iPhone importeren

Pagina: 1 ... 10 ... 17 Laatste
Acties:
  • 112.564 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is niet V&A. Daarvoor moet je op de frontpage zijn.

[ Voor 80% gewijzigd door Hoedje op 12-01-2008 11:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AP3X
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Na met kerst mijn iphone te hebben gehaald in de New York Apple store vandaag dan eindelijk mijn simmetje binnen gekregen. Volgens mij geen echte TurboSim maar hij draait super met mijn Vodafone UMTS kaartje. Eindelijk wordt het lange wachten beloond ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

UMTS wil niet op de iPhone :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een vriend van mij gaat dus een half jaar in de VS wonen en wil een iPhone voor mij kopen. Dit is dus echt een kadootje, hierover hoeft dan toch geen belasting te worden betaald? En hoe regel ik dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AP3X
  • Niet online
Dat zeg ik ook niet :-)
Ik wil alleen maar even zeggen dat de umts kaartjes ook met de turbosim kaartjes werken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkje
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 18:55
Ibix schreef op zaterdag 05 januari 2008 @ 16:33:
Ok, ive joined the club!! Iphone in Londen gekocht door mijn schoonzus voor € 369. Heeft als het goed is 1.1.2 firmware vanavond dus goed inlezen en de mogelijkheden tot full functionality bekijken :)

Iemand anders ervaringen met de UK version 1.1.2.?? Jullie inbreng is well appriciated!
Heb je je iphone al aan de praat gekregen? Een vriend van me is nu onderweg naar Londen. Als het unlocken van een UK telefoon goed gaat lijkt het me wel wat om er ook een aan te schaffen.

Het zal in UK wel wat duurder zijn dan in de USA mede door de lage dollar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibix
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 22:16
@Jvdvalk

Iphone werkt perfect! Super ding!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:31

Vuvuzela

My spire is forming

Dus als ik het goed begrijp hoef ik alleen deze te bestellen 430euro plus 22pond. En daar kan ik gewoon mijn orange kaartje evt. zonder hoekje instoppen en bellen?

I served in a company of heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 15-09 12:00
Correct, maar je moet volgens mij nog wel even iWorld installeren om je sim netjes te laten werken in je iPhone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flipjevandejam
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17:16
Ik heb vandaag een vriend een iPhone in New York laten kopen, maar ben nu eigenlijk benieuwd hoe groot de kans is dat deze van de 1.1.3 software voorzien is. Ik kan me zo voorstellen dat ze eerst de resterende 1.1.2 toestellen verkopen met het advies hem via iTunes te updaten naar 1.1.3 ipv ze allemaal uit de verpakking te gaan halen en updaten.

Wat jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAcid
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Zeer waarschijnlijk dat dat 1.1.2 is inderdaad. Aangezien het gewoon zelf te updaten is zullen ze de oudere firmware's niet terughalen lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb waarschijnlijk binnen een week een iphone.
iemand vertrekt vrijdag naar de usa voor een weekje, (Las vegas)
en als hij tijd heeft , neemt hij eentje mee :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brtk
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 19:03
ik zit hier met een ongeduldige baas met iPhone, gekocht in de USA, firmware 1.1.3

kan iemand mij vertellen of deze nu wel of niet te unlocken is ?

hoe en wat dat zoek ik zelf verder wel uit, maar wil ff weten of het kan (als Apple-noob zijnde)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19:26

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

Je moet even de firmware 1.1.1 ergens downloaden en daarna jailbreaken (www.iphoneclub.nl)

"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1.1.3 gaat nog niet lukken nu... wordt dus een dure touch op dit moment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een vraagje en hoop dat iemand hier het antwoord weet:

Als je nu een iPhone laat meenemen uit de VS staat er 1.1.3 op en kan dus niet te gebruiken, kun je dan wel de ipod en wifi functies gebruiken van het apparaat of is alles gelocked?

Die 1.1.3 bel/sms functie komt denk ik ook wel goed over een tijdje zeker als de SDK uitkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik hoop dat dat niet waar is, aangezien iemand morgen naar de usa vertrekt en eentje gaat kopen voor mij.

waar blijft die h**k:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnold
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-09 13:49
Stel de iPhone komt in Nederland bij bijvoorbeeld KPN.
Kan ik dan toch een USA iPhone kopen en deze met de KPN simkaart (legaal) activeren?
Of zit er toch ook iets in de software die dat tegenhoud?

Ik denk dat een USA iPhone (zeker als de dollar zo blijft) erg goedkoop is, en dan in combinatie met een sim-only abo zou dat niet verkeerd zijn....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi mensen,

ik ben van plan om een Iphone door mijn tante uit VS naar Nederland te versturen. Keb een aantal:

-Is er een kans dat dit pakketje gepakt wordt en ik vervolgens invoerrechten,belasting etc moet betalen? Hoe kan ik het best de iphone laten versturen? Doos cammoufleren of zo.. :p

- Zit er een lock op de iphone als ik die laat kopen in een apple store in vs ipv AT&T?

- Kan ik de iphone gewoon op iTunes 7.5 in nederland activeren aangezien er nu firmware 1.1.3 op zit?

- Ik heb gehoord dat je gewoon een T-mobile simkaart kan steken in de Iphone,is dit nog steeds geldig met nieuwe firmware etc? of heeft dit geen invloed?

snap er niks meer van :p, hopelijk jullie wel!!

