Er zijn weinig +2 posts te bekennen. Voor een groot deel omdat er weinig posts van voldoende kwaliteit zijn. Maar helaas, ook diegene die wel degelijk in aanmerking komen voor een +2, komen meestal op slechts +1 terecht. Niemand schijnt meer +2's te durven uitdelen. Een post moet zolangzamerhand wel extreem goed zijn voordat het nog een +2 krijgt... dat is een beetje overdreven.
Daarom dacht ik om eens dit topic uit te proberen: Zie je posts waarvan je vindt dat ze wel een +2 waard zijn, dan hier een link. Misschien kunnen we op die manier de echte +2's eens een zetje geven, en daarmee anderen ook te activeren om niet te terughoudend te zijn met de +2 moderatie.
Om zelf maar even de aftrap te geven... De volgende twee komen volgens mij wel voor een +2 in aanmerking. Leveren zeer nuttige extra informatie, die bij de meeste tweakers niet bekend zal zijn. Meer waard dan de typische +1 'meerwaarde' post.
Anoniem: 52686 in 'nieuws: Microsoft zet Windows Home Server op de markt'
M_O in 'nieuws: Microsoft zet Windows Home Server op de markt'
Daarom dacht ik om eens dit topic uit te proberen: Zie je posts waarvan je vindt dat ze wel een +2 waard zijn, dan hier een link. Misschien kunnen we op die manier de echte +2's eens een zetje geven, en daarmee anderen ook te activeren om niet te terughoudend te zijn met de +2 moderatie.
Om zelf maar even de aftrap te geven... De volgende twee komen volgens mij wel voor een +2 in aanmerking. Leveren zeer nuttige extra informatie, die bij de meeste tweakers niet bekend zal zijn. Meer waard dan de typische +1 'meerwaarde' post.
Anoniem: 52686 in 'nieuws: Microsoft zet Windows Home Server op de markt'
M_O in 'nieuws: Microsoft zet Windows Home Server op de markt'