Whoei, 306 cabrio kluppie!
Ik wilde vanmiddag om half 5 nog even mijn thermostaat vervangen. In verband met de kou, de wind, dat het snel donker zou worden en dat ik waarschijnlijk het hele systeem af moet tappen heb ik snel de motorkap dicht gedaan.

Ik ga eerst wel even kijken hoe het in elkaar zit.
Het wordt tijd voor een lekker zonnetje.
Trouwens een bizarre faal van Peugeot dat er niet eens een bekerhouder in zit. Die originele armsteunen met bekerhouders valt amper een bekerhouder te noemen.
Edit:
Ah, dus toch waar ik dacht. Iemand een idee hoe ik makkelijk dit loshaal zonder de kvs op de grond te laten eindigen? Een opvangbakje moet waarschijnlijk echt helemaal op de grond. En kvs teruggooien dat langs het blok is gekomen zie ik niet zo zitten.
Edit2: Ik ga het denk ik maar geheel aftappen, uitspoelen en opnieuw verversen. De KVS wereld heeft best wel overeenkomsten met de remleiding wereld.

In het boekje staat dat er Glysantin G33 in moet. Dit is een silicaat-vrije OAT KVS. Kroon-Oil adviseert Kroon-Oil SP14, een gele silicaatvrije ethyleenglycol. De SP14 is 30e per 5L, bij de action hebben ze roze longlife voor 10e per 5L. Scheelt een boel, is de Action longlife geschikt?
[
Voor 60% gewijzigd door
Oyster op 28-03-2013 20:20
]