Ook al staat er f* i.p.v. fuck, ik vind dat nergens voor nodig en het voegt niks positiefs toe. Als het er een keer had gestaan en de rest van de post was goed geweest, was het nog wel een 0 geweest, maar hij zegt ook nog: "iedereen die anders beweert staat gewoon de boel te besodemieteren". Dat vind ik ruim voldoende voor een -1.Megaflix schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 23:44:
Heb ook een -1 gegeven, maar om een of andere reden zijn er 6 mensen die +2 en +1 geven
Wat moet je met een post als deze? Staat nu op 0, maar ik vind de toon niet echt om over naar huis te schrijven.
afterburn in 'nieuws: KDE 4 ziet het levenslicht'
De toon is inderdaad niet erg netjes, maar ik vind het niet voldoende voor een -1. Verkapt fuck zeggen is inderdaad nergens voor nodig, maar doet in deze context ook niet veel kwaad. Ik vind het iets te betuttelend om daar een -1 voor te geven.
Ik kan overigens wel leven met een -1, maar persoonlijk geef ik een 0.
Ik heb hem nu op -1 staan, maar ik hecht ook waarde aan de mening van de promods, dus als jullie zometeen massaal zeggen dat het een 0 is, dan kan ik daar ook goed mee uit te voetenRoD schreef op zaterdag 12 januari 2008 @ 00:25:
offtopic:
Als jij vind dat ie op -1 moet hoef je dat echt niet aan te passen omdat "wij" zeggen dat het een 0 is hoor
De mening van de ProMods is niet superieur of iets dergelijks.
Als je overtuigd wordt door mijn feilloze en briljante argumenten om die reactie een 0 te geven is dat natuurlijk prima
Als jij vind dat ie op -1 moet hoef je dat echt niet aan te passen omdat "wij" zeggen dat het een 0 is hoor
Als je overtuigd wordt door mijn feilloze en briljante argumenten om die reactie een 0 te geven is dat natuurlijk prima
Ik bedoelde dan ook de volgende reactie:wildhagen schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 16:53:
[...]
Tsja, maar als hij moderators gaat lopen uitschelden voor 'DEBIEL' (in hoofdletters ja), is dat toch echt niks anders dan een -1 waard.
Ik zie hem daar niemand voor debiel uitschelden eigenlijk.(Jipie, nog meer rood)
Ja, maar het hoort op het forum, niet hier in de berichten. Het voegt ook niets toe, daar gaat het om, niet om of het relevant is.
When you only live once, try not to die?
Hij meld nog veel meer dan af en toe fuck (of iets wat er op moet lijken).RoD schreef op zaterdag 12 januari 2008 @ 00:25:
De toon is inderdaad niet erg netjes, maar ik vind het niet voldoende voor een -1. Verkapt fuck zeggen is inderdaad nergens voor nodig, maar doet in deze context ook niet veel kwaad. Ik vind het iets te betuttelend om daar een -1 voor te geven.
Lekker respectvol naar de poster toe.Maar begin nou niet dwaanideeen te verspreiden
same hereen iedereen die anders beweert staat gewoon de boel te besodemieteren
Een beetje respect mag best, een beetje normaal taalgebruik ook.
offtopic:
eens met RoD: hecht geen (naja, niet meer dan normaal) waarde aan onze mening, enkel aan de onderbouwing daarvan
eens met RoD: hecht geen (naja, niet meer dan normaal) waarde aan onze mening, enkel aan de onderbouwing daarvan
O, ok. De door jou gequote reactie mag dan wel goed bedoeld zijn, maar het is desalnietemin nog steeds offtopic. Daarnaast zeurt hij al op voorhand over de moderatie (die verwijzing naar dat rood).arne schreef op zaterdag 12 januari 2008 @ 01:16:
[...]
Ik bedoelde dan ook de volgende reactie:
[...]
Ik zie hem daar niemand voor debiel uitschelden eigenlijk.
Dat over dat debiel: nee, dat zie je idd niet, omdat dat met die admin-edit is verwijderd.
Dat het daarna stopte had overigens niks met de reactrie die jij quote te maken, maar meer met het feit dat na die tijd het artikel is gecorrigeerd.
Virussen? Scan ze hier!
Verwijderd
Ik vindt deze: kidde in 'nieuws: KDE 4 ziet het levenslicht' dichter bij -1 zitten, dan de +1 waar hij nu redelijk stevig op staat.
Zoiets is geen redelijk betoog. Gewoon een pure rant, die als betoog gecamoufleert wordt. Die eerste 10 punten kun je zo al de prullenbak in gooiten. Kom op zeg.... Dit verwacht je van kleine kinderen.
Op z'n hoogst een 0 waard.... Maar ik zit er sterk aan te denken om 'm een -1 te geven, simpelweg omdat je dat soort zielige reacties wilt weren.
Zoiets is geen redelijk betoog. Gewoon een pure rant, die als betoog gecamoufleert wordt. Die eerste 10 punten kun je zo al de prullenbak in gooiten. Kom op zeg.... Dit verwacht je van kleine kinderen.
Op z'n hoogst een 0 waard.... Maar ik zit er sterk aan te denken om 'm een -1 te geven, simpelweg omdat je dat soort zielige reacties wilt weren.
Het is wel gewoon een rant, maar persoonlijk vindt ik 0 eigenlijk nog wel kunnen omdat het niet bestaat uit pure flame en de persoon ook moeite in zijn post heeft gestoken.Verwijderd schreef op zaterdag 12 januari 2008 @ 10:29:
Ik vindt deze: kidde in 'nieuws: KDE 4 ziet het levenslicht' dichter bij -1 zitten, dan de +1 waar hij nu redelijk stevig op staat.
http://tweakers.net/react...=Posting&ParentID=2399154
LOL. Lijkt me een -2?
Off-topic commentaar op de moderatie in maar liefst 10 regels
player-x in 'nieuws: Bibliotheken gaan ebooks uitlenen'
Deze heb ik correctief (!!!) gemod op -1. Zelf weet ik nog niet echt wat ik ervan vindt, maar de -1 is puur om een +1 te voorkomen. Zolang hij op 0 staat, of lager vind ik het niet erg.Verwijderd schreef op zaterdag 12 januari 2008 @ 10:29:
-1 gegeven.

