[iPhone] Ervaringen & Discussie Deel 6 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 100.159 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Begrijp me niet verkeerd hoor, ik ben tevreden met de dikte zoals die nu is. Ik reageerde alleen op de stelling dat de meeste dikte in de batterij en het scherm zouden zitten.
ThemNuts schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 19:44:
1/3 is dat niet wat overdreven?
Je hebt helemaal gelijk, hij is eigenlijk ong. 0,93/3e (òf 31%) dunner. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bierkameel
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Bierkameel

Alle proemn in n drek

Ik heb net mn Iphone ingeruild tegen een TytN II met 4GB SD.
Eindelijk weer UMTS, GPS en een toetsenbord.

Vooral geen 3G is echt niet te doen, als de nieuwe iPhones uit zijn zal ik me er nog wel een keer aan wagen, tegen die tijd is er ook wel een navigatiesysteem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 20:36:
Heb zojuist "Poof" geinstalleerd, een app waarmee kan selecteren welke icoontjes je wel en niet op je springboard wil laten weergeven. Wanneer ik deze app open, staan in de lijst van applicaties ook de apps "Demo App" en "Field test" tegen. Op mijn springboard staan deze niet...? :? Deze heb ik niet zelf geinstalled en staan dus ook niet in mijn lijst van geinstalleerde applicaties bij installer.

Wanneer ik SSH, zie ik deze apps ook bij "Applications" erbij staan...

Twee vraagjes:
1. Weet iemand wat deze apps doen?
2. Hoe kan ik ze verwijderen (als ze niet nuttig blijken te zijn)? Ze staan zoals gezegd niet in installer en dus kan ik ze niet uninstallen. Kan ik gewoon via SSH deze apps/mappen verwijderen? Of gaat dit dan problemen opleveren?
Om met je laatste vraag te beginnen, verwijderen (SSH) is bricken, kun je die phone beter naar mij sturen ;)
Field test regelt en houd je verbindingsgegevens bij van de zenders (GSM masten).
Dit wordt o.a. ook gebruikt voor b.v. locatie bepaling in Maps en "Locate me".
Demo App is net zo iets, deze applicaties draaien normaal mee op de achtergrond en zijn ook nodig.
Omdat de icoontjes normaal gesproken verborgen zijn zie je het niet en merk je het niet.
Nu laat b.v. "Poof" (net als "Categories") deze wel zien in de lijst van je springboard app's.
Zo kun je met Poof b.v. ook je (normaal ook verborgen) contact's launcher op je springboard zetten.
Dan hoef je niet eerst naar "telefoon" en daar op contacten te klikken :o

Welkom in de wondere wereld van iPhone modding ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

darryl schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 20:28:
Ey ik heb sinds kort ook een iPhone :D :D :D :D
Mar ik ben nu op zoek naar een case en ik heb deze in gedachte, of deze, de prijzen zijn t zelfde.
En bij die laatste staat een review van de Nederlander die hem snel heeft gehad en die er tevree mee is,
hebben jullie ervaring met IvySkin???
Bleh, geen van 2 zou ik zeggen.
Vorig jaar zo'n soort case gekocht voor mijn LG Prada, wat een drama!
1) het ziet er niet uit
2) het voelt heel goedkoop
3) het kraakt
4) het is 100% minder krasbestendig dan de telefoon zelf
5) het ziet er niet uit
6) het ziet er echt niet uit :+

Maar verder natuurlijk geheel je eigen keuze ;)
en veel plezier met je iPhone 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09 19:53
Verwijderd schreef op woensdag 23 april 2008 @ 13:31:
[...]

Bleh, geen van 2 zou ik zeggen.
Vorig jaar zo'n soort case gekocht voor mijn LG Prada, wat een drama!
1) het ziet er niet uit
2) het voelt heel goedkoop
3) het kraakt
4) het is 100% minder krasbestendig dan de telefoon zelf
5) het ziet er niet uit
6) het ziet er echt niet uit :+

Maar verder natuurlijk geheel je eigen keuze ;)
en veel plezier met je iPhone 8)
ik kreeg er ook zo een bij de gozer van wie ik mn iphone kocht en er zit nog een nadeel aan deze cases

7) het ziet er ECHT niet uit :+

bovendien maakt het je iphone een stuk dikker, lomper(door de scherpe hoeken) en je hebt meer moeite om het touchscreen te gebruiken.

het voordeel is wel dat hij minder glad is en je dus minder snel met je vinger op het verkeerde knopje of letter "glijdt" maar dat komt ook deels door mn screenprotector denk ik

sowieso, jammer dat je er krassen op krijg of vingerafdrukken maargoed het blijft een gebruiksvoorwerp dus aan dit soort cases doe ik sowieso niet. Ook omdat het vaak totaal niet bij het ontwerp past

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb de iPhone nu al een aantal weken, en ben er echt heel tevreden van.

Eén ding is me wel opgevallen: ik heb het gevoel dat de vingerafdrukken op de iPhone duidelijker zichtbaar zijn dan op de iPod Touch (had ik vroeger). Nochtans is het scherm gewoon van hetzelfde materiaal, of vergis ik me daarin?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cidolfas
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 03-10 17:55
Dat lijkt me nog wel een min-puntje van de iPhone. Ik heb er nog nooit een vast gehouden, maar ik heb erg het idee dat als je dat scherm eenmaal een keer aan raakt er meteen vlekken op zitten.

i5-10600K | MSI MAG Tomahawk Z490 | Asus DUAL GeForce RTX 3070 OC | Corsair Vengeance 32 GB 3600 Mhz | Noctua NH-D15 Chromax.Black | Corsair RM850x | Fractal Design Meshify S2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Muthas

O+

Verwijderd schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 20:36:
1. Weet iemand wat deze apps doen?
2. Hoe kan ik ze verwijderen (als ze niet nuttig blijken te zijn)? Ze staan zoals gezegd niet in installer en dus kan ik ze niet uninstallen. Kan ik gewoon via SSH deze apps/mappen verwijderen? Of gaat dit dan problemen opleveren?
DemoApp is niks, kan je niks mee, doet niks, gewoon zo laten. FieldTest geeft wat info over netwerk-services, bel maar eens naar *3001#12345#* dan start FieldTest op. Ook die gewoon laten staan, neemt misschien 100KB in ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijn89
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 20:57
Cidolfas schreef op woensdag 23 april 2008 @ 15:07:
Dat lijkt me nog wel een min-puntje van de iPhone. Ik heb er nog nooit een vast gehouden, maar ik heb erg het idee dat als je dat scherm eenmaal een keer aan raakt er meteen vlekken op zitten.
valt reuze mee. Je zult het alleen zien als je hem in de zon houd en van een bepaalde hoek houd. Ik maak de mijne op z'n hoogst eens in de week schoon (ieeeeel, ik weet het ;) ) en zie alles perfect ;) Niks vingerafdrukken ofzo... Niet zeiken, maar gebruiken dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireStarter
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-09 21:02
En straks als het 30 graden is en je hebt een gesprek van 15 min gehad dan kan je je schermpje ook weer makkelijk met natuurlijk zout schoonmaken :D

w00t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikooos
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-10 13:56

Nikooos

huizenlol.nl

Cidolfas schreef op woensdag 23 april 2008 @ 15:07:
Alles wordt vies.. Maar de vlekken vallen alleen op wanneer het scherm uitstaat ofzo. Ik kan me er niet aan storen ofzo. En anders is het ff met je mouw eroverheen ofzo..