Groeten Gohan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-10-2020
Verwijderd schreef op vrijdag 18 januari 2008 @ 12:01:
Hoi mensen,

ik ben van plan om een Iphone door mijn tante uit VS naar Nederland te versturen. Keb een aantal:

-Is er een kans dat dit pakketje gepakt wordt en ik vervolgens invoerrechten,belasting etc moet betalen? Hoe kan ik het best de iphone laten versturen? Doos cammoufleren of zo.. :p
Heb je ook in het andere topic gekeken of in de topic start? Bij het ontduiken van de belasting/invoerrechten gaan we je niet helpen. ;)
- Zit er een lock op de iphone als ik die laat kopen in een apple store in vs ipv AT&T?
Er zijn met uitzondering van Frankrijk momentaan geen toestellen te koop zonder een simlock. Daarbij maakt het niet uit of je in de AT&T store bent of in bijvoorbeeld een Apple store. :)
- Kan ik de iphone gewoon op iTunes 7.5 in nederland activeren aangezien er nu firmware 1.1.3 op zit?
Indien je een AT&T abonnement hebt gaat dat inderdaad. :) Ik ga er overigens van uit dat je geen abo neemt en dan zou het activeren dus niet werken.
- Ik heb gehoord dat je gewoon een T-mobile simkaart kan steken in de Iphone,is dit nog steeds geldig met nieuwe firmware etc? of heeft dit geen invloed?
Eerst maar eens de uitzonderingen noemen:
• 1: Je hebt tijdens een korte periode in Duitsland een iPhone gekocht zonder simlock
• 2: Je hebt een iPhone zonder simlock in Frankrijk gekocht of koopt er daar een.

Bij die twee uitzonderingen kun je zonder problemen en zonder te hacken een T-Mobile simkaart in je iPhone stoppen en dit werkt (legaal). Daarnaast zijn er andere opties waarmee je een T-Mobile kaart kunt gebruiken in je iPhone, maar daarvoor zul je de simlock moeten verwijderen en dat kun je op dit moment met een 1.1.3 iPhone (out of the box) vergeten. Hoe je die simlock kunt verwijderen op iPhones met een firmware <1.1.3 kun je op andere plekken vinden op het internet en mag hier niet besproken worden. :)
snap er niks meer van :p, hopelijk jullie wel!!

Groeten Gohan
Tot nog toe komen we er geloof ik wel uit. Groetjes onder je post zijn trouwens niet perse noodzakelijk. Meer daarover kun je in de FAQ lezen. :)
Verwijderd schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 18:36:
Ik heb een vraagje en hoop dat iemand hier het antwoord weet:

Als je nu een iPhone laat meenemen uit de VS staat er 1.1.3 op en kan dus niet te gebruiken, kun je dan wel de ipod en wifi functies gebruiken van het apparaat of is alles gelocked?
Er is op dit moment nog geen werkende jailbreak voor een OOB 1.1.3. Op dit moment zou je kunnen proberen te downgraden naar een lagere versie van de firmware om daarna een jailbreak uit te voeren, maar ook daar zijn de resultaten nog niet echt eenduidig. :)
GS2K1 schreef op vrijdag 18 januari 2008 @ 11:47:
Stel de iPhone komt in Nederland bij bijvoorbeeld KPN.
Kan ik dan toch een USA iPhone kopen en deze met de KPN simkaart (legaal) activeren?
Of zit er toch ook iets in de software die dat tegenhoud?

Ik denk dat een USA iPhone (zeker als de dollar zo blijft) erg goedkoop is, en dan in combinatie met een sim-only abo zou dat niet verkeerd zijn....
Legaal activeren kun je vergeten op die manier. De iPhone controleert de ICCID en matcht deze. Op het moment dat een US-iPhone dus een non-US simkaart gebruikt werkt het activeren niet meer. De Europese iPhones werken met andere ICCID's, daarom kun je bijvoorbeeld een in Duitsland gekochtte iPhone (standaard T-Mobile) zelfs niet met een andere T-Mobile kaart vrijschakelen dan de SIM die meegeleverd werd toen je het abonnement afsloot. Is op zich ook niet verwonderlijk. Bijvoorbeeld DVD's werken met hetzelfde principe met hun regiocodes. :)

[ Voor 33% gewijzigd door Renegade op 18-01-2008 12:36 ]

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tnx voor de opheldering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tot nog toe komen we er geloof ik wel uit. Groetjes onder je post zijn trouwens niet perse noodzakelijk. Meer daarover kun je in de FAQ lezen. :)
haha, wat is daar nu erg aan, dat is een vorm van beleefdheid, soms stel ik me echt vragen bij het beleid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowlow
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 02-09 07:30
Ik wil niet in herhaling vallen maar op dit moment is er ook iemand een iphone aan het kopen ergens in de states voor mij... Het doet er waarsch niet toe als het 1.1.2 of 1.1.3 is want naar schijnt ligt het vooral aan de bootloader. Ik heb mij laten vertellen dat alle iphones sinds 5 weken gekocht in de states niet meer te unlocken zijn (tot op heden). Is dit correct? Ik geloof best dat het toeval is maar 3 weken geleden heb ik een iphone geunlockt voor een vriend van mij mbv een tutorial. Die iphone was dan missch al wat eerder gekocht.
Kun je bij die nieuwe versies niet gewoon een oudere firmware versie erop zetten? Zoals ik tijdens het unlocken ook eerst 1.1.1 erop gezet had dan gekraakt en daarna geupgrade naar 1.1.2. Is dezelfde procedure nie meer mogelijk met de laatste geproduceerde iphones?
Dus iederen die 2-3-4-5 weken geleden uit de states geimporteerd heeft, jullie kunnen dit dus bevestigen (jammergenoeg).
Ik hoop alleszins dat ze zo snel mogelijk een *proper fix* vinden voor 1.1.3, al was het maar voor het gemak en anderzijds voor de toch wel paar handige nieuwe functionaliteiten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fabulaus
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 23-08 14:30

