iPhone importeren

Pagina: 1 ... 9 ... 17 Laatste
Acties:
  • 112.561 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit zou ik persoonlijk nooit doen! Het voordeel van PayPal is juist dat je je credit card gegevens niet hoeft door te spelen aan het bedrijf. PayPal doet voor jou in dit geval de betaling; jouw credit card gegevens zijn voor hen totaal niet van belang!

Een kopie van voorkant én achterkant (waar je 3 cijferige veiligheids(!)code staat) in combinatie met een 'handwritten signature' vind ik echt uiterst riskant. Zij kunnen dan werkelijk alles met je credit card doen. Wees op je hoede, stuur niets toe en licht PayPal in over de handelswijze van dit bedrijf!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou ik ook niet doen, paypal verifieert en staat ook garant voor de betaling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheLostSonOfGod schreef op zondag 30 december 2007 @ 02:41:
Maat van me gaat naar de CES2008 in Vegas, had al enkele maanden geleden het plan om hem een iPhone mee te laten nemen. Alleen nu ik me weer een beetje inlees, kom ik erachter dat ze nu met 1.1.2 worden verkocht. Toch slim om hem er een mee te laten nemen?
Gerucht gaat ook dat daar firmware 1.1.3 voor het eerst zal worden verkocht. Unlocken wordt dan de eerste weken zeker een probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xdc
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-09 11:42

xdc

Verwijderd schreef op zondag 30 december 2007 @ 21:35:
Tja, dat heb ik dus gedaan (met Paypal betaald).
In de mail stond:
"However, due to the high rate of fraud on internet purchases, we require customer to provide authorization document with any purchases. The procedure is done strictly to protect consumers, as well as ourselves as a merchant. It helps to keep our costs low, and enables us to provide customer with the best price

The following items need to be emailed to order@unlockcellular.com, along with your invoice/order number
1. Copy of the front and back of credit card
2. Copy of a picture ID
3. Completed credit card authorization form
4. A handwritten signature"

Wanneer ik een search op "front and back of credit card" in Google doe, zie ik wel dat veel meer webshops dit vragen.
klopt komt wel vaker voor , oa by expansys.nl
geen problemen gehad , (maar dat was mijn ervaring daar)

als het goed is mag je de achterkant de code hiden en dus verwijderen , de laatste 3 of 4 cijferige code aan je achterkant van je creditcard. (de cvv code)

verder loop je geen risico , want je creditcard maatschappij kan alles binnen een maand alles terughalen.

ik snap de argwaan , maar in NL zijn we nu eenmaal niet zo gewend te werken met cc's
in het buitenland is het verstrekken ervan veel meer gemeengoed.

stel je betaalt bij een restaurant met je cc , de ober neemt je cc mee en maakt een slip
noteert je codes en gebruikt hem thuis voor bv een paysite en of aankoop. (Zelfde principe)

geen probleem , je creditcard maatschappij haalt het geld terug! (ok je moet er even achteraan bellen en veel werk etc)

[ Voor 26% gewijzigd door xdc op 31-12-2007 00:58 ]

slimmehotspot.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 31 december 2007 @ 00:35:
[...]

Gerucht gaat ook dat daar firmware 1.1.3 voor het eerst zal worden verkocht. Unlocken wordt dan de eerste weken zeker een probleem.
Gewoon een Turbosim aanschaffen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 31 december 2007 @ 01:07:
[...]

Gewoon een Turbosim aanschaffen
Die werken alleen met 1.1.2.
Trouwens met turbosim kan ja geen MMS versturen, met nextsim wel.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 31-12-2007 09:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apache
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:22

Apache

amateur software devver

Even update, ik heb gisteren toch nog een factuur in de bus gekregen van DHL voor invoerrechten :/
Wel voor de aangegeven prijs bij de douane dus er komt nog wat bij afhankelijk voor hoeveel hij word aangegeven.

If it ain't broken it doesn't have enough features

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

op basis van het bedrag sample phone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb bij Unlockcellular.com gewoon een turbosim besteld, heb via de bank overgeschreven geld is al een week onderweg.

Iemand ervaring met hoelang de betaling onderweg kan zijn?