Huizenlol.nl - Lol met huizen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amphora
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 22:52

amphora

Websites & Fotografie

Als brildrager heb ik altijd een microvezel doekje bij me. Ideaal :)

nickdekruijk.nl Websites & Fotografie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja en ik kreeg bij mn bril een of ander vloeistofje, en dat doe ik dan op mn doekje en poetsen. De vlekken verdwijnen als sneeuw voor de zon :) Kost denk ik maar 1 euro zon flesje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024

Captain N

Back in NL. T_T

Ik stop m'n iPhone gewoon in m'n broekzak. Als er een vingerafdruk op zit als ik hem erin stop, is die vanzelf weer weg als ik hem eruit haal. :P

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is dit een goede deal?
mijn net nieuwe Sony Ericsson K850i + 200Euro tegen een Nieuwe Iphone 8GB?
Ik heb hem nog nooit in mijn handen gehad dus weet niet hoe het voelt met b.v. smsen op de Iphone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satch
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 24 april 2008 @ 16:28:
Is dit een goede deal?
mijn net nieuwe Sony Ericsson K850i + 200Euro tegen een Nieuwe Iphone 8GB?
Ik heb hem nog nooit in mijn handen gehad dus weet niet hoe het voelt met b.v. smsen op de Iphone
Ik vind 200 euro bij betalen echt teveel. Ik zie dat jouw telefoon nieuw voor zo'n 300 euro te koop is online. Voor 500 euro heb je een 16GB iPhone vanuit amerika. En in Engeland koop je een 8GB iPhone voor 210 euro ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar dan moet ik hem zelf in engeland gaan halen zeker?
of via ebay?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die engelse iPhone van €210 zul je inderdaad zelf op moeten halen en is volgens mij ook een zeer tijdelijke actie. Voor ong. 375-400 euro kun je in Nederland een gesealde 8GB iPhone kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er niet iemand die er toevallig heen gaat dan? :P

Maar betekend dus 200 krijg ik voor mijn telefoon en 200 bijleggen maakt ook die 400
Ik zat op marktplaats te kijken daar liggen prijzen van de K850i rond de 200 dus beetje moeilijk, ik twijfel vooral om die 200 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikooos
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-10 13:56

Nikooos

huizenlol.nl

Verwijderd schreef op donderdag 24 april 2008 @ 16:47:
Is er niet iemand die er toevallig heen gaat dan? :P

Maar betekend dus 200 krijg ik voor mijn telefoon en 200 bijleggen maakt ook die 400
Ik zat op marktplaats te kijken daar liggen prijzen van de K850i rond de 200 dus beetje moeilijk, ik twijfel vooral om die 200 euro.
welke 200 :')

Huizenlol.nl - Lol met huizen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpvk007
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14:38
Verwijderd schreef op donderdag 24 april 2008 @ 16:45:
Die engelse iPhone van €210 zul je inderdaad zelf op moeten halen en is volgens mij ook een zeer tijdelijke actie. Voor ong. 375-400 euro kun je in Nederland een gesealde 8GB iPhone kopen.
ik zou je w850 gewoon verkopen op internet en de iphone zelf even halen in engeland. voor die €200 kan je leuke dingen doen in londen... ticket is maar €58 incl tax etc verder nog wat extra reiskosten om in de stad te komen, maar dan houd je nog 100 over... kan je nog londen verkennen ook ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-06 08:29
offtopic:
LOL

Ik word nu ook een beetje moe van de geruchten, waarom schept Apple niet iets meer duidelijkheid omtrent de 3G? Alsof ze er dan minder van gaan verkopen? :?

Zie ook http://www.iphoneclub.nl/...ieke-geheim-de-3g-iphone/ ...

[ Voor 16% gewijzigd door Jedi_Pimp op 24-04-2008 22:57 ]

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jpvk007 schreef op donderdag 24 april 2008 @ 19:57:
[...]

ik zou je w850 gewoon verkopen op internet en de iphone zelf even halen in engeland. voor die €200 kan je leuke dingen doen in londen... ticket is maar €58 incl tax etc verder nog wat extra reiskosten om in de stad te komen, maar dan houd je nog 100 over... kan je nog londen verkennen ook ;)
mjah dat gaat mij een beetje tever voor een telefoon.
ik denk er nog wel even over

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amphora

amphora

Websites & Fotografie

Jedi_Pimp schreef op donderdag 24 april 2008 @ 22:57:
Ik word nu ook een beetje moe van de geruchten, waarom schept Apple niet iets meer duidelijkheid omtrent de 3G? Alsof ze er dan minder van gaan verkopen? :?
Als ze echt aankondigen dat binnenkort de 3G iPhone komt dan gaan de meeste mensen wachten met kopen. Genoeg mensen die de geruchten niet kennen en nu nog gewoon een oud model kopen. Als ze een officiele advertentie zien dan doen ze dat niet. En doorgaands zijn de apple geruchten vaak wel correct. Dus de 3G iPhone gaat denk ik echt wel komen in Juni. Waarschijnlijk nog niet in NL officieel verkrijgbaar vermoed ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

amphora schreef op donderdag 24 april 2008 @ 23:47:
[...]

Als ze echt aankondigen dat binnenkort de 3G iPhone komt dan gaan de meeste mensen wachten met kopen. Genoeg mensen die de geruchten niet kennen en nu nog gewoon een oud model kopen. Als ze een officiele advertentie zien dan doen ze dat niet. En doorgaands zijn de apple geruchten vaak wel correct. Dus de 3G iPhone gaat denk ik echt wel komen in Juni. Waarschijnlijk nog niet in NL officieel verkrijgbaar vermoed ik.
Genoeg 'geruchten' over een alu macbook ook, maar die is er ook nog steeds niet. Bronnen posten en bevestigen voordat ik überhaupt iets ga geloven over 3G iPhones, zowieso is het niet 'des apples' om een product te boosten in een 'grote' presentatie zonder daar iets extra's aan toe te voegen, een proc upgrade of andere vorm van boost komt nog wel eens gelijdelijk de apple store door (gaat dan vaak ff down) en ik vergelijk 2G-->3G met hetzelfde.

