Het PlayStation 3 ervaringen topic - Deel 29 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 68.993 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperBart
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 09:22
DCFreak schreef op zaterdag 07 juni 2008 @ 14:58:
[...]

Bij echte softsubs wordt de grafische afbeelding (de letters die je ziet) door het afspeel device (ps3) gecreeerd en aan de videostream toegevoegt. Bij xsubs wordt de ondertiteling als grafische afbeelding in de container gemuxed en door de ps3 alsnog aan de videostream toegevoegt. Dit laatste is minder efficient omdat het meer ruimte kost en achteraf is de karakterset niet te wijzigen, maar de subs zijn nog wel aan/uit te zetten. Bij het gebruik van de divx/xvid codec zit je dus vast aan het gebruik van xsubs.
dus beste manier is softsubs gebruiken (das dus het programma he ?, want ik las dat softsubs eigenlijk gewoon die lettertjes zijn op wikipedia, volg even niet goed ;) )

is srt nu = softsub of is softsub een programma, want daar vond ik dus niets van op google..

Never mind, nu snap ik het, het programma heet "AVIAddXSub", daarmee zet je een divx en een ondertitel in één bestand (avi veronderstel ik) en dat kan je streamen naar de PS3 en die kan met de avi+ondertitel gecombineerde file overweg...

edit: snap het nu weeral wat anders/beter, als je divx of xvid gebruikt kan je niet native srt's er op zetten. Je encode maw nog steeds de srt als video in over de bestaande video, maar je kan het uitzetten.

Kort samengevat:
srt's in combi met avi op bv gomplayer of vlc is het minst werk, video + tekst
ondertiteling bij ps3: video van avi gecombineerd met een video-vorm van de srt-tekst die samen opgestuurd wordt, maar je kan 'm nog aan of uitzetten. Je krijgt dus eigenlijk twee video-sporen die je over mekaar laat spelen. Ondertitels zijn hierbij niet meer editeerbaar.

Zeg nu eens of ik alles juist heb of niet ?

Scheelt dat echt fel in kwaliteit of niet, als je de ondertitels bij een ps3 wilt ?

[ Voor 35% gewijzigd door HyperBart op 07-06-2008 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 07:18
Deathchant schreef op zaterdag 07 juni 2008 @ 12:21:

Ik ben ook heel erg benieuwd naar de muziek, want komop, FF7 op de PC was echt butt qua muziek.
Ik neem aan dat je de kwaliteit van de muziek bedoelt? Niet als je een geluidskaart had met een speciale wavetable van Yamaha. Dan klonk de muziek echt super. Ik had die kaart destijds expres aangeschaft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flowerp
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-09 18:20
DCFreak schreef op zaterdag 07 juni 2008 @ 09:34:
Ik was vroeger helemaal gek van dogs of war (multiplayer op de amiga), en dit leek mij een waardige opvolger :9 Ik moet zeggen, het speelt lekker weg.. besturing lijkt een beetje op smash tv en de graphics zijn niet slecht (wel een beetje klein). Leukste is natuurlijk de 3 player online mp, alhoewel ik gister tijdens mijn eerste potje meteen al een psn error om de oren kreeg.

Conclusie: als je van dit type spel houdt, is het een goede aankoop (10 dollar).
Misschien een suffe vraag, maar waar heb je die commando 3 gevonden? Ik zie hem er niet bij staan in de playstation store.

It's shocking to find how many people do not believe they can learn, and how many more believe learning to be difficult.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 07:26

Aight!

'A toy robot...'

http://www.gametrailers.com/player/34896.html

Toch lijkt me afrika wel cool :D

Geloof dat ie 28 Augustus uitkomt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 08:32
Aight! schreef op zaterdag 07 juni 2008 @ 16:22:
http://www.gametrailers.com/player/34896.html

Toch lijkt me afrika wel cool :D

Geloof dat ie 28 Augustus uitkomt
Ziet er mooi uit maar ik zie mezelf niet kansloos over een steppe rennen en foto's maken van tekenfilmdieren. Of ze laten het doel niet echt zien van het 'spel'?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireBladeX
het is ook voor de japanners bedoelt :P , die houden toch van fotograferen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankbuster
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 09-09 12:14
Even wat over BF:BC

Ik denk dat de Demo alleen in 576i (?)
En over het grain: Als je wenig health hebt,krijg je zoiets. Is automatisch.
Aan die mensen met slechte graphics: probeer eens op 576i te spelen,bij mij ziet het echt super uit!
En wie gaat nou extra game kopen vanwege de graphics?

Edit: Ik had nog een keer ergens gelezen dat de graphics extra wat lager waren gezet vanwege de destrucible omgeving.

[ Voor 16% gewijzigd door Tankbuster op 07-06-2008 17:21 . Reden: Edittie ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En over het grain: Als je wenig health hebt,krijg je zoiets
Ik denk niet dat ze dat bedoelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdm8
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 11-03-2024

jdm8

PSN-id: JDM8, origineel he?

Er zit een soort waas over het beeld, allemaal kleine zwarte stipjes, wat in de hoeken geconcentreerder is. (misschien is dit duidelijker in HD) Dit moet een bepaalde sfeer creëren ofso, maar ik zou er wel zonder kunnen. Wat de graphics betreft, ze zijn wel goed maar niet super, in ruil daarvoor zakt de framerate nooit in. Ook niet als je met 3 tegen drie tanks op elkaar zit te schieten tussen gebouwen, er overal explosies zijn en de brokstukken je om de oren vliegen. :)

(Ik ben nu #2000 nogwat van de wereld op t moment, welke tweaker haalt als eerste de 140000000 punten? :p)

[ Voor 11% gewijzigd door jdm8 op 07-06-2008 17:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCFreak
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 31-12-2022

DCFreak

If it aint broke, dont fix it.

HyperBart schreef op zaterdag 07 juni 2008 @ 15:15:
[...]
-knip-
Kort samengevat:
srt's in combi met avi op bv gomplayer of vlc is het minst werk, video + tekst
ondertiteling bij ps3: video van avi gecombineerd met een video-vorm van de srt-tekst die samen opgestuurd wordt, maar je kan 'm nog aan of uitzetten. Je krijgt dus eigenlijk twee video-sporen die je over mekaar laat spelen. Ondertitels zijn hierbij niet meer editeerbaar.

Zeg nu eens of ik alles juist heb of niet ?

Scheelt dat echt fel in kwaliteit of niet, als je de ondertitels bij een ps3 wilt ?
Juist, 2 videosporen die de ps3 combineert tot 1 videobeeld (film+sub). De kwaliteit van xsub is minder vanwege het ontbreken van anti-aliasing, en dat komt weer door het beperkte aantal kleuren dat je kan gebruiken in het subtitle video spoor (4 kleuren). Dit is op zich wel logisch anders zou het veel te groot worden. Ook is het zo dat de ps3 zich vreemd gaat gedragen als het bestand groter is dan 2GB, ac3 audio gaat naar stereo of mono en soms stopt het afspelen met een error.
flowerp schreef op zaterdag 07 juni 2008 @ 15:47:
[...]

Misschien een suffe vraag, maar waar heb je die commando 3 gevonden? Ik zie hem er niet bij staan in de playstation store.
In de Amerikaanse store, alwaar de mastercard van de ING gewoon werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 04-09 15:58
jdm8 schreef op zaterdag 07 juni 2008 @ 17:17:
Er zit een soort waas over het beeld, allemaal kleine zwarte stipjes, wat in de hoeken geconcentreerder is. (misschien is dit duidelijker in HD) Dit moet een bepaalde sfeer creëren ofso, maar ik zou er wel zonder kunnen.
Waarschijnlijk proberen ze een filmgevoel te creeren door ruis te gebruiken. Dat wordt in meer games gedaan, bijv In 'Mass Effect' maar daar kon je het uitzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flowerp
DCFreak schreef op zaterdag 07 juni 2008 @ 17:25:
Ten eerste wat een ongelooflijk domme onzin is dat concept van nationale stores. In de 'normale' wereld hoort een winkel bij een bepaald land omdat het zich daar nu eenmaal fysiek bevind. Maar waarom zou je in hemelsnaam op het internet verschillende stores per landen gaan maken en dan ook nog eens een verschillend aanbod daarin gaan stoppen?

