GPRS is genoeg om Maps te openen, even een internetpagina checken kan ook, een forum als GoT bekijken ook best aardig (CSS en plaatjes worden gewoon gecachet, dus als je eenmaal een pagina heb bezocht hier gaat de volgende veel sneller). Video's of muziek streamen gaat niet!
Dank, ik zet de discussie voort in het algemene dataabo topic.Muthas schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 12:19:
GPRS is genoeg om Maps te openen, even een internetpagina checken kan ook, een forum als GoT bekijken ook best aardig (CSS en plaatjes worden gewoon gecachet, dus als je eenmaal een pagina heb bezocht hier gaat de volgende veel sneller). Video's of muziek streamen gaat niet!
XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble
Verwijderd
En het downloaden van video en muziek? Hoe gaat dat dan?Muthas schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 12:19:
Filmpjes op Youtube bekijken gaat trááááág.....
w00t
niet.. Daar is het te traag voor. Het gaat heel traag, dus je buffert meer dan je afspeelt
Video kan je wel vergeten. YouTube werkt voor geen meter, Muziek is wel goed te doen. Koop wel eens wat nummers onderweg.Verwijderd schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 12:57:
[...]
En het downloaden van video en muziek? Hoe gaat dat dan?
Zit nog steeds te twijfelen of ik morgen nou een 8gb of een 16gb model moet kopen, vraag me dan ook af wat de ervaring is met de mensen die nu een 8gb model hebben. Spijt ervan dat jullie geen 16gb model hebben?
Mijn ipod video heeft op dit moment 6gb van de 30gb in gebruik, vandaar dat ik het eventueel overweeg om een 16gb model aan te schaffen
Mijn ipod video heeft op dit moment 6gb van de 30gb in gebruik, vandaar dat ik het eventueel overweeg om een 16gb model aan te schaffen
Ik heb eigenlijk geen spijt van mijn 8Gb versie... Ik kan mijn muziek prima beheren via iTunes... En heb hem met veel albums nog niet vol staan
Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik
Same. Kick er niet zo op om veel films bij me te hebben
6GB muziek thuis, automatische playlist (sterren >= 3 of afgespeeld > 4) van zo'n 3,5GB die ik naar m'n iPhone sync, en als ik een serie of film op m'n iPhone wil kijken dan convert ik hem en gaat ie naar m'n iPhone. Eenmaal gekeken verwijder ik hem. Laatst begon ik met het kijken van een nieuwe serie, dan passen 30 afleveringen er ook nog zonder problemen op, genoeg ruimte dus
[ Voor 16% gewijzigd door Muthas op 01-04-2008 14:30 ]
Ik heb de 16gb variant gewoon omdat ik er ook wa films enz op wil afspelen.
Maar ik heb nog een vraagje: Hoe kun je ervoor zorgen dat je op je springboard kunt scrollen door de items ipv van links naar rechts.?
Maar ik heb nog een vraagje: Hoe kun je ervoor zorgen dat je op je springboard kunt scrollen door de items ipv van links naar rechts.?
Verwijderd
Ik voel me nu een tikje over the top
Van de 193 Gb muziek die ik thuis op mijn netwerk HDD heb staan moet ik al kiezen wat ik meeneem.
Vaak leg ik in de auto mijn 60Gb iPod Video aan de Harman Kardon voor onderweg
.
Films neem ik ook wel mee onderweg, altijd full resolutie om ze op TV af te spelen,
dit is al snel 1.5 tot 2 Gb voor een speelfilm.
Alleen aan foto's heb ik eigenlijk nooit meer dan 500 tot 700 Mb op de phone staan.
Van de 193 Gb muziek die ik thuis op mijn netwerk HDD heb staan moet ik al kiezen wat ik meeneem.
Vaak leg ik in de auto mijn 60Gb iPod Video aan de Harman Kardon voor onderweg
Films neem ik ook wel mee onderweg, altijd full resolutie om ze op TV af te spelen,
dit is al snel 1.5 tot 2 Gb voor een speelfilm.
Alleen aan foto's heb ik eigenlijk nooit meer dan 500 tot 700 Mb op de phone staan.
Ik heb de 8GB versie besteld, omdat ik er voornamelijk alleen mee wil bellen/internetten en voor agenda beheer. Vervolgens een paar leuke albums muziek er op zetten en misschien een paar episodes family guy oid. 8GB will work fine for me
ik blijf bij familie net buiten chicago(Downers Grove) dus ik ga ervan uit dat hij daar 2,5 week lang niet uitverkocht ispsychonikeo schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 09:49:
[...]
ik hoop voor je dat ze niet uitverkocht zijn. De laatste tijd hoor ik steeds meer berichten dat hij uitverkocht is in bepaalde steden.
overigens heb ik al 8 adressen waar hij verkocht wordt dus ik denk dat ik er sowieso wel een weet te bemachtigen
Goed zobolleh schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 19:24:
[...]
ik blijf bij familie net buiten chicago(Downers Grove) dus ik ga ervan uit dat hij daar 2,5 week lang niet uitverkocht is
overigens heb ik al 8 adressen waar hij verkocht wordt dus ik denk dat ik er sowieso wel een weet te bemachtigen
Probeerde je alleen te waarschuwen voor een eventuele teleurstelling, maar met 8 adressen zal het vast wel ergens gaan lukken
http://www.iphoneclub.nl/...ch-uit-over-vs/#more-5060
[ Voor 7% gewijzigd door Nikooos op 01-04-2008 20:16 ]
Verwijderd
Vraag aan iedereen die beschikt over een iphone.
