Het grote Peugeot topic - deel 2 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 29 ... 89 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmmbob
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:48
pdebie schreef op woensdag 17 april 2013 @ 16:54:
[...]
Koop aub slotbouten van McGard. Die zijn vele malen sterker en je krijgt er een unieke code bij. Mocht je slotbout kwijt zijn of kapot gaan kan je zo nieuwe bestellen.
Mwah, het is meer dat ze er al standaard bij zaten. Heb niet de indruk dat mijn standaard Peugeot velgen gejat gaan worden hier ;-)

Probleem is alleen dat ik die 'sleutel' per ongeluk ook in de luchtsleutel heb gebruikt, maar daar kan hij niet tegen. Dat staat overigens ook op het zakje, maar dat zag ik pas achteraf... Maar als ik nu een lekke band krijg, wordt het een uitdaging om het wiel eraf te krijgen. Vandaar de vraag hoe en waar ik die dingen nog meer kan halen, behalve bij de dealer.

Sometimes you need to plan for coincidence

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22:13
Gaat er niet om dat je velgen waarschijnlijk niet gejat worden, maar die van McGard kan je wel gebruiken met een luchttol. Dus mocht je onverhoopt een keer bij een garage komen waar ze meteen de luchttol pakken, hoef je je geen zorgen te maken. ;)
Die van McGard zijn veel sterker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beukerz
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 12-09 19:58
Bedankt jongens, zal even naar de aandrijfas kijken wanneer die er weer op staat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dmstr
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 21:21
Wat zou de beste manier zijn om dit probleem op te lossen?
Klikken voor groter
Afbeeldingslocatie: http://i47.tinypic.com/2uswgmp.jpg

Zoiets:
Afbeeldingslocatie: http://i.ebayimg.com/06/!B3f1bQwCWk~$(KGrHqMOKicEyVlZcrYRBMmctHh+t!~~_12.JPG
Of alles loshalen en kijken of ik hem kan vervangen in zijn geheel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
hoe krijgt je dat voor elkaar?

ik denk dat oplossing twee wel afdoende is, mits je het fatsoenlijk afdicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dmstr
Als ik dat wist...
Ik heb geen enkel idee hoe het gebeurd is, ik denk door de kou dat hij stijf was en toen gescheurd is met het openen van de kofferbak. Anders zou ik het ook niet weten.

[ Voor 37% gewijzigd door dmstr op 19-04-2013 11:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
Gisteren met de Peugeot 207 een beker gewonnen voor Top 10 Show and Shine (alias mooiste auto) tijdens een meeting in Doorn.

Zo'n 300 auto's aanwezig, dus stiekem best wel een beetje trots O-) :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marxje1981
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 11-09 19:40
pics or it didn't happen ;)

I have the body of a god, shame it's a buddha......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
okido:
Afbeeldingslocatie: http://i42.photobucket.com/albums/e312/pdebie/AE21E1B4-8734-4DBA-A6D4-CBE758BC8B56-5769-00000970502B0174_zps1cf377f7.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 29-12-2020

Joopieboy

No smoke, no poke

Feli, dat is toch wel een mooi stukje waardering. 8)

Het leven is te kort om geduld te hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:38
Waarom win je met een Peugeot een beker van de Punto Sportivo Club. :P

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMbiNo
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 22:11

GaMbiNo

1337

Leuk! Het blijft toch ook een schitterende auto zo'n 207. :) Ik heb zelf nu mijn 2e 207. De eerste 207 Feline was een leaseauto maar heb nu een eigen 207XS van 2006. Een van de eerste in Nederland, heeft ooit nog in de Autoweek gestaan in een dubbeltest met de Grande Punto. Dat eindigde onbeslist, weten we ook weer hoeveel waarde we aan de dubbeltests in de Autoweek moeten hechten. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
Xander schreef op maandag 22 april 2013 @ 19:13:
Waarom win je met een Peugeot een beker van de Punto Sportivo Club. :P
Was op een meeting getiteld: Battle of the Small, welke georganiseerd wordt door Punto Sportivo Club :)
Battle of the Small is een meeting voor auto's een bepaalde wielbasis en lengte. Weet wel dat de 207 er nog net in mag :P

Hier overigens nog wat foto's uit andere hoeken:
Afbeeldingslocatie: https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-frc1/903517_510760908986695_175663154_o.jpg
Afbeeldingslocatie: https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/535679_504591596270293_967420627_n.jpg
Afbeeldingslocatie: https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-frc1/903515_498947123501407_875615826_o.jpg

zo was hij toen ik hem kocht 2 jaar terug:
Afbeeldingslocatie: https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/hphotos-ak-frc1/310605_201164783279644_3404443_n.jpg
Afbeeldingslocatie: https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/310340_201164843279638_7436486_n.jpg

Zoals jullie zien niet al teveel poespas aan de auto. Geen sjappie bumpers ofzo, maar enkel paar kleine optische wijzigingen met dikke velgen en een flinke verlaging.