Unlockcellular gaat morgen nog maals bij de bank kijken of het al binnen is. Ik hoop het wel, mijn ouwelui komen maandag terug met mijn Iphone uit Miami 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Normaliter 2 business days.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aval0ne
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08-09 00:48
Verwijderd schreef op dinsdag 01 januari 2008 @ 14:44:
Ik heb bij Unlockcellular.com gewoon een turbosim besteld, heb via de bank overgeschreven geld is al een week onderweg.

Iemand ervaring met hoelang de betaling onderweg kan zijn?

Unlockcellular gaat morgen nog maals bij de bank kijken of het al binnen is. Ik hoop het wel, mijn ouwelui komen maandag terug met mijn Iphone uit Miami 8)
Als je bij Unlockcellular.com zoekt naar turbosim dan vindt ie niks? Enkel ultraSIM zie ik staan.
Wat zijn zijn de verzendingskosten naar NL trouwens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wilde even laten weten dat ook ik inmiddels een iPhone gebruik die via Unlockcellular is besteld..
1.1.2 met UltraSim
Kostte me 720 dollar volgens mij alles bij elkaar.. Via FedEx verzonden, hopelijk krijg ik geen douane hefing meer ofzo..

Maar de telefoon werkt perfect, de winkel reageert idd heel erg snel, en verzending is met drie dagen wel rond.. m.a.w. ; goed alternatief op dit moment (naar mijn idee althans)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aval0ne
Heb Unlockcellular.com gemaild en ze verkopen geen turbosim, enkel ultrasim.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aval0ne schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 16:57:
Heb Unlockcellular.com gemaild en ze verkopen geen turbosim, enkel ultrasim.
Sorry typefoutje... lijkt ook allemaal zo op elkaar..

Maar ik betaal 12 euro verzendkosten, geen dure verzekering of iets erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigg Balls
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 22:11

Bigg Balls

Screw you guys, I'm going

Op iPhoneclub loopt een inkoopactie voor de ultrasim die nog tot morgen duurt. Dus Nederlanders kunnen vandaag waarschijnlijk nog bestellen en geld overmaken voor de ultrasim.

http://www.iphoneclub.nl/...trasim-unlockcelluar.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ice T
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10-07 14:51
Ik denk dat ik hem gewoon maar laat meenemen.. Anders kan ik hem hier altijd nog wel kwijt voor 350, gelocked met 1.1.2/1.1.3

Aangezien 1.1.3 nog niet helemaal stabiel leek te zijn vraag ik me af of deze al zal worden geleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoera ik denk dat ik net een iphone aan de haak heb geslagen..

zou incl verzenden van amerika

315 euro kosten

als ik geluk heb met de douane!

de 2de kans ( op ebay) loopt nog 22 uur...

ik zou met usps laten verzenden, is dat goed, (ivm douane) of is er iets beter...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ice T
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10-07 14:51
Welke firmware? Locked etc? Is namelijk niet duur..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1.1.2 locked
maar..
binnekort komt die h*ck toch uit...
en dan zijn die 1.1.2 's weer duur..

zou ik het doen?
het is maar 2 klikjes weg :D

edit: hij zei ook:

"t also comes with a brand new Apple Bluetooth if you are interested let me know. Thank you for your bid."

wat bedoelt hij daarmee?
een nieuwe bluetooth:o

Edit 2: GEKOCHT! :D

wat is de beste (veiligste) verzendmanier?

[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 03-01-2008 02:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de 1.1.2 zal je toch moeten unlocken en jalbreaken om hier te kunnen gebruiken, of je gaat terug naar 1.1.1 of je stopt er een sim in die unlocked

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 01:54:

Edit 2: GEKOCHT! :D

wat is de beste (veiligste) verzendmanier?
:o Voor 315 wil ik hem ook wel maar over het algemeen zie ik de biedingen op een iphone oplopen tot 600 euro in de laatste paar uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21:54
Verwijderd schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 01:54:
"t also comes with a brand new Apple Bluetooth if you are interested let me know. Thank you for your bid."
wat bedoelt hij daarmee? een nieuwe bluetooth:o
Post ff wat je in dollars betaald hebt dan, of een link naar de nog lopende veiling... Dat zelf omrekenen schiet niet op...
315 euro is $432.