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sluuz schreef op maandag 21 april 2008 @ 13:21:
[...]

Je moet niet gaan lopen google-mapsen als je door de douane loopt...gewoon in je zak doen...en anders gewoon pech. Risico van het importeren...

Doosje zou je ook nog op kunnen sturen i.p.v. weggooien. Vind t zelf altijd leuk (en handig) om de doos van dergelijke apparaten te hebben.
nee das niet de bedoeling :) kan me fabrix hoesje van me ipod touch gebruiken voor me phone dan valt het ook niet op wat het is.
doosjes hebben geen waarde meer voor mij, op zolder hier tig dozen van vanalles staan waar ik ook niets meer mee doe :)

911GT2 ik zal wel ff posten hier als mijn iphone smokkel gelukt is. en als moet ik in ergste geval btw enzo betalen dan is 313 euro + eventuele import en btw nogsteeds goedkoop voor een 16 gb iphone.

tevens flash ik met mijn laptop gelijk via winpwn een pre made custom firmware erop en stop ik mijn sim erin. dus telefoon werkt gewoon als ik door de douane loop:)

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 25-04-2008 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand ervaring met dit kabeltje ???

Afbeeldingslocatie: http://www.dekaufzusparen.com/Kaufzusparen/pics/iPod_Car_Stereo_Dock_white/iPod_Car_Stereo_Dock_white_g.jpg

Ik heb hem vandaag ontvangen, maar hij werkt niet met mijn iPhone, kan het niet proberen met een andere iPod, want die heb ik niet.

Gebruikte tot op heden gewone aux kabel op de autoradio, maar die begon zo nu en dan wat te kraken als ik een bocht maakte, dus ik dacht deze moet daar geen last meer van hebben... maar valt toch tegen :)...

Geluid gaat gewoon door via de interne speakers, komt geen geluid uit de speakers van de auto dus...

Bvd,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo, ik heb een paar vraagjes over de garantie van de iphone:

1) Hoe zit het met de garantie van de Iphone, als je hem hebt geunlockt?
2) Zou je zelf een iphone kunnen verzekeren in Nederland?
3) Waar moet je heen, als je iphone kapot is gegaan? zijn er reparatie service, of kan je dan naar apple center in Nederland gaan?

alvast bedankt!.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22:49

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

KeeZ schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 00:33:
[...]

Genoeg 'geruchten' over een alu macbook ook, maar die is er ook nog steeds niet. Bronnen posten en bevestigen voordat ik überhaupt iets ga geloven over 3G iPhones, zowieso is het niet 'des apples' om een product te boosten in een 'grote' presentatie zonder daar iets extra's aan toe te voegen, een proc upgrade of andere vorm van boost komt nog wel eens gelijdelijk de apple store door (gaat dan vaak ff down) en ik vergelijk 2G-->3G met hetzelfde.
Dat is echt een slechte vergelijking. Er wordt nergens zoveel om geschreeuwd en gevraagd als 3G en gps op de iPhone. Dat staat niet in vergelijking met een andere processor in een macbook oid. En als er zoveel rook is....
http://www.engadget.com/2...ps-only-slightly-thicker/

[ Voor 7% gewijzigd door LtMarx op 26-04-2008 12:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoeiOrdinair
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20:54

LoeiOrdinair

To Infinity and Beyond

Verwijderd schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 20:34:
Heeft iemand ervaring met dit kabeltje ???

[afbeelding]

Ik heb hem vandaag ontvangen, maar hij werkt niet met mijn iPhone, kan het niet proberen met een andere iPod, want die heb ik niet.

Gebruikte tot op heden gewone aux kabel op de autoradio, maar die begon zo nu en dan wat te kraken als ik een bocht maakte, dus ik dacht deze moet daar geen last meer van hebben... maar valt toch tegen :)...

Geluid gaat gewoon door via de interne speakers, komt geen geluid uit de speakers van de auto dus...

Bvd,
Klopt dat dat niet werkt. Is van Logic3 en er staat geen "Made for iPhone" op de verpakking. In alle dockconnectors voor de iPhone moet een speciale chip zitten die door Apple is goedgekeurd, anders wordt het niet geaccepteerd. Heel veel producten werken daardoor niet op de iPhone. Andere iPods hebben deze controle nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSD1982
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 29-09 17:06
Wat ik me afvraag, kon het niet vinden op Google...

Als je een autoradio heb met USB aansluiting. Zal deze de iPhone ook op laden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ

KeeZ

Deze plek is te koop.

Lt. Marx schreef op zaterdag 26 april 2008 @ 12:10:
[...]

Dat is echt een slechte vergelijking. Er wordt nergens zoveel om geschreeuwd en gevraagd als 3G en gps op de iPhone. Dat staat niet in vergelijking met een andere processor in een macbook oid. En als er zoveel rook is....
Er moet dan wel 'bijzondere' functionaliteit worden toegevoegd aan de iPhone om dat enigszins te rechtvaardigen, puur alleen 3G en GPS lijkt me een beetje teveel van het goede, tenzij het dus een 'minor upgrade' is, conform het stramien wat vaak aan een keynote hangt van apple.

Ik gok zelf idd ook op de 3G iPhone, met GPS, 16GB standaard en firmware 1.2 native. Als minor upgrade zijnde, ik verw8 ook nog een iPod touch met HDD en wellicht een vernieuwde iPod mini/maxi met touchscreen halve grootte.

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LoeiOrdinair schreef op zaterdag 26 april 2008 @ 12:13:
[..kabeltje..]

Klopt dat dat niet werkt. Is van Logic3 en er staat geen "Made for iPhone" op de verpakking. In alle dockconnectors voor de iPhone moet een speciale chip zitten die door Apple is goedgekeurd, anders wordt het niet geaccepteerd. Heel veel producten werken daardoor niet op de iPhone. Andere iPods hebben deze controle nog niet.
Ten dele waar, ook de oude originele apple kabels werken niet op de nieuwe iPod Touch en iPhone's.
ik heb het vermoeden dat Apple hun eigen spullen wel goed keurt ;) .
Verschil is alleen een iets andere connector aansluiting.
Een aantal pinnetjes heeft een andere volgorde gekregen (only Apple knows why :s )
Ook een nieuwe kabel in je oude dock geeft het geluid niet door.
Video is helemaal drama, ik heb alle kabels en dock's door het hele huis moeten vervangen.

