Het PlayStation 3 ervaringen topic - Deel 29 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 68.999 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• !null
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 11-09 14:00
Nog even over de WRT54G, dat zijn de betrouwbaarste wireless apparaatjes die ik ken. Heb zelf een versie 7 (dacht ik), op de eerdere versies (5 en lager) kan je idd andere firmware erop zetten, zoals OpenWRT.
Ik heb thuis ook een 54G staan, ben benieuwd hoe die het doet in combi met de PS3. Heb trouwens WPA.

Ampera-e (60kWh) -> (66kWh)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
swopdark schreef op maandag 02 juni 2008 @ 11:10:
Welke aankomende grote exclusieve titels komen er nou nog aan dit jaar voor de PS3?

2008:
- Metal Gear Solid 4
- Resistance Fall of Man 2
- Killzone 2
- Motorstorm 2
- Litle Big Planet
- WipeOut

2009:
- Final Fantasy 13
- Kingdom Hearts 3
- White Knight Story
- Gran Turismo 5

onduidelijke releasedata:
- Wardevil
- Wat komt er nog meer?
God of war 3 natuurlijk. Tssk, dat je die vergeet :)

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• legendx2
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 11-12-2020
Welke aankomende grote exclusieve titels komen er nou nog aan dit jaar voor de PS3?

2008:
- Metal Gear Solid 4
- Killzone 2
- Motorstorm 2
- Litle Big Planet
- WipeOut

2009:
- Final Fantasy 13
- Kingdom Hearts 3
- White Knight Story
- Gran Turismo 5

- Wardevil
- Wat komt er nog meer?
ook tekken 6 moet dit jaar nog komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-06 02:43
EfBe schreef op maandag 02 juni 2008 @ 13:22:
:$

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.E.No.1
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 31-10-2023
EfBe schreef op maandag 02 juni 2008 @ 13:22:
[...]

God Of War 3. Wanneer krijgen we daar nou eens wat meer info over? Niets meer vernomen sinds de bevestiging eigenlijk op het Chains of Olympus-boekje. Ben zeer benieuwd naar screens o.i.d. Ze zeiden binnenkort met meer info te komen maar het blijft angstvallig stil. Wanneer moet ie uitkomen dan?

[ Voor 13% gewijzigd door P.E.No.1 op 02-06-2008 13:50 ]

PSN id: PENo1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankbuster
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 09-09 12:14

2008:
- Metal Gear Solid 4 (12 Juni)
- Killzone 2
- Motorstorm 2
- Litle Big Planet
- WipeOut
- Battlefield Bad Company( 25 Juni & Demo 5 Juni)

2009:
- Final Fantasy 13
- Kingdom Hearts 3
- White Knight Story
- Gran Turismo 5

- Wardevil
- Afrika
- Wat komt er nog meer?
Als nou gewoon iedereen, dat spel ertussen zet,zou het heel wat makkelijker worden :)

Ik doe de mijne(Battlefield) alvast ertussen,ik weet niet wanneer Tekken,God of War,White story etc uitkomen,misschien weer zo een ding als de PSN names en Live names als in de GTA Topic?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• !null
Gman schreef op maandag 02 juni 2008 @ 12:30:
Goedkoop en optische ingang bestaat helaas niet.
Dan kom je idd op die Z-5500 uit maar 250 voor een beetje geluid nee dat hoeft voor mij niet.
Ik heb 'm aan een 2.1 setje hangen en dat is voor mij prima.
Dat zal ik in eerste instantie ook doen, aan een 2.1 setje hangen (heb ik nog wel). Maar straks als ik alles in huis heb, hele mooie TV en alles, dan is het zonde om niet Dolby surround geluid te hebben (vooral bij films dan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tankbuster schreef op maandag 02 juni 2008 @ 14:35:
[...]

Als nou gewoon iedereen, dat spel ertussen zet,zou het heel wat makkelijker worden :)

Ik doe de mijne(Battlefield) alvast ertussen,ik weet niet wanneer Tekken,God of War,White story etc uitkomen,misschien weer zo een ding als de PSN names en Live names als in de GTA Topic?
Bij deze Killzone2 naar 2009 verplaatst:

2008:
- Metal Gear Solid 4 (12 Juni)
- Motorstorm 2
- Litle Big Planet
- WipeOut
- Battlefield Bad Company( 25 Juni & Demo 5 Juni)

2009:
- Killzone 2 (Q1 is de nieuwe verwachting)
- Final Fantasy 13
- Kingdom Hearts 3
- White Knight Story
- Gran Turismo 5

- Wardevil
- Wat komt er nog meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-09 13:26

SD5k

>4&X

Nu heb ik toch maar de stap genomen om m'n PS3 HDD te vervangen zonder eerst de oude schijf te hebben gebackupped (m.u.v. mijn savegames), maar nu krijg ik gewoon 3 van de 4 schroefjes van de bracket niet los.. :/ Iemand tips daarover?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankbuster
Ik heb nog een vraagje over de CPU's van de PS3,

8 in totaal
1 voor de OS
1 is uitgeschakeld ( Kan iemand me dit uitleggen! ) De uitgeschakelde CPU is reserve als een van de andere uitvalt.
6 voor spellen etc
Elke is op 3,2 GHz of niet?
En waarom is het spellen programmeren zo zwaar voor de PS3? En komen we nog meer zeer mooie spellen te zien als GT:5 of iets anderes wat zeer overtuigt bijvoorbeeld super snel geladen ofzo. Want ik hoorde iets over een license met Sony om alle kracht uit de PS3 te krijgen.

[ Voor 11% gewijzigd door Tankbuster op 02-06-2008 15:38 . Reden: Google! ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11-09 11:47
GreenSky schreef op maandag 02 juni 2008 @ 14:45:
[...]

Dat zal ik in eerste instantie ook doen, aan een 2.1 setje hangen (heb ik nog wel). Maar straks als ik alles in huis heb, hele mooie TV en alles, dan is het zonde om niet Dolby surround geluid te hebben (vooral bij films dan)
DD 5.1 en DTS klinken veel beter, als je dan toch 5 boxen hebt staan/hangen en het past in het budget zou ik dat zeker doen.

@ - Sander: in het uiterste geval, als je ze echt niet los krijgt zul je ze uit moeten boren. Heb je de juiste schroevendraaier? Dat maakt een wereld van verschil!

[ Voor 14% gewijzigd door Svennie op 02-06-2008 15:05 ]

PSN ID: Svennie-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• !null
Ja goeie schroevendraaier en kwestie van voorzichtig heel veel kracht zetten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Battlefield demo 5 juni? Sweet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankbuster
Single Player en Multiplayer om wat meer precies te zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
Tankbuster schreef op maandag 02 juni 2008 @ 14:52:
8 in totaal
1 voor de OS
1 is uitgeschakeld om de meeste kracht uit de anderen te krijgen( Kan iemand me dit uitleggen!)
1 is uitgeschakeld zodat de hoeveelheid uitval bij de fabricage minder hoog is
6 voor spellen etc
En waarom is het spellen programmeren zo zwaar voor de PS3? En komen we nog meer zeer mooie spellen te zien als GT:5 of iets anderes wat zeer overtuigt bijvoorbeeld super snel geladen ofzo. Want ik hoorde iets over een license met Sony om alle kracht uit de PS3 te krijgen.
Het is lastiger omdat je in feite niet 1 werknemer hebt die je een stapel opdrachten geeft en die hij dan allemaal uitvoert, maar je hebt 6 razendvlugge helpertjes die je allemaal tegelijk opdrachten kunt geven en je haalt die ene werknemer in zodra je die 6 gastjes aan het werk houdt. Maar je snapt al dat je de opdrachten dan wel door 6en moet delen, en dat is soms lastig. Ook wil je niet dat 2 of meer met hetzelfde bezig zijn, en andere dingen blijven liggen, dus het is allemaal wat lastiger dan 'klassieke stijl'.