fabulaus

Ja toch

Na wat speurwerk op het net vernam ik uit verschillende bronnen dat de iPhone begin dit jaar in Nederland verkocht zal gaan worden door T-mobile. Is hier al meer duidelijkheid over? En dan de vraag, wat is dan het verschil tussen een geimporteerde iPhone en eentje die je hier bij de T-mobile shop koopt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jpjedi
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 24-08 16:41
lowlow schreef op maandag 21 januari 2008 @ 01:59:
Ik wil niet in herhaling vallen maar op dit moment is er ook iemand een iphone aan het kopen ergens in de states voor mij... Het doet er waarsch niet toe als het 1.1.2 of 1.1.3 is want naar schijnt ligt het vooral aan de bootloader. Ik heb mij laten vertellen dat alle iphones sinds 5 weken gekocht in de states niet meer te unlocken zijn (tot op heden). Is dit correct? Ik geloof best dat het toeval is maar 3 weken geleden heb ik een iphone geunlockt voor een vriend van mij mbv een tutorial. Die iphone was dan missch al wat eerder gekocht.
Kun je bij die nieuwe versies niet gewoon een oudere firmware versie erop zetten? Zoals ik tijdens het unlocken ook eerst 1.1.1 erop gezet had dan gekraakt en daarna geupgrade naar 1.1.2. Is dezelfde procedure nie meer mogelijk met de laatste geproduceerde iphones?
Dus iederen die 2-3-4-5 weken geleden uit de states geimporteerd heeft, jullie kunnen dit dus bevestigen (jammergenoeg).
Ik hoop alleszins dat ze zo snel mogelijk een *proper fix* vinden voor 1.1.3, al was het maar voor het gemak en anderzijds voor de toch wel paar handige nieuwe functionaliteiten...
zonder me op het randje te begeven kun je beter eerst eens kijken op sites als iphoneclub.nl. Maar als je goed leest op de diverse fora kun je lezen dat je probleem al verholpen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjempie
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Ik ga komende week naar london en wil proberen een paar iphones te kopen met de 1.1.2 firmware. Ik besef dat dit waarschijnlijk lastig wordt maar wil het wel proberen. Wie kan mij helpen met antwoorden op de volgende vragen?:

- welke weeknummers hebben waarschijnlijk nog de oude firmware ?
- heb ik meer kans bij de carphoneshop dan bij de " echte" applestore in regend-street?
- Wie kan uit ervaring vertellen of het in London lastig is om als Nederlander een Iphone te kopen?
- Met welke winkel hebben jullie ervarin in de UK voor het kopen van een iphone?

Alvast dank voor de tips!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
Ik kan je in iedergeval vertellen dat 1.1.3 al gehacked is, je krijgt alleen tot eind februari nog niet te zien 'hoe'. Dus opzich kun je ze altijd meenemen, de kans dat je nog even geduld moet hebben met 3rd party support is dus wel aanwezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowlow
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 02-09 07:30
Kaspers schreef op maandag 21 januari 2008 @ 08:55:
Ik kan je in iedergeval vertellen dat 1.1.3 al gehacked is, je krijgt alleen tot eind februari nog niet te zien 'hoe'. Dus opzich kun je ze altijd meenemen, de kans dat je nog even geduld moet hebben met 3rd party support is dus wel aanwezig.
Waarom zouden ze iedereen zo lang laten wachten (als ze blijkbaar een 1.1.3 fix liggen hebben)?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
Om apple eerst die devkit te laten releasen, zodat deze ook met 1.1.3 gaat werken.
Stel ze releasen de hack, dan kan apple in de tussentijd de leak fixen, 1.1.4 uitbrengen waar op volgt dat de dev kit alleen maar werkt met 1.1.4 of hoger.
Dan wacht ik liever een tijdje waardoor ik straks 1.1.3 heb met 3rd party support en devkit support, volg je het ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19:26

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

Kaspers.. weet jij of dit een softwarematige hack is in samenwerking met een hardwarematige .. of alleen software matig?

"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Iemand die meedoet met: link
Hello,
De prijs voor mobiele één zal inbegrepen verschepen 200euro zijn.
De prijs voor mobiele twee is 320euro verschepend inbegrepen.....
(3 eenheden = 410euro, 4 eenheden = 500euro, 5 eenheden = 580euro en 10 eenheden = 1050euro).
De prijs zal 105euro voor op mobiel zijn, slechts als u minimim mobiele 10 voor 1050euro met alle verschepende inbegrepen belastingen koopt. Als u mobieler koopt maak ik u een aardige korting,
zodat liet me weten hoeveel mobiel u nodig hebt.
Dank,

Inkoopacties zijn niet toegestaan ;)

[ Voor 8% gewijzigd door Hoedje op 23-01-2008 17:58 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job
  • Laatst online: 00:22

job

Brak Nederlands (internet vertaling), te goedkope prijs.
Ver van weg blijven.

