[TFT] Dell UltraSharp Serie (20,1", 24", 27", 30") - Deel 11 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 6 Laatste
Acties:
  • 41.123 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08-05 13:51

Gutteguttegut

CEO of TFD

Anoniem: 240822 schreef op zondag 19 oktober 2008 @ 15:19:
hey ik heb 3 vraagjes, ik hoop dat jullie mij kunnen helpen:
2: ik heb nu ook nog geluid nodig, zijn die boxjes van dell die je aan je beeldscherm kan vastmaken goed genoeg? en welke moet ik dan nemen? "AX510 Sound Bar" of "AX510PA Sound Bar" of moet ik gewoon normale boxen kopen en hoe sluit ik die aan? en welke moet ik dan kopen?
Het verschil tussen de AX510 en de AX510PA is dat de PA een losse voedingsadapter heeft en die andere zijn voeding direct uit het scherm haalt (er zit een aparte voedingaansluiting op Dell schermen hiervoor).

Ik vind het geluid acceptabel maar het is voor een lekker sound met gamen niet voldoende (geen bass).
Anoniem: 240822 schreef op zondag 19 oktober 2008 @ 15:34:
enne andere met mss tips voor boxen die ik kan aansluiten op mijn ps3 dell3008? en hoe moet je dat aansluiten btw?
Ik denk dat je dit beter in een PS3 topic kunt vragen ;)

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 28-05 20:28
Ik heb gister nog een vergelijking gemaakt met mijn oude Gigh end CRT (Sony Multiscan G420)

En dan zie je zelfs dat mijn scherm te groen uitslaat. Waar een doctors jas echt wit moest zijn was hij bij beide TFT's groenig. Alleen bij de 2709 veel erger. Het vage is als je er een foto van maakt is hij minder erg dan de 2405 maar als je er gewoon naar kijkt vind iedereen de 2405 betere wit kleuren geven.

maar voor mij is het duidelijk zolang hier geen oplossing voor is blijf ik bij me oude scherm. Hopelijk kunnen led backlights dit probleem oplossen.

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sfynx
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
En ondertussen wacht ik nog steeds op m'n derde 2709W 8)7

M'n derde exemplaar zou vrijdag gecheckt en verstuurd worden, blijkbaar is dat 'vergeten' o.i.d. want na navraag blijkt ie nog op de testbank te staan?!

Voor het lange wachten krijg ik er nu een soundbar bij (al heb je daar niets aan als er niks aankomt :| )

We wachten... :z Nog 4 dagen en het is 2 maanden sinds m'n initiële order.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeweeherman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09-2024

peeweeherman

energieleverend.nl

Sfynx schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 11:28:
En ondertussen wacht ik nog steeds op m'n derde 2709W 8)7
...
We wachten... :z Nog 4 dagen en het is 2 maanden sinds m'n initiële order.
Waar heb je die besteld?
Ik heb mijne vorige week via Dell binnen een week na bestellen binnengekregen!
(zakelijk via vriend besteld, €477, incl btw en verzenden :) )

Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sfynx
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
peeweeherman schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 21:25:
[...]

Waar heb je die besteld?
Ik heb mijne vorige week via Dell binnen een week na bestellen binnengekregen!
(zakelijk via vriend besteld, €477, incl btw en verzenden :) )
Qsix. Maar goed, ik ben een echte pechvogel geweest wat betreft de grote vertraging, de eerste kwam supersnel binnen, stapeltje kapotte subpixels, kan gebeuren, erg vlotjes omgeruild, en nummer twee had een eigenwijze backlight die niet aan wilde blijven :P Vervolgens kon Dell geen nieuwe meer leveren aan consumenten... uiteindelijk wel weer aan Qsix, dus de nieuwste inruil gaat nu via hen gelukkig.

Zo te zien ga ik 'm deze week nog krijgen, ook vooraf getest nu, dus nu moet ie wel goed zijn :) Morgen komt als het goed is ook een calibratietool binnen (Eye One Display 2), over kleurafwijkingen maak ik me geen zorgen (die zagen er voor het oog ook al aardig uit op m'n eerste (A00) scherm trouwens).

Goeie deal van jou trouwens, die van mij was EUR 628 inc. verzenden (inmiddels goedkoper geworden) :) wat nog steeds een leuke prijs voor een niet-TN 27-incher is vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 261542

pff ik heb dit eens even wat doorgelezen, en die dell 2408 leek me wel een toffe monitor. goedkoop, full-hd en veel connectivity (inclusief display port).

maar als je vervolgens gaat googlen op dat ding: wat een ellende! mensen die gek worden van de foute kleuren en zelfs met hardware calibratie (spider) e.e.a. niet goed afgesteld krijgen.

dan wacht ik toch nog maar even op de apple pro schermen. ik vind het zo jammer dat dat nieuwe apple LED 24" scherm alleen display port heeft. anders wist ik het wel!

of zijn er nog andere schermen dan de dell 2408 met dezelfde connectivity, 24" full hd? het idee is een scherm te kopen met DVI-D voor mn mac, HDMI voor mn xbox 360 en Display Port voor de toekomst....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paquito
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Die Apple schermen zien er leuk uit, maar imho veel te duur.

Check dit scherm eens.

