Het PlayStation 3 ervaringen topic - Deel 29 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 68.998 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op IBOOD staat een universele remote (Logitech Multimedia Remote Control Harmony 885) voor een mooi prijsje. Helaas kan die geen Bluetooth aan. Kent iemand een remote die naast de normale infrarood remotes ook de Bluetooth remote van de PS3 kan vervangen? Of moet je met een USB dongle aan de gang die het signaal omzet?

http://www.ibood.com/site/nl/ibood.php?affiliate=iboodmail

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 14:22
Verwijderd schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 09:51:
Op IBOOD staat een universele remote (Logitech Multimedia Remote Control Harmony 885) voor een mooi prijsje. Helaas kan die geen Bluetooth aan. Kent iemand een remote die naast de normale infrarood remotes ook de Bluetooth remote van de PS3 kan vervangen? Of moet je met een USB dongle aan de gang die het signaal omzet?

http://www.ibood.com/site/nl/ibood.php?affiliate=iboodmail
Goeie aanbieding. Ik zat al een tijd te azen op een harmony, maar dan een iets simpelere versie. Misschien dat ik deze aanbieding wel even meeneem. Aan de andere kant kan ik wel leven met 4 ab's ;)

Ik heb verder nog geen verhalen gehoord van een BT afstandsbediening (buiten die van Sony zelf) die werkt op de PS3. Eigenlijk nog helemaal geen BT afstandsbediening :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16:11
toastingnow schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 09:29:
Graag wil ik de harde schijf vervangen van m'n PS3. Ik heb begrepen dat je het beste een 5400rpm schijf kan nemen ivm hitte. De PS3 zal dan zelf opnieuw de schijf formatteren, allemaal prima natuurlijk.
Hier ben ik ook wel benieuwd naar. Mijn collega zegt dat je niet zomaar een andere harde schijf in de PS3 kan zetten. Terwijl mensen hier dat al lang hebben gedaan. Hoe zit dat dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 06:26
RTFM

[ Voor 97% gewijzigd door Falcon Heavy op 04-06-2008 10:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
Ik vroeg niet hoe je de harde schijf vervangt. Alleen of 't uitmaakt welk model je gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toastingnow
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16:54
tiguan schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 10:27:
[...]

Ik vroeg niet hoe je de harde schijf vervangt. Alleen of 't uitmaakt welk model je gebruikt.
Je bent mij voor ;) De HD wisselen zelf is niet moeilijk inderdaad. Het gaat er om of echt iedere schijf geschikt is. En bij zoals zoveel hardware, de 1 is beter dan de andere.

Asus P5K Pro, 2 Gb DDR2, Samsung 500 GB HD, XFX Alpha DOG 670Mhz, E8400

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvrbtcpt
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15:23
@tigua: Via Google kun je genoeg informatie vinden: http://www.gamersreports.com/article/43/

Je kunt dus gewoon elke SATA 2,5" harddisk gebruiken.
Er wordt aangeraden om een 5400 toeren te nemen aangezien de originele disk ook op dit toerental draait, maar 7200 zal waarschijnlijk ook geen probleem zijn.
Wil je dus voor zekerheid gaan dan neem je een 5400 toeren disk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 14:47

FeaR

In GoT we trust

Frijns.Net schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 10:46:
@tigua: Via Google kun je genoeg informatie vinden: http://www.gamersreports.com/article/43/

Je kunt dus gewoon elke SATA 2,5" harddisk gebruiken.
Er wordt aangeraden om een 5400 toeren te nemen aangezien de originele disk ook op dit toerental draait, maar 7200 zal waarschijnlijk ook geen probleem zijn.
Wil je dus voor zekerheid gaan dan neem je een 5400 toeren disk.
Je kunt niet voor elke 2,5" SATA gaan.
Een bepaald type schijf is net te hoog en past dan niet in de PS3.
Maar elke 320GB schijf past (en alles minder dan ook).
Er is een 2,5" schijf met 3 platters en die is te hoog, maar de kans dat je er zo een hebt is best klein. En er zijn genoeg compatibiity lijsten te vinden op het internet.

De discussie of een 5400rpm veel langzamer is dan een 7200rpm is al vaak gevoerd. De verschillen zijn redelijk: de 7200rpm is zo'n 10-15 procent sneller. Alleen op een gemiddelde laadtijd van 20 seconden is dat dus zo'n 1-2 seconden. Ik vraag me sterk af of je dat merkt.

Tijdens het instaleren van grotere applicaties (GTA 4, GT5:P) zal het in de minuten lopen, maar ik denk dat niet veel mensen bij hun PS3 blijven als deze iets aan het instaleren is. Ik switch dan meestal over naar tv en kijk af en toe hoe ver de installatie is...

En om maar in herhaling te vallen:
Het vervangen van de harde schijf van de PS3 is volkomen legaal en je verliest je garantie er niet door. Wel even je schijf weer voor de 60/40GB vervangen als je je PS3 onverwacht RMA moet sturen!

Type schijven maken niet zo veel uit. Meeste schijven van de bekende A-merken maken om en nabij de 22 decibel. Dus zeker niet merkbaar. Ikzelf ben voor Samsung gegaan omdat die iets koeler blijven, maar merken als Maxtor en WD zijn ook goed :)

[ Voor 14% gewijzigd door FeaR op 04-06-2008 11:02 ]

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15:01

scorpie

Supra Addict

Mensen die nog Uncharted zoeken voor een mooie prijs? 40 _DOLLAR_ bij amazon:
http://www.amazon.com/gp/...9&creativeASIN=B000UW21A0

Ik twijfel nog even door (weinig tijd en dan is het ook maar zonde van het geld..).

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

scorpie schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 11:01:

Ik twijfel nog even door (weinig tijd en dan is het ook maar zonde van het geld..).
Niet twijfelen, maar gewoon kopen!
De gameplay is wel kort met zo'n 8-10 uur (afhankelijk van de moeilijkheidsgraad).
Ik heb die game voor €65 gekocht en nooit spijt gehad en met de huidige koers van de dollar kan dit helemaal geen miskoop zijn.