Multiplatform spellen zijn vaak wat vloeiender op de 360 omdat veel van die games eigenlijk voornamelijk hun performance bottleneck hebben in de graphics (shaders) en de grafische kaart van de 360 is ietsje rapper (niet veel, maar wel ietsje). Ga je een game bouwen alleen voor de ps3, dan kun je je engine helemaal bouwen rondom die 6 gastjes die je continue een trap kunt geven om ze aan het werk te houden, zonder dat je rekening moet houden met het feit dat je je engine moet porten naar een ander platform met 3 wat dikkige werknemers die veel van koffie houden en dus wat trager zijn. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GreenSky schreef op maandag 02 juni 2008 @ 10:45:
Het is me opgevallen dat de PS3 met GT5 prologue niet echt meer beschikbaar is in webshops (of niet op voorraad)
Deze wil ik wel (aangezien ik geen 40 eu voor dat spel wil neerleggen), kan ik dan nog ergens terecht? Mediamarkt oid? (en weten jullie prijzen?)

Ik wil trouwens precies hetzelfde doen, een simpel (computer) geluidssetje met optische input. Hebben jullie nog suggesties? Ik ben niet zo'n audiofiel, ik ben gauw tevreden.
Neckermann heeft hem nog steeds voor 399,49.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• !null
Verwijderd schreef op maandag 02 juni 2008 @ 15:43:
[...]

Neckermann heeft hem nog steeds voor 399,49.
En in voorraad!
Dankje, dat zocht ik.

Is GTA4 nou nog steeds 47 eu bij de Mediamarkt?

[ Voor 11% gewijzigd door !null op 02-06-2008 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaim
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08-07 18:01

Blaim

Cashback kroket

Laten we hopen dat er geen Haze taferelen gaan ontstaan rond deze game. ;)

Ik heb wel vertrouwen in DICE.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjekneck
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11-09 22:59

8 in totaal 7 zijn het er, er is bij de fabricage altijd wel 1tje stuk
1 voor de OS klopt
1 is uitgeschakeld ( Kan iemand me dit uitleggen! ) De uitgeschakelde CPU is reserve als een van de andere uitvalt. je zegt het zelf al
6 voor spellen etc
Nou ten eerste moet je je realiseren dat het niet 7 volwaardige cores zijn maar spe's. Elk kunnen ze een kleine berekening razendvlug uitvoeren, maar je mag dit niet vergelijken met traditionele cpu's (deze fout maken teveel mensen). En de GHzen klinken altijd erg leuk, maar nogmaals dit zijn geen echte cpu's dus vergelijken heeft ook geen zin. Daarnaast zijn rauwe berekeningen maar een deel van alles wat je op je scherm ziet. Voor vrijwel al het visuele komt het aan op de gpu en die is in vergelijking met de X360 net een fractie minder.
Wat maakt het lastig om voor de ps3 te programeren?....1 omdat het nieuwe techniek is, 2 omdat er weinig development tools voor beschikbaar zijn (programmeer taal, voorgekauwde instructies etc) en 3 het is compleet anders als bv de x360 waar de ontwikkelaars al enige ervaring mee hebben. Een ontwikkelaar moet dus zelf het wiel gaan uitvinden en dat kost heel veel tijd en geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 02-09 13:39

swampy

Coconut + Swallow = ?

8 in totaal
1 voor de OS
1 is uitgeschakeld ( Kan iemand me dit uitleggen! ) De uitgeschakelde CPU is reserve als een van de andere uitvalt.
6 voor spellen etc
Misschien redundant maar de Cell heeft 1 3ghz PPC en 8 SPU's. SPU's zijn DSP's! Speciale "sub" processoren die heel snel bepaalde taken aankunnen maar niet goed zijn in "standaard" taken!

Een SPU kan makkelijk GPU werk doen of Geluids bewerking. Ook kan je het physics en AI laten doen maar je hebt altijd de PPC nodig om het zootje aan te sturen.

Dus nee je hebt geen 6 processoren van 3,2Ghz maar een "hoofd" processor en 6 processoren voor "sub" taken.

Afhankelijk van de taak en hoe iets geprogrameert is kan je heel veel uit een SPU persen!

Tegenwoordig kan je bladeserver kaarten kopen met 1,5Ghz Cell's met "maar" 4 SPU's!
Geloof me dat is behoorlijk wat kracht!

En waarom eigenlink een Cell en niet zoals de Xbox360 een 3 core PPC? Well! Het is simpel sony kijkt vooruit, ver vooruit! Parallel processing is de toekomst en de Cell volgt dat pad. De PS2 processor was voor toen hij uitkwam ook een aardig speciaal geval

[ Voor 8% gewijzigd door swampy op 02-06-2008 16:18 ]

There is no place like ::1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alle spellen uit de Battlefield serie die ik tot nu toe gespeeld heb vond ik reuze, dus ik heb er behoorlijk wat vertrouwen in. Ben benieuwd of het CoD van de troon gaat stoten.
Blaim schreef op maandag 02 juni 2008 @ 16:06:
[...]

Laten we hopen dat er geen Haze taferelen gaan ontstaan rond deze game. ;)

Ik heb wel vertrouwen in DICE.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 02-06-2008 16:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-09 13:26

SD5k

>4&X

GreenSky schreef op maandag 02 juni 2008 @ 15:23:
Ja goeie schroevendraaier en kwestie van voorzichtig heel veel kracht zetten :P
Dank je, heb het nu voor elkaar gekregen.

Maar het volgende probleem dient zich al aan: de HDD leek gewoon te werken en de PS3 formatteerde deze na het opstarten. Maar toen ik een paar saves ging overzetten vanaf een USB stick ging het fout, tijdens het kopieëren van een van de saves bleef hij een tijdje hangen en kwam uiteindelijk met de melding dat de data corrupt was. Toen heb ik de PS3 opnieuw opgestart, en deze kwam meteen met de melding dat de schijf moest worden hersteld, ik liet hem zijn gang gaan, maar na een paar minuten kwam de melding op het scherm dat de schijf geformatteerd moest worden. Geen probleem dacht ik, maar hij bleef hangen op 34%, en heb na een kwartier de PS3 maar via de voeding uitgeschakeld.
Nu doet m'n PS3 het weer prima nadat ik de oude 40GB schijf erin heb gehangen.

Iemand enig idee wat er met mijn nieuwe schijf aan de hand is? Terugsturen naar de winkel of is dit een vaker voorkomend probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 06:26
Misschien is je nieuwe HDD niet helemaal lekker. Kun je hem op je PC aansluiten en formatteren? Probeer dat dan anders eerst even .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 04-09 15:58
swampy schreef op maandag 02 juni 2008 @ 16:15:
[...]

Misschien redundant maar de Cell heeft 1 3ghz PPC en 8 SPU's. SPU's zijn DSP's! Speciale "sub" processoren die heel snel bepaalde taken aankunnen maar niet goed zijn in "standaard" taken!

Een SPU kan makkelijk GPU werk doen of Geluids bewerking. Ook kan je het physics en AI laten doen maar je hebt altijd de PPC nodig om het zootje aan te sturen.

Dus nee je hebt geen 6 processoren van 3,2Ghz maar een "hoofd" processor en 6 processoren voor "sub" taken.

Afhankelijk van de taak en hoe iets geprogrameert is kan je heel veel uit een SPU persen!
Wat programmeren op de PS3 moeilijker maakt is dat de grote kracht van de PS3 juist die SPU's zijn en niet de PPC CPU. De SPU's zijn supersnel maar moeten wel op een volstrekt andere manier aangesproken worden dan de CPU. Alle data moet bijv in kleine brokjes worden aangeboden en het is belangrijk dat alle taken zo efficient mogelijk aan al die SPEs worden verdeeld en doorgegeven.

PC/Xbox-programmeurs zijn echter gewend om de CPU al het rekenwerk te laten doen. Op de PS3 komen ze in de knel omdat die maar 1 PPC CPU heeft ipv drie op de 360. Dan word geprobeerd om zoveel mogelijk taken alsnog naar de SPUs af te schuiven om de performance op te krikken maar dat lukt niet altijd even goed omdat de opbouw van hun programmatuur veel te star is.

De snelste, meest efficiente PS3-games krijg je door bijna alles te laten doen door de SPUs en de PPC CPU te gebruiken als een verdeelstation. De SPUs zijn zo snel dat ze ook taken van de GPU kunnen overnemen om grafisch nog een tandje er boven op te kunnen doen. Games die met de architectuur van de PS3 in gedachten zijn gemaakt zijn ook nog 'ns makkelijker te porten naar de Xbox 360 dan andersom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
Hideo Kojima was in Londen vandaag. Dit was zijn ontvangst _/-\o_

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=Hx5aLmYbKCQ]

Ben benieuwd of het ook zo in Amsterdam toegaat.

[ Voor 16% gewijzigd door ymmv op 02-06-2008 18:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankbuster
Komt er weer een verkoop record :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• not2secure4u
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 21-08 21:07
Weet er iemand of je op de ps3 EN ps1 EN ps2 games kunt spelen ?

NUC I5 256GB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nico111
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 28-08 10:01
not2secure4u schreef op maandag 02 juni 2008 @ 19:16:
Weet er iemand of je op de ps3 EN ps1 EN ps2 games kunt spelen ?
Dit staat volgens mij duidelijk in de TS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• not2secure4u
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 21-08 21:07
Idd , had hem gelezen maar dat nu net niet :p

Dus eigenlijk ps1 gaat wel , maar 2 niet aangezien het 40gb model dit niet kan en dit meer en meer geleverd word ipv andere modellen ?

NUC I5 256GB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blu-fox
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 08-09 22:05
Het enige andere model was de 60GB en die kun je nu helemaal niet meer krijgen. Die kon wel ps2 games afspelen.
Als je een 60GB wilt, zul je hem 2e hands moeten kopen.

#FFTB #CRO validator Kingstaker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krizzie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 07-09 17:21

Krizzie

Progressive Music \o/

Heb nu een weekje mijn PS3 en ben flink met GTA4 bezig en heb inmiddels ook GT5 eens geprobeerd. Het speelt allemaal heerlijk alleen ben ik niet echt over het beeld te spreken.

Ik heb de PS3 via component (Big Ben Component kabel) aangesloten op m'n Dell 2407WFP, de DVI poort wordt voor de PC gebruikt.

De eerste paar dagen heb ik op 576i moeten spelen via composiet omdat de component kabel er nog niet was. Toen was de tekst redelijk slecht leesbaar en ik kon duidelijk zien dat het beeld interlaced was. Toen component aangesloten en op 720P en 1080i gespeeld (monitor kan via component max 1080i aan), text (ingame) is echt super scherp nu maar de games zelf (zowel GTA als GT5) zien er zwaar aliased uit. Is dit normaal en moet ik er maar mee leven of kan ik daar nog niet aan veranderen? :?

Geluidswolk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vampy719
  • Laatst online: 09-09 11:25
Is het nog steeds zo, dat je geen bestanden groter dan 4 Gb op de ps3 kan zetten ? Daar baal ik wel een beetje van, dan moet ik bepaalde HD films gaan splitten :'(

Everything thats has a beginning has an end

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Vampy719 schreef op maandag 02 juni 2008 @ 20:53:
Is het nog steeds zo, dat je geen bestanden groter dan 4 Gb op de ps3 kan zetten ? Daar baal ik wel een beetje van, dan moet ik bepaalde HD films gaan splitten :'(
Via het netwerk kun je ze wel direct op de interne HD krijgen. Dan kunnen de bestanden wel groter zijn dan 4GB. Maar via externe schijven zit je vast aan FAT32. Daar doe je weinig aan.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hillie
  • Laatst online: 17:25

Hillie

Poepen = ultieme ontspanning

Krizzie schreef op maandag 02 juni 2008 @ 20:49:
De eerste paar dagen heb ik op 576i moeten spelen via composiet omdat de component kabel er nog niet was. Toen was de tekst redelijk slecht leesbaar en ik kon duidelijk zien dat het beeld interlaced was. Toen component aangesloten en op 720P en 1080i gespeeld (monitor kan via component max 1080i aan), text (ingame) is echt super scherp nu maar de games zelf (zowel GTA als GT5) zien er zwaar aliased uit. Is dit normaal en moet ik er maar mee leven of kan ik daar nog niet aan veranderen? :?
Op een scherm spelen wat goed kan scalen, of goed kan deinterlacen. Waarschijnlijk houdt dat niet over op het scherm dat je gebruikt.

Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.

Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjekneck
swampy schreef op maandag 02 juni 2008 @ 16:15:
[...]

Een SPU kan makkelijk GPU werk doenGPU werk doen of Geluids bewerking. Ook kan je het physics en AI laten doen maar je hebt altijd de PPC nodig om het zootje aan te sturen.
Verwacht niet dat het ooit gpu berekeningen zal gaan doen, daar is al een dedicated chip voor en het is in de praktijk niet haalbaar om dat goed samen te laten werken. Sowieso niet door een gigantische bandbreedte tussen deze twee dan wordt gegenereerd. Het kost zoveel GB aan data dat dit ten koste gaat van de rest van de comminucatie tussen cell en geheugen bv.
En waarom eigenlink een Cell en niet zoals de Xbox360 een 3 core PPC? Well! Het is simpel sony kijkt vooruit, ver vooruit! Parallel processing is de toekomst en de Cell volgt dat pad. De PS2 processor was voor toen hij uitkwam ook een aardig speciaal geval
Dit vind ik redelijk subjectief. Sony heeft meegedaan met de ontwikkeling van de Cell en zal dit willen benutten. Dat deze in de Ps3 zou gaan komen stond al enige tijd vast en heeft uiteindelijk zelfs voor vertraging van de console gezorgd en veel extra overhead met zich meegebracht. Geld inleveren per verkochte PS3 is nooit een bewuste strategie geweest, ze moesten wel door de hoge kosten. Net als Blu-Ray profiteert Sony van licentiekosten e.d. bij elke speler en schijf op de markt, maar dan moet het wel goed aanslaan bij het grote publiek.

Parallel processing mag dan misschien een sterke toekomst hebben, maar voorlopig lijkt het een verkeerde keus te zijn geweest voor de nabije toekomst ( 1 tot 2 jaar). De Ps3 is een mooi stukje techniek, maar het is allemaal koffiedik kijken tot er echt applicaties komen die echt kunnen profiteren van deze techniek. Voorlopig verwacht ik geen wonderen van de Cell totdat de meerderheid van de markt overstapt op parallel processing.

[ Voor 14% gewijzigd door sjekneck op 02-06-2008 21:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vampy719
Shiver23 schreef op maandag 02 juni 2008 @ 21:01:
[...]

Via het netwerk kun je ze wel direct op de interne HD krijgen. Dan kunnen de bestanden wel groter zijn dan 4GB. Maar via externe schijven zit je vast aan FAT32. Daar doe je weinig aan.
Het zijn .m2ts bestanden, en die krijg ik niet te zien via TVersity Media Server, dus krijg ik ze niet gecopyeerd via het netwerk, kon dat maar. Of zijn daar nog tips voor ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Vampy719 schreef op maandag 02 juni 2008 @ 21:11:
[...]

Het zijn .m2ts bestanden, en die krijg ik niet te zien via TVersity Media Server, dus krijg ik ze niet gecopyeerd via het netwerk, kon dat maar. Of zijn daar nog tips voor ?
Wat ik daar over vind is het volgende:
yes u can stream, just change the file name to .mpg or .mp4, i forgot which one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

Shiver23 schreef op maandag 02 juni 2008 @ 21:01:
[...]

Ik hoor dat steeds, maar hoe kom je van je pc dan op je ps3? (ik gebruik tegenwordig gewoon een mediatank voor mijn hd, maar via de ps3 lijkt me soms ook wel eens handig).

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blu-fox
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 08-09 22:05
Vampy719 schreef op maandag 02 juni 2008 @ 21:11:
[...]

Hernoemen naar .vob :)

#FFTB #CRO validator Kingstaker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vampy719
MeNTaL_TO schreef op maandag 02 juni 2008 @ 21:32:
[...]

Ik hoor dat steeds, maar hoe kom je van je pc dan op je ps3? (ik gebruik tegenwordig gewoon een mediatank voor mijn hd, maar via de ps3 lijkt me soms ook wel eens handig).
Inderdaad, mijn server staat op het zelfde netwerk als de ps3, dan moet toch gewoon data (filmpjes, muziek, enz, enz ) kunnen coöpereren zonder steeds met je usb schijf te moeten rennen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
sjekneck schreef op maandag 02 juni 2008 @ 21:11:
Parallel processing mag dan misschien een sterke toekomst hebben, maar voorlopig lijkt het een verkeerde keus te zijn geweest voor de nabije toekomst ( 1 tot 2 jaar). De Ps3 is een mooi stukje techniek, maar het is allemaal koffiedik kijken tot er echt applicaties komen die echt kunnen profiteren van deze techniek. Voorlopig verwacht ik geen wonderen van de Cell totdat de meerderheid van de markt overstapt op parallel processing.
Misschien dat juist daarom Sony met haar PS3 een 10 jaren plan heeft (net zoals met de PS2 die nog steeds heel goed verkoopt) Om dus over een jaar of twee (dan is de PS3 "slechts" drie jaar op de markt) mee te kunnen blijven komen met nieuwere parallel processing technieken.

Vooralsnog vind ik de PS3 behoorlijk goed presteren tov de 360 die dus een veel gemakkelijkere architectuur heeft om games voor de maken. Dit merk je wel doordat de meeste game-engines voor de 360 worden geoptimaliseerd waarna er met een port een speelbare versie van multiplatformers op de PS3 wordt gemaakt. Deze ports worden ook steeds beter dus ik denk dat veel programmeurs doorkrijgen op welke knoppen je moet drukken om de PS3 zijn truukje te laten doen.

Voorlopig is het de taak van Sony om devs zover te krijgen software te schrijven in eerste instantie voor de PS3 en daarna voor de concurrent. Dit bracht in het PS2 tijdperk juweeltjes van games op op de oude PS2 terwijl de xbox met krachtigere hardware een beetje tweede viool speelde. Ditzelfde zie je nu gebeuren met de 360 vs PS3.

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
Vampy719 schreef op maandag 02 juni 2008 @ 21:37:
[...]

Inderdaad, mijn server staat op het zelfde netwerk als de ps3, dan moet toch gewoon data (filmpjes, muziek, enz, enz ) kunnen coöpereren zonder steeds met je usb schijf te moeten rennen 8)7
PS3 kan enkel fimpjes en muziek via een DLNA-server (bijv WMP of TwonkyVision) naar de interne harde schijf kopieren. Hij heeft echter geen SMB-support en kan geen Windows-shares benaderen.

BTW Weet iemand waar je dit kunt kopen?

Afbeeldingslocatie: http://www.blogsmithmedia.com/www.engadget.com/media/2008/05/5-15-08-mgs4-headset.jpg

[ Voor 13% gewijzigd door ymmv op 02-06-2008 21:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vampy719
ymmv schreef op maandag 02 juni 2008 @ 21:45:
[...]

PS3 kan enkel fimpjes en muziek via een DLNA-server (bijv WMP of TwonkyVision) naar de interne harde schijf kopieren. Hij heeft echter geen SMB-support en kan geen Windows-shares benaderen.
Thnx, dan ga ik voor de films die ik nu niet ze zien krijg, eens proberen te hernoemen naar .vob :). en dan te coöpereren.

Ps. vandaag dualchock voor de ps3 mee laten nemen vanuit de USA, met huidige dollar stand, zeer relaxst _/-\o_ $54.99 = 32,64 euro's (plus die nog steeds niet in NL zijn te krijgen :( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vraagje,
mijn ps3 is aangesloten op mijn home cinema met een optische kabel. Werkt heerlijk. Ik heb alleen net Tiger Woods 08 aangeschaft, en ik krijg geen geluid bij dit spel via mijn surround set. Iemand enig idee hoe dit komt?
Settings menu PS3: Staat correct op optische output met 5.1 signaal. Als ik de PS3 opstart, krijg ik ook geluid via surround set (en bij de overige spellen ook).
Settings menu TW 08: Audio output staat op system default, en kan niet gewijzigd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook een vraag,
Welke kabel moet ik kopen als ik mijn PS3 wil aansluiten op mijn normale TV via component (ipv standaard composiet) alleen het probleem is dat er alleen RGB SCART me TV in kan en niet de 5 plugjes van de normale component kabel.

Wie kan mij helpen met welke PS3--->RGB SCART ik moet kopen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16:53

13art

Moderator Mobile
Verwijderd schreef op maandag 02 juni 2008 @ 22:11:
Ik heb ook een vraag,
Welke kabel moet ik kopen als ik mijn PS3 wil aansluiten op mijn normale TV via component (ipv standaard composiet) alleen het probleem is dat er alleen RGB SCART me TV in kan en niet de 5 plugjes van de normale component kabel.

Wie kan mij helpen met welke PS3--->RGB SCART ik moet kopen ?
Kortom je hebt geen composiet, maar gewoon een rood, wit en geel tulpaansluiting?
Er zijn speciale 'scart blokken' waar je deze kabeltjes in kan doen en dan gewoon achter in de scart aansluiting van je tv. Of bedoel je dit niet?

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nee ik bedoel ipv de standaard rood geel wit tulp de component aansluiting
aangezien deze component ook mogenlijk moet zijn via SCART

quote uit de beginpost:
"probeer voor een gewone TV altijd te gaan voor via de RGB-scart aansluiting."

dat bedoel ik niet, en scart rgb is niet het composiet naar scart blok dat je bij de PS krijgt

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 02-06-2008 22:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ymmv schreef op maandag 02 juni 2008 @ 21:45:
[...]
BTW Weet iemand waar je dit kunt kopen?

Afbeeldingslocatie: http://www.blogsmithmedia.com/www.engadget.com/media/2008/05/5-15-08-mgs4-headset.jpg
Dat kan hier zodra de game uit is gok ik...enne heb je trouwens die orginele PSX Metal Gear Solid van MP nog gekocht? (ik zag je bod staan..)
edit: Hier heeft IGN hem al even getest; zal dus idd op 12 juni verkocht worden.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 02-06-2008 22:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 02 juni 2008 @ 22:33:

quote uit de beginpost:

dat bedoel ik niet, en scart rgb is niet het composiet naar scart blok dat je bij de PS krijgt
Gewoon even googelen? Wij hebben zelf zo'n kabel aan ons Bose systeem hangen volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
Verwijderd schreef op maandag 02 juni 2008 @ 22:37:
[...]

Dat kan hier zodra de game uit is gok ik...
Ah. Dank.
enne heb je trouwens die orginele PSX Metal Gear Solid van MP nog gekocht? (ik zag je bod staan..)
Heb hem via een Direct Buy op ebay.co.uk gekocht, dat pakte goedkoper uit. Heb ook nog MGS: Twin Snakes voor de GC gekocht plus drie MSG-guides. Nu nog MGS3: Subsistence en ik ben wat mij betreft helemaal klaar voor MGS4. (In ieder geval wat de verzamelwoede betreft)

[ Voor 21% gewijzigd door ymmv op 02-06-2008 22:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
Verwijderd schreef op maandag 02 juni 2008 @ 22:03:
vraagje,
mijn ps3 is aangesloten op mijn home cinema met een optische kabel. Werkt heerlijk. Ik heb alleen net Tiger Woods 08 aangeschaft, en ik krijg geen geluid bij dit spel via mijn surround set. Iemand enig idee hoe dit komt?
Settings menu PS3: Staat correct op optische output met 5.1 signaal. Als ik de PS3 opstart, krijg ik ook geluid via surround set (en bij de overige spellen ook).
Settings menu TW 08: Audio output staat op system default, en kan niet gewijzigd worden.
Speel 'ns met de geluidsettings voor DVD/Blu-Ray, misschien doen die ook wat voor sommige spellen? Of reset anders de AV-settings en stel het geluid nogmaals in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Verwijderd schreef op maandag 02 juni 2008 @ 22:03:
vraagje,
Als TW08 net als de meeste EA spellen DTS geluid heeft gaat hier misschien iets niet goed. Ondersteunt je versterker geen DTS misschien? Is maar een ideetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

swopdark schreef op maandag 02 juni 2008 @ 21:39:
[...]

Misschien dat juist daarom Sony met haar PS3 een 10 jaren plan heeft (net zoals met de PS2 die nog steeds heel goed verkoopt) Om dus over een jaar of twee (dan is de PS3 "slechts" drie jaar op de markt) mee te kunnen blijven komen met nieuwere parallel processing technieken.

Vooralsnog vind ik de PS3 behoorlijk goed presteren tov de 360 die dus een veel gemakkelijkere architectuur heeft om games voor de maken. Dit merk je wel doordat de meeste game-engines voor de 360 worden geoptimaliseerd waarna er met een port een speelbare versie van multiplatformers op de PS3 wordt gemaakt. Deze ports worden ook steeds beter dus ik denk dat veel programmeurs doorkrijgen op welke knoppen je moet drukken om de PS3 zijn truukje te laten doen.

Voorlopig is het de taak van Sony om devs zover te krijgen software te schrijven in eerste instantie voor de PS3 en daarna voor de concurrent. Dit bracht in het PS2 tijdperk juweeltjes van games op op de oude PS2 terwijl de xbox met krachtigere hardware een beetje tweede viool speelde. Ditzelfde zie je nu gebeuren met de 360 vs PS3.
Mijn punt Swopdark, ik zie als jou dat de PS3 op stoom moet komen en vele jaren mee kan gaan! Op een bepaald moment zal het een stoom trein zijn die vooruit stoomt. Op dit moment lijkt het slecht te gaan voor Sony maar sony heeft eerder met de PS2 het ook gehaald. Als het goed gaat... verwacht en stoomtrein en een kwaliteit die je niet mogelijk verwacht!

Kan niet in de toekomst kijken maar ik denk dat de PS3 nog steeds een goede toekomst heeft het moment dat de xbox 360 zijn plaats naast de Xbox inneemt als console waarvan de support verdwenen is.

[En ja ik zie ook waar Sony aan moet werken zoals een betaal systeem (PSN kaarten) in europa enzovoort!]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16:53

13art

Moderator Mobile
Verwijderd schreef op maandag 02 juni 2008 @ 22:33:

quote uit de beginpost:

Deze dan?
Of deze?

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deismyna
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 17:04
swampy schreef op maandag 02 juni 2008 @ 22:57:
[...]

[En ja ik zie ook waar Sony aan moet werken zoals een betaal systeem (PSN kaarten) in europa enzovoort!]
Heeft Sony hier ooit al eens wat over gezegd eigenlijk? Dan weten we tenminste dat ze ooit met zoiets komen. Ik vind dat hele creditcard systeem maar onzin voor Europa, het is hier geen Amerika waar iedere tiener met een 6 creditcards op zak loopt :O
Ik wil ondertussen ook wel eens van die kleine games als Lemmings kopen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

Deismyna schreef op maandag 02 juni 2008 @ 23:16:
[...]

Heeft Sony hier ooit al eens wat over gezegd eigenlijk? Dan weten we tenminste dat ze ooit met zoiets komen. Ik vind dat hele creditcard systeem maar onzin voor Europa, het is hier geen Amerika waar iedere tiener met een 6 creditcards op zak loopt :O
Sony kan zoveel verdienen zodra het PSN kaarten uitbrengt in de europese winkels...

Je vraagt je af wat de hell ze aan het doen zijn dat het zou lang moet duren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dank je, die eerste bedoelde ik dus :) ik kon het zelf niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hillie
  • Laatst online: 17:25

Hillie

Poepen = ultieme ontspanning

Deismyna schreef op maandag 02 juni 2008 @ 23:16:
In andere Europese landen is een Visa-enabled bankkaart niets vreemds. Volgens mij staat Nederland achteraan met de acceptatie en het gebruik van creditcards en debitcards (gewone bankkaarten dus) die Visa/Master-compatibel zijn. Ik woon bijvoorbeeld in Zweden, en hier zijn de passen van bijvoorbeeld mijn bank (SEB, een grote hier) standaard Visa en als je wat extra betaalt Master.

Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.

Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nuttige info in dit topic. PS3+GTA4 pack nu weekje in huis. Wat een apparaat. Aangesloten op 42" plasma, en logitech 5.1 set via optische kabel. GTA4 al flink gespeeld, en mijn pre-order van MGS4 al gedaan.

Van de week een "BRD'tje" (?) gehuurd van de film Blood Diamond.Gekeken op 1080p. Werkelijk waar een superervaring. Dat beeld is echt TE scherp. Lang leve de nieuwe standaard. _/-\o_

(Voor de online GTA4 mannen: PSN-id is GielJL)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• !null
Vette shit, deze week komt mijn PS3 binnen (met GT5 demo) en ook mijn 42 inch plasma, heb ik alleen nog GTA4 nodig (en eventueel 5.1 set) en ik kan ook genieten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgensmij zijn er erg veel mensen die nu beslissen om dankzij GTA en GT5 een PS3 te kopen. Ik ben zelf één van de vele de de GT5P PS3 bundel heeft gekocht met los GTA4 erbij.

Good job sony :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
sjekneck schreef op maandag 02 juni 2008 @ 21:11:
Dit vind ik redelijk subjectief. Sony heeft meegedaan met de ontwikkeling van de Cell en zal dit willen benutten. Dat deze in de Ps3 zou gaan komen stond al enige tijd vast en heeft uiteindelijk zelfs voor vertraging van de console gezorgd en veel extra overhead met zich meegebracht. Geld inleveren per verkochte PS3 is nooit een bewuste strategie geweest, ze moesten wel door de hoge kosten. Net als Blu-Ray profiteert Sony van licentiekosten e.d. bij elke speler en schijf op de markt, maar dan moet het wel goed aanslaan bij het grote publiek.
Vertraging kwam voornamelijk doordat: 1) sony dacht de GPU te vervangen door een paar CELL procs. Dat bleek wat te duur/niet haalbaar en 2) bluray's blauwe lazers waren toch wat schaarser dan gedacht.
Lijkt me onzin, daar de processor in de 360 ook gewoon 6 parallelle threads kan hebben op de 3 cores en dat ook wel moet, wil je alles eruit halen. Het gepiep dat alles op een PC lijkt met een 360 is echt niet zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• !null
Nou het lijkt mij dat de Xbox 360 nog gebruikt maakt van de bekende x86 architectuur (toch?) en de PS3 is een (voor de meeste mensen) nieuwe architectuur.
Verder blijft het idd wel parallel processing in beide gevallen.
Wat ik hoorde is dat Sony niet erg gul is wat betreft de documentatie. Dat zou wel raar zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

GreenSky schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 09:41:
Nou het lijkt mij dat de Xbox 360 nog gebruikt maakt van de bekende x86 architectuur (toch?) en de PS3 is een (voor de meeste mensen) nieuwe architectuur.
Verder blijft het idd wel parallel processing in beide gevallen.
Wat ik hoorde is dat Sony niet erg gul is wat betreft de documentatie. Dat zou wel raar zijn.
360 heeft 3 PPC cores. Geen x86. Microsoft heeft 'iets' meer ervaring met goede tools voor ontwikkelaars.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10-09 19:55
Tijnisch schreef op zondag 01 juni 2008 @ 02:05:
[...]

Buiten de invoerrechten, garantie, blu rays die regio locked zijn en voltage... is er dan iets te merken aan het beeld? In Amerika werkten ze met een ander systeem voor tv's dacht ik? En hoe zit het met online, heb ik alleen toegang tot de Amerikaanse playstation store?
Ik heb zelf ook een US PS3 dus bij deze:

- Je tv moet NTSC ondersteunen maar dat doen de meeste moderne TVs wel.

- Locked blu-rays is niet echt een probleem want (1) amazon.com verstuurt ook naar NL, (2) veel blu-rays zijn niet regio locked.

- Je kan alleen regio 1 dvd's afspelen

- Je kan alleen dingen kopen in de EU store want je CC heeft een NL adres. Je kan wel de demo's e.d. uit andere stores downloaden.

- Voltage is ook geen probleem je moet alleen even een nieuwe stekker a 4 euro bij je lokale PC winkel oppikken.

