Geen idee wat ik
anders heb gedaan:
Toen ik de eerste via de post binnen heb gekregen, heb ik meteen met KS gebeld dat deze beschadigd was. Vervolgens ben ik de volgende dag naar de T-Mobile shop gegaan en heb laten zien waar t toestel beschadigd was.
De medewerker belde daarop met After-Sales en kreeg te horen dat ie teruggestuurd zou moeten worden. Daarna heb ik meteen gesproken met dezelfde aftersalesmedewerker en aangegeven dat ik het niet accepteerde: zij hebben een defect aparaat uitgeleverd en zij horen het op te lossen, zonder dat ik daar de dupe van ben.
Vervolgens ging ze er mee accoord dat ik m'n DOA toestel gebruikte totdat er een vervanger binnen kwam en dat ik bovenop de stapel kwam te liggen van mensen die op een witte iPhone wachtten.
Precies de oplossing waar ik naar op zoek was.
Vervolgens belde ze me een week later dat er een witte voor me klaar lag. Ik naar de winkel en daar hebben we m samen uitgepakt en bekeken.
Nog wel een onwijs geklooi met de kassa over hoe die aangeslagen moest worden. Volgens mij hadden ze dit nog niet eerder op deze manier gedaan (besteld via T-M internet en omgeruild in de winkel).
Maargoed, thuis geactiveerd en vrijwel direct duidelijke dode pixels geconstateerd (3 ofzo).
2 dagen later er weer mee terug naar de winkel.
Medewerker was het met me eens en ik kon meteen een nieuwe mee krijgen. Khad geen spullen bij me, dus apart gelegd.
Volgende dag met alle spullen naar de winkel gegaan en in 10 minuten weer buiten met een nieuw gesealde witte iPhone.
Dus ik weet niet wat ik heb gedaan om dit voor elkaar te krijgen... ik heb iig. voet bij stuk gehouden en kan aardig praten en dat zal me ook zeker wel geholpen hebben.
Let wel: ik ben altijd beleefd geweest en heb de mensen met respect behandeld.
super-muffin schreef op donderdag 18 september 2008 @ 17:23:
[...]
Wat raar joh. Ik heb (bijna) twee weken geleden bij T-Mobile mijn iPhone ingeleverd omdat het stil knopje was afgebroken. Moest dus gelijk mijn iPhone inleveren en binnen 10 werkdagen (nu ongeveer dus) zou ik een nieuwe krijgen. Had nog aangegeven dat ik voor mijn werk een applicatie ontwikkel op de iPhone, en 'em dus nodig had. Maar hij moest 'em echt insturen voor dat ik een nieuwe kreeg. Heel raar.
Ik heb geen idee of ze er per winkel anders mee omgaan.
Verder vind ik een argument als "ik ben bezig een applicatie voor dat ding te ontwikkelen" er niet zoveel toe doen. Dat kan T-Mobile echt niets schelen.
Het gaat erom dat het aparaat ondeugdelijk is geleverd. Meer redenen heb je niet nodig.
Voor mij is het al wel weer 4 weken geleden, dus wellicht gaan ze er nu anders/strenger mee om.
En vergeet niet dat ik alles heb gemeld binnen de eerste 8 dagen en dat is wel cruciaal. Na die 8 dagen kan ik me voorstellen dat ie opgestuurd moet worden.