En bekijk het zo: voor $4 per gameplay uur is het zeker een koopje.
In een beetje kroeg redt je het daar niet mee...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• legendx2
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 11-12-2020

Price: $59.99 & this item ships for FREE with Super Saver Shipping.

40 dollar ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvrbtcpt
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15:23

Voor 35 euro kun je deze al via Markplaats krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 04-09 15:58

Amazon verstuurt geen PS3-games naar Europa. Dat houdt dus snel op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij gameshop twente zag ik hem ook voor 39 euro staan overigens. Kreeg je er nog een tshirt bij ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudi
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 28-08 10:36
En bij de e-bay shop uit de startpost heb je hem voor 29 eur incl verzenden. Je moet even wachten op het spel, maar het scheelt meestal wel enorm veel moet ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisboers
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 04-08 10:22
Amazon verstuurt geen PS3-games naar Europa. Dat houdt dus snel op.
Amazon zelf niet, maar als je even op de 'x new and used from $xx.xx' klikt, en even kijkt welke leveranciers internationaal shippen, kan je je PS3 games prima via Amazon kopen. Wel even de verzendkosten controleren, sommige verkopers willen je daar echt een poot mee uitdraaien.
Maar het is dus wel degelijk mogelijk (al mijn spellen komen bij US Amazon vandaan)

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
chrisboers schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 12:07:
[...]

Amazon zelf niet, maar als je even op de 'x new and used from $xx.xx' klikt, en even kijkt welke leveranciers internationaal shippen, kan je je PS3 games prima via Amazon kopen. Wel even de verzendkosten controleren, sommige verkopers willen je daar echt een poot mee uitdraaien.
Maar het is dus wel degelijk mogelijk (al mijn spellen komen bij US Amazon vandaan)
Verkopers op Amazon Marketplace houden zich idd niet aan datexportverbod voor PS3/PSP-software en hardware van Amazon zelf. Op zich is dit helemaal geen slechte manier om games te kopen omdat je wel de Amazon-garantie houdt. Ik heb wel 'ns een paar CDs via de Marketplace van Amazon.co.uk gekocht. Toen die na een maand nog niet geleverd waren, heb ik een klacht ingediend en mijn geld via Amazon teruggekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.insidegamer.nl...-40Gb-PS3-in-oktober.html

dit zou ik super vinden

is er al meer bewijs over te vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15:51

zAo

GPLv2 Fanboy

Weet iemand nog een Media Markt waar je de losse 40GB (+ 1 controller) kan kopen? Een andere winkel waar hij +/- 366,- is misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• !null
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 11-09 14:00
Je link werkt niet. Zou wel gaaf zijn ja.

Ampera-e (60kWh) -> (66kWh)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisboers
  • Laatst online: 04-08 10:22
@dennis585: content bestaat niet. Ofwel, linkje incorrect?

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flowerp
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-09 18:20
FeaR1986 schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 10:59:
[...]
Type schijven maken niet zo veel uit. Meeste schijven van de bekende A-merken maken om en nabij de 22 decibel. Dus zeker niet merkbaar. Ikzelf ben voor Samsung gegaan omdat die iets koeler blijven, maar merken als Maxtor en WD zijn ook goed :)
Ik zou voor een merk al Mtron gaan. 0 decibel en nagenoeg geen tot extreem weinig warmte. Laad tijden van b.v. Devil May Cry zijn daarmee bijna 0.

It's shocking to find how many people do not believe they can learn, and how many more believe learning to be difficult.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• metalant
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 27-12-2024
flowerp schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 13:10:
[...]

Ik zou voor een merk al Mtron gaan. 0 decibel en nagenoeg geen tot extreem weinig warmte. Laad tijden van b.v. Devil May Cry zijn daarmee bijna 0.
Je bedoeld MTRON SSD (Solid State Disks)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flowerp
metalant schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 13:17:
[...]

Je bedoeld MTRON SSD (Solid State Disks)?
Inderdaad. Zijn al wat mensen die deze in hun PS3 hebben geprobeerd en werkt uitstekend. Installatie tijden veranderen nauwelijks, maar die worden ook waarschijnlijk door de CPU beperkt en niet door de IO. Reads worden echter immens veel sneller, en de power consumptie is natuurlijk ook erg gunstig.

Zie b.v. deze: http://www.mtron.net/Engl...asp?itemcode=MSD-SATA3025

[ Voor 9% gewijzigd door flowerp op 04-06-2008 13:28 ]

It's shocking to find how many people do not believe they can learn, and how many more believe learning to be difficult.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-09 13:26

SD5k

>4&X

Dat nieuws ziet er leuk uit, maar het lijkt me dan eerder waarschijnlijk dat die "emulatie" alleen ondersteuning biedt aan specifieke tegen betaling downloadbare PS2 games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
flowerp schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 13:27:
[...]

Inderdaad. Zijn al wat mensen die deze in hun PS3 hebben geprobeerd en werkt uitstekend. Installatie tijden veranderen nauwelijks, maar die worden ook waarschijnlijk door de CPU beperkt en niet door de IO. Reads worden echter immens veel sneller, en de power consumptie is natuurlijk ook erg gunstig.

Zie b.v. deze: http://www.mtron.net/Engl...asp?itemcode=MSD-SATA3025
In het voorbeeld zie ik alleen maar de capaciteit 16GB en 32GB. Dan ga je er, qua grootte, alleen maar op achteruit. 64GB is er alleen nog maar in 3,5" zag ik. De voordelen van iets snelheid, warmte en energie wegen voor heel veel mensen denk ik niet op tegen grootte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E-rikootje
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 25-12-2019
vraagje: is de ps3 een ideale Blue Ray-speler in combinatie met een hd-tv die juddervrij 24p content kan weergeven, zoals de nieuwe panasonics?

dus: kan de ps3 op een correcte manier 24p weergeven? (en mss zelfs perfecte 24p weergave?) dus zonder judder? wat is de refresh rate? 24hz zelf? of 48hz,.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankbuster
  • Laatst online: 09-09 12:14
Eigelijk wel.