-1 inderdaad, veel te offtopic.Megaflix schreef op zaterdag 12 januari 2008 @ 12:24:
Off-topic commentaar op de moderatie in maar liefst 10 regelsplayer-x in 'nieuws: Bibliotheken gaan ebooks uitlenen'
Toch naar 0 gezet, hij heeft op zich een interessant puntje, alleen geen argumentatie. Ik zie er echter ook niet genoeg kwaad in om hem te modden op -1. Al moet ik toegeven dat het natuurlijk voer is voor een berg anti-MS flames.. Lastigwildhagen schreef op zaterdag 12 januari 2008 @ 12:25:
Wat vinden jullie van deze post? Ik neig heel sterk naar de -1, wegens de terminologie, en daarnaast geeft hij zelf al aan dat-ie alleen maar zit te speculeren...
edit:
toch maar -1 gegeven bij nader inzien
toch maar -1 gegeven bij nader inzien
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
Verwijderd
ga voor de -1 (heb ik ook gegeven), had een 0 gekregen als hij wat beter met z'n woordkeuze was omgegaan.wildhagen schreef op zaterdag 12 januari 2008 @ 12:25:
Wat vinden jullie van deze post? Ik neig heel sterk naar de -1, wegens de terminologie, en daarnaast geeft hij zelf al aan dat-ie alleen maar zit te speculeren...
Verwijderd
Sorry, maar ik zou het eigenlijk erg vinden als deze post op -1 zou eindigen. Ik vind dat hij zichzelf net nuanceert door zelf toe te geven dat hij speculeert. Ok, heb woordje wurgtang is misschien wat overdreven, maar voor de rest is het eigenlijk een inzichtsvolle opmerking. (in de zin van hey, die minister gaat dat waarschijnlijk niet toelaten). En het feit dat hij wurgtang tussen quotes zet vind ik een goede zaak, want zo komt het - voor mij althans - veel beter over.wildhagen schreef op zaterdag 12 januari 2008 @ 12:25:
In ieder geval, ik zie hier absoluuuut geen troll in, net door die dubbele quotes, en doordat hij erbij zegt dat hij speculeert.
Eens. Ik zie hier weinig verkeerds aan. Wurgtang is niet echt een goed woord, maar ik zie er verder weinig flamerigs aan.
JerreDV: Probleem is dat je dan alles wel kan nuanceren onder het mom van "ik speculeer alleen maar wat". Ik bedoel, plant een grove flamebait, zet hem tussen dubbel quotes en zeg daarna dat je alleen maar zit te speculeren, en dan zou het een 0 zijn? Ja, hallo, zo werkt het imho dus niet.
Kijk, met een 0 kan ik best leven hoor, daar niet van (hoewel ik mijn -1 wel laat staan), maar ik vind de woordkeuze gewoonweg te negatief, hij had het ook op een normale, volwassen, manier kunnen wegzetten om zijn punt te maken. Ik ben van mening dat je je moet afvragen of je "punt" wel zo sterk is als je denkt, als je je tot dit soort taalgebruik moet wenden.
(Die 7x +1 is imho wel way te hoog, richting modmisbruik)
Ach, smaken verschillen zullen we maar zeggen
Kijk, met een 0 kan ik best leven hoor, daar niet van (hoewel ik mijn -1 wel laat staan), maar ik vind de woordkeuze gewoonweg te negatief, hij had het ook op een normale, volwassen, manier kunnen wegzetten om zijn punt te maken. Ik ben van mening dat je je moet afvragen of je "punt" wel zo sterk is als je denkt, als je je tot dit soort taalgebruik moet wenden.
(Die 7x +1 is imho wel way te hoog, richting modmisbruik)
Ach, smaken verschillen zullen we maar zeggen
[ Voor 4% gewijzigd door wildhagen op 12-01-2008 15:42 ]
Virussen? Scan ze hier!
Dit is gewoon een van die posts waar m.i. meerdere scores te verdedigen zijn
We hoeven het niet altijd eens te zijn, dat kan ook niet.
Ik snap beide kanten, maar ik laat mijn -1 ook staan.
Ik snap beide kanten, maar ik laat mijn -1 ook staan.
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
Verwijderd
Ja, uiteraard is dat niet de bedoeling he, maar ik vind de woordkeuze hier echt niet zo flamerig sowieso, en als hij dat dan op deze manier aanpakt, is een 0 volgens mij de juiste keuze.JerreDV: Probleem is dat je dan alles wel kan nuanceren onder het mom van "ik speculeer alleen maar wat". Ik bedoel, plant een grove flamebait, zet hem tussen dubbel quotes en zeg daarna dat je alleen maar zit te speculeren, en dan zou het een 0 zijn? Ja, hallo, zo werkt het imho dus niet.
En hier 1 als modmisbruik bestempelen vind ik ook echt wel overdreven. Ik ga zelf niet met zijn mening akkoord, en toch kan ik hier niet echt een flame in zien hoor. Anyway, ik denk dat verschillde scores hier inderdaad verdedigbaar zijn.
ymmv in 'nieuws: Eerste details Resistance 2 bekendgemaakt'
Ik vindt zelf deze post een beetje te "basic" voor een meerwaarde, informatie biedt het wel maar er is niet sprake van diepgang of extra informatie. 0
Verwijderd in 'nieuws: Eerste details Resistance 2 bekendgemaakt'
Zo'n persoonlijke post van wat iemand gaat kopen, of wat iemand heeft. -1
Deze reactie slaat eigenlijk nergens op. -1
Verwijderd in 'nieuws: Bibliotheken gaan ebooks uitlenen'
Dit vindt ik nou ook niet echt een post om over te spreken. -1
Wortelsoep in 'nieuws: Bibliotheken gaan ebooks uitlenen'
Kort door de bocht en dan ook nog eens "k*twerk", zegt me genoeg lijkt mij. -1
Pietervs in 'nieuws: Zorgen over aanstaande blu-ray-update'
Deze vindt ik persoonlijk best wel een +1 waard.
MetroidPrime in 'nieuws: Zorgen over aanstaande blu-ray-update'
Hetzelfde, biedt genoeg informatie om voor een +1 in aanmerking te komen.
TheJVH in 'nieuws: Jook maakt van mp3-spelers lokale radiostations '
Ik vindt deze best mager voor een +1, wat vinden jullie?
XxOrpheusxX in 'nieuws: Onderzoek: actief beheer eigen stroomverbruik loont'
Een mogelijke +2? Wat vinden jullie?