Kortom, je hebt een oud kabeltje voor iPod classic of eerdere versies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amphora

amphora

Websites & Fotografie

LoeiOrdinair schreef op zaterdag 26 april 2008 @ 12:13:
[...]

Ik heb een pioneer autoradio met ipod connector. iphone werkt daar prima mee, ik krijg wel de melding dat 'accesoire niet combatible' zou zijn. maar dat kan ik gewoon wegklikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

amphora schreef op zaterdag 26 april 2008 @ 14:45:
Ik heb een pioneer autoradio met ipod connector. iphone werkt daar prima mee, ik krijg wel de melding dat 'accesoire niet combatible' zou zijn. maar dat kan ik gewoon wegklikken.
Klopt, bij mij werkt de iPhone ook in mijn wekkerradio met dock, Harman Kardon drive&play in de auto, etc..
Melding krijg ik ook, gewoon nee klikken en gaan met die handel.
Alleen connector kabels met tulp of jack out voor muziek werken niet.
Ook als je je iPhone in een "oude" docking zet met jack aansluiting in de dock,
speelt de muziek gewoon over de standaard speakers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spiller
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 05-09 23:14
RSD1982 schreef op zaterdag 26 april 2008 @ 12:35:
Wat ik me afvraag, kon het niet vinden op Google...

Als je een autoradio heb met USB aansluiting. Zal deze de iPhone ook op laden?
Hangt van de voeding van je radio af. Als deze een stabiele 12V lijn heeft zal dit werken, mocht het een minder goede voeding hebben heb je grote kans dat hij niet of slecht oplaadt.

Ioniq 5 P45

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krizzziz
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-10 06:14
Ik heb problemen met het verbinden via mijn eigen Wifi. Als ik het Wifi netwerk selecteer en me WEPkey invul dan gaat dat perfect en krijgt mijn Iphone een Ip toegwezen. Wil ik vervolgens via Safari browsen dan geeft safari aan dat de server niet beschikbaar is.

Een quick guide over de wifi settings heb ik op google zo even snel niet kunnen vinden. Iemand hier met wellicht een tip?

ehhhh..HOI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amphora

amphora

Websites & Fotografie

Wat voor wifi netwerk heb je? Router of adhoc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krizzziz
amphora schreef op zondag 27 april 2008 @ 22:46:
Wat voor wifi netwerk heb je? Router of adhoc?
Router,

maar heb de hele avond gezocht en het is ondertussen gelukt. Er moesten in ieder geval wat rare setings ingevuld worden :/

ehhhh..HOI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zo,

net een iphone hier gehaald vandaag in orlando, florida.
ben er op vakantie en damn wat heeft het wat moeite gekost om dat ding te bemachtingen.
geen enkele apple store hier had ding op voorraad en zou hem ook niet krijgen voorlopig.
ik zocht namenlijk de 16 gb versie.

na nog 13 at&t stores afgebeld te hebben en 2 ritjes naar stores van at&t is het toch gelukt.
eerste store wou de iphone niet verkopen zonder dat ik in de winkel al het ding activeerde met at&t en tja dat wil je niet als hollander :)
bel ik een andere store, ligt de 16 gb op voorraad en krijg hem gewoon mee met alleen mijn naam en email adres door te geven.... slaat ook op alles but hell, heb nu een 16 gb iphone voor 342 euri inc us tax. nu nog operatie smokkel door de douane :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireStarter
  • Laatst online: 19-09 21:02
Ben benieuwd wie dan een navigatie applicatie op de iPhone zal gaan uitbrengen. Zal het TomTom worden?
Winnen ze wel een hoop extra klanten met name Amerikaanse.

w00t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krizzziz
FireStarter schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 08:19:
Ben benieuwd wie dan een navigatie applicatie op de iPhone zal gaan uitbrengen. Zal het TomTom worden?
Winnen ze wel een hoop extra klanten met name Amerikaanse.
Hoezo denk je dat? Aanname of zitten hier legitieme geruchten achter? Misschien heb je bronnen? ben namelijk erg benieuwd :)

Voor zover kun je er nog niet veel mee navi software op de Iphone gezien er geen link met een GPS module gemaakt kan worden. Dus ik neem aan dat je het over navi software voor de Iphone 2nd gen hebt.

ehhhh..HOI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wtrdk
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 03-09 11:39
kRiZzZiZ schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 08:36:
[...]

Voor zover kun je er nog niet veel mee navi software op de Iphone gezien er geen link met een GPS module gemaakt kan worden. Dus ik neem aan dat je het over navi software voor de Iphone 2nd gen hebt.
Er komt wel een externe GPS module voor de iPhone (1st gen.), zie http://www.gomite.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amphora

amphora

Websites & Fotografie

w.d schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 08:40:
[...]

Er komt wel een externe GPS module voor de iPhone (1st gen.), zie http://www.gomite.com/
Dit is volgens mij ook geen echte gps maar positie bepaling dmv wifi database net als navizon. Ik hoop echt dat de volgende iphone echt gps heeft met tomtom bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wtrdk
amphora schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 09:06:
[...]

Dit is volgens mij ook geen echte gps maar positie bepaling dmv wifi database net als navizon. Ik hoop echt dat de volgende iphone echt gps heeft met tomtom bijvoorbeeld.
Ik vrees dat je de site niet goed gelezen hebt. Het is een echte GPS module, maar omdat de seriele poort van bluetooth bij de iPhone niet aanwezig is maakt deze GPS module verbinding met je iPhone via Wifi.
Zie ook http://www.gomite.com/faq.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amphora

amphora

Websites & Fotografie

w.d schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 09:11:
[...]

Ik vrees dat je de site niet goed gelezen hebt. Het is een echte GPS module, maar omdat de seriele poort van bluetooth bij de iPhone niet aanwezig is maakt deze GPS module verbinding met je iPhone via Wifi.
Zie ook http://www.gomite.com/faq.html
Vaag ding dan. Maar je moet via je een browser je positie inlezen? Dus je kan nog steeds niet navigeren maar alleen maar je positie bepalen. Zinloos imo. Maar goed, het is een begin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wtrdk
amphora schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 09:42:
[...]

Vaag ding dan. Maar je moet via je een browser je positie inlezen? Dus je kan nog steeds niet navigeren maar alleen maar je positie bepalen. Zinloos imo. Maar goed, het is een begin.
Heb je de site wel gelezen? Er staat duidelijk dat er tevens navigatiesoftware ontwikkeld wordt.
De webbrowser is alleen nodig om instellingen e.d. van het apparaat te kunnen vastleggen.

