iPhone importeren

Pagina: 1 ... 8 ... 17 Laatste
Acties:
  • 112.556 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-10-2020
In iTunes kun je geen code intikken. Normaalgesproken krijgt Apple een kopie van de IMEI van je iPhone. Je IMEI komt vervolgens in een database te staan die wereldwijd gerepliceerd wordt naar de lokale servers. Vervolgens log je met iTunes in op die server (dat kan ook zonder een iTunes store account) en die zet een marker in je telefoon waarna je iedere willekeurige sim kunt gebruiken. Todat je bijvoorbeeld een restore doet, daarna zul je opnieuw moeten activeren via iTunes. Dat is in ieder geval de procedure die ze in Duitsland gebruiken, en ik vermoed niet dat ze speciaal voor Frankrijk een compleet nieuwe procedure op zouden zetten. :)

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is er iemand die al een succesvol is gaan halen, want ik lees nogal veel tegenstrijdige berichten over de procedure en aangezien ik morgen een tripje naar Lille gepland heb zou ik wel graag op voorhand weten hoe de vork nu juist aan de steel zit, en of het perfect mogelijk gaat zijn om vanuit Belgie een iPhone zonder simlock te gaan halen in frankrijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade
Jpjedi schreef op zondag 25 november 2007 @ 09:56:
Denk dat Apple wel redelijke winsten pakt met 399 Dollar:

[afbeelding]

399 retail met 7% voor franchise: 27.93
transfer price: 371.07
Overhead (shipping in overhead) 10%: 37,11
retail-cost: 333,96

marge: 280,83/333,96= 16% EBIT

notes:
-In USD
-10% overhead is aanname
-7% franchise marge is aanname

Met dank aan Apache4U voor het kost-overzicht
Om nog even die calculatie in te haken. Gisteren heeft T-Mobile (of in ieder geval een medewerker die namens T-Mobile mag spreken) onder ede bevestigd dat de inkoopprijs van een iPhone enkele honderden Euro's boven de €399,- ligt:

Bron: http://www.heise.de/newsticker/meldung/99775/from/rss09
Der Konzern versicherte sogar an Eides Statt, dass das iPhone zu einem Einkaufspreis bezogen werde, der um "mehrere hundert Euro" über den 399 Euro liegt, für die das iPhone mit dem T-Mobile-Vertrag verkauft wird. Zuvor hatte es immer wieder geheißen, das iPhone werde nicht subventioniert und dies solle ein Signal zum Bruch mit der bisherigen Praxis geben.

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeft iemand er eigenlijk al een in frankrijk weest halen

en of gekeken of die eventueel werkt op het Mobistar netwerk?
(dus de iPhone zonder abo, maar wel nog met sim lock)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-09 23:22
iPhone zonder abbo wordt afaik niet verkocht buiten de US. Is dus altijd gekoppeld aan een abbo helaas ;) (Tenzij je hem 'unlocked' koopt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

abo zonder abo wordt wel verkocht in frankrijk voor 649EUR, en voor 100EUR extra kan je hem binnen de eerste 6 maanden laten unlocken, gratis nadien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jpjedi
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 24-08 16:41
Renegade schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 17:29:
[...]

Om nog even die calculatie in te haken. Gisteren heeft T-Mobile (of in ieder geval een medewerker die namens T-Mobile mag spreken) onder ede bevestigd dat de inkoopprijs van een iPhone enkele honderden Euro's boven de €399,- ligt:

[...]
Lijkt me erg sterk aangezien dat tegen elke logica indruist. De materiaalkosten zijn min of meer bekend en de percentages kunnen anders uitvallen maar nooit geen honderden Euro`s. Apple zou ook gek zijn om een dergelijk prijsniveau door te rekenen. Het kan enkel wanneer in het aankoopbedrag een verrekening wordt gemaakt zoals er ook bestaat met het delen van de bel opbrengsten.

Maar wie weet heeft men een heel nieuw businessmodel verzonnen, desalniettemin een interessant verhaal om eens in de gaten te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade
Kijk nog eens naar wat ik vet gemaakt heb. Het gaat om de inkoopprijs voor T-Mobile. Die calculatie zou alsnog kunnen kloppen, maar dan praat je over de prijs die Apple betaald om één iPhone te produceren. Maar het lijkt me stug dat hetgeen door T-Mobile onder ede verklaard wordt niet zou kloppen. Dat zou betekenen dat Apple echt een gigantische winst heeft op de telefoon aangezien een T-Mobile/O2/Cingular de apparaten voor meer dan die 399,- inkoopt en vervolgens nog een percentage zou moeten afgeven van alle opbrengst die ze hebben via de verkoop van hun abonnementen. Daarom lijkt het me al stug dat die calculatie zou kloppen. :)

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jpjedi
Renegade schreef op zaterdag 01 december 2007 @ 18:16:
Kijk nog eens naar wat ik vet gemaakt heb. Het gaat om de inkoopprijs voor T-Mobile. Die calculatie zou alsnog kunnen kloppen, maar dan praat je over de prijs die Apple betaald om één iPhone te produceren. Maar het lijkt me stug dat hetgeen door T-Mobile onder ede verklaard wordt niet zou kloppen. Dat zou betekenen dat Apple echt een gigantische winst heeft op de telefoon aangezien een T-Mobile/O2/Cingular de apparaten voor meer dan die 399,- inkoopt en vervolgens nog een percentage zou moeten afgeven van alle opbrengst die ze hebben via de verkoop van hun abonnementen. Daarom lijkt het me al stug dat die calculatie zou kloppen. :)
Ik heb vanuit de kosten de marge voor Apple berekend. Dus verkoop voor Apple aan T-mobile oa. Aangezien er een ENORM verschil in zit met wat die meneer beweert moet er wel een ander business model bestaan dan wij kennen met de commissie op de gebruiks-opbrengsten. Het lijkt me erg onwerkelijk om ervan uit te gaan dat Apple zo maar een paar honderd euro marge erop zet wat op een GM van 100% uit zou komen. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laat er iemand één meenemen uit Amerika _/-\o_

