[iPhone] Ervaringen & Discussie Deel 6 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 100.139 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19:58
Helox-in-a-box schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 16:19:
iemand anders ook last dat Safari vastloopt als je mijnpostbank bezoekt? Bij mij klapt Safari er direct uit na het inloggen...

Gisteren even de V-moda Vibe Duo gehaald :D de knopjes werken met skip/pause en opnemen, dit zijn dus de nieuwe modellen: alleen in chroom of zwart. Het probleem is nu dat het "patroon" op de oorplugs langs mn oorranden schuren waardoor ze niet comfortable zitten. Kan ze dus niet echt aanraden voor mensen met kleine oren of weining ruimte naast hun gehoor-kanaal.
Safari klapt er bij mij ook meteen uit ja.

Wat ik me afvraag, bestaat er geen verloopje waardoor je je eigen oordopjes kan aansluiten én de headset functionaliteit kan behouden? Een beetje zoals de headsets van de SonyEricsson Walkmantelefoons. Dat mis ik namelijk wel :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Helox-in-a-box schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 16:19:
Gisteren even de V-moda Vibe Duo gehaald :D
Heb je ze in Nederland gekocht? Kan je dan vertellen waar? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexagram
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
Nou, mijn iPhone start dus niet meer op. Alles gedaan met iLiberty+, installeer toevoegd, en toen het NL nummerherkennings pakketje geinstalleerd. Vervolgens terug naar m'n SpringBoard, staat er zo'n nadenkend tekentje in het midden van het scherm, en deed de iPhone niets meer. Ik deze dus d.m.v. de home knop + de sleep/wake knop uitzetten. Vervolgens aangezet, en nu blijft het Apple logootje continue in beeld :S

Iemand een idee wat te doen? Want hem verbinden en dan via iLiberty in Recovery enzo zetten werkt dus niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gewoon via je itunes even de laatste firmware restoren ,dan opnieuw libertyx eroverheen en dan zou het weer moeten functioneren.
Heb het zelf ook een keer gehad met ziphone 2.6 , en dat was voor mij de oplossing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
osc4r schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 18:27:
Nou, mijn iPhone start dus niet meer op. Alles gedaan met iLiberty+, installeer toevoegd, en toen het NL nummerherkennings pakketje geinstalleerd. Vervolgens terug naar m'n SpringBoard, staat er zo'n nadenkend tekentje in het midden van het scherm, en deed de iPhone niets meer. Ik deze dus d.m.v. de home knop + de sleep/wake knop uitzetten. Vervolgens aangezet, en nu blijft het Apple logootje continue in beeld :S

Iemand een idee wat te doen? Want hem verbinden en dan via iLiberty in Recovery enzo zetten werkt dus niet.
Home + sleepknop 10 seconden ingedrukt houden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaidar
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-07 16:30

Shaidar

Ik zoek me rot naar een applicatie die ik via de installer op de iphone kan installeren om wat meer gegevens over de batterij te weten ... hoe lang ie nog meegaat, % leeg, hoelang het zal duren om hem terug op te laden, dat soort dingen ... iemand? Volgens mij bestaat het (nog) niet.

 iPhone 12 Pro 128GB  MacBook Pro (13-inch, 2020, i7, 16GB, 1TB)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexagram
  • Niet online
MarcoC schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 19:02:
[...]
Home + sleepknop 10 seconden ingedrukt houden?
Nee, dat helpt dus helaas niet, dan blijft het Apple logo in beeld staan. Heb door middel van iPhone uitzetten + Home knop indrukken terwijl je hem op de PC aansluit wel weer in Restore modus gekregen. Ben nu het restoren via iTunes aan het proberen, hoop echt zo ontzettend dat dat lukt...

Godver: The iPhone 'iPhone' could not be restored. Unknown error 1604

[ Voor 7% gewijzigd door hexagram op 18-04-2008 19:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karlok[JY-616]
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21-08 22:49
MarcoC schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 16:21:
[...]
Wat ik me afvraag, bestaat er geen verloopje waardoor je je eigen oordopjes kan aansluiten én de headset functionaliteit kan behouden? Een beetje zoals de headsets van de SonyEricsson Walkmantelefoons. Dat mis ik namelijk wel :(.
Ja, http://store.apple.com/1-...co=MTM5NDk&nplm=TN544LL/A
osc4r schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 19:07:
[...]

Nee, dat helpt dus helaas niet, dan blijft het Apple logo in beeld staan. Heb door middel van iPhone uitzetten + Home knop indrukken terwijl je hem op de PC aansluit wel weer in Restore modus gekregen. Ben nu het restoren via iTunes aan het proberen, hoop echt zo ontzettend dat dat lukt...

Godver: The iPhone 'iPhone' could not be restored. Unknown error 1604
http://docs.info.apple.com/article.html?artnum=307007

[ Voor 37% gewijzigd door Karlok[JY-616] op 18-04-2008 19:21 ]

Vleuten 4x430wp Oost Schuin dak 25°, 5x430wp Zuid plat dak 13°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexagram
  • Niet online
Hehe thanks, gelukkig ben ik zelf ook een Tweaker dus had ik die allang gevonden ;). Een reboot inclusief een USB-stekker verandering heeft me geholpen. Heb wel eventjes peentjes gezweet zeg, heb hem pas sinds vandaag, en als je een uur nadat je hem pas voor het eerst werkzaam hebt hem gelijk onwerkzaam gekregen hebt... bah :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dadj
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-12-2022

dadj

Boeiend, boeiend!

tja.. lelijk ding... en nog duur ook..
ik aas hier op: https://www.ultimateears....e/products/superfi4vi.php :)

[ Voor 19% gewijzigd door dadj op 18-04-2008 20:01 ]

XBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaidar

Shaidar

Met wat zetten jullie WMVs over naar QT? Ik ben er nu eentje met SUPER aan het encoderen, maar dat duurt nog een poos...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Videora Iphone Converter werkt bij mij altijd erg goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaidar

Shaidar

Met super werkt het ook geweldig goed, doet er wel lang over om te encoden, maar is wel superkwaliteit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dadj
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-12-2022

dadj

Boeiend, boeiend!

visualhub er wel erg nice ook.

XBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karlok[JY-616]
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21-08 22:49
Tja, kan je vinden. Maar dat was de vraag niet van MarcoC. Gelukkig iedereen zijn eigen persoonlijke mening en smaak

Vleuten 4x430wp Oost Schuin dak 25°, 5x430wp Zuid plat dak 13°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z-Dragon
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 02:38
Heeft iemand weet van een (beschermende, grip verbeterende) skin met welke de iPhone nog wel in de dock past?