[ Voor 25% gewijzigd door Wtrdk op 29-04-2008 10:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wd200
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21:07

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAcid
  • Niet online
Gebaseerd op oude geruchten die inmiddels alweer deels ontkracht zijn doordat die achterkant een hoesje bleek te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greg-a
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 23:39
Ey ik wil een case kopen voor mn iPhone, maar die moet er natuurlijk wel spang uit zien ;)
nu zit ik tussen twee te twijvelen, eentje van Piel Frama en een van Norêve:
http://www.pielframa.net/pielframa_productos.asp?id=1790
http://www.noreve.com/cat...ple_iPhone_Tradition.html
respectievelijk die van Piel Frama en Norêve.
welke zouden jullie nemen,?
ik wil gewoon constant muziek kunnen luisteren met oortjes in.
Nu lijkt mij die van Piel Frama daar beter voor omdat daar t klepje naar boven opent en die van Norêve naar benee, wat niet egt handig is voor t kabeltje vh oortje....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

darryl schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 21:14:
Ey ik wil een case kopen voor mn iPhone, maar die moet er natuurlijk wel spang uit zien ;)
Nu lijkt mij die van Piel Frama daar beter voor omdat daar t klepje naar boven opent en die van Norêve naar benee, wat niet egt handig is voor t kabeltje vh oortje....
Geen 1 echt verschrikkelijke hoesjes

Daar schiet de ander natuurlijk ook niets mee op ;). Beargumenteer dan iig waarom en wat je dan wel zou nemen.

[ Voor 7% gewijzigd door Hoedje op 30-04-2008 10:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z-Dragon
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 23:11
Hoe lang duurt het volledig laden van de accu bij jullie? Hier (fw 1.1.4) zit hij na twintig minuten halfvol en duurt het bij elkaar een goed uur om hem op te laden (stopcontact, 1000mA). Dat vind ik voor m'n gevoel een beetje té snel. Is er iets mis hier? Ik heb hem tot twee keer toe helemaal leeg laten lopen en weer opgeladen. Dat maakte geen verschil.

[ Voor 3% gewijzigd door Z-Dragon op 30-04-2008 00:20 ]

^ Wat hij zegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• not2secure4u
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 30-09 21:38
Weet er iemand wanneer de Iphone in belgie uitkomt en tegen welke prijs ?

NUC I5 256GB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat mag wel wat vriendelijker. Daarbij, als je iets ziet waar je het niet mee eens bent, maak dan een topic report aan i.p.v. het topic te vervuilen.

[ Voor 128% gewijzigd door Hoedje op 30-04-2008 10:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 04-10 08:30
not2secure4u schreef op woensdag 30 april 2008 @ 08:29:
Met een beetje inzet is die vraag heel gemakkelijk te beantwoorden. Zoals je bijv. in de eerste alinea van de topicstart kunt lezen is dat nog niet bekend.

[ Voor 11% gewijzigd door Hoedje op 30-04-2008 10:07 ]

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ

KeeZ

Deze plek is te koop.

Z-Dragon schreef op woensdag 30 april 2008 @ 00:18:
Hoe lang duurt het volledig laden van de accu bij jullie? Hier (fw 1.1.4) zit hij na twintig minuten halfvol en duurt het bij elkaar een goed uur om hem op te laden (stopcontact, 1000mA). Dat vind ik voor m'n gevoel een beetje té snel. Is er iets mis hier? Ik heb hem tot twee keer toe helemaal leeg laten lopen en weer opgeladen. Dat maakte geen verschil.
Ongeveer 2 maal zo lang via dock, maar dezelfde tijd in het stopcontact. Dat is niet té snel dus maar redelijk normaal :)

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Z-Dragon schreef op woensdag 30 april 2008 @ 00:18:
Van wikipedia:
Li-poly batteries typically require more than an hour for a full charge.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

not2secure4u schreef op woensdag 30 april 2008 @ 08:29:
Dat weet alleen Apple. Als hij beschikbaar is dan zal er zoveel gerucht aan worden gegeven dat iedereen het weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• not2secure4u
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 30-09 21:38
Hoedje schreef op woensdag 30 april 2008 @ 10:04:
[...]

Met een beetje inzet is die vraag heel gemakkelijk te beantwoorden. Zoals je bijv. in de eerste alinea van de topicstart kunt lezen is dat nog niet bekend.
Had ik ook gelezen maar kon best zijn dat die TS niet aangepast is op tijd ? :s

NUC I5 256GB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goeiemorgen iPhone guys,

ik zit met wat vragen en hoop dat jullie me kunnen helpen. Ik heb sinds kort een HTC touch cruise maar nu kan ik die ruilen voor een 8gb iPhone. Weet nog niet hoe oud deze iPhone is en welke firmware erop zit. Is dit van belang om te weten? Zijn er specifieke dingen die ik aan diegene moet vragen over z'n phone alvorens tot ruil over te gaan? Als iemand mij hier op kan antwoorden, many thanx. _/-\o_
Sta beetje in dubio wel/niet.

greetz Neosto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carfreak02
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 03-10 17:46
Verwijderd schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 09:49:
Goeiemorgen iPhone guys,

ik zit met wat vragen en hoop dat jullie me kunnen helpen. Ik heb sinds kort een HTC touch cruise maar nu kan ik die ruilen voor een 8gb iPhone. Weet nog niet hoe oud deze iPhone is en welke firmware erop zit. Is dit van belang om te weten? Zijn er specifieke dingen die ik aan diegene moet vragen over z'n phone alvorens tot ruil over te gaan? Als iemand mij hier op kan antwoorden, many thanx. _/-\o_
Sta beetje in dubio wel/niet.

greetz Neosto
De oudste iPhones zijn van eind Juni 2007. Maar omdat er toen niet zeker was of hij te unlocken was , kwam het importeren pas later op gang. Dus hij kan nog geen jaar oud zijn. Dat maakt ook niet uit , je hebt immers toch geen garantie. De firmware maakt niet uit , want je kunt in iTunes gewoon de nieuwste firmware downloaden. Voor de rest moet je natuurlijk kijken of hij werkt en misschien kijken naar beschadigingen.

Trouwens je hoeft niet te groeten op GOT ;)

[ Voor 3% gewijzigd door carfreak02 op 01-05-2008 10:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

carfreak02 schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 10:18:
[...]

De oudste iPhones zijn van eind Juni 2007. Maar omdat er toen niet zeker was of hij te unlocken was , kwam het importeren pas later op gang. Dus hij kan nog geen jaar oud zijn. Dat maakt ook niet uit , je hebt immers toch geen garantie. De firmware maakt niet uit , want je kunt in iTunes gewoon de nieuwste firmware downloaden. Voor de rest moet je natuurlijk kijken of hij werkt en misschien kijken naar beschadigingen.

