Het Nintendo Wii en Gamecube Ervaringen Topic Deel 95 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 15.074 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoney3K
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-07 21:10

Stoney3K

Flatsehats!

[b][message=29312425,noline]Ben bezig een goed stel pistolen te vinden, want die zapper lijkt me niks (ik wil gewoon een pistool rechts + nunchuk links). Iemand toevallig ervaringen met een pistoolcontroller voor de wii? Zag er eentje bij consoleshop die er wat vaag uitzag, de Nyko Wii gun lijkt me goed maar is zover ik weet nog niet in Nederland verkrijgbaar :(
Ik denk dat sommige Wii-guns ook niet door de wapenwet heen zullen vallen, of fabrikanten dat risco niet graag willen lopen. Zelf zou ik wel graag een wat grotere gun-style controller willen, de Zapper is leuk maar mist bijvoorbeeld ook de mogelijkheid om hem tegen je schouder te plaatsen voor nauwkeuriger mikken.

Zal de nieuwe MOH trouwens ook de Zapper als speelmodus ondersteunen?

Nog één ding wat ik me afvraag is of Nintendo ook ondersteuning zal bieden voor Bluetooth-toetsenborden. Heeft iemand de DiNovo Edge al geprobeerd op de Wii met de bijgeleverde Logitech-receiver?

Zet het daar maar neer! -- It's time to party like it's 1984 -- Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelt
  • Registratie: December 2006
  • Nu online
Stoney3K schreef op dinsdag 25 december 2007 @ 23:22:

Hij is iig wel Zapper Compatible zag ik in een filmpje (witte waarschuwingsscherm zeg maar), maar is daar een aparte spelmodus voor nodig dan? Moet ie registreren dat de nunchuck achter de remote zit? Volgens mij heb je daar om met de Zapper te spelen toch geen aparte modus nodig of is dit bij RE:UC ook zo?

Bovendien lijkt me die Perfect Shot echt geniaal. Hopen dat ie ook in NL te krijgen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 06-07 13:13
WaWaWiiiiWa schreef op dinsdag 25 december 2007 @ 23:15:
Ik probeer nu de laatste tijd wanhopig m'n sterren om te wisselen voor Wii punten omdat ze vervallen na december
Als het goed is heb je nog even volgens de nintendo site:
Bij de introductie van onze nieuwe algemene voorwaarden in mei 2007 hebben we je medegedeeld dat vierentwintig maanden nadat de sterren verdiend zijn, hun geldigheid vervalt. Niet-ingeruilde sterren die ouder zijn dan vierentwintig maanden worden van je rekening weggestreept. Sterren die je verdiend hebt in de periode voor de introductie van nieuwe algemene voorwaarden, vervallen twaalf maanden na de introductie van de nieuwe algemene voorwaarden. Dat zal niet gebeuren voor 1 juni 2008.

Toen we de nieuwe website lanceerden, zorgde een fout ervoor dat er stond dat een deel van je sterren eind december al zou verlopen. Deze fout is nu gecorrigeerd, waardoor het aantal nul zou moeten zijn.

Overigens, als je sterren inruilt, gebruik je automatisch altijd de oudste sterren in je account.
Stoney3K schreef op dinsdag 25 december 2007 @ 23:22:
[...]

Ik denk dat sommige Wii-guns ook niet door de wapenwet heen zullen vallen, of fabrikanten dat risco niet graag willen lopen. Zelf zou ik wel graag een wat grotere gun-style controller willen, de Zapper is leuk maar mist bijvoorbeeld ook de mogelijkheid om hem tegen je schouder te plaatsen voor nauwkeuriger mikken.

Nog één ding wat ik me afvraag is of Nintendo ook ondersteuning zal bieden voor Bluetooth-toetsenborden. Heeft iemand de DiNovo Edge al geprobeerd op de Wii met de bijgeleverde Logitech-receiver?
Waarom zou je nauwkeuriger mikken als je hem tegen je schouder houd? Zapper geeft geen terugslag hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xe0n
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 05-07 23:46

Xe0n

^ Me

Michael Knight in "Het Grote Nintendo Wii en Gamecube Topic..."
Iemand toevallig die deze plaatjes gemirrort heeft staan? Die van user "Michael Knight" doen het niet meer en ik zie niet 1 2 3 de mogelijkheid om hem daarvan te berichten.

Gaat over het verschil tussen de ‘Wii composiet kabel’ en de officiële ‘Wii RGB-kabel’.

[ Voor 17% gewijzigd door Xe0n op 25-12-2007 23:50 ]

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-04 15:53
Anoniem: 104593 schreef op dinsdag 25 december 2007 @ 00:59:
Kerstcadeau van Sakurai:
[afbeelding]
Smash Bros. is gold!
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Japan: 24 Januari
Amerika: 10 Februari
Europa: TBA
Dus, na een maand of 5 / 6 hebben wij em dan ook... :/

NOE may die now...

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 09:01
Hopelijk zaterdag ook een Wii.
Heb je voor twee spelers alleen een extra controller nodig, of ook een extra nunchuck?
Zou in eerste instantie gaan om Wii Sports en Sonic&Mario Olympics te kunnen spelen met twee spelers.

[ Voor 15% gewijzigd door matthijst op 26-12-2007 00:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarôZZa
  • Laatst online: 08:58
Over of het wel of geen goed gebaar is van nintendo wat betreft de sterrencatalogus:

Zelf vind ik het vooral jammer dat de waarde zo enorm is gedaald. Toen ik zelf begon de sparen had je in de catalogus voor zo'n 4000 sterren een GBA, DS of Gamecube game. Later had ik zelf zo'n 4000 sterren en kon je er werkelijk niks meer voor halen. Maar wat VC puntjes voor gehaald, maar was alle moeite ook niet waard(dagelijks naar de N site etc) achteraf gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Laatst online: 07:42
matthijst schreef op dinsdag 25 december 2007 @ 23:54:
Hopelijk zaterdag ook een Wii.
Heb je voor twee spelers alleen een extra controller nodig, of ook een extra nunchuck?
Zou in eerste instantie gaan om Wii Sports en Sonic&Mario Olympics te kunnen spelen met twee spelers.
Een nunchuk is wel aan te raden. Bij Wii Sports is het alleen nodig voor boxen, maar voor Sonic & Mario is het geloof ik voor de meeste minigames nodig :)

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoney3K
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-07 21:10

Stoney3K

Flatsehats!

jip_86 schreef op dinsdag 25 december 2007 @ 23:45:
Waarom zou je nauwkeuriger mikken als je hem tegen je schouder houd? Zapper geeft geen terugslag hoor.
Klopt, maar een airsoft-gun of een lasertag-gun heeft dat bijvoorbeeld ook niet en daar vind ik het persoonlijk ook comfortabeler als ik tegen mijn schouder kan steunen. Je schouder is immers wat stabieler dan je linkerhand (als je met rechts schiet) en je hebt ook het voordeel dat je je andere hand ook nog vrij hebt (bv. om te bewegen of te Nunchukken), en als je je die schiethouding aangewend hebt kom je er moeilijk meer vanaf. De balans is bv. ook beter als je je schouder aan de achterkant als steun hebt (al is die met de Wii Zapper als 'bullpup' al redelijk goed).

Zet het daar maar neer! -- It's time to party like it's 1984 -- Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThE_ED
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 01-07 13:44

ThE_ED

Stuffed Animal

Ik ben trouwens steeds bang dat ik in mijn enthousiasme het snoer tussen de nunchuck en de wiimote kapotruk, maar vooralsnog valt het mee.

