[iPhone] Ervaringen & Discussie Deel 6 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 100.137 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3 SMGII
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 20-02-2022
basicbeat schreef op zondag 06 april 2008 @ 11:10:
[...]

Op ebay zijn er 4 duckhead voor een tientje. Dan krijg je een NL, UK, USA en aziatische stekker. Ik heb ze besteld en werkt prima!
thx voor de link!!
Dat is pas een nuttige link _/-\o_ kga ze meteen bestellen,maar zijn ze origineel of kopies?
Hoeveel verzend moest je betalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tijn89 schreef op zondag 06 april 2008 @ 01:00:
probeer het dan eens als die neit op trillen staat. Als die het dan wel doet is het eigenlijk alleen maar vaag dat de iphone wel zachtjes geluid geeft :s

Waarschijnlijkst lijkt mij nu eigenlijk een hardware-defect...
Nee dat helpt ook niet. Trillen aan of uit maakt geen verschil. Toch bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sequence
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-05-2024

Sequence

Online marketing

Heeft iemand al een manier gevonden om wireless de agenda te syncen met Outlook of Google agenda? Dus zonder tussenkomst van kabels/iTunes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karlok[JY-616]
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21-08 22:49
Heeft iemand ervaring met screenprotectors. Heb net krasjes ontdekt. Ze zijn zichtbaar als ik de iPhone schuin houd in het licht. Kwam ernet achter bij het poetsen van het scherm met de meegeleverde iPhone doek.

Vleuten 4x430wp Oost Schuin dak 25°, 5x430wp Zuid plat dak 13°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexagram
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
Sequence schreef op zondag 06 april 2008 @ 12:20:
Heeft iemand al een manier gevonden om wireless de agenda te syncen met Outlook of Google agenda? Dus zonder tussenkomst van kabels/iTunes?
Kan je Google Agenda wel syncen met een iPhone dan? Ik ben nog steeds opzoek naar een alternatief behalve Outlook, en om nou voor m'n Agenda al die moeite van een hackintosch te doen vind ik ook weer zo wat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamer1009
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 14-09 09:47
Verwijderd schreef op zondag 06 april 2008 @ 11:13:
Ik gebruik alleen de lange kabel van mn macbook, had dus zo'n stekker over, erop geklikt en werken als een trein.
Het installer proggie battery geeft nu ipv 500mah (usb) 1000mah (lader) aan :)

2x zo snel laden voor minder stroom :D ( laptop hoeft niet aan :D )

[...]

1 : Nee hij is dan gelocked op de provider waar [afbeelding]
een contract mee heeft afgesloten om hem te verkopen en daarmee knaken te vangen van het gebruik van de iphone.

2: ja je moet hem breaken met libertyx pwngtool of ziphone of 1 van de vele anderen.

3: nee eigenlijk niet :)
Erg bedankt, maar je hoeft toch niet het abonement te betalen als je de iphone koopt? ik wil namelijk een iphone uit de Uk laten meenemen, maar niet dat ik straks met een abonnement zit van 30 Euro per maand. Is dit mogelijk?

Op GoT verwachten we een stukje eigen inzet, eerst zoeken en dan evt. vragen. Daarbij ben je hier gisteren ook al op gewezen in het topic waar nota bene de antwoorden staan op je vragen. Dus nogmaals, de antwoorden op je vragen staan in de startpost van [iPhone] Importeren deel 2.

[ Voor 18% gewijzigd door Hoedje op 06-04-2008 13:22 ]

Vanaf hier gaan we verder. MyFocus.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R4NCOR
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-09 15:33

R4NCOR

eigenlijk gewoon Niels

Gamer1009 schreef op zondag 06 april 2008 @ 13:07:
[...]

Erg bedankt, maar je hoeft toch niet het abonement te betalen als je de iphone koopt? ik wil namelijk een iphone uit de Uk laten meenemen, maar niet dat ik straks met een abonnement zit van 30 Euro per maand. Is dit mogelijk?
Ik bedoel dit niet lullig, maar kun je niet het topic eens doorlezen :? We zitten toch niet voor niets de hele tijd allerlei berichten te plaatsen omtrent iPhone en het importeren van dat ding en wat daar allemaal bij komt kijken... Als alles steeds herhaalt moet worden schieten we niets op hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikgoodhart
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Sequence schreef op zondag 06 april 2008 @ 12:20:
osc4r schreef op zondag 06 april 2008 @ 12:57:
[...]

Kan je Google Agenda wel syncen met een iPhone dan? Ik ben nog steeds opzoek naar een alternatief behalve Outlook, en om nou voor m'n Agenda al die moeite van een hackintosch te doen vind ik ook weer zo wat ;)
wat dachten jullie van de gratis service: Plaxo ? www.plaxo.com

[ Voor 48% gewijzigd door rikgoodhart op 06-04-2008 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jatmoos
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 27-06-2024
M3 SMGII schreef op zondag 06 april 2008 @ 12:13:
[...]

thx voor de link!!
Dat is pas een nuttige link _/-\o_ kga ze meteen bestellen,maar zijn ze origineel of kopies?
Hoeveel verzend moest je betalen?
19 dollar oftwel +- 10 euro incl verzendkosten... ze komen uit hong kong en zijn origineel. Ik heb ze net vergeleken met originele stekkers, zelfs het typenummer is hetzelfde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexagram
  • Niet online
rikgoodhart schreef op zondag 06 april 2008 @ 14:27:
[...]

[...]

wat dachten jullie van de gratis service: Plaxo ? www.plaxo.com
Hmm, dat jij erover begint geeft me zelf het idee dat je d'r zelf mee werkt. Als ik het goed begrijp kan ik dan een plugin downloaden voor Outlook, Mac of Thunderbird. In dit geval dus voor Outlook, aangezien ik geen Mac heb en Thunderbird niet kan syncen met de iPhone.. Hiermee hoef ik dan niet Outlook in te duiken om m'n agenda te beheren maar kan dat gewoon via Plaxo doen.

Via de Pulse stuur ik dan de wijzigingen door naar Outlook, en vervolgens kan ik vet hip syncen met de iPhone? En als ik een agenda afspraak maak op m'n iPhone, synct deze dan ook met Outlook, en dan weer van Outlook richting Plaxo?

Opzich een zeer goede service (en ziet er goed overzichtelijk uit), ben benieuwd of je antwoorden hebt op mijn vragen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikgoodhart
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
osc4r schreef op zondag 06 april 2008 @ 14:37:
[...]

Hmm, dat jij erover begint geeft me zelf het idee dat je d'r zelf mee werkt. Als ik het goed begrijp kan ik dan een plugin downloaden voor Outlook, Mac of Thunderbird. In dit geval dus voor Outlook, aangezien ik geen Mac heb en Thunderbird niet kan syncen met de iPhone.. Hiermee hoef ik dan niet Outlook in te duiken om m'n agenda te beheren maar kan dat gewoon via Plaxo doen.

Via de Pulse stuur ik dan de wijzigingen door naar Outlook, en vervolgens kan ik vet hip syncen met de iPhone? En als ik een agenda afspraak maak op m'n iPhone, synct deze dan ook met Outlook, en dan weer van Outlook richting Plaxo?

Opzich een zeer goede service (en ziet er goed overzichtelijk uit), ben benieuwd of je antwoorden hebt op mijn vragen!
wow haha! nee ik heb geen antwoorden op je vragen, maar wel erg goede verhalen over gehoord. zelf gebruik ik het niet. heb er wat filmpjes over gezien op o.a. youtube... als je iets in outlook wijzigd, veranderd dit tegelijk in de google calender of waar dan ook. zag er erg goed uit en volgens mij is dit precies wat jij nodig hebt. als je het hebt geprobeerd, hou ons op de hoogte! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexagram
  • Niet online
Shit, nou ja, was het proberen waard ;)

Ik krijg mijn iPhone de 18e, en ik zal dan direct proberen hoe ik deze gesynct krijg zonder echt Outlook in te moeten duiken. Sunbird werkt jammer genoeg ook al niet, al vind ik dat dan ook niet een super mooi programma.. iCal ziet er dan toch beter uit (ook al is het bijna hetzelfde, for some reason..) en eigenlijk is Windows Agenda in Vista nog steeds de beste, verdorie!

Zo maar eens wat ervaringen van Plaxo opzoeken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rewind.
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-09 21:59
basicbeat schreef op zondag 06 april 2008 @ 11:10:
[...]

Op ebay zijn er 4 duckhead voor een tientje. Dan krijg je een NL, UK, USA en aziatische stekker. Ik heb ze besteld en werkt prima!
Je kunt ook gewoon een oude radio/videorecorder stekker gebruiken! die hebben dezelfde vorm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijn89
  • Laatst online: 13-09 07:56
Stoney187 schreef op zondag 06 april 2008 @ 16:03:
[...]

Je kunt ook gewoon een oude radio/videorecorder stekker gebruiken! die hebben dezelfde vorm
huh, of jij hebt de link niet gevolgd en gekeken of ik begrijp je verkeerd :p Waar hij naartoe linkt zijn de stekkertjes die je op de adapter van de iphone kan schuiven.

Overigens als iemand die gaat bestellen, wil ik ook wel zo'n setje, miss iets om in een groep te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stoney187 schreef op zondag 06 april 2008 @ 16:03:
[...]

*mind blown* Dat past inderdaad gewoon!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3 SMGII
Tijn89 schreef op zondag 06 april 2008 @ 17:48:
[...]

huh, of jij hebt de link niet gevolgd en gekeken of ik begrijp je verkeerd :p Waar hij naartoe linkt zijn de stekkertjes die je op de adapter van de iphone kan schuiven.

Overigens als iemand die gaat bestellen, wil ik ook wel zo'n setje, miss iets om in een groep te doen?
ja das een goed idee 8)
wie organiseert er een _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 06 april 2008 @ 18:01:
[...]

*mind blown* Dat past inderdaad gewoon!
Wauw, dat had ik niet van apple verwacht! Mooi gevonden stoney _/-\o_.
M3 SMGII schreef op zondag 06 april 2008 @ 20:34:
[...]

ja das een goed idee 8)
wie organiseert er een _/-\o_
Ik zou het best willen doen hoor, maar het levert toch geen voordeel op? In het gunstigste geval (=oneindig aantal mensen die meedoen) betaal je geen verzendkosten. Dan betaal je dus $10,- + €6,- = €12,35. Laat je het rechtstreeks naar je huis sturen, dan betaal je €12,06. Of was jij iets anders van plan?

