Tja, wat is goedkoop. Weet je anders betere alternatieven? Gezien het gebodene lijkt de prijs me niet verkeerd (wellicht ga ik hem zelf importeren). En als je nog weet waar je die minder positieve reacties hebt gevonden hou ik me aanbevolen!StefandeGroot schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 09:42:
Ik ben benieuwd hoe die Sigma 50-500 presteerd... ik was daar laatst ook naar aan het kijken, maar op internet las ik niet altijd even positieve reacties erop. En zo heel goedkoop is die nu ook weer niet...
Op zich heb ik een behoorlijk goed statief, alleen is het balhoofd een beetje zwak (gisteren, toen ik de 400mm Tele-Takumar testte, kon ik het geheel zo omver drukken). Dus ik ga zeker op zoek naar een wat zwaarder en degelijker uitgevoerd balhoofd.ozkilator schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 09:52:
De 50-500 is een goede lens, mijn pa heeft hem op zijn istD*. De lens is mooi scherp over het hele zoom range, een tip koop er meteen een goed statief bij. Hij is namelijk best zwaar wat uit de hand schieten moeilijker maakt.
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter