Het kleine-mismoderatietopic deel V Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 14.196 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
EN-IS in 'nieuws: Alienware toont panoramisch scherm met rappe responstijd'

Maar liefst 21x -1 voor die post. Het is misschien geen briljante reactie, maar -1 vind ik veel te zwaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCapK
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-02 22:45

TheCapK

It's always tease, tease,

De volgende is een mooie post maar volgens mij is +1 toch echt iets te veel gevraagd:
Bezulba in 'nieuws: FAA: Boeing 787 Dreamliner gevoelig voor hackers'
Graag nog wat 0 modjes hierop?

Keep smiling! It makes people wonder what you've been up to!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12:04

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

RoD schreef op maandag 07 januari 2008 @ 20:15:
EN-IS in 'nieuws: Alienware toont panoramisch scherm met rappe responstijd'

Maar liefst 21x -1 voor die post. Het is misschien geen briljante reactie, maar -1 vind ik veel te zwaar.
Te zwaar misschien maar veel te zwaar zeker niet. "Wow, wat een vette scherm" en verder geen enkele interessante info. Dit is voor niemand echt de moeite waard om te lezen. Een 0 op het randje maar ik vind de -1 ook prima.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCapK

TheCapK

De volgende is weliswaar heel erg waar maar echt geen +1 waard:
bartware in 'nieuws: Napster gaat onbeschermde mp3-downloads aanbieden'
graag daar wat hulp bij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

k1n8fisher schreef op maandag 07 januari 2008 @ 20:33:
De volgende is weliswaar heel erg waar maar echt geen +1 waard:
bartware in 'nieuws: Napster gaat onbeschermde mp3-downloads aanbieden'
graag daar wat hulp bij!
Ik heb hem op 0 gezet. Grappig maar zeker geen echte toevoeging inderdaad (zo grappig dus niet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Bor de Wollef schreef op maandag 07 januari 2008 @ 20:19:
[...]

Te zwaar misschien maar veel te zwaar zeker niet. "Wow, wat een vette scherm" en verder geen enkele interessante info. Dit is voor niemand echt de moeite waard om te lezen. Een 0 op het randje maar ik vind de -1 ook prima.
Hij meldt verder hij dat scherm wel wil gebruiken voor ontwerpen ed, dat heeft ook nog "waarde". Zoals ik al zei, het is geen briljante post, maar ik vind hem geen -1 waard. Ik schaar dit toch niet meer onder een loze kreet, al is het nut van de post zeker beperkt.

Het is een beetje de combinatie van kreten wat het toch nog een 0 maakt, denk ik :P

[ Voor 6% gewijzigd door RoD op 07-01-2008 22:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

RoD schreef op maandag 07 januari 2008 @ 22:24:
[...]

Hij meldt verder hij dat scherm wel wil gebruiken voor ontwerpen ed, dat heeft ook nog "waarde".
Wat is de waarde van die opmerking dan? Waarom zou ik het als lezer interessant vinden of de poster het scherm voor ontwerpen wil gebruiken, voor gamen of om zijn koeiencollectie te monitoren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arne
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 02-09-2024
Ik vind het ook onder nutteloze kreet vallen. Ik geef hem voorlopig dan ook een -1.

When you only live once, try not to die?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Bor de Wollef schreef op maandag 07 januari 2008 @ 22:25:
[...]

Wat is de waarde van die opmerking dan? Waarom zou ik het als lezer interessant vinden of de poster het scherm voor ontwerpen wil gebruiken, voor gamen of om zijn koeiencollectie te monitoren?
Die waarde is vrij weinig. Dat stel ik niet in twijfel. Echter het geheel vind ik te zwaar voor een -1. Voor de leze is het ook niet bijzonder irritant, maar ook niet storend, naar mijn mening.
Ik vind em hier wel onder vallen:
De score 0 is bedoeld voor opmerkingen die niet direct bijzonder nuttig zijn, maar ook geen kwaad in de zin hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Bij deze reactie: DarkJack in 'nieuws: Opensource-zoekmachine Wikia van start gegaan' moest ik toch echt hardop lachen. Waarom 13x -1?

https://oneerlijkewoz.nl
Het ergste moet nog komen / Het leven is een straf / Een uitgestrekte kwelling van de wieg tot aan het graf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Ik denk dat weinig mensen hem snappen en de reactie zo als zinloze kreet gezien wordt. Ik vind het in ieder geval de titel grap wel waard :) Nulletje gegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Waarom krijgt deze reactie zoveel -1's? Inhoudelijk klopt het misschien niet, maar dat is nog geen reden om het naar -1 te zetten, en de reactie trollt of flamed ook niet echt. Vrij onschuldig, dus een 0 imho.

[ Voor 6% gewijzigd door wildhagen op 08-01-2008 12:03 ]

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megaflix
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-03 19:58
nieuws: Nederlandse MMO Spellborn is zaterdag te testen in Scheveningen

Geen tekst in het artikel, alleen een titel, met als gevolg dus een hele schare aan niet-interessante offtopic opmerkingen daarover :)

Hele artikel is nu weer weggehaald.

[ Voor 6% gewijzigd door Megaflix op 08-01-2008 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Groever
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 11-06 22:17
Anoniem: 175233 in 'nieuws: Alienware toont panoramisch scherm met rappe responstijd'

Onterechte +1 wat mij betreft, herhaalt alleen maar wat er al gezegd is en de post is feitelijk onjuist. (haalt grijs-grijs en wit-zwart door elkaar). Een 0 lijkt me meer op zijn plaats.

[ Voor 5% gewijzigd door Groever op 08-01-2008 15:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fox
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

Fox

Groever schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 14:37:
Anoniem: 175233 in 'nieuws: Alienware toont panoramisch scherm met rappe responstijd'

Onterechte +1 wat mij betreft, herhaalt alleen maar wat er al gezegd is en de post is feitelijk onjuist. (haalt grijs-grijs en wit-zwart door elkaar).
Ik vindt eerder dat de bovenstaande post op een 0 moet, deze was later gepost.
Anoniem: 239727 in 'nieuws: Alienware toont panoramisch scherm met rappe responstijd'

Als je kijkt naar de datum waarop het gepost is, is deze feitelijk eerder gepost, die verdient van mij dan ook een +1. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Blokker_1999 in 'nieuws: Nieuwe LG-telefoons ontdekt op de CES'
Zonder onderbouwing niet meer waard dan een 0, en bovendien niet erg relevant voor het artikel.

