RoD schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 17:35:
Ik
wil mijn naam boven
ieder spel. Doet mij denken dat de poster bedoelt dat deze persoon erop gefocused is om maar zoveel mogelijk naamsbekendheid te genereren. Alsof dit zijn doel is. Zonder onderbouwing is dat gewoon een flame naar zijn persoon. Je zet hem *imo* neer als iemand die aandachtsgeil is, in plaats van een gamemaker.
Is het er dan niet op gericht om naamsbekendheid te genereren?
Bij recente spellen kan je nog aanvoeren dat het is om te laten zien dat het van een ervaren gamemaker af komt. Maar dat argument kun je absoluut niet aanvoeren voor de vroege spellen zoals RRT en Civ!
Niemand anders in de gamewereld doet het. Het is echt alleen Sid Meier die zo fanatiek zijn naam verbind aan spellen. Is het dan zo erg dat je dat constateert in een oneliner zonder er een waardeoordeel over te geven?
Dat is verder ook het enige wat er in die post staat. Dat maakt het gewoon een waardeloze post.
Inderdaad een waardeloze post. Een post zonder (meer)waarde. Volgens mij hadden we daar toch het nivo 0 voor?
En voor flames trolls en andere zeer storende posts -1?
Ik vraag me af waar het 0 nivo nog voor is, als waardeloze posts naar -1 gaan en posts die wel waarde hebben naar +1.
Storen jullie je werkelijk zo erg aan deze oneliner?
Jullie zullen toch moeten toegeven dat wat Sid Meier doet, in de gamewereld echt niet normaal is.
Is zo'n oneliner die dat constateert dan werkelijk zo storend?
Ik ben een fan van Sid, maar ik heb me er helemaal niet aan gestoord. Het is nou eenmaal zo.
Boeit me ook verder niet zo, maar ik vraag me wel eens af of er niet te snel posts naar -1 gezet worden. Het verschil tussen 0 en -1 is veel groter dan tussen 0 en +1
-1 geeft echt een gigantisch negatief waardeoordeel: "Je post is zo ontzettend slecht dat we 'm onzichtbaar maken voor normale lezers"
Ik denk dat wel eens wordt vergeten hoe rot een -1 voor een overbodige post overkomt bij mensen, die het uiteindelijk helemaal niet zo slecht bedoeld hebben.
Kijk een troll of flame die doet zoiets heel bewust en die mag flink afgestraft worden van me.