Dan heb je een erg gulle verkoper te pakken, aangezien iPhones in de VS $425 in de winkel kosten?
En wat ie met gratis bluetooth bedoelt? iPhone headset kost $100 ofzo?

Wat voor feedback heeft de verkoper?

[ Voor 3% gewijzigd door matthijst op 03-01-2008 11:11 ]

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die prijs lijkt meer op de chinese iphoneklonen die ook worden verkocht op ebay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hier is een link van de actie;

http://cgi.ebay.com/ws/eB...ame=ADME:B:EOIBSA:US:1123

Ik bood dus 440$ op die iphone, maar zat niet boven de minimumprijs. bieden liep af, en ik was de hoogste bieder

de min.prijs stond ingesteld op 445$ dus kon ik hem kopen als herkansing voor 440$

verzenden heb ik gekozen voor usps ( +- 35$ )

komt op 475$

als ik dat omreken

323 euro

[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 03-01-2008 12:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Mooie prijs!
Pos. feedback van 4 en uit 2003/2004 is dan minder, net als buyers protectiont tot $200...
Maar als je met CC betaalt kan je je geld altijd wel terug krijgen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cerberi
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12-12-2024
hmm, alleen feedback van verkopers, en uit 2003. Geen negatieve feedback, dat dan weer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ga met paypal betalen, dus dan kan ik alles wel terugkrijgen denk ik/hoop ik ?

naja, het ziet er redelijk te vertrouwen uit..
als het om een kloon gaat, dan zou die man uit china komen ofzo.

hij woont in de usa , waarom je dan bezighouden met clone's , als je met echte iphone's meer geld kan maken (nuja niet in dit geval :D)

ik vroeg voor de zekerheid nog een foto

hij is een paypal verified member....

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 03-01-2008 12:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Verwijderd schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 12:53:
ik ga met paypal betalen, dus dan kan ik alles wel terugkrijgen denk ik/hoop ik ?
Staat toch bij: protection tot $200?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oh, ik dacht dat als je via paypal betaald, alles terug kon krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb na 2 mislukte pogingen om eentje mee te laten brengen uit de USA (de mensen antwoorden gewoonweg niet, vind ik ronduit onbeschoft maar ja) toch maar eentje gekocht in de UK. Inclusief verzending £319,5. Dat valt nog goed mee vind ik, zeker als er een software-unlock komt. Gekocht van mariano4213 via ebay. Zeer vriendelijke man die zeker wil zijn dat zijn klanten tevreden zijn, hij vermeldde meermaals in zijn mails dat een belgische simkaart nog niet zal werken! Hij heeft er trouwens nog enkele te koop... Wordt straks op de post gedaan en ik krijg dan een tracking number dus alles gaat goed tot hiertoe!! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Verwijderd schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 13:50:
Neem aan dat het Buyer's protection bedrag er niet voor niks staat?
Als je met creditcard via Paypal betaalt kan je het wel terugkrijgen, aangezien je CC maatschappij geen boodschap heeft aan Paypal's maximum bedrag: niet ontvangen boeken ze het bedrag terug en dan mag Paypal uitzoeken waar zij hun geld vandaan halen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aval0ne
Verwijderd schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 17:41:
[...]

Sorry typefoutje... lijkt ook allemaal zo op elkaar..

Maar ik betaal 12 euro verzendkosten, geen dure verzekering of iets erbij.
Heb er meteen 2 besteld. 120 euro verzending inbegrepen. Hoop ze volgende week aan te krijgen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pposthoorn
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12-09 14:04

pposthoorn

Constructeur

Verwijderd schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 13:50:
Dit is misschien ook wel belangrijk:

WINNER IS RESPONSIBLE FOR ALL SHIPPING FEES. PLEASE LET ME KNOW IF YOU WOULD LIKE THIS ITEM INSURED. SORRY, NO INTERNATIONAL SHIPPING. NO EXCEPTIONS SO PLEASE DON'T ASK. WILL SHIP TO PAYPAL CONFIRMED ADDRESSES ONLY. PLEASE CONTACT ME IF YOU HAVE ANY QUESTIONS.

Staat onderaan de eBay advertentie.