TheGhostInc in 'nieuws: Nieuwe LG-telefoons ontdekt op de CES'
Deze mag imo wel op +1. Goede beargumenteerde uitleg en zet een punt goed neer. En hoewel de relevantie niet erg hoog is, vind ik wel het wel meerwaarde hebben.

[ Voor 32% gewijzigd door RoD op 08-01-2008 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCapK

TheCapK

SniperFox schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 15:17:
[...]

Ik vindt eerder dat de bovenstaande post op een 0 moet, deze was later gepost.
Anoniem: 239727 in 'nieuws: Alienware toont panoramisch scherm met rappe responstijd'

Als je kijkt naar de datum waarop het gepost is, is deze feitelijk eerder gepost, die verdient van mij dan ook een +1. :)
Op zich zijn het allebei dubbelposts aangezien een ander (ron-ner) eerder l hetzelfde had gepost. Deze begon zijn post echter nogal negatief en heeft daardoor een nivo van -1 bereikt.
Anoniem: 240197 in 'nieuws: Alienware toont panoramisch scherm met rappe responstijd'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCapK

TheCapK

Wat met reacties als deze:
Anoniem: 229719 in 'nieuws: Alienware toont panoramisch scherm met rappe responstijd'
Heeft eerst iets weggezet. Daar heeft ie commentaar op gekregen waarna hij de originele tekst weghaalde en de reacties op zijn originele post weer gaat becommentarieren.
Heb er een -1 aan gegeven. Dit soort acties maakt het lezen er ook niet makkelijker op en mogen van mij worden afgestraft.

En deze:
Mektheb in 'nieuws: Alienware toont panoramisch scherm met rappe responstijd'
Mismod of verkeerde knopje? +2 voor deze reactie is natuurlijk zwaar onzin. -1 is hoog genoeg wegens:....noem maar op en het klopt wel!

[ Voor 18% gewijzigd door TheCapK op 08-01-2008 17:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

k1n8fisher schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 17:39:
Wat met reacties als deze:
Anoniem: 229719 in 'nieuws: Alienware toont panoramisch scherm met rappe responstijd'
Heeft eerst iets weggezet. Daar heeft ie commentaar op gekregen waarna hij de originele tekst weghaalde en de reacties op zijn originele post weer gaat becommentarieren.
Heb er een -1 aan gegeven. Dit soort acties maakt het lezen er ook niet makkelijker op en mogen van mij worden afgestraft.
En daar staat nu "praat geen onzin, juist door de kromming is dit niet nodig" wat IMO gewoon een -1 is. De rest boeit niet meer.

En deze:
Mektheb in 'nieuws: Alienware toont panoramisch scherm met rappe responstijd'
Mismod of verkeerde knopje? +2 voor deze reactie is natuurlijk zwaar onzin. -1 is hoog genoeg wegens:....noem maar op en het klopt wel!
De smiley doet het 'm. Ook hier kan je moeiteloos een -1 parkeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

wildhagen schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 12:03:
Waarom krijgt deze reactie zoveel -1's? Inhoudelijk klopt het misschien niet, maar dat is nog geen reden om het naar -1 te zetten, en de reactie trollt of flamed ook niet echt. Vrij onschuldig, dus een 0 imho.
Dat ben ik met je eens. Een 0 is uitgedeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Moeilijk geval, wat doen we met zoiets als deze reactie?

Zoveelste gevalletje moderatiegezeik.

Antwoord geven is goed en wel, maar het is slechts één woord (nog een niet-bestaand woord ook, maar dat terzijde). Nu is 99 procent van de reactie dus gewoon moderatieklagen... van mij daarom een -1.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Done :)

[edit]
En ja, een 0 is goed te verdedigen. :)

[ Voor 78% gewijzigd door Delerium op 08-01-2008 18:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Van mij ook een -1. Simpelweg ja/nee antwoorden is ook niet bijster nuttig. Als je iemand z'n vraag wilt beantwoorden zoals deze poster doet, dan zul je daar toch een reden voor moeten geven. Zo'n reactie met alleen "jep" is imo gewoon een slecht antwoord. Ik had er nog wel een 0 voor willen geven omdat het wel gewoon een antwoord is op een vraag, maar nu met dat moderatiegezeur erbij wordt het voor mij een glasharde -1.

edit:
Aha, een admin-edit dus. Mag de reactie nu wel weer naar 0?

[ Voor 7% gewijzigd door RoD op 08-01-2008 18:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Mwah, een 0 is nu te verdedigen na de modbreak, maar ik vind het toch gewoon te simpel, ik blijf bij de -1, om de reden die jij ook al noemt: het voegt op deze manier niet zo heel veel toe. Maar ik kan nu wel met een 0 leven dus.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Ik heb ook een -1 gegeven gezien ik er geen enkele toevoeging in zie op deze manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rogierslag
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-10-2024
ik vind het normaal geenstijl om hier je eigen reacties te posten, maar ik vind dat deze (http://tweakers.net/react...=Posting&ParentID=2391798) reactie wel een hogere score verdient. Op het moment zijn er namelijk 0 moderaties op gedaan, en ik vind dat die uiteindelijk wel wat hoger mag komen...

mag het? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Een goeie reply mag je altijd pushen.

Maar aan de andere kant staat 'ie er nog maar een paar uur. Geduld enzo....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Je staat inmiddels zelfs al op +2 zie ik. Zelfs gemiddeld +2,0. Geduld is een schone zaak :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 240541

Ja, het is ook een erg mooie post, prima, goed, van mij krijg je er nog een dubbele +2 bij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-06 08:37

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

wildhagen schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 18:00:
Moeilijk geval, wat doen we met zoiets als deze reactie?
Toch maar op 0 gezet, ondanks het een ontzettend korte reactie is.
rogierslag schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 22:31:
ik vind het normaal geenstijl om hier je eigen reacties te posten, maar ik vind dat deze (http://tweakers.net/react...=Posting&ParentID=2391798) reactie wel een hogere score verdient.
Voortaan wat langer wachten, maar van mij heb je ook een +2 gekregen. :)

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubbeldrank
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Dubbeldrank

Get lucky!