Hazro HZ24Wi 24" Widescreen LCD Monitor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 120284

Anoniem: 261542 schreef op woensdag 22 oktober 2008 @ 20:43:
pff ik heb dit eens even wat doorgelezen, en die dell 2408 leek me wel een toffe monitor. goedkoop, full-hd en veel connectivity (inclusief display port).

maar als je vervolgens gaat googlen op dat ding: wat een ellende! mensen die gek worden van de foute kleuren en zelfs met hardware calibratie (spider) e.e.a. niet goed afgesteld krijgen.

dan wacht ik toch nog maar even op de apple pro schermen. ik vind het zo jammer dat dat nieuwe apple LED 24" scherm alleen display port heeft. anders wist ik het wel!

of zijn er nog andere schermen dan de dell 2408 met dezelfde connectivity, 24" full hd? het idee is een scherm te kopen met DVI-D voor mn mac, HDMI voor mn xbox 360 en Display Port voor de toekomst....
Wat is er mis met alleen displayport? Er zijn adaptertjes DVI > Displaypoort :)

Met een beetje mazzel heb ik straks een 3007wfp-hc tussen m'n twee 2007FP's instaan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 28-05 20:28
Ik heb me 2x 2709 maar terug gebracht en wat bijbetaald voor de 3009WFP. Dit scherm heeft dit kleur probleem wat minder. En is qua afwerking wel veel en veel mooier. Echt een huge scherm. Wel een genot om achter te gamen je zit er nu echt midden in.

Ik ben dus zeer te spreken over de afhandeling door Qsix. Reactie via de mail was ook erg snel.

[ Voor 16% gewijzigd door Astennu op 23-10-2008 09:54 ]

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 261542

Anoniem: 120284 schreef op donderdag 23 oktober 2008 @ 00:00:
[...]

Wat is er mis met alleen displayport? Er zijn adaptertjes DVI > Displaypoort :)

Met een beetje mazzel heb ik straks een 3007wfp-hc tussen m'n twee 2007FP's instaan :D
ja maar het idee is juist dat ik spelconsole en pc op dezelfde monitor aansluit en makkelijk kan switchen. dus drie aansluitingen: displayport, hdmi en dvi.

of bestaan er displayport switches waar je meerdere displayport bronnen op aan kunt sluiten met een schakelaar zodat je kunt switchen wat je op je monitor ziet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurneyhck
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21-05 11:53
Anoniem: 261542 schreef op donderdag 23 oktober 2008 @ 08:54:
[...]

ja maar het idee is juist dat ik spelconsole en pc op dezelfde monitor aansluit en makkelijk kan switchen. dus drie aansluitingen: displayport, hdmi en dvi.

of bestaan er displayport switches waar je meerdere displayport bronnen op aan kunt sluiten met een schakelaar zodat je kunt switchen wat je op je monitor ziet?
Kijk eens naar de HP LP2475w deze beschikt over net zoveel aansluitingen en heeft een H-IPS panel onder de motorkap, lees er iig veel positieve reacties over.

leesvoer:
http://www.hardforum.com/showthread.php?t=1326971

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 153166

Heb van de week een 2709w op de kop getikt en vroeg me af hoe kan ik testen of alle pixels wel ok zijn iemand een linkje voor me of een iedee ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neographikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
start paint, vergroot het veld, fullscreen, maak hem zwart, fullscreen. Klaar ben je. Voor de rest even Lagom (zie google) checken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Low-Tech
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 30-05 16:57
Helaas heeft mijn powerknop het begeven. Hij zit nu een beetje scheef in zijn houder. Hij werkt nog wel zolang je op het linkerdeel drukt. Je kan de knop ronddraaien in de houder. Ik vind het een beetje overbodig om deze RMA te sturen ivm powerknopje die losgesprongen is. Ik zag in andere fora dat dit een bekend probleem is.

Iemand anders dit ook gehad? En hoe op te lossen eventueel?

Fractal Design Meshify S2, Asus ROG B550-F, AMD 3700x, 3080?, Corsair H115i Pro, G-Skill 3600-16 32GB Trident Z Neo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 120284

Welke monitor heb je precies?

Nee, ik heb het probleem niet. Ik raak die powerknop bijna nooit aan omdat ik het hele zooitje achter een geschakelde verdeeldoos heb zitten en ik dus in 1 keer het hele spul écht uit doe. Overigens schakelen die powerknopjes meestal alleen het LED'je uit en blijft het sluipverbruik gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Het begint tijd te worden voor een nieuw deel. Is er iemand die een goede openingspost wil maken? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 153166 schreef op zondag 26 oktober 2008 @ 22:51:
Heb van de week een 2709w op de kop getikt en vroeg me af hoe kan ik testen of alle pixels wel ok zijn iemand een linkje voor me of een iedee ?
In de startpost van dit topic staat een linkje naar een TFT-testprogje dat je kan downloaden. Is maar paar 100 kb en kun je zo gebruiken zonder install.
Pollewob schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 09:11:
Het begint tijd te worden voor een nieuw deel. Is er iemand die een goede openingspost wil maken? :)
Uiteraard :) heb hem al klaar staan

Edit: [TFT] Dell UltraSharp Serie (20,1", 24", 27", 30") - Deel 12

[ Voor 4% gewijzigd door Knightwolf op 27-10-2008 12:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonoskar
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:52

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

Waarom moet er nu al een nieuw deel komen, we zijn net over de 600 posts heen.

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Omdat de grens op zo'n 500 posts ligt :) vraag me ook niet waarom, ik volg ook alleen maar wat er gevraagd wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ultraman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-05 12:38

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

Pagina: 1 ... 5 6 Laatste

Dit topic is gesloten.