Het grote Peugeot topic - deel 2 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 89 90 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

Madman_K schreef op maandag 15 september 2025 @ 19:45:
[...]

Oorzaak: Can-bus hapering tussen de computers.
En dan blijven ze in storing staan, zolang de auto "aan" is

Oplossing 1: wacht 10 minuten buiten sleutel bereik van de auto. Na een paar minuten nadat de auto op slot gaat, gaan de computers pas helemaal uit/standby. Daarna starten ze weer normaal op incl de can-bus verbinding.

Oplossing 2: 12v accu losgooien.
(onofficieel advies van de gele bus 🤫)
Ik zal morgen, als ik weer naar NH rijdt een kijken welke oplossing nodig is als het gebeurd.
Sta ik ergens in een drukke tunnel ga ik denk ik voor 2 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Halfkakkende
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21:39

Halfkakkende

Vandring

GAIAjohan schreef op maandag 15 september 2025 @ 16:48:
[...]

maandje.. och valt mee..
De buren zitten sinds eind maart zonder hun auto, en hebben sindsdien een Corsa met dealerbelettering.

Heerlijk bezig Stellantis
Inmiddels al ruim 3 maandjes he… vandaag verzoek gehad wéér de leenauto te wisselen. Knettergek!

Gelukkig via het werk van de dame krijgen we nu wel compensatie, maar leuk is anders. Again: gloednieuwe auto.

Nooit weer Peugeot (of elke Stellantis wagen) in de toekomst. Wat een gepruts; ze weten niet eens wanneer ze iets kunnen oplossen 8)7

En wegwezen met aanleverroutes en shit. Het produceren van deze wagen kostte 2 maanden, reparatie van wmb iets onbenulligs inmiddels al ruim 3.

[ Voor 10% gewijzigd door Halfkakkende op 15-09-2025 20:41 ]

MUZIEK!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madman_K
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 20:52
hjs schreef op maandag 15 september 2025 @ 20:38:
[...]

Ik zal morgen, als ik weer naar NH rijdt een kijken welke oplossing nodig is als het gebeurd.
Sta ik ergens in een drukke tunnel ga ik denk ik voor 2 :+
Bij mij was beide keren binnen een paar tellen na het wegrijden.
1 keer kon ik nog wel doorrijden terug een parkeervak in.
Maar de 2e keer stopte die wel net na het wegrijden midden op de weg.
Gelukkig rustig, dus hoefde er niemand langs die 10 minuten

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RvL
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:43

RvL

Halfkakkende schreef op maandag 15 september 2025 @ 20:39:
[...]

Inmiddels al ruim 3 maandjes he… vandaag verzoek gehad wéér de leenauto te wisselen. Knettergek!

Gelukkig via het werk van de dame krijgen we nu wel compensatie, maar leuk is anders. Again: gloednieuwe auto.

Nooit weer Peugeot (of elke Stellantis wagen) in de toekomst. Wat een gepruts; ze weten niet eens wanneer ze iets kunnen oplossen 8)7

En wegwezen met aanleverroutes en shit. Het produceren van deze wagen kostte 2 maanden, reparatie van wmb iets onbenulligs inmiddels al ruim 3.
Ik zou nu toch maar eens de leasemij flink onder druk gaan zetten. Compensatie is leuk, maar je hebt daar je auto niet mee terug. Dus blijft de leasemij in gebreke mijn inziens.

Liefde maakt een smal bed breed!
Nu de dekens nog...

Pagina: 1 ... 89 90 Laatste