Ik vindt zelf deze post een beetje te "basic" voor een meerwaarde, informatie biedt het wel maar er is niet sprake van diepgang of extra informatie. 0
Verwijderd in 'nieuws: Bibliotheken gaan ebooks uitlenen'
Wortelsoep in 'nieuws: Bibliotheken gaan ebooks uitlenen'
Pietervs in 'nieuws: Zorgen over aanstaande blu-ray-update'
XxOrpheusxX in 'nieuws: Onderzoek: actief beheer eigen stroomverbruik loont'
[ Voor 4% gewijzigd door Fox op 12-01-2008 18:38 ]
Het geeft wel informatie over waarom het spel wel/niet op een andere console uit zou komen. Bronnetje erbij was niet verkeerd geweest, maar het heeft wel krappe meerwaarde. Dus heb ik maar een +1 uitgedeeld.SniperFox schreef op zaterdag 12 januari 2008 @ 18:37:
ymmv in 'nieuws: Eerste details Resistance 2 bekendgemaakt'
Eens.Verwijderd in 'nieuws: Eerste details Resistance 2 bekendgemaakt'
Ik vind dat een onschuldige post. Niet echt relevant, maar ach.. Een nulletje mag best. Niet vervelend om te lezen.Verwijderd in 'nieuws: Bibliotheken gaan ebooks uitlenen'
Kort door de bocht, maar dat is geen reden om een -1 te geven. Kutwerk vind ik ook geen fijne term, maar daar ga ik em persoonlijk geen -1 voor geven.Wortelsoep in 'nieuws: Bibliotheken gaan ebooks uitlenen'
Eens.Pietervs in 'nieuws: Zorgen over aanstaande blu-ray-update'
Meer dan een gemiddelde +1, dus die mag naar +2XxOrpheusxX in 'nieuws: Onderzoek: actief beheer eigen stroomverbruik loont'
Hier ben ik het wel mee eens, veranderd in een nulletje.RoD schreef op zaterdag 12 januari 2008 @ 18:46:
[...]
Ik vind dat een onschuldige post. Niet echt relevant, maar ach.. Een nulletje mag best. Niet vervelend om te lezen.
Ik vindt eigenlijk niet echt net om k*t te gebruiken in een post, maar bij nader inzien in de contekst waarbij hij het post mag het ook wel op een nulletje, alhoewel hij wel op de grens zit.Kort door de bocht, maar dat is geen reden om een -1 te geven. Kutwerk vind ik ook geen fijne term, maar daar ga ik em persoonlijk geen -1 voor geven.
Ik vind de reactie van Pietervs niet meer dan een 0 waard omdat hij, ondanks het nette betoog, aan het einde de opmerking maakt dat angezien BR uit het Sony kamp komt hij toch hoopt op de overwinning voor HD-DVD. Dit vind ik een beetje negatief klinken en heb hem daarom op 0 gehouden. (begrijp me niet verkeerd: ik ben zeker geen Sony fan, maar om dat de enige reden te laten zijn om iets te zien falen???) Rest ben ik het wel mee eens.
Die laatste kan je misschien ook even in het volgende forum posten:
Het kleine +2 posts topic:
Die laatste kan je misschien ook even in het volgende forum posten:
Het kleine +2 posts topic:
[ Voor 8% gewijzigd door TheCapK op 12-01-2008 20:23 ]
Keep smiling! It makes people wonder what you've been up to!
nieuws: Uitgever Sci stopt overnamegesprekken
Deze draad mag in het algemeen wel wat bijsturing. Hij krijgt weinig bezoekers en derhalve ook weinig moderaties.
Maar ik ben het natuurlijk vooral oneens met m'n eigen -1
Deze draad mag in het algemeen wel wat bijsturing. Hij krijgt weinig bezoekers en derhalve ook weinig moderaties.
Maar ik ben het natuurlijk vooral oneens met m'n eigen -1
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Even langsgelopen.
Alles stond eigenlijk wel goed. Die reactie van jou stond alweer op 0, je hebt maar 1x-1 ontvangen, dus ik denk dat de modders hun -1 ingetrokken hebben.
Heb even te snel gereageerd in het volgende topic:
nieuws: Britse regering wil gevangenen van onderhuidse chip voorzien
Graag wat mensen die dit even weghalen.
Ik was een beetje Dom
Ik was een beetje Dom

Hij staat al op -1 zie ik. Ik heb de rest van de thread ook doorlopen. Een aantal ongewenst maar ook een aantal meerwaarde uitgedeeld. Al met al toch een interessante threadk1n8fisher schreef op zondag 13 januari 2008 @ 19:28:
Heb even te snel gereageerd in het volgende topic:
Ik was een beetje Dom
[ Voor 3% gewijzigd door Bor op 13-01-2008 19:37 ]
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
De volgende is een duidelijke troll:
RetepV in 'nieuws: Britse regering wil gevangenen van onderhuidse chip voorzien'
Graag op -1 zetten (achterlijk moslims??)!
RetepV in 'nieuws: Britse regering wil gevangenen van onderhuidse chip voorzien'
Graag op -1 zetten (achterlijk moslims??)!
Dat is ook wel weer origineel 
Zelf melden dat je een -1 wil hebben.
Als Promod moet je toch laten zien dat je vervuiling van topics wil tegengaan!arne schreef op zondag 13 januari 2008 @ 19:42:
Dat is ook wel weer origineel
Het woord achterlijk staat inderdaad tussen quotes, waarmee hij echt duidelijk bedoelt dat als je al gaat zoeken naar achterlijke moslims dat dat die groep is waar het om gaat. En hij heeft wel een punt dan, want als juist die achterlijke groep middels verminking iemand herkenbaar maken, zijn we dan zelf niet net zo achterlijk als we zelf mensen herkenbaar maken? Hij projecteert ons daarmee met die implementatie tot een soort mensen die we zelf verafschuwen, maar verafschuwen we onszelf dan niet?
Da's een standpunt, geen -1.
Da's een standpunt, geen -1.
pizzafried in 'meuk: FileZilla 3.0.5.2'
Ik zie hier geen flamebait, troll, bash o.i.d. in. Het is niet echt nuttig, maar zeker geen -1 waard, maar gewoon een kale 0.
Ik zie hier geen flamebait, troll, bash o.i.d. in. Het is niet echt nuttig, maar zeker geen -1 waard, maar gewoon een kale 0.
Het is een beetje een "mee eens" reactie. Hoewel het een onschuldige post is kan ik prima leven met een -1. Dit soort reacties zijn imo niet echt gewenst. Deze poster heeft gewoon niks te melden en herhaalt eigenlijk alleen maar wat zijn voorganger zegt.