- Enige waaraan ik kan zien dat het een US PS3 is, is dat de PS3 announce (rechtsboven in beeld) berichten uit de US en niet uit de EU laat zien.

Weaseling out of things is important to learn. It's what separates us from the animals... except the weasel. Homer Simpson

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• !null
Shiver23 schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 09:47:
[...]

360 heeft 3 PPC cores. Geen x86. Microsoft heeft 'iets' meer ervaring met goede tools voor ontwikkelaars.
Oh sorry, je hebt gelijk.
En ik denk ook wel dat je met die ervaring gelijk hebt, al zou Sony ondertussen ook wel wat geleerd moeten hebben van 2 generaties playstation.

Maar ach, dit veranderd er niks aan, ik koop toch een Playstation :P

[ Voor 49% gewijzigd door !null op 03-06-2008 10:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjekneck
EfBe schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 09:25:
[...]

Vertraging kwam voornamelijk doordat: 1) sony dacht de GPU te vervangen door een paar CELL procs. Dat bleek wat te duur/niet haalbaar en 2) bluray's blauwe lazers waren toch wat schaarser dan gedacht.

[...]

Lijkt me onzin, daar de processor in de 360 ook gewoon 6 parallelle threads kan hebben op de 3 cores en dat ook wel moet, wil je alles eruit halen. Het gepiep dat alles op een PC lijkt met een 360 is echt niet zo.
Tuurlijk kan de xbox 6 parallele threads handelen, dat kan elke cpu wel. Het verschil zit wel in de instructies en de manier van afhandeling. Een PPC cpu kan wel degelijk zwaar rekenwerk (grote threads) verwerken, terwijl de ps3 alles in kleine pakketjes moet afhandelen, dus programmeurs moeten zuinig zijn met de code die ze maken om er profeit van te hebben. Hier is de industrie niet op berekend.....die zijn juist gewend om grote hoeveelheid instructies te voeren aan de cpu.
Hier zit ook gelijk het grote verschil tussen xbox en ps3 en ook gelijk de hoofdreden waarom het lastig is om de ps3 optimaal te benutten. Dit heeft niks te maken met gepiep over een tradtionele pc maar puur over het verhaal dat sommige mensen denken dat een cell 7 cores heeft en dus beter is al s een quad core intel, wat geen juiste uitspraak is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• !null
sjekneck schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 10:29:
[...]

Tuurlijk kan de xbox 6 parallele threads handelen, dat kan elke cpu wel.
Nee een gewone processor (ik noem maar wat, een pentium 4) kan echt geen threads parallel uitvoeren. Een Xenon (de Xbox 360 processor) en de Cell units in de PS3 kunnen dat wel. Bij de Xenon ligt de grens dan echt bij 6, 2 hardware threads per processor. Bij de PS3 dan op 7 of 8 oid, maar is toch niet letterlijk te vergelijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:03

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

En dan ligt het nog iets subtieler want de hoofd processor van de PS3 (ook een PowerPC variant overigens) kan 2 threads parallel uitvoeren en heeft daarnaast nog 7 SPE's tot z'n beschikking om ook nog parallel zaken uit te laten uitvoeren ;)

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deismyna
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 17:04
Hillie schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 00:35:
[...]

In andere Europese landen is een Visa-enabled bankkaart niets vreemds. Volgens mij staat Nederland achteraan met de acceptatie en het gebruik van creditcards en debitcards (gewone bankkaarten dus) die Visa/Master-compatibel zijn. Ik woon bijvoorbeeld in Zweden, en hier zijn de passen van bijvoorbeeld mijn bank (SEB, een grote hier) standaard Visa en als je wat extra betaalt Master.
Ik weet niet hoe het ondertussen werkt met creditcards, maar zover ik weet is het enige dat je nodig hebt een creditcardnummer en de vervaldatum van je creditcard om online te kunnen betalen...

Lekker veilig hoor... 8)7 Snap echt niet dat mensen nog steeds met dit soort systemen werken.
(Maarja, zoals ik al zei, dat was vroeger zo, ik weet niet of dat nog steeds zo is)

Feit is gewoon dat die PSN cards er moeten komen. Kwam via Google wel op een aantal nieuwsberichten uit van vorige week, over dat de PSN cars er misschien wel snel zouden komen in Amerika... maar daar hebben wij als Europeanen toch nog niets aan. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Deismyna schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 12:12:
[...]

Ik weet niet hoe het ondertussen werkt met creditcards, maar zover ik weet is het enige dat je nodig hebt een creditcardnummer en de vervaldatum van je creditcard om online te kunnen betalen...

Lekker veilig hoor... 8)7 Snap echt niet dat mensen nog steeds met dit soort systemen werken.
(Maarja, zoals ik al zei, dat was vroeger zo, ik weet niet of dat nog steeds zo is)

Feit is gewoon dat die PSN cards er moeten komen. Kwam via Google wel op een aantal nieuwsberichten uit van vorige week, over dat de PSN cars er misschien wel snel zouden komen in Amerika... maar daar hebben wij als Europeanen toch nog niets aan. :|
CC is behoorlijk veilig omdat de CC-maatschappijen coulant zijn en erg behulpzaam als het om fraude gaat. Ze zullen je al snel schadeloos stellen.

Verder hebben wij wel iets aan amerikaanse PSN-kaarten. Veel content staat namelijk als eerste daar in de store en veelal voor een lagere prijs. Ook kun je DLC zoals nummers voor Rockband kopen met een geimporteerde versie. Die PSN-code kunnen ze gewoon doormailen, dus via ebay heb je ook geen verzendkosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coolsnarf
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 07-02-2024
Deismyna schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 12:12:
[...]

en je moet ook nog een code meegeven die alleen op je pas staat! dit is er voor de extra veiligheid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankbuster
Hoe kan ik weten of mn TV(geen LCD,gewoon buizen :) ) ook 720p ondersteunt of ondersteunt buizen geen 720p? En kan ik een RGB op een SCART aansluiten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16:51

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Tankbuster schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 13:30:
Hoe kan ik weten of mn TV(geen LCD,gewoon buizen :) ) ook 720p ondersteunt of ondersteunt buizen geen 720p? En kan ik een RGB op een SCART aansluiten?
Dan staat er op je tv de term 'HD Capable'; het scherm accepteert een 720P input, maar downscaled dat naar het maximale van de beeldbuis. HD capable tv`s hebben vaak een wat hogere resolutie dan een standaard PAL tv :)

SCART is het medium/type kabel/aansluiting, RGB is het signaal dat over scart gaat :)

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.E.No.1
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 31-10-2023
Lijkt mij dat als je tv het ondersteunt het ook moet aangegeven staan als zijnde HD-ready oid. Als beeldbuis uberhaupt 720p aankan. Staat mij iets bij dat bepaalde beeldbuis tv's het wel kunnen maar ik weet het niet zeker. Je kan iig in je boekje kijken...

edit: laat maar..wat die lone crusader zegt :P

[ Voor 8% gewijzigd door P.E.No.1 op 03-06-2008 13:38 ]

PSN id: PENo1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 17:16
Er bestaan zeker CRT televisie's die HD ready zijn. FullHD daarentegen absoluut niet.
Overigens denk ik niet dat er veel kans is dat je er eentje toevallig bezit. Voor zover ik weet zijn ze niet heel erg veel verkocht in Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
Arunia schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 13:38:
Er bestaan zeker CRT televisie's die HD ready zijn. FullHD daarentegen absoluut niet.
Overigens denk ik niet dat er veel kans is dat je er eentje toevallig bezit. Voor zover ik weet zijn ze niet heel erg veel verkocht in Nederland.
Ik denk zelfs helemaal niet. HD-CRTs vind je wel in de VS omdat ze daar al jaren HDTV hadden nog voordat platte schermen de markt veroverden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Arunia schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 13:38:
Ik heb er eentje (JVC). Daar zit een component-aansluiting op en ondersteunt 1080i, maar dus geen 720p. 2 jaar geleden zijn er nog een Samsung en Philips met HDMI-aansluiting verkocht, maar die waren ook niet echt een succes.

