SM3 heeft die ondersteuning als ik mij niet vergis. Ik denk dit gelezen te hebben bij more information vooraleer de download...BamSlam_ schreef op zondag 23 december 2007 @ 17:20:
[...]
Volgens mij moet je dan een composiet of rgb-kabel gebruiken om je Wii aan te sluiten op je TV, dacht dat niet alle spellen 480p ondersteunen.
Hm, ik heb even ee nvraag waar ik geen antwoord op vind.
We hebben hier thuis een Wii staan, deze is echter van mijn zusje, maar zo nu en dan kan ik er ook op spelen (lukt alleen niet als zij weer eens pissed is
). Zo heb ik zelf games aangeschaft om te kunnen spelen 
In de toekomst wil ik wel een iegen Wii aanschaffen om van een hoop gezeik af te zijn, en omdat ik niet van plan ben altijd bij m'n ouders te blijven wonen.
Nu heb ik zelf nog een hoop andere Nintendo consoles en daarbij heb ik nog zo'n 5000 sterren van de nintendo club. Deze sterren kun je in wisselen voor Wii points en daar weer leuke dingen voor kopen... nu lijkt me het internet kannaal en wat nes games wel leuk.
Dus ik ben eens gaan kijken naar het inwisselen van die sterren, dat gaat niet omdat mijn Nintendo vip account niet aan een Wii gekoppelt is, als ik dit doe zou hij dus aan de Wii van mijn zusje gekoppelt worden, en alles wat ik er dan voor 'koop' zit aan haar Wii vast neem ik aan?
Geen mogelijkheid om dat later naar een eigen Wii over te zetten?
We hebben hier thuis een Wii staan, deze is echter van mijn zusje, maar zo nu en dan kan ik er ook op spelen (lukt alleen niet als zij weer eens pissed is
In de toekomst wil ik wel een iegen Wii aanschaffen om van een hoop gezeik af te zijn, en omdat ik niet van plan ben altijd bij m'n ouders te blijven wonen.
Nu heb ik zelf nog een hoop andere Nintendo consoles en daarbij heb ik nog zo'n 5000 sterren van de nintendo club. Deze sterren kun je in wisselen voor Wii points en daar weer leuke dingen voor kopen... nu lijkt me het internet kannaal en wat nes games wel leuk.
Dus ik ben eens gaan kijken naar het inwisselen van die sterren, dat gaat niet omdat mijn Nintendo vip account niet aan een Wii gekoppelt is, als ik dit doe zou hij dus aan de Wii van mijn zusje gekoppelt worden, en alles wat ik er dan voor 'koop' zit aan haar Wii vast neem ik aan?
Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram
gta: tsja ik denk idd niet dat een technische reden betreft maar idd een marketing technische.
Verder zou het kunnen dat men bang is de naam van gta naar beneden te halen door naast 2 next gen ook een current gen versie (puur visueel gezien uiteraard) te brengen. Ik weet dat de psp versie er natuurlijk ook is maar omdat een handheld is ligt dat toch anders.
gta4 komt toch ook niet naar de ps2?
Galaxy: vrijdag eindelijk eventjes kunnen spelen. Niet heel ver gekomen Maar toch een paar sterren kunnen vrijspelen. Ouwe zeikerd die ik ben vond ik het spel niet super-omg- stop the press-byzonder, maar wel gewoon zeer leuk.
Maar dit ligt gewoon aan mij. Ik had hetzelfde met mario64.
En ik heb natuurlijk pas een zeer klein stukkie van het spel gespeeld.
corruption: Heh dit spel ligt spreekwoordelijk al weer bijna in de budgetbakken maar deze heb ik ook nog even gezien&gespeeld. Wii controls komen metroid wel echt ten goede. Met het wegtrekken van schilden en het grapling hook slingeren is het wel echt 'next gen' controlling. En het ziet er natuurlijk echt goed uit. Als je puur wilt fps-en is het niet de goede game voor je, maar een diep avontuur met hele goed actie is het zeker.
Wat ik trouwens ook opvallend vond (en misschien komt dit omdat ik zelf geen wii heb) is dat ik echt een vermoeide pols kreeg door het schudden met de mote voor Mario's spin aanval. Ik heb zelfs een paar keer de wiimote naar mijn andere hand gewisseld. (voelde me net Ronnie O'Sullivan
).
Is dit herkenbaar of hebben jullie meer ervaren wii spelers hier geen last van?
Verder zou het kunnen dat men bang is de naam van gta naar beneden te halen door naast 2 next gen ook een current gen versie (puur visueel gezien uiteraard) te brengen. Ik weet dat de psp versie er natuurlijk ook is maar omdat een handheld is ligt dat toch anders.
Galaxy: vrijdag eindelijk eventjes kunnen spelen. Niet heel ver gekomen Maar toch een paar sterren kunnen vrijspelen. Ouwe zeikerd die ik ben vond ik het spel niet super-omg- stop the press-byzonder, maar wel gewoon zeer leuk.
Maar dit ligt gewoon aan mij. Ik had hetzelfde met mario64.
En ik heb natuurlijk pas een zeer klein stukkie van het spel gespeeld.
corruption: Heh dit spel ligt spreekwoordelijk al weer bijna in de budgetbakken maar deze heb ik ook nog even gezien&gespeeld. Wii controls komen metroid wel echt ten goede. Met het wegtrekken van schilden en het grapling hook slingeren is het wel echt 'next gen' controlling. En het ziet er natuurlijk echt goed uit. Als je puur wilt fps-en is het niet de goede game voor je, maar een diep avontuur met hele goed actie is het zeker.
Wat ik trouwens ook opvallend vond (en misschien komt dit omdat ik zelf geen wii heb) is dat ik echt een vermoeide pols kreeg door het schudden met de mote voor Mario's spin aanval. Ik heb zelfs een paar keer de wiimote naar mijn andere hand gewisseld. (voelde me net Ronnie O'Sullivan
10 second ninja DONE
dat is idd het punt, de PC versies van GTA LC VC en SA waren gewoon de PS2 versies maar dan vrij lafjes gepoortAnoniem: 93354 schreef op zondag 23 december 2007 @ 16:27:
Uhm GTA draait ook op de ps2, zelfs op de PSP kom dus niet aan met ''de wii is te traag''. Ja, als je rechtstreeks de x360 versie wil spelen wel ja maar opzich zou een game als gta gewoon op de wii kunnen draaien.
Maargoed taketwo is wat betreft wii support niet veel beter dan ubiHet enige wat ze eigenlijk doen is met poorts komen.