Maar goed, ik hoop dat de mastercard van de rabo er dan ook werkt. Hoe moet je eigenlijk wisselen van store? Ik heb bij aanmelding gekozen voor location Netherlands, maar toen werd ook meteen alle text Nederlands en kon ik niet meer van taal wisselen. Ook leuk voor mensen die in Nederland wonen maar geen Nederlands spreken (expats enzo).

It's shocking to find how many people do not believe they can learn, and how many more believe learning to be difficult.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
flowerp schreef op zaterdag 07 juni 2008 @ 18:33:
[...]
Hoe moet je eigenlijk wisselen van store?
Dat is afhankelijk van het adres van een useraccount.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flowerp
ymmv schreef op zaterdag 07 juni 2008 @ 19:26:
[...]
Dat is afhankelijk van het adres van een useraccount.
Irritant zeg. Dan moet je dus bij het adres voor de US maar iets invullen? Je woont toch nooit op 2 plekken tegelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchAddick
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 05-08 17:59
flowerp schreef op zaterdag 07 juni 2008 @ 19:42:
[...]

Irritant zeg. Dan moet je dus bij het adres voor de US maar iets invullen? Je woont toch nooit op 2 plekken tegelijk?
Ik denk dat in Berverly Hulls 90210 aardig wat PS3 bezitters woonachtig zijn O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flowerp
CAFC1905 schreef op zaterdag 07 juni 2008 @ 19:46:
[...]

Ik denk dat in Berverly Hulls 90210 aardig wat PS3 bezitters woonachtig zijn O-)
Volgens mij is er net weer eentje bij komen wonen. :z

edit:
Alleen dan wel weer vervelend, als je daadwerkelijk iets wilt kopen met een creditcard wordt er gevraagd om een billing address that's "on file with your credit card company", en dan staat united states vast.

Hoe hebben mensen hier dat gedaan die met cc wat gekocht hebben in de USA store?

[ Voor 36% gewijzigd door flowerp op 07-06-2008 20:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

F-Tim schreef op zaterdag 07 juni 2008 @ 15:07:
[...]

Als je ze gekregen hebt laat dan eens wat weten of ze echt bevallen. Ben namelijk zelf erover aant twijfelen (of de PS360 controller nabouwen )... maar als dit ook zo ideaal is dan ben k daar wel heel benieuwd heen.
Ik heb Gioteck triggers en ik kan je zeggen: ze zijn geweldig! _/-\o_
Je hebt gewoon veel meer controle door de grotere hefboom en veel betere grip
Dat dit niet standaard is... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Gisteren de demo gespeeld...

Heel gaaf...

Moet het alleen nog wel door hebben, soms wat hectisch en heel snel dood.
Wel gaaf dat echt alles verwoest kan worden.
Zo zit je achter een muur en zo is ie weg ;)

Tis een stuk realistischer als battlefield 2 denk ik.
Ff wennen dat schieten...soms pak ik men wapen ipv. dat ik schiet ;)

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant
  • Laatst online: 08-09 21:30

Deathchant

Don't intend. Do!

tiguan schreef op zaterdag 07 juni 2008 @ 15:26:
[...]

Ik neem aan dat je de kwaliteit van de muziek bedoelt? Niet als je een geluidskaart had met een speciale wavetable van Yamaha. Dan klonk de muziek echt super. Ik had die kaart destijds expres aangeschaft.
Nee, de pc sounds in het algemeen van FF7 vond ik erg slecht. De PSX sounds waren veel en veel beter. Maar ja het ligt eraan wat je gewend bent. Als jij FF7 alleen maar op de PC kent, vind je uiteindelijk de PSX versie van het geluid maar raar.....

Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
flowerp schreef op zaterdag 07 juni 2008 @ 19:47:
[...]
Alleen dan wel weer vervelend, als je daadwerkelijk iets wilt kopen met een creditcard wordt er gevraagd om een billing address that's "on file with your credit card company", en dan staat united states vast.

Hoe hebben mensen hier dat gedaan die met cc wat gekocht hebben in de USA store?
Yep. Met een Amerikaans adres en een NL Mastercard-CC kan ik gewoon items kopen in de USA store. Gisteren uit nieuwsgierigheid toch de 1e editie van Quore aangeschaft. Ziet er op zich gelikt uit, maar de videobijdragen kun je ook op sites als Gametrailers en Gamespot vinden. Het waren voornamelijk interviews over te verschijnen games, van die promo-items die firma's als Ubisoft of EA ook vaak zelf maken. Afro Samurai zag er trouwens wel fraai uit. The Force Unleashed heeft ook potentieel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flowerp
ymmv schreef op zaterdag 07 juni 2008 @ 23:15:
[...]
Yep. Met een Amerikaans adres en een NL Mastercard-CC kan ik gewoon items kopen in de USA store.
Hmmm, hoe heb je een NL Mastercard dan op een Amerikaans adres gekregen?

Wel een ongelooflijke onzin dit allemaal hoor. Normale shops beperken soms de regio waar ze leveren in verband met verzendkosten etc, maar dat speelt via het Internet totaal niet. Het artificieel indelen van het Internet in landen door Sony (Apple heeft er overigens ook een handje van) vind ik echt heel erg dom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
flowerp schreef op zondag 08 juni 2008 @ 00:20:
[...]
Hmmm, hoe heb je een NL Mastercard dan op een Amerikaans adres gekregen?
Gewoon mijn NL creditcardnummer toevoegen aan mijne tweede Amerikaanse account. Het maakt niks uit dat het NL adres absoluut niet klopt met het Amerikaanse adres, dat wordt blijkbaar niet gecontroleerd.
Wel een ongelooflijke onzin dit allemaal hoor. Normale shops beperken soms de regio waar ze leveren in verband met verzendkosten etc, maar dat speelt via het Internet totaal niet. Het artificieel indelen van het Internet in landen door Sony (Apple heeft er overigens ook een handje van) vind ik echt heel erg dom.
Je mag in ieder geval blij zijn dat Sony met de PSP en PS3 van regio-codes is afgestapt. Dat was nog veel erger. Op de Xbox 360 en de Wii moet je daar namelijk wel mee rekening houden. De 360 heeft in ieder geval nog een groot aantal regiovrije games maar op de Wii is regiocodering verplicht en zijn er geen uitzonderingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCFreak

DCFreak

flowerp schreef op zondag 08 juni 2008 @ 00:20:
[...]

Het schijnt dat mensen, woonachtig in verschillende regio's op deze planeet zich bedienen van een incompatibel communicatie systeem, taal genaamd. Ik heb het vermoeden dat de diverse psn shops zich confirmeren aan de lokale gebruiken mbt deze vorm van communicatie, waardoor wellicht niet alle content gelijktijdig beschikbaar is, maar dat wat wel beschikbaar is, dan ook voor iedereen bruikbaar is in desbetreffende regio.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:11

Steffie

Opaque

Ik denk dat mensen met creditcards oud en wijs genoeg zijn om zelf een afweging te maken in hoeverre die taalbarriere een probleem vormt bij een aankoop :)

With the sun and the moon on either side of his helmet, a new star is born in the name of Valentino Rossi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flowerp
DCFreak schreef op zondag 08 juni 2008 @ 01:43:
[...]
Het schijnt dat mensen, woonachtig in verschillende regio's op deze planeet zich bedienen van een incompatibel communicatie systeem, taal genaamd.
Ten eerste natuurlijk wat Steffie zegt, maar daarop aanvullend: hoe veel verschil zit er volgens jou tussen UK en USA Engels? Hoe veel verschil zit er tussen het Engels voor games die voor NL bestemd zijn en die voor de USA?

