Het PlayStation 3 ervaringen topic - Deel 29 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 68.995 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankbuster
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 09-09 12:14
m4yall schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 14:18:
[...]

1,6GB.. best flink! Dat duurt met mijn 6mbit ook wel even... ;)
Het duur nog langer met een 2mbit verbinding en 50% WLAN :). Bestaat er ergens een speed check voor de PS3( Internet) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gewoon met je PS3 browser naar bijvoorbeeld http://www.speedtest.nl of http://www.speedtest.net gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E-rikootje
  • Laatst online: 25-12-2019
heb een vraagje over de DVD progressive scan mogelijkheden, doet PS3 eigelijk progressive scan?

want heb altijd al gelezen dat progressive scan gebeurt via component.....en de ps3 heeft geen component.
Want kzoek graag een dvd speler die de deinterlacing voor zich neemt, aangezien de panasonics een minder goede deinterlacing doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

E-rikootje schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 21:47:
heb een vraagje over de DVD progressive scan mogelijkheden, doet PS3 eigelijk progressive scan?

want heb altijd al gelezen dat progressive scan gebeurt via component.....en de ps3 heeft geen component.
Want kzoek graag een dvd speler die de deinterlacing voor zich neemt, aangezien de panasonics een minder goede deinterlacing doen...
PS3 doet (uiteraard) deinterlacing en je kunt een componentkabel kopen voor de PS3. Origineel Sony of van een 3rd party.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

E-rikootje schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 21:47:

De PS3 heeft wél component, over de AV uitgang:

Wikipedia: PlayStation 3 accessories
HD line

* HDMI cable: 1080p (HD), 1080i (HD), 720p (HD), 576p (ED PAL), 480p (ED NTSC)
* Component AV (YUV) cable (SCPH-10490): 1080i (HD), 720p (HD), 576p (ED PAL)/576i (SD PAL), 480p (ED NTSC)/480i (SD NTSC)

SD line

* RGB Péritel (SCART) cable European market: 576p (ED PAL)/576i (SD PAL), 480p (ED NTSC)/480i (SD NTSC)
* S-Video cable (SCPH-10480): 576i (SD PAL), 480i (SD NTSC)
* AV (composite / RCA) cable (SCPH-10500): 576i (SD PAL), 480i (SD NTSC)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 06:26
Wolf of the Battlefield: Commando 3 Ziet er echt vet uit! 3 player on/offline co-op gamen in 1 scherm. Voor dit weekend zocht ik een nieuwe multiplayer game, ik zat aan resistance tweede hands te denken maar voor 10 dollar gaan we denk ik deze game halen :o

[YouTube: http://www.youtube.com/v/J49BVnz6wAo&hl=en]

[ Voor 7% gewijzigd door Falcon Heavy op 05-06-2008 22:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-09 13:26

SD5k

>4&X

Frank J. schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 21:57:
Wolf of the Battlefield: Commando 3 Ziet er echt vet uit! 3 player on/offline co-op gamen in 1 scherm. Voor dit weekend zocht ik een nieuwe multiplayer game, ik zat aan resistance tweede hands te denken maar voor 10 dollar gaan we denk ik deze game halen :o

[video]
Wow! Dat ziet er inderdaad echt enorm vet uit, komt die echt zo snel al uit dan? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
Jep is uit ! :)
What’s going on, PS3 playaz? I’m pleased to announce that Wolf of the Battlefield: Commando 3 is now available on the PlayStation Store for only $9.99!
nog een vette video: http://www.viddler.com/explore/sceablog/videos/25/

[ Voor 15% gewijzigd door Falcon Heavy op 05-06-2008 22:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E-rikootje
heb ondertss gevonden dat de PS3 een slechte deinterlacer voor dvd's zou zijn :o
http://www.hometheaterhif...ction=search&articles=133

komt dit doordat hij geen native component output heeft?

maar zie wel veel van de slechte punten te vinden zijn bij 3-2 candence....bedoelt men dan pulldown technieken? en aangezien er bij de europese dvd's met 25 frames per seconde geen pull down wordt gedaan, zijn die resultaten dan verwaarloosbaar?

[ Voor 112% gewijzigd door E-rikootje op 05-06-2008 22:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

E-rikootje schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 22:05:
heb ondertss gevonden dat de PS3 een slechte deinterlacer voor dvd's zou zijn :o

maar zie wel veel van de slechte punten te vinden zijn bij 3-2 candence....bedoelt men dan pulldown technieken? en aangezien er bij de europese dvd's met 25 frames per seconde geen pull down wordt gedaan, zijn die resultaten dan verwaarloosbaar?
En ik heb gevonden dat de PS3 een goede deinterlacer zou zijn.
http://www.areadvd.de/har...y_ps3_firmware_1_80.shtml

Ik kan bij je test geen firmware versie vinden. Daar is in de laatste tijd het nodige in veranderd namelijk. Zie ook de test hierboven.

[ Voor 23% gewijzigd door Shiver23 op 05-06-2008 22:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E-rikootje
Shiver23 schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 22:11:
[...]

En ik heb gevonden dat de PS3 een goede deinterlacer zou zijn.
http://www.areadvd.de/har...y_ps3_firmware_1_80.shtml

Ik kan bij je test geen firmware versie vinden. Daar is in de laatste tijd het nodige in veranderd namelijk. Zie ook de test hierboven.
ewel ja, wou nog posten van: mss is test gebeurt voor de vele updates enzo...
en nu is die een goeie progressive scan speler over hdmi
dus hdmi kan je ook gebruiken als output ipv component?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 04-09 15:58
E-rikootje schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 22:05:

komt dit doordat hij geen native component output heeft?

Die review is geschreven voor het verschijnen van de 1.8 firmware-update:
It is a shame that Sony put so much work into the PlayStation 3 in some areas but not in DVD playback. The lack of a film mode for de-interlacing and no support for upscaling are rare in progressive scan DVD players these days.
De PS3 kan nu wel DVDs upscalen. Er zijn nu ook veel meer opties bijgekomen om de beeldkwaliteit van DVDs te verbeteren. Zeer achterhaalde informatie dus.
ewel ja, wou nog posten van: mss is test gebeurt voor de vele updates enzo...
en nu is die een goeie progressive scan speler over hdmi
dus hdmi kan je ook gebruiken als output ipv component?
HDMI is zelfs aan te raden voor de beste beeldkwaliteit. Component gaat op de PS3 maar tot 1080i, HDMI is 1080p. De audio-outputmogelijkheden zijn ook uitgebreider met HDMI dan als je de optische SPDIF-output gebruikt.

[ Voor 16% gewijzigd door ymmv op 05-06-2008 22:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E-rikootje
ymmv schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 22:19:
[...]

Die review is geschreven voor het verschijnen van de 1.8 firmware-update:

[...]

De PS3 kan nu wel DVDs upscalen. Er zijn nu ook veel meer opties bijgekomen om de beeldkwaliteit van DVDs te verbeteren. Zeer achterhaalde informatie dus.

[...]