EDIT: Gaat sowieso niet lukken; "No combine shipment".

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 06-04-2008 21:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 12-09 19:39
Haha, het totaal van die 4 stekkers is nog goedkoper dan 1 hier in Nederland in de winkels. En nog willen mensen een samenkoopactie doen. Waarom al die moeite voor iets van 12 eurootjes in totaal?

PSN: Sluuz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrace Grumble
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19:45

Thrace Grumble

XB: Thrace Grumble

Sluuz schreef op zondag 06 april 2008 @ 22:38:
Haha, het totaal van die 4 stekkers is nog goedkoper dan 1 hier in Nederland in de winkels. En nog willen mensen een samenkoopactie doen. Waarom al die moeite voor iets van 12 eurootjes in totaal?
Heb zelf geen PayPal helaas, en zit er eigenlijk ook niet zo op te wachten om een account aan te maken...Dus let me know als iemand er 1 gaat bestellen en evt. er 1 extra wil bestellen voor mij!

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 17:54

Nitai

Live the life you love.

osc4r schreef op zondag 06 april 2008 @ 14:37:
[...]
Je kan het ook gewoon uitproberen he? :P Ik gebruik Plaxo op het werk en thuis. Mijn afspraken van het werk worden over Plaxo gesynched met m'n 2 Macs en PC. Dit allemaal vice versa, je kan het gewoon instellen. Werkt wel prettig. Afspraken op je iPhone dien je wel weer te synchen met iTunes.

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexagram
  • Niet online
Nitai schreef op zondag 06 april 2008 @ 22:53:
[...]

Je kan het ook gewoon uitproberen he? :P Ik gebruik Plaxo op het werk en thuis. Mijn afspraken van het werk worden over Plaxo gesynched met m'n 2 Macs en PC. Dit allemaal vice versa, je kan het gewoon instellen. Werkt wel prettig. Afspraken op je iPhone dien je wel weer te synchen met iTunes.
Ja nee, dat snap ik ;). Echter heb ik nu nog geen iPhone dus dat is nog niet te controleren. Tevens is het probleem dus dat ik nu geen Outlook heb, en opzoek ben naar een alternatief dat wel de syncen is met de iPhone. Ik bedoel, dat Outlook synct snap ik, en dat Plaxo synct met zo'n beetje alles snap ik ook, alleen de alternatieve route naar de iPhone wil ik weten ;)

Heb overigens wel een account gemaakt. Ook al werkt het wellicht niet naar de iPhone via een alternatieve route is het alsnog mooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijn89
Demon Hunter schreef op zondag 06 april 2008 @ 22:52:
[...]

Heb zelf geen PayPal helaas, en zit er eigenlijk ook niet zo op te wachten om een account aan te maken...Dus let me know als iemand er 1 gaat bestellen en evt. er 1 extra wil bestellen voor mij!
same here :P vandaar dus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

Wellicht wel handig (ook voor de Touch) :)

Maak je eigen vertical stand met behulp van een mini-dv tape doosje:
http://blogs.bnet.com/businesstips/?p=1379

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireStarter
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-09 15:32
Stelling: De prijzen van gebruikte 8/16GB iPhones zullen niet kelderen als de G3 phone uit is.

w00t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Karlok[JY-616] schreef op zondag 06 april 2008 @ 12:52:
Heeft iemand ervaring met screenprotectors. Heb net krasjes ontdekt. Ze zijn zichtbaar als ik de iPhone schuin houd in het licht. Kwam ernet achter bij het poetsen van het scherm met de meegeleverde iPhone doek.
Ik heb (nog) geen iPhone maar voor m'n ipod gebruik ik een invisible shield:

Invisible Shield voor iPhone

Als ik een product zou moeten nomineren tot beste uitvinding ooit dan zou het deze zijn. De shield gaat helemaal om je device heen en is 100% krasbestendig. Mijn ipod heeft nog geen enkele kras na 2 jaar gebruik!

/reclame voor shieldzone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuasaR
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:53

QuasaR

One ring to rule them all

MacCookie,

Reset eens alle instellingen.

Settings -> General -> Reset (onderste optie)

nl

Instellingen -> Algemeen -> Stel opnieuw in

Daddy of 3 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karlok[JY-616]
Verwijderd schreef op maandag 07 april 2008 @ 09:03:
[...]

Ik heb (nog) geen iPhone maar voor m'n ipod gebruik ik een invisible shield:

Invisible Shield voor iPhone

Als ik een product zou moeten nomineren tot beste uitvinding ooit dan zou het deze zijn. De shield gaat helemaal om je device heen en is 100% krasbestendig. Mijn ipod heeft nog geen enkele kras na 2 jaar gebruik!