lijstje van de modificaties tot dusver:
Exterieur
- keskin kt4 velgen 17inch, 8inch breed.
- weitec schroefset met aan de achterzijde verkorte FK automotive veren
- RC koplampen
- GTI dakspoiler
- dakantenne peugeot 607
- fase 2 achterlichten (LED)
- embleempjes peugeot en 207 aan de achterzijde verwijderd. Leeuwtje laten zitten. breekt het een beetje.
- achterruitenwisser verwijderd (gebruik dat ding toch nooit en krast als een gek)
- ramen rondom getint, incl. zonneband voorop. (deze laat nog wel gewoon licht door, zodat ik niet maf hoef te bukken bij stoplichten etc.)
- Achterbumper van een 207 diesel (zonder uitlaat uitsparing)
- Stootrand achterbumper in kleur gespoten
Interieur
- RC interieur incl. deurpanelen
- Dakhemel in zwart Alcantara bekleed (hier krijg ik nog een hele mooie foto van)
- RC aluminium pookknop

En met de audio ben ik nog bezig, maar ook dit is een project op zich 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-03 15:34

Jazzper

BB4E^Guerilla

Vriendin mag leaseauto uit de poule uitzoeken. Er staat onder andere een zwart metallic 508sw 1.6 executive tussen. Vind het een erg mooie auto, maar... De derde is op komst. Snel uitzoeken of het past anders wordt het een grand scenic, touran of c4 grand Picasso. Iemand ervaring met maxi cosi, zitje en stoelverhoger op de achterbank van een 508?

webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideSwipe
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-09 13:25

SideSwipe

ZijZweep / SaaitSwiep !

Hm... Ik moet toch eens naar de garage... Nu een tank leeg gereden in 460km :X En dat zonder hard rijden en korte stukjes.

Vooral bij koude start is de auto echt onzuinig :o Ik heb een vermoeden dat de Lambda sensor stuk is, maar zeker weten doe ik het niet. Heb vooral bij een koude start last van slecht gasresponse en inhouden van de motor... Het is voor het beeld een 206 SW 1.6.16v

Nooit fijn als je niet precies weet waar het aan ligt :/

Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
ow ja, nog even fotootje van m'n interieur (klik voor groter):
Afbeeldingslocatie: http://i42.photobucket.com/albums/e312/pdebie/Peugeot%20207/th_IMG_0941_zpsa988c522.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Dat is gaaf zeg, alcantara ftw! _O_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
zeker, heel mooi materiaal. Je betaald je er alleen wel helemaal scheel aan. 135 euro per meter :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Mm ja dat geloof ik idd, en onderhoudsgevoelig. :X Maar goed, wie mooi wilt zijn... 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beukerz
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 12-09 19:58
Nog even over mijn tik, dit was dus de moer die over je schokdemper gaat om hem vast te zetten die niet goed genoeg vast bleek te zitten. (tijdje terug schokdempers vervangen ;) )
Probleem is nu weer opgelost :)

Hij tikte ook alleen als je het stuur draaide als hij op de grond stond, in de lucht was er niks aan de hand.

@pdebbie Kut dat was afgelopen weekend ? Helemaal vergeten wou eigenlijk ook nog heen...

[ Voor 15% gewijzigd door Beukerz op 24-04-2013 09:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
@Beukerz: ergerlijk dat soort dingen ja. Heb het bij mijn vorige auto gehad met schokdempers achter waarbij elke bocht een tik veroorzaakte. Later ook op de voorkant, bleek er een bout te missen en zat de draagarm gewoon los onder de auto :X. Die laatste situatie heeft 2 APKs en een uitlijnbeurt overleefd voordat de bout helemaal verdwenen was en opgemerkt was toen ik er specifiek naar liet kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
Beukerz schreef op woensdag 24 april 2013 @ 09:44:
@pdebbie Kut dat was afgelopen weekend ? Helemaal vergeten wou eigenlijk ook nog heen...
Yup. Zonde, je hebt een hele leuke meeting gemist. Was weer heel goed georganiseerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
vandaag trouwens een video geupload om het verschil aan te tonen tussen een niet gedempt en een gedempt dak van een Peugeot 207.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zero_cool89
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 26-08 03:53
Ik ben van plan om een aux adapter boxje aan te sluiten op een Clarion RD3 autoradio. Doormiddel van de CD-Wisselaar poort.

Het gaat om dit boxje: http://www.ebay.nl/itm/Pe...4ac0b52686#ht_1593wt_1161

Heeft iemand ervaring met deze aux oplossing ?

Is er iemand in dit topic in de buurt van Delft of Huizen (Noord-Holland) die bijvoorbeeld een Lexia heeft om dit te activeren in de boordcomputer ? Voor een kratje bier ofzo ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21:20
Waarom niet gelijk de default radio vervangen? De standaard radio hebben meestal niet echt veel power.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:24

The Eagle

I wear my sunglasses at night

zero_cool89 schreef op zondag 28 april 2013 @ 10:27:
Ik ben van plan om een aux adapter boxje aan te sluiten op een Clarion RD3 autoradio. Doormiddel van de CD-Wisselaar poort.

Het gaat om dit boxje: http://www.ebay.nl/itm/Pe...4ac0b52686#ht_1593wt_1161

Heeft iemand ervaring met deze aux oplossing ?