HDMI is zelfs aan te raden voor de beste beeldkwaliteit. Component gaat op de PS3 maar tot 1080i, HDMI is 1080p. De audio-outputmogelijkheden zijn ook uitgebreider met HDMI dan als je de optische SPDIF-output gebruikt.
okidoki thx!
was al vol lof over de blue ray capaciteiten, maar aangezien ikzelf nog niet te veel blue ray heb, maar wel voorzien wil zijn voor later, en vooral nog dvd's wil checken in zo goed mogelijke kwaliteit ben ik nu wat meer gerustgesteld!

maar zou toch nog een laatste keer willen vragen:
ik zou de PS3 dus perfect kunnen gebruiken als deftige progressieve dvd-speler in combinatie met een hd-panasonic plasma (die slechte deinterlacers zijn)?

ps: wat me opviel in die Duitse review veel schreef over 1080p/60; is dit dan de NTSC versie en niet de PAL versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

E-rikootje schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 22:30:
[...]
maar zou toch nog een laatste keer willen vragen:
ik zou de PS3 dus perfect kunnen gebruiken als deftige progressieve dvd-speler in combinatie met een hd-panasonic plasma (die slechte deinterlacers zijn)?

ps: wat me opviel in die Duitse review veel schreef over 1080p/60; is dit dan de NTSC versie en niet de PAL versie?
Ja, dan zou ik hem via HDMI aansluiten voor het beste beeld.
Games (en films als je tv geen 24p ondersteund) zijn in HD-resoluties op 60hz, vandaar de 1080p/60.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _VooDooMen_
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-09 23:48
Zo net ff Battlefield - Bad Company gespeeld op m'n Ps3! Had eerst even van, uuhhh.. wow even wennen aan de controls. Maar als je die eenmaal onder knie hebt is het toch wel een vette game zeg. Ben niet echt zo'n EA fanaat maar de Battlefield serie speelt altijd wel lekkr weg. Heb alleen nog de multiplayer getest, kwam niet toe tot de singleplayer haha..

En wil toch even kwijt dat ik na een tijdje wel het Battlefield gevoel kreeg achter m'n Ps3. Lekkr knalen en vooral die Frostbite Engine geeft net even dat tikje meer! Ben best te spreken over deze demo tot nu toe. Heb alle delen van BF liggen voor m'n PC maar misschien komt er toch een deel bij voor de Ps3 :P

Intel Core i7 920 2.67GHz | MSI X58 Pro-E | OCZ Gold 6GB DDR3 | XFX Radeon HD 4890 Black Edition | Samsung Spinpoint F1 | Logitech X-540 5.1 Speakerset | Hitachi DVD 6x/32x | NEC ND-3520A | PSP VITA | PS5 Disc | Sony KD-55XE9305 | PSN Galatios |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E-rikootje
Shiver23 schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 23:06:
[...]

Games (en films als je tv geen 24p ondersteund) zijn in HD-resoluties op 60hz, vandaar de 1080p/60.
aja was het vergeten, eigenlijk kunnen die plasmas dus automatisch switchen op 60hz, de amerikaanse frequentie dan.

én eigenlijk volgens de fische kunnen ze: 50hz (pal) 60hz (amerikanen) en 96hz (judder vrije pull down 4:4) voor 24p aan

maar wat ik me afvroeg: kan de ps3 niet uitzenden in 1080p @ 50hz?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toastingnow
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09-09 10:47
Ik mis volgens mij bepaalde geluiden in games. Net bijvoorbeeld de nieuwe demo gedownload van Dragonball. Stemmen klinken alsof ze ergens ver vandaan komen. PS3 op tv aangesloten via HDMI en audio ingesteld op optical.
Receiver is een Sony STR-DG510 met 5speakers en een subwoofer. Automatisch wordt in het begin voor DTS gekozen. Het klinkt echter voor geen meter. in de "cutscenes" is er ook vaag geluid of helemaal geen geluid. Optical kabel vertoont geen rare verdraaiingen of scherpe hoeken.
Bij een Bluray disk is het geluid goed. Dragonball is maar een voorbeeld. Bij Virtual Fighter het zelfde, bij de demo GRID hoor je de auto bijna niet.
Iemand een idee wat ik verkeerd heb aan instellingen?

Asus P5K Pro, 2 Gb DDR2, Samsung 500 GB HD, XFX Alpha DOG 670Mhz, E8400

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E-rikootje
Shiver23 schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 23:06:
[...]

de ps3 geeft geen enkele keer iets weer op 50hz dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-09 13:26

SD5k

>4&X

Volgens mij geeft de PS3 op 1080p alleen een output van 60Hz of 24Hz inderdaad, en die laatste dan alleen bij Blu-ray films. Wanneer je een game op 576i/p draait is het wel 50Hz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de BF demo gisteravond ook een paar uur gespeeld en hij bevalt me goed. Je bent nooit meer dan een paar seconden van de actie vandaan, dus het is constant schieten en rennen geblazen. De wagens zijn tof, maar wel ontzettend kwetsbaar. De controle van de Apache laat daarnaast nog wat te wensen over, ik vond het bijna onmogelijk om daar iets mee te raken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E-rikootje
[b][message=30194576,noline]Wanneer je een game op 576i/p draait is het wel 50Hz.
en ook een gewone dvd op 50Hz progressive uitgestuurd ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

[video]
Is idd erg gaaf! :) Doet me denken aan die onzinnige 2D shooters op de amiga :). Ik denk dat ik er wel 7 euro tegenaan ga gooien voor deze game :)

Nu was het bij warhawk zo dat wanneer je die in de US store kocht, je alleen onder je US account de game kon spelen, is dat bij alle games zo die je daar koopt? Of was dat alleen voor Warhawk zo?

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-06 02:43
Ik heb zojuist via hmv.com twee stuks trigger add-ons besteld voor omgerekend 8,20 incl verzenden.

Dit zijn verlengstukjes voor de R2 en L2 knoppen op je controller. check dit filmpje youtube

Ben benieuwd of dit werkt.

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaim
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08-07 18:01

Blaim

Cashback kroket

_VooDooMen_ schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 23:08:
Zo net ff Battlefield - Bad Company gespeeld op m'n Ps3! Had eerst even van, uuhhh.. wow even wennen aan de controls. Maar als je die eenmaal onder knie hebt is het toch wel een vette game zeg. Ben niet echt zo'n EA fanaat maar de Battlefield serie speelt altijd wel lekkr weg. Heb alleen nog de multiplayer getest, kwam niet toe tot de singleplayer haha..

En wil toch even kwijt dat ik na een tijdje wel het Battlefield gevoel kreeg achter m'n Ps3. Lekkr knalen en vooral die Frostbite Engine geeft net even dat tikje meer! Ben best te spreken over deze demo tot nu toe. Heb alle delen van BF liggen voor m'n PC maar misschien komt er toch een deel bij voor de Ps3 :P
Hier kan ik me ook grotendeels in vinden. Ik kijk al een redelijk tijdje uit naar deze game en tot nu toe valt ie nog niet tegen in het multiplayer gedeelte. Het run & gun principe vind ik erg lekker werken. Voertuigen moeten nog een beetje wennen, vooral de heavy en light tank kanonnen zijn erg lastig om af te vuren en iets te raken. Die apache heb ik maar 1 keer uitgeprobeerd maar die vond ik nogal ruk besturen.

Bij het singeplayer gedeelte miste ik nog een beetje de diepte van de characters, zoals bij CoD 4, en de gebeurtenissen voelden echt té scripted. De besturing was wennen gezien het wisselen van wapens op L2 en R2 zit en het schieten en op de kolf van je geweer kijken op R1 en L1. Daarbij vind ik het rennen met de linker joystick indrukken niet zo heel lekker werken want je moet daarmee tegelijk sturen. Het kan wel voor een kort sprintje maar als je echt een flink stuk moet rennen om dekking te zoeken is het vrij moeilijk om hiermee te sturen.
De A.I. vond ik nogal tegenvallen. Als je met 3 andere gasten daar loopt en je loopt achteraan uit het zicht en alle vijanden richten op jou ipv op 1 van je squadmates dan vind ik dat nogal slecht. Plus ik vind het nogal raar dat je als hoofdpersoon voorop loopt terwijl je de newbie van de squad bent. De sergeant huppelt maar een beetje achter je aan in feite.
De graphics zijn wel redelijk maar na GTA 4 gespeeld te hebben lijkt alles zonder ragdoll physics een beetje houterig geanimeerd. En het lijkt wel alsof er de hele tijd een soort van TV-waas over het scherm zit. Een pixelachtige witte grain die het scherm een beetje doet sneeuwen. Dit viel vooral op in de singeplayer want het gebied van die eerste missie was ronduit saai. De multiplayer map vond ik er fresh en goed gemaakt uit zien. Het spelen met attackers en defenders was erg gaaf en je voelde erg goed aan wanneer je vooruit of achter 'getrokken' werd door de map.

