kreeg je de eerste twee mee dan?
Ik heb mijn iPhone (ik gebruik nog steeds m'n eerste :P) gewoon in de seal mee naar huis gekregen.
Dat leek me ook logisch eigenlijk... maar misschien zie ik het verkeerd :)
Waarschijnlijk haha ;)

Verwijderd

Als de mijne geruild wordt, wil ik een nieuwe. In seal dus, niet een vertyft tweedehandse die al problemen heeft.
Heb 'm nog maar niet ingeleverd, ik wacht wel even tot de wachttijden wat korter zijn. Die haarscheurtjes en barsten blijven wel zitten..

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 18-09-2008 16:41 ]

• To_Tall
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 14-09 15:46
Jobbie schreef op donderdag 18 september 2008 @ 16:23:
Ontvangst is zeer wisselvallig. Op het ene moment zie ik 5 streepjes. Check ik m'n e-mail dan, zie je de verbinding langzaam teruglopen: 5,4,3 en 2 streepjes. Daar blijft ie op hangen. Totdat ie terugschakelt op dat rondje (GPRS?). Meteen 5 streepjes GPRS en dat blijft stabiel.
Plotseling krijg ik dan weer vol 3G bereik en begint het verhaal weer van voren.
En het mooie is dat ik werk aan de Coolsingel in Rotterdam op de 18e verdieping met geen verdieping boven mij.
Signaal dat je ontvangt is horizontaal. en wordt maar in beperkte maten vertikaal verzonden.

Ik werk aan de weena op de 14e verdieping. maar op veel plekken heb ik gewoon netjes GSM berijk. 3G en GPRS ontvang ik niet.

Daarnaast hebben wij door het hele pand mini gsm mastjes hangen. die het KPN netwerk dragen. dit om ontvangst verlies tegen te gaan. Daarnaast heeft het weer ook invloed op je signaal.

A Soldiers manual and a pair of boots.

• daniëlpunt
  • Niet online

daniëlpunt

monkey's gone to heaven

Jobbie schreef op donderdag 18 september 2008 @ 16:23:Wat betreft het omruilen van iPhones: ik ben nu bezig met m'n 3e witte iPhone.

Waarom lukt mij dat wel en lees ik alleen al in dit deel over verschillende mensen die m hebben moeten insturen, ook al gaan ze terug binnen 8 dagen?

Kom ik nou zo dreigend over? O-)
Wat raar joh. Ik heb (bijna) twee weken geleden bij T-Mobile mijn iPhone ingeleverd omdat het stil knopje was afgebroken. Moest dus gelijk mijn iPhone inleveren en binnen 10 werkdagen (nu ongeveer dus) zou ik een nieuwe krijgen. Had nog aangegeven dat ik voor mijn werk een applicatie ontwikkel op de iPhone, en 'em dus nodig had. Maar hij moest 'em echt insturen voor dat ik een nieuwe kreeg. Heel raar.

• Zakkenwasser
  • Niet online
Ik heb de iphone al een dikke week in bezit, maar merk al snel dat er een vaag pitje op de achterkant van de telefoon opdook.

Het pitje is alleen te zien als je goed naar de telefoon kijkt, en is vrij klein.
Het ziet er ook uit alsof het van binnenuit naar buiten gedrukt is.

Nu maak ik me geen zorgen om 1 pitje
Maar kom er nu in totaal 3 tegen op de achterkant!

Kan iemand dit verklaren?

PSP 1000 @ 6.60 Pro C2 [+256GB]
PSVita @ Henkaku Enso [+256GB]
3DS @ Luma (B9S) [+160GB]
Nintendo Switch 3.0.1 [+256GB]

• Mach
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 14-09 21:54

Mach

[END]Avengers

Heb mijn iPhone nu ook een paar dagen, met fw 2.1.

Ben zeer tevreden over het gebruiksgemak, de interface, de WIFI ondersteuning en de looks.
Ben tevreden over het bereik, ook 3G en de accuduur.

Ben als voormalig pda-gebruiker wel een beetje teleurgesteld in de vrij sober uitgevoerde agenda, zonder weekoverzichten en zonder afspraken in startscherm. Hopelijk komt daar nog een FW update voor of een 3d party app.

Ben ook wel teleurgesteld in de magere emailcliënt, waar het niet mogelijk is om in bulk emails te selecteren en bijvoorbeeld te markeren als gelezen.

Verder een top apparaat :)

DUGG

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:01
Het glas van mn iPhone 3G zat aan de bovenkant wat hoger en die rubberen strip zat lager waardoor er stof in het scherm kwam te zitten. Nou was het nu nog niet erg, maar mij ervaring met m'n oude telefoon is dat dit _heel_ erg irritant wordt na een tijdje (er komt steeds meer stof tussen). Dus ik wil gewoon dat dit gefixt wordt. Het gebeurde al na 2 weken dat ik em had. Dus ik om 25 aug teruggebracht naar The Phone House. Daar deden ze er helemaal niet moeilijk om, en stuurden hem netjes op naar Apple.