Nog ff vraagje over de RGB Scart kabel. Ik heb dus zo een TV die alleen 576i aan kan en met die meegeleverde kabel aangesloten. Nu zegt iedereen dat RGB beter is. Ik heb alleen die 3 aansluitingen. Kan ik dan een RGB Scart aansluiten en kan iemand me eentje laten zien zodat ik weet hoe die eruit ziet :P ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08:35
E-rikootje schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 14:35:
dus: kan de ps3 op een correcte manier 24p weergeven? (en mss zelfs perfecte 24p weergave?) dus zonder judder? wat is de refresh rate? 24hz zelf? of 48hz,.......
Ja, 24Hz. Het weergavemedium zelf bepaalt dan hoe die het gaat weergeven, op de meeste recente Panasonics dus op 96Hz ;-)
Tankbuster schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 14:38:
Nog ff vraagje over de RGB Scart kabel. Ik heb dus zo een TV die alleen 576i aan kan en met die meegeleverde kabel aangesloten. Nu zegt iedereen dat RGB beter is. Ik heb alleen die 3 aansluitingen. Kan ik dan een RGB Scart aansluiten en kan iemand me eentje laten zien zodat ik weet hoe die eruit ziet :P ?
Vergeet niet dat als je je PS3 via RGB Scart aansluit je niet meer normaal kan kijken naar DVD's hè... Tenzij The Incredible Hulk je favoriete film is. Om die reden heb ik de PS3 dan ook via SVHS aangesloten, nagenoeg zelfde beeldkwaliteit én mooie kleurtjes met DVD. Speel je nooit DVD's af op je PS3 zou ik inderdaad gewoon een RGB Scart kabel nemen ja ;)
Edit: Ow wacht, je hébt geen SVHS, lees ik nu pas, Scart it is dus!

[ Voor 6% gewijzigd door Brad Pitt op 04-06-2008 14:45 ]

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Van t weekend ga ik mezelf ook een PS3 aanschaffen. Heb een 360 en Wii, maar de PS3 is leuk voor de exclusives en uiteraard Blu-ray.

Nu nog op zoek naar een leuk pakketje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankbuster
Ik kijk soms wel DVDtjes maar wat is nou weer SVHS :S ? En ik wil gewoon het beste om te gamen :P. Kan ik dan op mijn TV een RGB Scart/SVHS aansluiten? Mijn TV heeft voor alleen 3 aansluit gaten :P en achter nog eentje. En kan iemand nog graag een goedkoop plaatsje ervoor noemen :)

[ Voor 2% gewijzigd door Tankbuster op 04-06-2008 14:56 . Reden: Vraag deeltje 1 beantwoord ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
Tankbuster schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 14:47:
Ik kijk soms wel DVDtjes maar wat is nou weer SVHS :S ?
Zie Wikipedia: S-Video

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Tankbuster schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 14:47:
Ik kijk soms wel DVDtjes maar wat is nou weer SVHS :S ? En ik wil gewoon het beste om te gamen :P. Kan ik dan op mijn TV een RGB Scart/SVHS aansluiten? Mijn TV heeft voor alleen 3 aansluit gaten :P en achter nog eentje. En kan iemand nog graag een goedkoop plaatsje ervoor noemen :)
Sorry, S-Video bedoelde ik, ben er effe niet helemaal bij :O En moet blijkbaar nóg sneller leren reageren ook nog! 8)

[ Voor 5% gewijzigd door Brad Pitt op 04-06-2008 14:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
E-rikootje schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 14:35:
vraagje: is de ps3 een ideale Blue Ray-speler in combinatie met een hd-tv die juddervrij 24p content kan weergeven, zoals de nieuwe panasonics?

Yep. Ik hebzelf een PS3 icm een Panasonic 42PZ85. De 24P-support werkt fantastisch. Op deze TV zou je zelfs 96Hz moeten zien (al valt dat overigens niet te controleren omdat de TV enkel aangeeft wat de resolutie is). Ik heb wel de 24Hz -support via mijn PC gecontroleerd. Als ik een MKV met 24fps weergeef in 24Hz is het beeld ok, wordt een 30fps MKV in 24Hz weergegeven zie je tearing.

[ Voor 22% gewijzigd door ymmv op 04-06-2008 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 06:26
tiguan schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 10:27:
[...]

toastingnow schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 10:34:
[...]

Je bent mij voor ;) De HD wisselen zelf is niet moeilijk inderdaad. Het gaat er om of echt iedere schijf geschikt is. En bij zoals zoveel hardware, de 1 is beter dan de andere.
dan nog voor beiden: RTFM staat er gewoon in .
*pakt TFM erbij*: 2.5 inch intern SATA

rpm en cache kun je vervolgens zelf wel uitvogelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

flowerp schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 13:10:
[...]Ik zou voor een merk al Mtron gaan. 0 decibel en nagenoeg geen tot extreem weinig warmte. Laad tijden van b.v. Devil May Cry zijn daarmee bijna 0.
Iets wat beweegt maakt altijd wel iets van geluid, dus 0 decibel lijkt me wat overdreven. Maar alles tot 25 is zo goed al onhoorbaar of het moet echt gigantisch stil zijn. En dan komt de fan van de PS3 er altijd nog wel overheen en sowieso het geluid van de tv wel. Maar alles onder de 25 is dus te doen. Het zijn gelukkig geen raptor-schijven die een lekkerer 60 decibel maken ofzo :+
Frank J. schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 14:55:
dan nog voor beiden: RTFM staat er gewoon in .
*pakt TFM erbij*: 2.5 inch intern SATA

rpm en cache kun je vervolgens zelf wel uitvogelen.
Gast doe eens rustig :P

En dus niet elke 2.5" Sata past. 9 van de 10 wel (wellicht 99 van de 100). Maar er zijn dus modellen met drie platters die niet passen... Maar elke schijf tot en met 320GB past sowieso. En Samsung werkt nu aan een 500GB 2,5" met twee platters en als die uit komt gaat die dus ook passen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankbuster
Ik heb een RGB Scart kabel gevonden voor de PS3 bij bol.com voor 21,99. Te duur of?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16:53

13art

Moderator Mobile
Tankbuster schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 15:08:
Ik heb een RGB Scart kabel gevonden voor de PS3 bij bol.com voor 21,99. Te duur of?
Haha jij kijk maar een paar berichten terug, stond er eentje voor euro-tje of 10.