Maargoed, als ik dit spel ga kopen is het voornamelijk vanwege de multiplayer en dat bevalt tot nu toe prima en de graphics zijn 'gewoon goed' te noemen. De feel van de wapens verbetert hoop ik nog een beetje naarmate je meer en betere uitrusting krijgt. Ik snap alleen niet wat dat sensor balletje/grenade doet uit de sniper-kit, iemand een idee?

Blaim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E-rikootje
*knip* kicken mag je na 24 uur pas doen.

[ Voor 85% gewijzigd door TheZeroorez op 06-06-2008 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[video]
Heeft iemand al een review/impressies gevonden van dit spel. Ben ook geinteresseerd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[video]
Kun je dit coopen met uitgekozen mensen? Dus vrienden? Ik vind het zo jammer dat veel spellen online gewoon met random mensen is, ipv gewoon een lobby waar je met je eigen vrienden een potje kan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
E-rikootje schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 08:55:
[...]
en ook een gewone dvd op 50Hz progressive uitgestuurd ?
576p op 50Hz is gewoon mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

toastingnow schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 23:35:
Ik mis volgens mij bepaalde geluiden in games. Net bijvoorbeeld de nieuwe demo gedownload van Dragonball. Stemmen klinken alsof ze ergens ver vandaan komen. PS3 op tv aangesloten via HDMI en audio ingesteld op optical.
Receiver is een Sony STR-DG510 met 5speakers en een subwoofer. Automatisch wordt in het begin voor DTS gekozen. Het klinkt echter voor geen meter. in de "cutscenes" is er ook vaag geluid of helemaal geen geluid. Optical kabel vertoont geen rare verdraaiingen of scherpe hoeken.
Bij een Bluray disk is het geluid goed. Dragonball is maar een voorbeeld. Bij Virtual Fighter het zelfde, bij de demo GRID hoor je de auto bijna niet.
Iemand een idee wat ik verkeerd heb aan instellingen?
Waarom gebruik je niet de hdmi van de receiver, die je dan doorlust naar de tv?
Als je je ps3 dan instelt dat hij alles via hdmi moet sturen, audio en video, dan zou hij alle beschikbare outputmogelijkheden automatisch moeten aangeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 10:04:
[...]

Heeft iemand al een review/impressies gevonden van dit spel. Ben ook geinteresseerd!
http://www.gamespot.com/p...s.html?page=1&sid=6187646
reviews (xbox versie)
http://reviews.teamxbox.c...attlefield-Commando-3/p1/
http://xbox360.ign.com/articles/879/879373p1.html

m.a.w.: veel meer dan 8 euro moet ie ook niet kosten.

[ Voor 27% gewijzigd door EfBe op 06-06-2008 10:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E-rikootje
ymmv schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 10:25:
[...]

576p op 50Hz is gewoon mogelijk.
ok thx! dus eigenlijk is de PS3 de perfecte allesdoener in combinatie met een hdtv! :o

Blue ray op 1080p in 24fps uitsturen
en DVD deinterlacen om zo op 576p in 50hz uit te sturen

als dit klopt is dat echt perfect en zou ik hem alleen al daarvoor kopen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
E-rikootje schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 10:50:
[...]

ok thx! dus eigenlijk is de PS3 de perfecte allesdoener in combinatie met een hdtv! :o

Blue ray op 1080p in 24fps uitsturen
en DVD deinterlacen om zo op 576p in 50hz uit te sturen

als dit klopt is dat echt perfect en zou ik hem alleen al daarvoor kopen....
Waarom zou je DVDs niet naar 1080p upscalen? Dan is het resultaat toch echt beter hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djerror
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 29-08 20:57
Blaim schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 09:41:
[...]

Een pixelachtige witte grain die het scherm een beetje doet sneeuwen. Dit viel vooral op in de singeplayer want het gebied van die eerste missie was ronduit saai. De multiplayer map vond ik er fresh en goed gemaakt uit zien.

Blaim
Ik stoor me behoorlijk aan die grain moet ik zeggen..ook in de MP zie je het goed dat er een soort grain over het beeld ligt. Verder sprinten met L3 is gewoon ruk evenals de knoppen toewijzing voor zoomen en schieten (misschien kwestie van wennen). Hoop dat je in de full game wel de knoppen toewijzing kan aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E-rikootje
ymmv schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 10:57:
[...]

Waarom zou je DVDs niet naar 1080p upscalen? Dan is het resultaat toch echt beter hoor.
haja ok :) hoe gebeurt dit dan?

das dan naar 1080p op 50hz automatisch? of doet hij dit ook naar 60hz

ik zit er altijd mee in of dat ergens een verschil uitmaakt of hij uitstuurt op 50 dan wel naar 60hz, zal de PS3 altijd de hoogste frequentie uitsturen of hoe zit het in mekaar?

[ Voor 8% gewijzigd door E-rikootje op 06-06-2008 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detonated
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 15-07 12:15
Blaim schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 09:41:
[...]

Plus ik vind het nogal raar dat je als hoofdpersoon voorop loopt terwijl je de newbie van de squad bent. De sergeant huppelt maar een beetje achter je aan in feite.

Blaim
in het 'echt' gaat het ook zo, de sergeant is de baas van jou groep hij is de belangrijkste man en word zeker niet voorop de patrouille ingezet.

dus dat is gewoon een goed realistish aspect in het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capo
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Nou ook ik mag mij in de wondere wereld van de mooie tv's gaan plaatsen.

De ps3 is altijd al bevallen en nu de CRT zijn beste tijd had gehad (ging stuk 2 dagen nadat de nieuwe besteld was) een TH42PZ85E gekocht.

Super mooi beeld. Bluray speler is echt super.

Echter de ps3 vond automatisch de nieuwe TV en ging op 1080p modus. Zo ver prima.

Echter met wat games, waaronder GT5P, als ik replay kijk zie ik soms best vertekend beeld. Zijn games mooier op een lagere resolutie ?

Vertekend beeld als in bijv. een daklijn die ineens paar seconden gekarteld is alsof je inzoomed met Paint.

Verder is de PS3 op de tv echt een verademing :P

[ Voor 4% gewijzigd door Capo op 06-06-2008 11:20 ]

My old man wrote me a letter from prison once. It said "if you don't want to end up in here, stay away from crime, women and drugs" Trouble is, that don't leave you much else to do, does it?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11:22

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Ik denk dat je wat met de instellingen van je TV moet spelen. Zet bijvoorbeeld de 100Hz functie eens uit, want je moet eigenlijk absoluut geen beeldverbetering gebruiken bij games. Sowieso is het slecht voor de vertragingstijd. Normaal heb je die namelijk geen bij een plasma, als er echter allerlei beeldbewerking wordt gedaan weer wel.