Daarnaast, niets staat mij in de weg om Japans te leren, even het vliegtuig heen en weer te pakken en in het Japans in een Japanse winkel iets te kopen. Bij de playstation store zou ik vloeiend in Japans kunnen zijn (of sterker nog, een native Japanner zijn die hier woont), maar ik mag nog niet eens achtergrond plaatje met 1 minuscuul Japans karakter kopen... dat is toch op z'n minst een beetje vreemd. Internet zou juist fysieke barrières moeten beslechten, niet expres barrières gaan opzetten die er in de fysieke wereld ook helemaal niet zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flowerp
ymmv schreef op zondag 08 juni 2008 @ 00:30:
[...]
Gewoon mijn NL creditcardnummer toevoegen aan mijne tweede Amerikaanse account. Het maakt niks uit dat het NL adres absoluut niet klopt met het Amerikaanse adres, dat wordt blijkbaar niet gecontroleerd.
Hmmm, bij mij wel. Ik heb m'n creditcardnummer niet aan mijn account toegevoegd, maar direct opgegeven toen ik iets wilde kopen. Ik kreeg toen 2 schermen. Het eerste scherm was voor mijn CC gegegens, het 2de voor een billing address "on file with your creditcard company". Nadat ik het zelfde bogus adres had opgegeven als bij de account aanmelding kreeg ik de melding dat er "iets" niet klopte en dat ik zorgvuldig de ingevoerde data moest controleren.

Ik zal eens kijken of het wel lukt als je het van te voren doet. Echter, na flink wat zoeken op internet blijken er veel meer mensen met dit probleem te zijn.

edit:

Het werkt ook bij die andere plekken niet. Als ik direct de cc gegevens aan mijn account wil toevoegen werkt het niet, en als ik indirect dat doe via transfer funds werkt het ook niet. Telkens komt dat 2de scherm met mijn adres gegevens en meteen daarna komt ie met de melding dat de gegevens niet kloppen.

Het enige wat ik nog kan proberen is ook nog een ING account te openen. Wellicht dat de ING geen adres gegevens terug stuurt als Sony die probeert te controleren en altijd "ok" terug geeft?

[ Voor 21% gewijzigd door flowerp op 08-06-2008 09:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCFreak

DCFreak

flowerp schreef op zondag 08 juni 2008 @ 09:07:
[...]

Ten eerste natuurlijk wat Steffie zegt, maar daarop aanvullend: hoe veel verschil zit er volgens jou tussen UK en USA Engels? Hoe veel verschil zit er tussen het Engels voor games die voor NL bestemd zijn en die voor de USA?

Daarnaast, niets staat mij in de weg om Japans te leren, even het vliegtuig heen en weer te pakken en in het Japans in een Japanse winkel iets te kopen. Bij de playstation store zou ik vloeiend in Japans kunnen zijn (of sterker nog, een native Japanner zijn die hier woont), maar ik mag nog niet eens achtergrond plaatje met 1 minuscuul Japans karakter kopen... dat is toch op z'n minst een beetje vreemd. Internet zou juist fysieke barrières moeten beslechten, niet expres barrières gaan opzetten die er in de fysieke wereld ook helemaal niet zijn.
Volgens mij word ik verkeerd begrepen :) Ik bedoelde alleen maar te zeggen dat niet iedereen in deze wereld Engels spreekt/leest, en dus daarom verschillende psn store's en hun content in de lokale taal opgezet zijn. Dat daarbij door copyright/vertalingen/leeftijd restricties, niet alle content op dezelfde tijd overal aanwezig is lijkt mij onvermijdelijk.

Nog over die CC, ik denk dat die gegevens bij Mastercard vandaan komen, dus een ING card aanschaffen maakt weinig verschil denk ik. Misschien heeft het iets te maken dat ik deze kaart ongeveer 1,5 jaar geleden al gekoppeld heb en dat toen de controle minder/anders was.

[ Voor 9% gewijzigd door DCFreak op 08-06-2008 10:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcks
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 03:38
flowerp schreef op zondag 08 juni 2008 @ 09:07:
[...]

Taal is dan ook niet zozeer de reden voor het gebruiken van regiocodering. Wie zich een beetje in verkoopcijfers en dergelijke verdiept, ziet dat er enorme verschillen zijn tussen de Aziatische, Amerikaanse en Europese markt. Er zijn tal van games die in de VS nauwelijks verkocht werden, maar in Japan mateloos populair waren. Regiocodering stelde de industrie in staat om de prijzen in de VS te verlagen, zonder dat Japanners massaal de game gingen importeren.

Ik veronschuldig mij bij voorbaat voor het bovenstaande.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Los van het feit dat de content anders is: de store ZELF is anders in de VS: de UI is veel en veel beter dan die truttetroep waar de NL gebruiker mee wordt geconfronteerd. Het is echt dag en nacht verschil. Ik weet niet welke hersendode sukkel de NL store ontworpen heeft, maar het is echt net zo'n ramp als de initiele store die Sony durfde te gebruiken. In de VS is de store nog een beetje te gebruiken met veel betere groepering van onderdelen. Zoals... goh, een 'Demos' menu item. Games gegroepeerd per beginletter... Maar goed, wij moeten niet klagen, er zijn landen in europa waar ze helemaal geen store hebben! (wie dat verzonnen heeft is nog dommer)

En inderdaad, ik kan echt zelf wel bepalen of ik iets zou willen kopen of niet. Goh, geen NL ondertitels in een demo XYZ, nou poeh... '.
Kennelijk wil sony geen games verkopen oid... Of is men bang dat iedereen de games niet gaat snappen want het is allemaal engels.

De CC gegevens worden gecheckt bij de CC uitgever zelf. De ene zal minder moeilijk doen dan de ander. Sommige controlleren alleen de naam + nummer + security code, anderen alle gegevens. Tegenwoordig wordt men steeds strenger, ivm de vele gestolen CC nummers die in omloop zijn.

[ Voor 31% gewijzigd door EfBe op 08-06-2008 11:18 ]

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 08:55

S2S

EfBe schreef op zondag 08 juni 2008 @ 11:13:
Los van het feit dat de content anders is: de store ZELF is anders in de VS: de UI is veel en veel beter dan die truttetroep waar de NL gebruiker mee wordt geconfronteerd. Het is echt dag en nacht verschil. Ik weet niet welke hersendode sukkel de NL store ontworpen heeft, maar het is echt net zo'n ramp als de initiele store die Sony durfde te gebruiken. In de VS is de store nog een beetje te gebruiken met veel betere groepering van onderdelen. Zoals... goh, een 'Demos' menu item. Games gegroepeerd per beginletter... Maar goed, wij moeten niet klagen, er zijn landen in europa waar ze helemaal geen store hebben! (wie dat verzonnen heeft is nog dommer)

En inderdaad, ik kan echt zelf wel bepalen of ik iets zou willen kopen of niet. Goh, geen NL ondertitels in een demo XYZ, nou poeh... '.

De CC gegevens worden gecheckt bij de CC uitgever zelf. De ene zal minder moeilijk doen dan de ander. Sommige controlleren alleen de naam + nummer + security code, anderen alle gegevens. Tegenwoordig wordt men steeds strenger, ivm de vele gestolen CC nummers die in omloop zijn.
De NL store wordt onderhouden vanuit Londen ;) Dus je kan Sony Benelux niets kwalijk nemen. EN volgens mij gaat een groot gedeelte van de EU via de de UK.