Is er iemand in dit topic in de buurt van Delft of Huizen (Noord-Holland) die bijvoorbeeld een Lexia heeft om dit te activeren in de boordcomputer ? Voor een kratje bier ofzo ?
De RD3 is geen Clarion, maar een VDO apparaat. Dat scheelt nogal.
In mijn 207 ligt een standaard Peugeot headunit en da's vizw ik wel een Clarion, en zitten de standaard JBL speakers aan. Klinkt als een klok.
Maar het verschilt per model waar de standaard headunits vandaan komen. Mijn zusje heeft een 206+ en die headunit klinkt een stuk minder, maar dat heeft denk ik ook te maken met de speakerplaatsing. Laat ik het zo zeggen: zij mist laag in d'r auto, en ik heb geen subwoofer nodig ;)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _JGC_
  • Nu online
ThinkPadd schreef op zondag 28 april 2013 @ 17:05:
Waarom niet gelijk de default radio vervangen? De standaard radio hebben meestal niet echt veel power.
De RD3 in mijn 206 viel me dusdanig mee dat ik de losse Kenwood radio die ik nog van de vorige auto had doelbewust niet heb ingebouwd.

Verder bevalt de stuurbediening van Peugeot me erg goed, zou ik met een aftermarket radio ook weer een kabelsetje voor moeten aanschaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• died_laughing
  • Laatst online: 14-09 08:49
Zijn er hier nog mensen die ervaring hebben met een 206 sw?
De achterruit kan apart open.
Alleen als ik die kop in druk hoor je wel geluid, maar de ruit gaat niet echt open.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
ik wist niet eens dat de ruit apart open kon. Maar als er iemand eens van binnenuit de auto luistert waar het geluid vandaan komt, kan je misschien lokaliseren waar het probleem zit. Klinkt namelijk alsof het slotmechanisme stuk is.

--
Iemand ervaringen met de originele armsteunen van de Peugeot 207? Ik wil er een gaan aanschaffen, maar ik twijfel tussen een originele van Peugeot of een 'aftermarket' variant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _JGC_
  • Nu online
Zo, de 206 naar de dealer voor APK en airco check. Net telefoon: 350 euro voor nieuwe condensor en 140 euro voor het vervangen van draagarm rechts.

Die nieuwe condensor ga ik wel anders regelen, zie dat die dingen voor mijn auto niet meer dan 6 tientjes hoeven te kosten. Afvullen bij een airco boer hoeft ook niet meer dan 75 euro te kosten, heb ik nog heel wat euro's over om de montage te regelen.
140 euro voor een draagarm incl montage en BTW viel me nog mee. De vorige draagarm was bij een universele garage, daar kostte de kale draagarm al meer dan dat bedrag...

Al met al geen dure APK, 20 euro voor de APK, 20 euro voor een airco check en 140 euro voor een draagarm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• died_laughing
pdebie schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 09:26:
ik wist niet eens dat de ruit apart open kon. Maar als er iemand eens van binnenuit de auto luistert waar het geluid vandaan komt, kan je misschien lokaliseren waar het probleem zit. Klinkt namelijk alsof het slotmechanisme stuk is.
Dan gaan we dat maar even doen.
(De knop voor de achterruit zit rechts van de achterklep knop.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
_JGC_ schreef op maandag 06 mei 2013 @ 12:46:
en 140 euro voor het vervangen van draagarm rechts.
Dat is zeker geen geld. Ik was 300 euro kwijt ofzo bij de dealer. :/

Ik lees trouwens over de orginele peugeot 207 armsteunen dat deze afbreken. WTF? Dat kan toch niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMbiNo

GaMbiNo

1337

pdebie schreef op maandag 06 mei 2013 @ 14:54:
[...]

Ik lees trouwens over de orginele peugeot 207 armsteunen dat deze afbreken. WTF? Dat kan toch niet?
Gaat dat niet over de twee losse armsteuntjes die in de Feline zitten? Deze zitten in de stoelen vast en schijnen af te kunnen breken als je er teveel op leunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
Geen idee. Zit daar verschil tussen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMbiNo

GaMbiNo

1337

Ik denk dat jij meer een armsteun als onderstaande bedoeld?
Afbeeldingslocatie: http://webshop.thebrandoncompany.nl/media/catalog/product/cache/1/image/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/a/r/armsteun_peugeot_207_9440-19.jpg

Mijn Peugeot 207 Feline had zulke armsteuntjes. En ik heb idd wel gehoord dat deze bij sommige mensen nog wel eens afbraken.
Afbeeldingslocatie: http://www.ja-armsteunen.nl/pict/producten/12.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmmbob
Dat kan ik bevestigen. Wij hadden een 207 met die twee steunen, en een van de steunen is afgebroken toen ik naar achteren reikte om iets van de achterbank te pakken. Auto was een paar weken oud, dus is toen zonder problemen vervangen door de dealer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _JGC_
  • Nu online
pdebie schreef op maandag 06 mei 2013 @ 14:54:
[...]