Wolf of the Battlefield: Commando 3 ziet er trouwens echt cool uit! Lijkt me echt een supergame om met wat vrienden te spelen. :)

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

djerror schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 11:08:
Hoop dat je in de full game wel de knoppen toewijzing kan aanpassen.
Het lijkt me een rare feature om uit een demo te schrappen. Dus ik denk eigenlijk dat je ook in de full version geen knoppen kan toewijzen of aanpassen. Meer dan een as inverten en de gevoeligheid instellen is er niet, lijkt 't op.

Dat vind ik trouwens wel raar, want ik vind dat een belangrijke requirement van een spel. Ik zie het jammergenoeg vaker.
Net zoals dat je nog steeds heel vaak geen muis en tobo kan gebruiken. Tuurlijk, lang niet iedereen heeft dat nodig, maar hoeveel tijd en geld kost het om dat wel te implementeren?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pensmaster-B
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Capo schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 11:17:
Nou ook ik mag mij in de wondere wereld van de mooie tv's gaan plaatsen.

De ps3 is altijd al bevallen en nu de CRT zijn beste tijd had gehad (ging stuk 2 dagen nadat de nieuwe besteld was) een TH42PZ85E gekocht.

Echter de ps3 vond automatisch de nieuwe TV en ging op 1080p modus. Zo ver prima.

Echter met wat games, waaronder GT5P, als ik replay kijk zie ik soms best vertekend beeld. Zijn games mooier op een lagere resolutie ?

Vertekend beeld als in bijv. een daklijn die ineens paar seconden gekarteld is alsof je inzoomed met Paint.

das gewoon zwakke of geen AA in GT5P
( me has same specs as yo )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vraag me af wie de knoppen indeling van BF Bad Company bedacht heeft. Op zich vond ik het wel een geinig spel (gewoon standaard shooter dat wel, maar daar kan ik me wel ff mee vermaken), maar de controls zijn gewoon veel anders en onlogischer dan in de meeste andere shooters.

Voertuigen vond ik ook niet echt goed rijden, sturen etc gaat een beetje alsof je op ijs rijdt ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo
  • Laatst online: 08:55

zAo

GPLv2 Fanboy

Pensmaster-B schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 12:02:
[...]
das gewoon zwakke of geen AA in GT5P
( me has same specs as yo )
Op 1080p -in replays- is de AA toch uit?

Overigens heeft de demo geen AA en Prologue zelf wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdm8
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 11-03-2024

jdm8

PSN-id: JDM8, origineel he?

Over BF. Nog niet zo lang gespeeld. (stomme toetsweek :X ) maar hier mijn bevindingen :+ Zoals al gezegd, de voertuigen tijden niet echt lekker. Het voelt nogal onrealistisch aan. Je merkt dat er weinig aandacht is besteed aan het rijgedrag. (dus niet zoals in bv UT of warhawk). De graphics vielen me een beetje tegen, maar het kon er mee door. Het klassieke health systeem vind ik ook zonde, ik vergat continu dat ik mezelf weer leven moest "spuiten". Voor anderen kan dit misschien wel een voordeel zijn. Als laatse vond ik de wapens niet echt lekker aanvoelen. ik weeetniet wat er mis mee is maar het voelt gewoon niet aan alsof je met een geweer aan het schieten bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hillie
  • Laatst online: 10:20

Hillie

Poepen = ultieme ontspanning

Verwijderd schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 10:20:
[...]

Kun je dit coopen met uitgekozen mensen? Dus vrienden? Ik vind het zo jammer dat veel spellen online gewoon met random mensen is, ipv gewoon een lobby waar je met je eigen vrienden een potje kan spelen.
Daarom speel ik vrijwel niks online eigenlijk: Veel leuker om met wat vrienden te spelen dan dat gezeik van 14-jarige pubertjes die headsets volschreeuwen en 8-jarigen die je continu afdrogen in ieder spel. ;)

Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.

Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E-rikootje
Capo schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 11:17:

en hoe worden jouw gewone dvd's uitgezonden vanuit de ps3 naar jouw pz85?

is dit op 1080p 50hz of 1080p 60hz?

en algemeen: maakta wa uit alsda op 1080p 50hz of 1080p 60hz weergegven wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-09 21:30

Deathchant

Don't intend. Do!

swopdark schreef op maandag 02 juni 2008 @ 11:10:
Welke aankomende grote exclusieve titels komen er nou nog aan dit jaar voor de PS3?

2008:
- Metal Gear Solid 4
- Resistance Fall of Man 2
- Killzone 2
- Motorstorm 2
- Litle Big Planet
- WipeOut

2009:
- Final Fantasy 13
- Kingdom Hearts 3
- White Knight Story
- Gran Turismo 5

onduidelijke releasedata:
- Wardevil
- Wat komt er nog meer?
Ik ben al enorm lang aan het wachten op de remake van Final Fantasy VII. Veel websites lees ik van dat er ondanks alle oproer TOCH een FF7 remake komt. Want om heel eerlijk te zijn koop ik de PS3 alleen maar daarvoor. En dan voor bluray. Voor de rest ben ik niet van plan te gamen. maar FF7 remake is een musthave, al moet ik 200 euro voor de game neertellen.

Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BP_LOZ
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 12-10-2024
Geef mij Killzone maar. Laatst nog wat ingame beelden van gezien en ziet er veelbelovend uit. En misschien geen nieuwe titel, maar wel voor de PS3.. BioShock.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07:35
Voor mij zitten de interessante spellen pas in 2009.
Final Fantasy XIII
Kingdom Hearts 3 (alhoewel het Disney gevoel steeds minder wordt, maar zolang je nog in die werelden komt :P)
en White Knight Story.

Zoals Deatchant ben ik ook inmens fan van Final Fantasy VII. Sterker nog, ik heb het spel gisteren op de PS3 opgestart. Reken maar dat ik die binnenkort weer echt ga spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melniek
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 08:57
Ik lees hier wat reacties van mensen die Wolf of the Battlefield willen kopen. Bedoelen jullie dan wanneer deze verschijnt in de EU store of halen jullie hem uit de US store en indien het laatste, hoe maak je geld over naar de US account?
Ik zou zelf namelijk de eerste Qore editie willen aanschaffen, aangezien deze toegang geeft tot de Socom Beta, maar het lukt mij niet om met mijn Nederlandse creditcard geld over te maken, omdat mijn adresgegevens niet kloppen.

Is het hier iemand wel gelukt, of via een omweg of iets dergelijks. Ik heb zelf een ABN mastercard en hiermee heb ik het nog niet voor elkaar gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je moet denk ik even wachten op de PSN cards die er in de VS iig aan zitten te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capo
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Hillie schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 13:14:
[...]

Daarom speel ik vrijwel niks online eigenlijk: Veel leuker om met wat vrienden te spelen dan dat gezeik van 14-jarige pubertjes die headsets volschreeuwen en 8-jarigen die je continu afdrogen in ieder spel. ;)
Voeg me dan es toe man ;)

Capo of Capoeirist .. hoe kon het ook anders :+

My old man wrote me a letter from prison once. It said "if you don't want to end up in here, stay away from crime, women and drugs" Trouble is, that don't leave you much else to do, does it?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant

Deathchant

Don't intend. Do!

Arunia schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 13:34:
Voor mij zitten de interessante spellen pas in 2009.
Final Fantasy XIII
Kingdom Hearts 3 (alhoewel het Disney gevoel steeds minder wordt, maar zolang je nog in die werelden komt :P)
en White Knight Story.

