Het PlayStation 3 ervaringen topic - Deel 29 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 68.991 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

flowerp schreef op maandag 09 juni 2008 @ 00:28:
[...]

Ja hoor, dat kan. Zo'n 'splitter' heet een hub. Al geruime tijd zijn deze amper goedkoper dan een switch, waar je wel echt zowel met je ps als met je ps3 tegelijk online kan zijn (in theorie kan dat met een hubje ook, maar minder goed).
Ok dank je flowerp. Dan ga ik morgen bij de pc boer langs voor een switch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 00:00
Houd het nuttig/ontopic.

[ Voor 105% gewijzigd door TheZeroorez op 10-06-2008 22:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

"Metal Gear Online gebruikt ook Konami ID".
Voor de beta online ging heb ik al geprobeerd om te registreren en ook nu lukt het niet. Iedere keer krijg ik bericht dat username, wachtwoord etc. niet klopt (omdat bepaalde leestekens zogenaamd ontbreken) terwijl het aan alle eisen zou moeten voldoen. Helaas dus geen Metal Gear voor mij, balen Konami!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-09 21:30

Deathchant

Don't intend. Do!

Arunia schreef op maandag 09 juni 2008 @ 12:04:
[...]

Die One Winged Angel heeft dan ook nog op de PS1 vocals erbij die je moet missen op de pc versie.
Wel ben ik van mening dat als je een goede (voor FF7 Yamaha) midi kaart hebt, je dan gewoon hetzelfde geluid krijgt als de PS1 versie. Ook ik heb beide versies en ga binnenkort weer FF7 spelen samen met mijn vrouw zodat ook zij het verhaal kan ondervinden. Zelf zal het niet echt spelen en ik kan mooi levellen op de momenten dat zij er niet is.
Hehe, zo doe ik het ook. Mijn vriendin gaat dan wat lezen en vertel ik de storyline, maar uplevellen doe ik gewoon waar ze bij is. (waar doe jij dat trouwens? Als ik nog in het begin van de game zit, doe ik dat in Wutai, met al die vogels wat Bolt2 casten, goed om ook je limit breaks te levellen. Als ik verder in de game ben, doe ik dat in Mideel. Headhunters komen in groepjes van 4 en leveren 320AP op, combineer dit met wapens als de Rune Blade of the Apocalypse en je hebt double of triple materia growth :))

Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-06 02:43
Verwijderd schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 07:15:
"Metal Gear Online gebruikt ook Konami ID".
Voor de beta online ging heb ik al geprobeerd om te registreren en ook nu lukt het niet. Iedere keer krijg ik bericht dat username, wachtwoord etc. niet klopt (omdat bepaalde leestekens zogenaamd ontbreken) terwijl het aan alle eisen zou moeten voldoen.
lezen is het juiste woord. Veel mensen lazen de teksten niet goed en zo heb ik dus ook een stuk of 5 keer de foutmelding gehad terwijl ik dacht dat ik het goed deed.
Helaas dus geen Metal Gear voor mij,
Als je op dit aanmeld verhaal een game als Metal Gear laat schieten ben je niet goed bezig. Voor de singleplayer heb je dit zowiezo niet nodig.

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11-09 11:47
PcManiaxx schreef op maandag 09 juni 2008 @ 23:35:
Dat trophies systeem zou naar mijn mening een zeer leuke toevoeging zijn. Ok, het zijn maar puntjes en online stelt het geen ene bal voor, maar het is altijd leuk om te zien dat je wat puntjes terugverdient voor de moeite O+
Helemaal mee eens, ik zou het ook leuk vinden, het geeft net wat meer speel plezier, IN GTA IV heb je weer wat meer te doen bv, ik hoop dat we een update van GTA IV krijgen waar het ook in zit.

PSN ID: Svennie-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-02 17:53
Het gerucht is dat 70% van de al bestaande spellen Trophies (zullen) ondersteunen (met patch). En alle toekomstige etc. Wel lekker, (3rd party) ontwikkelaars hoeven niet eens iets extra's te doen, gewoon de 360 achievements als Trophies gebruiken.

Zeg wat je wilt maar ik vind het wel toegevoegde waarde. Het is natuurlijk iets persoonlijks, maar het is gewoon leuk dat ze je pushen om alles uit zo'n spel te halen,e n dus meer waar voor je geld. De score zelf is grappig maar doet me minder, het is meer gewoon het echt behalen van achievements/trophies.

Hopelijk wordt het t zelfde / vergelijkbaar als op de 360, want dat werkt gewoon leuk. Beter goed gejat als slecht verzonnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)
nudie schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 09:14:
Het gerucht is dat 70% van de al bestaande spellen Trophies (zullen) ondersteunen (met patch). En alle toekomstige etc. Wel lekker, (3rd party) ontwikkelaars hoeven niet eens iets extra's te doen, gewoon de 360 achievements als Trophies gebruiken.

Zeg wat je wilt maar ik vind het wel toegevoegde waarde. Het is natuurlijk iets persoonlijks, maar het is gewoon leuk dat ze je pushen om alles uit zo'n spel te halen,e n dus meer waar voor je geld. De score zelf is grappig maar doet me minder, het is meer gewoon het echt behalen van achievements/trophies.

Hopelijk wordt het t zelfde / vergelijkbaar als op de 360, want dat werkt gewoon leuk. Beter goed gejat als slecht verzonnen.
Ik hyeb de achievements bij de 360 echt vaak als nadelig ervaren. Vaak laat je het een game leiden en ben je meer met de achievements bezig dan met de game zelf.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.E.No.1
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 31-10-2023
kbloem schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 09:19:
[...]