Trouwens je hoeft niet te groeten op GOT ;)
Hehe ok dan, doe geen groeten meer! :X

Thanx voor je reply. Maakt het nog wat uit voor het geval ie ge-jailbreaked is? Geheugen is niet uit te breiden he? ook niet d.m.v. een sd card what so ever? Is de foto kwaliteit een beetje ok, of moet je daar niet te veel van verwachten? Hoe zit het met het aansluiten op een Alpine IDA X001 auto radio i.v.m. de full speed ipod aansluiting die daar op zit? Geeft dat geen problemen?, omdat ik las dat sommige dockin stations voor de ipod (aansluiten op je hifi installatie) niet meer werkt. Sorry voor alle questions..

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 01-05-2008 12:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ

KeeZ

Deze plek is te koop.

Verwijderd schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 11:58:
[...]

Hehe ok dan, doe geen groeten meer! :X

Thanx voor je reply. Maakt het nog wat uit voor het geval ie ge-jailbreaked is? Geheugen is niet uit te breiden he? ook niet d.m.v. een sd card what so ever? Is de foto kwaliteit een beetje ok, of moet je daar niet te veel van verwachten? Hoe zit het met het aansluiten op een Alpine IDA X001 auto radio i.v.m. de full speed ipod aansluiting die daar op zit? Geeft dat geen problemen?, omdat ik las dat sommige dockin stations voor de ipod (aansluiten op je hifi installatie) niet meer werkt. Sorry voor alle questions..
iPhone aansluiten en muziek draaien zal geen probleem zijn, opladen is wat anders (iig op pioneer) geheugen is idd niet uit te breiden, wat handigheid met playlists in iTunes lost bij mij in ieder geval dat probleem op (max 4GB bijvoorbeeld) fotokwaliteit is redelijk, snapshots gaat prima ook in lage lichtomstandigheden.

Jailbreak/restore kan je zelf gemakkelijk doen met de aanwezige tools

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Póg mo Thóin
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
darryl schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 21:14:
Wow, zijn allebei wel cool! Zo van de pics ziet de Pielframa er mooier uit. Maar ik heb geen ervaring...
Ik kan je iig geval aan raden niet deze te halen:
Afbeeldingslocatie: http://www.iphonegold.org/pictures/iphone-louis-vuitton.jpg
is echt een POS, hij valt er juist uit steeds :p

Riamh mé ag dul a thabhairt duit suas, ní bheidh mé in iúl duit síos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wtrdk
Ik heb een Fabrix Case, zie ook http://fabrixcases.com/main.html
Bevalt prima, iPhone zit er strak in, ik kan hem op de kop houden en hij glijdt er niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Straks ben ik in het bezit van een 16gb iPhone!!! Ben benieuwd wat ie allemaal kan en niet kan. Ik ruil hem met een beetje bijbetalen tegen mijn HTC Touch cruise. Zal de navigatie wel missen dus heb maar weer mijn HX4700 uit het stof gehaald.
Alleen dat installeren van games e.d. zal wel niet meevallen op de iPhone. Heb op die download links geklikt van de games in het andere topic maar krijg allerlei rare code's te zien. Zijn dus geen normale installers zoals bij windows mobile.... :?
Wordt weer een hele uitzoekerij ben ik bang. Hoop dat ik hier wat hulp kan krijgen als ik er niet uitkom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:51
Gewoon een source toevoegen in de Installer en vanuit je iPhone een applicatie aanklikken, that's it 8-). Installeren is juist heel makkelijk, nog makkelijker dan met WM.

[ Voor 23% gewijzigd door MarcoC op 02-05-2008 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carfreak02
Verwijderd schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 13:47:
Straks ben ik in het bezit van een 16gb iPhone!!! Ben benieuwd wat ie allemaal kan en niet kan. Ik ruil hem met een beetje bijbetalen tegen mijn HTC Touch cruise. Zal de navigatie wel missen dus heb maar weer mijn HX4700 uit het stof gehaald.
Alleen dat installeren van games e.d. zal wel niet meevallen op de iPhone. Heb op die download links geklikt van de games in het andere topic maar krijg allerlei rare code's te zien. Zijn dus geen normale installers zoals bij windows mobile.... :?
Wordt weer een hele uitzoekerij ben ik bang. Hoop dat ik hier wat hulp kan krijgen als ik er niet uitkom.
Je moet ook geen sources voor de iPhone openen op je computer. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wtrdk
[b][message=30009827,noline]
Een tip: www.iphoneclub.nl!
Op die site staat alles wat je moet weten over de iPhone, inclusief een forum en een wiki met enorm veel tips/trucs en antwoorden.
Ik merk trouwens dat van best veel vragen die in dit topic staan de antwoorden op iphoneclub.nl te vinden zijn, dus laat dit een tip voor anderen zijn.

Op deze manier lijkt het verdacht veel op spam. Zolang je naar een concrete oplossing linkt (en quote) is het geen probleem, maar zo dus wel :).

[ Voor 14% gewijzigd door Hoedje op 03-05-2008 01:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt voor de tip!! Ga ff kijken of ik iets van msn op de iphone kan zetten. Want als ik dat niet heb........ 8)7 Het is wel een gaaf device hoor sjezus! Ik had alleen een docking station gekocht voor me ipod met 5 van die adaptors erbij (aansluiten op de hifi installatie) maar die werkt niet meer :'( Moet ik wat anders voor verzinnen. Voor de rest een top device!!
w.d schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 17:49:
[...]

Een tip: www.iphoneclub.nl!
Op die site staat alles wat je moet weten over de iPhone, inclusief een forum en een wiki met enorm veel tips/trucs en antwoorden.
Ik merk trouwens dat van best veel vragen die in dit topic staan de antwoorden op iphoneclub.nl te vinden zijn, dus laat dit een tip voor anderen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:51
Er zit een docking station bij toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MarcoC schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 01:27:
Er zit een docking station bij toch?
Jawel maar die is enkel voor de comp. Daar zit wel een line-out op dat weet ik, maar beneden heb ik voor me iPod 6 mnd terug zo'n docking station gekocht van apple die je op je hifi set kan aansluiten. met een line-out links/rechts en een video-out met een afstand bediening. Maar die werkt helaas niet meer. ik stopte die line-out kabel in de headphone aansluiting van de iPhone maar no sound over me speakers. :( Hij bleef gewoon over de phone zelf de muziek afspelen. Beetje vaag eigenlijk. Normaliter als je je headphone gebruikt moet ie niet meer over de speakertjes van de phone afspelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m_a_rnix
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-03 14:09
Past die line-out wel in de headphone-aansluiting van de iPhone (omdat die iets verzonken is)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greg-a
iron_mike010 schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 15:22:
[...]