Zoals Deatchant ben ik ook inmens fan van Final Fantasy VII. Sterker nog, ik heb het spel gisteren op de PS3 opgestart. Reken maar dat ik die binnenkort weer echt ga spelen.
Ik ben elk jaar FF7 aan het spelen op mijn PS1. En wat een speculaties allemaal.....dan komt het wel uit, dan weer niet....ze hebben techdemo's gemaakt om te laten zien wat het allemaal kan....
FF7 is echt HET FF spel allertijden. Alsof Square Enix bang is om hier verlies op te draaien. Ik ben ervan overtuigd dat echt iedereen die fan is van FF7 ook de remake wilt doen.

Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toastingnow
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09-09 10:47
Verwijderd schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 10:33:
[...]

Waarom gebruik je niet de hdmi van de receiver, die je dan doorlust naar de tv?
Als je je ps3 dan instelt dat hij alles via hdmi moet sturen, audio en video, dan zou hij alle beschikbare outputmogelijkheden automatisch moeten aangeven.
Da's een goed idee, ga vanavond gelijk een extra hdmi kabel halen en proberen.

Asus P5K Pro, 2 Gb DDR2, Samsung 500 GB HD, XFX Alpha DOG 670Mhz, E8400

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
  • Laatst online: 12-06 02:43
detonated schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 11:15:

in het 'echt' gaat het ook zo, de sergeant is de baas van jou groep hij is de belangrijkste man en word zeker niet voorop de patrouille ingezet.
Wat lul je nou vent!? in Star Trek ging Captain Jean Luc Picard ook gewoon lekker mee op patrouile man! dus zo gevaarlijk zal het wel niet zijn om voorop te lopen, check je feiten!! :( 8)

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

swopdark schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 13:54:
[...]

Wat lul je nou vent!? in Star Trek ging Captain Jean Luc Picard ook gewoon lekker mee op patrouile man! dus zo gevaarlijk zal het wel niet zijn om voorop te lopen, check je feiten!! :( 8)
En als elke keer de hoogste in rang achteraan loopt krijgt de vijand dat toch ook door! |:( :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Iemand positieve ervaring met Time Crisis 4 inclusief die G-Con Gun die je erbij krijgt/koopt ?
Hij is nogal prijzig...a 99,00 dus wil wel weten of het de moeite waard is :)

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007

FeaR

In GoT we trust

NeoMe schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 14:26:
Iemand positieve ervaring met Time Crisis 4 inclusief die G-Con Gun die je erbij krijgt/koopt ?
Hij is nogal prijzig...a 99,00 dus wil wel weten of het de moeite waard is :)
Plastic fantastic :X

Dat ding is ten eerste echt ronduit lelijk met die fel oranje kleur.
Ten tweede weegt het niets en voelt het ook nog eens aan als een McDonalds speeltje.
En punt één en twee gecombineerd maakt dat het er ook nog eens als een McDonalds speeltje uit ziet.

Zeker geen €99,- waard, that's for sure.
De guncon die bij Time Crisis zat op de PSX was vele malen beter. En dat voor nog geen 175 gulden!
Mooi zilver met zwart en terugslag...

Die Time Crisis games moeten sowieso je ding zijn, maar ik zou me er niet aan wagen. Maar dat is vooral omdat ik de prijs/kwaliteit zeer beneden niveau vindt...

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07:35
Deathchant schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 13:51:
[...]

Ik ben elk jaar FF7 aan het spelen op mijn PS1. En wat een speculaties allemaal.....dan komt het wel uit, dan weer niet....ze hebben techdemo's gemaakt om te laten zien wat het allemaal kan....
FF7 is echt HET FF spel allertijden. Alsof Square Enix bang is om hier verlies op te draaien. Ik ben ervan overtuigd dat echt iedereen die fan is van FF7 ook de remake wilt doen.
Wat je zegt heb ik ook nog nooit begrepen. SE is gewoon bang, maar waarvoor? Niets aan het verhaal veranderen. We hebben er allang vrede mee dat Aerith dood gaat. Gewoon het spel remaken en dus een stuk mooier maken (alhoewel ik niet helemaal into de nieuwe Cloud ben, maar kan er wel mee leven) en je bent klaar met een goed spel en een goed verhaal.
Ze hebben de gok ongeveer ook gewaagd met FF3 en straks FFIV op de DS en dat is ook goed gelukt voor zover ik kan beoordelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.E.No.1
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 31-10-2023
FeaR1986 schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 14:30:
[...]

Ten tweede weegt het niets en voelt het ook nog eens aan als een McDonalds speeltje.
En punt één en twee gecombineerd maakt dat het er ook nog eens als een McDonalds speeltje uit ziet.

De guncon die bij Time Crisis zat op de PSX was vele malen beter. En dat voor nog geen 175 gulden!

Die Time Crisis games moeten sowieso je ding zijn, maar ik zou me er niet aan wagen. Maar dat is vooral omdat ik de prijs/kwaliteit zeer beneden niveau vindt...
Die van mij was alleen grijs en zonder terugslag :P En was even duur...

PSN id: PENo1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Laatst online: 11-09 17:25

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

P.E.No.1 schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 14:45:
[...]

Die van mij was alleen grijs en zonder terugslag :P En was even duur...
Terugslag... in de arcade ja..

Mijn Guncon1 heeft geen terugslag, wel een vette rode knop aan de zijkant })

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankbuster
  • Laatst online: 09-09 12:14
Heb BF:BC gedownload en gespeelt en vind de graphics echt mooi uitzien. Ik vind de actie echt super. Ik heb wat meer mensen gehoort over grain? Ik speel op 576i en het ziet er super uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Michael Knight schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 14:50:
[...]Terugslag... in de arcade ja..

Mijn Guncon1 heeft geen terugslag, wel een vette rode knop aan de zijkant })
Mijne had wel terugslag :D
En was grijs met een zwarte loop.

Terugslag was trouwens wel kut.
Want dat hele bovenste deel kwam naar achter zetten als je schoot.
Best leuk opzich... alleen als je richtte door het vizier en net wat te dicht naar voren hing schoot het geval zo je oog in :S

Vandaar dat ze wellicht niet in Nederland verkocht werden. Heb de mijne dan ook uit België geimporteerd. Ding was om precies te zijn ƒ174,95 en dat was dus inclusief Time Crisis, Guncon en voetpedaal...
Tankbuster schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 14:52:
Heb BF:BC gedownload en gespeelt en vind de graphics echt mooi uitzien. Ik vind de actie echt super. Ik heb wat meer mensen gehoort over grain? Ik speel op 576i en het ziet er super uit!
Op 720p ziet er het dan wellicht nog vele malen beter uit.
Heb de game net ook gedownload en het ziet er inderdaad zeer goed uit.

Alleen de besturing is nogal raar:
Dat je L3 in moet houden om te sprinten en dan ook met de linker analoge stick moet sturen is niet zo'n probleem. Vind het wisselen van wapen met R2 en schieten met R1 een stuk lastiger...

[ Voor 31% gewijzigd door FeaR op 06-06-2008 14:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukker_T
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 02-09 17:35
Ga ook maar een keer een headset kopen voor de ps3, las in dit topic dat de jabra 250 erg goed was alleen die kan ik zo snel even niet vinden. Welke ik wel kon vinden was de Jabra Headset BT2020. Iemand hier die er ervaring mee heeft? Heb wel even op internet gekeken en moet dus ook goed zijn voor de ps3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FeaR1986 schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 14:30:
[...]

Kom je ook niet om van de kabels eigenlijk vanwege die sensoren die je aan je tv moet plakken? Of valt dat allemaal wel mee? Ik krijg er eenbeetje een Wii idee bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Verwijderd schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 15:05:
[...]Kom je ook niet om van de kabels eigenlijk vanwege die sensoren die je aan je tv moet plakken? Of valt dat allemaal wel mee? Ik krijg er eenbeetje een Wii idee bij.
Je hebt twee usb-poorten op je PS2 nodig.
Eén om de Guncon zelf aan te sturen en één om de sensoren aan te sturen.
Dus wel een stuk minder kabels dan met de eerste versies van de GunCon (maar daar zat ook nog een voetpedaal bij).

