Als ik het dus goed begrepen heb wordt mijn ISDN lijn dadelijk omgezet door Telfort naar een PTSN lijn. Ik heb de basis modem besteld, aangezien ik geen zin had om weer te moeten bijbetalen voor een draadloze modem. Ik ging er ook vanuit dat ik mijn huidige ST716 wel kon configureren. Deze is echter voor ISDN. Ik zit nu te denken aan een Apple Airport Extreme, ik neem aan dat dit gewoon werkt met die Zyxel modem. Of is het niet al te lastig om de ST alleen als draadloze router?
Airport werkt ook, volgens mij is dat een wireless-accesspoint (AP) inderdaad.Erwinh schreef op donderdag 15 november 2007 @ 08:07:
Als ik het dus goed begrepen heb wordt mijn ISDN lijn dadelijk omgezet door Telfort naar een PTSN lijn. Ik heb de basis modem besteld, aangezien ik geen zin had om weer te moeten bijbetalen voor een draadloze modem. Ik ging er ook vanuit dat ik mijn huidige ST716 wel kon configureren. Deze is echter voor ISDN. Ik zit nu te denken aan een Apple Airport Extreme, ik neem aan dat dit gewoon werkt met die Zyxel modem. Of is het niet al te lastig om de ST alleen als draadloze router?
Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.
Voor de twijfelaars die willen weten hoe lang het aanvragen duurt (bij bestaande adsl klanten):
1 nov: via site aangevraagd
3 nov: 2 brieven binnen
13 nov: mailtje gekregen + status 4
14 nov: doe-het-zelf pakket binnen + gebruikersnaam brief
Vandaag nog ff een aangetekende brief sturen naar mn oude isp en dan wachten tot 19 dec (tja, die maand opzegtermijn hè).
Vandaag nog ff een aangetekende brief sturen naar mn oude isp en dan wachten tot 19 dec (tja, die maand opzegtermijn hè).
Anoniem: 165469
Jij lijkt m'n alter ego wel, ik heb precies dezelfde data (incl. 19/12 aansluit....). Ik heb 't wireless modem, vind het er best fraai uitzien. Leuke toren, maar ik hoop toch wel dat je 'm ook plat mag leggen? Wordt lang wachten nu, maar ja, je moet wat over hebben voor 't goede doel...FCVD schreef op donderdag 15 november 2007 @ 08:30:
Voor de twijfelaars die willen weten hoe lang het aanvragen duurt (bij bestaande adsl klanten):
Ik zit zelf hemelbreed 2km van de centrale maar de lijn zelf doet er 3,6KM over. Dus hemelsbreed zegt helaas weinig.geitema schreef op woensdag 14 november 2007 @ 19:24:
de centrale waar ons internet vandaan komt is hooguit 500 meter , maar op de snelheids indicator van telfort staat dat ik max 7500Mbps ga halen
klopt dit?
Ja ik op 30 okt. bestelt. Sinds gisteren status 4. 28 Nov. word ik geactiveerd. Ook mooi snel dus.Anoniem: 165469 schreef op donderdag 15 november 2007 @ 08:58:
[...]
Jij lijkt m'n alter ego wel, ik heb precies dezelfde data (incl. 19/12 aansluit....). Ik heb 't wireless modem, vind het er best fraai uitzien. Leuke toren, maar ik hoop toch wel dat je 'm ook plat mag leggen? Wordt lang wachten nu, maar ja, je moet wat over hebben voor 't goede doel...
Heb @home al opgezegd, daar ben ik 1 december van af.
Das zeker toevallig. Ik heb ook het wireless modem. Vind het nogal een apparaat zeg.......ik moet een speciaal plankje maken in de meterkast. Ik denk dat je een hitte probleem krijgt als je em plat neerlegt.
Deel 3 is open: Telfort Internet - 20 Mbit voor €19,95 - Deel 3
Dit topic is gesloten.
Let op:
Als je gegevens wilt plaatsen in je bericht van bijvoorbeeld je lijn uit je modem zet het dan even tussen [ pre ] en [ /pre ] (zonder spaties) tags in. Dan blijft het leesbaar :)
Als je gegevens wilt plaatsen in je bericht van bijvoorbeeld je lijn uit je modem zet het dan even tussen [ pre ] en [ /pre ] (zonder spaties) tags in. Dan blijft het leesbaar :)