Is het nu mogelijk om wel nederlandse autocorrectie te gebruiken?
Of T9 in de SMS functie?
Is het nu mogelijk om wel nederlandse autocorrectie te gebruiken?
Of T9 in de SMS functie?
Verwijderd
Er zijn wel repo's die Nederlandse taalkpakketten aanbieden, ifoneguide.nl bijvoorbeeld. Maar ik heb het persoonlijk uitstaan (de woordaanvulling), dat vind ik makkelijker typen.
ik vind het juist wel handig omdat ik af en toe net mis tik enzo en op deze manier 9 van de 10 keer door kan blijven tikken.Verwijderd schreef op woensdag 02 april 2008 @ 12:54:
Er zijn wel repo's die Nederlandse taalkpakketten aanbieden, ifoneguide.nl bijvoorbeeld. Maar ik heb het persoonlijk uitstaan (de woordaanvulling), dat vind ik makkelijker typen.
de T9 woordenboek ik echt wel makkelijk.
De woorden die er niet instaan, voegt hij automatisch toe als je op het x'je drukt dat op het voorgestelde woord komt. Doe dit een maandje en ik durf wedden dat de meeste woorden die jij gebruikt er wel in zullen staan.
De woorden die er niet instaan, voegt hij automatisch toe als je op het x'je drukt dat op het voorgestelde woord komt. Doe dit een maandje en ik durf wedden dat de meeste woorden die jij gebruikt er wel in zullen staan.
Ik druk steeds naast dat x je dus ik heb T9 maar uitgezet hehe..
Enne GPRS valt wel mee hoor, ik vind het wel te doen. Youtube filmpje kijken duurt wel even maarja dat is ook geen ramp
Enne GPRS valt wel mee hoor, ik vind het wel te doen. Youtube filmpje kijken duurt wel even maarja dat is ook geen ramp
[ Voor 70% gewijzigd door Blanco88 op 02-04-2008 23:44 ]
Ik vind het trouwens wel jammer dat je geen interactieve 'slimme' afspeellijst op de iPhone kan zetten, ik ben namelijk bezig alles een beoordeling te geven en dat doe ik dan onderweg in de trein/bus... Maar dan kan je dus niet meteen het resultaat zien
De "mp3's" op de ipod zijn dan ook geen mp3's maar gecomprimeerde databases. Waarschijnlijk niet mogelijk om dit te doen daardoor.Tijn89 schreef op donderdag 03 april 2008 @ 00:03:
Ik vind het trouwens wel jammer dat je geen interactieve 'slimme' afspeellijst op de iPhone kan zetten, ik ben namelijk bezig alles een beoordeling te geven en dat doe ik dan onderweg in de trein/bus... Maar dan kan je dus niet meteen het resultaat zien
Het zou wel kunnen. Mijn vorige iPod 5G kon dat immers ook al, en bij het aansluiten op itunes werd de database automagisch bijgewerkt...ThemNuts schreef op donderdag 03 april 2008 @ 01:10:
[...]
De "mp3's" op de ipod zijn dan ook geen mp3's maar gecomprimeerde databases. Waarschijnlijk niet mogelijk om dit te doen daardoor.
Tappen op het icoon rechtsboven tijdens afspelen muziek (punt en een streep 3x onder elkaar).
Dan zie je 5 stippen, druk er op eentje en je ziet sterren. Het icoon is dan je album illustratie geworden. Druk er weer op en je hebt weer een grote illustratie.
Dan zie je 5 stippen, druk er op eentje en je ziet sterren. Het icoon is dan je album illustratie geworden. Druk er weer op en je hebt weer een grote illustratie.
[ Voor 11% gewijzigd door Mech-Warrior op 03-04-2008 07:50 . Reden: spelfout ]
Ik heb sinds de laatste weken iets heel raars met de iPod functie op mijn iPhone 4GB 1.13.
Als ik nieuwe muziek toevoeg via iTunes, wil ik daar natuurlijk wel een cover bij, dus, deze voeg ik toe, en komt dan ook mooi in iTunes te staan.
Als ik dan mijn iPhone sync, zie ik soms op de iPhone heel even de cover, maar als ik dan weer sync, dan haalt hij de cover weg, en zie ik gewoon een zwart plaatje, waar normaal de cover staat, dit terwijl in iTunes de cover wel gewoon staat.
Kent iemand dit? Of weet iemand een oplossing?
Als ik nieuwe muziek toevoeg via iTunes, wil ik daar natuurlijk wel een cover bij, dus, deze voeg ik toe, en komt dan ook mooi in iTunes te staan.
Als ik dan mijn iPhone sync, zie ik soms op de iPhone heel even de cover, maar als ik dan weer sync, dan haalt hij de cover weg, en zie ik gewoon een zwart plaatje, waar normaal de cover staat, dit terwijl in iTunes de cover wel gewoon staat.
Check ff of alle nummers in je album de cover hebben. Als alleen het eerste nummer van het album de cover heeft, komt het wel mooi in iTunes te staan, maar geeft het problemen op je telefoon.VeeGee schreef op donderdag 03 april 2008 @ 08:02:
Ik heb sinds de laatste weken iets heel raars met de iPod functie op mijn iPhone 4GB 1.13.
hoi,
ik heb sinds 2 weken ook een iphone 16gb.
hij is nog geen enkele keer gevallen, maar toch kraakt het plastic gedeelte aan de onderkant...waar de antenne zit, als je het lichtjes indrukt van de zijkanten en onderkant.
het zit niet los of zo...
graag hoor ik van jullie de bevindingen..
hij is nog geen enkele keer gevallen, maar toch kraakt het plastic gedeelte aan de onderkant...waar de antenne zit, als je het lichtjes indrukt van de zijkanten en onderkant.