[ Voor 38% gewijzigd door 13art op 04-06-2008 15:11 ]

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankbuster
Bij die ene staat maximaal 480i,wtf? De normale die erbij zit levert 576i.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flowerp
Brad Pitt schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 14:43:
Vergeet niet dat als je je PS3 via RGB Scart aansluit je niet meer normaal kan kijken naar DVD's hè...
Tjezus, zit die RGB-green bug voor DVDs kijken nog steeds in de PS? Dat was een erg vervelend probleem op de PS2. Idioot dat die nog op de PS3 zit zeg. Het komt overigens doordat de PS dan ipv RGB eigenlijk YCbCr uitstuurt, waarbij de helderheid (Y) precies op de pin staat aangesloten die normaal de G in RGB transporteert.
Om die reden heb ik de PS3 dan ook via SVHS aangesloten, nagenoeg zelfde beeldkwaliteit én mooie kleurtjes met DVD.
Ik zou je PS3 nooit via een video recorder gaan aansluiten. Direct op de TV is veel en veel beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

DjWannaB2002 schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 15:09:
[...]

Haha jij kijk maar een paar berichten terug, stond er eentje voor euro-tje of 10.
Plaatje klopt ook erg goed van die PS3home site... Scart voor de PS3
Afbeeldingslocatie: http://www.ps3home.nl/images/products/large/logic_3_rgb_scart_cable_nintendo_wii.jpg

Ik zie toch duidelijk meerdere malen "Wii" staan 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flowerp
FeaR1986 schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 15:05:
[...]
Iets wat beweegt maakt altijd wel iets van geluid, dus 0 decibel lijkt me wat overdreven.
Maar in de Mtron's beweegt helemaal niets! :o Niets overdreven dus... :P

En @hierboven: 'iets' aan snelheidswinst... tsja, van ~30 seconden laad tijd naar -0- seconden. Dat vind ik toch wel een behoorlijke winst. Een halve minuut wachten of gewoon -instant- beginnen en/of doorspelen met een level.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberdinho
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Cyberdinho

Panna-koning

FeaR1986 schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 15:05:
[...]

Iets wat beweegt maakt altijd wel iets van geluid, dus 0 decibel lijkt me wat overdreven.
Een SSD (Solid State Drive) schijf heeft geen bewegende onderdelen :). Overigens een geweldige idee om zo iets in je PS3 te bouwen. Als ze wat groter (qua opslag) en betaalbaarder worden, dan ga ik dat serieus overwegen.

Edit: net te laat met uitleg :P

[ Voor 3% gewijzigd door Cyberdinho op 04-06-2008 15:20 ]

Ik schop de bal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16:53

13art

Moderator Mobile
FeaR1986 schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 15:18:
[...]

[afbeelding]

Bizar, zou toch echt onder het kopje ps3 kabels staan :s Had nog niet eens zo op het plaatje gelet. En in de tekst staat ook toch echt dat het voor de PS3 is....

[ Voor 6% gewijzigd door 13art op 04-06-2008 15:28 ]

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Cyberdinho schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 15:19:
[...]Een SSD (Solid State Drive) schijf heeft geen bewegende onderdelen :). Overigens een geweldige idee om zo iets in je PS3 te bouwen. Als ze wat groter (qua opslag) en betaalbaarder worden, dan ga ik dat serieus overwegen.

Op die manier... weer wat geleerd.
Mijn excuses voor mijn vorige post dan :)

Maar dan nog maakt geluid niets uit zoals ik zeg omdat je tv er toch altijd wel bovenuit komt MOCHTEN er wel bewegende delen in zitten...

En ik ben niet zo goedgelovig dat iets werkends 0 decibel kan maken...
Zelfde als "Als een boom valt in een bos waar niemand is, maakt de boom dan een geluid...?" volgens mij wel :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-Sander schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 13:43:
[...]

Dat nieuws ziet er leuk uit, maar het lijkt me dan eerder waarschijnlijk dat die "emulatie" alleen ondersteuning biedt aan specifieke tegen betaling downloadbare PS2 games.
Dat denk ik ook, ik denk niet dat het mogelijk zou zijn om je gekochte PS2 games af te spelen omdat daarvoor een chip mist in de PS3 zelf. Je zult dus gewoon je games moeten kopen bij de PS-Store, vast voor een hoog bedrag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• !null
SSD = echt 0 decibel
Sterker nog, ik heb wel eens een fanless pc-tje (met fanless voeding) met SSD in elkaar geknutseld, werkelijk doodstil :)
Je weet gewoon niet dat ie aanstaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankbuster
Heeft iemand hier een RGB Scart kabel? Kan die gene zijn ervaringen meeschrijven en waar die gene het heeft gekocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11-09 11:47
Tankbuster schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 15:37:
Heeft iemand hier een RGB Scart kabel? Kan die gene zijn ervaringen meeschrijven en waar die gene het heeft gekocht?
Ik heb die van de PS2 aangesloten en die heb ik al jaren, werkt prima. Het beeld is veel beter dan de meegeleverde kabel, ik zal vanavond eens een DVD'tje afspelen, kijken hoe het er uit ziet.