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
S2S schreef op zondag 08 juni 2008 @ 11:17:
[...]
De NL store wordt onderhouden vanuit Londen ;) Dus je kan Sony Benelux niets kwalijk nemen. EN volgens mij gaat een groot gedeelte van de EU via de de UK.
De NL store bevat niet alle items voor de EU, dus er is wel degelijk een NL store. Maar los daarvan, het maakt me niet uit waar die zak hooi zit, het gaat erom dat de store intens droevig is qua interface, zeker als je kijkt hoe de interface in de VS is georganiseerd. In de NL store kan ik echt niets vinden, in de VS store is dat een eitje.

Ik heb gewoon geen zin en tijd om oeverloos door trage menuutjes te wandelen (die plaatjes moet ie nog steeds elke keer ophalen :X) om dan te ontdekken "nee, dit menu was het ook niet". Ik ben het helemaal met flowerp eens: het is werkelijk intens bezopen dat je je in 2008 nog per land (en sommige landen hebben geeneens een store) aparte stores gaat lopen aanmeten. Men kan wel kortzichtig denken van "ja maar dan gaat iedereen in de VS kopen", maar dan verkopen ze tenminste iets. Nu verkoopt men GEEN commando 3 in NL want die is niet te koop.

Ja over een paar maanden wellicht, maar dan is de interesse over bij de markt want de hype in bladen en op internet is dan allang weg.

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Laatst online: 08:55

S2S

EfBe schreef op zondag 08 juni 2008 @ 11:24:
[...]

De NL store bevat niet alle items voor de EU, dus er is wel degelijk een NL store. Maar los daarvan, het maakt me niet uit waar die zak hooi zit, het gaat erom dat de store intens droevig is qua interface, zeker als je kijkt hoe de interface in de VS is georganiseerd. In de NL store kan ik echt niets vinden, in de VS store is dat een eitje.

Ik heb gewoon geen zin en tijd om oeverloos door trage menuutjes te wandelen (die plaatjes moet ie nog steeds elke keer ophalen :X) om dan te ontdekken "nee, dit menu was het ook niet". Ik ben het helemaal met flowerp eens: het is werkelijk intens bezopen dat je je in 2008 nog per land (en sommige landen hebben geeneens een store) aparte stores gaat lopen aanmeten. Men kan wel kortzichtig denken van "ja maar dan gaat iedereen in de VS kopen", maar dan verkopen ze tenminste iets. Nu verkoopt men GEEN commando 3 in NL want die is niet te koop.

Ja over een paar maanden wellicht, maar dan is de interesse over bij de markt want de hype in bladen en op internet is dan allang weg.
Waar zeg ik dan dat er geen NL store is ;) ik zeg alleen dat deze vanuit Londen wordt onderhouden.
Maar idd de EU store in zijn algemeen is een zooitje, geen knop genaamd demo's, ik bedoel WTF..

Ik zoek me altijd rot.

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skoelat
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22-10-2022
Wat zijn betrouwbare sites waar je goedkoop spellen kan importeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Laatst online: 08:52

Sandyman538

SandstorM [148839]

Skoelat schreef op zondag 08 juni 2008 @ 11:53:
Wat zijn betrouwbare sites waar je goedkoop spellen kan importeren?
Misschien de openingspost even lezen? 8)7
€80,- voor Unchared: Drake's Fortune vind ik te duur, is er een mogelijkheid om spellen te importeren?
Ja! De games van de PS3 zijn regio onafhankelijk wat er op neer komt dat games waar ze ook gekocht zijn (New York, Tokio, Bombay), het altijd op je PS3 doen. Dit biedt voor ons Tweakers perspectieven, want dit betekent dat je games dus kunt importeren. :) De bekende besteladressen zijn www.renchi.com, www.videogamesplus.ca, www.estarland.com, www.gamehubs.com en de ebay-stores van 3busymen en biz-com2. In Europa zijn www.play.com en www.budgetgaming.nl ook interessant.

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullus
  • Laatst online: 12-09-2024
S2S schreef op zondag 08 juni 2008 @ 11:44:
[...]

Waar zeg ik dan dat er geen NL store is ;) ik zeg alleen dat deze vanuit Londen wordt onderhouden.
Maar idd de EU store in zijn algemeen is een zooitje, geen knop genaamd demo's, ik bedoel WTF..

Ik zoek me altijd rot.
Dat klopt de eu-store is maar onoverzichtelijk ,vergeleken met de us-store die k vandaag erbij heb toegevoegd. Ook een paar demo's gedownload die in de eu-store niet voorkomen.

Toch wel handig zo'n 2e account.

Maar over BF:BC, kun je die ook spelen met muis+toetsenbord?
Ik kan er niet mee wennen met de gamepad ,vooral het richten niet.

|2600k|Asus 290|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankbuster
Kunnen PAL TVs 60hz ook NTSC aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
Tankbuster schreef op zondag 08 juni 2008 @ 13:16:
Kunnen PAL TVs 60hz ook NTSC aan?
Da's al jaren zo. Vijftien jaar geleden kocht ik al een standaard Sony CRT-TV met NTSC-ondersteuning. Alle TVs die ik daarna heb gehad, hebben allemaal NTSC en 60Hz ondersteund.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flowerp
ymmv schreef op zondag 08 juni 2008 @ 13:23:
[...]
Da's al jaren zo. Vijftien jaar geleden kocht ik al een standaard Sony CRT-TV met NTSC-ondersteuning. Alle TVs die ik daarna heb gehad, hebben allemaal NTSC en 60Hz ondersteund.
Tis wellicht een beetje offtopic hier, maar dat is niet helemaal zo. Het is waar dat PAL TVs zo'n grove 18 jaar al NTSC timings ondersteunen, maar NTSC color decoding was 18 jaar geleden erg zeldzaam en was zelfs zo rond 2000 nog zeker niet in elke TV aanwezig.

NTSC color decoding heb je nodig als je een NTSC video signaal via bijvoorbeeld composite wilt bekijken (zoals van een VHS recorder). Ondanks dat Sony altijd zo'n vies composite video kabeltje standaard meelevert met de playstation neem ik aan dat niemand zo stom is om dat kabeltje ook echt te gaan gebruiken.

In de praktijk sluit je een PS1 of 2 altijd aan met RGB. Dat is een heel puur signaal waar geen color encoding op zit. Er hoeft dus ook niks gedecode te worden en zelfs de meeste oude TVs supporten dat op 60Hz. De PS3 sluit je natuurlijk alleen via HDMI aan ;) 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paxlie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-11-2024

Paxlie

chaos en inslag

Ik vond de demo van Bad Company een beetje tegenvallen. Nu hoort het erbij natuurlijk, maar door de chaos is niet eens duidelijk waar de tegenstander zich bevind. Ik zie hem gewoon niet.

Kan ook zijn omdat ik het gister dronken speelde :+
Denk iig niet dat ik hem ga kopen al is het wel mega vet dat alles stuk kan. Wat een chaos om je heen _O_

Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
braque© zijn is een keuze

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 02-09 13:39

swampy

Coconut + Swallow = ?

Paxlie schreef op zondag 08 juni 2008 @ 14:47:
Ik vond de demo van Bad Company een beetje tegenvallen. Nu hoort het erbij natuurlijk, maar door de chaos is niet eens duidelijk waar de tegenstander zich bevind. Ik zie hem gewoon niet.