Dat is zeker geen geld. Ik was 300 euro kwijt ofzo bij de dealer. :/

Is ook geen geld, maar helaas werd ik een uur later dus weer gebeld, het rubber zou toch los te verkrijgen zijn en ging idd alleen om het rubber... Complete draagarm zou nog even 150 euro ex BTW bij komen (mijn auto heeft net de duurdere variant, bij de universele garage kost die ook 150 incl BTW voor het losse deel, ouder model 206 heeft draagarmen van ~100 euro).

Dat paleisje moet toch ergens van betaald worden heh? :X

Maargoed, is de tweede keer dat mijn onderhoudsmonteur dat rubber mist. Vorige keer 3 jaar geleden lag het ook compleet los en zat het volgens hem nog vast. Heb het toen laten vervangen omdat ik het geluid irritant vond, bleek achteraf dat het idd los lag.
Maargoed, dan woont mijn onderhoudsmonteur ook niet in een glazen paleis, maar in een boerderij. Als ik daar een rubber laat vervangen betaal ik hooguit 60 euro, geen 150 euro (er kwam nog wat ongespecificeerd "kleinmateriaal" bij op de factuur).
Volgende beurt maar iets vroeger doen, er staan nog een set remblokken, nieuwe remschijven en nieuwe voorbanden (die achter komen, achterste banden voor) op de lijst als adviespunten. Wel knullig dat ze bij de APK ook meteen service interval weer gereset hebben, nu mag ik op het oliekaartje kijken ipv elke keer worden herinnerd bij de start.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
GaMbiNo schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 09:47:
Ik denk dat jij meer een armsteun als onderstaande bedoeld?
[afbeelding]

Mijn Peugeot 207 Feline had zulke armsteuntjes. En ik heb idd wel gehoord dat deze bij sommige mensen nog wel eens afbraken.
[afbeelding]
Ja, die eerste ben ik naar op zoek. Die tweede is geen optie, omdat ik een RC interieur heb.
OK, dus het probleem zit hem alleen in de tweede variant. Mooi, hoef ik me daar geen zorgen om te maken. :)

(Die tweede doen me trouwens denken aan die armleuningen in een tourbus, ondingen :/ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sweetdude
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14-09 12:51
Hebben mensen hier ervaring met het vervangen van de rubbers van een 307cc het gaat om de rubbers die tussen het dak en het raam zitten. Deze zijn door ouderdom bouwjaar 2004 redelijk hard/ bros aan het worden. Zijn deze makkelijk te vervangen en wat zijn zo de kosten waar je op kunt rekenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmmbob
pdebie schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 10:27:
[...]
(Die tweede doen me trouwens denken aan die armleuningen in een tourbus, ondingen :/ )
Ik vond ze ook bijzonder weinig toevoegen, omdat ze te 'smal' waren. Sterker nog, ik gebruikte als bestuurder 9 van de 10 keer die van de bijrijder, omdat die fijner lag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renzzs
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13-09 20:50
pdebie schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 09:26:
Iemand ervaringen met de originele armsteunen van de Peugeot 207? Ik wil er een gaan aanschaffen, maar ik twijfel tussen een originele van Peugeot of een 'aftermarket' variant.
Ik ben ook benieuwd of iemand hier ervaring mee heeft, zit ook te twijfelen of ik de orginele moet halen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zelf (nog) geen Peugeoteigenaar, maar ik heb een mooie 206 zien staan die ik misschien wil hebben kopen. Ik vind het echter belangrijk dat er cruisecontrol op de auto zit omdat dit fijn rijdt én omdat het een positieve invloed heeft op het verbruik op lange stukken. Mijn moeder heeft een aantal jaren terug een 206 gehad waarin zij cruisecontrol heeft laten bouwen door de garage. Heeft iemand hier ervaring mee en kan diegene mij vertellen of het duur is om dit te laten doen? Google komt niet echt met duidelijke prijzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
john-gold heeft mooie systemen voor de 206. Kosten ongeveer 400 euro dacht ik. Hendeltje is 99% gelijk aan de orignele peugeot cruise control :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razenko
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 23:53
nadeel van de cruise controle in peugeot vind ik de extra hendel ...

laatst een tijd in de opel astra van m'n vader gereden, deze heeft alles op 1 hendel zitten en dat werkt toch een heel stuk fijner, kan misschien persoonlijk zijn maar ik grijp heel vaak mis bij een peugeot :(

PSN: Europhea

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oyster
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Oyster

Prince

Heb sinds kort een Weitec schroefset voor onder de 306 cabriolet. Monteren blijkt helaas een drama met de torsieassen en zwakke stabilisatiearm bouten. Hoop dat het snel goed komt. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMbiNo

GaMbiNo

1337

Ik vind de cruise control van mijn 207 één van de fijnste die ik ken. Vooral omdat je op het digitale display de ingestelde snelheid kan zien en deze ook via tiptoetsen kan aanpassen. In mijn Fiat Punto Evo had ik alleen een enkel hendeltje waarmee ik de snelheid die ik op dat moment reed kon vastzetten.