PSN ID: Svennie-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melniek
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 08:57
Eight Days en The Getaway gecancelled:
UK, June 4, 2008 - Sony has announced that production has ceased on forthcoming PlayStation 3 titles The Getaway and 8 Days, both previously in early stages of development at the company's London Studios.

According to Sony's official statement, "It has been agreed that production of both 8 Days and The Getaway will cease immediately due to the redistribution of resources and budget. This decision was made following an internal review of all games and it was deemed that with the incredibly strong list of exclusive first party titles coming up both this year and in the near future, resource should be reallocated to enhance those projects closer to completion."

Both games were originally unveiled in tech demo form at Sony's 2005 E3 press conference and little has been heard on either title since. Expect to hear even less, henceforth.

Bron: IGN
Beetje jammer. Vooral 8 days leek mij wel wat toen ik die trailer voor het eerst zag. Hoop niet dat dit de voorbode is voor meer games waar het al langere tijd stil om is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
flowerp schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 15:14:
[...]
Ik zou je PS3 nooit via een video recorder gaan aansluiten. Direct op de TV is veel en veel beter.
Meen je! Bedoelde dan ook S-Video hè 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan

Vergeet niet dat als je je PS3 via RGB Scart aansluit je niet meer normaal kan kijken naar DVD's hè...
Ik heb destijds eentje van Blaze gekocht. Dan zit er een switch op de stekker aan de playstation kant, zodat je kan switchen tussen RGB of DVD stand. Werkt opzich goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E-rikootje
[...]

Ja, 24Hz. Het weergavemedium zelf bepaalt dan hoe die het gaat weergeven, op de meeste recente Panasonics dus op 96Hz ;-)
okay, thx mate!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sysiwan
  • Laatst online: 15:33
Cyberdinho schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 15:19:
[...]

Een SSD (Solid State Drive) schijf heeft geen bewegende onderdelen :). Overigens een geweldige idee om zo iets in je PS3 te bouwen. Als ze wat groter (qua opslag) en betaalbaarder worden, dan ga ik dat serieus overwegen.

Ja, 128Gb voor 460 dollar is niet echt cheap..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• !null
sysiwan schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 16:38:

Ja, 128Gb voor 460 dollar is niet echt cheap..
Voor een SSD met goeie prestaties is het wel goedkoop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flowerp
GreenSky schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 17:06:
[...]

Inderdaad, bij de beste SSD's zit je nog wel op ~700,- voor 16GB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reaL_G
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 16:06

reaL_G

G

flowerp schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 15:18:
[...]

Maar in de Mtron's beweegt helemaal niets! :o Niets overdreven dus... :P

En @hierboven: 'iets' aan snelheidswinst... tsja, van ~30 seconden laad tijd naar -0- seconden. Dat vind ik toch wel een behoorlijke winst. Een halve minuut wachten of gewoon -instant- beginnen en/of doorspelen met een level.
0 dB zal je nooit halen!!
fluisterstil is al in de 20dB.

GiTS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als iets geen bewegende delen kan het ook geen geluid maken. Nouja, misschien de stroom die erdoorheen loopt. Sommige schermen of voedingen kunnen wel heel zacht zoemen - maar dat is het dan ook!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wow, als wat ik nu lees uit gaat komen zou echt tevet zijn.

http://www.n4g.com/ps3/News-152943.aspx

Zoals het bericht al zegt is het niet zo een erg ver gezochte speculatie, het lijkt me zo vet als de playstation games van alle 3 de generaties consoles kan afspelen.

Hoe gigantisch groot is het spellenaanbod van dat ding wel niet, want in tegendeel wat beweerd word voor algemeen zal ik wel een van die mensen zijn die die functie gaat gebruiken.

Als eerste al om dan toch maar alle metal gear delen op de playstation te spelen, ik kan het, wachten met het nieuwste deel ook al is het er al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx
  • Laatst online: 03-09 16:13

PcManiaxx

ondertitel duh

Damn! Laten we het hopen. Heb hier namelijk nog TEVEEL PS2 spellen liggen die ik niet meer kan gebruiken.

Maar eerst zien, dan geloven. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankbuster
FeaR1986 schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 15:18:
[...]

[afbeelding]

Na een mooi emailtje naar de Site,hebben ze het plaatje verandered,het klopt nu wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootism
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

Wootism

aaibaar

Hi,

Even een vraag met betrekking tot de headsets die compatible zijn met de Ps3.
Ben dus van plan er een te kopen, is toch wel erg vett met multiplayer games :)

Nu kwam ik de Bluetrek T1 tegen,

Afbeeldingslocatie: http://www.pdashop.nl/images/product/image.php?id=50806&dimensionid=1&shopid=2

Ik heb dus geen idee ofdat deze compatible is met de Ps3, en ofdat je hem bij elke restart opnieuw moet pairen.
Er is enorm weinig te vinden op inet betreft deze headset, en de lijsten met compatible headsets op flora zijn meester niet up to date.
Aangezien dit een best wel een budget heady is denk ik toch wel dat er mensen hier ervaring mee hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankbuster
Ik denk alle zulke Bluetooth dingen zijn compatible met de PS3 zolang ze niks speciaal hebben, maar ik heb geen idee :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootism
  • Niet online

Wootism

aaibaar

Tankbuster schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 19:30:
Ik denk alle zulke Bluetooth dingen zijn compatible met de PS3 zolang ze niks speciaal hebben, maar ik heb geen idee :).
Daar ging ik dus ook van uit todat ik allemaal wilde verhalen hoorde over het steeds opnieuw pairen en het niet werken van het oortje ingame etc...
Het is jammer genoeg niet vanzelfsprekend dat alles compatible is :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emiel1984
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 08-09 16:11

Emiel1984

Made in NL

Ik heb een hele simpele headset van logitech vorig jaar gekocht voor 15 euro (nieuw !! ). Deze had ik gekozen omdat deze als een van de weinig budget BT headsets zou werken met de K800i. Een maand of 2 geleden heb ik deze is getest op de PS3. Ik moest enkel de headset toevoegen aan de apparatenlijst van de PS3 die net zo makkelijk werkt als op de telefoon.