Kan ook zijn omdat ik het gister dronken speelde :+
Denk iig niet dat ik hem ga kopen al is het wel mega vet dat alles stuk kan. Wat een chaos om je heen _O_
Hou dat op dronken aangezien de radar gewoon oranje stipjes weergeeft met waar de vijanden zijn. Natuurlijk kunnen ze boven of onder je zitten en dat kan verschillen...

There is no place like ::1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdm8

jdm8

swampy schreef op zondag 08 juni 2008 @ 16:53:
[...]

Hou dat op dronken aangezien de radar gewoon oranje stipjes weergeeft met waar de vijanden zijn. Natuurlijk kunnen ze boven of onder je zitten en dat kan verschillen...
Niet alle vijdanden zijn zichtbaar hoor. Meestal staan vijanden niet op de map. (weet iemand wanneer een vijand wel of niet op de map staat?) Met een beetje oefenen en wennen aan het schieten enzo (is bij elke game weer anders) kan iedereen het spelen hoor. Ik had al tijden geen FPS meer gespeeld, en vroeger nooit online gegamed, dit is de eerste game die ik voor online ga kopen. In het begin eingdigde ik steeds een beetje in het midden maar na een dagen spelen eindig ik elke keer bovenaan of tweede. Als je niet enorm gaat ego trippen maar je team helpt krijg je meer punten en eindig jne niet onderaan. Ook al eindig ik bovenaan, ik ga continu dood, dit hoort gewoon bij de game (tenzij je gaat snipen). Gelukkig hoef je niet heel lang te wachten voor je weer kan spawnen. Waar ik me wel aan erger zijn teamkills. En dan bedoel ik niet dat mensen je met opzet overhoop knallen maar het continu overreden worden/over mensen heen rijden. In de final game mogen ze van mij de -15 teamkill voor iemand overrijden er uit halen. 90% van de keren rijd je per ongeluk over iemand heen die net een steegje uit loop oid. En dat je nie tmeer hoeft te wacthen maar direct kan spawnen als je door een teamgenoot gedood bent.

[ Voor 59% gewijzigd door jdm8 op 08-06-2008 17:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-09 22:29
DCFreak schreef op zaterdag 07 juni 2008 @ 17:25:

Hoe krijg je dat voor elkaar? Creditcardnr opgeven is niet zo'n probleem, maar met een VS-account zit je altijd met een (fake) VS-adres en dat kun je bij aankopen niet even veranderen in het correcte NL adres dat aan je NL creditcard zit gekoppeld. Tenminste, niet de laatste keer dat ik dat probeerde..

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-02 17:53
swampy schreef op zondag 08 juni 2008 @ 16:53:
[...]

BF:BC valt me enorm mee, echt een top spel! Vooral het geluid (online) vind ik echt ziek, geen muziek of wat dan ook maar gewoon grauwe oorlogsgeluiden. Dat piepje vind ik ook geniaal. Echt leuk om te spelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-06 02:43
Check dit eens: een nieuwe review van arse technica over de PS3 als geheel. Dit hebben ze al eerder gedaa n toen het systeem pas uit was en nu dus weer omdat er middels de firmware updates wel heel veel veranderd is: full HD DVD upscaling, netwerk streaming support, DIVX certifcatie en nog veel meer. Van slechts een 6 in het begin krijgt het apparaat nu een dikke 9.

link

zijn drie pagina's maar leuk om te lezen

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankbuster
Hoi, voor diegene die MGS 4 of BF:BC halen,mn PSN ID: Tegud.

Mijn hoogste score in de Demo was tot nu toe 439. Waar ik me vooral aan erger is een gassie,heeft een gekke naam en teamkillt iedereen. Weet niet of ie dom is, kleurenblind ofzo dat hij het denk dat het vijanden zijn maar ik snap niks van hem :S

Edit:Wat ook handig zou zijn:een Battlefield Bad Company Topic.

[ Voor 9% gewijzigd door Tankbuster op 08-06-2008 20:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 00:21
jdm8 schreef op zondag 08 juni 2008 @ 16:56:
[...]

Niet alle vijdanden zijn zichtbaar hoor. Meestal staan vijanden niet op de map. (weet iemand wanneer een vijand wel of niet op de map staat?)
De vijanden komen op de map zodra ze een keer beschoten zijn door jou of door een teamgenoot. Heb je ze 1 keer beschoten en vluchten ze, dan blijven ze zichtbaar op de radar. Worden ze in die periode dat ze rood blijven op de radar gedood dan krijg jij een ''assist kill'', wat weer goed is voor 3 puntjes.

Maargoed, ik ga deze game niet kopen, ik heb BF2 + uitbreidingen SF, EF en AF al helemaal kaal gespeeld, en dit vind ik niet zoveel gafer dan BF2 (op de PC). Ik wacht nog wel even af wat BF3 (later dit jaar) gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

swopdark schreef op zondag 08 juni 2008 @ 19:40:
Check dit eens: een nieuwe review van arse technica over de PS3 als geheel. Dit hebben ze al eerder gedaa n toen het systeem pas uit was en nu dus weer omdat er middels de firmware updates wel heel veel veranderd is: full HD DVD upscaling, netwerk streaming support, DIVX certifcatie en nog veel meer. Van slechts een 6 in het begin krijgt het apparaat nu een dikke 9.

link

zijn drie pagina's maar leuk om te lezen
Dit is heel interessant. Thx voor de link... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdm8

jdm8

Tankbuster schreef op zondag 08 juni 2008 @ 20:25:
Hoi, voor diegene die MGS 4 of BF:BC halen,mn PSN ID: Tegud.

Mijn hoogste score in de Demo was tot nu toe 439. Waar ik me vooral aan erger is een gassie,heeft een gekke naam en teamkillt iedereen. Weet niet of ie dom is, kleurenblind ofzo dat hij het denk dat het vijanden zijn maar ik snap niks van hem :S

Edit:Wat ook handig zou zijn:een Battlefield Bad Company Topic.
Ik denk dat zijn probleem is dat hij een 12 jarige amerikaan is die geen vrienden heeft en geen aandacht krijgt van z'n ouders. Wees blij dat hij geen headset heeft :)

Mijn PS3 freezde vandaag trouwens een keer tijden het spelen van BF. Ook heb ik zo nu en dan dat zo'n beetje alles op de map voor ongeveer een halve seconde verdwijnt (behalve de vijanden, dus op zich wel handig :p) en er dan weer is. Dit dan snel achter elkaar voor enkele seconden. Meer mensen hier "last"van gehad?

[ Voor 19% gewijzigd door jdm8 op 08-06-2008 21:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 07:26

Aight!

'A toy robot...'

Battlefield BC vind ik wel leuk opzicht, leuk dat de huizen kapot kunnen en zo.
En de bomen, eindelijk eens. Ziet er opzicht wel mooi uit maar niet echt een wow effect bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat ik me nu af vraag... zou er een poll gemaakt kunenn worden waarin gevraagd wordt of men een goed netwerk voor de ps3 wil en bv max 5 euro per maand betalen of, zoals de huidige situatie is ?

Dus zeg maar een kloon van de xbox qua concept !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdm8

jdm8

Verwijderd schreef op zondag 08 juni 2008 @ 22:34:
Wat ik me nu af vraag... zou er een poll gemaakt kunenn worden waarin gevraagd wordt of men een goed netwerk voor de ps3 wil en bv max 5 euro per maand betalen of, zoals de huidige situatie is ?