Wow, zijn allebei wel cool! Zo van de pics ziet de Pielframa er mooier uit. Maar ik heb geen ervaring...
Ik kan je iig geval aan raden niet deze te halen:
[afbeelding]
is echt een POS, hij valt er juist uit steeds :p
Heb jij die hoesjes dan???
want die zijn van Louis Vuitton,
je hebt er ziek mooie van en van top kwaliteit mar ze zijn ook echt ziek duur (goedkoopste is dacht ik 199 dollar)
mar ik denk toch dat ik voor de Xylo T2 Special edition Raz-Red van IvySkin ga.
iemand hiermee ervaring? of met de gewone Xylo T2???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideSwipe
  • Laatst online: 03-10 23:31

SideSwipe

ZijZweep / SaaitSwiep !

w.d schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 15:49:
Ik heb een Fabrix Case, zie ook http://fabrixcases.com/main.html
Bevalt prima, iPhone zit er strak in, ik kan hem op de kop houden en hij glijdt er niet uit.
Hier ook en ik ben er zeer tevreden mee :)

Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcusso
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 03-10 19:27
Afbeeldingslocatie: http://www.lcd-info.nl/tweakers/iphone.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.lcd-info.nl/tweakers/iphone2.jpg

Eindelijk. Mijn iPhone :). Heb hem overgenomen van mijn baas, hij had hem ook gekocht maar deed er niks mee. Dus was gewoon nog helemaal nieuw. Hij komt uit de USA en draait nog op 1.0.2, was al geunlocked. Als ik klaar ben met examens maar eens verdiepen in het updaten naar 1.4, vind het nu wel even prima zo.

Werkt echt super zo'n ding. Altijd je muziek bij je, browsen gaat super en ook de mail functie is een stuk beter dan bij mij 'oude' Nokia N73. Daarnaast is de iPhone een stuk sneller in gebruik, voornamelijk met afbeeldingen, dan de Nokia.

Nu nog wachten op mijn bestelde iMac en ik ben compleet ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Marcusso op 03-05-2008 16:45 ]

No Shame, only Fame!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greg-a
S2801 schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 16:44:
[afbeelding]

[afbeelding]

Eindelijk. Mijn iPhone :). Heb hem overgenomen van mijn baas, hij had hem ook gekocht maar deed er niks mee. Dus was gewoon nog helemaal nieuw. Hij komt uit de USA en draait nog op 1.0.2, was al geunlocked. Als ik klaar ben met examens maar eens verdiepen in het updaten naar 1.4, vind het nu wel even prima zo.

Werkt echt super zo'n ding. Altijd je muziek bij je, browsen gaat super en ook de mail functie is een stuk beter dan bij mij 'oude' Nokia N73. Daarnaast is de iPhone een stuk sneller in gebruik, voornamelijk met afbeeldingen, dan de Nokia.

ey doe je HAVO, zo ja, als je wiskunde A12 hebt weet je wat we precies moeten leren??? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carfreak02
S2801 schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 16:44:
[afbeelding]

[afbeelding]

Waarschijnlijk eerst virginizen omdat je 1.0.2. hebt. Maar goed dan moet je maar even bij iPhoneclub.nl kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcusso
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 03-10 19:27
darryl schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 16:58:
[...]

ey doe je HAVO, zo ja, als je wiskunde A12 hebt weet je wat we precies moeten leren??? :P
VWO Wiskunde B12, dus daar heb je niet veel aan denk ik ;)

No Shame, only Fame!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krizzziz
Wat gebruiken de Iphone users hier om zijn.haar Iphone schone te houden? Speciaal Spul? Tips? ben ik wel benieuwd naar...

ehhhh..HOI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoeiOrdinair

LoeiOrdinair

To Infinity and Beyond

Niks, want hij is binnen 5 minuten weer net zo vies. Schoonmaken van je iPhone is echt dweilen met de kraan open...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greg-a
S2801 schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 18:29:
[...]

VWO Wiskunde B12, dus daar heb je niet veel aan denk ik ;)
aight, heb ik idd nie zo veel aan nee,
mar suc6 met lrn en de examens zelf ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greg-a
kRiZzZiZ schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 20:09:
Wat gebruiken de Iphone users hier om zijn.haar Iphone schone te houden? Speciaal Spul? Tips? ben ik wel benieuwd naar...
Dat doekje wat apple mee geeft + gewoon mn adem :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijn89
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 20:57
darryl schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 20:13:
[...]

Dat doekje wat apple mee geeft + gewoon mn adem :P
die adem doet hem dan bij jou ;) Nee indd, dat doekje wat je erbij krijgt beetje vochtig maken en er ff overheen halen en klaar... Je moet gewoon zo denken: over twee jaar wil je weer een nieuwe, dus dan is het zonde als het product niet geleefd heeft ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carfreak02
kRiZzZiZ schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 20:09:
iClean van Monster.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greg-a
Tijn89 schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 20:49:
[...]

die adem doet hem dan bij jou ;) Nee indd, dat doekje wat je erbij krijgt beetje vochtig maken en er ff overheen halen en klaar... Je moet gewoon zo denken: over twee jaar wil je weer een nieuwe, dus dan is het zonde als het product niet geleefd heeft ;)
Ik heb hele frisse adem, dus je krijgt zo'n "ice" effect :P
marja ik kan nie om de 2 jaar een nieuwe telefoon veroorlofen, tenzij jij me der 1 geeft :P :P :P
mar je kunt idd gewoon t doekkie een beetje vochtig mkn jah

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAcid
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo allen!

Ik heb afgelopen vrijdag mijn nieuwe Toyota Aygo opgehaald :D helemaal blij mee, want je kunt er de iPhone op aansluiten, op de radio dan. Dus ik zo'n AUX kabeltje gehaald en dat werkt allemaal perfect, maar een ding werkt nog helemaal niet.

Ik heb een verlengstukje in mijn 12V aansteker gestopt, zodat ik er een USB kabeltje in kan klikken. Als ik het kabeltje erin klik en ik sluit hem aan op de iPhone, dan zegt hij helemaal niet dat ie opgeladen wordt. Heeft iemand enig idee hoe dit komt?

Heb al alles afgezocht, maar ik kan niet echt ervaringen hierover vinden. Ik gebruik gewoon de USB kabel die bij de iphone meegeleverd wordt, dus dat kan het niet zijn. Dezelfde kabel laadt het beestje wel op als ik hem gewoon in de stekker stop en dan in het stopcontact in huis.

Verder.. heeft iemand ervaring met de Active Auto Houder for iPhone -> https://www.isupplies.nl/...qpvfqm6d9k4huh4frpk638ko4

Ik wil die wel heel graag bestellen, omdat ik dan meteen een coole houder heb, maar hij moet natuurlijk wel werken.