Ik heb sinds gisteren een 8GB iPhone, firmware 1.1.4. Nu was ik aan het browsen op GoT, maar als ik inlog blijkt hij mijn cookie niet te onthouden. Ik heb al bij settings van Safari ingesteld dat ie voor elke website cookies moet accepteren, wat doe ik verkeerd ?
Overigens is hij ontzettend mooi en relaxed om te bedienen, maar ik had ook niet minder verwacht
Overigens is hij ontzettend mooi en relaxed om te bedienen, maar ik had ook niet minder verwacht
Verwijderd
De mijne kraakt daar ook, al sinds 'ie uit de doos kwam.Dalma schreef op donderdag 03 april 2008 @ 09:35:
hoi,
Google itBaT schreef op donderdag 03 april 2008 @ 09:44:
Ik heb sinds gisteren een 8GB iPhone, firmware 1.1.4. Nu was ik aan het browsen op GoT, maar als ik inlog blijkt hij mijn cookie niet te onthouden. Ik heb al bij settings van Safari ingesteld dat ie voor elke website cookies moet accepteren, wat doe ik verkeerd ?
[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 03-04-2008 10:00 ]
hmm ok..jammer dat dat ook geen metaal is daarzo ..
maar ja dan zouden we weer een zeer triest ontvangst hebben lol
Voor de rest een geweldige telefoon.
maar ja dan zouden we weer een zeer triest ontvangst hebben lol

Voor de rest een geweldige telefoon.
Ik gebruik KPN HotSpots via XS4ALL maar ik vind het vreselijk irritant dat ik steeds mijn gegevens in moet vullen via de login site. Zelf de loginnaam en wachtwoord worden niet onthouden. Iemand hier een oplossing voor?
Arrived anxious, left bored
Dat is een foutje in 1.1.4 heb ik het idee. Bij mij werden ook nergens de cookies opgeslagen.
Deze source toevoegen aan de installer: http://appledailytimes.com/installer en vervolgens hun fix installeren! Bij mij werkt het nu prima.
Deze source toevoegen aan de installer: http://appledailytimes.com/installer en vervolgens hun fix installeren! Bij mij werkt het nu prima.
Bedankt! ik zal het vanavond thuis eens proberen, heb nl geen wlan hier op werk. Toch maar eens kijken naar zo'n simpel web'n'walk abo-tje.
Verwijderd
Wat mij de laatste tijd irriteerd is dat de iphone geen MMS kan ontvangen. Dankzij third-party software is het wel mogelijk om MMS te verzenden.
Zeer onplezierig.
Zeer onplezierig.
Ontvangen gaat ook prima met SwirlyMMS
Verwijderd
Inmiddels werkend gekregen 
Ik kwam alleen maar oude blogs tegen waarin SwirlyMMS alleen MMS kon verzenden. Niet dat ik ook even ga kijken op de developerssite
Maar goed, probleem is opgelost
Ik kwam alleen maar oude blogs tegen waarin SwirlyMMS alleen MMS kon verzenden. Niet dat ik ook even ga kijken op de developerssite

Maar goed, probleem is opgelost

Iemand enig idee hoe je op een handige manier songs van je ipod naar je iphone kan krijgen? Ben tot nu toe alleen maar omslachtige manieren tegen gekomen, baal ik een beetje van.. zou toch makkelijker moeten kunnen dacht ik.
Die heeft Tijn89 waarschijnlijk al gevonden, het gaat erom dat het dus niet "interactief" is. Dus als je een nummer 3 of meer sterren geeft op de iPhone, dat die dus "nog" niet bij de "Mijn favorieten". Pas als je de iPhone synct met iTunes.Mech-Warrior schreef op donderdag 03 april 2008 @ 07:27:
Tappen op het icoon rechtsboven tijdens afspelen muziek (punt en een streep 3x onder elkaar).
Als het je eigen iPod is die je al met je eigen iTunes bibliotheek hebt gesynct zie ik het probleem niet.Mclercx schreef op donderdag 03 april 2008 @ 13:56:
Iemand enig idee hoe je op een handige manier songs van je ipod naar je iphone kan krijgen? Ben tot nu toe alleen maar omslachtige manieren tegen gekomen, baal ik een beetje van.. zou toch makkelijker moeten kunnen dacht ik.
Vleuten 4x430wp Oost Schuin dak 25°, 5x430wp Zuid plat dak 13°
Vriend van me:
'Heb je per se wifi nodig om third party applicaties enzo te installeren op je iphone? (Met de installer enzo)
En heb je ook per se wifi nodig om bijv. custom icons toe te voegen?'
'Heb je per se wifi nodig om third party applicaties enzo te installeren op je iphone? (Met de installer enzo)
Laten we zeggen dat het heel handig is 
Er zijn een aantal applicaties die je gewoon nodig hebt (BSD-subsystem) en die wegen al 4MB per stuk. Als je dat met GPRS à 3,5KB per seconde wilt gaan binnen halen is je iPhone gewoon heel erg lang bezig. Als je thema's wilt gebruiken en je hebt NL taal ingesteld, heb je sowieso WiFi nodig, want je moet dan met een PC naar je iPhone verbinden, en aantal bestanden hernoemen. Er is wel een file-explorer voor op de iPhone zelf, maar het daarmee hernoemen van bestanden werkt niet.