Ik hyeb de achievements bij de 360 echt vaak als nadelig ervaren. Vaak laat je het een game leiden en ben je meer met de achievements bezig dan met de game zelf.....
Dat doe je toch zelf....je hebt achievements niet nodig om een game uit te spelen..

[ Voor 8% gewijzigd door P.E.No.1 op 10-06-2008 09:35 ]

PSN id: PENo1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wanneer komt eindelijk de nieuwe firmware voor ps3
met de beloofde functies?

is hier al info over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisboers
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 04-08 10:22
Zo, jij leest echt niet he? Op DEZE pagina staat een verwachting van as donderdag of de 18e. Of dit echt zo is valt natuurlijk nogte bezien, maar hij zit er aan te komen.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BP_LOZ
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 12-10-2024
Ook wel leuk.. Je eigen themes maken
http://blog.us.playstatio...make-your-own-ps3-themes/

Enneh.. Waar is deze verkrijgbaar? NL-EK editie? :+
Afbeeldingslocatie: http://www.threespeech.com/blog/wp-content/uploads/2008/05/white-orange-ps3.jpg

[ Voor 36% gewijzigd door BP_LOZ op 10-06-2008 10:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdm8
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 11-03-2024

jdm8

PSN-id: JDM8, origineel he?

BP_LOZ schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 10:14:

[afbeelding]
Ga naar de bouwmarlt, haal daar wat schilderstape, en een bus oranje verf. ;) (alleen die letters zijn een beetje moeilijk) Zoek een stofvrije ruimte op en neem de FAQ of how to hier ergens op tweakers even door en dan kun je los. :)

[ Voor 9% gewijzigd door jdm8 op 10-06-2008 10:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E2TK
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 11-09 14:30
BP_LOZ schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 10:14:

[afbeelding]
Je kunt de ps3 door dat bedrijf over laten spuiten. Je kunt je eigen ps3 opsturen (US only) of een nieuwe bestellen in je eigen samengestelde kleuren (weet niet of dit ook US only is).

EDIT: kijk hier even, staat ook wel een linkje op naar dat bedijf (Colorware).

[ Voor 13% gewijzigd door E2TK op 10-06-2008 10:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BP_LOZ
jdm8 schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 10:24:
[...]

Ga naar de bouwmark. Haal daar wat schilderstape, en een bus oranje verf. ;) (alleen die letters zijn een beetje moeilijk :p)
Nee nee.. Ik heb het gevonden!

Bestel een nieuwe PS3 in elke gewenste kleur, of stuur je eigen PS3 op om te laten spuiten!!
http://www.colorwarepc.com/p-99-playstation-3.aspx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdm8

jdm8

Een beetje tweaker doet dat toch gewoon zelf?? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hm, die nieuwe firmware voor de release van MGS4 lijkt mij steeds onwaarschijnlijker worden. Normaal gesproken had Sony al lang een releasedatum vrijgegeven.

Ik hoop maar niet dat die nieuwe firmware problemen gaat veroorzaken met MGS4...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcks
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 03:38
jdm8 schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 11:13:
Een beetje tweaker doet dat toch gewoon zelf?? ;)
Een beetje tweaker doet zoiets toch niet? :'(

Ik veronschuldig mij bij voorbaat voor het bovenstaande.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hillie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 00:05

Hillie

Poepen = ultieme ontspanning

Metallic paars met blingbling goud. En een leuk tijgerprintje voor erbij. :Y)

Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.

Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdm8

jdm8

Marcks schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 12:42:
[...]

Waarom niet? Heb je tenminste iets unieks. Ik vind deze witte ps3 met oranje neit echt mooi maar zwart met oranje lijkt mij wel een goede combinatie. (net als bij die SE walkman phones). Natuurlijk ook nog leds/ccfl's zodat er een gekleurde gloed uit de ventilatiegaten en de diskdrive komt. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
Verwijderd schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 11:30:
Hm, die nieuwe firmware voor de release van MGS4 lijkt mij steeds onwaarschijnlijker worden. Normaal gesproken had Sony al lang een releasedatum vrijgegeven.
Mijn ervaring is dat nieuwe firmwares redelijk onaangekondigd verschijnen.

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankbuster
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 09-09 12:14
Ik heb een keer bij mijn Playstation 3 een internetverbinding test gemaakt via speedtest.nl ofzo. Ik gebruik WLAN. De website geeft aan dat ik rond 600kb/s heb terwijl ik heb maar een 256 KB/s verbinding. Uhm,ik snap iets niet :S.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
Verwijderd schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 09:56:
wanneer komt eindelijk de nieuwe firmware voor ps3
met de beloofde functies?
Wel grappig: heel veel sites nemen een gerucht over van een "insider" die iets post in een topic en gelijk heeft Sony allerlei dingen beloofd voor de aankomende 3,4 update... Nu is het verhaal wel aanneme;lijk gezien de laatste footage maar toch.. don't get your hopes high

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.E.No.1
swopdark schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 13:58:
[...]

Wel grappig: heel veel sites nemen een gerucht over van een "insider" die iets post in een topic en gelijk heeft Sony allerlei dingen beloofd voor de aankomende 3,4 update... Nu is het verhaal wel aanneme;lijk gezien de laatste footage maar toch.. don't get your hopes high
Nee, die hebben we al een paar keer 'high' gehad...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EgoPro
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 26-08 18:29

EgoPro

Time is an illusion.

Marcks schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 12:42:
[...]

Nu maar wachten op de eerste tweakert die de dremel in zijn PS3 zet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nico111
  • Laatst online: 28-08 10:01
Ik ging vandaag even een boekje halen om te lezen.