Nu al blij, zie wel wat t wordt, welke versie etc etc 8)7

Tegen die tijd wel weer iets voor te vinden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12:02
Jpjedi schreef op zondag 02 december 2007 @ 10:09:
Ik heb vanuit de kosten de marge voor Apple berekend. Dus verkoop voor Apple aan T-mobile oa. Aangezien er een ENORM verschil in zit met wat die meneer beweert moet er wel een ander business model bestaan dan wij kennen met de commissie op de gebruiks-opbrengsten. Het lijkt me erg onwerkelijk om ervan uit te gaan dat Apple zo maar een paar honderd euro marge erop zet wat op een GM van 100% uit zou komen. |:(
Het zal wel iets zijn als:
225 euro voor de iPhone, +24 * 15/20 euro abonnement die ze afdragen aan Apple= 585/705 euro

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoelJewel
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 10:14
http://news.bbc.co.uk/2/hi/business/7127022.stm :
T-Mobile wins iPhone court case
A German court has ruled that T-Mobile is allowed to be the exclusive network for Apple's iPhone in Germany. The court overturned a temporary injunction it granted two weeks ago, which forced T-Mobile to sell iPhones that were not tied to any network.

Vodafone brought the case, claiming that the exclusivity agreement breached German law. The Apple phones have been licensed to exclusive network deals wherever they have been sold.

In the two weeks since the temporary injunction was granted, T-Mobile sold the handsets without a network contract for 999 euros ($1,477; £719). That was a significant premium over the 399 euro price tag for a phone with a two year T-Mobile contract.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Servor
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Ja, wel jammer, maar als het wettelijk gezien mag in Duitsland, dan mag het dus gewoon. Maar voor het idee en voor de hele unlock community was een ander oordeel leuker geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catchingfire
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 08:03
Hoe zit 't eigenlijk met douane-praktijken als je vanuit de USA->Dusseldorf vliegt en daar door de douane gaat als Nederlandert, vervolgens met de auto de Duitsland-Nederland grens over.

Kun je dan op DUS gepakt worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

catchingfire schreef op woensdag 05 december 2007 @ 10:33:
Hoe zit 't eigenlijk met douane-praktijken als je vanuit de USA->Dusseldorf vliegt en daar door de douane gaat als Nederlandert, vervolgens met de auto de Duitsland-Nederland grens over.

Kun je dan op DUS gepakt worden?
In dat geval zul je hem in DUS moeten declareren, het stukje Dusseldorf -> Nederland is geen enkel probleem (vrij verkeer van goederen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catchingfire
Verwijderd schreef op woensdag 05 december 2007 @ 10:57:
In dat geval zul je hem in DUS moeten declareren, het stukje Dusseldorf -> Nederland is geen enkel probleem (vrij verkeer van goederen).
Hmm... ik las wat zorgelijks op iphoneclub: http://www.iphoneclub.nl/...len-trek-geen-maatpak-aan
"In Duitsland schijnt het niet zo te zijn dat je er met alleen een flinke boete vanaf komt, maar de iPhones worden in beslag genomen."

Nu heb ik de iPhone al een maand of wat in gebruik, maar ik wil nog wat meer spulletjens gaan kopen in de US of A (denk aan een Apple TV en/of MacBook).... heb geen zin om in Dusseldorf m'n hele gadgetcollectie in te leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sequence
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-05-2024

Sequence

Online marketing

catchingfire schreef op woensdag 05 december 2007 @ 11:33:
[...]
Nu heb ik de iPhone al een maand of wat in gebruik, maar ik wil nog wat meer spulletjens gaan kopen in de US of A (denk aan een Apple TV en/of MacBook).... heb geen zin om in Dusseldorf m'n hele gadgetcollectie in te leveren.
dan niet via Dusseldorf of alles netjes aangeven bij de douane.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn02
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13-09 20:14

Martijn02

/* No Comment */

Heb na lang dubben gisteren mezelf een iphone kado gedaan (dank u sinterklaasje!) Bij het kopen (San Jose) werd er helemaal niet moeilijk gedaan en kreeg ik zo een doosje mee. (geen identificatie niets, alleen even mijn nederlandse rijbewijs laten zien zodat ze konden zien dat ik de eigenaar van de creditcard ben)

Uiteraard 1.1.2 OOTB, unlocken en jailbreaken was een eitje, maar de simlock gaat er niet af. (Balen, een vriend van mij kocht er anderhalve week geleden een met 1.1.1)

Anyway: nu heb ik met een amerikaanse collega het volgende bedacht:
We stoppen zijn iphone sim in mijn iphone, en activeren hem via itunes. (net zoals wanneer je een replacement krijgt na een reparatie)
Ik krijg zijn iphone (die al een maandje of 2 oud is) die ik vervolgens kan unlocken en in NL kan gebruiken.

Hij heeft een nieuwe iPhone met een nieuw jaar garantie
Ik heb zijn oude iPhone (ziet er nog als nieuw uit) en heb de garantie toch niet nodig, want zodra ik de simlock er af haal vervalt de garantie toch.
Ik kan de iPhone meteen gebruiken en hoef niet te wachten tot de nieuwe firmware uit komt en de hackers deze gehacked hebben

Zijn er nog dingen of gevolgen die ik over het hoofd zie met deze constructie? Wat vinden jullie ervan? Slim/niet slim?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjempie
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Martijn02 schreef op donderdag 06 december 2007 @ 06:39:
Heb na lang dubben gisteren mezelf een iphone kado gedaan (dank u sinterklaasje!) Bij het kopen (San Jose) werd er helemaal niet moeilijk gedaan en kreeg ik zo een doosje mee. (geen identificatie niets, alleen even mijn nederlandse rijbewijs laten zien zodat ze konden zien dat ik de eigenaar van de creditcard ben)

Uiteraard 1.1.2 OOTB, unlocken en jailbreaken was een eitje, maar de simlock gaat er niet af. (Balen, een vriend van mij kocht er anderhalve week geleden een met 1.1.1)

Anyway: nu heb ik met een amerikaanse collega het volgende bedacht:
We stoppen zijn iphone sim in mijn iphone, en activeren hem via itunes. (net zoals wanneer je een replacement krijgt na een reparatie)
Ik krijg zijn iphone (die al een maandje of 2 oud is) die ik vervolgens kan unlocken en in NL kan gebruiken.