Een thema is vaak ook al 2,5MB, gemiddelde apps 500KB, maar de betere (imo) zoals PocketGuitar, Pianist en Drummer zijn ook 4MB+. Dan moet je iPhone dus bijna een half uur downloaden, daar wordt je niet vrolijk van, en ik weet niet eens of Installer dat wel leuk vind (lees: misschien crasht halverwege).
Er zijn een aantal applicaties die je gewoon nodig hebt (BSD-subsystem) en die wegen al 4MB per stuk. Als je dat met GPRS à 3,5KB per seconde wilt gaan binnen halen is je iPhone gewoon heel erg lang bezig. Als je thema's wilt gebruiken en je hebt NL taal ingesteld, heb je sowieso WiFi nodig, want je moet dan met een PC naar je iPhone verbinden, en aantal bestanden hernoemen. Er is wel een file-explorer voor op de iPhone zelf, maar het daarmee hernoemen van bestanden werkt niet.
Een thema is vaak ook al 2,5MB, gemiddelde apps 500KB, maar de betere (imo) zoals PocketGuitar, Pianist en Drummer zijn ook 4MB+. Dan moet je iPhone dus bijna een half uur downloaden, daar wordt je niet vrolijk van, en ik weet niet eens of Installer dat wel leuk vind (lees: misschien crasht halverwege).
[ Voor 22% gewijzigd door Muthas op 03-04-2008 14:49 ]
nope, kan prima met een GPRS verbinding.Coeluh schreef op donderdag 03 april 2008 @ 14:42:
Vriend van me:
Of met de term-vt100 app, gewoon een prompt krijg je dan waar je commandos uit kan voeren.Er is wel een file-explorer voor op de iPhone zelf, maar het daarmee hernoemen van bestanden werkt niet.
[ Voor 23% gewijzigd door Helox-in-a-box op 03-04-2008 14:47 ]
Ik doe het vaker, en als je auto-lock uit hebt staan in je preferences, dan is het geen enkel probleemMuthas schreef op donderdag 03 april 2008 @ 14:46:en ik weet niet eens of Installer dat wel leuk vind (lees: misschien crasht halverwege).
Je kan dan liever gewoon thuis of met een wifi verbinding binnen een paar seconden/minuten alles naar binnen halen wat je wilt. Is vele malen sneller.
[ Voor 10% gewijzigd door Nitai op 03-04-2008 15:31 ]
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
Twee interessante iPhone nieuwtjes, in Duitsland gaat de 8 GB iPhone gesubsidieerd worden aangeboden tot 30 juni en AT&T meldt dat de 3G iPhone binnen een paar maanden verkrijgbaar zal zijn. 1+1 = ... of toch niet 
T-Mobile Germany Offering Subsidized iPhones with 2 Year Contract
Fscklog reports (another report) that T-Mobile Germany is starting to offer substantial discounts on 8GB iPhones when purchased with a 2 year service contract.
The 8GB iPhone normally costs 399 euro, but depending on the service plan you sign up for, you could get it for a 300 euro discount. The special prices are as follows:
249 euro iPhone with Complete S
199 euro iPhone with Complete M
149 euro iPhone with Complete L
99 euro iPhone with Complete XL
The offer is only good between April 7th and June 30th and the 16GB iPhone remains at 499 euro.
AT&T Mobility CEO: 3G iPhone Coming in 'Months'
Gizmodo reports on a revealing comment from AT&T's Mobility CEO Ralph de la Vega from a lunch at CTIA 2008. Ralph de la Vega said that he expected all of their smart integrated devices to be 3G within the next couple of months.
When asked about the iPhone specifically, he responded with "Let me repeat what I said: I think that you're going to see our integrated devices be 3G devices in the not-too-distant future, and I mean months. That should be clear enough."
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Hmm. Ik denk dat de 'non 3G' iPhone voorlopig ook nog zal blijven bestaan, ze zullen naast het toevoegen van 3G niet een heel andere iPhone gaan maken. Ik gok dat er dan weer 2 modellen zullen zijn, een 16GB non 3G en 16GB 3G. Een 32GB iPhone lijkt me sterk, daarvoor verdwijnt het verschil met iPod touch nog meer, een een 48GB iPod Touch zie ik er voorlopig nog niet in zitten. Dat de 8GB dus wel in de aanbieding is en de 16GB niet kan duiden op het feit dat ze de 8GB kwijt willen. Maar het kan ook zijn omdat de iPhone gewoon slecht verkoopt in Duitsland, en ze de mensen die twijfelen makkelijker willen laten instappen. Sowieso is die 8GB in Amerika slecht te verkijgen, dus het lijkt me sterk dat ze met een overschot zitten.
Ik heb hem toegevoegd en zie de fix staan, als ik hem will installen download ie hem en vervolgens krijg ik dan een error : "Main execution script failed" .... ik heb overigens de Installer versie 3.01.MrAcid schreef op donderdag 03 april 2008 @ 10:44:
Dat is een foutje in 1.1.4 heb ik het idee. Bij mij werden ook nergens de cookies opgeslagen.
Edit1: Als dat cookie probleem handmatig wil fixen in de VT-100 terminal met de regel :
chown -R mobile:mobile /var/mobile
kom ik ook niet verder... VT-100 geeft bij installen de error : Package download failed!
Ik ben overigens verbonden met draadloos internet... daar kan het niet aan liggen.