Afbeeldingslocatie: http://sc.sbcommerce.nl/prodimg/logitechmobileexpress_980408-0914_1.jpg

De optie stemvervorming is erg leuk om is te proberen en dus zeker een aanrader !!! :+

Edit: Opnieuw toevoegen aan de lijst is wellicht nodig als je een reset uitvoert maar hij staat bij mij op de PS3 nog steeds in de lijst.

[ Voor 11% gewijzigd door Emiel1984 op 04-06-2008 19:49 ]

[LTS][MTS][HTS]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootism
  • Niet online

Wootism

aaibaar

Emiel1984 schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 19:48:
Ik heb een hele simpele headset van logitech vorig jaar gekocht voor 15 euro (nieuw !! ). Deze had ik gekozen omdat deze als een van de weinig budget BT headsets zou werken met de K800i. Een maand of 2 geleden heb ik deze is getest op de PS3. Ik moest enkel de headset toevoegen aan de apparatenlijst van de PS3 die net zo makkelijk werkt als op de telefoon.

[afbeelding]

De optie stemvervorming is erg leuk om is te proberen en dus zeker een aanrader !!! :+
Edit: Opnieuw toevoegen aan de lijst is wellicht nodig als je een reset uitvoert maar hij staat bij mij op de PS3 nog steeds in de lijst.
Deze had ik ook al gevonden idd, maar toen ik de reviews van Cnet las ben ik toch afgehaakt :)
Wel jammer aangezien het wel een mooie prijs is voor een stylisch uitziende headset!

[ Voor 3% gewijzigd door Wootism op 04-06-2008 19:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• !null
Houd het ontopic.

[ Voor 91% gewijzigd door TheZeroorez op 04-06-2008 23:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Laatst online: 16:16

Sandyman538

SandstorM [148839]

Zie boven.

[ Voor 95% gewijzigd door TheZeroorez op 04-06-2008 23:27 ]

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankbuster
GreenSky schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 17:06:
[...]

ik denk een SSD :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E-rikootje
ymmv schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 14:54:
[...]

Yep. Ik hebzelf een PS3 icm een Panasonic 42PZ85. De 24P-support werkt fantastisch. Op deze TV zou je zelfs 96Hz moeten zien (al valt dat overigens niet te controleren omdat de TV enkel aangeeft wat de resolutie is). Ik heb wel de 24Hz -support via mijn PC gecontroleerd. Als ik een MKV met 24fps weergeef in 24Hz is het beeld ok, wordt een 30fps MKV in 24Hz weergegeven zie je tearing.
je zou het eens moeten controleren of je judder ziet bij een grote massa scene of bij een aftiteling ofzo...

maar ik ga ervanuit dat deze idd wel prachtig beeld moet opleveren die 2 tesamen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• !null
Sandyman538 schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 21:43:
[...]

Gelukkig hebben wij geen idee waar het over gaat... :?
PS3 + GTA4 als pack

dimplus = dimension plus, die game winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Laatst online: 16:16

Sandyman538

SandstorM [148839]

GreenSky schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 22:39:
[...]

PS3 + GTA4 als pack

dimplus = dimension plus, die game winkel.
Ik weet dat dimplus een winkel is, en dat jij een bestelling had geplaatst voor iets, maar verder was het een totaal onduidelijke post. Gefeliciteerd in ieder geval met je aankoop :>

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• !null
Hehe dankje. Ik bedoelde meer, zou ie op tijd verstuurd zijn om morgen aan te komen?
Ben benieuwd welke eerder zal zijn, de TV of de PS3 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gopal
  • Laatst online: 09-09 22:57
Wootism schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 19:24:
Hi,

Even een vraag met betrekking tot de headsets die compatible zijn met de Ps3.
Ben dus van plan er een te kopen, is toch wel erg vett met multiplayer games :)

Nu kwam ik de Bluetrek T1 tegen,

[afbeelding]

Ik heb dus geen idee ofdat deze compatible is met de Ps3, en ofdat je hem bij elke restart opnieuw moet pairen.
Er is enorm weinig te vinden op inet betreft deze headset, en de lijsten met compatible headsets op flora zijn meester niet up to date.
Aangezien dit een best wel een budget heady is denk ik toch wel dat er mensen hier ervaring mee hebben.
Ik heb zelf de Bluetrek G3 gekocht en deze is compatibel met de PS3, mocht je het willen koppelen aan je mobiel, dan kan je op gsmshop/consoleshop kijken of je mobiel ook compatibel is. Ik weet niet of je het daarmee wilt gebruiken of enkel voor je PS3?

De Bluetrek is in ieder geval een fijn apparaat om mee te werken, maar omdat ik het heb gepaired met mijn PS3, dan moet ik het elke keer opnieuw pairen met mijn mobiel mocht ik hem daar soms mee willen gebruiken (gebruik meestal de standaard headset van mijn Nokia N73). Zodra je het paired met je mobiel en je bent van plan om het weer te gaan gebruiken in combinatie met je PS3, dan zul je toch je BT-headset opnieuw moeten pairen, maar dat is een kleinigheidje vind ik aangezien dat maar luttele seconden kost.

Maar mocht je echt voor de T1 willen gaan, dan heb ik hier een link waarin staat dat 'ie het doet.