Of zijn er mensen die andere houders beter vinden en aanraden?
Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harm_Genius
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10-01 10:11
Kun je (en hoe) een Select All doen op de iPhone?
Wanneer ik een bulk mail wil verwijderen moet dit allemaal per e-mail.

Anyone?

assumption is the mother of all fuck ups

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online

Muthas

O+

Standaard niet nee, moet je hem voor jailbreaken en een apart programma voor downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F r a n k D
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 06-03 16:01
met de nieuwe 2.0 Firmware die 9 juni uitkomt kan het wel, dan kan je de mails aanvinken en vervolgens verplaatsen/verwijderen etc...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fmb
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:58

fmb

Verwijderd schreef op zondag 04 mei 2008 @ 13:59:
Verder.. heeft iemand ervaring met de Active Auto Houder for iPhone -> https://www.isupplies.nl/...qpvfqm6d9k4huh4frpk638ko4

Ik wil die wel heel graag bestellen, omdat ik dan meteen een coole houder heb, maar hij moet natuurlijk wel werken.

Of zijn er mensen die andere houders beter vinden en aanraden?
Alvast bedankt!
Ben toevallig ook aan het zoeken (nog niks gekocht), hier staan er meerdere:
http://www.pdaplus.nl/cat...hone-c-131_1010_1011.html

Vind deze wel wat:
- brodit-passieve-houder-875168
- brodit-houder-915193
- brodit-houder-915168

WP: Remeha Elga Ace 6kW. PV: 14 x 310 wp Suntech + 10 x 380 wp Q-Cells, micro omvormers IQ7 & IQ7+ Enphase.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoeiOrdinair

LoeiOrdinair

To Infinity and Beyond

Verwijderd schreef op zondag 04 mei 2008 @ 13:59:
Hallo allen!

Ik heb afgelopen vrijdag mijn nieuwe Toyota Aygo opgehaald :D helemaal blij mee, want je kunt er de iPhone op aansluiten, op de radio dan. Dus ik zo'n AUX kabeltje gehaald en dat werkt allemaal perfect, maar een ding werkt nog helemaal niet.

Ik heb een verlengstukje in mijn 12V aansteker gestopt, zodat ik er een USB kabeltje in kan klikken. Als ik het kabeltje erin klik en ik sluit hem aan op de iPhone, dan zegt hij helemaal niet dat ie opgeladen wordt. Heeft iemand enig idee hoe dit komt?
[...]
Voor de iPhone moet je speciale accessoires kopen waar een logo op staat 'made for iPhone'. Apple heeft voor de accessoires voor de iPhone een speciale chip ontwikkeld die in de dockconnector verborgen zit. Deze bepaald of het wel of niet op de iPhone werkt. Dit geldt overigens voor heel veel asseccoires, dus let goed op op wat je koopt.

Je moet dus een speciale 12volt oplader kopen die speciaal voor de iPhone is bedoelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LoeiOrdinair schreef op maandag 05 mei 2008 @ 10:35:
[...]

Voor de iPhone moet je speciale accessoires kopen waar een logo op staat 'made for iPhone'. Apple heeft voor de accessoires voor de iPhone een speciale chip ontwikkeld die in de dockconnector verborgen zit. Deze bepaald of het wel of niet op de iPhone werkt. Dit geldt overigens voor heel veel asseccoires, dus let goed op op wat je koopt.

Je moet dus een speciale 12volt oplader kopen die speciaal voor de iPhone is bedoelt.
Okee, maar meestal online staat er niet bij dat hij speciaal gemaakt is voor de iPhone, dus mijn vraag was dan ook of iemand echt ervaring heeft met houders, die ook kunnen opladen (het liefst gewoon via de 12V aansluiting)..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20:20

robertwebbe

Robert Webbe

http://www.nu.nl/news/1553436/51/%27Oostenrijk_testgebied_nieuwe_iPhone%27.html

Zo lijkt het verdacht veel op spam. Plaats bij voorkeur een quote met de interessante info uit het artikel en wat je er zelf van vindt :)

[ Voor 30% gewijzigd door Hoedje op 06-05-2008 11:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaidar
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-07 16:30

Shaidar

Hoe werkt die "find my location" op de iPhone/iPod Touch eigelijk? Is dat op basis van je IP address? Want ik heb geen enkele vergelijkbare website gevonden waar je dat ook kan opzoeken die zo precies is als die op de iPhone...

 iPhone 12 Pro 128GB  MacBook Pro (13-inch, 2020, i7, 16GB, 1TB)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 04-10 08:30
Shaidar schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 11:13:
Hoe werkt die "find my location" op de iPhone/iPod Touch eigelijk? Is dat op basis van je IP address? Want ik heb geen enkele vergelijkbare website gevonden waar je dat ook kan opzoeken die zo precies is als die op de iPhone...
Je bedoelt waarschijnlijk de functie van Google Maps. Dat werkt op basis van a-gps (triangulatie van GSM masten) en een database met daarin de plaatsen van bekende Wifi accesspoints. Helaas bevat die voornamelijk accesspoints in Noord-Amerika, dus werkt het hier over het algemeen niet zo precies als daar :)

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online

Muthas

O+

In Maps? Dat wordt gedaan aan de hand van twee dingen, het WiFi netwerk waar je mee bent verbonden en de zendmasten waar je mee bent verbonden. Er is een kleine database waarin een aardig wat maar lang niet alle WiFi netwerken staan, met de locatie daarbij. Het netwerk waar jij mee verbind is waarschijnlijk daar ook bij bekend, en vandaar dat jou locatie zou nauwkeurig is, het bereik van een draadloos netwerk is immers niet groot. Wanneer je niet verbonden bent met WiFi of dit netwerk is onbekend kan een iPod touch je positie niet meer bepalen, een iPhone probeert het dan nog aan de hand van de zendmasten, dit is echter veel minder nauwkeurig aangezien die zendmasten een gebied van vele kilometers beslaan (maar werkt wel in 99% van de gevallen).
Onzin. Zodra 3G er komt is verkrijgbaar in Amerika, en ik durf ook wel in te zetten op NL.

[ Voor 20% gewijzigd door Muthas op 06-05-2008 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greg-a
[...]

Onzin. Zodra 3G er komt is verkrijgbaar in Amerika, en ik durf ook wel in te zetten op NL.
[/quote]
Het is helemaal geen onzin
zie deze link:
http://www.iphoned.nl/oos...or-de-nieuwe-iphone/1121/

T-mobile heeft t bekend gemaakt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vihaio
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 19:27
Muthas schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 11:19:
[...]

En hoe kom je aan die wijsheid?
Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: Invulling en behandeling 'grote' topics aangepast.