Hier trouwens een mooie (Engele) review met veel plaatjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Oke, dan wacht ik nog even tot ie misschien een keer in de aanbieding is of 2e hands...

Wat is die gun lelijk...bah bah.

Denk trouwens wel dat het concept/idee de toekomst is voor toekomstige shooters. Als de beelden steeds realistischer worden, en je vooral eventueel online tegen andere kunt spelen dan zal het wel een groter succes worden...op naar Time Crisis 5 :)

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

in Star Trek ging Captain Jean Luc Picard ook gewoon lekker mee op patrouile man! dus zo gevaarlijk zal het wel niet zijn om voorop te lopen, check je feiten!!
Euh... Star Trek? Feiten? Ik ging 'rofl' bijna in de praktijk brengen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Negaiido
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 05-09 19:49
Hillie schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 13:14:
[...]

Het is een wonder dat mensen dit soort dingen zeggen want ik heb er helemaal GEEN last van? Zijn dit jouw vooroordelen of heb je het echt ervaren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Old Swartly
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 25-07-2024
Verwijderd schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 15:49:
[...]

Euh... Star Trek? Feiten? Ik ging 'rofl' bijna in de praktijk brengen!
Dude.. wel eens van sarcasme gehoord?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Negaiido schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 15:54:
[...]

Het is een wonder dat mensen dit soort dingen zeggen want ik heb er helemaal GEEN last van? Zijn dit jouw vooroordelen of heb je het echt ervaren?
Ben een keer thuis geweest bij iemand met een 360, zat een of andere blanke neger iedereen uit te schelden tijdens Halo 3. Ben niet de hele dag gebleven, ik denk dat het minder zal zijn bij de games die wat minder populair zijn. En de PS3 wordt natuurlijk vooral gebruikt door een iets oudere doelgroep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Verwijderd schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 16:07:
[...]
Ben een keer thuis geweest bij iemand met een 360, zat een of andere blanke neger iedereen uit te schelden tijdens Halo 3. Ben niet de hele dag gebleven, ik denk dat het minder zal zijn bij de games die wat minder populair zijn. En de PS3 wordt natuurlijk vooral gebruikt door een iets oudere doelgroep.
Heb dat zelf met de PS3 nooit zo meegemaakt. Heb zelf het idee dat dit op de 360 een stuk vervelender is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E-rikootje
E-rikootje schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 11:09:
[...]

haja ok :) hoe gebeurt dit dan?

das dan naar 1080p op 50hz automatisch? of doet hij dit ook naar 60hz

ik zit er altijd mee in of dat ergens een verschil uitmaakt of hij uitstuurt op 50 dan wel naar 60hz, zal de PS3 altijd de hoogste frequentie uitsturen of hoe zit het in mekaar?
iemand? kzal mijn vraag verduidelijken:

moderne hdtvs kunnen precies alle frequenties aanvaarden, maar niet per se altijd weergeven e, en ik denk dat de europese plasma tv's geen 60hz kunnen weergeven, ofwel?
Dus het is een beetje een dubbele vraag: kunnen die hdtv's ook andere frequentes weergeven? 50hz (gelijk PAL) of 60hz (ntsc) zoniet: wat doet de PS3 dan met gewone dvd's, naar 50hz uitsturen dan?

(buiten het feit dat sommige hdtvs uitgerust zijn met 24p weergeve op 96hz bijv)
dus het gaat hem of dat Europese hdtv van het PAL systeem ook de 60hz frequentie kunnen weergeven? khoop dat men nog kan volgen :)

en nog keer: wordt de kwaliteit er beter op als men de ps3 en tv op in 1080p 60hz kan laten weergeven voor gewone dvd's?
1080p 50hz < 1080p 60hz kwalitatief?

[ Voor 9% gewijzigd door E-rikootje op 06-06-2008 18:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

E-rikootje schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 18:01:
[...]

moderne hdtvs kunnen precies alle frequenties aanvaarden, maar niet per se altijd weergeven e, en ik denk dat de europese plasma tv's geen 60hz kunnen weergeven, ofwel?
Jawel. Net als de meeste CRT's ook al jaren 50 en 60hz kunnen weergeven. De 100hz modellen kunnen ook 120hz weergeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
E-rikootje schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 18:01:
[...]

Europese HDTVs zullen altijd 50 en 60Hz ondersteunen, ook voor HD-formaten. Mijn Panasonic 42PZ85 ondersteunt zowel 1080p50 als 1080p60.
Dus het is een beetje een dubbele vraag: kunnen die hdtv's ook andere frequentes weergeven? 50hz (gelijk PAL) of 60hz (ntsc) zoniet: wat doet de PS3 dan met gewone dvd's, naar 50hz uitsturen dan?
In 576i of 576 naar een analoge output zal dit in 50Hz zijn.
(buiten het feit dat sommige hdtvs uitgerust zijn met 24p weergeve op 96hz bijv)
en nog keer: wordt de kwaliteit er beter op als men de ps3 en tv op in 1080p 60hz kan laten weergeven voor gewone dvd's?
1080p 50hz < 1080p 60hz kwalitatief?
Het is een beetje onduidelijk hoe de PS3 hier mee omgaat. Zie http://www.dtvforum.info/lofiversion/index.php/t60524.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blu-fox
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 08-09 22:05
Hier nog een aardig column'tje over FFVII op de PS3: http://www.gamer.nl/doc/4...-de-PS3-wel-een-goed-idee

Als je wilt dat FFVII op de PS3 er komt, signeer de petitie op http://www.petitiononline.com/ff7remke/petition.html

#FFTB #CRO validator Kingstaker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hillie
  • Laatst online: 10:20

Hillie

Poepen = ultieme ontspanning

Verwijderd schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 16:07:
Helaas kom ik ze soms tegen. Laatst dacht ik "Kom, laat ik even online Burnout'en". Eerste ronde allemaal l337z0r fanatiekelingen die me de oren van de kop reden ;), geen probleem, pak wel een ander potje, en ja hoor, daar zat blijkbaar een kereltje op de ps3 van pappa ofzo. Wat een ellende, ook zo'n schreeuwerd. Dan houdt het voor mij al gauw op, zeker omdat het even tussendoor is. Co-oppen met een paar maten is dan veel leuker.

Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.

Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdm8
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 11-03-2024

jdm8

PSN-id: JDM8, origineel he?

Eens :) Met vrienden spelen is een stuk leuker. Voorlal met z'n allen op de bank (ondersteunt BF eigelijk co-op?) Alleen heeft bijna niemand in mijn omgeving een PS3, dus ik moet gewoon hopen dat ik in een leuke server terecht kom. Ik heb nu de hele middag BF zitten spelen. (ff frustraties van toetsweek wegknallen :p) en het viel mij op dat de connectie bogal wisselend was (net als mijn skills trouwens). Meeste potjes kon ik lagvrij spelen. Echter een paar waren neit te spelen, om de twee stappen ging ik een stuk achteruit, alles haakte en zelfs dingen als wapen wisselen en schieten haperden :X Totdat ik er uit vloog met een network error. Daarna geen last meer van gehad (alleen nog van teamkillers :( ) Wat ze van mij nog wel mogen veranderen is dat je je teamgenoten over kunt rijden. Vooral als je ranked speelt, één potje begon ik met -30 Op het moment dat twee mensen uit mijn jeep sprongen knalde ik tegen een randje op waardoor mijn auto over ze heen gleed. Op zich wel grappig, op het feit na dat ik ineens 30 punten in de min stond dan.