[ Voor 3% gewijzigd door pposthoorn op 03-01-2008 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja weet ik, ik had hem een mail gestuurd en hij zei dan:

als jij de verzendkosten op jou neemt wil ik dit wel doen..

maar nu wilt hij perse dat ik met paypal betaal hij wilt een paypal adres waar mijn thuisadres geverifieerd is..

Ik ben 18 en heb geen Creditcard dus ook geen paypal ( in Belgie kan je geen paypal aanmaken met enkel je bankrekening :s )

dus ik vroeg of ik kan betalen met een vriend z'n paypal, dat wilt hij precies niet

dan maar proberen via auctionchex.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand deze site al gezien:
http://www.ylmshop.com/views.asp?hw_id=1010
Lijkt me wel heel goedkoop ook met gratis shipping. :|

Iemand ervaring met deze store? Of is dit duidelijk nep?
Hoor graag wat jullie ervan vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Servor
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Ik vraag me toch sterk af waarom mensen eBay auctions zo slecht lezen. Er staat toch duidelijk dat hij alleen US shipped én alleen naar Paypal verified adressen. Waarom dan toch bieden? Het gaat toch niet over 2 tientjes ofzo? Toen ik m'n iPhone kocht ben ik dagen bezig geweest om een goede verkoper uit te zoeken die ook precies aan mijn wensen voldeed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 16:32:
Heeft iemand deze site al gezien:
http://www.ylmshop.com/views.asp?hw_id=1010
Lijkt me wel heel goedkoop ook met gratis shipping. :|

Iemand ervaring met deze store? Of is dit duidelijk nep?
Hoor graag wat jullie ervan vinden.
Klinkt niet lekker.
http://www.enom.com/domai...omainName=www.ylmshop.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Servor schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 16:36:
Ik vraag me toch sterk af waarom mensen eBay auctions zo slecht lezen. Er staat toch duidelijk dat hij alleen US shipped én alleen naar Paypal verified adressen. Waarom dan toch bieden? Het gaat toch niet over 2 tientjes ofzo? Toen ik m'n iPhone kocht ben ik dagen bezig geweest om een goede verkoper uit te zoeken die ook precies aan mijn wensen voldeed.
waarom moeilijk doen omdat ik zelf geen paypal heb, als hij z'n geld krijgt , en ik men iphone

zijn we allebij blij, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb kennisen wonen in miami die zekerweten bereid zijn een iphone voor me te halen en op te sturen.

2 vraagjes. 1.1.2 is die nu unlockbaar door zo'n turbosim ultrasim of iets dergelijks?

Hoe je de belasting moet ontduiken gaan we je hier niet mee helpen.

[ Voor 32% gewijzigd door Daedalus op 03-01-2008 21:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Ahhh, de naieve kijk van een 18-jarige. Met alle respect maar men wil in de wereld van eBay met veel misbruik en wanbetalers wel enige vorm van zekerheid. Dus het is niet omdat jij hem geld belooft dat hij je zou moeten geloven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jpjedi
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 24-08 16:41
We gaan hier elkaar niet helpen om de belasting te ontduiken.

[ Voor 91% gewijzigd door Daedalus op 03-01-2008 21:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 17:37:
[...]

waarom moeilijk doen omdat ik zelf geen paypal heb, als hij z'n geld krijgt , en ik men iphone

zijn we allebij blij, toch?
Je deed niet aan de verkoopvoorwaarden, dat kan betekenen dat je als onbetrouwbaar wordt aangegeven bij ebay zelf. Waarom ga je dan ook bieden als je niet aan de voorwaarden voldoet. Koop dat via een shop en laat een vriend betalen met moneyorder of cc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

niet mekkeren he ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie door de bomen het bos niet meer. :?
Als ik nu bij Ellen (fromus2eu.com) een iPhone bestel, en laat verzenden, welke softwareversie krijg ik dan ? En is deze dan te kraken om te kunnen bellen in Belgie met Proximus ? :/

Sorry voor de nogal retorische vragen, maar ik zie door de iPhone's de iPhone niet meer... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carfreak02
  • Laatst online: 19:33
Verwijderd schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 19:12:
Als ik nu bij Ellen (fromus2eu.com) een iPhone bestel, en laat verzenden, welke softwareversie krijg ik dan ? En is deze dan te kraken om te kunnen bellen in Belgie met Proximus ? :/

Sorry voor de nogal retorische vragen, maar ik zie door de iPhone's de iPhone niet meer... ;)
Elke iPhone die je nu koopt , dus ook in de VS , heeft de nieuwe bootloader . En is alleen hardwarematig te unlocken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

carfreak02 schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 19:27:
[...]