Edit2: Ahh.. ik moest BSD subsystem installeren! Het werkt nu! (de cookie fix)
Edit3: Jeej, eerste berichtje vanaf mijn iPhone
[ Voor 27% gewijzigd door BaT op 03-04-2008 18:52 ]
wat ik alleen niet snap is dat ze in Amerika toch geen 3G hebben? Alleen EDGE toch? Waarom zouden ze dan een 3G in Amerika lanceren. Het heeft dan toch alleen nut een 3G iPhone in Europa te lanceren?
PSN: Sluuz
Zucht wat is de iPhone toch irritant als de in-between animaties niet werken (normaal gesproken happert het alleen) en vervolgens het hoofdmenu opnieuw blijft opstarten.
Moet je weer heel je telefoon uit en aanzetten en vervolgens vet lang wachten tot het up-and-running is.
Natuurlijk hebben ze daar wel UMTS/HSDPA, AT&T gaat dit jaar ook eindelijk het netwerk agressief uitbereiden. Zie voor meer informatie: http://www.wireless.att.com/learn/why/technology/3g-umts.jsp.
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Nee hoorSluuz schreef op donderdag 03 april 2008 @ 18:15:
wat ik alleen niet snap is dat ze in Amerika toch geen 3G hebben? Alleen EDGE toch? Waarom zouden ze dan een 3G in Amerika lanceren. Het heeft dan toch alleen nut een 3G iPhone in Europa te lanceren?
[ Voor 70% gewijzigd door Muthas op 03-04-2008 18:19 ]
Trouwens ik hoop wel dat die nieuwe 1.2 firmware betere synchronisatie krijgt voor iCal. Nu wordt alles in een grote calendar gezet. Ik zou het wel leuk vinden om op de telefoon al aan te kunnen geven in welke calendar het moet, en dat je verschillende kleurtjes krijgt voor de soort afspraken
okay, duidelijk
wordt die keuze in mei toch best lastig...zit ik met mijn aanschaf precies tussen de twee generaties in...
PSN: Sluuz
Mwah, ligt er aan. Vraag je zelf eens af of je echt een mobiel internet abbo van 20 euro per maand zou aanschaffen.
Verwijderd
Een Iphone die hier is gekocht in Nl met bon etc. , moeten die ook gekraakt of gejaildbreaked worden als je hem opnieuw update? Ik ga morgen mijn telefoon ruilen met een iPhone die hier in Nl is gekocht. (gsmweb ofzo?) en wil hem dan ook ff updaten, moet ik hem dan kraken of jailbreaken?
1. De iphone wordt in Nederland (nog)_NIET_ geleverd. Ook gsmweb heeft deze op een of andere manier geimporteerdVerwijderd schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 00:35:
Een Iphone die hier is gekocht in Nl met bon etc. , moeten die ook gekraakt of gejaildbreaked worden als je hem opnieuw update? Ik ga morgen mijn telefoon ruilen met een iPhone die hier in Nl is gekocht. (gsmweb ofzo?) en wil hem dan ook ff updaten, moet ik hem dan kraken of jailbreaken?
2. Je moet even nagaan of hij straight out of the box komt of niet, if yes --> dan moet alles nog gebeuren.
Verwijderd
komt ie niet, hij is 3 weken gebruikt. Bedankt voor de info in ieder geval. Ik zou graag beginnen op de iphone zoals ie origineel geleverd wordt. Zoals ie nieuw aankomt zeg maar. Hoe doe ik dit?Mclercx schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 00:41:
[...]
1. De iphone wordt in Nederland (nog)_NIET_ geleverd. Ook gsmweb heeft deze op een of andere manier geimporteerd
2. Je moet even nagaan of hij straight out of the box komt of niet, if yes --> dan moet alles nog gebeuren.
Moet ik dan gewoon doen wat hier aangegeven staat: http://www.iphoned.nl/ziphone-26b/777/ ?
Na die stappen kan ik dan gewoon meteen me Hi kaartje gebruiken of moet ik daarvoor een supersim oid hebben?
Alvast bedankt. (sorry voor de vele vragen maar ik ga hem morgenvroeg al halen en kan nu niet heel het internet af gaan zitten struinen want dan snap ik het helemaal niet meer)
als hij al in nederland in gebruik is geweest hoef je er zeer waarschijnlijk niks meer aan te doen.Verwijderd schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 00:46:
[...]
komt ie niet, hij is 3 weken gebruikt. Bedankt voor de info in ieder geval. Ik zou graag beginnen op de iphone zoals ie origineel geleverd wordt. Zoals ie nieuw aankomt zeg maar. Hoe doe ik dit?
Moet ik dan gewoon doen wat hier aangegeven staat: http://www.iphoned.nl/ziphone-26b/777/ ?
Na die stappen kan ik dan gewoon meteen me Hi kaartje gebruiken of moet ik daarvoor een supersim oid hebben?
Alvast bedankt. (sorry voor de vele vragen maar ik ga hem morgenvroeg al halen en kan nu niet heel het internet af gaan zitten struinen want dan snap ik het helemaal niet meer)
Vleuten 4x430wp Oost Schuin dak 25°, 5x430wp Zuid plat dak 13°
Verwijderd
Is er een mogelijkheid je mail uit de prullebak in 1x te verwijderen ipv 1 voor 1?
en,.. wat zijn er toch heerlijk veel open WIFI spots in amsterdam
[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 04-04-2008 09:41 ]
Opzich is het jammer dat er niet veel meer Wifi-spots komen. Als we eerlijk zijn internet kost 'niets' meer. Telefoons en laptops met Wi-fi zijn handig in gebruik zolang er voor een aangenaam (gratis) bedrag van internet toegang gebruik gemaakt kan worden. Voor een cafe moet het toch eigenlijk een nette service zijn.Verwijderd schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 09:39:
Is er een mogelijkheid je mail uit de prullebak in 1x te verwijderen ipv 1 voor 1?