/reclame voor shieldzone
Heb ook invisibleshield op de iPhone gehad. Maar na tijdje gebruik was het niet meer mooi. Oortjes enzo. En ook de "shield" was vanaf begin ook niet mooi, zaten soort van "golfjes" in. Heb nu de shield er ongeveer 2 weken af, en de eerste lichte krasjes op scherm zijn al zichtbaar.
Nu zoek ik dus een mooi en goed screenprotector voor de iPhone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3 SMGII
ik ook geen Paypal, anders had ik meteen besteld. Ik ging bestellen totdat ik zag "only Paypal" :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoolJuul
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12-09 16:12
Hmm, mijn batterij is opeens heel slecht geworden. Ik weet niet wat de gemiddelde levensduur is van een volle batterij bij andere mensen, maar nu gaat ' ie nog maximaal drie dagen mee bij gewoon gebruik. Dat terwijl enkele weken geleden 'ie nog soms wel het dubbele, zes dagen meeging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Niet online

SYQ

M3 SMGII schreef op zaterdag 05 april 2008 @ 19:21:
[...]

heb het al gevonden, dingetje heet "Duckhead" en kost 13eur, wel veel voor dat ding :(
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.578

geen verzendkosten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• racoon
  • Laatst online: 11-09 08:28

racoon

mooowwww

ik gebruik het programma mailcoster, daar kan ik automatisch inloggen, als ik dan op login klikt gaat hij laden.

Na een tijdje komt hij weer op het inlogscherm terug, ik heb geen gegevens gewijzigd/veranderd

24 flesjes in een krat 24 uur in een dag toeval??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steffex
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-08 00:24
@mensen die een NL duckhead zoeken kunnen ook eens hun doos van de macbook (pro?) opentrekken.
Ik was ook al aan het zoeken omdat ik een UK versie heb. Blijkt gewoon bij mijn nl macbook geleverd te zijn en hij pas perfect! Die dingen zijn namelijk ook voor gebruik met je adaptor van je macbook. Voor de pro weet ik niet of dit ook zo is!

[ Voor 21% gewijzigd door steffex op 07-04-2008 14:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SOCO_cola
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-02-2024
Net een Ifone gekocht, en nu vraag ik mij of het mogelijk is om de gprs te gebruiken voor mijn laptop om te internetten, wanneer ik de Ifone via USB aan mijn laptop koppel.

Nintendo SWITCH! FTW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

QuasaR schreef op maandag 07 april 2008 @ 09:27:
MacCookie,

Reset eens alle instellingen.

Settings -> General -> Reset (onderste optie)

nl

Instellingen -> Algemeen -> Stel opnieuw in
Ja heb ik ook geprobeerd maar helpt niet. Ik ben deze namiddag naar een Apple Resseller gegaan (Turnhout) en ze gingen navragen of ze hem mochten repareren. Fingers Crossed dus :)! Toch bedankt voor de reactie QuasaR!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoeiOrdinair
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20:11

LoeiOrdinair

To Infinity and Beyond

Je kan het wel vergeten dat een APR je telefoon gaat maken. In GSX is niks te bestellen voor de iPhone. Ze kunnen dus niet aan onderdelen komen. Daarnaast mag het ook niet van Apple. Is al gecommuniceerd naar alle APRs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja dan is het zo. Dan kan het alleen maar meevallen. Ze hadden wel een technische dienst die met iPhones overweg konden. Maarja we zullen zien :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carfreak02
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 15:29
Allereerst geeft Apple geen garantie op niet-geactiveerde iPhones. Zelfde zou moeten gelden voor APR. Als een APR het toch doet , en Apple komt erachter kunnen ze hun dealer-status inleveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LoeiOrdinair schreef op maandag 07 april 2008 @ 17:49:
Je kan het wel vergeten dat een APR je telefoon gaat maken. In GSX is niks te bestellen voor de iPhone. Ze kunnen dus niet aan onderdelen komen. Daarnaast mag het ook niet van Apple. Is al gecommuniceerd naar alle APRs.
AASP-er ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
stef-o schreef op maandag 07 april 2008 @ 14:01:
@mensen die een NL duckhead zoeken kunnen ook eens hun doos van de macbook (pro?) opentrekken.
Ik was ook al aan het zoeken omdat ik een UK versie heb. Blijkt gewoon bij mijn nl macbook geleverd te zijn en hij pas perfect! Die dingen zijn namelijk ook voor gebruik met je adaptor van je macbook. Voor de pro weet ik niet of dit ook zo is!
LOOL! ik trek doos van macbookpro open, eerste wat ik tegenkom is dat ding :D _/-\o_

dat er ook een snoer van een oude videorecorder op past had ik gelukkig al uitgevonden, en is zelfs misschien nog handiger. met de adapter direct in het stopcontact is het USB snoer wel erg kort :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3 SMGII
stef-o schreef op maandag 07 april 2008 @ 14:01:
en wat als je geen macbook hebt :) Kga niet speciaal een Macbook kope voor die adapter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rewind.
  • Laatst online: 13-09 21:59
M3 SMGII schreef op maandag 07 april 2008 @ 19:09:
[...]

en wat als je geen macbook hebt :) Kga niet speciaal een Macbook kope voor die adapter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carfreak02
Beetje overdreven om een duckhead te gaan aanschaffen.

Gebruik gewoon dit :

Afbeeldingslocatie: http://xs226.xs.to/xs226/08151/gd_new_gd_main_3647_830.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

carfreak02 schreef op maandag 07 april 2008 @ 20:13:
Beetje overdreven om een duckhead te gaan aanschaffen.