[ Voor 23% gewijzigd door jdm8 op 06-06-2008 22:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kakels
  • Laatst online: 19-07 00:31
Ik heb vandaag een gloednieuwe plasma van Panasonic en een gloednieuwe Playstion 3 gekocht.

Nu gaat dat ding 3 keer piepen en helemaal uit. Hij is nooit aangeweest!!!

Kan ik hier iets aan doen of is mijn Playstation 3 meteen al kapot???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gusev
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 10:16
Iemand toevallig ook de demo van Nascar 09 gedownload?

1 tip: speel 'm niet als je de afgelopen periode GT5:P regelmatig hebt gespeeld :P Het leek wel een zeepkist waar ik in reed bij Nascar. Ben nooit weggeweest van de serie, maar dacht laat ik eens de demo proberen...Maar weer verder met Battlefield BC voor vanavond

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Laatst online: 11-09 17:25

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

kakels schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 22:26:
Ik heb vandaag een gloednieuwe plasma van Panasonic en een gloednieuwe Playstion 3 gekocht.

Meteen maar eens resetten? Vinger op aan-knop houden voor zo`n 10 seconden :)

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kakels
Michael Knight schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 23:24:
[...]

Meteen maar eens resetten? Vinger op aan-knop houden voor zo`n 10 seconden :)
Helaas, ook dit werkt niet. Wat een narigheid, morgen maar terug naar de winkel, maar dat is 1,5 uur reizen voor me...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blu-fox
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 08-09 22:05
kakels schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 23:38:
[...]

Helaas, ook dit werkt niet. Wat een narigheid, morgen maar terug naar de winkel, maar dat is 1,5 uur reizen voor me...
Het is het zeker waard :)

#FFTB #CRO validator Kingstaker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kakels
Dat hoop ik wel. Wat een frustraties, heb echt van alles geprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
kakels schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 23:53:
Dat hoop ik wel. Wat een frustraties, heb echt van alles geprobeerd.
haal anders de HDD eens uit je PS3 en start hem dan opnieuw op. Ook alle overbodige kabels eruit halen en probeer een de AV kabel of een HDMI kabel.

[ Voor 14% gewijzigd door Falcon Heavy op 07-06-2008 07:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCFreak
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 31-12-2022

DCFreak

If it aint broke, dont fix it.

Frank J. schreef op zaterdag 07 juni 2008 @ 07:49:
[...]

haal anders de HDD eens uit je PS3 en start hem dan opnieuw op. Ook alle overbodige kabels eruit halen en probeer een de AV kabel of een HDMI kabel.
Ik zou niet gaan schroeven aan een gloednieuwe ps3, gewoon terug naar de winkel en omruilen die hap. Tevens, wat heeft een kabel te maken met het uitgaan na 3 seconden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij het vervangen van een HDD behoud je gewoon je garantie hoor. Doesn't hurt to try!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online

Hij geeft wel beeld? Hoe heb je hem aangesloten op je plasma? Je controller wel aangesloten middels de usb kabel ?
----------------------
@DCFreak: ik zag dat je commandos3 aan het spelen was gister 8), is het wat?

[ Voor 9% gewijzigd door EfBe op 07-06-2008 08:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCFreak

DCFreak

Verwijderd schreef op zaterdag 07 juni 2008 @ 08:40:
Bij het vervangen van een HDD behoud je gewoon je garantie hoor. Doesn't hurt to try!
Jawel, maar je gaat toch geen HDD vervangen van een gloednieuwe ps3, terwijl je recht hebt op een werkende HDD? Dus al zou blijken dat het aan die HDD ligt, dan nog zou ik hem terug brengen.
EfBe schreef op zaterdag 07 juni 2008 @ 08:42:
[...]

@DCFreak: ik zag dat je commandos3 aan het spelen was gister 8), is het wat?
Ik was vroeger helemaal gek van dogs of war (multiplayer op de amiga), en dit leek mij een waardige opvolger :9 Ik moet zeggen, het speelt lekker weg.. besturing lijkt een beetje op smash tv en de graphics zijn niet slecht (wel een beetje klein). Leukste is natuurlijk de 3 player online mp, alhoewel ik gister tijdens mijn eerste potje meteen al een psn error om de oren kreeg.

Conclusie: als je van dit type spel houdt, is het een goede aankoop (10 dollar).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geeft die een geel lampje aan na het 3x piepen?

Zoja is die dood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11:42
Snap niet dat mensen BF mooi vinden. De actie is uiteraard vet, maar de graphics lijken meer op Resistance dat int begin van de PS3 uitgebracht was.

( Heb een 82 cm hd ready tv van LG )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostdz
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 03-09 16:32
Ik snap wat je bedoelt.. ik vind de graphics ook niet echt mooi, het is net of er een soort filter overheen zit om het oud te laten lijken, zonder dat filter is het denk ik veel mooier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Frank J. schreef op zaterdag 07 juni 2008 @ 07:49:
[...]

Ik dacht ook aan iets van een kapotte HDD ofzo.
Als mn PS3 vastloopt en ik m uit moet schakelen door de power knop lang ingedrukt te houden, dan gaat ie ook 3 keer piepen.

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StaarTT
  • Laatst online: 01-07-2023

StaarTT

Android for Life.

Wat ik me eigen nu pas eigenlijk afvraag is, waarom word me PS3 niet door mijn Sony Bravia LCD herkend? De meeste(eigenlijk alle) apparatuur die ik via HDMI op de Bravia aansluit, word weergegeven in de aparatuurlijst. De PS3 niet? Mis ik mischien een instelling op de PS3?

--- HTC Desire HD: ROM: Stock ---10.2" Android ePad 2.1 --- Motorola Milestone: ROM: CyanogenMod 6.1.2 --- ASUS G60VX ---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperBart
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 11:36
StaarTT schreef op zaterdag 07 juni 2008 @ 11:37:
Wat ik me eigen nu pas eigenlijk afvraag is, waarom word me PS3 niet door mijn Sony Bravia LCD herkend? De meeste(eigenlijk alle) apparatuur die ik via HDMI op de Bravia aansluit, word weergegeven in de aparatuurlijst. De PS3 niet? Mis ik mischien een instelling op de PS3?
Ik weet er niets van ofzo, maar als ik "apparaten herkennen" hoor, dan denk ik altijd aan PnP, staat er zo niets in de PS3 ?

Verder, we zijn dus van plan om een PS3 hier aan te schaffen, broertje verjaart, spaart, krijgt geld, leg bij enz...

Alleen de 40GB versie is op dit moment nog beschikbaar he ?

Heeft iemand hier al goede ervaringen mee? Nog niet echt tegen problemen op gebotst?
revned in "Playstation 3 als media center - deel 3"
Gaat het ook met andere subs dan SRT's ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant

Deathchant

Don't intend. Do!

Arunia schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 14:44:
[...]