Hij heeft een nieuwe iPhone met een nieuw jaar garantie
Ik heb zijn oude iPhone (ziet er nog als nieuw uit) en heb de garantie toch niet nodig, want zodra ik de simlock er af haal vervalt de garantie toch.
Ik kan de iPhone meteen gebruiken en hoef niet te wachten tot de nieuwe firmware uit komt en de hackers deze gehacked hebben

Zijn er nog dingen of gevolgen die ik over het hoofd zie met deze constructie? Wat vinden jullie ervan? Slim/niet slim?
is jaloers ook een goed antwoord? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mydogisgone
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12:52

mydogisgone

Watskeburtwithmydog

Gewoon doen, mits de andere gewoon goed is. :)

Mijn hond is nog steeds echt weg! En die komt ook niet weer. :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Garantie vervalt niet bij het unlocken, na een systeem herstel is alles weer als nieuw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Verwijderd schreef op donderdag 06 december 2007 @ 10:30:
Garantie vervalt niet bij het unlocken, na een systeem herstel is alles weer als nieuw.
Behalve je baseband firmware, daar is meer moeite voor nodig volgens mij, aangezien een restore geen update doet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DayteX
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 14-02-2024
nee, maar dat hebben gewone, legitieme iPhones dan toch ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
DayteX schreef op donderdag 06 december 2007 @ 21:59:
nee, maar dat hebben gewone, legitieme iPhones dan toch ook?
Hoezo, die zijn toch gelocked op 1 netwerk? Dus geen gepatchte baseband?
Oftewel: als je een geunlockte iPhone als "nieuw" naar Apple wilt opsturen voor garantie moet je de baseband terugflashen, aangezien een iTunes restore dat voorzover ik weet niet doet (baseband wordt alleen geflashed als bij een update een nieuwere versie baseband wordt gevonden)...

Komt nog bij dat Apple ongetwijfeld als "service" even je telefoon update naar de laatste versie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sequence

Sequence

Online marketing

vandaag een iphone besteld via www.iponekopen.nl bij 2call.nl, als het goed is ontvang ik morgen of overmorgen m'n iphone al :) kan haast niet wachten! meer mensen daar de iphone gekocht toevallig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn02

Martijn02

/* No Comment */

sjempie schreef op donderdag 06 december 2007 @ 08:09:
[...]

is jaloers ook een goed antwoord? :P
Bummer.... collega heeft zich gisteravond bedacht dat hij de extended warranty had gekocht, en de swap zijn garantie zou verkorten in plaats van verlengen.. :S Nu moet ik op zoek naar iemand anders die gek genoeg is om met mij te ruilen... :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Martijn02 schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 03:46:
[...]

Bummer.... collega heeft zich gisteravond bedacht dat hij de extended warranty had gekocht, en de swap zijn garantie zou verkorten in plaats van verlengen.. :S Nu moet ik op zoek naar iemand anders die gek genoeg is om met mij te ruilen... :S
Of je hebt even geduld? Ook die nieuwe bootloader gaan ze kraken, het is alleen een kwestie van tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12:00
Mmm het lijkt toch lastig te zijn geworden uit de VS een 1.1.1 van eBay te halen voor €400,- incl verzending..
Eens kijken hoe de duitsers het doen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apache
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online

Apache

amateur software devver

Renegade schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 17:29:
[...]

[...]
Goed, T-mobile betaald waarschijnlijk wel een hoge inkoopprijs, maar daarin verrekenen ze misschien het geld dat ze nog maandelijks aan apple moeten, een soort van afbetalingsplan tussen bedrijven.

Als je naar de iPod Touch kijkt, daar zullen ze vast ook winst op maken, dan is er nog 100€ speling voor wat telefoon chippies, dat mag het probleem echt niet zijn volgens mij, dus ja volgens mij maakt apple momenteel echt woekerwinsten en is dat ook de bedoeling geweest van hun in eerste instantie, ik denk dat ze in de toekomst meer naar een direct2consumer versie gaan wanneer telecom operators niet meer zo bereidwillig zullen zijn om mee te werken.

If it ain't broken it doesn't have enough features

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catchingfire
Sequence schreef op woensdag 05 december 2007 @ 18:24:
dan niet via Dusseldorf of alles netjes aangeven bij de douane.. ;)
Zullen ze nou echt moeilijk gaan doen over een iPhone waar al gebruikssporen op zitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade
Apache schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 10:54:
Als je naar de iPod Touch kijkt, daar zullen ze vast ook winst op maken, dan is er nog 100€ speling voor wat telefoon chippies, dat mag het probleem echt niet zijn volgens mij, dus ja volgens mij maakt apple momenteel echt woekerwinsten en is dat ook de bedoeling geweest van hun in eerste instantie, ik denk dat ze in de toekomst meer naar een direct2consumer versie gaan wanneer telecom operators niet meer zo bereidwillig zullen zijn om mee te werken.
Ik weet het niet. In die calculatie zijn alleen de ruwe kosten te vinden voor het hardwarematige gedeelte. Ik denk dat er véél meer in R&D, marketing, logistiek en dergelijke is komen te zitten en dat de uiteindelijke kosten dus een stuk hoger zijn. Iedereen praat er wel leuk over dat de iPod Touch hetzelfde apparaat is, maar ik ben me er vrij zeker van dat die "afgespekte functies" van een iPod touch en dezelfde verdere basis ook een sterk staaltje is van het R&D team bij Apple. Dat ze nu uiteindelijk winst maken op het 'ruwe produkt' is imo niet meer dan logisch. Bekijk je het over het geheel dan vermoed ik eigenlijk dat ze momenteel nog niet eens de kosten er weer uit hebben. :)

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn02

Martijn02

/* No Comment */

Vandaag een andere collega gevraagd, enige nadeel is dat hij een klein krasje op zijn scherm heeft. Als je van heel dichtbij kijkt met een witte achtergrond en het scherm heen en weer draait, zie je het krasje zitten (of een dode subpixel 't is niet helemaal duidelijk wat het is)