Ik ben fan van dingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104593

tazzman schreef op dinsdag 25 december 2007 @ 21:57:
Nou heb ik van de Kerstvrouw een Wii gekregen .. tot mijn grote verbazing omdat ik er niet om gevraagd of gewenst had maar het gebaar wordt natuurlijk op prijs gesteld :)

Ik kan mij wel prima vermaken met Wii sports maar ik weet niet of het Wii spel aanbod mij kan bekoren. Ik heb niets met Mario en dergelijke platform games.... ik ben meer een Prince of Persia Trilogy, Gears of War, Splinter Cell etc gamer... is daar ook iets voor te vinden op de Wii of heb ik dan eigenlijk de verkeerde console te pakken? Iets martial arts of Star Wars achtig lijkt mij ook wel erg grappig met de Wii-mote maar ik heb nog niets kunnen vinden hier.

Enige tips voor games die ik echt zou moeten kopen (maar dan niet van het Mario genre) zouden erg op prijs gesteld worden :)
Moeilijk, moeilijk ik raad je toch aan Mario eens te proberen. Aangezien dat toch wel de beste Wii game is. Resident Evil 4: Wii Edition is wel een aanrader als ik naar het lijstje wat je vet vind kijkt en Resident Evil: Umbrella Chronicles is ook vet. Daarnaast wellicht interesse in iets als Zelda of Metroid? Martial Arts... misschien Red Steel, knallen en een beetje zwaardvechten niets baanbrekends. Er zijn ook wat meer "neutrale" games als Excite Truck waar iedereen zich wel mee kan vermaken denk. Mocht je nog een beetje into GTA achtige games zijn dan is Scarface wel een leuke titel. Prince of Persia is er ook voor de Wii, maar dat is gewoon een port van Two Thrones.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijn89
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22:54
ThE_ED schreef op woensdag 26 december 2007 @ 00:32:
Ik ben trouwens steeds bang dat ik in mijn enthousiasme het snoer tussen de nunchuck en de wiimote kapotruk, maar vooralsnog valt het mee.
Een vriend van me gaat extreem op in de games, maar dan nog sla ik geen angsten uit... Wil niet weten hoe jij gamed ;)

@tazman: Same here, ben ook fan van dat soort games, maar ik op het moment ook helemaal hooked aan mario hoor! Ik zou het gewoon proberen als ik jou was :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• console
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21:52
Klopt het dat er maar 3 chapters zijn in RE:UC ?

[ Voor 4% gewijzigd door console op 26-12-2007 00:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

console schreef op woensdag 26 december 2007 @ 00:42:
Klopt het dat er maar 3 chapters zijn in RE:UC ?
Ja, maar ieder Chapter heeft ook nog extra chapters zodra je een chapter hebt uitgespeeld.
De game is iets van 14 a 18 uur lang geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twee Dee
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 08:37

Twee Dee

Morgen weer een ondertitel.

Is er eigenlijk iets bekend over een Europese release van Fire Emblem Radiant Dawn? Het enige wat ik hierover lees is 14 maart op een of andere franse site. Verder wordt er weinig over gerept.

Al is het niet meer dan een lineair vervolg van de Gamecube versie, de langdradige verhalen en gevechten zorgen op magische wijze toch weer voor die bloeddoorlopen ogen en "nog 1 gevecht" late avonden :)

Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Desperado112
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 03-07 04:30

Desperado112

Mokum

Ik heb problemen met de produkt registratie op de nintendo site.
die zogenaamde beveilingings code die je moet invoeren geeft ie steeds aan dat ik het verkeerd heb??

iemand anders daar ook last van??

Nes, Snes, N64, Gamecube, Wii, Gameboy (advanced), SP, DS, DS-Lite, 3DS, Wii U, Switch, NES mini, SNES mini

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartburg
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 25-05 19:38
Ik hoop dat ik eind van de week alsnog een wii weet te bemachtigen!
mario galaxy is overal uitverkocht en ziet er naar uit dat ik die niet bij de aanschaf weet te scoren.

Welk spel is echt de moeite waard om te hebben en waar ik met de kids me een maand of wat mee kan vermaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Laatst online: 07:42
bartburg schreef op woensdag 26 december 2007 @ 10:21:
Ik hoop dat ik eind van de week alsnog een wii weet te bemachtigen!
mario galaxy is overal uitverkocht en ziet er naar uit dat ik die niet bij de aanschaf weet te scoren.

Welk spel is echt de moeite waard om te hebben en waar ik met de kids me een maand of wat mee kan vermaken.
Ik zou dan toch nog heel goed je best doen voor Mario Galaxy. Verder hangt het er vanaf hoe oud de kinderen zijn. Op zich zijn er genoeg leuke spellen (kijk bijv, naar de TS) :),

Altijd goed is Excite Truck. Iedereen die het bij mij heeft gespeeld vindt het leuk. Voor de wat jongere gamer zou ik kijken naar Lego Star Wars. Als ze al iets ouder zijn: Metroid Prime 3 en Zelda.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hilgo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 04-07 11:55

hilgo

Clear your mind of can't.

Desperado112 schreef op woensdag 26 december 2007 @ 10:19:
Ik heb problemen met de produkt registratie op de nintendo site.
die zogenaamde beveilingings code die je moet invoeren geeft ie steeds aan dat ik het verkeerd heb??

iemand anders daar ook last van??
Yup. Een grote ergernis dat ding. Moest meerdere keren proberen voordat hij hem pakte (en ik was echt 110% zeker dat ik het juiste had ingetikt). Snap ook niet waarom dat er nu perse weer bij moet, die sterren code is toch uniek genoeg of niet?

Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Anoniem: 104593 schreef op woensdag 26 december 2007 @ 01:10:
[...]

Ja, maar ieder Chapter heeft ook nog extra chapters zodra je een chapter hebt uitgespeeld.
De game is iets van 14 a 18 uur lang geloof ik.
Nee, er zijn er 4. RE 0, 1, 3 en nog dat gedeelte op de pool.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 09:13

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

hilgo schreef op woensdag 26 december 2007 @ 12:02:
[...]

Yup. Een grote ergernis dat ding. Moest meerdere keren proberen voordat hij hem pakte (en ik was echt 110% zeker dat ik het juiste had ingetikt). Snap ook niet waarom dat er nu perse weer bij moet, die sterren code is toch uniek genoeg of niet?
Niet als jij een brute force programma op die site los laat dat at random codes invult ;)
Dat is de enige reden dat je altijd zulke codes op websites hebt staan, maakt het 20 keer lastiger voor programma's om zomaar van alles te registreren.

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 117981

Xe0n schreef op dinsdag 25 december 2007 @ 23:49:
Michael Knight in "Het Grote Nintendo Wii en Gamecube Topic..."
Iemand toevallig die deze plaatjes gemirrort heeft staan? Die van user "Michael Knight" doen het niet meer en ik zie niet 1 2 3 de mogelijkheid om hem daarvan te berichten.

Gaat over het verschil tussen de ‘Wii composiet kabel’ en de officiële ‘Wii RGB-kabel’.
Ik denk dat er niemand mirrors heeft van die plaatjes, maar voor die 10 euro die die kabel nog kost bij Dynabyte zou ik hem gewoon sowieso daar bestellen. Ik gebruik hem zelf ook bij m' n Philips 70cm breedbeeld en het verschil is echt enorm, je hebt zegmaar niet meer die ruisige randjes die je nu nog een beetje ziet. In tekstschermen (internet, winkelkanaal) is het verschil echt dag en nacht. Wel zorgen dat je hem echt op een RGB aansluiting van je TV aansluit en niet zomaar een willekeurige scart aansluiting.

Mocht je toch nog fotos willen zien laat het dan ff weten, dan maak ik er wel een paar voor je. (kerstcadeautje :p)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Vanitas schreef op woensdag 26 december 2007 @ 12:22:
[...]