Kan iemand eens kijken naar de moderatie in dit bericht? Wederom onnodige (-1 ongewenst) voor vrij normale reacties.

nieuws: Sid Meier krijgt Lifetime Achievement Award

It takes one to know one...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

Staat maar 1x -1 (stonden er 2 :) )
Valt nog wel mee.
Sid "Ik wil mijn naam boven ieder spel" Meier
Mag van mij wel op -1 blijven. Lekker nutteloos en beetje rant (al is het misschien grappig bedoeld)

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Langsgelopen. Er stonden twee -1's, waarvan 1 (de 2e) imho onterecht. Gecorrigeerd. De andere -1 is terecht.

Ben het dus met Kixstart hierboven eens.

[ Voor 17% gewijzigd door wildhagen op 09-01-2008 13:31 ]

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Anoniem: 235257 in 'nieuws: Sid Meier krijgt Lifetime Achievement Award'
Dat is gewoon een flame richting zijn persoon. Staat verder geen enkele onderbouwing bij. Van mij dus ook een -1.
YopY in 'nieuws: Sid Meier krijgt Lifetime Achievement Award'
Die stond verder nog op -1, maar die heb ik net op 0 gezet. Verder staat er imo niks verkeerd.

Edit: Ik deed dus hetzelfde als de twee hierboven :P

[ Voor 14% gewijzigd door RoD op 09-01-2008 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubbeldrank
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Dubbeldrank

Get lucky!

Thanks, de eerste twee staan nu goed. De overgebleven -1 is inderdaad terecht. Wat een snelheid :)

It takes one to know one...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Dubbeldrank schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 13:28:
Kan iemand eens kijken naar de moderatie in dit bericht? Wederom onnodige (-1 ongewenst) voor vrij normale reacties.
Ik denk dat je écht wat langer moet wachten voortaan. De eerste reactie in dat bericht is 13:19 geplaatst en je vraagt hier nog geen 10 minuten later al om correcties.

Begrijp me niet verkeerd, we willen wel helpen, maar geef het systeem even wat meer tijd ;)

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjtdevries
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22-05 13:07
Kixtart schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 13:30:
Staat maar 1x -1 (stonden er 2 :) )
Valt nog wel mee.

[...]

Mag van mij wel op -1 blijven. Lekker nutteloos en beetje rant (al is het misschien grappig bedoeld)
Mwah, is het echt zo'n rant?
Sid Meier was eigenlijk de eerste game designer die zo duidelijk zijn naam er boven zette, en is dat ook wel zo ongeveer gebleven.

Er is wat dat betreft eigenlijk helemaal geen reden om het meteen als rant te beschouwen. Er wordt geen negatieve of positieve lading aan gegeven.

Ok een oneliner waarin je dat constateert is bepaald geen post met meerwaarde, maar moet het dan nu meteen een -1 krijgen?

Als het nou duidelijk was dat het als rant bedoeld was, dan zou ik het wel geven, maar nu zou ik eerder naar 0 neigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Ik denk dat het door de toon komt. Jij weet wel dat Sid Meier daar als eerste mee begon, maar ik wist dat niet. Dus zoals ik het lees komt het over als een jaloerse (?) reactie die geheel niets toevoegt. Als hij nu ook even meldt dat Sid Meier daar oorspronkelijk mee begonnen is, dan is het wat anders.

Nee ik zie er nog steeds geen waarde in, dus ik houdt de reactie op -1. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Het is in dit geval met name de toon die de doorslag gegeven heeft. Zoals het er nu staat komt het gewoon ranterig over, en daarom blijft ook mijn -1 gehandhaafd.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjtdevries
Waar zien jullie die toon dan?
Sid "Ik wil mijn naam boven ieder spel" Meier
Ik kan hier echt met de beste wil van de wereld geen toon aan koppelen. Geen negatieve en geen positieve. Het kan echt met het grootste gemak allebei zijn.

Ik krijg soms de indruk dat mensen bij oneliners automatisch een negatieve toon zien, terwijl daar helemaal geen aanleiding voor is.

Kijk als er een ;) of |:( of zo bij staat dan wordt de toon duidelijk.

Wat is het precies in die oneliner wat jullie doet concluderen dat het negatief bedoeld is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Ik wil mijn naam boven ieder spel. Doet mij denken dat de poster bedoelt dat deze persoon erop gefocused is om maar zoveel mogelijk naamsbekendheid te genereren. Alsof dit zijn doel is. Zonder onderbouwing is dat gewoon een flame naar zijn persoon. Je zet hem *imo* neer als iemand die aandachtsgeil is, in plaats van een gamemaker.
Dat is verder ook het enige wat er in die post staat. Dat maakt het gewoon een waardeloze post.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Precies wat RoD al zegt.

Het komt gewoon vreselijk negatief over. En wat dan nog, als hij zijn naam boven al zijn spellen wil? Hij heeft ze grotendeels bedacht en uitgewerkt, waarom mag hij dan de credits niet krijgen?

En inderdaad, het is niet meer dan een simpele loze kreet, waar verder geen onderbouwing in zit, en voegt als zodanig dus ook niets toe aan de newspost. Gecombineerd met bovenstaande kan ik dan ook geen goede reden bedenken waarom het een 0 waard zou moeten zijn.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Synch
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 19-06 13:37
Blah.NET in 'nieuws: Celstraf voor systeembeheerder wegens digitale tijdbom'

erm, kan deze persoon geen waarschuwing krijgen ofzo?

Ik word ziek van al die mensen die OP de frontpage gaan posten hoe slecht er gepost/gemod word.