Ik kan nu dus kiezen:
  • Huidige (nieuwe) iPhone houden en wachten tot apple een nieuwe baseband-firmware released en 1.1.2 OOTB gekraakt word.
  • Ruilen voor een gebruikte (1.5 maand oud) met een klein foutje in het scherm, die ik wel meteen kan gebruiken...
Decisions decisions decisions.... :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carfreak02
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10:57
Martijn02 schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 21:00:
Vandaag een andere collega gevraagd, enige nadeel is dat hij een klein krasje op zijn scherm heeft. Als je van heel dichtbij kijkt met een witte achtergrond en het scherm heen en weer draait, zie je het krasje zitten (of een dode subpixel 't is niet helemaal duidelijk wat het is)

Ik kan nu dus kiezen:
  • Huidige (nieuwe) iPhone houden en wachten tot apple een nieuwe baseband-firmware released en 1.1.2 OOTB gekraakt word.
  • Ruilen voor een gebruikte (1.5 maand oud) met een klein foutje in het scherm, die ik wel meteen kan gebruiken...
Ik zou voor de zekerheid gaan en de iPhone nemen die je direct kunt gebruiken. Anders kan je blijven wachten . :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Genya
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 02-10-2022

Genya

Ad Infinitum

Ik wil er in augustus eentje meenemen uit de States; hopelijk is er dan al een 3G-vervanger/variant.

MacBookLast.fmfacebook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jpjedi
Renegade schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 15:35:
[...]

Ik weet het niet. In die calculatie zijn alleen de ruwe kosten te vinden voor het hardwarematige gedeelte. Ik denk dat er véél meer in R&D, marketing, logistiek en dergelijke is komen te zitten en dat de uiteindelijke kosten dus een stuk hoger zijn. Iedereen praat er wel leuk over dat de iPod Touch hetzelfde apparaat is, maar ik ben me er vrij zeker van dat die "afgespekte functies" van een iPod touch en dezelfde verdere basis ook een sterk staaltje is van het R&D team bij Apple. Dat ze nu uiteindelijk winst maken op het 'ruwe produkt' is imo niet meer dan logisch. Bekijk je het over het geheel dan vermoed ik eigenlijk dat ze momenteel nog niet eens de kosten er weer uit hebben. :)
Klopt .. daarom bestaat er zoiets als overhead, Daar stop je de kosten in die niet rechtstreeks in je 'cost of material' kan terug vinden. Dit wordt vaak uitgedrukt als percentage zoals je in mijn berekening kan zien. Ik heb de overige kosten van marketing, R&D, managementfee, Logistiek, depreciation etc inschat met een percentage wat redelijk aannemelijk is in deze branche.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sequence

Sequence

Online marketing

.Arne schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 21:50:
Ik wil er in augustus eentje meenemen uit de States; hopelijk is er dan al een 3G-vervanger/variant.
Tegen die tijd kun je hem ook wel in NL krijgen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Martijn02 schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 21:00:

Ik kan nu dus kiezen:
Deze houden en nog even geduld hebben.

Ik zou mijn splinternieuwe Iphone echt niet inleveren voor eentje met een kras erop. Daar blijf je, je aan ergeren. Bovendien denk ik dat 1.1.2 binnenkort ook wel unlocked kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit met hetvolgende: Ik heb familie die nu op vakantie is in west amerika. Zij komen 3januari weer terug. Nu vraag ik mij af:

Kunnen zij voor mij een Iphone daar kopen en meenemen zodat ik hem hier kan gebruiken?
Waar kunnen zij deze dan het beste kopen?
Ik had het idee dat hij 399dollar kost, klopt dat?
Als zij deze in hun koffer stoppen hoe zit dit dan met de douane?
Kan ik de versie die daar nu in de winkel ligt (San Francisco) unlocken? Zoja makkelijk? En zijn hier kosten aan verbonden?

Thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
Je kunt hem hier wel gebruiken, alleen kun je er nog niet mee bellen.
En in veel apple stores moet je je ook als Amerikaans staatsburger identificeren..
Als je de iPhone zonder doos e.d. gewoon los in je tas mee neemt kunnen ze je niks maken qua douane shizzle.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rammes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 12:58

rammes

koekebakker 1e klas

.Arne schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 21:50:
augustus ? 8)7 mag ik die glazen bol even van je lenen? :+

Ik zou het doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
d:)b had een financiele meevaller dus ben aan het bieden geslagen. Heb bij deze sjaak een iphone weten te regelen voor 450, not bad at all.. als je ziet welke bedragen er tegenwoordig voor worden gegeven. Op marktplaats moet je minimaal 475 geven..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Triple-D
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-08-2023
Kaspers schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 20:04:
d:)b had een financiele meevaller dus ben aan het bieden geslagen. Heb bij deze sjaak een iphone weten te regelen voor 450, not bad at all.. als je ziet welke bedragen er tegenwoordig voor worden gegeven. Op marktplaats moet je minimaal 475 geven..
Same here, maar ik vertrouw hem toch niet helemaal.. allemaal feedback van gasten die voor 1 euro iets gekocht hebben.
Heb je al betaald, en heb je al iets ontvangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Alle reacties over iPhones zijn NEGATIEF bij die verkoper !!

Zelf ben ik op zoek naar eentje, liefst simlockvrij maar dat wordt moeilijk I guess. Waar is het voor een Belg een betrouwbare plaats om eentje te verkrijgen zonder enige abbonnementskosten ? eBay geeft alleen maar vage verkopers die niet te vertrouwen zijn...

[ Voor 11% gewijzigd door Phuncz op 14-12-2007 23:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
Heb al betaald, met spoed gedaan.. Las ook feedback van een iphone koper waarbij alles in orde was. Keep you updated.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Genya
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 02-10-2022

Genya

Ad Infinitum

rammes schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 17:50:
[...]

augustus ? 8)7 mag ik die glazen bol even van je lenen? :+
Sorry, heb ik al uitgeleend. :+

Nee, maar de States zijn gewoon goedkoper in verband met die euro/dollar koers.

MacBookLast.fmfacebook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Verwijderd schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 15:51:
1. Kunnen zij voor mij een Iphone daar kopen en meenemen zodat ik hem hier kan gebruiken?
2. Waar kunnen zij deze dan het beste kopen?
3. Ik had het idee dat hij 399dollar kost, klopt dat?
4. Als zij deze in hun koffer stoppen hoe zit dit dan met de douane?
5. ik de versie die daar nu in de winkel ligt (San Francisco) unlocken? Zoja makkelijk? En zijn hier kosten aan verbonden?
1. Nee, hij is nog niet te unlocken. En praten over unlocken is tegen de GOT policy.
2. Apple winkel
3. Klopt, + tax (rond de 7%)
4. Als ze worden aangehouden: betalen, rond de 20% en als ze pech hebben een boete.
5. Nee (nieuwe bootloader). En praten over unlocken is tegen de GOT policy.