^ Wat hij zegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sundown89
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 10:26
Ervaring met invisibleSHIELD, MarcoC? Of iemand anders? Ik wil namelijk ook een protector aanschaffen maar ik wil het uiterlijk van de iPhone behouden. Ik kan trouwens maar één leverancier in Nederland vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNickx
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09-06 11:08
Sundown89 schreef op zaterdag 19 april 2008 @ 16:45:
Ervaring met invisibleSHIELD, MarcoC? Of iemand anders? Ik wil namelijk ook een protector aanschaffen maar ik wil het uiterlijk van de iPhone behouden. Ik kan trouwens maar één leverancier in Nederland vinden.
Ben hier ook erg benieuwd naar, dus iemand met ervaring graag even melden : ) thnx

You can't control the wind, but you can adjust your sails.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
Ervaring aanwezig ja. Ik vind het wel een must. Het is écht invisible als je het niet weet, want als je het weet zie je het natuurlijk wel. Ik durf er nu ten minste mee om te gaan alsof het een gebruiksvoorwerp is, iets wat ik in eerste instantie niet durfde :'). Het aanbrengen van de shield is wel een crime alleen, vooral de achterkant aangezien je met de knopjes en gaatjes rekening moet houden, en die ronde vormen helpen ook niet echt mee. Maar voor $25 (€16 toen) vind ik het echt wel het geld waard. Je iPhone is beter beschermd dan ooit en je ziet het bijna niet.

De verpakking is ook erg professioneel. Je krijgt er een spraytje bij met wat "magische vloeistof" die je op de screenprotector moet spuiten (beter teveel dan te weinig), vervolgens in één keer de protector er opdoen (hoe vaker je het probeert hoe minder mooi het resultaat wordt). Het is geen water dus je moet niet bang zijn als er een doorzichtige substantie over je iPhone heen druipt :+ . De grootste luchtbubbels kan je er meteen uitwrijven, voor de kleinere bubbels moet je wachten tot het een beetje opgedroogd is en het schild niet meer verschuifbaar is. De bubbels aan de achterkant hebben er bij mij wel een paar dagen over gedaan om te verdwijnen. Verder zijn de hoekjes erg lastig, ook hier geldt: even wachten tot het opgedroogd is, dan tegen de iPhone aanplakken en iets tegen je iPhone aanleggen zodat de hoekjes niet losspringen. Ik heb het zo een nachtje laten liggen en de volgende dag toen ik wakker werd vond ik het wel mooi zo :) .

[ Voor 45% gewijzigd door MarcoC op 19-04-2008 19:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

op samenkopen.net zijn eerder wel eens van die anti-kras skin acties geweest, zelfde kwaliteit als invisibleshield maar goedkoper, mss dat je daar wat aan hebt..
Ik begin er niet aan :d maakt iphone te glimment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tije
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-08 09:04
Ik ga over een week naar de VS en wil wellicht een iPhone kopen, maar ik hoor nu wat verhalen dat ik het beter niet kan doen.
De apple iPhone schijnt binnenkort toch echt naar NL te komen met de nieuwe software, dit heb ik via via gehoord van een betrouwbare bron.
Nou prima, die nieuwe software zal dan ook komen voor de 1st. gen iPhones, maar hoe makkelijk zal het gaan om dit ook op een gehackte iPhone te draaien?

Ik twijfel gewoon behoorlijk of het wel verstandig is om er nu één te kopen of dat het handiger is om te wachten op de release in NL.

Hopelijk kunnen jullie mn twijfels wegnemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
De apple iPhone schijnt binnenkort toch echt naar NL te komen met de nieuwe software, dit heb ik via via gehoord van een betrouwbare bron.
:'). No offense, maar dit komt niet erg geloofwaardig over, vind je niet?

Om je twijfels weg te nemen:
- Geen Apple stores in Nederland, dus kans is klein dat je hem zonder (duur) abonnement kan kopen.
- Waarschijnlijk veel duurder.

[ Voor 26% gewijzigd door MarcoC op 19-04-2008 20:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uit betrouwbare bron .... iedereen vermoed wel dat er in de landen waar nog geen iPhone uit is dat ze daar direct de 3G versie gaan uitbrengen. Maar, ik vermoedt dat ze eerst de 3G in de VS gaan uitbrengen en dan pas na een maand of 4 beginnen in de EU en dan gelijk de landen die dan al iPhones verkopen ook de 3G gaan geven.

Dus, ik schat pas dat die dingen er in NL/BE zullen zijn tegen het einde van de zomer ten vroegste. Maar dat is dan mijn voorspelling. Benieuwd of het uitkomt ;)

Maar, voor de 3G zou ik nu toch echt geen iPhone laten liggen. Als je er eentje wilt ga er dan nu een halen met die O2 actie ofzo als dat kan. Super cheap een geweldige telefoon waar je nog jaren mee verder moet kunnen. Dankzij de community kan je er echt alles mee. Behalve dan 3G :)

En hoe simpel zal het zijn om de nieuwe firmware op de oude phones gehacked te krijgen? Waarschijnlijk een dag ofzo en dan is er een patch voor pwnage tool. Het grootste nadeel zal zijn dat alle apps weeral incompatibel zullen zijn. Maarjah :) Dat zijn zorgen voor later.

Trouwens nog een opmerking .... voor mensen die van plan zijn om bv chat applications/cusomisation applicaties te downloaden via de officiële appstore ... not going to happen . Alle officiële apps draaien in een sandbox en kunnen dus niets aan het OS veranderen. Bovendien kunnen ze niet in background draaien en ben je bijna verplicht om je GSM te jailbraken. Dus dat zal zoiezo gebeuren bij de meeste iPhone eigenaars.

Dus wachten tot die in NL komt om dan niets te hoeven te kraken is de verkeerde instelling vind ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tije
  • Laatst online: 30-08 09:04
MarcoC schreef op zaterdag 19 april 2008 @ 20:17:
[...]
:'). No offense, maar dit komt niet erg geloofwaardig over, vind je niet?

Om je twijfels weg te nemen:
- Geen Apple stores in Nederland, dus kans is klein dat je hem zonder (duur) abonnement kan kopen.
- Waarschijnlijk veel duurder.
Ik begrijp absoluut wel dat het niet geloofwaardig over komt, maar ik denk niet dat de bron het zou waarderen als ik bekend maak wie het is ;). Anders zou ik geloofwaardiger over komen!