Ik vind die van Peugeot dus juist erg fijn werken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sweetdude
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14-09 12:51
klopt en het peugeot systeem in de 207 is hetzelfde als de 307 na de upgrade, de eerste serie heeft ook alleen de mogelijkheid om het via de snelheidsmeter in te stellen. Ik vind het laatste systeem ook betrouwbaarder aangezien ik de snelheidsmeter toch geregeld 4 km zie bewegen terwijl hij op CC staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind dat extra hendeltje ook echt fijn werken. Heb het ook in de 207 die m'n ma na de 206 heeft gehad gebruikt en het zien van de ingestelde snelheid voegt op zich niet veel toe, maar is wel grappig. Uiteraard had de 206 niet zo'n schermpje aangezien CC niet af fabriek was en vond het zonder ook zeer fijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
ik ga het zelf ook nog een keer laten inbouwen.
Rij regelmatig grote afstanden (meetings in Belgie/Duitslan). Ik heb het nu niet, maar het lijkt me zo heerlijk op die lange ritten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Zit er nog verschil in audio (speakers/radio/evt. sub?) in de 308 (SW) modellen? Heb een Premiere op het oog, maar hou wel van goede speakers en dito geluid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
De standaard speakers van de nieuwe modellen Peugeot klinken op zich niet slecht. Een audiofiel zou er rillingen van over z'n rug krijgen, maar de 'gemiddelde' luisteraar is vaak verrast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Wat is dat is, en anders maar kijken of het vervangen kan worden. Heb nu "High Performance" audio (6 speakers, 45W) in mijn Volvo en die klinken erg robuust en zuiver, en wil daar niet te veel op inleveren..maar het blijft wel een bijkomstigheid ipv harde eis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
Je hebt eventeel van het merk Focal een kant-en-klaar speaker pakket.
Sowieso voor de 207, dus neem aan dat er voor andere modellen ook wat te krijgen is.
Focal levert echt top spul.

De set is binnen een uur te vervangen, zonder dat je kabels moet trekken of wat dan ook. Alles voorzien van originele stekkers. Prijs lag voor de 207 tussen de 200 en 300 euro.
Wellicht dat een optie om even uit te zoeken eerst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Zeker! Dank voor de tip!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Exorcist schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 09:36:
Wat is dat is, en anders maar kijken of het vervangen kan worden. Heb nu "High Performance" audio (6 speakers, 45W) in mijn Volvo en die klinken erg robuust en zuiver, en wil daar niet te veel op inleveren..maar het blijft wel een bijkomstigheid ipv harde eis.
6 speakers en 45watt is nou niet bepaald "high performance" qua auto-audio. Het kan dus goed zijn dat je positief zult zijn over de standaardaudio in een 308. Mijn garagehouder heeft me zo'n ding onder m'n reet geduwd terwijl hij en z'n monteurs m'n héle 407 uit elkaar trekken om de condensator van de airco te vervangen (de hele voorkant ligt in onderdelen op de werkvloer :X ) en daar zit gewoon een standaard radiootje in en dat klinkt gewoon best redelijk. Volgens de configurator heeft dat ding geen extra radio/audio opties (wel navigatie, maar dat is wat anders).

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/xYd3B7UfmXnUlqER6kBrbfdo/medium.jpg
M'n ootootje :/

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 17-05-2013 09:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
Graag gedaan, maar nogmaals. Beluister de standaard speakers eerst. Ik was persoonlijk goed te spreken over het standaard geluid in mijn 207.

Echter ben ik dan wel weer audiofiel genoeg om alles aan te pakken qua audio, maar dat is ook deels hobby.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Verwijderd schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 09:51:
[...]

6 speakers en 45watt is nou niet bepaald "high performance" qua auto-audio. Het kan dus goed zijn dat je positief zult zijn over de standaardaudio in een 308. Mijn garagehouder heeft me zo'n ding onder m'n reet geduwd terwijl hij en z'n monteurs m'n héle 407 uit elkaar trekken om de condensator van de airco te vervangen (de hele voorkant ligt in onderdelen op de werkvloer :X ) en daar zit gewoon een standaard radiootje in en dat klinkt gewoon best redelijk. Volgens de configurator heeft dat ding geen extra radio/audio opties (wel navigatie, maar dat is wat anders).

[afbeelding]
Wat is daarmee aan de hand, ziet eruit als een diesel, dus de bekende diesel probs of valt het mee? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21:20
[...]
terwijl hij en z'n monteurs m'n héle 407 uit elkaar trekken om de condensator van de airco te vervangen (de hele voorkant ligt in onderdelen op de werkvloer :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joopieboy schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 11:22:
[...]
Wat is daarmee aan de hand,
Lees de post die je quote even, scheelt echt een hoop.
ziet eruit als een diesel, dus de bekende diesel probs of valt het mee? :X
Wat voor bekende diesel-probs? De mijne heeft voor zover mij bekend geen last van motorproblemen (maar staat ook pas op 120K)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oyster
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Oyster

Prince

Weitec Hicon zit er onder. Meteen de kunststof stabilisatorstangen vervangen voor stalen. Helaas komen de taatspots aan hun einde, dus binnenkort even vervangen. Achter verlagen met de torsiestaven bleek een enorme uitdaging. Helaas kreeg ik aan één zijde de torsiestaaf niet los, omdat ik geen slagtrekker bij de hand had. Ook dit binnenkort even opnieuw proberen. Direct even de onderkant geïnspecteerd toen de wagen op de brug stond. Tot mijn grote verbazing brandschoon voor een wagen van deze leeftijd. Gele H4 lampen er ook even ingedaan, kan natuurlijk uitstekend op een Peugeot.