Verwijderd in 'nieuws: 'Reparatie Xbox 360 kan gedownloade content onbruikbaar maken''
_Dune_ in 'nieuws: 'Reparatie Xbox 360 kan gedownloade content onbruikbaar maken''
Verwijderd in 'nieuws: Bioware maakt meer details bekend over Sonic Rpg'
Ik vindt deze drie best wel tegen de -1 aanhangen? Jullie mening?
_Dune_ in 'nieuws: 'Reparatie Xbox 360 kan gedownloade content onbruikbaar maken''
De eerste twee twijfel ik wat over, maar ze zijn sowieso wel offtopic. Ik heb beide een -1 gegeven.SniperFox schreef op maandag 14 januari 2008 @ 14:01:
Verwijderd in 'nieuws: 'Reparatie Xbox 360 kan gedownloade content onbruikbaar maken''
De laatste is ook nutteloos. Hij heeft dan wel gelijk, maar voegt geen informatie toe waarom diegene beter het artikel moet lezen. Daarnaast hebben 5 anderen voor hem het ook al verteld, in de 20 minuten daarvoor. Een offtopic dubbelpost dus, die prima naar -1 kan.
de 2e twijvel ik ook nog over... Houd het voorlopig op een -1, omdat de hele subdiscussie nutteloze FP vervuiling is imho.
Is deze reactie niet gewoonweg een harde -1? "Hufters" vind ik wel behoorlijk flamerig overkomen, en de rest van de reactie houd ook al niet echt over imho.
Virussen? Scan ze hier!
Tis uberhaubt een slappe post inderdaad. Tel daar die flame bij op en je hebt een -1, imo. Staat ie nu ook op.
http://tweakers.net/react...=Posting&ParentID=2403470
De toon van deze reactie is niet echt prettig. Verder geen onderbouwing en de relevantie is er ook al niet. Genoeg voor -1?
tweakerbee in 'nieuws: Chinese release iPhone op losse schroeven'
Vind ik een flame/troll. Je kunt zeggen dat ie gelijk heeft, maar in deze vorm vind ik dit geen nette reactie.
http://tweakers.net/react...=Posting&ParentID=2403470
De toon van deze reactie is niet echt prettig. Verder geen onderbouwing en de relevantie is er ook al niet. Genoeg voor -1?
tweakerbee in 'nieuws: Chinese release iPhone op losse schroeven'
Vind ik een flame/troll. Je kunt zeggen dat ie gelijk heeft, maar in deze vorm vind ik dit geen nette reactie.
[ Voor 62% gewijzigd door RoD op 14-01-2008 18:05 ]
Verwijderd
verklaar je naderVerwijderd schreef op maandag 14 januari 2008 @ 20:13:
Kan dit systeem niet gewoon offline worden gehaald ? Godsamme wat waardeloos.
edit: laat maar, ik heb je reacties even doorgewandeld
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 14-01-2008 20:20 ]
Je hebt me helemaal overtuigd. Ik kan helemaal niks tegen je ijzersterke argumenten inbrengen. Hulde!Verwijderd schreef op maandag 14 januari 2008 @ 20:13:
Kan dit systeem niet gewoon offline worden gehaald ? Godsamme wat waardeloos.
Virussen? Scan ze hier!
Verwijderd
Verwijderd in 'nieuws: NTT moet glasvezelnetwerk openstellen voor concurrenten'wildhagen schreef op maandag 14 januari 2008 @ 20:16:
[...]
Je hebt me helemaal overtuigd. Ik kan helemaal niks tegen je ijzersterke argumenten inbrengen. Hulde!
13 keer -1 voor een post als dat, daar zijn geen verdere argumenten voor nodig. Mensen met het ... en ... mogen hun crap zoveel als ze willen over de frontpage heen kotsen maar reacties als die van mij worden weggemod.

Als je de term "KPN-naai-tientje" gebruikt krijg je 9 keer neutraal maar wordt het woord gehucht erbij gehaald dan delen de frontpagemensen 13 keer ongewenst uit. Er klopt gewoon geen moer van.
Flamen doen we maar ergens anders.
[ Voor 6% gewijzigd door JHS op 14-01-2008 21:55 . Reden: Flamen doen we maar niet.. ]
Turiya in 'nieuws: Planet zet per ongeluk klantgegevens bij abonnee online'
Dit is niet echt een +1, eerder een 0.
Dit is niet echt een +1, eerder een 0.
Er wordt in nieuws: Brussel start nieuwe onderzoeken naar Microsoft weer heerlijk mening-gemod. Wellicht dat het nog een beetje bijtrekt over een paar uur als er wat meer moderaties zijn geweest.
Het probleem met veel van de Microsoft en Linux nieuwsberichten is dat er door beide partijen eindeloze discussies worden gevoerd, met daarbij steeds grotendeels weer dezelfde argumenten die al snel erg off-topic gaan. Ik vind de reacties eigenlijk (bijna) allemaal niet interessant, het is allemaal al een keer gezegd.
De vraag blijft dan natuurlijk over, hoe zou het dan wel moeten. Als meer mensen zich hier aan storen zou het misschien een idee zijn om onder het nieuwsbericht een waarschuwing te zetten dat het niet wenselijk is om een hele Linux - Windows discussie uit te lokken (en dan op een iets betere manier verwoord). Dus op een zelfde manier als bij sommige topic's staat (vooral verzameltopic's volgens mij).
Aan de andere kant ging het discussiëren naar mijn menig bij bijv. nieuws: KDE 4 ziet het levenslicht wel aardig goed.
Maar ook hier kun je weer zeggen wat moet je met bijna 200 reacties. Die gaat niemand lezen.
Ja ik weet, je kunt dan op het +1 knopje drukken en dan krijg je alleen die reacties te zien. Maar zou het niet veel mooier zijn om er naar te streven om meer kwalitatieve +1 reacties te krijgen of in ieder geval minder van die net 0 reacties?
Het probleem met veel van de Microsoft en Linux nieuwsberichten is dat er door beide partijen eindeloze discussies worden gevoerd, met daarbij steeds grotendeels weer dezelfde argumenten die al snel erg off-topic gaan. Ik vind de reacties eigenlijk (bijna) allemaal niet interessant, het is allemaal al een keer gezegd.
De vraag blijft dan natuurlijk over, hoe zou het dan wel moeten. Als meer mensen zich hier aan storen zou het misschien een idee zijn om onder het nieuwsbericht een waarschuwing te zetten dat het niet wenselijk is om een hele Linux - Windows discussie uit te lokken (en dan op een iets betere manier verwoord). Dus op een zelfde manier als bij sommige topic's staat (vooral verzameltopic's volgens mij).