Elke iPhone die je nu koopt , dus ook in de VS , heeft de nieuwe bootloader . En is alleen hardwarematig te unlocken. :)
En hoe unlock je die dan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 19:12:

waarom vraag je dat dan niet>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Modbreak:Zoals ook in de topicstart staat vermeld is het bespreken van hoe je de belasting moet ontduiken hier niet toegestaan. Dit is al diverse malen in dit topic vermeld. De eerstvolgende die hierover begint, kan een waarschuwing verwachten.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok, Ellen kan geen iPhones meer versturen... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

die nieuwste iphones. die je nu kan kopen in de winkel (VS) kan je die nou kraken met zo'n sim en zijn dan alle opties beschikbaar op de telefoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ritalin, retorische vraag... lees dit topic ff door ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jpjedi
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 24-08 16:41
Verwijderd schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 09:16:
ritalin, retorische vraag... lees dit topic ff door ja
Vraag is inderdaad erg achterhaald na 19 pagina`s en 2 delen van het iphone topic.

Echter aangezien hij zelf het antwoord niet weet is hij niet retorisch. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jpjedi schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 09:59:
[...]

Vraag is inderdaad erg achterhaald na 19 pagina`s en 2 delen van het iphone topic.

Echter aangezien hij zelf het antwoord niet weet is hij niet retorisch. ;)
Je vergeet dat antwoorden zijn verwijderd en/of ge-edit met reden. Zie modbreak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

geef dan een concrete plek waar het antwoord staat of het antwoord zelf. ik kan hem nergens concreet vinden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carfreak02
Verwijderd schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 09:12:
die nieuwste iphones. die je nu kan kopen in de winkel (VS) kan je die nou kraken met zo'n sim en zijn dan alle opties beschikbaar op de telefoon?
Ja . Na Jailbreak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kunnen we dit beter niet in de startpost zetten, of mag dit niet ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

in london apple store kost de iphone 270 pond, wat ong. 360EU is, voor dat geld vlieg ik met easyjet heen en weer, maar ik lees bijna niks over de engelse versie...

werkt die net zoals de us met een anysim ofzoiets in NL ??

nog meer haken en ogen die ik niet gezien heb? voor 450 euro heb je dan een iphone en een dagje in london

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsve
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 03-09 16:19
Verwijderd schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 16:06:
in london apple store kost de iphone 270 pond, wat ong. 360EU is, voor dat geld vlieg ik met easyjet heen en weer, maar ik lees bijna niks over de engelse versie...
Even op de apple.co.uk site gekeken... maar volgens mij zie je 1 dingetje over het hoofd:
£269.00 1

1 18-month agreement with O2 required. For personal use only, not for resale. Order quantities limited online.
Anders was ik ook met je mee gevlogen ;)

Be reasonable.... do it my way

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok de deal gaat niet door met die man op ebay...

komt eigenlijk beter uit, want ik heb mss iemand die er een meeneemt uit de usa :D

kost me dan..

270 euro :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AP3X
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 16:43:
ok de deal gaat niet door met die man op ebay...

komt eigenlijk beter uit, want ik heb mss iemand die er een meeneemt uit de usa :D

kost me dan..

270 euro :D
300 Euro...
Heb er vorige week 2 meegenomen uit New York

Komt dit misschien door de belasting toeslag in New York?
ik hoor wel vaker 270

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Ja $ 399 = € 270
Maar vaak komt er nog 20-30 euro taks bij afhangend van welke staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En BTW in Nederland als je betrapt wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdekker
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Phuncz schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 22:11:
Ja $ 399 = € 270
Maar vaak komt er nog 20-30 euro taks bij afhangend van welke staat.
Je vergist je denk ik in de koers van de dollar. Je moet nl. de middenkoers hebben niet de verkoopkoers.. 399 dollar is ca. 300 euro met de huidige koers. Je betaalt in NY geen (extra) belasting, de prijs is al inc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de koers zegt volgens mijn widget toch wel 271 euro?.??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Man on Fiya
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 02-01-2018
Verwijderd schreef op zaterdag 05 januari 2008 @ 02:30:
de koers zegt volgens mijn widget toch wel 271 euro?.??
KUCH lees post boven je, das je antwoord ;) KUCH