Wat moeten we hier aan doen?? je kan moeilijk achter ieder zon post gaan zetten dat hij dat maar op het forum moet plaatsen, je betn dan immers zelf ook de frontpage aan het vervuilen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Hij zou inderdaad wel een berichtje mogen hebben ja. Maar meer dan op -1 zetten kan ik ook niet doen.
Wat ik nog erger vind is dat er iemand voor die reactie zelfs een +1 gegeven heeft! Die persoon mag van mij dan eigenlijk wel gelijk behandeld worden. :/

Het mag nu toch wel eens duidelijk zijn hoor, dat klagen over moderatie, nieuwsposts en andere zaken niet op de FP thuis hoort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 223468

wolkje schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 20:19:

Wat ik nog erger vind is dat er iemand voor die reactie zelfs een +1 gegeven heeft! Die persoon mag van mij dan eigenlijk wel gelijk behandeld worden.
ja ok en dan mag degene die dit Arieke in 'nieuws: Negroponte: XO-laptop krijgt dualboot Windows XP-Linux' als +1 gemodereerd heeft ook wel een mailtje hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerBee
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

KillerBee

This fragster is unstoppable!

Mijn eerste reactie hier ;)

Er stonden gisteren al een aantal offtopic reacties in nieuws: Microsoft gelooft nog in hd-dvd (XP en Vista geneuzel), er is nu nog een reeks bijgekomen, ik krijg ze niet in het rood, dus alle hulp is welkom :)

Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Anoniem: 126805 in 'nieuws: Microsoft gelooft nog in hd-dvd '
Ononderbouwd slap geneuzel imo. Hij heeft een punt, ergens, maar zet dit zwaar overdreven neer. Imo geen meerwaarde.

Verder net een stuk of 20 reacties op -1 gezet omdat het volledig offtopic gaat. Ongelofelijk hoe één zo'n Apple fanboy de discussie omzet naar "hoe slecht MS met Vista wel niet is".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Hej ik vind deze eigenlijk wel meevallen (0'etje)
The Zep Man in 'plan: Forumonderhoud: React-upgrade op donderdag 10 januari'
The Zep Man in 'plan: Forumonderhoud: React-upgrade op donderdag 10 januari'
AlexanderB in 'plan: Forumonderhoud: React-upgrade op donderdag 10 januari'
Dat mag je toch best vinden. Als dit door offtopic weg moet, kunnen er wel meer weg, zoals de reply op bovenstaande:
Mesjefskie in 'plan: Forumonderhoud: React-upgrade op donderdag 10 januari'

Ik vind het continue naam-bedenken vervelender dan iemand die op een non-scheld manier klaagt op de reclames.

edit: over die 1e ben ik nog het twijfelen. Zonder onderbouwing zeggen dat de enige reden voor de nieuwe stijl de reclame is, is ook onzin. Convince me voor de -1's ;)

[ Voor 8% gewijzigd door Kixtart op 10-01-2008 11:20 ]

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

RoD schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 07:48:
Anoniem: 126805 in 'nieuws: Microsoft gelooft nog in hd-dvd '
Ononderbouwd slap geneuzel imo. Hij heeft een punt, ergens, maar zet dit zwaar overdreven neer. Imo geen meerwaarde.
Hij heeft ondanks het bijna komische verhaal wel een punt. Ik heb een 0 gegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjtdevries
RoD schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 17:35:
Ik wil mijn naam boven ieder spel. Doet mij denken dat de poster bedoelt dat deze persoon erop gefocused is om maar zoveel mogelijk naamsbekendheid te genereren. Alsof dit zijn doel is. Zonder onderbouwing is dat gewoon een flame naar zijn persoon. Je zet hem *imo* neer als iemand die aandachtsgeil is, in plaats van een gamemaker.
Is het er dan niet op gericht om naamsbekendheid te genereren?
Bij recente spellen kan je nog aanvoeren dat het is om te laten zien dat het van een ervaren gamemaker af komt. Maar dat argument kun je absoluut niet aanvoeren voor de vroege spellen zoals RRT en Civ!

Niemand anders in de gamewereld doet het. Het is echt alleen Sid Meier die zo fanatiek zijn naam verbind aan spellen. Is het dan zo erg dat je dat constateert in een oneliner zonder er een waardeoordeel over te geven?
Dat is verder ook het enige wat er in die post staat. Dat maakt het gewoon een waardeloze post.
Inderdaad een waardeloze post. Een post zonder (meer)waarde. Volgens mij hadden we daar toch het nivo 0 voor?

En voor flames trolls en andere zeer storende posts -1?

Ik vraag me af waar het 0 nivo nog voor is, als waardeloze posts naar -1 gaan en posts die wel waarde hebben naar +1.

Storen jullie je werkelijk zo erg aan deze oneliner?

Jullie zullen toch moeten toegeven dat wat Sid Meier doet, in de gamewereld echt niet normaal is.
Is zo'n oneliner die dat constateert dan werkelijk zo storend?

Ik ben een fan van Sid, maar ik heb me er helemaal niet aan gestoord. Het is nou eenmaal zo.

Boeit me ook verder niet zo, maar ik vraag me wel eens af of er niet te snel posts naar -1 gezet worden. Het verschil tussen 0 en -1 is veel groter dan tussen 0 en +1
-1 geeft echt een gigantisch negatief waardeoordeel: "Je post is zo ontzettend slecht dat we 'm onzichtbaar maken voor normale lezers"

Ik denk dat wel eens wordt vergeten hoe rot een -1 voor een overbodige post overkomt bij mensen, die het uiteindelijk helemaal niet zo slecht bedoeld hebben.
Kijk een troll of flame die doet zoiets heel bewust en die mag flink afgestraft worden van me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fox
  • Niet online

Fox

frankvdtillaart in 'nieuws: Ook NEC presenteert panoramisch gamescherm'
Ik vindt dit nou niet echt persoonlijk een +1, dit licht namelijk al een beetje voor de hand.

_Moe_ in 'nieuws: Ook NEC presenteert panoramisch gamescherm'
Deze vindt ik best wel overbodig, -1 of een onschuldige 0?

SlasZ in 'nieuws: Ook NEC presenteert panoramisch gamescherm'
Een reactie op laag niveau, -1 imo.