[ Voor 15% gewijzigd door job op 21-01-2008 21:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Achja je weet 't nooit... maar dit zegt idd alles:

Hello there,
Ok i sell you 4 mobile for 500Euro including all the shipping taxes.
All these mobile phones are brand new, with no scarches on them, un-used, EU specs, SIM never locked, 3-Round pin EU charger.
The Mobile need a SIM-Card and will work perfect.
They will come with 2 year warranty fully transferable to your name and will come with the receipt from the authorized dealer and there will be no problem for you to use the warranty.
European languages software and user manual. English, German, Dutch, Chinese, French KeyPads.
As soon as the package arrives, you will test the product and if it does not matches 100% to your expectations, you will return it in max. 15 days sience the arrival date. In this case I will send you the full amount back.
So e-mail me back for i can give you the payment and shipping instructions.
Thank you,

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• repsaj
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 14-08 15:18
Niet echt duidelijke startpost ofzo, maar mijn vraag: Op de US Apple site is de 8GB versie 399 dollar, en dat is een euro of 275.. Cheap. Kan ik gewoon op de US Apple site de iPhone bestellen, deze laten bezorgen in Nederland? Wat zijn de extra kosten en dingen die gedaan moeten worden om hem in NL werkend te krijgen?

x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carfreak02
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 19:33
Jaspur schreef op dinsdag 22 januari 2008 @ 19:25:
Niet echt duidelijke startpost ofzo, maar mijn vraag: Op de US Apple site is de 8GB versie 399 dollar, en dat is een euro of 275.. Cheap. Kan ik gewoon op de US Apple site de iPhone bestellen, deze laten bezorgen in Nederland? Wat zijn de extra kosten en dingen die gedaan moeten worden om hem in NL werkend te krijgen?
Het is een bekende vraag maar nee. Nogmaals : de US Store shipt niet naar NL. De prijzen zijn exclusief BTW . Enige manier is om hem op te halen in de US zelf . Maar dan zit je met minimaal 1.1.2. OTB of zelfs 1.1.3. OTB . Als je geluk hebt en 1.1.2. hebt moet je ook nog een extra *sim kopen om te kunnen bellen. Als je 1.1.3. hebt kun je er alleen naar kijken .. :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AP3X
  • Niet online
Jaspur schreef op dinsdag 22 januari 2008 @ 19:25:
Je zou eventueel een Amerikaans post adres kunnen aanvragen (http://www.myus.com/).
Zo kun je via de Amerikaanse Apple site (www.apple.com) een iPhone bestellen en laten bezorgen op het aangevraagde adres.
Zij sturen het pakketje dan weer door naar Nederland.
Maar je moet wel ff doorrekenen of je dan (na verzendkosten, belasting en invoerrechten) nog goedkoop uit bent.

[ Voor 8% gewijzigd door AP3X op 22-01-2008 19:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net via eBay een Iphone gekocht vanuit de US inclusief Next Sim, verzendkosten, verzekering etc. voor 425 euro.

Volgens mij heb ik een goede deal gemaakt?

Iemand die mij daarin kan bevestigen? (hou van bevestiging) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Bevestigd, best leuk, als je de douane maar niet op je dak krijgt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

reken maar 90 euro extra bij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een iPhoontje onderweg uit de us,
deze week gekocht, dus neem aan dat het 1.1.3 is, OOTB.
Maar het is toch geen punt om hem gewoon te downgraden naar 1.1.1,
zodat ik hem softwarematig kan unlocken.
Handig om te weten, voor het geval ik niet het geduld op kan brengen op de laatste fix te wachten in feb.
EN dan had ik nog een vraagie,
ALS ik hen geunlocked heb via de 1.1.1 firmware,
en dan komt uiteindelijk de fix uit voor 1.1.3
Kan ik hem dan weer restoren en de hele zooi opnieuw uithalen maar dan met 1.1.3,
zodat ik uiteindelijk toch nog de laatste firmware heb?
Updaten als ie eenmaal geunlocked is heeft nl geen zin, naar ik weet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carfreak02
Verwijderd schreef op woensdag 23 januari 2008 @ 18:19:
Ik heb een iPhoontje onderweg uit de us,
deze week gekocht, dus neem aan dat het 1.1.3 is, OOTB.
Maar het is toch geen punt om hem gewoon te downgraden naar 1.1.1,
zodat ik hem softwarematig kan unlocken.
Handig om te weten, voor het geval ik niet het geduld op kan brengen op de laatste fix te wachten in feb.
EN dan had ik nog een vraagie,
ALS ik hen geunlocked heb via de 1.1.1 firmware,
en dan komt uiteindelijk de fix uit voor 1.1.3
Kan ik hem dan weer restoren en de hele zooi opnieuw uithalen maar dan met 1.1.3,
zodat ik uiteindelijk toch nog de laatste firmware heb?
Updaten als ie eenmaal geunlocked is heeft nl geen zin, naar ik weet...
Nee dat gaat je niet lukken door de nieuwe Firmware & Bootloader. Je kunt er zelfs geen iPod Touch van maken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm op iphoneclub heb ik anders gelezen,
iemand hier ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oemfoefoe
  • Laatst online: 21:05

Oemfoefoe

'|°o\O/o°|'

Er zijn al verschillende filmpjes op Youtube dat laat zien dat het mogelijk is om 1.1.3 te downgraden naar 1.1.1. zoals deze.

1.1.3 jailbreaken is afaik nog niet gelukt, maar ik lees toch dat er mensen zijn met een gejailbreakte 1.1.2 iPod touch welke voorheen 1.1.3 OTB was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21:54
Verwijderd schreef op woensdag 23 januari 2008 @ 18:35:
Op iPhoneclub gebruiken ze een 3.9 bootloader.
Jij krijgt ws. een 4.6 versie, daar kan je nog niks mee.