Gopal

PSN-ID : Cenzer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerwin
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08-06 20:10

Gerwin

Ik ben er klaar voor!

sjekneck schreef op maandag 02 juni 2008 @ 21:11:

Parallel processing mag dan misschien een sterke toekomst hebben, maar voorlopig lijkt het een verkeerde keus te zijn geweest voor de nabije toekomst ( 1 tot 2 jaar). De Ps3 is een mooi stukje techniek, maar het is allemaal koffiedik kijken tot er echt applicaties komen die echt kunnen profiteren van deze techniek. Voorlopig verwacht ik geen wonderen van de Cell totdat de meerderheid van de markt overstapt op parallel processing.
Tja, als geen enkel bedrijf een nieuwe technologie op de markt brengt zullen mensen nooit geld investeren het te proberen. Dat zag je en zie je nog steeds met HDTV televisie in Nederland. USA alles HDTV, hier komen de programma's niet omdat men de TV's niet heeft. En nu hebbe veel mensen een HDTV duurt het nog jaren...

Wat ik wel een beetje raar gevoel bij heb is die 550Mhz grafische kaart in de PS3. Kan deze alle grafische pracht en praal van de 8 SPU's weergeven. Of zal zoals eerder in het topic vermeld de GPU ook als een soort 'core' die hele platte data weergeeft gebruikt gaan worden. Dus aliasing, etc. door een SPU ipv de grafische kaart GPU?

Moet wel zeggen dat alles er prachtig uitziet op de PS3, maar als echt alles uit die Cell komt is de GPU dan niet bottleneck?

Station van Gerwin Prins op Apple Music

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noteboeki
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 15-10-2024
Hallo, op de een of andere manier lukt het me niet om de PS3 afstandsbediening te laten
registreren bij de PS3.
Houd een lange tijd de start - en enter knop van de AB in, maar er gebeurt helemaal niks.
Zijn er mensen die hier ook problemen mee hebben ondervonden en wat ik eventueel fout doe?

Alvast bedankt voor jullie hulp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

komt de battlefield demo vandaag nog in de eu-store?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoefMeistert
  • Laatst online: 06-09 17:23
Verwijderd schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 08:01:
komt de battlefield demo vandaag nog in de eu-store?
We zullen het weten vanavond rond 19:00 :+ Volgens geruchten komt ie in de US store...

PSNID : HoefMeistert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

noteboeki schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 07:54:
Hallo, op de een of andere manier lukt het me niet om de PS3 afstandsbediening te laten
registreren bij de PS3.
Houd een lange tijd de start - en enter knop van de AB in, maar er gebeurt helemaal niks.
Zijn er mensen die hier ook problemen mee hebben ondervonden en wat ik eventueel fout doe?

Zat je ook niet, net zoals ik, op de Enter en PS knop te drukken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
registreren bij de PS3.

http://manuals.playstatio...ings/bdremotecontrol.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
  • Laatst online: 12-06 02:43
Verwijderd schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 17:56:
Wow, als wat ik nu lees uit gaat komen zou echt tevet zijn.

Zoals het bericht al zegt is het niet zo een erg ver gezochte speculatie, het lijkt me zo vet als de playstation games van alle 3 de generaties consoles kan afspelen.
Had je een 60 gig versie gekocht dan was deze te vette functie nu al aanwezig in je woonkamer!

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zoek een goedkope / goede Beamer voor mijn playstation 3

Heeft iemand ervaring met beamers op een playstation 3?

Hij moet 720p aankunnen dus gewoon hd beeld zoals op een lcd scherm hd ready

1080 wordt me iets te duur waarschijnlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Verwijderd schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 09:38:

Lijkt me dat daar topics op GoT voor zijn over beamers. Er zijn niet echt hele specifieke eisen te stellen aan een beamer op basis van je PS3. Een HDMI-aansluiting en evt. 1080p/24 ondersteuning zijn wel leuk. Niet als resolutie, maar dat hij het signaal aankan. 720p resolutie 16:9 beamers zijn wel goed te vinden.

En als hij in een normale kamer komt te staan is geluidsniveau van een beamer wel erg belangrijk. Ik vind zelf de Panasonic AX200 op papier wel een mooie optie, maar er zullen vast meer goede mogelijkheden zijn. Hier een extragratis lijstje met potentielen: http://innovation-media.nl/browse.php?id=20

[ Voor 4% gewijzigd door Shiver23 op 05-06-2008 09:47 ]

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoefMeistert
  • Laatst online: 06-09 17:23
Verwijderd schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 09:38:

Goedkoop & goed in 1 zin ;)
Wat is je budget?
Zoek ook even over andere topics :+

[ Voor 4% gewijzigd door HoefMeistert op 05-06-2008 09:46 ]

PSNID : HoefMeistert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HoefMeistert schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 09:45:
[...]

Goedkoop & goed in 1 zin ;)
Wat is je budget?
Zoek ook even over andere topics :+
Had al wat rond gekeken maar niet echt iets gevonden.

budget rond 500 - 600 euro

Moet in ieder geval een hdmi aansluiting hebben en 720p aankunnen, verder weinig eisen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Verwijderd schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 09:56:
[...]
Had al wat rond gekeken maar niet echt iets gevonden.
budget rond 500 - 600 euro
Moet in ieder geval een hdmi aansluiting hebben en 720p aankunnen, verder weinig eisen.
Das gewoon een te laag budget voor een HD-Ready beamer. Check [Projectie] HD-ready projectoren voor verdere vragen en informatie.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noteboeki
Volgens deze manuel heb ik gewerkt maar dit werkt dus jammergenoeg niet.
de PS3 zegt om een gegeven moment dat je de start+enter knoppen tegelijk ingedrukt
moet houden, maar wellicht moet je andere knoppen gebruiken, zal zoals hierboven wordt voorgesteld een de PS-toes proberen.
(maar dacht dat ik die ook al geprobeert heb wat ook geen reslutaat gaf...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shiver23 schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 10:03:
[...]

Das gewoon een te laag budget voor een HD-Ready beamer. Check [Projectie] HD-ready projectoren voor verdere vragen en informatie.
hmm hoe kon ik nou dat topic niet hebben gevonden, bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HammerNL
  • Niet online
Jeuhh, Battlefield Bad company al te downloaden in de EU store _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LyxKyo
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07-06 23:47

LyxKyo

Dreambox was fun!