Maar dat terzijde, het ging me meer om mijn andere twijfels. Ik denk dat ik gewoon zo'n apparaat meeneem, vind hem toch wel erg mooi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tije schreef op zaterdag 19 april 2008 @ 22:18:
[...]

Ik begrijp absoluut wel dat het niet geloofwaardig over komt, maar ik denk niet dat de bron het zou waarderen als ik bekend maak wie het is ;). Anders zou ik geloofwaardiger over komen!

Maar dat terzijde, het ging me meer om mijn andere twijfels. Ik denk dat ik gewoon zo'n apparaat meeneem, vind hem toch wel erg mooi!
Tenzij jij Steve Jobs regelmatig spreekt is geen enkele bron betrouwbaar, Apple is vergelijkbaar met een Al Qaida cel, de linkerhand weet niet waar de rechter mee bezig is. Zie het artikel over Apple in de Wired van vorige maand:
http://www.wired.com/techbiz/it/magazine/16-04/bz_apple

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tije schreef op zaterdag 19 april 2008 @ 20:06:
Ik ga over een week naar de VS en wil wellicht een iPhone kopen, maar ik hoor nu wat verhalen dat ik het beter niet kan doen.
Nou prima, die nieuwe software zal dan ook komen voor de 1st. gen iPhones, maar hoe makkelijk zal het gaan om dit ook op een gehackte iPhone te draaien?

Ik twijfel gewoon behoorlijk of het wel verstandig is om er nu één te kopen of dat het handiger is om te wachten op de release in NL.

Hopelijk kunnen jullie mn twijfels wegnemen.
9 tot 13 juni is de Apple WWDC in San Francisco.
De verwachting is dat daar de 2.0 firmware en de 2e generatie iPhone aan de wereld gepresenteerd gaan worden...
Dus ergens in de weken na die data ligt de opvolger van de huidige iPhone in de Amerikaanse Apple stores.

Voordat we dat ding in Nederland hebben zijn we minstens een jaar verder, al was het alleen maar omdat een iPhone in Nederland pas op de markt komt als de providers allemaal hun branded firmware klaarhebben, iets wat heel wat gaat worden omdat Apple als enige fabrikant een deel van de winst van de operator wil hebben.
Dit is leuk leesvoer:
http://www.wired.com/gadg.../magazine/16-02/ff_iphone

Lastig verhaal dus.
Als je waarde hecht aan UMTS, een camera met meer megapixels, en een hoger 1337heids gehalte, moet je zorgen dat je ergens eind juni in de US bent, of iemand dat ding mee laten nemen.
Zo niet, gewoon nu lekker een 1nd generation iPhone kopen en hem zelf unlocken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Muthas

O+

Sundown89 schreef op zaterdag 19 april 2008 @ 16:45:
Ik vind zo'n ding echt overbodig bij de iPhone. Waar beschermt het tegen: krasjes. Het scherm krast echt heeeeel moeilijk, ik heb na 3 maanden nog steeds slechts een mini krasje wat je alleen onder een bepaalde hoek met scherm uit kan zien, en zelfs dan valt ie niet op. Ook op de achterkant zitten geen krassen, alleen op het logo zelf, maar dat zijn gebruik sporen. Die hou je gewoon. Enigste wat minder is, is een deukje in de achterkant, maar geen normaal uitziende bescherming die daar tegen beschermt. Sowieso is een volledige inisibleSHIELD imo erg lelijk, omdat het er bij de ronde hoeken niet uit ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Werkt zo een case ook tegen vallen? Hoogst waarschijnlijk niet hé ... dus in dat geval blijft de enigste optie een sport zoeken of uitvinden waarbij je veel omgaat met voorwerpen van ongeveer dezelfde dimensies als een iPhone. Iets anders zit er niet op :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikooos
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-06 17:10

Nikooos

huizenlol.nl

Verwijderd schreef op zondag 20 april 2008 @ 09:47:
Werkt zo een case ook tegen vallen? Hoogst waarschijnlijk niet hé ... dus in dat geval blijft de enigste optie een sport zoeken of uitvinden waarbij je veel omgaat met voorwerpen van ongeveer dezelfde dimensies als een iPhone. Iets anders zit er niet op :D
of gewoon je hand om je iphone heen te houden en anders in je broekzak te proppen? :+

Huizenlol.nl - Lol met huizen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipm0de
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 16:37

Flipm0de

geen

Verwijderd schreef op zondag 20 april 2008 @ 03:51:
[...]

9 tot 13 juni is de Apple WWDC in San Francisco.
De verwachting is dat daar de 2.0 firmware en de 2e generatie iPhone aan de wereld gepresenteerd gaan worden...
Dus ergens in de weken na die data ligt de opvolger van de huidige iPhone in de Amerikaanse Apple stores.

Voordat we dat ding in Nederland hebben zijn we minstens een jaar verder, al was het alleen maar omdat een iPhone in Nederland pas op de markt komt als de providers allemaal hun branded firmware klaarhebben, iets wat heel wat gaat worden omdat Apple als enige fabrikant een deel van de winst van de operator wil hebben.
Dit is leuk leesvoer:
http://www.wired.com/gadg.../magazine/16-02/ff_iphone

Lastig verhaal dus.
Als je waarde hecht aan UMTS, een camera met meer megapixels, en een hoger 1337heids gehalte, moet je zorgen dat je ergens eind juni in de US bent, of iemand dat ding mee laten nemen.
Zo niet, gewoon nu lekker een 1nd generation iPhone kopen en hem zelf unlocken.
Het is toch wel zo dat de 'nieuwe' iphone dan dezelfde prijs krijgt als de huidige? Dat is toch het prijsbeleid van Apple? Oude producten er helemaal uit, nieuwe erin voor dezelfde prijs...

flipm0de ! flipm0de is the greatest!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wd200
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21:21
heeft iemand een indicatie Hoeveel toestellen zijn er bij gewoon gebruik echt defect geraakt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
Weinig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFruitNerd
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12:33

TheFruitNerd

iets met fruit

Verwijderd schreef op zaterdag 19 april 2008 @ 21:51:
...

Maar, voor de 3G zou ik nu toch echt geen iPhone laten liggen. Als je er eentje wilt ga er dan nu een halen met die O2 actie ofzo als dat kan. Super cheap een geweldige telefoon waar je nog jaren mee verder moet kunnen. Dankzij de community kan je er echt alles mee. Behalve dan 3G :)

...
Grommels de O2 website laat mij niet toe die actie te bekijken.
Heb je misschien wat meer info?
Ik neem aan dat het er hier om gaat dat je voor die actie wel een abo moet nemen.
Of kan het ook zonder?