Nu word 't dus een native Xbox 360 of PS3 game en zullen dus de systeem eisen voor de PC ook ziek hoog worden vergeleken met alle eerdere versies /inschatting
Geen last van gehad, en heb trouwens zojuist SMG uitgespeeld. Leuk einde, weet alleen nog niet of ik de purple coin challenges ga doen en de resterende 58 sterren ga halen.Sagat schreef op zondag 23 december 2007 @ 17:34:Wat ik trouwens ook opvallend vond (en misschien komt dit omdat ik zelf geen wii heb) is dat ik echt een vermoeide pols kreeg door het schudden met de mote voor Mario's spin aanval. Ik heb zelfs een paar keer de wiimote naar mijn andere hand gewisseld. (voelde me net Ronnie O'Sullivan).
Toch gewoon echt een top game, maar dat was uiteraard al bekend.
Dan moet je ook een Sony TV kopenAnoniem: 91491 schreef op zondag 23 december 2007 @ 17:25:
[...]
SM3 heeft die ondersteuning als ik mij niet vergis. Ik denk dit gelezen te hebben bij more information vooraleer de download...
Nee, maar Liberty City Stories en Vice City Stories zijn weer wel op de PS2 uitgebracht. Rockstar heeft aangegeven nog een San Andreas Stories te willen maken, alleen is de PSP daar niet krachtig genoeg meer voor. De Wii zou daar dus een uitermate geschikt platform voor zijn, vooral aangezien Rockstar hun eigen engine al hebben overgezet voor Table Tennis.Sagat schreef op zondag 23 december 2007 @ 17:34:
gta: tsja ik denk idd niet dat een technische reden betreft maar idd een marketing technische.
De naam van de serie wordt ook niet ineens omlaag gehaald door een Wii versie, de GTA serie heeft nooit bekend gestaan om flitsende graphics. Je kunt een goede naam niet kwijtraken als je die niet hebt.
Is er trouwens al een vaste releasedatum voor Bully? Het is al een tijdje stil rond zowel de Xbox 360 als de Wii versie.
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Kan iemand in het kort vertellen wat de uitdaging van Mario Galaxy is op het moment dat je Peach hebt gered? Het lijkt of het spel ongeveer "klaar" is, die madam aan het begin heeft de teller weer op 60 gezet en ik krijg nog steeds brieven van Peach (met 5 levens) die gevangen zit.
What's the fun now?
What's the fun now?
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Nee er zijn geen mogelijkheden om deze over te zetten op een andere wii ( tenzij je wii kappot is en er mee naar nintendo gaat.)Spike_wolf schreef op zondag 23 december 2007 @ 17:29:
Hm, ik heb even ee nvraag waar ik geen antwoord op vind.
We hebben hier thuis een Wii staan, deze is echter van mijn zusje, maar zo nu en dan kan ik er ook op spelen (lukt alleen niet als zij weer eens pissed is). Zo heb ik zelf games aangeschaft om te kunnen spelen
Maar waar om zo moeilijk doen man gewoon koppelen aan dat ding van je zusje en dan later als jij je eigen wii koopt dan geef je deze aan je zusje en die van je zusje neem jij probleem opgelost toch!!!
Nes, Snes, N64, Gamecube, Wii, Gameboy (advanced), SP, DS, DS-Lite, 3DS, Wii U, Switch, NES mini, SNES mini
hmm, das nog niet eens zo'n gek ideeDesperado112 schreef op zondag 23 december 2007 @ 17:53:
[...]
Nee er zijn geen mogelijkheden om deze over te zetten op een andere wii ( tenzij je wii kappot is en er mee naar nintendo gaat.)
Maar waar om zo moeilijk doen man gewoon koppelen aan dat ding van je zusje en dan later als jij je eigen wii koopt dan geef je deze aan je zusje en die van je zusje neem jij probleem opgelost toch!!!
Heb ik wel een oude dan though... maargoed
Humankind… be both.
Anoniem: 104593
Tuurlijk komt GTA wel op de Wii, het zal alleen niet nu gelijk kenbaar worden gemaakt. Men is te druk bezig met de GTAIV marketing/ontwikkeling en die komt niet op de Wii. Het zou mij echter niet verbazen als volgend jaar ineens de "stories" versies of een compilatie in de winkels ligt. Take Two zou wel gek zijn als ze niet een GTA game naar de Wii zouden brengen.monnick schreef op zondag 23 december 2007 @ 15:44:
Was te verwachten maar het is officieel bevestigd door Take Two: geen GTA op de Wii.![]()
Bron: http://www.wiigamer.nl/article/8492p1.html
Mike Dobbe toch ik lig dubbel hier.Dus waarom een dure GTA maken, terwijl Carnival Games meer dan prima verkoopt? Daar is inderdaad geen reden voor.
[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 104593 op 23-12-2007 18:11 ]
Ik ben hier zelf ook achter gekomen aan de hand van wat geknoei hiermee :Anoniem: 32279 schreef op zaterdag 22 december 2007 @ 17:11:
Kwam dit filmpje tegen op gamer.nl , leek niet zo interessant totdat hij het gaat demonstreren en dan valt je mond open...
http://www.youtube.com/watch?v=Jd3-eiid-Uw
Dit moet echt in een game komen te zitten, mooiste wat ik in tijden gezien heb
http://www.free-track.net/english/
Petje met LED's heb ik dus al, maar heb nog niks getest en ik heb niet zo'n fancy 3D omgeving tot mijn beschikking helaas.
Op mijn PC werkt het trouwens alleen heeft mijn Logitech stuur ruzie met mijn Logitech WebCam