Nee, er zijn er 4. RE 0, 1, 3 en nog dat gedeelte op de pool.
Er zijn:
Chapter 1: Train Derailment(3 levels)
-Subchapter: Beginnings(2 levels)
Chapter 2: Mansion incident(3 levels)
-Subchapter: Nightmare(2 levels)
-Subchapter: Rebirth(2 levels)
Chapter 3: Racoon's Destruction(3 levels)
-Subchapter: Death Door(1 level)
-Subchapter: Fourth Survivor(1 level)
Chapter 4: Umbrella HQ(3 levels)
-Subchapter: Dark Legacy(2 levels)
:)

Je moet wel bij sommige levels A ranks halen om ze te unlocken en de secret Chapters zijn veel moeilijker.

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 104593 op 26-12-2007 12:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Stom systeem om die sterren inte wisselen zeg :(
Check ik vanochtend.. helemaal geen kaarten beschikbaar..
check ik rond een uur of elf nog eens.. alleen maar 100 punten :/ Nou ja, zo'n ding genomen..
Kijk ik nu net, hebben ze nog ruim 200 500 punten kaarten :/ maarja, ik heb mijn kaart van vandaag al gehad :(

Weet er iemand toevallig een nederlands talige Sims Castaway walkthrough? M'n zusje zit al een tijd vast :P En de enige walkthrough die ik weet is van gamefaqs en dus engels.. nu moet ik er steeds bij gaan zitten om dat ding te vertalen :/

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Anoniem: 104593 schreef op woensdag 26 december 2007 @ 12:48:
[...]

Er zijn:
Chapter 1: Train Derailment(3 levels)
-Subchapter: Beginnings(2 levels)
Chapter 2: Mansion incident(3 levels)
-Subchapter: Nightmare(2 levels)
-Subchapter: Rebirth(2 levels)
Chapter 3: Racoon's Destruction(3 levels)
-Subchapter: Death Door(1 level)
-Subchapter: Fourth Survivor(1 level)
Chapter 4: Umbrella HQ(3 levels)
-Subchapter: Dark Legacy(2 levels)

Je moet wel bij sommige levels A ranks halen om ze te unlocken en de secret Chapters zijn veel moeilijker.
Ja, dat zeg ik toch... Die subchapters spelen zich enkel in precies dezelfde levels af, enkel ga je er dan met een andere route doorheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

spaceboy

Op grote hoogte

Spike_wolf schreef op woensdag 26 december 2007 @ 13:08:
Stom systeem om die sterren inte wisselen zeg :(
Check ik vanochtend.. helemaal geen kaarten beschikbaar..
check ik rond een uur of elf nog eens.. alleen maar 100 punten :/ Nou ja, zo'n ding genomen..
Kijk ik nu net, hebben ze nog ruim 200 500 punten kaarten :/ maarja, ik heb mijn kaart van vandaag al gehad :(

Weet er iemand toevallig een nederlands talige Sims Castaway walkthrough? M'n zusje zit al een tijd vast :P En de enige walkthrough die ik weet is van gamefaqs en dus engels.. nu moet ik er steeds bij gaan zitten om dat ding te vertalen :/
Het gaat ook wel loeihard met die punten ja. Kwartier geleden nog een 1200 punten kaartje besteld, toen waren er nog >200, die staan nu ook weer op 0. Vaag vaag vaag. Ik graai wat ik graaien kan in elk geval. :)

Overigens, sinds gisteren heb ik een "brom" als in mijn Wii aan heb staan. Het klinkt zeg maar of er een stopcontact niet ge-aard is ofzo. Iemand hier bekend mee? Ik heb niets veranderd aan mijn instellingen.

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 66797

spaceboy schreef op woensdag 26 december 2007 @ 14:00:
[...]

Het gaat ook wel loeihard met die punten ja. Kwartier geleden nog een 1200 punten kaartje besteld, toen waren er nog >200, die staan nu ook weer op 0. Vaag vaag vaag. Ik graai wat ik graaien kan in elk geval. :)
inderdaad
Overigens, sinds gisteren heb ik een "brom" als in mijn Wii aan heb staan. Het klinkt zeg maar of er een stopcontact niet ge-aard is ofzo. Iemand hier bekend mee? Ik heb niets veranderd aan mijn instellingen.
hey dat heb ik ook! ik vermoed door de laatste update maar daarna was het op een gegeven moment weg :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Nu online

spaceboy

Op grote hoogte

Anoniem: 66797 schreef op woensdag 26 december 2007 @ 14:15:

[...]

hey dat heb ik ook! ik vermoed door de laatste update maar daarna was het op een gegeven moment weg :?
What the heck? Heb jij IETS gedaan om dat te fixen? Het rare is dat ik 't soms meer heb dan andere momenten. Vooral in het hoofd/Wii menu, shopping kanaal is iets minder, maar het is wel erg storend.

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 66797

spaceboy schreef op woensdag 26 december 2007 @ 14:16:
[...]

What the heck? Heb jij IETS gedaan om dat te fixen? Het rare is dat ik 't soms meer heb dan andere momenten. Vooral in het hoofd/Wii menu, shopping kanaal is iets minder, maar het is wel erg storend.
ben pas sindskort weer beetje begonnen met mn wii... heb niks gedaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 240777

Hey,

Ik heb sinds kerst een Wii en ben er erg tevreden over :). Super mario galaxy is super leuk. Ik heb echter een vraag. Ik heb het Mii wedstrijd kanaal gedownload. Daar zie ik allemaal darthvaders en kenny's e.d. Hoe maak je die? In mijn Mii kanaal kan ik die niet maken hoor, heb enkel de basis opties. Moet ik daar apart iets voor downloaden/kopen?

Bij voorbaat dank,

Met vriendelijke groet,

Erik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 105012

Anoniem: 240777 schreef op woensdag 26 december 2007 @ 16:48:
Hey,

Ik heb sinds kerst een Wii en ben er erg tevreden over :). Super mario galaxy is super leuk. Ik heb echter een vraag. Ik heb het Mii wedstrijd kanaal gedownload. Daar zie ik allemaal darthvaders en kenny's e.d. Hoe maak je die? In mijn Mii kanaal kan ik die niet maken hoor, heb enkel de basis opties. Moet ik daar apart iets voor downloaden/kopen?

Bij voorbaat dank,

Met vriendelijke groet,

Erik.
Mii's zijn over te zetten op je Wiimote, en die via bluetooth via een programma aan je pc te koppelen. Op je pc zijn er dan weer site's te vinden die net iets meer kunnen, en dan kan je ze zo weer op je Wii zetten. Overigens is creatief zijn al genoeg om veel van de Mii's te kunnen maken. Je zou er eventueel een beetje mee kunnen experimenteren via de Mii Editor. :)

Overigens groeten wij standaard op GoT, dus dat hoef je er niet onder te zetten ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 105012 op 26-12-2007 17:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 219358

Heb sinds gisteren een Wii en heb mij vandaag proberen registreren voor de nintendo club. Ik krijg echter geen mail om die aanvraag te bevestigen. Zijn er nog mensen met deze problemen of duurt dit gewoon lang? Zo mis ik die wii points, gezien mijn code van de Wii niet meer bruikbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xe0n
  • Laatst online: 05-07 23:46

Xe0n

^ Me

Anoniem: 117981 schreef op woensdag 26 december 2007 @ 12:42:
[...]

Ik denk dat er niemand mirrors heeft van die plaatjes, maar voor die 10 euro die die kabel nog kost bij Dynabyte zou ik hem gewoon sowieso daar bestellen. Ik gebruik hem zelf ook bij m' n Philips 70cm breedbeeld en het verschil is echt enorm, je hebt zegmaar niet meer die ruisige randjes die je nu nog een beetje ziet. In tekstschermen (internet, winkelkanaal) is het verschil echt dag en nacht. Wel zorgen dat je hem echt op een RGB aansluiting van je TV aansluit en niet zomaar een willekeurige scart aansluiting.

