daandegoeiste schreef op woensdag 07 november 2007 @ 00:34:
[...]
Had het abonnement van Planet een jaar of 5, paar dagen geleden gebeld ivm opzeggen voor vervanging met Telfort abonnement. Na 2 minuten aan de telefoon gehangen te hebben was het abonnement opgezegd. Meteen was er een mail in de mailbox waarin stond dat we opgezegd hadden en 2 dagen later een bevestigingsbrief in de bus.. Ik snap echt NIET wat er nou moeilijk is aan Planet opzeggen?
Jij geluk..
Mij willen ze gewoon NIET antwoorden op vragen over de opzegtermijn.
Ben begin van het jaar overgestapt van Planet ADSL (inkl. downgrading) en vaste KPN telefoon naar Planet Internet Plus Bellen.
Dus: er begint een nieuw contract.
Op de eigen beheersite "mijn gegevens" stond eerst "Einde contract 23-02-2008".
Nu ineens staat er "Einde contract 03-03-2007".
Op vragen van mij via mail over wat is nu mijn vroegste datum en wat mijn laatste datum v.w.b. het opzeggen van mijn Planet abo krijg ik geen reaktie. (na 10 dagen ze nog maar eens gestuurd met de vraag of ze liever met een postduif benaderd willen worden qwa snelheid?).
En met hun zgn. algemene voorwaarden is het ook al zo'n zooitje.
De oude zijn voor mij van toepassing (voor Aug. 2007) terwijl in de nieuwe staat dat deze ook gelden voor de oude voorwaarden!
Als hier niet heel snel een bevredigend (schriftelijk) antwoord op komt, zal ik deze zaak eens bij verschillende instanties neerleggen! te denken valt bv. aan consumenten instellingen, rechtsbijstand enz. enz.