-edit-
Een webproxy doet wonderen.
Idd alleen met abo krijg je korting. :p

[ Voor 6% gewijzigd door TheFruitNerd op 20-04-2008 14:09 ]

- B.L.A.A.T. -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexagram
  • Niet online
TheFruitNerd schreef op zondag 20 april 2008 @ 14:04:
[...]

Grommels de O2 website laat mij niet toe die actie te bekijken.
Heb je misschien wat meer info?
Ik neem aan dat het er hier om gaat dat je voor die actie wel een abo moet nemen.
Of kan het ook zonder?
Anders lees je gewoon een paar posts boven je dat het dus niet zo is.

EDIT: Huh, hij is toch gewoon mee te nemen zonder een abbo in de winkel af te sluiten? Stond in elk geval in het 'importeren' topic!

[ Voor 14% gewijzigd door hexagram op 20-04-2008 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipm0de
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 16:37

Flipm0de

geen

osc4r schreef op zondag 20 april 2008 @ 14:09:
[...]

Anders lees je gewoon een paar posts boven je dat het dus niet zo is.

EDIT: Huh, hij is toch gewoon mee te nemen zonder een abbo in de winkel af te sluiten? Stond in elk geval in het 'importeren' topic!
ja, zeggen dat je hem thuis activeert

flipm0de ! flipm0de is the greatest!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFruitNerd
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12:33

TheFruitNerd

iets met fruit

Flipm0de schreef op zondag 20 april 2008 @ 14:14:
[...]

ja, zeggen dat je hem thuis activeert
Ok, dan heb ik daar overheen gekeken.
Als je hem via internet probeert te bestellen, dan moet je namelijk een abo er bij kiezen.

- B.L.A.A.T. -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Póg mo Thóin
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
Zo, ik ben echt dom. ik heb een case aangeschaft zodat mn mobiel lekker mooi kan blijven!

maar dat ding is zo dom dat hij er steeds uitvalt haha!!!

Dus ik heb nu echt een waanzinnige deuk er in zitten hehe! :+

Riamh mé ag dul a thabhairt duit suas, ní bheidh mé in iúl duit síos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bierkameel
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Bierkameel

Alle proemn in n drek

Ik begin de 3G wel aardig te missen, vooral het ophalen van mail duurt nogal lang soms, ook ff files bekijken is niet meer zo snel ondanks mijn web n walk.
Ik zit er zelfs over te denken om mijn iPhone in te ruilen voor een Tytn2 :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Póg mo Thóin
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
Bierkameel schreef op zondag 20 april 2008 @ 16:12:
Ik begin de 3G wel aardig te missen, vooral het ophalen van mail duurt nogal lang soms, ook ff files bekijken is niet meer zo snel ondanks mijn web n walk.
Echt? Wow dat zou ik dus niet kunnen. Ik heb de eerste tytn gehad en praktisch elk ander WM toestel daarvoor, maar ik zou echt niet kunnen switchen nu!

Riamh mé ag dul a thabhairt duit suas, ní bheidh mé in iúl duit síos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janklp
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 20:28

janklp

FortyTwo Capital

Zou ik hem snel verkopen nu het nog niet tot de massa is doorgedrongen dat er een 3g variant komt. Nu krijg je er nog wel een redelijke prijs voor denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:') boeiend, net alsof 3G een wereld van verschil heeft, bij mij werkt internet toppie hoor! :)
Heb een e65 en die heeft 3G, kwa snelheid merk ik niet veel verschil..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janklp

janklp

FortyTwo Capital

Verwijderd schreef op zondag 20 april 2008 @ 18:12:
:') boeiend, net alsof 3G een wereld van verschil heeft, bij mij werkt internet toppie hoor! :)
Heb een e65 en die heeft 3G, kwa snelheid merk ik niet veel verschil..?
De vernieuwde iPhone heeft hoogstwaarschijnlijk wel meer updates dan alleen 3g.

Jeuj, post 5000 *O*

[ Voor 3% gewijzigd door janklp op 21-04-2008 10:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clementine
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 07-08 19:39
Heel apart dat t lang duurt... ik heb zelfs op t platteland snel m'n mail binnen

Macbook Pro 15" 

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexagram
  • Niet online
Zijn er hier overigens mensen met de juiste instellingen voor mobiel internet met Hi? 'Ja' smsen naar 1300 pakt hij dus niet, en aangezien ik toch wel zo'n 'onbeperkt' abbo ga afsluiten moet ik wel de instellingen weten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe
  • Registratie: April 2005
  • Nu online

robertwebbe

Robert Webbe

osc4r schreef op zondag 20 april 2008 @ 20:56:
Zijn er hier overigens mensen met de juiste instellingen voor mobiel internet met Hi? 'Ja' smsen naar 1300 pakt hij dus niet, en aangezien ik toch wel zo'n 'onbeperkt' abbo ga afsluiten moet ik wel de instellingen weten :)
Bij de APN zet je portalmmm.nl
Username en password leeg laten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexagram
  • Niet online
robertwebbe schreef op zondag 20 april 2008 @ 21:05:
[...]

Bij de APN zet je portalmmm.nl
Username en password leeg laten.
En dan? Want het internet doet het hier nog steeds niet zonder WiFi connectie. Moet Data-Roaming aan of uit? Heb het voor nu als test even aangezet, en uit doet het het ook niet.

EDIT: Hmm oké,ik heb het werkend met de volgende instellingen:

APN: internet
User: KPN
Pass: gprs

Echter zie ik nergens het E icoontje van GRPS verschijnen om dus te kunnen zien of je verbinding hebt met internet of niet. Wel zie ik rechts van 'NL KPN' (naast verbindings signaal dus) een wit rechthoekje staan wat sporadisch nog wel eens in het WiFi logootje wil veranderen. Is dit het dan, en is het blokje gewoon een error dat het een E moet zijn?

[ Voor 38% gewijzigd door hexagram op 20-04-2008 21:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
Ik hoef niks in te vullen bij Hi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaidar

Shaidar

Wel knap vervelend dat die Safari op de Iphone geen logingegevens onthoudt ... Op forums moet ik telkens opnieuw inloggen terwijl ik "onthou mijn logingevens" wel aanvink...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAcid
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Dat is een bug in 1.1.4, er is een cookie fix beschikbaar in de installer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

osc4r schreef op zondag 20 april 2008 @ 21:13:
[...]

En dan? Want het internet doet het hier nog steeds niet zonder WiFi connectie. Moet Data-Roaming aan of uit? Heb het voor nu als test even aangezet, en uit doet het het ook niet.