Had eerst de PU in handen en zag daar wel een leuke aanbieding in staan voor de lief hebbers.
Jaar abbo met het spel metal gear solid 4 voor 61.50 Dit is wel leuk voor mensen die het spel halen hier in nederland in de winkel, want dan heb je voor ongeveer de zelfde prijs een jaar abbo op de PU erbij. Dan weet ik wel wat ik zou doen.

Toch heb ik niet de PU gekocht en voor het playstation magazine gegaan. Ik heb alleen een PS3 dus heb ik meer aan de reviews van de Playstation magazine.

Ook hier staat een leuke aanbieding in
11 x het blad + mgs4 voor 79,95

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcks
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 03:38
Tankbuster schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 13:33:
Ik heb een keer bij mijn Playstation 3 een internetverbinding test gemaakt via speedtest.nl ofzo. Ik gebruik WLAN. De website geeft aan dat ik rond 600kb/s heb terwijl ik heb maar een 256 KB/s verbinding. Uhm,ik snap iets niet :S.
256 KB/s = 2097,152 kb/s. ;)

Ik veronschuldig mij bij voorbaat voor het bovenstaande.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 02-09 13:39

swampy

Coconut + Swallow = ?

Nico111 schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 15:07:

Had eerst de PU in handen en zag daar wel een leuke aanbieding in staan voor de lief hebbers.
Jaar abbo met het spel metal gear solid 4 voor 61.50 Dit is wel leuk voor mensen die het spel halen hier in nederland in de winkel, want dan heb je voor ongeveer de zelfde prijs een jaar abbo op de PU erbij. Dan weet ik wel wat ik zou doen.

Toch heb ik niet de PU gekocht en voor het playstation magazine gegaan. Ik heb alleen een PS3 dus heb ik meer aan de reviews van de Playstation magazine.

Playstation Magazine mag dan wel een aardig "fan" blad zijn. Tja het is playstation he! Maar is toch vele malen beter dan de PU, de PU is..well..hoe uit te leggen. Ik zou zeggen lees dit topic eens > PU nog niet dood? Er komt een nieuw blad: GamesTM!

Dus of je wat hebt aan een laf blad zonder inhoud bij je MSG4 is maar de vraag. Dan is de OP aanbieding beter, dan heb je tenminste nog wat gerichte inhoudt. Ook al zijn ze soms nogal fans! Kon niet echt een negatief punt vinden in hun Kane & Lynch review! Hell GamesTm en Edge durven tenminste een game nog af te kraken! Edge DAT is een blad!

Veel plezier met MSG4

There is no place like ::1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-09 13:26

SD5k

>4&X

swampy schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 15:32:
[...]

Playstation Magazine mag dan wel een aardig "fan" blad zijn. Tja het is playstation he! Maar is toch vele malen beter dan de PU, de PU is..well..hoe uit te leggen. Ik zou zeggen lees dit topic eens > PU nog niet dood? Er komt een nieuw blad: GamesTM!

Dus of je wat hebt aan een laf blad zonder inhoud bij je MSG4 is maar de vraag. Dan is de OP aanbieding beter, dan heb je tenminste nog wat gerichte inhoudt. Ook al zijn ze soms nogal fans! Kon niet echt een negatief punt vinden in hun Kane & Lynch review! Hell GamesTm en Edge durven tenminste een game nog af te kraken! Edge DAT is een blad!

Veel plezier met MSG4
Nu niet overdrijven over Edge, ze geven bepaalde games wel eens een laag cijfer om te provoceren en/of te laten zien hoe kieskeurig ze wel niet zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankbuster
Marcks schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 15:12:
[...]

256 KB/s = 2097,152 kb/s. ;)
Ja ik weet. Ik heb die snelheid dat ik met 256 kb/s download oftwel ADSL 2000. Ik heb die test van speedtest.nl ook op mn PC gedaan en hier klopt het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BCS88
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 26-01 08:11
Hallo,

Ik heb een Sony KDL40D3500 (full hd), Is dit een goeie upscaler? Of moet de ps3 dit doen, of scaled hij helemaal niks op 720p? Ik kan er weinig over vinden namelijk.

[ Voor 145% gewijzigd door een moderator op 10-06-2008 18:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdm8

jdm8

Wat wil je upscalen? De ps3 kan dvd's tot 1080p upscalen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BCS88
nee ik heb het eigelijk over games. Als er 720p op de doos staat dan zorgt de tv of ps3 er toch voor dat dit in fullscreen word weergeven? Ik wil gewoon weten wat de beste instelling is in de ps3 voor beste kwaliteit/prestatie in games. PS Smoothing en PS Scaling.. ik weet echt niet wat ik daar moet instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankbuster
PS Scaling en Smoothing is for PS1 games. Bij video instellingen kan je het instellen. Heb je wel een HDMI kabeL?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-12-2023

Reemster

Soul Reaver

P.E.No.1 schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 09:27:
[...]

Dat doe je toch zelf....je hebt achievements niet nodig om een game uit te spelen..
Verslaving is geen keuze, waarom denk je dat mmorpg's zoveel worden gespeeld. Zelf ben ik er gelukkig tegen bestand en zal ik een toekomstig trophy/achievement-systeem volledig links laten liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 04-09 15:58
BCS88 schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 18:13:
Hallo,

Ik heb een Sony KDL40D3500 (full hd), Is dit een goeie upscaler? Of moet de ps3 dit doen, of scaled hij helemaal niks op 720p? Ik kan er weinig over vinden namelijk.
De TV 'scaled' bij elke resolutie die ondersteund wordt (meestal 640i/p, 576i/p, 720p, 1080i, etc). Elke TV heeft een native resolutie. Als je bijv een HD Ready hebt met een 1366x768-resolutie zal die noodgedwongen 576i upscalen en 1080i downscalen. Het voordeel wat je hebt met een Full HD is dat die 1080p-content in ieder geval niet hoeft te scalen, maar bij elke andere resolutie doet hij dat wel.

