Nou ik heb toch maar de stoute schoenen aangetrokken en de Tamron 17-50 in Japan gekocht bij een webshop voor €264,- (Inc. verzekerde verzending, ex eventuele douane kosten, maar ze verzenden hem wel als gift). Heb hem als het goed is begin volgende week in huis
Hopelijk heb ik een goed exemplaar, en als ik niet tevreden ben gaat ie gewoon terug..
Ben vanmiddag naar Digi2U geweest in Holten en daar de Metz 48 AF-1 gekocht voor €189,- net even mee zitten spelen, maar wat een ding zeg
Camera is ineens dubbel zo zwaar, maar ben echt blij met deze aankoop en niet de FGZ360 van Pentax zelf. Ingebouwde reflector kaart, tilt en swivel enz.. Hier staat nog een goede review: http://photo.greenlightst...ticleview/frmArticleID/2/
Speedfight heeft nu weer veel te veel geld uitgegeven
Ben vanmiddag naar Digi2U geweest in Holten en daar de Metz 48 AF-1 gekocht voor €189,- net even mee zitten spelen, maar wat een ding zeg
Speedfight heeft nu weer veel te veel geld uitgegeven

[ Voor 5% gewijzigd door Speedfight op 19-03-2008 00:48 ]
Vaillant aroTHERM plus VWL55/6, Zehnder WHR 930 WTW, Itho Daalderop douche-WTW, SolarEdge SE6K 6610Wp, SE3000H 3160Wp, Kia EV6 GT-line RWD