EDIT: Hmm oké,ik heb het werkend met de volgende instellingen:

APN: internet
User: KPN
Pass: gprs

Echter zie ik nergens het E icoontje van GRPS verschijnen om dus te kunnen zien of je verbinding hebt met internet of niet. Wel zie ik rechts van 'NL KPN' (naast verbindings signaal dus) een wit rechthoekje staan wat sporadisch nog wel eens in het WiFi logootje wil veranderen. Is dit het dan, en is het blokje gewoon een error dat het een E moet zijn?
Ik heb ook zo'n egaal blokje en ik maak ook gebruik van NL KPN netwerk, werkt verder uitstekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LPiC
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 07-11-2024
Dat egale blokje heb ik ook hier met KPN, ik denk dat dit te maken heeft dat er geen Edge in nederland is en alleen maar gprs. Van het weekend was ik duitsland en daar kreeg ik wel netjes een blauwe E....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikooos
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-06 17:10

Nikooos

huizenlol.nl

In de repo van ifoneguide kan je een pakketje installeren die van dat blokje een mooie G maakt van GPRS ;)

Huizenlol.nl - Lol met huizen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb een probleem met een nieuwe gekochte iphone uit VS, met firmware 1.1.3.

de telefoon is simlock vrij etc, echter wanneer ik wil bellen, en een nummer in toets sluit de applicatie 'phone' volledig af.

hebben mensen hiermee ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 21 april 2008 @ 10:15:
ik heb een probleem met een nieuwe gekochte iphone uit VS, met firmware 1.1.3.

de telefoon is simlock vrij etc, echter wanneer ik wil bellen, en een nummer in toets sluit de applicatie 'phone' volledig af.

hebben mensen hiermee ervaring.
Ik had dat probleem ook,update je iPhone naar 1.1.4 en unlock en jailbreak hem dan via ziphone werkte perfect bij mij!

Je kan volgens mij ook iWorld downloaden via installer maar weet niet of dat werkt.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 21-04-2008 10:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amphora
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 21:05

amphora

Websites & Fotografie

Grappig, ik heb een TyTn II te koop omdat ik nou net zo blij ben met m'n iPhone!
Maar hoewel ik ook graag 3G snelheid wil hebben mis ik het niet echt. De meeste dingen die ik doe als ik geen Wifi heb (ff snel mail checken, teletekst raadplegen via mijn eigen webapp) gaat ook via GPRS snel genoeg. Ik heb toch geen flatrate internet dus als het te lang duurt via GPRS is het waarschijnlijk ook te duur ;)
Zodra de 3G iPhone officieel is te krijgen via een Nederlandse provider dan haal ik die natuurlijk wel. En dat zal naar mijn mening niet heel lang duren. Dat providers nog een half jaar nodig hebben om een telefoon te branden daar geloof ik niet zo in. Achter de schermen zal een nederlandse telco waarschijnlijk nu al daarmee bezig zijn. Ik verwacht zelf de 3G in nederland 2-3 maanden nadat hij in de USA is gelanceerd (dus augustus/september)

[ Voor 20% gewijzigd door amphora op 21-04-2008 10:46 ]

nickdekruijk.nl Websites & Fotografie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds gisteren m'n iPhone. Echt geweldig apparaatje. Ook het installeren via Sources is goed uitgedacht, ook veel leuke apps.

Ik heb (op dit moment) 1 vraag: als ik via SIMport de contacten van mijn SIM kaartje overgezet naar mijn iPhone. Wanneer ik nu echter gebeld word, zie ik alleen de nummers verschijnen, maar niet de naam van de contactpersoon. Ik neem aan dat hier iets aan te doen is... kweet alleen niet wat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15:54
lees dit topic even door...is al een aantal keer iets over gezegd...

(heeft iets met ifoneguide te maken) ;)

PSN: Sluuz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij source van Ifoneguide.nl/114 zie ik niets meer bij staan wat hierbij zou kunnen helpen... Ik heb het niet over het herkennen van nummers in NL formats, maar over het herkennen van de naam van het nummer dat belt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik vlieg zaterdag naar orlando, florida.
beste is gewoon een te halen in een apple store? want zie ook dat ze daar refurbs verkopen voor 269 dollar.
wil wel een nieuwe.
verder nog tips voor douane? ik ga heen met een oude "wegwerp" nokia en wil dan deze gewoon in me handbagage meenemen en doosje weggooien.
wel vaker iets meegenomen zo maar misschien zijn ze hot op iphone's spotten bij de douane?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15:54
Verwijderd schreef op maandag 21 april 2008 @ 12:45:
beste is gewoon een te halen in een apple store? want zie ook dat ze daar refurbs verkopen voor 269 dollar.
wil wel een nieuwe.
verder nog tips voor douane? ik ga heen met een oude "wegwerp" nokia en wil dan deze gewoon in me handbagage meenemen en doosje weggooien.
wel vaker iets meegenomen zo maar misschien zijn ze hot op iphone's spotten bij de douane?
Je moet niet gaan lopen google-mapsen als je door de douane loopt...gewoon in je zak doen...en anders gewoon pech. Risico van het importeren...

Doosje zou je ook nog op kunnen sturen i.p.v. weggooien. Vind t zelf altijd leuk (en handig) om de doos van dergelijke apparaten te hebben.

PSN: Sluuz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uit de OP:
Ook wordt email gesynced met je desktop computer, dit kan met Mail (Mac), Entourage (Mac) en Outlook (Windows).
Zijn het niet enkel de mail-settings die gesynct worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 911GT2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:37

911GT2

en blazen maar!

Verwijderd schreef op maandag 21 april 2008 @ 12:45:
wil wel een nieuwe.
Laat ook even weten hoe het ging ;)
Ik ga in augustus naar miami, en hoop dan een (2de gen) iPhone op de kop te kunnen tikken en meet te nemen. En evt 1 voor een vriend van mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helox-in-a-box
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17:24
Verwijderd schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 16:28:
[...]

Heb je ze in Nederland gekocht? Kan je dan vertellen waar? :)
V-moda Duo Nero:
Macstore Amsterdam (die achter de Dam), prijs: 119 euro

Ze verkopen zowel de zwarte als de chromen, alleen is de chromen alleen met een plastic laagje over de kabels. Bij beide werkt het knopje voor pause/skip/opnemen.

[ Voor 28% gewijzigd door Helox-in-a-box op 21-04-2008 16:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online

Muthas

O+

Janusz schreef op zondag 20 april 2008 @ 18:20:
[...]