@Tankbuster. Als je TV een component en/of DVI/HDMI aansluiting heeft dan zou het kunnen dat hij HD ondersteunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iwaarden
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10:50
heb net voor €24 incl. Ccondemned 2 op eBay gekocht vanuit amerika, dat zijn de prijsjes die ik leuk vind.

Ik vond de demo van bourne trouwens ook niets, het begon meteen slecht; eerst krijg je een klok en daardoor is de quicktime event super onverwacht. Die miste ik dus waardoor ik een checkpoint mpest laden wat net zo lang duurt als het laden van een level. Nu was ik voorbereid dus nog een keer naar het event en dan veranderen ze de knop die je moet indrukken waardoor ik hem weer miste. Het vechten vond ik ook niet echt boeiend.

Ben echt benieuwd wat mgs4 nou gaat doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• !null
Ik had de PS3 + GT5 demo besteld bij neckermann, aangezien ik daar nieuw was en het om een redelijk hoog bedrag ging zou het volgende week worden, daar heb ik geen zin in.

Waar kan ik de PS3 in combi met GTA4 (als pack dus) halen in de winkel?
Mag eventueel ook als pack met GT5 demo, maar ik wil em gewoon snel halen nu.
Weet iemand in welke winkel ik 1 van deze packs voor een redelijke prijs kan halen? Mediamarkt ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rob1985
  • Laatst online: 09-09 21:32
He,

Ik heb eindelijk m'n PS3.

Ik vraag me alleen af hoe dat ouderlijk toezicht werkt (om mijn savegames te beschermen voor m'n huisgenoten :P)...ik heb beveiligingsniveau ingesteld op 11 (hoogste, als het goed is) bij het spelen van games, maar hij vraagt nooit om die beveiligingscode :s Doe ik iets fout?

Thanks

edit: ik snap het al, ik ben >18 jaar, dus ik kan/mag alles. Ik vroeg me echter af hoe ik mijn leeftijd terug kan zetten? Zodat je voor elke game een wachtwoord nodig hebt...

[ Voor 21% gewijzigd door rob1985 op 03-06-2008 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
robvanpraat schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 15:22:
He,

Ik heb eindelijk m'n PS3.

Ik vraag me alleen af hoe dat ouderlijk toezicht werkt (om mijn savegames te beschermen voor m'n huisgenoten :P)...ik heb beveiligingsniveau ingesteld op 11 (hoogste, als het goed is) bij het spelen van games, maar hij vraagt nooit om die beveiligingscode :s Doe ik iets fout?

Thanks
Die beveiligingsniveau's zijn afhankelijk van het spel. Een bloederig schietspel heeft een hoger beveiligingsniveau dan een kiddiegame. Als je 'parental control' aan zet op een account controleert hij dat niveau. Als je parental control op niveau 5 hebt gezet en je stopt een game met een hoger niveau erin, zal die om de code gaan vragen.

Wat jij eigenlijk wil zijn gescheiden accounts met een wachtwoord op je account zodat anderen niet je savegames kunnen overschrijven.

[ Voor 7% gewijzigd door ymmv op 03-06-2008 15:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjekneck
GreenSky schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 10:33:
[...]

Nee een gewone processor (ik noem maar wat, een pentium 4) kan echt geen threads parallel uitvoeren. Een Xenon (de Xbox 360 processor) en de Cell units in de PS3 kunnen dat wel. Bij de Xenon ligt de grens dan echt bij 6, 2 hardware threads per processor. Bij de PS3 dan op 7 of 8 oid, maar is toch niet letterlijk te vergelijken.
Pardon me, parallel mocht daar niet meer staan. Maar het maakt eigenlijk niet uit of het wel of niet parallel kan want er is zoals je zelf idd aangeeft weinig vergelijken aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
Shiver23 schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 13:53:
Ik heb er eentje (JVC). Daar zit een component-aansluiting op en ondersteunt 1080i, maar dus geen 720p. 2 jaar geleden zijn er nog een Samsung en Philips met HDMI-aansluiting verkocht, maar die waren ook niet echt een succes.
Je bedoeld de Phillips 32PW9551. Een geweldig toestel en nog steeds verkrijgbaar als je een beetje goed zoekt. En zeker niet onsuccesvol gezien de vraag. Het ding was niet aan te slepen. Dit toestel deed 720p en 1080i via de component en HDMI ingangen op een manier waar veel platte tv's nu nog een puntje aan kunnen zuigen. Vooral bewegende beelden werden door de eigenschappen van CRT gewoon perfect weergegeven met bijna perfecte zwartwaardes en geen ghosting. Ik heb die van mij twee jaar gehad naar volle tevredenheid. Uiteindelijk ben ik toch gaan upgraden naar Full HD maar ik zou hem zo weer kopen als ik tussen de keuze stond voor een 32 inch scherm en er de ruimte voor had. Hij koste ook erg weinig vergeleken met platte tv's.

anti diefstal was ie ook: Hij woog dik 55 kilo!

[ Voor 3% gewijzigd door swopdark op 03-06-2008 17:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
KillaH87 schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 14:03:
heb net voor €24 incl. Ccondemned 2 op eBay gekocht vanuit amerika, dat zijn de prijsjes die ik leuk vind.

Ik vond de demo van bourne trouwens ook niets, het begon meteen slecht; eerst krijg je een klok en daardoor is de quicktime event super onverwacht. Die miste ik dus waardoor ik een checkpoint mpest laden wat net zo lang duurt als het laden van een level. Nu was ik voorbereid dus nog een keer naar het event en dan veranderen ze de knop die je moet indrukken waardoor ik hem weer miste. Het vechten vond ik ook niet echt boeiend.

Voor een film game wasde demo wel redelijk. De quicktime events komen soms idd te onverwacht en je moet echt behoorlijk snel reageren en het zijn er gewoon te veel. Af en toe zoals bij resident evil 4 is leuk, maar dit was overdreven.
De hand to hand combat zag er wel spectaculait uit door het camera standpunt, maar het vechten zelf vond ik maar matig, ook het schieten ging niet helemaal soepel. De grahpics zijn redelijk, maar niet zo heel speciaal.
Gewoon een degelijke film game, en leuk voor de fans, maar ik zou hem nooit voor 60 euro kopen.

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vond de demo van bourne trouwens ook niets, het begon meteen slecht; eerst krijg je een klok en daardoor is de quicktime event super onverwacht.
Ik vind de quicktime events best aardig. Het is een extra manier om iets onverwachts in te bouwen. Niet dat quicktime events op zich onverwacht zijn, want je weet dat ze in het spel zitten. Maar je weet nooit wanneer ze komen. Het is een manier om de speler op zijn reactiesnelheid te beproeven.

Ik ben het wel met je eens dat het laden zodra je een event mist, veel te lang duur. Er zit geen goede balans tussen hoe lang en hoe vaak je een bepaald stukje moet spelen aan de ene kant, en de laadtijd na het doodgaan aan de andere kant. 5 seconden spelen tot het eerste quicktime event en vervolgens 10 seconden laden, en die cyuclus 10 keer, dat is teveel van het goede.

Het vechten is verder een beetje suf ja, staan er 4 man om je heen, wachten ze netjes een voor een tot ze aan de beurt zijn om aan te vallen. Suf.

En ik ben best een fan van de Bourne films, dus ik vind het spijtig dat ze er niet meer uit gehaald hebben. Ze hadden ook wat meer moeite mogen doen om de hoofdpersoon op Matt Damon te laten lijken. Nu heeft ie jammergenoeg zo'n standaard hoofd.