Mocht je toch nog fotos willen zien laat het dan ff weten, dan maak ik er wel een paar voor je. (kerstcadeautje :p)
Ik word nu toch wel heel erg nieuwsgierig naar het verschil, dus als jij het niet erg vind om een paar fototjes te posten zou ik dat heel erg waarderen.

Ik heb trouwens sinds een paar weken een samsung 26" lcd die zeker weten rgb ondersteund. Hij ondersteund ook hdmi en component, maar aangezien de wii geen hdmi doet en mijn component aansluiting al vol zit gaat dat ook niet echt werken.

Of zit er ook tussen rgb en component een groot verschil?

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rg-mohwa
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 04-07 11:36

rg-mohwa

Phoe Hé

Even een rare vraag. maar is het ook mogenlijk om sterren te kopen voor de Sterrencatalogus ? want ik zie bijvoorbeeld het zelda beeldje(uitverkocht dat wel) voor 15000 maar dat red ik nooit. dus weet iemand van jullie of dat mogelijk is om bijvoorbeeld Wii points om te ruilen voor Sterren ? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

rg-mohwa schreef op woensdag 26 december 2007 @ 21:57:
Even een rare vraag. maar is het ook mogenlijk om sterren te kopen voor de Sterrencatalogus ? want ik zie bijvoorbeeld het zelda beeldje(uitverkocht dat wel) voor 15000 maar dat red ik nooit. dus weet iemand van jullie of dat mogelijk is om bijvoorbeeld Wii points om te ruilen voor Sterren ? :+
Dat gaat niet lukken helaas maar wat je wel kunt doen is van anderen mensen de sterren points overnemen dan wel gratis dan wel voor wat geld of andere handelsgoederen (laatst nog mijn TFT geruild voor 3 koeien ;))

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 117981

Xe0n schreef op woensdag 26 december 2007 @ 21:51:
[...]

Ik word nu toch wel heel erg nieuwsgierig naar het verschil, dus als jij het niet erg vind om een paar fototjes te posten zou ik dat heel erg waarderen.

Ik heb trouwens sinds een paar weken een samsung 26" lcd die zeker weten rgb ondersteund. Hij ondersteund ook hdmi en component, maar aangezien de wii geen hdmi doet en mijn component aansluiting al vol zit gaat dat ook niet echt werken.

Of zit er ook tussen rgb en component een groot verschil?
Ja component is nog wel duidelijk mooier, maar daar zit je DVD speler zeker al in? Stop je DVD speler eens in de RGB aansluiting met een RGB scart kabel (de meeste zijn dat), dan kan je in elk geval het verschil daar tussen bekijken.

Let er wel op dat meestal niet alle scart aansluitingen RGB ondersteunen, vaak is het er maar eentje.

<offtopic>Iemand een suggestie waar ik die fotos het beste gratis kan hosten? </offtopic>

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 117981 op 26-12-2007 23:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

voor je foto's
www.xs.to

• melly
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 03-03-2023
Hier een filmpje die de verschillen (enigzins) laten zien.
Let wel...in werkelijkheid is het verschil echt mooier en duidelijker :)
Filmpje is nu niet bepaald van goede kwaliteit.
http://www.youtube.com/watch?v=6umnBY8Eq_k

• AlexR
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 08-06 09:28
Ik ben sinds een week in het bezit van de Wii en ook van Mario Galaxy.
Geweldige console die ook echt leuk is voor de niet-traditionele-gamers. Gister met kerst de schoonfamilie over de vloer en de opa's en oma's van rond de 80 stonden ook te bowlen en tennissen... heb echt in een scheur gelegen. Maar dat is wel de kracht van de Wii vind ik; voor de echte (nintendo) gamers zijn / komen er genoeg titels, maar ook geweldig om te kunnen spelen met mn vriendin enzo.

Mario Galaxy ook een fantastische game... al vond ik de bewegingsvrijheid in Mario 64 wat fijner, maar dat is persoonlijk.Ben ook een mega Zelda fan, maar omdat ik slecht ben in time-sharing wil ik eerst Peach even redden voor ik met Link Hyrule in trek om dat andere wijf uit de klauwen van die schurk te krijgen.....

• Rudedadude
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07:08

Rudedadude

Maybe we were born to run

Ik ben ondertussen verslingerd geraakt aan Tiger Woods 2007 voor de wii. Het kostte even wat moeite om deze voor een leuke prijs te vinden (voorraden worden ws. niet meer aangevuld vanwege de 2008 versie), maar inmiddels een week in huis. Het kostte even wat moeite om gewend te raken aan de besturing (die afwijkt van de wii sports golf variant), maar inmiddels heb ik de slag aardig te pakken. Het leuke is dat het spel erg uitgebreid is, ik heb bijna nog lang niet alle banen gespeeld (ook nog niet allemaal unlocked). Dat vind ik een verbetering tov van wii sports golf, waar ik na een aantal keer de 9 banen wel gezien had. Het leukste aspect vind ik de careermode. Nadat je uit de tientallen opties een gezicht en lijf hebt samengesteld zoals je vind dat je er uit (zou moeten) ziet/n kun je door middel van het spelen van een pga seizoen en de zogeheten Tiger chalenges (wedstrijden tegen steeds moeilijker tegenstanders) punten gaan verzamelen voor je skills op verschillende onderdelen (kracht, concentratie, putten, etc.)
De skills punten verzamel je door de chalenges te winnen en door goede slagen te maken terwijl je je ronde loopt op de baan. Het is een soort zichzelf versterkend effect: als je een goede volle slag maakt, krijg je skills punten voor power, die je vervolgens weer daarvoor kunt besteden. Hetzelfde geldt natuurlijk voor putting, accuratesse e.d.
Door goede prestaties kan je tijdens toernooien sponsorships verdienen en je verdiende geld besteden aan kleding en uitrusting, waarbij deze onderdelen ook weer 'bonuspunten' opleveren voor je prestaties op de baan.
In het begin is het nog niet makkelijk/mogelijk om met een beetje aardig resultaat een toernooi te doorlopen. door je gebrek aan skills pakken de slagen nogal eens anders uit dan je zou willen verwachten. Dat lijkt in het begin frustrerend ('maar ik maakte toch een goede swing met de juiste power etc.') maar zodra je doorhebt dat je als beginneling niet in een keer alles kan winnen, is het de uitdaging om steeds beter te gaan spelen en voldoende skills punten te verzamelen om de volgende keer wel met een fatsoenlijke slag uit de bunker te komen (of er niet in te geraken). Inmiddels haal ik ook de 'cut' tijdens de toernooien, wat betekent dat ik voor een derde/vierde keer een toernooi op een baan mag doorlopen en niet na de eerste twee ronden afval wegens een te hoge score. Me meten met de top kan ik me alleen nog niet...
Banen zullen ws. ook niet snel gaan vervelen, omdat door mijn steeds veranderende skills ik steeds weer op een andere manier me door een baan heen kan slaan en elke baan 3 afslagposities heeft. Haalde ik het eerst niet om in 2 slagen voorbij dat riviertje te komen, met mijn superdeluxe driver en extra slagkracht haal ik dat nu wel. Daardoor moet ik, ook al speel ik een baan opnieuw, elke keer weer een nieuwe inschatting maken, in tegenstelling tot wii sports golf, waar je na een aantal keer wel weet waarheen en hoe hard je moet slaan.

Enige hinderlijke is dat mijn vrouw het ook een leuk spel vindt en ik dus de helft van de tijd de wiimote af moet staan om haar verrichtingen te volgen :z

Meer hardloopschoenen van Topo Athletic, Inov-8, Altra, Mizuno en Skechers dan Imelda Marcos.