De vernieuwde iPhone heeft hoogstwaarschijnlijk wel meer updates dan alleen 3g.
Zoals wat? GPS lijkt me sterk, dan krijg je een accuduur van 3 uur als GPS tegelijk met 3G gebruikt, of hij wordt erg dik. Snellere hardware gaan ze ECHT niet doen, de huidige iPhone wordt verkocht met een 2-jarig contract. Door in juni een nieuw model uit te brengen wat bijvoorbeeld sneller is zouden ze de early adopters of weet ik veel hoe dat heet gewoon keihard naaien, die zitten namelijk nog steeds aan hun abbo vast. Snellere hardware zou bijvoorbeeld betekenen dat bepaalde games of applicaties '3G iPhone only!' zijn en dat doen ze niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijn89
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13-09 07:56
Muthas schreef op maandag 21 april 2008 @ 16:45:
[...]
Door in juni een nieuw model uit te brengen wat bijvoorbeeld sneller is zouden ze de early adopters of weet ik veel hoe dat heet gewoon keihard naaien, die zitten namelijk nog steeds aan hun abbo vast. Snellere hardware zou bijvoorbeeld betekenen dat bepaalde games of applicaties '3G iPhone only!' zijn en dat doen ze niet.
Ik heb hier ook over na gedacht... En ik hoop ook echt dat je gelijk hebt en het lijkt me ook wel logisch, maar het zou niet de eerste keer zijn dat ze bij apple zich niets van de achterban aantrekken ;) Het lijkt me overigens ook het logischt als ze enkel 3g erin knallen. Een re-design doen ze niet, het design is nu bekend en ik heb nog niemand ontmoet die het design niet schitterend vond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djerique
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-07 21:38

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twaeker
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 08-09 23:58
911GT2 schreef op maandag 21 april 2008 @ 14:35:
[...]

Laat ook even weten hoe het ging ;)
Ik ga in augustus naar miami, en hoop dan een (2de gen) iPhone op de kop te kunnen tikken en meet te nemen. En evt 1 voor een vriend van mij
Gisteren eentje gekocht in Las Vegas.
Alle Applestores waren uitverkocht, dus gewoon gekocht in een AT&T shop.
Ze hadden alleen nog 16GB modellen. Geen douane gezien op Schiphol >:)
En met Ziphone was het klusje zo geklaard na thuiskomst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joriske18
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 29-06 11:20
"De nieuwe iPhone zou een groter scherm hebben en een heus toetsenbord."

Van touch screen naar normaal toetsenbord? Ik denk het niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

joriske18 schreef op maandag 21 april 2008 @ 21:53:
[...]

"De nieuwe iPhone zou een groter scherm hebben en een heus toetsenbord."

Van touch screen naar normaal toetsenbord? Ik denk het niet...
misschien allebei ;) maar ik neem aan van niet, wordt de iphone weer een stuk dikker, en apple houdt nogal van dun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Ik ben het niet eens met de lay-out wijzigingen van dat bericht. Echter de genoemde datum komt wel overeen met wat ik lees en hoor. Volgens de geruchten zal in Mei/Juni een nieuwe versie worden aangekondigd en het is inmiddels zeker dat de huidige niet in Nederland zal worden gevoerd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 21 april 2008 @ 12:19:
Ik heb sinds gisteren m'n iPhone. Echt geweldig apparaatje. Ook het installeren via Sources is goed uitgedacht, ook veel leuke apps.

Ik heb (op dit moment) 1 vraag: als ik via SIMport de contacten van mijn SIM kaartje overgezet naar mijn iPhone. Wanneer ik nu echter gebeld word, zie ik alleen de nummers verschijnen, maar niet de naam van de contactpersoon. Ik neem aan dat hier iets aan te doen is... kweet alleen niet wat :P
Niemand.....? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ron!n
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 08-09 21:27
ik heb simport ook sinds vandaag in gebruik, ben erachter dat hij alle plusjes voor de nummers eruit knikkerd (dus +31612345678 word 31612345678), waardoor je phonebook niet klopt met de binnenkomende gesprekken. Plusjes toevoegen en netjes de nummers invoeren zal waarschijnlijk helpen!

What's in the case?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Steve Jobs heeft zich meerdere malen uitgesproken tegen toestellen met een ingebouwd keyboard, dus het lijkt me sterk dat hij zich daar nu niet aan gaat houden.
Zie http://blog.wired.com/gadgets/2008/04/3g-iphone-rumor.html voor een fatsoenlijk artikel, lees vooral de comments eronder. ;)

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 22-04-2008 00:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tijn89 schreef op maandag 21 april 2008 @ 17:20:
[...]

Ik heb hier ook over na gedacht... En ik hoop ook echt dat je gelijk hebt en het lijkt me ook wel logisch, maar het zou niet de eerste keer zijn dat ze bij apple zich niets van de achterban aantrekken ;) Het lijkt me overigens ook het logischt als ze enkel 3g erin knallen. Een re-design doen ze niet, het design is nu bekend en ik heb nog niemand ontmoet die het design niet schitterend vond.
Het lijkt er wel degelijk op dat de nieuwe iPhone minder plastic gaat zijn en een dunnere formfactor zal hebben...

Vergeet bovendien niet dat de huidige iPhone al een hele tijd te koop is in de US, de meeste mensen daar kunnen binnenkort hun contract gaan verlengen, die AT&T abo's gaan 2 jaar mee, dus in Januari 2009 zullen de eerste verlopen...

En wie weet bedenken ze wel een leuke upgrade regeling, een beetje bijbetalen en weer voor 2 jaar tekenen. Dubbele winst voor zowel Apple als AT&T...

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 22-04-2008 00:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
De iPhone kwam op 30 juni 2007 uit in Amerika. Hij is 10 maanden oud, duurt nog meer dan een jaar dus voordat de eersten hun abonnement gaan verlengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16:55

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

Volgens mij is het vrij simpel. Op dit moment is apple niet zijn targets aan het halen qua iphone sales. Het gaat goed, maar niet zo goed als dat ze hoopten. Geen 3G (dus geen azie + wat delen van europa), geen SDK (tot voorkort) en lock in met 1 provider zijn de meest genoemde hekel punten. Kwestie van deze punten oplossen om de verkoop op te jagen.