GENETX in 'nieuws: Asus toont G70 sli-gamelaptop '
Niet echt een +1 of zie ik dat nu fout?

Dutchy_ in 'nieuws: Asus toont G70 sli-gamelaptop '
Nog zo'n reactie op fok niveau, -1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arne
SniperFox schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 11:56:
frankvdtillaart in 'nieuws: Ook NEC presenteert panoramisch gamescherm'
Ik vindt dit nou niet echt persoonlijk een +1, dit licht namelijk al een beetje voor de hand.
eens
_Moe_ in 'nieuws: Ook NEC presenteert panoramisch gamescherm'
Deze vindt ik best wel overbodig, -1 of een onschuldige 0?
onschuldige 0 imho. Mits het niet zijn eerste reactie daar is. Het klinkt alsof een eerdere post van hem "ontkracht" was en hij meld dat dat wel zo is. (zal zo de draad even lezen)
eens
GENETX in 'nieuws: Asus toont G70 sli-gamelaptop '
Niet echt een +1 of zie ik dat nu fout?
0 gegeven
Dutchy_ in 'nieuws: Asus toont G70 sli-gamelaptop '
Nog zo'n reactie op fok niveau, -1.
naja, de toon is nogal slecht, maar hij heeft wel een punt. Mijn laptop wil je ook niet als laptop gebruiken :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fox
  • Niet online

Fox

arne schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 12:13:

[...]

onschuldige 0 imho. Mits het niet zijn eerste reactie daar is. Het klinkt alsof een eerdere post van hem "ontkracht" was en hij meld dat dat wel zo is. (zal zo de draad even lezen)
Ik heb hem ook maar een 0 gegeven, het is wel een kleine dubbelpost maar ook niet trollerig.
[...]

naja, de toon is nogal slecht, maar hij heeft wel een punt. Mijn laptop wil je ook niet als laptop gebruiken :p
Als hij dat "teringheet" eruit had gelaten had hij van mij een 0 gekregen, maar zulke taal in een reactie verwerken vindt ik persoonlijk niet echt netjes voor op de frontpage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arne
Nee, taalkundig is het geen voorbeeld van wat je op de FP wil hebben inderdaad. Misschien voorlopig toch maar -1 geven in de hoop dat hij ff komt klagen en zijn reactie wijzigd ofzo....

edit: even zijn profiel doorgekeken, zijn overige posts zijn meestal wel netjes van taal, maar ontbreekt het punt vaak. interessante ontwikkeling :p

[ Voor 29% gewijzigd door Arne op 10-01-2008 12:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

trixx in 'nieuws: Darth Vader en Yoda maken opwachting in Soul Calibur 4'
Imo is dit geen -1 waard. Onschuldige 0.

Pietervs in 'nieuws: Darth Vader en Yoda maken opwachting in Soul Calibur 4'
Stukje onzin-offtopic, en iets wat al eerder gepost is. Genoeg voor -1?

[ Voor 35% gewijzigd door RoD op 10-01-2008 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Niemand met mij eens? ;) (zie eerdere post)

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Inderdaad geen -1 maar een normale 0. Fixed en de post staat nu ook op 0 netto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Kixtart schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 11:16:
edit: over die 1e ben ik nog het twijfelen. Zonder onderbouwing zeggen dat de enige reden voor de nieuwe stijl de reclame is, is ook onzin. Convince me voor de -1's ;)
De eerste twee heb ik een -1 gegeven. De eerste is inderdaad gewoon niet onderbouwd. De tweede vertelt dat het heus wel mogelijk is op andere manieren advertenties weg te halen, wat zeker niet gewenst is.

De derde en vierde reacties hebben een 0 gekregen. Die vind ik onschuldig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arne
Onderbouwing genoeg onder zijn linkje. Wat dit echter met het onderhoud van het forum te maken heeft? Ik heb hem voorlopig nog maar niet gemodereerd. Ononderbouwd is het in ieder geval niet imho, offtopic misschien, bedoelt om irritatie uit te lokken waarschijnlijk wel. Maar wanneer hij het over een ander bedrijf als tweakers.net zou hebben gehad, zou het dan een -1 zijn geweest? Ik denk eigenlijk van niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Het gaat mij vooral om het stukje:
Enige reden waarom de layout van de frontpage veranderd was was om er meer reclame in te stoppen.
Niet onderbouwd, gewoon een flame. Ook al kan de rest van de reactie (vooral dat linkje) wel onderbouwd zijn, die bovenstaande opmerking doet het hem. De hele reactie is gewoon niet interessant op deze manier, maar sowieso al offtopic.
In totaal genoeg reden voor mij om deze reactie naar -1 te schoppen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Wat te doen met deze reactie? Die laatste zin maakt het imho tot een flamebait... de rest van de reactie is overigens ook niet al te hoogstand.

[ Voor 16% gewijzigd door wildhagen op 10-01-2008 14:37 ]

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Een discussie over de discussie die bovendien ononderbouwd en lichtelijk ranterig aandoet scoort al niet erg hoog. Tel daar de laatste zin bij op en dan heb je een -1, naar mijn mening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

wildhagen schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 14:35:
Wat te doen met deze reactie? Die laatste zin maakt het imho tot een flamebait... de rest van de reactie is overigens ook niet al te hoogstand.
Ongeacht de inhoud van de reactie, is dat een regelrechte -1 ja. Flamebaits horen niet thuis op T.net. Die plaatst ie maar bij geenstijl of fok ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 18-06 20:58

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Altijd weer hetzelfde gedoe rond nieuwsposts waarin het woord Microsoft wordt genoemd. Ben er even langs gegaan, veel -1's uitgedeeld weer. Nog niet alle (die gemeldt door RoD) staan op de juiste eindscore, er mogen dus nog wel wat mensen overheen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCapK

TheCapK

Staan nu wel allemaal op -1. Wat te denken van de volgende:
t-h in 'nieuws: Negroponte: XO-laptop krijgt dualboot Windows XP-Linux'
Vooral de zinsnede: Linux is leuk, voor tweakers, geeks en nerds.
Komt op mij zeer trollerig over. Alsof mensen die Linux gebruiken een afwijking hebben. -1 IMO.
En dan heb ik het nog niet eens over de onwaarheden die er weggeschreven worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreezeXJ
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 19-06 15:48