Morgen even een bestelling plaatsen voor nieuwe TRW achter remschijven en blokken, een brandstoffilter, nieuwe Bosch bougies en de taatspots. Rubber van de antenne vervangen. Dan nog even de versnellingsbakolie preventief vervangen en de wagen kan er weer tegenaan. Deze zomer staat er een complete reiniging en detail gepland. Fantastische wagen, ik ben er enorm blij mee.

De laatste tijd mis ik wel mijn momentsleutels enorm. Alle twee moeten ze opnieuw gekalibreerd worden, dus die gebruik ik niet meer. Enorm handig gereedschap. Snel op zoek naar een nieuwe.

Afbeeldingslocatie: http://i36.photobucket.com/albums/e27/Xander2000/IMG_20130516_135728_zpsf4ba9266.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

[...]

[afbeelding]
Nou..het klonk toch echt een stuk beter dan nu mijn andere auto. Geen Peugeot maar BMW E320, maar het geluid is echt erbarmelijk. Die gaan er als eerste uit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
En omdat we hier van Peugeotjes houden, hier wat foto's van afgelopen weekend:

Peugeot 206 1.6 16v
Afbeeldingslocatie: https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/hphotos-ak-frc3/971942_587839704583728_2127196544_n.jpg

Peugeot 206 RC (opgekieteld naar 192pk)
Afbeeldingslocatie: https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn2/988249_587838597917172_1940048499_n.jpg

Peugeot 106 GTi
Afbeeldingslocatie: https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn2/969161_587838487917183_108056357_n.jpg

Peugeot 206 1.6 16v
Afbeeldingslocatie: https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/600562_587838294583869_1895255857_n.jpg

Peugeot 1.4 8v (op airride)
Afbeeldingslocatie: https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn2/984187_587838321250533_783385399_n.jpg

En tot slot mijn Peugeot 207 1.6 16v
Afbeeldingslocatie: https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/hphotos-ak-frc3/970041_587838464583852_1514754584_n.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dmstr
Jouw 207 (behalve je velgen maybe), samen met die rode 206 (vind ik persoonlijk érg mooi!) zijn de mooisten!
Wel grappig dat dat meisje bijna overal hetzelfde staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:24

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Mooie bakkies idd, maar iets zegt me dat met dat natte gras van afgelopen weekend de hele club weer met de tuinslang in de weer mocht :P

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
@dmstr: dank u. Die rode RC is heel dik ja. En snel!!! Niet normaal haha

We hadden emmers water bij gelukkig, dus de auto's waren weer rap schoon.
Op de terugweg heb ik hem ook nog even afgespoten inderdaad :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• died_laughing
Zijn er mensen hier die ervaring hebben met de michelin energy saver plus banden?
Ik zit er aan te denken om deze onder mijn 206 sw te doen.
Heb nu de vredestein t-trac eronder, maar die maken toch best wat herrie.
De michelins zouden stiller, zuiniger en beter reageren met regen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dmstr
pdebie schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 07:31:
@dmstr: dank u. Die rode RC is heel dik ja. En snel!!! Niet normaal haha

We hadden emmers water bij gelukkig, dus de auto's waren weer rap schoon.
Op de terugweg heb ik hem ook nog even afgespoten inderdaad :p
Die rode kende ik al van het Peugeot206Club-forum.
Volgens mij jou ook? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
Geen idee of wij elkaar kennen :P
Ik zit in het bestuur van Peugeot Tuning Club. Mijn nickname is hetzelfde daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dmstr
pdebie schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 14:52:
Geen idee of wij elkaar kennen :P
Ik zit in het bestuur van Peugeot Tuning Club. Mijn nickname is hetzelfde daar.
Dan kan ik je van het forum. Dacht al dat die auto mij bekend voor kwam. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

died_laughing schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 09:27:
Zijn er mensen hier die ervaring hebben met de michelin energy saver plus banden?
Ik zit er aan te denken om deze onder mijn 206 sw te doen.
Heb nu de vredestein t-trac eronder, maar die maken toch best wat herrie.
De michelins zouden stiller, zuiniger en beter reageren met regen.
Vergelijking tussen die twee ken ik niet, maar verwacht geen wonderen van die banden in de regen. Stil zijn ze zeker en brandstofverbruik is erg positief bij die Michelins. Grip in de regen vond ik drama, maar goed, ik heb 265Nm koppel en een zware rechtervoet, nu met de Pirelli P Zero Nero's gaat dat een stuk beter. :+

Maar zijn zeker geen slechte banden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• died_laughing
Joopieboy schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 21:40:
[...]