SDK komt in juni. Apple topman zegt dat apple niet met provider lock in model getrouwd is (australie wordt waarschijnlijk losse verkoop), en 3G iphone komende juni (er komen echt elke dag steeds meer geruchten. 3G is hierbij de grofste fout. Hoe meer ik lees hoe meer ik erachter kom dat de gsm markt in amerika gewoon echt ver achterloopt. Netwerken worden dichtgegooid behalve voor modellen die de provider zelf verkoopt, nauwelijks 3G dekking, etc. Apple heeft zich gewoon verkeken op de europese markt waarin meer vrijheid is en snellere netwerken zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaidar

Shaidar

Bestaat er een simpele manier om via (ssh ofzo) een lijstje te trekken van alle apps die je met de installer geinstalleerd hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoelang gaat jullie batterij/accu mee? Mijne gaat als ik niks raars doe maximaal 1 dag mee. Een vriend van me heeft ook een iphone en die gaat 2 a 3 dagen mee!

Wat is een beetje de normale accuduur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amphora
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 21:05

amphora

Websites & Fotografie

Verwijderd schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 10:12:
hoelang gaat jullie batterij/accu mee? Mijne gaat als ik niks raars doe maximaal 1 dag mee. Een vriend van me heeft ook een iphone en die gaat 2 a 3 dagen mee!

Bij mij ook een dag ongeveer. Zit wel 3 tot 4 uur per dag te mailen/surfen/nerden met dat ding. Wifi en bluetooth altijd aan. SSH deamon wel uit. 's morgens vol opgeladen betekend in mijn geval 's avonds nog ca 30% over.

nickdekruijk.nl Websites & Fotografie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janklp

janklp

FortyTwo Capital

Verwijderd schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 10:12:

Ik haal vaak toch wel een dag of 3, ben ik bijzonder verrast over. Gebruik de Ipod, video en wifi dan echt nauwelijks. Als ik veel speel haal ik 2 daagjes. Nog steeds het dubbele.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puck
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:30

Puck

W32.Deadcode.A

Ik heb ongeveer dezelfde ervaring als Janusz. Gebruik iPod wel redelijk veel, video nooit en WiFi zet ik meestal alleen aan als ik het nodig heb. Gebruik geen GPRS. Zo houdt hij het wel 2 a 3 dagen vol. Alleen als mijn vriendin weer iPhysics gaat spelen gaat het weer hard ;). Denk dat het ook een kwestie is van zo min mogelijk je scherm aan hebben.

Arrived anxious, left bored

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online

Muthas

O+

Verwijderd schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 00:48:
[...]

Het lijkt er wel degelijk op dat de nieuwe iPhone minder plastic gaat zijn en een dunnere formfactor zal hebben...

Vergeet bovendien niet dat de huidige iPhone al een hele tijd te koop is in de US, de meeste mensen daar kunnen binnenkort hun contract gaan verlengen, die AT&T abo's gaan 2 jaar mee, dus in Januari 2009 zullen de eerste verlopen...

En wie weet bedenken ze wel een leuke upgrade regeling, een beetje bijbetalen en weer voor 2 jaar tekenen. Dubbele winst voor zowel Apple als AT&T...
Die mac-rumors site en weet ik.. argh! Geloof ze niet |:( De iPhone dunner? Echt niet, hij zit nu zo vol gepropt dat ze het zelfs niet voor elkaar KUNNEN krijgen om een 32GB iPhone te maken, in de iPod touch is ruimte voor 2 geheugen chips, daarom is die wel 32GB, in de iPhone is een van die twee plekken bezet genomen door het netwerk gebeuren. Nu moet er dus ook nog een 3G gebeuren bij komen en een stevigere accu lijkt mij ook een must. We zijn pas een jaar verder, en hoewel techniek snel verbeterd lijkt dunner worden mij echt onmogelijk. Daarnaast, wel eens een iPhone gezien? Hij is echt niet dik ofzo :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
  • Laatst online: 23-06 13:57
Denk dat dit voor jullie de honderste keer is maar afijn ik doe een gooi.

Wat zijn jullie ervaringen met de Iphone? Ik zit op een zakelijk abbo (KPN) met GPRS en ik las hier ergens dat het mogelijk was dat te gebruiken klopt dit?

Zijn jullie tevreden over de IPhone? Dus telefoon kwaliteit, internet, muziek en film?

Ik zit namelijk zelf te denken aan een Ipod touch of een Iphone. Ik denk dat voor dat geld ken ik net zo goed een Iphone kopen dan heb ik lekker alles in één.

En dan mijn laatste vraag (weet niet of het is toegestaan hier) maar waar hebben jullie je Iphone gekocht?

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vihaio
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 20:31
Je kan dit topic even doorlezen het is namelijk een ervaringen topic. Daar staan meestal wel ervaringen in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
  • Laatst online: 23-06 13:57
master007 schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 14:23:
Je kan dit topic even doorlezen het is namelijk een ervaringen topic. Daar staan meestal wel ervaringen in.
Tja had al een beetje door genomen maar misschien een idee om in de OP een lijst met voor- nadelen te plaatsen? Of bekende issues?

Had al iemand gesproken die dus zijn IPhone al verkocht had en die zei dat het geluid voornamelijk met liedjes met een bas er in tegen viel. Veel ruis ofzo had hij het over.
Hij zei ook dat er een 2.0 versie met 3G ondersteuning uit zou komen en toen ben ik even gaan neuzen op het internet en het blijkt dat er 7 april een persbericht is uit gegaan dat deze versie er over 60 dagen zou zijn. 8) Link heb ik niet meer.

Misschien dat er nog mensen zijn die meer info hebben over de Iphone 2.0 qua release datum?

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijn89
Damien2004 schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 11:58:
Ik zit namelijk zelf te denken aan een Ipod touch of een Iphone. Ik denk dat voor dat geld ken ik net zo goed een Iphone kopen dan heb ik lekker alles in één.
je zegt het zelf al... Gewoon zonde eigenlijk om een ipod touch te kopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online

Muthas

O+

...

Echt.

Er is geen persbericht. Apple kondigt een product aan en een week later kan je het kopen, niet anders. En inderdaad, de iPhone is geen telefoon voor de gemiddelde buitenlander van 15 jaar die in de bus zijn gangstah muziek aan alle medereizigers wil laten horen, want de speaker is nogal zwak.

Oh, en misschien moet je is even een topic doorlezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Muthas schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 11:57:
[...]