Gebruik gewoon dit :

[afbeelding]
Ja, maar dat is niet zo charmant. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fab1Man
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 20:49

Fab1Man

Live life to the fullest

Voor de mensen die geen PayPal hebben wil ik wel helpen. Als je mij 25 euro overmaakt, laat ik 'm je rechtstreeks opsturen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rammes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 21:27

rammes

koekebakker 1e klas

FireStarter schreef op maandag 07 april 2008 @ 08:26:
Stelling: De prijzen van gebruikte 8/16GB iPhones zullen niet kelderen als de G3 phone uit is.
geef er dan wel een onderbouwing bij anders slaat het echt nergens op wat je roept.

Ik zou het doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijn89
Fab1Man schreef op maandag 07 april 2008 @ 20:48:
Voor de mensen die geen PayPal hebben wil ik wel helpen. Als je mij 25 euro overmaakt, laat ik 'm je rechtstreeks opsturen!
bah, ik ruik misbruik van de situatie. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carfreak02
Verwijderd schreef op maandag 07 april 2008 @ 20:45:
[...]

Het is een oplader .. maar goed de meeste mensen hebben toch wel een iPod oplader. Ikzelf gebruik geen oplader.

25 euro betalen .. dan is Marktplaats nog goedkoper. Trouwens daar heb je al een originele iPod oplader voor incl. duckhead.

[ Voor 18% gewijzigd door carfreak02 op 07-04-2008 21:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Zouden we misschien ontopic over de iPhone kunnen gaan hebben? Inkoopacties voor opladers zijn hier niet gewenst. Daar hebben we V&A voor.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FireStarter schreef op maandag 07 april 2008 @ 08:26:
Ik denk dat je de eerste generatie iPhone aan de straatstenen niet meer kwijtraakt als het nieuwe model uitkomt. Dus de prijzen zullen wel omlaag moeten gaan, anders koopt niemand je 2e hands apparaat.

Overigens vrees ik nog steeds voor het ontbreken van Europese frequenties bij de 3G die het nieuwe model gaat hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 07 april 2008 @ 21:16:
[...]

Ik denk dat je de eerste generatie iPhone aan de straatstenen niet meer kwijtraakt als het nieuwe model uitkomt. Dus de prijzen zullen wel omlaag moeten gaan, anders koopt niemand je 2e hands apparaat.

Overigens vrees ik nog steeds voor het ontbreken van Europese frequenties bij de 3G die het nieuwe model gaat hebben.
Het is en blijft Apple. Een iBook kun je nog met gemak voor 500-600 euro kwijt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 07 april 2008 @ 21:16:
[...]

Ik verwacht ook dat de prijs naar beneden gaat als de nieuwe generatie er is, maar verwacht wel dat je hem nog voor een redelijke prijs kunt verkopen.

Over het stukje van het ontbreken van de europese frequenties, misschien is het wel mogelijk om hier een softwarematige fix voor te maken? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Karlok[JY-616] schreef op maandag 07 april 2008 @ 10:08:
[...]
Heb ook invisibleshield op de iPhone gehad. Maar na tijdje gebruik was het niet meer mooi. Oortjes enzo. En ook de "shield" was vanaf begin ook niet mooi, zaten soort van "golfjes" in. Heb nu de shield er ongeveer 2 weken af, en de eerste lichte krasjes op scherm zijn al zichtbaar.
Nu zoek ik dus een mooi en goed screenprotector voor de iPhone.
Ja die oortjes heb ik ook wel op m'n ipod, en misschien gaat 't sneller met een telefoon, die gaat toch wat vaker je zak in en uit. De golfjes en luchtbelletjes is een kwestie van goed aanbrengen ;) Had je geen last van verminderde gevoeligheid van het scherm? Ik zit zelf te denken aan een iPhone, even het 3G nieuws afwachten, een "shield" wil ik dan toch wel proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 07 april 2008 @ 20:45:
[...]

/care?? het is een oplader.. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 07 april 2008 @ 21:23:
[...]

Over het stukje van het ontbreken van de europese frequenties, misschien is het wel mogelijk om hier een softwarematige fix voor te maken? :)
Volgens mij zitten frequenties meestal hardwarematig in de radio chipset gebakken... :|
Kijk maar naar de beschikbaarheid van Nokia UMTS toestellen in de US, ze hebben daar de helft van het aanbod, als dat simpelweg een firmware aanpassing was zou Nokia alles ook gewoon in de US uitbrengen, behalve de N95 hebben ze daar nog steeds geen fatsoenlijk Symbian toestel met UMTS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karlok[JY-616]
Verwijderd schreef op maandag 07 april 2008 @ 21:37:
[...]
Ja die oortjes heb ik ook wel op m'n ipod, en misschien gaat 't sneller met een telefoon, die gaat toch wat vaker je zak in en uit. De golfjes en luchtbelletjes is een kwestie van goed aanbrengen ;) Had je geen last van verminderde gevoeligheid van het scherm? Ik zit zelf te denken aan een iPhone, even het 3G nieuws afwachten, een "shield" wil ik dan toch wel proberen.
Nee, geen minder gevoeligheid van het scherm. Zoek nog steeds een screenprotector :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaT
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20:36

BaT

Karlok[JY-616] schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 10:05:
[...]
Zoek nog steeds een screenprotector :(
Deze heb ik besteld, was binnen 2 dagen geleverd. Zit prima en werkt ook prettig.