[ Voor 4% gewijzigd door matthijst op 15-12-2007 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netvista
  • Registratie: September 2005
  • Nu online
Ik wil je niet verontrusten, maar die "sjaak" heeft idd geen al te beste reputatie. Op iphoneclub loopt al een draadje over deze man.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
Mmm dat klinkt niet al te best hehe.
Kreeg net dit via mail:
Hello, commodity is dispatched as fast as possible, does to us much wrong
because of would stand around
Duidelijk zeg :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -DUS-
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 06-02 19:51
iemand ervaring met de aanbieders op marktplaats uit den bosch?

o.a. gsmpage.

zijn er wel meer, beweren ook dat ze er 120 gesealed hebben liggen.

is voor mij wel lekker in de buurt maar weet natuurlijk niet wat ik kan verwachten.

ze gaan daar weg voor rond de 500 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apache
  • Nu online

Apache

amateur software devver

-DUS- schreef op zaterdag 15 december 2007 @ 19:40:

o.a. gsmpage.

is voor mij wel lekker in de buurt maar weet natuurlijk niet wat ik kan verwachten.

http://www.gsmpage.nl/ind...n=com_virtuemart&Itemid=1

die gsmpage? daar staat hij voor 699€?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xdc
  • Laatst online: 11:42

xdc

matthijst schreef op zaterdag 15 december 2007 @ 11:58:
[...]

1. Nee, hij is nog niet te unlocken. En praten over unlocken is tegen de GOT policy.
2. Apple winkel
3. Klopt, + tax (rond de 7%)
4. Als ze worden aangehouden: betalen, rond de 20% en als ze pech hebben een boete.
5. Nee (nieuwe bootloader). En praten over unlocken is tegen de GOT policy.
weet jij hoe dat zit , met dat je zgn een amerikaans staatsburger moet zijn
en betalen alleen creditcard ? Ik lees namelijk tegenstrijdige berichten hier op het forum.
Ene store wel andere niet ...

(ik ga januari naar NYC vandaar! :P )

slimmehotspot.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
xdc schreef op zaterdag 15 december 2007 @ 23:03:
weet jij hoe dat zit , met dat je zgn een amerikaans staatsburger moet zijn
en betalen alleen creditcard ? Ik lees namelijk tegenstrijdige berichten hier op het forum.
Ene store wel andere niet ...
Nee, helaas geen ervaring mee. Zelf begin september 1 in NYC gehaald, toen zeiden ze alleen dat hij niet buiten de VS te gebruiken was :+
Hoe het nu precies zit, geen idee. Ik dacht max. 2 per persoon en alleen met creditcard te betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pposthoorn
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12-09 14:04

pposthoorn

Constructeur

-DUS- schreef op zaterdag 15 december 2007 @ 19:40:

o.a. gsmpage.

Als je hem kunt afhalen dan kan je het altijd proberen, zorg er voor dat je op een plek afspreekt waar je niet helemaal alleen bent.
Ikzelf heb er ook een via marktplaats gekocht, alles op en top, voor €450.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bibawa
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13-04-2008
Als ik een iphone direct bij att.com bestel, wanneer moet je dan je abbonement selecteren ?

Gebeurd dit ook gewoon tijdens de activatie via itunes ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• notgib
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-08 15:07

notgib

ach, wat zal ik zeggen

Een kennis gaat met oud en nieuw naar New York. Dus mijn kans om hem een iPhone mee te laten nemen. Kan hij als europeaan daar met zijn creditcard gewoon afrekenen? Dan kost het mij dus ongeveer 300,- (?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

notgib schreef op zondag 16 december 2007 @ 21:13:
Een kennis gaat met oud en nieuw naar New York. Dus mijn kans om hem een iPhone mee te laten nemen. Kan hij als europeaan daar met zijn creditcard gewoon afrekenen? Dan kost het mij dus ongeveer 300,- (?)
Ja hoor, ben net terug uit NY en kon hem zo meenemen, enige voorwaarde is dat je met CC betaalt, hoeft je verder ook niet te legitimeren ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xdc
  • Laatst online: 11:42

xdc

Verwijderd schreef op zondag 16 december 2007 @ 22:00:
[...]

Ja hoor, ben net terug uit NY en kon hem zo meenemen, enige voorwaarde is dat je met CC betaalt, hoeft je verder ook niet te legitimeren ofzo.
kan je me vertellen welke applestore je bent geweest in NYC ? flagship ?
trouwens nog gecheckt door de douane ? vliegt via amsterdam?

slimmehotspot.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb ff gekeken bij zijn feedback maar over het algemeen waren alle aankopen voor 1 euro goed en alle dingen die duur waren dus 4 a 500 euro zegt men dat het een bedrieger is en dat ze het niet ontvangen hebben.. ik denk dat je iets te snel betaald hebt maar hoop voor je dat je het krijgt.. keep us posted..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amokjeeh
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 13:00
Verwijderd schreef op maandag 17 december 2007 @ 15:21:
[...]