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm dan moet ik misschien toch gewoon wachten op de laatste fix,
maar wat ik me afvraag:
Als ik mn nieuwe iPhone ga jailbreaken, op de manier die in diverse tutorials beschreven is,
dus door te downgraden naar 1.1.1,
en dat blijkt toch niet te werken,
kan dit blijvende schade opleveren voor mijn iPhone???
Of kan ik hem gewoon weer terug zetten op 1.1.3 en net doen of er niks gebeurt is...???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CLB schreef op woensdag 23 januari 2008 @ 16:08:
Bevestigd, best leuk, als je de douane maar niet op je dak krijgt ;)
Hij stuurt hem op als "cadeau" met een waardebeschrijving van 35 dollar. Ik lees inderdaad vaker over de belasting. Volgens hem zou hij dat hiermee omzeilen. Ik hoop het maar.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Ja heb ik toendertijd ook gedaan met m'n Zune, was mooi de lul ;)
Er komt binnenkort een pakketje uit Hong Kong binnen, ook als 'gift', ben benieuwd :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 23 januari 2008 @ 18:35:
niet goed gelezen dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hij zal gelezen hebben dat je binnenkort waarschijnlijk kan jailbreaken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carfreak02
Binnenkort ja eind Februari. Dan kun je wel jailbreaken maar nog niet unlocken . Dus veel heb je er niet aan . Kun je net zo goed een iPod Touch kopen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

naja, de mijne komt een dezer dagen hopelijk ook mee , met iemand die terugkomt van de usa

en als daar 1.1.3 op staat wacht ik gewoon af, komt heus wel in orde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
Falcon schreef op maandag 21 januari 2008 @ 18:52:
Kaspers.. weet jij of dit een softwarematige hack is in samenwerking met een hardwarematige .. of alleen software matig?
Deze jailbreak is softwarematig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fabulaus

fabulaus

Ja toch

Mijn oom woont in Engeland en kan een iPhone voor me kopen en opsturen of mee nemen als hij binnenkort weer in Nederland is. Op iPhoneclub waar ik tot op heden al mijn info vandaan haal wat betreft het importeren en vervolgens unlocken van de iPhone word vermeld dat de UK iPhone nog niet te unlocken is. Nu heb ik echter het idee dat de vermelde info op iPhoneclub.nl niet geheel up-to-date is. Is het inmiddels al mogelijk de UK iPhone te unlocken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit nog steeds met 1 grote vraag:

Als ik mijn 1.1.3 OOTB probeer te downgraden en dan te unlocken op de manier zoals
officieel met de 1.1.3 nog niet mogelijk is.
Kan dat schade aanrichten aan mijn iPhone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij bestaan er nog geen 1.1.3 OTB Iphone's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

whaa
hoe meer ik me er in verdiep, hoe minder ik er van snap!!!
Ik heb nu mn iphone binnen, en t is versie 04.02.13_G, en dat is dus (volgens mij) firmware versie 1.1.2 maar hoe weet ik nou welke bootloader het is???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaxje
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21-12-2024
Verwijderd schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 17:12:
whaa
hoe meer ik me er in verdiep, hoe minder ik er van snap!!!
Ik heb nu mn iphone binnen, en t is versie 04.02.13_G, en dat is dus (volgens mij) firmware versie 1.1.2 maar hoe weet ik nou welke bootloader het is???
Check je weeknummer door cijfers vier en vijf van je serial nummer te pakken. Als het 50 of hoger is, beschik je over bootloader 4.6.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaxje
Verwijderd schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 14:59:
Ik zit nog steeds met 1 grote vraag:

Als ik mijn 1.1.3 OOTB probeer te downgraden en dan te unlocken op de manier zoals
officieel met de 1.1.3 nog niet mogelijk is.
Kan dat schade aanrichten aan mijn iPhone?
Je kunt je 1.1.2 OOTB niet unlocken. Alleen hardwarematig via een Turbosim.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blaxje schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 17:29:
[...]

Check je weeknummer door cijfers vier en vijf van je serial nummer te pakken. Als het 50 of hoger is, beschik je over bootloader 4.6.
na week 50 of week 45? want dat lees ik ook regelmatig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaxje
Verwijderd schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 21:37:
[...]

na week 50 of week 45? want dat lees ik ook regelmatig...
Check eerst je serial dan. :) Dan kom je er snel genoeg achter, gok ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

week 48

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zo... t boeit allemaal niet meer, ik heb t nu zo gedaan:
Mijn 1.1.2 OOTB heb ik gedowngrade naar 1.1.1
daarna gejailbreakt.
Toen heb ik hem weer geupgrade naar 1.1.2 (ook via een tutorial).
En toen weer gejailbreakt.
En daarna heb ik er gewoon een SimFreeer in gestopt,
samen met mijn vodafone kaartje.
(wel voor de zekerheid een beetje van mijn simkaart afgeschuurd).
En nu ben ik helemaal blij, met mijn volledig functionerende iPhone!!!

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 26-01-2008 20:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ga zondag naar new york,
en khad ergens gelezen dat er sommige mensen die naar vs vertrekken
torenhoge rekeningen hebben omdat hij daar verbindt met iets.
mijn vraag is wat moet ik allemaal precies afleggen zodat ik geen
grote rekeningen zal hebben als ik trug ben
ik d8 edge, maar ben niet heel zeker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xdc
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01:15

xdc

Verwijderd schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 18:21:
roaming edge op off zetten

settings --> general --> network -> data roaming off
ook moet je in hetzelfde menu settings --> general --> network -> edge daar 3x disabeld invullen

apn disabeld
username disabeld
password disabeld

--

verder kan je controleren in NYC of hij daadwerkelijk geen edge connectie maakt door je stocks en of weather proberen te updaten en dan te checken of je data verkeer hebt gehad in , settings--> usage --> edge network data sent en received

--
neem je nog wat extra iphones mee ? :9~

slimmehotspot.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saeverix
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15-09 10:49
Verwijderd schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 18:21:
Ik ben op zoek naar iemand die een iPhone kan importeren. Aangezien FromUS2EU.com geen iPhones meer verstuurd...

Dus als of Iceman011 of iemand anders een medetweaker wil helpen stuur me dan een mailtje een een PB... Staat wel een aardige extra vergoeding tegenover...