Bourne is leuk voor als hij in de budgetbak ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grannd
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 11:49

Grannd

da Granndest

Bourne mocht/kon niet op Damon lijken omdat Damon niet wou meewerken met het spel.
Omdat hij 'games te gewelddadig vond', daarom slaat hij mensen in de film in elkaar, en niet in zo'n gevaarlijk videospel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankbuster
hehe, das waar.Vandaag nog TOCA1 (PS1) gedaan, mooi spel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kadoendra
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10-09 08:40
Voor iedereen die nog op een SD televisie PS3 speelt met de meegeleverde composiet kabel: Ga als de bliksem een RGB-scart halen. Heb ik vandaag ook gedaan en dat is echt een wereld van verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
kadoendra schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 21:56:
Voor iedereen die nog op een SD televisie PS3 speelt met de meegeleverde composiet kabel: Ga als de bliksem een RGB-scart halen. Heb ik vandaag ook gedaan en dat is echt een wereld van verschil.
Als je een nog een SCART-RGB voor je PS1 of PS2 hebt liggen, die doet het ook op de PS3. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
Hebben de mensen hier zich al een beetje verdiept in het nieuwe Qore dat in de VS haar intrede zal doen? Het lijkt een soort interactieve gameshow te zijn met filmojes en interviews met dev en exclusive content. Er gaan al geruchten de ronde dat er betaald moet gaan worden voor online gaming maar Sony heeft dit inmiddels al dubunked:

PS3-sense:
Sony heeft onlangs Qore aangekondigd zoals je eerder kon lezen op PS3-Sense.nl. Echter waren er een paar boze reacties van gamers over de content binnen Qore. Zo vroeg een gebruiker of de demo's straks exclusief in Qore beschikbaar zijn en of wij straks opgezadeld worden met oude of slechte demo's. Sony's antwoord op deze vraag luidde "If you purchase Qore, you will have access to exclusive content that would not be available otherwise - it does not impact the availability of the great content found on PSN, nor does it change our free play model."
Dan komt PS3 sense met een staaltje paniekzaaierij door ff te gaan schetsen hoe het er welniet zou kunnen gaan uitzien en ze halen de vergelijking met het gold en silver abbo voor live er ff bij:
Dit antwoord zal voor veel mensen vast met een korrel zout genomen worden en zien sommige gamers de bui al hangen. Er wordt dan ook al gespeculeerd over een Xbox Live Gold en Silver businessmodel. Alleen dan zou het hier gaan om content in plaats van online gamen. Dus als er straks bijvoorbeeld demo's 2 week eerder binnen Qore komen is het woordje gratis niet meer helemaal correct.
Qore: link

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skoelat
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22-10-2022
Houd het nuttig.

[ Voor 83% gewijzigd door TheZeroorez op 03-06-2008 23:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil graag alle audio van mijn tv plus de voice chat door mijn headset. Normaal gesproken lukt dat niet, maar ik vond hier een manier waarop dat wel zou moeten kunnen. Kan iemand bevestigen of dit werkt?
1. Buy a Headset (Logitech and Plantronics have them) that has 2 3.5mm plugs (one for speakers and the other for the mic) and a USB adapter. The USB adapter combines the 2 3.5mm plugs into a USB connection for the PS3 to use.
2. Connect the mic 3.5mm plug into the USB adapter.
3. Connect the speaker 3.5mm plug into the audio out (this will be my TV in this case).
4. On the PS3, set the input to "USB Headset" and the output to "System default" - which would be the TV speakers (in my case).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

heb net voor €24 incl. Ccondemned 2 op eBay gekocht vanuit amerika, dat zijn de prijsjes die ik leuk vind
In de goedkope bak vissen is altijd wel leuk, kun je 6 en 7tjes kwa games kopen voor een habbekrats. Zeker als het een game is die niet 65 Euro waard is om te kopen.
Ik vond de demo van bourne trouwens ook niets, het begon meteen slecht; eerst krijg je een klok en daardoor is de quicktime event super onverwacht.
Ah quicktime events! Hell vroegen (mijn god ben nog onder de dertig) had je gewoon games die nog ergere methodes hadden! Dan moest je onthouden precies hoe een baas aanviel, een puzzel werkte, hoe je dingen moest timen etc...

Tegenwoordig? Hebben we Quicktime Events :!
Die miste ik dus waardoor ik een checkpoint mpest laden wat net zo lang duurt als het laden van een level.
Playstation en laden *schudt hoofd*
Nu was ik voorbereid dus nog een keer naar het event en dan veranderen ze de knop die je moet indrukken waardoor ik hem weer miste. Het vechten vond ik ook niet echt boeiend.

Quicktime events zijn voor mij een reden een spel niet te spelen. Feit is dat het vaak zo random gebeurt en op zo'n raar tijdstip. Hel in sommige games kan je doodgaan als je tussen het laden van gebieden niet oplet! ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11-09 11:47
ymmv schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 21:58:
[...]

Als je een nog een SCART-RGB voor je PS1 of PS2 hebt liggen, die doet het ook op de PS3. ;)
Ik heb mijn "oude" van de PS2 ook aangesloten, werkt prima!

PSN ID: Svennie-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15:28
Overigens was die RGB kabel net zo goed een must op de PS1 en PS2, de vooruitgang tov de composite kabel is op alle consoles enorm.

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beerns
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-09 13:21

beerns

it is I, Leclerc

een probleempje wat ik heb.
Ik heb een 16gb usb stick. Die is vanzelfsprekend FAT32 geformateerd.
Nu heb ik een videobestand in mpg formaat.
Nu wil ik dus dit mpg'je van 4.6gb verplaatsen naar deze stick, maar krijg dan een melding "Bestand is te groot voor de doelbesturingsysteem"

Is er een oplossing dat ik deze mpg hier wel heen kan verplaatsen/copieren of zal ik de mpg in stukken moeten hakken met eoa tooltje?

[ Voor 6% gewijzigd door beerns op 04-06-2008 08:30 ]

Erik heeft bij ons in het dorp best wel een slechte naam. Ik geloof Hans ofzo, of Rob.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
NinTeNdO_FrEaK schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 18:57:
[...]

Voor een film game wasde demo wel redelijk. De quicktime events komen soms idd te onverwacht en je moet echt behoorlijk snel reageren en het zijn er gewoon te veel. Af en toe zoals bij resident evil 4 is leuk, maar dit was overdreven.
De hand to hand combat zag er wel spectaculait uit door het camera standpunt, maar het vechten zelf vond ik maar matig, ook het schieten ging niet helemaal soepel. De grahpics zijn redelijk, maar niet zo heel speciaal.
Gewoon een degelijke film game, en leuk voor de fans, maar ik zou hem nooit voor 60 euro kopen.
Filmgame? NinTeNdO_FrEaK leest geen boeken begrijp ik? :) Volgens mij is de game gebaseerd op de boeken en niet de films. Alhoewel de game eigenlijk alleen de actie passages leent volgens mij, want wat ze hebben laten zien is louter hand-to-hand combat en ik vond het al saai worden in de demo, laat staan in de totale game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paxlie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-11-2024

Paxlie

chaos en inslag

beerns schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 08:30:
een probleempje wat ik heb.
Ik heb een 16gb usb stick. Die is vanzelfsprekend FAT32 geformateerd.
Nu heb ik een videobestand in mpg formaat.
Nu wil ik dus dit mpg'je van 4.6gb verplaatsen naar deze stick, maar krijg dan een melding "Bestand is te groot voor de doelbesturingsysteem"

Is er een oplossing dat ik deze mpg hier wel heen kan verplaatsen/copieren of zal ik de mpg in stukken moeten hakken met eoa tooltje?
Dan moet je hem splitsen. Googlen op Gotsend (topic hierover van de maker is ook te vinden) en dan kan je het bestand geschikt maken voor je sticky

Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
braque© zijn is een keuze

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toastingnow
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16:54
Graag wil ik de harde schijf vervangen van m'n PS3. Ik heb begrepen dat je het beste een 5400rpm schijf kan nemen ivm hitte. De PS3 zal dan zelf opnieuw de schijf formatteren, allemaal prima natuurlijk.

Misschien dat het aan mijn zoekvermogen ligt, maar ik kan geen sites vinden om te zien welke schijven goed werken.

Op Pricewatch staan twee mooie schijven naar mijn mening:
pricewatch: Western Digital Scorpio WD3200BEVT
en
pricewatch: Samsung Spinpoint M HM320JI

Hoe kan ik er nu zeker zijn, dat ik een juiste neem? Of zijn alle 5400 schijven goed?

Asus P5K Pro, 2 Gb DDR2, Samsung 500 GB HD, XFX Alpha DOG 670Mhz, E8400

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.