heb ff gekeken bij zijn feedback maar over het algemeen waren alle aankopen voor 1 euro goed en alle dingen die duur waren dus 4 a 500 euro zegt men dat het een bedrieger is en dat ze het niet ontvangen hebben.. ik denk dat je iets te snel betaald hebt maar hoop voor je dat je het krijgt.. keep us posted..
Ik ben bang van niet: http://www.iphoneclub.nl/...ia-sale4less-de-ebay.html
:/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
Nou hij heeft eigenlijk gewoon een leveringsprobleem van z'n iphone pallet uit US. Hij kreeg 1.1.2 ipv 1.1.1 iphones, die pallet heeft hij terug gezonden, maar 1.1.1 kan hij eigenlijk niet meer verwachten.
Hij wil eigenlijk dat iedereen tot januari wacht, maarja we kunnen met z'n allen wel dreigen om z'n power seller status te laten verwijderen, dus opzich is dat altijd nog een optie. Ik weet 1 ding zeker en dat is dat hij niet echte een oplichter is, want hij heeft in het verleden wel goed iphones kunnen verkopen. 1 ding is zeker, en dat is dat hij ook een redelijk groot probleempje heeft. Maar het is inderdaad redelijk fcukedup :). Ik heb in iedergeval volste vertrouwen dat het in Januari gefixt wordt, maar ik heb hem laten weten dat als hij deze week niet met updates komt en bewijzen dat hij de iphones inmiddels aan het importeren is, ik met m'n lotgenoten betere actie ga ondernemen. En anders maar ff met een groepje naar duitsland toe rijden :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Man on Fiya
  • Laatst online: 02-01-2018
Kaspers schreef op maandag 17 december 2007 @ 16:40:
Hij wil eigenlijk dat iedereen tot januari wacht, maarja we kunnen met z'n allen wel dreigen om z'n power seller status te laten verwijderen, dus opzich is dat altijd nog een optie.
.....Januari gefixt wordt, maar ik heb hem laten weten dat als hij deze week niet met updates komt en bewijzen dat hij de iphones inmiddels aan het importeren is, ik met m'n lotgenoten betere actie ga ondernemen. En anders maar ff met een groepje naar duitsland toe rijden :).
Bedoel je met tot januari wachten met het aandringen tot het aankopen en verzenden van je iPhone of wachten tot dan tot je op zijn aanbod ingaat? Ik zou persoonlijk zeggen dat als je hem nu nog niet hebt je de koop beter kan afzeggen want in Januari horen we waarschijnlijk van onze vriend Steve over de iPhone 1.5/2 (1.5 want het kan ook bij een flash geheugen update blijven). Ook is dit een advies dat de macrumors buyguide afkondigd. En btw, als je per se een iPhone in de EU wilt halen, zou ik naar Frankrijk gaan want in Duitsland is er geen unlockte meer te koop en zowel in Frankrijk als in Duitsland sluit je het contract in de winkel af/ kan je hem niet unlocken. Just my 0.02$

MBP 2.2 GHz, 2 GB, 8600GT 128mb, Bootcamp Vista, Crumpler Gel Sleeve

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Man on Fiya schreef op maandag 17 december 2007 @ 19:49:
want in Januari horen we waarschijnlijk van onze vriend Steve over de iPhone 1.5/2
(1.5 want het kan ook bij een flash geheugen update blijven).
* CLB smult alvast van 't verlengen van z'n abbo in mei 2008

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carfreak02
  • Laatst online: 10:57
Man on Fiya schreef op maandag 17 december 2007 @ 19:49:
[...]

Bedoel je met tot januari wachten met het aandringen tot het aankopen en verzenden van je iPhone of wachten tot dan tot je op zijn aanbod ingaat? Ik zou persoonlijk zeggen dat als je hem nu nog niet hebt je de koop beter kan afzeggen want in Januari horen we waarschijnlijk van onze vriend Steve over de iPhone 1.5/2 (1.5 want het kan ook bij een flash geheugen update blijven). Ook is dit een advies dat de macrumors buyguide afkondigd. En btw, als je per se een iPhone in de EU wilt halen, zou ik naar Frankrijk gaan want in Duitsland is er geen unlockte meer te koop en zowel in Frankrijk als in Duitsland sluit je het contract in de winkel af/ kan je hem niet unlocken. Just my 0.02$
De Buyguide is ook zo betrouwbaar , ze zien een pricedrop als "update" . Ja zo kan ik het ook . Niet echt te vertrouwen dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

xdc schreef op zondag 16 december 2007 @ 22:46:
[...]

kan je me vertellen welke applestore je bent geweest in NYC ? flagship ?
trouwens nog gecheckt door de douane ? vliegt via amsterdam?
Flagship ja, geen check bij douane (Schiphol)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom zijn velen nog aan het importeren en/of kopen? Zeker nu er bijna geen iPhones zijn te krijgen zonder firmware 1.1.2 er op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Disclaimer: Heb gezocht in de topic en de 'echte' iPhone-topics maar niks gevonden!!

Is het mogelijk om in Engeland bij elke willekeurige Apple-store 'n iPhone te kopen voor slechts 270 pond (oftewel 380 euro) of moet ik terplekke een abbo afsluiten...? Wil met de kerst naar Londen namelijk!

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenRo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 25-06 12:35
Als je naar Londen gaat kan je daar is de officiele apple store in de regent street eentje kopen.
Deze koop je dan zonder abbo en kan je gerust hacken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apache
  • Nu online

Apache

amateur software devver

Verwijderd schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 10:29:
Waarom zijn velen nog aan het importeren en/of kopen? Zeker nu er bijna geen iPhones zijn te krijgen zonder firmware 1.1.2 er op?
Als voorbereiding op de hack van1.1.2? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 09:33
Naast de softwarematige unlocks zijn er natuurlijk ook nog hardwarematige oplossingen, zoals de verschillende *sims die wel werken op 1.1.2, verder kun je natuurlijk wel al jailbreaken :).

Ik ben wel verbaasd dat het uit Engeland zo makkelijk is. Voor de iPhones in Frankrijk en Duitsland moet je in de winkel al activeren / contract tekenen. Na het lezen op verschillende fora zie ik dat je in Engeland inderdaad de iPhone zo kan kopen. Vreemd dat er toch zo weinig aanbieders zijn van UK iPhones op bijv. eBay. De voordelen zijn best groot. Garantie blijft natuurlijk lastig. Maar je hebt wel lage verzendkosten en je hoeft geen invoerrechten te betalen.

[ Voor 5% gewijzigd door Hoedje op 18-12-2007 17:56 ]

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shr3d
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 10:29:
Zijn unlockable met gebruik van de Turbosim / Stealthsim oplossingen :)

Heb zelf ook een OTB 1.1.2. op de kop getikt die binnen een week of twee binnen is + een blanc turbosim.

[ Voor 9% gewijzigd door Shr3d op 18-12-2007 18:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
Hoedje schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 17:56:
Naast de softwarematige unlocks zijn er natuurlijk ook nog hardwarematige oplossingen, zoals de verschillende *sims die wel werken op 1.1.2, verder kun je natuurlijk wel al jailbreaken :).