Wat je zegt heb ik ook nog nooit begrepen. SE is gewoon bang, maar waarvoor? Niets aan het verhaal veranderen. We hebben er allang vrede mee dat Aerith dood gaat. Gewoon het spel remaken en dus een stuk mooier maken (alhoewel ik niet helemaal into de nieuwe Cloud ben, maar kan er wel mee leven) en je bent klaar met een goed spel en een goed verhaal.
Ze hebben de gok ongeveer ook gewaagd met FF3 en straks FFIV op de DS en dat is ook goed gelukt voor zover ik kan beoordelen.
Nou ik denk persoonlijk niet dat het aanslaat als het verhaal exact hetzelfde blijft. Ik heb geruchten gehoord dat ze wel een remake aan het maken zijn en daarbij de rollen van bijvoorbeeld Yuffie en Vincent achterwege laten, daar zij ook aan het verhaal weinig aan toe te voegen hebben, behalve wat sidequests. Daarbij zouden er wat nieuwe dingetjes bij komen en het verhaal hier en daar wat bijschaven, maar niet zo dramatisch dat de fans het teleurstellend zouden vinden.
Aeris gaat dood, ja ik was de eerste keer zo giftig dat ik de PSX gewoon uitgezet had en niet meer aangeraakt had een week lang.
Ja, je accepteert het ook dat je de white materia niet inhanden krijgt and so on.
Ik ben ook heel erg benieuwd naar de muziek, want komop, FF7 op de PC was echt butt qua muziek.
op http://bluelaguna.net kun je namelijk ALLE mp3tjes gratis downloaden van veel final fantasy series. check maar eens de FF7 crisis core soundtracks. Ik verwacht dat de muziek nog iets "echter" klinkt zeg maar.
FF7 advent children graphics zijn echt op prijs gesteld natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
DCFreak schreef op zaterdag 07 juni 2008 @ 09:34:
Ik was vroeger helemaal gek van dogs of war (multiplayer op de amiga), en dit leek mij een waardige opvolger :9 Ik moet zeggen, het speelt lekker weg.. besturing lijkt een beetje op smash tv en de graphics zijn niet slecht (wel een beetje klein). Leukste is natuurlijk de 3 player online mp, alhoewel ik gister tijdens mijn eerste potje meteen al een psn error om de oren kreeg.
Conclusie: als je van dit type spel houdt, is het een goede aankoop (10 dollar).
Het deed me denken aan een andere shooter op de amiga, ook semi top-down dat scrollde van boven naar beneden, 2 soldaatjes die moesten knallen, kan alleen niet meer op de naam komen (en amiga classical gaming heeft wellicht wel een pagina over die game maar kan hem daar ook niet op vinden ), maar goed het klinkt dus best OK :) Kan ik de dagen tot 12 juni wel mee doorkomen denk ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsoutthere
  • Laatst online: 11-09 12:10

itsoutthere

The Truth

HyperBart schreef op zaterdag 07 juni 2008 @ 11:52:
[...]

Ik weet er niets van ofzo, maar als ik "apparaten herkennen" hoor, dan denk ik altijd aan PnP, staat er zo niets in de PS3 ?

Verder, we zijn dus van plan om een PS3 hier aan te schaffen, broertje verjaart, spaart, krijgt geld, leg bij enz...

Alleen de 40GB versie is op dit moment nog beschikbaar he ?

Heeft iemand hier al goede ervaringen mee? Nog niet echt tegen problemen op gebotst?
revned in "Playstation 3 als media center - deel 3"
Gaat het ook met andere subs dan SRT's ?
Ik gebruik dit sinds het kan ook altijd... Nu als ik een divx met srt subtitle heb, maak ik er gelijk een divx met softsub van en stream het op die manier naar de ps3. Kost me op mn oude laptop iets van 2-3 min. per divx, maar tegenwoordig heb ik het zeg maar onderdeel gemaakt van de -->downloaden-goede naam geven-->sub erbij zoeken-->converteren naar divx met soft sub- ketting

Het programma waar ik het mee doe (AVIAddXSub) kan .srt en idx/sub aan

[ Voor 3% gewijzigd door itsoutthere op 07-06-2008 13:06 ]

Google Pixel 7 Pro - PSP PSVita PS2 PS3 PS4 PS5 - Retropie - Ikea Trådfri - Intel NUC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 00:21
Iemand ook al de BF Bad Company demo gespeeld? Ik had in de eerste plaats weinig verwachtingen van de game, maar nu ik de demo gespeeld heb ben ik echt enthousiast geworden. Het muziekje in het begin is erg vrolijk (blijft ook in m'n hoofd doorspelen op de 1 of andere manier), de controls heb je heel snel onder de knie en de gameplay is ook wel tof. Een nadeel: de graphics vind ik toch niet helemaal mooi op de 1 of andere manier. Het lijkt wel 576i of 480P ofzo. Hoe kan ik die resolutie aanpassen? Ik wil hem graag op 720P of 1080P spelen.

Zit nu nog te twijfelen of ik de volledige ga halen of niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperBart
  • Laatst online: 11:36
itsoutthere schreef op zaterdag 07 juni 2008 @ 13:05:
[...]

Ik gebruik dit sinds het kan ook altijd... Nu als ik een divx met srt subtitle heb, maak ik er gelijk een divx met softsub van en stream het op die manier naar de ps3. Kost me op mn oude laptop iets van 2-3 min. per divx, maar tegenwoordig heb ik het zeg maar onderdeel gemaakt van de -->downloaden-goede naam geven-->sub erbij zoeken-->converteren naar divx met soft sub- ketting

Het programma waar ik het mee doe (AVIAddXSub) kan .srt en idx/sub aan
en in welke zin verschillen aviaddxsub en softsub dan ?

softsub maakt een container aan met de srt en video in als ik het goed begreep, dus je kan de subs nog steeds uitzetten indien gewenst, ja toch ?

wat doet aviaddxsub dan ? combineert hij ze als je een stream aanvraagt met de ps3 ? dus dat de server dan zegt van "oh, die moet ik nu even combineren en dan pas streamen" ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCFreak

DCFreak

HyperBart schreef op zaterdag 07 juni 2008 @ 14:34:
[...]

en in welke zin verschillen aviaddxsub en softsub dan ?

softsub maakt een container aan met de srt en video in als ik het goed begreep, dus je kan de subs nog steeds uitzetten indien gewenst, ja toch ?

wat doet aviaddxsub dan ? combineert hij ze als je een stream aanvraagt met de ps3 ? dus dat de server dan zegt van "oh, die moet ik nu even combineren en dan pas streamen" ?
Bij echte softsubs wordt de grafische afbeelding (de letters die je ziet) door het afspeel device (ps3) gecreeerd en aan de videostream toegevoegd. Bij xsubs wordt de ondertiteling als grafische afbeelding in de container gemuxed en door de ps3 alsnog aan de videostream toegevoegd. Dit laatste is minder efficient omdat het meer ruimte kost en achteraf is de karakterset niet te wijzigen, maar de subs zijn nog wel aan/uit te zetten. Bij het gebruik van de divx/xvid codec zit je dus vast aan het gebruik van xsubs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F-Tim
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 05-09 16:37
swopdark schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 09:18:
Ik heb zojuist via hmv.com twee stuks trigger add-ons besteld voor omgerekend 8,20 incl verzenden.

Dit zijn verlengstukjes voor de R2 en L2 knoppen op je controller. check dit filmpje youtube

Ben benieuwd of dit werkt.
Als je ze gekregen hebt laat dan eens wat weten of ze echt bevallen. Ben namelijk zelf erover aant twijfelen (of de PS360 controller nabouwen )... maar als dit ook zo ideaal is dan ben k daar wel heel benieuwd heen.

Tis trouwens niet dat ik de PS3 controller slecht vindt, maar de triggers van de 360 voelen gewoon prettiger aan... en k denk dat dit kwa feeling heeeel erg in de buurt komt!

Ik vraag me wel af hoe je aan 8,20 komt :P 8,20 per set? of 8,20 voor beide sets? Toen ik ze vanmorgen op HMV wilde bestellen zag k nl. 5 pond airmail staan.... tel daarbij 2x 4 pond voor die apparaten bij.... en dan is t al meer dan 8,20€ :9

Wanna play?

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.