Aan de andere kant ging het discussiëren naar mijn menig bij bijv. nieuws: KDE 4 ziet het levenslicht wel aardig goed.
Maar ook hier kun je weer zeggen wat moet je met bijna 200 reacties. Die gaat niemand lezen.
Ja ik weet, je kunt dan op het +1 knopje drukken en dan krijg je alleen die reacties te zien. Maar zou het niet veel mooier zijn om er naar te streven om meer kwalitatieve +1 reacties te krijgen of in ieder geval minder van die net 0 reacties?
prutser001 in 'nieuws: Brussel start nieuwe onderzoeken naar Microsoft'
Geen meerwaarde
boiert in 'nieuws: Brussel start nieuwe onderzoeken naar Microsoft'
Onschuldige 0
Gomez12 in 'nieuws: Brussel start nieuwe onderzoeken naar Microsoft'
Idem
SilentScopeNL in 'nieuws: Brussel start nieuwe onderzoeken naar Microsoft'
Commentaar op de moderatie + flamen (en dan ook nog claimen dat degene op wie hij reageert flamed)
Verwijderd in 'nieuws: Brussel start nieuwe onderzoeken naar Microsoft'
Lijkt mij geen -1, ondanks de onprettige toon.
Geen meerwaarde
boiert in 'nieuws: Brussel start nieuwe onderzoeken naar Microsoft'
Onschuldige 0
Gomez12 in 'nieuws: Brussel start nieuwe onderzoeken naar Microsoft'
Idem
SilentScopeNL in 'nieuws: Brussel start nieuwe onderzoeken naar Microsoft'
Commentaar op de moderatie + flamen (en dan ook nog claimen dat degene op wie hij reageert flamed)
De first post in die thread: kami124 in 'nieuws: Brussel start nieuwe onderzoeken naar Microsoft'
Op zich wel een rake opmerking, maar volgens mij niet genoeg voor 25 keer +1 (en zelfs 1 keer +2)...
Op zich wel een rake opmerking, maar volgens mij niet genoeg voor 25 keer +1 (en zelfs 1 keer +2)...
Wel -1, grotendeels off-topic, de toon flamerig en het inhoudelijke punt had ook op een beschaafde manier geformuleerd kunnen worden (maar zou dan nog steeds niet kloppen, al speelt dat niet mee in de moderatie).RoD schreef op maandag 14 januari 2008 @ 22:13:
[ Voor 48% gewijzigd door fondacio op 14-01-2008 23:32 ]
Offtopic vind ik het niet echt. De discussie ligt in het verlengde van wat er in het artikel staat. Het is niet erg relevant, maar een -1 vind ik te zwaar.
Ik had hem inderdaad ook al op 0 staan, die post van Kykez bedoel ik dan.
Die post van kami124 is geen +1 of +2, 0 is daar logischer.
Die post van kami124 is geen +1 of +2, 0 is daar logischer.
Inderdaad, daar word geheel duidelijk dat het systeem werkt. Geen verdere argumenten nodig.13 keer -1 voor een post als dat, daar zijn geen verdere argumenten voor nodig.
Verwijderd in 'nieuws: Informaticastudent reist gratis met gekloonde ov-chipkaart'
16 keer +1 (die 0 is van mij). Is dat niet een beetje overdreven? "Ik las laatst" zonder verdere bronvermelding ter onderbouwing van een niet bijster origineel of waardevol punt - dat politici geen verstand van technologie hebben, is een veelgehoord vooroordeel dat zonder ondersteunende argumenten volgens mij niet meer dan 0 verdient. Ter vergelijking: Bacchus in 'nieuws: Informaticastudent reist gratis met gekloonde ov-chipkaart' is een reactie op deze reactie die hetzelfde standpunt over politici inneemt maar daar wél een waardevol punt bij maakt. Die is wat mij betreft wel +1 waard.
16 keer +1 (die 0 is van mij). Is dat niet een beetje overdreven? "Ik las laatst" zonder verdere bronvermelding ter onderbouwing van een niet bijster origineel of waardevol punt - dat politici geen verstand van technologie hebben, is een veelgehoord vooroordeel dat zonder ondersteunende argumenten volgens mij niet meer dan 0 verdient. Ter vergelijking: Bacchus in 'nieuws: Informaticastudent reist gratis met gekloonde ov-chipkaart' is een reactie op deze reactie die hetzelfde standpunt over politici inneemt maar daar wél een waardevol punt bij maakt. Die is wat mij betreft wel +1 waard.
Hier ben ik het mee eens.
In de post over de nieuwe PS3 staat een reactie van Grijze Staaf die wel heel erg op de man is. Ik lees er eigenlijk een bedreiging in. Ik heb hem -1 gegeven.
Oceria doesn't know where this repeatbutton -repeatbutton is...
Er zijn heel veel redenen waarom die op -1 moet staan, maar ik durf zelfs te stellen dat deze wel naar -2 mag. Dat ligt echter niet in onze machtOceria schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 11:43:
In de post over de nieuwe PS3 staat een reactie van Grijze Staaf die wel heel erg op de man is. Ik lees er eigenlijk een bedreiging in. Ik heb hem -1 gegeven.
-2 is definitief uit het zicht. Het mag wel duidelijk zijn dat het ongewenst is zonder het te verbergen.
Een edit dus.
Een edit dus.
Duidelijk.ecteinascidin schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 11:55:
-2 is definitief uit het zicht. Het mag wel duidelijk zijn dat het ongewenst is zonder het te verbergen.
Een edit dus.
edit:
@ onder: diegene die die reactie een +2 gegeven heeft mag van mij ook wel een 'schop' hebben ja
[ Voor 16% gewijzigd door Cloud op 15-01-2008 12:39 ]
nog maar even een comma extra afwijking voor hem gecreëerd... Hoe kan je dat ooit een +2 vinden?
Post " MAX3400, dinsdag 15 januari 2008 12:51" in topic " Kamer bespreekt verruiming afluistermogelijkheden gsm"
is naar -1 gemod. Dat vind ik een kwestie van meningsmodden. Hij geeft z'n argumentatie en mening en wordt pardoes naar -1 gemod. Moet veranderen naar 0 naar mijn mening.