FreezeXJ

DPC-Crew

Mooooh!

onwaarheden hebben we de 'react'-feature voor, en verder probeert hij het wel te onderbouwen. Een +1 (voor degelijke post met onderbouwing) zal het niet worden, maar die 0 vind ik toch echt terecht. Hij laat ruimte om een (zinnige?) discusse op te starten, beargumenteert, en maakt helaas wat foutjes. Zet ze recht in een mooie reactie, en voila. In feite zet hij de deur open voor een mooie +1 reactiepost waarin iemand de fouten uit z'n betoog haalt.
/me Freeze_XJ ziet dat het goed is

"It needs but one foe to breed a war, not two, master Warden. And those who have not swords can still die upon them" - Eowyn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --Niels--
  • Laatst online: 07:46
Hoe kan iemand een +1 geven voor zowel deze als deze reactie. (er even van uit gaan dat het door dezelfde persoon is gedaan) Misschien een idee om de modrechten van deze persoon op inactief te zetten?

Voor de eerste twijfel ik nog tussen een -1 en een 0 en de tweede is volgens mij gewoon een -1, voegt helemaal niks toe en compleet oftoppic.

Edit:
De eerste heeft nu zelfs een +2 gekregen (de +1 is daar weg)

[ Voor 6% gewijzigd door --Niels-- op 10-01-2008 19:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCapK

TheCapK

Hier weer een die MS niet normaal kan schrijven:
Anoniem: 229839 in 'nieuws: AT&T overweegt zijn netwerk te filteren tegen piraterij'
Graag meehelpen op -1 te zetten!
Deze heeft een leuk idee maar zijn einde vind ik toch wel naar de -1 neigen:
daanski82 in 'nieuws: AT&T overweegt zijn netwerk te filteren tegen piraterij'

[ Voor 22% gewijzigd door TheCapK op 10-01-2008 19:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Laatst online: 09:55

scorpie

Supra Addict

Ik heb het topic even doorgebladerd, en het is niet gebruikelijk om eigen reacties te posten, maar ik heb er net eentje gepost, en hij wordt totaal neergesabeld, en in mijn ogen totaal onterecht:
scorpie in 'nieuws: Eerste benchmarkresultaten Radeon HD 3670 verschenen'

Moet ik er soms expliciet bijzetten dat ik sarcastisch ben, of noemen jullie dit ook al een troll / flamebait? De user waar ik op reageer kon zoiets makkelijk zelf zoeken. Als hij z'n vraag op het forum had gesteld was het topic onherroepelijk gesloten, maar op de frontpage is het stellen van zoekvragen niet storend? Ik vind persoonlijk van wel, had de user 2 tellen op google / wikipedia gezocht, dan had hij mijn link ook gevonden. Hij weet immers al dat hij een overzichtstabelletje zoekt, omzetten naar het Engels, en voila. Ik breng het tenminste nog op een manier dat hij zelf kan bedenken dat hij fout zat, zonder dat ik hem uitscheld of wat ook.

Tevens post ik als enige reply'er notabene een antwoord op zijn vraag, een overzichtstabelletje :?

edit:
@hieronder (vond het geen extra post waard om hierover door te gaan):

offtopic:
Goed dat de goed bedoelde posts keihard omlaag gemod worden, hulde.

Ik zal nog eens wat bijdragen aan die frontpage. :/
Lijkt wel of alles wat er op de frontpage staat eerst 100x wordt opgeblazen alvorens wordt gemod. Dat is ook de reden dat ik het nooit fijn vind om op de frontpage te reageren omdat je posts toch vaak verkeerd geïnterpreteerd worden wanneer je niet je complete memory dump van je hersenen in je post stopt.

Zeer jammer weer dit, ik zal er voortaan lekker wegblijven.

[ Voor 21% gewijzigd door scorpie op 10-01-2008 20:57 ]

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCapK

TheCapK

Het kan inderdaad sarcastisch bedoeld zijn maar het komt op mij in eerste instantie nogal denigrerend over. Ik proef er een beetje het: "wat ben je toch een lompe lul" gevoel achter. Daarom zullen anderen waarschijnlijk jouw reactie op -1 hebben gezet net als ik. Op zich heb je wel gelijk met je opmerkingen maar de toon van jouw reactie is wat blijft hangen en dat komt zeer negatief over.
Had je het anders verwoord dan had het een stuk kunnen schelen en misschien wel een +1 kunnen worden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Ook op mij komt het over als " wat ben je toch een domme lul " en ik heb er dan ook een -1 voor uitgedeeld. Totaal geen constructieve post op deze manier maar 100% flamebait.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreezeXJ
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 19-06 15:48

FreezeXJ

DPC-Crew

Mooooh!

is Anoniem: 247467 in 'Eerste usb 3.0-connector duikt op' niet gewoon een rasechte "First Post!"?

Draadje is soms wat wankel, maar staat verder redelijk. Jammer van de grote hoeveelheid nullen die de laatste tijd opduikt.

(oh en Duce in hetzelfde draadje vind ik ook een -1 waard, hoe denkt de rest daarover?)

"It needs but one foe to breed a war, not two, master Warden. And those who have not swords can still die upon them" - Eowyn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Edit: @scorpie:
Ik kan er wel sarcasme in herkennen, maar het geeft inderdaad een sterk gevoel wat hierboven beschreven wordt. Degene waar je op reageert stelt een normale vraag -wellicht niet een heel erg zinvolle, maargoed- en jij reageert met als enige "doel" om zijn domheid aan te tonen.
Niet relevant en niet netjes.

Nu zul je het ongetwijfeld niet zo bedoelen, anders kwam je het hier niet melden, maar van je reactie kan ik niks anders maken.

De kwaliteit van de vraag van degene waar je op reageert is hier imo niet relevant.
Goed dat de goed bedoelde posts keihard omlaag gemod worden, hulde.