Vergelijking tussen die twee ken ik niet, maar verwacht geen wonderen van die banden in de regen. Stil zijn ze zeker en brandstofverbruik is erg positief bij die Michelins. Grip in de regen vond ik drama, maar goed, ik heb 265Nm koppel en een zware rechtervoet, nu met de Pirelli P Zero Nero's gaat dat een stuk beter. :+

Maar zijn zeker geen slechte banden. :)
Bedankt voor je reactie.
Wonderen verwacht ik niet, maar de michelins hebben een b voor grip op natwegdek en de t-tracks een e.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJason
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 23:26
Ik heb ervaring met de Michelins onder een Alfa 147. Vond het best aardige banden. Redelijk stil en zuinig. Ook met droog weer een keer gereden met de Pirelli P Zero Nero's onder een Alfa 147 en die vond ik wel fijner rijden. Lijkt mij niet dat het echt op een Peugeot anders is dan bij een Alfa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmmbob
Die Michelins zijn standaard geleverd onder onze 308SW en ik ben er tevreden over. Slijtvast ook, ik verwacht er zeker de ton mee te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Universal Creations
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 00:28
Slijtvast staat bijna gelijk aan weinig grip. Voor grip is wrijving nodig en dat wekt warmte op. Die warmte maakt de bindingen kapot waardoor het rubber sneller van de banden slijt. Minder slijtage betekent een hardere samenstelling en minder wrijving. Het gaat niet evenredig, maar er is wel degelijk een verband.

Sony A7R III | Sigma MC-11 | Sigma 50mm f/1.4 Art | Sigma 135mm f/1.8 Art
Zeiss 21mm f/2.8 | Minolta Rokkor 58mm f/1.2 | Godox V860II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dmstr
Maar om nou om de 10k nieuwe banden te halen wordt ook een dure hobby.
Je moet dus altijd een compromis zien te vinden met een goede band, wat jij verwacht van een band en die ook nog een beetje slijtvast is als je niet om de paar maanden bij de bandenboer wilt staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmmbob
En natuurlijk is het geheel afhankelijk van wat je ermee wil doen: onze 308SW is geen racemonster, gaat niet plat door de bochten en maakt eigenlijk alleen maar snelwegkilometers met een rustige rijstijl. En dan voldoen die bandjes dus prima :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• died_laughing
Vandaag de voor ruitenwissers vervangen door Bosch Aerotwins. Is de prijs wel waard moet ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
died_laughing schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 13:18:
Vandaag de voor ruitenwissers vervangen door Bosch Aerotwins. Is de prijs wel waard moet ik zeggen.
Zeker te weten. Ik hoef geen 'normale' ruitenwissers meer.
Tip: gebruik rain-x op je ramen en je gebruikt de aerotwins nog een stuk minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• died_laughing
pdebie schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 14:07:
[...]

Tip: gebruik rain-x op je ramen en je gebruikt de aerotwins nog een stuk minder.
Bedankt voor de tip :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
werkt ook goed op je douchewand in de badkamer trouwens :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Universal Creations
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 00:28
dmstr schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 12:57:
Maar om nou om de 10k nieuwe banden te halen wordt ook een dure hobby.
Je moet dus altijd een compromis zien te vinden met een goede band, wat jij verwacht van een band en die ook nog een beetje slijtvast is als je niet om de paar maanden bij de bandenboer wilt staan.
Klopt. Het is altijd een compromis inderdaad. Ik heb zelf Goodyear Eagle F1 Asymmetric en die gaan ongeveer 25k op de voorbanden mee bij mij.
Groentenboer schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 13:26:
En natuurlijk is het geheel afhankelijk van wat je ermee wil doen: onze 308SW is geen racemonster, gaat niet plat door de bochten en maakt eigenlijk alleen maar snelwegkilometers met een rustige rijstijl. En dan voldoen die bandjes dus prima :)
Sorry, maar dat vind ik dus een non-argument. Als jij op de snelweg een noodstop moet maken is grip het enige wat je nog kan redden. Ik snap heus wel dat een meter meer of minder remweg niets uitmaakt voor je, maar er zijn echt wel aardige verschillen in grip tussen de zogenaamde "eco"-banden en banden met grip ;)
Winterbanden zijn ook al zo'n hekel punt. Deze hebben op een droog wegdek een stuk minder grip dan een zomerband van dezelfde kwaliteit. Dus als het vriesweer voorbij is (eigenlijk voornamelijk als de sneeuw weg is), die dingen er meteen onderuit.
Bespaar dus nooit op banden en dan bedoel ik niet zozeer de prijs van banden, maar de grip.

Sony A7R III | Sigma MC-11 | Sigma 50mm f/1.4 Art | Sigma 135mm f/1.8 Art
Zeiss 21mm f/2.8 | Minolta Rokkor 58mm f/1.2 | Godox V860II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
Toyo proxes T1R hier in de maat 205/40/17. Heerlijke bandjes met lekker veel grip, maar slijten dat ze doen!!! Denk 20k op een setje en het is op. Echt stil zijn ze ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

pdebie schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 14:07:
[...]