Verwijderd
Je woont bij papa en mama? Een beetje verbinding kost toch al snel 400 euro per jaar, en ik heb liever niet dat ik voor iemand anders in moet korten.Maeslant schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 10:05:
[...]
Opzich is het jammer dat er niet veel meer Wifi-spots komen. Als we eerlijk zijn internet kost 'niets' meer. Telefoons en laptops met Wi-fi zijn handig in gebruik zolang er voor een aangenaam (gratis) bedrag van internet toegang gebruik gemaakt kan worden. Voor een cafe moet het toch eigenlijk een nette service zijn.
iDeleteMailVerwijderd schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 09:39:
Verkeerd gelezen, dit gooit gewoon AL je email weg...
[ Voor 11% gewijzigd door Puck op 04-04-2008 10:19 ]
Okay, vanaf hedenochtend kan ik verklaren dat de iPhone cappucino-bestendig is
.
Ik schrok me het apelazerus, heb ook eens een keertje mijn telefoon op mijn bureau in plaats van in mijn broekzak...
Ik schrok me het apelazerus, heb ook eens een keertje mijn telefoon op mijn bureau in plaats van in mijn broekzak...
In a dream I'm a different me with a perfect you, we fit perfectly.
And for once in my life I feel complete and I still want to ruin it.
20 euro per maand, 20 mbit zonder limieten.Verwijderd schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 10:11:
[...]
Je woont bij papa en mama? Een beetje verbinding kost toch al snel 400 euro per jaar, en ik heb liever niet dat ik voor iemand anders in moet korten.
Ik woon niet bij papa en mama, ik zit aan de andere kant van de wereld waar internet nog niet zo snel is. En bij ons thuis heb ik zo'n fon ding aangesloten. Wat maakt mij het uit dat andere 2 mbit van mijn verbinding gebruiken.
Mijn iphone 'praat' niet meer met mijn macbook 
Itunes ziet hem helemaal niet meer op onverklaarbare wijze.
Itunes ziet hem helemaal niet meer op onverklaarbare wijze.
na mijn iphone een half jaar gebruikt te hebben , werd ik vandaag wakker met een deuk in mijn iphone back cover
.. naast de krassen op de chromen rand en krasjes op het display is het toch maar een voorwerp...

[ Voor 25% gewijzigd door k5052 op 04-04-2008 14:00 ]
Doe ik altijd..ik gebruik geen dock.Verwijderd schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 13:40:
Sluit hem eens direct op de kabel aan ipv via het dock.
Denk dat het iets van doen heeft met iphoto
Ik heb ook deuken.. Ik heb nog ergens een linkje van een shop in HK die alle losse onderdelen verkoopt. Ga het eens opzoeken en daar bestellen. Meen ook dat ik een tooltje erbij moet bestellen om de cover te lichten.kenny89 schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 13:57:
na mijn iphone een half jaar gebruikt te hebben , werd ik vandaag wakker met een deuk in mijn iphone back cover.. naast de krassen op de chromen rand en krasjes op het display is het toch maar een voorwerp...
Vraag & aanbod mag op de frontpage en niet op het forum

[ Voor 86% gewijzigd door Hoedje op 04-04-2008 16:06 ]
Verwijderd
Het nadeel is alleen dat ze in de US wel UMTS hebben, maar niet zoals bij ons op de 2100 Mhz band.Hoedje schreef op donderdag 03 april 2008 @ 18:17:
Natuurlijk hebben ze daar wel UMTS/HSDPA, AT&T gaat dit jaar ook eindelijk het netwerk agressief uitbereiden. Zie voor meer informatie: http://www.wireless.att.com/learn/why/technology/3g-umts.jsp.
AT&T gebruikt hun 1900 Mhz band voor UMTS/WCDMA, en laten de meeste Europese toestellen dat nou niet ondersteunen, die doen alleen 2100 Mhz en sommige kunnen ook 850 Mhz praten.
Ik hoop dus echt dat het US model van de 2nd gen iPhone ook 2100 Mhz UMTS ondersteunt, anders gaat dat ding vrij waardeloos zijn in Europa.
En moeten we alsnog 600+ euro aan T-Mobile bij de oosterburen betalen om zo'n ding te krijgen met UMTS functionaliteit.
En dan heb ik het nog niet eens over het feit dat het waarschijnlijk weer een jaar gaat duren voordat de 2nd gen eindelijk in Europa uitkomt.
Zie:
Wikipedia: Universal Mobile Telecommunications System
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 04-04-2008 16:05 ]
Bedoel je http://www.cnn.cn? Daar heb ik al verschillende onderdelen voor verschillende telefoons besteld. Goeie site!Jpjedi schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 15:18:
[...]
Ik heb ook deuken.. Ik heb nog ergens een linkje van een shop in HK die alle losse onderdelen verkoopt. Ga het eens opzoeken en daar bestellen. Meen ook dat ik een tooltje erbij moet bestellen om de cover te lichten.