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
ach wat maakt het uit of ie oud is ( en wat is oud max een jaar ouder).Spike_wolf schreef op zondag 23 december 2007 @ 18:00:
[...]
hmm, das nog niet eens zo'n gek idee
Heb ik wel een oude dan though... maargoed
succes in ieder geval!!!!!!!!!!
Nes, Snes, N64, Gamecube, Wii, Gameboy (advanced), SP, DS, DS-Lite, 3DS, Wii U, Switch, NES mini, SNES mini
In de startpost staat ergens dat je met Z+A+1 of Z+A+2 de component interlace mode moet inschakelen. Zoek het daar even na hoe het precies werkt, en je weet het.Anoniem: 91491 schreef op zondag 23 december 2007 @ 17:11:
Ik heb vanmiddag 4000 sterren ingewisseld tegen 1000 Wii Points.
Daarmee het ik het internet-kanaal en Super Mario 3 VC gekocht.
Internet werkt perfect maar als ik SM3 opstart met componentkabel aan een HDTV (Philips plasma) dan scrollt het beeld constant verticaal, net een oude bak.
Ik heb de beeldinstellingen eens op 50Hz en 60Hz gezet maar niks helpt.
Iemand ook ervaring mee? Oplossing?
Iemand anders zei het al, de pc versies van de game waren niet next gen maar gewoon ports van de ps2 engine. de psp versies op de ps2 kwamen ver na andreas, en dat was echt gewoon cashen.MetroidPrime schreef op zondag 23 december 2007 @ 17:49:
[...]
De naam van de serie wordt ook niet ineens omlaag gehaald door een Wii versie, de GTA serie heeft nooit bekend gestaan om flitsende graphics. Je kunt een goede naam niet kwijtraken als je die niet hebt.
Nu gaan er dus 'echte' next gen versies komen en dan zou het kunnen dat men niet wil dat er nog een versie is die 'net zoals vroeger' er uit ziet.
Maar ik kan me wel vinden in de optie van Nintex. Hij komt nu niet, maar wel later (al dan niet in een stories version). En positief, dan hebben ze de tijd om echt goed gebruikt van de wiimote te programmeren *insert most famous johan cruyff qoute here*
10 second ninja DONE
Anoniem: 32279
Dit klopt volgens mij niet en wel om het volgende: Als je een wii koopt over bijvoorbeeld een jaar en daaraan jouw account koppelt, dan verdwijnt de koppeling met de account van je zus. Ik had namelijk een soortgelijk probleem.Desperado112 schreef op zondag 23 december 2007 @ 17:53:
Nee er zijn geen mogelijkheden om deze over te zetten op een andere wii ( tenzij je wii kappot is en er mee naar nintendo gaat.)
Ik deel namelijk samen met mijn broer de nintendo account. Was heel handig omdat wij beide games kopen en zo de punten konden samenvoegen en af en toe iets groots konden kopen voor de punten. Daarnaast was mijn broer te lui om zelf een account aan te maken en was hij wel zo gek om elke dag punten te verzamelen door in te loggen, mij hoorde je dus niet klagen.
Mijn broer kocht gelijk bij introductie een wii en koppelde daar natuurlijk de account aan. Ik kocht een week of 2 geleden een wii en wilde daaraan de account koppelen en toen kreeg ik de melding dat zijn zijn wii geen account meer zou hebben als ik dat zou doen. Toen heb ik dus maar een eigen account aangemaakt omdat hij anders alles kwijt is (ik weet dus niet zeker of de games dan overgaan). Maar het account zelf kan je zo dus wel overzetten.
Ach ja, daar ben ik zelf ook mee bezig geweest. Een jaar geleden was ik bezig een auto te bouwen (heb al hier een gearbox liggen die ik van een joystick had gebouwd), een handrem en bouwtekeningen liggen... Maarja, lui en toen kwam er een kind op komst en heb ik een pokertafel gebouwd van het hout... maar toen inderdaad gekeken naar dat track ir systeem, zag er mooi uit in autoraces. Maar dat systeem van die vent werkt ook in diepte en dat track ir systeem toch niet (alleen links/rechts)?nero355 schreef op zondag 23 december 2007 @ 18:34:
[...]
Ik ben hier zelf ook achter gekomen aan de hand van wat geknoei hiermee :
http://www.free-track.net/english/
Hmm, klinkt opzich wel aannemelijk natuurlijk, dat je je account gewoon mee kunt nemen als je ooit om de een of andere reden een andere wii zou kopen (oude kapot ofzo)...
Laat nog wel de vraag wat er dan idd gebeurt met de oude. Jammer dat ze bij Nintendo op vakantie zijn, maar ik zal ze eens e-mailen en deze vraag voorleggen, kijken wat zij erop wetente vertellen
Thanks voor de info
Humankind… be both.
Anoniem: 69767
Head Tracking for Desktop VR Displays using the WiiRemote :
Hopelijk komen er snel games uit die hiervan gebruik maken.
Hopelijk komen er snel games uit die hiervan gebruik maken.
[ Voor 26% gewijzigd door Anoniem: 69767 op 23-12-2007 22:58 ]
Hehe tja dat heb je weleensAnoniem: 32279 schreef op zondag 23 december 2007 @ 22:47:Ach ja, daar ben ik zelf ook mee bezig geweest. Een jaar geleden was ik bezig een auto te bouwen (heb al hier een gearbox liggen die ik van een joystick had gebouwd), een handrem en bouwtekeningen liggen... Maarja, lui en toen kwam er een kind op komst en heb ik een pokertafel gebouwd van het hout... maar toen inderdaad gekeken naar dat track ir systeem, zag er mooi uit in autoraces. Maar dat systeem van die vent werkt ook in diepte en dat track ir systeem toch niet (alleen links/rechts)?
TrackIR heeft ook gewoon alle bewegingen en Free-Track is gewoon de gratis DIY versie zeg maar. Maar ik hoop dat op de Wii inderdaad games komen met Track achtige toestanden
/EDIT :
LOL Dat is #3 volgens mijAnoniem: 69767 schreef op zondag 23 december 2007 @ 22:58:
Head Tracking for Desktop VR Displays using the WiiRemote :
http://www.youtube.com/watch?v=Jd3-eiid-Uw
[ Voor 15% gewijzigd door nero355 op 23-12-2007 22:59 ]
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Een account overzetten is geen probleem. Nadat je het weer ontkoppeld heb kun je gewoon een volgend account koppelen. Punt is dat je VC spellen niet mee kan nemen van het ene console naar het andere en dat was toch de vraag?Spike_wolf schreef op zondag 23 december 2007 @ 22:48:
[...]
Hmm, klinkt opzich wel aannemelijk natuurlijk, dat je je account gewoon mee kunt nemen als je ooit om de een of andere reden een andere wii zou kopen (oude kapot ofzo)...
Laat nog wel de vraag wat er dan idd gebeurt met de oude. Jammer dat ze bij Nintendo op vakantie zijn, maar ik zal ze eens e-mailen en deze vraag voorleggen, kijken wat zij erop wetente vertellen
Thanks voor de info
Meer hardloopschoenen van Topo Athletic, Inov-8, Altra, Mizuno en Skechers dan Imelda Marcos.
Daar ging het idd meer om. Die kun je dus niet gewoon nog eens downloaden?Rudedadude schreef op maandag 24 december 2007 @ 08:22:
[...]
Een account overzetten is geen probleem. Nadat je het weer ontkoppeld heb kun je gewoon een volgend account koppelen. Punt is dat je VC spellen niet mee kan nemen van het ene console naar het andere en dat was toch de vraag?
Dat is dan wel weer erg jammer.
Nouja, niks aan te doen anders.
Humankind… be both.
Volgens mij staat dat in de algemene voorwaarden die je moet accepteren voordat je het winkelkanaal activeert, dat, zelfs als je de console verkoopt, de spellen niet mag overdragen aan de kopende partij.
Als het trouwens wel zou kunnen, vc games opnieuw downloaden, zou er een leuke handel in nintendo-accounts kunnen ontstaan
Als het trouwens wel zou kunnen, vc games opnieuw downloaden, zou er een leuke handel in nintendo-accounts kunnen ontstaan
Meer hardloopschoenen van Topo Athletic, Inov-8, Altra, Mizuno en Skechers dan Imelda Marcos.
Aangezien je de bar ook kunt vervangen door twee kaarsen is mijn antwoord jamonnick schreef op zaterdag 22 december 2007 @ 22:14:
Zend vuur infrarood licht uit? Mijn wii mote deed raar toen de open haard aan was....![]()
€50 tegoed bij Tibber energiecontract? Stuur me een DM⚡
Je kunt de spellen onbeperkt opnieuw downloaden, maar alleen op de Wii waar ze op aangeschaft zijn. Dus overzetten gaat niet lukkenSpike_wolf schreef op maandag 24 december 2007 @ 09:40:
[...]
Daar ging het idd meer om. Die kun je dus niet gewoon nog eens downloaden?![]()
Dat is dan wel weer erg jammer.
Nouja, niks aan te doen anders.
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Sorry dat ik mezelf quote, maar ik heb even een drijfveer nodig om verder te gaan.spaceboy schreef op zondag 23 december 2007 @ 17:50:
Kan iemand in het kort vertellen wat de uitdaging van Mario Galaxy is op het moment dat je Peach hebt gered? Het lijkt of het spel ongeveer "klaar" is, die madam aan het begin heeft de teller weer op 60 gezet en ik krijg nog steeds brieven van Peach (met 5 levens) die gevangen zit.
What's the fun now?
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Het spel draait toch niet om de eindbaas. Ik vind het juist leuk om de sterren te halenspaceboy schreef op maandag 24 december 2007 @ 10:50:
[...]
Sorry dat ik mezelf quote, maar ik heb even een drijfveer nodig om verder te gaan.
spoiler:
Als je 120 sterren haalt, dan kun je met Luigi nog een keer spelen en dan kun je 121 sterren halen 
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Als je het niet leuk vind moet je vooral niet verder spelenspaceboy schreef op maandag 24 december 2007 @ 10:50:
[...]
Sorry dat ik mezelf quote, maar ik heb even een drijfveer nodig om verder te gaan.
disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl
Ik vind Galaxy erg gaaf. Maar ik heb wel een motivator nodig. Tot de 60e ster was dat: "Red die arme Peach uit de klauwen van die akelige Bowser!!!!!" (ofzo)disjfa schreef op maandag 24 december 2007 @ 10:54:
[...]
Als je het niet leuk vind moet je vooral niet verder spelenIk zou zeggen zoek een ander spel wat jij leuk vind en ga dat spelen
edit:
Oh wacht, zie nu pas die spoiler boven je. Thanks!
[ Voor 5% gewijzigd door spaceboy op 24-12-2007 10:59 ]
Vroeger vond ik Super Mario World op de SNES echt geweldig.
Nu zag ik dat deze te downloaden was net zoals bv. Super Mario 64.
Uit nieuwschierigheid heb ik gekozen voor Mario 64 .
Echter de speelbaarheid en plezier valt me wat tegen.
Ik loop meer te dolen in de velden dan ik echt lekker aan het spelen ben.
Ik kan me tot nu toe niet echt vinden in dit spel.
Nu mijn vraag.
Super Mario Galaxy leek mij geweldig en ik was van plan deze ook aan te schaffen.
Is echter Mario Galaxy kwa feeling en spel belevenis te vergelijken met Mario 64?
Dit om een domper te voorkomen
Nu mijn vraag.
Super Mario Galaxy leek mij geweldig en ik was van plan deze ook aan te schaffen.
Is echter Mario Galaxy kwa feeling en spel belevenis te vergelijken met Mario 64?
Nope, tenzei jij er plezier van krijgt. Meer levels is voor de meeste ook meteen meer plezier. Niet voor iedereen.
En nu kan je er nog een goede prijs voor krijgen omdat hij schaars is
En melly wilt hem
[ Voor 4% gewijzigd door disjfa op 24-12-2007 10:58 ]
disjfa.nl
Ik vind het bij de Mario reeks altijd veel leuker om eerst alle sterren (voor zover mogelijk, een aantal kan je pas halen nadat je bowser verslagen hebt) te behalen, en dan pas bowser omver te kegelenspaceboy schreef op maandag 24 december 2007 @ 10:56:
[...]
Ik vind Galaxy erg gaaf. Maar ik heb wel een motivator nodig. Tot de 60e ster was dat: "Red die arme Peach uit de klauwen van die akelige Bowser!!!!!" (ofzo), maar wat is het doel van het spel na die 60e ster? Of is dat gewoon zoiets van "Zie maar of je de 120 sterren haalt, maar er is geen echte reden"?
edit:
Oh wacht, zie nu pas die spoiler boven je. Thanks!
Humankind… be both.
Super Mario Galaxy>>>Mario 64melly schreef op maandag 24 december 2007 @ 10:57:
Vroeger vond ik Super Mario World op de SNES echt geweldig.
Nu mijn vraag.
Mario 64 was de eerste 3D Mario game alweer een jaar of tien oud geloof ik. De game was toen revolutionair omdat je voor het eerst kon rondlopen door een 3D wereld. Nu zijn de graphics achterhaald en is ook het design velen malen door andere games overschreden. Ik ben zelf ook nooit zo een fan geweest van Mario 64 maar Super Mario Galaxy vond ik echt helemaal geweldig. Super Mario Galaxy is veel rechtlijniger dan Super Mario 64.
Over dat "na de 60 sterren"
Super Mario Galaxy wordt maar beter en beter. De laatste Galaxy is ongetwijfeld de allerbeste in de game.
[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 104593 op 24-12-2007 11:58 ]
Dadelijk haal je me nog over ook de resterende 58 sterren te gaan halen......Anoniem: 104593 schreef op maandag 24 december 2007 @ 11:57:
Over dat "na de 60 sterren"
Super Mario Galaxy wordt maar beter en beter. De laatste Galaxy is ongetwijfeld de allerbeste in de game.
Als Nintex het over de Galaxy heeft waar ik aan denk, dan zou ik het gewoon doen. Die galaxy is het moeilijkste, maar ook meteen het leukste deel van het spel.monnick schreef op maandag 24 december 2007 @ 12:09:
[...]
Dadelijk haal je me nog over ook de resterende 58 sterren te gaan halen......
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
MetroidPrime schreef op maandag 24 december 2007 @ 12:26:
[...]
Als Nintex het over de Galaxy heeft waar ik aan denk, dan zou ik het gewoon doen. Die galaxy is het moeilijkste, maar ook meteen het leukste deel van het spel.