[ Voor 5% gewijzigd door BaT op 08-04-2008 12:10 ]

Product Owner - Connec2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanski82
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 29-08 12:51
Is het mogelijk om de i-net verbinding van de i-phone te delen met een mac book als mede een windows laptop ?

Sorry voor wat spelfouten heb last van dyslectie. graag hier over geen opmerkingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexagram
  • Niet online
Ik maak een foutje...

[ Voor 81% gewijzigd door hexagram op 08-04-2008 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanski82
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 29-08 12:51
osc4r schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 12:58:
Volgens mij niet. Er zit immers geen bluetooth op, dus je kunt niet op die manier syncen met je MacBook/Windows laptop..
en evt. via een USB kabel ?

Sorry voor wat spelfouten heb last van dyslectie. graag hier over geen opmerkingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

osc4r schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 12:58:
Volgens mij niet. Er zit immers geen bluetooth op, dus je kunt niet op die manier syncen met je MacBook/Windows laptop..
Er zit geen bluetooth op de iPhone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er zit wel bluetooth op, maar enkel voor headsets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoeiOrdinair
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20:11

LoeiOrdinair

To Infinity and Beyond

Het kan met een MacBook via bluetooth, het kan... Maar het is nogal lastig. Op Google is er genoeg over te vinden. Maar ik begin er niet aan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Norckon
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01-09 21:26
Makkelijker is gebruik maken van bijvoorbeeld tinyproxy, te installeren via Installer. Koste mij enige moeite om het aan de praat te krijgen, maar uiteindelijk stelt dit je in staat via een adhoc wifi verbinding te internetten via je iPhone :)
Volgens mij zijn er tevens alternatieven voor tinyproxy die het wellicht makkelijker/beter/sneller doen. Ik zeg: Google :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Norckon: het chillste is natuurlijk om het overal te kunnen. Dus bijv. in de trein met je laptop kunnen internetten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uhja, waarom zou een ad-hoc wifi verbinding niet kunnen in de trein?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nnk
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06-09 06:26

nnk

Spreek uit: en en kaa

Is er hier al iemand die zijn iPhone via Wifi op een netwerk met een domein e.d. gekregen heeft?

Ik wil zelf op het TU/e netwerk, ik heb mijn MAC adres geregistreerd, maar weet niet hoe ik nu verder moet. Volgens mij wordt je geauntenticeerd op computernaam en wachtwoord (of username misschien?).

Iemand een idee of hier al 3rd party programma's voor zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAcid
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Kan nog niet, even wachten tot de update die in juni komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 13-09 08:05
nnk schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 19:45:
Is er hier al iemand die zijn iPhone via Wifi op een netwerk met een domein e.d. gekregen heeft?

Ik wil zelf op het TU/e netwerk, ik heb mijn MAC adres geregistreerd, maar weet niet hoe ik nu verder moet. Volgens mij wordt je geauntenticeerd op computernaam en wachtwoord (of username misschien?).

Iemand een idee of hier al 3rd party programma's voor zijn?
Vrijwel alle universiteiten in Nederland (en daarbuiten) gebruiken Eduroam (802.1x beveiliging). Dat zit pas bij de juni update, de 2.0 software.

[ Voor 0% gewijzigd door Hoedje op 08-04-2008 20:31 . Reden: Traag... ]

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karlok[JY-616]
BaT schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 12:07:
[...]

Deze heb ik besteld, was binnen 2 dagen geleverd. Zit prima en werkt ook prettig.
Gaat die over de hele voorkant? Aan de foto te zien, lijkt het net alsof het alleen op het beeldscherm gedeeltje gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireStarter
Verwijderd schreef op maandag 07 april 2008 @ 21:22:
[...]

Het is en blijft Apple. Een iBook kun je nog met gemak voor 500-600 euro kwijt. :)
Precies, ik heb m'n iphone nu al 2 weken en ben er helemaal gek op.
Ik zorg ervoor dat ie er goed uit blijft zien zodat ik hem over een half jaar eventueel nog kan verkopen.

* FireStarter gaat in september/oktober 3 weken naar amerika, hopelijk is dan de G3 uit en de dollar nog 10% goedkoper :o ;)

w00t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaT
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20:36

BaT

Karlok[JY-616] schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 22:18:
[...]

Gaat die over de hele voorkant? Aan de foto te zien, lijkt het net alsof het alleen op het beeldscherm gedeeltje gaat.
Gaat alleen over het touch scherm gedeelte idd... bij mij is dat ook goed genoeg, aangezien de rest bedekt wordt door een silliconen hoesje.

Product Owner - Connec2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deniax
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 27-08 10:29
Hi,

Op de een of andere manier krijg ik Orange World niet aan de praat met de volgende instellingen:

APN: internet
login + wachtwoord: orange

Ik kan maar geen verbinding krijgen met GPRS :(

Ik heb overigens 2 iphones met beiden Orange
1 iphone werkt, de andere niet.

Ik verwissel de SIM kaarten en op de iphone waar GPRS het niet op deed, doet het en waar GPRS het deed, doet het niet meer. Logisch.

Maar waarom doet internet het niet op me ene sim kaart? De dienst is gewoon ingeschakelt..