©2004
Schei toch uit man..topic killerDaMarcus schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 16:02:
[mbr]Vraag & aanbod mag op de frontpage en niet op het forum :z[/]
Ik heb ook deuken en ik ga spullen ervoor bestellen om het te fixen. Meld ik ergens een link of heb ik het over prijzen etc?
misverstand en opgelost
[ Voor 4% gewijzigd door Jpjedi op 04-04-2008 20:40 ]
Thanks, dat was hem inderdaad!Harem.nl schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 16:39:
[...]
Bedoel je http://www.cnn.cn? Daar heb ik al verschillende onderdelen voor verschillende telefoons besteld. Goeie site!
Als je het niet eens ben met de actie van een moderator, dan kun je direct contact opnemen en dan moet je niet in het topic daarover doorgaan. Zie verder de DM die ik je gestuurd heb.
[ Voor 77% gewijzigd door Hoedje op 05-04-2008 11:55 ]
Weet er iemand waar je zo dat ding kan kopen voor belgisch/nederlands netwerk voor de iphone op te laden. Ik weet wel dat je overal zo een lader kan kopen die past op ons netwerk 220v, maar de originele lader van Iphone kan je het bovenste stukje eraf halen. Daarachter zit dan een ingang. Maar ik heb op een foto gezien dat het bovenste vervangen is door het stukje van 220v.
Ik denk dat je alleen een Nederlandse stekker bedoelt. Elke Mac-store heeft ze wel.M3 SMGII schreef op zaterdag 05 april 2008 @ 11:54:
Weet er iemand waar je zo dat ding kan kopen voor belgisch/nederlands netwerk voor de iphone op te laden. Ik weet wel dat je overal zo een lader kan kopen die past op ons netwerk 220v, maar de originele lader van Iphone kan je het bovenste stukje eraf halen. Daarachter zit dan een ingang. Maar ik heb op een foto gezien dat het bovenste vervangen is door het stukje van 220v.
ja dat bedoel ik. Maar kan ik de stekker van de Ipod kopen voor de Iphone?Maeslant schreef op zaterdag 05 april 2008 @ 13:40:
[...]
Ik denk dat je alleen een Nederlandse stekker bedoelt. Elke Mac-store heeft ze wel.
Ja, Normaal wel. Dat is de gewoone apple dock connector.M3 SMGII schreef op zaterdag 05 april 2008 @ 15:33:
[...]
ja dat bedoel ik. Maar kan ik de stekker van de Ipod kopen voor de Iphone?
25,17kwp bij de ouders, 13,58kwp bij de zus, en 14,64kwp bij mij :)
Verwijderd
Ik heb nu bij elke theme die ik installeer dmv SMBprefs dat een aantal iconen niet mee veranderen.
Deze blijven de standaard iconen, iemand hier ook last van gehad en een oplossing ??
Bij aantal themes maakt het weinig uit... maar heb graag alles standaard zwart met wit ofzo en dan is een groen icoon tussendoor niet echt tof:)!...
Bvd,
Deze blijven de standaard iconen, iemand hier ook last van gehad en een oplossing ??
Bij aantal themes maakt het weinig uit... maar heb graag alles standaard zwart met wit ofzo en dan is een groen icoon tussendoor niet echt tof:)!...
Bvd,
Hopelijk ontvang ik vanavond mijn 8GB iPhone. Heb enorm veel zin om ermee te gaan rotzooien/tweaken. Komt vers uit Amerika, de 16 was niet te krijgen in de winkel waar hij heenging dus moet het maar hiermee doen (arme ik haha).
Zit nu gezellig met een mannetje of zes te LANnen bij mij thuis, dus ik pak 'm pas morgen uit anders weet ik alweer wat er gebeurd. Nieuwe iPhone, een hete frituurpan en lichtelijk aangeschoten gamers werkt niet zo goed..
Morgen of overmorgen volgt de samenvatting van mijn eerste ervaringen.
Zit nu gezellig met een mannetje of zes te LANnen bij mij thuis, dus ik pak 'm pas morgen uit anders weet ik alweer wat er gebeurd. Nieuwe iPhone, een hete frituurpan en lichtelijk aangeschoten gamers werkt niet zo goed..
Morgen of overmorgen volgt de samenvatting van mijn eerste ervaringen.
Verwijderd
Dit komt omdat je taalinstelling waarschijnlijk nog op Nederlands staat. Indien je die op Engels zet zul je zien dat de iconen meeveranderen..... De namen zijn dus taal-gelinkt.... Stom hé.Verwijderd schreef op zaterdag 05 april 2008 @ 16:56:
Ik heb nu bij elke theme die ik installeer dmv SMBprefs dat een aantal iconen niet mee veranderen.
Bvd,
Dus als ik themes wissel zet ik de taal altijd eerst op Engels
HOe bedoel je? Ik heb een iphone uit usa en je kan toch gewoon de adapter via zo'n verloop in ons netwerk steken?M3 SMGII schreef op zaterdag 05 april 2008 @ 11:54:
Een amiga 500 met 512 kb ram !
heb het al gevonden, dingetje heet "Duckhead" en kost 13eur, wel veel voor dat dingNock372 schreef op zaterdag 05 april 2008 @ 15:41:
[...]
Ja, Normaal wel. Dat is de gewoone apple dock connector.
ja je kan zo een verloop kopen en ik denk dat ik dat ook ga doen. Maar zag dat de usb adapter zo uitschuifbaar was en dat je een andere erop kon zetten, maar wat ik niet wist is dat het ding 13euro kostmultipasser schreef op zaterdag 05 april 2008 @ 18:23:
[...]