Vanmorgen werd ik gebeld (dus 3.5 week later) dat hij binnen was. Ik erheen. Blijkt het dat ze er totaal niks aan hebben gedaan. Hij is nog precies hetzelfde. Het stof zit nog op dezelfde plek in het scherm, het glas is nog even krom, de rubberen strip (tussen het glas en het chroom) zit nog altijd te ver naar beneden. Zelfs de achterkant is hetzelfde met het enige verschil dat er een stickertje op zit. Ik heb dus gewoon 3.5 week gewacht op niks. Hij is nu weer weg, met een duidelijker bericht dat ze er eens wat aan moeten doen en dat de eerste keer er niks aan is gedaan. Hopelijk gaat het nu ook wat sneller dan voorheen...

* Vanitas is pissed... :X

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Verwijderd

Ik ben echt onwijs tevreden over 2.1:

De batterij ging voorheen hooguit één dag mee. Nu makkelijk meer dan een dag. Mocht ik weten dat ik een dag weg ga, zorg ik stiekem toch wel voor een volledig geladen accu!

Het 3G-bereik is stukken beter. Ik had in huis soms 1 streepje, nu 3. Buiten soms 3, nu makkelijk 5 streepjes. Ik kan niet voorstellen dat dit aan T-Mobile ligt, Apple heeft consmetisch meer streepjes voor ons geregeld? Maakt niets uit, het werkt!

Updates installeren van App's gaat supersnel, ook de backups of het synchroniseren. SMS-lag niet meer tegengekomen en contacten zoeken gaat na 2 seconden opstarten geweldig!

Het enige wat ik nog mis is de verjaardagen vanuit iCal op mijn Mac of MobileMe, in de Agenda van de iPhone. Kom op Apple, ook dit kan!

Verwijderd

Vanitas schreef op donderdag 18 september 2008 @ 19:09:

Hij is nu weer weg, met een duidelijker bericht dat ze er eens wat aan moeten doen en dat de eerste keer er niks aan is gedaan. Hopelijk gaat het nu ook wat sneller dan voorheen...

* Vanitas is pissed... :X
Ik weet waar de toestellen heen gaan, maar dit komt echt niet alleen met een iPhone voor. Een bepaald percentage van ingestuurde toestellen wordt gewoon retour gestuurd onder de noemer 'BOIO', oftewel: Bij Onderzoek In Orde. Ook al is dat dus niet zo.

• Pretorian_
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 23-07-2024

Pretorian_

It's time to burn

sOid schreef op donderdag 18 september 2008 @ 14:07:
[...]

Hangt afaik af van de instellingen in iCal op je Mac.
Kan een van jullie me vertellen hoe je dat dan doet?

Blog: De Burgemeester Live | Software en Media ontwikkellaars gezocht bij Innovadis

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 09:54

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

Pretorian_ schreef op donderdag 18 september 2008 @ 20:22:
[...]

Kan een van jullie me vertellen hoe je dat dan doet?
In iCal zit er in het Preferences scherm onder het General icoontje een optie met de naam "Show Birthdays calendar".

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:01
Verwijderd schreef op donderdag 18 september 2008 @ 19:58:
[...]

Ik weet waar de toestellen heen gaan, maar dit komt echt niet alleen met een iPhone voor. Een bepaald percentage van ingestuurde toestellen wordt gewoon retour gestuurd onder de noemer 'BOIO', oftewel: Bij Onderzoek In Orde. Ook al is dat dus niet zo.
Ow ik weet ook wel dat het niet alleen zo is met de iPhone. Maar ik vind het gewoon shit. Ze hebben nieteens de tijd genomen om er goed naar te kijken. Hopelijk gaat het nu goed...

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Verwijderd

Het is in ieder geval een toestel waar je een haat liefde verhouding mee krijgt volgens mij. De liefde voor de software maar de haat voor de hardware.......

Blijf me verbazen dat topics over andere foons gaat over het gebruik ervan en nieuwe ervaringen van apps e.d. Maar hier blijft het jammer te lezen dat het toestel als zijnde hardware ook zwakke punten heeft.

Overigens ter vergelijking: ik heb met mijn slechtste auto ook de meeste lol gehad :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-09 12:28

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Phoniac schreef op donderdag 18 september 2008 @ 16:37:
[...]

Hoe kreeg je de eerste twee mee dan?
Ik heb mijn iPhone (ik gebruik nog steeds m'n eerste :P) gewoon in de seal mee naar huis gekregen.
Dat leek me ook logisch eigenlijk... maar misschien zie ik het verkeerd :)
Geen idee wat ik anders heb gedaan:
Toen ik de eerste via de post binnen heb gekregen, heb ik meteen met KS gebeld dat deze beschadigd was. Vervolgens ben ik de volgende dag naar de T-Mobile shop gegaan en heb laten zien waar t toestel beschadigd was.
De medewerker belde daarop met After-Sales en kreeg te horen dat ie teruggestuurd zou moeten worden. Daarna heb ik meteen gesproken met dezelfde aftersalesmedewerker en aangegeven dat ik het niet accepteerde: zij hebben een defect aparaat uitgeleverd en zij horen het op te lossen, zonder dat ik daar de dupe van ben.
Vervolgens ging ze er mee accoord dat ik m'n DOA toestel gebruikte totdat er een vervanger binnen kwam en dat ik bovenop de stapel kwam te liggen van mensen die op een witte iPhone wachtten.
Precies de oplossing waar ik naar op zoek was.