disjfa.nl
Idd, Bowser was veel saaien en simpelerdisjfa schreef op maandag 24 december 2007 @ 12:28:
[...]
Allerlaatste eindbaas (of een na laatste, niet bowser dus) is het tofste uit het spel!
[Edit]
Ik heb inmiddels mijn club-nintendo account gekoppeld aan de Wii.. kan alleen hier nog niet inloggen?
Of zijn ze gewoon erg langzaam met verwerken van die info?
[Edit2]
En het werkt
[ Voor 45% gewijzigd door Spike_wolf op 24-12-2007 12:38 ]
Humankind… be both.
Anoniem: 212684
is het iemand al gelukt om
oef..die waren me een partij moeilijk!
spoiler:
te halen dan?de groene ster galaxy
spoiler:
Met die bal rollen enzo.
[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 212684 op 24-12-2007 12:58 ]
Ik ben gisteren een half uur tot drie kwartier bezig geweest in totaal, voor alle drieAnoniem: 212684 schreef op maandag 24 december 2007 @ 12:57:
is het iemand al gelukt omspoiler:te halen dan?de groene ster galaxy
spoiler:Met die bal rollen enzo.
Kost even wat moeite, maar zodra je er eenmaal in zit gaat het best makkelijk
Maar t is wel een uitdaging ja.
Humankind… be both.
Anoniem: 105012
Die vond ik alle drie vrij goed te doen. Vooral hetAnoniem: 212684 schreef op maandag 24 december 2007 @ 12:57:
is het iemand al gelukt omspoiler:te halen dan?de groene ster galaxy
spoiler:Met die bal rollen enzo.
spoiler:
vond ik nog vrij makkelijk, waarbij ik geen leven heb verspeeld. bal rollen en bubbel blazen
spoiler:
vond ik al iets pittiger, maar alsnog vrij makkelijk te halen.
Ray Surfing
Die groene galaxy's waren best lastig. Aan de andere kant vond ik
spoiler:
ook vrij moeilijk. Het rollen met de bal en het ray surfen is wel het leukste vind ik, dat werkte zo goed daar zouden ze een hele game omheen kunnen bouwen. Sling pod Galaxy
Zalig, een Wii..we besmetten zowat alle visite, ze rennen de volgende dag meteen naar de winkel om zelf een console te halen 
Beschik inmiddels over Wii Sportspack, controller+nunchuk voor t dinnetje erbij, Brain Academy, RE 4 en RE:UC en dat smaakt naar meer
Ben bezig een goed stel pistolen te vinden, want die zapper lijkt me niks (ik wil gewoon een pistool rechts + nunchuk links). Iemand toevallig ervaringen met een pistoolcontroller voor de wii? Zag er eentje bij consoleshop die er wat vaag uitzag, de Nyko Wii gun lijkt me goed maar is zover ik weet nog niet in Nederland verkrijgbaar
Beschik inmiddels over Wii Sportspack, controller+nunchuk voor t dinnetje erbij, Brain Academy, RE 4 en RE:UC en dat smaakt naar meer
Ben bezig een goed stel pistolen te vinden, want die zapper lijkt me niks (ik wil gewoon een pistool rechts + nunchuk links). Iemand toevallig ervaringen met een pistoolcontroller voor de wii? Zag er eentje bij consoleshop die er wat vaag uitzag, de Nyko Wii gun lijkt me goed maar is zover ik weet nog niet in Nederland verkrijgbaar
| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |
Ben toevallig, zelf ook wat aan het zoeken geweest. Er zijn verschillende 3rd party guns te vinden.2Dutch schreef op maandag 24 december 2007 @ 14:33:
Zalig, een Wii..we besmetten zowat alle visite, ze rennen de volgende dag meteen naar de winkel om zelf een console te halen
Oa van Big Ben, Piranha, Logic3, Brando en zo nog een paar.
Big Ben ziet er zo op de foto's wel heel erg plastic uit, De Piranha heeft als nadeel dat de a-button moeilijk te bereiken is. De Logic3 heeft als voordeel dat zowel de nunchuck als de controller vast gezet kunnen worden, maar doet wel weer wat meer plastic aan. Die van Nyko, ziet er inderdaad ook goed uit, maar beetje jammer van die blauwe en oranje kleuren.
Brando:

Nyko:

Big Ben:

Piranha:

Logic3:

[ Voor 24% gewijzigd door 13art op 24-12-2007 15:24 ]
Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis
Idd,alleen nog niet echt lekker leverbaar,geduld bewaren dus!DjWannaB2002 schreef op maandag 24 december 2007 @ 15:07:
[...]
Ben toevallig, zelf ook wat aan het zoeken geweest. Er zijn verschillende 3rd party guns te vinden.
Oa van Big Ben, Piranha, Logic3, en zo nog een paar.
Big Ben ziet er zo op de foto's wel heel erg plastic uit, De Piranha heeft als nadeel dat de a-button moeilijk te bereiken is. De Logic3 heeft als voordeel dat zowel de nunchuck als de controller vast gezet kunnen worden, maar doet wel weer wat meer plastic aan. Die van Nyco, ziet er inderdaad ook goed uit, maar beetje jammer van die blauwe en oranje kleuren. Je kan hem wel al bestellen via amazon.com en buy.com maar voor zover ik weet nog niet in Nederland.
Als je overigens de A button in de controls van een spel zou kunnen remappen naar een nunchuk knop, zou dat een tussenoplossing zijn,hmm. Oh het heeft geen haast, maar wil wel graag een goede gun waar wat goede reviews (filmpjes) over te vinden zijn
| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |
Op Youtube zijn wel wat filmpjes te vinden. Maar niet echt complete reviews, meer om je een idee te geven.2Dutch schreef op maandag 24 december 2007 @ 15:12:
[...]
Idd,alleen nog niet echt lekker leverbaar,geduld bewaren dus!
Als je overigens de A button in de controls van een spel zou kunnen remappen naar een nunchuk knop, zou dat een tussenoplossing zijn,hmm. Oh het heeft geen haast, maar wil wel graag een goede gun waar wat goede reviews (filmpjes) over te vinden zijnVoor velen is het nostalgie naar duckhunt, voor mij meer de prettige ervaring met de biogun op mijn dreamcast
Enige probleem is dat de zapper serieus word ondersteund door games en die andere guns niet. Dan kan je wel net gokken dat je gun word ondersteund, of een "normale wiimote" manier van werken overkomt met de gun die je wilt.
Ikzelf zie de meerwaarde nog niet van een gun tegenover de zapper alleen. Als er een 20euro meerwaarde aan zou hangen zou ik het mischiennog heroverwegen. Maar zonder dat en zonder zapper kan je nog steeds normaal zombies knallen
Ikzelf zie de meerwaarde nog niet van een gun tegenover de zapper alleen. Als er een 20euro meerwaarde aan zou hangen zou ik het mischiennog heroverwegen. Maar zonder dat en zonder zapper kan je nog steeds normaal zombies knallen
disjfa.nl
De meeste van die guns hebben dezelfde setup als de zapper. Wanneer je dan de "zapper mode" aanzet in het spel, werkt het ook automatisch voor je alternatieve gun. Wel is het raadzaam om even te kijken of de gun inderdaad dezelfde setup heeft als de zapper.disjfa schreef op maandag 24 december 2007 @ 15:29:
Enige probleem is dat de zapper serieus word ondersteund door games en die andere guns niet. Dan kan je wel net gokken dat je gun word ondersteund, of een "normale wiimote" manier van werken overkomt met de gun die je wilt.
Ik laat die dingen zelf lekker in de winkel liggen, net als de racestuurtjes e.d. Zeker wanneer je wilt multiplayeren gaan dat soort attributen een vermogen kosten en dat heb ik er niet voor over.
uhm...
Anoniem: 215024
met of zonder ondersteuning.disjfa schreef op maandag 24 december 2007 @ 15:29:
alle modellen zijn min of meer houders voor je wii mote.
en bij sommige types wordt de numchuk bij gebruikt en bij andere types niet.
Die gaat er bij mij denk ik zeker komen. Ben altijd aangenaam verrast door de kwaliteit van het Nyko spul. De zapper zal er echter ook wel komen maar voor games als RE:UC etc wil ik toch wel een 2 guns. Ik neem aan dat de Nyko gun bij MM wordt verkocht?
Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2
Vandaag maar eens mijn Wii, Wiisports en Super Mario Galaxy geregged op de clubnintendo site. Gek genoeg wordt Wii Sports uit de Wii bundel gewoon als 2e Wii gezien?
Ik heb me al helemaal suf gespeeld met Raymans Raving Rabbids (1) trouwens, mijn vriendin is ook al verslaafd en op mijn werk hebben we een heel Wii clubje.
Ik heb me al helemaal suf gespeeld met Raymans Raving Rabbids (1) trouwens, mijn vriendin is ook al verslaafd en op mijn werk hebben we een heel Wii clubje.
[ Voor 33% gewijzigd door ThE_ED op 24-12-2007 17:05 ]
Ik ben fan van dingen
Hihi, waar ken ik dat van...2Dutch schreef op maandag 24 december 2007 @ 14:33:
Vaag, dat is bij mij nu ook het geval.. bij de oude site stond Sports apart genoemd volgens mij. Overigens geeft de nieuwe Wii-site mijn Endless Ocean niet meer aan.. nog zoiets vreemds. Heb Nintendo er al over gemailed, eens kijken wat ze eraan gaan doen.ThE_ED schreef op maandag 24 december 2007 @ 17:04:
Vandaag maar eens mijn Wii, Wiisports en Super Mario Galaxy geregged op de clubnintendo site. Gek genoeg wordt Wii Sports uit de Wii bundel gewoon als 2e Wii gezien?
Same here! Er worden bij ons af en toe Wii-competities georganiseerd.. in januari komt er weer eentje, met twee PSP's als hoofdprijs!op mijn werk hebben we een heel Wii clubje.
[ Voor 16% gewijzigd door BamSlam_ op 24-12-2007 18:18 ]
Leuk idee, bij ons is het nog meer een praatgroepje, maar in "mijn" hoekje zitten we al met 4, na kerst met 6 Wii's. We hadden al bedacht ook een soort competitie te introduceren.BamSlam_ schreef op maandag 24 december 2007 @ 18:17:
Same here! Er worden bij ons af en toe Wii-competities georganiseerd.. in januari komt er weer eentje, met twee PSP's als hoofdprijs!
[ Voor 7% gewijzigd door ThE_ED op 24-12-2007 20:41 ]
Ik ben fan van dingen
Ik heb nog maar 1 collega aan de wii gekregen, wel 12 collega's aan de DS. Maar helaas geen competetities... ach, ik ben toch zo slecht als wat omdat logeerkinderen van rond de 10 jaar mij al verslaan met echt alle games...BamSlam_ schreef op maandag 24 december 2007 @ 18:17:
Same here! Er worden bij ons af en toe Wii-competities georganiseerd.. in januari komt er weer eentje, met twee PSP's als hoofdprijs!
Na kerst ga ik samen met mijn broer op de wii aan de slag, hij neemt zijn wii mote en games mee en dan eens voor het eerst samen party games spelen. Ben benieuwd of dat nu echt zo leuk is als iedereen zegt.
Noooit met kinderen spelen, zie zijn echt veel sneller.
Ik ben fan van dingen
Tering ik heb Rayman Ravings Rabbids voor de wii gehad, maar dat Wc deuren dichtslaan is moeilijk
Soms reageert de nunchuck niet goed lijkt wel. Iemand anders problemen mee? Verder wel heel erg grappig spel