Wat is er volgens jouw mis met het huidige dan? Zolang je maar online games kan spelen. Dat de store niet zo snel is en niet erg handig werkt erger ik em niet zo aan. Als er iets interessants is komt het wel in dit topic voorbij en dan ga ik dan wel een half minuutje in de store zoeken. Dat doe ik liever dan elke maand wat betalen. Ik vind dat gratis online dan ook één van de grote pluspunten van de PS3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikadoo
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Heb heb sinds dit weekend Dragonball Z Burst Limit, en moet zeggen leuk spelletje :)

AMD Ryzen 7 5900x | Custom WC | ASUS ROG Strix X570-E Gaming | 32GB Corsair DDR4-3600MHz | Samsung 970 nvme 1TB | Samsung 860 EVO 2TB | AMD RX 6900XT 16GB | 1x Asus RoG XG27AQDMG | 1x LG UltraGear 27GL850

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv

Waarom zou je 5 euro per maand willen betalen voor functionaliteit die Sony volgende maand in firmware 2.4 gratis beschikbaar gaat stellen? Want dan krijgen we eindelijk ingame XMB, trophies, ingame messaging en custom soundtracks volgens zeer betrouwbare geruchten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToFast
  • Laatst online: 25-01 12:49

Denk je dat het met betaling zoveel beter wordt? XboxLive is ook lang niet altijd zonder problemen. Ik ben blij dat het gratis is. het meeste werkt gewoon en een deel zelfs super. Dat gedoe met betalen ervoor en blabla regelen...nee hoor dat is voor de meeste mensen niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
http://www.gametrailers.com/player/usermovies/227251.html
Geniaal filmpje en dikke sneer naar xbox. _/-\o_

[ Voor 37% gewijzigd door NinTeNdO_FrEaK op 09-06-2008 12:52 ]

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik dacht, geheel in de sfeer van het EK, probeer ik de demo's van PES 2008 en FIFA 2008 eens. Wat een tegenvallers. FIFA 2008 heeft 101 combinaties met knoppen, en PES 2008 laat telkens de PS3 hangen waarnaar je hem moet forceren om af te sluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even snel een vraagje tussendoor.
Als je niet met je pc en PS3 tegelijk online hoeft te zijn is het dan mogelijk om iets van een splitter in je modem te duwen waar je dan beide ethernet kabels op aansluit??

Zou voor mij wel handig zijn anders moet ik me eerst in het router verhaal inlezen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flowerp
Verwijderd schreef op maandag 09 juni 2008 @ 00:16:
Even snel een vraagje tussendoor.
Als je niet met je pc en PS3 tegelijk online hoeft te zijn is het dan mogelijk om iets van een splitter in je modem te duwen waar je dan beide ethernet kabels op aansluit??
Ja hoor, dat kan. Zo'n 'splitter' heet een hub. Al geruime tijd zijn deze amper goedkoper dan een switch, waar je wel echt zowel met je ps als met je ps3 tegelijk online kan zijn (in theorie kan dat met een hubje ook, maar minder goed).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 07:18
Deathchant schreef op zaterdag 07 juni 2008 @ 21:00:
[...]

Nee, de pc sounds in het algemeen van FF7 vond ik erg slecht. De PSX sounds waren veel en veel beter. Maar ja het ligt eraan wat je gewend bent. Als jij FF7 alleen maar op de PC kent, vind je uiteindelijk de PSX versie van het geluid maar raar.....
Ik heb zowel de PC als Playstation versie. Nou moet ik zeggen dat ik 't spel al heel lang niet meer heb gespeeld dus ik ga 'm vandaag of morgen nog eens aan zetten op de PS3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds ik op zoek was naar de xbox360 maar via dixons verkopers om gepraat ben voor ps3:) Daarom zoek ik nu naar wat info... en dinge die ik graag bevestigt zie.

De PS3 daar kan windows xp op? Wil het namelijk oa als Mediacenter gebruiken.
Als ik een PS3 in bijv. azie koop dan kan ik hem in nl opsturen mocht er een defect zijn?
Zijn er ook nog verschillende versies? Iets waarop ik kan zien welke versie het is?
En zijn er op het moment leuke aanbiedingen voor de PS3 op het internet wil de 40gb versie.(website waar het voordelig is om hem te kopen)

MvG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToFast
  • Laatst online: 25-01 12:49
Verwijderd schreef op maandag 09 juni 2008 @ 01:29:
Sinds ik op zoek was naar de xbox360 maar via dixons verkopers om gepraat ben voor ps3:) Daarom zoek ik nu naar wat info... en dinge die ik graag bevestigt zie.

Als ik een PS3 in bijv. azie koop dan kan ik hem in nl opsturen mocht er een defect zijn?
Zijn er ook nog verschillende versies? Iets waarop ik kan zien welke versie het is?
En zijn er op het moment leuke aanbiedingen voor de PS3 op het internet wil de 40gb versie.(website waar het voordelig is om hem te kopen)

MvG
XP kan er niet op, linux wel. De ps3 kan je eigenlijk zo al als mediacenter gebruiker door dnla (zoiets zoek maar op) streaming vanaf het netwerk van video/audio. Tevens ondersteunt de ps3 mpeg4 codecs (xvid-divx avi bestanden werken goed)

Zou geen ps3 in azie en china gaan kopen in geval met schade, garantie en nog meer dingen.

Echt veel prijs verschil is er niet in acties. Ik denk dat ps3+2controllers+fifa08+rachet and clank voor 499 wel goed is. Ga gewoon zoeken op google ofzo of ga naar sites van winkels (dixons/bol.com/bartsmit)

[ Voor 3% gewijzigd door ToFast op 09-06-2008 01:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ToFast schreef op maandag 09 juni 2008 @ 01:40:
[...]

XP kan er niet op, linux wel. De ps3 kan je eigenlijk zo al als mediacenter gebruiker door dnla (zoiets zoek maar op) streaming vanaf het netwerk van video/audio. Tevens ondersteunt de ps3 mpeg4 codecs (xvid-divx avi bestanden werken goed)

Zou geen ps3 in azie en china gaan kopen in geval met schade, garantie en nog meer dingen.

Echt veel prijs verschil is er niet in acties. Ik denk dat ps3+2controllers+fifa08+rachet and clank voor 499 wel goed is. Ga gewoon zoeken op google ofzo of ga naar sites van winkels (dixons/bol.com/bartsmit)
Super. Bedankt voor je snelle reactie. 1vraag blijf ik houden. Zijn er verschillende versies in omloop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tntkiller
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 01:24
ToFast schreef op maandag 09 juni 2008 @ 01:40:
[...]

DLNA (“Digital Living Network Alliance”)

hier staat een guide mbt het verbinden met de ps3

http://www.hdtvnieuws.nl/...aan_windows_met_dlna.html

Iseci

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denko
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10-09 12:06

Denko

|{ing Øf ßlitz

Verwijderd schreef op maandag 09 juni 2008 @ 08:54:
[...]

Super. Bedankt voor je snelle reactie. 1vraag blijf ik houden. Zijn er verschillende versies in omloop?
uit de startpost:
:? Wat zijn de verschillen tussen de PS3 modellen die nu in omloop zijn?

kijk daar maar even voor het antwoord.

PSN & XBL: Denkoyugo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)
Verwijderd schreef op maandag 09 juni 2008 @ 01:29:

MvG
Je kan via Linux eventueel VM-Ware installeren en daaronder weer Windows XP. Maar je zal dan niet in staat zijn om video te streamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
kbloem schreef op maandag 09 juni 2008 @ 09:46:
[...]
Je kan via Linux eventueel VM-Ware installeren en daaronder weer Windows XP. Maar je zal dan niet in staat zijn om video te streamen.
Dat kan niet. De CPU in een PS3 is geen x86 maar een PPC/Cell-CPU. VMWare is geen CPU-emulator maar een virtueel systeem. Daarnaast is er ook geen VMWare beschikbaar voor PS3-Linux.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant
  • Laatst online: 08-09 21:30

Deathchant

Don't intend. Do!

tiguan schreef op maandag 09 juni 2008 @ 00:30:
[...]