People who live in glass houses shouldn't throw stones.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Werner, check eens via myus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saeverix
Ja maar wat gaat dat allemaal kosten? Was niet erg duidelijk allemaal... Heb jij er ervaring mee?
En met wat voor invoerkosten kan ik te maken krijgen als mijn pakje onderschept wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iro
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19-05-2022

iro

:)

Collega van me zit nu in de USA, neemt em mee..
Zou de versie in de USA nu overal 1.1.3 zijn of heb je nog wel stores waar ze 1.1.2 verkopen?

Specs pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iro schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 13:15:
Collega van me zit nu in de USA, neemt em mee..
Zou de versie in de USA nu overal 1.1.3 zijn of heb je nog wel stores waar ze 1.1.2 verkopen?
Overal 1.1.3 afaik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carfreak02
Als je gelukt hebt dan heb je nog een 1.1.2. OTB . Maar naar mate de tijd vordert worden deze natuurlijk ook schaarser.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAcid
  • Niet online
Wat betekent dat OTB?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cougar
  • Laatst online: 23-03 18:56
Out of The Box

[ Voor 8% gewijzigd door Cougar op 30-01-2008 16:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cool0
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-10-2024

cool0

Valt niemand erover dat de iphone alleen gprs gebruikt? Ik heb echt UMTS nodig voor mijn werk waardoor de iphone voor mij niets is.

Ik vrees niet de man die 10.000 trappen heeft beoefend maar de man die 1 trap 10.000 keer heeft geoefend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carfreak02
Dat er standaard 112 opstaat. Heb je dus bootloader 4.6 en moet je bellen d.m.v. hardwarematige unlock. 113 heeft weer een andere bootloader dus daar kan je nog niet mee bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

cool0 schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 16:08:
Valt niemand erover dat de iphone alleen gprs gebruikt? Ik heb echt UMTS nodig voor mijn werk waardoor de iphone voor mij niets is.
Over dat onderwerp is al tot in den treuren gediscussieerd en in dit topic, wat gaat over het importeren van de iPhone, niet op z'n plaats. Als je hier meer over wilt weten, kun je de iPhone ervaringen en discussietopics 1, 2, 3, 4 en 5 doorlezen.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAcid
  • Niet online
Bedankt voor de uitleg van OTB! Ik heb gisteren een 1.1.2 OTB gekocht met een Turbosim erbij, ben benieuwd! Het wachten is begonnen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na ongeveer 8 pagina's doorgelezen te hebben, ben ik niks wijzer geworden |:( . Dus hier mijn vraag:

Ik ben nog 4 maanden in de US (Oregon geen/minder belastingen :9 ), en zit er over na te denken om hier een iphone te kopen (ongeveer 270 euro >:) ). Na dit topic gelezen te hebben begrijp ik dat ik een iphone moet kopen zonder AT&T? Hoe activeer ik hem dan (zonder gedoe in Nederland)? Of hoe zorg ik ervoor dat ik hem met andere netwerken hier kan gebruiken (unicell)? Moet ik hem jailbreaken ofzo(Liever niet natuurlijk, en heb wel dingen gelezen over legaal een Iphone unlocken maar die kwamen uit Frankrijk dacht ik zo uit mijn hoofd)? En wat moet ik doen als ik terugkom naar Nederland? Kan ik hem gebruiken met mijn orange prepaid sim?

Als dit het verkeerde topic is sorry 8)7 ! En alvast bedankt! _/-\o_

Ik had net even wat langer moeten kijke :D ik heb nu het antwoord gevonden O-)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 02-02-2008 00:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saeverix
Ik heb zojuist een iPhone veiling op eBay gewonnen. Er komt nu een 1.1.2 iPhone Jailbroken met NextSim 2 unlock naar mij toe voor totaal €467,- (inclusief verzending vanuit Duitsland).

Dit is volgens mij een erg nette prijs inclusief unlock...

En upgrade naar 1.1.3 is op het moment van posten ook geen probleem meer in combinatie met de NextSim 2 unlock.

Ik laat jullie horen wanneer hij er is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Houden jullie wel rekening met de BTW (invoerrecht = 0%)

IEDERE koerier moet ALLE zendingen aangeven dus het is geen kwestie van 'eruit gepikt worden'
Vraag dus voor verzending of de prijs inclusief inklaringskosten is, het zelf aangeven bij de douane is niet echt een optie meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job
  • Laatst online: 00:22

job

Waarom zou je opeens btw moeten betalen. Binnen de eu is er vrij verkeer van goederen.
btw hoeft je pas extra te betalen zodra een product wordt ingevoerd.
binnen de eu is er geen sprake van invoeren.

[ Voor 40% gewijzigd door job op 04-02-2008 00:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkje
Saeverix schreef op zondag 03 februari 2008 @ 22:37:
Ik heb zojuist een iPhone veiling op eBay gewonnen. Er komt nu een 1.1.2 iPhone Jailbroken met NextSim 2 unlock naar mij toe voor totaal €467,- (inclusief verzending vanuit Duitsland).

En upgrade naar 1.1.3 is op het moment van posten ook geen probleem meer in combinatie met de NextSim 2 unlock.

Heb er vorige week één gewonnen voor $580,- inclusief StelthSim uit USA. Inclusief verzenden kwam dit uit op €435,-

Dit is ook versie 1.1.2 maar zou hierbij ook het upgraden naar 1.1.3 geen probleem meer mogen zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
Is zeker mogelijk. Duurt alleen nog even een tijdje voordat de Devs alle apps een beetje 1.1.3 compatible hebben. En er zit nogal een verschil tussen de 2 jailbreak methods. De een is niet zo netjes met de mobile user, en de ander heeft problemen met oude apps. Ik wacht nog even af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Valkje schreef op maandag 04 februari 2008 @ 15:29:
[...]