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd
Ja, die WC deuren zijn rot.Razor.Timo schreef op maandag 24 december 2007 @ 22:29:
Tering ik heb Rayman Ravings Rabbids voor de wii gehad, maar dat Wc deuren dichtslaan is moeilijkSoms reageert de nunchuck niet goed lijkt wel. Iemand anders problemen mee? Verder wel heel erg grappig spel
Tot nu toe heb ik met reactie alleen problemen bij het radio's aanzetten en konijnen wegslaan, geloof dat dat vaker voorkomt; gewoon niet te halen op die manier omdat ie op een gegeven moment helemaal niet meer reageert.
Verder erg leuk, ook voor samen (score mode).
Ik ben fan van dingen
Moet je die WC deuren persé halen of niet?ThE_ED schreef op maandag 24 december 2007 @ 22:43:
[...]
Ja, die WC deuren zijn rot.
Tot nu toe heb ik met reactie alleen problemen bij het radio's aanzetten en konijnen wegslaan, geloof dat dat vaker voorkomt; gewoon niet te halen op die manier omdat ie op een gegeven moment helemaal niet meer reageert.
Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd
Om dat op te lossen moest je dacht ik overschakelen van 50hz naar 60hz of andersom.ThE_ED schreef op maandag 24 december 2007 @ 22:43:
[...]
Ja, die WC deuren zijn rot.
Dat zou moeten werken tenminste
Peace is a lie, There is only passion. Through passion, I gain strength. Through strength, I gain power. Through power, my chains are broken. The force shall free me
Om in het verhaal verder te kunnen moet je steeds minstens 3 van de 4 hebben, dus het hóeft niet.Razor.Timo schreef op maandag 24 december 2007 @ 22:56:
[...]
Moet je die WC deuren persé halen of niet?
Alleen krijg je wel nieuwe pakkies enzo als je alle 4 haalt.
Raarrrr.Alien B.O.B. schreef op maandag 24 december 2007 @ 23:23:
[...]
Om dat op te lossen moest je dacht ik overschakelen van 50hz naar 60hz of andersom.
Dat zou moeten werken tenminste
Maar zal morgen eens kijken
[ Voor 30% gewijzigd door ThE_ED op 24-12-2007 23:25 ]
Ik ben fan van dingen
Kerstcadeau van Sakurai:

Smash Bros. is gold!

Japan: 24 Januari
Amerika: 10 Februari
Europa: TBA

Smash Bros. is gold!
[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 104593 op 25-12-2007 01:00 ]
Merry Christmas everybody 
Nu hopen dat NOE ons ook een kadootje geeft,namelijk een Brawl release date.
Stiekem doet Smash Brothers mij niks
Stiekem doet Smash Brothers mij niks

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Nee vast nietWillybubba schreef op dinsdag 25 december 2007 @ 09:58:
Merry Christmas everybody
Stiekem doet Smash Brothers mij niks![]()
2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.
Tja, fouten maken is menselijk he? Wel slordig dat niemand dit heeft opgemerkt voordat de folder uitgegeven werd.
Ik heb pas een classic controller aangeschaft, maar waarvoor is dat middelste knopje boven op, er beweegt iets achterop, alsof hij ergens op kan.
Wie helpt me deze vraag beantwoord te krijgen ?
Edit : ik heb nu ook het oplaad station van Big Ben gekocht ( 25e bij Dixons ) , het gewicht is bijna geen verschil en het werkt goed
Wie helpt me deze vraag beantwoord te krijgen ?
Edit : ik heb nu ook het oplaad station van Big Ben gekocht ( 25e bij Dixons ) , het gewicht is bijna geen verschil en het werkt goed
[ Voor 26% gewijzigd door -Thunder- op 25-12-2007 11:56 ]
Blij Met Wilco
had voor kerst een Wii zapper op mijn verlanglijstje staan. Me schoonmoeder heeft 3 uur door de stad gelopen en 3 uur lang naar een dvd hoes gezocht met zapper erop.....na 3 uur kwam ze erachter dat het geen spel was 
Misschien ongelofelijk dom maar waar staat TBA voor ?
[ Voor 14% gewijzigd door rg-mohwa op 25-12-2007 11:53 ]
Als ik het goed heb, is dat knopje ervoor om de classic controller los te maken van de wii-mote.
Alleen is er volgens mij van nintendo zelf nog geen stukje uitgebracht dat je de classic controller kan vastmaken aan de wii-mote.
Alleen is er volgens mij van nintendo zelf nog geen stukje uitgebracht dat je de classic controller kan vastmaken aan de wii-mote.
*LOL*! Nou ja, je hebt wel een schoonmoeder die veel voor haar je over heeft!rg-mohwa schreef op dinsdag 25 december 2007 @ 11:51:
had voor kerst een Wii zapper op mijn verlanglijstje staan. Me schoonmoeder heeft 3 uur door de stad gelopen en 3 uur lang naar een dvd hoes gezocht met zapper erop.....na 3 uur kwam ze erachter dat het geen spel was
Kan die aankondiging nergens vindenAnoniem: 104593 schreef op dinsdag 25 december 2007 @ 00:59:
Kerstcadeau van Sakurai:
[afbeelding]
Smash Bros. is gold!
![]()
![]()
To Be Announcedrg-mohwa schreef op dinsdag 25 december 2007 @ 11:51:
De grootste Japanse online shop:Tijn89 schreef op dinsdag 25 december 2007 @ 11:56:
[...]
Kan die aankondiging nergens vindenMiss ben ik wel schraal hoor, maar waar heb je het vandaan?
[...]
To Be Announced
http://www.rakuten.co.jp/.../1795530/1841906/#1425515
Ik vraag me eigenlijk een paar dingen een tijdje af...
Zal de Wii het zo ver gaan brengen dat er ook spellen zoals Buzz op de PS2 uit komen e.d. ?
Zal er een tijd komen dat je bijv. call of duty tegen elkaar kunt doen online ( ik noem maar een voorbeeld ).
En zal er een tijd komen dat je "normaal" met elkaar kunt gaan chatten en dat er iets van een toetsenbordje oid uit komt ?
Zal de Wii het zo ver gaan brengen dat er ook spellen zoals Buzz op de PS2 uit komen e.d. ?
Zal er een tijd komen dat je bijv. call of duty tegen elkaar kunt doen online ( ik noem maar een voorbeeld ).
En zal er een tijd komen dat je "normaal" met elkaar kunt gaan chatten en dat er iets van een toetsenbordje oid uit komt ?
Blij Met Wilco
Je kon toch al een toetsenbord erop aansluiten of heb ik het nu mis ?-Thunder- schreef op dinsdag 25 december 2007 @ 12:57:
Klopt, sinds release 3.0 van de firmware worden diverse USB-toetsenborden ondersteund.rg-mohwa schreef op dinsdag 25 december 2007 @ 13:00:
[...]
Je kon toch al een toetsenbord erop aansluiten of heb ik het nu mis ?
[ Voor 8% gewijzigd door BamSlam_ op 25-12-2007 13:33 ]
Gisteren Mario Galaxy gehaald, damn gewoon weer een ouderwetse mario game maar dan in full 3D nu. Toppertje.
Als er een zwerfkei op je weg ligt, ga erop staan en geniet van het overzicht ...
Damn, net geprobeerd de Cyberlid te bestellen bij Amazon Japan.. een account aanmaken lukt, maar dan krijg ik de melding dat ze dit artikel niet naar Nederland versturen.
Heb ook al diverse andere Japanse webwinkels (Yahoo Japan, biccamera.com etc) geprobeerd, maar die versturen alleen naar Japan. Ook nada op eBay. Weet iemand een (Japanse) webwinkel die de Cyberlid kan leveren en naar Nederland verstuurt?
Heb ook al diverse andere Japanse webwinkels (Yahoo Japan, biccamera.com etc) geprobeerd, maar die versturen alleen naar Japan. Ook nada op eBay. Weet iemand een (Japanse) webwinkel die de Cyberlid kan leveren en naar Nederland verstuurt?