Dat vind ik ook wel een zwakte van het huidige modsysteem. Je kan tegenwoordig modden zonder ook maar enige argumentatie daarvoor te geven.
is naar -1 gemod. Dat vind ik een kwestie van meningsmodden. Hij geeft z'n argumentatie en mening en wordt pardoes naar -1 gemod. Moet veranderen naar 0 naar mijn mening.
Dat vind ik ook wel een zwakte van het huidige modsysteem. Je kan tegenwoordig modden zonder ook maar enige argumentatie daarvoor te geven.
MAX3400 in 'nieuws: Kamer bespreekt verruiming afluistermogelijkheden gsm'
Deze reactie bedoel je dus. Ik vind dit wel degelijk een -1. Insinueren dat iemand iets te verbergen heeft is gewoon op de man spelen. Bovendien is de argumentatie dat wanneer je het er niet mee eens bent je wel wat te verbergen zult hebben bijzonder afgezaagd.
Deze reactie bedoel je dus. Ik vind dit wel degelijk een -1. Insinueren dat iemand iets te verbergen heeft is gewoon op de man spelen. Bovendien is de argumentatie dat wanneer je het er niet mee eens bent je wel wat te verbergen zult hebben bijzonder afgezaagd.
eens met RoD. Die opmerking heeft niks met een mening te maken, puur met het "ik wil ook wat melden" idee. Dat vind ik opzich best, dan geef ik daar echter wel de bijbehorende score aan.
SH4D3H in 'nieuws: Kamer bespreekt verruiming afluistermogelijkheden gsm' is geen +1 vind ik.
Die eerste zin is nutteloos en verder is het niet interessant genoeg voor een +1.
Die eerste zin is nutteloos en verder is het niet interessant genoeg voor een +1.
☻/
/▌
/ \
Mee eens, 0 gegeven.
Verwijderd
Zweeds OM probeert Pirate Bay-leden te begraven in documenten
Wat een hoop communistische-geitewollensokken-anarchistische-'alles moet gratis zijn'-nonsens in deze thread.
Meestal gefrustreerde jaloerse reacties ook nog.
Typisch Nederlands... niemand mag winst maken of geld verdienen, of toch in elk geval niet meer dan ze zelf verdienen, maar niemand van die posters zal ineens moeilijk doen als ze toch de lotto zouden winnen. Pure hypocrisie allemaal.
En 'vrije cultuur' voor iedereen? Kunst is geen recht... Anyway, maar goed dat ik niet mod, of ik was na deze thread toch m'n modrechten kwijtgeraakt.
En het aantal reacties dat daar +1 krijgt? ...
Wat een hoop communistische-geitewollensokken-anarchistische-'alles moet gratis zijn'-nonsens in deze thread.
Meestal gefrustreerde jaloerse reacties ook nog.
Typisch Nederlands... niemand mag winst maken of geld verdienen, of toch in elk geval niet meer dan ze zelf verdienen, maar niemand van die posters zal ineens moeilijk doen als ze toch de lotto zouden winnen. Pure hypocrisie allemaal.
En 'vrije cultuur' voor iedereen? Kunst is geen recht... Anyway, maar goed dat ik niet mod, of ik was na deze thread toch m'n modrechten kwijtgeraakt.
En het aantal reacties dat daar +1 krijgt? ...

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 15-01-2008 16:03 ]
schattig draadje inderdaad... er staat nogal wat op heel hoog, en een aantal +2-gevallen dat hopelijk alweer gereduceerd is... Maar goed, ik zie wel hoe m'n afwijking erbij staat, het zal me jeuken
"It needs but one foe to breed a war, not two, master Warden. And those who have not swords can still die upon them" - Eowyn
Ieder zijn mening, he? (niet dat ik hun mening deel).
Verwijderd
Leuke staaltjes mening-modden in de Opera/Brussel vs. MS thread. Bijvoorbeeld deze: CMG in 'nieuws: Brussel start nieuwe onderzoeken naar Microsoft'
Dat is absoluut geen -1.
Niks ongewenst aan, geen flame, en wel degelijk on-topic, aangezien Opera klaagt over het gebrek van IE zich perfect aan 'standaarden' te houden.
Een mening van de persoon, die keurig en duidelijk onderbouwd wordt. Lijkt me meer een +1 waardering waard!
Dat is absoluut geen -1.
Niks ongewenst aan, geen flame, en wel degelijk on-topic, aangezien Opera klaagt over het gebrek van IE zich perfect aan 'standaarden' te houden.
Een mening van de persoon, die keurig en duidelijk onderbouwd wordt. Lijkt me meer een +1 waardering waard!
Helaas, i disagree... Hij presenteert zijn mening als feiten, schopt om zich heen om maar zoveel mogelijk mensen te raken... Daarnaast slaat zijn bewering als een tang op een varken, en daarnaast (inhoudelijk) weet hij ook dondersgoed dat een monopoliepositie plichten schept.
Voeg daarbij een onleesbaar blok tekst en wat spelfouten, en ik kan er niet meer dan -1 voor geven. 0 zou kunnen, maar dat mogen anderen bepalen.
Voeg daarbij een onleesbaar blok tekst en wat spelfouten, en ik kan er niet meer dan -1 voor geven. 0 zou kunnen, maar dat mogen anderen bepalen.
"It needs but one foe to breed a war, not two, master Warden. And those who have not swords can still die upon them" - Eowyn
Idd, dat is puur meningmodden. Ik twijfel een beetje tussen 0 en +1, heb toch +1 uitgedeeld, maar een 0 zou ook kunnen imho. Een -1 is absolute rubbish ja.
Virussen? Scan ze hier!
Deze heeft nogal wat meningmoderaties: 24x +1?? 0 is idd meer dan genoeg.Kixtart schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 15:50:
SH4D3H in 'nieuws: Kamer bespreekt verruiming afluistermogelijkheden gsm' is geen +1 vind ik.
Deze is een dubbelpost die daarbij al zo vaak wordt aangehaald bij dit soort topics dat ie wel weg mag blijven:
Verwijderd in 'nieuws: Kamer bespreekt verruiming afluistermogelijkheden gsm'
Verwijderd in 'nieuws: Kamer bespreekt verruiming afluistermogelijkheden gsm'
Kan iemand mij uitleggen waarom een al minimaal 1.000.000.000e keer herhaalde en dus uiterst uitgekauwde troll als deze reactie een +2 waard zou zijn? Volgens mij is dit zo'n beetje het schoolvoorbeeld van een -1.... of ben ik nu veel te streng?
Virussen? Scan ze hier!