Panasonic AX200 is zeker in een goed beamer, nu 3 weken in huis. Heb alleen nog geen PS3, maar die komt nog wel. beeld is super - helemaal icm UPC HDTV pakket.

cheers!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
HammerNL schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 11:30:
Nog 5,5 uur werk te gaan... Ben benieuwd naar Battlefield. Nog nooit een voorgaand deel gespeeld, maar hoor er goede verhalen over. Verder zagen de trailers er ook goed uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HammerNL
  • Niet online
m4yall schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 11:38:
[...]

Nog 5,5 uur werk te gaan... Ben benieuwd naar Battlefield. Nog nooit een voorgaand deel gespeeld, maar hoor er goede verhalen over. Verder zagen de trailers er ook goed uit!
Ben ik ff lucky als HBO student :+ maarja daarentegen heb ik weer geen 20mbit verbinding ofzo, om die demo binnen te halen... :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 13:08
Damnit, net nu mijn 52 inch LCD het begeven heeft. ;)

Perfecte timing, zo voor het eerste EK in HD. :P

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootism
  • Niet online

Wootism

aaibaar

Gopal schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 23:34:
[...]

Ik heb zelf de Bluetrek G3 gekocht en deze is compatibel met de PS3, mocht je het willen koppelen aan je mobiel, dan kan je op gsmshop/consoleshop kijken of je mobiel ook compatibel is. Ik weet niet of je het daarmee wilt gebruiken of enkel voor je PS3?

De Bluetrek is in ieder geval een fijn apparaat om mee te werken, maar omdat ik het heb gepaired met mijn PS3, dan moet ik het elke keer opnieuw pairen met mijn mobiel mocht ik hem daar soms mee willen gebruiken (gebruik meestal de standaard headset van mijn Nokia N73). Zodra je het paired met je mobiel en je bent van plan om het weer te gaan gebruiken in combinatie met je PS3, dan zul je toch je BT-headset opnieuw moeten pairen, maar dat is een kleinigheidje vind ik aangezien dat maar luttele seconden kost.

Maar mocht je echt voor de T1 willen gaan, dan heb ik hier een link waarin staat dat 'ie het doet.

Gopal
Het pairen hoeft ook niet een groot probleem te zijn, maar het is natuurlijk wel handig als het gewoon word onthouden.
Ik wil hem verder alleen gebruiken voor de Ps3 dus steeds opnieuw pairen met mijn mobieltje is niet van toepassing. Die link die je geeft vertelt juist dat de T1 het NIET naar behoren doet :P

Ik ga vandaag de Jabra3010 aanschaffen, is dan wel iets duurder dan de rest. Maar dan weet ik tenminste wel zeker dat het werkt zoals ik wil.

Vindt het allemaal maar een gedoe met die headsets. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gopal
  • Laatst online: 09-09 22:57
Wootism schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 12:15:
[...]

Het pairen hoeft ook niet een groot probleem te zijn, maar het is natuurlijk wel handig als het gewoon word onthouden.
Ik wil hem verder alleen gebruiken voor de Ps3 dus steeds opnieuw pairen met mijn mobieltje is niet van toepassing. Die link die je geeft vertelt juist dat de T1 het NIET naar behoren doet :P

Ik ga vandaag de Jabra3010 aanschaffen, is dan wel iets duurder dan de rest. Maar dan weet ik tenminste wel zeker dat het werkt zoals ik wil.

Vindt het allemaal maar een gedoe met die headsets. :/
Sorry, dan had ik het ff verkeerd gelezen :+ .
Ik had eerst een Jabra BT250v gekocht, maar die deed het bij mij helemaal niet. Dus niet met mijn PS3 en niet met mijn mobiel terwijl het compatibel was voor allebei. Het probleem met Jabra is dat 'ie het of perfect doet bij iemand of helemaal niet, zoals bij mij. Schijnt dat dit een veel voorkomend probleem is bij Jabra, volgens de medewerkers van Consoleshop en naar wat ik gelezen heb op het interweb.
Bluetrek is ook een topmerk, maar dan wel een tientje duurder dan de Jabra. Ik moet er wel bij zeggen dat het gewoon een toppertje is wat gebruiksgemak betreft.

Gopal

P.S.
Sorry dat bovenstaande een beetje offtopic is O-) .

PSN-ID : Cenzer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.E.No.1
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 31-10-2023
Zo hee, er is eens een keer een demo gelijk uit in de EU en niet eerst een aantal weken eerder in de US.. :P

PSN id: PENo1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
HammerNL schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 11:44:
[...]

Ben ik ff lucky als HBO student :+ maarja daarentegen heb ik weer geen 20mbit verbinding ofzo, om die demo binnen te halen... :O
1,6GB.. best flink! Dat duurt met mijn 6mbit ook wel even... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HammerNL
  • Niet online
Nou net ff uurtje zitten spelen en gewoon ff wat punten die me opvielen:

Voertuig besturing vind ik wel wat lastig, knoppen zijn niet handig ingedeelt. De singeplayer, vond ik niet zo geweldig makkelijk weg spelen en de vibe die ik bij call of duty 4 kreeg qua actie kom ik hier eigelijk ook niet echt tegen. Personages zien er zeer goed uit, alleen ontploffingen vallen dan weer wat tegen.

Multiplayer daarentegen vind ik wel lekker spelen, alleen voertuigen is het zelfde verhaal als in singeplayer die besture niet geweldig maar is meer kwestie van knoppen instellen denk ik en wennen. In de mulitplayer kun je dus die goldcrate modie spelen en dit is naar mijn mening best vermakelijk, je werkt als aanvallend team van gold crate naar gold crate toe en dit zijn er best een hoop.
Rank systeem is soortgelijk aan die van Cod 4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noteboeki
registreren bij de PS3.

Opgelost en werkt.

Tipje voor degene met dezefde problemen.
Alle draadloze app. uitschakelen, ik heb mn router en de bluetooth van mn laptop uitgedaan
en hij registreeerde hem direct...
Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.