De Kerstvrouw heeft hem geschonken gisteravond... prachtspel, super graphics. Erg gaaf, die kleine planeetjes waarbij als je loopt plotseling de wereld omdraait.DoctorV64 schreef op dinsdag 25 december 2007 @ 13:41:
Gisteren Mario Galaxy gehaald, damn gewoon weer een ouderwetse mario game maar dan in full 3D nu. Toppertje.
Anoniem: 224735
- spellen als buzz op ps2??? misschien...-Thunder- schreef op dinsdag 25 december 2007 @ 12:57:
Ik vraag me eigenlijk een paar dingen een tijdje af...
- Ja medal of honour komt uit in februari geloof ik. hij heeft 32 player online multiplayer!
- Je kan met elkaar chatten via het internet kanaal. daar kan je ook een toetsenbord mee aansluiten. ook komt er warschijnlijk een kanaal waarbij je met elkaar kan praten door middel van een microfoon of headset.
Ja, ik heb hem nu ook, erg tof.DoctorV64 schreef op dinsdag 25 december 2007 @ 13:41:
Doet me trouwens vaag denken aan Sonic 3D, of hoe heette dat ooit. (alleen was dat "plat" 3D)
Ik ben fan van dingen
Hmm, er zijn geen wii point cards meer beschikbaar om sterren voor in te ruilen
Jammer.
Wat is eigenlijk de reden dat er maar een beperkt aantal beschikbaar was?