Dat betekent dat het in de praktijk weinig uitmaakt of je nou je PS3 een 720p-game laat upscalen naar bijv 1080p of dat je TV doet. Bij DVDs en PS1/2-games e.d zou ik wel de PS3 alles laten scalen naar 1080p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BCS88
bedankt voor de reactie's, het is een stuk duidelijker nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is misschien niet het juiste topic maar het MGS4 word niet zo druk bezocht als deze.

Een beter topic begint bij jezelf.

[ Voor 81% gewijzigd door TheZeroorez op 10-06-2008 22:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• !null
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 11-09 14:00
Gewoon even uitproberen wat mooier is. Ik heb hier een 720 Panasonic plasma staan, welke ook 1080p input accepteert. Wanneer ik GTA 4 in 1080p forceer (wat vervolgens weer gedownscaled wordt door de tv) dan ziet dat er toch mooier uit, ook al lijkt het nutteloos.

Ampera-e (60kWh) -> (66kWh)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
Verwijderd schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 19:20:
Dit is misschien niet het juiste topic maar het MGS4 word niet zo druk bezocht als deze.
Ik zou budgetgaming.nl in de gaten houden.

[ Voor 33% gewijzigd door TheZeroorez op 10-06-2008 22:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Laat directe prijzen-per-shop ook maar zitten. Een site als die hierboven (of onze eigen pricewatch) zijn prima daarvoor.

[ Voor 89% gewijzigd door TheZeroorez op 10-06-2008 22:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Extra's verzamelen is ook voor mij niet weggelegd. Al die hidden packages en whatnot in GTA kunnen mij bijvoorbeeld compleet gestolen worden, dus met die trophies zal ik ook weinig doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaim
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08-07 18:01

Blaim

Cashback kroket

GreenSky schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 19:24:
Gewoon even uitproberen wat mooier is. Ik heb hier een 720 Panasonic plasma staan, welke ook 1080p input accepteert. Wanneer ik GTA 4 in 1080p forceer (wat vervolgens weer gedownscaled wordt door de tv) dan ziet dat er toch mooier uit, ook al lijkt het nutteloos.
Hier ben ik het mee eens. Ik gebruik de PS3 icm een 24" PC monitor met 1:1 pixelmapping en GTA 4 is de enige game die ik forceer naar 1080p, dan ziet ie er nét wat scherper uit dan op 720p. Bij de meeste demo's en bij Uncharted zet ik 'm lekker op 720p en doe ik full screen weergeven op m'n monitor voor het beste resultaat. Oftewel m'n monitor scaled het lekker up. Dikke prima tot zover, de graphics zijn ontzettend mooi. O+
Verwijderd schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 21:50:
Extra's verzamelen is ook voor mij niet weggelegd. Al die hidden packages en whatnot in GTA kunnen mij bijvoorbeeld compleet gestolen worden, dus met die trophies zal ik ook weinig doen.
Ik heb bij GTA nou ook niet echt de drang om die 100% complete te halen maar dat komt meer omdat de game al lang genoeg duurt op zichzelf. De trophies lijken mij leuk bij voornamelijk singeplayer games met een korte levensduur.

[ Voor 24% gewijzigd door Blaim op 11-06-2008 00:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E-rikootje
  • Laatst online: 25-12-2019
ymmv schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 19:22:
[...]

Europese HDTVs zullen altijd 50 en 60Hz ondersteunen, ook voor HD-formaten. Mijn Panasonic 42PZ85 ondersteunt zowel 1080p50 als 1080p60.

[...]

In 576i of 576 naar een analoge output zal dit in 50Hz zijn.

[...]

Het is een beetje onduidelijk hoe de PS3 hier mee omgaat. Zie http://www.dtvforum.info/lofiversion/index.php/t60524.html
en kan je dat niet zien op de televisie zelf hoe het DVD-beeld binnenkomt vanuit de PS3?

dus iemand die hier dvds bekijkt op zijn plasma tv met een PS3 op 1080p die kan vertellen of dit in 50 60hz binnenkomt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E-rikootje
ymmv schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 19:22:
[...]

Europese HDTVs zullen altijd 50 en 60Hz ondersteunen, ook voor HD-formaten. Mijn Panasonic 42PZ85 ondersteunt zowel 1080p50 als 1080p60.

[...]

In 576i of 576 naar een analoge output zal dit in 50Hz zijn.

[...]

Het is een beetje onduidelijk hoe de PS3 hier mee omgaat. Zie http://www.dtvforum.info/lofiversion/index.php/t60524.html
hmm, volgens 1 van de commentaren:
"to my Surprise, my PS3 Output 1080i @ 50Hz last night
Appears to depend on the source, I had a DVD being played and randomnly changed the upscaler from "off" (i.e. 576p) to "full" (1080i for my TV), pressed the "ok" button the plasma to see the resolution and frame rate, it said "1080i @ 50Hz
"

dus ps3 kan precies wel in 50hz DVD's outputten, in geval hierboven in 1080i, aangezien dat het maximum was dat zijn tv aankon, dus ik veronderstel dat de ps3 ook dvd's zal kunnen uitputten in 1080p @ 50hz zeker als de tv een full hd is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BP_LOZ
Gisteren mijn DS3 ceramic white binnen gekregen!! Controller incl shipping nog goedkoper dan hier in de winkel. ;)

Alleen nog geen rumble support voor CoD4... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:45

scorpie

Supra Addict

BP_LOZ schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 09:08:
Gisteren mijn DS3 ceramic white binnen gekregen!! Controller incl shipping nog goedkoper dan hier in de winkel. ;)

Developers hebben ook al gezegd dat het er niet inkomt omdat het teveel moeite kost. Zie Infinity Ward forum ergens tussen alle scheldkannonnades in.