Heb er vorige week één gewonnen voor $580,- inclusief StelthSim uit USA. Inclusief verzenden kwam dit uit op €435,-

Dit is ook versie 1.1.2 maar zou hierbij ook het upgraden naar 1.1.3 geen probleem meer mogen zijn?
Vergeet de btw en inklaring niet, dus een eurootje of 95 extra. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

job schreef op zondag 03 februari 2008 @ 23:57:
Waarom zou je opeens btw moeten betalen. Binnen de eu is er vrij verkeer van goederen.
btw hoeft je pas extra te betalen zodra een product wordt ingevoerd.
binnen de eu is er geen sprake van invoeren.
Oh? :?
Klok en klepel! Als particulier heb je geen recht op aftrek van BTW, of je betaalt de BTW in een ander EU land of in NL maar de BTW betaal je.
Je hebt gelijk als je stelt dat goederen vanuit de EG niet meer hoeven worden ingeklaard in NL maar (zakelijk) BTW aangifte zul je blijven doen.
Leuker kunnen ze het niet maken, makkelijker wel maar dat doen ze niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saeverix
Verwijderd schreef op maandag 04 februari 2008 @ 21:52:
[...]

Oh? :?
Klok en klepel! Als particulier heb je geen recht op aftrek van BTW, of je betaalt de BTW in een ander EU land of in NL maar de BTW betaal je.
Je hebt gelijk als je stelt dat goederen vanuit de EG niet meer hoeven worden ingeklaard in NL maar (zakelijk) BTW aangifte zul je blijven doen.
Leuker kunnen ze het niet maken, makkelijker wel maar dat doen ze niet...
Ja maar dat zit bij de prijs in nu, omdat ik een product uit Duitsland koop.
Dus komt er voor mij niets meer bij.

Ik heb dat namelijk nog nooit gehad, en ik koop toch regelmatig uit Duitsland...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jpjedi
  • Laatst online: 24-08 16:41
Saeverix schreef op maandag 04 februari 2008 @ 22:59:
[...]

Ja maar dat zit bij de prijs in nu, omdat ik een product uit Duitsland koop.
Dus komt er voor mij niets meer bij.

Ik heb dat namelijk nog nooit gehad, en ik koop toch regelmatig uit Duitsland...
Binnen Europa betaal je BTW in het land waar je koopt aangezien het niet ingeklaard hoeft te worden binnen europa en je dus daarmee de btw niet kan verrekenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkje
Verwijderd schreef op maandag 04 februari 2008 @ 21:40:
[...]

Vergeet de btw en inklaring niet, dus een eurootje of 95 extra. ;)
Dat valt waarschijnlijk wel mee. Collega van me heeft ook via Ebay het eea gekocht uit USA maar hoefde toch echt niets extra's te betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cougar
  • Laatst online: 23-03 18:56
Saeverix schreef op zondag 03 februari 2008 @ 22:37:

Ik hoop voor je dat hij snel aankomt. Er zijn al vele verhalen van ebayverkopers in duitsland die de telefoons niet uitleveren. Wel met paypal betaald hoop ik? Dan heb je nog kopersbescherming en kan je als het evt. nodig is je geld laten terug storten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iro

iro

Nou ik heb em gister binnen gehad.
Het blijkt 1.1.3 te zijn uit week 3, dus ook nog eens BL 4.6 :(

Specs pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sja iro.... kon je weten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iro

iro

Weet ik, geeft ook verder niet.. maar hopen dat die hack snel komt voor 4.6 1.1.3.

Specs pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online

Muthas

O+

Twijfel wel érg om er ook maar een te importeren. Alleen sommige verkopers op eBay zijn ook lekker duidelijk. Gozer met een stuk of 20 iPhones al verkocht, allemaal dezelfde beschrijving en positieve reacties, alleen hij zegt in de beschrijving: 'Have the peace of mind unlocking the phone the way you want with the software you choose.' Dat moet dus firmware 1.1.1 (of lager) zijn als ik het zo begrijp? Er is een return policy wanneer de description niet klopt dus..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAcid
  • Niet online
Stuur hem een mailtje en je weet welke firmware het is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAcid
  • Niet online
Volgens mij zijn er hier wel meer mensen die hun iPhone via USPS hebben laten verzenden. Ik heb nu ook een iPhone in bestelling via eBay. Deze is volgens de verkoper (100% positieve feedback) al verzonden maar ik zie hier nog niks van terug op de site van USPS wanneer ik hem track. Hoeveel vertraging zit hierop? De verkoper zegt namelijk dat het nogal eens kan duren voordat het geupdate wordt maar ik vind dat er al wel een behoorlijke tijd overheen gegaan is. Er staat nu als sinds 1 feb:
Label/Receipt Number: XXXXXXXXXX
Status: Electronic Shipping Info Received

The U.S. Postal Service was electronically notified by the shipper on February 1, 2008 to expect your package for mailing. This does not indicate receipt by the USPS or the actual mailing date. Delivery status information will be provided if / when available. Information, if available, is updated every evening. Please check again later.
Meer mensen die dit heel lang in beeld gehad hebben terwijl er later al wel handelingen verricht bleken te zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pposthoorn
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12-09 14:04

pposthoorn

Constructeur

Bij mijn verzending staat exact hetzelfde, al sinds 30 januari.
Ik heb het pakje gister binnengehad ;) :P
Dit was echter iets simpels, en is in 1 keer door de douane gegaan, dat kan natuurlijk ga wat uitmaken bij jou.