Ik zal nog eens wat bijdragen aan die frontpage. :/
Lijkt wel of alles wat er op de frontpage staat eerst 100x wordt opgeblazen alvorens wordt gemod. Dat is ook de reden dat ik het nooit fijn vind om op de frontpage te reageren omdat je posts toch vaak verkeerd geïnterpreteerd worden wanneer je niet je complete memory dump van je hersenen in je post stopt.

Zeer jammer weer dit, ik zal er voortaan lekker wegblijven.
Dat is een beetje een overdreven reactie imo :) Je kunt prima je gedachten posten over een bepaald onderwerp, zolang je dit netjes doet. Het is niet erg prettig als je een serieuze vraag stelt en dat je zo kleinerend op je zoekcapaciteiten gewezen wordt. Bovendien voegt het gewoon weinig toe. Zo'n post is helaas voor niemand interessant om te lezen.

Ik wil niet zeggen dat je post onzin is of dat je geen punt hebt, maar de manier waarop je er uiting aan geeft, en de plaats waar je dit doet, is niet goed.

[ Voor 49% gewijzigd door RoD op 10-01-2008 21:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

scorpie schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 20:20:
Ik heb het topic even doorgebladerd, en het is niet gebruikelijk om eigen reacties te posten, maar ik heb er net eentje gepost, en hij wordt totaal neergesabeld, en in mijn ogen totaal onterecht:
scorpie in 'nieuws: Eerste benchmarkresultaten Radeon HD 3670 verschenen'
Sorry, maar je klaagt over moderatie (de laatste alinea). De zoveelste klager. Dat alleen al is een directe -1 waard, ongeacht de rest van de reactie.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Zie deze: Anoniem: 205192 in 'nieuws: Razer introduceert Mako 2.1-speakerset'

-1 imho wegens de "stelletje loosers" flame

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arne
@scorpie
Ik vind het een stuk beter dan de standaard "google: <zoekactie>" reply. Het heeft nog iets origineels en is wat mij betreft nog minder irritant dan de standaard "zoek op google en vind" replies. Allen het deel over wat / waar hij studeert en dat hij dan wel een keyword moet kunnen verzinnen is een beetje jammer. Haal je modgezeur even weg en je krijgt van mij je 0 wel. Gezeur over moderatie hoort namelijk wel hier en nergens anders. Kennelijk weet je dit topic ook perfect te vinden, dus ik snap het probleem niet. Je reactie op reacties van anderen hier is dan wel weer enigsinds kinderachtig. Als delfse student neem ik aan dat je toch wel een beter antwoord kan geven dan dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arne
Wat vinden jullie van deze post dan:
http://core.tweakers.net/...pam-zorgen.html#r_2396127
Een beetje humor moet kunnen toch?

offtopic:
Ik krijg het ook nog steeds niet voor elkaar om gewoon een "<naam> in <topic>" linkje te krijgen zonder hem zelf te typen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Onschuldig geintje idd, staat nu op 0.

Overigens kun je dat soort linkjes krijgen door de directe link naar een post te pakken: RRRobert in 'nieuws: Printerhack via browser kan voor papieren spam zorgen'
Je linkt nu namelijk naar de reactie in het draadje zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arne
offtopic:
bedankt voor het antwoord, sorry voor de spam (ben er dankzij RoD dus eindelijk uit)

edit:
spam weg, bedankje terug

[ Voor 83% gewijzigd door Arne op 11-01-2008 00:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

arne schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 00:35:
Wat vinden jullie van deze post dan:
http://core.tweakers.net/...pam-zorgen.html#r_2396127
Een beetje humor moet kunnen toch?

offtopic:
Ik krijg het ook nog steeds niet voor elkaar om gewoon een "<naam> in <topic>" linkje te krijgen zonder hem zelf te typen...
Ik heb een -1 gegeven. Oude koe, de nee/nee opmerking komt bij elk topic over spam weer terug zowat: die kennen we nu dus wel een keer. Blijft een post over die niets toevoegt. Indien je geen -1 wilt geven vind ik een 0 de max score. De +1's die zijn uitgegeven zijn imho te hoog. Het overgrote deel heeft een -1 gegeven (33 tegen 29 neutraal en 5 meerwaarde)

[ Voor 5% gewijzigd door Bor op 11-01-2008 09:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCapK

TheCapK

Hij staat nu 36x 0 en 33x -1. mag van mij wel op 0 staan. Zijn er trouwens meer in dat topic die op 0 mogen staan en daar niet staan. Is ook een topic waar de grappige opmerkingen niet uit kunnen blijven. Zelf vind ik de opmerking over de papierversnipperaar wel leuk:
Anoniem: 234465 in 'nieuws: Printerhack via browser kan voor papieren spam zorgen'
heeft echter wel 45 x -1 gekregen. Heb zelf toch een 0 uitgedeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjtdevries
arne schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 00:17:
@scorpie
Ik vind het een stuk beter dan de standaard "google: <zoekactie>" reply. Het heeft nog iets origineels en is wat mij betreft nog minder irritant dan de standaard "zoek op google en vind" replies.
Ik ben het helemaal met Arne eens.

Tuurlijk heeft de reactie iets in de trand van "waarom stel je zo'n domme vraag"
Maar dat is volgens mij dan ook volledig terecht in dit geval.

Als je al jaren op tweakers zit en dan met zo'n vraag aan komt, dan lijkt dat eerder op een troll, dan op een serieuze vraag. (www.amd.com is ook zo ontzettend moeilijk om te bedenken...)