• Nock372
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 25-06 21:02
Via welke aansluiting kan je nu eigenlijk het beste beeld krijgen op je wii.
Op internet vind ik dat component beter is dan composiet maar ik kan niet vinden of die rgb scartkabel beter is dan component. Of is er nog iets beter ik beschik over alle bijna alle soorten aansluitingen op onze tv.

25,17kwp bij de ouders, 13,58kwp bij de zus, en 14,64kwp bij mij :)

• Rudedadude

Rudedadude

Component > rgb scart > composiet .

Meer hardloopschoenen van Topo Athletic, Inov-8, Altra, Mizuno en Skechers dan Imelda Marcos.

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 06-07 08:48
Nock372 schreef op donderdag 27 december 2007 @ 10:10:
Via welke aansluiting kan je nu eigenlijk het beste beeld krijgen op je wii.
Op internet vind ik dat component beter is dan composiet maar ik kan niet vinden of die rgb scartkabel beter is dan component. Of is er nog iets beter ik beschik over alle bijna alle soorten aansluitingen op onze tv.
Lees de startpost, daarin wordt je vraag uitvoerig beantwoord.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

• spaceboy
  • Nu online

spaceboy

Op grote hoogte

Je weet 't wel te brengen moet ik zeggen. Ik ga toch ook 's op zoek. :)

Net trouwens Super Mario 3 gekocht van mijn zuurverdiende sterren. Toch wel weer lachen, maar als je net Mario Galaxy uitgespeeld hebt vallen de graphics toch best tegen. En het geluid is 'n beetje iel.

En oh ja... ik heb NOG STEEDS een brom in mijn Wii (vooral in 't Wii menu), heb laatste systeemsoftware erop staan. :(

• Rudedadude

Rudedadude

spaceboy schreef op donderdag 27 december 2007 @ 11:14:
[...]

Je weet 't wel te brengen moet ik zeggen. Ik ga toch ook 's op zoek. :)
Nou, ik was een tijdje benieuwd of ik het een leuk spel zou vinden. De recenties op internet zijn enigszins verdeeld, maar gemiddeld komt het spel er heel aardig uit. Als je gaat kijken naar de user-reviews is het heel sterk verdeeld: of men vind het niks, omdat men niet kan wennen aan de andere manier van golfen t.o.v. van wii sports (de backswing is verhoudingsgewijs een stuk belangrijker dan de frontswing/ snelheid waarmee je slaat), of men vind het erg leuk en heeft dus wel kunnen wennen aan de andere vorm van besturing. Ik zat ook een tijdje dat ik niet zo goed overweg kon met de 'andere' manier van slaan (waardoor je nog wel eens onverwachte, zachte slagen krijgt), maar nu ik daar aan gewend ben is het gewoon erg leuk.

Ik wilde afgelopen maandag overigens nog SMG kopen, maar dan wel met VVV-bonnen (inhoud kerstpakket). Blijkbaar iets te kort voor kerst, want bij de winkels die die bonnen accepteren was het nergens te vinden en waar ik het spel wel tegenkwam accepteerden ze weer geen VVV-bonnen...
Nu maar wachten tot ze de voorraden weer hebben aangevuld...

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 06-07 16:50

Snippertje

Light up your life

Hmm ik ben bij mario nu bij de tweede galaxy dat je in een bij kan veranderen. Maar kan je behalve een beetje opstijgen nog iets? Want ik vind het maar een beetje een nutteloze toevoeging eigenlijk en behoorlijk irritant.

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Anoniem: 215024

Razor.Timo schreef op donderdag 27 december 2007 @ 13:02:
Hmm ik ben bij mario nu bij de tweede galaxy dat je in een bij kan veranderen. Maar kan je behalve een beetje opstijgen nog iets? Want ik vind het maar een beetje een nutteloze toevoeging eigenlijk en behoorlijk irritant.
je kan tegen een muur met honing oplopen :P

• Gizz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08:57

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Je kan vliegen, kleven en bepaalde vijanden zijn niet bang voor je als je een bij bent (maar dat is dus een nadeel). Wat zou je volgens jou nog meer moeten kunnen? :P SMG heeft trouwens een eigen topic.

Wat is nou eigenlijk het leukste partyspel voor de Wii? Mario Party 8 lijkt me niks omdat het eigenlijk een GC spel is, deeltje 8 uit een serie en niet eens breedbeeld. Wario Ware misschien?

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 03-07 14:47

disjfa

be

Gizz schreef op donderdag 27 december 2007 @ 13:13:
Wat is nou eigenlijk het leukste partyspel voor de Wii? Mario Party 8 lijkt me niks omdat het eigenlijk een GC spel is, deeltje 8 uit een serie en niet eens breedbeeld. Wario Ware misschien?
Het leukste partyspel voor de wii is wii sports :P

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

• ChrisM
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09:06
Gizz schreef op donderdag 27 december 2007 @ 13:13:
Ik noem ze nog maar weer een keertje op... ;)
Rayman Raving Rabbids 1 en 2 zijn erg leuk.
Wii Sports natuurlijk. ;)
Wario Ware Smooth Moves
en ik wil daar Mario&Sonic at the Olympic Games eigenlijk ook wel aan toevoegen.

Dan heb je toch een leuk aantal om uit te kiezen. :)

• Gizz

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Mario&Sonic at the Olympic Games heb ik al, maar het grote nadeel daarvan vind ik de besturing. Als je het met een groep mensen speelt die het spel niet kent, ben je alweer anderhalf uur verder voordat iedereen snapt hoe elke sport moet en je een 'serieus' potje kunt doen.

Ik zal eens kijken naar Rayman (zat wel ergens in m'n hoofd maar was de naam kwijt :P ) en WW.

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

• ChrisM
Besturing moeilijk..? Beperk je anders tot de atletiekonderdelen. Dat zijn sowieso simpele spellen, maar eigenlijk ook de leukste... en de besturing is daarbij ook duidelijk en snel te begrijpen.

• Syntagma
  • Laatst online: 13-02-2020
Ik snap nog niet helemaal hoe ik de beeldinstellingen op de Wii moet zetten..

Ik heb een HD-ready plasma TV met max 1080i en de Wii aangesloten met component.
Als ik echter bv. Wii Sports speel, dan zijn de letters op het scherm en de Mii's erg kartelig.
Op welke setting kan ik de Wii het beste zetten? En kan mijn TV wel de 'HD'-optie (480p) aan (vanwege die 'p')? Of ligt de karteligheid gewoon aan Wii Sports zelf?

Wii weet het?

Syntagma schreef op donderdag 27 december 2007 @ 14:06:

Ik heb een HD-ready plasma TV met max 1080i en de Wii aangesloten met component.
Als ik echter bv. Wii Sports speel, dan zijn de letters op het scherm en de Mii's erg kartelig.
Op welke setting kan ik de Wii het beste zetten? En kan mijn TV wel de 'HD'-optie (480p) aan (vanwege die 'p')? Of ligt de karteligheid gewoon aan Wii Sports zelf?

Wii weet het?
480P met component kabels, voor de rest kun je weinig doen aan de kartels. Misschien proberen om de sharpness van je TV wat bij te stellen.

• matthijst
Iemand al een releasedatum voor WiiFit in Europa/NL gehoord?
Of is dat nog steeds: "2008"?

• Gizz

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

ChrisM schreef op donderdag 27 december 2007 @ 14:00:
Besturing moeilijk..? Beperk je anders tot de atletiekonderdelen. Dat zijn sowieso simpele spellen, maar eigenlijk ook de leukste... en de besturing is daarbij ook duidelijk en snel te begrijpen.
Meer ondoorzichtig dan moeilijk, vooral voor casual gamers (dus mensen die niet elke dag achter een console hangen, maar bijvoorbeeld alleen als ze bij mij langskomen).