MS en blauwe schermen is inderdaad gigantisch uitgekauwd. Bovendien is het gewoon een verkapte flame. Daarbij is het een nietszeggende oneliner dus een absolute -1.
Meningmodden hé, dan krijg je dat.. -> -1 is de enige gepaste score voor die reactie.wildhagen schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 20:02:
Kan iemand mij uitleggen waarom een al minimaal 1.000.000.000e keer herhaalde en dus uiterst uitgekauwde troll als deze reactie een +2 waard zou zijn? Volgens mij is dit zo'n beetje het schoolvoorbeeld van een -1.... of ben ik nu veel te streng?
De rest van de links ook even nagelopen, maar die stonden v.z.i.w. allemaal al goed
[ Voor 4% gewijzigd door Cloud op 15-01-2008 20:08 ]
De volgende heeft wel een punt maar helaas komen er nogal wat trolls in voor:
Abom in 'nieuws: FBI wil toegang tot gegevens Britse staatsburgers'
Deze zin: "Dat kut Israel en de taliban...allemaal shit veroorzaakt of verergerd door toe doen van die achterlijke conservatieve flikkers uit Amerika!" vind ik in ieder geval niet een schoolvoorbeeld van hoe je een nette discussie voert!
Heeft echter wel 4x +2; 5x +1 en 4x -1 (zoals het hoort waarvan er 3 van mij zijn!). Hij heeft echter zijn bericht wel gewijzigd dus voor die edit kan het best +1 waard zijn geweest.
Deze zin: "Dat kut Israel en de taliban...allemaal shit veroorzaakt of verergerd door toe doen van die achterlijke conservatieve flikkers uit Amerika!" vind ik in ieder geval niet een schoolvoorbeeld van hoe je een nette discussie voert!
Heeft echter wel 4x +2; 5x +1 en 4x -1 (zoals het hoort waarvan er 3 van mij zijn!). Hij heeft echter zijn bericht wel gewijzigd dus voor die edit kan het best +1 waard zijn geweest.
Zeker niet nee. Jammer van zijn voor de rest valide puntk1n8fisher schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 09:39:
De volgende heeft wel een punt maar helaas komen er nogal wat trolls in voor:
Alleen het huidige bericht doet er toeHij heeft echter zijn bericht wel gewijzigd dus voor die edit kan het best +1 waard zijn geweest.
Verwijderd
Wat is hier spNk in 'nieuws: Microsoft wil ook winkelwagentjes besturen' nu weer ongewenst aan? Het gaat over winkelwagentjes. Iemand maakt een opmerking waarbij hij doet alsof plastic winkelwagentjes slecht zouden zijn. (goedkoop i.p.v. 'degelijk' metaal)
Dan is er toch niets mis mee dat iemand even (kort) aangeeft dat plastic al gebruikt wordt, én en nog veel prettiger is?
Tuurlijk, geen +2 opmerking. Maar ik zie absoluut niet in waarom het -1 zou zijn. Dit zit gewoon volkomen op de positieve kant van de schaal. Minstens een 0 waard. Sterker, ik vindt het naar aanleiding van die negatieve opmerking eigenlijk wel heel prettig dat deze post gemaakt werd. Hoewel ik wel gehoord had dat men dacht over plastic winkelwagentjes, wist ik nog niet dat ze al gebruikt werden, en natuurlijk al helemaal niet hoe ze dan bevallen. Wat dat betreft kun je zelfs heel goed een +1 geven!
Nog wonderlijker vindt ik dat er 27x -1 staat, en 5x 0. Zit iedereen hier nu de -1 na te apen, omdat ze bang zijn voor de ModBot? Of worden reacties van 1 bericht automatisch op -1 gezet ofzo? Ik snap hier echt niets van.
Dan is er toch niets mis mee dat iemand even (kort) aangeeft dat plastic al gebruikt wordt, én en nog veel prettiger is?
Tuurlijk, geen +2 opmerking. Maar ik zie absoluut niet in waarom het -1 zou zijn. Dit zit gewoon volkomen op de positieve kant van de schaal. Minstens een 0 waard. Sterker, ik vindt het naar aanleiding van die negatieve opmerking eigenlijk wel heel prettig dat deze post gemaakt werd. Hoewel ik wel gehoord had dat men dacht over plastic winkelwagentjes, wist ik nog niet dat ze al gebruikt werden, en natuurlijk al helemaal niet hoe ze dan bevallen. Wat dat betreft kun je zelfs heel goed een +1 geven!
Nog wonderlijker vindt ik dat er 27x -1 staat, en 5x 0. Zit iedereen hier nu de -1 na te apen, omdat ze bang zijn voor de ModBot? Of worden reacties van 1 bericht automatisch op -1 gezet ofzo? Ik snap hier echt niets van.
Ik vind het een onschuldige 0. +1 is hier imo absoluut niet aan de orde. Zo relevant is de reactie niet. Overigens staat er onder die reactie nog eentje met dezelfde strekking, gepost een minuut na de eerste. Lijkt mij ook een 0, aangezien één minuut een beetje krap is voor een dubbelpost.
Er valt niet veel aan te snappen. Het enige wat wij kunnen doen is massaal corrigeren in dit geval
Ik heb de reactie ook op een 0 geplaatst. Hij staat nu op 14x0 en 27x-1. Er is nog wat werk nodig dus.
Verwijderd
Nog eentje: Verwijderd in 'nieuws: Japanse overheid investeert in ultra-hdtv'
Vaak is zoiets een fipo... Maar in dit geval niet. TV uitzendingen met 7680x4320? Dat is inderdaad idioot. Die opmerking slaat gewoon de spijker op de kop!
Ja, er had eventueel bij mogen staan dat HD-TV in de meeste situaties over het scheidend vermogen van je oog heen gaat... Dat zou de post versterken, en er een dikke +1 van maken.
Maar wat er nu staat is niet ongewenst. Zou gewoon een 0, en niet -1 moeten zijn.
Vaak is zoiets een fipo... Maar in dit geval niet. TV uitzendingen met 7680x4320? Dat is inderdaad idioot. Die opmerking slaat gewoon de spijker op de kop!
Ja, er had eventueel bij mogen staan dat HD-TV in de meeste situaties over het scheidend vermogen van je oog heen gaat... Dat zou de post versterken, en er een dikke +1 van maken.
Maar wat er nu staat is niet ongewenst. Zou gewoon een 0, en niet -1 moeten zijn.