Humankind… be both.
Ziet er goed uit!BamSlam_ schreef op dinsdag 25 december 2007 @ 13:42:
Damn, net geprobeerd de Cyberlid te bestellen bij Amazon Japan.. een account aanmaken lukt, maar dan krijg ik de melding dat ze dit artikel niet naar Nederland versturen.
[afbeelding]
Jammer dat ze zulke dingen niet tegen een normale prijs in nederland verkopen.
Ben afgelopen zomer in hongkong geweest (toen nog niet van die dingen gezien) maar alles is daar echt zoveel goedkoper. Je voelt je echt geript als je dat moet kopen voor 20 euro.
(leuk voorbeeld, had een super mooi DS hoesje gekocht voor een 2.5" HD die ik heb, zelfde maat als de DSlite.
Koste me 1 euro 30 ofzo. De zelfde zie ik hier in de winkel voor 15 euro
Ja, er zijn er elke dag maar een paar schijnt, vandaag 1tje van 100 gekocht, als ik dat steeds doe maak ik die sterren toch eens op. Denk dat ze de mensen willen aansporen ook naar andere dingen te kijken, ofzo. Maar die wallpapers lijken me niet echt boeiend dusja..Spike_wolf schreef op dinsdag 25 december 2007 @ 15:08:
Hmm, er zijn geen wii point cards meer beschikbaar om sterren voor in te ruilenJammer.
Ik ben fan van dingen
Idd de troep uit de sterrencatalogus is echt 3 keer niks, ik weet nog wel dat daar vroeger wel spellen en zelfs complete GBAs in stonden... tegenwoordig alleen maar wallpapers en ringtones.. en zag er de vorige keer ook wat petjes en shirts (nog lelijke ook) in staan...ThE_ED schreef op dinsdag 25 december 2007 @ 15:24:
[...]
Ja, er zijn er elke dag maar een paar schijnt, vandaag 1tje van 100 gekocht, als ik dat steeds doe maak ik die sterren toch eens op. Denk dat ze de mensen willen aansporen ook naar andere dingen te kijken, ofzo. Maar die wallpapers lijken me niet echt boeiend dusja..
Zijn die points beter
Maar morgen zijn er dus weer nieuwe points te verkrijgen?
Humankind… be both.
Je moet gewoon steeds ff kijken vaak worden ze 's ochtends rond een uur of 10 aangevuld en 's avonds ook. Tenminste dit was afgelopen week zo toen gelukkig 4x 100 points te pakken weten krijgen kon ik Paper Mario kopen omdat ik die destijds zo leuk vondSpike_wolf schreef op dinsdag 25 december 2007 @ 16:10:
[...]
Idd de troep uit de sterrencatalogus is echt 3 keer niks, ik weet nog wel dat daar vroeger wel spellen en zelfs complete GBAs in stonden... tegenwoordig alleen maar wallpapers en ringtones.. en zag er de vorige keer ook wat petjes en shirts (nog lelijke ook) in staan...
Zijn die points beter
Maar morgen zijn er dus weer nieuwe points te verkrijgen?
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Ja vaag is dat. Ik vind eht wel lijp, want ik heb nu 4300 punten. Als ik straks nog 'n keer 100 points te pakken krijg en daarna komt er een 1000 punten kaart...psychoclown schreef op dinsdag 25 december 2007 @ 16:51:
[...]
Je moet gewoon steeds ff kijken vaak worden ze 's ochtends rond een uur of 10 aangevuld en 's avonds ook. Tenminste dit was afgelopen week zo toen gelukkig 4x 100 points te pakken weten krijgen kon ik Paper Mario kopen omdat ik die destijds zo leuk vond
Anyway, ik heb hier 2 codes van 100 punten. Is zoiets ook echt geld waard voor mensen hier? Ik zou meer uit verveling wat spelletjes downloaden, maar eigenlijk interesseert het me niet zo.
100 Wii Points is gelijk aan 1 euro.spaceboy schreef op dinsdag 25 december 2007 @ 16:55:
[...]
Ja vaag is dat. Ik vind eht wel lijp, want ik heb nu 4300 punten. Als ik straks nog 'n keer 100 points te pakken krijg en daarna komt er een 1000 punten kaart...
Anyway, ik heb hier 2 codes van 100 punten. Is zoiets ook echt geld waard voor mensen hier? Ik zou meer uit verveling wat spelletjes downloaden, maar eigenlijk interesseert het me niet zo.
1 Wii Point 4 Sterren punten
100 Sterren punten is gelijk aan 0.25 euro
Iemand hier trouwens al zijn bestelde Sterren catalogus goodies binnen?
Heb met de lancering van de site gelijk twee Mario Kart wagentjes besteld maar nog niks binnen gehad. De levertijd is 4 weken geloof ik maar ik had gehoopt dat het dit jaar nog zou komen.
[ Voor 24% gewijzigd door Anoniem: 104593 op 25-12-2007 17:11 ]
Anoniem: 37763
Dat had ik ook al berekend ja. Dan krijg je dus per spel (250 sterren) minder dan een euro terug van Nintendo.Anoniem: 104593 schreef op dinsdag 25 december 2007 @ 17:04:
[...]
100 Wii Points is gelijk aan 1 euro.
1 Wii Point 4 Sterren punten
100 Sterren punten is gelijk aan 0.25 euro
Iemand hier trouwens al zijn bestelde Sterren catalogus goodies binnen?
Heb met de lancering van de site gelijk twee Mario Kart wagentjes besteld maar nog niks binnen gehad. De levertijd is 4 weken geloof ik maar ik had gehoopt dat het dit jaar nog zou komen.
Gul hoor
Ze kunnen natuurlijk ook gewoon niets geven.Anoniem: 37763 schreef op dinsdag 25 december 2007 @ 17:19:
[...]
Dat had ik ook al berekend ja. Dan krijg je dus per spel (250 sterren) minder dan een euro terug van Nintendo.
Gul hoor
Nintendo is een bedrijf geen liefdadigheidsinstelling.
[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 104593 op 25-12-2007 17:29 ]
Ja, dan zeg je er wel wat bij. Daarvoor moet je ook nog 's hemel en aarde bewegen om die cholera-sterren ooit ingeleverd te krijgen omdat ze per dag slechts een veel te klein aanbod met Wii Points (wat voor hun sowieso vrijwel niets kost, het zijn geen fysieke cadeaus) hebben.Anoniem: 37763 schreef op dinsdag 25 december 2007 @ 17:19:
[...]
Dat had ik ook al berekend ja. Dan krijg je dus per spel (250 sterren) minder dan een euro terug van Nintendo.
Gul hoor
Ik vind het een wassen neus. DOE dan gewoon niets.
Jullie krijgen het gratis hoor, je hoeft er niets voor de doen. Je kan ook gewoon 2000 Wii Points kopen in de winkel voor 20 euro, maar dat is dan waarschijnlijk weer te duur.spaceboy schreef op dinsdag 25 december 2007 @ 17:53:
[...]
Ja, dan zeg je er wel wat bij. Daarvoor moet je ook nog 's hemel en aarde bewegen om die cholera-sterren ooit ingeleverd te krijgen omdat ze per dag slechts een veel te klein aanbod met Wii Points (wat voor hun sowieso vrijwel niets kost, het zijn geen fysieke cadeaus) hebben.
Ik vind het een wassen neus. DOE dan gewoon niets.
Ja idd, beetje verontwaardigd reageren hier terwijl het gratis is.Anoniem: 104593 schreef op dinsdag 25 december 2007 @ 18:18:
[...]
Jullie krijgen het gratis hoor, je hoeft er niets voor de doen. Je kan ook gewoon 2000 Wii Points kopen in de winkel voor 20 euro, maar dat is dan waarschijnlijk weer te duur.
Microsoft en Sony doen dat niet hoor dus ik vind het alleen al een leuk gebaar
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
\0/
De nederlandse nintendo club site ligt plat
Krijg apache errors te zien hier 
Wilde nog even wat sterren cachen van twee spellen waarbij ik dat nog niet gedaan had
Maar dat moet dus nog ff wachten...
De nederlandse nintendo club site ligt plat
Wilde nog even wat sterren cachen van twee spellen waarbij ik dat nog niet gedaan had
Humankind… be both.
Nou heb ik van de Kerstvrouw een Wii gekregen .. tot mijn grote verbazing omdat ik er niet om gevraagd of gewenst had maar het gebaar wordt natuurlijk op prijs gesteld 
Ik kan mij wel prima vermaken met Wii sports maar ik weet niet of het Wii spel aanbod mij kan bekoren. Ik heb niets met Mario en dergelijke platform games.... ik ben meer een Prince of Persia Trilogy, Gears of War, Splinter Cell etc gamer... is daar ook iets voor te vinden op de Wii of heb ik dan eigenlijk de verkeerde console te pakken? Iets martial arts of Star Wars achtig lijkt mij ook wel erg grappig met de Wii-mote maar ik heb nog niets kunnen vinden hier.
Enige tips voor games die ik echt zou moeten kopen (maar dan niet van het Mario genre) zouden erg op prijs gesteld worden
Ik kan mij wel prima vermaken met Wii sports maar ik weet niet of het Wii spel aanbod mij kan bekoren. Ik heb niets met Mario en dergelijke platform games.... ik ben meer een Prince of Persia Trilogy, Gears of War, Splinter Cell etc gamer... is daar ook iets voor te vinden op de Wii of heb ik dan eigenlijk de verkeerde console te pakken? Iets martial arts of Star Wars achtig lijkt mij ook wel erg grappig met de Wii-mote maar ik heb nog niets kunnen vinden hier.
Enige tips voor games die ik echt zou moeten kopen (maar dan niet van het Mario genre) zouden erg op prijs gesteld worden
Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)
Prince of Persia - Rival Swords en Lego Star Wars zijn uit voor de Wii. En volgend jaar verschijnt een "echt" (niet-Lego) Star Wars-spel.tazzman schreef op dinsdag 25 december 2007 @ 21:57:
Inderdaad! Zelf heb ik via eBay uit Hong Kong een wireless sensor bar (loopt op 2 penlites) laten komen voor 7 US$ inc. verzendkosten.. en een dual chargestation met accu's voor m'n twee Wiimotes voor 18 US$, ook inc. verzending. De lage dollarkoers maakt het zo mooi goedkoopixl85 schreef op dinsdag 25 december 2007 @ 15:18:
[...]
Ziet er goed uit!
Jammer dat ze zulke dingen niet tegen een normale prijs in nederland verkopen.
Ben afgelopen zomer in hongkong geweest (toen nog niet van die dingen gezien) maar alles is daar echt zoveel goedkoper. Je voelt je echt geript als je dat moet kopen voor 20 euro.
(leuk voorbeeld, had een super mooi DS hoesje gekocht voor een 2.5" HD die ik heb, zelfde maat als de DSlite.
Koste me 1 euro 30 ofzo. De zelfde zie ik hier in de winkel voor 15 euro![]()
)
Ís ook best duur, Mario Kart 64, of hoe heet het, is bijvoorbeeld 1000 punten. Best leuk voor een leuk spel. Maar dat is toch wel ff 10 Euro voor best een oud spel! Ik ga er niet over klagen, want je hoeft het niet te kopen, maar het is natuurlijk mooi cashen voor Nintendo. Slimme jongens.Anoniem: 104593 schreef op dinsdag 25 december 2007 @ 18:18:
[...]
Jullie krijgen het gratis hoor, je hoeft er niets voor de doen. Je kan ook gewoon 2000 Wii Points kopen in de winkel voor 20 euro, maar dat is dan waarschijnlijk weer te duur.
Ik ben fan van dingen
Ik vind het echt zo raar dat die site van Nintendo zo brak is. Het is toch een gerenommeerd software bedrijf, kunnen ze niet een paar fatsoenlijke servers neerzetten? Ik probeer nu de laatste tijd wanhopig m'n sterren om te wisselen voor Wii punten omdat ze vervallen na december, maar die kaartjes zijn ofwel op, ofwel de site geeft een 404 of "De Wii Points Card Shop is momenteel gesloten vanwege onderhoudswerk. Probeer het later nog eens. Onze excuses voor het ongemak." Onderhoudswerk op 25 december, yeah right.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Beschikbaarheid van de Wii en Wii-points hoeft hier niet besproken te worden.
Beschikbaarheid van de Wii en Wii-points hoeft hier niet besproken te worden.