Voorbeeldjes:
hink-stap-sprong, de aanloop gaat nog wel, maar daarna moet je in de goede volgorde de controllers bewegen [i]en[i] ook nog eens met de juiste kracht. Voor iemand die nooit een spel heeft dat doorheeft ben je wel 10 sprongen verder.
zwemmen: het zwemmen zelf hebben ze vrij snel door, al is het weer lastig dat het voor een ander figuurtje weer totaal anders kan zijn. Maar dan vallen ze opeens halverwege de wedstrijd stil, want ze drukken niet op het juiste moment op B om het hartje te vullen, dat lukt ze pas een paar zwemwedstrijden later etc..

Het is gewoon voor veel newbies erg irritant dat je met hordelopen op B moet drukken om te springen en dat je bij de hink-stap-sprong juist weer iets moet bewegen om te springen. Er zit niet echt een lijn in. Alleen kleiduifschieten is qua besturing simpel (point & shoot :P ), maar dat is weer saai omdat je het niet tegelijkertijd kan spelen.

Oftewel: het is een leuk spel om met iemand te spelen die het ook thuis oefent, maar voor een gezellig avondje casual gamen met wat consolenoobs is het totaal niet geschikt omdat degene die de controls wel snapt toch altijd wint.

[ Voor 7% gewijzigd door Gizz op 27-12-2007 14:19 ]

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
Syntagma schreef op donderdag 27 december 2007 @ 14:06:

Wii weet het?
Helaas bijna niks aan te doen. Heb hier hetzelfde op 40 inch sony bravia.
Niet echt heel veel last van, maar toch een btje jammer. Ligt ook aan het spel denk ik. Bij mario galaxy eigenlijk vrijwel geen last van.

Ps4/switch gamer

Anoniem: 214579

Ik heb niet veel Partygames gespeeld maar Mario Party 8 is toch erg leuk hoor..wii sports ook en Rayman idd

• ChrisM
Ja... Ok.. Dat is waar wat je zegt over die besturing. Maar begin dan simpel: eerst 100m. Dat is alleen b vasthouden bij het starten en dan de ren beweging maken... Dat heeft iederereen zo door. Daarna kan je het uitbreiden naar de 400m. (Zelfde beweging, alleen iets rustiger/gecontroleerde en A op het eind om te sprinten).. daarna naar verspringen=renbeweging en controller omhoog op het juiste moment... als ze dat onder de knie hebben, dan kan je naar triple jump of naar de 110m horden.. En dan kan je nog eens gaan kijken naar hammer throw (ronddraaien en dan b drukken) of javelin throw. En aangezien je toch met allemaal "noobs" zit, gaan ze wel tegen elkaar op knoppen... en moet jij zelf gewoon niet de hele tijd willen spelen. ;)

Trouwens.. bij het zwemmen, he... Ik kan de hele wedstrijd perfect doen, alleen als je halverwege bent en moet afzetten tegen de muur.. dan lukt het me nooit om m'n snelheidsmeter daar vol te krijgen. Je moet dan 1x met je wii mote naar beneden slaan.. maar ga je ondertussen door met zwemmen of juist niet? En wanneer zwaai je hem precies? Iemand een idee?

Anoniem: 220439

NinTeNdO_FrEaK schreef op donderdag 27 december 2007 @ 14:37:
[...]

Helaas bijna niks aan te doen. Heb hier hetzelfde op 40 inch sony bravia.
Niet echt heel veel last van, maar toch een btje jammer. Ligt ook aan het spel denk ik. Bij mario galaxy eigenlijk vrijwel geen last van.
Aangezien ik spellen speel op mijn beamer, via component, kan ik je vertellen dat Wii sports gewoon een beetje kartelig is afgewerkt, vooral bij een groter scherm (bij mij 1,70 bij 3 meter) zie je dit.
Maar Super mario Galaxy ziet er daarintegen wel mooi uit. Ook als je heel dicht bij het scherm gaat staan.

Dus kun je concluderen dat Wii sports niet super grafisch is afgewerkt, máár ik moet zeggen dat dit de funfacter en gameplay niet verstoort want een potje Tennis blijft leuk. En het blijft een releasegame

• Pedr0
  • Laatst online: 01-07 15:48
Handel is op GoT niet toegestaan (en ook al meldde je het niet expliciet, dit leek er teveel op). Voor koop- en verkoopzaken kun je terecht bij Vraag & Aanbod op de frontpage

[ Voor 85% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 27-12-2007 15:55 ]

Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112

• Pedr0
  • Laatst online: 01-07 15:48
Excusses :)

Vraag & Aanbod that is!

Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112

Anoniem: 214579 schreef op donderdag 27 december 2007 @ 14:38:
Ik heb niet veel Partygames gespeeld maar Mario Party 8 is toch erg leuk hoor..wii sports ook en Rayman idd
wat ik vaak via multiplayer speel is mario strikers en red steel valt ook wel aardig in de smaak.
mario party 8 juist niet de spelletjes zijn wel leuk alleen het bord spel niet...
zelfs wii sports wordt nog veel gespeeld bij mij en de highscore 258 punten staat niet eens op mijn naam :|

• spaceboy
  • Nu online

spaceboy

Op grote hoogte

Razor.Timo schreef op donderdag 27 december 2007 @ 13:02:
Nee man. Superlollig. Dat vond ik 1 van de sterkste punten van SMG!

Je hebt ehm...
spoiler:
Bee Mario, Ice Mario, Fire Mario, Invincible Mario en Ghost Mario
. En misschien vergeet ik nog wel wat. ;)

[ Voor 1% gewijzigd door spaceboy op 27-12-2007 19:46 . Reden: spoiler tags... just in case ]

• iNSaNe-oNe
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06-07 19:39

iNSaNe-oNe

Ja, ik ben pluizig en blauw!

Je vergeet er een (toch maar spoilertags eromheen, je weet maar nooit):
spoiler:
Spring Mario!

... en oranje! :P

• MrVegeta
  • Laatst online: 06-07 13:27

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Die is dus wel gruwlijk irritant!

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

• spaceboy
  • Nu online

spaceboy

Op grote hoogte

iNSaNe-oNe schreef op donderdag 27 december 2007 @ 19:04:
Je vergeet er een (toch maar spoilertags eromheen, je weet maar nooit):
spoiler:
Spring Mario!
Huh? Je bedoelt...
spoiler:
als hij met z'n reet in de fikkende lava ofzo terecht is gekomen en zo OEI OEI OEI rondhuppelt?
:? :)

• Spike_wolf

Spike_wolf

spaceboy schreef op donderdag 27 december 2007 @ 19:47:
[...]

Huh? Je bedoelt...
spoiler:
als hij met z'n reet in de fikkende lava ofzo terecht is gekomen en zo OEI OEI OEI rondhuppelt?
:? :)
Nope
spoiler:
Als je een springveer om hem heen wikkelt om zo 5 keer zo hoog te springen als normaal

;)

[Edit]
Heeft er hier trouwens iemand enig idee wat de hele gedachte is achter het maar één wii points card kunnen kopen per dag (met sterren), en het virtueel onmogelijk te maken dit te doen zoals je wil? (de hele dag zijn er alleen maar 100 punten kaarten beschikbaar.

Voor zover ik kan vinden op de nintendo site zijn ze hiermee begonnen op 5 december, 13 december hebben ze het limiet van 2 naar 1 kaart per dag gebracht.

Ik zie het hele nut van die beperkte kaarten niet.. waarom niet met één klik iemand een zelf opgegeven aantal sterren laten inwisselen?
De enige reden die ik zo zou kunnen bedenken waarom het op deze manier gaat is zodat er een stel nerds kunnen gaan zitten geilen op de pageviews van de nintendo site...

