Onzin in z'n meest pure vorm. Het slaat absoluut nergens op om een model uit te brengen met een hogere resolutie, dit zou het bestaan van Appstore zo veel moeilijker maken ('this app for now only works on iPhones with 320x480' etc.). Ook een snellere chip slaat nergens op, dan zou er weer zorgen dat bijvoorbeeld games niet op slomere iPhones kunnen draaien, dat
doen ze gewoon niet. Het enigste verschil wat logisch is, is wel of niet 3G, en meer geheugencapaciteit. Ik zie GPS er voorlopig niet inzitten, maar dat is een gok, misschien dat het wel gebeurd (hoewel ik er wel een wedje over wil leggen, net als de rest uit jouw artikel

)
Gezien het moeilijk leverbaar zijn van de huidige 8GB modellen lijkt het me dat die sowieso verdwijnt. Een low-end non 3G 8GB (de huidige 8GB dus) zit er dus niet in. Misschien een low-end non 3G 16GB en high-end 3G 16GB, een 32GB lijkt me niet haalbaar, aangezien dat nu alleen in de Touch past
1 en ze dan om de Touch interessant te houden ook een 48GB model daarvan zouden moeten maken.
Ook mogelijk is dat ze 3G geen optie maken en (net als bij het eerste model) alleen een verschil houden tussen geheugencapaciteit, dus bijvoorbeeld een 16 en 32GB. Wat Apple absoluut niet zou doen, is twee verschillende modellen maken, waarbij ze allebei iets hebben wat de andere niet heeft (de één een groter scherm, de ander 3G óf de één 3G en de andere meer geheugen en geen 3G). Er is altijd een high-end model wat duidelijk de beste is.
1: Er is ruimte voor 2 'speciale chips' in zowel de Touch als iPhone. In de Touch zitten hier 2 geheugenchips waardoor er nu een maximale grote van 32GB is (2x16). In de iPhone zit op de plek van een van die 2 chips het GSM-gebeuren, is er is dus ruimte voor 1 geheugenchip van 16GB. Nu kan het zo zijn dat er nu al weer nieuwere geheugenchips zijn waardoor er bijvoorbeeld een 48GB Touch kan komen door 1x 32GB en 1x 16GB erin te doen, en dus ook een 32GB iPhone. Ook zouden ze de iPhone en Touch natuurlijk groter kunnen maken, maar ook dat lijkt me sterk.
Samengevat: Meer aanpassingen dan een 3G-chip en meer storage zie ik niet gebeuren met de 3G iPhone.
[
Voor 11% gewijzigd door
Muthas op 15-05-2008 11:08
]