Ik vind de reactie van scorpie ook orgineel en leuk EN BOVENDIEN geeft hij een heel mooi antwoord aan de vraagsteller, met die wiki pagina.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCapK

TheCapK

Is dit commentaar op tweakers of behulpzaamheid? Vind het geen +1 waard maar twijfel tussen 0 en -1.
Anoniem: 112442 in 'nieuws: Eerste benchmarkresultaten Radeon HD 3670 verschenen'
hapSnap in 'nieuws: Eerste benchmarkresultaten Radeon HD 3670 verschenen'
De volgende is weer de zoveelste die zeurt over de Dollar/euro verhouding. Oud verhaal dat we allemaal al kennen. -1 imo:
Denzo in 'nieuws: Eerste benchmarkresultaten Radeon HD 3670 verschenen'
+2 voor deze is zwaar mismodden:
Apoca in 'nieuws: Eerste benchmarkresultaten Radeon HD 3670 verschenen'

[ Voor 37% gewijzigd door TheCapK op 11-01-2008 09:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

mjtdevries schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 09:44:
[...]
Ik vind de reactie van scorpie ook orgineel en leuk EN BOVENDIEN geeft hij een heel mooi antwoord aan de vraagsteller, met die wiki pagina.
Wat bij de een als een flamebait over komt ziet de ander als leuk merk ik. Ik heb besloten het bij de -1 te laten (flamebait).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arne
strenge bui vandaag? :p

Ik laat mijn -1 welliswaar ook staan, maar dan wegens het modgezeur. Daarmee gaat hij over de -1 grens heen waar hij toch al dichtbij zat. Maar zonder dat was het voor mij gewoon een 0 geweest.

modspul weg, 0 van mij.

De nee/nee opmerking zou idd wel vaker voorkomen, maar nu het om papieren spam gaat vind ik hem voor de afwisseling wel van toepassing.

[ Voor 4% gewijzigd door Arne op 11-01-2008 10:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjtdevries
k1n8fisher schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 09:45:
Is dit commentaar op tweakers of behulpzaamheid? Vind het geen +1 waard maar twijfel tussen 0 en -1.
Anoniem: 112442 in 'nieuws: Eerste benchmarkresultaten Radeon HD 3670 verschenen'
Dit vind ik ZEER TERECHT commentaar op tweakers wat absoluut een meerwaarde heeft.
Als een reviewer conclusie trekt die van zoveel belang is voor het onderwerp, dan mag je van de redactie verwachten dat die meegenomen wordt. Nu wordt er door de redactie namelijk een onjuist beeld geschapen. Omdat het terecht commentaar is geef ik er zeker geen aftrek voor.

Verder is het overduidelijk nuttige informatie voor de lezers van het artikel, dus in die zin geef ik het een +1
Dit zou ik wel aftrek geven.
Dit is onterecht commentaar op tweakers. Je mag niet verwachten van de redactie dat ze alle threads in de forums bijhouden. (tenzij ze daarvoor betaald worden)

Moeilijke is dat de informatie wel van belang is voor het topic.
Nou ja +1 dan voor die info, en -1 voor het onterechte commentaar. Dan kom ik op 0 uit.
De volgende is weer de zoveelste die zeurt over de Dollar/euro verhouding. Oud verhaal dat we allemaal al kennen. -1 imo:
Denzo in 'nieuws: Eerste benchmarkresultaten Radeon HD 3670 verschenen'
Hoeven we inderdaad geen woorden aan vuil te maken.
veel erger dan dit zie je ze niet vaak nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Absoluut mee eens. Ik heb met plezier een +1 gegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

mjtdevries schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 10:16:
[...]

Dit vind ik ZEER TERECHT commentaar op tweakers wat absoluut een meerwaarde heeft.
Als een reviewer conclusie trekt die van zoveel belang is voor het onderwerp, dan mag je van de redactie verwachten dat die meegenomen wordt. Nu wordt er door de redactie namelijk een onjuist beeld geschapen. Omdat het terecht commentaar is geef ik er zeker geen aftrek voor.

Verder is het overduidelijk nuttige informatie voor de lezers van het artikel, dus in die zin geef ik het een +1.
Het is commentaar wat verpakt zit in een relevant stukje informatie voor het artikel. Dat maakt het een +1. Als het alleen terecht commentaar zou zijn, zou ik het alsnog een -1 geven omdat het niet op de FP thuishoort. Maar dat is hier niet het geval :)
Dit zou ik wel aftrek geven.
Dit is onterecht commentaar op tweakers. Je mag niet verwachten van de redactie dat ze alle threads in de forums bijhouden. (tenzij ze daarvoor betaald worden)

Moeilijke is dat de informatie wel van belang is voor het topic.
Nou ja +1 dan voor die info, en -1 voor het onterechte commentaar. Dan kom ik op 0 uit.
Eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fox
  • Niet online

Fox

nieuws: Imation schroeft capaciteit tape op met nieuwe technologie
Begin van de post is helemaal vervuild met offtopic / ongewenste posts.

scsirob in 'nieuws: Imation schroeft capaciteit tape op met nieuwe technologie'
Kan deze AUB op een -2? Niet normale reactie imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Synch
*kuch*: nieuws: Imation schroeft capaciteit tape op met nieuwe technologie

ik heb de eerste zoveel posts iig naar -1 gezet...

Hoe moeilijk is het nou om te begrijpen dat dit op het forum moet??
edit:

sorry, het was al gezien...

[ Voor 5% gewijzigd door Synch op 11-01-2008 16:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arne
Het op -1 zetten van degene die dat even melde vind ik dan weer een beetje jammer om te doen, aangezien het sindsdien wel ophield...
Maargoed, paar keer -1 uitgedeelt idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

arne schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 16:52:
Het op -1 zetten van degene die dat even melde vind ik dan weer een beetje jammer om te doen, aangezien het sindsdien wel ophield...
Tsja, maar als hij moderators gaat lopen uitschelden voor 'DEBIEL' (in hoofdletters ja), is dat toch echt niks anders dan een -1 waard.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Op de huidige toon is de volgende post geen 0 waard imho:

daft_dutch in 'nieuws: KDE 4 ziet het levenslicht'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Synch
ik heb hem -1 gegeven (iemand meehelpen??).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fox
  • Niet online

Fox

Ik heb hem ook op een -1 gezet, zo'n toon is uiteraard niet gewaardeerd op de frontpage, hij staat al bijna op -1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megaflix
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-03 19:58
Heb ook een -1 gegeven, maar om een of andere reden zijn er 6 mensen die +2 en +1 geven :o

Wat moet je met een post als deze? Staat nu op 0, maar ik vind de toon niet echt om over naar huis te schrijven.
afterburn in 'nieuws: KDE 4 ziet het levenslicht'

[ Voor 50% gewijzigd door Megaflix op 11-01-2008 23:58 ]

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.