Ik ben wel verbaasd dat het uit Engeland zo makkelijk is. Voor de iPhones in Frankrijk en Duitsland moet je in de winkel al activeren / contract tekenen. Na het lezen op verschillende fora zie ik dat je in Engeland inderdaad de iPhone zo kan kopen. Vreemd dat er toch zo weinig aanbieders zijn van UK iPhones op bijv. eBay. De voordelen zijn best groot. Garantie blijft natuurlijk lastig. Maar je hebt wel lage verzendkosten en je hoeft geen invoerrechten te betalen.
Max 2 per creditcard he..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shr3d schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 18:03:
[...]

Zijn unlockable met gebruik van de Turbosim / Stealthsim oplossingen :)

Heb zelf ook een OTB 1.1.2. op de kop getikt die binnen een week of twee binnen is + een blanc turbosim.
En ik maar aan nemen dat dit software was. Dat zijn dus o.a. hardware oplossingen.. Google is your friend ;)

Ik wacht nog even de nieuwsberichten af, vooral de best buy guide. Ik durfde niet aan een 1.1.2 te beginnen vanwege het uitblijven van een softwarematige unlock oplossing. Op Ebay zie ik ook pakketen van iphone + stealthsim/turbosim verkocht worden. Daar moet ik toch eens wat meer thuis in geraken.

Maakt iemand hier gebruik van bovenstaande?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niet meer Koos, de limiet is opgeheven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou je via de Site van AT&T niet gewoon een iphone kunnen bestellen en hem laten sturen na een bekende in de VS? die hem dan weer naar jou toestuurd? En een Turbosim erbij en je bent klaar om te doen wat je wilt toch? of is dit niet zo eenvoudig als ik het nu schets? trouwen hoe groot zal de pakkans ongeveer zijn als je het hier heen laat sturen zonder het aan te geven bij de duane.

• Man on Fiya
  • Laatst online: 02-01-2018
Hebben ze dat niet verhoogd naar 5? ipv helemaal weg dan

http://www.iphonematters....5_iphones_per_person_092/

Lezen blijft moeilijk, al ben je 18 :+ 8)7

Iemand nog nieuws over de iPhone 2? Ik heb een abbo dat tot maart/april loopt, als er een iPhone 1.5/2 komt ben ik van den partij

[ Voor 21% gewijzigd door Man on Fiya op 20-12-2007 13:07 . Reden: 2 oogjes gebruiken voor je zooi plempt ]

MBP 2.2 GHz, 2 GB, 8600GT 128mb, Bootcamp Vista, Crumpler Gel Sleeve

• m4yall
  • Laatst online: 14-09 11:10
Ik ben ook aan het twijfelen, of nu één meenemen uit Amerika (ik niet maar een kennis gaat) of mijn abbo in januari met een jaar verlengen en volgend jaar gewoon in NL (de eventuele nieuwe versie) Iphone kopen. Het is gewoon zo'n ontzettend gaaf ding. Wat alleen ook jammer is, is dat ie alleen 'goedkoop' met Vodafone hier in NL wordt aangeboden. Beetje apart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apache
  • Nu online

Apache

amateur software devver

Ik heb hem hier besteld: http://unlockcellular.com/
De combo van de iPhone & ultrasim, dankzij de zwakke dollar zeer betaalbaar en ben ik in totaal inclusief shipping etc 520€ kwijt. Maar hier betaal je ook al snel 400€ voor een iphone & rond de 100€ voor een hardware sim oplossing.

Hij is onderweg, kan em tracken, service verliep in ieder geval schitterend, nog nooit handelaars gehad die zo snel reageerden, heeft me ook geholpen met hoe het gedeclareerd kon worden bij de douane, dus hopelijk word hij daar niet onderschept. Ik laat alvast hier iets weten wanneer hij is aangekomen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Apache schreef op zaterdag 22 december 2007 @ 12:04:
De combo van de iPhone & ultrasim, dankzij de zwakke dollar zeer betaalbaar en ben ik in totaal inclusief shipping etc 520€ kwijt. Maar hier betaal je ook al snel 400€ voor een iphone & rond de 100€ voor een hardware sim oplossing.
Is 520 ook al inclusief 20% douane en invoer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
  • Laatst online: 14-09 11:10
matthijst schreef op zaterdag 22 december 2007 @ 12:16:
[...]

Is 520 ook al inclusief 20% douane en invoer?
Zo te zien wel. Het is 649 dollar inclusief de Ultrasim. Dat is omgerekend 420 euro, mocht de douane het pakketje pakken dan kom je dus op ongeveer 500 - 520 euro uit. Best een nette prijs :) (vooral als de douane het pakketje links laat liggen)

[ Voor 6% gewijzigd door m4yall op 22-12-2007 12:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daniëlpunt
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

daniëlpunt

monkey's gone to heaven

Ik vind dat best nog wel een flinke prijs. :) Ik ben gewoon 399 dollar kwijt, als 'ie er niet uitgepikt word bij de douane.

Mijn iPhone heb ik na oud en nieuw, en ik twijfel nog of ik een UltraSim of zo iets moet kopen. Want ik zou het zonde vinden als er in eens een software unlock iets zou zijn. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

super-muffin schreef op zaterdag 22 december 2007 @ 17:35:
Ik vind dat best nog wel een flinke prijs. :) Ik ben gewoon 399 dollar kwijt, als 'ie er niet uitgepikt word bij de douane.

Mijn iPhone heb ik na oud en nieuw, en ik twijfel nog of ik een UltraSim of zo iets moet kopen. Want ik zou het zonde vinden als er in eens een software unlock iets zou zijn. :)
Jij laat het door een vriend meenemen of wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daniëlpunt
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

daniëlpunt

monkey's gone to heaven

Jup, nou eigenlijk meer een vriendin. :P Maar dat scheelt een hoop in vergelijking met Ebay en Marktplaats. Het kwam heel goed uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mydogisgone
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12:52

mydogisgone

Watskeburtwithmydog

Hij is onderweg, kan em tracken, service verliep in ieder geval schitterend, nog nooit handelaars gehad die zo snel reageerden, heeft me ook geholpen met hoe het gedeclareerd kon worden bij de douane, dus hopelijk word hij daar niet onderschept. Ik laat alvast hier iets weten wanneer hij is aangekomen :)
Hij wordt wel onderschept. Is mij iig nog niet eerder voorgekomen dat het niet gebeurde.. :X

Mijn hond is nog steeds echt weg! En die komt ook niet weer. :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Worden dergelijke pakjes gesorteerd op grootte of worden ze echt gescanned ? Anders zou het een suggestie zijn om ze bv. in een tinnen doos te steken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apache
  • Nu online

Apache

amateur software devver

Phuncz schreef op maandag 24 december 2007 @ 11:02:
Worden dergelijke pakjes gesorteerd op grootte of worden ze echt gescanned ? Anders zou het een suggestie zijn om ze bv. in een tinnen doos te steken :)
Das allemaal gebaseerd op statistiek.