Die mac-rumors site en weet ik.. argh! Geloof ze niet |:( De iPhone dunner? Echt niet, hij zit nu zo vol gepropt dat ze het zelfs niet voor elkaar KUNNEN krijgen om een 32GB iPhone te maken, in de iPod touch is ruimte voor 2 geheugen chips, daarom is die wel 32GB, in de iPhone is een van die twee plekken bezet genomen door het netwerk gebeuren. Nu moet er dus ook nog een 3G gebeuren bij komen en een stevigere accu lijkt mij ook een must. We zijn pas een jaar verder, en hoewel techniek snel verbeterd lijkt dunner worden mij echt onmogelijk. Daarnaast, wel eens een iPhone gezien? Hij is echt niet dik ofzo :?
3G betekent geen extra dingen, gewoon een nieuwe model chipset.
Een chipset die waarschijnlijk meer dingen integreert en minder losse hulpchips nodig heeft.
RAM geheugen wordt ook steeds geavanceerder, meer RAM op een plankje, het is gewoon een kwestie van geld, hoe duurder het ram, des te meer de fabrikant op 1 plankje propt.
Idem met accu's...
Dus een dunnere iPhone kan echt wel hoor, het is maar net hoeveel geld je ertegenaan gooit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 15:20
Het zet geen zoden aan de dijk. Er zijn eigenlijk maar twee dingen die veel ruimte innemen. Het eerste is de batterij en het tweede is het beeldscherm.

De batterij is natuurlijk afhankelijk van de andere componenten (hoeveel stroom die verbruiken). Aangezien daar geen radicale nieuwe technologie voor beschikbaar komt/is, zal dat niet zorgen voor een dunnere iPhone. Daarbij zullen de andere componenten ook niet opeens zoveel zuiniger worden, dat een kleinere batterij toch nog tot hetzelfde stroomverbruik zal leiden. Het tegendeel is eerder waar, aangezien een UMTS/HSDPA toch meer stroom zal verbruiken dan alleen een GSM versie.

Het tweede punt is het beeldscherm. Dit kan op zich dunner met een OLED scherm. Maar ik denk eerlijk gezegd niet dat de technologie al klaar is om de kwaliteit en duurzaamheid te leveren die Apple verwacht. Maar wie weet? Sony komt naar eigen planning ook binnen een half jaar uit met grote (13"?) OLED schermen.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toch is de iPod Touch bijna 1/3e dunner, daar zitten toch ook diezelfde componenten in. Ik geloof dat de iPhone een dubbele printplaat heeft die de Touch niet (nodig) heeft, waar onder andere de GSM functionaliteit in zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carfreak02
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 19:33
Verwijderd schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 19:06:
Toch is de iPod Touch bijna 1/3e dunner, daar zitten toch ook diezelfde componenten in. Ik geloof dat de iPhone een dubbele printplaat heeft die de Touch niet (nodig) heeft, waar onder andere de GSM functionaliteit in zit.
Nee ? Kun je daarmee foto's maken ? Muziek beluisteren door een speaker ? Bluetooth ? Telefoneren ?

En trouwens zo dik is een iPhone niet. Als je de Nokia N-serie bijvoorbeeld ziet ... 8)

[ Voor 9% gewijzigd door carfreak02 op 22-04-2008 19:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThemNuts
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 26-04 16:16
1/3 is dat niet wat overdreven?

En dunner kan hij nog wel denk ik. Het scherm is niet het dikste maar het glas ervoor.
Ook was er overlaatst iets te lezen over een nieuwe all in 1 chip voor 3g, wifi etc dus ook daar zie ik wel iets in. Blijft een feit dat er niet is gekozen voor 3g om de batterij te sparen en zoals hierboven vermeld is er op dit vlak niks nieuws dus zal het zo een vaart wel niet lopen.

Of ik geloof dat er een nieuwere versie komt: nope
Of ik deze nieuwere versie dan ook echt nodig heb: nope

Wifi werkt prima, tweede camera voor videocalls is veels te vroeg in belgie, batterij gaat inderdaad niet lang mee maar gaat toch iedere avond in de dock en dunner hoeft hij ook niet.

Wel zouden ze meer gebruik mogen maken van de tilt functie (bvb bij sms etc) en een uitgebreidere versie van de sms functie zou ook geen kwaad kunnen (probeer nu maar eens een sms te forwarden)
Ik ben in ieder geval heel tevreden van de aankoop en heb er tot op heden zeker geen spijt van.

[ Voor 59% gewijzigd door ThemNuts op 22-04-2008 19:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
Geen camera, geen luidspreker, geen GSM. Neemt allemaal wel wat ruimte in hoor.

Ik snap niet waarom mensen de iPhone dunner willen. Het formaat vind ik perfect, en als hij dunner wordt wordt hij te dun, de iPod Touch vind ik al te dun.

[ Voor 20% gewijzigd door MarcoC op 22-04-2008 19:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijn89
heb zelf de iPod touch nooit in mijn handen gehad, dus dat kan ik niet zeggen. Wel vind ik in principe dunner beter. Zo vind de iPod nano nog steeds een ideale mp3-speler om die reden.

Maar indd, als je het vergelijkt met de nokia's e.d. is de iphone echt een dunnertje. Van t weekend nog die n95 van een vriend in mijn hand gehad... Echt, zoiets zou ik dus om de baksteenverhouding nooit kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
De iPod Nano is ook wel een stuk kleiner. De verhouding tussen grootte en dikte moet wel redelijk blijven vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greg-a
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16:15
Ey ik heb sinds kort ook een iPhone :D :D :D :D
Mar ik ben nu op zoek naar een case en ik heb deze in gedachte, of deze, de prijzen zijn t zelfde.
En bij die laatste staat een review van de Nederlander die hem snel heeft gehad en die er tevree mee is,
hebben jullie ervaring met IvySkin???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb zojuist "Poof" geinstalleerd, een app waarmee kan selecteren welke icoontjes je wel en niet op je springboard wil laten weergeven. Wanneer ik deze app open, staan in de lijst van applicaties ook de apps "Demo App" en "Field test" tegen. Op mijn springboard staan deze niet...? :? Deze heb ik niet zelf geinstalled en staan dus ook niet in mijn lijst van geinstalleerde applicaties bij installer.

Wanneer ik SSH, zie ik deze apps ook bij "Applications" erbij staan...

Twee vraagjes:
1. Weet iemand wat deze apps doen?
2. Hoe kan ik ze verwijderen (als ze niet nuttig blijken te zijn)? Ze staan zoals gezegd niet in installer en dus kan ik ze niet uninstallen. Kan ik gewoon via SSH deze apps/mappen verwijderen? Of gaat dit dan problemen opleveren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk
  • Niet online
grappig, zo heb ik sinds kort DemoApp op m'n springboard staan. in het icon staat een vraagteken, als ik het start gebeurd er niks.
hoe dit opeens op m'n springboard komt is me een raadsel. iemand enig idee hoe ik dit weer verwijder?
Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: Invulling en behandeling 'grote' topics aangepast.