Vervolgens belde ze me een week later dat er een witte voor me klaar lag. Ik naar de winkel en daar hebben we m samen uitgepakt en bekeken.
Nog wel een onwijs geklooi met de kassa over hoe die aangeslagen moest worden. Volgens mij hadden ze dit nog niet eerder op deze manier gedaan (besteld via T-M internet en omgeruild in de winkel).

Maargoed, thuis geactiveerd en vrijwel direct duidelijke dode pixels geconstateerd (3 ofzo).
2 dagen later er weer mee terug naar de winkel.
Medewerker was het met me eens en ik kon meteen een nieuwe mee krijgen. Khad geen spullen bij me, dus apart gelegd.
Volgende dag met alle spullen naar de winkel gegaan en in 10 minuten weer buiten met een nieuw gesealde witte iPhone.

Dus ik weet niet wat ik heb gedaan om dit voor elkaar te krijgen... ik heb iig. voet bij stuk gehouden en kan aardig praten en dat zal me ook zeker wel geholpen hebben. :*)

Let wel: ik ben altijd beleefd geweest en heb de mensen met respect behandeld.

super-muffin schreef op donderdag 18 september 2008 @ 17:23:
[...]

Wat raar joh. Ik heb (bijna) twee weken geleden bij T-Mobile mijn iPhone ingeleverd omdat het stil knopje was afgebroken. Moest dus gelijk mijn iPhone inleveren en binnen 10 werkdagen (nu ongeveer dus) zou ik een nieuwe krijgen. Had nog aangegeven dat ik voor mijn werk een applicatie ontwikkel op de iPhone, en 'em dus nodig had. Maar hij moest 'em echt insturen voor dat ik een nieuwe kreeg. Heel raar.
Ik heb geen idee of ze er per winkel anders mee omgaan.
Verder vind ik een argument als "ik ben bezig een applicatie voor dat ding te ontwikkelen" er niet zoveel toe doen. Dat kan T-Mobile echt niets schelen.
Het gaat erom dat het aparaat ondeugdelijk is geleverd. Meer redenen heb je niet nodig.

Voor mij is het al wel weer 4 weken geleden, dus wellicht gaan ze er nu anders/strenger mee om.
En vergeet niet dat ik alles heb gemeld binnen de eerste 8 dagen en dat is wel cruciaal. Na die 8 dagen kan ik me voorstellen dat ie opgestuurd moet worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 18 september 2008 @ 22:19:
Het is in ieder geval een toestel waar je een haat liefde verhouding mee krijgt volgens mij. De liefde voor de software maar de haat voor de hardware.......

Blijf me verbazen dat topics over andere foons gaat over het gebruik ervan en nieuwe ervaringen van apps e.d. Maar hier blijft het jammer te lezen dat het toestel als zijnde hardware ook zwakke punten heeft.

Overigens ter vergelijking: ik heb met mijn slechtste auto ook de meeste lol gehad :D
Nou, de topics die ik volgde over vorige telefoons waren ook niet allemaal hosanna en halleluja hoor. "slider werkt veel te stroef, dit, dit en dit is moeilijk te vinden, dat werkt niet goed, dat kan die niet, ik krijg bluetooth niet aan de gang" etc etc

Dat hier misschien iets meer geklaagd wordt is ook omdat dit ding vele malen meer kan dan andere telefoons. Des te meer een apparaat kan des te meer kan er kapot gaan. Daarbij is het ook nog een erg populair apparaat en niet het zoveelste mobieltje dat verdwijnt in de massa dus trekt het hier meer lezers en dus ook meer klagers. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michieleke
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 29-04-2023
en jammer genoeg houden de meeste mensen die geen problemen zijn mond! en lees je dus veel al negatieve dingen.

Ik heb niets te klagen, behalve dan de batterijduur. maar dat kan te maken hebben dat ik hem gewoon veel gebruik! en 3G, Push en Fetch altijd aan heb staan! Verder alle dingen die ik miste in mijn vorige smartphones zitten hier wel in! en ze zijn op een geweldige manier weergegeven!

Maar de mensen die klagen, hebben die hem gewoon orgineel gelaten? of hebben die hem meteen gejailbreaked?
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op of je post niet beter past in een van de volgende topics:
[iPhone 3G] Provider & Abonnementen - deel 6
[iPhone 3G] Importeren, wat zijn de mogelijkheden? Deel 2
[iPhone & iPod touch] Jailbreaken
[iPhone & iPod touch] App Store Ervaringen & Discussie
[iPhone & iPod touch] Handige websites en web apps

Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: Apple Media Devices Beleid.