Maar je kan dat tracking nummer dus weggooien want dat systeem update heel erg veel te traag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrAcid, duurt veel te lang. Dag van aanbieden zie je meestal 24 uur daarna een registratie op de site van usps. Je kan via paypall altijd je bedrag terug laten storten indien onbetrouwbaar.

Reken op op inklaringskosten en btw (bijna 100 euro totaal) in Nederland. Factuur of betaalbewijs moet je vooraf aan tnt mailen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fabulaus

fabulaus

Ja toch

Mijn in Engeland wonende oom komt eind deze maand naar Nederland en wil een iPhone voor mij mee nemen. Om alles duidelijk te maken en te zorgen dat hij de goede versie mee neemt heb ik onderstaand mailtje opgesteld. Aan jullie de vraag of alles hierin genoemd is en of het duidelijk genoeg is voor een leek?
De telefoon waar het om gaat is de Apple iPhone 8gb.
Meer informtie hierover op: Apple - iPhone

Deze telefoon is te halen bij een beperkt aantal winkels waaronder Carphone Warehouse.
Voor u is de dichtst bij zijnde vestiging te vinden op de volgende adressen:
Bognor Regis
5 London Road
Bognor Regis
PO21 1PQ

Omdat de telefoon niet in Nederland verkrijgbaar is zal de telefoon softwarematig aangepast moeten worden om er hier mee te kunnen bellen. Vooralsnog is nog niet iedere iPhone geschikt om deze softwarematige aanpassing te kunnen doen, alleen bij iPhones die vorig jaar geproduceerd zijn is dit mogelijk. Het liefst heb ik daarom een iPhone die vorig jaar uitgebracht is. Dit kunt u controleren door voordat u betaald op de onderkant van de doos het serienummer te controleren. Het 4e en 5e getal hierbij staat voor het weeknummer van de productie, wanneer dit tussen week 24 en week 52 is betekent dit dat het een iPhone is die vorig jaar geproduceert is. Ik zal een afbeelding bijvoegen om dit wat duidelijker uit te leggen. Wanneer dit nummer tussen de 01 en de 05 is betekent dit dat de telefoon dit jaar geproduceert is en kan ik daarmee nog niet bellen in Nederland. Mocht u dus niet het juiste weeknummer krijgen, vraag dan aan de verkoper of hij misschien nog een ander exemplaar heeft met de smoes dat u graag zelf de iPhone wil updaten naar de nieuwste versie.

Het kan zijn dat de verkoper u vraagt een papier in te vullen waarop u aangeeft dat u de iPhone binnen 8 dagen activeert en/of waarop u uw adres dient aan te geven. Dit kunt u gerust doen, hier zitten geen verplichtingen aan vast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAcid
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 17:38:
MrAcid, duurt veel te lang. Dag van aanbieden zie je meestal 24 uur daarna een registratie op de site van usps. Je kan via paypall altijd je bedrag terug laten storten indien onbetrouwbaar.

Reken op op inklaringskosten en btw (bijna 100 euro totaal) in Nederland. Factuur of betaalbewijs moet je vooraf aan tnt mailen.
Hmm, tegenstrijdige berichten dit.. Ik heb er eigenlijk het volste vertrouwen in dat hij gewoon onderweg is, verkoper heeft ook 100% positieve feedback. (Verkoper: http://myworld.ebay.com/funtopusa/)

Daarnaast kwam ik dit artikel tegen op eBay: http://reviews.ebay.com/U...0QQugidZ10000000000086945

En ook nog deze:
http://reviews.ebay.com/U...0QQugidZ10000000004608428

Hierin is te lezen dat USPS tracking geen "echte" tracking zou zijn? Echter neem ik aan dat het bij mij wél de echte tracking optie zal zijn aangezien ik er vanuit ga dat het via Express Mail International First Class International verzonden is. Dit zou dan weer niet geupdate worden totdat het pakketje arriveert.

Maar zo'n bericht als hier stelt me dan weer niet echt gerust, maar ik wacht nog wel even af. Waar kan ik trouwen vinden wat ik precies naar TNT moet mailen en naar welk adres dat moet?

[ Voor 9% gewijzigd door MrAcid op 07-02-2008 19:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkje
Mijn Iphone komt ook naar Nederland via USPS. Gister in Nederland aangekomen en ligt nog bij de douane....hopelijk gaat ie daar weer snel weg:
code:
1
2
3
4
5
6
 Into Foreign Customs, February 06, 2008, 4:29 pm, NETHERLANDS 
 Arrived Abroad, February 06, 2008, 1:02 pm, NETHERLANDS 
 International Dispatch, February 05, 2008, 10:03 am, O'HARE APT/CHICAGO 
 Processed, February 05, 2008, 10:02 am, CHICAGO, IL 60666 
 Processed, February 04, 2008, 7:20 pm, CLEVELAND, OH 44181 
 Electronic Shipping Info Received, February 04, 2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja mijne heb ik ook nog niet binnen :(

Into Foreign Customs, February 04, 2008, 11:05 am, NETHERLANDS
Arrived Abroad, February 04, 2008, 11:05 am, NETHERLANDS
International Dispatch, February 01, 2008, 10:07 am, O'HARE APT/CHICAGO
Processed, February 01, 2008, 10:02 am, CHICAGO, IL 60666
Processed, January 31, 2008, 6:38 pm, SAINT PAUL, MN 55111
Acceptance, January 31, 2008, 2:54 pm, WAYZATA, MN 55391
Electronic Shipping Info Received, January 31, 2008

en heb 471,- euro betaald voor me iphone... zal wel een dikke btw krijgen... kon het proberen toch

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 08-02-2008 02:04 ]

Pagina: 1 ... 10 ... 17 Laatste

Dit topic is gesloten.