MBP 2.2 GHz, 2 GB, 8600GT 128mb, Bootcamp Vista, Crumpler Gel Sleeve

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok zoveel weet ik niet af van de koers, ik dacht dat er maar 1 was :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibix
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 22:16
Ok, ive joined the club!! Iphone in Londen gekocht door mijn schoonzus voor € 369. Heeft als het goed is 1.1.2 firmware vanavond dus goed inlezen en de mogelijkheden tot full functionality bekijken :)

Iemand anders ervaringen met de UK version 1.1.2.?? Jullie inbreng is well appriciated!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexagram
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
Zit je dan niet nu vast aan dat abbo van O2? Of is het net als in Amerika zo dat je je abbo eerst nog moet activeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibix
@ osc4r

Ik zit nergens aan vast. Mijn schoonzus is naar de Regent Street Apple store in London gelopen, met haar credit card betaald en klaar. Activatie sim zit bij het pakket. Ik zit dus nergens aan vast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Huh, ik dacht dat iedereen riep dat je in de UK zonder mogelijkheid een iPhone lost gekocht kon worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibix
Ok dan, Iphone komt Disndag binnen met mijn schoonzus en heb alvast een turbosim gescoord! Voor maar 50 euro incl shipping. Zie verkoper.

http://cgi.ebay.com/TURBO...ZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ibix schreef op zaterdag 05 januari 2008 @ 21:06:
Ok dan, Iphone komt Disndag binnen met mijn schoonzus en heb alvast een turbosim gescoord! Voor maar 50 euro incl shipping. Zie verkoper.

Shipping komt er nog bij hoor! En de BTW als de douane het pakketje onderschept.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibix
ik heb er 70 dollar incl. Shipping voor betaald. Dus +- 50euro incl. shipping. En de doune zal niet eens weten wat dat ding uberhaupt is. Hij stuurt het ook als gift op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lange_Slurf
  • Laatst online: 23:29

Lange_Slurf

Doe Bij Die Ba

Sorry, maar dat is helaas geen echte ZTurbosim
Jammer dat je niet iets beter hebt gekeken.
Die turbosim die jij laat zien is niet herprogrameerbaar. d.w.z. dat je voor 99% je belfunkties niet meer kunt gebruiken na de 1.1.3 update

Als je een echte Ts had willen hebben, had je die van Bladox moeten nemen, die zijn wel herprogrameerbaar, wat uiteraard nog niet een garantie geeft dat hij na de update nog wel werkt, maar je kansen zijn dan wel aanzienlijk groter.

30 dagen EvE online trial

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibix
@lange slurf,

Jij hebt gelijk, ik was wel dergelijk op de hoogte dat het niet om een bladox exemplaar ging. Die kosten tegenwoordig 100 euro minimaal. Aangezien ik zo snel mogelijk aan de gang wil heb ik voor deze gekozen. Thanks voor jouw inbreng anyway!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niet echt een belemmering, koop je dan een nieuwe....
en je hoeft niet te upgraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibix
Ok dan inmiddels ben ik erachter dat mijn Iphone eentje uit week 43 is. Heeft iemand ervaringen met een UK iphone?! Ik kan het in ieder geval wel aanraden. Het is goed te doen met een goedkope vlucht naar London of je laat een kennis het meenemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet niet of een turbosim wel werkt op uk phones, dacht alleen us phones om de at&t settings te omzeilen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn UK iPhone dat ik via ebay heb gekocht is vrijdag opgestuurd. Spijtig genoeg vandaag nog niet aangekomen dus waarschijnlijk morgen (en als de postdiensten weer eens traag zijn woensdag).
Ik heb van de verkoper een tracking nummer gekregen maar er staat nog geen enkele informatie op de site van royalmail, op het internet zegt men dat er soms pas na 7 dagen (als het pakje al minstens 4 dagen bij de bestemmeling zou moeten zijn) iets opkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En nog een paar dagen voor de inklaring bij TNT ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Common.Sense: ik woon in België, ik weet niet of dat hier ook moet. Er is toch vrij verkeer van goederen binnen de EU?