Schier idd niet op nee.... 17x0, ff kijken of we over de zogeheten papegaaimodders heen kunnen komen
Waarom staat z'n onderbuurman dan zo redelijk vast op -1? (27x -1, 6x 0)Verwijderd schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 14:09:
Wat is hier spNk in 'nieuws: Microsoft wil ook winkelwagentjes besturen' nu weer ongewenst aan? Het gaat over winkelwagentjes. Iemand maakt een opmerking waarbij hij doet alsof plastic winkelwagentjes slecht zouden zijn. (goedkoop i.p.v. 'degelijk' metaal)
Is exact dezelfde opmerking, zelfs nog wat uitgebreider (en 1 minuut verschil is verwaarloosbaar). Vind ze allebij van het niveau "ikke ook", dus wat mij betreft 2x -1. Het probleem is dat hij het totaal niet uitlegt, dus als ik eronder zet "maar ik vind stalen karren beter rijden", krijg ik dan ook een 0? Onderbouwing is er niet, dus dit wordt een welles-nietus-discussie, en die hoeven we niet.
Dubbeldrank in 'meuk: µTorrent 1.7.6 build 7859'
Kan iemand dit even aanpassen? Ik meld even dat de interne updatefunctie van uTorrent nog niet is bijgewerkt, ik wist niet dat dat ongewenst is?
Kan iemand dit even aanpassen? Ik meld even dat de interne updatefunctie van uTorrent nog niet is bijgewerkt, ik wist niet dat dat ongewenst is?
It takes one to know one...
De volgende zal wel als dubbelpost zo vaak op -1 zijn gezet maar gezien het tijdsverschil (18.43 tegen 18.42) mag deze gewoon op 0 blijven staan!
R_Rabbit10 in 'nieuws: Microsoft wil ook winkelwagentjes besturen'
Weer een goed voorbeeld van papagaaimodden zonder zelf even verder te kijken!
R_Rabbit10 in 'nieuws: Microsoft wil ook winkelwagentjes besturen'
Weer een goed voorbeeld van papagaaimodden zonder zelf even verder te kijken!
eens. De reactie op jouw post ook meteen maar even op 0 gezet, want wat daar slecht aan bedoelt is zie ik ook niet. (feitelijk onjuist is nog steeds 0)Dubbeldrank schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 17:15:
Dubbeldrank in 'meuk: µTorrent 1.7.6 build 7859'
Verwijderd
als je even leest staat er in dat topic ook wat over het scheidend vermogen van een oog. En het gaat hier ook om een scherm op een muur te plakken, niet deze resolutie op een 19"-scherm. Dus het lijkt me een terechte -1.Verwijderd schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 14:20:
Nog eentje: Verwijderd in 'nieuws: Japanse overheid investeert in ultra-hdtv'
hoe kan dit ooit een +1 waard zijn? Hij herhaalt wat in het artikel staat inclusief de GoT link die in het artikel staat. Degene waar hij op reageerd verdient imho gewoon een -1 en hij een 0.
Mwa, hij linkt nog wel naar GoT, maar dat is wel een beetje goedkoop scoren inderdaad. Die reactie waarop hij reageert is trouwens imo geen -1. Hij geeft slechts aan dat het daar wellicht óók aan kan liggen. Niet echt nuttig, maar wel een onschuldige 0.
Hij linkt dus helemaal niet naar GoT
geen idee hoe ik daar nou weer bij kwam.
Hij linkt dus helemaal niet naar GoT

[ Voor 15% gewijzigd door RoD op 16-01-2008 21:04 ]
Mei in 'nieuws: Oracle lijft BEA Systems in'
paulh in 'nieuws: Oracle lijft BEA Systems in'
Deze twee vindt ik persoonlijk eigenlijk geen +1, wat vinden jullie?
571Pro in 'nieuws: HTC kampt met driverproblemen in nieuwe generatie smartphones'
Niet echt een -1 lijkt mij? lijkt mij meer op een 0.
571Pro in 'nieuws: HTC kampt met driverproblemen in nieuwe generatie smartphones'
Hij zet er wel een offtopicdiscussie mee voort, eentje die hij zelf begonnen is. Ik kan best leven met een -1. Een 0 mag ook. Hangt er een beetje tussenin.SniperFox schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 01:08:
Ik vind het juist wel een -1. Wat heb ik er aan om te weten welke telefoon er over 2 jaar (alsof er na 2 jaar geen nieuwe versie van de iphone zou zijn) als reactie op de iphone eventueel zou gaan kunnen komen bij een artikel over slechte drivers?
Dat is ook wat ik bedoel met de offtopicdiscussie. Eerst post hij een heel vaag weinig relevant bericht.. goed, dat mag nog op 0, voor de moeite zullen we maar zeggen. Maar om dan die discussie voort te zetten op de manier die hij doet is nogal offtopic. Ik neig dus ook eigenlijk naar een -1. Een 0 is verdedigbaar door het onschuldige karakter en het feit dat het in ieder geval *iets* aan binding heeft met het artikel, maar dat is wel een beetje zoeken naar redenen om het een 0 te geven.
TheSiemNL in 'nieuws: Britse premier bezorgd over digitale steekwapens'
Een 0 lijkt mij beter.
Een 0 lijkt mij beter.
Verwijderd
dit lijkt me een 0, linkt gewoon door, jammer van de spelfout, matig grapje, maar geen -1 lijkt mij.
Wat is hier mis mee, behalve dat het toevallig de eerste is.
ShellGhost in 'nieuws: Nintendo belooft 65 Wii- en 80 DS-games in eerste helft 2008'
ShellGhost in 'nieuws: Nintendo belooft 65 Wii- en 80 DS-games in eerste helft 2008'
Die alternatieve "grappige" wijze van schrijven is imo absoluut geen reden om de post naar beneden te modden. Eens dus.Verwijderd schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 18:21:
dit lijkt me een 0, linkt gewoon door, jammer van de spelfout, matig grapje, maar geen -1 lijkt mij.
Die valt wmb onder de noemer "zinloze kreet". Als je dan ook nog de eerste bent heb je al helemaal de schijn van een FiPo.ShellGhost schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 19:35:
Wat is hier mis mee, behalve dat het toevallig de eerste is.
De eerste geeft goede informatie op een foute aanname van iemand boven hem. Daardoor voorkomt hij een verwarring die wmb best een +1 verdiend (voorheen +1 verhelderend).SniperFox schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 01:08:
Mei in 'nieuws: Oracle lijft BEA Systems in'
Die ander staat goed op 0!
Dit topic is gesloten.