Makkelijk, klantvriendelijk en logisch is het hele gebeuren zo niet.. of mis ik iets?

Gaat dit trouwens de komende jaren zo door, of is dit een actie die tot eind dit jaar loopt ofzo?

[ Voor 55% gewijzigd door Spike_wolf op 27-12-2007 20:31 ]

Humankind… be both.

• macmouse
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 26-01 22:03
Zie de topic warning. De vraag komt zo vaak voor dat het topic saai wordt. Gewoon rondkijken, rondbellen en anders afwachten.

[ Voor 70% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 27-12-2007 22:17 ]

• MrVegeta
  • Laatst online: 06-07 13:27

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Ze liggen overal behalve daar :( gewoon volgende winkel proberen joh :).

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

• Fioravanti
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 08:56

Fioravanti

Fioravantastisch!

Spike_wolf schreef op donderdag 27 december 2007 @ 20:09:
[...]

Nope
spoiler:
Als je een springveer om hem heen wikkelt om zo 5 keer zo hoog te springen als normaal

;)

[Edit]
Heeft er hier trouwens iemand enig idee wat de hele gedachte is achter het maar één wii points card kunnen kopen per dag (met sterren), en het virtueel onmogelijk te maken dit te doen zoals je wil? (de hele dag zijn er alleen maar 100 punten kaarten beschikbaar.

Voor zover ik kan vinden op de nintendo site zijn ze hiermee begonnen op 5 december, 13 december hebben ze het limiet van 2 naar 1 kaart per dag gebracht.

Ik zie het hele nut van die beperkte kaarten niet.. waarom niet met één klik iemand een zelf opgegeven aantal sterren laten inwisselen?
De enige reden die ik zo zou kunnen bedenken waarom het op deze manier gaat is zodat er een stel nerds kunnen gaan zitten geilen op de pageviews van de nintendo site...

Makkelijk, klantvriendelijk en logisch is het hele gebeuren zo niet.. of mis ik iets?

Gaat dit trouwens de komende jaren zo door, of is dit een actie die tot eind dit jaar loopt ofzo?
ik krijg een deja-vu (helaas). probeer de vorige 2 topics eens door te lezen op dit uitgekauwde onderwerp... thnx!

Trouwens, las ik hier nu dat Mario Galaxy "nergens" meer verkrijgbaar was.
Vandaag was ik in Leiden en ik zag schappen vol met Super Mario Galaxy en Metroid Prime 3.
Jullie zoeken gewoon niet goed genoeg. :P

Ik heb overigens nog wel een heel strak Resident Evil 4/Biohazard 4 horloge gevonden daar. Het enige exemplaar wat ze hadden bij de backgames!
Het is een gratis service, je kunt ook gewoon voor 20 euro points cards kopen in de winkel.
Ga je ook zeuren als je geen vorkje krijgt als je iets in de supermarkt gaat proeven

[ Voor 29% gewijzigd door Anoniem: 104593 op 27-12-2007 22:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 06-07 08:48
Anoniem: 104593 schreef op donderdag 27 december 2007 @ 22:14:
[...]

Het is een gratis service, je kunt ook gewoon voor 20 euro points cards kopen in de winkel.
Ga je ook zeuren als je geen vorkje krijgt als je iets in de supermarkt gaat proeven
Van de drie grote console fabrikanten is Nintendo zelfs de enige die aan dit soort acties doet. Microsoft en Sony geven helemaal geen freebies als je veel spellen koopt. Het systeem is verre van ideaal, maar je moet niet vergeten dat Nintendo helemaal niet verplicht is om zoiets aan te bieden. Het is maar een extratje voor de trouwe klanten.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Afbeeldingslocatie: http://gonintendo.com/wp-content/photos/green.jpg

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Ik twijfel (als verstok RE fan) om Chronicles te halen. Het on-rails gebeuren bevalt me totaal niet, maar de revieuws zijn redelijk. Ik doe echter liever "mn eigen ding". Heb wel ieder RE deel, van de GBC/N64/PS1 tot de Cube en PS2, maar ja..het is toch weer €50.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StruvusMaximus
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 03-01 20:37
Wij krijgen wat kids op bezoek, nu speelden ze altijd graag multi player shooter op de ps2 zoals bijv. timesplitters. Maar nu is de ps2 inmiddels ingewisseld voor een WII.

Weet iemand of er ook 4 player shooters beschikbaar zijn voor het WII platform? kan niet echt veel info vinden via google.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• equationunequal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 06-07 20:57
Red Steel iig...

[ equationunequal.nl - portret & model fotografie ] [ newskin.nl - socials ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Nu online

spaceboy

Op grote hoogte

markoh schreef op vrijdag 28 december 2007 @ 09:04:
Wij krijgen wat kids op bezoek, nu speelden ze altijd graag multi player shooter op de ps2 zoals bijv. timesplitters. Maar nu is de ps2 inmiddels ingewisseld voor een WII.

Weet iemand of er ook 4 player shooters beschikbaar zijn voor het WII platform? kan niet echt veel info vinden via google.
Ik heb 'm zelf niet, maar ik herinner me dat ik op de Gamecube ooit Medal of Honor in splitscreen-4-player mode heb gespeeld. Zal ongetwijfeld op de Wii ook kunnen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Laatst online: 08:33

S2S

Wat zijn de VC games voor vandaag?

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

markoh schreef op vrijdag 28 december 2007 @ 09:04:

de beste is red steel en die valt goed te spelen met zijn 4en :P
je hebt ook call of duty en medal of honour maar die vallen nogal tegen

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 215024 op 28-12-2007 10:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StruvusMaximus
ok bedankt voor de suggesties.

Ik denk dat ik idd Red Steel maar ga ophalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa

disjfa

be

Niemand heeft gezegt dat red steed een goede game is hé. Dat je het even weet :P

disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

disjfa schreef op vrijdag 28 december 2007 @ 09:52:
Niemand heeft gezegt dat red steed een goede game is hé. Dat je het even weet :P
wat betekend dan ( valt goed te spelen) ???
ik vind hem wel goed
disjfa doe eens een keer niet zo bijdehand :(

met 4 spelers is het zeker wel leuk.
besturing is goed.
en kreeg en een golden eye gevoel bij het spelen :P

[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 215024 op 28-12-2007 10:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StruvusMaximus
Ach ja, zolang het spel maar die kids een paar uurtjes zoet houdt, dan heb ik het er wel voor over :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SOCO_cola
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-02-2024
Anoniem: 215024 schreef op vrijdag 28 december 2007 @ 10:03:
[...]
en kreeg en een golden eye gevoel bij het spelen :P
Ja ik ook :( kan je nagaan hoe achterhaalt die multiplayer is.....

Nintendo SWITCH! FTW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Chris_
  • Registratie: Juni 2007
Afgelopen weekend Mario & Sonic gehaald, alleen blijft 'ie de hele tijd maar vast lopen. Nog snel even terug geweest om het schijfje zelf om te wisselen, maar dat maakt niets uit. Na 5 tot 10 minuten spelen loopt m'n hele Wii vast. Zelfs uitzetten met de remote lukt niet meer.

Heb de laatste software update geinstalleerd, maakte ook niet uit. Iemand enig idee wat dit zou kunnen zijn? Of is mijn Wii ziek aan het worden? Overige spellen gaan (tot nu toe) zonder problemen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 77857

Zie de topic warning. Deze vraag komt te vaak voor en maakt daarom het topic minder interessant.