Ik heb zowel de PC als Playstation versie. Nou moet ik zeggen dat ik 't spel al heel lang niet meer heb gespeeld dus ik ga 'm vandaag of morgen nog eens aan zetten op de PS3.
Check het maar eens ja.

Het fighting melodietje heb ik even voor je opgezocht in PS1 geluid:

FF7 fighting PSX
FF7 fighting crisis core

Die van de PC kan ik even niet vinden (midi). Die van Crisis core klinkt al wat meer echt zeg maar.

Zoek de onewingedangel maar eens op midi en dan vergelijk je die met de PSX versie:
FF7 - One Winged Angel

Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gusev
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22:37
Ik ben opzoek naar een racestuurtje voor me PS3 (met name voor GT5P), maar wat ik voornamelijk langs zie komen zijn de duurdere stuurtjes van Logitech (G25 en de officiele van GT5P)...

Zijn er ook mensen met ervaringen met de goedkopere racestuurtjes? Zeg een Thrustmaster, Logic3 o.i.d.? Of is dat op voorhand al geen goed idee?

http://www.consoleshop.nl...827/2341/stuurwielen.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nohead
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-09 20:21

Nohead

PSN ID: Nohead

Voor de mensen die straks goedkoop MGS4 willen hebben:
Media Markt Eindhoven heeft hem op release date voor 44euro!
Geen idee of andere MM-en ook deze actie hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullus
Dat is zeker een mooie actie, ik wou hem eigenlijk importeren ,maar dit is veel beter en even duur.

http://www.mediamarkt.nl/...atalogId=17619&langId=-11

Blijkbaar alleen voor Eindhoven, heb gekeken naar de flyers voor de andere filialen, maar daar ik hem niet vinden.

[ Voor 21% gewijzigd door Bullus op 09-06-2008 11:57 ]

|2600k|Asus 290|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07:35
Deathchant schreef op maandag 09 juni 2008 @ 10:47:
[...]

Check het maar eens ja.

Het fighting melodietje heb ik even voor je opgezocht in PS1 geluid:

FF7 fighting PSX
FF7 fighting crisis core

Die van de PC kan ik even niet vinden (midi). Die van Crisis core klinkt al wat meer echt zeg maar.

Zoek de onewingedangel maar eens op midi en dan vergelijk je die met de PSX versie:
FF7 - One Winged Angel
Die One Winged Angel heeft dan ook nog op de PS1 vocals erbij die je moet missen op de pc versie.
Wel ben ik van mening dat als je een goede (voor FF7 Yamaha) midi kaart hebt, je dan gewoon hetzelfde geluid krijgt als de PS1 versie. Ook ik heb beide versies en ga binnenkort weer FF7 spelen samen met mijn vrouw zodat ook zij het verhaal kan ondervinden. Zelf zal het niet echt spelen en ik kan mooi levellen op de momenten dat zij er niet is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-06 16:12

DarthDavy

Excellent!

Sinds ze de store gewijzigd hebben, gebruik ik de Benelux store niet meer. Ik ga enkel en alleen nog in de US store gaan kijken.

Dat heeft als gevolg dat ik enkel nog gratis zaken download, want ik heb mijn CC niet gekoppeld aan mijn US account, terwijl op mijn andere account dat wel het geval was.

In de vorige versie van de store kocht ik dan ook geregeld van die kleine games zoals Go Puzzle, Fl0w en Pain. Nu koop ik niets meer.

Tsjah, dat kan toch niet de bedoeling geweest zijn van Sony en ik vermoed dat ik niet de enigste ben. Dus ze moeten dat toch wel merken...

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nohead schreef op maandag 09 juni 2008 @ 11:46:
Voor de mensen die straks goedkoop MGS4 willen hebben:
Media Markt Eindhoven heeft hem op release date voor 44euro!
Geen idee of andere MM-en ook deze actie hebben.
Saturn Tilburg heeft 'm (vanaf 12 juni) voor 49E :)
Tevens DBZ: Burst Limit voor 49E

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankbuster
Hoi,

Ik wou nog ff in de US Store aanmelden maar heb geldig adres :(

Bij Street Adres 1: Wall Street 1

City: Manhattan

Nogwat: New York

Postcode: ????

Kan iemand me helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nohead

Nohead

Tankbuster schreef op maandag 09 juni 2008 @ 12:48:
Hoi,

Kan iemand me helpen?
Beverly Hils 90210 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BP_LOZ
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 12-10-2024
Hoi,

Kan iemand me helpen?
Pak gewoon iets
Address:
22 East 21st. Street,
New York, NY 10010 8)7

Google even op de adresgegevens van een restaurant ofzo?

[ Voor 7% gewijzigd door BP_LOZ op 09-06-2008 12:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gopal
  • Laatst online: 09-09 22:57
Hoi,

Kan iemand me helpen?
Ik heb ''US address'' gegoogled en de eerste de beste adres gebruikt die ik tegenkwam :P. Dat werkte voor mij in ieder geval goed.

Gopal

PSN-ID : Cenzer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BP_LOZ
Is er al bekend wanneer firmware 2.40 gereleased wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 16:42:
en wat heeft de postbode vandaag voor mij :o

een witte DS 3 }:O

[afbeelding]

HONGKONG versie...
[afbeelding]

hij is wel een stuk zwaarder IDD, maar op zich wel fijn... en hij trilt. :) en is wit.. :D
Mag ik weten waar je hem besteld hebt? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankbuster
Kan jet het ff graag zo schrijven omdat ik geen idee heb waar beverly hills ligt :)

Street Adres 1:
City:
Nogwat:
Postcode:

Dank je :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 02-09 13:39

swampy

Coconut + Swallow = ?

Verwijderd schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 16:42:
en wat heeft de postbode vandaag voor mij :o

een witte DS 3 }:O

[afbeelding]

HONGKONG versie...
[afbeelding]

hij is wel een stuk zwaarder IDD, maar op zich wel fijn... en hij trilt. :) en is wit.. :D
Heb er een paar maanden geleden geimporteerd en ja het is een heerlijke controller! Zeker met dat extra gewicht en natuurlijk..rumble!

Iedereen heeft er een nodig!

There is no place like ::1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:12

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

De 90210 postcode werkt prima ja :P

Ik erger me hier ook aan de NL store. Navigatie is slecht en de content loopt achter bij de US versie. Waarom ze de navigatie van de US versie niet overnemen in de NL/EU stores is me echt een raadsel. De games die ik wil hebben en ook in de NL store staan koop ik wel in de NL store. Als dat niet het geval is pak ik ook de US store erbij.

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nohead

Nohead

Tankbuster schreef op maandag 09 juni 2008 @ 12:56:
Kan jet het ff graag zo schrijven omdat ik geen idee heb waar beverly hills ligt :)

Street Adres 1:
City:
Nogwat:
Postcode:

Dank je :)
Ik vind dat je zelf wel een beetje moeite mag doen om iets opgezocht te krijgen...
Je beschikt over een PC, Internet en Google, gebruik ze dan ook.
Simpele google naar Beverly Hills 90210 kan geen kwaad ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullus
En Beverly Hills ligt in de staat California ;)

|2600k|Asus 290|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Creepy schreef op maandag 09 juni 2008 @ 13:18:

Ik erger me hier ook aan de NL store. Navigatie is slecht en de content loopt achter bij de US versie.
Ik snap niet dat er zo weinig volledige games games via de store te koop zijn. GT5 prologue is te koop, en Tekken is te koop. Maar de eerste is een veredelde demo, en de tweede een al wat ouder spel. Verder zijn er wat casuali games te koop. Maar waarom niet alle full games?
Code erbij om een pdf te kunnen bekijken of downloaden (zodat je dus de handleiding kan uitprinten enzo).
En dan net iets goedkoper dan in de winkel. En omdat er denk ik minder kosten aan zitten voor Sony en de Devs kunnen ze meer winst maken.