HOe bedoel je? Ik heb een iphone uit usa en je kan toch gewoon de adapter via zo'n verloop in ons netwerk steken?
Verwijderd
Mijn vader heeft sinds een weekje een iphone, alles werkte perfect. Prachtig apparaat, en nu nog steeds maar er is een probleem. De externe luidsprekers werken niet. Dus als hij word opgebeld dan hoort hij de ringtone niet. Hetzelfde met het afspelen van muziek via de 'iPod' functie en alle rest. Als je de iPhone tegen je oor houd (met de luidsprekers) dan hoor je het heel zacht, bijna niet. Met zijn oortjes werkt alles gewoon goed. We hebben hem al opnieuw unlocked, hielp niet. Ik denk dat het niet softwarematig is.
Wat denken jullie? Alvast bedankt.
Wat denken jullie? Alvast bedankt.
als het software-matig is dan zou je het systeem moeten herstellen via itunes en dan weer unlocken enzo natuurlijk.
Weet je zeker dat het niet ergens een setting is die per ongeluk is ingesteld ofzo?
Plastic je lijkt me stug, ik kan me niet herinneren dat er een plasticje over de onderkant zat
Weet je zeker dat het niet ergens een setting is die per ongeluk is ingesteld ofzo?
Plastic je lijkt me stug, ik kan me niet herinneren dat er een plasticje over de onderkant zat
[ Voor 21% gewijzigd door Tijn89 op 05-04-2008 21:13 ]
Verwijderd
Dat kan ik me moeilijk voorstellen.. ik heb alles geprobeerd. Alle settings nagegaan. En alle plasticjes zijn er wel degelijk af
.
Verwijderd
doe een herstel.. of die volume boost uit installer erop zetten denk ik.
Btw, is iphoneclub bij jullie ook offline?
[/quote]
Offtopic : ja, hier ook offline, geen idee waarom.
[/quote]
Offtopic : ja, hier ook offline, geen idee waarom.
Verwijderd
Heb al een herstel gedaan, verschillende volume boosters uitgeprobeerd. Heeft allemaal geen effect
. Enja bij mij is iphone-club ook offline.
Bedankt voor de snelle reacties.
Bedankt voor de snelle reacties.
Staat het volume wel goed , met de volumeknoppen aan de zijkant .. ?
alles kan... als niets werkt, zelfs een system restore niet, dan lijkt me dat waarschijnlijk... (staat hij niet op trillen trouwens...???)
Verwijderd
Bedoel je de stille modus? Het trillen staat wel aan maar de stille modus niet. Dan maar aan de mensen van Apple vragen
.
probeer het dan eens als die neit op trillen staat. Als die het dan wel doet is het eigenlijk alleen maar vaag dat de iphone wel zachtjes geluid geeft 
Waarschijnlijkst lijkt mij nu eigenlijk een hardware-defect...
Waarschijnlijkst lijkt mij nu eigenlijk een hardware-defect...
Hoi, even een paar vraagjes:
1: Als je de iphone koopt in de UK is hij dan simlock vrij?
2: als je de Iphone dan in nederland wil gaan gebruiken, moet je er dan nog wat apparts mee doen? (zoals jailbraiken ofzo)
3: zitten er nadelen gebonden aan het gebruik in nederland
Alvast bedankt;)
2: als je de Iphone dan in nederland wil gaan gebruiken, moet je er dan nog wat apparts mee doen? (zoals jailbraiken ofzo)
Alvast bedankt;)
[ Voor 3% gewijzigd door Gamer1009 op 06-04-2008 10:00 ]
Vanaf hier gaan we verder. MyFocus.nl
1: Kan je zelf ook opzoekenGamer1009 schreef op zondag 06 april 2008 @ 10:00:
Alvast bedankt;)
2: Kan je ook zelf opzoeken
3: Nee.
Op ebay zijn er 4 duckhead voor een tientje. Dan krijg je een NL, UK, USA en aziatische stekker. Ik heb ze besteld en werkt prima!M3 SMGII schreef op zaterdag 05 april 2008 @ 19:21:
[...]
heb het al gevonden, dingetje heet "Duckhead" en kost 13eur, wel veel voor dat ding
Verwijderd
Ik gebruik alleen de lange kabel van mn macbook, had dus zo'n stekker over, erop geklikt en werken als een trein.
Het installer proggie battery geeft nu ipv 500mah (usb) 1000mah (lader) aan
2x zo snel laden voor minder stroom
( laptop hoeft niet aan
)
een contract mee heeft afgesloten om hem te verkopen en daarmee knaken te vangen van het gebruik van de iphone.
2: ja je moet hem breaken met libertyx pwngtool of ziphone of 1 van de vele anderen.
3: nee eigenlijk niet
Het installer proggie battery geeft nu ipv 500mah (usb) 1000mah (lader) aan
2x zo snel laden voor minder stroom
1 : Nee hij is dan gelocked op de provider waarGamer1009 schreef op zondag 06 april 2008 @ 10:00:
Alvast bedankt;)

een contract mee heeft afgesloten om hem te verkopen en daarmee knaken te vangen van het gebruik van de iphone.
2: ja je moet hem breaken met libertyx pwngtool of ziphone of 1 van de vele anderen.
3: nee eigenlijk niet
[ Voor 59% gewijzigd door Verwijderd op 06-04-2008 12:16 ]
Dit topic is gesloten.
Let op:
Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: Invulling en behandeling 'grote' topics aangepast.
Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: Invulling en behandeling 'grote' topics aangepast.