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• !null
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 11-09 14:00
E-rikootje schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 00:35:
[...]

en kan je dat niet zien op de televisie zelf hoe het DVD-beeld binnenkomt vanuit de PS3?

dus iemand die hier dvds bekijkt op zijn plasma tv met een PS3 op 1080p die kan vertellen of dit in 50 60hz binnenkomt?
Wel 1080p, maar m'n tv vertelt met niet met hoeveel hz. Als je me kan vertellen hoe ik dat opzoek op een Panasonic.

Ampera-e (60kWh) -> (66kWh)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.E.No.1
Verwijderd schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 19:20:

[mbr]Een beter topic begint bij jezelf.[/mbr]
Ik denk dat dat wel veranderd als de game uit is...(morgen al ! ik hoop dat ik hem gelijk kan gaan halen..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E-rikootje
GreenSky schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 11:40:
[...]

Wel 1080p, maar m'n tv vertelt met niet met hoeveel hz. Als je me kan vertellen hoe ik dat opzoek op een Panasonic.
dunno, de mijne komt pas morgen binnen en heb nog geen ps3 :)

en kan je op je PS3 zelf niet kiezen hoe je dvd's upscaled en uitstuurd naar de panasonic?

en welke panasonic heb jij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-02 17:53
Nico111 schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 15:07:

Ah top! Meteen besteld, ik weet dat PU geen game journalistiek hoogpuntje is. Ben jaren geleden lid geweest en vind het toch wel grappig om een leuk tijdschrift te krijgen. Ik wou toch al 6 tientjes neerleggen voor MGS4, dus nu gewoon gratis PU erbij. Bedankt voor de tip!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zerokill
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 09-07 21:46
MGS4 is NU verkrijgbaar bij de Free record shop
bij de FRS in Houten werdt me verteld dat ze een fax hadden gehad waarin stond dat ze mogten verkopen.

veel plezier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-05 10:38

Xof

Weet iemand wanneer Elefunk nou uitkomt? Ik kan hem nergens vinden in de PSN store en een echte release date kan ik ook nergens vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Xof schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 16:52:
Weet iemand wanneer Elefunk nou uitkomt? Ik kan hem nergens vinden in de PSN store en een echte release date kan ik ook nergens vinden.
U vraagt, wij draaien.
http://ps3-sense.nl/showt...en-725.html?t=725&goto=#1
Elefunk zal vanaf 26 juni verkrijgbaar zijn in de Store.

Bij Echochrome moet je er voor zorgen dat de poppetjes niet uit het level vallen, dit kun je voorkomen als je de camera precies goed draait. Dit puzzelspel zal vanaf 3 juli ook verkrijgbaar zijn via de Store.

Pixel Junk Eden is een fleurig spel met allemaal bloemen en mooie kleuren. Echt veel is er niet over bekend maar de game zal volgende maand verschijnen op het PSN.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-05 10:38

Xof

Ah thanks :D
Nog even wachten dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.E.No.1
zerokill schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 16:51:
MGS4 is NU verkrijgbaar bij de Free record shop
bij de FRS in Houten werdt me verteld dat ze een fax hadden gehad waarin stond dat ze mogten verkopen.

veel plezier :)
De FRS waar ik net was op het station van Leeuwarden had hem niet hoor... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireBladeX
  • Laatst online: 06:52
Vind het goed zolang FFXIII op ps3 komt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankbuster
Hoi,

Ik heb mn PS3 geactiveerd als je bij je Account gegevens kijkt. Er stond: Je kan nu extra content downloaden. Jammer genoeg merk ik er nog niks van :| . Hoe zit het nou met die Systeem activering?

EDIT: @ Hieronder: Is eigelijk wel duidelijk,dat die Japanners meer hun eigen landmerk vertrouwen. Zou ik ook doen :).

[ Voor 22% gewijzigd door Tankbuster op 11-06-2008 20:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
Ach, weer zo'n typisch item van tweakers.net. SE maakt jRPG's. Die slaan niet zo aan buiten Japan. In Japan zijn de xboxen niet te verkopen, dus MS geeft veel geld aan SE om jRPGs te maken, zodat de xbox toch een succes wordt. Gewoon business.

Echter... SE maakt een fout: de doelgroep van jRPGs heeft geen 360. Die heeft een PS2 of PS3. Ieder kind kan zo uitrekenen dat wanneer je een game maakt van type X en de doelgroep van X heeft console A, en je maakt X exclusief voor console B, dat je X niet echt verkoopt. Tja...

[ Voor 12% gewijzigd door EfBe op 11-06-2008 20:49 ]

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BP_LOZ
Ben ik de enige die momenteel niet op PSN kan aanmelden??
Ik krijg error 80710092 continu...

Mijn internet werkt gewoon, sterker nog ik post dit vanaf mijn PS3... 8)7 |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-11-2023
BP_LOZ schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 20:57:
Ben ik de enige die momenteel niet op PSN kan aanmelden??
Ik krijg error 80710092 continu...

Mijn internet werkt gewoon, sterker nog ik post dit vanaf mijn PS3... 8)7 |:(
Nee ik kom er ook niet op. Op de Sony network status pagina staat dat het allemaal moet werken. :/

Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silverscope
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-05 21:11
BP_LOZ schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 09:08:

Waar heb je deze gekocht ? :)

Just grow old with grace

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BP_LOZ
Silverscope schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 21:11:
[...]