Ik heb nu dus eindelijk tracking informatie. Hij is vandaag pas ingescand in UK en dat terwijl ze daar op zaterdag ook werken! Met een beetje geluk heb ik hem dus woensdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

stef

Binnen de EU: afstandsverkopen

Afstandsverkopen zijn verkopen waarbij goederen door u of voor uw rekening naar het EU-land van uw afnemer worden vervoerd en geen sprake is van een intracommunautaire verwerving. De levering vindt plaats in het land van de afnemer. Daarom is de levering in principe belast in het land van de afnemer en moet u dus btw aangeven en betalen aan de Belastingdienst in het land van de afnemer (bestemmingslandbeginsel).

Ben je ondernemer dan kan je de btw wel overdragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat staat toch op het deel voor ondernemers, bij mijn weten geldt dit niet voor particulieren.

Er staat:
U moet de btw over uw afstandsverkopen aangeven en afdragen in Nederland als:
- u ondernemer bent en goederen levert, én....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hi,

een kennis van mij vertoeft momenteel in de US en hij wilde voor mij een Iphone meebrengen. Echter, bij aankoop van de Iphone moest hij ook een contract afsluiten met AT&T voor 24 maanden.

Mijn vraag nu: Is de policy mbt de aankoop van een Iphone in de US veranderd ? Zijn er nog mensen die dit ervaren hebben ? Dit maakt de aankoop dan eigenlijk onmogelijk, helaas...

Mijn excuses als deze vraag reeds eerder gesteld is geweest.

Mvg,
Mentaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Dat ie gewoon zegt dat ie het thuis op zijn gemak effe bekijkt. Het gebeurt regelmatig dat ze dat aanbieden/verplichten maar feitelijk moeten ze het niet. Want je kan het gewoon thuis ook regelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StormRider
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 15-09 08:58
Jongens allemaal gelul van dat btw gedoe enz. Als jij op vakantie gaat ergens toe mag je al aan 500 dollar mee terug nemen. Als je langer blijf zelfs 1200,-dollar. ik bv 3 weken in canada en kan iets van 1200 mee nemen. Doe wel alles effe verstoppen en haal de bonnetjes uit je portemonaiie want jah als je je koffer vol hebt krijg je anders toch gesprekje maja ze kunne je niks doen.

gr,
en suc6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
StormRider schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 01:22:
Jongens allemaal gelul van dat btw gedoe enz. Als jij op vakantie gaat ergens toe mag je al aan 500 dollar mee terug nemen. Als je langer blijf zelfs 1200,-dollar. ik bv 3 weken in canada en kan iets van 1200 mee nemen.
In Nederland max 175 euro.
Totdat die slome donders eindelijke het bedrag verhogen naar 430 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aval0ne
Verwijderd schreef op maandag 07 januari 2008 @ 18:47:
stef

Binnen de EU: afstandsverkopen

Afstandsverkopen zijn verkopen waarbij goederen door u of voor uw rekening naar het EU-land van uw afnemer worden vervoerd en geen sprake is van een intracommunautaire verwerving. De levering vindt plaats in het land van de afnemer. Daarom is de levering in principe belast in het land van de afnemer en moet u dus btw aangeven en betalen aan de Belastingdienst in het land van de afnemer (bestemmingslandbeginsel).

Ben je ondernemer dan kan je de btw wel overdragen.
Dit is niet correct: voor particulieren die goederen kopen binnen de EU moet maar 1 keer BTW betaald worden, het maakt niet in welk land je aan de BTW voldoet. Er zijn geen andere heffingen mogelijk. Dit is het principe waarop de gehele EU gebaseerd is; vrij verkeer van goederen en mensen! Vreemd dat je dat niet weet. Wat leren ze op school tegenwoordig? ;)

Misschien toch eens lezen:
http://www.europarl.europa.eu/facts/3_2_1_en.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

misschien is het al voorbij gekomen, maar na het lezen van 36 pagina's "iphone importeren" zijn me 2 dingen nog niet duidelijk:

1) Als ik (of een collega wat dat betreft) in de USA ben, kan ik dan gewoon naar een apple store gaan en een iphone kopen, zonder dat ik aan een AT&T contract vast zit? Wat ik er uit begrijp is dat je via iTunes moet activeren met de simkaart van AT&T en dat dan je contract in gaat. Als je dat dus niet doet heb je een losse iphone voor $399,-... klaar voor m'n volgende vraag ;)

2) De iphones die nu geleverd worden in de USA zijn versie 1.1.2 en bootloader versie 4.6. Zijn deze iphones hier gewoon te gebruiken met een turbo/stealth/ultra/..../sim, en wat is eigenlijk de beste sim? Toch gewoon die van bladox (de turbosim)?
google is your friend... alleen de1e vraag nog...

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 08-01-2008 18:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAcid
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 18:05:
1) Als ik (of een collega wat dat betreft) in de USA ben, kan ik dan gewoon naar een apple store gaan en een iphone kopen, zonder dat ik aan een AT&T contract vast zit? Wat ik er uit begrijp is dat je via iTunes moet activeren met de simkaart van AT&T en dat dan je contract in gaat. Als je dat dus niet doet heb je een losse iphone voor $399,-... klaar voor m'n volgende vraag ;)
Ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carfreak02
Verwijderd schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 18:05:
misschien is het al voorbij gekomen, maar na het lezen van 36 pagina's "iphone importeren" zijn me 2 dingen nog niet duidelijk:

2) De iphones die nu geleverd worden in de USA zijn versie 1.1.2 en bootloader versie 4.6. Zijn deze iphones hier gewoon te gebruiken met een turbo/stealth/ultra/..../sim, en wat is eigenlijk de beste sim? Toch gewoon die van bladox (de turbosim)?
google is your friend... alleen de1e vraag nog...
Ja . Als het goed is kun je zo een iPhone aanschaffen inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb nu een uk iphone 1.1.2,
maar ik zie door de bomen het bos niet meer staan.
ik heb al veel afgegoogled maar den ene zegt dit, den andere dat.

zijn er nu methodes om te unlocken die zeker werken, of heeft iemand absolute afraders?
Ibix schreef op zaterdag 05 januari 2008 @ 21:06:

@ibix: werkt de jouwe met die turbosim?

grtz

[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2008 19:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carfreak02
Verwijderd schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 18:18:
ik heb nu een uk iphone 1.1.2,
maar ik zie door de bomen het bos niet meer staan.
ik heb al veel afgegoogled maar den ene zegt dit, den andere dat.

zijn er nu methodes om te unlocken die zeker werken, of heeft iemand absolute afraders?

[...]

@ibix: werkt de jouwe met die turbosim?

grtz
Momenteel kun je 1.1.2. alleen unlocken via een Hardwarematige oplossing zoals een Turbosim.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

carfreak02 schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 21:04:
[...]

Momenteel kun je 1.1.2. alleen unlocken via een Hardwarematige oplossing zoals een Turbosim.
Hmm, en is jailbreaken mogelijk? Dus de mogelijkheid op Apps te instaleren, ik lees tegenstrijdige berichten. Softwarematig unlocken kan sowieso niet, maar is jailbreaken mogelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carfreak02
Verwijderd schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 21:54:
[...]

Hmm, en is jailbreaken mogelijk? Dus de mogelijkheid op Apps te instaleren, ik lees tegenstrijdige berichten. Softwarematig unlocken kan sowieso niet, maar is jailbreaken mogelijk?
Dat kan wel. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibix
@yahiko.. Jailbreak is me al gelukt. Ik wacht nog op mijn "turbosim" om te testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iro
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19-05-2022

iro

:)

Een collega van me gaat eind deze maand naar de USA, hij zou er 1tje voor me meenemen :).
Ik ben benieuwd :D.

Specs pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ibix schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 23:06:
@yahiko.. Jailbreak is me al gelukt. Ik wacht nog op mijn "turbosim" om te testen.
Ah mooi dan hou ik dit topic in de gaten. Zou je je ervaring willen posten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oemfoefoe
  • Laatst online: 21:05

Oemfoefoe

'|°o\O/o°|'

Wat voor ervaringen wil je weten? Ik heb ook een werkende iPhone icm met een turbosim.
Pagina: 1 ... 9 ... 17 Laatste

Dit topic is gesloten.