Maar goed, misschien zie ik iets over het hoofd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-06 16:12

DarthDavy

Excellent!

Euhm... PS3 spellen zijn BD's en naar wat ik begrepen heb, maken ontwikkelaars dankbaar gebruik van de ruimte die een BD biedt, dus iedere keer 20 of 30 gig downloaden zie ik toch niet onmiddellijk gebeuren.

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdm8

jdm8

Verwijderd schreef op maandag 09 juni 2008 @ 14:04:
[...]

Ik snap niet dat er zo weinig volledige games games via de store te koop zijn. GT5 prologue is te koop, en Tekken is te koop. Maar de eerste is een veredelde demo, en de tweede een al wat ouder spel. Verder zijn er wat casuali games te koop. Maar waarom niet alle full games?
Code erbij om een pdf te kunnen bekijken of downloaden (zodat je dus de handleiding kan uitprinten enzo).
En dan net iets goedkoper dan in de winkel. En omdat er denk ik minder kosten aan zitten voor Sony en de Devs kunnen ze meer winst maken.

Maar goed, misschien zie ik iets over het hoofd.
Er zijn maar weinig mensen in de wereld met super snel internet die eventjes 30 GB downloaden. Bovendien moeten al die games wel tien jaar lang gehost worden door sony voor het geval dat mensen hn game "kwijt raken" Als ze dit voor elke game moeten doen, die nu 30 gb in beslag neemt en later misschien wel meer gaat dit natuurlijk een enorme kostenpost worden. Bovendien zal sony wel bang zijn voor het kraken van DRM. voor een game van een tientje gaan mensen niet veel moeite doen om gratis te kunnen kopieëren, voor een game van 60 euro wel. Een fysiek schijfje is dan een extra drempel omdat je een BR brander nodig hebt en schijfjes ed.

[ Voor 18% gewijzigd door jdm8 op 09-06-2008 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankbuster
DarthDavy schreef op maandag 09 juni 2008 @ 14:06:
Euhm... PS3 spellen zijn BD's en naar wat ik begrepen heb, maken ontwikkelaars dankbaar gebruik van de ruimte die een BD biedt, dus iedere keer 20 of 30 gig downloaden zie ik toch niet onmiddellijk gebeuren.
Nou, dat geloof ik eerlijk gezegd nog niet hoor :) . Kijk maar bijvoorbeeld naar GTA lV. Of andere games die op de X360 en PS3 zijn uitgekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
  • Laatst online: 11-09 19:19
DarthDavy schreef op maandag 09 juni 2008 @ 14:06:
Plus dat er al veel mensen klagen over de installs van sommige games die max 4 a 5 GB zijn. Stja een 40GB PS3. 1 game downloaden en klaar ben je.
Een schijf is gewoon veel fijner. Daarnaast zal de prijs echt niet worden gedrukt door middel van hosting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok daar hebben jullie gelijk in; 30gig per game, dan zit je HD zo vol. Tja, dan is downloaden inderdaad geen optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdm8

jdm8

Tankbuster schreef op maandag 09 juni 2008 @ 14:35:
[...]

Nou, dat geloof ik eerlijk gezegd nog niet hoor :) . Kijk maar bijvoorbeeld naar GTA lV. Of andere games die op de X360 en PS3 zijn uitgekomen.
De makers daar van zeiden dan ook dat ze tegen de limieten van een DVD aan liepen. Ook andere games zitten al tegen de max. (vooral als er veel pre rendered filmpjes in een game zitten). Met veel gecomprimeer is dit natuurlijk gedeeltelijk op te lossen, maar dit heeft ook weer nadelen. Dan zijn er meerdere dvd's nodig. Dit is niet alleen onhandig tijdens het spelen, ook kost dit weer meer om tte maken.

http://www.gametrailers.c...20.html?playlist=featured ;)

[ Voor 14% gewijzigd door jdm8 op 09-06-2008 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BP_LOZ
Even over firmware 2.40. Die waarschijnlijk morgen of de 18e gereleased wordt.
Ze praten over trophies, is dit te vergelijken met achievements zoals we die op de X360 kennen? Verder moet ook ingame XMB mogelijk zijn na deze update! O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09:09

Maxow

Hidden Sound System

Een release voor donderdag lijkt me best waarschijnlijk. Konami had Sony gepusht om de trophy support voor de release van Metal Gear solid 4 te publiceren. Gezien MGS4 donderdag uitkomt lijkt een release één dezer dagen van de nieuwe firmware redelijk logisch :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11-09 17:25

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Tankbuster schreef op maandag 09 juni 2008 @ 14:35:
[...]

Daar heb je zeker een punt.. en men zou bijvoorbeeld ook kunnen kiezen voor gecomprimeerde audio/video bij downloadbare games. Het spul hoeft echt niet allemaal in RAW formaat dan..

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdm8

jdm8

Zijn er hier mensen die echt zitten te wachten op de trophies? Achievements dus. Dat is wel het laatste wat ik op PSN mis.

[ Voor 4% gewijzigd door jdm8 op 09-06-2008 17:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Maxow schreef op maandag 09 juni 2008 @ 16:23:
Een release voor donderdag lijkt me best waarschijnlijk. Konami had Sony gepusht om de trophy support voor de release van Metal Gear solid 4 te publiceren. Gezien MGS4 donderdag uitkomt lijkt een release één dezer dagen van de nieuwe firmware redelijk logisch :)
Er waren ook al wat berichten op fora van mogelijke developers dat ze nog niet zo ver waren en dat het waarschijnlijk pas het einde van de maand wordt voordat de nieuwe firmware komt. Er zijn al wel wat filmpjes verschenen op het net en als die echt zijn ziet het er erg goed uit. Volledige XMB ingame.
[YouTube: http://youtube.com/watch?v=E1QWfE9Ux1Q]
Of die echt is mag je zelf bepalen. Het beeld komt van een debug-unit als je naar de andere mogelijkheden kijkt.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shiver23 schreef op maandag 09 juni 2008 @ 17:19:
[...]

Er waren ook al wat berichten op fora van mogelijke developers dat ze nog niet zo ver waren en dat het waarschijnlijk pas het einde van de maand wordt voordat de nieuwe firmware komt. Er zijn al wel wat filmpjes verschenen op het net en als die echt zijn ziet het er erg goed uit. Volledige XMB ingame.
[video]
Of die echt is mag je zelf bepalen. Het beeld komt van een debug-unit als je naar de andere mogelijkheden kijkt.
_/-\o_ ziet er echt uit, als het zo lekker werkt met alle games ben ik blij!!!!! O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankbuster
Het ingame XMB is geloof ik helemaal los van het spel hoor. Ga ik terwijl een game speel ff eruit en dan filmpje kijken,ook ff pauzeren :). Ff kijken wat de PS3 allemaal kan :+ . De PS3 heeft ja 256MB werkgeheugen,hoeveel is dat in een normale computer?

Edit: 2-0 voor Nederland! Waar is de voetbal IRC Chat of Topic hier :P ?

[ Voor 13% gewijzigd door Tankbuster op 09-06-2008 21:21 . Reden: On-topic blijven ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireBladeX
Niets van dit bericht was ontopic.

[ Voor 85% gewijzigd door TheZeroorez op 10-06-2008 22:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx
  • Laatst online: 03-09 16:13

PcManiaxx

ondertitel duh

Dat trophies systeem zou naar mijn mening een zeer leuke toevoeging zijn. Ok, het zijn maar puntjes en online stelt het geen ene bal voor, maar het is altijd leuk om te zien dat je wat puntjes terugverdient voor de moeite O+
Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.