Waar heb je deze gekocht ? :)
Ebay.. Japan-videogames geloof ik.. €41.45 totaal.

Maar nog steeds geen PSN @ the moment... Playstation store kom ik ook niet in, maar een download uit de store die ik gisteren aan heb gezet loopt nog wel vrolijk door. 7(8)7

[ Voor 24% gewijzigd door BP_LOZ op 11-06-2008 21:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silverscope
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-05 21:11
BP_LOZ schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 21:15:
[...]

Ebay.. Japan-videogames geloof ik.. €41.45 totaal.

Maar nog steeds geen PSN @ the moment... Playstation store kom ik ook niet in, maar een download uit de store die ik gisteren aan heb gezet loopt nog wel vrolijk door. 7(8)7
ok ik ga wel even zoeken, op de us ebay neem ik aan. 8)7

Just grow old with grace

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sapstengel
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-07-2024

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

@BP_LOZ
Hij ligt er idd uit...

[ Voor 18% gewijzigd door Sapstengel op 11-06-2008 21:35 ]

Beetje snoezelig, maar agressief | PSN: SAPJE | WoT: Dutch_Monkey_Killer | MWO: Sapstengel - Geen mens is zo slim om zijn eigen domheid te bevatten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchzilla
  • Laatst online: 20:18

You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
Arx schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 21:01:
Nee ik kom er ook niet op. Op de Sony network status pagina staat dat het allemaal moet werken. :/
Misschien een voorbode op een zekere update 3.4?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grannd
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 11-09 11:42

Grannd

da Granndest

Dutchzilla schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 22:56:
[...]
bash titel, tweakers krijgt geld van microsoft.
Daar lijkt het soms inderdaad heel erg op, dan zetten ze 'Square-Enix verkiest Xbox', terwijl er gewoon games voor de xbox zijn aangekondigd. Dat zegt helemaal niks over het feit dat ze de Xbox een betere console vinden dan de PS3, voor hetzelfde geld worden er morgen 3 voor Sony aangekondigd en dan is het gewoon 'Sqenix kondigt 3 nieuwe titels aan voor PS3, als ze de titels ooit hier uitbrengen' oid...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Ik twijfel er niet eens aan of die nieuwe Star Ocean naar de PS3 komt, waarschijnlijk heeft MS gewoon zwijggeld betaald aan SE om zo te doen voorkomen dat die game exclusief is voor de X360.
En van die nieuwe titel 'The Last Remnant' wordt al aangegeven dat deze ook voor de PS3 verschijnt, er staan dan wel dat de X360 versie deze winter al in de winkel zal liggen, maar er staat niet dat dat niet het geval is bij de PS3 versie.

Gewoon allemaal slimme reclame dus. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Indien je tv geen Hdmi aansluiting heeft om je ps3 daarop aan te sluiten, wat zijn dan de mogelijkheden? Ikzelf kwam via google achter dit. Iemand ervaring ermee? Of bestaan er andere mogelijkheden :) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
Grannd schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 00:10:
[...]

Daar lijkt het soms inderdaad heel erg op, dan zetten ze 'Square-Enix verkiest Xbox', terwijl er gewoon games voor de xbox zijn aangekondigd. Dat zegt helemaal niks over het feit dat ze de Xbox een betere console vinden dan de PS3, voor hetzelfde geld worden er morgen 3 voor Sony aangekondigd en dan is het gewoon 'Sqenix kondigt 3 nieuwe titels aan voor PS3, als ze de titels ooit hier uitbrengen' oid...
Aan de andere kant heeft Square Enix twee Final Fantasy-titels in de maak exclusief voor de PS3: "Final Fantasy 13" en "Final Fantasy versus 13". De laatste titel wordt niet eens genoemd, is de stukjesschrijver helemaal niet bekend zo te zien. Die worden geshowd op een SE-event waar juist weer de voor de 360 aangekondige titels niet voor het voetlicht zullen komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijnisch
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 27-12-2019
Zijn er nog goede aanbiedingen om aan een PS3 te komen? Ik heb marktplaats geprobeerd, maar ik denk serieus dat er een hogere macht is die niet wilt dat ik daar aan een PS3 kom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullus
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12-09-2024

|2600k|Asus 290|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gopal
  • Laatst online: 09-09 22:57
Verwijderd schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 00:36:
Indien je tv geen Hdmi aansluiting heeft om je ps3 daarop aan te sluiten, wat zijn dan de mogelijkheden? Ikzelf kwam via google achter dit. Iemand ervaring ermee? Of bestaan er andere mogelijkheden :) ?
Je bedoelt geen HDMI aansluiting op je TV of monitor? Dan zou ik gaan voor een HDMI->DVI-D kabel, omdat dit ongeveer even duur is als het verloopje t.o.v een kabel van 2.5 meter.
Daarnaast, zou je ervoor kiezen om het verloopje te kopen, dan moet je alsnog een HDMI kabel kopen waardoor je aan het eind meer geld kwijt bent.

Ik heb zelf gekozen voor een HDMI->DVI-D kabel, omdat ik mijn PS3 heb aangesloten op mijn monitor, welk geen HDMI aansluiting heeft.

Gopal

PSN-ID : Cenzer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Ik zit een beetje met MGS4 in mn maag want wat ik gehoord heb is dat het spel, en dan met name het verhaal, eigenlijk alleen te begrijpen is door de fans. Ik heb het spel nooit gespeeld.