[ Voor 15% gewijzigd door Deniax op 09-04-2008 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikooos
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-06 17:10

Nikooos

huizenlol.nl

Deniax schreef op woensdag 09 april 2008 @ 13:36:
Hi,

Op de een of andere manier krijg ik Orange World niet aan de praat met de volgende instellingen:

APN: internet
login + wachtwoord: orange

Ik kan maar geen verbinding krijgen met GPRS :(

Om het nog raarder te maken:

2 iphones met beiden Orange
1 iphone werkt, de andere niet.

Ik verwissel de SIM kaarten en op de iphone waar GPRS het niet op deed, doet het en waar GPRS het deed, doet het niet meer. Logisch.

Maar nu ik weer de kaarten terug heb gestopt, doet GPRS het op beide toestellen het niet meer 8)7

Wie kan helpen? :)
Met orange hoefde ik bij login en password niets in te vullen. Alleen APN internet en verder niets.
Maar goed, dat verklaard niet dat het bij de ene niet en de andere wel werkt.

Huizenlol.nl - Lol met huizen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 13-09 22:29

robertwebbe

Robert Webbe

Even de Orange klantenservice bellen en vragen of ze je Orange World even uit willen zetten en daarna weer aan. Er gaan heel soms wel eens iets mis in de achterliggende systemen en dan is resetten de manier om het te fixen.
En je kunt inderdaad username en password gewoon leeg laten, volgens mij staan die op don't care.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Namu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-09 09:09

Namu

Silver Wings Of Morning

Zat net NCIS te kijken.

Kwam deze scene langs:
http://img516.imageshack....ge=vlcsnap14847298sv0.png
http://img516.imageshack....ge=vlcsnap14847509wo6.png
http://img516.imageshack....ge=vlcsnap14847636iw2.png

Iphone mat zwarte achterkant? Kewl...

Nieuwe iphone of een gemodde? want ik kwam op macrumors ook dit tegen:
http://www.macrumors.com/...e-with-glossy-black-back/

We zullen zien. Wou dit gewoon even delen.

[ Voor 3% gewijzigd door Namu op 09-04-2008 20:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puck
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13-09 12:22

Puck

W32.Deadcode.A

Ik vind het niet echt mooi(er)

Arrived anxious, left bored

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is volgens mij gewoon een hoesje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

Vaak plakt men het logo af met een sticker of maken ze het onherkenbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dapie007
  • Laatst online: 19-08 07:59
is er ook een alternatief voor ifoneguide.nl/114 want hij geeft bij mij aan dat het een untitles source is en ik wil graag de nederlandse shit op mijn iphone zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

Even de sources refreshen of even uit de Installer gaan en daarna de sources refreshen. Zou goed moeten gaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dapie007
Nitai schreef op woensdag 09 april 2008 @ 22:08:
Even de sources refreshen of even uit de Installer gaan en daarna de sources refreshen. Zou goed moeten gaan...
blijf maar refreshen en iphone uit/aan zetten etc maar blijft hem niet pakken is de site down misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSD1982
  • Laatst online: 13-09 10:26
Dapie007 schreef op woensdag 09 april 2008 @ 22:12:
[...]

blijf maar refreshen en iphone uit/aan zetten etc maar blijft hem niet pakken is de site down misschien?
Heb je HTTP:// er voor gedaan dat hielp bij mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dapie007
RSD1982 schreef op woensdag 09 april 2008 @ 22:14:
[...]

Heb je HTTP:// er voor gedaan dat hielp bij mij
ja staat er voor ja maar er moet toch ook wel een alternatief voor zijn of heeft iphoneguide echt de monopoly?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dapie007
oo ik ziet het al ben geblokkeerd op iphoneguide.nl heb ze net een mailtje gestuurd of ze mij weer kunnen deblokkeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou, nou, om het nou een monopoly te noemen. Ze zijn nou eenmaal de enige die de tijd hebben gestoken in Nederlandse taalpakketten, nummerherkenning en andere tweaks. Het is volgens mij wel zo dat ze een datalimiet hebben ingesteld, dus het kan zijn dat je daar overheen zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSD1982
Ok ik erachter dat ik geen wonder ben met iTunes...ik wil foto's op mn iPhone zetten. Elke keer als ik een map synchroniseer dan zijn de vorige synchronisaties eraf...moet ik nu alles foto's in 1 map gooien of hoe gaat dat? Kan ik niet gewoon benamingen krijgen in mn iPhone van mn fotomappen...zou best handig zijn.

Heb een windows Vista systeem...

[ Voor 5% gewijzigd door RSD1982 op 10-04-2008 00:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eswip
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 23-06-2024
RSD1982 schreef op donderdag 10 april 2008 @ 00:05:
Ok ik erachter dat ik geen wonder ben met iTunes...ik wil foto's op mn iPhone zetten. Elke keer als ik een map synchroniseer dan zijn de vorige synchronisaties eraf...moet ik nu alles foto's in 1 map gooien of hoe gaat dat? Kan ik niet gewoon benamingen krijgen in mn iPhone van mn fotomappen...zou best handig zijn.
Heb je een Mac of een windows machine?? Dat is namelijk wel even belangrijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSD1982
Een windows

[ Voor 24% gewijzigd door RSD1982 op 10-04-2008 00:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saikoboarder
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13-09 07:35
ik heb er net eentje gewonnen op een sollicitatie gesprek. (job is ook binnen :) )
ik heb er in de rit naar huis even mee gespeeld en het ziet er allemaal tof uit. alleen vind ik de toetsjes wat klein op het scherm. Ik zit meestal op de letter ernaast te drukken.
Ik weet nog niet of ik hem hou.