Die moet ik mij ook nog steeds bestellen ja, ook een aanrader als je wat veel snelweg rijdt, dan hoef je idd bijna niet meer te wissen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
bijna? Ik gebruik ze echt zelden :P
bij < 50 km/u gaan de wissers op interval stand en daarboven gaan ze uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dmstr
Rain-X is ideaal. Gebruik het ook met plezier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _JGC_
  • Nu online
Hier Toyo Proxes CF1. Veel grip, maar slijten als de ziekte. Na 20K op de voorkant kan je die dingen afschrijven. Gaan achter zo'n 4 jaar mee en dan 1 seizoen op de voorkant en ze zijn weg. Cuppen als de ziekte achter, dus geen aanrader voor een 206. Zit nu op 2,5mm, dus tijd om te vervangen. Het gummen in de bochten doen ze niet meer, als ik nu te hard een bocht instuur glijd ik er gewoon uit :X.

Maandag over een week nieuwe remmen (blokken+schijven) en 2 nieuwe achterbanden (oude achterbanden naar voren), monteur zou kijken naar banden die een beetje stevig in de schouders zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reacher
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23:27

Reacher

oldschool

pdebie schreef op maandag 27 mei 2013 @ 19:30:

En tot slot mijn Peugeot 207 1.6 16v
[afbeelding]
Stond vanmorgen naast je bij het stoplicht in tiel. Lekker laag :+

but I don't like you in that way
the best things in life are illegal
born to do porn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
ow haha. bij v/d valk het stoplicht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reacher

Reacher

oldschool

jup

born to do porn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
Mocht je me weer eens spotten. Steek je hand gerust eens op :)

Wellicht kijk ik de eerste keer raar op van 'wat moet die gast' :+, maar misschien gaat er wel meteen een lichtje branden. Ik heb je BB foto's gezien, dus ik weet wel ongeveer hoe je er uit ziet :)

Binnenkort rij ik wel tijdelijk in een andere auto overigens, want mijn auto gaat naar de spuiter. Even wat puntjes aanpakken en mijn dakantenne 'cleanen'.

[ Voor 39% gewijzigd door PdeBie op 03-06-2013 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reacher

Reacher

oldschool

Ik zal mn hand op steken als ik in de 206 rij.

Dagelijk rol ik in mn passat peut stokert

born to do porn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
Gisteren top 6 plaats op de TunExpo 2013 voor mooiste velgen van de show oOo

Afbeeldingslocatie: https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/1014343_537584269637692_244751717_n.jpg

[ Voor 43% gewijzigd door PdeBie op 12-06-2013 20:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/lYMjZHPqvMRODsCFlpZmaDtm/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/Xq4YtFfHn0CwQP87gnFMmp62/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/BjFSJBGG2iE6Dv1YsX7PdORn/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/ixJhtpf65feYzriNkcy2CbqS/full.jpg

Dakpannen. En het waaide niet eens. Lekker getimed ook, vrijdag zou ik naar Nederland rijden, dat gaat weer één of ander klein kippehok op wielen worden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
sodeju, dat is mooi balen zeg. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1400 euro en dat zonder montage.... en de verzekering naait me erbij, natuurlijk.
Fenomenaal weer. Maar: met een beetje geluk kan ik wel met m'n eigen auto naar NL, anders moet ik met zo'n 208...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
wat zegt de verzekering dan? Natuurschade word niet gedekt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Natuurschade valt inderdaaad niet onder de deelkasko, en omdat het een marter was die de dakpan op m'n auto gooide, en marters beschermd zijn, is de eigenaar van het huis niet aansprakelijk te stellen. Gelukkig dekt m'n all risk verzekering dit geintje, maar dat kost me wel een schadevrij jaar + eigen risico.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
zucht, verzekeringen.

noodzakelijk kwaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _JGC_
  • Nu online
Voorraam is toch gewoon steenslag? :P

Toen ze het grappig vonden om een nitraatbom onder mijn ruitenwisser te leggen hebben ze dat gewoon als steenslag op factuur gezet.
Overigens zat er in mijn raam een amateuristisch gefixt koeienoog en zat paar weken voor de nitraatbom al een scheurtje in het raam. Na de nitraatbom was alleen niet meer te achterhalen of dat scheurtje bij de schade hoorde, of dat het scheurtje aanleiding was voor hangjeugd om te kijken hoe ver een verzwakt raam scheurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foamy
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 11-09 10:31

Foamy

Fulltime prutser

Universal Creations schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 10:34:
Sorry, maar dat vind ik dus een non-argument. Als jij op de snelweg een noodstop moet maken is grip het enige wat je nog kan redden. Ik snap heus wel dat een meter meer of minder remweg niets uitmaakt voor je, maar er zijn echt wel aardige verschillen in grip tussen de zogenaamde "eco"-banden en banden met grip ;)
...
Bespaar dus nooit op banden en dan bedoel ik niet zozeer de prijs van banden, maar de grip.
Heb zelf Pirelli P Zero Nero's onder mijn 306 hangen en kan dit enkel beamen. Zeker sinds ik laatst met een noodstop 720 graden in de rondte ben gegaan zweer ik er bij. (snelheid: 130 km/u, banden hebben het met wat happen overleefd. garage stond er van te kijken dat ze het gehouden hebben)..

blub

Pagina: 1 ... 29 ... 89 Laatste