Nu heb ik een beetje zitten google-en naar het verhaal maar hier krijg ik niet zo heel veel over te vinden. Is er nergens een dvd oid te downloaden waar alle cutscenes van de vorige delen in te bekijken zijn?

Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22:51
kbloem schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 07:57:
Ik zit een beetje met MGS4 in mn maag want wat ik gehoord heb is dat het spel, en dan met name het verhaal, eigenlijk alleen te begrijpen is door de fans. Ik heb het spel nooit gespeeld.

Nu heb ik een beetje zitten google-en naar het verhaal maar hier krijg ik niet zo heel veel over te vinden. Is er nergens een dvd oid te downloaden waar alle cutscenes van de vorige delen in te bekijken zijn?

Iemand?
Ik verwacht dat er gewoon teruggegrepen wordt naar verhaal delen uit de vorige delen van MGS.
Mijn vrouw wilde bijvoorbeeld Devil May Cry (laatste) gaan proberen, maar daar is het hetzelfde (maar ook wel logischer). Misschien dat ik em nog ga halen voor haar, maar weet het nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiverzz
  • Registratie: December 2004
  • Niet online

Shiverzz

Slecht gezelschap

Iemand?
Zoek eens op "retrospective" in het MGS4 topic. Klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online

Iemand?
Oh maak je daar niet druk om. Het verhaal van de vorige delen is zo intens ingewikkeld, ik denk dat geen een dat helemaal weet. Wie al die verschillende oscelots zijn etc. ik weet het ook allemaal niet meer en ik heb nogal wat meta gears gespeeld. Als het spelTYPE je aanstaat, dan is het gewoon een ultieme ervaring.

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Shiverzz schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 08:27:
[...]

Zoek eens op "retrospective" in het MGS4 topic. Klik
Ok thanks, deze was ik inderdaad ook op gametrailers tegen gekomen. Ik ga ze allemaal even bekijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-08 17:57

rajackar

Blood Minister

Iemand?
voila:
Making Sense of Metal Gear Solid

Even iets anders, ik kan een 60 GB ps3 kopen die dus nog ps2 spellen kan spelen. Inclusief 5 ps3 games en 5 ps2 games. Hij is buiten garantie en de verkoper wil er 500 euro voor hebben. Is dat een redelijke prijs? Ik heb er namelijk echt geen kijk op.

[ Voor 17% gewijzigd door rajackar op 12-06-2008 09:12 ]

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cojones81
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 11-09 17:24
Dat is zeker geen verkeerde prijs gezien de zeldzaamheid. Enige klote is je garantie.. Vraag in ieder geval of ie al een keer terug is gegaan voor reparatie van de lezer. Mocht deze kapot gaan na je garantie kost het je 225 euro om te repareren, in de meeste defecten van de ps3 is dit het meest voorkomende probleem. Ben je zelf handig dan kan je dit oplossen door zelf te vervangen, een blay straal lazer zijn via internet voor rond de 80 euro te krijgen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

komt er nog wat leuks in de psstore vandaag?

en waar blijft de firmware update?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EgoPro
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 26-08 18:29

EgoPro

Time is an illusion.

Verwijderd schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 09:25:

en waar blijft de firmware update?
Waar heb jij het bericht van Sony gelezen dat ie eraan komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EgoPro schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 09:27:
[...]

Waar heb jij het bericht van Sony gelezen dat ie eraan komt?
Google eens op "PS3" en "2.40". 308000 Hits en heel vaak 18 juni er bij genoemd. ;)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 12-06-2008 09:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Verwijderd schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 09:57:
[...]

Google eens op "PS3" en "2.40". 308000 Hits en heel vaak 18 juni er bij genoemd. ;)
Fansite 1 verspreid een gerucht en de rest van de sites kopieerd dit gewoon. Dit gerucht is ontstaan doordat Konami een nieuwe firmware zou willen met de release van MGS4. Maar Sony heeft dit nooit bevestigd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gusev
  • Laatst online: 22:37
Volgens mij zijn deze screens nog niet langs gekomen...Zal wel niet ingame zijn, maar toch beau-ti-ful!

Afbeeldingslocatie: http://images.gamersyde.com/gallery/public/8651/1358_0001.jpg

Afbeeldingslocatie: http://images.gamersyde.com/gallery/public/8651/1358_0002.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
Verwijderd schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 09:57:
Da's geen antwood op zijn vraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gusev schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 11:17:
Volgens mij zijn deze screens nog niet langs gekomen...Zal wel niet ingame zijn, maar toch beau-ti-ful!

[afbeelding]

[afbeelding]
Vergeet inderdaad niet dat GTA4 ook opgepimpt in de media verscheen en uiteindelijk de kwaliteit op een FullHD scherm stukker minder was. :)

Jammer overigens dat sommige ontwikkelaars iets teveel zijn uitgeschoten met de HDR effecten. Opeens wordt de huid een spiegelend oppervlak.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 12-06-2008 11:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gusev
  • Laatst online: 22:37
Verwijderd schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 11:54:
[...]

Vergeet inderdaad niet dat GTA4 ook opgepimpt in de media verscheen en uiteindelijk de kwaliteit op een FullHD scherm stukker minder was. :)

Jammer overigens dat sommige ontwikkelaars iets teveel zijn uitgeschoten met de HDR effecten. Opeens wordt de huid een spiegelend oppervlak.
haha precies waar ik ook aan dacht toen ik de screens zag...(op een HD-ready tv overigens ook stukken minder ;))

Maarre Mafia (1) was in zijn tijd toch best vooruitstrevend op het gebied van graphics? Of juist helemaal niet?

edit: Toch hoe ze daaro staan op die 2e screen, het heeft wat! De setting zal wel weer (hoop ik) super zijn...