[ Voor 78% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 28-12-2007 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 25-06 22:00

rajackar

Blood Minister

Exorcist schreef op vrijdag 28 december 2007 @ 01:05:
Ik twijfel (als verstok RE fan) om Chronicles te halen. Het on-rails gebeuren bevalt me totaal niet, maar de revieuws zijn redelijk. Ik doe echter liever "mn eigen ding". Heb wel ieder RE deel, van de GBC/N64/PS1 tot de Cube en PS2, maar ja..het is toch weer €50.
Ik zou het doen. Ik ben ook een fan van de oude RE's en had dus ook zo mijn twijfels. Maar het is echt heel erg leuk om je een weg door die levels te knallen. De sfeer is goed neergezet, er zijn gave schrik momenten en het is gewoon vet om die omgevingen eens in full 3d door te wandelen ook al kun je zelf je richting niet kiezen.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Anoniem: 77857 schreef op vrijdag 28 december 2007 @ 10:39:
Is het nog mogelijk om de Wii voor het eind van het jaar ergens te kopen of is de Wii overal uitverkocht. Bij de MM zie ik em al zeker een maand niet staan.
Op marktplaats staat Place 2 Play uit Hoogeveen, die zouden ze morgen binnenkrijgen. Vroegen er 15 euro extra voor (265).

Verder krijg je overal "eind januari" te horen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

SOCO_cola schreef op vrijdag 28 december 2007 @ 10:25:
[...]

van mij part mag hij dan achterhaald zijn.
hij werkt goed en veel vrienden van mij spelen golden eye nog geregeld.
waarom iets veranderen wat goed werkt.
de wii kan moeilijk gears of war of call of duty 4 aan.
ik zeg ook niet dat het een geweldig spel is
maar het is wel een van de enige shooters die wel fatsoenlijk te spelen is.

als ik het spel een cijfer zou geven zou het een 7,5 zijn :/

het is gewoon jammer dat er weinig keuze qua shooters is voor de wii :|

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 215024 op 28-12-2007 11:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
SOCO_cola schreef op vrijdag 28 december 2007 @ 10:25:
[...]

No Kidding, maar ik kreeg bij het spelen van de multiplayer mode van Red Steel ook het GoldenEye gevoel. Inderdaad beetje achterhaalt, en eerlijk gezegd vind ik de multiplayer mode van Red Steel een beetje tegenvallen.
Misschien dat je beter kan wachten op MoH: Heroes 2. De multiplayer mode van MoH die nu op de Wii is is ook niet daverend. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 168765

Twee Dee schreef op woensdag 26 december 2007 @ 10:15:
Is er eigenlijk iets bekend over een Europese release van Fire Emblem Radiant Dawn? Het enige wat ik hierover lees is 14 maart op een of andere franse site. Verder wordt er weinig over gerept.

Al is het niet meer dan een lineair vervolg van de Gamecube versie, de langdradige verhalen en gevechten zorgen op magische wijze toch weer voor die bloeddoorlopen ogen en "nog 1 gevecht" late avonden :)
Even deze post bumpen, omdat ik zelf ook erg benieuwd ben hiernaar. Er is echt niets te vinden, terwijl de game al uit is in Japan sinds de release...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisM
Als de kiddo's maar een paar uurtjes komen... waarom laat je ze niet gewoon Wii Sports spelen? Als ze nieuw zijn bij de Wii, weet ik zeker dat ze zich daar wel eventjes mee kunnen vermaken, hoor! Eventueel zet je een mini-competitie op ofzo... en ze kunnen ook veel plezier hebben bij de trainingsspelletjes.
Anders zou ik eerder één van de andere leuke multiplayer spelletjes kopen, zoals Rayman Raving Rabbids (1 of 2).
OF... als je classic controllers hebt.. koop Mario Kart 64! Dat is echt een leuk spelletje om tegen elkaar te spelen en doen wij ook nog erg regelmatig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 220233

Er zijn inderdaad geen leuke multiplayershooters naar mijn mening op de wii. Maar dit komt volgens mij niet alleen maar door het slechte spel. Vroeger, vroeger met de N64(die nu onder mijn Wii staat met Goldeneye erin) of met Halo op de Xbox, iedereen kon gewoon meedoen, of je nou goed was en slecht, op een gegeven moment wist je hoe het moest en kon je lekker spelen.

Met de wii is het een ander verhaal, als iemand hier langskomt, continu is zijn Wii Remote off screen, of draait hij telkens. Ik heb er geen moeite mee, maar het is niet leuk als het je niet lukt. Je moet echt even een uurtje goed leren hoe je alles moet doen, maar om het een uurtje vol te houden? Dat lukt gewoon niet.

Trouwens, volgen jullie nog een beetje www.smashbros.com? Ik kan echt niet wachten, zeker met alle online functie's!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberTijn
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-07 12:05
Heeft iemand toevallig het telefoonnummer van de supportdesk van Nintendo bij de hand?

Ik heb m'n Wii een paar maandjes niet gebruikt, maar wel online gelaten met WiiConnect24.
Nu zette ik onlangs m'n wii weer eens aan, en ik zie allerlei artifacts in beeld. Na wat rondsnuffelen blijkt dat dus door een overhitte GPU te komen wat wel vaker voorkomt bij Wii's die staan verbonden met WiiConnect24 (altijd standby). Kortom, Nintendo mag mij mooi gaan voorzien van een nieuwe Wii of m'n huidige gaan repareren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93354

Anoniem: 220233 schreef op vrijdag 28 december 2007 @ 11:54:
Er zijn inderdaad geen leuke multiplayershooters naar mijn mening op de wii. Maar dit komt volgens mij niet alleen maar door het slechte spel. Vroeger, vroeger met de N64(die nu onder mijn Wii staat met Goldeneye erin) of met Halo op de Xbox, iedereen kon gewoon meedoen, of je nou goed was en slecht, op een gegeven moment wist je hoe het moest en kon je lekker spelen.

Met de wii is het een ander verhaal, als iemand hier langskomt, continu is zijn Wii Remote off screen, of draait hij telkens. Ik heb er geen moeite mee, maar het is niet leuk als het je niet lukt. Je moet echt even een uurtje goed leren hoe je alles moet doen, maar om het een uurtje vol te houden? Dat lukt gewoon niet.

Trouwens, volgen jullie nog een beetje www.smashbros.com? Ik kan echt niet wachten, zeker met alle online functie's!
Mjah als je IR constant van het scherm gaat ben je gewoon een retard, je ziet toch dat je bijna niet veder kan? dan stop je toch? als je muis aan de rand van je scherm is ga je toch ook niet veder naar die kant muizen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93354 schreef op vrijdag 28 december 2007 @ 12:13:
[...]

Mjah als je IR constant van het scherm gaat ben je gewoon een retard, je ziet toch dat je bijna niet veder kan? dan stop je toch? als je muis aan de rand van je scherm is ga je toch ook niet veder naar die kant muizen.
het kan zo zijn dat bij hem de zon er op schijnt dan raakt de controller van slag.
en lukt niet om in dat schermpje te blijven :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whollabilla
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-03-2021
S2S schreef op vrijdag 28 december 2007 @ 09:40:
Wat zijn de VC games voor vandaag?
Er zijn vandaag geen "nieuwe" games. Waarschijnlijk was DKC3 de update voor deze week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa

disjfa

be

Ik zat laats idd te wii`en met een kerstboom naast de tv en overal waxinelichtjes. Dat geeft een leuk resultaat :D

disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Jipii, een uurtje geleden twee Platinum Wavebirds binnengekregen. Via eBay besteld in Amerika. Werken als een trein en liggen ook prettiger in de hand dan een Wii Classic Controller. Nu alleen de Cyberlid nog zien te bemachtigen, m'n Wii ziet er niet uit nu, met die zwarte bovenkant. :)
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Beschikbaarheid van de Wii en Wii-points hoeft hier niet besproken te worden.