Beeld je dit in maar dan zonder de calcium:
Afbeeldingslocatie: http://www.okstate.edu/artsci/botany/bisc3034/lnotes/gauss.jpg

Pakjes die het meeste voorkomen qua grote/gewicht is die hoge piek in het midden, die worden ook het minst gecontroleerd, natuurlijk worden ze nog wel steekproefgewijs gecontroleerd maar procentueel gezien het minste van allemaal omdat ze onder het standaard pakket vallen (bespaart ook het meeste werk), anders zou de douane het wel heeeel druk hebben :)

Ik ben bereid om invoer rechten te betalen in ieder geval, heb pas nog iets geimporteerd, duurde wat langer (2 weken) via usps, geen invoerrechten op moeten betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben op zoek naar een goedkope ipod touch,
Ik dacht er dus aan om deze uit amerika te halen...
helaas ken ik niemand die naar de usa gaat..

Is er hier soms iemand die gaat of die er zit en binnekort terugkomt,
die er een voor mij wilt meenemen?

vrolijk kerstfeest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apache
  • Nu online

Apache

amateur software devver

Goed, m'n iPhone is binnen, 1 woord: ongeloofelijk, weer pure apple stijl, ik sync, mijn mail instellingen etc worden overgenomen, iets wat op mijn vorige phone nooit lukte.
Edge werkt perfect, scherm is schitterend, ... tot nu toe alleen nog maar positieve dingen (is niet zo moeilijk na hem slechts 1h'tje te hebben) ;)

Ik moest geen invoerrechten betalen, werd verscheept als een sample phone van 178,nogwat$ maar ze geven aan wat je zelf wil.

*knip*

[ Voor 22% gewijzigd door Daedalus op 27-12-2007 23:15 ]

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Als je je reactie mist: die zit nu in de trashcan. Praten over jailbreaks e.d. is prima, maar het bespreken van simunlocks hier op GoT is nog steeds not-done. Zie ook De software van de Apple TV, iPhone en iPod touch aanpassen.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Apache, vanaf welk platform sync je?

Daedalus zegt 't niet voor niets.

[ Voor 56% gewijzigd door Hoedje op 28-12-2007 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oemfoefoe
  • Laatst online: 14-09 21:34

Oemfoefoe

'|°o\O/o°|'

Hmmmz....dat verbaast me, want Edge zou niet meer moeten werken in Nederland.
"EDGE in Nederland
In Nederland is EDGE door Telfort geïntroduceerd en landelijk dekkend beschikbaar geweest. Het Telfort netwerk is echter afgebouwd, waardoor sinds 1 juni 2007 EDGE in Nederland niet meer beschikbaar is."
Bron: Wiki

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matsie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-12-2021
Oemfoefoe schreef op vrijdag 28 december 2007 @ 14:58:
[...]

[...]

maar in België is het nog steeds in gebruik dacht ik

Wie nergens in gelooft, zal nooit iets veranderen...
Als je blijft staren naar de plek waar de zon onderging, zal je hem nooit meer op zien komen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oemfoefoe

Oemfoefoe

'|°o\O/o°|'

Okay,

Nu zie ik het in z'n profiel.

* Oemfoefoe kijkt fluitend omhoog en doet alsof 'ie niets heeft gezegd. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oemfoefoe schreef op vrijdag 28 december 2007 @ 14:58:
[...]

[...]

Mogelijk is het GPRS, maar toont de iPhone een EDGE icoon? Ga voor de grap eens naar www.speedtest.nl oid. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oemfoefoe

Oemfoefoe

'|°o\O/o°|'

Ik zou wel willen Geqxon, maar ik krijg mijn iPhone pas 2 januari.

Nog een paar nachtjes geduld hebben dan maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijne heb ik besteld in Honolulu. 600$ met een nextsim.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ice T
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10-07 14:51
Maat van me gaat naar de CES2008 in Vegas, had al enkele maanden geleden het plan om hem een iPhone mee te laten nemen. Alleen nu ik me weer een beetje inlees, kom ik erachter dat ze nu met 1.1.2 worden verkocht. Toch slim om hem er een mee te laten nemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je niet zeker weet of je het mag posten, post het dan niet en neem dan contact op met een moderator. Je vraag kun je kwijt in V&A.

[ Voor 69% gewijzigd door Daedalus op 30-12-2007 19:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb inmiddels hetzelde besteld, maar zojuist kreeg ik een mailtje met de vraag of ik een kopie van de voor- en achterkant van mijn creditcard + een kopie van mijn legitimatie wil mailen. Ik heb verder weinig ervaring met kopen op internet met een credit card, dus ik vraag mezelf af of dit wel veilig is. Iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flipjevandejam
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14-09 14:38
Ik zou je aanraden via Paypal te betalen, die regelt het creditcard-onderdeel dan gewoon veilig voor je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja, dat heb ik dus gedaan (met Paypal betaald).
In de mail stond:
"However, due to the high rate of fraud on internet purchases, we require customer to provide authorization document with any purchases. The procedure is done strictly to protect consumers, as well as ourselves as a merchant. It helps to keep our costs low, and enables us to provide customer with the best price

The following items need to be emailed to order@unlockcellular.com, along with your invoice/order number
1. Copy of the front and back of credit card
2. Copy of a picture ID
3. Completed credit card authorization form
4. A handwritten signature"

Wanneer ik een search op "front and back of credit card" in Google doe, zie ik wel dat veel meer webshops dit vragen.
Pagina: 1 ... 8 ... 17 Laatste

Dit topic is gesloten.