[ Voor 8% gewijzigd door Gusev op 12-06-2008 12:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Ik heb MGS4 ook sinds gisteren en hij valt zeker niet tegen. Dit kan voor mij weleens het beste deel uit de serie worden :)
De graphics zijn ook ontzettend goed.

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Cure
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23:52
Gusev schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 11:59:
[...]

haha precies waar ik ook aan dacht toen ik de screens zag...(op een HD-ready tv overigens ook stukken minder ;))

Maarre Mafia (1) was in zijn tijd toch best vooruitstrevend op het gebied van graphics? Of juist helemaal niet?

edit: Toch hoe ze daaro staan op die 2e screen, het heeft wat! De setting zal wel weer (hoop ik) super zijn...
Heel erg vooruitstrevend vind ikzelf. Beste singleplayer ervaring die ik heb gehad (op pc gespeeld), beter nog dan nu GTA IV. Je werd echt het verhaal ingezogen, iets wat ik bij GTA IV heb gemist, Kijk zeker uit naar deel 2!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
The_Cure schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 12:04:
[...]

Heel erg vooruitstrevend vind ikzelf. Beste singleplayer ervaring die ik heb gehad (op pc gespeeld), beter nog dan nu GTA IV. Je werd echt het verhaal ingezogen, iets wat ik bij GTA IV heb gemist, Kijk zeker uit naar deel 2!
Mafia deel 1 zag er echt super uit voor zn tijd. Een van de mooiste spellen op grafisch vlak toen. Hij scoorde in de meeste reviews ook een 9 en 10 in die tijd. De grote pluspunten waren de character models en die van de auto's. Het zal me niets verbazen als deze screens wel ingame zijn en ik ben ervan overtuigd dat hij qua graphics GTA makkelijk zal overtreffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisboers
Verwijderd schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 11:54:
[...]Jammer overigens dat sommige ontwikkelaars iets teveel zijn uitgeschoten met de HDR effecten. Opeens wordt de huid een spiegelend oppervlak.
inderdaad. Kijk ook maar eens naar de Top Spin 3 trailer. Die spelers zijn echt net van plastic.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Zojuist MSG 4 gehaald, ben benieuwd vanavond :)

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HammerNL
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Enemey Territory Quake Wars demo te downloaden in de EU ps store, 1,3Gb. Voor de rest weinig bijzonders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Nu online

FeaR

In GoT we trust

kbloem schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 12:20:
[...]Mafia deel 1 zag er echt super uit voor zn tijd. Een van de mooiste spellen op grafisch vlak toen. Hij scoorde in de meeste reviews ook een 9 en 10 in die tijd. De grote pluspunten waren de character models en die van de auto's. Het zal me niets verbazen als deze screens wel ingame zijn en ik ben ervan overtuigd dat hij qua graphics GTA makkelijk zal overtreffen.
Eigenlijk wel slecht dat die game 9 uit 10 kreeg.
Niet alleen waren de graphics vele malen mooier dan GTA 3 toendertijd (GTA 3 was nog later uit ook volgens mij?) maar heel het realisme was grappig en mis ik nu nog in GTA 4. Dingen als dat je aangehouden werd door de politie als je te hard reed, door rood reed of alleen al met een wapen over straat liep. Maar vooral het feit dat je banden lek kon schieten (kon in de gelijktijdige GTA 3 dus niet) was ook tof. Vooral dat je moest tanken en dat je ook de benzineleiding aan gort kon knallen was realistisch. Ook kon je niet zo maar in een auto stappen, maar moest je leren deze open te breken en te starten... Maffia was zooo'n vet spel 8)

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisboers
Wow, net die summary van de MSG games gelezen. Wat een crap zeg...
Ik heb meteen al een stuk minder zin in om deeltje 4 te gaan spelen, ik weet nu al dat ik er geen snars van ga snappen. En daar helpt geen universitaire graad tegen.

Geeft me wel tijd om die andere 16 games uit te spelen :)

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11-09 11:47
FeaR1986 schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 14:54:
[...]

Eigenlijk wel slecht dat die game 9 uit 10 kreeg.
Niet alleen waren de graphics vele malen mooier dan GTA 3 toendertijd (GTA 3 was nog later uit ook volgens mij?) maar heel het realisme was grappig en mis ik nu nog in GTA 4. Dingen als dat je aangehouden werd door de politie als je te hard reed, door rood reed of alleen al met een wapen over straat liep.
Ik zit er niet op te wachten dat de politie iets zegt van door rood rijden en/of te hard rijden, dan is van de ene naar de andere kant rijden al helemaal een ellende. Ik ben er blij om dat de politie zo lang je ze niet raakt je met rust laten.

PSN ID: Svennie-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Nu online

FeaR

In GoT we trust

Svennie schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 15:20:
[...]Ik zit er niet op te wachten dat de politie iets zegt van door rood rijden en/of te hard rijden, dan is van de ene naar de andere kant rijden al helemaal een ellende. Ik ben er blij om dat de politie zo lang je ze niet raakt je met rust laten.
Aan de ene kant was het ook zwaar irritant want door rood rijden en te hard rijden betekende dus meteen $50 boete ofzo. Maar als je eenmaal gewend was aan de game viel het wel mee. Gelukkig waren het geen missies als in GTA waar je snel overal moet zijn en dergelijke. En het ging me meer om het realisme in die game die zo gigantisch goed en groot was. Helaas is Maffia nog steeds niet bekend bij het grote publiek en staat altijd in de schaduw van GTA 3. Terwijl dit naar mijn mening zeker andersom hoort te zijn...

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.