(ik heb hem in Belgie gewonnen hij was door het bedrijf unlocked en er zat al direct een prepayed card bij van 20€) mij hoor je niet klagen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijn89
het is je al gelukt? Het is me hiervoor wel gelukt, maar nu weet ik niet meer hoe ;) Ben dus wel benieuwd :)

Over NCIS iPhone, als je kijkt op je 2e screen lijkt het wel een gewone normale. Je ziet dan boven zeg maar gewoon de grijze rand van de backplate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MintyDoerak
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-09 23:54
gevalletje colorwarepc.com misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireStarter
saikoboarder schreef op donderdag 10 april 2008 @ 00:24:
ik heb er net eentje gewonnen op een sollicitatie gesprek. (job is ook binnen :) )
ik heb er in de rit naar huis even mee gespeeld en het ziet er allemaal tof uit. alleen vind ik de toetsjes wat klein op het scherm. Ik zit meestal op de letter ernaast te drukken.
Ik weet nog niet of ik hem hou.

(ik heb hem in Belgie gewonnen hij was door het bedrijf unlocked en er zat al direct een prepayed card bij van 20€) mij hoor je niet klagen
He ik ook maar door het woordenboek kan je ieder woord bijna 20% mistypen, dan hersteld hij het woord alsnog.

Ik typ echt heel erg snel af en toe :9

w00t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSD1982
Tijn89 schreef op donderdag 10 april 2008 @ 01:40:
[...]

het is je al gelukt? Het is me hiervoor wel gelukt, maar nu weet ik niet meer hoe ;) Ben dus wel benieuwd :)

Over NCIS iPhone, als je kijkt op je 2e screen lijkt het wel een gewone normale. Je ziet dan boven zeg maar gewoon de grijze rand van de backplate.
nee nog niet gelukt...ben ook erg benieuwd hoe het nou moet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb ff een vraagje, ik ben nieuw op het gebief van iphone. Stel ik koop een iphone met firmware versie 1.1.4, en deze hacken natuurlijk, kan ik hem dan later updaten naar versie 2.0 zoja hoe?

(welk programmatje kan ik het beste gebruiken om mijn firmware te krake, of mag ik dat niet vragen?)

alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexagram
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 10 april 2008 @ 12:53:
ik heb ff een vraagje, ik ben nieuw op het gebief van iphone. Stel ik koop een iphone met firmware versie 1.1.4, en deze hacken natuurlijk, kan ik hem dan later updaten naar versie 2.0 zoja hoe?

(welk programmatje kan ik het beste gebruiken om mijn firmware te krake, of mag ik dat niet vragen?)

alvast bedankt
Er is een apart topic voor het jailbreaken van een iPod Touch / iPhone. Over 2.0 weet ik allemaal nog niet, maar het schijnt dat hij al pre-jailbroken is door o.a. ziphone, dus dat moet wel goedkomen.

Lees voor de rest de TS even goed door, plus die van het Jailbreak topic. Leer je alles uit, hoef je ook geen vragen meer te stellen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideSwipe
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-09 13:25

SideSwipe

ZijZweep / SaaitSwiep !

Heeft iemand al een keer gehad dat Safari ineens afsluit? Ik heb het ook met MobileChat. Heel lastig soms...

Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• racoon
  • Laatst online: 11-09 08:28

racoon

mooowwww

SideSwipe schreef op donderdag 10 april 2008 @ 15:17:
Heeft iemand al een keer gehad dat Safari ineens afsluit? Ik heb het ook met MobileChat. Heel lastig soms...
Ja als ik naar www.hotmail.com ga sluit hij ineens af.

24 flesjes in een krat 24 uur in een dag toeval??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideSwipe
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-09 13:25

SideSwipe

ZijZweep / SaaitSwiep !

Zal misschien aan de website liggen of zoiets. Maar ik kan niet stabiel op messenger nu... Er lastig :)

Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-09 23:38
Hoe kan ik de format van nummers goed maken? Als ik nu 012-3456789 wil intoetsen staat er (012)-345-6789.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikooos
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-06 17:10

Nikooos

huizenlol.nl

Namu schreef op woensdag 09 april 2008 @ 20:52:
Zat net NCIS te kijken.

Kwam deze scene langs:
http://img516.imageshack....ge=vlcsnap14847298sv0.png
http://img516.imageshack....ge=vlcsnap14847509wo6.png
http://img516.imageshack....ge=vlcsnap14847636iw2.png

Iphone mat zwarte achterkant? Kewl...

Nieuwe iphone of een gemodde? want ik kwam op macrumors ook dit tegen:
http://www.macrumors.com/...e-with-glossy-black-back/

We zullen zien. Wou dit gewoon even delen.
Die dingen kan je bestellen op eu-gsm.nl volgens mij. Maar dan moet je m nog zelf in elkaar klussen :P

Huizenlol.nl - Lol met huizen

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: Invulling en behandeling 'grote' topics aangepast.