Heel simpel, je iPhone synced de mappen die je hebt geselecteerd in iTunes.RSD1982 schreef op donderdag 10 april 2008 @ 00:05:
Ok ik erachter dat ik geen wonder ben met iTunes...ik wil foto's op mn iPhone zetten. Elke keer als ik een map synchroniseer dan zijn de vorige synchronisaties eraf...moet ik nu alles foto's in 1 map gooien of hoe gaat dat? Kan ik niet gewoon benamingen krijgen in mn iPhone van mn fotomappen...zou best handig zijn.
Heb een windows Vista systeem...
Je geeft eerst de hoofdmap aan (standaard "mijn afbeeldingen") en daaronder kun je kiezen.
Als je aanvinkt "alles" raad wat, dan krijg je alle foto's op je iPhone.
Als je daar echter aangeeft welke mappen uit "mijn afbeeldingen" (of locatie naar keuze) je wilt syncen met je iPhone, krijg je keurig al die mappen met foto's op je iPhone.
Hij overschrijft met je instellingen alles wat op je iPhone stond m.u.v. je camera album.
Kortom, als je de mappen die je op je phone hebt staan weer uitzet bij de volgende sync om andere foto's op je iPhone te zetten, worden de niet meer geselecteerde mappen er af gehaald, er van uitgaande dat je die dus niet meer wilt hebben.
Lekker makkelijk dus, je kunt gewoon toevoegen en verwijderen met 1 druk op de knop.
Kleine tip: apple.nl en/of google doen wonderen, net als spelen met het programma